67 rekommendationer

Richard Petersson
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

För mig är det bästa att arbeta som fastighetsmäklare möjligheten till att kunna utvecklas och alltid prestera på topp. Varje dag, och i varje affär. Det viktigaste med mitt jobb tycker jag givetvis är att ha nöjda kunder och att bygga långsiktiga relationer. För att kunna lyckas med detta sätter jag stort värde i att alltid kunna se möjligheter, att vara lyhörd för kundernas behov samt att alltid vara positiv.

Jag brinner för att skapa trygghet och bygga förtroende hos både köparen och hos säljaren. Det är extra viktigt eftersom att många ser bostadsaffären som den viktigaste affären man gör i livet. Jag lyckas med mitt jobb för att jag är målinriktad, förstår vikten av att arbeta strukturerat och att värdesätta alla moment och alla kontakter i varje enskild affär.
Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Richard att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Richard Petersson

• Louise F
    Louise F skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte att han agerade alldeles utmärkt, men jag känner mig ’lurad på konfekten’. Minst 500’ mindre betalt än förväntat. Läs mer
    2018-05-05 Richard P svarar Louise F
    Hej Louise,
    Vad kul att höra att du känner att mitt agerande varit bra, det känns superkul att höra!

Tack för feedbacken, det är ytterst viktigt för mig att ni som säljare får realistiska förväntningar. Sen vi träffades för första gången för cirka ett år sedan så har marknaden och priserna sjunkigt kraftigt vilket gör att vi inte haft möjlighet till att nå de nivåer som var möjliga då.
    Slutpriset vi fick ligger på en både för marknaden och området hög nivå men förstår såklart att det är tråkigt när marknadsutvecklingen har varit negativ det senaste året.

Ha en fortsatt fin vår!

• Leena L
    Leena L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är kunnig och engagerad och jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Han är vänlig och har stort tålamod och alltid snabb med att ge information och lätt att komma i kontakt med alla dagar i veckan. Vid en eventuell framtida försäljning skulle jag kontakta Richard för nytt mäklaruppdrag. Jag kan varmt rekommendera Richard som val av mäklare. Läs mer
    2018-04-21 Richard P svarar Leena L
    Tack Leena, det värmer mycket att höra!
    Stort tack för ditt förtroende, tålamod och flexibilitet med visningarna. Det var ett bra samarbete, stort tack och lycka till framåt!
  • Philip T
    Philip T skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var driven och arbetare intensivt för att få så många spekulanter som möjligt. Tror få andra mäklare hade gjort det extra lilla Richard gjorde. Läs mer
    2018-03-08 Richard P svarar Philip T
    Stort tack Philip, superkul att få sammarbeta med dig. Tack så mycket för förtroendet och det fina omdömet!

• Rickard L
    Rickard L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är en genuint trevlig person som brinner för sitt yrke. Tillgänglig varje gång jag har sökt honom gällande min försäljning, verkligen gjort allt för att göra sitt yttersta.
    Rekommenderar honom för försäljning inom området Östermalm då han är väldigt påläst. Läs mer
    2018-03-07 Richard P svarar Rickard L
    Jättetack Rickard och stort tack för förtroendet. Väldigt roligt att få äran att jobba med en så trevliga säljare och fin lägenhet!

All lycka framåt!

• Kine K
    Kine K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera att anlita Richard. Han hjälpte oss i samband med försäljningen av vår lägenhet och har varit mycket professionell och tillgänglig för frågor. Vidare var vi mycket nöjda med det hårda arbete han la ner i en svår marknad. Läs mer
    2018-03-07 Richard P svarar Kine K
    Men tack så hemskt mycket, det känns jätteroligt att höra att ni känner er nöjda och jag är väldigt tacksam för att jag fick möjligheten att sammarbeta med er. All lycka framåt!

• Magnus G
    Magnus G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra koll på marknaden, utmärkt uppföljning Läs mer
    2018-02-22 Richard P svarar Magnus G
    Tack Magnus och grattis till köpet, där kommer du trivas utmärkt!
  • Elin B
    Elin B skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard Petersson var kunnig och professionell i sitt kundbemötande samt svarade på våra frågor på ett snabbt och tydligt sätt. Bemötandet översteg våra förväntningar. Läs mer
    2018-02-19 Richard P svarar Elin B
    Tack Elin, mycket kul att höra. Jag hoppas att ni kommer trivas bra och önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Nils L
    Nils L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande och ett vettigt utgångspris, i dagens marknadsläge. Bra upplägg och utgångspriset överträffades med ca 5 %, rimligt. Lätt att ha kontakt med Richard. Läs mer
    2018-02-12 Richard P svarar Nils L
    Tack Nils, vad trevligt att höra. Tack också för en genomgående bra dialog och tillgänglighet. Lycka till framåt!

• Sebastian K
    Sebastian K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick en positiv bild av Richard! Trots dålig marknad så kämpade han in många privatvisningar och successivt nya bud vilket tillslut nådde upp till mina krav. Så att affär kunde genomföras Läs mer
    2018-02-12 Richard P svarar Sebastian K
    Tack så mycket Sebastian, det var en väldigt fin lägenhet att jobba med och tack för tillgängligheten och förtroendet!

• Sean H
    Sean H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Han var trevlig och bemötande. Han förklarade frågor som vi hade. Han kanske hade lite svagt kunskap om byggtekniska frågor. Läs mer
    2018-02-08 Richard P svarar Sean H
    Hej Sean,
    Stort tack för din feedback och vad roligt att höra att ni fick svar på de frågor ni hade. Ingående byggnadstekniska frågor kontrollerar vi dock innan vi besvarar rakt av för att säkerställa att köpet baseras på korrekta uppgifter.

• Lars E
    Lars E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Träffade ej mäklaren på visning. Assistent som var trevlig
    men ej kunnig om vädersträck eller funktioner i lgh.
    Vid kontraktskrivning var Richard korrekt och trevlig. Läs mer
    2018-02-08 Richard P svarar Lars E
    Hej Lars,
    Det var oturligt att vi inte fick möjligheten att träffas på visningen, vanligtvis håller jag alltid mina visningar själv. Denna visning efterfrågades på en tid då jag sedan länge varit uppbokad. I samförstånd med säljarna valde vi att låta en av mina kollegor hålla visningen där jag sedan svarade på frågor och hanterade kontakt med spekulanter och visningsdeltagare.

• Johan L
    Johan L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard gjorde ett bra jobb med stort engagemang vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2018-01-22 Richard P svarar Johan L
    Hej Johan,
    Tack Johan vad trevligt att höra. Tack för omdömet och hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet sen!

• Cecilia T
    Cecilia T skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Topp!
    Trevlig, flexibel och gör sitt yttersta. Läs mer
    2018-01-16 Richard P svarar Cecilia T
    Tack Cecilia och tack för ditt förtroende samt goda samarbete!
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam vid alla frågor i processen. Snabba svar trots juluppehåll. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har varit mig väl behjälplig vid min lägenhetsförsäljning. Lägenheten såldes innan den ens kom upp på Hemnet vilket visar på att Richard/Fastighetsbyrån har arbetat bra med att marknadsföra min lägenhet. Jag rekommenderar Richard vidare då jag tycker att han är serviceminded och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Emily W
    Emily W skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är grym! Supermotiverad till att göra ett bra jobb och väldigt driven när det kommer till att göra både säljare och köpare nöjda. Rekommenderar Richard starkt! Läs mer
    2017-12-19 Richard P svarar Emily W
    Men tack så hemskt mycket Emily, skönt att du känner så! Hoppas att du kommer att trivas utmärkt och att du får en fin stundande jul:)
  • André
    André skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Erik Andersson från Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden rekommenderade Richard. Han hade helt rätt! Tack för bra kommunikation och fin försäljning. Rekord i föreningen. Läs mer
    2017-12-11 Richard P svarar André
    Tack så mycket för förtroendet André! Skönt att höra att man levde upp till förväntningarna och att du kände att resultatet blev bra.
    Hörs framåt!
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var mycket professionell och tillmötesgående gällande information om objektet och möjlighet för oss att få en privat visning. Dessutom var Richard mycket snabb på återkoppling i vår kommunikation. Vi är mycket nöjda med Richard och hans förmåga att värna både vårt (köpare) och säljarens intresse. Läs mer
    2017-12-04 Richard P svarar Kristoffer J
    Tack så mycket Kristoffer, det känns jättekul att höra! Tack för ett fint omdöme och lycka till med er nya lägenhet, den är superfin!
    Vi syns framåt!
  • Kersti E
    Kersti E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick ett trevligt och glatt bemötande
    Richard är positiv och enkel att förstå
    Han åkte till min dotter och ordnade hela affären då jag befinner mig i Spanien.
    Det kan man säga är service av hög kvalite👍 Läs mer
    2017-11-28 Richard P svarar Kersti E
    Tack Kersti!
    Tack även för all hjälp, styling och tillgänglighet. Hoppas att du har det bra och njuter av värmen:)
    Ha en fortsatt fin höst!
  • Carl P
    Carl P skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har varit mycket informativ och engagerad i försäljningen av min lägenhet. Han har varit lätt att nå och alltid tagit sig tid.
    Vill varmt rekommendera Richard som mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Richard P svarar Carl P
    Tack Carl, det betyder mycket för mig att höra. Tack för ett väldigt gott samarbete och att du varit väldigt behjälplig, bidragit med ett gott engagemang, flexibilitet och uthållighet. Det är mycket uppskattat. All lycka framåt!
  • David L
    David L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard bemötte mig väl, och var enkel att ha kontakt med. Läs mer
    2017-11-20 Richard P svarar David L
    Tack David, detsamma till dig. Jag hoppas att du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet!
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte att vi hade en väldigt bra dialog och Richard var lätt att ha att göra med.
    Han jobbade hårt pga seg markand och lyckades få upp budet något trots att det inte blev någon budgivning. Läs mer
    2017-11-19 Richard P svarar Ulrika R
    Tack för en fin rekommendation Ulrika och vad skönt att det blev bra till slut. Jag hoppas att du kommer trivas bra sen och får en skön höst nu:)
  • Johan G
    Johan G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Som köpare är jag mycket nöjd. Läs mer
    2017-11-17 Richard P svarar Johan G
    Vad roligt att höra Johan, lycka till med ditt nya boende!
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi fick ett vänligt bemötande och insåg tidigt att Richard var en duktig och förtroendeingivande säljare. Genomgående snabb återkoppling trots sena kvällar bidrog till en snabb försäljningsprocess. Läs mer
    2017-11-17 Richard P svarar Marcus N
    Tack Marcus!
    Känns väldigt roligt att höra att ni känner er nöjda. Jag tackar för ett gott samarbete och förtroende. All lycka med nya boendet framåt.
    Fortsatt trevlig fredag och stundande helg!
  • Anders N
    Anders N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig, påläst och intresserad Läs mer
    2017-11-17 Richard P svarar Anders N
    Tack så mycket Anders, vad kul att höra:)
  • Lena L
    Lena L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell, vänlig, kreativ och mån om att bistå kunden på alla sätt och vis. Läs mer
