Hanna Gulve
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 42 Läs vad Hanna Gulve

• Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-24

Hej,

Jag köpte en lägenhet i stan, 2:a, på Nedre Gärdet i Stockholm för några veckor sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren Hanna Gulve!

Jag har inte träffat många mäklare i mitt liv men några stycken. Någon var den "typiska" säljaren som gick på 120km/h utan att känna av. Utav samtliga var Hanna den jag tyckte otvivelaktigt bäst om. Hon lyckades sälja lägenheten på ett mycket förtroendeingivande sätt genom att vara lugn, kunnig och samtidigt trevlig och lätt att ha att göra med genom hela processen. Hon var dessutom rättvis och noga med att allt skulle kännas bra för båda parter under kontraktsskrivningen. Hon finns även tillgänglig och behjälplig efter kontraktsskrivningen. Allt sammanfattat bidrar till en trygg och mycket bra upplevelse av hela processen från första kontakten på visningen t o m tillträdesdagen. Särskilt för mig som förstagångsköpare och ny på bostadsmarknaden.

Om jag någon gång skulle sälja själv skulle jag instinktivt tänka på att be Hanna hjälpa mig.

Tack för hjälpen, Hanna!

Hälsar vänligen,
    Cecilia Läs mer
  • Carita T sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-16

Fick lägenheten såld i Sthlm. Blev bemött mycket bra. Läs mer
  • Linn K sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-02

Nedre Gärdet
    Mycket välskött försäljning, kändes tryggt och roligt.
    Vi kommer använda Hanna i framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Linn K
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Ser fram emot att hjälpa er med framtida försäljningar!
  • Fanny H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-21

Gärdet
    Vi köpte bostad av Hanna och fick ett oerhört proffsigt bemötande. Hanna är lugn och förtroendeingivande och var noggrann med att köpet skulle kännas rätt och gick igenom allt i detalj, vilket kändes väldigt tryggt och bra! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fanny H
    Härligt att höra att ni uppskattade processen som du beskriver den, det är så jag vill att det ska kännas för er som köpare. Tusen tack för ditt fina omdöme!
  • Fredrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-21

Gärdet
    Hanna är en transparant och ärlig mäklare. Mycket professionell. Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fredrik N
    Tack snälla Fredrik för din mycket fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i er nya fantastiska lägenhet!
  • Mathias S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-13

Östermalm
    Mycket bra, proffsigt bemötande, påläst och absolut inga klagomål från vår sida! Läs mer
    2020-03-02 Hanna G svarar Mathias S
    Hej, Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
  • Fabian M sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-11

Vasastan
    Sålde vår lägenhet, en trea på Sveavägen, med Hanna. Vi är supernöjda med Hanna som kändes trygg i hela processen. Rekommenderar definitivt till andra! Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Fabian M
    Tack snälla Fabian för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Med vänlig hälsning, Hanna
  • Anne B sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-11

Gärdet
    Hanna var en jättebra mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Kände mig mycket trygg med att hon skulle göra ett bra jobb. Och det är skönt att ha att göra med någon som är så rak och tydlig. Inga krux liksom! /Anne Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Anne B
    Tack snälla Anne för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!
  • Marianne H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-03

Nedre Gärdet
    När vi köpte vår bostadsrätt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling upplevde vi att kunde känna oss trygga som kund och köpare. Vår mäklare var professionell, kompetent och tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Marianne H
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation och kul att ni är nöjda! Nu är det inte långt kvar till Helena får får flytta in i sitt nya hem! MVH Hanna
  • Astrid J sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-01-30

Nedre Gärdet
    Är så nöjd med Hanna! Så lugn och proffsig. Toppenbemötande rakt igenom. Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Astrid J
    Tusen tack själv Astrid för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Hanna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg