Tobias Widén är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Tobias Widén har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Tobias Widén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Widén har haft 40 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 138 Läs vad Tobias Widén

• Älta Stensö
    2022-09-19 Verifierad kund
    Tobias är en mycket trevlig, proffsig, lyhörd och bra mäklare!
    Hej Sofie,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses framöver.
  • Maria S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-09-16 Verifierad kund
    Sakkunnig och proffsig…kan sitt yrke.
    Tjänstvillig och godhjärtad.
    Genuin, Sann och autentisk
    Medmänsklig
    Hej Maria,
    Tack för dina fina ord. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Vi hörs och ses framöver.
    • Älta Stensö
    2022-09-14 Verifierad kund
    Tobias Widen har uppträtt professionellt och varit till stor hjälp för var familj vid försäljning av en bostadsrätt.
    Hej Marie,
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa till :)
    • Ekudden
    2022-09-06 Verifierad kund
    Det är andra gången vi använder oss av Tobias Widén och det kommer vi även fortsätta göra framöver. Tobias står för ett professionellt och trevligt bemötande och är engagerad i projektet från start till mål. Med en gedigen genomgång av marknadsförutsättningarna för vårt område kändes detta som en trygg process där vi hade läget klart för oss. Vi ger våra starkaste rekommendationer till er alla som letar efter en riktigt bra mäklare!
    Hej Sebastian,
    Tack för din rekommendation ännu en gång. Det var en ära att få hjälpa er igen. Nu ska vi bara hitta något som ni vill köpa också :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Duvnäs Utskog
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snabbt proffsigt bemötande. Service på hög nivå
    Hej Matthias,
    Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas i det nya radhuset!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Duvnäs Utskog
    2022-08-31 Verifierad kund
    Tobias ger ett kompetent intryck och det är tydligt att han är mycket driven och gillar det han gör. Trots att han är rätt ung (tror jag) får man känslan av att han sitter på massor av erfarenheter och kunskaper. Under processen har han varit tillgänglig och lätt att komma i kontakt med och han är inte rädd att säga vad han tycker och tror. Jag är glad att vi valde honom som mäklare, det var rätt person för jobbet.
    Hej Richard!
    Stort tack för din fina rekommendation, det var en ära att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina radhus på Sten stures väg. Nu ska vi bara hitta ett hus för er att köpa också :)
    • Ektorp
    2022-08-03 Verifierad kund
    Oerhört lyhörd och väldigt snabb med att informera under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för din rekommendation Ayaan. Vi hörs framöver!
    • Finnboda Hamn
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kändes ärlig. Ordnade med en snabb och smidig affär.
    Hej Mona,
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med köpet. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Very professional, helpful at anytime.
    Great experience.
    Thank you for your help.
    Hi!
    Thank your for your kind words. I hope you will enjoy your new apartment.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Aktiv och punktlig mäklare som är flexibel och trevlig
    Hej Afifa,
    Tack så mycket för dina fina ord och rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med denna affär.