Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt!

Vi sitter på Sibyllegatan 28 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda en individanpassad mäklartjänst med hög kvalitet i alla led.

Vårt personliga engagemang och aktiva arbetssätt gör att vi är enkla att få tag på när just du behöver och vi svarar gärna på frågor om bostad och boende på Östermalm!

Välkommen!

Läs vad 808 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östermalm

• 2020-10-22

Elisabet R skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Alvagard hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var proffsig och engagerad från början till slut.
    Har en positiv energi och vet hur man ska både säljare och köpare att känna sig trygga med att man har gjort en bra affär.
    Hon levde mycket väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-20

Oskar K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag köpte min lägenhet på Östermalm av Richard för 4 år sedan och vi har haft dialog under hela perioden där han hört av sig och uppdaterat om marknadens utveckling. Den kontakt och uppföljning har visat mig Richards fantastiska passion och kunskap för Östermalm och som mäklare. Vilket verkligen återspeglade sig i försäljningen då vi sålde med god marginal innan visning.

Richard har mitt absoluta förtroende när det kommer till att både köpa och sälja!

Tack Richard! Läs mer
  • 2020-10-19

Henrik H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En bostadsrätt på Cardellgatan 4A, 114 36 Stockholm.

Bra mäklare som hjälper hela vägen från privat visning, signering och även övriga frågor såsom felanmärkningar vid inflytt och hur man kan reklamera detta till säljaren på bästa sätt.

Super nöjd kund! Läs mer
    2020-10-20 Richard P svarar Henrik H
    Tack Henrik, känns fint att höra. Du har köpt en fantastisk bostad som jag är övertygad om att du kommer trivas fint med. Uppskattar också att du hör av dig om du har några frågor eller någonting som jag kan hjälpa dig med. Du är alltid välkommen att höra av dig så hjälper jag dig vidare!
  • 2020-10-16

Victor C skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Allt flöt på bra. Snabba svar på mina frågor. Läs mer
  • 2020-10-15

Dafina H skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Rebecka var toppen att ha att göra med, lyhörd, väldig lättillgänglig och driven! Läs mer
  • 2020-10-14

Andreas M skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Super nöjd! Från ett säljarperspektiv är hon driven, resultatinriktad och har ett högt fokus på återkoppling och tillgänglighet. I en stressig situation (vilket det är att sälja sin bostad) är detta enormt uppskattat. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2020-10-13

Louise E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare! Gav ett tryggt och professionellt intryck vid mitt köp av lägenhet. Jag rekommenderar verkligen att ta hjälp av Richard :) Läs mer
    2020-10-20 Richard P svarar Louise E
    Tack snälla Louise, vad glad jag blir att höra det! Jag hoppas och är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet, den är toppen :)
  • 2020-10-08

Niklas S skrev om Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Engagerad, allert och flexibel. Försäljningen gick kanon och jag är väldigt nöjd då jag hade höga förväntningar och dessa uppnåddes. Läs mer
  • 2020-10-08

Helena E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi sålde en lägenhet i innerstan. Rickard var snabb på bollen, fick saker att hända och skötte allt väldigt professionellt. Mycket bra bemötande och vi är väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
    2020-10-20 Richard P svarar Helena E
    Tack Helena, det var fint skrivet och betyder mycket att höra. Tack också för förtroendet att fått hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-10-07

Conny F skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var en utmärkt mäklare för denna lilla bostads affär.
    Han var både trevlig lättsam tydlig och inget var besvärligt under hela resan. Läs mer
    2020-10-20 Richard P svarar Conny F
    Tack snälla Conny, varit mer än trevligt att jobba tillsammans med er också och jag hoppas och tror att ni kommer trivas utmärkt med nya lägenheten. Vi hörs igen!
  • 2020-10-07

Anne T skrev om Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande.
    Återkopplade snabbt.
    Sålt en bostadsrätt på Gärdet. Läs mer
    2020-10-09 Matilda B svarar Anne T
    Tack för dina fina ord! Jag kan verkligen inte säga något annat än detsamma. Det har verkligen varit ett rent nöje att få jobba med dig!
  • 2020-10-06

Victor R skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard hjälpte mig sälja min etta vid Tessinparken.
    Han gav direkt ett lugnt, tryggt och professionellt intryck som häll i sig under hela processen. Han visade statistik, utveckling i området under tid, olika säljprocesser vi kunde använda med för- och nackdelar samt kom med konkreta rekommendationer.

