Hanna Gulve

Hanna Gulve

Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Gulve har haft 22 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

137 omdömen om Hanna Gulve

Sedan starten hos Reco 2016
Didrik R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Nedre Gärdet

Mycket kunnig, strukturerad och professionell!

Johan E
Gärdet

Respektfull.Bra energi kunning och kommunikativ. Och väldigt trevlig!Hade inga förväntningar mer än att mäklaren sa att objektet kommerbli sålt. Sammanfattning av mäklaren blir att det var proffsigt sköt från start till mål!

Anita E
Gärdet

Hanna är engagerad, lyhörd, kunnig och noggrann. Kan starkt rekommendera Hanna som mäklare.

Andreas B
Gärdet

En otroligt uppskattat mäklare med goda råd om både köp och försäljning av lägenhet. Rekommenderar henne starkt.

Matilda G
Vasastan Östermalm

Tredje gången med Hanna som mäklare, ett självklart val. Hanna är proffsig, inkännande, positiv, engagerad och trygg. Hon är en stjärna!

Christer S
Nedre Gärdet

Vänligt, trevligt och väl förberett. Höga förväntningar, välformulerad annons med bra bilder och ett stort engagemang.

Ulf N
Nedre Gärdet

Jag valde Hanna eftersom hon hade energi och engagemang när vi träffades första gången. Hon hade också förstått hur jag tänkte kring hur vi skulle marknadsföra lägenheten och kom förberedd till mötet med en idé om detta. Hanna har varit engagerad, hon har varit tillgänglig och har kommunicerat på ett föredömligt sätt under hela processen. Jag har själv varit fastighetsmäklare och har ganska bestämd uppfattning om hur jag tycker en mäklare ska vara. Hanna har levt upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Hanna.

Göran S
Nedre Gärdet

Kontakten med Hanna sköttes av mina bröder. Min uppfattning är att det gick väldigt smidigt och att slutpriset blev över förväntan.

Moa E
Gärdet

Hade högt förtroende för Hanna under hela processen. Att försäljningen skulle gå smidigt till ett så högt pris som möjligt

Joel A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Vasastan Östermalm

Kompetent och jättetrevlig mäklare som hjälpte mig köpa min första bostad. 10/10