Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Mäklarcentrum

Mäklarcentrum

Grevgatan 48, 114 58 Stockholm — Visa karta

På Mäklarcentrum har vi i över 30 år förmedlat bostäder i Stockholm. Vi vet vad som krävs för att du ska bli riktigt nöjd med din bostadsaffär! Att köpa eller sälja bostad är för de flesta den största affären vi genomför under vår livstid, därför tycker vi att det är viktigt med engagemang, kompetens och energi! Vi på Mäklarcentrum har gjort oss kända på grund av just detta vilket har visat sig vara uppskattat av både våra säljare och våra köpare. Vi är mycket stolta över att kunna berätta att de flesta av våra uppdrag är baserade på rekommendationer samt återkommande kunder!

Hos oss utgår vi alltid från dina behov och önskemål. Eftersom att vi valt att fokusera på kvalitet snarare än kvantitet jobbar vi med att lägga ner all vår kraft för att skapa rätt förutsättningar för just dig!

Oss ska du vända dig till när du söker efter engagerade och kunniga mäklare. Vi tar hand om allt från marknadsföring inför visningar, visningar, budgivning, prisdiskussioner med köpare, upprättande av avtal samt övriga handlingar för affärens genomförande. Vi håller självklart alltid en hög servicenivå till spekulanterna. Hos oss på Mäklarcentrum kan du också få hjälp med att få bostaden uppmätt, extra fotografier och hjälp att göra bostaden extra tilltalande inför visningen.

Du är självklart alltid välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post eller varför inte besöka oss på vårt kontor? Vi sitter på Grevgatan 48. Varmt välkommen!

Läs vad 142 kunder tycker om Mäklarcentrum

• Kristina R
    Kristina R skrev om Mäklarcentrum
    Mycket proffsigt bemötande. Fick mycket hjälp och ideer.
    Noggrann genomgång av alla papper, kändes tryggt då det är svårt.
    Bara positivt. Läs mer
  • Petersson M
    Petersson M skrev om Mäklarcentrum
    Erik har hjälpt till med alla våra försäljningar i Stockholm. Erik är tydlig o rak i sin kommunikation.

Erik har trots vikande marknad levererat över förväntan.

Erik är den vi kommer använda oss av för framtida bostadsaffärer.

Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer.

Tack Erik Läs mer
  • Christer W
    Christer W skrev om Mäklarcentrum
    Bra bemötande. Smidig affär. Bra kunskap av marknaden. Läs mer
  • Willy L
    Willy L skrev om Mäklarcentrum
    Sophie Grönberg gav oss värdefulla tips inför fotografering och visning. Visning och budgivning sköttes professionellt och resulterade i att försäljningen var klar på mindre än en vecka efter första visningen, till ett pris vi var nöjda med. Läs mer
    2018-03-15 Sophie G svarar Willy L
    Tack för fina ord Willy! Hoppas renoveringen av nya boendet löper på enligt plan. Nu närmar sig inflyttningen med stormsteg, vad roligt!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Mäklarcentrum
    Alltid trevligt bemötande från mäklarcentrum.
    Även lyhörd för våra önskemål Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Mäklarcentrum
    Proffsigt bemötande med kunnig mäklare som var otrolig hjälpsam och trevlig. är jättenöjd med all hjälp och tips jag fick inför försäljningen. Läs mer
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Mäklarcentrum
    Väldigt proffsig rakt igenom. Från första träffen till försäljningen av lägenheten. Duktig, kunnig och med en varm person är det här en mäklare som vill det bästa både för kunden och köparen. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-03-15 Sophie G svarar Victoria G
    Tack Victoria! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Extra roligt eftersom jag även fått hjälpa din mamma med tidigare försäljningar. Hälsa och tacka henne så hjärtligt för hennes förtroende att rekommendera mig vidare till dig.
  • Eberharter E
    Eberharter E skrev om Mäklarcentrum
    Jag är jätte nöjd! Mycket professionellt arbete med stort ansvar och förståelse till mig, kunden!
    Under hela försäljningsprocessen kände jag mig säker och lugn! Det var mycket trevligt att ha Dig som mäklare, Sophie Grönberg!
    STOR TACK!
    Eberharter! Läs mer
    2018-03-15 Sophie G svarar Eberharter E
    Det är jag som ska tacka så mycket för att jag fick hjälpa er även denna gång! Alltid så roligt att få jobba med er.
  • Nils-petter K
    Nils-petter K skrev om Mäklarcentrum
    Rolf Herke är en grym mäklare med blick för detaljer som avgör... mycket trevlig och sympatisk som vet vad som är viktigt för sina kunder, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Mäklarcentrum
    Vi är jättenöjda med Sophie Grönberg på Mäklarcentrum. Läs mer
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Mäklarcentrum
    Erik har varit mycket tillmötesgående, hållit oss informerade hela tiden. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Konstantinos C
    Konstantinos C skrev om Mäklarcentrum
    Riktigt bra jobbat, hon har varit hjälpsam med alla uppgifter, från rådgivning till visningar och sedan till budgivningen. Helt rekommenderat att välja henne som mäklare i framtid! Läs mer
  • Bawil A
    Bawil A skrev om Mäklarcentrum
    Ett proffs, tar hand om hela processen! Läs mer
  • Britt-marie N
    Britt-marie N skrev om Mäklarcentrum
    Mycket trevligt bemötande. Han verkade kunnig och erfaren.
    Tror inte någon annan mäklare hade gjort jobbet bättre. Läs mer
  • Sven B
    Sven B skrev om Mäklarcentrum
    Vi har bara gott att säga om Rolffe, bästa bemötande och utmärkt service.
    Toppbetyg ! Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Mäklarcentrum
    Rolf är mycket trevlig och uppfyllde alla tänkbara förväntningar. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Mäklarcentrum
    Alldeles utmärkt. Har på ett imponerande sätt skött försäljningen. Läs mer
  • Sten M
    Sten M skrev om Mäklarcentrum
    En kunnig och välinformerad mäklare med många års
    erfarenhet.
    Personifierar en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Mäklarcentrum
    Väldigt nöjd med Sophie som mäklare, proffesionell, förtroendeingivande och vägledande under processen. Skulle starkt rekommenderade henne till andra. Läs mer
  • Love W
    Love W skrev om Mäklarcentrum
    Väldigt professionell mäklare med båda fötterna på jorden. Lyhörd och grym på återkoppling. Skulle varmt rekommendera Sophie till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Mäklarcentrum
    Bemötande; Professionellt med en positiv, lyssnande och ärlig attityd i våra kontakter.

Levde upp till förväntan: Ja i utlovat material, kontakter, tidplan, förberedelser inför försäljning. Slutpriset blev något lägre än den förväntade nivån som mäklaren hade byggt upp med fullt acceptabelt.

Sammanfattning; Professionell mäklare som kan sin marknad och levererade enligt överenskommelse. Kan starkt rekommendera Rolf Herke och Mäklarcentrum som bostadsmäklare. Läs mer
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Mäklarcentrum
    Tydlig, trygg, kompetent, noggrann och målmedveten. Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
  • Marcelo R
    Marcelo R skrev om Mäklarcentrum
    Jättebra mäklare, jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Mäklarcentrum
    Sophie är en kolossalt kompetent och professionell mäklare. Jag har både köpt och sålt objekt via henne och har bara goda erfarenheter. Hon tar personligt ansvar och ser till att göra alla inblandade nöjda! Läs mer
    2017-05-30 Sophie G svarar Marcus L
    Tack Marcus för din fina rekommendation!! Så kul att din försäljning gick så bra - nu kan du fokusera på nya lägenheten, gissar att du kommer trivas riktigt bra!
  • Anders M
    Anders M skrev om Mäklarcentrum
    Trevligt och professionelt intryck.
    Bra återkoppling innan och under affärsprocessen Läs mer
  • Terry W
    Terry W skrev om Mäklarcentrum
    Har bara positiva erfarenheter av min kontakt med Sophie under genomförandet av försäljningsuppdraget av min lägenhet. Sophie har under hela tiden uppfyllt med råge de förväntningar som jag har på en mäklare. Läs mer
    2017-05-30 Sophie G svarar Terry W
    Tack Terry! Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen och att det gick så bra!
  • Bo S
    Bo S skrev om Mäklarcentrum
    Han gav oss ett vänligt och uppmärksamt bemötande. Han levde upp till vår förväntan på en mäklare och gav oss goda råd inför försäljningen. Läs mer
  • Erdogan N
    Erdogan N skrev om Mäklarcentrum
    "Väldigt lyhörd, driven och engagerad. Höll mig uppdaterad kontinuerligt. På det hela taget väldigt nöjd och skulle absolut anlita honom igen. " Läs mer
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Mäklarcentrum
    Mycket seriös och proffsig,en av Stockholms bästa mäklare. Läs mer
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Mäklarcentrum
    Han var trevlig och tillmötesgående mot mig. Allt gick smidigt och bra. Jag fick förtroende för honom. Dock blev bostadsrättsföreningen lite stressad av honom , tydligen. Men det var inget som drabbade mig. Han ville ha ett snabbt svar på en uppgift, som de inte kunde tillhandahålla så snabbt. Men mina möten med honom var BARA positiva! Läs mer
  • Nevzat E
    Nevzat E skrev om Mäklarcentrum
    Bästa mäklaren! Jag kan verkligen rekommendera henne, hon skötte min försäljning galant i alla steg, var lätt att få tag på, var väldigt proffsig och kunnig. Jag är supernöjd! Läs mer
    2017-05-30 Sophie G svarar Nevzat E
    Tack snälla för fina ord! Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet, roligt att köparna också blev så glada över sitt köp!
  • Maria B
    Maria B skrev om Mäklarcentrum
    Sophie är professionell, ärlig och väldigt hjälpsam med både stort som smått. Läs mer
    2017-05-30 Sophie G svarar Maria B
    Tack Maria! Hoppas ni trivs bra i nya huset och kan njuta av er stora altan i sommar!
  • Hannu M
    Hannu M skrev om Mäklarcentrum
    Sophie är den bästa mäklare jag har mött. Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Mäklarcentrum
    Frida var mycket trevlig och professionell genom hela affären. Hon styrde upp visningen genom att komma med suveräna inredningstips så att fotografering och bilderna blev helt perfekta. Om jag visste att lägenheten kunde se så fin ut hade jag kanske inte flyttat : ) En avslappnad norrländsk tjej som jag varmt kan rekommendera! En granne som också skulle sälja anlitade henne direkt efter mitt tips. Läs mer
