Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Styrmansgatan 50, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm!

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

• Ing-mari O

2019-08-16

Ing-mari O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag sålde min bostad på Östermalm och Hanna Gulve, Svensk Fastighetsförmedling, var min fastighetsmäklare. Hennes bemötande var mycket professionellt. Hon är en person som jag genast fick en mycket god kontakt med och som jag kände ett stort förtroende för. Försäljningen av min bostad blev lyckosam tack vare Hanna Gulve. Läs mer
    2019-08-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ing-mari O
    Tack snälla Ing-Mari för din fina rekommendation. Jag får också passa på att tacka för trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!

• 2019-06-24

Victor P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Inga problem, allt gick smidigt och snabbt, effektivt och trevligt bemötande.
    Bra pris också samt bra värdering (i förhållande till slutpris). Läs mer
  • 2019-06-24

Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fått hjälp med försäljning av bostadsrätt. Utmärkt hjälp av mäklaren, snabb, konstruktiv, trevlig och kompetent. Hade höga förväntningar och de uppfylldes väl. Mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anders A
    Tack Anders för att jag fick hjälpa er nu när det va dags för er att lämna Stockholm. Det va oerhört trevligt bemötande från er sida ända sedan 2015 när ni köpte lägenheten av mig tills idag när vi nu har överlåtit den till nästa glada ägare. Önskar er all lycka i livet!
    / Mattias Wedberg
  • 2019-06-01

Christoffer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Redan från vårt första möte fick vi stort förtroende för Mattias. Mattias är en mkt varm tydlig rak och ärlig och kunnig person som vi vill varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-29

Marjam S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Lovisa är en mycket kunnig och engagerad mäklare med rätt attityd. Läs mer
  • 2019-05-06

Ulf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt Brf-lägenhet.
    Trevligt, diskret och informativt bemötande vilket uppskattas.
    Bra och korrekt hantering av budprocessen. Läs mer
  • 2019-05-06

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi anlitade Lovisa för att sälja vår lägenhet i Solna. Vi är jättenöjda med försäljningen och fick mer än vad vi förväntade oss! Hon var väldigt duktig på att hålla oss underrättade och hittade en supertrevlig köpare! Kan varmt rekommendera henne :) Läs mer
  • 2019-04-03

Monica U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har sålt en liten bostadsrätt på Gärdet.
    Jag blev väl bemött av mäklaren, Hanna Gulve, som är både professionell och mycket sympatisk. Aldrig påträngande utan vänlig, informativ och följsam. En god förmåga att hantera oväntade situationer, som när vi missförstått varandra beträffande nyckelöverlämnande inför visning. Jag hade glömt detta och satt i godan ro och åt lunch med vänner på Lidingö när Hanna undrade var jag var. Hon löste problemet galant, hämtade mig, körde mig till mina nycklar och återvände snabbt till kollega som var på plats med prospektutdelning m.m. Allt gick mycket bra. Läs mer
    2019-05-02 Hanna G svarar Monica U
    Hjärtligt tack för fina ord och ett trevligt samarbete i samband med försäljningen av din fina bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig! MVH Hanna
  • 2019-03-19

Eva Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias gav oss det stöd vi behövde och var rak i kommunikationen genom hela processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Eva Maria R
    Tack för er rekommendation Eva Maria. Efter en lång kontakt fick jag till slut äran att hjälpa er sälja och det var superkul från början till slutet. Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och önskar er all lycka i ert kommande renoveringsprojekt i Danderyd. Ska bli så spännande att se vad era kreativa personligheter skapar denna gång. / Mattias Wedberg
  • 2019-03-18

Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias Wedberg förmedlade vår 5:a på Gärdet framgångsrikt. Vi är mycket nöjda med Mattias arbete. Han är mycket driven, smart, personligt engagerad och professionell. Mattias återkopplade precis så mycket som vi behövde och tog egna relevanta initiativ så vi lugnt kunde vänta in resultat. Kändes mycket tryggt och var förtroendegivande. Han var även mycket professionell mot spekulanterna och tog väl hand om dem. Vi rekommenderar varmt Mattias och använder oss gärna av hans tjänster i framtiden. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Christian B
    Tack för dina ord Christian. Du var en engagerad och tydlig säljare vilket gjorde samarbetet så bra. Jag tackar för förtroendet. Nu ska vi hitta något åt er också!:)
    / Mattias Wedberg
  • 2019-03-18

Eva F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    En trea på Rindögatan.
    Kunnig, korrekt, trevlig och tillmötesgående

Mäklaren ställde upp på extravisning med kort varsel.
    Hon hade ett mycket trevligt bemötande, var påläst och kunnig
    Vi var mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2019-05-02 Hanna G svarar Eva F
    Tack snälla Eva för fint omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! MVH Hanna
  • 2019-02-14

Jonathan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har sålt en lägenhet via Madeleine Persson och är väldigt nöjd med allt. Jag hade höga förväntningar men Madeleine överträffade dessa med råge då hon är väldigt professionell, snabb, tydlig och lyhörd till mina behov. Detta resulterade i att jag tack vare henne gjorde en väldigt snabb och bra affär. Jag rekommenderar henne varmt om man vill ha en mäklare som leverera högsta kvalite på alla parametrar. Madeleine har helt rätt attityd och klippt och skuren för yrkesrollen.

Jonathan Luks Läs mer
  • 2019-02-11

Matilda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi är mycket nöjda med Hannas arbete att sälja vår lägenhet! Hon har varit lyhörd från första mötet och givit oss rätt förväntningar inför försäljningen. Det är ordning och reda, hon håller vad hon säger och har fått oss att känna 100 % trygghet. Att dessutom köparen vid signering säger att hon är uppskattat Hannas arbete är ett mycket gott kvitto för oss som säljare. Vi kommer absolut anlita Hanna om det är möjligt! Läs mer
    2019-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Matilda L
    Hej Matilda och Christoffer, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag! MVH Hanna
  • 2019-02-04

Christian R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Målmedveten, saklig o korrekt............................................. Läs mer
  • 2019-01-15

Moa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpte en bostadsrätt av Mattias. Hela processen har hittills varit supersmidig och utan krångel! Mäklaren ger ett proffsigt och sympatiskt intryck och är mån om att affären går i land på ett bra sätt för båda parter. Rekommenderar Mattias varmt!. Läs mer
  • 2018-12-30

Sigbritt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Petra har sålt min 2:a i Hjorthagen. Hon gjorde ett gjorde ett utmärkt arbete, och anpassade försäljningen efter mina önskemål. Toppen!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Johan L

2018-12-07

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Det här är andra gången som vi anlitar Hanna Gulve för att sälja vår bostad. Hanna är en mycket erfaren mäklare med fingertoppskänsla som få och en förmåga att alltid leverera på högsta nivå genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Johan L
    Tack snälla Hanna och Johan! Det har varit ett nöje att återigen få hjälpa er! Ni är lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat. MVH Hanna
  • 2018-12-04

Filippa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi tog kontakt med Petra E von Krusenstierna efter rekommendationer då det var dags att sälja vår bostad i Stockholms innerstad. Bättre mäklare kan man inte ha. Otrolig lyhörd. informativ, kunnig och driftig. Jag kan varmt rekommendera Petra då hon överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Filippa R
    Nöjet helt på min sida,
    Stort tack till er båda för ett bra teamwork!
    /Petra v K
  • Eva S

2018-11-30

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fantastiskt duktig och pålitlig. Läs mer
    2018-12-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Eva S
    Tack snälla Eva, det var fantastiskt kul att få hjälpa er! Kram Lovisa
  • 2018-11-21

EMIL E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålde min lägenhet 2016 i en svårsåld marknad där jag först valt en annan mäklarfirma som ej lyckades få det pris jag var villig att sälja till. Jag kontaktade Mattias Wedberg på Svenk Fast, som sålde lägenheten på en vecka till ett 11% högre pris än tidigare bud! Otroligt tacksam till Mattias för det och hans skickliga hantering av försäljningen. Rekomenderar han varmt till alla jag känner.
    Tack! Emil Eklund Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar EMIL E
    Tack för dina ord Emil. Kul att höra hur vårt engagemang gör skillnad!
    Hoppas jag får chansen att hjälpa flera av dina vänner med sina försäljningar.
    / mvh Mattias Wedberg
  • 2018-11-09

Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Lovisa är en mycket engagerad och kunnig mäklare som tänker utanför boxen. Uppdraget var att sälja underhand utan att anlita offentliga kanaler förutom firmans egna. Avtal skrevs inom en vecka till en prisnivå som var mycket tillfredsställande.
    Håkan Läs mer
    2018-11-10 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Håkan G
    Tack för att jag fick hjälpa dig Håkan, den här försäljningen var otroligt rolig! Vi hörs och ses snart hoppas jag. Kram Lovisa
    Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet gillar detta
  • 2018-11-04

Ann-Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Trevlig och glad, ej för säljande, lyhörd till oss som köpare och påläst om området, huset , föreningen.

Allt var klart inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ann-Britt J
    Tack snälla Ann-Britt för fint betyg och att du uppskattade min insats i er köpprocess! MVH Hanna
  • 2018-11-04

Gunnela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har köpt Blanchegatan 4. Energisk men positiv. Hade ing förväntningar eftersom det var första gången. Tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-10-30

Gladis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Matias, en politlig, perceptiv, professionell mäklare. I en bostadsmarknad i omvandling gjorde han det bästa för att sälja min lägenhet, och för att få köpare och säljare att bli nöjda och trygga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-30

Ann-Charlotte V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jättenöjd med Mattias Wedberg som tog hand om försäljningen från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ann-Charlotte V
    Stort tack Ann-Charlotte. Hoppas jag får nöjet att hjälpa er även när livet manar till flytt igen!
    /Mattias

Marcus skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Efter kontakt med flertalet mäklare föll valet på Mattias Wedberg. Pålitlig, tillgänglig, ärlig och ett riktigt tryggt stöd genom hela processen. Nu när allt är klart är jag extremt tacksam att allt gick så smidigt och att Mattias hanterade allt på ett sätt som gjorde att jag var genomlugn från dag 1. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga på ett sätt som gjort att jag redan hunnit rekommendera honom till en nära vän! Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Marcus
    Stort tack för det Marcus. Nu ska vi bara hitta en lägenhet till er också. Oerhört tacksam för ert förtroende. Ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. /Mattias
    Kent H gillar detta

Linus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi har använt oss av Mattias Wedberg på Svensk Fastighetsförmedling vid två av våra lägenhetsförsäljningar. Vid båda försäljningarna överträffade han våra förväntningar och vi kunde inte ha varit nöjdare.
    Engagerad, noggrann, och oerhört duktig. Vi kände att han verkligen gjorde allt för att vi skulle bli nöjda.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Linus G
    Tack för det Linus. Värmer oerhört era ord. Vi kämpar stenhårt för våra säljare varje dag så alltid lika roligt att höra att det uppskattas.
    Hoppas Kalmar levererar och att livet förblir underbart!
    /Mattias

Albin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi sålde vår lägenhet med Mattias Wedbarg och kunde inte varit nöjdare. Med sitt kundregister så lyckades han få ut ett pris innan visning som var klart över våra förväntningar. Sedan har även en släkting till mig sålt via Mattias och hon var precis lika nöjd som vi. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Albin W
    Tack Albin. Som vi sa på första mötet så har man bäst möjligheter med de rätta verktygen och varumärket, lägger man till lite jävlar anamma så går det alltid bra. Tack för förtroendet! /
    Mattias

Britta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias Wedberg på Svensk fastighetsförmedling är mycket professionell o duktig. Kan varmt rekommendera honom vid kommande bostadsförsäljning. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Britta J
    Stort tack Britta. Vi samarbetade på bästa sätt! På snart återseende hoppas jag. / Mattias
  • Anna L

2018-10-29

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket trevlig och duktig mäklare Mattias Wedberg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Anna L
    Stort tack Anna. Vi hörs när detta dags att flytta på er igen! / Mattias

Ida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Kunde inte varit nöjdare! Vi uppskattade mycket den enkla och smidiga försäljningsprocessen och ett väldigt trevligt bemötande och hjälpsamhet från Mattias Wedberg. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ida W
    Tack Ida! Hoppas ni nu hittar något riktigt bra att flytta in i också.
    / Mattias
  • 2018-10-14

Jeanette W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tillgänglig, lösningsfokuserad, snabb, flexibel. Läs mer
    2018-10-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Jeanette W
    Tack snälla Jeanette för din fina rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad. Vänligen, Madeleine
  • 2018-10-01

Anna Sara Victoria Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Lovisa är en underbar människa och en otroligt engagerad mäklare. Under hela processen har hon varit ödmjuk och positiv och samtidigt väldigt professionell. Om du letar efter en mäklare som verkligen engagerar sig i ditt objekt och din försäljning så är min rekommendation att välja Lovisa. Det kommer jag göra nästa gång igen. Jag garanterar en oerhört smidig och lättsam process med många skratt längs vägen. Läs mer
    2018-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Anna Sara Victoria Z
    Tack snälla underbara, du om någon är fantastisk. Det har varit så kul att få hjälpa dig och att få en ny vän för livet! Kram
  • 2018-10-01

Vincent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna har varit otroligt hjälpsam och professionell i försäljningen av min bostad. Hon hjälpte mig att värdera lägenheten 1,5 år tidigare och har försett mig med prisuppdatering på lägenheten under tiden. Därför kändes det naturligt att just Hanna skulle förmedla bostaden. Det har varit lätt att kommunicera och jag har inte stött på några problem under tidens gång.

