Edward & Partners

Edward & Partners

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 1167 kunder tycker om Edward & Partners 2

2021-07-06
    Toppmäklare!
    Christian är engagerad och väldigt lätt att ha att göra med.
    Rekommenderar!
    2021-06-24
    Helt underbar ! Serios Förtroende-ingivande. Pålitlig. Fantastisk. . Proffsig! Båst i hela världen!
    Rekommenderas Varnt 100%
    2021-06-24
    Otroligt smidig process och bra jobbat av Edward!
    2021-06-23
    * Mäklarens bemötande var professionellt och trevligt.
    * Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar.
    * Christian är en svårslagen stjärna som levererade 100%. Jag är supernöjd.
    2021-06-14
    Christian gjorde ett väldigt bra jobb med vår lägenhetsförsäljning. La ner mycket tid och engagemang, transparent och förtroendegivande, tillgänglig och minst sagt väldigt professionell och nådde våra förväntningar. Vi är supernöjda med Christian och kan därför varmt rekommendera Christian.
    2021-06-14
    Christian har varit otroligt professionell genom hela vår försäljning. Jag har känt mig trygg med att lämna försäljningen av vår bostad till Christian där vi har haft kontinuerlig kontakt genom hela försäljningen. Christian har haft en 360 graders vy där han både har scannat av marknaden, objekt ute samtidigt samt värderat vår bostad för att kunna maximera vår försäljning.
    2021-06-09
    Öppen, transparent, tydlig, genuint intresse för säljare & köpare nöjdhet. Mycket bra intryck och bra känsla under och efter affär.
    2021-06-09
    Försäljning av lägenhet på Gärdet, 79 & Park. Christian är engagerad, snabbfotad och trevlig och går den extra milen för att få till en bra affär. Christian är också mån om att alla inblandade ska vara nöjda med affären.
    2021-06-09
    Genuin, engagerad och målmedveten.
    Christian hade under hela vår säljprocess en kontinuerlig kommunikation och värnar även om relationen och förhållandet mellan en nöjd säljare och köpare. Rekommenderar Christian starkt!
    2021-05-31
    Edward var extremt proffsig från start till mål , 5+!
    2021-05-17
    Jag sålde en vindsvåning på Döbelnsgatan tillsammans med Christian.
    Hel upplevelsen var trevlig, snabb och professionell.

Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2021-05-10
    Vi sålde vår lägenhet med Christian och han levererade det han lovade!
    2021-05-09
    Vänlig, duktig och tillgänglig..
    Lyckas med att se till att alla blev nöjda..
    2021-05-07
    Christian är en superbra mäklare, proffsig.
    2021-05-06
    Jag köpte en lägenhet av Edward nu i April och är verkligen jättenöjd. Det kom till ett rimligt pris för både parter. Han hade snabb respons och verkade engagerad i försäljningen!
  • skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    2021-05-03
    Jag har köpt en bostadsrätt i vasastan.
    Christian var mycket professionell, agerade snabbt, respektfullt och trevligt.
    2021-04-30
    Jag har använt Christian som mäklare i många år. han har sålt flertal lägenheten för mig i innerstaden och han levererar alltid på topp.

energi, humör och en fantastiskt duktig förhandlare.

min högsta rekommendation till den bästa bostadsaffären.
  • skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    2021-04-19
    Christian hjälpte oss med köpet av vårat nya hem, jag kontaktade honom på dagen, fick se lägenheten på eftermiddagen och kontraktet var signerat på kvällen. Enklare än så blir det inte.

Det är lätt att göra affärer med ett proffs!
    2021-04-12
    Proffsigt bemötande hela vägen!
    2021-04-03
    Sålda en 2:a i Vasastan.

Den största styrkan är dock Edwards förmåga att lyssna och förstå säljarens och köparens sidor. Och sedan göra det yttersta för att sy ihop affären.

Edward med teamet hanterade försäljningen väldigt bra. Flexibelt arbetssätt som anpassar sig till kunderna. Tillgängligheten på topp!

Fick även hjälp med styling och bilderna blev super snygga.

Rekommenderas till alla som vill maximera sin försäljning och göra det med en positiv känsla.
    2021-03-31
    Vi köpte 1n 4a på kungsholmen

Vi blev bemötta på ett bra sätt.

Christian såg till att det blev affär vilket är det viktiga! Inget alls att klaga på.
    2021-03-29
    Köpare. Sakligt proffsigt och påläst på objektet.
    2021-03-28
    Edward och hela hans team på Edward & Partners har varit väldigt proffsiga och tillmötesgående genom hela vår process.
    Känndes tryggt och ordnat och medförde en väldigt framgångsrik och smidig process. Vi kan varmt rekommendera Edward och hans team till andra som avser sälja våningar i Stockholms innerstad. / Jens & Susanne
    • Norrmalm/Vasastan
    2021-03-26
    Var ska man börja när man ska beskriva Christian som mäklare och den upplevelsen jag haft?

Jag hade svårt att få bud när lägenheten var i händerna på en annan mäklare. Det var något som inte stämde då lägenheten är i absolut topp skick i en komplett renoverad fastighet från 1889 av Glommen & Lindberg.

Jag vände mig därför till Christian då jag hört mycket bra om honom från andra vänner och bekanta som haft nöjet att ha honom vid sin sida när de sålde sina lägenheter.

Christian var fantastisk redan vid första samtalet. Lyhörd, ärlig, rak och framförallt någon som visade att han älskar det han gör och hade mycket kunskap om marknaden.

Första intrycket förstärktes när han kommer på besök dagen efter. Jag gillade honom direkt - hans engagemang och genuina intresse för mina behov och önskemål kunde inte missas. Han kunde dessutom efter 10 min peka på 5 saker som man kunde göra bättre på direkten - lågt hängande frukt som verkligen lyfte lägenheten på en gång. Han visade mig direkt att han är något alldeles extra!

Jag skrev under ett avtal med han på direkten. Det fanns inget snack om saken - Christian är som en supervass stjärnmäklare från TV fast med ödmjukhet i stora lass och ett engagemang som man förväntar sig av nära och kära. Kunde ju inte bli bättre!

Min resa för att sälja min lägenhet var guppig fram till att jag hade turen att få Christian vid min sida. Trots att jag var jobbig och något stressig som kund, så slutade Christian aldrig att ge sitt allt och kämpade för att säkerställa att jag skulle få ett bra och rimligt pris på lägenheten. Vad tror ni händer då? Jo när man tror att det är över, så lägger Christian i en högre växel och får upp högsta budet med ytterligare 200k, till en nivå som jag är så otroligt nöjd med. Detta hade inte gått utan en person som han.

I ett hav av mäklare har jag lyckats hitta guldkornet som är Christian Melki och Edward&Partners. Jag är så otroligt tacksam och bäst av allt...jag behöver aldrig igen leta mäklare. Christian är en mäklare för livet!

Ni som funderar behöver inte göra det - tryggare och klokare val av mäklare finns inte, och då har jag köpt och sålt sedan 2011.

Tack Christian för att du gjort en process som började skakig, till en fantastik resa med ett resultat som man är extremt nöjd med!
    2021-03-16
    Christian hjälpte mig att köpa en lägenhet i Vasastan, jag var mycket nöjd med hans arbete och hans hjälp under denna process.
  • Herman B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners
    2021-03-11
    Christian hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Han har verkligen allt man kan önska hos en mäklare, förtroende ingivande, otroligt motiverad och väldigt proffsig genom hela processen. Kommer definitivt anlita honom flera gånger!
    2021-03-10
    Allt va super! Bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Vi kommer definitivt hörs av oss inför nästa flytt 🙌🏽
  • sålde sitt hus med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners
    • Pampas Marina
    2021-03-09
    Vi har fått hjälp att sälja vår Aquavilla i Pampas. Edward har skött det på ett bra sätt och fått till att den blev såld. enda negativt som jag tycker han bör förbättra är kommunikationen så man blir lite mer informerad vad som händer och sker.
    Förväntningarna med Edward var enligt vår förhoppning samt att dom levde upp till det.
    Med andra ord nöjd kund är jag.
    • Vasastan/Östermalm
    2021-03-08
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2021-03-08
    Vi har köpt en lägenhet av Edward Melki. Jag uppfattar att han har varit tillmötesgående och mycket flexibel vad gäller visningar och kontakt. Han har ett trevligt sätt och jag uppfattar honom som rak och uppriktig.
    2021-03-08
    Christian hjälpte till med försäljningen av min tvåa i centrala Stockholm. Högt ställda förväntningar infriades med råge! Christian är lätt att tycka om och var hela tiden engagerad, målinriktad, lyhörd och tillgänglig. Det fanns ett fullt förtroende genom hela processen och jag ger därför Christian mina varmaste rekommendationer.
    • Vasastan/Östermalm
    2021-03-05
    Mycket engagerad, kompetent och seriös mäklare!
    2021-03-04
    Allt som vi upplevde i processen var bra och kompetent utfört.
    Det enda som vi blev negativt överraskade av var att det i kontraktet förutsattes att tidpunkten för tillträdet låg 5 månader fram i tiden. Vi hade önskat att det hade diskuterats i ett tidigare skede.Mvh
  • Filip B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners
    2021-03-03
    Christian är en grym mäklare. Han är lugnande och förklarande genom hela säljprocessen.

