Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm 2

• 2021-01-21
    Mattias var tydlig med förväntningar och gav välgrundande råd uppbackad med data både innan och under försäljningen. Bra muntlig och skriftliga uppdateringar under försäljningen som gjorde beslut lätta att ta.
    skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2021-01-08
    Marcus gjorde ett jättebra jobb. Hela styrelsen är jättenöjda! / Håkan
    Brf T
    • 48.0 m²
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2021-01-05
    Utifrån våra önskemål om en kort process för vår försäljning lyckades Mattias över förväntan. Han är effektiv, ger bra råd och är kunnig om marknaden. Vi är mycket nöjda!
    Anne H
    • 67.4 m²
    • Stockholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-12-16
    Kan varmt rekommendera Hanna, väldigt proffsig och engagerad och vi är så nöjda med vår försäljning.
    Marie B
    • 58.0 m²
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-12-13
    Vi sålde en 1,5 rummare på bv på Nedre Gärdet med utsikt över Tessinparken.
    Hanna var ihärdig med visningar och informerade oss löpande om läget och våra alternativ. Lägenheten såldes snabbt till det pris vi önskade.
    Lena W
    Lena W
    • 34.0 m²
  • 2020-11-26
    Hanna sålde vår lägenheten på Gärdet.

Trevlig, noggrann och tydlig hela vägen.

Över alla förväntningar!
    Axel D
  • 2020-11-24
    Marcus förmedlade min lägenhet i Hjorthagen. Blev så trevligt bemött och har under hela processen haft en god kommunikation och Marcus har varit lyhörd för mina behov och önskemål. Allt har fungerat superbra, jag rekommenderar Marcus varmt.
    Vibeke G
    • 44.0 m²
    • Stockholm
  • 2020-11-19
    Vi sålde vår villa genom Johan och Svensk Fastighetsförmedling. Johan har varit professionell och väldigt kommunikativ genom hela processen mot både oss och spekulanter och verkligen fått oss att känna förtroende och lugn. Vi kan varmt rekommendera att anlita Johan!
    Andreas T
    • 170.0 m²
    • Nora
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-11-17
    Vi har sålt en liten etta på Östermalm i dödsbo efter nära släkting. Hanna har varit mycket bra att ha att göra med. Hon är klok och förstående i sitt sätt. Rask och tjänstvillig för extra visningar. Vi kom inte riktigt upp i det pris jag förväntat, men vi kom ganska nära och jag fick viss förståelse för hur marknaden fungerar. Totalt sett är jag mycket nöjd.
    Jan Peter A
    • 24.0 m²
    • Östermalm
    Tack snälla Jan Peter för att jag fick möjlighet att hjälpa er och för en fin rekommendation!

• 2020-11-06
    Marcus förmedlade vår lägenhet i Hjorthagen. Vi var väldigt fästa vid vår bostad och tog god tid på oss hitta en ny. När vi väl bestämde oss för att sälja anpassade han sig på nolltid och åstadkom en snabb förmedling som genomlystes av respekt, transparens och kommunikation åt alla håll. Rekommenderar honom varmare än varmast!
    Louise Maria Alexandra Å
    • 44.0 m²
    • Hjorthagen
  • 2020-11-02
    Mattias hjälpte oss att sälja vår lägenhet på
    Gärdet med stor framgång. Han är tydlig, engagerad och trygg i sin roll som mäklare. Mattias håller dig som säljare kontinuerligt uppdaterad och ger utrymme för att skapa välgrundade beslut i säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera Mattias!
    Petra F
    • 2.5:a
    • 57.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Stort tack Petra! Det va superkul att få hjälpa er.

• 2020-10-31
    Sålt 29 kvadrat Grev Turegatan 64

Bemötandet med Hanna var synnerligen positivt och förtroende
    givande. Kände mig sedd och trygg med henne som mäklare.

Förväntningarna var i paritet med de som Hanna förmedlade.
    Slutpriset blev medelvärde av vad som förespeglades.

Jag vill verkligen uttrycka hur positivt jag upplevde kontakten med Hanna. Högsta betyg!! Utmärkt!
    Eva H
    • 29.0 m²
    • Östermalm
    Tack snälla Eva för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla din bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig!

• 2020-10-28
    Hanna skötte försäljningen av min bostadsrätt på Östermalm med bravur. Hela processen gick smidigt och utfallet blev över förväntan.
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Hanna.
    Barbro
    Barbro S
    • 48.0 m²
    • Östermalm
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen!

• 2020-10-27
    Genomgående bra upplevelse, från första mötet kontraktsskrivning.
    Patrik F
    • 32.0 m²
    • Östermalm
    Tusen tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!

• 2020-10-26
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas. Han proffsig och driven. Har tidigare varit i kontakt med olika mäklare och Andreas är helt klart bäst. Kommer absolut att kontakta honom för framtida försäljningar.
    Elias C
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tack och lycka till med ert nya bostadsköp!

• 2020-10-23
    Ett mycket proffsigt bemötande, klar i kommunikationen. Pålitlig och serviceminded och intiativrik. Lika bra på att hantera mig som säljare som köpare.
    Annika B
    • 62.0 m²
    • Djursholm
    Tack för dina ord Annika. Ett sant nöje att få samarbeta med dig.

• 2020-10-18
    Allt var mycket bra. Det gick snabbt och mycket proffsigt
    Jag gör gärna affärer med honom igen.
    Anders J
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-10-15
    Jag har både köpt och sålt lägenhet på Gärdet med Hanna som mäklare och känt mig nöjd samt trygg båda gångerna. Hanna är en väldigt kunnig och professionell mäklare med charm. Positiv och trevlig i bemötandet, där man känner trygghet och tillit i affären direkt.
    Matilda G
    • 39.0 m²
    • Gärdet
    Tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag!

• 2020-10-15
    Jag har sålt min lägenhet på Östermalm och jag blev mycket trevligt bemött vid första kontakten. Bestämde då att anlita Marcus för min försäljning. Allt har fungerat perfekt från fotografering till visning och slutligen en otroligt bra budgivning med över förväntan ett högt pris. Jag upplever att hela affären är mycket proffsigt utfört, jag är mycket nöjd.
    Lotta L
    Lotta L
  • 2020-10-15
    Vi har både köpt och sålt lägenhet genom Johan, som jag uppfattar som seriös och pålitlig. Vi är mycket nöjda med hur han genomfört dessa affärer. Uppskattar hans lugn och täta kommunikation med oss som säljare.
    Tomas B
    • 76.3 m²
    • Mörbyskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-10-11
    Väldigt bra och trevlig mäklare som är lösningsorienterad och professionell!
    Elsa
    • 33.0 m²
    • Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tusen tack för fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!

• 2020-10-08
    Hanna sålde min etta på Gärdet i Stockholm om 33 m² och hanterade hela försäljningsprocessen från start till mål mycket professionellt. Hon var väldigt lyhörd från vid vårt första möte och presenterade flera upplägg för hur hon skulle maximera exponeringen och nå ut till så många intressenter som möjligt. Hanna vidareförmedla även kontakten till en inredningsstylist som hon jobbar mycket med och det lyfte verkligen lägenheten och bilderna i annonsen. Försäljningspriset nådde en nivå som med råge översteg mina förväntningar och jag kan verkligen rekommendera Hanna om ni ska sälja en lägenhet på Gärdet eller Östermalm.
    Jakob E
    • 33.0 m²
    • Gärdet
    Tack snälla Jakob! Det har varit ett nöje att få möjlighet att förmedla din fina bostad. Du är en lyhörd säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat.

• 2020-10-06
    Han är professionell och har en bra attityd gentemot kund. Han är lyhörd o hjälpsam, tex om något viktigt dokument saknas, så ordnar han fram det. Släpper inte taget förrän hela affären är klar.
    Maud E
    • 118.0 m²
    • Danderyd
  • 2020-10-04
    Trygg, vet vad han pratar om och inte påprackande.
    Jenny R
    • 118.0 m²
    • Danderyd
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Marcus G
  • 2020-10-04
    Bra råd och snabbt hanterat från beslut till fotografering, visning och försäljning. Jag fick ett tillräckligt bra pris som säljare.
    Mats L
    • 75.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla Mats för din rekommendation. Jag får passa på att tacka för trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-04
    Har sålt en villa. Hade ett bra samarbete med Johan och är nöjd med resultatet.
    Jan Åke R
    • 175.0 m²
    • Enebyberg
  • 2020-10-02
    Hanna Gulve skötte budgivningen på ett smidigt sätt. Var anträffbar och sakligt upplysande.
    Köpt en mindre bostad.
    Förväntningar på att det inte skulle bli ett "rat race" i budgivningen.
    Jag fick bra och saklig information om lägenheten utan skönskrivningar. Informationen stämde väl med lägenhetens skick och standard.
    Nea B
    • 51.0 m²
    • Gärdet
    Tack snälla Nea för för din utförliga och vänliga rekommendation!

• 2020-10-02
    Tydlig, noggrann och engagerad mot köpare och säljare.
    Ola L
    • 75.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tusen tack Ola för fint betyg och att du uppskattade min insats i köpprocessen!

• 2020-10-02
    Mattias är engagerad, lättsam och enkel- precis så som många mäklare inte är vilket gör att han sticker ut i mängden.
    Trevligt och seriöst bemötande där vi kunde diskutera på en professionell nivå och där det inte var något hymlande eller oseriöst.
    Snyggt köp rakt igenom och med nöjda parter från både oss som köpare och från säljaren. En mäklare som även efter en affär tar ansvar och är hjälpsam.
    Louise L
    • 72.0 m²
    • Larsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Det va väldigt fina ord Louise! Tack så hjärtligt!

• 2020-10-02
    Hanna hjälpte oss att sälja vår bostad och vi är jättenöjda. Hon är proffsig, lugn och mycket kunnig. Bara positivt!
    Jelena G
    • Gärdet
    Tusen tack för jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen!

• 2020-09-30
    En enrumslägenhet på Gärdet. Bra, snabbt och proffsigt agerande. Mäklaren lyssnade och var snabb med återkoppling. Levde upp till våra förväntningar.
    Gunilla F
    • 26.0 m²
  • 2020-09-28
    Vi sålde vår lgh mitt under pandemin och kunde aldrig drömt en bättre mäklare. Marcus ställde upp med väldigt många visningar då behovet var stort och fanns hela tiden med och guidade oss genom processen. Otaliga timmars arbete lades ned och var hela tiden positiv och uppmuntrande. Marcus har hjälpt oss på bästa möjliga sett och rott iland en försäljning vi med största sannolikhet inte hade fått igenom utan honom.
    Johan S
    • 66.0 m²
    • Kungsholmen
  • 2020-09-27
    Jag har köpt en bostad på Valhallavägen i Fältöversten. Andreas har hela tiden återkopplat och jag känner att han även jobbat för säljaren för att priset skulle vara bra. Men även för mig som köpare.
    Affären löpte snabbt och smidigt än så länge. Hoppas att den fortsätter i samma anda.
    Andreas hittade lösningar med Mäklare i Gävle eftersom vi inte bor i Stockholm.
    En rakt igenom bra upplevelse.
    Hitills har Andreas varit kontaktbar och återkopplat, vilket jag tycker varit av stor betydelse.
    Susanne H
    Susanne H
    • 26.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tack Susanne och grattis till en fin bostad.

• 2020-09-10
    När det var dags att sälja vår andra lägenhet var det självklart för oss att välja Hanna igen. Vi uppskattar Hannas professionalitet genom hela processen. Kombinationen av hennes kompetenser inom teknik, ekonomi och försäljning tillsammans med hennes goda förståelse för människor gör henne till den bästa mäklare vi har träffat. Vi kan varmt rekommendera Hanna!

Vi vet att den uppfattningen delas av andra, tex valde vår tidigare köpare att sälja med Hanna när hon skulle flytta vidare.
    Christoffer L
    • Nedre Gärdet
    Hjärtligt tack Christoffer för er fina rekommendation och för ett gott samarbete. Det har varit ett nöje att återigen få hjälpa er!

• 2020-09-09
    Vi köpte en lägenhet på gärdet. Hanna var lätt tillgänglig och hade ett bra bemötande under visningen, budgivningen, samt under signering av kontrakt.
    Anna H
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad!

• 2020-09-09
    Köpte en 3:a på nedre Gärdet. Var första lägenheten vi kollade på och första vi köpte tillsammans. Hanna var mycket trevlig i sitt bemötande, inlyssnande och kom med bra råd utefter de frågor och funderingar vi hade inte minst vid budgivningen där hon svarade på de många samtalen från mitt håll. Jag kan inte annat än att säga att mötet med Hanna var trevligt och att det kändes som hon brydde sig om att även vi som köpte skulle vara nöjda med vårt val.
    Erik H
    • Nedre Gärdet
    Tusen tack Erik för fint omdöme! Kul att du uppskattade processen och hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!

• 2020-09-08
    Jag har både köpt och sålt av Hanna.

Som köpare var hon otroligt trevlig och professionell och det kändes väldigt bra att köpa av henne.

Som säljare var Hanna också helt fantastiskt. Hon ser verkligen till att göra allt och lite till för att få till en bra försäljning.
    Josefine B
    • 60.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla Josefine för fin rekommendation och för att jag fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Hoppas ni kommer att trivas i den nya!

• 2020-09-05
    Sålde en 4 rums lägenhet. Tryggt och trovärdigt bemötande av Andreas. Han står både på köparens och säljarens sida och är mån om att det ska bli en bra affär för båda.
    Lisen T
    • 4:a
    • 99.5 m²
    Hej Lisen och tack för förtroendet. Hälsningar Andreas

• 2020-08-26
    Marcus har varit lugn och trygg under hela min bostadsförsäljning.
    Ludvig P
    • 19.5 m²
  • 2020-08-25
    Super trevlig mäklare, ringde inte upp var och varannan sekund så man fick tid att ta beslut
    William N
    • 19.5 m²
  • 2020-08-19
    Vi sålde vår lägenhet på Gärdet och Hanna har agerat väldigt professionellt i allt som gällt vår försäljning. Hon höll oss informerad, svarade på alla våra frågor och lyckades sälja till rekordpris, trots covid-19-pandemin. Kort sagt den bästa mäklaren vi har jobbat med någonsin. / Super nöjd kund!
    Henok K
    Henok K
    • 55.0 m²

• 2020-08-10
    Andreas är trevlig och rak, vi uppskattade hans bemötande och förhållningssätt som ledde till en lyckad försäljning.

Rekommenderar Andreas som mäklare då han tog hand om visningar och sålde vår bostad på ett bra och smidigt sätt.
    Guillaume T
    • 4:a
    • 93.0 m²
    Hej Guillaume, tack för ert förtroende. Hälsningar Andreas

• 2020-07-27
    Jag har precis sålt min större lägenhet i Östermalm då barnen flugit ur boet och jag är ensamstående. Jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom jag köpt lägenheten via dem. Mattias var från första telefonsamtal ett bollplank och enormt stöttande. Hela processen skedde virtuellt då jag jobbar utomlands och inte kunde vara fysiskk närvarande. Mattias var med hela vägen, informerade kontinuellt, och gav goda råd. Jag Uppskattade möjligheten till styling innan fotografering och visning, men framför allt Mattias flexibilitet och närvaro under hela försäljningen, från början till slut. Även att jag vill köpa ny lgh beaktades och Mattias tipsade och sökte lösningar. Jag kan bara rekimmendera honom starkt!
    Lucie S
    Lucie S
    • 81.0 m²
  • 2020-07-19
    Köpte lägenhet på Gärdet av Hanna. En tidskrävande process där Hanna uppvisade stort tålamod och en vilja att få båda parter att mötas. Snabb och trevlig i all kommunikation.
    Lukas L
    • 68.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Hjärtligt tack för ditt fina omdöme! Roligt att det blev ni som till sist fick köpa lägenheten. Är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt!

• 2020-07-17
    Otroligt professionell, sympatisk, smart och duktig! Skulle absolut rekommendera Hanna och anlita henne igen.
    Linn J
    • 68.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack för ditt fina omdöme. Vi ses!

• 2020-07-15
    Sålde en etta på Gärdet i Stockholm med Mattias hjälp. Han gjorde ett bra jobb där han återkopplade under tidens gång hur försäljningen gick med eventuella spekulanter. Jag är mycket nöjd med försäljningen och skulle rekommendera Mattias och Svensk Fastighetsförmedling vidare.
    Dennis K
    • 29.0 m²
  • 2020-06-30
    Pålitlig och enträgen, har bara positivt att säga om Mattias!
    Nils Erik G
    skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
  • 2020-06-29
    Proffessionell och vänligt bemötande
    Fredrik E
    • 37.0 m²
    • Gärdet
    Tack snälla Fredrik för ditt omdöme! Hoppas du trivs i din fina lägenhet!

• 2020-06-25
    Hanna har varit en toppenbra mäklare som tagit hänsyn till både köpare och säljare! I detta fall köpte jag en lägenhet, och kan inte annat än att vara tacksam över Hannas professionella hjälp och kunskap.
    Julia W
    • 39.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla för dina fina ord! Hoppas du kommer att trivas fint i din nya bostad!