Läs vad 257 Läs vad Victor Sjölund

• 2021-01-14
    Alla förväntningar stämde.
    Har köpt lägenhet gm Victor, och han tar hand om försäljning av min andra lägenhet.
    Ulla-carin D
    • 63.0 m²
  • 2020-11-23
    Säljprocessen fungerade bra och Victor är glad, trevlig och en van mäklare.
    Malin N
    • 76.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag har sålt min lägenhet i Vasastan med hjälp av Victor. Han är erfaren, professionell och väldigt trevlig att ha och göra med. Säljprocessen gick snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd. Rekommenderar Victor varmt!
    Ann-sofie H
    • 34.0 m²
    • Vasastan Sibirien
  • 2020-11-21
    Mycket bra bemötande rakt igenom. Victor ordnade en mycket smidig affär!
    Ludvig L
    • 34.0 m²
    • Vasastan Sibirien
  • 2020-11-19
    Jag har både köpt och sålt lägenheter där Victor varit mäklare. Victor är professionell, engagerad, tydlig, kunnig, flexibel och lyhörd. Victor är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Kan varmt rekommendera Victor som mäklare!
    Maria J
    • 2:a
    • 49.0 m²
    • Birkastan Vasastan
  • 2020-11-19
    Det märktes redan i första mötet att Victor är en mäklare med lång erfarenhet och han gav ett väldigt professionellt och ärligt intryck. Han var väldigt rak och tydlig i sin kommunikation till mig som säljare och var mån om att jag skulle vara uppdaterad och känna mig delaktig i processen från början till slut. Från första mötet till bilder, visning, budgivning och avtalsskrivning höll han mig som säljare informerad och såg till att jag kände mig trygg i processen. Ska ni sälja en lägenhet i Vasastan så är det Victor ni ska gå till. Punkt slut!
    Hampus S
    • 38.0 m²
  • 2020-11-04
    Jag har köpt ett husbåt med Victor Sjölund i Djurgården. Han var ganska snäll, och hjälpte mig jätte mycket för att jar är inte svensk och kände inte processen. Även efter underskrivningen har han hjälpt med föreningen, råd om forsaking och olika frågor. Jag känner mig verkligen glad att jag köpte min bostad med honom!
    Charlotte D
    • 2.5:a
    • 75.0 m²
    • Östermalm Djurgården
  • 2020-10-26
    Victor är proffsig och kunnig! Kändes väldigt tryggt att låta honom hantera vår bostadsförsäljning
    Hanna E
    • 64.0 m²
    • Vasastan Östermalm
  • 2020-10-25
    V hjälpte oss sälja en 3a på 64 kvm i Vasastan. Viktor är väldigt engagerad och gör alltid sitt yttersta för en bra process och affär.
    Johan E
    • 64.0 m²