Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 909 kunder tycker om Edward & Partners

• Mikael E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi känner att Joe inte var engagerad i vår lägenhet.
    Joe kom sent till vårt första möte, då ringde han vilket var ok.
    Sen kom inte fotografen ut till fotograferingen, vilket var helt oacceptabelt, då vi med två barn hållit på med staging och städning i två veckors tid.
    Och så var Joe sen till privatvisningen, vilket också visade på oengagemang och oseriositet.
    Och så var det fel i uppdragsavtalet på provisionsdelen med 1 miljon kr, vilket vi hoppas var ett misstag.

Nej, nästa gång blir det en annan byrå och mäklare. Läs mer
  • Marco L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en lägenhet i Stockholm innerstad, förmedlad av Christian Melki på Edward & Partners. Jag uppfattar att Christian skötte affären på ett fullständigt korrekt och professionellt sätt, han vårdade processen utan att komma för nära eller försöka accelerera för mycket. Läs mer
  • Burcu C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bäst i Stockholm! Jag recomenderar till alla... Läs mer
  • Linnea L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd! Christian var toppen från start till slut och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Avan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig och driven i sitt arbete Läs mer
  • Anders H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av Joe's engagemang och hängivenhet. Joe är en ärlig, driven, trevlig och professionell mäklare som brinner för sitt yrke. Hans punktlighet och kommunikation är perfektionism ut i fingerspetsarna. Redan när vi träffades första gången förstod jag att han var den mäklare jag skulle sälja med. Joe lyckades med konststycket att sälja min lägenhet till rätt pris på bara 14 dagar i en minst sagt svår marknad. Utan Joe är jag helt övertygad om att det inte hade gått lika bra. Jag skulle inte tveka en sekund att anlita Joe igen, så därför ger jag honom mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Olli R skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldig duktig och engagerad mäklare som har en förmåga att övergå förväntningar också från köparens synvinkel. Joe gör ännu lite till och är inte rädd att ta emot och handla ovanliga utmaningar med professionellt och praktiskt sätt och i rätt tid. Jag kan värmt rekommendera Joe som mäklare både på sälj och köp sida. Läs mer
  • Mattias S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en engagerad och duktig mäklare. Han ansträngde sig det där lilla extra för att leverera i överkant av våra förväntningar. I en svår marknad så lyckades Joe att hitta precis rätt köpare, till rätt pris.
    Jag vill beskriva honom som driven där de flesta mäklare väntar på att att allt skall vända. Läs mer
  • Amde skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mäklare som besitter otroliga kunskaper inom sitt yrke men som även är en fanstastisk människa. Han var otroligt professionell under hela försäljningsprocessen och levererade precis det han hade lovat och lite till. Skulle varmt rekommendera han om ni vill ha någon som kommer göra allt för att se till att både säljare och köpare är nöjda. Läs mer
  • Susanna E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en bostad. Blev väldigt proffsig bemött och de hanterade allting exemplariskt. Väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Letar du efter en mäklare som tar dina behov och dina åsikter i åtanke så är Joe Maatouk den mäklaren. Mitt första lägenhetsköp men efter många visningar med näsvisa och rätt otrevliga mäklare så kändes det väldigt bra att göra ett köp via Joe. Snabbt och smidigt utan några tveksamheter för varken mig eller säljaren. Han är nu en garanterad mäklare för framtida köp/sälj. Läs mer
  • Dirk G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Super professional & solid performance. Worked him twice - once buying and once selling. Both experiences with his and his organizations service exceeded my high expectations! Would recommend anytime for high quality service in real estate matters. Läs mer
  • Qusay N skrev om Edward & Partners
    Bra bemötande, snabba svar (trots att on var på semester) och lätt att ha med att göra. Läs mer
  • Anders N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra råd och tydlighet gav försäljning i en snabb affär. Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var från början till slut väldigt proffesionell. Ordentlig, rak och gav ärliga svar vad gällde värdering ,förväntat slutpris och en väldigt bra helhets bild av hela prosessen. Jag rekomenderar starkt Joe i framtiden till de som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en fantastisk mäklare! Han är extremt kunnig och har en personlighet som utstrålar - och gör jobbet med ett leende på läpparna. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi fick hjälp av Joe att hitta min drömlägenhet samt att han alltid finns till hands om det behövs. Vi kunde inte valt en bättre mäklare och vi kommer definitivt att välja Joe igen när det blir aktuellt att sälja eller köpa lägenhet. Joe har vårt fulla förtroende och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Basair I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt bostaden på Åminnevägen 19, 172kvm. Även om det gick lite trögt i början av försäljningen så slutade Christian aldrig att ge upp. Han kämpade på och detta gjorde han även med glädje vilket gav oss hopp. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Benjamin B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenhet. Han är en mycket engagerad och duktig säljare som gör sitt yttersta för att få till en så bra och snabb affär som möjligt. Joe överträffade våra förväntningar när det gällde försäljningen. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • Laila H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en toppen mäklare och människa.
    Han hjälpte mig med att sälja lägenheten som jag hade med min föredetta sambo och sen hjälpte han mig med det absolut jobbigaste för min del, köpa nytt.
    Genom hela denna processen har han fått mig att känna mig så trygg och säker i valen.
    Han höll mig konstant uppdaterad, både vid sälj och vid köp och han körde till och med mig till visningar.
    Detta visar verkligen hur mycket han bryr sig.
    Nästa gång jag säljer så kommer jag definitivt välja att sälja med Joe igen.

Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Flurim G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag träffade Joe för några år sedan, redan då var Joe en proffsig, hungrig och en påläst mäklare om vårt område. Några år senare var det dags för mig att sälja min lägenhet trots att bomarknaden svalnat rejält. Joe med sin gedigna erfarenhet och outoffbox tänk, levererade till mina höga förväntningar med råge. Jag rekommendera Joe starkt. Vill ni ha en mäklare som hittar den rätta köparen oavsett marknadsläge, då är Joe den mäklaren ni ska välja!

F.Gasi Läs mer
  • Masoud G
    Masoud G skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Fantastiskt bra mäklare! Professionell & har bra kunskap om marknaden och driven! Läs mer
  • Aaron S skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Sålt lägenhet och är mycket nöjd! Läs mer
  • Louise E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpte via Edward Melki och processen gick smidigt. Läs mer
  • Axel S skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Köpt en lägenhet i Solna.
    Upplevde Antonio som kompetent och professionell. Han har varit närvarande genom hela processen och har upplevt det som att han genuint brytt sig om alla inblandade parter. Läs mer
  • Henrik W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, lugn och ständigt kontaktbar. Läs mer
  • Eva N skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Köpt bostadsrätt.
    Korrekt och trevlig. Gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • Martina E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Under de absolut värsta förutsättningar lyckades Joe som tredje mäklare ut för vårt objekt att leverera ett slutpris vi inte ens kunde förställa oss. Han har en oerhört röd tråd i sitt arbete och håller alltid vad han lovar. Nu har vi rekommenderat Joe till alla våra vänner och familj samt till alla er som vill ha en mäklare som håller vad han lovar och gör sitt yttersta för vi som kunder ska bli nöjda.

Tack Joe ännu en gång! Läs mer
  • Jessica H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi både köpte och sålde lägenhet med hjälp av Joe. Trevlig att ha att göra med, inget krångel. Trots en dålig marknad kämpade Joe för att vi skulle få så bra som möjligt för vår lägenhet. Tack för hjälpen! Läs mer
  • André N
    André N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabb, inlyssnande och trevlig. Läs mer
  • Maria S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki på Edward & Partners får min högsta rekommendation. 10 av 10!

- Sålt bostad med högsta kvadratmeter pris på Östermalm.

- Mycket trevliga & hjälpsamma - Proffesionella

- Bra affär

- Mycket lyckad affär! Läs mer
  • Jörgen G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en lägenhet I Vasastan I Stockholm. Edward har fungerat mycket väl på ett professionellt och trevligt sätt i kontakterna mellan oss och säljaren Läs mer
  • Marie E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Dålig återkoppling och kommunikation under processen Läs mer
  • Synnöve K skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Köpte lägenhet.
    Bra information, ordning på alla papper och rutiner etc
    Kunde dock vara lite mer proaktiv och svara snabbare på skickade frågor. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har både köpt lägenhet och sålt villa via Edward & partner. Seriöst ifrån början till slut. Hans personal är hjälpsamma och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Fam Welin - Dahlberg Läs mer
    Edward M gillar detta
  • Tor-Leif I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra o smidiga samt korrekta
    Trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • Cecilia E skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Bra bemötande och alltid lätt att få kontakt med. Kan varmt rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
  • Patrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt lägenhet på Runebergsgatan.
    Magnus skötte uppdraget exemplariskt.
    Bra taktik med visningar samt kontakt med oss om utvecklingen.
    På 10 dagar blev det affär.
    Realistisk värdering som överträffades.
    Rekommenderar gärna Magnus. Läs mer
    2018-07-09 Magnus C svarar Patrik E
    Tack Patrik för din återkoppling och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Med vänlig hälsning Magnus
  • Ulf G skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt diskussion och service under processen. Läs mer
  • Alexander B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår bostadrätt.
    Han är nogrann och väldigt engagerad i hela processen för att uppnå det bästa resultatet. Han levde upp till de förväntningar han beskrev innan processen. Vi är mycket nöjda med Christians engagemang och det resultat han levererade. Läs mer
  • Frida B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är otroligt professionell, ordentlig och service minded. Vi är extremt nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Alexander N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ambitiös och ger aldrig upp, ung & hungrig och väldigt påläst om marknaden.
    / A Läs mer
  • Benjamin G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha träffat Joe första gången när vi skulle köpa lägenhet fastnade vi för hans profesionella och avslappande approach. Vi har aldrig träffat en mäklare som gett ett så engagerat intryck. Det var ett ganska enkelt val när vi kort därpå anlitade honom för att sälja vår lägenhet. Joe lyckades sälja vår lägenhet till ett pris som vi vart mycket nöjda med och hanterade budgivningen på ett väldigt engagerat sätt. Det som drar ner betyget från perfektion är att annonsen inte kom upp felfri och att det tog lite tid att ordna.

Vi skulle slutligen varmt rekommendera Joe! Läs mer
  • Saman M skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Trevligt, proffetionellt och ärligt. Har haft fullt förtroende för honom och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Bahram B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    En av de bästa i sitt yrke! Sköter sitt åtagande med enormt närvaro och med stort hjärta! Läs mer
  • Markus L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vid den 3:e och sista försäljningen i Stockholm hittade jag äntligen rätt mäklare.
    Ett fantastiskt bemötande blandat med kunskap och ödmjukhet gjorde detta till en enkel affär.
    Joe tar även hand om allt runt i kring och för mig som bor på annan ort är det väldigt värdefullt.
    Kort sagt, ska du sälja i Stockholm kan du inte hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • David P
    David P skrev om Edward & Partners
    Snabb, flexibel och lösningsinriktad fixade han vår försäljning på ett utomordentligt sätt - rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki, en driven och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Charlotta B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt lgh. De var dåliga på att återkomma, dåliga på att svara på frågor (fick tfn-nummer och fick själv lösa det) Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Edward & Partners
    Kanonbra, vart en lyckad försäljning trots att marknaden är svajig! Läs mer
  • Christina Elsa Elisabeth A skrev om Edward & Partners
    Väldigt proffsig och vänlig. Kände mig trygg i processen. Stort tack! Läs mer