Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 819 kunder tycker om Edward & Partners

• Rune N
    Rune N skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Utmärkt genomförande av försäljningsuppdraget.
  • Annamaria I
    Annamaria I skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Otroligt påläst och kunnig! Glatt humör och ärlig. Enkel att han och göra med och lätt att kommunicera med.
  • Marie I
    Marie I skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Mycket trevligt bemötande. Hon inger förtroende och kompetens.
  • Siamak E
    Siamak E skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är THE mäklare bland ett uppsjö av fastighetsmäklaren. Han är väldig profsig och genuint engegerad. Han överträffade alla våran förväntningar och lite till.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en grym mäklare, en ödmjuk och ärlig person som är fantastisk på att hantera människor. Jag kommer anlita Joe för nästa försäljning, det är säkert!
  • Carolina J
    Carolina J skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Återkopplar snabbt. Känner mig betydelsefull som kund. Mycket kundfokuserad och vill hörs det bästa för mig.
  • Erik L
    Erik L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit toppen. Som köpare är jag väl införstådd med att alla mäklare arbetar främst för säljaren, men Kristina visar att hon är mån om att alla parter slutar som vinnare. Jag anställer henne gärna den dag jag är på "andra" sidan....
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Det har varit ett rent nöje att sälja min lägenhet med Simon. Han tog initiativ, var på hugget och väldigt proffsig. Samtidigt var han ödmjuk, lugn och personlig. Det är nog denna kombination som gjorde min upplevelse av Simon till något speciellt. Han gjorde helt enkelt alla rätt!

//Sebastian
  • Roy E
    Roy E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har lyckats sälja min lägenhet i en svag marknad och hjälpt mig i en strulig situation. Joe har kämpat för att få så bra pris som möjligt för min lägenhet och jag skulle inte tveka en sekund på jobba med han igen.
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Snabb kommunikation och ett grymt kundengagemang. Supernöjd!
  • Maja H
    Maja H skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Alltid vänligt bemötande och stort tålamod med oss oroliga säljare med tidspress på försäljningen pga tidigare köp. Lätt att få tag på och återkommer när han sagt att han ska göra det. Vi är väldigt nöjda!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar med en annan fastighetsmäklare utan att uppnå rätt pris blev jag rekommenderad att kontakta Kristina. Jag upplevde direkt att Kristina utmärkte sig gentemot många andra mäklare med sitt trygga lugn, vilket är en stor tillgång i en bransch som kan upplevas som hetsig och otrygg.

Grunden till bra service är ett varmt och öppet bemötande, likaså god yrkeskunnande samt en stor entusiasm för arbetet - vilket är egenskaper som Kristina utstrålar. Med facit i hand har Kristina uppfyllt mina förväntningar med råge!

Kristina Ucar är mäklarbranschens Sarah Sjöström.
  • Johan G
    Johan G skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fick mycket snabbt återkoppling efter min intresseanmälan av lägenheten. Ett mycket proffesionellt men samtidigt personligt bemötande. Som köpare av sin första bostadsrätt är man nervös och lite vilsen. Men jag kände mig 100% trygg med Kristina från första telefonsamtal till påskrivet kontrakt.
  • George H
    George H skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en mäklare av rang! Absolut att rekommendera. Från regelbundna återkopplingar till en nitisk framfart tar Eddie sig an uppdraget helhjärtat och tillitsfullt. Trots en trög marknad kände vi oss trygga från första kontakt till avslutad affär av en lägenhet som såldes före visning. Eddie, tillhör toppskiktet, helt enkelt!
  • Malin E
    Malin E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi har precis köpt hus av Simon och fick så bra förtroende för honom och företaget att vi nu bokat honom för att sälja vårt hus.
    Kunnig, saklig, pedagogisk och tillgänglig. Känns mycket förtroendeingivande.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    En extremt kompetent mäklare som håller det hon lovar, har koll på allt. Mycket imponerande arbete av förmodligen Stockholms i särklass bästa mäklare! Kristina rekommenderas varmt till alla som värdesätter sitt boende och vill ha en lyckad och smidig försäljning! Inte den billigaste mäklaren, dock värd varje krona, man får vad man betalar för!
  • Mia M
    Mia M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabba svar
    Tog reda på svar snabbt
    Vänlig
  • Krister B
    Krister B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera Joe och hans koordinator Matea. Han/hon tog hand om allt från start till mål och även efter tillträdet så var de med när ett par saker behövde fixas. Stort tack.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Kunde inte varit nöjdare med Ellen! Mycket proffsig och kanske Stockholm hårdast arbetande mäklare. Kände mig ständigt uppdaterad på vad som hände, alltid lugn och det kändes tryggt hela vägen. Den här gången var jag på köpsidan, men skulle inte tveka på att välja henne dagen jag säljer. 👌
  • Angela S
    Angela S skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    JAG VILL INTE LÄMNA NÅGON KOMMENTAR.
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är väldigt tillmötesgående och effektiv. Tar sig tiden att svara på alla ens frågor och funderingar.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Om ni vill ha en riktigt grym mäklare som gör allt och lite till ska ni definitivt anlita Eddie Can!
  • Annica H
    Annica H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och professionell.
  • Mats F
    Mats F skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Mina erfarenheter av samarbetet med Ellen Lindar överträffade även de högt ställda förväntningar jag fick redan genom det första mötets väldigt positiva intryck.

Jag vill särskilt framhålla Ellen Lindars mycket stora lyhördhet för samtliga mina önskemål, hennes totala öppenhet kring för- och nackdelar med olika alternativ, och hennes aldrig sinande tålamod.

Jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna känna större förtroende för någon mäklare än vad jag fått för Ellen Lindar.
  • Jie S
    Jie S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is a professional broker, but also with humor and like a friend. He left us a enjoyable experience throughout the whole smooth process. With enough patience in explaining the details and offering helps outside his duty. We are lucky!
  • Joseph T
    Joseph T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Alla mäklare hävdar att de är störst, bäst och känner flest spekulanter. Men inte många av dessa kan leverera när utbudet på marknaden är större än efterfrågan.

Vi valde att anlita Joe som vår mäklare efter att ha varit i kontakt med ett 10-tal andra innan och vi kunde inte gjort ett bättre val. I en trög och spretig marknad, där utbudet i vårt område var extremt stort, lyckades Joe inte bara sälja vår lägenhet. Han lyckades sälja den till ett otroligt bra pris, när resten av områdets försäljningar stod stilla.

Hela processen gick otroligt smidigt.

Förutom Joe's ödmjukhet, kunnighet och hängivelse till mäklaryrket där han gör allt för sina kunder är han extremt duktig på förhandla.

Det finns många mäklare att välja bland, men det finns bara en Joe! Kan inte göra annat än att rekommendera honom.

#säljmedjoe
  • Yanpeng Y
    Yanpeng Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is very friendly, hardworking and professional. Definitely want to work with him again. Highly recommonded!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Driven och duktig mäklare! Ger gott intryck och bra service.
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Det kändes som att hon nedvärderade min lgh. Först gav De mig ett pris jag borde få, sen ville hon sälja det för 500.000- mindre. Och om hon mot mig säger att den inte är värd det pris de själva angett så avspeglar det sig förmodligen mot kunderna.
    Hon fick den tack o lov såld iallafall.
    2017-10-13 Kristina U svarar Lotta K
    Hej Lotta,

Vi tog över uppdraget där en annan mäklarbyrå inte lyckats sälja bostaden till ett marknadspris under dåvarande rådande marknad. När vi tagit över uppdraget hade vi sålt en likadan med balkong i norr för 4 000 000. Den ovanför för 4 200 000 kr. Båda renoveringsobjekt, precis som din egna.

Vad som hann ske när vi la ut vår bostad var tyvärr att utbudet i Sundbyberg gick från normalt 90-140 st lägenheter till 220-240 st lägenheter ute på Hemnet. Utbudet ökade kraftigt. I samband med detta började det skrivas jättemycket negativa artiklar på Di.se, svd.se etc. Detta gjorde att många bostäder gått osålda. Många bostäder har inte fått bud över huvudtaget. Trots prissänkningar. Vi lyckades ändå sälja bostaden för 3 800 000 kr. Det var inget vi fick till oss, utan vi hade öppna visningar, privata visningar och vi kämpade som bara den. Allt för att tillhöra den kategorin av bostäder "sålda" där många blir osålda. För att du ska få perspektiv så kan du kika på Hemnet. 84 kvm i Tuletornen (huset mitt emot ditt). Dessa säljs för 6200-7400 000. Det ligger en nu ute för 4995 000 kr. De har ännu inte fått bud.

Tråkigt att du tror det avspeglar vad kunderna säger, när det är totala motsatsen. Du har bra koll och vet att likadana har sålts för 3600 000 och även vad vi sålt för. Du frågar om vi tror vi kan få 4200 000, ja det måste vi tro. Det är en ingrediens till att nå bra resultat. Vi har aldrig garanterat något annat än att du ska få så bra betalt det bara går att få i rådande marknad. Det har du fått. Med råge. www.di.se, hemnet.se - Ta en titt hur det ser ut.

Jag tänker inte ta att du tror jag nedvärderat din lägenhet som jag kämpat så mycket med för att få såld. Det har varit kunder som velat betala mycket mindre, där jag har förhandlat upp bostaden.

Hoppas detta skapar förståelse och om du vill är du jätte välkommen att ta ett möte med mig på kontoret.

Ha en jättefin dag,
  • Maria M
    Maria M skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen en fantastisk mäklare som gav goda råd och hjälpte till på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie lägger verkligen in den högsta växlen för att göra det lilla extra. Genuint engagerad, fantastisk servicenivå, stor kämparglöd och bemöter likväl köparen och säljaren med en hög social kompetens.Vi skulle inte tveka på att anlita Eddie vid nästa försäljning och kan varmt rekomendera denna proffesionella och engagerade mäklare.
  • Amir H
    Amir H skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    I think Ellen is one of the most excellent realtors out there in Stockholm and I think I have the facts to back this up.

When me and my ex interviewed several realtors, Ellen stood out as a clear winner. She was very professional, realistic, and rational about her evaluation and goals but motivated at the same time. No unrealistic claims to lure us into signing a contract with her. She made an evaluation which she set her goal based on and later did a great job reaching it.

Through out the process, she supported us very well with tips about decoration, etc. She also helped us with evaluating many potential apartments we wanted to buy. Even after she sold our apartment and I bought mine (from another realtor). She helped me with a brilliant idea about renovation of my new apartment than no one else told me before, and patiently answered my endless questions all for free!

But her most important feature is a rare quality that separates her from most of other realtors. She is not doing this only for commission. She really has a genuine sympathy for the happiness and satisfaction of parties involved. This I found out at our farewell conversation in her sense of deep relief when she found out we are all happy. I am sure she will become a very famous realtor some day and rightly so!
  • Therese E
    Therese E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Diven, tillmötegående och engagerad.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fantastisk och underbar person. Kommer anlitas även nästa gång
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi gav Joe uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inte säga annat än att han gjorde ett kanonjobb!
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden, vissa är födda att vara mäklare och du är säkerligen en av dem. Tack! / Andrea
  • Daniel
    Daniel skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är verkligen en stjärnmäklare som kommer gå till historieböckerna!

Vi hade först annan mäklare som var välrenommerad i Solna, men valde att byta till Joe pga av att hon underpresterade samt att en god vän rekommenderade Joe. Det bästa sättet att beskriva Joe är som professionell, driven, charmig och positiv.

I vår kommunikation med honom var han alltid ärlig, han håller tider och återkopplar minutiöst. Det absolut bästa dock är det strukturerade sättet han arbetar på. Vi fick alltid en plan framåt av honom, vilka dagar och tider han ska göra vad samt han följer allt till punkt och pricka. Han är totalt transparent med processen framåt och varken överdriver eller tonar ned verkligheten, han är helt enkelt uppriktig i alla situationer.

Resultatet blev att han sålde vår lägenhet med en ökad vinst på 250,000 SEK mer än vad den föregående mäklaren kunde prestera. Vi är verkligen tacksamma får hans insats och vi kommer alltid sälja med honom och Edward & Partners i framtida lägenhetsaffärer.
  • Martin L
    Martin L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren!

Oerhört glad att jag bytte mäklare och sålde min fina lägenhet med stans proffsigaste mäklare Joe! Allt har varit exceptionellt bra från första kontakt till avslut, både för mig och köparen.

+ Assistent Matea för otroligt trevlig och snabb service!

+ Mäklare Joe som gett sitt yttersta från dag ett!

+ Säljpriset blev över förväntan!

Kan inte annat än rekommendera Joe och Matea till alla jag känner!

Tack för allt och hoppas vi möts igen!
    // Martin
  • Maria N
    Maria N skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Hon var mycket trevlig och hjälpsam. Detta var hennes första affär opch hon skötte det bra.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo har köpt vårförsta gemensamma bostad via Joe och hade vi inte anlitat en mäklare innan vi träffat Joe så hade vi alla dagar veckan valt Joe som vår mäklar vid försäljning av vår lägenhet.

Joe fanns som ett stöd till oss under vår försäljning då vi behövde lite råd och tips, detta var tips och råd som vi inte fått av vår egna mäklare, vilket gjorde oss lugna och vilket tillslut gjorde att vi sålde vår lägenhet!

Jag kan gladeligen rekommendera alla i min umgängeskrets att anlita Joe vid en ev. försäljning, och vi kommer garanterat anlita Joe när vi ska röra på oss igen!
  • Johan K
    Johan K skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Engagerad, snabba aterkopplingar, bra "styling"
  • Mats S
    Mats S skrev om Edward & Partners
    Ramin, du höll hög profil men du levererade som du lovade. Starkt jobbat, mäklarkungen av Sumpan!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Edward & Partners
    Eddi utklassade alla andra mäklare! Ingav förtroende och fullföljde affären med bästa resultat.
  • Marie F
    Marie F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Hatten av och stort tack till Joe som har gjort ett helt fantastiskt jobb med vår lägenhet. Det har känts otroligt tryggt sedan första mötet. Joe har en struktur som inte liknar något annat. Efter vi träffat x antal mäklare så fann vi Joe, det rådde inga tvivel om att han skulle få sälja vår lägenhet.
    Äntligen en mäklare som håller vad han lovar, alltid är i tid, levererar mer än vad vi kunnat drömma om, och dessutom ödmjuk och riktigt kunnig.

Joe, du sticker ut i mängden!
    Tack återigen!
    /Marie F
  • Roya E
    Roya E skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Izabella är otrolig professionell, varm och tillmötesgående. Hon har gjort allt under otrolig kort tid för att det ska passa oss som inte bor i Stockholm. Hon är genuine angagerad i sitt jobb och ser kundens behov i centrum.

Jag kommer att rekommendera Edward & Partners som mäklarfirma.
    Izabella S gillar detta
  • Nils P
    Nils P skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Izabella ordnade en bra bostadsaffär för oss på kort varsel. Bemötandet var i sin helhet mycket bra och mäklaren skötte sitt åtagande helt enligt förväntan. Jag brukar, av princip, sällan eller aldrig ge högsta betyg i liknande undersökningar men i det här fallet var den service och det bemötande som Izabella Sistani på Edward & Partners gav oss så berömvärt att jag frångår mina vanliga principer sätter högsta betyg.
    Izabella S gillar detta
  • Carl-Martin S
    Carl-Martin S skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Jag har aldrig haft en så reko mäklare som verkligen vill ens bästa och kämpar in i det sista för en.
    Simon kom in och tog över efter en rad oseriösa mäklare jag anlitat för min husförsäljning och fick huset sålt på två veckor trots att den legat ute i ett halvår med andra mäklare!
    Det är svårt att hitta någon som lägger i mer glöd och hjärta än Simon modig. Tack för att du är en sån grym mäklare och framförallt fin människa!
  • Linnea
    Linnea skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har vart toppen hela vägen genom vår försäljning. Tydlig, trygg, tillgänglig och pålitlig. Det har hela tiden känts enkelt att kontakta Joe vilket är skönt som säljare. Vi kommer absolut rekommendera honom vidare och vi vet vem vi ringer när det är dags att sälja igen. :)
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina är en fantastisk mäklare som vet vad hon sysslar med. Hon är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person därtill. Hon sålde min lägenhet till ett mycket bra pris. Det finns inte mycket hon kunde ha gjort bättre, allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt. Jag är så fantastiskt nöjd med Kristina och rekommenderar henne till alla!
  • Sangar  B
    Sangar B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är trevlig, snabb, kommunikativ, duktig och erfaren. Han är en av de vassaste mäklare som jag träffat på. Han får saker att hända och levererar resultat oavsett situation.
  • marcel s
    marcel s skrev om Edward & Partners
    Jag och min sambo valde Ramin Jahangiri när vi skulle sälja våran lägenhet och vi är supernöjda!

Vi har sålt via andra mäklare tidigare och då känns det som att de endast öppnar dörren för spekulanter och lägger ut den på Hemnet.

Ramin är allt en mäklare bör vara... och mycket mer!

Tack Ramin för ditt otroliga engagemang och vänlighet.
Christian Melki
Edward Melki