Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Gulve har haft 35 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 62 Läs vad Hanna Gulve

• 2020-11-17
    Vi har sålt en liten etta på Östermalm i dödsbo efter nära släkting. Hanna har varit mycket bra att ha att göra med. Hon är klok och förstående i sitt sätt. Rask och tjänstvillig för extra visningar. Vi kom inte riktigt upp i det pris jag förväntat, men vi kom ganska nära och jag fick viss förståelse för hur marknaden fungerar. Totalt sett är jag mycket nöjd.
    Jan Peter A
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tack snälla Jan Peter för att jag fick möjlighet att hjälpa er och för en fin rekommendation!

• 2020-10-31
    Sålt 29 kvadrat Grev Turegatan 64 Bemötandet med Hanna var synnerligen positivt och förtroende givande. Kände mig sedd och trygg med henne som mäklare. Förväntningarna var i paritet med de som Hanna förmedlade. Slutpriset blev medelvärde av vad som förespeglades. Jag vill verkligen uttrycka hur positivt jag upplevde kontakten med Hanna. Högsta betyg!! Utmärkt!
    Eva H
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Östermalm
    Tack snälla Eva för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla din bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig!

• 2020-10-28
    Hanna skötte försäljningen av min bostadsrätt på Östermalm med bravur. Hela processen gick smidigt och utfallet blev över förväntan. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Hanna. Barbro
    Barbro S
    • 48.0 m²
    • Östermalm
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen!

• 2020-10-27
    Genomgående bra upplevelse, från första mötet kontraktsskrivning.
    Patrik F
    • 32.0 m²
    • Östermalm
    Tusen tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!

• 2020-10-15
    Jag har både köpt och sålt lägenhet på Gärdet med Hanna som mäklare och känt mig nöjd samt trygg båda gångerna. Hanna är en väldigt kunnig och professionell mäklare med charm. Positiv och trevlig i bemötandet, där man känner trygghet och tillit i affären direkt.
    Matilda G
    • 39.0 m²
    • Gärdet
    Tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag!

• 2020-10-11
    Väldigt bra och trevlig mäklare som är lösningsorienterad och professionell!
    Elsa
    • 1.5:a
    • 33.0 m²
    • Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Tusen tack för fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!

• 2020-10-08
    Hanna sålde min etta på Gärdet i Stockholm om 33 m² och hanterade hela försäljningsprocessen från start till mål mycket professionellt. Hon var väldigt lyhörd från vid vårt första möte och presenterade flera upplägg för hur hon skulle maximera exponeringen och nå ut till så många intressenter som möjligt. Hanna vidareförmedla även kontakten till en inredningsstylist som hon jobbar mycket med och det lyfte verkligen lägenheten och bilderna i annonsen. Försäljningspriset nådde en nivå som med råge översteg mina förväntningar och jag kan verkligen rekommendera Hanna om ni ska sälja en lägenhet på Gärdet eller Östermalm.
    Jakob E
    • 1.5:a
    • 33.0 m²
    • Gärdet
    Tack snälla Jakob! Det har varit ett nöje att få möjlighet att förmedla din fina bostad. Du är en lyhörd säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat.

• 2020-10-04
    Bra råd och snabbt hanterat från beslut till fotografering, visning och försäljning. Jag fick ett tillräckligt bra pris som säljare.
    Mats L
    • 75.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tack snälla Mats för din rekommendation. Jag får passa på att tacka för trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-02
    Hanna Gulve skötte budgivningen på ett smidigt sätt. Var anträffbar och sakligt upplysande. Köpt en mindre bostad. Förväntningar på att det inte skulle bli ett "rat race" i budgivningen. Jag fick bra och saklig information om lägenheten utan skönskrivningar. Informationen stämde väl med lägenhetens skick och standard.
    Nea B
    • 51.0 m²
    • Gärdet
    Tack snälla Nea för för din utförliga och vänliga rekommendation!

• 2020-10-02
    Tydlig, noggrann och engagerad mot köpare och säljare.
    Ola L
    • 75.0 m²
    • Nedre Gärdet
    Tusen tack Ola för fint betyg och att du uppskattade min insats i köpprocessen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte