Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Linnégatan 28, 114 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder.

Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen av input från olika marknader ger fastighetsmäklaren störst chans att hitta den bästa kombinationen av verktyg som kan ge just din bostadsförsäljning det allra bästa resultatet.

Med långsiktigt fokus på bostadsmarknaden är vår intention att alltid leverera högsta resultat och energi för att vara den självklara affärspartnern för dig som vill sälja, köpa eller utveckla din bostad.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

• 2020-08-06

Daniel R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är väldigt professionell, sympatisk och lyhörd. Gabriel anpassade sig väldigt mycket efter oss som säljare och våra önskemål.

Allt från prospekt och bilder till processen och bemötandet har en väldigt exklusiv känsla men fortfarande väldigt personlig.

Han tvekar inte heller till att pusha gränser och tar gärna idéer från oss som säljare.

Gabriel är bästa mäklaren vi haft och varit i kontakt med. Rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2020-07-31

Yuliya G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt i Malmköping. Gabriel Augustsson utförde allt arbete mycket professionellt, alla dokument slutfördes på kortast möjliga tid, och vi som köpare var nöjda. Vi uttrycker vår tacksamhet till byrån och vår fastighetsmäklare för det arbete som gjorts och önskar ditt team ytterligare välstånd!
    Yulia & Ahmed Läs mer
  • 2020-07-27

Simon A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevlig mäklare som var professionell och kunde besvara alla våra frågor kring lägenheten vi köpte. Läs mer
  • 2020-07-26

Johanna E skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Snabba svar och fantastisk hjälp vid förhandling och för att göra en snabb affär efter visning. Köpt vår första lägenhet och hela processen har känts trygg med Gabriels lugn Läs mer
  • 2020-07-07

Kjell A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en lägenhet och allt sköttes perfekt Läs mer
  • 2020-07-06

Agneta G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har sålt en fritidsfastighet som mäklaren Gabriel skötte föredömligt från början till slut.Han lät mig vara delaktig i alla kontakter med spekulanter.Följde upp på ett otroligt skickligt sätt.Det art en affär som gick så smidigt och enkelt.
    Med sitt lugn och enorma kunnande kände både jag som säljare och den b livande köparen oss trygga med försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Gabriel .Sålde en annan fastighet med en lokal mäklare för drygt 18 mån sedan och det kändes inte alls lika bra.Det här kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • Anneli R

2020-06-26

Anneli R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bästa mäklaren vi upplevt! Snabb återkoppling, trevlig och korrekt. Tack Gabriel för du fick avsluta våran affär. Läs mer
  • 2020-06-17

Huda M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte tomt av honom.Vi är mycket nöjda med Gabriel, Vi fick välbemötande av honom.Vi upplevde honom som mycket trevlig och engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Eva F

2020-06-15

Eva F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi sålde vår enplansvilla i Mellösa Det var en väldigt enkel o smidig affär Läs mer
  • Anders K

2020-06-15

Anders K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel såg till att det blev en snabb och bra affär för alla inblandade Läs mer
  • 2020-06-04

Tore F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt och hus som ska byggas.
    Bra bemötande ,återkopplar snabbt vid frågor mm och han är intresserad.
    Han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-03

Thilda L skrev om Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Erik sålde min bostadsrätt och överträffade alla förväntningar. Han har ett fantastiskt bemötande, är både kunnig och effektiv samt att han hela tiden fanns tillgänglig som bollplank under hela processen. Jag är otroligt nöjd, både med försäljningen och Eriks arbete! Läs mer
  • 2020-05-29

Anders S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel överträffade mina förväntningar både när det gäller kunskap, engagemang och lyhördhet.
    Affären gick snabbt, smidigt och slutpriset blev mycket tillfredställande.

Jag rekommenderar Le grand propriete
    Och kommer självfallet att anlita dom i framtiden oxå..

Anders. Läs mer
  • 2020-05-29

Clas Erik O skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel Augustsson hjälpte mig att sälja mitt fritidshus på ett engagerat och kunnigt sätt. Gabriel gjorde en bra analys av vilken målgrupp som passade mitt objekt och tog fram rätt åtgärder för att nå just de spekulanterna. Det jag dessutom uppskattade var att jag alltid kunde nå Gabriel snabbt och fick snabba svar. Min känsla är att han behandlar spekulanterna på samma sätt, vilket jag tror bidrog till det lyckade resultatet. Läs mer
  • 2020-05-29

Alexander K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bästa möjliga.

