Tobias Widén
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 21 Läs vad Tobias Widén

• Petter B sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-19

Ekudden
    Tobias har genom stort engagemang och ett professionellt uppträdande hjälpt oss att sälja vår bostad till ett pris över marknadsvärde.
    Försäljningen har för oss som säljare varit väldigt enkel och Tobias har varit väldigt lyhörd för våra krav och inriktningar.
    Jag avser använda Fastighetsbyrån Nacka och Tobias vid nästa försäljning. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Olov A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-14

Västra Orminge
    Sålt en bostadsrätt i Orminge.
    Tydlig, bra och snabb. Tillgänglig när vi behövt ha kontakt. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Anna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-02-13

Västra Orminge
    Vi har blivit mycket proffsigt och trevligt bemötta. Tobias har varit väldigt lösningsinriktad, även när vi själva strulade till det och lyssnat in våra synpunkter. Mycket fint jobb. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Kaisla M köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-01-16

Finntorp
    Vi blev väldigt välbemötta av mäklaren och kommunikationen har genom hela vägen varit väldigt enkel. Allt som allt gick bostadsköpet smidigt och vi fick hjälp med allt vi kände att vi behövde. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • André V köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-01-16

Köpt lägenhet Finntorp 63,5kvm
    Professionell och väldigt snabb med sin återkoppling. Tobias är också väldigt trevlig! Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Hans G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-01-12

Finntorp
    Blev väldigt proffesionellt bemött av Tobias.
    Duktig, saklig, påläst mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Gabriella J köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-12-18

Finntorp
    PERSONLIG, SNABBA SVAR O PROFFSIG FRAMFÖR ALLT, KÖPT EN TVÅ I FINNTORP, MEN ÄR NOG INTE SÄKER PÅ ATT OMRÅDET ÄR HELT RÄTT FÖR MIG, VI FÅR SE.
    Men har bara positiva upplevelser angående bemötande och informationen jag fått av mäklaren Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Jane K köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-12-17

Järla Sjö
    Profsig och bra dialog, snabb på återkoppling. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Rasim M köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-12-08

Saltsjöqvarn
    En tvåa på Saltsjöqvarns kaj
    På ett väldigt bra och, trevligt sätt
    Hade inga förväntningar Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Nino Geladze E köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-11-30

Eknäs