Hanna Gulve

Hanna Gulve

Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Gulve har haft 27 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 101 Läs vad Hanna Gulve

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra dialog.
    Tydlig återkoppling.
    Seriös genomarbetning av intressenter.
    Engagerad, och vid egen frånvaro fanns ersättare på plats för att snabbt visa lägenheten.
    Förtroendeingivande.
    Enkel arvodesmodell som inte krånglar till det.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Hon har hittills skött sina åligganden utmärkt i alla hänseenden. Alltså högsta betyg.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig väl insatt i området.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Neutral mellan Säljare-köpare
    Flexibel
    Serviceinriktad
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig med ordning och reda. Gör det hon säger att hon ska göra och fort går det. Hanterade knepiga situationer under budgivningen på ett tryggt sätt.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag fick jättefint bemötande och utmärkt hjälp. Skulle absolut rekommendera!
    Tusen tack Karolina! Allt gott! Hanna Gulve
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Gott och professionellt bemötande
    Tydlig i sin kommunikation
    Tack ditt omdöme Ulla! Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i ditt fina nya boende! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Otroligt kompetent. Hjälpte oss med försäljning och vi kände oss trygga och informerade under hela processen. Kunde inte vara mer nöjda.
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Hanna är extremt professionell i sin kontakt med både kund och. potentiella köpare. Inte bara var hon stöttande och rådgivande under stylingprocess och fotografering, hon gjorde också en omfattande research om fastigheten och dess planer vilket hjälpte försäljningsprocessen och resulterade i fantastiskt resultat. Jag rekommenderar starkt Hanna Gulve till vem som helst som behöver en kompetent mäklare för framtida försäljningar i Stockholmsregionen.
    Tack snälla för fin rekommendation och tack själva! Ni är en lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat Hanna Gulve
    2021-12-23 Verifierad kund
    Oerhört trevlig, snabb, flexibel och lämnade relevant och bra information till mig som köpare.
    Tack Hugo för ditt fina omdöme och för att du har tagit dig tid att beskriva hur du upplevde processen i samband med ert köp. Hoppas ni trivs bra! Hanna Gulve