Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 763 kunder tycker om Edward & Partners

• Dani C
    Dani C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian, extremt ödmjuk, professionell och korrekt hela vägen från första kontakt! Väldigt nöjda med vår försäljning och mig är det inte sista gången du träffar.. sen även ett stort eloge till hela teamet på edward & partners för super bra energi och en god kopp kaffe från husmor =)
  • Fredric H
    Fredric H skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och hade svar på mina frågor
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon har hjälpt mig när vi både köpt och sålt. Duktig och trygg mäklare som hjälpt mig att få ut maximalt pris vid försäljning. Har varit lätt att nå hela tiden och återkopplade under hela processen.

Rekommenderas varmt!
  • Cigdem C
    Cigdem C skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Han har gett oss precis det bemötande som vi hade sett fram emot. Han har varit lyhörd, ödmjuk och gett oss goda tips. Alltid varit lätt att få kontakt med, ringt eller meilat när vi frågat eller undrat över något. Vi har verkligen känt oss i goda händer.
    Man kan nog säga att han gett oss en mycket bättre uppfattning om hur en mäklare kan vara. Vi vill verkligen rekommendera honom till andra samt ge honom en eloge för den tid han tagit sig för oss. 🔝⭐️
    Eddie C gillar detta
  • Jan Folke R
    Jan Folke R skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    En trött mäklare på en privat visning en lördag morgon slutade med affär. Känns som ett bra betyg.
  • Yassir C
    Yassir C skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Supernöjd! Bytte mäklare till David då jag inte fick ut det pris jag önskade. David agerade proffesionellt och var självsäker på att vi kunde få ut ett högt pris och lyckades dessutom på kort tid fixa fram flera spekulanter på förhandsvisningar trots att vi säljer under semestertider och stänga affären innan visning med ett riktigt högt pris. Rekommenderar honom starkt!!
  • Anna S
    Anna S skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd so fare. Hoppas att jag även är nöjd efter försäljningen. David är bra för han informerar hela tiden
  • Jasmina B
    Jasmina B skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vi är otroligt nöjda med Ramin som mäklare, han levererade över våra förväntningar trots en ganska stressig tidsplan! Tusen tack!
  • Oscar Ö
    Oscar Ö skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo är jättenöjda med Ellen. Lägenheten blev såld i tid och det är väldigt skönt.
    Väldigt bra uppstyrt även fast marknaden sa sitt.

Kalasbra
  • Jami G
    Jami G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande och mycket väl uppfyllda förväntningar!
  • Mia L
    Mia L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Kan lämna mina varmaste rekommendationer angående denna mäklare. Lyhörd kompetent och engagerad. Värderingen var klockren.
  • Taner P
    Taner P skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vi köpte precis en lägenhet med Ramin som säljarnas mäklare och blev fruktansvärt imponerade över hans mottagande. Ramin var väldigt tillgänglig och tillmötesgående men framför allt var det hans kunskap om Sundbyberg som var imponerande. Han hade stenkoll på den historiska prisutvecklingen på lägenheter runt om i kommunen, alla försäljningar som gjorts i närtid och alla lägenheter som låg ute till försäljning. Han var även mycket påläst om den framtida utvecklingen av Sundbyberg, som till exempel ändringar i pendeltågslinjen som innebar att en ny station öppnades i Odenplan, bara en station och fem minuter ifrån Sundbyberg.

Vi kände oss mycket väl omhändertagna och kommer gladeligen rekommendera Ramin till nära och kära.

Vill även passa på att ge en stor eloge till Ramins mäklarassistent Nick som gav ett mycket bra intryck och var konstant tillgänglig för alla våra frågor och funderingar. Han gick så långt som att ställa upp på att ge oss en extravisning tidigt på midsommardagen.
  • Diego K
    Diego K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell och tydlig! Den enda mäklaren jag träffat på som kan läsa alla kontrakten innantill, inte ett ord fel!

Hatten av.
  • Luis L
    Luis L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande, service och leveransförmåga.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Smidig affär innan öppen visning.
    Man märker att Ramin lever för yrket.
    Varav anledning till denna reco.
  • Richard D
    Richard D skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Tack för en underbar prestation Ramin!
    BR
    Richard & Denise
  • Tim K
    Tim K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lämnade ett väldigt gott intryck vid vår första träff. Egenskaper som karakteriserar Joe är pålitlighet, ansvarsfullhet och professionalism. Jag anser att kommunikationen har varit rak och tydlig under processens gång, Joe presenterade en plan och med detta som utgångspunkt så förklarade han vidare vilka steg som måste uträttas i syfte att åstadkomma det resultat som vi tillsammans lagt fram. Jag är verkligen mer än nöjd med fastighetsmäklarens insats och anser att jag har fått mer än förväntat, levererar från början till slut. Joe Maatouk är bortom det ordinära.
  • Edward D
    Edward D skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Det var sagt att han är var en Demon på att sälja just de stora affärerna. Vart till och med rekommenderad att ta just honom. Dessvärre levde herrn inte upp till förväntan då man inte ens fick träffa honom en enda gång. Jag vet sanningen bakom det hela då vi känner samma krets. Avtalade möte och fick vänta 45min tills att jag brast och fick hjälp av mamman till ägaren på företaget. Inget sms eller något om att han ej skulle närvara och presentera sig som ens egna mäklare, och främst ingen ursäkt alls kring detta. Inga samtal utan att man själv krigade för svar kring pågående ärende. Det var hemskt och jag vart orolig då tiden började rinna ut. Ingen hade koll alls trots utsläppta kopior (på nuvarande objektet som vart till salu) på allt som behövdes till 4-5 olika anställda på företaget. Till slut dök den gyllene mäklaren upp från ingenstans. Hade ingen aning förrän jag såg annonsen. Tänkte för mig själv att jag måste slå just henne en pling. Berättade situationen och hon brast lika hårt. Visade medkänsla men var ändå laddad och glad och såg fram emot att sälja objektet. Bara där lös det upp för mig när jag såg viljan. Fick även träffa damen. Vart övertygad direkt. Lite bilder på det och hon skulle komma till att få ett avslut. Visserligen vart vi tvungna att ge upp hoppet kring ens egna business men vi vart räddade från förlust och det är viktigast. Kristina slaktade systemet och räddade mig och min fru ur en kris som kunde ha kostat kraftigt.
    Får se hur nästa objekt blir när Kristina får rock igen.
    Kvinnan från helsingborg fick Edward & Partners att skina igen.
    Hälsningar
    Edward
  • Rana N
    Rana N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin Jahangiris arbete är världsklass. Vi är super nöjda med honom. Han la verkligen vårt intresse i första hand! Vi upplevde ett väldigt professionellt arbete från honom. Jag rekommenderar verkligen Ramin som Mäklare.
    Stort tack <3
  • Hans S
    Hans S skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin gav ett proffesionellt bemötande och levde helt upp till min förväntan
  • Johan.H H
    Johan.H H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Kan bara applådera för din insats Ramin.
    Återkoppling var inte de bästa delmomentet i processen men när det väl återkopplades så fick jag svar på alla mina frågor och en bra uppdatering kring vart vi stod.
    Bra slutpris och snabb affär!
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Stort tack Ramin för din prestation.
    Vi vart verkligen nöjda med ditt arbete från första mötet en guldstjärna till dig ifrån oss.
    Med vänliga hälsningar
    Åsa och Bengt
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Samarbetsvillig, snabb och lyhörd.
    Ramin valde vi utefter jämfört honom med tre andra mäklare.
    Han la upp en plan för att jobba inom en tidsram som passade oss perfekt med tips på styling och dylikt och det genererade till ett tillfredsställande slutpris.
    Jätte nöjd, kommer alltid rekommendera Ramin till mina närstående och familj tumme upp.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Mitt val utav att välja mäklare var väldigt svårt då jag tidigare inte haft en bostad ute till försäljning.
    Jag fick en tips utav en vän, och han uppfyllde verkligen förväntningarna jag hade.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin är snabb, effektiv,påläst och proffsig rakt igenom.
    Det märks tydligt att han är den han sägs vara i mäklarvärlden.
    Tack igen!
  • Lina
    Lina skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vi bad Ramin hitta oss en bostad efter ett halvårs letande och många helg visningar.
    Behovet som vi hade var snarare mer specifikt än andras men det respekterade Ramin.
    Utan han ringde varannan vecka och bad att få visa bostad efter bostad och här är vi nu äntligen inflyttningsklara.
    Tack snälla
    Bästa hälsningar
    Lina & Peter
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag anlitade Ramin eftersom han sägs vara mäklarvärldens Zlatan och det visade han verkligen med slutpriset.
    Bra kontakt och smidig affär, blev mycket nöjd med slutpriset och nu kan äntligen jag och min sambo köpa en större lägenhet.
    Tack igen Ramin!
    Pontus
  • Åke A
    Åke A skrev om Edward & Partners
    Ramins engagemang för att komma till affär är lösningsorienterat för både säljare och köpare är otroligt.

Jag kommer rekommendera Ramin för både familj och vänner.
    Vh

Åke
  • Anna-Kajsa
    Anna-Kajsa skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Min erfarenhet av Ramin är enbart god. Hans bemötande av mig var proffsigt men ändå personligt och vänligt. Han var alltid tillgänglig på mail eller mobil, även utanför kontorstid och han skötte mitt uppdrag på ett föredömligt sätt.
    Jag kan tänka mig att jobba med Ramin vid annat tillfälle.
  • Claes E
    Claes E skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Bra bemötande och proffesonellt upplagt
  • Amir D
    Amir D skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Bra trevliga mäklare som hjälper varandra med de andra mäklarnas kunder. Fina lokaler
  • Olle L
    Olle L skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin hittar köpare & säljare som normalt sett inte hade träffats. Eftersom han känner marknaden så väl och sannolikt bättre än någon annan, så lyckades han sälja vår lägenhet till rekordpris utan att vi först hade en tanke på att sälja.
    En affär där såväl köparen som vi är väldigt nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Ramin till alla. Både köpare och säljare, även om ni inte tänker på att byta bostad nu.
    När vi säljer igen så är valet helt självklart för oss.
    Tack Ramin!
  • Isabel K
    Isabel K skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Gott och personligt bemötande på visning. Dock svår att få tag i när man hade frågor, som oftast inget svar alls. På visning fick jag känslan av att han uttalade sig om saker han inte visst något om. Frågade tex om ett lamputtag fungerade, han svarade ja. När jag sedan frågade säljaren visste hon inte då hon ej använt det uttaget.
  • John N
    John N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Svarade ej i telefon, var oengagerad, passade inte tider och höll inte vad han lovade.
  • Yichu C
    Yichu C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsig och snabb på att bemöta frågor.
  • Claes P
    Claes P skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Utomordentligt väl genomfört arbete med försäljning av lägenhet. Trevligt bemötande, professionellt agerande, hjälpsam vid överlåtandet.
    Stort engagemang Kanonpresentation av lägenheten. Jag är jättenöjd.
    Rekommenderar Ramin och hans team starkt!
    Claes
  • Erik
    Erik skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Jag har varit kund till Ramin tidigare och kände fullt förtroende för honom och hans sälj koordinator Nick, det landade i ett mycket lyckat köp.
    I tillägg så var jag sent in i köpeprocessen varför mina bankkontakter inte var fullt förberedda, säljaren ville dessutom slutföra affären snabbt. Trots goda förutsättningar så hann vi med kort framförhållning ordna lösningen med banken.
    Och jag fick min drömbostad, som dessutom var underhand:)
  • Emanuel
    Emanuel skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Vi fick all hjälp vi behövde på ett okomplicerat sätt.
    Väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    Tack Ramin!
  • Mats W
    Mats W skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin var oengagerad och skötte överlämnandet på ett oprofessionellt sätt. Hans medhjälpare gjorde ett bra arbete och städade bakom honom, men det hjälpte tyvärr inte.
    Amir D gillar detta
  • Annika Norell B
    Annika Norell B skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Trevligt bemötande men rätt så slarvig. Var sen till möten, svår att få tag på och lämnade inte över det underlag som vi efterfrågade. Verkade mer fokuserad på nästa försäljning än att avsluta påbörjade ärenden.
    Amir D gillar detta
  • Adam S
    Adam S skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Vi har anlitat Ramin vid två olika tillfällen och han är den enda mäklaren i branschen som löpande lyckas överträffa våra förväntningar. Ramin har en djup förståelse för fastighetsbranschen och man får alltid snabb återkoppling på sina frågor. Han har en fantastisk förmåga att förstå kundens behov och är en vägledande stjärna genom hela processen. Med Ramins kunskapsdjup, nogrannhet till detaljer och hans energi så kan man tveklöst känna sig säker. Han bidrar till en utomordentlig kundupplevelse och slutar aldrig att jobba för sina kunder. Vi fortsätter att rekommendera Ramin till alla i vår bekantskap - om man har anlitat honom en gång så har man inga tveksamheter om att göra det igen!
  • Sara H
    Sara H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Fick alltid ett trevligt bemötande av honom, dock finns det några incidenter som försämrar helhetsbilden.
    Han försvann efter att vi skrivit på papperna.
    Han sa till oss att "säljarna är inte tvugna att sälja" vilken det visade sig att de var tvugna till.
    Tyvärr visade det sig också att lägenheten var några kvm mindre än vad det stod på nätet och även om vi blev "kompenserade" då vi skrev kontrakt känner vi oss fortfarande lurade idag.
    Missförstånd mellan mäklare och säljare om vad som skulle lämnas i lägenheten vilket resulterade i att de tog med saker vi förväntade oss att de skulle lämna.
  • Jacbo W
    Jacbo W skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Skulle inte fundera på att anlita honom igen; Ramin levererar!
  • Anas H
    Anas H skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Träffade Ramin över en lunch och sa att jag måste sälja min lägenhet det är lite akut.

Ramin åt och svarade med lite mat i munnen den är såld på lördag.

Sedan sa han inte mycket mer och jag kände att det var lite konstigt men någonting i mig sa okej han vet väl vad han gör... han tog med sig en nyckel.
    Veckan gick och jag fick ett samtal på lördag eftermiddag

"Jag har sålt den för 4750 000",
    Det var en miljon över vad vi köpt för 5 månader innan.

Den mäklaren är ett fenomen för sig
  • Anna D
    Anna D skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin är mäklaren som ser möjliga affärer där de inte finns - och levererar!
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    "Rekordmäklaren" som får dina drömmar att bli sanna!
  • Marleine Abboud Z
    Marleine Abboud Z skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Otrolig bra färsäljare och hjälpsam på alla viss
  • Mimmi B
    Mimmi B skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Frånvarande, svår att få tag i. Trevlig och vältalig gentemot spekulanter.
  • Nicklas I
    Nicklas I skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin är en utmärkt mäklare men vissa svårigheter finns då man vill ha tag i honom. Det förekommer att han inte återkommer fast han har sagt att han ska göra det. Jag ser även ett mått av glädjekalkyl i vad man ska få ut för lgh.

I övrigt är han en toppenmäklare som säljer till toppenpris.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Bra och engagerad mäklare. Mycket trevligt bemötande i de telefon och mailkonversationer vi haft.
Christian Melki
Edward Melki