Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 886 kunder tycker om Edward & Partners

• Magnus N
    Magnus N skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus Cederbom sålde vår våning på 200 kvm i Vasastan utan att gå ut på öppna marknaden genom Hemmet mm via sitt och Edward & Partners kontaktnät. Detta passade oss perfekt och det kräver en mäklare som har bra kontaktnät och många "trådar" ute.
    Själva processen hanterades mycket professionellt och jag rekommenderar Magnus Cederbom varmt.

/Magnus Nilsson Läs mer
  • Ali Q
    Ali Q skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Vi har använt oss utav Antonio två gånger. Båda gånger har vi fått bra betalt, ena gången har vi även slagit rekord. Antonio är väldigt lyhörd och förtroendeingivande. Rekommenderas starkt om man vill ha en kunnig mäklare som gör sitt bästa varenda gång. Läs mer
  • Samriti S
    Samriti S skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är otrolig professionell, ärlig och mycket hjälpsam mäklare. Han är tillgänglig hela tiden för alla frågor och anstänger sig verkligen för att göra ett bra affär. Han höll oss uppdaterad med ständigt kommunikation igenom hela processen. Han har hög kompetence och stark vilja att göra sin bästa och det kommer fram i hans sätt att bemöta.Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Shirin D
    Shirin D skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande och kunnig inom sitt område. Supernöjd med Eddies insatser. Läs mer
  • Georges M
    Georges M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklararen hittills jag upplevt , svarar snabbt och ger bra och tydlig information om bostaden och hur det ligger till.

5 plus !!! Läs mer
  • Lano S
    Lano S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt bemötande, jag hörde av mig till Joe och fick lägenheten såld efter 2 veckor, rekommenderar denna mäklare starkt! Läs mer
  • Isis M
    Isis M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är grymt bra!
    Väldigt professionell. Vi var glada och nöjda när vi köpte lägenheten genom honom. Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är utan tvekan den bästa mäklaren vi träffat! Otroligt kunnig, påläst och engagerad. Han är väldigt professionell och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda.

Ständig återkoppling och information genom hela processen, vi behövde aldrig undra över status. Väldigt proaktiv och kommer med ärliga bra tips inför visning och fotografering.

Mycket införsäljande på ett genuint och äkta sätt. Budgivningen var i gång redan måndag morgon, alla andra objekt i vårt område står fortfarande stilla medan vi skrev avtal i går. Joe hade flera egna kunder som han bjöd in till vår visning. Det märks att han bygger relationer. De blev också en av dessa som köpte vår lgh. Bra nätverk!

Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare i framtiden - Joe är ett givet val.

Har redan rekommenderat honom vidare till vänner och bekanta. Tack Joe för en otroligt smidig process. Du är guld!

Mvh Sofie och Jakob Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Oerhört professionell, lyhörd och ödmjuk. Magnus är förtroendeingivande med fantastisk taktkänsla och förmåga att hantera de flesta typer av människor. Han skötte försäljningen av vår våning i Vasastan på ett föredömligt sätt.
    Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-04-11 Magnus C svarar Jenny W
    Tack Jenny för din fina feedback och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fantastiska våning! Med vänlig hälsning Magnus
    Magnus C gillar detta
  • Bachir D
    Bachir D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi kom i kontakt med Joe efter rekommendationer från flera bekanta som är mycket nöjda med Joe och det resultat han har levererat. Professionalism, seriösitet, punktlighet, noggrannhet och förmågan att leverera en bra affär är bara några av de egenskaper som karakterisera Joes sätt att arbeta.

Med det breda nätverk av kunder som Joe har var vi övertygade om att vi skulle göra en bra affär. Att vi skulle hitta en köpare visste vi men för oss var det viktigt att hitta rätt köpare, vilket vi tillsammans med Joe gjorde. Han höll oss kontinuerligt uppdaterade om hur processen gick och var mån om det skulle bli bra för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Joe, och vi kommer definitivt att anlita honom igen nästa gång det är dags. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från Joe från första stund. Han var engagerad, positiv och visade att han brydde sig om att det blev en bra affär för alla berörda. Jag har en väldigt bra upplevelse av mitt lägenhetsköp tack vare Joe. Kommer vända mig till honom i framtiden. Läs mer
  • Dudley W
    Dudley W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Skulle rekommendera Joe alla dagar. Fick ett jäkligt bra intryck av honom. Från dess att jag och frugan steg in på visningen på lägenheten som helt föll oss in till dess att vi skrev på kontraktet var det professionalism till max. Vi ville ha den och det fanns stunder där det kändes kört med tanke på att den kunde stiga mer än vad vi hade råd med, men han levererade för det är vad han gör...levererar!

Tack Joe.

Dudley Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en lägenhet på Odenplan av Christian och jag är väldigt nöjd med hur han skötte det hela och hur jag blev bemött. Har inget att klaga på. Snabb att svara och var alltid tillgänglig Läs mer
  • Ayman S
    Ayman S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Skulle välja Joe alla dagar i veckan.
    Joe har varit extremt professionell genom hela försäljningsprocessen. Han tar sig tid att verkligen svara på alla mina frågor ordentligt, alltid nåbar och bra återkoppling. Hans förmåga att stänga affärer har jag inte varit med om vid mina tidigare köp/sälj affärer. Det är en upplevelse att se hur du arbetar Joe.
    Kommer alltid att kontakta Joe när det är dags att sälja min bostad igen.
    Vi är super nöjda! Läs mer
  • Perham P
    Perham P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag gav Joe uppdraget att sälja min lägenhet i Solna, och jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig varit nöjdare. För mig personligen är kommunikation något jag värdesätter enormt under en bostadsförsäljning. Maatouk uppfyllde detta till 100%. Joe höll mig ständigt uppdaterad. Utöver den fantastiska kontakten gjorde Joe ett fenomenalt jobb. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag skulle utan tvivel rekommendera Joe till mina nära och kära.

Joe, du är en stjärna.

/P Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Edward & Partners
    Professionell, ärlig, ingen tråkmons, hjälpsam till 100 % , allt flyter som det ska, precis vad man behöver när man ska sälja (eller säkert köpa med ).
    Robert Läs mer
    Robert B gillar detta
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Edward & Partners
    Tusen tack för ett fantastiskt jobb. Kommer varmt att rekommendera dig till alla jag känner !! Läs mer
  • Antonia D
    Antonia D skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Jag tycker Antonio gav en riktigt bra service, ansträngde sig verkligen för att allt skulle va så smidigt och bra som möjligt för mig som säljare. Otroligt driven för att göra dig som kund nöjd på båda plan och skulle säga ”mycket proffsigt”!
    Jag upplevde att han gav ett bra stöd utan att stressa mig i mina beslut. Från att jag inte tänkt att sälja i dagsläget så tog han mig från fotografering till slutförsäljning på 3 veckor. Och jag är mycket nöjd med min försäljning! rekommenderar varmt Antonio som mäklare. Även Edward och partners eftersom jag träffade på en mäklare på en visning som rekommenderade mig att ta kontakt med Antonio. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Therese F
    Therese F skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Hjälpsam, tillmötesgående och engagerad! Läs mer
  • Gabriella  E
    Gabriella  E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig mäklare, korrekt uppträdande, lagom personlig
    Alla papper i ordning
    Inget att anmärka på hittills Läs mer
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Supertrevligt bemötande, proffsig utförande i alla steg genom försäljningsprocessen.
    Jag kan verkligen rekommendera Christian om du vill ha en mäklare som jobbar för dig hela vägen! Läs mer
  • Margaretha O
    Margaretha O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Gott, trevligt, tillmötesgående bemötande Läs mer
  • Denis P
    Denis P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lyckades sälja min andra lägenhet för ett pris som jag tyckte var bra trots marknadsfallet. Hans argumentationsteknik är verkligen stark och som säljare litar jag på honom till hundra. Rekommenderar Joe starkt. Läs mer
  • Julio G
    Julio G skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Trevlig och väldigt proffesionellt i sitt bemötande.
    Lättillgänglig och återkopplar så fort han kan. Håller dig uppdaterad under resans gång.
    Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Patricia W
    Patricia W skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Mycket professionell och hjälpsam , hela försäljningsprocessen var så smidig!
    Kan starkt rekommendera Antonio! Läs mer
  • Serhan Dilser G
    Serhan Dilser G skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Om man letar efter en mäklare som gör det där lilla extra och lägger ner tid och själ i ens försäljning då ska du utan tvekan välja Antonio! Genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet, allt från intag till fotografering och kontraktpåskrivning, har Antonio varit en riktig toppmäklare. En fantastisk genuin mäklare som genom hela processen varit professionell och lätt att ha och göra med. Med Antonio behöver man aldrig sitta och fundera, vänta eller vara orolig. Antonio återkopplar konstant och ligger alltid steget före! En ärlig person som jag alltid kommer att rekommendera och som jag alltid kommer att använda mig av vid kommande försäljningar! Läs mer
  • Carmelo A
    Carmelo A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian delivered outstanding service, really customer oriented and always available! Will definitely use his services again Läs mer
  • Cyrus P
    Cyrus P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en proffsig, lyhörd, kommunikativ mäklare med enorm energi som gör honom till duktig och ansvarsfull sådan.. Vi är mer än nöjd med Eddies insatser under hela försäljningsprocessen av vår bostad. Tack Eddie och tack Edward & Partner. Läs mer
  • Gaurav
    Gaurav skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    We bought our house through Eddie just recently. In todays world one needs to be very agressive and at the same time honest in his/hers profession and we could see that in Eddie. Right from the first day he gave his very best and made sure things carried out very smoothly. Energetic, honest, humble, professional and full of humour are a few words that describe this gentleman. Stay that way and you will go a long way in your profession! Läs mer
  • Sarah  S
    Sarah S skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen är otroligt kompetent på alla sätt och vis och jag är fullständigt nöjd med alltifrån bemötande till försäljningsprocess. Hon arbetar effektivt med hög energi och driver med trygghet alla delar av arbetet framåt i högt tempo. Det jag uppskattar mest är att hon lyckas med kombinationen av att vara effektiv utan att tumma på kvaliteten som var på topp rakt igenom! Ellen tog sig även tid att hjälpa mig med övriga kringsfrågor och med mitt kommande köp efter lyckad försäljning. Jag kan varmt rekommendera Ellen! Läs mer
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mäklaren var duktig och hjälpsam. Punktlig och tydlig samt tog tag I saker och detaljer snabbt och effektivt.
    Jag och min fru är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag fick ett gott intryck av Christian. Mycket professionellt, trevligt och personligt bemötande!

Jag har redan börjat att sprida mina positiva intryck av Christian till vänner och familj! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Efter jag givit förtroende till Christian att sälja min bostad så fick jag klart för mig hur en toppmäklare jobbar. Christian har från första kontakt varit väldigt engagerad och serviceminded. Med tanke på hans kompetens och erfarenhet så kände jag mig väldigt trygg hela vägen. Han siktade högre än dem andra mäklarna som värderade min bostad, och lyckades tillslut få en affär på det uppsatta målet. Så jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Duktig och driven. Lyssnade på våra önskemål som säljare och jobbade mot dessa. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit ytterst behjälplig med att få våran lägenhet såld till acceptpris under en tid där bostadsmarknaden hade gått och dött. Hon är väldigt driven och kontaktbar 24/7 vilket jag uppskattade då det ändå var en stor affär för oss. Rekommenderar henne om ni vill ha en mäklare som krigar med näbb och klor för att göra alla parter nöjda. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Antonio jobbade under försäljningen av min lägenhet med stor energi, alltid mycket glad och med positivt anda samt väldigt vänligt bemötande. Han höll mig hela tiden uppdaterad och återkopplade alltid enligt överenskommelse. Han lyckades få min bostad såld under en tuff bostadsmarknad genom sin outtröttlig energi. Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en påläst, driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Vi är supernöjda Läs mer
  • Jack Y
    Jack Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt kompetent mäklare som vet vad som krävs av honom.
    Smidig process från visning till kontraktsskrivandet med ett bemötande av vänlighet och engagemang.
    Kommer garanterat vända mig till Joe vid framtida affärer.

