Lars Arvidsson

Lars Arvidsson

Lars Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Lars Arvidsson har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Lars Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.4. Lars Arvidsson har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 27 Läs vad Lars Arvidsson

• Mensättra
    2022-04-12 Verifierad kund
    Lars var väldigt trevlig och bemötande och gav ett professionellt intryck.
    • Rensättra
    2021-10-24 Verifierad kund
    Väldigt lyhörd och verkligen intresserad av att göra en bra affär får alla parter. Kan varmt rekommendera Lars. M
    • Saltsjö Duvnäs
    2021-07-19 Verifierad kund
    Vi har genom hela försäljningsprocessen blivit trevligt bemötta av Lars. Han är lugn, erfaren, förtroendeingivande och lätt att diskutera med. Alla frågor och funderingar vi haft har vi fått svar på. Försäljningen av vårt hus gick otroligt smidigt och snabbt vilket var ett önskemål vi hade innan vi skrev avtal med Lars. Alla önskemål och förväntningar infriades med råge och vi kan varmt rekommendera Lars vidare. Stor lokalkännedom dessutom!👍
    • Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    2021-03-16 Verifierad kund
    Lasse hjälpte oss till en mycket bra försäljning av vårt radhus! Han är trygg, tålmodig, lätt att prata med och kunde vårt område i minsta detalj. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom!
    • Boo Gård
    2021-02-12 Verifierad kund
    Helt ok med försäljningen av vårt hus.På ett vänligt sätt. Men kanske understundom lite för mycket " sidoprat" I dialogen.I stort enligt förväntningarna.
    • Saltsjö Duvnäs
    2020-11-29 Verifierad kund
    Hej!
    Vi har haft den absolut bästa hjälpen av Lars vid försäljning av vår villa på Mårdvägen 9 i Saltsjö-Duvnäs. Kunnigt, proffsigt och trevligt!
    Vi hade höga förväntningar och tycker verkligen Lars har levt upp till dem, inte minst tack vare hans kontaktnät och erfarenhet som medförde en smidig och snabb affär utan visningar och uppståndelse.
    Stort tack, Lasse!
    Ann och Björn Eriksson
    • Älta Lovisedal
    2020-10-31 Verifierad kund
    Trevlig och bemötande. Eftersom affären inte är helt klart är det väl lite tidigt att ge ett omdöme
    • Lännersta
    2020-10-19 Verifierad kund
    Typisk mäklare och skulle inte anlita honom själv vid försäljning.
    • Källvägsområdet
    2020-07-20 Verifierad kund
    Lars var kunnig och familjär, och fick oss att känna trygghet i denna affär.
    • Insjön
    2020-06-22 Verifierad kund
    Villa, trevligt och professionellt bemötande. Lite otur med att CV19 kom just nu.