Gabriel Augustsson
Registrerad mäklare sedan 2009-05-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Gabriel Augustsson

• Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-08-06

Västermalm
    Gabriel är väldigt professionell, sympatisk och lyhörd. Gabriel anpassade sig väldigt mycket efter oss som säljare och våra önskemål.

Allt från prospekt och bilder till processen och bemötandet har en väldigt exklusiv känsla men fortfarande väldigt personlig.

Han tvekar inte heller till att pusha gränser och tar gärna idéer från oss som säljare.

Gabriel är bästa mäklaren vi haft och varit i kontakt med. Rekommenderas till alla. Läs mer
  • Yuliya G köpte en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-07-31

Dunker-Lilla Malma
    Vi har köpt en tomt i Malmköping. Gabriel Augustsson utförde allt arbete mycket professionellt, alla dokument slutfördes på kortast möjliga tid, och vi som köpare var nöjda. Vi uttrycker vår tacksamhet till byrån och vår fastighetsmäklare för det arbete som gjorts och önskar ditt team ytterligare välstånd!
    Yulia & Ahmed Läs mer
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-07-27

Västermalm
    Trevlig mäklare som var professionell och kunde besvara alla våra frågor kring lägenheten vi köpte. Läs mer
  • Johanna E köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-07-26

Västermalm
    Snabba svar och fantastisk hjälp vid förhandling och för att göra en snabb affär efter visning. Köpt vår första lägenhet och hela processen har känts trygg med Gabriels lugn Läs mer
  • Kjell A köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-07-07

6:a
    Österåker-Östra Ryd
    Köpt en lägenhet och allt sköttes perfekt Läs mer
  • Agneta G sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-07-06

Mellösa
    Har sålt en fritidsfastighet som mäklaren Gabriel skötte föredömligt från början till slut.Han lät mig vara delaktig i alla kontakter med spekulanter.Följde upp på ett otroligt skickligt sätt.Det art en affär som gick så smidigt och enkelt.
    Med sitt lugn och enorma kunnande kände både jag som säljare och den b livande köparen oss trygga med försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Gabriel .Sålde en annan fastighet med en lokal mäklare för drygt 18 mån sedan och det kändes inte alls lika bra.Det här kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • Anneli R
    Anneli R köpte en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-06-26

Mellösa
    Bästa mäklaren vi upplevt! Snabb återkoppling, trevlig och korrekt. Tack Gabriel för du fick avsluta våran affär. Läs mer
  • Huda M köpte en tomt med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-06-17

Mellösa Flen
    Köpte tomt av honom.Vi är mycket nöjda med Gabriel, Vi fick välbemötande av honom.Vi upplevde honom som mycket trevlig och engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Eva F
    Eva F sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-06-15

Mellösa
    Vi sålde vår enplansvilla i Mellösa Det var en väldigt enkel o smidig affär Läs mer
  • Anders K
    Anders K sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-06-15

Mellösa
    Gabriel såg till att det blev en snabb och bra affär för alla inblandade Läs mer

Andra mäklare hos Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Gabriel Augustsson