Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Linnégatan 28, 114 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder.

Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen av input från olika marknader ger fastighetsmäklaren störst chans att hitta den bästa kombinationen av verktyg som kan ge just din bostadsförsäljning det allra bästa resultatet.

Med långsiktigt fokus på bostadsmarknaden är vår intention att alltid leverera högsta resultat och energi för att vara den självklara affärspartnern för dig som vill sälja, köpa eller utveckla din bostad.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 78 kunder tycker om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

• 2020-11-18

Jimmy M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Grym mäklare som gör allt han lovat, alltid bra återkoppling efter visningar. Rekommenderar Gabriel starkt! Läs mer
  • 2020-11-17

Lars B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bästa mäklaren jag träffat! Lugn, men motiverad, professionell och tar sig tid att lyfta på varje sten som finns. Bäst! Läs mer
  • 2020-11-11

Frédéric P skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevlig, effektiv, proffesionell. Läs mer
  • 2020-11-11

Michael L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt bostadsrätt och ett gott bemötande av mäklare. Förväntan var enligt vad jag önskat.

Snabba drag och inga betänkligheter var det som var det negativa i det hela men det speglar sig i alla budgivningar vad jag förstått. Läs mer
  • 2020-11-09

Daniel E skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är vårt givna val som fastighetsmäklare. Lyhörd, noggrann och bra på att uppdatera information om affären.
    Tack för ett bra jobb! Läs mer
  • Lovisa B

2020-10-21

Lovisa B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mer än nöjd. Tack för fantastisk service och ett slutpris som var långt över förväntan. Kommer aldrig anlita någon annan mäklare än Gabriel. Läs mer
  • 2020-10-21

Jacek O skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mycket trevligt och proffessionellt mtotagande. Läs mer
  • 2020-10-14

Simon Ander Walter S skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en 1a vid Mariatorget på Södermalm
    Erik bemötande var professionellt och artigt, han jobbade snabbt och hårt. Läs mer
  • 2020-10-05

Björn S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en etta i Vasastan. Bra bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • 2020-10-02

Sebastian A skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Erik är trevlig och professionell. Han är snabb på att svara på frågor och löste min affär utan friktioner. Läs mer
  • 2020-09-29

Hanna V skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Sålt en 1:a i Vasastaden, Stockholm.
    Jag var väldigt nöjd med Gabriel som mäklare. Man fick snabbt en bra kontakt och jag kände stort förtroende för honom. Det var mer personligt än vad jag erfarit tidigare med större mäklarfirmor. Han var väldigt engagerad och målmedveten men man fick samtidigt vara delaktig och han hade stor lyhördhet för hur jag kände och resonerade. Möjligtvis ingavs lite höga förväntningar på priset till en början, men vi hade en god kommunikation och förstod varann och det slutade med att jag blev väldigt nöjd. Jag kommer verkligen rekommendera Gabriel till andra och anlita själv igen om jag behöver. Läs mer
  • 2020-09-29

Ulf F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt på vilken också ett hus skall byggas. Mäklaren har varit mycket hjälpsam och har alltid tagit sig tid och ställt upp när vi har velat diskutera någon fråga. Mycket över förväntningarna. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-16

Henrik D skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bra stöd och ärlig. Jag rekommenderar Gabriel. Läs mer
  • 2020-09-13

Roza T skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är en väldigt lyhörd och positiv mäklare.
    Han levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-09-11

Eva A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag har sålt ett litet torp och Gabriel har gjort ett bra jobb. Mina förväntningar har blivit infriade och bemötandet har varit bra. Läs mer
  • 2020-09-11

Markus B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mycket tillmötesgående och kunnig. Fick oss som förstagångsköpare att känna oss väldigt trygga och lugna i en process och situation som annars är väldigt stressande. Tummen upp för Gabriel! Läs mer
  • 2020-09-09

Camilla B skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande vid vårt radhusköp! Till stor hjälp och stöd. Läs mer
  • 2020-09-09

Kent N skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mkt trevlig och kunnig om objektet.
    Korrekt o tydlig, vilket uppskattas.
    Kommer att anlita honom vid ev försäljning i framtiden. Fem plus i betyg. Läs mer
  • 2020-08-24

Fredrik G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Uppriktigt och ärlig mäklare. Kan varmt rekommendera om ni går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-08-18

Lars L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    En mycket kunnig mäklare som vi kommer att ge fler uppdrag Läs mer
  • 2020-08-06

Daniel R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel är väldigt professionell, sympatisk och lyhörd. Gabriel anpassade sig väldigt mycket efter oss som säljare och våra önskemål.

Allt från prospekt och bilder till processen och bemötandet har en väldigt exklusiv känsla men fortfarande väldigt personlig.

Han tvekar inte heller till att pusha gränser och tar gärna idéer från oss som säljare.

Gabriel är bästa mäklaren vi haft och varit i kontakt med. Rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2020-07-31

Yuliya G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt i Malmköping. Gabriel Augustsson utförde allt arbete mycket professionellt, alla dokument slutfördes på kortast möjliga tid, och vi som köpare var nöjda. Vi uttrycker vår tacksamhet till byrån och vår fastighetsmäklare för det arbete som gjorts och önskar ditt team ytterligare välstånd!
    Yulia & Ahmed Läs mer
  • 2020-07-27

Simon A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevlig mäklare som var professionell och kunde besvara alla våra frågor kring lägenheten vi köpte. Läs mer
  • 2020-07-26

Johanna E skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Snabba svar och fantastisk hjälp vid förhandling och för att göra en snabb affär efter visning. Köpt vår första lägenhet och hela processen har känts trygg med Gabriels lugn Läs mer
  • 2020-07-07

Kjell A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en lägenhet och allt sköttes perfekt Läs mer
  • 2020-07-06

Agneta G skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har sålt en fritidsfastighet som mäklaren Gabriel skötte föredömligt från början till slut.Han lät mig vara delaktig i alla kontakter med spekulanter.Följde upp på ett otroligt skickligt sätt.Det art en affär som gick så smidigt och enkelt.
    Med sitt lugn och enorma kunnande kände både jag som säljare och den b livande köparen oss trygga med försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Gabriel .Sålde en annan fastighet med en lokal mäklare för drygt 18 mån sedan och det kändes inte alls lika bra.Det här kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • Anneli R

2020-06-26

Anneli R skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bästa mäklaren vi upplevt! Snabb återkoppling, trevlig och korrekt. Tack Gabriel för du fick avsluta våran affär. Läs mer
  • 2020-06-17

Huda M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpte tomt av honom.Vi är mycket nöjda med Gabriel, Vi fick välbemötande av honom.Vi upplevde honom som mycket trevlig och engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Eva F

2020-06-15

Eva F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi sålde vår enplansvilla i Mellösa Det var en väldigt enkel o smidig affär Läs mer
  • Anders K

2020-06-15

Anders K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel såg till att det blev en snabb och bra affär för alla inblandade Läs mer
  • 2020-06-04

Tore F skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en tomt och hus som ska byggas.
    Bra bemötande ,återkopplar snabbt vid frågor mm och han är intresserad.
    Han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-03

Thilda L skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Erik sålde min bostadsrätt och överträffade alla förväntningar. Han har ett fantastiskt bemötande, är både kunnig och effektiv samt att han hela tiden fanns tillgänglig som bollplank under hela processen. Jag är otroligt nöjd, både med försäljningen och Eriks arbete! Läs mer
  • 2020-05-29

Anders S skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel överträffade mina förväntningar både när det gäller kunskap, engagemang och lyhördhet.
    Affären gick snabbt, smidigt och slutpriset blev mycket tillfredställande.

Jag rekommenderar Le grand propriete
    Och kommer självfallet att anlita dom i framtiden oxå..

