Tobias Widén
Registrerad mäklare sedan 2019-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Tobias Widén

• Johan A sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-16

Björknäs
    Tobias läste på ordentligt om huset, tomträtten och ställde många bra frågor som är avgörande vid en försäljning. På så vis är han förtroendeingivande och bra på att sätta rimliga förväntningar vilket gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Johan A
    Hej Johan,
    Tack för din fina rekommendation och för förtroendet för er bostadsaffär. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya lägenhet i Gröndal!
    / Tobias
    Tobias W gillar detta
  • Douglas R köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-11

Ekudden
    Tobias var super bra under hela processen när jag skulle köpa bostad. Han var alltid tillgänglig att svara på frågor och hjälpte gärna om något var oklart Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Douglas R
    Hej Douglas,
    Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt lägenhetsköp. Tack för rekommendationen, jag hoppas du kommer trivas på Ekudden.
    / Tobias
    Tobias W gillar detta
  • Kristoffer S köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-06

Järla Sjö
    Otroligt trevlig och hjälpsam, fick bra stöd vid det som var vårt första lägenhetsköp. Kan starkt rekommendera Tobias som mäklare. Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer,
    Det var ett nöje att hjälpa er få till köpet. Tack för rekommendationen och lycka till med lägenheten.
    Tobias W gillar detta
  • Tsige M köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-07-03

4:a
    Västra Orminge
    Jag köpt lägenhet i orminge. Jag är jättenöjd Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Tsige M
    Hej Tsige,
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till med lägenheten och renoveringarna!
    Tobias W gillar detta
  • Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-25

Ektorp
    Jag är supernöjd med Tobias! Från det att han kom och värderade min lägenhet tills det att den såldes så var han så positiv, proffsig och framåttänkande. Jag kände mig hela tiden trygg och skulle definitivt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-25 Tobias W svarar Linda L
    Hej Linda,
    Tack för din rekommendation och dina fina ord. Det var roligt att få hjälpa er att flytta vidare.

Tobias W gillar detta
  • Liis K sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-17

4:a
    Finnboda Hamn
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Tobias från Fastighetsbyrån. Tobias var välförbered och trevlig i sitt bemötande. Han gjorde återkopplingar direkt efter visningen så man hade en aning om hur det hade gått. Försäljningen gick bra och smidigt på alla sätt och vis. Läs mer
    2020-06-17 Tobias W svarar Liis K
    Hej Liis,
    Tack för din fina recension. Jag hoppas ni hittar ett fint hus på Ingarö nu.

Ha det fint!
    Tobias W gillar detta
  • Oskar O köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-06-03

3:a
    Västra Orminge
    Köpt en trea på 81 kvm. Tobias är en mycket trevlig och har ett gott bemötande. Han lyssnar och besvarar alla frågor på ett tryggt sätt och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-06-08 Tobias W svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
    Tobias W gillar detta
  • Loni H sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-04-29

Lännersta
    Sålt villa. Mycket trevlig och samtidigt tydlig, professionell. Läs mer
    Tobias W gillar detta
  • Viljar S sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-04-28

Ekudden
    I sold a 60 m2 apartment, and got the asking price. I got timely information along the way, and felt that the sales brochure positively and accurately reflected the apartment. Happy with the result! Läs mer
  • Petita Britt Lilian O
    Petita Britt Lilian O sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka

2020-04-27

Saltsjöbaden Ljuskärrsberget
    Tobias är en mycket bra person att ha och göra med positiv, lyhörd och kunnig.
    En bra representant för mäklar yrket - alltid tillgänglig och bemöter mig som kund på bästa sätt i försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Emma Strindin