Stark rekommendation till Hanna! Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Vincent L
    Hjärtligt tack Vincent för fina ord och för att väljer att dela med dig av din uppfattning av försäljningsprocessen och tiden innan det! Hoppas ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet och stadsdel! MVH Hanna
  • 2018-09-18

Maja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Trevlig, tillmötesgående och framförallt väldigt professionell. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Maja N
    Hjärtligt tack Maja och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! MVH Hanna
  • 2018-09-17

Julia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Proffesionell, bra bemötande, vänlig och kunnig. Snabb återkoppling. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Julia N
    Tack snälla Julia för dina vänliga ord. Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt! MVH Hanna
  • 2018-09-15

Nina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Väldigt professionellt tillmötesgående
    Bra service, det märks att hon har ett genuint intresse att göra en så lyckad försäljning som möjligt för alla inblandade parter Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Nina C
    Tack snälla Nina för fina ord, vad roligt att ni är nöjda det är så det ska kännas! Kram Lovisa
  • 2018-09-12

Sara V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tre veckor efter att jag köpt lägenheten installeras nya sopstationer i föreningen och en av sätts upp rakt utanför köksfönstret till den lägenhet jag har köpt.

Mäklaren hade antingen inte ingen koll på föreningen, eller valde att undanhålla den informationen. Läs mer
  • 2018-08-14

Anna Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt bostad.
    Flexibel, serviceinriktad och konstruktiv. Jättenöjd! Läs mer
    2018-08-28 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Anna Ida H
    Tack för det Anna Ida. Hoppas du ska trivas i din fina lägenhet med Rosa kök. Den ligger mig lite extra varmt om hjärtat.
  • 2018-08-14

Carl Ludvig D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias Wedberg skötte allting snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Carl Ludvig D
    Snabbt och smidigt ska det vara=) Tack för förtroendet Ludvig. Hoppas på flera samarbeten i framtiden! / Mattias Wedberg
  • 2018-08-11

Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Att sälja min lägenhet med svensk fastighetsförmedling var det bästa valet jag kunde göra.

Oerhört nöjd med hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Niklas H
    Tack för dina ord. Det var ett sant nöje att hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Jag är nöjd och köparna älskar sin nya bostad. Fantastiskt när man får ett sådant resultat. Lycka till och välkommen åter Niklas! / Mattias Wedberg
  • 2018-07-23

Ewa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Petra var för mig mycket mer än bara mäklare. Eftersom jag själv inte kunde tog hon på sig att ordna med alla förberedelser inför försäljningen som tömning och städning.
    Hennes kloka och väl avvägda råd baserades på en realistisk och lyhörd förståelse av marknaden.
    Jag rekommenderar varmt Petra som en ytterligt professionell och smidig yrkeskvinna Läs mer
  • 2018-07-03

Karl E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Drev på processen bra. Proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-02

Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna gav en klar, tydling, och som det visade sig, korrekt rådgivning ang. säljstrategi. Hon var pro-aktiv, och hittade snabbt praktiska lösningar för hantering av dokument etc., för kontraktsskrivningen. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Magnus H
    Tack snälla Magnus för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!

• Christina J

2018-06-29

Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Toppen bra bemötande vid mitt köp vid Karlaplan i Stockholm.
    Hanna är jätte proffsig och mötte oss med en naturlig vänlighet som man inte så ofta möter bland mäklare.
    Något vi uppskattade var att hon gav oss riktigt gott om tid att känna in lägenheten. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Christina J
    Tusen tack för din positiva feedback i samband med ditt köp! Jag hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet!

• 2018-06-27

Ann-Junett S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Trevlig och lätt att få kontakt med. Bra på återkoppla mig som säljare efter varje visning och händelse. Kan varmt rekommendera Mattias. Min försäljning av min bostadsrätt har gått smidigt. Läs mer
  • 2018-06-22

Hanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna svarade snabbt på mina frågor. Hanna var alltid väldigt trevlig och tillmötesgående.
    En varmt rekommenderad mäklare. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Hanna D
    Tack snälla Hanna för fina ord! Hoppas du ser fram emot att flytta in i din fantastiska lägenhet och att du kommer trivas!!

• 2018-06-03

Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpte fyrarumslägenhet på Östermalm. Mycket bra bemötande av mäklaren, som var trevlig utan att vara påträngande. Fick bra information och han var lätt få tag på. Läs mer
  • 2018-05-29

Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi har köpt bostad. Mäklaren var mycket tillmötesgående för oss som köpare. Våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ewa J
    Tack Ewa,
    Vet att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Vi ses säkert i porten :D
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna
  • Olle J

2018-05-29

Olle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Försäljning av bostadsrätt. Korrekt smidig lättsam relation. Rekommenderas gärna.. bra tempo. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Olle J
    Tack Olle,
    Det var enbart nöjsamt att lära känna er och att bistå er med försäljningen!
    Lycka till med allt framöver och hälsa din kära hustru.
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna