Gabriel Augustsson

Gabriel Augustsson

Gabriel Augustsson är mäklare på Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Gabriel Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Gabriel Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Augustsson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

216 omdömen om Gabriel Augustsson

Sedan starten hos Reco 2019
Peter W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Hornstull

Genomprpffsig rakt igenom. Lätt att ha att göra med. Rekommenderas!

Tobias K
Köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

En mycket kunnig mäklare. Väldigt trevlig.

Conny P
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Heden i Malmköping

Ett proffsigt intryck av Gabriel och hans kollegor. Engagerad och har en tydlig strategi i arbetet med potentiella köpare. Bra information löpande vad som händer och tydlig återkoppling. Levde upp till förväntningarna gällande att hitta köpare i Stockholmsområdet vilket vi trodde skulle vara viktigt för vårt objekt.

Åsa P
Heden i Malmköping

Gabriel har haft ett professionellt och engagerat bemötande redan från start vilket gör att vi som kunder känt oss trygga från första möte till försäljning. Gabriel har noga informerat oss under hela resan, arbetat mycket aktivt med vad vi har känt ett genuint intresse för objektet och oss som kunder och verkligen överträffat våra förväntningar.

Karl L
Sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

Gabriel guidade oss igenom försäljningen på ett trevligt, kunnigt och taktfullt sätt. Han var lyhörd kring våra villkor men också ärlig och rak när han behövde. Med Gabriels hjälp uppfylldes våra ambitioner och mål med försäljningen på alla sätt och vis!

Lars S
Ärla

Väldigt kunnig, engagerad och trevlig att ha objekt tillsammans med.

Gunilla R
Mellösa i Södermanland

Gabriel var en klippa under hela processen från det vi tog en första kontakt till kontrakt med köparen skrevs. Lugn, stabil, saklig och noggrann i alla skeden. Mycket drivande när besökare på visningar visade köpsignaler. Vilket också ledde till ett snabbt och för oss bra avslut. Han var hela tiden öppen för idéer och tankar från oss som säljare och omvandlade dessa i kombination med sin erfarenhet till ett lyckat resultat. Fantastiskt bra jobbat!

Magnus J
Vallby vid Mälaren

Gabriel är noggrann i sin profession med stor känsla för marknaden. Uppskattar även han sätt att måna om både säljare och köpare, genom att vara tydlig och transaprent.

Naranchimeg P
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Mellösa i Södermanland

Hej Jag är jätte glad att träffa Gabriel Augustsson.Han var snällt och hjälpsam. Om någon frågar duktiga mäklaren då jag rekommenderar honom 100%!!! Stort tack för hjälpen Gabriel Augustsson. Du är bäst👍😊

Kenth P
Vallby vid Mälaren

Gabriel utförde sitt uppdrag som mäklare på exemplariskt sätt,kan inte säga så mycket mer.