Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Välkommen till vår butik på Linnégatan 28 i Stockholm. Vi erbjuder en upplevelse utöver det vanliga och lägger stort fokus på detaljerna. Vi har över 10 års erfarenhet med över 1 000 förmedlade bostäder.

Vårt område av expertis är Stockholm och Södermanland. Vi förmedlar alla typer av bostäder och är övertygade om att mixen av input från olika marknader ger fastighetsmäklaren störst chans att hitta den bästa kombinationen av verktyg som kan ge just din bostadsförsäljning det allra bästa resultatet.

Med långsiktigt fokus på bostadsmarknaden är vår intention att alltid leverera högsta resultat och energi för att vara den självklara affärspartnern för dig som vill sälja, köpa eller utveckla din bostad.

Läs vad 191 kunder tycker om Le Grand Propriété Fastighetsförmedling 2

• köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mäklaren hjälpte oss och var tydlig och ärlig. Han svarade alla våra frågor.
  • Tim L
    2022-06-23 Verifierad kund
    Gabriel upplevde vi som mycket tillmötesgående, pedagogisk, lugn och sympatisk.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Gabriel är tillmötesgående och förtroendeingivande. Husköp är något av det läskigaste jag gjort men Gabriel var lugn och saklig och fick det hela att kännas mycket bättre. Kan varmt rekommendera!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Gabriel är riktigt proffesionell. Bra bemöttande, trevlig, svarade på alla frågar och väldigt bra förbered om fastigheter.
    Under kontrakt skrivandet, var väldigt noggrann med punkterna (med förklaringar) i kontrakten, som både säljare och köpare kunde känna sig trygga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket proffsig o drivande, samtidigt lyssnande. Gabriel o Lovisa uppfyllde våra förväntningar med råge! Jag kan varmt rekommendera dem för framtida bostadsförsäljningar.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kan svara på diverse frågor och är påläst.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt utfört av hela teamet,det gick långt över förväntan.
  • sålde en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-05-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och ger ett förtroendeingivande intryck.
    Väldigt tydlig med sin information
  • sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    • Näshulta
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket bra professionell strategisk och lugn person

Utstrålar gott omdöme Lätt att samarbeta med

Korrekt

Känns skönt för en trygg affär
    2022-05-11 Verifierad kund
    Excellent.,
    Gabriel has provided clear information about the process and has made this experience very pleasant
    Very satisfying with the service provided
    • Strängnäs domkyrkoförs. med Aspö
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi har fått ett väldigt fint bemötande av Gabriel och även stor förståelse när vi skjutit upp försäljningen av vårt hus av olika anledningar. Gabriel är sympatisk, lugn och förtroendeingivande. Våra förväntningar är uppfyllda. Vid försäljningen visade Gabriel flexibilitet vid val av plats och genomgång av alla papper som ska skrivas gick mycket smidigt tack vare Gabriels goda erfarenheter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket kunnig och duktig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-04-14 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, bra bemötande. Nöjd med allt!
    2022-04-14 Verifierad kund
    En trevlig och seriös mäklare som ser möjligheter och tar sig an dem med passion och professionalism!
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vår upplevelse av Gabriel vid försäljningen av vår fastighet är en professionell, driven och engagerad mäklare med lyhördhet inför oss som kunder.
    Han gav oss tydlig återkoppling genom hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda och ger våra varmaste rekommendationer!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Han var trevlig och glad och kunnig. Jag har fullt förtroende för honom.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med försäljningen. Från start till mål.
    • Stallarholmen
    2022-03-18 Verifierad kund
    Saklig och vänlig
    Lugn och positiv
    Bra erfarenhet av gårdar
    Ingav förtroende
    • Hägersten
    2022-03-11 Verifierad kund
    Super duktig, professionell och trevligt bemötande
    2022-03-09 Verifierad kund
    En toppen mäklare på alla sätt.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och han levde verkligen upp till våra förväntningar.
    I hela processen har vi fått återkoppling på vad som händer och mycket snabb återkoppling på de eventuella frågor som vi haft.
    Mycket proffsig i allt han gjort.
    Rekommenderar honom gärna till andra säljare.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Kompetent, trevligt, professionellt bemötande.
    Hade utan tvekan rekommenderat Gabriel och Le Grand Propriété till andra!
    • Hägersten
    2022-03-07 Verifierad kund
    Vi är nöjda rakt igenom.
    Fick bra bemötande och affären gick snabbt att genomföra.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Supertrevligt och kompetent bemötande från första stund fram till avtalsskrivning. Ska vi någonsin sälja fastigheten igen så kommer vi garanterat kontakta Gabriel. Det är en guldkant över hela processen och en elegans över verksamheten som inger förtroende.
    2022-03-07 Verifierad kund
    -snabba återkopplingar från första kontakt
    -hög kompetens
    -proffsigt bemötande
    -hög tillgänglighet
    -hög kvalité på samarbetspartner (fotograf)
    • Gustav Vasa
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mycket kompetent och sympatiskt bemötande.
    Hela försäljningen genomfördes snabbt och smidigt. Otroligt nöjda med mäklarens arbete.
  • köpte en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2022-02-15 Verifierad kund
    Gabriel är grym! Han var alltid tillgänglig, snabba svar, kunnig på alla områden och hjälpte till att få tomten vi ville ha utan några konstigheter.
    • Ljusterö-Kulla
    2022-01-07 Verifierad kund
    Som köpare erbjöd Gabriel & co en mycket sansad och högklassig process. Alltid sakligt, vänligt och med respekt för det känslomässigt tuffa i stora personliga beslut. Upplever att dom balanserar mycket bra i sitt arbete som mellanhand och tror säljare och köpare båda kommer ut på andra sidan och känner sig nöjda och glada.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Vi var på en villavisning som Gabriel hade, där fick vi bra kontakt med honom. Nu har han sålt vår gård, så här långt är vi mycket nöjda. Vi är imponerad av hans noggrannhet hur mycket jobb han har lagt ner.
  • köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
    2021-12-09 Verifierad kund
    Gabriel var Toppen att jobba med
    • S:t Johannes
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra genomförd affär från första möte till signerat köpeavtal. Jag lägger stor vikt i att bli uppdaterad och att man känner att man delaktig i hela affären. Toppbetyg.
    • Solna
    2021-12-09 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och vänligt bemötande. Förklarade noggrant alla detaljer jag inte förstod. Riktigt bra kommunikation hela tiden och berättade om händelseförloppet.
    Väldigt över min förväntan och jag rekommenderar Le Grand Propriété alla dagar i veckan.
    Väldigt nöjd.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lugn och saklig. Professionell.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig o tydlig personal
    Det bästa kunde han komma hos oss hemma o skriva in på kontrakten
    Kunnig personal
    2021-11-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, snabba svar, tydliga förklaringar. Allt i allt fick vi ett väldigt bra intryck!
    2021-11-01 Verifierad kund
    Gabriel har ett lugnt och ödmjukt förhållningssätt. Lyssnar in önskemål och delger sitt kunnande på ett respektfullt och professionellt sätt. Vi kände oss hela tiden delaktiga i försäljningsprocessen då vi kontinuerligt fick återkoppling på läget. Allt gick mycket smidigt och var till stor belåtenhet när försäljningen var klar. Vi rekommenderar verkligen ett samarbete med Gabriel och hans crew.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Gabriel är en mycket erfaren och kunnig mäklare! Är supernöjd med Le Grand Propriété som medlade min lägnehet!
    • Torshälla
    2021-10-31 Verifierad kund
    Högst kunnig och professionell mäklare.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Gabriel har varit såå proffsigt.Försäljningen är ju inte klar, men hittills bara så nöjd.
    • Sundbyberg
    2021-10-25 Verifierad kund
    Gabriel är väldigt genuin och personlig i sitt bemötande och lyckas samtidigt på ett föredömligt sätt att samtidigt vara saklig och professionell i sitt bemötande både mot oss som köpare men även mot säljaren.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Proffsigt och oerhört trevligt och ödmjukt bemötande, levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt!
    • Sundbyberg
    2021-10-19 Verifierad kund
    Upplevelsen från start till mål hanterades proffsigt! Gabriel har ett lugn som smittar av sig på både stressade köpare och säljare.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Vi tycker allt har skötts väldigt proffsigt och bra, genom hela försäljningen. Bra svar och hjälp med alla våra frågor.
    Vi är väldigt nöjda.
    Birgitta och Sixten Lundberg
    2021-10-18 Verifierad kund
    Hej allt va utmärkt och Gabriel gjorde ett toppen bra jobb:)
    2021-10-10 Verifierad kund
    Välldigt bra bemötande.

Vi ville ha en personlig mäklare som lysnar och anpssar efter våra behov.
    Ingen storbolagsmäklare som bara vill få såld och tjäna mäklar arvode.

Gabriel var väldigt vänlig . Bra på informera och jobbade väldigt hårt med visningar och med kunder.
    Man märkte att han var väldigt intresserad av våra önskemål och jobbade konstant för att få fastigheten såld till bästa pris

Väldigt profesionel och duktig mäklare.
    Bra kundbas både i sörmland och Stockholm.

Rekommenderar varmt.
    • Hällby förs. med Tumbo och Råby-Rekarne
    2021-10-07 Verifierad kund
    Gabriel är en god lyssnare och förstår kunden. Utför hela försäljnings processen mycket professionellt. Jag kan inte annat än att rekommendera Gabriel som Mäklare.
    • Solna
    2021-10-07 Verifierad kund
    Utmärkt stöd på alla fronter, mycket professionell!
    Så nöjd med allt från start till mål. Tack!
    2021-10-05 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Gabriel.
    Under hela processen har Gabriel skött det super bra mot oss som säljare men även emot intressenter. Sen när affären skulle bli kvar offrade gabriel hela sin lördagkväll utan att tveka. Det kallar jag proffsigt.
    Och även slutpriset var långt över förväntan tack varje Gabriel.
    Vi rekommenderar varmt Gabriel om ni går i försäljningstankar!
    2021-10-01 Verifierad kund
    Gabriel är trevlig och kunnig samt mycket hjälpsam.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Kan troligen inte bli bättre och framförallt
    trevligare