Hanna Gulve

Hanna Gulve

Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Gulve har haft 30 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

144 omdömen om Hanna Gulve

Gustav J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Gärdet

Väldigt engagerad, professionell, och trevlig mäklare.

Arvid S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Vi har sålt mer Hanna flera gånger och alltid varit nöjda. Hon är smart och effektiv. Riktigt bra att jobba med och jag kan rekommendera henne.

Therese R
Östermalm

Vänlig och tillmötesgående. Inkännande, positiv, snabb, tydlig och tillgänglig. Förväntningarna infriades!!!

Anja S
Nedre Gärdet

För åtta år sedan träffade jag Hanna på en visning. Det blev ingen affär för mig den gången, men nu har Hanna på ett förträffligt sätt hjälp till att sälja min lägenhet. Valet av Hanna som mäklare var en självklarhet för mig. Hanna är inkännande, korrekt, proffsig, behaglig, alltid till hands och lätt att nå. Kan varmt rekommendera Hanna om ni går i säljtankar.

Linn K
Nedre Gärdet

En mäklare med hög kompetens som ser varje detalj i affären. Jag rekommenderar starkt att ni träffar Hanna till er nästa bostadsaffär.

Pelle N
Gärdet

Hanna är mycket engagerad och bra att sammarbeta med. Väl påläst om brf föreningen både vad det gäller ekonomi och övrigt. Hon fick ihop två bra visningar med många spekulanter. Marknadsföringen och annons var bra, tydlig och snygg. Jag kan varmt rekommendera Hanna som mäklare. Hon var också tydlig med att jag skulle vara helt nöjd med affären innan avslut, vilket jag uppskattade. Och priset på lägenheten blev bra:) Tack Hanna!

Kaj A
Nedre Gärdet

Hanna är proffsig, trevlig och noggrann. Rekommenderar henne varmt. Hanna stöttar genom hela processen så att man känner sig trygg.

Didrik R
Nedre Gärdet

Mycket kunnig, strukturerad och professionell!

Johan E
Gärdet

Respektfull.Bra energi kunning och kommunikativ. Och väldigt trevlig!Hade inga förväntningar mer än att mäklaren sa att objektet kommerbli sålt. Sammanfattning av mäklaren blir att det var proffsigt sköt från start till mål!

Anita E
Gärdet

Hanna är engagerad, lyhörd, kunnig och noggrann. Kan starkt rekommendera Hanna som mäklare.