Victor Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2009-07-14
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-27
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag finner mycket driv och glädje i kundkontakten och alla utmaningar. Dessutom är det fantastiskt roligt att få följa alla mina kunder i deras bostadskarriär. Jag började min karriär som mäklare här i Vasastan/Östermalm 2009 och är även franchisetagare sedan en tid tillbaka. Jag har aldrig ångrat mitt val av yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är påläst, tror på rak kommunikation från början till slut och vill att du som kund ska känna dig trygg. Jag är dessutom väldigt resultatinriktad vilket leder till bäst pris.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden äter jag lunch på Raw, dricker kaffe på Mellqvists eller köper hem delikatesser från Östermalms Saluhall. Jag gillar även crossfit, motorsport och skidåkning. Läs mer

Läs vad 237 Läs vad Victor Sjölund

• Jacob A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-09-18

Tydlig, lugn och rak i sitt sätt att arbeta vilket jag har uppskattat i processen att sälja en etta i Vasastan.
    Victor balanserar professionalism med glimten i ögat vilket inger stort förtroende samt gör processen enkel. Han har överträffat mina förväntningar!

Rekommenderas starkt till framtida säljare/köpare. Läs mer
  • Kerstin M sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-09-14

1 rom i vasastan. Vænligt och proffsigt behandling på alla sætt. Alltid svarat fort och informativt på alla mina frågor. Läs mer
  • Mikaela S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-09-13

Köpte bostad och fick ett proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Farbod J sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-09-02

Väldigt proffsig bemötande och agerande under hela säljprocessen Läs mer
  • Samuel B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-31

Köpte en etta i Vasastan genom honom. Sjukt proffsig och med bra svar på allt. Gjorde processen jättesmidig för alla inblandade. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Oscar H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-26

Snabb och smidig affär, grym genom hela processen! Läs mer
  • Bastiaan W köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-24

Köpt en bostadsrätt i Vasastan. Läs mer
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-21

2:a
    Victor är professionell och en mycket bra företrädare i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-20

2:a
    Bra och professionell mäklare som var behjälplig genom hela köpprocessen, tydlig informationsgivning och uppdatering kring status.
    Fick möjlighet till privat extra visning genom fastighet och mycket tid för frågor som besvarades väldigt bra. Läs mer
  • Filip E sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-08-17

2:a
    I Covid -19 tider så sålde vi vår lägenhet med mycket bra resultat.

Victor är väldigt engagerad, tydlig och supportande. Kan inte annat än att rekommendera Victor om ni önskar sälja. Läs mer

Senaste försäljningarna

Norrtullsgatan