Edward & Partners

Karlavägen 40, 114 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 1080 kunder tycker om Edward & Partners

• 2020-09-18

Staffan P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Högsta möjliga betyg till Christian! Inom loppet av ett dygn ordnade han privatvisning och kontraktskrivning till oss. Kunnig, saklig, tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-09-17

Marcus S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Nacka strand och han gjorde ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • 2020-09-17

Karl Peter Folke H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, snabb, flexibel. Läs mer
  • 2020-09-15

Klas V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte lägenhet via Christian. Påläst, hjälpsam och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-09-12

Anna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket engagerad och driven mäklare med trevlig attityd! Läs mer
  • 2020-08-24

Susanne N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffsigt och trevligt bemötande samt smidig process. Läs mer
  • 2020-08-24

Josefin T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en utmärkt mäklare och en bra förhandlare Läs mer
  • 2020-08-21

RAMMI A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet via Christian i juli 2020 och hade inte kunnat hoppats på ett bättre resultat. Otrolig professionell, lyhörd och ödmjuk. Det kändes väldigt tryggt att jobba med Christian som hela tiden höll oss uppdaterade och informerade om allt som pågick.

Bra handlingskraft och en otroligt stark förhandlingsförmåga. Rekommenderar starkt Christian Melki som mäklare! Läs mer
  • 2020-08-04

Helena K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Super nöjd med servicen jag blev bemött av Edward och hans team när dem sålde min lägenheten, snabba och professionell. Läs mer
  • 2020-07-22

GUSTAV D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Gick in i en budgivning på en 2a på Östermalm. Christian svarade med ett otrevligt bemötande och härskarteknik. Kändes olustigt och vi valde att inte lägga budet till slut, även om vi var beredda på att höja budet. Tråkigt! Läs mer
    2020-07-22 Christian M svarar GUSTAV D
    Hej Gustav,
    Jag talade med din sambo i detta ärende och jag använde varken någon härskarteknik eller var otrevlig. Det är inte och har aldrig varit min stil eller arbetssätt vilket visar sig i alla mina andra rekommendationer. Eftersom jag och du varken har träffats eller samtalat så är det inte rättvist att du vrider på det. Jag har varit mycket tillmötesgående mot er och ordnat en extra visning samt hållit er väl uppdaterade i loopen. Ni ville höja utgångspriset som var lagt av en annan budgivare med 5.000 kr och jag rekommenderade er att höja lite mer i detta läge då budgivningen precis startat. Jag förklarade för henne att det är helt ok om ni bestämmer er för att bara höja 5.000 kr ändå då jag inte kan bestämma över det men att jag tror det väger tyngre att höja lite mer för att visa lite mer intresse i budgivningen. Det är mitt jobb att förhandla när det kommer till priset och vore konstigt om jag inte gjorde det. Tråkigt att ni inte vill fortsätta med denna lägenheten, men ni är välkomna att höra av er om det är något som ni vill prata ut om eller lösa. Annars önskar jag er lycka till med ert letande! / Christian
  • 2020-07-08

Arne Paul O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi valde Edward & Partners när vi skulle sälja vår lägenhet efter att ha jämfört med ytterligare en mäklare.
    Vi fick förtroende för Christian som han genom hela försäljningsprocessen har visat att det var rätt.
    Tydliga återkopplingar har varit det viktigaste.
    Lyhördheten för våra förväntningar samt kompetensen var också bra. Läs mer
  • Ritu S

2020-07-06

Ritu S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jätte smidigt process och hjälpsam. Som en Första gång köpare hade jag mycket funderingar och fick hjälp med allt Läs mer
  • 2020-06-22

Azra P skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan av Magnus. Positivt, proffesionellt och tryggt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-22

Peter S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt en femrummare på Östermalm mitt under Coronakrisen. Magnus visade en outröttlig energi för att göra både oss säljare, men även köpare nöjda. Med en mycket hög servicenivå, trevligt bemötande, stort engagemang och kunskap samt ett mycket bra efterarbete när våningen var såld gör att jag varmt kan rekommendera att anlita Magnus Cederbom. Kommer så att göra även i framtiden när det blir aktuellt. Alla de höga förväntningar som jag hade innan infriades. Läs mer
  • 2020-06-12

Anneli F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av innerstadslägenhet. Läs mer
  • 2020-06-10

Fredrik W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Mycket trevligt och jordnära bemötande. På grund av Coronatider blev det kanske lite av en köpares marknad, till säljarens förtret, men Edward jobbat hårt för att få till en affär och i slutändan blev vi alla nöjda.

Ur denna situation blev det tydligt att Edward är mycket lösningsorienterad och målinriktad. Läs mer
    2020-06-11 Edward M svarar Fredrik W
    Tack för den fina Recon, önskar dig en härlig och skön sommar! Hälsa farsan :)
  • 2020-06-06

Jesper L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Kontakten med mäklaren har funderat bra. Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-05

Naemi C skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward var mycket hjälpsam, flexibel och trevlig! Det blev en snabb affär men mycket positiv! Har ingenting negativt att anmärka på alls, bara positivt! Läs mer
    2020-06-06 Edward M svarar Naemi C
    Tack Naemi!! Hoppas ni får skapar många fina minnen ihop där. Ta hand om dig. Vi ses och hörs snart.
    Edward M gillar detta
  • 2020-05-29

Anna E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vårt townhouse i Vasastaden genom Edward som verkligen uppfyllde de förväntningar på försäljningen som han gav oss. Snabbt, diskret och väldigt professionellt. Läs mer
    2020-05-29 Edward M svarar Anna E
    Tack Anna! Bra samarbete :) önskar er en härlig sommar.
  • 2020-05-24

Gunilla A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra samarbete Hjälpsam förtroendeingivande Om jag skulle sälja igen skulle jag vända mig till Christian Melki och Edward&Partners Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2020-05-20

Lena R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Bra, snabb och proffsig. Vi är mycket nöjda med vår affär. Läs mer
  • 2020-05-18

Ravina Raze B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian hjälpte oss med köp av en lägenhet, vi kunde inte vara nöjdare.

Han var snabb med svar, tillgänglig och flexibel vid behov. Man märker att han har arbetat länge i branschen och vi kommer definitivt kontakta honom vid försäljning när det är dags!

5 av 5 stjärnor till Christian! Läs mer
  • 2020-05-18

Kristian M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är enkel att göra, proffsig samt alltid tillgänglig. Har med sig massor av erfarenhet att sälja på Östermalm samt kan området.

Sålde en 2:a på Östermalm.

Kan utan tvekan rekommendera Christian. Läs mer
  • 2020-05-13

Andrés M skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Snabb och effektiv mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer

Annika N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proaktiv & professionell i hela processen. Alltid tillgänglig! Läs mer

Jennifer Elisabeth H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en bostadsrätt där Magnus var mäklaren. Vi är otroligt nöjda över det bemötandet vi fick - vi tittade på en annan lgh först, men då den inte föll oss i smaken var Magnus snabb med att vara proaktiv och hjälpa oss hitta det vi söker. Tiden från budgivning till skrivning var kort och allt sköttes precis så proffsigt man kan önska! Rekommenderar verkligen Magnus som en kunnig, proaktiv och sympatisk mäklare. Läs mer

Carl N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra hantering av vårt bostadsköp. Läs mer
    2020-05-06 Edward M svarar Carl N
    Tack Carl! Lycka till med renoveringen.
  • 2020-05-03

Paul L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo köpte en lägenhet via Magnus på Edward & Partners och känner att vi gjort en jättebra köp som också gick väldigt snabbt och smidigt vilket var det som vi hade hoppats på. kan varmt rekommendera Edward & Partners och Magnus. Läs mer
  • Cecilia W

2020-05-02

Cecilia W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har anlitat Edward & partners och Magnus tidigare vid försäljningar på Östermalm och var lika nöjd då som nu. Lyhörd, målmedveten förhandlare med en ödmjuk framtoning gör att jag är rätt säker på att även köparna känt sig trygga med affärerna vi gjort tillsammans. Jag kommer utan tvekan anlita Magnus i framtiden! Läs mer
  • 2020-04-29

Paul L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag tog kontakt med Christian efter att ha misslyckats med att sälja min lägenhet första gången med en annan mäklarbyrå. Christian var duktig med att förstå mig men också på att beskriva vilka köparna eventuellt kan vara och hur vi ska se till att nå ut till dom. Christian och jag kämpade med att sälja och på det 3.e försöket så fungerade det. Utöver att det kändes som att Christian hade koll på situationen under resans gång så kändes det också tryggt med att Christian skulle ta vara på varje intressent som vi fick och säkerställa att köparens resa skulle vara lika bra som min och det är verkligen tack vare christian som jag lyckas sälja min lägenhet och även tack för christian och hans kollega som vi lyckas köpa en lägenhet inom 36 timmar. Kan inget annat än varmt rekommendera Christian till alla som vill sälja sin bortad. Läs mer
  • 2020-04-27

Carl S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jättenöjd över snabb och smidig affär!