Anders. Läs mer
  • 2020-05-29

Clas Erik O skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel Augustsson hjälpte mig att sälja mitt fritidshus på ett engagerat och kunnigt sätt. Gabriel gjorde en bra analys av vilken målgrupp som passade mitt objekt och tog fram rätt åtgärder för att nå just de spekulanterna. Det jag dessutom uppskattade var att jag alltid kunde nå Gabriel snabbt och fick snabba svar. Min känsla är att han behandlar spekulanterna på samma sätt, vilket jag tror bidrog till det lyckade resultatet. Läs mer
  • 2020-05-29

Alexander K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Bästa möjliga.

All hjälp jag kunde få. Läs mer
  • 2020-05-29

Mats H skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi har köpt tomt och i samband med det sålt vårat hus.
    Vi blev väl bemötta av Gabriel, vi rekommenderar gärna honom.
    Han har varit proffsig och lyhörd, mycket hjälpsam och håller vad han lovar. Läs mer
  • 2020-05-23

Anna R skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Seriös inriktning ,, snygg layout .
    Dvs bra ny mäklarbyrån ! ,, rekomendras ! Läs mer
    2020-05-25 Gabriel A svarar Anna R
    Stort tack för omdömet och chansen att sälja er lägenhet på Kungsholmen, vår mäklare Erica jobbade hårt med er försäljning.
  • 2020-05-04

Philip T skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande. Saklig, positiv och engagerad utan att vara påträngande. Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Philip T
    Tack för omdömet! Verkligen ett fint samarbete och ett förtroende av rang att få hjälpa er med försäljningen av er enastående vindsetage på Kungsholmen. Allt gott.
  • 2020-05-03

Erik C skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte vårt fritidshus. Gabriel hade jättebra koll, var snabb med svar och kändes supertydlig och trygg. Bra hela vägen! Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Erik C
    Vilket fint omdöme, tack! Er upplevelse är superviktig för oss. Hoppas att ni har en riktigt fin sommar på nya stället!
  • 2020-05-02

Jakob K skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Sålde ett fritidshus och tog hjälp av Gabriel. Världsklass i alla aspekter. Kommunikationen från Gabriel och personalen på kontoret var utmärkt. Prospektet i sin helhet höll mycket högre standard än vad man är van vid att se från de stora mäklarfirmorna. Kommer definitivt anlita Gabriel igen. 11/10. Läs mer
    2020-05-04 Gabriel A svarar Jakob K
    Stort tack till er båda! Det betyder mycket med er beskrivning av upplevelsen. Vi är alla tacksamma för samarbetet! / Gabriel, Lovisa och Erica på LGP
  • 2020-04-29

Sara A skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel hjälpte oss att sälja vårt kära lilla torp med bravur. Gabriel är väldigt trevlig, professionell och duktig på det han gör. Vi kände förtroende för honom från första stund. Hela processen från början till slut fungerade väldigt bra och Gabriel har varit en fantastisk mäklare. Vi rekommenderar starkt att sälja med Gabriel! Läs mer
    2020-04-30 Gabriel A svarar Sara A
    Tack Sara! Det betyder jättemycket att allt hårt arbete bakom kulisserna känns av. Och det var också väldigt kul att vi lyckades nå ett så väldigt bra slutpris. Er styling av hemmet var verkligen bra. Ett bra teamwork helt enkelt.
  • 2020-04-20

Juha skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag kan varmt rekommendera Erica som mäklare efter att ha sålt en bostadsrätt i Vällingby.

Hon är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Det var lätt att kommunicera med henne genom hela säljprocessen.

