Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 672 kunder tycker om Edward & Partners

• Carina H
    Carina H skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har varit proffsig, lätt att få kontakt med samt angagerad.
    Vi är mycket nöjda med honom.
  • Dilo A
    Dilo A skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin sålde min lägenhet i Sundbyberg, hamngatan. Han har varit väldigt hjälpsamm och har hjälpt mig väldigt mycket. Även efter försäljningen har han varit hjälpsam. Han skötte deklarationen och var väldigt lätt att få tag på.
    Tack!
  • Arne J
    Arne J skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Som köpare har man en särskild relation till mäklaren. I min lägenhetsaffär mötte jag Ramin Jahangiri. Ramin är en utmärkt mäklare som självklart jobbar på uppdrag av säljare men jag fick ett jättebra och personligt bemötande som köpare. Ramin tog tag mina önskemål och gav förslag på lägenheter som jag inte själv kanske hade hittat eller tittat på. Sedan när vi hittade den jag nu köpt kändes Ramin engagerad och inspirerande vad gällde lägenheten, huset, omgivningen och stadsdelen. Jag vill lämna mina allra bästa rekommendationer och tipsar andra som söker bostad i Sundbyberg att höra av er till Ramin.
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin har varit superproffsig under hela försäljningen av vår lägenhet. Framför allt när de nya amorteringskraven trädde i kraft och vi började tappa hoppet. Då var det han som stöttade oss och trodde på vår lägenhet.
    Han kan verkligen sitt Sundbyberg och brinner för det han gör.
    Stort tack för allt Ramin!
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vi köpte vår lägenhet av Ramin för ca 3 år sedan och det var ett självklart val att använda honom igen nu inför vår försäljning. Ramin är en extremt kunnig och driftig mäklare. Han har koll på allt och lovar inget han inte kan hålla, vilket får en att känna en enorm trygghet. Han finns alltid tillhands och gör sitt yttersta för sina kunder. Vi är otroligt nöjda med Ramin och kan varmt rekommendera honom till andra som vill ha en mäklare utöver det vanliga.
  • kevin
    kevin skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag skulle vilja rekommendera Ramin - en duktig, skicklig mäklare. Genomtrevlig och profsig, han betedde sig artigt och ärligt. Jag blev imponerad av hans kompetens och entusiasm, och han gjorde allt möjligt för att få ett bra pris - ett överraskande bra pris i överraskande snabb tid. Jag är helt nöjd - fantastiskt.
  • Vanina V
    Vanina V skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vill berätta ögonblicket jag träffade Ramin var på en visning i arkaden i Sundbyberg.
    Jag var där för att kolla på det nybyggda huset som precis har blivit färdigbyggt och inflyttningsklart.
    Jag jobbar själv på ett stort byggbolag, och vi vill ju gärna ha en toppen mäklare som kan representera våra nya projekt som kommer ut i liknande stil.
    Men framförallt någon som har koll på marknaden arkitekturen och kunderna.
    Det slutar upp med att jag bestämmer träff med Ramin på vårat showroom.
    Samt ber Ramin dra sin pitch.
    Informerar honom efter att det kommer fler kollegor till dig som jag ska värdera.
    Nu har jag och byggherrarna jag jobbar med, bestämt oss för att sammarbeta med Ramin då hans förmåga att synka ihop stora affärer känns tryggt i och med våra nya projekt som vi har på gång runt om i Stockholm.
    Tack än en gång Ramin för visningen i Arkaden!
  • Vanina V
    Vanina V skrev om Edward & Partners
    Men framförallt någon som har koll på marknaden arkitekturen och kunderna.
    Det slutar upp med att jag bestämmer träff med Ramin på vårat showroom.
    Samt ber Ramin dra sin pitch.
    Tack än en gång Ramin för visningen i Arkaden!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie hjälpte mig att köpa lägenhet och han var väldigt tillmötesgående och flexibel. Han fanns tillgänglig 24/7 och var väldigt snabb (minuter snarare än timmar) på att ordna en egen visning för mig och sedan väldigt hjälpsam och proaktiv fram till köpet. Kan starkt rekommendera Eddie!
  • Johanne S
    Johanne S skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Hej,

Sjukt besviken på Ramin Jahangiri´s oproffsiga bemötande mot mig som kund.

- Svarar OTROLIGT SÄLLAN i telefon. Man måste ryta till över ett sms för att ens få kontakt. Jag har fått jaga honom för att få återkoppling om hur försäljningen /visningar har gått.

- Ringer aldrig upp på utlovade dagar.

- Tappade bort nyckel inför en visning och la över problemet på mig, så jag fick under min lediga dag möta upp en man och byta lås.

- Glömde att ta bort min annons på Hemnet. Bad han ta bort annonsen då den tappar värde ju längre den ligger kvar. Över två veckor efter utlovad borttagning låg den fortfarande kvar på hemnet. Mäklaren visste inte ens själv att den låg kvar. Bra koll?

- Glömde ta bort lägenheten från Booli efter att vi skulle ha en paus från hemnet. Så de såg ut under längre tid att den blivit såld, för ingångspriset (vilket innebär att jag tappar värde på den när folk som vill köpa lgh tror den blivit såld för ett lågt pris). Folk i min omgivning ser detta och säger att min lägenhet blivit såld. Oj han glömde ta bort den där med?

Känner mig rånad på min tid. Hade jag valt en annan pålitlig mäklare från första början så hade jag sluppit allt detta.
    Jag skriver (observera att sms:a är ända sättet att få kontakt med Ramin) på slutet av denna period angående att han glömt ta bort den på hemnet. Tror ni mäklaren ens har mage att svara mig? Be om ursäkt? Ge nån förklaring på hans virriga beteende och tomma löften?

Mäklaren kan inte ens ge mig den respekten att ringa upp mig och ha en dialog.

Edward & Partners byrån är en byrå i världsklass för övrigt. Finns massor av duktiga mäklare och har ett otroligt fint och stilrent arbetslandskap. Fick ett trevligt bemötande när jag varit från andra på företaget. Ramin är en delägare i bolaget och jag tycker ni borde ha en standard för hur ni är mot era kunder och hur ni visar er utåt. Ramin som är ett ansikte utåt för Edward & Partners gör så att man får ett oseriöst intryck.

Hoppas de sker förändring för er övrigas skull och att ingen behöver ha denna upplevelse när det är dags att sälja!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag hade helt klart anlitat Ellen ifall jag var i behov av en mäklare. Proffsig och genuin och med ett trevligt och bra bemötande både på visning och kontraktskrivning. Dessutom väldigt mån om att bägge parter ska känna sig nöjda med affären. Hon inger ett förtroende som gjorde att allt kändes smidigt och effektiv och att jag som köpare kände mig trygg.
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Agerade snabbt och flexibelt under hela processen. Är väldigt nöjd med hela affären!
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte lgh via Christian. Extremt rak och ärlig och bra att ha att göra med även som köpare. Ingav stort förtroende.
  • Felix F
    Felix F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag köpte min lägenhet från Joe. Enormt ärlig, professionell och tillmötesgående. Jag kommer kontakta Joe när jag ska sälja igen
  • Filip N
    Filip N skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    David fick förtroendet att sälja min etta på Kungsholmen. Jag blev oerhört nöjd med försäljningspriset och David skötte sig professionellt genom hela processen.
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Jag och min flickvän skulle sälja våra två lägenheter och blev kontaktade av Simon eftersom han skulle värdera lägenheter som låg i samma fastighet. Eftersom vi jämförde mellan olika mäklare bokade vi in ett möte med Simon. Både jag och min flickvän kände direkt att Simons driv och engagemang var exakt de kvaliteter vi sökte efter i en fastighetsmäklare. Det självklara valet var att gå vidare med Simon och Edward & Partners, något vi inte ångrar idag.

Simon uppdaterade oss dagligen med status på försäljningen och vi kände fullt förtroende för honom genom hela processen.

