Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder.

Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen av input från olika marknader ger fastighetsmäklaren störst chans att hitta den bästa kombinationen av verktyg som kan ge just din bostadsförsäljning det allra bästa resultatet.

Med långsiktigt fokus på bostadsmarknaden är vår intention att alltid leverera högsta resultat och energi för att vara den självklara affärspartnern för dig som vill sälja, köpa eller utveckla din bostad.

Läs vad 119 kunder tycker om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling 2

• Anneli R
    • Mellösa
    2021-05-31
    Vi har både sålt och köpt med Gabriel i Mellösa, Sörmland och vi är väldigt nöjda med Gabriels insats.

Vi skulle absolut anlita Gabriel igen. Bästa mäklaren i Flens Kommun enligt oss!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    • Mellösa
    2021-05-31
    Professionellt och smidigt intryck samt upplevelse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    • Västermalm
    2021-05-31
    Gabriel sålde min 2:a på Stora Essingen i Stockholm nyligen och jag måste säga att hela försäljningen gick över förväntan. Processen gick väldigt smidigt och Gabriel har genom hela förloppet varit väldigt drivande och ett steg före.
    Detta är andra gången som jag anlitar Le Grand Propriété och jag kan varmt rekomendera dem vidare då jag är mycket nöjd med båda mina försäljningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-05-25
    Sålde mitt hus och allt från första mötet till avtalsskrivning gick på bästa möjliga sätt.
    Proffsigt och artigt bemötande alltid.
    Kan varmt rekommendera Le Grand Proprièté till alla som skall sälja.
  • sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-05-13
    Vi har sålt vår gård i Sörmland. Vi har haft ett mycket bra samarbete med Gabriel och våra förväntningar har infriats! Gabriel är ambitiös, samarbetsvillig, kunnig, vänlig och ger god återkoppling!
  • köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-05-13
    Vi köpte en gård genom Gabriel och är mycket nöjda med helhetsupplevelsen. I en stressig tid är det av stor vikt att mötas av ett lugn, vilket han utstrålade under hela processen. Måste säga att förväntningarna helt klart överträffades från start till mål.
    2021-05-12
    Effektiv och saklig samt något avvaktande, kanske blyg, men väldigt trevlig efter en stund.
    2021-05-12
    Gabriel sålde min villa på Bergsgatan 56 i Flen och gjorde ett väldigt fint jobb. Le Grand Propriété är väldigt ambitiösa och professionella.
    2021-05-11
    Ett professionellt bemötande och utmärkt beskrivning och bilder av hus inför försäljning, som sköttes på ett snabbt och smidigt sätt.
    • Dunker-Lilla Malma
    2021-05-05
    Mycket nöjda med hantering i samband med vår husförsäljning.
    2021-05-04
    Jag har sålt med Gabriel och upplevde 100% trygghet genom hela affären.
    Vänlig, samarbetsvillig och viktigast av allt för mig; alltid tillgänglig och ärlig.
    Och vi fick över förväntan för vår lägenhet. :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-05-04
    Trevlig. Lite långsam på att svara på sms, kunde dröja några dagar (kan dock kanske bero på veliga säljare).
    2021-05-04
    Mycket trevlig mäklare och jättesmidig affär.
    2021-05-01
    Gabriel sålde vår lägenhet med yttersta stil och finess till ett pris vi var mycket nöjda med. Han hade bra och tydliga svar på alla våra frågor och var alltid lätt att ha att göra med. Vi rekommenderar honom i alla väder.
    • S:t Matteus
    2021-03-24
    Gabriel var flexibel med en sen, privat kvällsvisning. Tack för hjälpen i mitt köp av en underbar 2:a i Birkastan!
    2021-03-22
    Proffsigt och bra kommunikation.
    2021-03-19
    Köpt villa.
    Proffsig, vänlig, snabb återkoppling.
    Ja, förväntningarna uppfylldes.
    Kan rekommendera Gabriel på alla sätt.
    • Hässelby
    2021-03-18
    Fick ett väldigt fint bemötande av en väldigt duktig mäklare.
    2021-03-12
    Jag har kept ett villa. Mäklaren var jättebra
    2021-03-11
    Vi var köpare och blev bemötta på ett väldigt trevligt och professionellt sätt genom hela processen, från visning till köp av bostaden.
  • Tommy W
    2021-03-10
    Snygg leverans från början till slut!
    Focus på rätt ställen när vi sålde vårt fina hem.
    2021-03-09
    Snabbt, effektivt och fantastiskt bemötande!
    2021-03-09
    Vi fick ett mkt proffsigt och trevligt bemötande när vi kontaktade och träffade Gabriel i samband med att vi önskade sälja vårt hus. Allt i affären har flutit på väldigt bra och smidigt. Jag rekommenderar Le Grand Propriété. Deras företag genomsyras av kvalite, fint bemötande, service och lyhördhet. Vi är mkt nöjda och glada kunder!
    • Bromma
    2021-02-28
    Grundlig och tillmötes gående med en väldigt stark inriktning på service. Gabriel överträffade alla våra förväntningar och gjorde ett svårt hus köp mycket enklare. Han visade stor kunnighet om objektet och hela processen och svarade alltid på mina frågor även om dessa frågorna ibland kanske var lite konstiga. Jag skulle rekommendera Gabriel för andra personer som vill sälja sitt hus.
    • Husby-Rekarne
    2021-02-27
    Sålde vårt hus via Le Grand Propriété, Gabriel Augustsson.
    Proffesionell, lugn och saklig.
    Man känner sig i trygga händer med Gabriel.
    Kan verkligen rekommenderas.
    • Husby-Rekarne
    2021-02-26
    Gabriel har hjälpt oss med försäljningen av vårt hus. Det har gått över alla förväntningar, allt har varit väldigt professionellt, välplanerat och tryggt. Gabriel är lugn och förtroendeingivande vilket gör att man kan fokusera på rätt saker under processen. Vi är verkligen supernöjda rakt igenom!
  • köpte en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-02-26
    Vi har köpt tomten och mäklaren var riktigt duktig och hjälpte var han kunde hjälpa.
    2021-02-22
    Vi köpte ett hus. Gabriel ger intryck av lugn och trygghet. Samtidigt är han uppmärksam och lyhörd och har besvarat både direkta och mer otydliga frågor från mig på ett bra sätt.
    2021-02-22
    Vihar köpt ett hus.

