Hanna Gulve

Hanna Gulve

Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Gulve har haft 34 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 78 Läs vad Hanna Gulve

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Östermalm
    2021-06-29
    Fantastiskt bemötande av mäklaren, från första visningen till kontraktsskrivning. Hanna är professionell, förmedlar trygghet och visar stort intresse gentemot mig som köpare. Kunde inte haft en bättre mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2021-06-29
    Kontaktade Hanna för att sälja vår lägenhet, vi ville snabbt få ut den på marknaden då vi precis köpt hus. Hon kom redan nästa dag och processen gick väldigt smidigt från start till avslut. Då vi tidigare köpt lägenhet som Hanna varit mäklare för kändes det tryggt då vi tyckt hon varit en utmärkt mäklare och vi har stormtrivts i vår lägenhet. Hanna är mycket proffessionell, pålitlig, tydlig i sin kommunikation och hjälpsam. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Hanna.
  • Rainer T
    2021-06-18
    Mycket bra mäklare!
    Stort tack för rekommendationen Rainer! Hanna Gulve
    2021-05-17
    Kunnig, energirik och ärlig. 10/10 would hire again
    Tusen tack för fint omdöme och och mycket trevligt samarbete! Hjälper er gärna igen! Hanna Gulve
    2021-05-14
    Sålde en lägenhet med Hanna som mäklare. Hon har alltid haft ett professionellt och kompetent bemötande. Håller det hon lovar och tydlig genom hela affären. Rekommenderar verkligen Hanna som mäklare.
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad och tusen tack för ditt fina omdöme! Hanna Gulve
    2021-05-14
    Hanna is a very competent professional. She has been very swift and responsive to my questions, providing clear answers that helped me decide to buy the apartment.
    Thanks a lot! Wishing you the very best in your new home! Hanna Gulve
    • Östermalm
    2021-05-08
    Hanna gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är bra på att kommunicera, visa lägenheten och mycket informerad. Hon gjorde att köpet blev en strålande upplevelse.
    Tusen tack för fint betyg och att ni uppskattade min insats i köpprocessen! Hanna Gulve
    2021-05-06
    Vi både köpte och sålde vår 2a på Gärdet med Hanna som ansvarig mäklare. Inför försäljning var vi i kontakt med och träffade flera olika mäklare men i slutändan var det självklara valet att fortsätta med Hanna! Detta eftersom Hanna kändes rak och ärlig och precis så upplevde vi även henne under vår affär. Det uppstod inget krångel och processen gick snabbt och smidig!
    4,8/5 toasters!!
    Tusen tack för förtroendet och de fina orden! Hanna Gulve
    2021-05-06
    Hanna sålde vår lägenhet på Gärdet.

Under hela processen höll Hanna en trevlig och professionell nivå och lyckades överträffa alla våra förväntningar.

Kan starkt rekommendera Hanna till alla som vill ha en superbra mäklare!
    Tack snälla för fin rekommendation och tack själva! Ni är en lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat. Hanna Gulve
    2021-04-08
    Köpt lgh på Gärdet. Hanna agerade proffsigt
    Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad! Hanna Gulve