Jag skulle definitivt kunna anlita henne även vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-04-02

Mattias L skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Har sålt min lägenhet. Min upplevelse är mycket positivt. Super trevlig mäklare som man känner att man kan lita på.
    Kan varmt rekommendera Erica Lamberg och teamet på Le Grand Propriété Läs mer
    2020-04-16 Erica L svarar Mattias L
    Stort tack för rekommendationen! :)
  • 2020-04-02

Willy J skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Erica hjälpte oss att köpa en lägenhet och allt gick snabbt och smidigt. Där blev till och med tid över till några glada skratt tillsammans. Läs mer
    2020-04-16 Erica L svarar Willy J
    Tack för din reco, Willy! Stort lycka till med inflyttningen till er nya lägenhet i Norra Djurgårdsstan. Jag hoppas att ni kommer att trivas.
    Bästa hälsningar, Erica
  • 2020-03-28

Anna J skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Jag valde Erik framför andra mäklare på större byråer i området. Erik är väldigt påläst och kunnig och har nytänkande idéer kring annonsering och exponering av bostaden. Och jag kände att jag fick ett mervärde i processen. Erik förmedlade ett lugn och är väldigt proffesionell, inte den påstridiga mäklartypen som många andra är. Han gick den extra milen för både mig och köparen och hela affären gick smidigt. Jag upplevde att även köparen var nöjd med affären. Jag kan rekommendera Erik till alla som vill ha en seriös mäklare som älskar sitt yrke. Läs mer
  • 2020-03-28

Shira C skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Mitt bostadsköp har varit en positiv upplevelse med Erik på Le Grand Propriété som mäklare. Erik har varit tillmötesgående och engagerad under hela processen. Han har varit duktig på att återkoppla snabbt, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Erik har även varit mån om att besvara alla mina frågor - från visning till tillträde - vilket har gjort mig trygg i mitt köp. Tack! Läs mer
  • 2020-03-13

Sara J skrev om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Smidigt köp med trevlig mäklare! Hon sätter kunden i fokus, är alltid glad och väldigt proffsig, utan att vara för på som jag upplevt att andra mäklare är. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-16 Erica L svarar Sara J
    Tack för ditt omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig på vägen till din nya fina lägenhet. Stort lycka till!
  • 2020-03-10

MALIN M skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Gabriel har koll på läget, är lyhörd och väldigt flexibel och anpassar sig snabbt och lätt.
    Mitt i min försäljning var jag med om ett trauma och Gabriel anpassade sig direkt och löste allt som behövdes med fullmakt osv. På toppen av detta lyckades han med en toppenförsäljning av min lägenhet.
    Han involverade mig/oss, han var påläst och han gjorde hela tiden ”det lilla extra”!
    Dessutom har han supertrevliga och hjälpsamma kollegor.
    Jag är så nöjd med Gabriel och kommer absolut anlita honom igen. Läs mer
    2020-03-10 Gabriel A svarar MALIN M
    Tack för bra samarbete med din försäljning i Vasastan. Det är verkligen kul att se att det jag jobbar så hårt för också upplevs för dig som uppdragsgivare. Ser fram emot nya samarbeten!
  • 2020-03-02

Johanna J skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Köpt en lägenhet på 33kvm i Vasastan. Väldig proffsigt och positivt bemötande av Gabriel och varit väldigt lättillgänglig och hjälpsam under tiden till inflyttningsdatum. Läs mer
    2020-03-02 Gabriel A svarar Johanna J
    Stort tack för omdömet! Och grattis till din väldigt fina nya bostadsrätt i Vasastan.
  • 2020-02-27

Philip L skrev om Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    Vi köpte 2019 en bostadsrätt i en affär där Gabriel Augustsson var ansvarig mäklare. Gabriel var en stadig åra från första kontakt till överlåtelsen och förmedlade ett lugn och en erfarenhet som vi som köpare uppskattade och som jag också upplevde att säljare fäste stort värde vid. Gabriel har också nära till skrattet och det är naturligtvis även en berömvärd egenskap i detta yrke. Fem stjärnor av fem! Läs mer
    2020-02-28 Gabriel A svarar Philip L
    Tack för fint samarbete i samband med ert köp av bostadsrätt. Jag uppskattade våra dialoger om läget i föreningen och är glad för er skull som nu har en riktigt fin våning. Eller två våningar om man ska vara noggrann. Vi hörs och ses framåt.
    Gabriel A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte