Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

www.legrandpropriete.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder. Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen...

229 omdömen om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Sedan starten hos Reco 2019

Peter W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Hornstull

Genomprpffsig rakt igenom. Lätt att ha att göra med. Rekommenderas!

Tobias K
Köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

En mycket kunnig mäklare. Väldigt trevlig.

Conny P
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Heden i Malmköping

Ett proffsigt intryck av Gabriel och hans kollegor. Engagerad och har en tydlig strategi i arbetet med potentiella köpare. Bra information löpande vad som händer och tydlig återkoppling. Levde upp till förväntningarna gällande att hitta köpare i Stockholmsområdet vilket vi trodde skulle vara viktigt för vårt objekt.

Åsa P
Heden i Malmköping

Gabriel har haft ett professionellt och engagerat bemötande redan från start vilket gör att vi som kunder känt oss trygga från första möte till försäljning. Gabriel har noga informerat oss under hela resan, arbetat mycket aktivt med vad vi har känt ett genuint intresse för objektet och oss som kunder och verkligen överträffat våra förväntningar.

Karl L
Sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

Gabriel guidade oss igenom försäljningen på ett trevligt, kunnigt och taktfullt sätt. Han var lyhörd kring våra villkor men också ärlig och rak när han behövde. Med Gabriels hjälp uppfylldes våra ambitioner och mål med försäljningen på alla sätt och vis!

Lars S
Ärla

Väldigt kunnig, engagerad och trevlig att ha objekt tillsammans med.

Gunilla R
Mellösa i Södermanland

Gabriel var en klippa under hela processen från det vi tog en första kontakt till kontrakt med köparen skrevs. Lugn, stabil, saklig och noggrann i alla skeden. Mycket drivande när besökare på visningar visade köpsignaler. Vilket också ledde till ett snabbt och för oss bra avslut. Han var hela tiden öppen för idéer och tankar från oss som säljare och omvandlade dessa i kombination med sin erfarenhet till ett lyckat resultat. Fantastiskt bra jobbat!

Magnus J
Vallby vid Mälaren

Gabriel är noggrann i sin profession med stor känsla för marknaden. Uppskattar även han sätt att måna om både säljare och köpare, genom att vara tydlig och transaprent.

Naranchimeg P
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Mellösa i Södermanland

Hej Jag är jätte glad att träffa Gabriel Augustsson.Han var snällt och hjälpsam. Om någon frågar duktiga mäklaren då jag rekommenderar honom 100%!!! Stort tack för hjälpen Gabriel Augustsson. Du är bäst👍😊

Kenth P
Vallby vid Mälaren

Gabriel utförde sitt uppdrag som mäklare på exemplariskt sätt,kan inte säga så mycket mer.

Charlotte S
Vallby vid Mälaren

Trovärdig, kunnig, lugn och trygg, så upplevde vi Gabriel Augustsson. Precis det man förväntar sig av en bra mäklare, och lite till. Charlotte Selander

Birgitta E
Fållökna Malmköping

Engagerad utan att vara för pushig. Realistisk och pålitlig.

Jens D
Sparreholm vid Båven

Väldigt proffsigt bemötande ifrån Le grand propriete fastighetsförmedling hela vägen

Göran T
Fållökna Malmköping

Gabriel har agerat professionellt, korrekt och vänligt och alltid återkopplat snabbt och konkret. Vi är mycket nöjda som köpare i affären!

Lilian R
Sålde sitt hus med hjälp av
Malmköping

Lugn, saklig och trevlig. Förklarade alla steg med försäljningen och informerade om vilka tjänster som man kunde köpa till. Fast det var en lång resväg så var han alltid närvarande vid visningar och kontraktsskrivning.

Nils A
Djurgården

Dålig återkoppling, dåligt påläst.

Svar från Gabriel Augustsson

Hej! Tack för dina synpunkter. Vi tar till oss av det. Det är en långsammare marknad just nu och i kombination med att buden som kom in var under utgångspris så blir det längre ledtider. Vi har sammanfattat all information om huset i annonsen och stämt av med säljaren de detaljer vi inte hade fått uppgifter om. Vi vill återigen säga grattis till ert blivande nya boende och hoppas att ni kommer att trivas!

Niclas E
Slätviken vid Mälaren

Gabriel är en proffsig och engagerad mäklare.

Jonas S
Gullängen vid Mälaren

Lungn och trevlig, väldigt proffsigt!

David S
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Älta

Ludvig är alltid lätt att prata med och vänlig i tonen. Som Mäklare var han Hjälpsam, Informerande, , ochj tillgänglig genom hela Affären. Han förlblir mitt fösta val för framtida ärenden,

Claes B
Västra Granhed vid Gålsjön

Högsta betyg från vår familj till Gabriel & Team! Vi kan inte tänka oss en bättre mäklarfirma. Proffsighet, saklighet, goda råd och stor noggrannhet. Vi har sålt 2 fastigheter via LGP och kommer gärna anlita dem i framtiden. Så stort tack för ert arbete!

Björn S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Älta

Proffsig. Trevlig. Kompetent. Påläst. Ger täta uppdateringar. Helnöjd!

Mattias Ö
Flen

Kunnig, korrekt, pragmatisk och saklig.

Fredrik S
Gullängen vid Mälaren

Vi har nu använt Gabriel i två försäljningar och Gabriel levererar och ställer alltid upp med svar på våra frågor även om det är på morgon eller kväll. Kan varmt rekommendera Gabriel och hans team som försäljningsuppdragstagare En mycket nöjd Fredrik Streng från Torshälla som flyttar in till stan

Anne S
Gullängen vid Mälaren

Gabriel besitter en stor kunskap, ordningsam. Han är lyhörd. Han är mycket trevlig. Vi rekommenderar honom starkt. Vänliga hälsningar Ann Streng

Ingela S
Örebro

Superbra bemötande. Proffsig, med stor erfarenhet av sitt mäklaryrke. Vi är mycket nöjda med all handläggning av vårat köp av Björnhovda

Yngve L
Örebro

Mycket bra bemötande. Vi kan rekommendera Gabriel till andra som planerar sälja en fastighet.

Ingrid A
Örebro

Vi har fått mycket bra bemötande och bra service o svar på allt vi undrat över. Vi kan rekommendera Gabriel till andra kunder.

Ninni L
Rosendal vid Valdemaren

Lungt och trevligt,korrekt,snabbt,saklikt under hela affären.Vi vill gärna anlita Gabriel och hans team igen.Det har varit trevligt att få lära känna dem.Vi rekommenderar dem varmt.

Axel R
Södermanland

Mäklaren gjorde ett bra jobb för oss köpare och säljare.

Karl F
Kungsholmen

Gabriel är en mycket trevlig och behaglig person att ha att göra med som jobbade hårt och lyckades med att ro i hamn en affär i ett knepigt marknadsläge. Skulle definitivt jobba med Gabriel igen för framtida fastighetsaffärer

Daniel Ö
Vasastan S:t Eriksplan

Gabriel är den främsta mäklaren vi mött av flera anledningar. Som säljare har vi aldrig haft en enklare och tydligare kommunikation och dialog under processen, bra strategi från start som höll hela vägen i mål och ett flitigt arbete hela vägen. Kommer absolut använda Gabriel igen vid nästa försäljning.

Katarina H
Flen, Helgesta-Hyltinge

Alla visningar var väldigt, väldigt tuffa. Hade behövt få mer information om vad som hände efter visningar, och hur intresset var efter. Hade behövt mer återkoppling och mer personligt bemötande. Sista visningen var enligt mig helt onödig. Mina förväntningar var att få ha sålt betydligt tidigare. Den här våren och sommaren har varit mycket påfrestande pga alla visningar. Hade varit bra att få veta att fler mäklare fanns. Vet att ni inte tyckte att vi hade pimpat. Men vi har försökt att ta bort alla djursaker och...

Svar från Gabriel Augustsson

Tack för omdömet. Det är ett stort jobb att förbereda inför en visning, vi förstår det och har stor respekt för det. Vi samordnar alltid visningstillfällena för att avlasta säljaren i visningsförberedelserna. Och vi gör även vad vi kan för att försöka kvalificera spekulanter innan vi bokar in visning. Det är mycket arbete även för oss att hålla en visning, så självklart vill vi huvudsakligen visa om vi tror att det kan ge resultat. Olika marknader kräver olika typer av arbetssätt och antal visningar. Marknaden var ju orolig...

