Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 765 kunder tycker om Edward & Partners

• Carl H
    Carl H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är kanonmöklare som fick ett fantastiskt pris för min lägenhet vid Odenplan. Trevlig att ha göra med, grym på visningen och iskall i budgivningen kan jag verkligen rekommendera honom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Han gjorde processen väldigt smidig samt var trevlig och kommunikativ under processens gång. Jag rekommenderar gladeligen Joe.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Strukturerad, trygg och proffisionell mäklare med säljarens önskemål i fokus.
  • Petter B
    Petter B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Engagerad, tillmötesgående och uppnådde ett bra försäljningspris. Med andra ord är jag alltså hittills mycket nöjd.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt skicklig mäklare med allt ifrån mjuka värden så som bemötande och lyhördhet inför oss som säljare till att vara en mycket skicklig affärsman som alltid går in helhjärtat för att ro en affär i hamn till bästa utfall. Vi har sålt med Christian två gånger och han har levererat i toppklass i båda fallen.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och professionell!
    Bra service från början till slut.
  • anna f
    anna f skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi är extremt nöjda med Joe och har inget negativt att säga. Vi hade det lite kämpigt med att få vår lägenhet såld men Joe lyckades med detta på några dagar. Han var väldigt kommunikativ och ingav ett stort förtroende. Han höll oss löpande informerade om vad som skulle hända och ringde dagligen för att stämma av. Han skrev en väldigt fin annons och lyckades presentera bilderna på lägenheten på ett fint sätt. Hans väldigt bra insyn på bostadsmarknaden i Solna gjorde även att de som köpte lägenheten av oss kände sig väldigt trygga med Joe, vilket säkerligen bidrog till att de köpte lägenheten via Joe och inte via en annan mäklare. Han är extremt trevlig och lätt att ha och göra med. Skulle rekommendera Joe alla dagar i veckan!
  • Pontus V
    Pontus V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är tveklöst en av Stockholm hårdast arbetande mäklare vilket även syns i det engagemang han la ner i min försäljning. Alltid anträffbar, alltid proffsig och kunnig i sak. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster.
  • Iréne J
    Iréne J skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Kunnig och supertrevlig mäklare som månar om både köpare o säljare!
    Kan varmt rekommenderas både för säljare o köpare, han har goda kunskaper om marknaden och är duktig på att matcha köpare med "rätt" bostad.
  • Sara
    Sara skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Är jättenöjd med mitt val att använda Erik som mäklare. Effektiv, professionell, förtroendeingivande och kunnig. Han gav mig tips och idéer som gjorde att lägenheten blev riktigt fin inför försäljningen. Jag kommer att rekommendera Erik till vänner och familj i framtiden. Tusen tack!
  • Inga-Britt Ö
    Inga-Britt Ö skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter ett år av oro och vånda inför min lägenhetsförsäljning och flytt träffade jag på Joe Maatouk av en slump. Vilken lycka, plötsligt löste han alla problem som oroat mig.
    En positiv, kunnig, proffsig, hjälpsam, rolig, trevlig, ambitiös ung man som jag fick förtroende för att sköta min lägenhetsaffär.
    Det var ovärderligt för en old lady.
  • Ella K
    Ella K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är otroligt professionell och duktig på det han gör och har med sin mycket ödmjuka, glada och genuina personlighet fått oss att känna oss trygga och under vår första bostadsaffär! Lättsam, öppen, ärlig, närvarande - inga konstigheter!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick ett professionellt bemötande och personlig service av Christian. Han är en jättetrevlig mäklare som jag troligtvis kommer anlita när lägenheten ska säljas igen.
  • Alexandra I
    Alexandra I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra! Snabb och enkel affär. Kan verkligen rekommenderas!
  • Sandra
    Sandra skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon hjälpte oss att lösa en pressad situation. Det handlade om snabba ryck och Simon var snabb på att återkoppla, samt hade jättebra upplägg och strategi. Han är positiv, ärlig och professionell med ett stort mått lyhördhet och flexibilitet. Trots mycket press höll Simon en samlad karisma. Jag kommer att använda Simons tjänster i framtiden och det är något jag absolut rekommenderar andra, som vill köpa eller sälja, att göra! Tack för all hjälp Simon :-)
  • Sandy
    Sandy skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man letar efter en mäklare som gör det där lilla extra...som lägger ner tid och själ i din försäljning...då ska du utan tvekan välja Joe! Genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet, allt från intag till fotografering och kontraktpåskrivning, har Joe varit en riktig guldklimp. En fantastisk genuin mäklare som genom hela processen varit professionell och lätt att ha och göra med. Med Joe behöver man aldrig sitta och fundera, vänta eller vara orolig. Joe återkopplar konstant och ligger alltid steget före! En ärlig man som vi ALLTID kommer att rekommendera och som vi ALLTID kommer att använda oss av vid kommande försäljningar!
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om någon hade frågat mig om man kan hitta sitt drömboende på 48h från att man börja söka så hade jag sagt omöjligt. Tydligen är allt möjligt inom 48h tack vare Joe. En bekant tipsade mig om Joe och jag lyfte luren. En otroligt ödmjuk och proffsigt bemötande. Jag förklarade läget för just min situation och vad jag var ute efter. Joe presenterade olika förslag och la ner ett otroligt engagemang för att vi skulle hitta det vi sökte. Dagen därpå kunde han ordna visning på ett antal lägenheter anpassat efter när vi kunde. Samma kväll skrev vi under på vad som nu är vårt drömboende. Vi kan inget Annat än att rekommendera Joe! Stort lycka till i framtiden!

/ p&c
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe skiljde sig i mängden & var ett självklart val av mäklare inför vår försäljning med en positiv, professionell & ödmjuk approach. God återkoppling, struktur & lösningsorienterad rakt igenom & trots att vår budgivningen inte var den mest aktiva, nervösa känslor som säljare, höll Joe huvudet högt & med lugn, säker & positiv attityd, såg till att vi fick till en genomförd & trygg affär. Tack Joe & fortsätt i samma anda med ditt professionella fokus! :) & även tack till fotograf Philip för fina bilder av vår lägenhet! // M&J
  • Sores
    Sores skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vid den största affären i ens liv är mäklaren en otroligt viktig komponent. Under sökandet utav mitt drömboende fanns Joe Maatouk alltid tillgänglig. Jag och min fru letade boende i cirka 1 år. Under årets gång har jag stött på en mängd mäklare som ingen varit på den nivå Joe är på. Professionalismen och dedikationen till sitt yrke som Joe har ger en hopp och energi till att hitta de där efterlängtade objektet med ett leende på läpparna. Dålig återkoppling, brist på engagemang, bort glömda frågor och påtryckningar till köp kändes som ett standard bemötande i denna bostads djungel. Fram till att jag kom i kontakt med Joe Maatouk. Han kom med olika alternativ på objekt, tips och rekommendationer baserat på min situation. Under loppets gång kändes Joe aldrig som en säljare som ville stressa igenom försäljningar. Han kändes som en rådgivare som var mån om min livs största affär. En affär jag är otroligt nöjd med!

Tack Joe! Jag önskar dig all lycka.
  • Nohom M
    Nohom M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe Maatouk har gjort ett strålande jobb vid försäljning av min lägenhet. Att välja Joe Maatouk var ett ganska självklart val, agerat professionellt och kunnig.
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag skulle beskriva Joe som en professionell, engagerad, lättillgänglig, positiv och trevlig mäklare, som gör det lilla extra för sina kunder. Jag skulle gärna anlita honom som mäklare i framtiden!
  • Per N
    Per N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin Jahangiri är en mycket varm och trygg person som inger förtroende från första mötet.
    Vi hade höga förhoppningar inför försäljningen och Ramin levererade över alla våra förväntningar.
    Vill du ha en grymt slipad mäklare som brinner för det han gör och levererar toppresultat ska du kontakta Ramin!
  • Björn W
    Björn W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Seriöst intryck. Smidig. Inte för på/snackig.
  • Ilvana C
    Ilvana C skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Köpte min nya lägenhet av Ramin. Han var alltid tillgänglig för frågor och hela köpet kändes väldigt tryggt. När jag sedan skulle sälja min gamla lägenhet var det ett självklart val att Ramin skulle få sälja den. Är väldigt nöjd med Edward & Parter då stylist och fotograf lyfte lägenheten. Försäljningen kändes också trygg och jag fick sålt lägenheten till rekordpris för gatan. Väldigt nöjd med både köp och försäljning.
  • Tara S
    Tara S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lyckades sälja min lägenhet till mitt drömpris innan visning. Vad mer kan man begära. Tack Joe för all din vägledning och hårt arbete.
  • B M
    B M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När man pratar om att en mäklare goes the extra mile så passar det helt klart in på Joe! Med sitt engagemang, driv och sin hoppfulla attityd lyckades han uppnå alla mina förväntningar och lite till. Det fanns ingenting igenom försäljningsprocessen som inte gick att lösas med Joe utan tvärtom fick jag hela tiden bekräftelse på att allt går som planerat. Jag rekommenderar starkt Joe och kommer återkomma till honom för framtida försäljningar!
    Tara S gillar detta
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälte mig köpa min första dröm lägenhet, han var mycket intresserad, flexibel och trevlig med glimten i ögat som behövs för att göra det lilla extra! Jag är väldigt tacksam för all hjälp och kan varmt rekomendera Joe!
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag har länge följt Ramins resa och hans rekordförsäljningar av bostäder och det var därför ett ganska naturligt val för mig att välja Ramin när jag skulle sälja min lägenhet. Ramin var otrolig professionell och kunnig, han var väldigt övertygande och jag som säljare kände mig lugn igenom hela processen. Trots att jag hade väldigt höga förväntningar kring försäljningen lyckades Ramin överträffa dom och sålde till rekordpris, detta är ett kvitto i sig själv!

Jag rekommenderar varmhjärtat Ramin för alla som vill sälja sin bostad!

Tack.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Att köpa lägenhet eller hus är för de flesta människor en av de största affärer de gör med ett stort framtida ekonomiskt åtagande. Med detta kommer ofta en oro, var detta rätt gjort, var det ett bra pris, borde vi verkligen etc etc, och jag kan villigt erkänna att jag, varje gång kag köpt bostad, har varit i dessa tankar själv. Allt detta var annorlunda när jag och min fru köpte av Ramin. Det kändes tryggt, som ett bra beslut och att det var helt rätt att slå till. Tack Ramin för din hjälp i vårt bostads köp och tack för att du dessutom alltid finns att nå för ytterligare frågor och information.
    Har redan rekommenderat dig vidare och kommer forttta med det.
  • Murshid S
    Murshid S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Dear Mr. Maatouk,
    Thanks a lot for the help and support you have given us to conclude the deal in buying apartment Number : 00424 at Våtmarksvägen 62, 170 62 Solna I can assure you that it is my pleasure to recommend you for my friends who might be interested in buying or selling homes.
    Best Regards/Murshed Samara
  • M S
    M S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe Maatouk hjälpte oss köpa vår drömlägenhet idag. Hjälpsam, professionell och ärlig; det man kräver av en mäklare och mycket mer.
  • Amir D
    Amir D skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon var väldigt professionell och trygg. Han kom med råd och var väldig aktiv med försäljningen. Mycket bra upplägg.
    Jag fick stort förtroende för Simon.

Jag är supernöjd och rekommenderar starkt Simon och Edward & Partners.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag kom i kontakt med Ramin om en lägenhet i Sundbyberg som vi ganska fort konstaterade kanske inte var helt rätt för mig - jag berättade var jag allra helst skulle vilja bo och absolut mitt i en mening kommer Ramin på att han kanske vet någon som ska sälja där.. Tre timmar senare är jag på visning och nu någon vecka senare väntar jag på att få flytta in i just den lägenheten. Som Ramin själv sa: det var skrivet i stjärnorna! Men utan Ramins nätverk och driv skulle köpet aldrig ha blivit av, så STORT tack för det och skickar mina varmaste rekommendationer! :)
    2017-02-06 Ramin J svarar Daniel N
    Vår resa är en av de man aldrig glömmer min vän! Jag hoppas du trivs oerhört bra och jag finns här i framtiden.

PS!
    Du får skicka ett kort när du avnjuter solen på din härliga balkong <3
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Mycket driven och trevlig mäklare som vet vad han håller på med!
    Fick ett gott intryck direkt och han levde upp till de hela vägen igenom.
    Det var första gången jag använde mig utav Ramin men definitivt inte den sista! 10/10
  • Poja T
    Poja T skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag har äran att ha fått både köpa och sälja med Ramin som mäklare, och det blev lika lyckat båda gångerna. Ramin har ett otroligt gott hjärta och vill alla sina kunder väl, vilket gör honom till en fantastisk mäklare av högsta rang. Jag skulle varmt rekommendera Ramin, vare sig det handlar om att köpa eller sälja! Det finns ingen bättre. :)
  • Nick A
    Nick A skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    För mindre än en vecka sedan så hade Ramin hört mitt behov om att sälja min lägenhet i Tuletornen.
    De hade knappt gått mer än 24 h efter att vi hade talats vid då han nämnde om att han hade en kund som var intresserad utav lgh och bad om en privatvisning.
    24 h senare skrev vi avtal och bägge parterna var mer än nöjda.
    Privat, smidigt Och proffsigt!
    Bästa hälsningar
    Nick
  • Pernilla  A
    Pernilla A skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Det var en upplevelse att träffa Ramin, fantastisk energi, grym säljare och kanon trevlig. Av alla mäklare vi mötte då vi skulle köpa lägenhet kunde ingen mäta sig med Ramin.
    Oavsett om du ska köpa eller sälja kontakta Ramin!
  • johanna
    johanna skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälpte mig att köpa min lägenhet. Allt gick väldigt smidig och jag uppfattade honom som väldigt flexibel och hjälpsam mot båda parter. Väldigt positiv och engagerad som person.
  • Sara N
    Sara N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Oj oj oj! Ramin spelar helt klart i en liga för sig själv. Han eftersträvar verkligen att hans kunder är 110% nöjda och hans tro på det omöjliga är så stark att det blir verklighet. Ramin har idag sålt vår lägenhet till rekordpris. Kan inget annat än rekommendera honom. Tack Ramin - du är bäst! Önskar dig fortsatt framgång. :) /Sara och John Nyström Lennqvist, Sundbyberg
  • Linda L
    Linda L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    "Trevlig, lyhörd, professionell, duktig och ambitiös mäklare. Bra stöd vid min första och därmed väldigt nervösa bostadsförsäljning :) Är väldigt nöjd med mäklarens insats och slutpriset. Måste även ge en stor eloge till deras egna superduktiga fotograf Philip!! "
  • Annica F
    Annica F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi hade mycket gott intryck av Christian redan efter första mötet och han levererade högt över vår uppsatta förväntan, trots den högt uppsatt ribban.
    Professionellt, tryggt, rådgivande och snabbt.
    Det kändes väldigt bra att Christian hade vår lägenhet i sina händer under försäljningen.

Vi är supernöjda och rekommenderar Christian Melki och Edward & Partners starkt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hjälpsam. Trevlig. Bra intryck.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälpte mig att köpa min första lägenhet, han var alltid tillgänglig vid eventuella frågor. Väldigt engagerad med ett riktigt bra driv samt alltid hjälpsam!

Jag rekommenderar honom varmt!
  • Armaghan N
    Armaghan N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket engagerad och en duktig mäklare! Joe var alltid lättillgänglig i samband med försäljningen av vår lägenhet! Han brinner för det han gör som märks i hans prestationer!
  • Will F
    Will F skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren... Inget mer att tillägga :)
  • Jan J
    Jan J skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin Jahangiri, utan tvekan den bästa mäklaren i stan.
  • Patrick J
    Patrick J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är den seriösaste, mest hårdjobbande mäklare jag någonsin har haft förmånen att jobba med.
    Christian är profitionel ut i fingerspetsarna. Höll oss konstant uppdaterad under hela försäljningsprocesssen.
    Vi kom i kontakt med Christian via en rekommendation och jag är otroligt glad att vi valde Christian som vår mäklare.
    Till alla som letar efter en mäklare, kan jag bara kort säga att Ni kan inte hitta någon bättre än Christian
    Christian M, Annica F gillar detta
  • Sara W
    Sara W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Joe som mäklare till försäljningen av vår lägenhet i Västra Skogen. Vi har endast positiva saker att säga om Joe, då han genom hela processen från fotografering till kontraksskrivning hanterat allting prickfritt. Trots att budgivningen inte gick helt smärtfritt bibehöll Joe lugnet samt en positiv attityd vilket också ledde till en i slutändan lyckad försäljning. Ett stort plus är att Joe även är en mycket trevlig och glad person. Vi vill varmt rekommendera Joe till framtida kunder.
  • Erik H
    Erik H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt och mycket bra bemötande.
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Detta var min andra affär via Edward som nu hjälpte oss att mäkla en fin nyproducerad lägenhet i Liljeholmens Centrum. Edward gjorde ett strålande jobb med försäljningen, allt från att sy ihop en bra styling firma till snabb slutförhandling med bra köpare.

Edward utmärker sig genom att vara personlig och att lyssna in alla parter. Han ger ett kompetent intryck och det märks att han är erfaren. Efter att ha pratat endel med honom märks det att han älskar sitt yrke! Han lägger alltid den tiden som behövs för varje person och uppgift och det kan förklara att han är så omtyckt!

Stort plus också för att han vid avslutad affär var mån om att alla fick den hjälpen de behövde - genom bland annat tips till köparen på bankkontakt, möbler mm mm

Proffsigt, bra affär, tryggt och en mkt trevlig upplevelse!
Christian Melki
Edward Melki