Gabriel Augustsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 31 Läs vad Gabriel Augustsson

• Malin M sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-03-10

S:t Matteus
    Gabriel har koll på läget, är lyhörd och väldigt flexibel och anpassar sig snabbt och lätt.
    Mitt i min försäljning var jag med om ett trauma och Gabriel anpassade sig direkt och löste allt som behövdes med fullmakt osv. På toppen av detta lyckades han med en toppenförsäljning av min lägenhet.
    Han involverade mig/oss, han var påläst och han gjorde hela tiden ”det lilla extra”!
    Dessutom har han supertrevliga och hjälpsamma kollegor.
    Jag är så nöjd med Gabriel och kommer absolut anlita honom igen. Läs mer
    2020-03-10 Gabriel A svarar Malin M
    Tack för bra samarbete med din försäljning i Vasastan. Det är verkligen kul att se att det jag jobbar så hårt för också upplevs för dig som uppdragsgivare. Ser fram emot nya samarbeten!
    Gabriel A gillar detta
  • Johanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-03-02

S:t Matteus
    Köpt en lägenhet på 33kvm i Vasastan. Väldig proffsigt och positivt bemötande av Gabriel och varit väldigt lättillgänglig och hjälpsam under tiden till inflyttningsdatum. Läs mer
    2020-03-02 Gabriel A svarar Johanna J
    Stort tack för omdömet! Och grattis till din väldigt fina nya bostadsrätt i Vasastan.
    Gabriel A gillar detta
  • Philip L köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-02-27

Strängnäs domkyrkoförs. med Aspö
    Vi köpte 2019 en bostadsrätt i en affär där Gabriel Augustsson var ansvarig mäklare. Gabriel var en stadig åra från första kontakt till överlåtelsen och förmedlade ett lugn och en erfarenhet som vi som köpare uppskattade och som jag också upplevde att säljare fäste stort värde vid. Gabriel har också nära till skrattet och det är naturligtvis även en berömvärd egenskap i detta yrke. Fem stjärnor av fem! Läs mer
    2020-02-28 Gabriel A svarar Philip L
    Tack för fint samarbete i samband med ert köp av bostadsrätt. Jag uppskattade våra dialoger om läget i föreningen och är glad för er skull som nu har en riktigt fin våning. Eller två våningar om man ska vara noggrann. Vi hörs och ses framåt.
    Gabriel A gillar detta
  • Marie B köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-02-26

Vantör
    Förtroendefullt och trevligt bemötande. Seriös och noggrann. Läs mer
    2020-02-26 Gabriel A svarar Marie B
    Tack Marie för omdömet! Trevligt att få vara din mäklare i och med köpet. Grattis till nya bostadsrätten!
    Gabriel A gillar detta
  • Björn H köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-02-03

Dunker-Lilla Malma
    Köpare av ett hus på landet.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Snabba och tydliga svar.
    Gabriel underlättade med hjälp och tips som gjorde att hela köpet gick väldigt smidigt för oss. Läs mer
    2020-02-03 Gabriel A svarar Björn H
    Tack! Väldigt trevligt att få vara mäklare vid ert köp av hus på landet. Det var också vårt nöje att få hjälpa till med de saker runt omkring som underlättade processen. Kom gärna förbi på en fika när i närheten!
    Gabriel A gillar detta
  • Daniel M köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-01-30

Västermalm
    Gabriel hjälpte oss som köpare igenom en lägenhetsaffär på ett mycket bra och kompetent sätt. Jag upplever honom som professionell i sin roll men även som väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-01-30 Gabriel A svarar Daniel M
    Tack Daniel för omdömet! Det var en glädje att träffa er och grattis till er fina bostadsrätt på Kungsholmen.
    Gabriel A gillar detta
  • Inga Å sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-01-26

Hej
    Vi vill gärna ge Gabriel högsta betyg, han är väldigt engagerad och proffsig. Han lyssnade på vad vi ville uppnå och via hårt jobb så blev vi väldigt nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2020-01-27 Gabriel A svarar Inga Å
    Tack för fint samarbete! Det är precis så vi vill jobba, hårt och målmedvetet tills ni känner er nöjda med utfallet. Det var en stort glädje att få hjälpa er att sälja er 5:a på Kungsholmen.
    Gabriel A gillar detta
  • Joar S köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-01-21

Genomgående toppbemötande. Mycket kunnig! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Joar S
    Tack! Stort grattis till nya lägenheten på Kungsholmen, en lägenhet med alla rätt verkligen.
    Gabriel A gillar detta
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-01-21

Västermalm
    Gabriel är en oerhört proffsig mäklare som både har lång erfarenhet och samtidigt är nyfiken och innovativ. Han jobbade snabbt och vi nådde ett avslut mindre än 1 månad från första kontakten oss emellan. Gabriel är lyhörd och ödmjuk och en person man gärna samarbetar med. Jag ser fram emot framtida affärer tillsammans och skulle rekommendera Gabriel till andra som går i säljtankar! Läs mer
    2020-01-24 Gabriel A svarar Linnea H
    Stort tack Linnea! Jag uppskattar vårt samarbete och kul att vi båda kände lika inför försäljningsupplägget som också gav det resultat som var tänkt. Att vi verkligen tog tillvara på lägenhetens potential. Ser också fram emot kommande samarbeten!
    Gabriel A gillar detta
  • Louise F sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2019-12-20

Västermalm
    Med flera års erfarenhet som innerstadsmäklare själv och med sambo som jobbar inom bank har vi på nära håll sett många, många bostadsförsäljningar och förstår vikten av en duktig mäklares roll. Gabriel har med sin trygga personlighet, otröttliga driv och enorma erfarenhet påvisat att han är en riktig toppmäklare. Läs mer
    2019-12-20 Gabriel A svarar Louise F
    Tack till er båda! Det är extra givande att få företräda väldigt medvetna uppdragsgivare som er. Jag uppskattar samarbetet med er och det känns väldigt kul att vi lyckades nå ett sådant topp-resultat med er sekelskiftestvåa på Kungsholmen.

Andra mäklare hos Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Gabriel Augustsson