Tobias Widén

Tobias Widén

Tobias Widén är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Tobias Widén har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Tobias Widén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 218 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Widén har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

218 omdömen om Tobias Widén

Sedan starten hos Reco 2019
Ulf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
Saltsjöqvarn

Mycket trevlig, och kunnig mäklare. Han har alltid varit snabb att svara på frågor och hållit oss uppdaterade,. Vi kan verkligen rekommendera Tobias.

Robert P
Eriksvik

Tobias bemötte oss på ett professionellt och trevligt sätt, han hade svar på våra frågor och det han inte visste kollade han upp och återkopplade. Våra förväntningar var väll att bli väl bemött, få ärliga svar och samarbetsvillig, det tycker jag att Tobias levde upp till. Toppen mäklare!

Tomas H
Kummelnäs

Lugn och strategisk säljare. Tydligt i kommunikation och bra kunskaper inom fastighetsbranchen.

Karolina S
Norra Lännersta

Mycket hjälpsam genom hela processen och alltid trevlig i bemötandet.

Jens Erik A
Duvnäs Utskog

Mycket trevlig och professionell. Rekommenderas!

Donald Wilhelm Doyle C
Henriksborg

Mycket erfaren , professionell och uppriktig. Vi fick en bra och sanningsenlig bild av där vi stod från första början sedan förde han oss hela vägen i hamn. En stor trygghet för oss som som hussäljare

Kristoffer O
Mensättra

Tydlig, kompetent och ständigt tillgänglig!

Anders B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
Saltsjöqvarn

Mycket trevlig och kunnig. Tobias återkom med information snabbt och höll oss uppdaterade. Han vet mycket om vårt område Saltsjöqvar Rekommenderar han gärna till grannar som eventuellt ska sälja.

Mirja C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
Saltsjöqvarn

Tobias hade ett mycket trevligt, lättsamt och professionellt bemötande genomgående från första visning till kontraktsskrivningen.

Svar från Tobias Widén

Hej Mirja, Tack för rekommendationen. Jag hoppar ni ska trivas i den fina lägenheten framöver! /Tobias

Mikael A
Lännersta

Mycket bra och proffsigt Glad och hjälpsam

Svar från Tobias Widén

Hej Micke, Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias