Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Edward & Partners

Edward & Partners

Karlavägen 40, 114 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 800 kunder tycker om Edward & Partners

• 2019-04-26

Lisa R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en fin lägenhet med mycket snabb affär! Allting gick otroligt smidigt och jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Anna-Lena R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabb, tillgänglig och ett bra stöd inför vårt köpt av lägenhet! Läs mer
  • 2019-04-24

Hedda B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket imponerad av Christian och hans team! Proffsigt bemötande under hela processen med mycket engagemang och professionalitet. Kommer definitivt anlita Christian igen Läs mer
  • Ellinor S

2019-04-20

Ellinor S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian hjälpte oss igenom en smidig, snabb och lyckad bostadsförsäljning! Utmärkt på alla punkter från annons och fotografering till signing. Vi rekommenderar Christian starkt! Läs mer
  • 2019-04-15

Isaac B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utmärkt service av Christian och hans team. Allt överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-14

Tora A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt,lugnt, vänligt, tillmötesgående.
    Vi köpte lägenhet på Kungsholmen direkt efter förhandsvisning.
    Kan verkligen rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-04-14

Carin R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Med ett fantastiskt bemötande och hjälp så sålde Christian min lägenhet för ett pris jag trodde var omöjligt i dagensläge. Läs mer
  • 2019-04-12

Viktor T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och blev imponerade av Christians engagemang och professionalitet genom hela processen. Vi kommer anlita honom nästa gång vi säljer lägenhet också! Läs mer
  • 2019-04-12

Magnus A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffesionell på ett lågmält och affärsmässigt sätt. Läs mer
  • 2019-04-03

Hanna-Li Z skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en etta på gärdet. Läs mer
  • 2019-04-03

Andreas T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en 1:a på Gärdet i en trög marknad! Förvånad över att det inte dök upp många spekulanter men trots detta lyckades Christian trycka upp buden till en mkt bra nivå.

Christian är om sig och kring sig vilket göra att han har oerhört bra invändningar till både säljare samt köpare. Sakkunnig och vet vad han gör, vilket skapar trygghet för samtliga inblandade.

Nöjd säljare! Läs mer
  • 2019-03-29

Simon T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastiskt proffesionell och engagerad mäklare. Bra träffsäkerhet i värdering och otroligt fint arbete med att presentera objektet. Skulle absolut vända mig till honom igen! Läs mer
  • 2019-03-22

Ylva I skrev om Edward & Partners
    Hej, köpte min bostad genom er.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Mäklaren återkopplade omedelbart om jag ställde en fråga som han inte kunde svara på. De var alltid två på visningarna, även om jag var där ensam, något som min mäklare slarvade med tyvärr.
    Hatten av för Mikael Ortolanis!!! Läs mer
  • Anna-Carin S

2019-03-21

Anna-Carin S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en fin lägenhet på Östermalm genom Magnus. Han var mycket professionell, flexibel och effektiv. Så hela processen blev mycket smidig. Vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • 2019-03-21

Karianne F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har precis köpt lgh med Christian Melki som mäklare. Har sålt och köpt några bostäder genom åren, men aldrig mött en mäklare som har känts så rätt för uppdraget som Christian. Han är så otroligt serviceminded, kunnig och otroligt ödmjuk inför vad en köpeprocess faktiskt innebär för oss kunder att gå igenom. Att han dessutom är tillgänglig och svarar direkt på alla frågor visar på hans brinnande engagemang för sina kunder.
    Vi vill ge Christian våra bästa rekommendationer!! Läs mer
  • 2019-03-20

Mohammad Y skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en trea.
    Christian är mycket kunnig, trevlig och hjälpsam
    Bra bemötande Läs mer
  • Robert L

2019-03-19

Robert L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus ger ett mycket professionellt intryck och har varit snabb med återkoppling och hjälp i alla frågeställningar som rört vårt köp av en bostadsrätt på Norrmalm. Läs mer
  • 2019-03-19

Kristoffer B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen i mars (3rok) då vi letar efter hus. Vi kontaktade Edward&partners i slutet av februari och fick då kontakt med Christian. Vi fick ett väldigt gott bemötande och intrycket att vi blev hörda i våra önskemål och förståelse vad som var viktigt för oss. Våra förväntningar var att vi skulle kunna göra en snabb försäljning i vad som är en lite svårare marknad. Hela förfarandet från möte, fotografering, annons, visningar och avtal gick över förväntan! Snabbt smidigt och man märkte att Christian jobbade hårt för att få vår affär i lås och till ett bra pris som vi var nöjda med. Vi fick även konkreta stylingtips rum för rum, hjälp med småfix, alltid snabb återkoppling och löpande kontakt under hela tiden. Kommer absolut rekommendera om vänner ska sälja! Läs mer
  • 2019-03-18

Elias N skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket nöjd med min lägenhetsförsäljning där Magnus var mäklare! Professionell genom hela processen, tillgänglig och pålitlig! Helt enkelt en bra outcome! Läs mer
  • 2019-03-08

Lina Anna Maria W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Genom Christian har jag sålt min älskade bostad. Christian har varit oerhört proffsig längs hela processen. Han har med stor målmedvetenhet, tydlighet och struktur tagit sig an uppdraget. Han visade på otroliga förhandlingskunskaper som bidrog till fint slutresultat. Skulle varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-03-06

Thomas L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    VI sålde vår 3:a på Östermalm och fick direkt ett stort förtroende för Magnus. Han erbjöd mycket bra lösningar och var genom hela processen engagerad i vad vi kände både oss och köparna. Vår sammanfattning är att jag mycket väl vill rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-05

Adam L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Supertrevlig, hjälpsam och samt transparent mäklare! Läs mer
  • 2019-03-04

Stina Ö skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Svin nöjda! Extremt ödmjuk och hjälpsam i både försäljningsdelen och köpdelen. Kommer rekommendera till alla! Läs mer
  • 2019-03-04

Fredrik N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt seriös mäklare och bra medarbetare runt sig. Läs mer
    Edward M gillar detta
  • 2019-02-25

Johan D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastiskt engagerad och genuint service-minded person.
    Att han tog en extravisning av min lägenhet 19:30 på sin egna 30-årsdag säger det mesta.
    Bra på att återkoppla och komma med pro-aktiva lösningar.
    Skulle aldrig låta någon annan mäklare sälja åt mig, bäst i Sverige! Läs mer
  • Marieta G

2019-02-23

Marieta G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    -Jag sålde en lägenhet som pga ändringar i mitt liv kunde jag inte behålla.
    -Bättre sätt att bli bemöt på av en mäklare finns det inte : trevlig, öppen , kompetent , alltid villig att svara på frågor , tålamodig.Christian varit otroligt flexibel , anpassat sig efter mina tider( jag jobbar och har svårt att lämna jobbet , då har mäklaren hittat på lösningar ).
    - Mina förväntningar var att träffa en mäklare som är kompetent , serös, som kan sitt jobb då jag inte är så insatt i att köpa/ sälja bostad. Christian inte bara levde upp utan han var mycket mer än jag förväntade mig , var alltid när jag behövde under hela processen.
    - Allting gick så smidigt , rekommenderar Christian Melki , varmt . Skulle jag behöva hjälp av en mäklare , är Christian den jag skulle vända mig till.
    Stort tack ! Läs mer
  • 2019-02-20

Michael S skrev om Edward & Partners
    Har köpt en bostadsrätt på Wittstocksgatan och säljer en bostadsrätt på Lützengatan genom Edward & Partners.
    Kan ge dom bästa vitsord och kan varmt rekommendera
    dom. Har ett professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-20

Susanna H skrev om Edward & Partners
    Mikael Ortolanis är en utmärkt mäklare som vi samarbetat med flera gånger - och alltid varit nöjda. Läs mer
  • Shajan K

2019-02-14

Shajan K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en etta i City.
    Smidig, lugn och proffsig.
    Toppenpris och toppenprocess. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-14 Edward M svarar Shajan K
    Tack bästa, ett nöje att jobba med dig! Hoppas vi kan hjälpa dig att hitta något fint 😊
    Edward M gillar detta
  • 2019-02-07

Per F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Alltid tillgänglig, mycket engagerad och positiv på ett naturligt sätt. Sätter rimliga förväntningar och stöttar väl genom hela processen. Kan absolut rekommender Magnus. Läs mer
  • 2019-02-01

Maria L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Bra o trevlig. Kunde vara mer proaktiv i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-01-30

Helena M skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt - innan visning!
    Bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående.
    Saknade kanske viss information om huset, bl.a att det inte fanns förråd lr om man kunde komma åt innegården.
    Annars väldigt nöjd med helheten. Läs mer
  • 2019-01-21

Alex Asif S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vilka underbara mäklare / Edward & Lucas. Vi är 100% nöjda. Läs mer
  • 2019-01-17

Filippa M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabb och smidig affär av lägenhet i Vasastan. Köpte före visning. Fick snabbt svar på de frågor vi hade. Skrev kontakt samma dag som visningen hölls. Anpassningsbart. Skrev kontakt en lördagkväll 22.30. Tydlig och lugn vid avtalstecknande. Enkelt! Läs mer
  • 2019-01-15

Kamilla S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig mäklare! Snabb på att återkoppla och är alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-15

Staffan E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Flexibel och effektiv process. Väldigt uppskattat! Läs mer
  • 2019-01-14

Kristina B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren var verkligen seriös och ingav stort förtroende , dessutom trevlig och mycket bra återkoppling till oss vilket är mycket viktigt för säljaren . Läs mer
  • 2019-01-08

Mathias H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag blev bemöt på ett väldigt proffsigt sätt och även då mäklaren hade semester så löste han allt så en affär kunde bli av. Läs mer
  • 2019-01-03

Hassan M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utdragen försäljning p.g.a. diverse omständigheter men Christian var otroligt engagerad, tillgänglig och uthållig genom hela processen! Alltid trevlig och behjälplig med kort varsel. Otroligt proffsig! Läs mer
  • 2018-11-25

Fredrik P skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en lägenhet och allt har flutit på. Snabba svar och trevlig Läs mer
  • 2018-11-23

Ann K skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus gör just vad ordet "mäklare" betyder. Han mäklar, på riktigt. Knyter ihop möjliga köpare och säljare, förstår bådas behov och försöker få till en bra matchning. Han bygger förtroende, är lyhörd, skickar löpande förslag på lägenheter han tror skulle passa (även om vi ännu inte hade en affärsrelation).

Jag köpte inte någon ny bostad genom honom, däremot fick han uppdraget att sälja min 4:a på Östermalm. Han är inte billigast men fantastisk att ha att göra med. Sätter en realistisk prisnivå, håller kontakten, kommer med råd och tips innan, har bra stylistkontakter. I en väldigt besvärlig marknad hade vi visning söndag+måndag, fick bra budgivning och kunde skriva kontrakt på torsdag. Jag är oerhört nöjd! Läs mer
  • 2018-11-04

Fariba Gerayeli J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    - Jag har köpt min bostad.
    - Ch Melkis bemötande var väldigt bra och även anpassad till kunden(jag) som ville få se bostaden innan planetade visningstid. Jag hade velat presentera Ch vidare till mina närmaste men tanken försvann efter kontraktsdagen bemötande.
    - Jag var 30 min försenad till avtalade tiden men också fick extra stress då Ch hade inte tillräckligt tid för en 7miljön affär! Detta skapade väldigt stressoro för mig som också i sin tur påverkade mina handlingar. Tyvärr hade jag stor ångest efter att jag skrev på kontrakten då jag insåg att jag har missat kolla i genom lägenheten i ro som sista koll. Vilket jag borde lyssnat på min son som kom på min begäran och jag pga.Ch tidstress nonchalerade min klocka son! Lägenheten hade jag sett 2ggr innan som man gör på en vanlig visning utan att tänka på detaljer men koncenterade på helheten. Mäklaren stress att avsluta mötet snabbt för att hinna till ngt annat gjorde min 7miljoner kontraktskrivning till en av mina sämsta akt under mina år. Det hade jag förväntat att Ch hade informerat mig innan kontraktsdagen om hur mycket tid vi skulle ha haft för att gå igenom kontraktet och ömsesidigt hur mycket tid jag behöver för att känna mig tillfredställd med min sista kontroll innan jag skriver på. Läs mer
  • 2018-10-26

Fredrik S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en vindsvåning på 96 m2. Jag är helnöjd med affären och uppskattar att allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Noa B

2018-10-24

Noa B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, mycket förtroende ingivande. Jag är supernöjd med Christians insats vid min lägenhetsförsäljning. Upplever att han ligger på en helt annan nivå än de mäklare jag har haft att göra med tidigare. Läs mer
  • 2018-10-15

Mikael E skrev om Edward & Partners
    Vi känner att Joe inte var engagerad i vår lägenhet.
    Joe kom sent till vårt första möte, då ringde han vilket var ok.
    Sen kom inte fotografen ut till fotograferingen, vilket var helt oacceptabelt, då vi med två barn hållit på med staging och städning i två veckors tid.
    Och så var Joe sen till privatvisningen, vilket också visade på oengagemang och oseriositet.
    Och så var det fel i uppdragsavtalet på provisionsdelen med 1 miljon kr, vilket vi hoppas var ett misstag.

Nej, nästa gång blir det en annan byrå och mäklare. Läs mer
  • 2018-10-13

Marco L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en lägenhet i Stockholm innerstad, förmedlad av Christian Melki på Edward & Partners. Jag uppfattar att Christian skötte affären på ett fullständigt korrekt och professionellt sätt, han vårdade processen utan att komma för nära eller försöka accelerera för mycket. Läs mer
  • 2018-10-11

Burcu C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bäst i Stockholm! Jag recomenderar till alla... Läs mer
  • 2018-10-01

Linnea L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd! Christian var toppen från start till slut och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2018-09-26

Avan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig och driven i sitt arbete Läs mer
  • 2018-09-23

Anders H skrev om Edward & Partners
    Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av Joe's engagemang och hängivenhet. Joe är en ärlig, driven, trevlig och professionell mäklare som brinner för sitt yrke. Hans punktlighet och kommunikation är perfektionism ut i fingerspetsarna. Redan när vi träffades första gången förstod jag att han var den mäklare jag skulle sälja med. Joe lyckades med konststycket att sälja min lägenhet till rätt pris på bara 14 dagar i en minst sagt svår marknad. Utan Joe är jag helt övertygad om att det inte hade gått lika bra. Jag skulle inte tveka en sekund att anlita Joe igen, så därför ger jag honom mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki