Victor Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag finner mycket driv och glädje i kundkontakten och alla utmaningar. Dessutom är det fantastiskt roligt att få följa alla mina kunder i deras bostadskarriär. Jag började min karriär som mäklare här i Vasastan/Östermalm 2009 och är även franchisetagare sedan en tid tillbaka. Jag har aldrig ångrat mitt val av yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är påläst, tror på rak kommunikation från början till slut och vill att du som kund ska känna dig trygg. Jag är dessutom väldigt resultatinriktad vilket leder till bäst pris.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden äter jag lunch på Raw, dricker kaffe på Mellqvists eller köper hem delikatesser från Östermalms Saluhall. Jag gillar även crossfit, motorsport och skidåkning. Läs mer

Läs vad 222 Läs vad Victor Sjölund

• Catharina K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-01

Birkastan Vasastan
    Trevligt bemötande och väldigt professionell!
    Köpare av lägenhet i Birkastaden Läs mer
  • Caroline E sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-19

Norrmalm Vasastan
    Victor sålde vår 3:a i Vasastan på bästa sätt, kunde inte vara mer nöjd med val av mäklare! Från första mötet till slut har han varit supertrevlig och hjälpsam. Alltid lättillgänglig och motsvarade alla förväntningar och mer därtill. Tack Victor! Läs mer
  • Mohammed Reza F köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-18

Norrmalm Vasastan
    En professionell och tydlig mäklare som alltid uppskattas som köpare av en lägenhet. Tillgänglig och väldigt påläst om detaljerna kring bostaden. Läs mer
  • Henrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-18

Norrmalm Vasastan
    Vi har sålt vår 3a vid Tegnérlunden. Victor är lyhörd, engagerad och framför allt väldigt trevligt. Vi valde Victor för att han hade en tydlig plan och idé för just vår lägenhet och vi fick förtroende för att han kunde leverera på vad han lovade, vilket vi upplever att han gjort! Han var avgörande i att vår affär när vi köpte hus blev så pass lyckad som det blev! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-11

Vasastan Sibirien
    köpt en tvårummare i sibirien.
    Väbemött.
    ärligt bemött.
    Trevlig och hörde av sig i tid.

Mycket bra kille Läs mer
  • Jens M
    Jens M sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-04

Vasastan Atlas
    Victor sålde snabbt min 2a i Atlasområdet
    Var professionell, tydlig och oerhört engagerad
    Väldigt kunnig båda kring objektet, området och själva processen
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Jonathan Eng S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-23

Birkastan Vasastan
    Utmärkt mäklare som är jordnära, kommunikativ och ärlig. I grund och botten en härlig person som man kan lita på i sin bostadsaffär. Läs mer
  • Lars W sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-18

Vasastan
    Försäljning av etta i Vasastan, sympatisk enkelhet utan askes, väl anpassad för ett easy living med måttlig avgift och många för fastigheten nödvändiga underhåll utförda, angenäm bakgård.
    Mäklaren tidigare anlitad av min son, då liksom nu en ytterst belevad och varmhjärtad person med uppenbara talanger i sitt yrke.
    Förväntningar rörde enbart att försäljningen skulle utföras på ett korrekt och juste sätt (även för köparen) men ändå optimalt.
    Mäklaren har på alla sätt till min (och vår) belåtenhet utfört uppdraget snabbt och snyggt (inte minst med den samtida farsoten som försvårande detalj i proceduren).
    Alltså: Fullt förtroende för och all tacksamhet för utfört uppdrag! Läs mer
  • Susanne L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-12

3:a
    Viktor är en proffsig mäklare som har full koll på marknaden. Är dessutom framsynt och lyhörd för oss som kund.
    Viktor har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Vasastan i Stockholms innerstad och vi är supernöjda med allt från vårt första möte med Viktor till avslutad affär med med nya köparen.
    Vi kan varmt rekommendera Viktor och skulle gladeligen anlita honom igen.
    Med vänlig hälsning,
    Susanne o Christer Lillthors Läs mer
  • Gustaf S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-09

Östermalm
    Duktig mäklare som varit ett nöje att jobba med! Läs mer

Senaste försäljningarna

Birkagatan