Läs vad 51 Läs vad Tobias Widén

• 2021-01-17
    Tobias skötte försäljningen av vår villa i Nacka professionellt och bra. Han engagerade sig helhjärtat, var alltid tillgänglig och utgjorde ett utmärkt stöd för både oss säljare och för potentiella köpare. Han har utmärkt marknadskännedom och känsla för försäljningsprocessen. En väldigt duktig och trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar.
    Tina & Lars
    Kristiina F
    • 175.0 m²
    • Hjortängen
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Tina och Lasse, Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fantastiska familjevilla. Nu ska vi bara hitta en bra lägenhet till er också :) /Tobias

• 2020-12-14
    Grymming som hjälper oss säljare med rubbet 👍
    Örjan Charles F
    • 128.0 m²
    • Krokhöjden
    Hej. Jag är bara glad att få hjälpa till. Vi hörs framöver! /Tobias

• 2020-12-14
    Jag är glad att ha fått hjälp av Tobias att sälja min 2:a. Trevligt och professionellt bemötande men också en lyckad försäljning.
    Christian K
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Sickla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Christian, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas du hittar ett fint hus i Skåne till slut! / Tobias

• 2020-12-04
    Hej,

Jag har köpt en fyra i Nacka.
    Tobias var alltid hjälpsam och svarade till alla frågor.
    Vi hade en jätte bra kommunikation i förhandling och väntan tills dödsboet bestämde sig för att signera affären.

Kleber
    Kleber C
    • 4:a
    • 93.5 m²
    • Jarlaberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Kleber, Tack för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till med renoveringen. Det är bara ringa mig när den är klar så får ni ett nytt värde på bostaden! Ha det fint, /Tobias

• 2020-11-25
    Sålt radhus, Tobias var enkel att prata med, affären var både snabb och lönsam för mig.
    Maria S
    • 167.0 m²
    • Henriksborg
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Maria, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas allt känns bra efter försäljningen och att du ska trivas i din nya lägenhet! /Tobias

• 2020-11-04
    Köpte en vindsvåning av Tobias. Helt okej bemötande mötte mina förväntningar.
    Carl-Johan S

Lillemor H
    • 81.0 m²
    • Nacka Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Lillemor, Tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med affären. / Tobias

• 2020-10-19
    noggrann, har inte för bråttom
    Andreas A
    • 88.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Andreas, Tack för fina ord. Lycka till med huset! Vi hörs snart igen. /Tobias

• 2020-10-19
    Vi har sålt en trerumslägenhet på Kvarnholmen. Tobias Widén är påläst och klok. Han har guidat oss genom säljprocessen på ett mycket bra sätt. Det har varit bra dialoger och alltid trevligt att prata med Tobias. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Kristin A
    • 88.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Kristin, Tack för din fina rekommendation. Det värmer mycket. Önskar er all lycka med det nya huset / Tobias

• 2020-09-25
    Tobias har varit snabb, klar, effektiv, trevlig och lätt att få kontakt med. Inget krångel, inga missförstånd eller oklarheter.
    Kai Anders S
    • 135.0 m²
    • Henriksborg
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Kai-Anders, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas i lägenheten i Uppsala. /Tobias