Simon Modig får helt klart betyget 10/10 och om vi ska sälja igenom finns det inga andra alternativ än just Simon.
  • Babar Ali R
    Babar Ali R skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Mkt trevlig och duktig. Lägger ner tid och energi.
  • Hoi-Li W
    Hoi-Li W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe has been very responsive and he provided the information that I needed in a timely manner. He gave out very good energy and service minded. Yet, some of the information he gave might lead to misunderstanding, such as he mentioned that the apartment he sold earlier landed on around SEKm 3,4 but when I checked the information in the website, that price was for 43kvm instead of 38kvm.

His assistant who helped out in the Sunday "visning" was very friendly and gave a very good impression. Yet his another assistant who helped out with the contracts seemed to friendly but a bit "distant" when I talked about the housing market in the Nordics (since I myself has been involved in housing risk review in the Nordics in a bank). I don't know if it is essential for the estate agents to understand the housing market, but it seems that it is impossible gain trustworthliness when the agents seem to know less than i do.
  • Josef E
    Josef E skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Super trevligt gör sitt jobb till 100% super nöjd du får allti mer än va du önskar dig rekommenderar stark till alla som söker mäklare
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mkt trevligt bemötande. Ger ett seriöst och hjälpsamt intryck. Hela affären sköttes mkt proffessionell.
    Vänliga hälsningar
    Ewa Sandin
  • Dana  A
    Dana A skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Som kund hos Edward &partners anlitade Eddie som mäklare, vilket resulterade bra, han hjälpte med det jag begärde, och jag är jättenöjd med Eddies arbete, med tanke på hans engagemang och service inriktning. Han verkar tycka om sitt jobb vilket ger ett optimal kundnöjdhet. Eddie är driven, analytisk mäklare vilket innebär en trygghet för mig som kund, slutligen vill jag varmt rekommendera Eddie som mäklare.
    Dana Azez
  • skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag anlitade Eddie efter misslyckad försäljning med annan mäklare, något som visade sig vara det bästa jag hade kunnat göra för min lägenhetsaffär. Utöver rekordförsäljning fick jag en service utan dess like. Engagemang och tillgänglighet som tillät mig att slappna av i processen och kunna fokusera på allt annat som krävde min fokus i vardagen. Kunde inte vara mer nöjd!
    2017-05-29 Eddie C svarar
    Tack för dom fina orden Annie, det värmer om hjärtat! Kul att du känner så.
  • Karl-Johan N
    Karl-Johan N skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Vi är nöjda med Ellens insats vid försäljningen av vår lägenhet och kan varmt rekommendera henne. Vi skulle anlita henne igen. Ellen var professionell och tillgänglig när vi hade frågor och ledde oss genom processen på ett bra sätt.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Kunnig, professionell, noggrann och kreaktiv.
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian var både vältalig och proffesionell, och vi fick mycket snabb respons dygnet runt. Mycket trevligt bemötande.
  • Elona U
    Elona U skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en ortoligt lyhörd och driven mäklare. Har alltid svar på frågor som drycker upp även på obekväma tider..Enastående mäklare som hjälpt mig lösa alla måsten inför försäljningen. Har ett brett kontaktnät vad gäller hantverkare och ordnade med allt så jag inte behövde göra annat än godkänna och titta på iprincip. Sålde mitt hus till topp pris!
    Skulle anlita honom igen..gör de du med! Kommer inte ångra det!
  • Erik N
    Erik N skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Sålde min 2:a i Birkastan med hjälp av David. David är engagerad, flexibel och ger det lilla extra. Smidig process där David tog sig tid till ett antal förhandsvisningar och därefter öppen visning där avslut till mycket bra pris kom snabbt.

Kan varmt rekommendera David!
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har varit tillmötesgående och förstående för mina önskemål som kund. Jag uppskattar starkt att han ordnade en förhandsvisning av lägenheten vi sedan köpte. Det har varit lätt att kommunicera med Christian via telefonsamtal, sms och direktkontakt.

