Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östermalm
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Östermalm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt!

Vi sitter på Sibyllegatan 28 och Östermalmstorg 1 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda en individanpassad mäklartjänst med hög kvalitet i alla led.

Vårt personliga engagemang och aktiva arbetssätt gör att vi är enkla att få tag på när just du behöver och vi svarar gärna på frågor om bostad och boende på Östermalm!

Välkommen!

Läs vad 436 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östermalm

• Ann-margaret D
    Ann-margaret D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande av Björn.
    2017-02-24 Björn S svarar Ann-margaret D
    Hej Ann-Margaret,
    Tack för dem orden, gratulerar till din nya lägenhet! Återkommer till dig nästa vecka angående frånträdet av din nuvarande lägenhet.
    Trevlig helg!
  • Erna C
    Erna C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En mycket professionell mäklare med ett positivt och trevligt bemötande!
    2017-02-24 Björn S svarar Erna C
    Hej Erna,
    Tack för dem orden, roligt att det blev ni som till slut köpte lägenheten, vi ses på tillträdet.
    Trevlig helg!
  • Ebba W
    Ebba W skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig service, hjälpsam och snabb att svara på frågor.
    Upplevde afffären som trygg och säker.

Rekommenderar Richard.
    2017-02-22 Richard P svarar Ebba W
    Hej,

Tack så mycket, vad skönt att höra.
    Jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt!
    Vi hörs framåt tillträdet!

Med vänliga hälsningar! Richard Petersson Fastighetsbyrån - Östermalm
  • Sofie Ä
    Sofie Ä skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte Caroline var toppen, som alla mäklare är det svårt att få tag i henne i telefon, men hon hör alltid av sig tillbaka. Allt är inte helt klart än med försäljningen, men som det ser ut nu anställer jag gärna henne igen!
  • Ocean Jan H
    Ocean Jan H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är driven och ambitiös. Alla möten med Richard är givande, informativa och rena nöjet. Han har gjort att försäljningen gått smidigt och enkelt. Jag upplevde en trygghet i att han håller koll och hjälper till att dirigera allt som ska göras inför och vid en försäljning.
    Varit flitig från dag ett och kunna leverera över förväntan. Såld innan visning med områdesrekord.
    Skulle rekommendera honom till alla som ska sälja i området och hoppas på att han finns till hands nästa gång det blir dags för flytt.
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Utmärkt mäklare! Kände mig trygg i alla faser av försäljningen och fick alltid konkreta råd som jag kunde ta ställning till.

Information och råd överträffade förväntan, från första kontakten gällande förväntat pris, liknande objekt och plan för försäljning till uppläggning av visning och budgivning.

Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde försäljningen till smidig process. Har redan rekommenderat Caroline till vänner och bekanta som ska sälja sin lägenhet.
  • Helena B
    Helena B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Erik visade stort engagemang och har mycket god kännedom om området Östermalm/Gärdet och även vår förening, vilket känns tryggt. Eftersom vi fick så bra intryck när vi köpte lägenheten för tre år sedan valde vi att ha kontinuerlig kontakt under boendetiden för rådgivning kring renovering och fortlöpande omvärderingar. Att sedan anlita Erik vid försäljningen kändes som ett självklart val för oss. Erik har varit tillgänglig så fort vi behövt vägledning under säljprocessen och ett bra stöd under en intensiv budgivning. Vi skulle önskat att lite mer tid hade lagts vid första utkastet av annonsen, men med bra samarbete och lyhördhet från Erik blev även denna mycket bra. Vi kan varmt rekommendera Erik för kommande försäljningar!
  • Carl A
    Carl A skrev om Fredrik Viman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fredrik är väldigt professionell och service-minded. Trevlig, hjälpsam, lätt att nå, engagerad, detaljfokuserad och jobbar hårt.
    2017-02-06 Fredrik V svarar Carl A
    Tack för fina ord! Ni gjorde ett bra jobb med er lägenhet ni också och jag hoppas ni ska komma att trivas i ert nya hem. På återseende!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Fredrik Viman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet har varit engagerat och personligt hela vägen genom processen. Vi kunde inte vara mer nöjda och kan varmt rekommendera Fredrik till andra kunder!
    2017-02-02 Fredrik V svarar Anna Z
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er, kul att det blev så lyckat också. Tack så mycket för fint samarbete och fina ord!
  • James P
    James P skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt nöjd med Annas arbete. Snabb, hjälpsam och lätt att jobbar med. Skulle absolut rekommenderar henne!
    2017-02-10 Anna W svarar James P
    Tack James! Så glad att jag kom i kontakt med er, och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas bra i nya kvarteren! På återseende!
  • Robert L
    Robert L skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Strålande bra, lagom mycket kontakt med mig som säljare. Upplevdes som hon skötte allt utan att jag behövde anstränga mig med något.
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna var engagerad under hela försäljningsprocessen och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Anna sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var mycket nöjda med! Vi kan varmt rekommendera Anna! / Sanna & James
    2017-01-30 Anna W svarar Sanna D
    Tack Sanna & James! Jag är så glad att jag fick kontakt med er via Lidingö och fick förtroendet att hjälpa er. Hoppas ni skall trivas bra i nya området!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi var väldigt nöjda med Erik Andersson och fastighetsbyrån både när vi köpte och sålde vår lägenhet på gärdet i Stockholm
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt glad att det var Anna som hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. När marknaden hade några veckors dipp i hur många som kom på visningar, så var Anna osvikligt positiv och arbetade hårt med att söka upp kunderna. Det ledde till en försäljning som jag är mer än nöjd med.
    2017-01-30 Anna W svarar Caroline G
    Tack för dina fina ord Caroline! Med en så fin lägenhet kan man inte vara annat än osvikligt positiv! :) Hoppas ni skall trivas bra i era nya kvarter! På återseende!
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proaktiv, flexibel, kommersiell, hjälpsam. Väldigt nöjd och skulle rekommendera Anna till alla säljare
    2017-02-10 Anna W svarar Gustaf A
    Tack Gustaf, tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas i villan när det blir dags att flytta hem igen!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte oss på ett jättebra sätt att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda med köpeskillingen vi fick och trodde inte det var möjligt men Anna fixade det.
    2017-02-10 Anna W svarar Hanna M
    Tack för de fina orden Hanna och Tack för ert förtroende! Önskar er all lycka med flytten och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna, vi kunde inte valt en bättre mäklare!
    En fantastisk engagerad, lyhörd och driven mäklare. Vi är supernöjda med Annas jobb!
    2017-01-30 Anna W svarar Johanna Z
    Tack Johanna, vad glad jag blir! Ni gjorde ett fantastiskt arbete ni också med er fina lägenhet! Hoppas ni skall trivas bra i nya huset. På återseende!
  • Kian A
    Kian A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Erik var vår mäklare vid både ett köp av en lägenhet på Östermalm och vid en försäljning av en lägenhet i samma område. Vi var otroligt nöjda med hans service, hans bemötande och hans resultat. Han är i en klass för sig. Han hjälpte oss t.o.m. med en väldigt givande bankkontakt. Efter många års erfarenhet av lägenhetsköp och lägenhetsförsäljning samt många kontakter med olika mäklare kan vi utan tvekan påstå att bättre mäklare än Erik kan man inte hitta!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande, snabb kommunikation och ett mycket professionellt utfört arbete.
  • Leo N
    Leo N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För andra gången på kort tid har Anna genomfört försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit mycket trevlig, arbetat snabbt och varit tillgänglig för frågor och funderingar. Arbetet har båda gångerna resulterat i ett mycket bra slutresultat som till stor del kan tillskrivas hennes utmärkta arbete. Har endast positivt att säga om Anna. Hon får därför högsta betyg.
    /Leo
    2017-01-25 Anna W svarar Leo N
    Wow, tack Leo för fina ord! Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig och er med dina båda försäljningar. Hoppas att Södermalm tar hand om er väl. Annars är ni alltid varmt välkomna tillbaka! :) Hälsa familjen! På återseende!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon har varit engagerad och visat god kännedom om den lokala marknaden.
    Vi kan varmt rekommendera henne till den som planerar att sälja sin lägenhet.
    2017-01-25 Anna W svarar Magnus E
    Tack Magnus för ett trevligt och lyckat samarbete, och tack för de fina orden! På återseende!
  • David S
    David S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    proffsig, engagerad, målmedveten
  • Mian B
    Mian B skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Duktiga säljare som är riktiga hunters. Sålde vår utan problem.
    2017-01-22 Anna A svarar Mian B
    Tack så mycket för det fina omdömet och för att vi fick förtroendet att hjälpa er genom processen! Vi är väldigt nyfikna på ert nästa boende, efter era beskrivningar har vi höga förväntningar. Tack för gott samarbete.
  • Arsh N
    Arsh N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Very professional and a true hunter !!
    2017-01-22 Richard P svarar Arsh N
    Thank you very much, that means alot!
    And thank you for a great teamwork, you guyes have done a great job!
  • Andre W
    Andre W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    REKORD I FÖRENINGEN. Tack för en fin försäljning!
    Snabb och kontaktbar dygnet runt. Stockholms bästa mäklare.
  • Fiorella P
    Fiorella P skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med hennes tjänster. Hon hade ett fint bemötande från början till slut och hon skötte sitt arbete med bravur under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar henne gärna till andra och vi önskar använda henne igen i framtiden.
    2017-01-02 Anna A svarar Fiorella P
    Stort tack Fiorella. Så trevligt att ha med er att göra. Jag hjälper er mer än gärna framöver. Gott nytt år och på återhörande inför frånträdet. Varma hälsningar Anna
  • Americo F
    Americo F skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Alvagard är en utomordentlig mäklare. Hon har under hela processen varit extremt service-inriktad och trevlig. Vi är mycket nöjda med Anna och har för alla avsikt att efterfråga hennes tjänster vid vår nästa bostadsaffär. Jag rekommendera varmt Anna som mäklare!

Américo Fernández
    2016-12-19 Anna A svarar Americo F
    Stort tack Américo! Mycket trevligt att ha mer er att göra:). Jag hjälper er gärna även framöver. God jul och gott nytt år och på återhörande 2017!
  • Anette E
    Anette E skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej!
    Att möta Caroline Lundin,
    har för mig på alla sätt och vis varit en mkt trevlig upplevelse ifr första dag.
    Jag tycker att hon fört dig trevlig och korrekt
    Affärsmässigt har allt förklarats klart o tydligt, all information har presenterats både muntligt och skriftligt.
    Lgh. beskrivning o visningar har skett enligt överenskommelse, vilket fungerat bra.
    Sedan, mötet mellan köpare och mig
    skedde enligt avtalad tid och på ett mkt personligt och trevligt sätt i era lokaler.
    Innan alla avtal o köpekontrakt skrevs under lästes allt igenom, inga oklarheter där.
    Fick en ordentlig pärm där alla papper samlades, vilket gjort det enkelt att hålla reda på.

Jag skulle rekommendera Caroline vidare.
    Jag har egentligen inga klagomål.
    Jag ger henne en Stor 4:a med Guldstjärna🌟,
    och hoppas att hennes framtid hos er går bra.

Till sist önskar jag henne en god framtid som mäklare och en God Jul.

Anette Ekdahl
    ❄️🙏🌟
  • Gertrude T
    Gertrude T skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Superbra! Trevlig, ordningsam, flexibel med tider. Osv.
  • Theo D
    Theo D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektivt, noggrann, kunnig och seriös mäklare med ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Björn och min försäljning!

Kan starkt rekommendera Björn till någon som ska sälja sin bostad.
    2016-12-12 Björn S svarar Theo D
    Stor tack Theo, roligt att du känner så. Hoppas att du hittar en ny bra lägenhet nu, lovar att återkomma till dig om jag får in något som jag tror kan vara av intresse för dig.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var snabb med att bemöta oss med enskild visning, var snabb med återkoppling mellan säljare och vi köpare! Vi är mkt nöjda!
    2016-12-05 Richard P svarar Madeleine A
    Hej Madeleine,
    Tack så mycket det glädjer mig väldigt mycket att höra att ni känner er nöjda!
    Ni är alltid varmt välkomna att kontakta mig med frågor eller om jag kan hjälpa er på något vis,
    Önskar er all lycka med nya lägenheten!

Med vänlig hälsning!
  • Danielle H
    Danielle H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande. Richard visar att han är beredd att jobba och är mån om att jag som kund ska bli nöjd. Jag tycker dock att Richard kunde agerat mer proaktivt.
    2016-12-05 Richard P svarar Danielle H
    Hej Danielle,
    Tack det är väldigt uppskattat att höra att du känner att jag gör vad jag kan för att ni ska bli nöjda, det är mitt yttersta mål!
    Tack så mycket för feedbacken, jag tar till mig det men hoppas ändå att ni känner er nöjda med det fantastiska resultat vi nådde!

Med vänlig hälsning!
  • Kim S
    Kim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    den bästa mäklare jag har haft....o då har jag haft en del :-)
    Var alltid kontaktbar och gjorde många besök till oss då vi hade frågor och kompletteringar. Proffsigt och bra! kan klart rekommendera henne!!!
    2017-01-25 Anna W svarar Kim S
    Wow, stort tack för det! Ni gjorde ett fantastiskt jobb med fina renoveringar och inredning. Tack, och hoppas ni skall trivas bra i Åre!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Upplevde Richard Petersson som kunnig, serviceminded och proffsig. Mycket gott intryck
    2016-12-05 Richard P svarar Thomas B
    Hej Thomas,
    Stort tack det uppskattas väldigt mycket, jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!

