Richard Petersson

Richard Petersson

Richard Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Richard Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Richard Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-07 och har fått 309 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Petersson har haft 70 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

För mig är det bästa att arbeta som fastighetsmäklare möjligheten till att kunna utvecklas och alltid prestera på topp. Varje dag, och i varje affär. Det viktigaste med mitt jobb tycker jag givetvis är att ha nöjda kunder och att bygga långsiktiga relationer. För att kunna lyckas med detta sätter jag stort värde i att alltid kunna se möjligheter, att vara lyhörd för kundernas behov samt att alltid vara positiv.

Jag brinner för att skapa trygghet och bygga förtroende hos både köparen och hos säljaren. Det är extra viktigt eftersom att många ser bostadsaffären som den viktigaste affären man gör i livet. Jag lyckas med mitt jobb för att jag är målinriktad, förstår vikten av att arbeta strukturerat och att värdesätta alla moment och alla kontakter i varje enskild affär.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 309 Läs vad Richard Petersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket initierat, seriöst och proffesionellt arbete! Rekommenderar verkligen Richard.
    Tack vad fint att höra, tack för förtroendet och ett trevligt samarbete! Richard Petersson
    2022-09-16 Verifierad kund
    Richard har varit ständigt tillgänglig och behjälplig med allt vi kunde tänkas önska. Han har varit helt kanon!
    Tack snälla Tim vad fint att höra! Stort tack för förtroendet att fått hjälpa er med försäljningen! Richard Petersson
    2022-09-16 Verifierad kund
    Gör alltid sitt bästa, alltid tillgänglig och generellt lätt att ha att göra med!
    Tack Juno, vad fint att höra! Tack för ett mycket trevligt samarbete! Richard Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-09-09 Verifierad kund
    Kundorienterad och mycket kunnig om objektet och omgivningarna
    Tack Per, trevligt att höra! Stort grattis till nya bostaden! Richard Petersson
    2022-09-03 Verifierad kund
    Richard är en proffsig och trevlig mäklare. Han har hela tiden hållit oss informerade under affärens gång. Vi kan med glädje rekommendera honom.
    Tack Eva, vad fint att höra! Tack också för ett konstant trevlig bemötande och fint samarbete! Vi ses snart igen! Richard Petersson
    2022-09-02 Verifierad kund
    Richard har varit proffsig rakt igenom hela processen med en hög tillgänghet och alltid positiv anda. Varit snabb på att kontakta spekulanter och även återkoppling till oss som säljare. Vi har känt oss trygga med honom genom hela processen.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Very professional and competence
    Thank you, so happy to hear! And congratulations to you new apartment. See you soon! Richard Petersson
    2022-08-31 Verifierad kund
    Tillgänglig, positiv och lyhörd
    Tack så mycket Alexandra och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Richard Petersson
    2022-08-14 Verifierad kund
    För mig var tillgänglighet, proaktivitet och transparens absolut viktigast i val av mäklare och Richard uppfyllde de kraven med råge. Hade en tydlig plan frå dag ett, tog feedback och synpunkter mycket bra och höll mig i loopen även för att bara checka in. Mycket nöjd!
    Tack Jonathan, vad glad jag blir av att läsa! Stort tack för ett mycket trevligt och fint samarbete. Ni gjorde en fantastisk insats med lägenheten vilket var mycket uppskattat! Vi ses snart igen. Richard Petersson
    2022-06-16 Verifierad kund
    Rikard är en trevlig, lugn och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar! Trots en väldigt skakig marknad kändes jag mig lugn och trygg genom hela processen och är nöjd med resultatet.
    Tack Nike, vad uppskattat att höra! Jag får tack för ett smidigt och mycket trevligt samarbete, vi ses snart igen när det är frånträdesdags! Richard Petersson