Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

På Östermalm är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm!

Läs vad 349 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-09-15 Verifierad kund
    Fullblodsproffs!
    Engagerad med stort hjärta och kunskap.
    Kan verkligen rekommendera Madeleine!
    2022-08-14 Verifierad kund
    Har inget att anmärka på , bara lovord./Fungerat utmärkt, ordning, reda och framförhållning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-08-12 Verifierad kund
    Madeleine förmedlade Gumshornsgatan 5 på ett mycket proffesionellt och bra sätt mitt i en svår marknad för både säljare och för mig som köpare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra dialog.
    Tydlig återkoppling.
    Seriös genomarbetning av intressenter.
    Engagerad, och vid egen frånvaro fanns ersättare på plats för att snabbt visa lägenheten.
    Förtroendeingivande.
    Enkel arvodesmodell som inte krånglar till det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mattias var lättsam att samarbeta med och gav löpande information så snart det fanns något att informera om.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-07-12 Verifierad kund
    Peter har varit uthållig ihärdig och väldigt lätt att jobba med i en segdragen process.
    Möjligen hade Peter kunnat stå på sig mot oss några gånger då vi som kunder haft mindre bra förslag. Men det har vi framfört till honom. Därav ”bara” 4 +
    Vi rekommenderar mer än gärna Peter till andra
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling i dialog. Professionellt bemötande.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Grundlig genomgång av processen. Hjälp m stylingfirma. Snabb återkoppling av försäljnings status. Backup från kollegor fungerade bra.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och utmärkt engagemang.
    Höga förväntningar och Madelene arbetade snabbt och effektivt med snabbt avslut på försäljningen.

Hjärtligt tack för hjälpen
    2022-05-21 Verifierad kund
    Hon har hittills skött sina åligganden utmärkt i alla hänseenden. Alltså högsta betyg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Norrviken
    2022-05-11 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig och har varit toppen från start till slut. Jag kan verkligen rekommendera Johan Ekenstam.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag har faktiskt redan skrivit ett omdöme. Upprepar igen: Madeleine har en personlighet som gör att det känns som att vi har känt varandra länge. Hon är mycket kunnig och alltid angelägen om att göra det bästa för sin kund. Jag har träffat henne endast en gång i samband med försäljningen. Det beror på att en bilresa på 10 mil är väldigt ansträngande för mig. Därför kommunicerade vi via mail och telefon. När jag sökte henne var hon alltid snabb att återkomma. Hon skulle kunna bli min kompis!
    Hoppas nu att detta kommer fram. om inte får ni ringa mig Tel. 070-2935755. Anita
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig väl insatt i området.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Har haft mycket lite kontakt med mäklaren.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Han bar fantastiskt bra och var mycket tillmötesgående. Han sydde ihop affären på bästa möjliga vis! Tack Peter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Vasastan Östermalm
    2022-04-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Johan Ekenstam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-04-01 Verifierad kund
    Johan Ekenstam har på ett lugnt och metodiskt sätt skött försäljningen av bostaden. Han har hela tiden hållit oss underrättade.

Vi har ett utomordentligt gott samarbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mattias var tillmötesgående och professionell. Han är trevlig och ger ett gott intryck.Jag kan rekommendera honom till andra potentiella fastighetsägare som ska sälja.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fullblodsproffs, rapp och jäkligt trevlig! 5 av 5.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, alltid tillgänglig och engagerad.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Peter är en superbra mäklare som är både glad positiv, realistisk och hjälpsam. Peter svarade på alla våra frågor och var lätt att nå. Försäljningen avlöpte snabbt och smidigt utan problem.
    Vi är mycket nöjda med Peters insats och kan med glädje rekommendera honom. En eloge till den den medföljande fotografen som stylade vår lägenhet inför fotograferingen .
    Ett fantastiskt team!
    Bia & Micke
    2022-03-01 Verifierad kund
    Madeleine är ingen vanlig mäklare. Det första intrycket jag fick var att det rörde sig om en mycket professionell mäklare med hög integritet. Inledningsvis hade jag kontakt med andra mäklarbyråer som gav ett halvengagerat intryck. Madeleine däremot var från början otroligt öppen, sympatisk och entusiastisk.

När du som säljare skall göra en av dina, troligtvis, livs största affärer så vägleder Madeleine dig tryggt igenom hela affären. Hon är lyhörd inför dina förväntningar men kommer även med förslag som är anpassade efter dig och dina förutsättningar. Försäljningsprocessen bjöd stundvis på oväntade turer och troligtvis hade en lyckad försäljning inte kommit till stånd om det inte vore för Madeleines kyla i stressiga situationer.

Madeleine briljerar med sin sakkunskap och lokalkännedom på området Östermalm/Gärdet och går du som bostadsägare i säljtankar finns det ingen mäklare i området som jag varmare skulle rekommendera än Madeleine. Oavsett om du har frågor kring bostadens marknadsföring, styling eller annat har hon alltid ett svar.

Till syende och sist, om man vill ha en mäklare som med råge överträffar ens förväntningar, arbetar kvickt utan att tumma på kvaliteten och genomgående är noggrann i försäljningens alla stadier så väljer man Madeleine!
    2022-02-27 Verifierad kund
    Neutral mellan Säljare-köpare
    Flexibel
    Serviceinriktad
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig med ordning och reda. Gör det hon säger att hon ska göra och fort går det. Hanterade knepiga situationer under budgivningen på ett tryggt sätt.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Peter är en fantastisk mäklare. Han har ett otroligt driv och en härlig engergi, samtidigt som han är detaljorienterad och lyhörd. Han gav oss som säljare ett bra stöd under hela processen och var väldigt lätt att samarbeta med.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag fick jättefint bemötande och utmärkt hjälp. Skulle absolut rekommendera!
    Tusen tack Karolina! Allt gott! Hanna Gulve
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-02-22 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och alltid trevlig.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Peter har varit väldigt stöttande och hjälpsam under hela processen. Alltid väldigt snabb med att svara på frågor och har hela tiden gjort lite extra för att vi ska få en så smidig och enkel övergång som möjligt. Mycket nöjda!
    2022-02-17 Verifierad kund
    trevligt bemötande och varit stöttande i hela processen, varit väldigt tillgänglig hela tiden och väldigt positivt att kunna hålla ett lugn i alla steg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Gott och professionellt bemötande
    Tydlig i sin kommunikation
    Tack ditt omdöme Ulla! Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i ditt fina nya boende! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Otroligt kompetent. Hjälpte oss med försäljning och vi kände oss trygga och informerade under hela processen. Kunde inte vara mer nöjda.
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Hanna är extremt professionell i sin kontakt med både kund och. potentiella köpare. Inte bara var hon stöttande och rådgivande under stylingprocess och fotografering, hon gjorde också en omfattande research om fastigheten och dess planer vilket hjälpte försäljningsprocessen och resulterade i fantastiskt resultat. Jag rekommenderar starkt Hanna Gulve till vem som helst som behöver en kompetent mäklare för framtida försäljningar i Stockholmsregionen.
    Tack snälla för fin rekommendation och tack själva! Ni är en lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat Hanna Gulve
    2022-01-11 Verifierad kund
    Professionell ,behaglig, kunnig.,
    Jag hjälpte vår son, som inte bor i Stockholm, att initiera kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Madeleine som kan sitt jobb kunde slutföra försäljningen, utan att jag behövde måla om "styla". Vi fick dessutom väldigt bra betalt av köparen som vi fick kontakt med via " bekanta".Vi kan verkligen rekommendera Madeleine, och hennes kollegor. Med vänlig hälsning, Katinka Clarkson
    2021-12-24 Verifierad kund
    Otroligt professionell.och uthållig.
    Vi är väldigt nöjda med hanteringen av
    budgivningsprocessen och all information vi fick under tiden.
    Dessutom fick vi ett bättre pris än förväntat
    2021-12-23 Verifierad kund
    Oerhört trevlig, snabb, flexibel och lämnade relevant och bra information till mig som köpare.
    Tack Hugo för ditt fina omdöme och för att du har tagit dig tid att beskriva hur du upplevde processen i samband med ert köp. Hoppas ni trivs bra! Hanna Gulve
    2021-12-23 Verifierad kund
    Engagerad och supertrevlig!!:)
    2021-12-18 Verifierad kund
    Hanna var trevlig och hjälpsam, vi fick ett gott intryck av henne och kände oss trygga under köpet av vårt nya hem!
    Tack för ditt omdöme Paulina! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Hanna Gulve
    2021-12-17 Verifierad kund
    Fint bemötande vid detta första möte.
    Tack för ditt omdöme! Vi ses snart för tillträde! Hanna Gulve
  • DANIEL M
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra förtroende och intryck av Andreas. Han har är erfaren, agerade snabbt, rak kommunikation med en tydlig process vilket ledde till en lyckad försäljning för mig och en till synes nöjd köpare!
  • Wissal A
    • Vasastan Östermalm
    2021-12-16 Verifierad kund
    Andreas är en lyhörd mäklarproffs ända ut i fingerspetsarna. Han är snabb på att återkoppla, håller en informerad kontinuerligt och levererar till 100 %!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Hanna är oerhört professionell och kunnig mäklare. Tydlig och transparent i sin kommunikation. Hög tillgänglighet med snabb återkoppling. Hon har mkt god erfarenhet och hög kompetens samt är väldigt förtroendeingivande.
    Vi har varit väldigt nöjda och trygga med Hanna som vår mäklare.
    Tack snälla Camilla för fin rekommendation och tack för ett mycket trevligt samarbete! Hanna Gulve
    2021-12-11 Verifierad kund
    Hanna är tydlig och rak i sin kommunikation. Trevlig och driven. Bra koll på alla detaljer.
    Tack för ditt omdöme Patrik! Hoppas du har det toppen i din nya fina lägenhet! Hanna Gulve
    2021-12-10 Verifierad kund
    Peter överträffade mina förväntningar. Serviceminded, engagerad och informativ under hela processen. Påläst och kunnig i kombination med superflexibel kring spekulanternas krav på visningar. Kan varmt rekommendera Peter.

Andrea
    Tack Andrea för ditt fina omdöme. Jag tackar även för att jag fick förtroendet att ta hand om din försäljning. Det är alltid kul att få jobba med lägenheter som har det där lilla extra... Peter Pedersen
    • Lindhagen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Allt har gått toppenbra med försäljningen. Rakhet genom hela processen har gjort det enkelt.
    Hej Malin!
    Tack för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att få sammarbeta med dig...
    Peter Pedersen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffsig, vänlig och snabb....Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för för din rekommendation Fredrik och tack för att jag återigen fick möjlighet att förmedla denna fina lägenhet. Hoppas ni trivs i ert nya boende! Hanna Gulve
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2021-12-05 Verifierad kund
    Proffessionell hantering av hela säljprocessen. Varit till stor hjälp även i paktiska frågor.
    Kan verkligen rekommendera Andreas Barnekow
    2021-12-03 Verifierad kund
    Otroligt proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen! Som förstagångsköpare kändes det väldigt tryggt med Madeleine som mäklare.
    • Lindhagen
    2021-12-01 Verifierad kund
    Rak och ärlig mäklare.
    Gjorde processen väldigt smidig.
    Tack för ditt omdöme William! Välkommen in på bostadsmarknaden. Skall bli kul att följa din bostadskarriär. Peter Pedersen
    2021-11-29 Verifierad kund
    Madeleine har under hela uppdraget visat stor sakkunskap och arbetat intensivt för att kontakta och bearbeta spekulanterna. Jag är mycket nöjd med hennes insats och resultatet.
    • Hjorthagen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och väldigt engagerad! Språkbarriärer inga problem för Mattias!