Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Mäklarcentrum
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarcentrum

Mäklarcentrum

Grevgatan 48, 114 58 Stockholm — Visa karta

På Mäklarcentrum har vi i över 30 år förmedlat bostäder i Stockholm. Vi vet vad som krävs för att du ska bli riktigt nöjd med din bostadsaffär! Att köpa eller sälja bostad är för de flesta den största affären vi genomför under vår livstid, därför tycker vi att det är viktigt med engagemang, kompetens och energi! Vi på Mäklarcentrum har gjort oss kända på grund av just detta vilket har visat sig vara uppskattat av både våra säljare och våra köpare. Vi är mycket stolta över att kunna berätta att de flesta av våra uppdrag är baserade på rekommendationer samt återkommande kunder!

Hos oss utgår vi alltid från dina behov och önskemål. Eftersom att vi valt att fokusera på kvalitet snarare än kvantitet jobbar vi med att lägga ner all vår kraft för att skapa rätt förutsättningar för just dig!

Oss ska du vända dig till när du söker efter engagerade och kunniga mäklare. Vi tar hand om allt från marknadsföring inför visningar, visningar, budgivning, prisdiskussioner med köpare, upprättande av avtal samt övriga handlingar för affärens genomförande. Vi håller självklart alltid en hög servicenivå till spekulanterna. Hos oss på Mäklarcentrum kan du också få hjälp med att få bostaden uppmätt, extra fotografier och hjälp att göra bostaden extra tilltalande inför visningen.

Du är självklart alltid välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post eller varför inte besöka oss på vårt kontor? Vi sitter på Grevgatan 48. Varmt välkommen!

Läs vad 109 kunder tycker om Mäklarcentrum

• Henrik E
    Henrik E skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida var mycket trevlig och professionell genom hela affären. Hon styrde upp visningen genom att komma med suveräna inredningstips så att fotografering och bilderna blev helt perfekta. Om jag visste att lägenheten kunde se så fin ut hade jag kanske inte flyttat : ) En avslappnad norrländsk tjej som jag varmt kan rekommendera! En granne som också skulle sälja anlitade henne direkt efter mitt tips.
  • Harald P
    Harald P skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Det fungerade bra. har inte mycket att säga. Det som macklade var nog mest att jag själv var ganska sjuk.
  • Roya N
    Roya N skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf var ödmjuk och ärlig i sitt bemötande. Att han hade stor erfarenhet kring området där jag sålde var en trygghet som gjorde att jagvkände mig bekväm i att nyttja Rolf i min försäljning. Proffsigt hanterat hela vägen, från information till genomförande. Trevlig fotograf som tog väldigt bra bilder!
  • Gun H
    Gun H skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Bra service. Bra kontroll över vad som måste görS när. Trevligt professionellt bemötande
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Alltid professionellt och trevligt bemötande.
  • Edwin L
    Edwin L skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Erik Wärme var mycket professionell i hela mäklararbetet, från första mötet till kontraktsskrivningen. Han hade tydliga perspektiv på hur vi bäst skulle förändra lägenheten för att få ut maximalt värde, och vi agerade på hans rekommendationer. Vi är mycket nöjda, och skulle gärna anlita Erik igen i framtiden.
  • Maria B
    Maria B skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Sophie har varit en mycket professionell mäklare genom hela processen. Hon har get de råd som behövts och alltid varit otroligt trevlig och artig. Väldigt nöjd med min kontakt.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra och realistiskt. Kändes ärligt och proffesionellt.
  • Souleymane S
    Souleymane S skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Seriös och noggrant. Fick positivt intryck under hela processen.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Väldigt bra bemötande och snabb service. Enkel att nå vid frågor.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Väldigt uppmärksam och lyhörd till våra behov. Bra projektledare och noga med att hålla oss som säljare uppdaterade men även ta egna initiativ.
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Erik var mycket professionell och målmedveten. Hanjobbade hårt för att säkerställa ett utmärkt resultat.
  • Annika A
    Annika A skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Vänligt, intresserat, personligt och professionellt bemötande vid första besöket i lgh. Mycket trevlig att ha att göra med vid alla följande möten och telefonkontakter.
  • Peter S
    Peter S skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Strålande hjälp med en lyhörd och effektiv mäklare proffsig hjälp och helt efter mina önskemål p
  • barbro l
    barbro l skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Uppträdde helt korrekt och visade stort tålamod med mig, dessutom sympatisk, trevlig och lätt att kommunicera med.
  • Nikoleta P
    Nikoleta P skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Mycket trevlig. Engagerad, tillgänglig
  • Anette Ricky Å
    Anette Ricky Å skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Hon är en perfekt mäklare!
    Mitt möte med henne gav mig trygghet, hon visste vad som gällde o hur försäljningen skulle läggas upp.
    Hon är proffsig, målmedveten, lugn, hjärtlig o glad :) (super snygg! ;)
    Jag skulle välja Sophie alla dar i veckan om jag fick sälja en lägenhet igen.

Mvh Anette Åslund
    2016-05-25 Sophie G svarar Anette Ricky Å
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Anette! Det var riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och återigen tack för förtroendet!
  • Ridha H
    Ridha H skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Erik har jag känt i flera år, han är proffsig, alltid vänlig och tillgänglig.
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Proffisionellt bemötande utan några problem. Svarade alltid snabbt, även på obekväma tider. Rekomenderas.
  • Sama M
    Sama M skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Hi, it was nice to have known and worked with Rolf. We managef to convey each other, even if I don't understand Swedish.
  • DIMITROV E
    DIMITROV E skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Mäklaren gjorde en mycket bra insats för vår försäljning som blev strulig p g a struliga köpare.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Jag kännde mig trygg med henne som mäklare. Grudlig genomgång av materialen och ärliga svar på mina frågor.
  • Greta W
    Greta W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Bra och professionellt bemötande.
  • Martin W
    Martin W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Mycket bra bemötande från Sophie under processen från första visningstillfället, genom budgivningsprocessen och fram till tillträdesdagen. Sophie har sköt sig mycket professionellt och korrekt.
    2016-06-08 Sophie G svarar Martin W
    Tack Martin för fina ord! Jag hoppas att familjen trivs i den fantastiskt fina våningen och får många fina stunder på den mysiga uteplatsen!

Varma hälsningar till dig och familjen!
  • Linda B
    Linda B skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Vi var väldigt nöjda med Sophies insats: professionellt och vänligt och oklanderligt noggranna och effektivt skött från start till mål.
  • Natasia W
    Natasia W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Det var väldigt smidigt och bra. Mäklaren var trevlig och lätt att ha och göra mes
  • Per N
    Per N skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Sophie levde upp till alla förväntningar.
    2016-05-25 Sophie G svarar Per N
    Tack Per, vad roligt att höra!

Hoppas dottern fortsatt kommer trivas bra i den fina lägenheten. Vi kanske ses någon gång i Dalsland!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    En mycket trevlig och professionell kontakt dock delvis svår att nå på telefon under köpprocessen.
    2016-06-08 Sophie G svarar Agneta S
    Tack för din rekommendation Agneta! Ja det var verkligen en stressig vecka med många samtal, jag tar till mig av dina ord. Hoppas och tror du kommer trivas riktigt bra här i föreningen, det blir trevligt att få dig till granne till kontoret.

Varma hälsningar Sophie
  • Malee B
    Malee B skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra och personlig kontakt. Kändes tryggt att anlita en mäklare som var kunnig i just det område vi sålde i.
    2016-05-30 Rolf H svarar Malee B
    Tack Malee. Hoppas ni trivs med huslivet på Dalarö. Och hälsa till Pontus.
  • Ritva R
    Ritva R skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Erik Wärme är en kunnig och anbitiös mäklate, han kan verkligen sin sak. Dessuton är han artig och trevlig som person.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf Herke var trevlig och lätt att ha och göra med. Rolf var lättillgänglig om jag hade några frågor. Man märkte att han var erfaren i branschen. Sålde min lägenhet snabbt utan några som helst problem. Ska jag sälja min nuvarande lägenhet skulle jag kontakta honom igen. Hälsningar Fredrik Lindgren.
    2016-05-30 Rolf H svarar Fredrik L
    Tack för dina fina ord Fredrik. Hoppas att allt gick bra med deklarationen också!
  • Seppo J
    Seppo J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    En mycket professionell mäklare som uppträder korrekt och levererar.
    2016-05-30 Rolf H svarar Seppo J
    Härligt att höra Seppo. Kul att få hjälpa dig och din fru igen. Hoppas det inte dröjer 20 år tills nästa gång.
  • Cleas W
    Cleas W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag kontaktade själv Rolf då jag hade 2 mindre bostadrätter att sälja för ett företags räkning. Vi kom snabbt överens om såväl arvode som den tid affärerna skulle ta, en viss tidpress rådde.
    2016-05-30 Rolf H svarar Cleas W
    Hej Cleas. Kul att få hjälpa er med dessa attraktiva lägenheter. Extra kul var det att vi dessutom lyckades överträffa prisbilden och tillträde inom 30 dagar, mitt i julruschen!
  • Kerstin V
    Kerstin V skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Mkt bra, kunnig, snabb och hjälpsam
    2016-05-30 Rolf H svarar Kerstin V
    Jättekul att få hjälpa dig att sälja om samma lägenhet som ni köpte genom mig för 25 år sedan !! Hoppas att du kommer att trivas och bo kvar i den nya lägenheten (som du också köpte genom mig) lika länge. Och tack ännu en gång för blommorna.
  • Linda J
    Linda J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf är en utomordentlig mäklare. Oerhört proffsig med stor empati, värme och kunskap
    Vi har anlitat honom flera gånger och han är alltid vårt förstahandsval
    Mvh Linda och Peter Johansson
    2016-05-30 Rolf H svarar Linda J
    Tack Linda. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er varje gång. Hoppas få hjälpa er även nästa gång ni säljer - även fast jag förstått att du och Peter trivs jättebra i nya huset.
  • Johnny M
    Johnny M skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Ärlig. Ordning och reda raktigenom 👍
    2016-05-30 Rolf H svarar Johnny M
    Tack för ditt omdöme Johnny. Det är aldrig svårt att sälja en genuin Enskedevilla och uppnå förväntat pris. Men extra kul med de trevliga köparna som också verkade uppskatta den villa som du bott i sedan barnsben. Hälsa Nina och Micke.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Vill varmt rekommendera Erik, vi har både sålt och köpt bostad av honom. Alltid lika professionell och tillgängligt. Vi har varit mycket nöjda med all hjälp vi har fått.
  • Maj-britt P
    Maj-britt P skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Efter att besökt många av Rolf Herkes visningar i Ormkärr,var det ett lätt beslut att välja honom när jag skulle sälja min lägenhet.Så proffsigt bemötande från första besöket hela vägen till kontraktskrivande. Så fina foton läckert presentationshäfte av lägenheten. Två bra visningar och lägenheten såld till ett mycket högt pris.Fick även hjälp med uppgifter för deklarationen. SUPERNÖJD.
    2016-05-30 Rolf H svarar Maj-britt P
    Tack Maj-Britt. Det värmer verkligen att höra ditt beröm. Så kul att du är nöjd. Hoppas att din nybyggda lägenhet uppfyller dina förväntningar också.
  • Anna-carin F
    Anna-carin F skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag var väldigt nöjd, Rolf var väldigt kunnig, professionell o trevlig.

/Anna-Carin
    2016-05-30 Rolf H svarar Anna-carin F
    Kul att få ditt beröm Anna-Carin. Förstår att du är nöjd med lägenheten. Din lägenhet var säkert den bästa av dem jag sålde åt bostadsrättsföreningen.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Erik var en trevlig, kunnig och bra mäklare som verkligen gick in för att förbättra vår försäljning. Tack för all hjälp! Vänligen, Alexandra o Niclas
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Jag är mycket nöjd med mäklartjänsten jag fick av Erik Wärme. Båda av professionellt och personligt bemötande.
  • Christina S
    Christina S skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Professionnels, personlig, trevlig
  • Pär E
    Pär E skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Trevligt bemötande, fick känslan av en rutinerad mäklare som som gav ett proffsigt intryck. Samt gjorde ett bra jobb !
    2016-05-30 Rolf H svarar Pär E
    Tack Pär. Kul att du är nöjd. Jag har förstått att din lägenhet har blivit topprenoverad nu, av köparen.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Väldigt seriös och duktig mäklare som jobbade hårt för att vi skulle få den bästa avkastningen på vårt objekt. Mycket nöjd.
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Vänlig professionell snabb. Den bästa.
  • Martin L
    Martin L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Enkel och smidig process för oss som köpare, inga oklarheter, inga problem.
    2016-05-30 Rolf H svarar Martin L
    Tack Martin. Hoppas att ni kommer att trivas och bo i lägenheten länge nu. Och att er renovering kommer att bli bra.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Grymt nöjd, hade en annan lögenhet och sålde min på samma. Tack!
  • Anna J
    Anna J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf var ok som mäklare och hanterade affären för oss som köpare på ett helt ok sätt.
    2016-05-30 Rolf H svarar Anna J
    Tack Anna. Du och Martin kommer säkert att trivas i lägenheten. Blev kontaktad av en granne till er som funderade på att sälja, hon sa att ni var i full gång med er renovering nu. Lycka till!
  • Johan J
    Johan J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Utmärkt förberedelse, marknadsföring och första visning. Flexibel och tillmötesgående. Andra visningen var det en ersättare som gjorde och det visade sig i spekulantlistan. Jag rekommenderar Rolf.
    2016-05-30 Rolf H svarar Johan J
    Hej Johan. Känns kul att du blev nöjd med mitt arbete. Ser att köparen nu försöker sälja lägenheten via en annan mäklarfirma. De verkar ha problem att uppnå det pris vi sålde till, för 6 månader sedan. Känns extra bra!
  • Helena F
    Helena F skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum
    Utmärkt!
    Vi är jättenöjda med Erik Wärmes insatser och hans bidrag till den goda försäljningen!
Erik Wärme
Rolf Herke