Vi har sett mäklare på visning av en annat hus och vi pratade om det huset som vi köpte.

Mäklarare svarade alla mina frågorna. Han ordnade en visning för oss utanför planerade visningen eftersom vi kunde inte vara i planerade visningen.

Vi tycket att mäklare har en bra kommunikations förmåga. Han lyssnar bra och förklarar allt bra.
    2021-02-21
    Gabriel är professionell, vänlig och tillgänglig.
  • Britta H
    2021-02-20
    Har köpt tomt och förmedling av hus. Tillmötesgående när det gäller att svara på frågor. Snabb med återkoppling.
    • Solna
    2021-02-03
    En bostadsaffärer kan vara en uttömmande process med mycket tankar och starka känslor! Av den anledningen är jag tacksam att Gabriel hjälpt mig igenom detta som med gedigen erfarenhet, lugn och transparens guidat mig genom min senaste affär - från start till slut! På ett skickligt och ärligt vis har han ställt utfall gentemot varandra och följt upp på varje spekulant och gett mig som kund full insyn som satt förväntningar på en rimlig och realistisk nivå. Jag har känt mig trygg, prioriterad och som en duktig förhandlar tack vare valet av Gabriel som mäklare!
  • sålde en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-01-29
    Tomtförsäljning.
    Väldigt trevligt bemötande,
    Gör allt som går att göra för att få intressenter
    känns det so .
    Värd sina pengar helt klart
    2021-01-29
    Snabba och tydliga besked och mycket trevlig
    2021-01-17
    Mycket nöjd med Gabriel som mäklare, han fick sålt lgh innan visning till ett riktigt bra pris.
    2021-01-07
    Husköp utanför Stockholm.

Mycket kompetent och hjälpsam mäklare.

Jag som köpare hade inte möjlighet att påverka val av mäklare, men jag skulle definitivt anlita Gabriel när det är min tur att sälja min bostad.
    2021-01-03
    Jag och min sambo har sedan tidigare sålt en lgh med Gabriel och tvekade inte att anlita honom igen nu när vi skulle sälja vårat hus.

Han har ett proffsigt bemötande och vi har haft fullt förtroende hela vägen.
    2020-12-31
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus. Så otroligt proffsiga! Från början till slut. Vi kommer definitivt att ta hjälp av Gabriel och Lovisa igen om vi kommer till att sälja vårt hem i framtiden.
  • Carl-Edward W
    • Boo
    2020-12-31
    Le Grand Propriété hjälpe mig med försäljningen av min bostad. Jag satte höga krav som uppfylldes till 100%, med god återkoppling under hela processen. Ett utmärkt och professionellt intryck under hela resan från start till mål!

Ett stort plus i kanten till Gabriel som alltid sätter kunden i största fokus.

Jag kan med handen på hjärtat verkligen rekommendera Le Grand Propriété och Gabriel Augustsson.
    2020-12-01
    Gabriel hjälpte oss att sälja vår egenbyggda funkisvilla alldeles intill Mälaren utanför Eskilstuna.
    Det arbete han utförde från första möte till avslutat affär var professionellt in i minsta detalj.
    Hans bemötande gentemot oss såväl som potentiella köpare var exemplariskt, Genom hela säljprocessen utstrålade han ett lugn som både vi och alla spekulanter kände av.
    Gabriels envishet och hårda arbete resulterade i att vårt hus såväl vann "klicktoppen" på Hemnet samt generade mångdubbelt fler besökare under visningarna än vi förväntat oss.
    Allt detta ledde i sin tur till en lyckad försäljning som vi är mer än nöjda med.
    Vår uppfattning är att Gabriel måste tillhöra den allra högsta nivån bland mäklare.
    Rekommenderas starkt!
    • Boo
    2020-11-28
    Köpt en villa i kummelnäs. Gabriel var kunnig och gav ett trevligt bemötande. Mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    2020-11-18
    Grym mäklare som gör allt han lovat, alltid bra återkoppling efter visningar. Rekommenderar Gabriel starkt!
    • Västermalm
    2020-11-17
    Bästa mäklaren jag träffat! Lugn, men motiverad, professionell och tar sig tid att lyfta på varje sten som finns. Bäst!
    • Hägersten
    2020-11-11
    Trevlig, effektiv, proffesionell.
    • Strängnäs domkyrkoförs. med Aspö
    2020-11-11
    Köpt bostadsrätt och ett gott bemötande av mäklare. Förväntan var enligt vad jag önskat.

Snabba drag och inga betänkligheter var det som var det negativa i det hela men det speglar sig i alla budgivningar vad jag förstått.
    • S:t Johannes
    2020-11-09
    Gabriel är vårt givna val som fastighetsmäklare. Lyhörd, noggrann och bra på att uppdatera information om affären.
    Tack för ett bra jobb!
  • Lovisa B
    2020-10-21
    Mer än nöjd. Tack för fantastisk service och ett slutpris som var långt över förväntan. Kommer aldrig anlita någon annan mäklare än Gabriel.
    2020-10-21
    Mycket trevligt och proffessionellt mtotagande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    • Maria Magdalena
    2020-10-14
    Köpt en 1a vid Mariatorget på Södermalm
    Erik bemötande var professionellt och artigt, han jobbade snabbt och hårt.
    • S:t Matteus
    2020-10-05
    Köpt en etta i Vasastan. Bra bemötande och lätt att prata med.