• Mats R
    Mats R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ja det är bara superlativer från början till slut.
    Mycket trevlig ,kundorienterad,saklig,kunnig ,mkt strukturerad och ambitiös.
    Kommer kanske inte på allt ,ger ett mkt gott intryck ,en mycket engagerad attityd och framför allt expedierat mer och jag menar mycket mer än vad man
    kan begära och nästan drömma.
    Således min drömmäklare!!!
    Mats Rehnberg
  • Christian M
    Christian M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte gjorde ett toppenjobb! Bra visning och gott resultat på kort tid.
    2016-12-20 Charlotte W svarar Christian M
    Tack själv Christian för grymt samarbete!
  • tomas m
    tomas m skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte henne av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Anna Alvagard (fd Larsson)
    2016-12-01 Anna A svarar tomas m
    Stort tack Tomas och Maria. Kul att haft lång kontakt mer er samt att ni flyttar inom området så att vi fortsatt kommer ha kontakt:). Fortsatt trevlig vecka så hörs vi om tillträdet under december. Kram Anna
  • Anna-Maria N
    Anna-Maria N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är jättenöjd med Richards arbete vid försäljningen av min lägenhet. Han hade min nyckel genom hela försäljningen och kunde visa den fler gånger än bara vid ordinarie visningar.
    Han var tillgänglig hela tiden och kunde lugna mina nerver vid slutskedet. Så jag är mycket nöjd!
    2016-11-29 Richard P svarar Anna-Maria N
    Tack Anna-Maria det glädjer mig väldigt mycket att höra!
    Tack för ett gott samarbete, det har varit väldigt trevligt och du är alltid välkommen om du skulle ha några frågor eller funderingar framåt!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• Camilla L
    Camilla L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte arbetar och lyssnar på ett naturligt och tillmötesgående sätt. Budgivningen och köpprocessen blev snabb, effektiv och praktisk. Info, dokumentation och signering upplevdes professionella. Charlotte fick ihop vårt bud och acceptans hos säljaren på ett smidigt sätt. Fortsatt kontakt med frågor inför övertagande och inflyttning pågår.
    2016-12-20 Charlotte W svarar Camilla L
    Tack Camilla för fina ord. De uppskattas. Vi ses snart på tillträdet! Hälsningar//Charlotte
  • Therese U
    Therese U skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och personligt, otroligt tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor. Viktigt med det personliga engagemanget som vi upplevt från hennes sida för köparen. Suverän helt enkelt!
    2016-12-20 Charlotte W svarar Therese U
    Tack för fina lovord Therese, vi ses snart på tillträdet! Hälsning//Charlotte
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Supernöjd med Charlotte! Proffessionell, hjälpsam och engagerad i försäljningen av min bostad från början till slut. Kommer absolut rekommendera Charlotte till vänner och familj.
    2016-12-20 Charlotte W svarar Johannes V
    Tack själv för bra samarbete. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig:) Hälsning//Charlotte
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte är att lita på, proffsig och kunnig. Jag ger henne högsta betyg. Så nöjd!
    2016-12-20 Charlotte W svarar Jennifer F
    Det var ett nöje att få hjälpa dig Jennifer och att få sälja din fina lägenhet, att få högsta betyg av dig gör mig väldigt glad:)
  • Anton R
    Anton R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Caroline Lundin på Fastighetsbyrån för att sälja min 2:a på Birger Jarlsgatan. Jag fick vid första kontakten ett mycket gott intryck av Caroline. Hon var trevlig, påläst, lyssnande, affärsmässig och förtroendeingivande. Hon tog mig smidigt genom säljprocessen med goda råd på vägen vilket sannolikt maximerade värdet på försäljningsobjektet. Jag kan verkligen rekommendera Caroline som fastighetsmäklare.
  • Bo Hilding N
    Bo Hilding N skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline har gjort det igen!
    Med stor kompetens, engagemang och ödmjukhet levererade hon resultat över förväntan.
    Jag rekommenderar henne till nära vänner och övriga.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard bemötande har varit toppen från första början. Han har visat stort engagemang och lagt fokus på personligt bemötande vilket jag gillar. Jag kan starkt rekommendera honom.
    2016-11-24 Richard P svarar Daniel L
    Tack så hemskt mycket Daniel. Vad skönt att höra att du känner dig nöjd med köpet och mig. Jag hoppas att du kommer trivas fantastiskt i din nya lägenhet och du är alltid välkommen att höra av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar som jag kan hjälpa dig med!

Med Vänlig Hälsning,
  • Therese B
    Therese B skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt nöjd med Richards insats, han har genomgående varit lyhörd, kommunikativ och driven. T.ex. ställde fler och mer relevanta frågor än andra mäklare och var beredd att ta fram bra svar i förväg ifall spekulanter skulle ställa frågor inom relevanta områden.

Skulle rekommendera honom som mäklare till vänner och familj.
    2016-11-18 Richard P svarar Therese B
    Tack så mycket, det betyder mycket för mig att höra att ni känner er nöjda med mig och mitt arbete, det är det viktigaste för mig!
    Jag tackar så hemskt mycket för att jag fått möjligheten att hjälpa er i den här affären, även om det inte är riktigt klart än.
    Ha en trevlig helg så hörs vi längre fram när det närmar sig frånträde!

• Ulf S
    Ulf S skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, förståelse för kundens behov, och drivande.
    Hon får sälja min nästa bostad.
    2016-11-14 Lovisa H svarar Ulf S
    Tack för gott samarbete Ulf, lägenheten fick precis det slutpriset som den förtjänade också! Det var så roligt att hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs och ses snart, kram Lovisa
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt.
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar.
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Tina D
    Tina D skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Vi (min man och son och jag) har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline Lundin. Dessförinnan var Caroline Lundin var också stand in vid kontraktskrivningen för den mäklare som vi köpt en lägenhet av. Vi tycker alla att hon är mycket vänlig och omtänksam samtidigt som hon är professionell effektiv och punktlig. Vi har bara lovord om henne.

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm