Peter Pedersen

Peter Pedersen

Peter Pedersen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Peter Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Peter Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Pedersen har haft 9 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

55 omdömen om Peter Pedersen

Sedan starten hos Reco 2021
Jonathan W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Gröndal

Peter var trevlig och personlig från första förhandsvisning till signeringsdagen. Han tog hänsyn till våra behov och önskemål och förmedlade information effektivt mellan säljare och köpare. En mäklare att rekommendera!

Svar från Peter Pedersen

Tack Jonathan för den fina recensionen.

Staffan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Gröndal

Fulländad som fastighetsmäklare - socialt begåvad, kvick i tanke och handling, en person som vinner förtroende och lever upp till höga förväntningar. Tålmodig och uthållig; realistisk och träffsäker i marknadsbedömningar och förhandlingar.

Didem I
Fridhemsplan

Peter är väldigt kompetent och lyhörd mäklare. Kan absolut rekommendera honom!

Svar från Peter Pedersen

Tack Didem! Det var ett rent nöje att få jobba med er och er extremt fina lägenhet. Tack för förtroendet!

sebastian c
Fridhemsplan

Peter är otroligt duktig, tillgänglig och professionell. Inlyssnande och anpassar sig efter uppdragsgivarens önskemål. Rekommenderas starkt!

Svar från Peter Pedersen

Tack Sebastian! Ni hade gjort grundjobbet med att renovera så otroligt smakfullt. Sen är ju lägenheten väldigt välplanerad, så nöjet var helt på min sida.

Astrid W
Fridhemsplan

Utmärkt professionell, snabb att svara, trevligt bemötande.

Svar från Peter Pedersen

Tack Astrid för ditt fina omdöme. Vill passa på att även ge er en eloge för ert tålamod i den svåra marknad som vi stötte på, men som det sägs, skam den som ger sig!

Sean B
Fridhemsplan

Professionell och väl hanterad försäljning. Svarade på alla frågor jag hade. Mycket responsiv.

Svar från Peter Pedersen

Tack Sean! Det var mycket trevligt att stifta din bekantskap, och du har köpt en mycket trevlig lägenhet som jag är övertygad om att du kommer stortrivas i. Lycka till med det nya boendet!

Ebba N
Nedre Gärdet

Peter var mycket lyhörd och proffsig genom från början till slut av processen. Vi kunde bolla tankar genom hela försäljningen och få tips. Vi är så nöjda med vårt val av mäklare!

Svar från Peter Pedersen

Tack Ebba för ditt fina omdöme. Det var mycket trevlig att få ha varit din mäklare.

Philip M
Gärdet

Peter var trevlig och enkel att jobba med och såg till att vår försäljning gick snabbt och smidigt!

Svar från Peter Pedersen

Tack Philip! Det var ett stort nöje att få jobba både med din fina lägenhet samt att få vara din mäklare.

Paul S
Östermalm

Peder Pedersen gör ett mycket professionellt intryck. Tydlig och klar med vad som gäller i förhållande till både köpare och säljare. Missar inga detaljer samtidigt som han är välkomnande och trevlig. Hela processen har präglats av god stämning och känsla vilket inte är oviktigt när det gäller köp av bostad. Familjen S

Svar från Peter Pedersen

Tack Paul för det fina omdömet! Det var trevligt att få jobba med er och hoppas ni trivs med den fina lägenheten.

Camilla L
Hjorthagen

Vi fick en väldigt god service och ett mycket trevligt bemötande av Peter. Han svarade tålmodigt på alla de frågor som vi hade och var professionell så att hela affären kändes trygg. När vi själva kommer sälja en dag, kommer vi kontakta Peter, för då vet vi att potentiella köpare blir väl bemötta och känner trygghet vid sin kanske livs största affär. Camilla & Simon

Svar från Peter Pedersen

Stort tack för det fina betyget! Hoppa allt gick bra med lägenheten och den blev som ni önskade. Ser fram emot att framtida samarbete om tillfälle uppstår. Allt gott!