Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 870 kunder tycker om Edward & Partners

• Jonas N
    Jonas N skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Duktig och driven. Lyssnade på våra önskemål som säljare och jobbade mot dessa. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit ytterst behjälplig med att få våran lägenhet såld till acceptpris under en tid där bostadsmarknaden hade gått och dött. Hon är väldigt driven och kontaktbar 24/7 vilket jag uppskattade då det ändå var en stor affär för oss. Rekommenderar henne om ni vill ha en mäklare som krigar med näbb och klor för att göra alla parter nöjda. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Antonio jobbade under försäljningen av min lägenhet med stor energi, alltid mycket glad och med positivt anda samt väldigt vänligt bemötande. Han höll mig hela tiden uppdaterad och återkopplade alltid enligt överenskommelse. Han lyckades få min bostad såld under en tuff bostadsmarknad genom sin outtröttlig energi. Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en påläst, driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Vi är supernöjda Läs mer
  • Jack Y
    Jack Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt kompetent mäklare som vet vad som krävs av honom.
    Smidig process från visning till kontraktsskrivandet med ett bemötande av vänlighet och engagemang.
    Kommer garanterat vända mig till Joe vid framtida affärer.

Mvh,
    Jack Ye Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man ska köpa eller sälja sin bostad ska man välja Joe Maatouk! Han är väldigt trevlig, kunnig och effektiv.
    Han svarar alltid i telefon och återkopplar snabbt. Vi har både sålt och köpt lägenhet via Joe och båda affärerna gick otroligt smidigt. Vi rekommenderar Joe alla dagar i veckan! Läs mer
  • Rebecka
    Rebecka skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Personlig, påläst och positiv. Med bra kommunikation och snabb återkoppling känns han trygg och pålitlig, rekommenderas! Läs mer
  • Clara
    Clara skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Som köpare är vi mycket nöjd med Joe. Han var mycket flexibel, hade en bra och frekvent kontakt och tillmötesgick våra extra önskningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När marknaden var som tuffast lyckades Joe leverera i världsklass. Mycket imponerad av hans arbete och tacksam för att vi valde att anlita honom. Alla våra rekommendationer! Läs mer
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gjorde det omöjliga, han gjorde det som ingen annan mäklare har kunnat göra under den tröga lägenhets marknad som är idag. Hans bemötande med både säljare och köpare är helt exemplariskt. Han får en att känna sig trygg från början av uppdraget och mot slut signering vid försäljning. Kan lätt säga att detta är en av dem bästa fastighetsmäklarna i Sverige/Stockholm. Jag kommer definitivt anlita honom till mina kommande försäljningar i framtiden. Tack för en extremt bra affär Joe!

Mvh Jamal Wattar och EMJ Förvaltning Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi köpte via Joe och tyckte allt gick jättesmidigt från visning till avslut. Kan starkt rekommenderas att använda honom framöver då det kändes som allt gick helt felfritt. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd med Ellen som mäklare.

Hon hade alla de egenskaper man letar efter i en mäklare:
    * Bra bemötande
    * Påläst
    * Engagerad
    * Målinriktad
    * Proffsig Läs mer
  • Philip K
    Philip K skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    I slutet av 2017 sålde jag min lägenhet med hjälp av Simon och det är med stor glädje jag kan rekommendera honom till bostadsägare som går i säljtankar. Redan vid vårt första möte utstrålade Simon en entusiasm och ambition som sedan varit genomgående under hela resan. Simon är självsäker men ödmjuk, personlig och tillmötesgående samt kommunikativ på ett sätt som gjorde mig trygg och säker genom hela säljprocessen. Kort och gott - supernöjd! Läs mer
  • Arman O
    Arman O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mycket kompetent och ödmjuk mäklare som vet precis vad han sysslar med.
    Jag är inte alls flexibel under vardagarna då jag är väldigt bunden till min arbetsplats, därför fick jag hjälp av Joe och hans kollega Antonio med precis allt.
    Jag är övertygad om att jag kommer att ha med de att göra i framtiden när det kommer till bostadsaffärer. Läs mer
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Heeej alla framtida bostadssäljare😊

Finner inga ord som riktigt kan beskriva hur GRYM mäklare han faktist är.
    Så stolt över mitt val av mäklare, han är helt enkelt magisk.
    Mäklaryrket passar Joe som hand i handske. Rekommenderas starkt med hela hjärtat. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera dig som läser detta att välja Joe som din mäklare! Mitt första intryck av Joe är att han är väldigt professionell och otrolig målinriktad. Han var väldigt engagerad & tillgänglig hela tiden genom hela processen. Allt gick väldigt snabbt, enkelt & smidigt med ett slutresultatet över mina förväntningar! Läs mer
  • Sam F
    Sam F skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Så himla nöjd med Antonio.
    Han var lyhörd, professionell samt tillgänglig. Vi fick väldigt bra bemötande under resans gång och han skötte allt smidigt.

Kontakta Antonio för en smidig försäljning/köp. Läs mer
  • Issa K
    Issa K skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt nöjd med Eddie som mäklare, han är grymt professionell med mycket erfarenhet. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Edina K
    Edina K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min man hade köpt men inte sålt, det började bli kort om tid och markanden stod lite still! Vi valde att byta till Joe då våran tidigare mäklare inte höll löftet. Joe höll sitt ord och levererade det vi kom överrens om! En mäklare som vänder på alla blad! Snabb och smidig affär för alla parter👍🏼 /Edina och Orhan Läs mer
  • Victor S
    Victor S skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Väldigt professionell och driven Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket proffsig och seriös från början av affären till slutet på affären. Läs mer
  • Alireza M
    Alireza M skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie gav ett sjukt bra första intryck av professionalism och kunnighet. Väldigt bra förbered med både material och kompetens men speciellt strategi.
    Rekommenderar han starkt! Läs mer
  • Jessica Ö
    Jessica Ö skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie ger ett proffesionellt intryck från första till sista handslag och tycks leverera även i en hård marknad. Han innehar en härlig, positiv inställning där det märks att han tar sitt jobb på fullaste allvar. Rekommenderas på det starkaste! Läs mer
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Vi köpte lägenhet med hjälp av Eddie och det var det smidigaste och mest flexibla köpet man kunde tänka sig, ständigt tillgänglig och väldigt professionell.
    Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Nikola
    Nikola skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    I en marknad där andra mäklare går på knäna levererar Eddie Can.

En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare som gör det lilla extra för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda.

Resultatet talar för sig självt, annonsen för våran bostadsrätt lades upp på måndagen och affären var avslutad inom fyra dygn med tre dagar kvar till den planerade visningen.

Det var märkbart att Eddie ägnade våran affär sitt engagemang och lyckades få till en försäljning i en för närvarande svår bostadsmarknad med ett mycket gott resultat.

En mäklare som vi absolut kan rekommendera och tänkas anlita framöver.

