Madeleine Persson

Madeleine Persson

Madeleine Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Madeleine Persson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Madeleine Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Persson har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 14 Läs vad Madeleine Persson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling i dialog. Professionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Nedre Gärdet
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Grundlig genomgång av processen. Hjälp m stylingfirma. Snabb återkoppling av försäljnings status. Backup från kollegor fungerade bra.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och utmärkt engagemang.
    Höga förväntningar och Madelene arbetade snabbt och effektivt med snabbt avslut på försäljningen.

Hjärtligt tack för hjälpen
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag har faktiskt redan skrivit ett omdöme. Upprepar igen: Madeleine har en personlighet som gör att det känns som att vi har känt varandra länge. Hon är mycket kunnig och alltid angelägen om att göra det bästa för sin kund. Jag har träffat henne endast en gång i samband med försäljningen. Det beror på att en bilresa på 10 mil är väldigt ansträngande för mig. Därför kommunicerade vi via mail och telefon. När jag sökte henne var hon alltid snabb att återkomma. Hon skulle kunna bli min kompis!
    Hoppas nu att detta kommer fram. om inte får ni ringa mig Tel. 070-2935755. Anita
    2022-03-01 Verifierad kund
    Madeleine är ingen vanlig mäklare. Det första intrycket jag fick var att det rörde sig om en mycket professionell mäklare med hög integritet. Inledningsvis hade jag kontakt med andra mäklarbyråer som gav ett halvengagerat intryck. Madeleine däremot var från början otroligt öppen, sympatisk och entusiastisk.

När du som säljare skall göra en av dina, troligtvis, livs största affärer så vägleder Madeleine dig tryggt igenom hela affären. Hon är lyhörd inför dina förväntningar men kommer även med förslag som är anpassade efter dig och dina förutsättningar. Försäljningsprocessen bjöd stundvis på oväntade turer och troligtvis hade en lyckad försäljning inte kommit till stånd om det inte vore för Madeleines kyla i stressiga situationer.

Madeleine briljerar med sin sakkunskap och lokalkännedom på området Östermalm/Gärdet och går du som bostadsägare i säljtankar finns det ingen mäklare i området som jag varmare skulle rekommendera än Madeleine. Oavsett om du har frågor kring bostadens marknadsföring, styling eller annat har hon alltid ett svar.

Till syende och sist, om man vill ha en mäklare som med råge överträffar ens förväntningar, arbetar kvickt utan att tumma på kvaliteten och genomgående är noggrann i försäljningens alla stadier så väljer man Madeleine!
    • Nedre Gärdet
    2022-01-11 Verifierad kund
    Professionell ,behaglig, kunnig.,
    Jag hjälpte vår son, som inte bor i Stockholm, att initiera kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Madeleine som kan sitt jobb kunde slutföra försäljningen, utan att jag behövde måla om "styla". Vi fick dessutom väldigt bra betalt av köparen som vi fick kontakt med via " bekanta".Vi kan verkligen rekommendera Madeleine, och hennes kollegor. Med vänlig hälsning, Katinka Clarkson
    2021-12-03 Verifierad kund
    Otroligt proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen! Som förstagångsköpare kändes det väldigt tryggt med Madeleine som mäklare.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Madeleine har under hela uppdraget visat stor sakkunskap och arbetat intensivt för att kontakta och bearbeta spekulanterna. Jag är mycket nöjd med hennes insats och resultatet.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare!
    Denna försäljning är min första så det var väldigt viktigt för mig att jobba med en mäklare som satte av tid för att jag skulle känna mig trygg med processen och besluten som skulle tas. Madeleine såg till att stämma av med mig samt gav mig goda råd baserade på hennes erfarenhet inför varje steg av försäljningen - från värdering och styling inför visningarna och sedan i budgivningen samt kontraktsskrivningen. Bland annat föreslog hon hur lägenheten kunde möbleras för att passa så många som intressenter som möjligt, och jag är säker på att det bidrog till det goda resultatet av försäljningen.
    Budgivningen gick över förväntan från mitt perspektiv och jag upplevde hela tiden att Madeleine såg till att ha en bra balans mellan att jag som säljare men även köparen av min lägenhet skulle vara nöjda med försäljningen/köpet.

Sammantaget gör det att jag starkt rekommenderar Madeleine Persson och kommer definitivt anlita henne för mina framtida försäljningar. Jag skulle även ha fullt förtroende för henne i en situation där jag är köpare!
    2021-09-21 Verifierad kund
    Madeleine bemötte mig väldigt väl och levde upp till alla förväntningar. Hon var tydlig med allt som hände i processen vilket var extra viktigt för mig som första gångs- säljare.
    Jag är mycket nöjd med försäljningen och tack vare Madeleines goda kontakter med spekulanter kunde lägenhetens säljas snabbt och smidigt utan att ens behöva ha en visning.