Johan Ekenstam
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 4 Läs vad Johan Ekenstam

• Fredrik A skrev om Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2018-11-04

Vi har köpt en våning på nedre gärdet där Johan varit mäklare. Vi upplever Johan som professionell och tydlig. Vi är mycket nöjda med processen. Läs mer
  • Tomas H skrev om Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2018-04-17

Svensk Fastighetsförmedling och Johan Ekenstam blev vårt val efter att ha träffat sammanlagt tre olika mäklare. Johan gjorde omedelbart ett seriöst, kunnigt och inkännande intryck utan besvärande insäljande av sig och det egna kontoret.
    Det tilltalade oss tre syskon och ingav förtroende för den fortsatta processen som har fungerat mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med Johans lågmälda med proffsiga handläggning och vänliga bemötande. Läs mer
  • Carl Johan R skrev om Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2017-06-30

Johan överlevererade i samband med vår försäljning. Bra förarbete och han guidade oss smidigt genom hela processen. Att sedan markandsföringen var super och att det kom 130 sällskap på visningen och att priset blev bra gjorde oss självklart mycket nöjda. Jag kan varmt rekommendera Johan och Svensk Fastighetförmedling på Styrmansgatan! Läs mer
  • Anna E skrev om Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2016-11-16

Johan Ekenstam på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm sålde vår lgh på ett mycket proffsigt sätt. Han höll utlovade löften, vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände i försäljningsprocessen och han utförde tjänster utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Utan Johans medverkan hade inte lgh blivit klar för försäljning på utsatt datum. Jag rekommenderar varmt Johan Ekenstam och jag kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg