Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners
Rekommenderat företag 2016 - Edward & Partners
Rekommenderat företag 2015 - Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 713 kunder tycker om Edward & Partners

• Anders F
    Anders F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en mycket pålitlig och trevlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för kunden. Rekommenderas varmt.
  • Adam F
    Adam F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en duktig mäklare och en allmänt härlig människa
  • Martina C
    Martina C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe sålde en lägenhet till oss i Järvastaden. Processen var väldigt snabb och bekväm. Han tog sin tid och såg till så att allt kändes bra under den korta processen på enbart några timmar.

Som första lägenhet och första mäklare så önskar jag att varje framtida köp kommer att kännas på detta sätt.

Jag fick känslan av att Joe satte mig som köpare i första hand och ständigt återkopplade.

Vid träff av mäklare, köpare och säljare så kändes alla nöjda med förhandlingen.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra service och proffsigt skött från första mötet. Sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var över vår förväntan.
    Christian, tack för en bra affär.
  • Kristaps P
    Kristaps P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet i Solna med Joe, baserat på andra omdömmen misstänker jag att detta inte var någon av hans bästa affärer.

Positiv feedback:
    +Joe gav ett bra första intryck, han verkade "hungrig" samt verkade väldigt självsäker kring vilket pris han kunde få då han precis hade sålt i närheten.
    +Joe var flexibel kring ersättning och kontraktsform
    +Joe är väldigt sälj-fokuserad, pragmatisk och lösningsorienterad.

Utvecklingsområden:
    -Joe levererade inte mot de förväntningar han byggde upp
    -Joe är tyvärr lite ostrukturerad, jag upplevde att jag var tvungen att "bevaka" och påminna honom. T.ex blandade han ihop visningmaterial (det låg en stund objektsbeskrivningar för ett annat objekt i vår lägenhet) och kontrakten hade några felaktigheter. Detta är dock kanske normalt då han är en säljare och inte administratör, men som sagt är mitt tips att dubbelkolla.
    -Joe var stundtals svår att få tag på. Detta och punkten ovan kan också ha att göra med att han eventuellt hade många andra uppdrag under samma period och var stressad.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabbt och väldigt effektiv budgivning tack vare Christian. Kom med många bra råd och väldigt trevlig.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Josef T
    Josef T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag vill passa på att tacka Joe för engagemanget och intresset han visat under hela processen. Väldigt positiv, professionell och duktig mäklare som också uppdaterade oss under processens gång. Joe hittade även en köpare som vi var väldigt nöjda med och som skulle få ta över vår pärla.
    Joe är självklart vår första val för kommande försäljningar i framtiden
  • Jasmin M
    Jasmin M skrev om Edward & Partners
    Ett stort tack till Ramin Jahangiri för hans fantastiska arbete. Ramin är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Ramin rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på våra krav och anpassade sig efter dem. Ramin kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Ramin är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Ramin är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Ramin det självklara valet när jag säljer min nästa

// Jasmin Mobini
  • Amir D
    Amir D skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Då man själv jobbar som mäklare så är det svårt att bli superimponerad av någon annan mäklare, men Ramin fortsätter att imponera och överraska mig! Det är helt sanslöst hur han alltid lyckas överträffa alla förväntningar och spränga alla barriärer.

Han är odiskutabel nr 1 i Sverige och i Sundbyberg i synnerhet. Hans tro på det omöjliga speglar av sig i hans sätt att jobba.

Jag kan inte nog poängtera vilket misstag man som säljare gör om man inte anlitar honom som mäklare. Visst han har mycket att göra men när det är skarpt läge då är han alltid tillgänglig och jobbar praktiskt taget dygnet runt för att man som säljare ska bli nöjd.

Tack Ramin för att du sålde min lägenhet på 85 kvm i Sundbyberg för overkliga 100 000 kr/kvm. Du är trots din unga ålder en förebild för många människor. Din passion för ditt yrke genomsyrar din karaktär och bidrar till en trygghetskänsla för både köpare och säljare.

/Amir
    Jasmin M gillar detta
  • Li S
    Li S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är utan tvekan den bästa mäklaren man kan hitta! Han ger allt och lite till, från början till slut, jobbar otroligt hårt för att alla parter ska bli nöjda.

Christian är extremt professionell, trevlig, påläst och serviceinriktad. Vi fick alltid snabb återkoppling med tydlig kommunikation.

Tack Christian för allt ditt hårda arbeta och alltid possitiva attityd.

Jag rekommenderar Christian varmt, en fantastisk mäklare och person!
  • Simon S
    Simon S skrev om Edward & Partners
    Joe Maatouk is definitely a high energetic person and saying that meaning a really happy possitive guy full of passion for his job.
    He is all about taking care of his clients and prepared to work really hard and to cover all your expectations.
    An honest guy and would recommend him without a doubt!
    With much appreciation for everything,
    Simon Stoyiannos
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe infriade och överträffade direkt mina högt ställda förväntningar jag hade jag på honom då han nyligen sålde min lägenhet i Vasastan. Joe har hela tiden uppträtt otroligt professionellt under hela processen och har visat sig vara en skicklig mäklare. Dessutom har han jämnt haft ett väldigt trevligt bemötande mot mig.

Jag kan varmt rekommendera Joe till alla andra därute som går i säljtankar!

/Från en Mycket nöjd Säljare
  • Marcelo L
    Marcelo L skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Han är en mycket trevlig ugn man. Mycket trevlig och alltid tillgängligt. Svarar på alla mails eller sms efter bara några sekunder! Välklädd och engagerad i sitt arbete.
  • Ashe S
    Ashe S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt trevlig samt uppenbart att han besitter mycket erfarenhet. Primärt uppskattades hans enorma flexibilitet och vilja att hjälpa bägge parter. Rekommenderar starkt att använda sig av Joe - både vid köp samt sälj av bostad.
  • Kenan L
    Kenan L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har med sin gedigna erfarenhet visat stort klass på engagemang och professionalitet vid försäljningen av min bostad! Hans exceptionella förmåga att hitta och bemöta potentiella köpare samt identifiera deras behov har varit grunden till en lyckad och smidig affär som överträffade alla mina förväntningar.

Som person är Joe väldigt karismatisk och serviceinriktad med hög social kompetens! Han inger förtroende, trygghet och lugn igenom hela affären för såväl säljare som köpare.

Jag mer än rekommenderar Joe starkt för din framtida affär!
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd med Joe. Hans service är toppen och hans engagemang är över det vanliga. Har haft med några mäklare att göra tidigare. Ingen har varit så tillmötesgående som Joe har varit.
    Jag är super nöjd och kommer vända mig till honom nästa gång det är dags igen och rekommenderar honom starkt!
  • Danielo  A
    Danielo A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Min magkänsla visade sig rätt,
    Från första kontakten till att affären var i hamn, så visade Joe upp att han är en super mäklare med stora ambitioner.
    Super professionell, varmt mottagande, problemlösare.

Han ger än det där lilla extra utan att man ber om det, trygghet är otroligt viktig för oss som säljare och köpare,
    Det är något som man verkligen kan associera med Joe.

Återkoppling från hans sida är fantastisk.

Hade man kunnat ge mer än 5 stjärnor så hade jag givetvis gjort det.

Hatten av för Joe!
    Rekommenderas varmt.

Allt man vill ha hos en mäklare är det man får hos Joe!
  • Sihame B
    Sihame B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joes mäklartjänst har varit fantastiskt. Han hjälpte mig att sälja min bostad i Sundbyberg och resultatet var super! Han överträffade mina förväntningar prismässigt precis som servicemässigt. Kommer absolut anlita Joe nästkommande gång. Stort tack för allt! // Sihame
  • Erik P
    Erik P skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Professionell och fokuserad mäklare
  • Nora M
    Nora M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt imponerad av Joe och det sätt han arbetar på. Professionell, ödmjuk och målmedveten är de nyckelord som beskriver hans arbete som mäklare. Rekommenderar varmt!!!
  • Per G
    Per G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Anlitade hitta mäklare och hade några på besök. Fick samtidigt ett tips av en kollega som tidigare anlitat Joe. När jag träffat alla (5 st) var där ett par som jag mycket väl kunde ha gått vidare med. Dock föll valet på Joe då han var den enda som hade en annorlunda och tydlig pitch på uppdraget och dessutom den som tydligast visade att han verkligen ville sälja lgh och skapa bästa möjliga affär för mig. Han har motsvarat alla förväntningar, är otroligt bra att ha och göra med och går in för uppdraget på ett seriöst sätt. Du kommer inte känna att du "bara är en i mängden"
    Jag rekommenderar honom till alla som vill genomföra en trygg, snabb och bra försäljning.
  • Linda S
    Linda S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Både jag och min kille anlitade Joe Maatouk som mäklare och vi är otroligt nöjda! Han fanns alltid tillgänglig och var otroligt proffesionell. Han ordnade allt snabbt och bidrog men väldigt mycket energi. Han är ett självklart val vid nästa försäljning!
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevligt och glatt bemötande. Personlig. Upplevdes kunnig och återkom med svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera henne.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gav ett mycket positivt intryck och höll oss väl uppdaterade under proceccens gång. Joe är tydlig och saklig samtidigt som han bidrar med mycket positiv energi. Kan varmt rekommendera Joe för framtida uppdrag!
  • Robin L
    Robin L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Rekommenderar Joe strakt efter en mycket lyckad lägenhetsförsäljning! Joe ger ett varmt och seriöst intryck. Lätt att få tag på dygnet runt och det märkas att han verkligen vill det lilla extra. Helt klart den bästa mäklaren jag haft att göra med. Joe kommer vara ett självklart val för kommande försäljningar.
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt trevlig, tillmötesgående och kunnig. Han gav ett mycket positivt intryck och bidrog till en mycket trevlig köpupplevelse. Kan verkligen rekommendera Joe.
  • Jens R
    Jens R skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt trevlig,driven, extremt engagerad och levererade verkligen. Han är lyhörd och har kundens bästa i fokus. Han gick alltid att få tag på, även sena kvällar och helger. Jag rekommenderar verkligen Joe som mäklare!
  • Nils A
    Nils A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälpte oss att förmedla vår bostad. Han är den bästa tänkbara mäklaren man kan tänka sig. Fantastiskt trevlig, positiv, resultatorienterad och lyhörd. Han har en helt enastående egenskap att skapa relationer som i sin tur inger en enorm trygghet. Det hela slutade med att Joe sålde vår lägenhet till ett nytt rekord i föreningen vilket han helt klart gjorde sig förtjänt till de fem stjärnor vi just givit honom. Rekommenderas starkt!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är på tårna. Svarar alltid och är väldigt hjälpsam. Rekommenderas starkt.
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min fru fastnade för Joe när vi själva var på en visning där han var mäklare. Vi upplever att Joe har ett oerhört positivt driv och samtidigt en fantastisk personlighet som smittar av sig till så väl potentiella köpare som till säljare av objekt.

Vi kan varmt rekommendera Joe - vi är själva mycket nöjda!

Joe är den perfekta mäklaren helt enkelt..
  • Hans G
    Hans G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Förtroendeingivande, saklig och informativ genom hela säljprocessen.
    Dessa är tre egenskaper som kännetecknar Joe som mäklare.
    En annan sak är det påfallande lugn som han utstrålar.
    Vi vill varmt rekommendera att anlita Joe - du kommer förstå varför.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Professionell och kundorienterad i hela processen.
    Han är mån om att det ska bli en bra och väl genomförd affär för såväl säljare som köpare.
    Jag kan verkligen rekommendera Joe som samarbetspartner för din nästa bostadsaffär.
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Edward & Partners kan skatta sig lyckliga att man har en mäklare som Joe! Joes kunnande, bemötande och professionalitet var av högsta klass och jag och min fru kan verkligen rekommendera Joe. 5 av 5 runda bollar!
  • Nathalie  H
    Nathalie H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har varit en fanatiskt mäklare från start till slut. Professionell och kunnig i sin sak. Framförallt en sån glad, personlig och positiv person som man alltid får energi ifrån. Rekommenderar starkt Joe om någon ska sälja sin bostad!!
  • Sara L
    Sara L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi gav Joe uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inte säga annat än att han gjorde ett kanonjobb!
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv.
    Vi är mycket nöjda med hela processen och priset i synnerhet.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden!
  • Ramin E
    Ramin E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en av få personer som värdesätter att sälj och service går hand i hand. Han är en lugn och fokuserad person som höll en öppen dialog under tiden.

En engagerad person som gav mig en wow-upplevelse.
    Jag vill rekommendera Joe Maatouk när det kommer till att sälja/köpa bostad.
  • Jubing L
    Jubing L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe was recommended by my friend because he was a golden broker in his company. Before Joe, I had talked to several brokers, but while at the first time I met Joe, I decided to ask Joe to be my broker because he showed his confidence, professional knowledge and deep understanding about the area my apartment is located. And in the following days, Joe also proved that I made a correct choice. He was passionately and professional, especial while he faced his customers, potential buyers. Definitely, I will recommend Joe to my friend who needs a broker. If possible, I still would like to ask Joe to be my broker again.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en otroligt engagerad och påläst mäklare. Förutom det är han en mkt likable person :-) med sin avspända attityd och härliga skratt.
  • Amir K
    Amir K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en riktigt proffsig mäklare som representerar många faktorer som är viktiga. Han ger trygghet, visar ett stort engagemang och har ett brett affärsmässigt sinne för de han gör.

Jag tvekade inte en sekund på Joe's skicklighet att förmedla min bostad.
    Redan vid första mötet visar Joe en tydlig målbild dit han sedan jobbar mot med sitt breda kontaktnät, vilket resulterade i en mycket nöjd kund som endast kommer att välja honom vid framtida köp/försäljningar av bostäder.

Jag önskar Joe all lycka och framgång genom hans resa i mäklarbranschen!

Stockholms BÄSTA mäklare!
  • Ewelina A
    Ewelina A skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    I am writing to recommend Ellen Lindar as an extremely customer oriented, reliable and hardworking real estate agent. Ellen helped us to buy our dream apartment recently (August 2016) and it was a pleasure to cooperate with her because of her professionalism and willingness to assist both a buyer and a seller to their best interest. Ellen presented a very pro-active attitude when contacting us and the bank on our behalf, she was very attentive and managed to solve very complex issues related to obtaining a credit from a bank.
    Ellen did an excellent job for us and I have no doubts that she did absolutely best to meet the needs of the seller and ourselves.
    Best regards,
    Ewelina Aydin
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian bemötte oss väldigt väl i samband med att vi köpte en lägenhet av honom i centrala Stockholm. I sin roll som säljare gav han ett reko och tillmötesgående intryck. Han var väldigt tillgänglig för att svara på frågor och skaffade alla underlag som vi önskade. Det var väldigt trevligt att komma till Edward o Partners kontor. En familjär stämning.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen hjälpte oss inför och under försäljningen av vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera alla att välja henne som sin fastighetsmäklare! Sällsynt att hitta någon som är så engagerad, driven och som verkligen förstår bostadsmarknaden och försäljning. Att få hjälp med stylingen innan var guld värt. Övertygad om att slutpriset inte blivit så högt utan henne!
  • Zebastian O
    Zebastian O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är som mäklare väldigt professionell, driven att överträffa höga förväntningar och lättillgänglig. Samtliga är egenskaper som jag värderar högt hos en mäklare! Joe har det där "lilla extra" och jag kan starkt rekommendera honom till framtida säljare/köpare. Jag blev mycket nöjd med min försäljning!
  • Jan T
    Jan T skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen skötte mäklarjobbet på ett utmärkt sätt och jag som kund är nöjd med hennes jobb. Önskar henne all lycka i framtiden och hör av mig om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Trevlig och lättillgänglig mäklare. Kunde inte önskat mer! 10+
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har vid min försäljning haft ett mycket stort förtroende för Christian som skött min försäljning på ett exemplariskt sätt. Christian hittade rätt köpare innan ordinarie visning vilket var ett önskemål för min del. Christian är en toppenmäklare, professionell och pedant. Som säljare är jag mycket nöjd med Christians tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Alessio D
    Alessio D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professional and kind broker. Always available but never intrusive. Joe has been a pleasure to do business with, and I'm sure he has many years of success ahead. Recommended.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Kom i kontakt med Björn på en visning vi var på och fastnade för hans engagemang och att han var otroligt insatt i fastigheten han sålde. När vi själva skulle sälja tog vi i kontakt med Björn och jämförde med andra firmor men fastnade för personligheten och hans sätt att vara på mot kunder. Kan varmt rekommendera honom med hans driv och engagemang.
    2016-11-16 Björn O svarar Emelie B
    Det har varit oerhört kul att få hjälpa er och lära känna :) Stort Tack för förtroendet ni gav mig! Jag är övertygad om att flytten från Birkastan till "andra ändan" Vasastan kommer bli en succé för er! /Mvh Björn
  • Stefan Z
    Stefan Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ger ett gediget intryck, påläst om objektet, objektiv i sakfrågor, intresserad av att ge adekvat info, erbjuder att införskaffa extra info om så önskas, vältalig och rak i info, ger kunden tid att se lgh!
  • Victoria Z
    Victoria Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen Lindar har varit mycket trevlig och informerande i lugn takt när vi var på visningen. Tycker inte om folk som blir för närgångna och hon höll en professionell position till oss. Det hon inte visste skulle hon ta reda på och återkoppla senare vilket hon också har gjort. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare och kontaktperson som ordnade så att vi kunde köpa vår nya fina lägenhet här i Stockholm!
Christian Melki
Edward Melki