Något Christian kan tänka på att förbättra är att skriva ut nya avtal för underskrift on en ändring måste göras på plats. Ett telefonnummer var felaktigt och det hade varit enkelt att printa alla papper igen.
  • Arli M
    Arli M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym Mäklare, kämpar hårt och ger inte ull!
  • Carl V
    Carl V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell.
    Fick igång en bra budprocess trots relativt få budgivare och lyckades komma in i linje med förväntan på pris.
    Jag rekommenderar varmt Christian!
  • Ashkan J
    Ashkan J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi hade hört mycket gott om Joe från våra vänner/familjemdelemmar som hade anlitat Joe! Vi tänkte först att han inte kan vara så bra som de säger, men ... vi hade fel, han är nog en av Stockholms bästa mäklaren!

Joe både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Joe gör exakt det han hade lovat oss! Han är numera en familjemäklare! Rekomenderar honom stark!

Du kommer inte att ångra dig om du anlitar Joe, give it a shot!
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt engagerad, gjorde det lilla extra och ville ta egna initiativ med styling etc. som man inte hinner med själv. Bra på att uppfölja och var väldigt driven från titt på lägenhet tills försäljningen var klar. Fick mer för min lägenhet på östermalm än vad vi kom överens om som lägsta pris!
  • Sanna
    Sanna skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Vi var extremt nöjda med Ellen som mäklare. Ellen är tydlig, snabb, trevlig och kände precis av behoven hos både köpare och säljare vilket gjorde processen oerhört smidig och alla parter nöjda med resultatet. Vi skulle definitivt vända oss till Ellen igen i framtiden och jag kan varmt rekommendera henne vidare.
  • Sofia
    Sofia skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag gav Joe förtroendet att sälja min lägenhet i Solna och är extremt nöjd med mitt val. Han har varit otroligt professionell från början till slut. Jag har uppskattat att han alltid hållit mig uppdaterad lika så varit lätt att nå vid frågor. Han var väldigt kunnig om bostadsmarknaden i Solna och har även ett brett kontaktnät med intressenter. Jag kan varmt rekommendera Joe för er nästa försäljning, han kommer självklart få sköta min!
  • Petter W
    Petter W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare valda jag att byta till Joe, då jag fick en rekommendation gällande honom av en vän. Joe skötte försäljning mycket bra och var mycket hängiven och tillgänglig vid alla tillfällen. Det jag uppskattade med Joe var en bra rådgivare till mig som säljare för att jag skulle lyckas med försäljning på bästa sätt. Joe är troligen en av de bästa mäklarna i Stockholm enligt mig.
  • Tim D
    Tim D skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag har varit i kontakt med Ellen en del under ett par månader medan jag letat efter en ny bostad och trots att vi inte gjorde någon affär ihop vill jag ändå rekommendera Ellen. Detta på grund av att hon alltid haft ett väldigt fokus på att jag som kund ska känna mig nöjd - aldrig sen på att ringa upp, svarar tydligt, ärligt och utförligt och är oftast tillgänglig. Detta är sådana egenskaper jag värderar högt när jag själv väljer mäklare för egen försäljning då både jag som säljare och mina spekulanter blir nöjda.
  • Pedro L
    Pedro L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi valde att anlita Joe vid köpet av vår första bostad, detta på grund av det rykte som har spridit sig om denna talangfulla fastighetsmäklare. Joe framstod i samband med vårt fastighetsköp som seriös och kunnig. Utöver detta påvisade han gott omdöme i kommunikationen och sitt sätt att hantera stressfulla situationer vilket gjorde oss trygga under processen från början till slut.

Vi ger Joe våra bästa rekommendationer.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha varit på flertal visningar och därmed träffat ett antal olika mäklare i området måste jag säga att Joe överraskade mig något otroligt och var långt bättre än vad jag hade förväntat mig. Detta föranledde mig att anlita Joe som fastighetsmäklare. Han var professionell, hade koll på allt och såg till att jag som säljare kände mig säker under hela processen. Det som särskiljer Joe är hans egenskap om att tillfredsställa alla involverade parter. Joe lämnar inte något åt slumpen, utan jobbar hårt för att åstadkomma det som efterfrågas.

