Läs vad 75 Läs vad Gabriel Augustsson

• 2021-01-17
    Mycket nöjd med Gabriel som mäklare, han fick sålt lgh innan visning till ett riktigt bra pris.
    Marcus J
    • 44.0 m²
    • S:t Matteus
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
  • 2021-01-07
    Husköp utanför Stockholm.

Mycket kompetent och hjälpsam mäklare.

Jag som köpare hade inte möjlighet att påverka val av mäklare, men jag skulle definitivt anlita Gabriel när det är min tur att sälja min bostad.
    Mats B
    • Flen, Helgesta-Hyltinge
    köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
  • 2021-01-03
    Jag och min sambo har sedan tidigare sålt en lgh med Gabriel och tvekade inte att anlita honom igen nu när vi skulle sälja vårat hus.

Han har ett proffsigt bemötande och vi har haft fullt förtroende hela vägen.
    Jenny F
    • Flen, Helgesta-Hyltinge
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
  • 2020-12-31
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus. Så otroligt proffsiga! Från början till slut. Vi kommer definitivt att ta hjälp av Gabriel och Lovisa igen om vi kommer till att sälja vårt hem i framtiden.
    Rikard B
  • 2020-12-31
    Le Grand Propriété hjälpe mig med försäljningen av min bostad. Jag satte höga krav som uppfylldes till 100%, med god återkoppling under hela processen. Ett utmärkt och professionellt intryck under hela resan från start till mål!

Ett stort plus i kanten till Gabriel som alltid sätter kunden i största fokus.

Jag kan med handen på hjärtat verkligen rekommendera Le Grand Propriété och Gabriel Augustsson.
    Carl-Edward W
    Carl-Edward W
    • 33.0 m²
    • Boo
  • 2020-12-01
    Gabriel hjälpte oss att sälja vår egenbyggda funkisvilla alldeles intill Mälaren utanför Eskilstuna.
    Det arbete han utförde från första möte till avslutat affär var professionellt in i minsta detalj.
    Hans bemötande gentemot oss såväl som potentiella köpare var exemplariskt, Genom hela säljprocessen utstrålade han ett lugn som både vi och alla spekulanter kände av.
    Gabriels envishet och hårda arbete resulterade i att vårt hus såväl vann "klicktoppen" på Hemnet samt generade mångdubbelt fler besökare under visningarna än vi förväntat oss.
    Allt detta ledde i sin tur till en lyckad försäljning som vi är mer än nöjda med.
    Vår uppfattning är att Gabriel måste tillhöra den allra högsta nivån bland mäklare.
    Rekommenderas starkt!
    Jan F
    • 110.0 m²
    • Kafjärden
  • 2020-11-28
    Köpt en villa i kummelnäs. Gabriel var kunnig och gav ett trevligt bemötande. Mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    Gabriel S
    • 79.0 m²
    • Boo
  • 2020-11-18
    Grym mäklare som gör allt han lovat, alltid bra återkoppling efter visningar. Rekommenderar Gabriel starkt!
    Jimmy M
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Gustav Vasa
  • 2020-11-17
    Bästa mäklaren jag träffat! Lugn, men motiverad, professionell och tar sig tid att lyfta på varje sten som finns. Bäst!
    Lars B
    • 59.0 m²
    • Västermalm
  • 2020-11-11
    Trevlig, effektiv, proffesionell.
    Frédéric P
    • 43.0 m²
    • Hägersten
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte