Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Victor Sjölund
Victor Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag finner mycket driv och glädje i kundkontakten och alla utmaningar. Dessutom är det fantastiskt roligt att få följa alla mina kunder i deras bostadskarriär. Jag började min karriär som mäklare här i Vasastan/Östermalm 2009 och är även franchisetagare sedan en tid tillbaka. Jag har aldrig ångrat mitt val av yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är påläst, tror på rak kommunikation från början till slut och vill att du som kund ska känna dig trygg. Jag är dessutom väldigt resultatinriktad vilket leder till bäst pris.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden äter jag lunch på Raw, dricker kaffe på Mellqvists eller köper hem delikatesser från Östermalms Saluhall. Jag gillar även crossfit, motorsport och skidåkning. Läs mer

Läs vad 164 Läs vad Victor Sjölund

• Katie E köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-07-02

Vasastan
    Hej! Jag har köpt en lägenhet i vasastan. Som förstagångsköpare var det mycket information att ta till sig, som jag inte varit i kontakt med tidigare. Men Victor Sjölund var väldigt behjälplig, tydlig och tålmodig genom hela processen från visning tills tillträdesdagen. Dessutom agerade Victor som en hövlig och kompetent mäklare. Jag skulle absolut rekommendera Victor vidare. Jag ger Victor betyget ”Utmärkt”. Hälsningar Katie Läs mer
  • Kristian P sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-25

Vasastan
    Enkel att ha att göra med, påläst, tydlig och trevlig! Läs mer
  • Bengt J sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-24

Birkastan Vasastan
    Har sålt lägenhet via Victor . Jag köpte samma lägenhet via honom 2014. Victor är en mycket professionell mäklare som man känner sig trygg med. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jessie L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-13

Vasastan Odenplan
    Jag har köpt en lägenhet och blivit väl bemött av Victor. Han var väldigt trevlig och guidade mig genom hela bostadsköpet, någonting som var skönt då det är mitt första. Läs mer
  • Josefine N sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-04

Vasastan
    Victor är mycket kompetent, engagerad och fanns tillgänglig under hela processen. Jag som säljare kände mig trygg med Victor från start till mål. Min försäljning blev väldigt lyckad och jag kan verkligen rekommendera Victor som mäklare! Läs mer
  • Peter F
    Peter F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-02

Gärdet Östermalm
    Snabb, effektiv och lyhörd. Helt enkelt en utmärkt fastighetsmäklare. Läs mer
  • Jenny D sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-07

Vasastan Rödabergen
    Victor sålde vår lägenhet och överträffade våra förväntningar. Han är proffsig, erfaren och har en varm personlighet. Jag rekommenderar honom å det varmaste och kommer att anlita honom igen när det blir aktuellt. Anlita Victor - Vasastans bästa mäklare! Läs mer
  • Gabrielle H köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-02

Vasastan Sibirien
    Har erfarenhet av många mäklare och speciellt många fula fiskar, men sen finns tack och lov Victor som är rak och ärlig och som varken får en att kännas sig dum eller lurad. En mäklare utan krusiduller som vill allas bästa. Genomgående hög kvalité genom hela processen. Mäklarbranschen behöver fler som Victor. Läs mer
  • Kent C köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-01

Vasastan Birkastan
    Vi köpte lägenhet i Vasastan. Fick den Info vi behövde under visningen.
    När vi skrev papperna så var Victor informativ och pedagogisk när vi gick igenom avtalen. Läs mer
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-01

Vasastan Birkastan
    Köpt en lägenhet. Han var trevlig och tydlig. Tycker Victor levde upp bra till att vara en duktig mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sandhamnsgatan