Johan Ekenstam

Johan Ekenstam

Johan Ekenstam är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Johan Ekenstam har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Johan Ekenstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Ekenstam har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 22 Läs vad Johan Ekenstam

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Norrviken
    2022-05-11 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig och har varit toppen från start till slut. Jag kan verkligen rekommendera Johan Ekenstam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Vasastan Östermalm
    2022-04-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Johan Ekenstam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Östermalm
    2022-04-01 Verifierad kund
    Johan Ekenstam har på ett lugnt och metodiskt sätt skött försäljningen av bostaden. Han har hela tiden hållit oss underrättade.

Vi har ett utomordentligt gott samarbete.
    • Mörbyskogen
    2021-11-05 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag haft och Göra med, proffsig på alla sätt samt trevlig.
    • Mörbyskogen
    2021-11-03 Verifierad kund
    Så bra. Saklig och informativ. Tog reda på saker vi undrade. Och har ett väldigt trevligt sätt. Vi är supernöjda.
    • Hjorthagen
    2021-10-10 Verifierad kund
    Johan har stor erfarenhet som mäklare och guidade mig genom hela genom hela försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Johan arbetade självständigt, exempelvis i kontakter med bostadsrättsföreningens styrelse. Samtidigt var han bra på att kommunicera och hade hög tillgänglighet, vilket även uppskattades av köparna. Jag träffade ett flertal mäklare innan jag valde Johan och är tacksam för att ha hittat Hjorthagens bästa mäklare. (Och förmodligen Östermalms och Gärdets, men där har jag inte samma förstahandserfarenhet.)
    • Nedre Gärdet
    2021-09-15 Verifierad kund
    Johan är supertrevlig, lyhörd, engagerad och kompetent. Vi kändes oss trygga och hade en bra och smidig försäljningsprocess på alla sätt. Jag kan verkligen rekommendera Johan.
    • Djursholm
    2021-05-09 Verifierad kund
    Johan Ekenstam sålde en villa till oss i Djursholms Ekeby, Johan, varmt tack för ett oerhört professionellt och trevligt bemötande. Johan ingav stort förtroende under hela processen. Av alla mäklare vi stött på senaste månaderna så upplevelse vi Johan som den mest pålitliga och sympatiska personen. Vi kommer definitivt vilja anlita honom på nytt när den dag det skulle bli aktuellt att sälja. På återseende! Hälsningar/Fredrik&Helena Fagerman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Töjnan
    2021-01-27 Verifierad kund
    Vi sålde alldeles nyligen vår villa med hjälp av Johan Ekenstam.Johan är mycket trevlig och kunnig inom sitt yrke.När det blev dags för visning så blev ju det väldigt speciellt pga Corona så Johan fick spendera hela dagen i vårat hus och ta emot olika familjer och det blev ju väldigt bra eftersom på måndagen så fick vi ett slut bud på em , 7 st olika som var med på budningen som gick över förväntan.Kan verkligen rekomendera Johan .
    • Viby
    2021-01-27 Verifierad kund
    JOHAN HAR UPPENBART GJORT ETTT UTMÄRKT JOBB
    NÄR DET GÄLLER FÖRSÄLJNINGEN AV MIN VILLA.
    JAG TRODDE DET SKULLE TA LÄNGRE TID ÄN DET GJORDE.