Tack Eddie. Läs mer
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionellt utfört uppdrag, Christian är förtroendeingivande och tydlig.
    Bra samarbete med kollegan Farboud Nejad under försäljningsprocessen, som också var väldigt professionell. Läs mer
  • Sam J
    Sam J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket förtroendeingivande och kompetent. Kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Edward & Partners
    Ramin är utöver det vanliga! Han överlevererade vår försäljning mitt i bostadskrisen, jobbar stenhårt och ger sig aldrig. Jag ger Ramin min högsta möjliga rekommendation. Läs mer
  • Krister E
    Krister E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi köpte vårt nya hus av Simon och fick så bra förtroende för honom att vi anlitade honom för att sälja vårt radhus i Sollentuna.
    Det visade sig vara helt rätt beslut. Simon har varit otroligt engagerad, positiv och tillgänglig! Han skapade en trygghet hos oss både som köpare och säljare.
    Simon kämpade in i det sista för att vi skulle bli nöjda med försäljningen av vårt hus och det blev vi verkligen. Simon lyckades knyta ihop allt trots novembermörker och en svajig marknad.
    Vi är så glada och tacksamma för att Simon Modig och Edward Partners tog uppdraget att sälja vårt hus!!! Läs mer
  • Danny S
    Danny S skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande och tillgänglig på obekväma arbetstider. Topp! Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Vi är otroligt nöjda med Christians ihärdighet och tålamod när vi hamnade i en situation med dubbla boenden.
    Kommunikationen med oss som säljare skötes klanderfritt och på ett mycket proffesionellt tillvägagångssätt.
    En mycket kompitent mäklare som vi starkt rekomenderar. Läs mer
  • Alex
    Alex skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag hade förmånen att komma i kontakt med Eddie som köpare av ett objekt och han agerade exceptionellt kompetent. Han svarade på frågor i tid och otid och gjorde det mäklare idag verkar glömma, dvs att mäkla. När det kommer till försäljning står han först på listan! Fortsätt precis som du gör Eddie! Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    So glad we chose Christian in this difficult market! We chose him because we had bought from him, during a busy market. He worked so hard, for weeks! We are particularly glad we followed ALL his advice for the preparation. Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter 1 år med flera visningar, två olika mäklare så valde vi Joe som vårt tredje val, det borde varit vårt första val!
    Han sålde vår lägenhet efter en visning och det under en svår marknad. Han är alltid tillgänglig, tydlig och framförallt ödmjuk. Kan varmt rekommendera han. Vill man ha lägenheten/huset sålt och vara säker på att han ger 110% då väljer man Joe! Tack så mycket för allt , med vänliga hälsningar Jennifer & Daniel. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra, snabb kontakt och mycket hjälpsam genom hela processen. Kanon! Läs mer
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig och korrekt. Han lämnade uppdateringar dagligen. Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen var verkligen ett stort stöd i försäljningen av vår lägenhet. Trots alla frågor och oro som vi hade fanns hon där och svarade på alla sms och samtal som vi störde henne med ett leende. Dessutom var hon ytterst professionell i sina åsikter, diskussioner och rekommendationer. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bra och tydlig mäklare, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Radosav P
    Radosav P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Tryggt, informativt och proffsigt helt enkelt. Kommer att rekommendera Edward och partnerns till familj och vänner. Läs mer
  • Ingmari C
    Ingmari C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänligt och trevligt bemötande av all personal som vi träffade. Vi upplevde dom som mycket kunniga och serviceinriktade. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Asså W😍W för Joe.. Killen gjorde det omöjliga.. Fixade klart ett köp åt mig under 24 timmar.. Tydligen rekord och omöjligt att uppnå.. Joe har enorm närvaro och tillgänglighet.. Onsdag morgon ringde jag och sa att jag behöver lägenhet NU.. Torsdag 16.01 stod jag vid Ikano med kontrakt och nycklar.. För Joe är ingenting omöjligt.. Fullblodsproffs och frammåt men ändå ödmjuk och rättsam.. Hela kontoret var inblandat i affären och vilket toppteam dem är.. Jag kommer alltid ha Joe som min mäklare.. Både vid försäljning och köp.. Du är bäst.. Med vänliga hälsningar DaddyFitness7️⃣7️⃣ Läs mer
  • Rafi M
    Rafi M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Joe maatouk är en professionell mäklare med mycket erfarenhet. Jag fick god hjälp av honom och E&P. Jag satt verkligen risigt till och var tvungen att bli av med min lägenhet då banken inte kunde hjälpa mig med bolån. Joe löste det hela smidigt och sålde min bostad på ett dygn och jag fick det pris jag önskade. Bättre kunde det inte sluta.
    Är tacksam för all hjälp, fortsätt med det goda arbetet. Läs mer
  • Carl-Greger L
    Carl-Greger L skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Genom sitt professionella, personliga och ambitiösa sätt gjorde Izabella hela försäljningsprocessen till en enkel och smidig historia trotts en vikande marknad. Utan att tveka kan jag ge henne mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    Izabella S gillar detta
  • Melissa E
    Melissa E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Träffade Joe för första gången på en visning. Han gjorde ett grymt bra intryck med sitt varma bemötande och världens smile. Jag valde utan tvekan att sälja med Joe i en oerhört svår och tuff marknad. Inte nog med att Joe levererade till 110 procent, han överträffade mina förväntningar, var alltid tillgänglig och serviceinriktad i alla lägen. Han var inte bara en mäklare utan en rådgivare och en stödjande medmänniska.
    Jag kommer alltid att vända mig till Joe i framtida köp och sälj. Rekommenderar honom starkt till alla som söker en professionell, skicklig och grymt duktig mäklare.
    Som Joe själv säger, det är inte pengarna som han tjänar som är av betydelse, utan det är prestigen och förutsättningarna som skapas som driver honom varje dag. Läs mer
  • Leon T
    Leon T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mycket professionell mäklare som har lösningen till allt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik Nyström A
    Fredrik Nyström A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldigt professionell och dessutom mycket trevlig att arbeta med. En fantastiskt bra mäklare! Om du skall köpa eller sälja i Stockholm, ta kontakt med Christian. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Alix M
    Alix M skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Duktig och trevlig mäklare som jag starkt rekommenderar Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Han var inte där under visning eller signering. Massa olika assistenter bara. Läs mer
    2017-11-27 Christian M svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,
    Du köpte under Juli månad då jag själv var bortrest på semester och säljaren ville få ut bostaden precis då, och den lösningen vi hade för säljarens önskemål var att ta hjälp av min kollega Simon som hanterade affären när jag var bortrest. Så det var inte assistenter utan det var en fastighetsmäklare som samarbetade med mig i denna försäljning. Hoppas ni trivs bra i bostaden och har fått till en bra renovering! MVH Christian Melki
  • Julette A
    Julette A skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Han var trevlig o kunnig
    Förklarade saker hur fungerar processerna från start till i slutet med ett proffotionellt sätt Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag hade aldrig fått min lägenhet såld i denna marknad till det priset jag behövde för att köpa en ny, om det inte vore för Ellen! Jag är jättenöjd med mitt beslut över att välja just Ellen som min mäklare. Hon visade stort engagemang, fanns tillgänglig för alla mina frågor och kunde alltid ge mig bra svar då hon besitter bra erfarenhet från branschen. Vidare var hon grymt serviceinriktad och professionell. Trots en lång säljprocess p.g av en tuff marknad var Ellen alltid peppande och tack vare hennes tålamod samt förmåga att trolla fram- och bearbeta spekulanter från annat håll så blev till sist min lilla pärla såld!

Vill du ha en mäklare som är lyhörd, engagerad och ambitiös ska du välja Ellen Läs mer
Christian Melki
Edward Melki