Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 5.0. Philip Andersson har haft 41 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 59 Läs vad Philip Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Vasastan Sibirien
    2021-12-06 Verifierad kund
    Philip är en förtroendeingivande och engagerad mäklare. Sålde vår lägenhet innan visning till rekordpris. Kommer garanterat att anlita Philip igen för framtida försäljningar och rekommendera vidare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Vasastan
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi kunde inte närvara på ordinarie visning och Philip var väldigt tillmötesgående med att visa lägenheten på annan tid. Det jag uppskattade mest med Philip var att han var tydlig med både för och nackdelar med lägenheten. Han var tydlig och hade svar på frågor, när vi hade frågor han inte kunde svara på var han tydlig med att han inte visste vilket är så mycket skönare än att man spekulerar. Min upplevelse var jättebra!
    • Vasastan Sibirien
    2021-11-15 Verifierad kund
    Träffade Philip på en visning när jag var ute efter att köpa nåt. Blev inget just där och då men det goda intrycket jag fick, gjorde att jag valde honom när jag sen skulle sälja min lägenhet. Som förstagångssäljare hade jag mycket frågor men Philip var lugn, påläst och kunnig. Även när det blev snabba ryck med försäljningen så löste han det med bravur. Jag uppskattade även hans transparens när det var dags för budgivning, och givetvis också att han fick bostaden såld till ett pris över förväntan. En väldigt duktig mäklare helt enkelt!
    • Vasastan Atlas
    2021-10-31 Verifierad kund
    Philip var oerhört proffsig från början till slut. Påläst, lyhörd och han fick oss att känna oss trygga och uppdaterade under hela resan. Att han sålde vår lägenhet till rekordpris gjorde inte saken sämre :) Rekommenderar Philip starkt!
    • Gärdet
    2021-10-31 Verifierad kund
    Sympatisk och väldigt trevlig! Svarar snabbt om man har någon fråga. Rekommenderas starkt!
    • Vasastan Atlas
    2021-10-28 Verifierad kund
    Otroligt trevlig som person - otroligt kunnig som mäklare. All förväntningar såsom bemötande, information och försäljningsresultat infriades. Ett nöje att ha att göra med Philip genom hela processen!
    • Vasastan Odenplan
    2021-10-27 Verifierad kund
    Philip var superengagerad från början till slut. Alltid tillgänglig. Rak, tydlig. Och trevlig! Vi är mycket nöjda med vår försäljning och rekommenderar honom verkligen!
    • Vasastan Odenplan
    2021-10-25 Verifierad kund
    Snabb i kommunikation och flexibel. Ordnade så att vi fick komma och kika på lägenheten med kort varsel och löste en snabb affär. Precis vad som önskas!
    • Vasastan Birkastan
    2021-10-20 Verifierad kund
    Professionell, ärlig och tar försäljningsuppdraget på största allvar. Vi är mycket nöjda med Philips insats.
    2021-09-30 Verifierad kund
    1. Mkt bra bemötande.
    2. Vi var hoppfulla att försäljningen skulle gå bra och mäklaren överträffade våra förväntningar.
    3. Vi fick ett mkt gott intryck av mäklaren och hans sätt att arbeta med försäljningen och efteråt.