Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners
Rekommenderat företag 2016 - Edward & Partners
Rekommenderat företag 2015 - Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 692 kunder tycker om Edward & Partners

• Linda S
    Linda S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Både jag och min kille anlitade Joe Maatouk som mäklare och vi är otroligt nöjda! Han fanns alltid tillgänglig och var otroligt proffesionell. Han ordnade allt snabbt och bidrog men väldigt mycket energi. Han är ett självklart val vid nästa försäljning!
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevligt och glatt bemötande. Personlig. Upplevdes kunnig och återkom med svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera henne.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gav ett mycket positivt intryck och höll oss väl uppdaterade under proceccens gång. Joe är tydlig och saklig samtidigt som han bidrar med mycket positiv energi. Kan varmt rekommendera Joe för framtida uppdrag!
  • Robin L
    Robin L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Rekommenderar Joe strakt efter en mycket lyckad lägenhetsförsäljning! Joe ger ett varmt och seriöst intryck. Lätt att få tag på dygnet runt och det märkas att han verkligen vill det lilla extra. Helt klart den bästa mäklaren jag haft att göra med. Joe kommer vara ett självklart val för kommande försäljningar.
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt trevlig, tillmötesgående och kunnig. Han gav ett mycket positivt intryck och bidrog till en mycket trevlig köpupplevelse. Kan verkligen rekommendera Joe.
  • Jens R
    Jens R skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt trevlig,driven, extremt engagerad och levererade verkligen. Han är lyhörd och har kundens bästa i fokus. Han gick alltid att få tag på, även sena kvällar och helger. Jag rekommenderar verkligen Joe som mäklare!
  • Nils A
    Nils A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälpte oss att förmedla vår bostad. Han är den bästa tänkbara mäklaren man kan tänka sig. Fantastiskt trevlig, positiv, resultatorienterad och lyhörd. Han har en helt enastående egenskap att skapa relationer som i sin tur inger en enorm trygghet. Det hela slutade med att Joe sålde vår lägenhet till ett nytt rekord i föreningen vilket han helt klart gjorde sig förtjänt till de fem stjärnor vi just givit honom. Rekommenderas starkt!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är på tårna. Svarar alltid och är väldigt hjälpsam. Rekommenderas starkt.
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min fru fastnade för Joe när vi själva var på en visning där han var mäklare. Vi upplever att Joe har ett oerhört positivt driv och samtidigt en fantastisk personlighet som smittar av sig till så väl potentiella köpare som till säljare av objekt.

Vi kan varmt rekommendera Joe - vi är själva mycket nöjda!

Joe är den perfekta mäklaren helt enkelt..
  • Hans G
    Hans G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Förtroendeingivande, saklig och informativ genom hela säljprocessen.
    Dessa är tre egenskaper som kännetecknar Joe som mäklare.
    En annan sak är det påfallande lugn som han utstrålar.
    Vi vill varmt rekommendera att anlita Joe - du kommer förstå varför.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Professionell och kundorienterad i hela processen.
    Han är mån om att det ska bli en bra och väl genomförd affär för såväl säljare som köpare.
    Jag kan verkligen rekommendera Joe som samarbetspartner för din nästa bostadsaffär.
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Edward & Partners kan skatta sig lyckliga att man har en mäklare som Joe! Joes kunnande, bemötande och professionalitet var av högsta klass och jag och min fru kan verkligen rekommendera Joe. 5 av 5 runda bollar!
  • Nathalie  H
    Nathalie H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har varit en fanatiskt mäklare från start till slut. Professionell och kunnig i sin sak. Framförallt en sån glad, personlig och positiv person som man alltid får energi ifrån. Rekommenderar starkt Joe om någon ska sälja sin bostad!!
  • Sara L
    Sara L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi gav Joe uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inte säga annat än att han gjorde ett kanonjobb!
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv.
    Vi är mycket nöjda med hela processen och priset i synnerhet.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden!
  • Ramin E
    Ramin E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en av få personer som värdesätter att sälj och service går hand i hand. Han är en lugn och fokuserad person som höll en öppen dialog under tiden.

En engagerad person som gav mig en wow-upplevelse.
    Jag vill rekommendera Joe Maatouk när det kommer till att sälja/köpa bostad.
  • Jubing L
    Jubing L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe was recommended by my friend because he was a golden broker in his company. Before Joe, I had talked to several brokers, but while at the first time I met Joe, I decided to ask Joe to be my broker because he showed his confidence, professional knowledge and deep understanding about the area my apartment is located. And in the following days, Joe also proved that I made a correct choice. He was passionately and professional, especial while he faced his customers, potential buyers. Definitely, I will recommend Joe to my friend who needs a broker. If possible, I still would like to ask Joe to be my broker again.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en otroligt engagerad och påläst mäklare. Förutom det är han en mkt likable person :-) med sin avspända attityd och härliga skratt.
  • Amir K
    Amir K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en riktigt proffsig mäklare som representerar många faktorer som är viktiga. Han ger trygghet, visar ett stort engagemang och har ett brett affärsmässigt sinne för de han gör.

Jag tvekade inte en sekund på Joe's skicklighet att förmedla min bostad.
    Redan vid första mötet visar Joe en tydlig målbild dit han sedan jobbar mot med sitt breda kontaktnät, vilket resulterade i en mycket nöjd kund som endast kommer att välja honom vid framtida köp/försäljningar av bostäder.

Jag önskar Joe all lycka och framgång genom hans resa i mäklarbranschen!

Stockholms BÄSTA mäklare!
  • Ewelina A
    Ewelina A skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    I am writing to recommend Ellen Lindar as an extremely customer oriented, reliable and hardworking real estate agent. Ellen helped us to buy our dream apartment recently (August 2016) and it was a pleasure to cooperate with her because of her professionalism and willingness to assist both a buyer and a seller to their best interest. Ellen presented a very pro-active attitude when contacting us and the bank on our behalf, she was very attentive and managed to solve very complex issues related to obtaining a credit from a bank.
    Ellen did an excellent job for us and I have no doubts that she did absolutely best to meet the needs of the seller and ourselves.
    Best regards,
    Ewelina Aydin
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian bemötte oss väldigt väl i samband med att vi köpte en lägenhet av honom i centrala Stockholm. I sin roll som säljare gav han ett reko och tillmötesgående intryck. Han var väldigt tillgänglig för att svara på frågor och skaffade alla underlag som vi önskade. Det var väldigt trevligt att komma till Edward o Partners kontor. En familjär stämning.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen hjälpte oss inför och under försäljningen av vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera alla att välja henne som sin fastighetsmäklare! Sällsynt att hitta någon som är så engagerad, driven och som verkligen förstår bostadsmarknaden och försäljning. Att få hjälp med stylingen innan var guld värt. Övertygad om att slutpriset inte blivit så högt utan henne!
  • Zebastian O
    Zebastian O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är som mäklare väldigt professionell, driven att överträffa höga förväntningar och lättillgänglig. Samtliga är egenskaper som jag värderar högt hos en mäklare! Joe har det där "lilla extra" och jag kan starkt rekommendera honom till framtida säljare/köpare. Jag blev mycket nöjd med min försäljning!
  • Jan T
    Jan T skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen skötte mäklarjobbet på ett utmärkt sätt och jag som kund är nöjd med hennes jobb. Önskar henne all lycka i framtiden och hör av mig om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Trevlig och lättillgänglig mäklare. Kunde inte önskat mer! 10+
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har vid min försäljning haft ett mycket stort förtroende för Christian som skött min försäljning på ett exemplariskt sätt. Christian hittade rätt köpare innan ordinarie visning vilket var ett önskemål för min del. Christian är en toppenmäklare, professionell och pedant. Som säljare är jag mycket nöjd med Christians tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Alessio D
    Alessio D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professional and kind broker. Always available but never intrusive. Joe has been a pleasure to do business with, and I'm sure he has many years of success ahead. Recommended.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Kom i kontakt med Björn på en visning vi var på och fastnade för hans engagemang och att han var otroligt insatt i fastigheten han sålde. När vi själva skulle sälja tog vi i kontakt med Björn och jämförde med andra firmor men fastnade för personligheten och hans sätt att vara på mot kunder. Kan varmt rekommendera honom med hans driv och engagemang.
    2016-11-16 Björn O svarar Emelie B
    Det har varit oerhört kul att få hjälpa er och lära känna :) Stort Tack för förtroendet ni gav mig! Jag är övertygad om att flytten från Birkastan till "andra ändan" Vasastan kommer bli en succé för er! /Mvh Björn
  • Stefan Z
    Stefan Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ger ett gediget intryck, påläst om objektet, objektiv i sakfrågor, intresserad av att ge adekvat info, erbjuder att införskaffa extra info om så önskas, vältalig och rak i info, ger kunden tid att se lgh!
  • Victoria Z
    Victoria Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen Lindar har varit mycket trevlig och informerande i lugn takt när vi var på visningen. Tycker inte om folk som blir för närgångna och hon höll en professionell position till oss. Det hon inte visste skulle hon ta reda på och återkoppla senare vilket hon också har gjort. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare och kontaktperson som ordnade så att vi kunde köpa vår nya fina lägenhet här i Stockholm!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen, fantastiska Ellen. Vad kan man säga, jag fick rekordpris i föreningen (stor populär förening med ca 500 lägenheter).
    Ellen tog hand om stylingen inför visningen, fanns alltid tillgänglig när jag hörde av mig och fick mig att känna mig väldigt trygg i min försäljning.
    Det märks att Ellen är säljare in i benmärgen och är en jordnära, genuin, ärlig och extremt pålitlig människa.
    Jag har nu köpt en ny lägenhet och kommer utan tvekan anlita henne när det är dags att sälja även den.
    Rekommenderar henne varmt och sticker ut hakan och säger att hon är en av Stockholms (Sveriges?) kommande/nuvarande skickligaste mäklare :)
  • Christina P
    Christina P skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Duktig och trevlig. Tydligxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Melina S
    Melina S skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag är jättenöjd med mitt köp och min mäklare Ramin Jahangiri.
    Han är verkligen engagerad och försöker hjälpa en utöver det han behöver, b l..a. rådgav han mig angående lån/räntan för att få ner mina kostnader så mycket som möjligt. Han är alltid nåbar, otroligt trevlig och han ger även en känsla av tillit och trygghet.

Jag har redan rekommenderat honom till mina föräldrar nu när de ska sälja och Ramin kommer vara den mäklare jag kommer kontakta när jag ska köpa/sälja nästa gång. Jag kommer även att rekommendera honom till alla jag känner.

Måste tilläggas att han har världens sötaste assistent på 6 mån, Elton. Även Elton är otroligt trevlig och väldigt kelig (hans lilla hundval).

Kanon mäklare!!
  • Emma L
    Emma L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv.
    Vi är mycket nöjda med hela processen.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin Jahangiri är en fantastisk mäklare.
    Seriös, proffsig, engagerad, lösningsorienterad, alltid nåbar och ger allltid det lilla extra.
    Det är Ramin som jag kommer kontakta när jag säljer nästa gång och som jag rekommenderar till alla jag känner som behöver en mäklare.
    Toppklass!
  • Mojgan V
    Mojgan V skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Peroffesionell mäklare, en av de ledande och mest driven i Stockholm .
    Joe är väldigt kunnig på det han gör, han har ett stort nätverk och vet precis vilka kunder som passar olika objekten.
    Jag kommer och välja honom om jag behöver sälja / köpa i framtiden.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en av de ledande & mest drivna mäklarna i stan. Hela uppdraget att sälja lägenheten sköttes exceptionellt av Joe. Joe har ett stort nätverk och känner sitt nätverk väl så han vet precis vilka kunder som passar för de olika objekten han säljer. Hans driv & kunskap gjorde också att både jag som säljare och köpare blev väldigt nöjda med affären. Kommer i framtiden endast låta Joe vara den som både hjälper mig sälja men även köpa lägenheter/bostäder.
  • Marie K
    Marie K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffesionell mäklare! Väldigt kunnig på det han gör. Joe svarade alltid direkt när man ringde och hade svar på ens frågor. Skulle jag välja en mäklare så är det bara Joe!
  • Leonardo D
    Leonardo D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    I've worked with a lot of real estate agents throughout my career both domestically and internationally. As an experienced businessman I know exactly what I am searching for. This was something out of the ordinary, never would I ever imagine that a real estate agent could carry this many qualities. I spoke to my close contacts in Stockholm (Solna), in each and every conversation his name kept popping up. This young man had established himself in a way that I never believed was possible at this age. It was an honor for me to meet and work with Joe Maatouk. Never did he ever push me to accept or do anything without me being convinced, from the time I signed the deal until I sold my apartment. I told him the price I wanted, a week later he returns with a price I could only dream of, literally a price that left me lost for words. Truly an experience of a lifetime and something I wont ever forget but always remember. He is a real estate agent in its truest sense and a God-given talent. Do I recommend you? Of course I do, I dont even feel like there is a need of answering nor questioning this. All I can do at this particular moment in time is put my hands down and say that you're a blessing to me. You deserve all the success, well earned sir. I had to write this, it's been a fantastic journey.

Best regards, Leonardo D. Oliviera.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en lägenhet med Christians hjälp. Christians bemötande präglades genom hela processen av professionalitet, engagemang och anspråkslöshet. Jag upplevde honom som mer närvarande, lyhörd och arbetssam än andra mäklare jag varit i kontakt med. Rekommenderar i högsta grad Christian!
  • Sara D
    Sara D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian uppvisade professionalitet och höll vad han lovade. Han var också personlig och visade stor värme.
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt bra mäklare! Har sålt flera lägenheter med Christian och vår senaste lägenhet sålde vi innan visning. Kan verkligen rekommendera Christian som mäklare på alla sätt.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är pålitlig och kämpar för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt! Dessutom mycket trevlig :) Tack vare Christian gjorde vi en mycket snabb affär och fick våran drömbostad. När det är dags att sälja finns det ingen tvekan vem vi kontaktar.
  • Leonard L
    Leonard L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en helt fantastisk mäklare och person. Oerhört proffsig och ödmjuk. Arbetar strukturerat och för alltid en tydlig och rak dialog vilket gör att förväntningarna är rätt ställda redan från början. Stort tack!
  • Olof N
    Olof N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett bra bemötande och en skickligt utförd budprocess
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det här är tredje lägenheten som Christian hjälper oss med. Han är alltid lika proffsig i sitt bemötande från första kontakt till affären är klar. Christian är en tävlingsmänniska som alltid ser till att pressa upp försäljningspriset till max, det är hans främsta styrka! Jag uppskattar även att Christian finns lättillgänglig och är snabb på att svara via bland annat sms. Om vänner och kollegor behöver hjälp att sälja rekommenderar jag alltid Christian.
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inget att tveka om, Christian är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta! Otrolig professionell, trevlig och gör det lilla extra för både säljare och köpare, han kan service!
  • Nils L
    Nils L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande.
  • Izabelle H
    Izabelle H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell mäklare som ger allt för sina kunder. Kommer självklart använda mig av Christian igen om jag ska sälja min bostad.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig, professionell och ambitiös. Snabb på att återkoppla, lösningsorienterad och hög servicegrad.
  • Juhaina B
    Juhaina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Min upplevelse av Christian Melki har överträffat alla andra mäklare jag har träffat. Väldigt bra bemötande. Christian är professionell, trevlig och håller en bra dialog kring utveckling och vad som händer. Rekommenderas starkt och kommer att fortsätta jobba med honom framöver..
Christian Melki
Edward Melki