    2017-10-30 Richard P svarar Lena L
    Tack Lena, väldigt uppskattat!
    Tack själva för ett mycket gott samarbete:)
  • Jan-åke Å
    Jan-åke Å skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är en utomordentligt trevlig person och en ytterst professionell och kompetent mäklare! Jag har enbart positiva saker att säga om honom. Han får de allra bästa rekommendationer!
    👍👍👍 Läs mer
    2017-10-26 Richard P svarar Jan-åke Å
    Tack Jan-Åke, Känns väldigt roligt att höra!
    Tack för ett väldigt gott och trevligt samarbete, önskar er en trevlig fortsättning på hösten så syns vi längre fram!
  • Fredrik
    Fredrik   skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag köpte en bostadsrätt av Richard och är väldigt nöjd med honom genom hela processen. Min upplevelse är att Richard anstränger sig mer än genomsnittet och har hjälpt till med många detaljfrågor som andra mäklare ofta skjuter ifrån sig. Jag vill verkligen rekommendera Richard. Läs mer
    2017-10-23 Richard P svarar Fredrik
    Tack Fredrik för dina fina ord, känns jätteskönt att höra att det har känns bra för dig!
    Jag hoppas att du kommer trivas utmärkt och får en härlig höst!
  • Eric H
    Eric H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättebra kontakt under hela processen. Får svar på frågor oavsett tidpunkt. Man känner sig trygg i en stor process. Läs mer
    2017-10-02 Richard P svarar Eric H
    Tack så mycket Eric, det känns väldigt skönt att höra att det har känts tryggt och bra för er. Ni har köpt en väldigt fin lägenhet som jag önskar er all lycka i!
    Vi hörs snart igen:)
  • Erik K
    Erik K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mkt bra o professionellt bemötande samt tillgänglighet.
    Alltid beredd att svara på frågor.
    Mkt god kundupplevelse. Läs mer
    2017-09-08 Richard P svarar Erik K
    Tack Erik, väldigt uppskattat att höra.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas utmärkt i er nya lägenhet.
    Ha en fortsatt fin helg!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt, lugnt och strukturerat. Läs mer
    2017-09-06 Richard P svarar Johanna E
    Tack så mycket det känns kul att höra och hör av dig om du har några frågor framåt.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra! Bra service och tillgänglig stor del av dygnet per telefon. Det uppskattar jag mycket hos en mäklare. Läs mer
    2017-09-06 Richard P svarar Gustav P
    Kul att höra Gustav, tack så mycket och lycka till med nya boendet!
    Hör av dig om du har några frågor:)
  • Johanna  L
    Johanna  L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var superproffsig genom hela försäljningen och väldigt lyhörd för mina önskemål. Hela affären kändes trygg, välskött och anpassad. Jag har absolut ingenting att anmärka på och är supernöjd! Läs mer
    2017-08-23 Richard P svarar Johanna  L
    Vad härligt att höra Johanna, tack för det fina omdömet:)
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har varit fantastiskt trevlig och duktig! Läs mer
    2017-08-21 Richard P svarar Sofia G
    Tack Sofia, vad kul att höra!
    Tack också för all hjälp under processen:)
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard gjorde ett väldigt bra jobb genom hela processen. Väldigt snabb uppdatering och konstant bra återkoppling. Lätt att ha att göra med och även att bolla tankar med. Av de mäklare jag haft erfarenhet av hittills är Richard helt klart den bästa! Rekommenderas stort! Läs mer
    2017-08-21 Richard P svarar Marcus E
    Tack Marcus, det känns väldigt kul att höra!
    Det har varit väldigt smidigt att samarbeta med er också och tack för förtroendet och all hjälp under processen:)
    Ha en fortsatt trevlig sensommar:)
  • Maria G
    Maria G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi bad att få en visning innan den öppna visningen, något som Richard ordnade trots att det var hans sista semesterdag. Vi köpte lägenheten och alla våra frågor har Richard skött på ett bra sätt. Läs mer
    2017-08-21 Richard P svarar Maria G
    Tack Maria, vad kul att höra!
    Ni har köpt en fantastisk lägenhet som jag hoppas att ni kommer att trivas utmärkt i:)
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig och lyhörd, snabb med återkoppling.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
    2017-08-21 Richard P svarar Daniel L
    Tack Daniel, vad trevligt att höra!
    Tack också för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen, lycka till framåt:)
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har varit mycket serviceminded och professionell. i sitt arbete. Han har alltid uppdaterat och återkopplat med mig efter varje steg i försäljningsprocessen vilket jag uppskattat mycket.
    Jag kan varmt rekommendera Richard. Läs mer
    2017-08-04 Richard P svarar Charlotte A
    Tack Lotta!
    Det värmer mycket att höra, det har varit toppen att jobba tillsammans med dig och Charlie också :)
    Hoppas att ni kommer trivas utmärkt i nya lägenheten!

Fortsatt fin sommar:)
  • Veronica K
    Veronica K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Östermalms bästa mäklare!

Jag har kommit i kontakt med många mäklare i mina dagar, både som säljare och köpare och Richard är i särklass en av de mest professionella och tillmötesgående mäklare jag har stött på.

Jag anlitade Richard för att sälja min lägenhet på Östermalm och jag kunde inte vara nöjdare med mitt beslut.

Richard är en extremt engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att du som säljare ska kunna känna dig trygg och få ut det mesta av din försäljning. Han lyssnade på mina behov, visade på stor kunskap om marknaden, var alltid snabb på återkoppling och det jag gillade allra mest var att han förstod värdet av att ge de potentiella köparna tid, information, bra bemötande och uppföljning, något som jag tycker många mäklare missar.

Efter försäljningen var han också till stor hjälp med tips och råd i mitt sökandet efter min nya drömbostad!

Richard levererade över mina förväntningar på alla plan och jag kan varmt rekommendera honom för alla som letar efter en mäklare i området! Läs mer
    2017-06-30 Richard P svarar Veronica K
    Men tack så hemskt mycket, Veronica det värmer verkligen att få höra så fina ord!
    Jag är väldigt tacksam att vi fick chansen att jobba ihop och jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt i ert nya boende nu framöver!

Ha en superfin helg nu!:)

• Barbro J
    Barbro J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande o levde upp till min förväntan o lite till Läs mer
    2017-06-22 Richard P svarar Barbro J
    Tack så mycket Barbro, vad roligt att höra att ni är nöjda:)

Fortsatt fin dag och glad midsommar!

• Per S
    Per S skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket professionellt och hjälpsamt. Ordnade med extra visning då vi frågade efter det. Läs mer
    2017-06-19 Richard P svarar Per S
    Tack så mycket Per, vad kul att höra att ni känner så!
    All lycka med nya lägenheten, hoppas att ni kommer njuta av den härliga utsikten!

• Eric Å
    Eric Å skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stockholms i särklass bästa mäklare!
    Jag kan verkligen rekommendera mäklaren Richard Petersson!

Jag har själv både sålt och köpt flertalet gånger och haft mycket kontakt med olika mäklare, men aldrig stött på någon så pass proffsig mäklare som Richard.

Richard gjorde ett gott intryck från första början och är mycket ordentligt, noggrann och dessutom mycket trevlig. Han har en fantastisk kunskap om marknaden och gjorde verkligen allt för att min affär skulle bli så bra som möjligt!

Han är snabb på att återkoppla och arbetade verkligen med kunder och visningar (han gjorde verkligen det där "lilla extra" som andra mäklare bara pratar om). Dessutom fick vi ett bättre slutpris än vi vågat hoppas på.

Efter försäljningen så hjälpte han också till att hitta mitt nya drömboende genom sitt breda kontakt- och kundnät!

Jag kan bara lyfta på hatten och ge mina allra bästa rekommendationer till Stockholms bästa mäklare! Läs mer
    2017-06-19 Richard P svarar Eric Å
    Tack så hemskt mycket Eric, det känns helt underbart att få ett sådant fantastiskt omdöme!
    Det har varit härligt att få samarbeta med dig och jag är glad att allting blev så bra, du har verkligen köpt en av områdets bästa lägenheter!
    All lycka och du är alltid välkommen om jag kan hjälpa dig med något!