/ Calle Stenberg Läs mer
  • 2020-04-25

Robin H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en bostad genom Christian och han var toppenbra precis som Edward & Partners generellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-13

Fredrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Proffsig mäklare, kan varmt rekommendera Edward & Partner! Läs mer
  • 2020-04-06

Anette P skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Det som skulle kunna bli mycket bättra är information/skriftlig överenskommelse om tidplan, styling mm. Det blev en del missförstånd pga att vi inte förstått vad som gällde.

Annars mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-06 Edward M svarar Anette P
    Tar till mig det! Tack Anette hoppas ni hittar något fint nu när ni lämnar ert fina boende.
  • 2020-04-06

David F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Utan tvekan Stockholms bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-04-04

Per A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en person som verkligen levererar det han lovar.
    Han hjälpte oss sälja vår lägenhet på Södermalm under en period som verkligen blev turbulent. Jag har fullt övertygad om att han inte bara råkade göra oss väldigt nöjda. Det är så han är! Läs mer
  • 2020-04-01

Elisabeth A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En positiv och trevlig mäklare som jag själv även skulle kunna tänka mig att anlita. ☀️ Jag köpte en pärla på Erikdahlbergsgatan 35 som passar mig perfekt just nu i livet.

Prospektet var tilltalande. Fina foto och informativ beskrivning. Läs mer
  • 2020-04-01

Aref D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag sålde min lägenhet på Färgargårdstorget 16. Christian hjälpte mig med foto och annonsen. Han var mycket vänligt och ärlig. Läs mer
  • 2020-03-30

Fanny Carina R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi köpte lägenhet via Edward. Superproffsig, kunnig och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-03-30

Sophie F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra mäklare och är lugn och trygg. Högre kvadratmeterpris har inte uppnåtts på adressen tidigare. Läs mer
  • Anna F

2020-03-30

Anna F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en 2:a på nedre Gärdet med Christian. Fick fin service och blev bemött på ett professionellt och tryggt sätt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-27

Johan L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket bra service. Magnus var flexibel och gjorde sitt yttersta för både oss och säljaren. Läs mer
  • 2020-03-25

Anders H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålde min lägenhet genom Magnus Cederbom. Väldigt bra bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Magnus.

Anders Läs mer
  • 2020-03-22

Gustaf K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde vår 3a på Kungsholmen med Christian.
    Mycket nöjd med allt! Profissionellt och ambissiöst, från helhet till minsta detalj. Tillmötesgående, smidig och alltid tillgänglig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-17

Richard O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Smidig vänlig praktisk service minded Läs mer
  • 2020-03-15

Pernilla S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt ett radhus!
    Har in träffat Edward personligen men haft kontakt med honom.
    Jag är super nöjd med kontakten och hur köpte gick till.
    Kommer garanterat rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-12

Oscar D skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålde en etta på Östermalm, var mycket nöjd med både hela processen och slutpris. Professionell, engagerad och gjorde det enkelt för mig i alla situationer. Läs mer

Fenik S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en Lght på lilla Västerbron och hade Christian som mäklare! Christian har varit super hela vägen genom försäljningen. Läs mer

Maria Å skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 133 kvm i Vasastan. Vi är mycket nöjda med försäljningen, både det proffsiga bemötandet och försäljningspriset på lägenheten. Läs mer

Khaled E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian - var noggrann i allt det han gjorde med en charm och känsla för vad vi som säljare behövde. Svarade på alla frågor, var tillgänglig och rak i sin information. Vi fattade tycke för honom från första stund och kommer vända oss till honom många år framåt. Tack Cristian! Läs mer
Christian Melki
Edward Melki