Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 761 kunder tycker om Edward & Partners

• Fredrik P skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en lägenhet och allt har flutit på. Snabba svar och trevlig Läs mer
  • Ann K skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus gör just vad ordet "mäklare" betyder. Han mäklar, på riktigt. Knyter ihop möjliga köpare och säljare, förstår bådas behov och försöker få till en bra matchning. Han bygger förtroende, är lyhörd, skickar löpande förslag på lägenheter han tror skulle passa (även om vi ännu inte hade en affärsrelation).

Jag köpte inte någon ny bostad genom honom, däremot fick han uppdraget att sälja min 4:a på Östermalm. Han är inte billigast men fantastisk att ha att göra med. Sätter en realistisk prisnivå, håller kontakten, kommer med råd och tips innan, har bra stylistkontakter. I en väldigt besvärlig marknad hade vi visning söndag+måndag, fick bra budgivning och kunde skriva kontrakt på torsdag. Jag är oerhört nöjd! Läs mer
  • Fariba Gerayeli J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    - Jag har köpt min bostad.
    - Ch Melkis bemötande var väldigt bra och även anpassad till kunden(jag) som ville få se bostaden innan planetade visningstid. Jag hade velat presentera Ch vidare till mina närmaste men tanken försvann efter kontraktsdagen bemötande.
    - Jag var 30 min försenad till avtalade tiden men också fick extra stress då Ch hade inte tillräckligt tid för en 7miljön affär! Detta skapade väldigt stressoro för mig som också i sin tur påverkade mina handlingar. Tyvärr hade jag stor ångest efter att jag skrev på kontrakten då jag insåg att jag har missat kolla i genom lägenheten i ro som sista koll. Vilket jag borde lyssnat på min son som kom på min begäran och jag pga.Ch tidstress nonchalerade min klocka son! Lägenheten hade jag sett 2ggr innan som man gör på en vanlig visning utan att tänka på detaljer men koncenterade på helheten. Mäklaren stress att avsluta mötet snabbt för att hinna till ngt annat gjorde min 7miljoner kontraktskrivning till en av mina sämsta akt under mina år. Det hade jag förväntat att Ch hade informerat mig innan kontraktsdagen om hur mycket tid vi skulle ha haft för att gå igenom kontraktet och ömsesidigt hur mycket tid jag behöver för att känna mig tillfredställd med min sista kontroll innan jag skriver på. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en vindsvåning på 96 m2. Jag är helnöjd med affären och uppskattar att allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Noa B
    Noa B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, mycket förtroende ingivande. Jag är supernöjd med Christians insats vid min lägenhetsförsäljning. Upplever att han ligger på en helt annan nivå än de mäklare jag har haft att göra med tidigare. Läs mer
  • Marco L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en lägenhet i Stockholm innerstad, förmedlad av Christian Melki på Edward & Partners. Jag uppfattar att Christian skötte affären på ett fullständigt korrekt och professionellt sätt, han vårdade processen utan att komma för nära eller försöka accelerera för mycket. Läs mer
  • Burcu C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bäst i Stockholm! Jag recomenderar till alla... Läs mer
  • Linnea L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd! Christian var toppen från start till slut och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Avan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig och driven i sitt arbete Läs mer
  • Susanna E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en bostad. Blev väldigt proffsig bemött och de hanterade allting exemplariskt. Väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Dirk G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Super professional & solid performance. Worked him twice - once buying and once selling. Both experiences with his and his organizations service exceeded my high expectations! Would recommend anytime for high quality service in real estate matters. Läs mer
  • Qusay N skrev om Edward & Partners
    Bra bemötande, snabba svar (trots att on var på semester) och lätt att ha med att göra. Läs mer
  • Anders N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra råd och tydlighet gav försäljning i en snabb affär. Läs mer
  • Basair I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt bostaden på Åminnevägen 19, 172kvm. Även om det gick lite trögt i början av försäljningen så slutade Christian aldrig att ge upp. Han kämpade på och detta gjorde han även med glädje vilket gav oss hopp. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Masoud G
    Masoud G skrev om Edward & Partners
    Fantastiskt bra mäklare! Professionell & har bra kunskap om marknaden och driven! Läs mer
  • Aaron S skrev om Edward & Partners
    Sålt lägenhet och är mycket nöjd! Läs mer
  • Louise E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpte via Edward Melki och processen gick smidigt. Läs mer
  • Henrik W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, lugn och ständigt kontaktbar. Läs mer
  • Eva N skrev om Edward & Partners
    Köpt bostadsrätt.
    Korrekt och trevlig. Gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • André N
    André N skrev om Edward & Partners
    Snabb, inlyssnande och trevlig. Läs mer
  • Maria S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki på Edward & Partners får min högsta rekommendation. 10 av 10!

- Sålt bostad med högsta kvadratmeter pris på Östermalm.

- Mycket trevliga & hjälpsamma - Proffesionella

- Bra affär

- Mycket lyckad affär! Läs mer
  • Jörgen G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en lägenhet I Vasastan I Stockholm. Edward har fungerat mycket väl på ett professionellt och trevligt sätt i kontakterna mellan oss och säljaren Läs mer
  • Marie E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Dålig återkoppling och kommunikation under processen Läs mer
  • Synnöve K skrev om Edward & Partners
    Köpte lägenhet.
    Bra information, ordning på alla papper och rutiner etc
    Kunde dock vara lite mer proaktiv och svara snabbare på skickade frågor. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har både köpt lägenhet och sålt villa via Edward & partner. Seriöst ifrån början till slut. Hans personal är hjälpsamma och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Fam Welin - Dahlberg Läs mer
    Edward M gillar detta
  • Tor-Leif I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra o smidiga samt korrekta
    Trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • Patrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt lägenhet på Runebergsgatan.
    Magnus skötte uppdraget exemplariskt.
    Bra taktik med visningar samt kontakt med oss om utvecklingen.
    På 10 dagar blev det affär.
    Realistisk värdering som överträffades.
    Rekommenderar gärna Magnus. Läs mer
    2018-07-09 Magnus C svarar Patrik E
    Tack Patrik för din återkoppling och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Med vänlig hälsning Magnus
  • Ulf G skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt diskussion och service under processen. Läs mer
  • Alexander B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår bostadrätt.
    Han är nogrann och väldigt engagerad i hela processen för att uppnå det bästa resultatet. Han levde upp till de förväntningar han beskrev innan processen. Vi är mycket nöjda med Christians engagemang och det resultat han levererade. Läs mer
  • Frida B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är otroligt professionell, ordentlig och service minded. Vi är extremt nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Alexander N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ambitiös och ger aldrig upp, ung & hungrig och väldigt påläst om marknaden.
    / A Läs mer
  • Saman M skrev om Edward & Partners
    Trevligt, proffetionellt och ärligt. Har haft fullt förtroende för honom och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Bahram B skrev om Edward & Partners
    En av de bästa i sitt yrke! Sköter sitt åtagande med enormt närvaro och med stort hjärta! Läs mer
  • David P
    David P skrev om Edward & Partners
    Snabb, flexibel och lösningsinriktad fixade han vår försäljning på ett utomordentligt sätt - rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki, en driven och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Charlotta B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt lgh. De var dåliga på att återkomma, dåliga på att svara på frågor (fick tfn-nummer och fick själv lösa det) Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Edward & Partners
    Kanonbra, vart en lyckad försäljning trots att marknaden är svajig! Läs mer
  • Christina Elsa Elisabeth A skrev om Edward & Partners
    Väldigt proffsig och vänlig. Kände mig trygg i processen. Stort tack! Läs mer
  • Milad S skrev om Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och väldigt bra bemötande ! Läs mer
  • Agnes H skrev om Edward & Partners
    -vi fick vår lägenhet såld inte till det önskade priset men bättre än utgångspris och i en tid där det började kännas osäkert på marknanden.
    -hon har god social förmåga o duktig på att snabbt skapa förtroende med oss som kunder.
    -lyhörd och duktig på att ta in vad vi önskade.
    -snabb på svar via telefon, alltid kontaktbar.
    -tydlig, effektiv

5 av 5 poäng helt klart:) Läs mer
  • Annika M skrev om Edward & Partners
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss sälja våran lägenheten trots en knepig marknad. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Joe Y
    Joe Y skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian was always keeping in touch with me to update me with the current status of my apartment. Good communication skills helpful gave me enough time and estimation to sell the apartment . I really recommend him Läs mer
  • Elin P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt proffsig mäklare med ett lugn, förhandlingsförmåga & kunskap utöver det vanliga! Kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • Sofia S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett otroligt positivt bemötande från första stund. Efter att ha varit i kontakt med otroligt många mäklare där de ibland upplevts stressade och där man som kund känt sig besvärlig så var upplevelsen helt annorlunda med Christian! Otrolig proffsig, vänlig och känns så genuin. Vi kommer absolut att ta kontakt med Christian när det är dags för oss att byta bostad! Läs mer
  • Stefan L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt lägenhet av Christian och jag tycker han kan beskrivas som trevlig och proffsig. Läs mer
  • Max J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde lägenhet i Stockholms innerstad när marknaden var minst sagt utmanande med väldigt bra resultat! Christian är i särklass bästa mäklaren jag stött på. Kommunikativ, informativ och otroligt mån om sina kunders bästa både i den faktiska affären men ser även helhetsperspektivet. Plus i kanten att Christian både är varm och trevlig att ha att göra med! Ett sant nöje! Valet av mäklare vid nästa försäljning är redan givet! Läs mer
  • Jalmar A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Engagerad, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Lägenhet på Birger jarlsgatan 95 ö g. 130 kvm för 11 milj.
    Utmärkt bemött.
    Engagerad mäklare som lyssnde in såväl oss som säljare som kundens behov vilket gör att vi får en affärmed nöjd köpare o säljare.
    Magnus som mäklare är lyhörd, engagerad, står på tå o släpper inte greppet, seriös o ser til att köparen tillgodoses på samma sätt som säljaren. Läs mer
  • Birgitta F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en 7-rumslägenhet på Östermalm.

Magnus Cederbom förmedlade köpet. Jag är helt
    nöjd med hans insats under budgivningen. Han visade lägenheten två gånger före köpet och även efter det att kontraktet var underskrivet.
    Han glömde bara att tala om att det fanns en källare och
    den fick jag se först efter köpet. Den var bedrövlig.
    För övrigt ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Mattias H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte mig sälja min våning i Vasastan och jag är väldigt nöjd med vårt samarbete. Snabb, smidig och hjälpsam service genom hela försäljningen. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki