Anna Alvagard

Anna Alvagard

Anna Alvagard är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Alvagard har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Anna Alvagard har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-12 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Alvagard har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig!

74 omdömen om Anna Alvagard

Sedan starten hos Reco 2012
therese L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Gärdet

Lugn och metodisk mäklare, kan starkt rekommendera.

Svar från Anna Alvagard

Tack Therese för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Trevlig dag Hälsningar Anna

Peter N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Bra bemötande, Proffsig. Bra medling mellan köpar och säljare

Svar från Anna Alvagard

Stort tack Peter för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna Alvagard Fastighetsbyrån

Stefan B
Östermalm

Engagerad, tillmötesgående, driven, proffsig ! Anna gjorde ett fantastikt arbete och överträffade mina förfäntningar. Skulle varmt rekomendera Anna till bostadssäljare.

Svar från Anna Alvagard

Hej Stefan Tusen, tusen tack för fina ord, uppskattas stort:). Så trevligt att ha med dig att göra:). Nu gjorde du min dag! På återhörande. Fortsatt trevlig måndag. Hälsningar Anna

Jörgen B
Östermalm

Jag har köpt mång hus och lägenheter genom åren, totalt 12 köp och försäljningar. Anna är tveklöst den bästa i alla kategorier: Komunikation Tydlig Lyhörd Lyssnar in och dessutom allmänt trevlig,

Svar från Anna Alvagard

Hej Jörgen Tusen, tusen tack för fina ord, uppskattas stort:). Nu gjorde du min dag:). Alltid så trevligt att ha med er att göra. Fortsatt trevlig måndag. Hälsningar Anna

Kerstin W
Östermalm / Gärdet

Anna lyckades över förväntan med försäljningen av min lägenhet på Gärdet - jag kunde inte vara mer nöjd! Jag kände mig trygg med en mäklare som är så erfaren, engagerad och kunnig. Jag fick så bra hjälp och goda råd under hela processen. Anna höll mig hela tiden informerad om vad som hände och hade stor flexibilitet med visningar. Trots osäkra tider så såldes min lägenhet snabbt, den behövde inte läggas ut på Hemnet och därmed var det ingen öppen visning. Ändå överträffade resultatet mina förväntningar både vad gäller...

Svar från Anna Alvagard

Gott nytt år Kerstin. Stort tack för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med dig att göra. Vi fick också super trevliga och nöjda köpare:), så härligt. Hoppas du nu kommer trivas med ditt nya liv på annan ort:). Allt gott och trevlig helg. På återhörande i början av året hälsningar Anna

Jarl A
Östermalm / City

Realistisk, ärlig, kommunikativ, ff a kunnig

Svar från Anna Alvagard

Hej Jarl Stort tack för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra:). På återhörande inom kort. Hälsningar Anna

Alexandra R
Östermalm

Bra bemötande och bra uppföljning samt återkoppling på alla frågor mm.

Svar från Anna Alvagard

Hej Alexandra Tack för fina ord, uppskattas stort. Hoppas våra nya köpare får det fint i din gamla bostad och du i er nya:). Alltid lika trevligt att ha med dig att göra. På återhörande. Allt gott Hälsningar Anna

Anna J
Östermalm

Anna är en dedikerad och proffsig mäklare som vi har stort förtroende för.

Svar från Anna Alvagard

Hej Anna Stort tack för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig dag Hälsningar Anna

Anna L
Östermalm

Engagerad! Tar väl hand om spekulanter. Noggrann.Trevligt bemötande mot alla.

Svar från Anna Alvagard

Hej Anna Stort stort tack för fina ord. Stort tack för förtroendet igen att ta hand om din bostadsaffär. Alltid lika trevligt att ha med dig att göra:). Fortsatt trevlig dag och på återhörande hälsningar Anna

Thomas K
Östermalm

Har bara positiva saker att säga om Anna. Hon är trevlig och hjälpsam, agerar professionellt, är påläst och insatt i detaljer.

Svar från Anna Alvagard

Stort tack Thomas för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra. Jag hoppas ni kommer trivas utmärkt i nya bostaden. På återhörande inom kort:).