Lars Arvidsson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 16 Läs vad Lars Arvidsson

• Diana Inger Maria N sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-22

Skogalund
    Jag har sålt ett hus i Skogalund. Jag tycker att Lars är en typisk ickemäklare vilket är ett komplimang. Upplevde honom som genuint intresserad av att arbeta med människor och inte bara siffror och pengar. Han kändes lugn, kompetent och gav dessutom mycket bra service. Han åkte hem till mig när jag skulle skriva under vilket var mycket värt för mig mot bakgrund av en prekär situation. Det kommer jag inte att glömma. Han får bästa betyg för sitt arbete i helhet.

Mvh Diana Norryd Läs mer
  • Mats S sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-10-22

Skogalund
    Högsta betyg till Lasse. Han sålde min villa snabbt i en affär där jag uppfattar att både köpare och säljare är nöjda och trygga. Professionell och dessutom trevlig. En bonus att han bott på samma gata som huset ligger på vilket gjorde att han kunde området. Läs mer
  • Nils Göran N sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-09-16

Saltsjö Duvnäs
    Anlitandet av mäklaren gällde försäljning av villa. Bemötandet var mycket gott och trevligt och motsvarade våra förväntningar och önskemål. Vi är nöjda och kan rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Bengt Åke K sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-08-21

Älta Kolarängen
    Lars är pålitlig,punktlig och uthållig. Jag har enbart de bästa rekommendationer om Lars. Anlita honom! Läs mer
  • Luba E sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-08-21

Björknäs
    Har sålt en villa. Lars har genom hela processen agerat professionellt, varit hjälpsam och gett information. Kan på det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • Cristian D
    Cristian D köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-08-12

Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    Han var tyvärr långsam med att svara när vi försökte kontakta honom. Vi var några ggr så nära att kontakta säljaren istället.
    Han var inte med på den dag vi skrev på kontrakten och hans ersättare hade inte så mycket koll så vi kunde inte få svar på alla våra frågor.
    Säljaren var fortfarande i huset när vi fått nyckel och hans grejer var kvar där, hans påstår att mäklaren visste om detta men vi hade aldrig blivit informerade.
    Självklart vi ska inte rekommendera Lars och kommer definitiv inte sälja våran bostad med Fastighets i framtiden.

Cristian Duré
    Pilkgatan 27
    13343 Saltsjöbaden Läs mer
  • Louise Kristina K sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-05-26

Saltsjöbaden Båthöjden
    Vi sålde vårt hus på Båthöjden. Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Lars. Vi har känt oss trygga från första kontakt tills att huset blev såld. Allt gick väldigt smidigt, vi fick hjälp med bankkontakt, energideklarationen och besiktning, bra återkoppling efter visningen och under budgivningen. Läs mer
  • Lukas S
    Lukas S köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-05-25

Björknäs
    Lars är ett sant mäklarproffs, tack Lars för all hjälp!
    Trygg, smidig och förtroendeingivande mäklare med lång erfarenhet, det märks! Läs mer
  • Solveig Margaretha K sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-04-19

Saltsjö Duvnäs
    Min erfarenhet hittills är till full belåtenhet med med Lars Arvidsson.
    Han fullföljer det som han har sagt och det jag har blivit informerad om.
    Jag känner mig trygg med husförsäljningen och de frågor jag hittills har haft har besvarats.
    Min bedömning/förväntning är att även slutförsäljningen av villan kommer att gå bra.
    Jag kan på det varmaste rekommendera Lars Arvidsson som fastighetsmäklare.
    Vänligen
    Solveig Kjellberg Läs mer
  • Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-03-25

Källvägsområdet
    Lars sålde en villa till oss, var mycket behjälplig, har ett trevligt och avslappnat sätt, samtidigt väldigt noggrann och proffsig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Emma Strindin