Mvh,
    Jack Ye Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man ska köpa eller sälja sin bostad ska man välja Joe Maatouk! Han är väldigt trevlig, kunnig och effektiv.
    Han svarar alltid i telefon och återkopplar snabbt. Vi har både sålt och köpt lägenhet via Joe och båda affärerna gick otroligt smidigt. Vi rekommenderar Joe alla dagar i veckan! Läs mer
  • Rebecka
    Rebecka skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Personlig, påläst och positiv. Med bra kommunikation och snabb återkoppling känns han trygg och pålitlig, rekommenderas! Läs mer
  • Clara
    Clara skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Som köpare är vi mycket nöjd med Joe. Han var mycket flexibel, hade en bra och frekvent kontakt och tillmötesgick våra extra önskningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När marknaden var som tuffast lyckades Joe leverera i världsklass. Mycket imponerad av hans arbete och tacksam för att vi valde att anlita honom. Alla våra rekommendationer! Läs mer
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gjorde det omöjliga, han gjorde det som ingen annan mäklare har kunnat göra under den tröga lägenhets marknad som är idag. Hans bemötande med både säljare och köpare är helt exemplariskt. Han får en att känna sig trygg från början av uppdraget och mot slut signering vid försäljning. Kan lätt säga att detta är en av dem bästa fastighetsmäklarna i Sverige/Stockholm. Jag kommer definitivt anlita honom till mina kommande försäljningar i framtiden. Tack för en extremt bra affär Joe!

Mvh Jamal Wattar och EMJ Förvaltning Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi köpte via Joe och tyckte allt gick jättesmidigt från visning till avslut. Kan starkt rekommenderas att använda honom framöver då det kändes som allt gick helt felfritt. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd med Ellen som mäklare.

Hon hade alla de egenskaper man letar efter i en mäklare:
    * Bra bemötande
    * Påläst
    * Engagerad
    * Målinriktad
    * Proffsig Läs mer
  • Arman O
    Arman O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mycket kompetent och ödmjuk mäklare som vet precis vad han sysslar med.
    Jag är inte alls flexibel under vardagarna då jag är väldigt bunden till min arbetsplats, därför fick jag hjälp av Joe och hans kollega Antonio med precis allt.
    Jag är övertygad om att jag kommer att ha med de att göra i framtiden när det kommer till bostadsaffärer. Läs mer
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Heeej alla framtida bostadssäljare😊

Finner inga ord som riktigt kan beskriva hur GRYM mäklare han faktist är.
    Så stolt över mitt val av mäklare, han är helt enkelt magisk.
    Mäklaryrket passar Joe som hand i handske. Rekommenderas starkt med hela hjärtat. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera dig som läser detta att välja Joe som din mäklare! Mitt första intryck av Joe är att han är väldigt professionell och otrolig målinriktad. Han var väldigt engagerad & tillgänglig hela tiden genom hela processen. Allt gick väldigt snabbt, enkelt & smidigt med ett slutresultatet över mina förväntningar! Läs mer
  • Sam F
    Sam F skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Så himla nöjd med Antonio.
    Han var lyhörd, professionell samt tillgänglig. Vi fick väldigt bra bemötande under resans gång och han skötte allt smidigt.

Kontakta Antonio för en smidig försäljning/köp. Läs mer
  • Issa K
    Issa K skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt nöjd med Eddie som mäklare, han är grymt professionell med mycket erfarenhet. Rekommenderar starkt! Läs mer
Christian Melki
Edward Melki