I korta ord, skulle jag utan tvekan rekommendera alla till att specifikt fråga efter Joe vid försäljning av bostad.
  • Rubecca D
    Rubecca D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym och engagerad mäklare som stöttar köparen hela vägen!
  • Michaela W
    Michaela W skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Inför min försäljning träffade jag ganska många mäklare, och flera av dessa hade synpunkter på
    Ramin. Jag valde dock att följa min magkänsla. I efterhand är jag tacksam för det.

Ramin har ett personligt bemötande, och har god kännedom om marknaden. Men framförallt är han riktigt bra på att hitta rätt köpare till rätt lägenhet.

Slutresultatet blev fullständigt fantastiskt, då vi slog försäljningsrekordet i föreningen med råge!

Jag ger Ramin mina varmaste rekommendationer.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, korrekt, tillgänglig, vänlig.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki utförde sitt uppdrage galant och jag kan varmt rekommendera Christan om ni ska sälja eran bostad. Det är andra gången jag använder mig av Christian i försäljning av bostad och jag känner samma sak som sist.
    -Pålitlig
    -Återkopplar snabbt
    -Lyssnar på ens önskemål.
    Ska jag sälja någon lägenhet i framtiden och Christian jobbar kvar på Edward & Partners så kommer jag använda mig av Christian.
  • Anna B
    Anna B skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Simon vid försäljning av vårt hus i en av Stockholms norra förorter. Han har dagligen återkopplat vad som händer i processen och varit otroligt effektiv och kommunikativ. Vi kan verkligen rekommendera honom om du vill ha en ärlig, öppen, kommunikativ och driven mäklare som jobbar för ditt bästa som kund.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Som fastighetsmäklare är Edward lyhörd, professionell och aktiv. Han jobbar målmedvetet för att inte bara uppnå utan även överträffa kundens förväntningar med känsla av hög integritet. Kommer utan tveka anlita Edward igen.
  • Birgul M
    Birgul M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldig professionell i sitt yrke. Riktigt duktig, trygg, positiv, och trevlig😊.
  • Per G
    Per G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi valde initialt att gå med en annan mäklarbyrå. Det var ett stort misstag då förväntningarna på engagemang och tillgänglighet saknades. Vi kom i kontakt med Edward&Partners på rekommendation av vän. Det visade sig vara ett lyckokast! Ett sådant engagemang och vilja att hjälpa till har vi sällan sett. Det blev en lyckad affär för alla parter, proffsighet och tydlighet genom hela affären gjorde att vi som säljare kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Edward&Partners till den som vill ha en engagerad och tillgänglig mäklare som får till en lyckad affär! Per med familj
  • Ehsan Z
    Ehsan Z skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Man har hört mycket om honom, "Zlatan i mäklarbranschen",
    "Killen som drar in mer på ett par månader än kollegor gör på ett år"
    "Ramin säljer för nytt rekordpris i Sundbyberg"

Ikväll köpte vi en lägenhet via Ramin och jag måste lägga till ett till citat!
    "Ramin skapar köpare och säljare som inte finns"
    Hans kreativa tänk gjorde att han fick till en affär som aldrig var planerad!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Andra gången jag säljer lägenhet med Christian och jag är kanske nöjdare än första gången! Jag har resonerat att det finns en uppsjö av mäklare som kan sälja en lägenhet till ett bra pris, sedan finns det några där ute som kan sälja till ett väldigt bra pris. Christian har levererat och jag är mer än nöjd!
  • Carl H
    Carl H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är kanonmöklare som fick ett fantastiskt pris för min lägenhet vid Odenplan. Trevlig att ha göra med, grym på visningen och iskall i budgivningen kan jag verkligen rekommendera honom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Han gjorde processen väldigt smidig samt var trevlig och kommunikativ under processens gång. Jag rekommenderar gladeligen Joe.
Christian Melki
Edward Melki