Budgivningen kom inte igång på en gång, bara utgångspris lades, trotts att vi hade 3 st visningar men Christian hade en spekulant som var på visning på en annan lägenhet först som han slussade över till vår lägenhet när de inte ville buda längre på den andra lägenheten. Efter en kort förhandling så skrev vi redan samma kväll på 300 000 kr över utgångspris. En bra mäklare är guld värd.
  • Felix L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners
    2021-03-02
    Edward har varit professionell och serviceinriktad genom hela försäljningsprocessen. Hans långa erfarenhet märks tydligt från start till slut.
    • Djursholm
    2021-02-27
    Överlägset det mest ambitiösa och trevliga mäklaren!
    2021-02-27
    Edward var fantastisk genom hela processen av vårt köp av vår trea på Östermalm! Alltid tillgänglig och snabb återkoppling. Hjälpte även till med riktigt bra bankkontakt och tips för renovering!

Kan varmt rekommendera Edward för framtida affärer!
    2021-02-22
    Trevlig och kompetent. Professionell, svarade alltid snabbt och var alltid tillgänglig.
    2021-02-15
    Jag har köpt tre bostäder av Edward de senaste 10 åren och varit lika nöjd varje gång. Edward ger ett professionellt bemötande och vill få samtliga parter nöjda. Edwards arbetar långsiktigt och har därigenom lyckats etablera ett stort nätverk.
    2021-02-05
    Jag har sedan många år hört att Edward Melki är Stockholms bästa mäklare. Därför var det naturligt att ta kontakt med honom och hans medarbetare på Edward & Partners när jag skulle sälja min fina lägenhet i Vasastan. Hela samarbetet var väldigt lyckat från första mötet ändå tills jag skrev på säljkontraktet. De var proffsiga, hjälpsamma och noggranna med att så många potentiella köpare som möjligt fick se och chans till att intressera sig för just min lägenhet.
    Rekommenderar med glädje Edward och hans team till alla som går in säljartankar.

/ Jacob
    2021-02-03
    Har köpt en lägenhet på Linnegatan
    Christian gav redan vid första mötet en professionellt intryck och hade därtill ett trevlig sätt och svarade bra på mina frågor
    Därefter hade vi kontakt ett par gånger per telefon och Christian fortsatte med att vara professionell och var lätt att prata med.
    Sammantaget så var jag mycket nöjd med det sätt som Christian hanterade mig som kund
    2021-02-01
    Professionell hantering rakt igenom - väldigt nöjda.
    2021-01-25
    Grymt bra, otroligt imponerad av Edwards arbete med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas starkt!
    • Östermalm / Gärdet
    2021-01-23
    Köpt lägenhet; genomgående professionellt bemötande och utförande.
    • Östermalm/Gärdet
    2021-01-20
    Christian sålde min lägenhet på Gärdet och jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, lyhörd och levererade utlovat mål.

Rekommenderas!
    2021-01-12
    Snabb återkoppling via mejl och telefon.
    Service minded och proffsiga.
  • Tarja H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Edward & Partners
    • Liljeholmskajen
    2021-01-05
    Vi sålde vår nyproducerade bostadsrätt på Liljeholmskajen via Magnus Cederbom på Edward & Partners.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och ett stort tack till Magnus som har gjort ett superbra arbete.
    Det är inte första gången vi anlitar Magnus.
    Tack för allt!
    Vänligen
    Tarja Hammar
    2020-12-29
    Vi har sålt en bostadsrätt på Östermalm. Våra förväntningar på Christian var höga, och vi blev inte besvikna. Trevlig, kunnig och väldigt snabb med återkoppling.

Vi vill verkligen rekommendera Christian om ni är på gång att sälja er bostad.
    2020-12-16
    Vi köpte lägenhet genom Christian Melki på Riddargatan.
    Christian har varit väldigt bemötande och hjälpsam genom hela processen.
    Vi vart jätte nöjda med allting.
    2020-12-14
    Edward och hans team på Edward och Partner har uppfyllt vår förväntningar och den service man som köpare önskar.
    Bra kommunikation och snabbt agerande gjorde detta möjligt för oss vilket vi ser otroligt positivt på.