Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Linnégatan 28, 114 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder.

Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen av input från olika marknader ger fastighetsmäklaren störst chans att hitta den bästa kombinationen av verktyg som kan ge just din bostadsförsäljning det allra bästa resultatet.

Med långsiktigt fokus på bostadsmarknaden är vår intention att alltid leverera högsta resultat och energi för att vara den självklara affärspartnern för dig som vill sälja, köpa eller utveckla din bostad.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

• 2020-03-28

Anna J skrev om Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag valde Erik framför andra mäklare på större byråer i området. Erik är väldigt påläst och kunnig och har nytänkande idéer kring annonsering och exponering av bostaden. Och jag kände att jag fick ett mervärde i processen. Erik förmedlade ett lugn och är väldigt proffesionell, inte den påstridiga mäklartypen som många andra är. Han gick den extra milen för både mig och köparen och hela affären gick smidigt. Jag upplevde att även köparen var nöjd med affären. Jag kan rekommendera Erik till alla som vill ha en seriös mäklare som älskar sitt yrke. Läs mer
  • 2020-03-28

Shira C skrev om Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mitt bostadsköp har varit en positiv upplevelse med Erik på Le Grand Propriété som mäklare. Erik har varit tillmötesgående och engagerad under hela processen. Han har varit duktig på att återkoppla snabbt, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Erik har även varit mån om att besvara alla mina frågor - från visning till tillträde - vilket har gjort mig trygg i mitt köp. Tack! Läs mer
  • 2020-03-13

Sara J skrev om Erica Lamberg en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Smidigt köp med trevlig mäklare! Hon sätter kunden i fokus, är alltid glad och väldigt proffsig, utan att vara för på som jag upplevt att andra mäklare är. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-16 Erica L svarar Sara J
    Tack för ditt omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig på vägen till din nya fina lägenhet. Stort lycka till!
  • 2020-03-10

Malin M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel har koll på läget, är lyhörd och väldigt flexibel och anpassar sig snabbt och lätt.
    Mitt i min försäljning var jag med om ett trauma och Gabriel anpassade sig direkt och löste allt som behövdes med fullmakt osv. På toppen av detta lyckades han med en toppenförsäljning av min lägenhet.
    Han involverade mig/oss, han var påläst och han gjorde hela tiden ”det lilla extra”!
    Dessutom har han supertrevliga och hjälpsamma kollegor.
    Jag är så nöjd med Gabriel och kommer absolut anlita honom igen. Läs mer
    2020-03-10 Gabriel A svarar Malin M
    Tack för bra samarbete med din försäljning i Vasastan. Det är verkligen kul att se att det jag jobbar så hårt för också upplevs för dig som uppdragsgivare. Ser fram emot nya samarbeten!
  • 2020-03-02

Johanna J skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en lägenhet på 33kvm i Vasastan. Väldig proffsigt och positivt bemötande av Gabriel och varit väldigt lättillgänglig och hjälpsam under tiden till inflyttningsdatum. Läs mer
    2020-03-02 Gabriel A svarar Johanna J
    Stort tack för omdömet! Och grattis till din väldigt fina nya bostadsrätt i Vasastan.
  • 2020-02-27

Philip L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte 2019 en bostadsrätt i en affär där Gabriel Augustsson var ansvarig mäklare. Gabriel var en stadig åra från första kontakt till överlåtelsen och förmedlade ett lugn och en erfarenhet som vi som köpare uppskattade och som jag också upplevde att säljare fäste stort värde vid. Gabriel har också nära till skrattet och det är naturligtvis även en berömvärd egenskap i detta yrke. Fem stjärnor av fem! Läs mer
    2020-02-28 Gabriel A svarar Philip L
    Tack för fint samarbete i samband med ert köp av bostadsrätt. Jag uppskattade våra dialoger om läget i föreningen och är glad för er skull som nu har en riktigt fin våning. Eller två våningar om man ska vara noggrann. Vi hörs och ses framåt.
  • 2020-02-26

Marie B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Förtroendefullt och trevligt bemötande. Seriös och noggrann. Läs mer
    2020-02-26 Gabriel A svarar Marie B
    Tack Marie för omdömet! Trevligt att få vara din mäklare i och med köpet. Grattis till nya bostadsrätten!
  • 2020-02-03

Björn H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpare av ett hus på landet.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Snabba och tydliga svar.
    Gabriel underlättade med hjälp och tips som gjorde att hela köpet gick väldigt smidigt för oss. Läs mer
    2020-02-03 Gabriel A svarar Björn H
    Tack! Väldigt trevligt att få vara mäklare vid ert köp av hus på landet. Det var också vårt nöje att få hjälpa till med de saker runt omkring som underlättade processen. Kom gärna förbi på en fika när i närheten!
  • 2020-01-30

Daniel M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel hjälpte oss som köpare igenom en lägenhetsaffär på ett mycket bra och kompetent sätt. Jag upplever honom som professionell i sin roll men även som väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-01-30 Gabriel A svarar Daniel M
    Tack Daniel för omdömet! Det var en glädje att träffa er och grattis till er fina bostadsrätt på Kungsholmen.
  • 2020-01-26

Inga Å skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Hej
    Vi vill gärna ge Gabriel högsta betyg, han är väldigt engagerad och proffsig. Han lyssnade på vad vi ville uppnå och via hårt jobb så blev vi väldigt nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2020-01-27 Gabriel A svarar Inga Å
    Tack för fint samarbete! Det är precis så vi vill jobba, hårt och målmedvetet tills ni känner er nöjda med utfallet. Det var en stort glädje att få hjälpa er att sälja er 5:a på Kungsholmen.
  • 2020-01-21

Joar S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Genomgående toppbemötande. Mycket kunnig! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Joar S
    Tack! Stort grattis till nya lägenheten på Kungsholmen, en lägenhet med alla rätt verkligen.
  • 2020-01-21

Linnea H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är en oerhört proffsig mäklare som både har lång erfarenhet och samtidigt är nyfiken och innovativ. Han jobbade snabbt och vi nådde ett avslut mindre än 1 månad från första kontakten oss emellan. Gabriel är lyhörd och ödmjuk och en person man gärna samarbetar med. Jag ser fram emot framtida affärer tillsammans och skulle rekommendera Gabriel till andra som går i säljtankar! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Linnea H
    Stort tack Linnea! Jag uppskattar vårt samarbete och kul att vi båda kände lika inför försäljningsupplägget som också gav det resultat som var tänkt. Att vi verkligen tog tillvara på lägenhetens potential. Ser också fram emot kommande samarbeten!
  • 2019-12-20

Louise F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Med flera års erfarenhet som innerstadsmäklare själv och med sambo som jobbar inom bank har vi på nära håll sett många, många bostadsförsäljningar och förstår vikten av en duktig mäklares roll. Gabriel har med sin trygga personlighet, otröttliga driv och enorma erfarenhet påvisat att han är en riktig toppmäklare. Läs mer
    2019-12-20 Gabriel A svarar Louise F
    Tack till er båda! Det är extra givande att få företräda väldigt medvetna uppdragsgivare som er. Jag uppskattar samarbetet med er och det känns väldigt kul att vi lyckades nå ett sådant topp-resultat med er sekelskiftestvåa på Kungsholmen.
  • 2019-10-08

Mats H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel hjälpte oss till en snabb och smidig affär när vårt hus skulle säljas. Från visning till kontraktsskrivning tog det bara två dagar. Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Mats H
    Tack för att ni ville dela med er av er upplevelse. Jag är glad för chansen att få vara er mäklare och att den plan vi la upp för försäljningen verkligen gav resultat. Med både en väldigt passande köpare och ett snabbt, lyckat avslut.
  • 2019-09-30

Christina S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har både köpt och sålt villa genom Gabriel.
    Gabriel mycket korrekt och kunnig. Har en lättsam attityd vilket gör att man får förtroende för honom och hans kunskap.
    Gabriel har levt upp till alla förväntningar. Ambitiös och provar nya idéer för att nå ut till kunder Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Christina S
    Tack för omdömet! Det var verkligen uppskattat av oss att få hjälpa er med er försäljning. Och spännande att ni nåddes av vår kampanj för ert nya hus. Hoppas att ni får mycket glädje av nya orangeriet och spabadet.
  • 2019-09-30

Nina W skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte lägenhet i Gröndal. Fantastiskt bra och lugn mäklare. Utstrålade kunskap och trygghet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Nina W
    Tack Nina! Grattis till bostadsrätten och hoppas att den planerade renoveringen blir toppen.
  • 2019-09-30

Mats S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjd med Gabriels arbete. Han har hjälpt oss med både köp och försäljning av fastighet. Hans professionella o kunniga arbete har gjort att vi känt oss tryta genom hela processen Läs mer
    2019-10-11 Gabriel A svarar Mats S
    Tack! Det var skoj att vi lyckades få till en så smidig process dels med husköpet och så även försäljningen i Mariefred. Vi ses snart igen.
  • 2019-09-25

Ann L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt och efter det sålt vårt radhus via mäklaren Gabriel. Han gav vid köpet av tomten ett proffsigt och kompetent intryck. Därför valde vi honom när vi själva skulle sälja. Gabriel är trevlig, positiv och har verkligen koll på marknaden. Vi kan varmt rekommendera honom, oavsett vilken sida man är på, som både köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-26 Gabriel A svarar Ann L
    Stort tack för omdömet! Jag är verkligen glad för chansen att få vara er mäklare i båda affärer. Det var härligt att se hur glada köparna var för att få flytta in i radhuset. Säg bara till om det finns något ni behöver hjälp med framöver.
  • 2019-09-10

Hampus A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjda med Gabriels bemötande och hjälp vid köp av lägenhet. Läs mer
    2019-09-10 Gabriel A svarar Hampus A
    Tack för omdömet och för att ni tog er tid att dela med er! Och grattis igen till er nya bostadsrätt på Kungsholmen.
  • 2019-08-31

Lisa B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Otroligt professionell och bra mäklare!
    Gabriel har sålt två bostäder och lyckats fantastiskt bra bägge gångerna, rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-09 Gabriel A svarar Lisa B
    Tack för rekommendationen! Jag är verkligen tacksam för chansen att få hjälpa er och kul att vi kunde nå toppnoteringar både på Kungsholmen och i Vasastan. Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2019-08-27

Eva Margaretha R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt i Minneberg. Blev mycket trevligt bemött. Upplevde att mäklaren hade ett genuint intresse av sitt jobb samt kunnande. Han kunde även ge förslag på hur lägenheten kunde modifieras för att passa våra behov. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Eva Margaretha R
    Stort tack Eva! Och tack för att ni ville dela med er av er upplevelse. Det är verkligen en fin lägenhet med bästa läge. Hoppas att ni trivs riktigt bra och med nya planlösningen som låter toppen. Kom gärna in på en fika när ni har vägarna förbi!
  • 2019-08-25

Isadora W skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag sålde en centralt belägen etta som jag köpte precis innan marknaden peakade och var därför lite orolig för hur det skulle gå. Det var precis den typen av objekt som gått ner när marknaden överhettats

Vi hade ett mycket smidigt nära samarbete. Tack vare Gabriel's utmärkta kontaktnät och förmåga att hitta spekulanter lyckades vi landa ett försäljningspris som var bättre än vad jag hade kunnat hoppas på. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Isadora W
    Tack Isadora! Det känns verkligen som att vi är ett bra team och att vi lyckades lägga upp en bra strategi som passade lägenheten. Jag är glad att du gillade upplägget och att vi bestämde oss för att köra på med försäljningen efter att du träffat flera mäklare. Din insats med styling av kungsbalkongen gjorde absolut sitt för resultatet. Det är fortfarande en toppnotering i stadsdelen.
  • 2019-08-24

Christoffer L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Väldigt ambitiös och brinner verkligen för sitt arbete Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Christoffer L
    Tack för omdömet! Är verkligen glad för chansen att få förmedla din absoluta prestigelägenhet i Vasastan och kul att vi nådde ett så fantastiskt bra resultat. Kom gärna förbi och hälsa på i butiken någon dag framåt!
  • Carl

2019-08-24

Carl skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Proffisionell och erfaren mäklarbyrå där kvaliten märks igenom hela processen.

Gabriel gjorde ett utmärkt arbete! Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Carl
    Tack för omdömet! Det var verkligen spännande att få chansen att förmedla din superfina sekelskiftestvåa i Vasastan. Genomtänkt i varje detalj och riktigt stilren. Kul att annonsen fick så stor spridning och att vi hade så många sällskap på visningarna. Hoppas att vi ses snart igen, kom gärna förbi på en fika om du har vägarna förbi.
  • Natalie H

2019-08-23

Natalie H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi sålde en trea i Högdalen via Gabriel och vi har även sålt en tidigare lägenhet via honom och vi har varit lika nöjda båda gångerna. Allt levde upp till våra förväntningar och Gabriel är väldigt professionell, varm & trevlig. Skulle gärna ta hjälp av honom igen vid framtida lägenhetsförsäljningar! Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Natalie H
    Stort tack för omdömet! Jag är verkligen glad för chansen att få vara er mäklare. Och att ni är nöjda med upplevelsen. Det skulle vara trevligt att svänga förbi er någon dag och hälsa på, er nya lägenhet verkar riktigt fin. Ha en fin dag!
  • 2019-08-23