  • Harald P
    Harald P skrev om Mäklarcentrum
    Det fungerade bra. har inte mycket att säga. Det som macklade var nog mest att jag själv var ganska sjuk. Läs mer
  • Roya N
    Roya N skrev om Mäklarcentrum
    Rolf var ödmjuk och ärlig i sitt bemötande. Att han hade stor erfarenhet kring området där jag sålde var en trygghet som gjorde att jagvkände mig bekväm i att nyttja Rolf i min försäljning. Proffsigt hanterat hela vägen, från information till genomförande. Trevlig fotograf som tog väldigt bra bilder! Läs mer
  • Gun H
    Gun H skrev om Mäklarcentrum
    Bra service. Bra kontroll över vad som måste görS när. Trevligt professionellt bemötande Läs mer
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Mäklarcentrum
    Alltid professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Edwin L
    Edwin L skrev om Mäklarcentrum
    Erik Wärme var mycket professionell i hela mäklararbetet, från första mötet till kontraktsskrivningen. Han hade tydliga perspektiv på hur vi bäst skulle förändra lägenheten för att få ut maximalt värde, och vi agerade på hans rekommendationer. Vi är mycket nöjda, och skulle gärna anlita Erik igen i framtiden. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Mäklarcentrum
    Sophie har varit en mycket professionell mäklare genom hela processen. Hon har get de råd som behövts och alltid varit otroligt trevlig och artig. Väldigt nöjd med min kontakt. Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Mäklarcentrum
    Bra och realistiskt. Kändes ärligt och proffesionellt. Läs mer
  • Souleymane S
    Souleymane S skrev om Mäklarcentrum
    Seriös och noggrant. Fick positivt intryck under hela processen. Läs mer
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Mäklarcentrum
    Väldigt bra bemötande och snabb service. Enkel att nå vid frågor. Läs mer
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Mäklarcentrum
    Väldigt uppmärksam och lyhörd till våra behov. Bra projektledare och noga med att hålla oss som säljare uppdaterade men även ta egna initiativ. Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Mäklarcentrum
    Erik var mycket professionell och målmedveten. Hanjobbade hårt för att säkerställa ett utmärkt resultat. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Mäklarcentrum
    Vänligt, intresserat, personligt och professionellt bemötande vid första besöket i lgh. Mycket trevlig att ha att göra med vid alla följande möten och telefonkontakter. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Mäklarcentrum
    Strålande hjälp med en lyhörd och effektiv mäklare proffsig hjälp och helt efter mina önskemål p Läs mer
  • barbro l
    barbro l skrev om Mäklarcentrum
    Uppträdde helt korrekt och visade stort tålamod med mig, dessutom sympatisk, trevlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Nikoleta P
    Nikoleta P skrev om Mäklarcentrum
    Mycket trevlig. Engagerad, tillgänglig Läs mer
  • Anette Ricky Å
    Anette Ricky Å skrev om Mäklarcentrum
    Hon är en perfekt mäklare!
    Mitt möte med henne gav mig trygghet, hon visste vad som gällde o hur försäljningen skulle läggas upp.
    Hon är proffsig, målmedveten, lugn, hjärtlig o glad :) (super snygg! ;)
    Jag skulle välja Sophie alla dar i veckan om jag fick sälja en lägenhet igen.

Mvh Anette Åslund Läs mer
    2016-05-25 Sophie G svarar Anette Ricky Å
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Anette! Det var riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och återigen tack för förtroendet!

Bästa mäklarna i Stockholm:

4.7 i betyg av 2079 omdömen