All hjälp jag kunde få. Läs mer
  • 2020-05-29

Mats H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt tomt och i samband med det sålt vårat hus.
    Vi blev väl bemötta av Gabriel, vi rekommenderar gärna honom.
    Han har varit proffsig och lyhörd, mycket hjälpsam och håller vad han lovar. Läs mer
  • 2020-05-23

Anna R skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Seriös inriktning ,, snygg layout .
    Dvs bra ny mäklarbyrån ! ,, rekomendras ! Läs mer
    2020-05-25 Gabriel A svarar Anna R
    Stort tack för omdömet och chansen att sälja er lägenhet på Kungsholmen, vår mäklare Erica jobbade hårt med er försäljning.
  • 2020-05-04

Philip T skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande. Saklig, positiv och engagerad utan att vara påträngande. Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Philip T
    Tack för omdömet! Verkligen ett fint samarbete och ett förtroende av rang att få hjälpa er med försäljningen av er enastående vindsetage på Kungsholmen. Allt gott.
  • 2020-05-03

Erik C skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte vårt fritidshus. Gabriel hade jättebra koll, var snabb med svar och kändes supertydlig och trygg. Bra hela vägen! Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Erik C
    Vilket fint omdöme, tack! Er upplevelse är superviktig för oss. Hoppas att ni har en riktigt fin sommar på nya stället!
  • 2020-05-02

Jakob K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Sålde ett fritidshus och tog hjälp av Gabriel. Världsklass i alla aspekter. Kommunikationen från Gabriel och personalen på kontoret var utmärkt. Prospektet i sin helhet höll mycket högre standard än vad man är van vid att se från de stora mäklarfirmorna. Kommer definitivt anlita Gabriel igen. 11/10. Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Jakob K
    Stort tack till er båda! Det betyder mycket med er beskrivning av upplevelsen. Vi är alla tacksamma för samarbetet! / Gabriel, Lovisa och Erica på LGP
  • 2020-04-29

Sara A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel hjälpte oss att sälja vårt kära lilla torp med bravur. Gabriel är väldigt trevlig, professionell och duktig på det han gör. Vi kände förtroende för honom från första stund. Hela processen från början till slut fungerade väldigt bra och Gabriel har varit en fantastisk mäklare. Vi rekommenderar starkt att sälja med Gabriel! Läs mer
    2020-04-30 Gabriel A svarar Sara A
    Tack Sara! Det betyder jättemycket att allt hårt arbete bakom kulisserna känns av. Och det var också väldigt kul att vi lyckades nå ett så väldigt bra slutpris. Er styling av hemmet var verkligen bra. Ett bra teamwork helt enkelt.
  • 2020-04-20

Juha skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag kan varmt rekommendera Erica som mäklare efter att ha sålt en bostadsrätt i Vällingby.

Hon är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Det var lätt att kommunicera med henne genom hela säljprocessen.

Jag skulle definitivt kunna anlita henne även vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-04-02

Mattias L skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har sålt min lägenhet. Min upplevelse är mycket positivt. Super trevlig mäklare som man känner att man kan lita på.
    Kan varmt rekommendera Erica Lamberg och teamet på Le Grand Propriété Läs mer
    2020-04-16 Erica L svarar Mattias L
    Stort tack för rekommendationen! :)
  • 2020-04-02

Willy J skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Erica hjälpte oss att köpa en lägenhet och allt gick snabbt och smidigt. Där blev till och med tid över till några glada skratt tillsammans. Läs mer
    2020-04-16 Erica L svarar Willy J
    Tack för din reco, Willy! Stort lycka till med inflyttningen till er nya lägenhet i Norra Djurgårdsstan. Jag hoppas att ni kommer att trivas.
    Bästa hälsningar, Erica
  • 2020-03-28

Anna J skrev om Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag valde Erik framför andra mäklare på större byråer i området. Erik är väldigt påläst och kunnig och har nytänkande idéer kring annonsering och exponering av bostaden. Och jag kände att jag fick ett mervärde i processen. Erik förmedlade ett lugn och är väldigt proffesionell, inte den påstridiga mäklartypen som många andra är. Han gick den extra milen för både mig och köparen och hela affären gick smidigt. Jag upplevde att även köparen var nöjd med affären. Jag kan rekommendera Erik till alla som vill ha en seriös mäklare som älskar sitt yrke. Läs mer
  • 2020-03-28

Shira C skrev om Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mitt bostadsköp har varit en positiv upplevelse med Erik på Le Grand Propriété som mäklare. Erik har varit tillmötesgående och engagerad under hela processen. Han har varit duktig på att återkoppla snabbt, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Erik har även varit mån om att besvara alla mina frågor - från visning till tillträde - vilket har gjort mig trygg i mitt köp. Tack! Läs mer
  • 2020-03-13

Sara J skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Smidigt köp med trevlig mäklare! Hon sätter kunden i fokus, är alltid glad och väldigt proffsig, utan att vara för på som jag upplevt att andra mäklare är. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-16 Erica L svarar Sara J
    Tack för ditt omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig på vägen till din nya fina lägenhet. Stort lycka till!
  • 2020-03-10

Malin M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel har koll på läget, är lyhörd och väldigt flexibel och anpassar sig snabbt och lätt.
    Mitt i min försäljning var jag med om ett trauma och Gabriel anpassade sig direkt och löste allt som behövdes med fullmakt osv. På toppen av detta lyckades han med en toppenförsäljning av min lägenhet.
    Han involverade mig/oss, han var påläst och han gjorde hela tiden ”det lilla extra”!
    Dessutom har han supertrevliga och hjälpsamma kollegor.
    Jag är så nöjd med Gabriel och kommer absolut anlita honom igen. Läs mer
    2020-03-10 Gabriel A svarar Malin M
    Tack för bra samarbete med din försäljning i Vasastan. Det är verkligen kul att se att det jag jobbar så hårt för också upplevs för dig som uppdragsgivare. Ser fram emot nya samarbeten!
  • 2020-03-02

Johanna J skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en lägenhet på 33kvm i Vasastan. Väldig proffsigt och positivt bemötande av Gabriel och varit väldigt lättillgänglig och hjälpsam under tiden till inflyttningsdatum. Läs mer
    2020-03-02 Gabriel A svarar Johanna J
    Stort tack för omdömet! Och grattis till din väldigt fina nya bostadsrätt i Vasastan.
  • 2020-02-27

Philip L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte 2019 en bostadsrätt i en affär där Gabriel Augustsson var ansvarig mäklare. Gabriel var en stadig åra från första kontakt till överlåtelsen och förmedlade ett lugn och en erfarenhet som vi som köpare uppskattade och som jag också upplevde att säljare fäste stort värde vid. Gabriel har också nära till skrattet och det är naturligtvis även en berömvärd egenskap i detta yrke. Fem stjärnor av fem! Läs mer
    2020-02-28 Gabriel A svarar Philip L
    Tack för fint samarbete i samband med ert köp av bostadsrätt. Jag uppskattade våra dialoger om läget i föreningen och är glad för er skull som nu har en riktigt fin våning. Eller två våningar om man ska vara noggrann. Vi hörs och ses framåt.
  • 2020-02-26

Marie B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Förtroendefullt och trevligt bemötande. Seriös och noggrann. Läs mer
    2020-02-26 Gabriel A svarar Marie B
    Tack Marie för omdömet! Trevligt att få vara din mäklare i och med köpet. Grattis till nya bostadsrätten!
  • 2020-02-03

Björn H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpare av ett hus på landet.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Snabba och tydliga svar.
    Gabriel underlättade med hjälp och tips som gjorde att hela köpet gick väldigt smidigt för oss. Läs mer
    2020-02-03 Gabriel A svarar Björn H
    Tack! Väldigt trevligt att få vara mäklare vid ert köp av hus på landet. Det var också vårt nöje att få hjälpa till med de saker runt omkring som underlättade processen. Kom gärna förbi på en fika när i närheten!
  • 2020-01-30

Daniel M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel hjälpte oss som köpare igenom en lägenhetsaffär på ett mycket bra och kompetent sätt. Jag upplever honom som professionell i sin roll men även som väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-01-30 Gabriel A svarar Daniel M
    Tack Daniel för omdömet! Det var en glädje att träffa er och grattis till er fina bostadsrätt på Kungsholmen.
  • 2020-01-26

Inga Å skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Hej
    Vi vill gärna ge Gabriel högsta betyg, han är väldigt engagerad och proffsig. Han lyssnade på vad vi ville uppnå och via hårt jobb så blev vi väldigt nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2020-01-27 Gabriel A svarar Inga Å
    Tack för fint samarbete! Det är precis så vi vill jobba, hårt och målmedvetet tills ni känner er nöjda med utfallet. Det var en stort glädje att få hjälpa er att sälja er 5:a på Kungsholmen.
  • 2020-01-21

Joar S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Genomgående toppbemötande. Mycket kunnig! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Joar S
    Tack! Stort grattis till nya lägenheten på Kungsholmen, en lägenhet med alla rätt verkligen.
  • 2020-01-21

Linnea H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är en oerhört proffsig mäklare som både har lång erfarenhet och samtidigt är nyfiken och innovativ. Han jobbade snabbt och vi nådde ett avslut mindre än 1 månad från första kontakten oss emellan. Gabriel är lyhörd och ödmjuk och en person man gärna samarbetar med. Jag ser fram emot framtida affärer tillsammans och skulle rekommendera Gabriel till andra som går i säljtankar! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Linnea H
    Stort tack Linnea! Jag uppskattar vårt samarbete och kul att vi båda kände lika inför försäljningsupplägget som också gav det resultat som var tänkt. Att vi verkligen tog tillvara på lägenhetens potential. Ser också fram emot kommande samarbeten!
  • 2019-12-20

Louise F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Med flera års erfarenhet som innerstadsmäklare själv och med sambo som jobbar inom bank har vi på nära håll sett många, många bostadsförsäljningar och förstår vikten av en duktig mäklares roll. Gabriel har med sin trygga personlighet, otröttliga driv och enorma erfarenhet påvisat att han är en riktig toppmäklare. Läs mer
    2019-12-20 Gabriel A svarar Louise F
    Tack till er båda! Det är extra givande att få företräda väldigt medvetna uppdragsgivare som er. Jag uppskattar samarbetet med er och det känns väldigt kul att vi lyckades nå ett sådant topp-resultat med er sekelskiftestvåa på Kungsholmen.
  • 2019-10-08

Gabriel hjälpte oss till en snabb och smidig affär när vårt hus skulle säljas. Från visning till kontraktsskrivning tog det bara två dagar. Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Mats H
    Tack för att ni ville dela med er av er upplevelse. Jag är glad för chansen att få vara er mäklare och att den plan vi la upp för försäljningen verkligen gav resultat. Med både en väldigt passande köpare och ett snabbt, lyckat avslut.
  • 2019-09-30

Christina S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har både köpt och sålt villa genom Gabriel.
    Gabriel mycket korrekt och kunnig. Har en lättsam attityd vilket gör att man får förtroende för honom och hans kunskap.
    Gabriel har levt upp till alla förväntningar. Ambitiös och provar nya idéer för att nå ut till kunder Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Christina S
    Tack för omdömet! Det var verkligen uppskattat av oss att få hjälpa er med er försäljning. Och spännande att ni nåddes av vår kampanj för ert nya hus. Hoppas att ni får mycket glädje av nya orangeriet och spabadet.
  • 2019-09-30

Nina W skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte lägenhet i Gröndal. Fantastiskt bra och lugn mäklare. Utstrålade kunskap och trygghet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Nina W
    Tack Nina! Grattis till bostadsrätten och hoppas att den planerade renoveringen blir toppen.
  • 2019-09-30

Mats S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjd med Gabriels arbete. Han har hjälpt oss med både köp och försäljning av fastighet. Hans professionella o kunniga arbete har gjort att vi känt oss tryta genom hela processen Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Mats S
    Tack! Det var skoj att vi lyckades få till en så smidig process dels med husköpet och så även försäljningen i Mariefred. Vi ses snart igen.
  • 2019-09-25

Ann L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt och efter det sålt vårt radhus via mäklaren Gabriel. Han gav vid köpet av tomten ett proffsigt och kompetent intryck. Därför valde vi honom när vi själva skulle sälja. Gabriel är trevlig, positiv och har verkligen koll på marknaden. Vi kan varmt rekommendera honom, oavsett vilken sida man är på, som både köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-26 Gabriel A svarar Ann L
    Stort tack för omdömet! Jag är verkligen glad för chansen att få vara er mäklare i båda affärer. Det var härligt att se hur glada köparna var för att få flytta in i radhuset. Säg bara till om det finns något ni behöver hjälp med framöver.
  • 2019-09-10

Hampus A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjda med Gabriels bemötande och hjälp vid köp av lägenhet. Läs mer
    2019-09-10 Gabriel A svarar Hampus A
    Tack för omdömet och för att ni tog er tid att dela med er! Och grattis igen till er nya bostadsrätt på Kungsholmen.
  • 2019-08-31

Lisa B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Otroligt professionell och bra mäklare!
    Gabriel har sålt två bostäder och lyckats fantastiskt bra bägge gångerna, rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-09 Gabriel A svarar Lisa B
    Tack för rekommendationen! Jag är verkligen tacksam för chansen att få hjälpa er och kul att vi kunde nå toppnoteringar både på Kungsholmen och i Vasastan. Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2019-08-27

Eva Margaretha R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt i Minneberg. Blev mycket trevligt bemött. Upplevde att mäklaren hade ett genuint intresse av sitt jobb samt kunnande. Han kunde även ge förslag på hur lägenheten kunde modifieras för att passa våra behov. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Eva Margaretha R
    Stort tack Eva! Och tack för att ni ville dela med er av er upplevelse. Det är verkligen en fin lägenhet med bästa läge. Hoppas att ni trivs riktigt bra och med nya planlösningen som låter toppen. Kom gärna in på en fika när ni har vägarna förbi!
  • 2019-08-25

Isadora W skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag sålde en centralt belägen etta som jag köpte precis innan marknaden peakade och var därför lite orolig för hur det skulle gå. Det var precis den typen av objekt som gått ner när marknaden överhettats

Vi hade ett mycket smidigt nära samarbete. Tack vare Gabriel's utmärkta kontaktnät och förmåga att hitta spekulanter lyckades vi landa ett försäljningspris som var bättre än vad jag hade kunnat hoppas på. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Isadora W
    Tack Isadora! Det känns verkligen som att vi är ett bra team och att vi lyckades lägga upp en bra strategi som passade lägenheten. Jag är glad att du gillade upplägget och att vi bestämde oss för att köra på med försäljningen efter att du träffat flera mäklare. Din insats med styling av kungsbalkongen gjorde absolut sitt för resultatet. Det är fortfarande en toppnotering i stadsdelen.
  • 2019-08-24

Christoffer L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Väldigt ambitiös och brinner verkligen för sitt arbete Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Christoffer L
    Tack för omdömet! Är verkligen glad för chansen att få förmedla din absoluta prestigelägenhet i Vasastan och kul att vi nådde ett så fantastiskt bra resultat. Kom gärna förbi och hälsa på i butiken någon dag framåt!
  • Carl

2019-08-24

Carl skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Proffisionell och erfaren mäklarbyrå där kvaliten märks igenom hela processen.

Gabriel gjorde ett utmärkt arbete! Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Carl
    Tack för omdömet! Det var verkligen spännande att få chansen att förmedla din superfina sekelskiftestvåa i Vasastan. Genomtänkt i varje detalj och riktigt stilren. Kul att annonsen fick så stor spridning och att vi hade så många sällskap på visningarna. Hoppas att vi ses snart igen, kom gärna förbi på en fika om du har vägarna förbi.
  • Natalie H

2019-08-23

Natalie H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi sålde en trea i Högdalen via Gabriel och vi har även sålt en tidigare lägenhet via honom och vi har varit lika nöjda båda gångerna. Allt levde upp till våra förväntningar och Gabriel är väldigt professionell, varm & trevlig. Skulle gärna ta hjälp av honom igen vid framtida lägenhetsförsäljningar! Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Natalie H
    Stort tack för omdömet! Jag är verkligen glad för chansen att få vara er mäklare. Och att ni är nöjda med upplevelsen. Det skulle vara trevligt att svänga förbi er någon dag och hälsa på, er nya lägenhet verkar riktigt fin. Ha en fin dag!
  • 2019-08-23

Matilda F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte en 38kvm 2a på Södermalm. Superfin verkligen. Mitt första intryck var att Gabriel hälsade oss välkomna och han var så himla professionell. Inte nervös men heller inte för falsk (att de kan pusha för mycket istället för att låta mig känna efter). Utan ett genuint intryck, som fick mig att säga när vi gick därifrån att ”det här är killen som säljer en lägenhet till mig”. Och det var det. Resterande steg gick också hur smidigt som helst, intim kontorslokal gjorde att jag personligen kände mig väldigt trygg och även där sköttes allt felfritt. Jag rekommenderar starkt Le Grand Propriété och Gabriel eftersom de är ett mindre företag så upplevde jag att det verkligen prioriterar att få deras kunder att känna sig bekväma. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Matilda F
    Matilda, verkligen stort tack för omdömet! Och tack för att du tog dig tid att berätta hur du upplevde affären. Jag vill verkligen prioritera en genuin och fin upplevelse genom hela resan. Det kan vara svårt att sätta i ord hur man vill att det ska upplevas att anlita oss. Därför är det så värdefullt att du ville dela med dig av hur du kände. Hoppas att vi ses snart. Och grattis igen till lägenheten!
    Matilda F, Gabriel A gillar detta
Gabriel Augustsson