Under processen höll Richard mig uppdaterat på vad som hände, visningar, sällskap och bollade olika steg framåt.

Något jag värdesätter högt är enkelhet, och det var enkelt att arbeta med Richard. Vi hittade snabbt kommunikationsvägar som passade för oss.

Jag rekommendera verkligen att ta hjälp av Richard vid försäljning av bostaden och han kommer vara den första jag ringer när det blir dags för mig igen. Läs mer
    2020-10-20 Richard P svarar Victor R
    Tack snälla Victor, känns fint att höra att du upplevt vårt samarbete lika bra och trevligt som jag gjort. Jag ser fram emot att jobba ihop i framtiden igen!
  • 2020-10-04

Martin L skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpt bostadsrätt via Rebecka. Snabb återkoppling på min frågor och alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-25

Niklas W skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde bostad på Östermalm och Richard har varit engagerad, positiv och ständigt nåbar. I hela processen har han alltid gett feedback och varit klar och tydlig. Han har varit proffsig men inte stel, vågat vara personlig och rak. Min känsla är att han jobbat hårt och inte tappat en enda boll på vägen. Toppen! Läs mer
    2020-10-01 Richard P svarar Niklas W
    Hej,
    Tack snälla för såväl förtroendet som den goda dialog vi haft och för allt engagemang ni lagt ner samt för er flexibilitet vad avser visningar och kontakt. Vi hörs och ses igen!
  • Cecilia L

2020-09-24

Cecilia L skrev om Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Tryggt, proffsigt och smidigt, tack! /Cecilia L Läs mer
  • Christina H

2020-09-23

Christina H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålt vår 3-rumslägenhet på Östermalm. Valde Richard Petersson för att han tidigare sålt i vår fastighet med mycket gott resultat och att han på en fråga från mig om denna försäljning besvarade den mycket snabbt på ett trevligt sätt.
    Mina förväntningar på Richard kom inte på skam; han har genomfört vår försäljning på ett professionellt och engagerat sätt. Vi har fått ett mycket bra pris, sluppit öppen visning då Richard engagerat sig och funnit en köpare i ert register. Vi har haft en bra dialog och fått ett snabbt avslut med vad vi förstår lika nöjda köpare. En mäklare att rekommendera!!!!!! Läs mer
    2020-09-24 Richard P svarar Christina H
    Hej Christina,
    Tack för en mycket fin skriven rekommendation, det är så uppskattat!
    Jag vill även tacka så mycket för ett fint samarbete och förtroendet att hjälpa er. Det känns härligt när både ni och köparna är nöjda och jag önskar er all lycka framåt även med nästa boende.
    Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-09-21

Astrid N skrev om Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har sålt en lägenhet på Östermalm på 33 kvadrat, med hörnbalkong.

Alltid professionellt och trevligt bemött

Matilda, min mäklare, hade alltid tid att svara på mina samtal eller mina mail. Hon svarade sakligt och professionellt

Jag har haft ett fint samarbeta med Matilda. Allt har fungerat väldigt bra. Läs mer
    2020-09-28 Matilda B svarar Astrid N
    Tack snälla för dina ord! Jag är oerhört glad att höra att du uppskattar mitt arbete. Tack själv för ett väldigt trevligt samarbete och hoppas nu att ni kommer att trivas fantastiskt bra i den nya lägenheten!
  • 2020-09-14

Magnus K skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket fin och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Toppbetyg till Rececka Reittu. Läs mer
  • 2020-09-13

Gabriel P skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde en lägenhet med hjälp av Rebecka. Hon agerade proffsigt och var flexibel när vi ville ändra saker. Läs mer
  • 2020-09-13

Oscar N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpt bostadsrätt. Richard var enkel att ha att göra med. Svarade alltid och snabbt på meddelanden gällande frågor och funderingar. Läs mer
    2020-09-24 Richard P svarar Oscar N
    Hej Oscar,
    Stort tack för rekommendationen och ännu större grattis till ett bra köp!
    Vi hörs förhoppningsvis i framtiden igen!
  • 2020-09-11

Josefine V skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Nöjd med Rebeckas värdering, genomförande och kommunikation under hela försäljningen av vår bostadsrätt på Gärdet i stockholm. Flexibel, tydlig och lättillgänglig som fick oss som säljare att känna oss trygga! Läs mer
  • 2020-09-08

Kalle I skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Alltid bra bemötande och bara goda erfarenheter när vi skulle köpa våran bostadsrätt. Läs mer
    2020-09-09 Björn S svarar Kalle I
    Stort tack Kalle! Hoppas ni ska trivas bra nu i er nya lägenhet. Hälsningar Björn

David E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag och min sambo fick hjälp av Richard att sälja vår 1.5 på Gärdet.

Richard är lyhörd för dina önskemål, professionell i sitt bemötande och mycket trevlig. Vi är supernöjda över att ha sålt genom just Richard

/ David & Sophie Läs mer
    2020-09-07 Richard P svarar David E
    Hej David & Sophie,

Stort tack! Det känns superkul att läsa och höra att ni känner er nöjda, jag är väldigt tacksam för det och för förtroendet. Hoppas att vi få möjligheten att jobba ihop i framtiden igen!

Axel A skrev om Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Alldeles lysande! Oerhört professionell - levererade över våra förväntningar inom en tidsram vi inte trodde var möjlig. 5/5! Läs mer
    2020-09-08 Matilda B svarar Axel A
    Hej Axel!
    Det gör mig så glad att höra! Mitt mål var ju som sagt att hitta rätt köpare för just din lägenhet och det tror jag verkligen att vi gjorde. Alltid kul att få jobba med så fantastiska säljare! Nu ska vi bara se till att hitta er nästa lägenhet med!

Lars E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpt och sålt av Richard. I varje kontakt positiv och kunnig.
    Stort informationsflöde om marknad och kunder mellan köp och sälj. Ordning och reda. Läs mer
    2020-09-07 Richard P svarar Lars E
    Tack Lars för ett mycket fint omdöme och för förtroendet att få hjälpa er med bostadsaffärerna!
  • 2020-09-06

Sara K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av mäklare Richard Petterson. Han är trevlig, pålitlig, lugn men samtidigt snabb i kontakten. Allt känns enkel, rättvist och hedervärt vilket känns viktigt när det gäller så stora affärer som bostadsaffärer. Läs mer
    2020-09-07 Richard P svarar Sara K
    Hej Sara!
    Tack vad fint skrivet! Tack också för ett mycket trevligt samarbete och för förtroendet.
  • 2020-09-03

Janne W skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabbt, smidigt och trevligt. Ett nöje att köpa bostadsrätt av Anna. Läs mer
  • 2020-09-02

Kerstin T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålt en lägenhet med ca 500000 i förlust.
    Björn är en mycket behaglig person som gör ett utmärkt jobb.
    Naturligtvis hade jag önskat få tillbaka pengarna men Björn har gjort ett bra jobb och mina förväntningar var
    nog inte att få igen mitt utlägg till fullo.
    Min upplevelse är bra! Läs mer
  • 2020-08-31

Niklas L skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Påläst mäklare, kunde svara på allt om objektet. Allt gick smidigt vid signering och överlämnandet. Rekommenderas!! Läs mer
  • Jonas E

2020-08-28

Jonas E skrev om Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Grymt personlighet, erfaren och en av dom mest proaktivt mäklarna vi jobbat med. Läs mer
  • 2020-08-27

Edward William C skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi köpte vår lägenhet via Richard för ett antal år sedan och valde igen att sälja med honom. Allt har gått väldigt smidigt, och vi skulle gjort samma val igen om vi kunde. Vi sålde en 2a i gärdet på första våningen. Processen var smidig och vi fick ett pris som vi var nöjda med.

Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2020-08-27 Richard P svarar Edward William C
    Tusen tack William, så uppskattat att ni skrivit ett så fint omdöme och stort tack för förtroendet att få hjälpa er även med försäljningen. Vi hörs igen!
  • 2020-08-27

Sara N skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi fick stort förtroende för Rebecka direkt när vi träffade henne. Det var första gången för oss att sälja en lägenhet och att då ha en mäklare som Rebecka som är professionell, driven, lyhörd, trevlig och alltid tillgänglig för frågor (stora som små) var perfekt. Vi kände oss trygga under hela processen som gick väldigt snabbt och vi fick betydligt mer för lägenheten än vi trodde att vi skulle kunna få. Vi är väldigt glada att just Rebecka hjälpte oss med försäljningen och vi kan varmt rekommenderar henne! Läs mer
  • 2020-08-25

Yifeng F skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    The broker only arranged 1 visiting to sell my apartment. Since it's the first time I sell an apartment, I didn't realize that this is not common until I talked to my friends. Läs mer
    2020-08-25 Richard P svarar Yifeng F
    Hi Yifeng,
    Thank you for taking your time to give me a review.
    I was really surprised by your rating to be honest. Most sellers are pleased with not needing to have a lot of viewings, and the selling process also went according to the plan I presented to you before starting the sale. I would rather say it´s a proof of our efficiency. During the sale we were able to get over 20 persons interested, 14 people to see the apartment and 4 participants in the bidding which landed at a really good price after 4 days of biddings. I can assure you that if more viewings would have been needed, I would have provided them!
  • 2020-08-24

Carl Johan M skrev om Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Thilde gjorde ett mycket bra jobb trots försvårande omständigheter iom Corona. Läs mer
  • 2020-08-14

Thomas E skrev om Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Thilde har sålt min lägenhet på Gärdet i Stockholm.
    Thilde gav från första ett mycket sympatiskt, engagerat och kunnigt intryck. Detta har bestått under hela försäljningsprocessen.
    På grund av den pågående pandemin så har det funnits begränsningar I hur vi har kunnat genomfört försäljningen. Thilde har varit mycket kreativ och flexibel i att finna lösningar som i slutändan bidrog till en lyckad försäljning.
    Under processen har hon varit bra på att informera om vad som händer vilket skapade ett stort förtroende.
    Thilde har levt upp till och överträffat mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera Thilde om ni söker en riktigt bra mäklare!! Läs mer
  • 2020-08-12

Karolina M skrev om Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Thilde kändes mycket seriös och angelägen om att alla frågor besvarades och köpet kändes tryggt pga det. Läs mer
  • IDA K

2020-08-12

IDA K skrev om Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Toppenbra mäklare med stenkoll på läget! Läs mer
    2020-08-14 Matilda B svarar IDA K
    Hej Ida!
    Tack snälla! Det är utan tvekan mitt mål att alltid hålla stenkoll, så att du upplever det med glädjer mig oerhört! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2020-08-10

Alexandra F skrev om Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Thilde var mäklaren jag köpte min nya bostad utav. Proffsig, positiv och påläst. Engagerad och personlig! Rekommenderar Thilde till den som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2020-08-10

Lena S skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har köpt en lägenhet 113 m2 - renoveringsobjekt- på Östermalm.
    Mäklaren skötte sitt uppdrag på ett proffsigt sätt och var trevlig Läs mer
    2020-08-13 Richard P svarar Lena S
    Tack Lena, mycket uppskattat! Jag hoppas att ni kommer trivas bra med bostaden och jag är övertygad om att den kommer bli väldigt fin när ni är klara. Lycka till!
  • 2020-08-09

Stefan G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Från en köpares perspektiv har Richard överträffat samtliga mina förväntningar. Mycket förtroendeingivande, tydlig och transparent process hela vägen från visning till tillträde. Utöver god kännedom kring såväl objektet i fråga som Östermalms bostadsmarknad överlag så har Richard bistått med goda idéer kring min renovation.

Självklar 5/5 med en guldstjärna i kanten. Läs mer
    2020-08-13 Richard P svarar Stefan G
    Tack snälla Stefan, det var mycket fint skrivet och väldigt uppskattat. Jag är övertygad om att ni kommer trivas jättebra och kommer göra en redan fin bostad ännu finare. Ni är alltid så välkomna att höra av er, På återhörande!
  • 2020-08-07

Alexander W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra. Trovärdig, ärlig, lättsam och hårt arbetande. Björn höll 15 visningar och tog hand om 77 spekulanter innan han tillslut fick lägenheten såld. Fantastiskt engagemang och han gav sig inte trots de många visningarna.

Jag rekommenderar Björn till alla jag känner som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2020-08-07 Björn S svarar Alexander W
    Stort tack Alexander! Roligt att du uppskattar mitt arbete, känns jättebra att det gick vägen till slut. Hälsningar Björn
  • 2020-08-07

Cathrine N skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Rebecka, hon var lika professionell båda gångerna. Rebecka är mycket lyhörd med stor kunskap om marknaden. Hon är även väldigt lätt att samarbeta med, alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Vi är enormt tacksamma för att vi kom i kontakt med Rebecka och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-08-05

Oscar J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tycker att Richard skötte sitt jobb väldigt väl och kontakten med honom har varit så bra som man kan önska. Läs mer
    2020-08-13 Richard P svarar Oscar J
    Tack Oscar, uppskattar förtroendet och omdömet. Hoppas vi får möjligheten att samarbeta ihop i framtiden igen!
  • 2020-08-05

Håkan Arvid K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpt en liten 1,a på Gärdet!
    Duktig mäklare som alltid ger snabb återkoppling på frågor!
    Helnöjd kund! Läs mer
    2020-08-13 Richard P svarar Håkan Arvid K
    Tack Håkan, det var känns skönt att höra. Jag hoppas att du kommer trivas bra med nya bostaden. Har du några frågor så är du alltid välkommen att höra av dig!
  • 2020-08-04

Gabriel Z skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kunnig, ärlig och inga konstigheter, skötte allt väldigt professionellt. Läs mer
    2020-08-04 Björn S svarar Gabriel Z
    Stort tack Gabriel! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • 2020-08-03

Viktor H skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Rebecka är en duktig mäklare som inte ger upp utan lyckas alltid med affärer. Fastighetsbyrån känns som ett tryggt val av mäklarbolag. Läs mer
  • 2020-07-29

Josephine S skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt trevlig, professionell och ödmjuk! Snabb och smidig på att kommunicera. Läs mer
  • Gösta T

2020-07-28

Gösta T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proaktiv, trevlig och rak, uppskattat hans tjänster mkt. Bra bemötande realistisk med egna ideer. Läs mer
    2020-07-28 Björn S svarar Gösta T
    Stort tack! Roligt att ni uppskattar mitt sätt arbeta, allt gick snabbt och smidigt. Hälsningar Björn
  • 2020-07-27

Carry L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi köpte el lägenhet på Erik Dahlbergsgatan 36
    Hon sköte sig perfekt under hela processen? Läs mer
  • 2020-07-23

ANN E skrev om Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa tog hand om försäljningen/visningarna (många visningar) av min lägenhet på Östermalmsgatan. Lovisa var alltid professionell, snabb, hjälpsam och positiv när vi hade telefon/mess-kontakt. Lovisa visade stort ansvar och engagemang när budgivningen tog fart, men höll hela tiden huvudet kallt och stämde av med mig för att vara säker på att det blev som jag ville. P g a mig blev det väldigt bråttom att skriva kontrakt. Lovisa fick besked mindre än en halvtimme innan vi skulle signera. Trots detta visade Lovisa inga tecken på frustration eller stress. Det var imponerande hur lugn och cool Lovisa var med att ordna klart alla papper och när vi mötte köparna. Jag är så tacksam och glad över försäljningen som gick snabbt och smidigt till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Lovisa till alla som vill sälja sin lägenhet! Läs mer
    2020-07-23 Lovisa H svarar ANN E
    Tack snälla Ann för dina fina ord. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Önskar dig allt gott.

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm