Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt!

Vi sitter på Sibyllegatan 28 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda en individanpassad mäklartjänst med hög kvalitet i alla led.

Vårt personliga engagemang och aktiva arbetssätt gör att vi är enkla att få tag på när just du behöver och vi svarar gärna på frågor om bostad och boende på Östermalm!

Välkommen!

1335 omdömen om Fastighetsbyrån Östermalm

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-29 Verifierad kund
    Lyhörd ,ambitiös,noggrann och positiv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-28 Verifierad kund
    Matilda var en superbra mäklare, otroligt skicklig och proffsig både mot mig som säljare och mot köparna. Jag fick alltid svar på frågor snabbt och vi hade en mycket bra dialog under bostadsförsäljningen. Rekommenderar verkligen Matilda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-23 Verifierad kund
    Trevlig., tillmötesgående. Organiserad och har framförhållning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-23 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig inom området/bostaden och inom sitt yrke!
    Tack Julia vad fint att läsa! Stort grattis till nya bostaden, jag tror och hoppas att ni kommer trivas utmärkt där! Vi ses och hörs framåt! Richard Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-20 Verifierad kund
    Jättebra bemötande. Gjorde affären enkel och trygg. Vi är jättenöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-19 Verifierad kund
    Detta var min första försäljning någonsin och jag var rejält okunnig. Rebecka gjorde upplevelsen smidig, lätt och lärorik.

Grymt trevlig tjej med hjärta på rätt plats!
    Affären gick väldigt snabbt och jag var super nöjd med utfallet.

Absolut en mäklare att rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-18 Verifierad kund
    Trevlig och professionell bemötande. Snabb respons på alla frågor. Vi rekommenderar verkligen Anna!
    2023-01-17 Verifierad kund
    Lovisa var glad, positiv och seriös.
    Hon gav rikligt med feedback under processens gång. Snabba responser.
    Vi var mycket nöjda
    2023-01-15 Verifierad kund
    Lovisa var väldigt glad och trevligt. Hon gav oss information om spekulanter, mm löpande och bra. Hennes plan när det gällde försäljning och därtill hörande aktiviter var tydlig och välstrukturerad.
    Vi är mycket nöjda med hennes service och tjänster.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-15 Verifierad kund
    Har bara positiva saker att säga om Anna. Hon är trevlig och hjälpsam, agerar professionellt, är påläst och insatt i detaljer.
    Stort tack Thomas för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra. Jag hoppas ni kommer trivas utmärkt i nya bostaden. På återhörande inom kort:). Anna Alvagard (fd Larsson)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2023-01-14 Verifierad kund
    Fantastiskt engagemang, alltid påläst, förtroendeingivande och alltid trevlig.
    Stort stort tack David för fina ord, uppskattas stort. Alltid så trevligt att ha med dig och Linda att göra. Stort tack för förtroende att ta hans om er bostadsaffär. På återhörande inom kort:). Anna Alvagard (fd Larsson)
    2023-01-12 Verifierad kund
    Intresserad av affären
    Bra rådgivning snabb och effektiv
    Rebecka var också väl informerad om marknadspriset i det område där vi sålde vår lägenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-12-24 Verifierad kund
    Mycket fin förståelse och uppföljning hela processen.
    Var helt förstådd, aldrig jäktad och mycket klar beskrivning av processen.
    Tusen tack för de fina orden Elisabeth.
    God fortsättning!
    2022-12-20 Verifierad kund
    Behöver inte beskrivas, han är bra
    Alltid lika trevligt och smidigt att samarbeta med dig!
    Tack ännu en gång för det fina förtroendet.
    God fortsättning!
    Alexander Brito
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-12-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och snabb och smidig kommunikation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-12-14 Verifierad kund
    Glad och positiv
    2022-12-12 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande under hela processen!
    2022-12-11 Verifierad kund
    Till Mötesående, ärlig och kunnig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-12-07 Verifierad kund
    Alexander är väldigt trevlig och tillmötesgående. Han arbetar lugnt och metodiskt. Jag är mycket nöjd!
    Vad kul att läsa att du är nöjd. Ni kommer trivas bra!
    Allt gott, Alexander
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig, positivt betyg
    Tack Alexandar!
    Ta hand om dig och lycka till med din nya bostad.
    Allt gott, Alexander
    2022-12-05 Verifierad kund
    Snabb på återkoppling
    Flexibel vid skrivning
    Tillmötesgående
    Tack Thomas, glädjande att höra och stort grattis till köpet! Richard Petersson
    2022-12-04 Verifierad kund
    Lyhörd snabb och artig Rekommenderar honom varmt /Med vänlig hälsning Christina
    Tack Christina! Uppskattar förtroendet från er två :)
    Det gick undan, men det var en trevlig och rolig process!
    2022-12-03 Verifierad kund
    Jätteduktig, sympatisk och kompetent mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    Tack Johan och tack för förtroendet att förmedla din fina bostad.
    Ta hand om er!
    2022-12-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, trygg, professionell och förtroendeingivande. Informativ, snabb med återkoppling (vilket jag saknat hos andra mäklare), serviceinriktad och alltid på gott humör. Han sätter verkligen kunden i fokus då han varit flexibel och anpassat sig efter mina önskemål så som annat datum för visning mm.

Helt klart den bästa mäklaren jag träffat under denna process att hitta min första bostad. 10/10!
    Vad glad jag blir Emma! Kul att höra att du är nöjd med processen.
    Du kommer trivas så bra i din nya bostad! :)
    Alexander Brito
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-11-28 Verifierad kund
    Mycket professionell. Arbetade hårt i besvärligt marknadsläge. Kreativ och lösningsorienterad
    Tack Hans, känns fint och glädjande att läsa! Stort tack för ett mycket trevligt samarbete. Vi ses och hörs snart igen! Richard Petersson
  • Åse L
    2022-11-28 Verifierad kund
    Richard är oerhört proffsig och drivande. I det allt tuffare läget på bostadsmarknaden arbetar han hårt och agerar smart. Snabb, löpande och tydlig återkoppling på hur det går. Bra att resonera med kring de frågor som uppstår. Klok.
    Richard är samtidigt alltid trevlig och lättsam i dialog med såväl säljare som potentiella köpare. Positiv.
    Tack Åse, så otroligt fint och värmande att läsa. Stort tack också för ert stora förtroende och trevliga dialoger under resan. Ser fram emot när vi ses och hörs igen! Richard Petersson
    2022-11-25 Verifierad kund
    Genom hela försäljningsprocessen har jag blivit mycket vänligt och professionellt bemött av Alexander Brito. Alexander har drivit processen framåt med lyhördhet, stöttning, information och uppdatering. Jag är mycket nöjd med hans arbete.
    Tusen tack Ingela. Det har varit en ära att ha fått förtroendet att hjälpa till med denna försäljning.
    Önskar dig all lycka!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Alexanders bemötande är vänligt, trevligt och professionellt med känsla

Alexander arbetar med öppen rak kommunikation ifrån första samtalet vilket bidrog till att affären genomfördes ’’extremt’’ smidig

Stort tack Alexander
    Tack för den fina kommentaren Fredrik!

Det var en kul och bra process från första kontakt på kontoret till att vi hittade rätt.
    Ni kommer trivas så bra!
    2022-11-22 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och engagerad. Bra återkoppling hela tiden.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket bra och pålitlig oetson
    Tack Carl-Johan det var trevligt att läsa och tack för ett trevligt bemötande och affär. Vi ses! Richard Petersson
    2022-11-18 Verifierad kund
    Tack vare Alexanders idoghet och ständiga uppdateringar lyckades jag få en köpare i dessa svåra tider.
    Han gav inte upp även efter jag hade gjort det
    Tack för det Ardina! Och tusen tack för förtroendet att få förmedla din fina bostad! Alexander Brito
    2022-11-15 Verifierad kund
    Alexander Brito lyckades sälja min lägenhet vid första visningen tack vare sitt eget kontaktnät av kunder och spekulanter, men också på grund av sitt trevliga och proffsiga sätt.
    Han är öppen, tillmötesgående och seriös.
    Det har känts tryggt att genomföra försäljningen av min bostad med hans hjälp.

Marina Moreno
    Tusen tack för de fina orden Marina.
    Har varit en rolig resa och det har varit en ära att få förtroendet och få hjälpa till med både köp av nya och försäljning av nuvarande bostad!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Jättetrevlig, positiv, ambitiös och hjälpsam
    Tack Ebba såväl för omdömet som för ett fint och trevligt samarbete! Richard Petersson
    • Östermalm / Ekhagen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Matilda har ett bra bemötande och är en lätt person att diskutera och förhandla med. Vi tyckte att hon inte hade lika många klienter dom hon först angett att visa vår lägenhet för, hon genomförde bara en visning och vi fick således bara en familj som budade vilket var synd, då vår lägenhet är topp renoverad med tre sovrum på Östermalm. Fick känslan av att hon var stressad att möte sin säljmål och därför jobbade hårdare åt köparen än för oss i köpförhandlingen.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lovisa imponerade på oss från första stund, hon var engagerad, gav inredningstips inför fotografering, höll i återkommande visningar och var duktig på att förhandla med spekulanter. Dessutom riktigt trevlig. Högsta betyg!
    2022-11-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Återkopplar på ett bra sätt under processen
    Tack för den här gången, kul och givande process.
    Önskar er det bästa!
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Alexander genom hela processen. Otroligt tillgänglig, sympatisk och professionell.
    Tusen tack för de fina orden Frida.
    Alltid trevligt att träffa er två :)
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, inkännande och lyhörd.
    Lättillgänglig , sympatisk och bra kommunikation
    Kan varmt rekommendera Alexander!
    Tusen ta ck Lisbeth. Vad kul att allt kändes rätt från början!
    Varma hälsningar :)
    Trevligt bemötande och effektiv
    Tack Alexandar!
    Det glädjer mig att ni blev nöjda.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Proffsigt mäklare med stort engagemang i uppdraget. Vi har haft tät kontakt under hela processen. Rekommenderas starkt!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevlig och tillgänglig. Ställde upp på allt och alla. Hade bra koll på de seriösa intressenterna.
    Tack Pär, trevlig och kul resa från första kontakt i vintras till idag! Alexander Brito
    2022-11-01 Verifierad kund
    Lovisa är en fantastisk mäklare som verkligen gör det lilla extra. Hon är otroligt professionell och arbetar väldigt proaktivt.
    Tack Mona för ert förtroende att sälja er bostad och kul att det gick smidigt och bra! Lovisa Hedlund
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mkt bra genomfört arbete som uppfyllde våra högt ställda krav då vi tidigare anlitat Richard, även då med bra utfall. Genomgående bra kommunikation affären igenom.
    God marknadskännedom i dessa märkliga tider och Richard lovade inget som inte uppfylldes.
    Tack Karl det känns bra att läsa. Stort tack också för ett mycket trevligt samarbete och för all er insats under försäljningen. Mycket bra samarbete. Vi hörs och ses snart igen! Richard Petersson
    2022-10-31 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt, bra service och tydlig kommunikation
    2022-10-31 Verifierad kund
    Vill varmt rekommendera Anna. Hon är en mäklare att lita på i vått och torrt. När vi skulle sälja vår lägenhet i nedåtgående marknad skötte hon processen på ett mycket skickligt och systematiskt sätt så att vi upplevde att det hela tiden fanns en genomtänkt plan och en tydlig strategi. I slutändan kunde vi göra en god affär, som påskyndades av att Anna var beredd att resa timmar i bil för att möta köparen och skriva kontrakt snabbt.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Tydlig, väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Finns alltid nåbar och hittar bra lösningar!
    Kul att få jobba med er igen! Tack för ännu ett bra och roligt samarbete Richard! Alexander Brito
    Toppbetyg genom hela försäljningsprocessen
    2022-10-31 Verifierad kund
    Richard är mycket professionell, kommunikativ och förtroendeingivande.
    Tack Rebecca såväl för omdömet som för det trevliga samarbetet. Vi hörs snart igen! Richard Petersson
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande genom uppvisande av både kompetens och marknadsinsikter. Ett mycket bra bollplank inför, och under, en försäljning som vi i slutändan blev mycket nöjda med.
    Tack Christoffer, vad fint att läsa det glädjer mig verkligen. Tack för ett mycket fint samarbete och för förtroendet. Vi hörs snart igen! Richard Petersson
    2022-10-28 Verifierad kund
    Matilda är verkligen professionell och trevlig. Hon är inkännande, lugn, informativ och samtidigt väldigt driven. Hon är lätt att samarbeta med, är ödmjuk och bra på att förhandla. En riktig toppmäklare med andra ord. Rekommenderas varmt!