Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östermalm
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Östermalm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Östermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 427 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östermalm

• Madeleine A
    Madeleine A skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var snabb med att bemöta oss med enskild visning, var snabb med återkoppling mellan säljare och vi köpare! Vi är mkt nöjda!
    2016-12-05 Richard P svarar Madeleine A
    Hej Madeleine,
    Tack så mycket det glädjer mig väldigt mycket att höra att ni känner er nöjda!
    Ni är alltid varmt välkomna att kontakta mig med frågor eller om jag kan hjälpa er på något vis,
    Önskar er all lycka med nya lägenheten!

• Danielle H
    Danielle H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande. Richard visar att han är beredd att jobba och är mån om att jag som kund ska bli nöjd. Jag tycker dock att Richard kunde agerat mer proaktivt.
    2016-12-05 Richard P svarar Danielle H
    Hej Danielle,
    Tack det är väldigt uppskattat att höra att du känner att jag gör vad jag kan för att ni ska bli nöjda, det är mitt yttersta mål!
    Tack så mycket för feedbacken, jag tar till mig det men hoppas ändå att ni känner er nöjda med det fantastiska resultat vi nådde!

• Kim S
    Kim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    den bästa mäklare jag har haft....o då har jag haft en del :-)
    Var alltid kontaktbar och gjorde många besök till oss då vi hade frågor och kompletteringar. Proffsigt och bra! kan klart rekommendera henne!!!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Upplevde Richard Petersson som kunnig, serviceminded och proffsig. Mycket gott intryck
    2016-12-05 Richard P svarar Thomas B
    Hej Thomas,
    Stort tack det uppskattas väldigt mycket, jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!

• Mats R
    Mats R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ja det är bara superlativer från början till slut.
    Mycket trevlig ,kundorienterad,saklig,kunnig ,mkt strukturerad och ambitiös.
    Kommer kanske inte på allt ,ger ett mkt gott intryck ,en mycket engagerad attityd och framför allt expedierat mer och jag menar mycket mer än vad man
    kan begära och nästan drömma.
    Således min drömmäklare!!!
    Mats Rehnberg
  • Christian M
    Christian M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte gjorde ett toppenjobb! Bra visning och gott resultat på kort tid.
  • tomas m
    tomas m skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte henne av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Anna Alvagard (fd Larsson)
    2016-12-01 Anna A svarar tomas m
    Stort tack Tomas och Maria. Kul att haft lång kontakt mer er samt att ni flyttar inom området så att vi fortsatt kommer ha kontakt:). Fortsatt trevlig vecka så hörs vi om tillträdet under december. Kram Anna
  • Anna-Maria N
    Anna-Maria N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är jättenöjd med Richards arbete vid försäljningen av min lägenhet. Han hade min nyckel genom hela försäljningen och kunde visa den fler gånger än bara vid ordinarie visningar.
    Han var tillgänglig hela tiden och kunde lugna mina nerver vid slutskedet. Så jag är mycket nöjd!
    2016-11-29 Richard P svarar Anna-Maria N
    Tack Anna-Maria det glädjer mig väldigt mycket att höra!
    Tack för ett gott samarbete, det har varit väldigt trevligt och du är alltid välkommen om du skulle ha några frågor eller funderingar framåt!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• Camilla L
    Camilla L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte arbetar och lyssnar på ett naturligt och tillmötesgående sätt. Budgivningen och köpprocessen blev snabb, effektiv och praktisk. Info, dokumentation och signering upplevdes professionella. Charlotte fick ihop vårt bud och acceptans hos säljaren på ett smidigt sätt. Fortsatt kontakt med frågor inför övertagande och inflyttning pågår.
  • Therese U
    Therese U skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och personligt, otroligt tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor. Viktigt med det personliga engagemanget som vi upplevt från hennes sida för köparen. Suverän helt enkelt!
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Supernöjd med Charlotte! Proffessionell, hjälpsam och engagerad i försäljningen av min bostad från början till slut. Kommer absolut rekommendera Charlotte till vänner och familj.
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte är att lita på, proffsig och kunnig. Jag ger henne högsta betyg. Så nöjd!
  • Anton R
    Anton R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Caroline Lundin på Fastighetsbyrån för att sälja min 2:a på Birger Jarlsgatan. Jag fick vid första kontakten ett mycket gott intryck av Caroline. Hon var trevlig, påläst, lyssnande, affärsmässig och förtroendeingivande. Hon tog mig smidigt genom säljprocessen med goda råd på vägen vilket sannolikt maximerade värdet på försäljningsobjektet. Jag kan verkligen rekommendera Caroline som fastighetsmäklare.
  • Bo Hilding N
    Bo Hilding N skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline har gjort det igen!
    Med stor kompetens, engagemang och ödmjukhet levererade hon resultat över förväntan.
    Jag rekommenderar henne till nära vänner och övriga.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard bemötande har varit toppen från första början. Han har visat stort engagemang och lagt fokus på personligt bemötande vilket jag gillar. Jag kan starkt rekommendera honom.
    2016-11-24 Richard P svarar Daniel L
    Tack så hemskt mycket Daniel. Vad skönt att höra att du känner dig nöjd med köpet och mig. Jag hoppas att du kommer trivas fantastiskt i din nya lägenhet och du är alltid välkommen att höra av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar som jag kan hjälpa dig med!

Med Vänlig Hälsning,
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon har varit väldigt hjälpsam och jag har att jag har varit i trygga händer. Min försäljning av lägenheten har fått ta den tid jag har behövt, ingen press från Lovisa Hidestens sida. Jag är väldigt nöjd och skulle mer än gärna rekommendera henne till kollegor och vänner.
    2016-11-21 Lovisa H svarar Anneli H
    Så roligt att höra att du känner dig nöjd Anneli, skönt att allt gick så smidigt och bra. Nu håller vi tummarna för att du hittar en ny minst lika fin lägenhet på söder! Kram Lovisa
  • Therese B
    Therese B skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt nöjd med Richards insats, han har genomgående varit lyhörd, kommunikativ och driven. T.ex. ställde fler och mer relevanta frågor än andra mäklare och var beredd att ta fram bra svar i förväg ifall spekulanter skulle ställa frågor inom relevanta områden.

Skulle rekommendera honom som mäklare till vänner och familj.
    2016-11-18 Richard P svarar Therese B
    Tack så mycket, det betyder mycket för mig att höra att ni känner er nöjda med mig och mitt arbete, det är det viktigaste för mig!
    Jag tackar så hemskt mycket för att jag fått möjligheten att hjälpa er i den här affären, även om det inte är riktigt klart än.
    Ha en trevlig helg så hörs vi längre fram när det närmar sig frånträde!

• Erika D
    Erika D skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia är professionell, engagerad och otroligt serviceinriktad.
    Hon fick mig att känna mig trygg under hela processen när jag sålde min lägenhet och jag var väldigt nöjd med resultatet.
    2016-11-16 Sofia E svarar Erika D
    Tack snälla Erika! Det har varit superkul att jobba med dig :)
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, förståelse för kundens behov, och drivande.
    Hon får sälja min nästa bostad.
    2016-11-14 Lovisa H svarar Ulf S
    Tack för gott samarbete Ulf, lägenheten fick precis det slutpriset som den förtjänade också! Det var så roligt att hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs och ses snart, kram Lovisa
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt.
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar.
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Tina D
    Tina D skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Vi (min man och son och jag) har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline Lundin. Dessförinnan var Caroline Lundin var också stand in vid kontraktskrivningen för den mäklare som vi köpt en lägenhet av. Vi tycker alla att hon är mycket vänlig och omtänksam samtidigt som hon är professionell effektiv och punktlig. Vi har bara lovord om henne.
  • Mino R
    Mino R skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej, jag kom i kontakt med Björn efter att jag frågade efter en skarp mäklare i stan. Han är aktiv och seriös och målmedveten. Björn är tillgänglig och han är lätt att göra med. Tack mvh Mino
    2016-11-08 Björn S svarar Mino R
    Hej Mino,
    Stort tack för dem fina orden! Vi hörs och ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra snabbt och proffsigt bemötande.
    2016-11-07 Björn S svarar Marcus M
    Hej Marcus, det gick verkligen snabbt! Tack, vi ses på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag upplevde bemötandet som utmärkt. Jag tyckte att Sofia var engagerad, positiv, professionell och kompetent/påläst. Precis en sådan person som man vill ska sälja sin lägenhet!
    2016-11-03 Sofia E svarar Johanna W
    Tack snälla Johanna! Det var superkul att få förmedla din lägenhet, vi ses på tillträdet :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har träffat många mäklare under åren och jag har bara positiva intryck att säga om Richard. Både hans bemötande och kompetens. Påläst, saklig i kombination med ett fantastiskt vänligt bemötande. Kommer rekommendera Richard till bekanta.
    2016-11-03 Richard P svarar Andreas J
    Tack så hemskt mycket Andreas, både för den fina rekommendationen och det trevliga samarbetet!
    Jag hoppas att du kommer trivas fantastiskt i din nya lägenhet och har du några som helst frågor så vet du var jag finns!

Ha en fortsatt fantastisk eftermiddag och en stundande helg!:)
  • Eva H
    Eva H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Att just jag hade turen att få Richard Peterson til min mäklare är fantastiskt!!
    Han är utomordentligt trevlig, artig, intresserad, hjälpsam...ja allt gott man kan säga. Jag är helt nöjd.
    Det började med att jag höpte en lägenhet via honom och sålde även senare min via honom då jag inte kunde tänka mig en bättre mäklare.
    Richard är Super!!!!
    2016-11-03 Richard P svarar Eva H
    Men tack så hemskt mycket Eva, jag är otroligt tacksam för dessa fina ord!
    Jag är lika tacksam för att jag har fått möjligheten att samarbeta med dig, det har varit fantastiskt trevligt!
    Jag hoppas att du kommer att trivas utomordentligt i din nya lägenhet och du vet att du alltid är välkommen att komma förbi på en kopp kaffe eller bara ett trevligt samtal!:)

Ha en fortsatt trevlig vecka och fantastisk helg!
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har nyligen köpt en lägenhet med Richard Petersson som mäklare. Det intryck jag fick då gjorde att jag direkt engagerade honom att också sälja en lägenhet för min räkning. Jag kan nu på det varmaste rekommendera Rickard som mäklare. Under hela processen har han ständigt varit där och hållit kontakt. Lätt att få tag på, snabb och vänlig. Det viktigaste kanske ändå har varit en känsla av trygghet med goda råd som grundats på kunskap och erfarenhet.
    Elisabeth Hultman
    2016-11-01 Richard P svarar Elisabet N
    Hej Elisabet!
    Tack så hemskt mycket Elisabeth, vad roligt att du känner dig nöjd med både försäljningen och köpet, det är som sagt viktigt att du känner dig trygg under hela processen så det var väldigt uppskattat att höra.
    Det har varit väldigt trevligt att arbeta ihop men än är det inte slut, vi syns på tillträdet respektive frånträdet.

Ha det fint tills dess och hör av dig om du har några frågor eller funderingar!

