Mäklare på Östermalm

21 rekommenderade mäklare i Östermalm, Stockholm

Mäklare på Östermalm finns det gott om och att hitta en mäklare som passar dig, och som kan ge dig mesta möjliga från din bostadsaffär, kan vara lite klurigt. Oavsett om det gäller köp eller sälj hittar du en mäklare som känner den lokala marknaden på Östermalm här!

Mäklarna på Östermalm är listade på aktuella och positiva rekommendationer för att göra ditt val av mäklare så enkelt som möjligt. Se vad tidigare köpare och säljare i Östermalmsområdet tyckt om mäklarbyråer eller specifika mäklare och be om en fri värdering direkt här på Reco.se!

Läs mer »

Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Srdjan S
    Srdjan S: Man kan säga det kort: vi var jätte nöjda med Anette.

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Ann-margaret D
    Ann-margaret D: Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande av Björn.

Alexander White

Kommendörsgatan 38, Stockholm
    Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i den rådande bostadsmarknaden.
    Susanna H
    Susanna H: Jag kan varmt rekommendera Johan Franzon! Professionell, engagerad och trevlig!

MOHV Stockholm

Sveavägen 141, Stockholm
    MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa.
    Tobias F
    Tobias F: Väldigt kunnig mäklare som inger ett stort förtroende. Rekommenderas varmt.

Mäklarcentrum

Grevgatan 48, Stockholm
    På Mäklarcentrum har vi över 30 års erfarenhet av att förmedla bostäder i Stockholm. Vi satsar på kvalitet snarare än kvantitet och ger alltid bästa tänkbara service. På så sätt når vi alltid det bäst...
    Hannu M
    Hannu M: Sophie är den bästa mäklare jag har mött.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Storängsgatan 7, Stockholm
    Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Östermalm. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hjälp av personlig service och gedigen kunskap på vägen mot ditt livs bästa affär!
    Fredrik H
    Fredrik H: Jag har flera gånger anlitat Daniel Hegethorn, och han har alltid lyckats få min bostad såld snabbt till ett bra pris.

SkandiaMäklarna Östermalm

Kommendörsgatan 11, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-4428770
    Anders S
    Anders S: Allt perfekt skött.Väldigt tryggt och brs

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50, Stockholm
    Välkommen till en mäklare som kan sin sak på bostadsmarknaden på Östermalm och Gärdet. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!
    Sophia S
    Sophia S: Mycket bra och professionellt.

Oscars Fastighetsmäkleri

Storgatan 29, Stockholm
    Maral S
    Maral S: Henrik är mycket proffsig och har stor koll på sin marknad. Henrik är den bästa mäklaren vi har anlitat!

Mikael Säll Fastighetsmäklare AB

Floragatan 7, Stockholm
    Maria L
    Maria L: Lugn och förtroendeingivande, kunnig.

Behrer & Partner KB

Karlavägen 36, Stockholm
    Minna
    Minna: Beatrice Enander är mycket bra; kompetent, professionell, effektiv och trevlig. Som säljare är man trygg från första möt...

Ansvar Fastighetsförmedling AB

Råsundavägen 160, Solna
    Ylva R
    Ylva R: Jag kan varmt rekommendera Peter på Ansvar Fastighetsförmedling. Jag köpte min bostadsrätt och allt har varit enkelt, s...

Castelli & Co AB

Artillerigatan 4, Stockholm
    Mats L
    Mats L: Det är bara att konstatera att Stefan är i en klass för sig. Han vet bäst och lyckas väl med sina uppdrag.

Patrik Lickfett Fastighetsmäklare AB

Östermalmsgatan 57, Stockholm
    Micaela L
    Micaela L: Suveränt seriös och mån om både säljare och köpare., sålde vårt hus och vi blev mer än nöjda! Rekommenderas verkligen.

Hittamäklare Sverige AB

Grev Turegatan 5, Stockholm
    Peter T
    Peter T: En bra tjänst både för säljare av bostäder och för fastighetsmäklare.

Svenska Mäklargruppen Östermalm & Lidingö

Strindbergsgatan 35, Stockholm
    Emilio D
    Emilio D: En professionell mäklare som är opartisk och realistik i sina värderingar.

Öhlin & Fellinger AB

Birger Jarlsgatan 58, Stockholm
    Anna Ö
    Anna Ö: Jag kan å det varmaste rekommendera Öhlin&Fellinger. Deras arbete är professionellt,personligt, engagerat och intellig...

Faberge Fastighetsmäkleri HB

Karlavägen 64A, Stockholm
    Martin S
    Martin S: Jag köpte min bostadsrätt i slutet av 2005. Efter att jag ett antal ggr ringt och fått min bostad omvärderad, har jag a...

Vetterli & Partners AB

Stadsdelar i Östermalm
Gärdet  (2 st)
Hjorthagen  (1 st)

Mäklare på Östermalm

Ett tips är att träffa mäklaren du tycker verkar passa dig för att se om hen verkligen är rätt person för jobbet. En bostadsaffär kan vara en långdragen process i vissa fall och att trivas med sin mäklare är otroligt viktigt. Dessutom kan det vara så att din relation till mäklaren håller i sig om du är intresserad av bostadsmarknaden på Östermalm på lite längre sikt. Alltså smart att hitta en mäklare som du gillar och får bra kontakt med.

Du kan också välja mäklare och mäklarbyrå beroende på hur mycket egen tid och energi du känner att du vill lägga på din bostadsaffär. Vill du i princip lämna hela försäljningen - styling, annonsering, visning, kommunikation med potentiella köpare - till mäklaren kommer prislappen bli större, men du kan å andra sidan luta dig tillbaka och låta försäljningen sköta sig själv. Känner du snarare att du vill fixa det mesta själv eller åka runt på egen hand som köpare är valet av mäklare kanske inte lika prestigefyllt och viktigt. Fundera på varför du behöver mäklaren och hur dennes uppgift i din bostadsaffär ska se ut innan du fattar beslut om vilken mäklare och mäklarfirma du ska jobba med!

Lycka till med bostadsaffären!