Lars Arvidsson

Lars Arvidsson

Lars Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

och har varit registrerad mäklare sedan 1993. Lars Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 20 omdömen sedan 2014-10-09. Lars Arvidsson har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 20 Läs vad Lars Arvidsson

• Typisk mäklare och skulle inte anlita honom själv vid försäljning.
    Viktor G köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2020-10-19
    • 76.0 m²
    • Lännersta
    2020-10-19
  • Lars var kunnig och familjär, och fick oss att känna trygghet i denna affär.
    Anna G köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2020-07-20
    • 144.0 m²
    • Källvägsområdet
    2020-07-20
  • Villa, trevligt och professionellt bemötande. Lite otur med att CV19 kom just nu.
    Leif T sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2020-06-22
    • 167.0 m²
    • Insjön
    2020-06-22
  • Jag har sålt mitt radhus på Notgatan 12 i Saltsjöbaden, och har blivit väl och på ett förtroendefullt sätt bemött av min mäklare. Jag visste att min bostad betingade ett värde av ca 3.5 miljon. Budgivningen kom igång efter visningen och varade en vecka, och jag blev nöjd med slutpriset. Lars Arvidsson lotsade in mig i försäljningsprocessen, så att jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen.MVH Birgitta Hedevärn-Wulff
    Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2020-02-27
    • 116.0 m²
    • Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    2020-02-27
  • Jag har sålt ett hus i Skogalund. Jag tycker att Lars är en typisk ickemäklare vilket är ett komplimang. Upplevde honom som genuint intresserad av att arbeta med människor och inte bara siffror och pengar. Han kändes lugn, kompetent och gav dessutom mycket bra service. Han åkte hem till mig när jag skulle skriva under vilket var mycket värt för mig mot bakgrund av en prekär situation. Det kommer jag inte att glömma. Han får bästa betyg för sitt arbete i helhet. Mvh Diana Norryd
    Diana Inger Maria N sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • 157.0 m²
    • Skogalund
    2019-10-22
  • Högsta betyg till Lasse. Han sålde min villa snabbt i en affär där jag uppfattar att både köpare och säljare är nöjda och trygga. Professionell och dessutom trevlig. En bonus att han bott på samma gata som huset ligger på vilket gjorde att han kunde området.
    Mats S sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • 157.0 m²
    • Skogalund
    2019-10-22
  • Anlitandet av mäklaren gällde försäljning av villa. Bemötandet var mycket gott och trevligt och motsvarade våra förväntningar och önskemål. Vi är nöjda och kan rekommendera mäklaren.
    Nils Göran N sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2019-09-16
    • 241.0 m²
    • Saltsjö Duvnäs
    2019-09-16
  • Lars är pålitlig,punktlig och uthållig. Jag har enbart de bästa rekommendationer om Lars. Anlita honom!
    Bengt Åke K sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • 168.0 m²
    • Älta Kolarängen
    2019-08-21
  • Har sålt en villa. Lars har genom hela processen agerat professionellt, varit hjälpsam och gett information. Kan på det varmaste rekommendera honom.
    Luba E sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • 175.0 m²
    • Björknäs
    2019-08-21
  • Han var tyvärr långsam med att svara när vi försökte kontakta honom. Vi var några ggr så nära att kontakta säljaren istället. Han var inte med på den dag vi skrev på kontrakten och hans ersättare hade inte så mycket koll så vi kunde inte få svar på alla våra frågor. Säljaren var fortfarande i huset när vi fått nyckel och hans grejer var kvar där, hans påstår att mäklaren visste om detta men vi hade aldrig blivit informerade. Självklart vi ska inte rekommendera Lars och kommer definitiv inte sälja våran bostad med Fastighets i framtiden. Cristian Duré Pilkgatan 27 13343 Saltsjöbaden
    Cristian D
    Cristian D köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2019-08-12
    • 127.0 m²