Matilda F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte en 38kvm 2a på Södermalm. Superfin verkligen. Mitt första intryck var att Gabriel hälsade oss välkomna och han var så himla professionell. Inte nervös men heller inte för falsk (att de kan pusha för mycket istället för att låta mig känna efter). Utan ett genuint intryck, som fick mig att säga när vi gick därifrån att ”det här är killen som säljer en lägenhet till mig”. Och det var det. Resterande steg gick också hur smidigt som helst, intim kontorslokal gjorde att jag personligen kände mig väldigt trygg och även där sköttes allt felfritt. Jag rekommenderar starkt Le Grand Propriété och Gabriel eftersom de är ett mindre företag så upplevde jag att det verkligen prioriterar att få deras kunder att känna sig bekväma. Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Matilda F
    Matilda, verkligen stort tack för omdömet! Och tack för att du tog dig tid att berätta hur du upplevde affären. Jag vill verkligen prioritera en genuin och fin upplevelse genom hela resan. Det kan vara svårt att sätta i ord hur man vill att det ska upplevas att anlita oss. Därför är det så värdefullt att du ville dela med dig av hur du kände. Hoppas att vi ses snart. Och grattis igen till lägenheten!
    Matilda F, Gabriel A gillar detta
  • 2019-08-23

Lina J skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel sålde min etta i Södra Stockholm tidigare i år. Han överträffade mina förväntingar med råge. Ödmjuk, lyhörd och otroligt bra service. Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Lina J
    Tack! Det är precis det jag vill erbjuda så det är jättekul att höra att upplevelsen har varit positiv. Stort tack för att du ville ta dig tid att skriva ett omdöme och såklart för chansen att få vara din mäklare!
  • 2019-08-22

Kim L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevlig , kunnig och professionell. Anlitas absolut vid nästa försäljning, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Kim L
    Tack Kim! Jag är verkligen tacksam, lika mycket för uppdraget nu senast som allra första gången jag fick hjälpa dig med försäljning. Ni hade verkligen gjort lägenheten riktigt snygg och det var kul att vi kunde toppa kvm-pris-listan i ert område. Hälsa gärna och har ni vägarna förbi vår butik får ni gärna komma in på en fika.
  • 2019-08-22

Simon B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag var köpare av lägenhet norr om sthlm city. Gabriel gav ett intryck av att verkligen bry sig. Seriös och kunnig. Och inte minst en sympatisk personlighet. Det var alltigenom en trevlig affär och upplevelse. Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Simon B
    Tack Simon! Din återkoppling betyder mycket, inte minst med tanke på att du även haft andra mäklare i city och vet hur köp- och säljresan ser ut. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Läget är ju helt perfekt.
  • 2019-08-22

Rolf S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande och professionellt jobb! Läs mer
    2019-08-27 Gabriel A svarar Rolf S
    Tack Rolf! Jag uppskattar verkligen kontakten med er båda. Säg bara till om det finns något jag kan stå till tjänst med. Det vore trevligt att få bjuda er på den där lunchen på stan någon dag. Hälsa gärna!
  • 2019-08-22

Bo F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt på Södermalm Stockholm. Gabriel var lätt att kommunicera med och hanterade alla frågor och hela affären på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Bo F
    Stort tack för omdömet! Det är verkligen värdefullt för mig att ni vill dela med er av er upplevelse av köpprocessen. Grattis till en superfin lägenhet med oslagbar utsikt över Södermalm och stan.
  • 2019-08-22

Christofer L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Snabb och proffsig. Begreppet "walk the extra mile" passar väldigt bra på Gabriel. Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Christofer L
    Stort tack för omdömet och för chansen att få förmedla era lägenheter, inte minst nu senast med trean i Vasastan. Det var nog första gången jag hade en kontraktskrivning kl.23:00 på en söndagskväll. Men självklart är det viktiga att både ni och köparna är nöjda och att ni fick ihop en bra affär tillsammans.
  • 2019-08-22

Eve K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi sålde villan i Bromma och anlitade Gabriel. Han var väldigt engagerad under hela processen och allting gick smidigt! 100% nöjda med att vi valde le grand propriete! Läs mer
    2019-08-23 Gabriel A svarar Eve K
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa er att sälja er drömvilla i Bromma! Med slutpriset på 18 200 000 kr är det en av de mest dyrbara villor jag förmedlat, men också en av de snabbaste försäljningarna eftersom att vi tog bort annonsen från Hemnet efter mindre än 24 timmar från publicering. Det blev en del sena kvällar av förberedelser och förhandling men även köparna tyckte att det var skönt att det kunde bli ett snabbt avslut. Tack igen och hälsa mannen!
  • 2019-08-22

Thomasine G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Sålde min lägenhet med Gabriel. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-08-22 Gabriel A svarar Thomasine G
    Tack så mycket för omdömet. Jag är verkligen glad för chansen att få hjälpa er med försäljningen av er fina 2:a på Kungsholmen. Det var kul att vi testade marknaden då mot slutet av säsongen och att det gav så bra resultat.
Gabriel Augustsson
Erik Hoang