Victor Sjölund

Victor Sjölund

Victor Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Victor Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Victor Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 328 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Sjölund har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag finner mycket driv och glädje i kundkontakten och alla utmaningar. Dessutom är det fantastiskt roligt att få följa alla mina kunder i deras bostadskarriär. Jag började min karriär som mäklare här i Vasastan/Östermalm 2009 och är även franchisetagare sedan en tid tillbaka. Jag har aldrig ångrat mitt val av yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är påläst, tror på rak kommunikation från början till slut och vill att du som kund ska känna dig trygg. Jag är dessutom väldigt resultatinriktad vilket leder till bäst pris.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden äter jag lunch på Raw, dricker kaffe på Mellqvists eller köper hem delikatesser från Östermalms Saluhall. Jag gillar även crossfit, motorsport och skidåkning.

328 omdömen om Victor Sjölund

Sedan starten hos Reco 2015
Magnus F
Vasastan Birkastan

Victor vad följsam, lyhörd, återkopplade snabbt och gav bra svar på de frågor vi hade.

Ludvig D
Vasastan Odenplan

Alltid trevligt bemött av Victor och man känner alltid sig trygg i processen. Det märks att han jobbar för dig och gör det där extra för att just du ska känna dig nöjd genom det hela.

PARCIA R
Vasastan Odenplan

Victor imponerade med en snabb och smidig affär, vilket jag som köpare verkligen uppskattade. Han är trevlig, rolig och alltid tillgänglig – en positiv köpupplevelse!

Marcus J
Birkastan Vasastan

Min upplevelse av Victor Sjölund på HusmanHagberg Vasastan under köpet av min bostad har var mycket positiv. Jag kände mig väl bemött från början till slut. Victor var professionell, tillgänglig och svarade tydligt på alla mina/våra frågor, vilket gav mig ett tryggt intryck genom hela processen.

AMANDA TOVE MARIA B
Vasastan

Victor hjälpte oss med köpet av lägenhet. Han är väldigt enkel att ha att göra, väldigt flexibel och professionell. Vi kommer nog höra av oss till honom när vi ska sälja.

Alexander B
Vasastan

Toppklass! Victor skötte försäljningen av min lägenhet galant från början till slut. Otroligt duktig mäklare, alltid tillgänglig, duktig på att kommunicera och väldigt enkel att ha att göra med. Rekommenderar starkt!

Peter H
Vasastan Odenplan

Victor har under hela processen uppträtt mycket trevligt, korrekt och professionellt med snabba återkopplingar på alla våra frågor. Vid vårt avtalsmöte med säljarna gick han noga igenom alla punkter på kontraktet och övriga handlingar så våra funderingar fick svar. En bostadsaffär är en stor affär och då vill man känna att man har ett stort förtroende för mäklaren vilket vi haft genom hela affären. Märks att Victor jobbat ett tag som mäklare och erfarenheten uppskattas. Rekommenderar Victor varmt.

Gunnborg W
Vasastan Odenplan

Vi är jättenöjda! Proffsigt bemötande, vet vad han talar om. Bra att förklara och diskutera med. Blev precis som vi förväntat oss. Håller vad han lovar, hör av sig när han ska. Vi har inte kunnat haft bättre mäklare!

Bertil W
Vasastan Odenplan

Mycket trevlig, artig,effektiv mäklare! Håller vad han lovat!

Daniel H
Gärdet

Fantastic selling experience from beginning to end