Fortsatt fin dag!

• Sebastian G
    Sebastian G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För en vecka sedan hade jag inte ens funderat på att flytta. Jag gick på en visning med Fastighetsbyrån, och hittade en jättefin lägenhet. Mäklaren rekommenderade en kollega som nästa dag kom hem till mig och började planera försäljning av min bostad.

2 dagar senare fanns det en spekulant och nu är affären klar!

Jag är hur nöjd som helst och skulle rekommendera Fastighetsbyrån alla dagar i veckan och kommer garanterat anlita dom igen vid min nästa bostadsaffär, både som köpare och säljare! Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Enorm trevlig tillmötesgående och förtroende ingivande Läs mer
    2017-06-03 Richard P svarar Matilda E
    Tack Matilda, det känns jättebra att höra att ni känner så. Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i er nya lägenhet och har ni några frågor så är ni alltid välkomna!

Fortsatt fin sommar!

Med vänliga hälsningar! Richard Petersson Fastighetsbyrån - Östermalm
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt, jordnära, ödmjukt och påläst Läs mer
    2017-06-02 Richard P svarar Rasmus P
    Tack Rasmus!
    Det är väldigt uppskattat att höra, önskar er all lycka till med nya bostaden och har ni några frågor/funderingar är ni alltid väkomna!

• Ebba W
    Ebba W skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig service, hjälpsam och snabb att svara på frågor.
    Upplevde afffären som trygg och säker.

Rekommenderar Richard. Läs mer
    2017-02-22 Richard P svarar Ebba W
    Hej,

Tack så mycket, vad skönt att höra.
    Jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt!
    Vi hörs framåt tillträdet!

Med vänliga hälsningar! Richard Petersson Fastighetsbyrån - Östermalm
  • Ocean Jan H
    Ocean Jan H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är driven och ambitiös. Alla möten med Richard är givande, informativa och rena nöjet. Han har gjort att försäljningen gått smidigt och enkelt. Jag upplevde en trygghet i att han håller koll och hjälper till att dirigera allt som ska göras inför och vid en försäljning.
    Varit flitig från dag ett och kunna leverera över förväntan. Såld innan visning med områdesrekord.
    Skulle rekommendera honom till alla som ska sälja i området och hoppas på att han finns till hands nästa gång det blir dags för flytt. Läs mer
  • Arsh N
    Arsh N skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Very professional and a true hunter !! Läs mer
    2017-01-22 Richard P svarar Arsh N
    Thank you very much, that means alot!
    And thank you for a great teamwork, you guyes have done a great job!
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard var snabb med att bemöta oss med enskild visning, var snabb med återkoppling mellan säljare och vi köpare! Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2016-12-05 Richard P svarar Madeleine A
    Hej Madeleine,
    Tack så mycket det glädjer mig väldigt mycket att höra att ni känner er nöjda!
    Ni är alltid varmt välkomna att kontakta mig med frågor eller om jag kan hjälpa er på något vis,
    Önskar er all lycka med nya lägenheten!

Fortsatt trevlig kväll,
  • Danielle H
    Danielle H skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande. Richard visar att han är beredd att jobba och är mån om att jag som kund ska bli nöjd. Jag tycker dock att Richard kunde agerat mer proaktivt. Läs mer
    2016-12-05 Richard P svarar Danielle H
    Hej Danielle,
    Tack det är väldigt uppskattat att höra att du känner att jag gör vad jag kan för att ni ska bli nöjda, det är mitt yttersta mål!
    Tack så mycket för feedbacken, jag tar till mig det men hoppas ändå att ni känner er nöjda med det fantastiska resultat vi nådde!

Fortsatt trevlig kväll,
Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Martin Sjöman
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Björn Strömberg