Lars Arvidsson

Lars Arvidsson

Lars Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Lars Arvidsson har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Lars Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.4. Lars Arvidsson har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Lars Arvidsson

Sedan starten hos Reco 2014
Ann-christine H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
Västra Orminge

Hej. Den kontakten jag har haft med Lasse har varit positiv. Väldigt snabb att svara på mina frågor under dessa månader innan vår mammas lägenhet äntligen blev såld. Mvh Anki

Nils L
Skuru

Lars agerade seriöst. aktivt , trevligt samt visade på stor kunskap isamband med köpet .

Rolf P
Ektorp

Lars Arvidsson har jag anlitat flera gånger i snart 20 år. Han kan sin bransch mycket väl och har i de uppdrag jag anlitat honom uppnått mycket bra resultat. Han är även serviceinriktad och seriös i dom uppdrag jag gett honom.

Alexandra W
Norra Lännersta

Vänligt bemötande och proffesionellt skött . Erfaren mäklare som vi kände oss trygga med.

Peter L
Mensättra

Lars var väldigt trevlig och bemötande och gav ett professionellt intryck.

Magnus Christer Tommy H
Rensättra

Väldigt lyhörd och verkligen intresserad av att göra en bra affär får alla parter. Kan varmt rekommendera Lars. M

Tosse H
Saltsjö Duvnäs

Vi har genom hela försäljningsprocessen blivit trevligt bemötta av Lars. Han är lugn, erfaren, förtroendeingivande och lätt att diskutera med. Alla frågor och funderingar vi haft har vi fått svar på. Försäljningen av vårt hus gick otroligt smidigt och snabbt vilket var ett önskemål vi hade innan vi skrev avtal med Lars. Alla önskemål och förväntningar infriades med råge och vi kan varmt rekommendera Lars vidare. Stor lokalkännedom dessutom!👍

CAROLINE Y
Saltsjöbaden Fiskarhöjden

Lasse hjälpte oss till en mycket bra försäljning av vårt radhus! Han är trygg, tålmodig, lätt att prata med och kunde vårt område i minsta detalj. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom!

Lars Emil L
Boo Gård

Helt ok med försäljningen av vårt hus.På ett vänligt sätt. Men kanske understundom lite för mycket " sidoprat" I dialogen.I stort enligt förväntningarna.

Björn E
Saltsjö Duvnäs

Hej! Vi har haft den absolut bästa hjälpen av Lars vid försäljning av vår villa på Mårdvägen 9 i Saltsjö-Duvnäs. Kunnigt, proffsigt och trevligt! Vi hade höga förväntningar och tycker verkligen Lars har levt upp till dem, inte minst tack vare hans kontaktnät och erfarenhet som medförde en smidig och snabb affär utan visningar och uppståndelse. Stort tack, Lasse! Ann och Björn Eriksson