Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt!

Vi sitter på Sibyllegatan 28 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda en individanpassad mäklartjänst med hög kvalitet i alla led.

Vårt personliga engagemang och aktiva arbetssätt gör att vi är enkla att få tag på när just du behöver och vi svarar gärna på frågor om bostad och boende på Östermalm!

Välkommen!

Läs vad 1110 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östermalm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-01-20 Verifierad kund
    Otroligt trevlig mäklare. Väldigt tålmodig, professionell och hjälpsam. Transparent och tydlig genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-01-10 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Rebecka Reittu var Utmarkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda! Matilda svarade snabbt och var behjälplig vid behov.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Professionell och effektiv!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Matilda ger ett representativt intryck vid alla möten vi haft.
    Har alla handlingar klara och är mycket kunnig inom ett ansvarsområde.
    Hela köpet av vår lägenhet skötte hon på ett utomordentligt bra sätt, så hon rekommenderas å det varmaste.

/Berth Brodd
    2021-12-20 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Omtyckt av både säljare och köpare.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv och mkt trevlig!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Mycket bra arbete. Mathilda har lärd upp till alla förväntningar.
    Tålamod, snabbhet och effektiv. Bra smil och lyssnar.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Toppen mäklare, väldigt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-20 Verifierad kund
    Anna är effektiv och tillmötesgående, och gjorde ett föredömligt jobb i försäljningen av min lägenhet. Jag rekomenderar Anna varmt.
    2021-12-18 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Anna.

Anna lyckades ordna fantastiskt värde på lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-18 Verifierad kund
    Bra och kunnig mäklare med ett trevligt bemötande
    2021-12-16 Verifierad kund
    Rebecka´s bemötande har varit professionellt och trevligt och hela affären har gått smidigt och mötte mina förväntningar.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Glad, positiv, lyhörd, snabb på återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-13 Verifierad kund
    Det var ett riktigt team-work med Lovisa! Hon lyssnade på oss, våra krav och önskemål, anpassade sin strategi enligt dem och lyckades hitta rätt köpare.
    Tack för ett grymt bra samarbete! Det var så kul att hitta rätt köpare tillsammans. Tack för fina ord och hoppas ni ska trivas i ert nya hem! Lovisa Hedlund
  • Linda S
    2021-12-13 Verifierad kund
    Jag blev bemött med proffessionalitet och värme av Lovisa Hedlund. Hon är empatisk och bra på sitt jobb. En utmärkt mäklare!
    Tack Linda för dina fina ord, det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen! Lovisa Hedlund
    2021-12-10 Verifierad kund
    Matilda var snabb ,professionellt och mycket trevligt.
    MVH
    Mariana
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-09 Verifierad kund
    Fantastisk upplevelse, så bra och professionell!
    Tack snälla Viktoria! Tusen tack för ett smidigt och trevligt samarbete! Richard Petersson
    2021-12-07 Verifierad kund
    Proffsigt hanterad försäljning som gick över förväntan tack vare Fastighetsbyråns kundkontakter.
    Tack Rickard för ett fint omdöme. Stort grattis till försäljningen och tack för ett fint samarbete! Richard Petersson
    Tillgänglig Engagerad flexibel
    Professionell, allt gått smidigt
    Tack Maria för förtroendet och vad glad jag är att allt löste sig så smidigt i både köp och sälj. Hoppas ni ska trivas i nya hemmet! Lovisa Hedlund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra mäklare. Engagerad och jobbade på tills affären gick i lås.
    Tack för de fina orden Johan!
    Tack för ett trevligt och mycket bra samarbete :)
    2021-12-06 Verifierad kund
    Matilda Berlin is the best broker I have ever met, and I will not hesitate to recommend her to anyone who wants to buy or sell a house. She is young and passionate about work, and can always deliver information to customers as soon as possible. She is always actively looking for the common interests of buyers and sellers, and working hard to facilitate transactions, which makes me fully trust her to cooperate with her.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket bra, fixade allting snabbt och effektivt.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Effektiv och väldigt serviceminded.
    Tack för fint omdöme Uffe, det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen! Allt gott :) Lovisa Hedlund
    2021-12-06 Verifierad kund
    Matilda gav grym service och var väldigt snabb. Hon utmärkte sig verkligen gentemot andra mäklare i samma område!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Tillmötesgående, snabb åk och fokuserad på att hitta lösningar.
    Tack Alexander för de fina orden!
    Allt gott
    Alexander Brito
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Lovisa hjälpte mig i mitt lägenhetsköp med stort engagemang och smidighet.
    Hon kan verkligen rekommenderas.
    Tack snälla Gunilla, så roligt att vi lyckades hitta en lägenhet till dig som kändes bra. Jag är övertygad om att du kommer trivas, stor kram Lovisa Hedlund
    2021-12-05 Verifierad kund
    Trevligt och proffisionellt bemötande
    Tack Gustav, det var trevligt att samarbeta med dig! Alexander Brito
    2021-12-05 Verifierad kund
    Allt har varit till full belåtenhet!
  • skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-02 Spontant omdöme
    Proffsig och kompetent mäklare!
    Tack Linda vad fint att läsa! Richard Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-12-01 Verifierad kund
    Richard var trevlig och hjälpsam. Mycket proffsigt bemötande och gav ett påläst intryck.
    Tack Iris för omdömet och vad fint att läsa! Stort grattis till er nya bostad! Richard Petersson
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevlig och bra bemötande med både köpare och säljare i fokus.
    Hej Simon,
    Tusen tack för de fina orden. Hoppas du är nöjd med hela processen!
    2021-11-30 Verifierad kund
    Alexander kändes väldigt engagerad genom hela processen och alltid väldigt bra på att följa upp och snabbt återkomma med besked.
    Väldigt nöjd.
    Tack Alexander, tyckte att vi hade en bra, tydlig och snabb kommunikation från start till slut!
    Kul att du är nöjd,
    Allt gott
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mkt proffesionellt och trevligt bemötande.
    Vi är väldigt nöjda med Richards insatts, allt var väldigt proffesionellt hanterat av honom.
    Tack Carl vad fint att läsa, stort tack själva för en fin insats och ett trevligt samarbete! Richard Petersson
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevlig kille som gjorde sitt jobb!
    Tack Dan!
    Bra kommunikation hela vägen.
    Allt gott!
    2021-11-28 Verifierad kund
    Matilda gav mig ett väldigt varmt och trevligt bemötande på visningen. Hon var alltid lätt att nå, hjälpsam, professionell och trevlig! Det var mitt första lägenhetsköp men jag kände mig alltid trygg eftersom jag alltid kunde vända mig till Matilda om jag undrade över något!
    2021-11-26 Verifierad kund
    Matilda är väldigt kunnig, trevlig, tillmötesgående och flexibel. Hon har kunnat svara på i stort sätt alla våra frågor, hjälp till när det behövts och varit flexibel med platsen för påskrivningen av kontraktet. Jag är allmänt glad att Matilda var den mäklaren vi fick kontakt med och är mycket nöjd med allt hon gjort för oss.
    Tack!
    2021-11-26 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemött av mäklaren! Proffsig och väldigt duktig! Vi är så nöjda och kan verkligen rekommendera honom!
    Tusen tack för de fina orden Carin!
    Kul att ni blev nöjda :)
    2021-11-24 Verifierad kund
    Matilda överträffade verkligen våra förväntningar från start till mål.
    Trevlig, positiv, ambitiös, noggrann, snabb och handlingskraftig.
    Vad kan man mer begära av en fastighetsmäklare?!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Helnöjd med hanteringen av min försäljning.
    Lovisa var engagerad gav mig hela tiden den information jag behövde och dessutom hade hon bra koll på närområdet.

Kan utan tvivel rekommendera henne!
    Tack för fin rekommendation och förtroendet, det gick mycket smidigt och bra samarbete! Lovisa Hedlund
  • Sandra L
    2021-11-21 Verifierad kund
    Flexibel, lyhörd och hjälpsam för att båda parter ska bli nöjda med din affär
    Tack Sandra vad fint att läsa! Grattis till ett fint köp! Richard Petersson
    2021-11-21 Verifierad kund
    Alexander var öppen och lyhörd gentemot mig som köpare. Han kommunicerade regelbundet och relevant under processen, och var tillgänglig hela tiden. Jag kände mig betydelsefull och är mycket nöjd med upplevelsen.
    Tusen tack Anna-Karin för de fina orden! Alexander Brito
    2021-11-21 Verifierad kund
    Positiv och trygg i sin kompetens!
    Tack Karin, trevligt att läsa! Vi ses snart igen! Richard Petersson
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mycket smidig affär. Väl bemötande från Alexander.
    Tack Gunnar!
    Hoppas ni båda är nöjda :)
    2021-11-18 Verifierad kund
    Snabb affär o trevligt bemötande
    Stort lycka till med nya bostaden! :) Lovisa Hedlund
    2021-11-17 Verifierad kund
    Ett mycket gott arbete att leda budgivningen.
    Kunnig i de flesta momenten att marknadsföra
    Hej Ulf, tack snälla det glädjer mig att läsa. Stort tack för ett trevligt och bra samarbete såväl som för det stora förtroendet att få hjälpa er med förmedlingen. På återseende! Richard Petersson
    2021-11-15 Verifierad kund
    Rebecka är oerhört driven och ambitiös. Det är tydligt att hon har stor kännedom om området och är väldigt enkel att kommunicera med. Jag har känt mig väldigt trygg genom hela försäljningen och resultatet blev långt över förväntan! Skulle varmt rekommendera Rebecka till alla som ska sälja på Östermalm.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Extremt nöjd med försäljningen och hela processen. Med hög tillgänglighet, snabb återkoppling och otroligt bra koll på marknaden levererade Rebecka en försäljning på absoluta toppnivå!
  • Anders L
    2021-11-11 Verifierad kund
    Han var väldigt trevlig uppmärksam och serviceminded. Vi satte rimliga mål som slog förväntningarna. Det var ett bud som låg högst som plötsligt tog bort sitt bud och vi levde mellan förtvivlan och hopp. Det löste sig samma dag en högre bud kom in allt löstes på samma dag. Bakom försäljningen av bostad finns en familj så det är mycket mer än att bara sälja en lgh. Det är hårt arbete bakom kulisserna. Jag rekommenderar Richard Petersson varmt.
    Tack snälla Anders vad fint skrivet och vad glad jag blir av att läsa! Stort grattis till er och vi håller kontakten framåt. Tack för de fina förtroendet! Richard Petersson