Med Vänlig hälsning,
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Med hjälp av Sofia Elfsson da Costa gjorde jag en mycket lyckad försäljning av min lägenhet. Vid första mötet såg hon till att väldigt grundligt förstå mina önskemål samt gav mig värdefulla råd hela vägen. Därmed kunde jag samla en stor grupp spekulanter med specifikt intresse för min lägenhet inför en mycket välförberedd visning. Hela processen med budgivningen underlättades av att Sofia hade samma noggrannhet gentemot intresserade köpare och deras frågor så att allt var väldigt klart och tydligt hela vägen. När kontraktet väl skrevs var både jag som säljare och köparna mycket nöjda med vår affär. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare.
    2016-11-03 Sofia E svarar Lovisa F
    Tack snälla Lovisa för så fin kommentar, blir så glad!! :D vi ses på frånträdet.
  • Oskar Ö
    Oskar Ö skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia var otroligt engagerad och hjälpsam genom hela processen. Vi hade gärna anlitat henne igen.
    2016-10-30 Sofia E svarar Oskar Ö
    Tack snälla! Vi ses på tillträdet :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick fantastiskt bra hjälp av Richard vid mitt lägenhetsköp! Fick direkt ett mycket bra intryck och möttes av en härlig och positiv energi! Mycket professionell och lojal i sin yrkesroll. Rekommenderar verkligen Richard som mäklare och önskar honom allt gott i sin framtida märklarkarriär.
    2016-10-29 Richard P svarar Emma S
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet och ett väldigt trevligt samarbete!
    Jag hoppas att du kommer trivas fantastiskt bra i din nya lägenhet, den är toppen!
    Ha en fortsatt trevlig helg så syns vi till tillträdet!

• Susanne F
    Susanne F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig, positiv och intresserad. Snabb och effektiv. Mycket nöjda.
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Erik Andersson motsvarade definitivt våra förväntningar. Han var proffsig, trevlig, kunnig och hjälpsam.
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt bemötande från Erik.
    Erik var väldigt trevlig och gjorde ett riktigt fint jobb med min försäljning som blev rekord i området.
    Snabb återkoppling och ett bra bollplank.
  • Wiveca T
    Wiveca T skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är väldigt professonell o inger stort förtroende. Hon vänder sig till mig som kund o frågar vad jag förväntar mig av henne som mäklare - bra inställning.
    Mycket nöjd!
    2016-10-27 Anna A svarar Wiveca T
    Tack Wiveca. Tack för fina ord och tack för trevligt samarbete med bra resultat. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna älskar sitt jobb - vilket tydligt märks då hon med energi och passion lägger upp en försäljningsplan, strategi och kämpar på med välplanerade visningar! Vi är väldigt nöjda med hela vår försäljningsprocess och framförallt med den sakliga och lugna dialogen. Anna har kunden i fokus och är inte rädd för att göra det lilla extra för att det ska bli en så lyckad och smidig försäljning som möjligt. Vi rekommenderar därmed Anna helhjärtat till alla som går i säljtankar.
  • Brf Ekern
    Brf Ekern skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En riktig mäklare.Fast, klar och hjälpsam. Raka svar i ekonomiska sammanhang.
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Rekommenderar verkligen Lovisa Hidesten! Hon gjorde ett toppen jobb för oss!
    2016-10-24 Lovisa H svarar Caroline P
    Tack för underbart samarbete och en rolig tid! Ta hand om så hörs och ses vi snart!
    Återigen, är så glad för er skull! Kram Lovisa
  • Rut-marie N
    Rut-marie N skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väl omhändertagen, inlyssnande och ger aldrig upp. Driven och lotsar affären i hamn på ett betryggande sätt. Jag som kund är i fokus till 100%
    2016-10-24 Lovisa H svarar Rut-marie N
    Rut-marie det har varit fantastiskt roligt att få lära känna dig samt hjälpa er med det här! Ta hand om dig så hörs och ses vi snart. Kram Lovisa
  • Frida W
    Frida W skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är jätte nöjd med min mäklare. Bra kontaktnät och tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas starkt.
    2016-10-24 Lovisa H svarar Frida W
    Härligt att höra Frida, hoppas att du kommer att trivas på ön! kram Lovisa
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick väldigt gott förtroende för Caroline Lundin redan vid första mötet. Hon var tydlig med detaljerna kring hur försäljningen skulle gå till. Hela processen gick sedan väldigt smidigt och bra! Jag tycker Caroline översteg mina förväntningar på en mäklare. Mycket tack vare hennes lugn och saklighet.
  • Christina F
    Christina F skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande med kundservice som ledstjärna. Richard var alltid noga med att informera och uppdatera om händelser och förklara processen kring en lägenhetsförsäljning, något som fick mig som kund att känna mig lugn. Kan varmt rekommendera honom!
    2016-10-20 Richard P svarar Christina F
    Tack så hemskt mycket Christina, det var en väldigt fin rekommendation. Det är oerhört uppskattat:)
    Vi syns till frånträdet!

• Lena E
    Lena E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var lättsam att ha att göra med, blev en trevlig upplevelse att köpa lägenhet via honom.
    2016-10-20 Richard P svarar Lena E
    Hej Lena,

Tack så mycket, jag hoppas att allting känns bra för er med lägenheten. Det är bara höra av er om jag kan hjälpa er med någonting!
    Ha en fortsatt trevlig vecka,

• André H
    André H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är en väldigt bra mäklare p.g.a av hans energi och kunnighet. Han skapar en god stämning och tar hand om sina kunder.
    2016-10-20 Richard P svarar André H
    Hej André,
    Stor tack för den fina rekommendationen, det är väldigt uppskattat. Tack för ett trevligt samarbete och tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt framåt!
    Fortsatt trevlig vecka!

Med Vänlig Hälsning,
  • Lottie K
    Lottie K skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte var tillgänglig och mycket stöttande under och efter försäljningen. Jak kan varmt rekommendera Charlotte och hon är inte bara trevlig utan också proffessionell vilket skapar den trygghet man behöver när man säljer en bostad!
    2016-11-30 Charlotte W svarar Lottie K
    Tack Lottie för fantastiskt fina ord...bara en fröjd att få hjälpa dig:)
  • Ann L
    Ann L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är både professionell och förtroendeingivande och med hög ambition och kunskap skapar hon en trygg säljsituation där hon är lyhörd för våra behov!
  • Mariah L
    Mariah L skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa är duktig, engagerad, fylld med energi och har rätt fokus. Hon är väldigt professionell för både säljaren och köpare och gör ett seriöst intryck. Lovisa ger det där lilla sista och brinner för sitt yrke. Känns väldigt harmonisk vilket är en fördel för en säljare som mig som blir lite spattig av alla säljstress.
    2016-10-19 Lovisa H svarar Mariah L
    Tack snälla fina du för lovorden! Jag är tacksam över att jag fick hjälpa dig med att sälja din underbara lägenhet, så skönt att höra att du känner dig nöjd för det är väldigt viktigt för mig. Kram Lovisa
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har köpt vår bostadsrätt på Karlavägen med Charlotte Winqvist som fastighetsmäklare.
    Charlotte har skött bostadsaffären på ett föredömligt sätt, är professionell och förtroendeingivande och vi vill ge henne de bästa rekommendationer.

Ulla och Sune Malm
    2016-10-18 Charlotte W svarar Ulla M
    Tack Ulla och Sune för dessa fina ord, det har varit ett nöje att samarbeta med Er. Ni kommer trivas så bra...Väldigt fin våning. Många hälsningar//Charlotte
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Anna! Hon kände till området och föreningen mycket väl och jag uppskattade framförallt att hon höll tät kontakt med mig som säljare. Anna är en väldigt driven säljare som jobbar extremt hårt och det in i det sista. Uppskattar också att hon verkligen tar det extra steget som behövs för en lyckad försäljning för alla parter!
    2016-10-17 Anna W svarar Caroline D
    Tack Caroline, för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Och tusen tack för de fina orden. Nu måste vi bara se till att hitta något nytt till er! På återseende!
  • Orhan T
    Orhan T skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Glad, trevlig, proffsig och riktigt envis.

Lovisa gjorde försäljningen till en rolig upplevelse och såg till att jag var informerad genom hela processen.
    2016-10-14 Lovisa H svarar Orhan T
    Jag hade minst lika kul Orhan, så skönt att kunna leverera det du förväntade dig. Kram Lovisa

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm