Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Victor Sjölund
Victor Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag finner mycket driv och glädje i kundkontakten och alla utmaningar. Dessutom är det fantastiskt roligt att få följa alla mina kunder i deras bostadskarriär. Jag började min karriär som mäklare här i Vasastan/Östermalm 2009 och är även franchisetagare sedan en tid tillbaka. Jag har aldrig ångrat mitt val av yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är påläst, tror på rak kommunikation från början till slut och vill att du som kund ska känna dig trygg. Jag är dessutom väldigt resultatinriktad vilket leder till bäst pris.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden äter jag lunch på Raw, dricker kaffe på Mellqvists eller köper hem delikatesser från Östermalms Saluhall. Jag gillar även crossfit, motorsport och skidåkning. Läs mer

Läs vad 145 kunder tycker om Victor Sjölund

• Mathias N
    Mathias N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-02-12

1:a
    26m²
    Vasastan Sibirien
    Victor har varit hjälpsam, lyhörd och snabbfotad genom hela köpeprocessen. Jag som köpare har känt mig trygg i affären och upplevt att Victor tog vara på mina intressen utöver säljarens. Jag skulle inte tveka anlita Victor vid framtida affärer och ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-28

Östermalm Vasastan
    Väldigt kunnig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-28

Östermalm Vasastan
    Vi har sålt en bostadsrätt 2 rok på 52 kvm på Östermalm. Victor hjälpte oss med denna försäljning och skötte det väldigt professionellt. Bostadsmarknaden var vid tillfället väldigt avvaktande men Victor lyckades skapa ett bra intresse kring vår lgh och åstadkomma en bra budgivning vilken resulterade i att vi blev mkt nöjda. Victor är en trevlig mäklare och har ett professionellt bemötande och jag upplever honom som taktiskt slipad i samband med försäljningen. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Ulf-Johan O sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-15

70m²
    City Norrmalm Vasastan
    Målinriktad och effektiv (i en svår marknad) Läs mer
  • Lisa G sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-12

40m²
    Vasastan
    Sålde bostad. Väldigt smidigt samarbete med bra kommunikation, avläsning av mina förväntningar och bra support när jag hade massor med bióllar i luften. Victor är alltid på gott humör och trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-08

Vasastan
    Bra, snabb och erfaren mäklare. Viktor är driven och jobbar för en bra affär Läs mer
  • Kaj P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-03

Anstränger sig lite utöver det som kan förväntas. Läs mer
  • Björn B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-04-04

Vi tog hjälp av Victor för försäljning och är mycket nöjd med hans insats. Professionell och tydlig hela processen igenom och bra kommunikation från första möte till avslutad affär. Skulle absolut rekommendera Victor till andra säljare. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-04-04

Väldigt gott bemötande och professionell i sitt utförande. Hela försäljningen från början till slut har varit över förväntan och slutresultatet vart därefter också.
    Kan varmt rekommendera Victor Sjölund Läs mer
  • Jakob S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-03-09

Mycket bra, proffsig, jag kände mig trygg i allt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Gästrikegatan