Simon Z
Flen, Helgesta-Hyltinge

Duktig och trevligt bra förklaring och fint bemötande

Svar från Gabriel Augustsson

Tack för omdömet, grattis till ert fina nya hus.

Ulrika K

Vi är mycket nöjda med Gabriel. Han var både kunnig, flexibel och driven. 🤩

Svar från Gabriel Augustsson

Tack för omdömet! Trevligt att vi nådde i hamn med affären och att ni nu har er väldigt fina nya fastighet vid vattnet.

Suzanne Z
Kafjärden

Professionell, kompetent och mycket trevlig mäklare. Påläst och bra återkoppling. Rekommenderas mycket varmt.

Svar från Gabriel Augustsson

Stort tack för samarbetet med försäljningen av er fina gård vid Mälaren. Vi är glada över att ha fått jobba med er.

Rita L
Kafjärden

En mycket bra fastighetsmäklare som ingav stort förtroende. Mycket trevlig och kompetent.

Fredrik V
Finspång

Gabriel var en mäklare helt i vår smak. Kunnig och satte sig in i objektet och la ner mycket tid och engagemang i affären och jag upplevde honom mycket seriös och proffsig både mot oss säljare och mot köparna. Han var alltid nåbar och kommunikativ genom hela affären vilket vi som säljare uppskattade extra mycket. //Fredrik

Leif G
Finspång

Gabriel gav oss ett mycket bra bemötande, vi upplevde honom som saklig och kunnig. Han var inte "säljartypen" som ville trycka på oss sin produkt. Vi fick förtroende för hans agerande. När vi genomförde affären så styrde han upp det hela på ett bra sätt.

Iara R
Flen, Helgesta-Hyltinge

Mäklaren hjälpte oss och var tydlig och ärlig. Han svarade alla våra frågor.

Tim L
Flen, Helgesta-Hyltinge

Gabriel upplevde vi som mycket tillmötesgående, pedagogisk, lugn och sympatisk.

Solange M
Flen, Helgesta-Hyltinge

Gabriel är tillmötesgående och förtroendeingivande. Husköp är något av det läskigaste jag gjort men Gabriel var lugn och saklig och fick det hela att kännas mycket bättre. Kan varmt rekommendera!

Radosman G
Flen, Helgesta-Hyltinge

Gabriel är riktigt proffesionell. Bra bemöttande, trevlig, svarade på alla frågar och väldigt bra förbered om fastigheter. Under kontrakt skrivandet, var väldigt noggrann med punkterna (med förklaringar) i kontrakten, som både säljare och köpare kunde känna sig trygga.

Willy B
Kafjärden

Mycket proffsig o drivande, samtidigt lyssnande. Gabriel o Lovisa uppfyllde våra förväntningar med råge! Jag kan varmt rekommendera dem för framtida bostadsförsäljningar.

Birgitta N
Mellösa

Trevligt bemötande, kan svara på diverse frågor och är påläst.

Kenneth L
Flen, Helgesta-Hyltinge

Snabbt och smidigt utfört av hela teamet,det gick långt över förväntan.

Tomas K
Sålde en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Flen, Helgesta-Hyltinge

Väldigt trevlig och ger ett förtroendeingivande intryck. Väldigt tydlig med sin information

José Maria D
Näshulta

Mycket bra professionell strategisk och lugn person Utstrålar gott omdöme Lätt att samarbeta med Korrekt Känns skönt för en trygg affär

Franjo S
Kafjärden

Excellent., Gabriel has provided clear information about the process and has made this experience very pleasant Very satisfying with the service provided

Kerstin R
Strängnäs domkyrkoförs. med Aspö

Vi har fått ett väldigt fint bemötande av Gabriel och även stor förståelse när vi skjutit upp försäljningen av vårt hus av olika anledningar. Gabriel är sympatisk, lugn och förtroendeingivande. Våra förväntningar är uppfyllda. Vid försäljningen visade Gabriel flexibilitet vid val av plats och genomgång av alla papper som ska skrivas gick mycket smidigt tack vare Gabriels goda erfarenheter.

David H
Västermalm

Mycket kunnig och duktig mäklare.