Lars Arvidsson

Lars Arvidsson

Lars Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Lars Arvidsson har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Lars Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.3. Lars Arvidsson har haft 15 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 25 Läs vad Lars Arvidsson

• Saltsjö Duvnäs
    2021-07-19
    Vi har genom hela försäljningsprocessen blivit trevligt bemötta av Lars. Han är lugn, erfaren, förtroendeingivande och lätt att diskutera med. Alla frågor och funderingar vi haft har vi fått svar på. Försäljningen av vårt hus gick otroligt smidigt och snabbt vilket var ett önskemål vi hade innan vi skrev avtal med Lars. Alla önskemål och förväntningar infriades med råge och vi kan varmt rekommendera Lars vidare. Stor lokalkännedom dessutom!👍
    • Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    2021-03-16
    Lasse hjälpte oss till en mycket bra försäljning av vårt radhus! Han är trygg, tålmodig, lätt att prata med och kunde vårt område i minsta detalj. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom!
    • Boo Gård
    2021-02-12
    Helt ok med försäljningen av vårt hus.På ett vänligt sätt. Men kanske understundom lite för mycket " sidoprat" I dialogen.I stort enligt förväntningarna.
    • Saltsjö Duvnäs
    2020-11-29
    Hej!
    Vi har haft den absolut bästa hjälpen av Lars vid försäljning av vår villa på Mårdvägen 9 i Saltsjö-Duvnäs. Kunnigt, proffsigt och trevligt!
    Vi hade höga förväntningar och tycker verkligen Lars har levt upp till dem, inte minst tack vare hans kontaktnät och erfarenhet som medförde en smidig och snabb affär utan visningar och uppståndelse.
    Stort tack, Lasse!
    Ann och Björn Eriksson
    • Älta Lovisedal
    2020-10-31
    Trevlig och bemötande. Eftersom affären inte är helt klart är det väl lite tidigt att ge ett omdöme
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Lännersta
    2020-10-19
    Typisk mäklare och skulle inte anlita honom själv vid försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Källvägsområdet
    2020-07-20
    Lars var kunnig och familjär, och fick oss att känna trygghet i denna affär.
    • Insjön
    2020-06-22
    Villa, trevligt och professionellt bemötande. Lite otur med att CV19 kom just nu.
    • Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    2020-02-27
    Jag har sålt mitt radhus på Notgatan 12 i Saltsjöbaden, och har blivit väl och på ett förtroendefullt sätt bemött av min mäklare.
    Jag visste att min bostad betingade ett värde av ca 3.5 miljon. Budgivningen kom igång efter visningen och varade en vecka, och jag blev nöjd med slutpriset. Lars Arvidsson lotsade in mig i försäljningsprocessen, så att jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen.MVH Birgitta Hedevärn-Wulff
    • Skogalund
    2019-10-22
    Jag har sålt ett hus i Skogalund. Jag tycker att Lars är en typisk ickemäklare vilket är ett komplimang. Upplevde honom som genuint intresserad av att arbeta med människor och inte bara siffror och pengar. Han kändes lugn, kompetent och gav dessutom mycket bra service. Han åkte hem till mig när jag skulle skriva under vilket var mycket värt för mig mot bakgrund av en prekär situation. Det kommer jag inte att glömma. Han får bästa betyg för sitt arbete i helhet.

Mvh Diana Norryd