Läs vad 191 Läs vad Richard Petersson

• 2021-01-10
    Han har varit mycket profitionell i sin hantering av vårt köp av lägenhet
    Bengt Ö
    • 73.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-12-23
    Köp av lägenhet i centrala Stockholm. Snabb, korrekt och månar om både säljare och köpare
    Tomas K
    • 41.0 m²
    • Östermalm / Vasastan
  • 2020-12-11
    Super trevlig och kunnig mäklare.

Kändes väldigt erfaren och trygg.

Vi har inget negativt att säga om Richard en
    reco kille =)
    Archibald H
    • 77.0 m²
  • 2020-12-07
    Rutinerad mäklare med snabb återkoppling och driv.
    Mycket nöjd.
    Edward J
    • 1:a
    • 28.0 m²
  • 2020-11-28
    Richard Peterson har hjälpt oss med försäljning av vår bostadsrätt på Gärdet.Han har visat stor kunnighet,effektivitet och stort engagemang och det blev ett fint resultat! Dessutom har han varit mycket trevlig!
    Hälsningar Cecilia och Henrik Stannow
    Cecilia S
    • 54.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-11-23
    Vi har köpt en trea av Richard, och veckan efteråt sålde han vår fyrarummare på Östermalm. Richard är mycket professionell, med ett personligt, affärsmässigt och trevligt bemötande. Jag trodde att han skulle sälja vår lägenhet till topp-pris, och den aningen besannades. En mycket rekommendable fastighetsmäklare, som jag kommer att rekommendera när jag får tillfälle.
    Christer F
    • 4:a
    • 120.0 m²
  • 2020-11-23
    Richard skötte vår försäljning på ett korrekt och trevligt sätt.
    Richard var lätt att få tag i och bra på att återkoppla efter visningar.
    Eva F
    • 75.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
  • 2020-11-08
    Richard visade sig vara precis så engagerad och proffsig som vi upplevde honom vid vårt första möte. Vi hade valt honom oavsett vilket mäklarföretag han hade representerat och det är nog ingen vild gissning att Richard driver sin egen mäklarverksamhet om några år. Vi är mycket nöjda med allt kring försäljningen av vår bostad, den blev perfekt.
    Tom W
    • 82.0 m²
  • 2020-11-03
    Vi upplevde Richard som mycket lyhörd, strukturerad, kunnig och väldigt professionell vid våra möten. Han hjälpte oss på ett mycket bra sätt. Kan varmt rekommendera honom!
  • 2020-10-26
    Väldigt professionell och tydlig genom hela processen av mitt köp av lägenhet. Alltid engagerad och svarade på alla frågor jag hade. Toppen helt enkelt!
    Wilhelm K
    • 1:a
    • 22.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte