Edward & Partners

Karlavägen 40, 114 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 918 kunder tycker om Edward & Partners

• 2020-05-29

Anna E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vårt townhouse i Vasastaden genom Edward som verkligen uppfyllde de förväntningar på försäljningen som han gav oss. Snabbt, diskret och väldigt professionellt. Läs mer
    2020-05-29 Edward M svarar Anna E
    Tack Anna! Bra samarbete :) önskar er en härlig sommar.
  • 2020-05-24

Gunilla A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra samarbete Hjälpsam förtroendeingivande Om jag skulle sälja igen skulle jag vända mig till Christian Melki och Edward&Partners Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2020-05-20

Lena R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Bra, snabb och proffsig. Vi är mycket nöjda med vår affär. Läs mer
  • 2020-05-18

Ravina Raze B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian hjälpte oss med köp av en lägenhet, vi kunde inte vara nöjdare.

Han var snabb med svar, tillgänglig och flexibel vid behov. Man märker att han har arbetat länge i branschen och vi kommer definitivt kontakta honom vid försäljning när det är dags!

5 av 5 stjärnor till Christian! Läs mer
  • 2020-05-18

Kristian M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är enkel att göra, proffsig samt alltid tillgänglig. Har med sig massor av erfarenhet att sälja på Östermalm samt kan området.

Sålde en 2:a på Östermalm.

Kan utan tvekan rekommendera Christian. Läs mer
  • 2020-05-13

Andrés M skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Snabb och effektiv mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer

Annika N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proaktiv & professionell i hela processen. Alltid tillgänglig! Läs mer

Jennifer Elisabeth H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en bostadsrätt där Magnus var mäklaren. Vi är otroligt nöjda över det bemötandet vi fick - vi tittade på en annan lgh först, men då den inte föll oss i smaken var Magnus snabb med att vara proaktiv och hjälpa oss hitta det vi söker. Tiden från budgivning till skrivning var kort och allt sköttes precis så proffsigt man kan önska! Rekommenderar verkligen Magnus som en kunnig, proaktiv och sympatisk mäklare. Läs mer

Carl N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra hantering av vårt bostadsköp. Läs mer
    2020-05-06 Edward M svarar Carl N
    Tack Carl! Lycka till med renoveringen.
  • 2020-05-03

Paul L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo köpte en lägenhet via Magnus på Edward & Partners och känner att vi gjort en jättebra köp som också gick väldigt snabbt och smidigt vilket var det som vi hade hoppats på. kan varmt rekommendera Edward & Partners och Magnus. Läs mer
  • Cecilia W

2020-05-02

Cecilia W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har anlitat Edward & partners och Magnus tidigare vid försäljningar på Östermalm och var lika nöjd då som nu. Lyhörd, målmedveten förhandlare med en ödmjuk framtoning gör att jag är rätt säker på att även köparna känt sig trygga med affärerna vi gjort tillsammans. Jag kommer utan tvekan anlita Magnus i framtiden! Läs mer
  • 2020-04-29

Paul L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag tog kontakt med Christian efter att ha misslyckats med att sälja min lägenhet första gången med en annan mäklarbyrå. Christian var duktig med att förstå mig men också på att beskriva vilka köparna eventuellt kan vara och hur vi ska se till att nå ut till dom. Christian och jag kämpade med att sälja och på det 3.e försöket så fungerade det. Utöver att det kändes som att Christian hade koll på situationen under resans gång så kändes det också tryggt med att Christian skulle ta vara på varje intressent som vi fick och säkerställa att köparens resa skulle vara lika bra som min och det är verkligen tack vare christian som jag lyckas sälja min lägenhet och även tack för christian och hans kollega som vi lyckas köpa en lägenhet inom 36 timmar. Kan inget annat än varmt rekommendera Christian till alla som vill sälja sin bortad. Läs mer
  • 2020-04-27

Carl S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jättenöjd över snabb och smidig affär!

/ Calle Stenberg Läs mer
  • 2020-04-25

Robin H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en bostad genom Christian och han var toppenbra precis som Edward & Partners generellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-13

Fredrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Proffsig mäklare, kan varmt rekommendera Edward & Partner! Läs mer
  • 2020-04-06

Anette P skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Det som skulle kunna bli mycket bättra är information/skriftlig överenskommelse om tidplan, styling mm. Det blev en del missförstånd pga att vi inte förstått vad som gällde.

Annars mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-06 Edward M svarar Anette P
    Tar till mig det! Tack Anette hoppas ni hittar något fint nu när ni lämnar ert fina boende.
  • 2020-04-06

David F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Utan tvekan Stockholms bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-04-04

Per A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en person som verkligen levererar det han lovar.
    Han hjälpte oss sälja vår lägenhet på Södermalm under en period som verkligen blev turbulent. Jag har fullt övertygad om att han inte bara råkade göra oss väldigt nöjda. Det är så han är! Läs mer
  • 2020-04-01

Elisabeth A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En positiv och trevlig mäklare som jag själv även skulle kunna tänka mig att anlita. ☀️ Jag köpte en pärla på Erikdahlbergsgatan 35 som passar mig perfekt just nu i livet.

Prospektet var tilltalande. Fina foto och informativ beskrivning. Läs mer
  • 2020-04-01

Aref D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag sålde min lägenhet på Färgargårdstorget 16. Christian hjälpte mig med foto och annonsen. Han var mycket vänligt och ärlig. Läs mer
  • 2020-03-30

Fanny Carina R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi köpte lägenhet via Edward. Superproffsig, kunnig och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-03-30

Sophie F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra mäklare och är lugn och trygg. Högre kvadratmeterpris har inte uppnåtts på adressen tidigare. Läs mer
  • Anna F

2020-03-30

Anna F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en 2:a på nedre Gärdet med Christian. Fick fin service och blev bemött på ett professionellt och tryggt sätt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-27

Johan L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket bra service. Magnus var flexibel och gjorde sitt yttersta för både oss och säljaren. Läs mer
  • 2020-03-25

Anders H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålde min lägenhet genom Magnus Cederbom. Väldigt bra bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Magnus.

Anders Läs mer
  • 2020-03-22

Gustaf K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde vår 3a på Kungsholmen med Christian.
    Mycket nöjd med allt! Profissionellt och ambissiöst, från helhet till minsta detalj. Tillmötesgående, smidig och alltid tillgänglig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-17

Richard O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Smidig vänlig praktisk service minded Läs mer
  • 2020-03-15

Pernilla S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt ett radhus!
    Har in träffat Edward personligen men haft kontakt med honom.
    Jag är super nöjd med kontakten och hur köpte gick till.
    Kommer garanterat rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-12

Oscar D skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålde en etta på Östermalm, var mycket nöjd med både hela processen och slutpris. Professionell, engagerad och gjorde det enkelt för mig i alla situationer. Läs mer

Fenik S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en Lght på lilla Västerbron och hade Christian som mäklare! Christian har varit super hela vägen genom försäljningen. Läs mer

Maria Å skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 133 kvm i Vasastan. Vi är mycket nöjda med försäljningen, både det proffsiga bemötandet och försäljningspriset på lägenheten. Läs mer

Khaled E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian - var noggrann i allt det han gjorde med en charm och känsla för vad vi som säljare behövde. Svarade på alla frågor, var tillgänglig och rak i sin information. Vi fattade tycke för honom från första stund och kommer vända oss till honom många år framåt. Tack Cristian! Läs mer
  • 2020-03-04

Ashkan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Har i veckan sålt vår lägenhet via Christian.
    Vi har i våra tidigare bostadsaffärer både sålt och köpt utav honom och kan inte tänka oss en annan mäklare i Stockholm.
    Christian har alltid bemött oss på ett mycket professionellt, informativt och tillmötesgående sätt.
    Han har alltid levt upp till våra förväntningar och hans egna.
    Han är en rak, genuin och ärlig person i vårt tycke som alltid kämpar för att både köpare och säljare ska ha en mycket god upplevelse i sin bostadsaffär.
    Det finns ingen "lull, lull" eller falska förhoppningar med honom.
    Väljer man Christian som mäklare så vet man att han alltid kommer göra sitt yttersta för affären, en mer hårt arbetande mäklare är svårt att hitta.

Rekommenderar honom till 100% och han är vårt naturliga mäklar val, oavsett lägenhet eller hus försäljning i framtiden, oavsett område i Stockholms län. Läs mer
  • 2020-03-04

Anders H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra handläggande vid köp av lägenhet. Kan varmt rekommendera Christian.

Anders Läs mer
  • 2020-03-03

Emma S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jättebra intryck av Magnus! Han var flexibel för att möta oss för visning och tog tid att visa oss lägenheten i lugn och ro. Läs mer
  • 2020-03-02

Lina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och professionellt! Kändes väldigt tryggt Läs mer
  • 2020-02-29

Nelly J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en 1:à på Östermalm. Jag har fått jättebra bemötande av Christian och skulle absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-02-28

Kristel K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Klara besked, kloka synpunkter på förberedelser av lägenheten.
    Mycket bra service och info under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-02-24

Filip W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har både köpt och sålt med Christian och det har varit kanon båda gångerna. Läs mer
  • 2020-02-22

Joel M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en 1a på kungsholmen i stockholm - Christian var snabb på att svara på ev. frågor jag som köpare hade.
    Christian är alltid väldigt trevlig med ett glatt humör.
    Christian informerade om viktigare saker som jag som förstagångs-köpare nödvändigtvis inte har koll på - vilket är väldigt uppskattat.

allt som allt - en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-02-11

Milad K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer

Johanna M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig, proffsig och snabb!
    Visningen var kl. 15.00 och 17.30 va det påskrivet och klart! Läs mer

Jennifer G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är otrolig. Vi är så nöjda! Läs mer

Wilhelm H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian var extremt effektiv och professionell under hela processen, vi kommer alltid anlita Christian vid framtida försäljningar. Läs mer

Fredrik S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus är en trevlig och social person. Vi köpte en lägenhet som Magnus förmedlade. Tyvärr beskrev Magnus saker i objektsbeskrivning som inte fanns. Exempelvis golvvärme med mer. Detta var något vi eftersökte. Magnus var inte beredd att stå för sitt misstag eller göra rätt för sig vilket drabbade oss och la sordin på glädjen med nytt boende! Läs mer
  • 2020-01-27

Tommy B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Aquavilla.
    Gick precis som jag ville ha det Läs mer
  • 2020-01-16

Lars G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Min erfarenhet som köpare av lägenhet som Christian mäklade: Ytterst professionell mäklare. Responsiv och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-13

Per A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevligt bemötande. Professionell. Läs mer
  • 2019-12-28

Gabriella W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ingen mäklare att lita på. Skulle hålla mig borta från att köpa lägenhet från Edward och Partners. Oseriösa.

Hälsningar
    Gabriella Walker Läs mer
  • 2019-12-21

Rebecka Dovenryd A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag sålde en bostadsrätt i Stockholm med hjälp av Christian Melki. Han har under hela processen varit mycket tillgänglig och hjälpsam, högt utöver det vanliga. Hela processen har varit långt över de förväntningar jag hade, inklusive slutpriset som steg över mitt och Christians mål. Christian är utan tvekan en av Stockholms mest kompetenta, målmedvetna, hårt arbetande och väl bemötande mäklaren i Stockholm. Jag rekommenderar starkt att anlita Christian om du vill ha en trygg, enkel och över dina förväntningar process vid försäljning av din bostad! Läs mer
Christian Melki
Edward Melki