Hanna Gulve
Registrerad mäklare sedan 2009-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 46 Läs vad Hanna Gulve

• Lukas L köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-07-19

Nedre Gärdet
    Köpte lägenhet på Gärdet av Hanna. En tidskrävande process där Hanna uppvisade stort tålamod och en vilja att få båda parter att mötas. Snabb och trevlig i all kommunikation. Läs mer
  • Linn J sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-07-17

Nedre Gärdet
    Otroligt professionell, sympatisk, smart och duktig! Skulle absolut rekommendera Hanna och anlita henne igen. Läs mer
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-06-29

Gärdet
    Proffessionell och vänligt bemötande Läs mer
  • Julia W köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-06-25

Nedre Gärdet
    Hanna har varit en toppenbra mäklare som tagit hänsyn till både köpare och säljare! I detta fall köpte jag en lägenhet, och kan inte annat än att vara tacksam över Hannas professionella hjälp och kunskap. Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Julia W
    Tack snälla för dina fina ord! Hoppas du kommer att trivas fint i din nya bostad!
  • Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-24

Hej,

Jag köpte en lägenhet i stan, 2:a, på Nedre Gärdet i Stockholm för några veckor sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren Hanna Gulve!

Jag har inte träffat många mäklare i mitt liv men några stycken. Någon var den "typiska" säljaren som gick på 120km/h utan att känna av. Utav samtliga var Hanna den jag tyckte otvivelaktigt bäst om. Hon lyckades sälja lägenheten på ett mycket förtroendeingivande sätt genom att vara lugn, kunnig och samtidigt trevlig och lätt att ha att göra med genom hela processen. Hon var dessutom rättvis och noga med att allt skulle kännas bra för båda parter under kontraktsskrivningen. Hon finns även tillgänglig och behjälplig efter kontraktsskrivningen. Allt sammanfattat bidrar till en trygg och mycket bra upplevelse av hela processen från första kontakten på visningen t o m tillträdesdagen. Särskilt för mig som förstagångsköpare och ny på bostadsmarknaden.

Om jag någon gång skulle sälja själv skulle jag instinktivt tänka på att be Hanna hjälpa mig.

Tack för hjälpen, Hanna!

Hälsar vänligen,
    Cecilia Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Cecilia B
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation Cecilia! Du vet att du alltid kan höra av dig och jag hoppas att du kommer trivas i din fina lägenhet!
  • Carita T sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-16

Fick lägenheten såld i Sthlm. Blev bemött mycket bra. Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Carita T
    Det värmer att höra att ni uppskattar mitt bemötande!
  • Linn K sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-02

Nedre Gärdet
    Mycket välskött försäljning, kändes tryggt och roligt.
    Vi kommer använda Hanna i framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Linn K
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Ser fram emot att hjälpa er med framtida försäljningar!
  • Fanny H köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-21

Gärdet
    Vi köpte bostad av Hanna och fick ett oerhört proffsigt bemötande. Hanna är lugn och förtroendeingivande och var noggrann med att köpet skulle kännas rätt och gick igenom allt i detalj, vilket kändes väldigt tryggt och bra! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fanny H
    Härligt att höra att ni uppskattade processen som du beskriver den, det är så jag vill att det ska kännas för er som köpare. Tusen tack för ditt fina omdöme!
  • Fredrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-21

Gärdet
    Hanna är en transparant och ärlig mäklare. Mycket professionell. Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fredrik N
    Tack snälla Fredrik för din mycket fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i er nya fantastiska lägenhet!
  • Mathias S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-13

Östermalm
    Mycket bra, proffsigt bemötande, påläst och absolut inga klagomål från vår sida! Läs mer
    2020-03-02 Hanna G svarar Mathias S
    Hej, Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg