Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 782 kunder tycker om Edward & Partners

• Maria N
    Maria N skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Hon var mycket trevlig och hjälpsam. Detta var hennes första affär opch hon skötte det bra.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo har köpt vårförsta gemensamma bostad via Joe och hade vi inte anlitat en mäklare innan vi träffat Joe så hade vi alla dagar veckan valt Joe som vår mäklar vid försäljning av vår lägenhet.

Joe fanns som ett stöd till oss under vår försäljning då vi behövde lite råd och tips, detta var tips och råd som vi inte fått av vår egna mäklare, vilket gjorde oss lugna och vilket tillslut gjorde att vi sålde vår lägenhet!

Jag kan gladeligen rekommendera alla i min umgängeskrets att anlita Joe vid en ev. försäljning, och vi kommer garanterat anlita Joe när vi ska röra på oss igen!
  • Johan K
    Johan K skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Engagerad, snabba aterkopplingar, bra "styling"
  • Mats S
    Mats S skrev om Edward & Partners
    Ramin, du höll hög profil men du levererade som du lovade. Starkt jobbat, mäklarkungen av Sumpan!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Edward & Partners
    Eddi utklassade alla andra mäklare! Ingav förtroende och fullföljde affären med bästa resultat.
  • Marie F
    Marie F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Hatten av och stort tack till Joe som har gjort ett helt fantastiskt jobb med vår lägenhet. Det har känts otroligt tryggt sedan första mötet. Joe har en struktur som inte liknar något annat. Efter vi träffat x antal mäklare så fann vi Joe, det rådde inga tvivel om att han skulle få sälja vår lägenhet.
    Äntligen en mäklare som håller vad han lovar, alltid är i tid, levererar mer än vad vi kunnat drömma om, och dessutom ödmjuk och riktigt kunnig.

Joe, du sticker ut i mängden!
    Tack återigen!
    /Marie F
  • Roya E
    Roya E skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Izabella är otrolig professionell, varm och tillmötesgående. Hon har gjort allt under otrolig kort tid för att det ska passa oss som inte bor i Stockholm. Hon är genuine angagerad i sitt jobb och ser kundens behov i centrum.

Jag kommer att rekommendera Edward & Partners som mäklarfirma.
    Izabella S gillar detta
  • Nils P
    Nils P skrev om Izabella Sistani en del av Edward & Partners
    Izabella ordnade en bra bostadsaffär för oss på kort varsel. Bemötandet var i sin helhet mycket bra och mäklaren skötte sitt åtagande helt enligt förväntan. Jag brukar, av princip, sällan eller aldrig ge högsta betyg i liknande undersökningar men i det här fallet var den service och det bemötande som Izabella Sistani på Edward & Partners gav oss så berömvärt att jag frångår mina vanliga principer sätter högsta betyg.
    Izabella S gillar detta
  • Carl-Martin S
    Carl-Martin S skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Jag har aldrig haft en så reko mäklare som verkligen vill ens bästa och kämpar in i det sista för en.
    Simon kom in och tog över efter en rad oseriösa mäklare jag anlitat för min husförsäljning och fick huset sålt på två veckor trots att den legat ute i ett halvår med andra mäklare!
    Det är svårt att hitta någon som lägger i mer glöd och hjärta än Simon modig. Tack för att du är en sån grym mäklare och framförallt fin människa!
  • Linnea
    Linnea skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har vart toppen hela vägen genom vår försäljning. Tydlig, trygg, tillgänglig och pålitlig. Det har hela tiden känts enkelt att kontakta Joe vilket är skönt som säljare. Vi kommer absolut rekommendera honom vidare och vi vet vem vi ringer när det är dags att sälja igen. :)
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina är en fantastisk mäklare som vet vad hon sysslar med. Hon är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person därtill. Hon sålde min lägenhet till ett mycket bra pris. Det finns inte mycket hon kunde ha gjort bättre, allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt. Jag är så fantastiskt nöjd med Kristina och rekommenderar henne till alla!
  • Sangar  B
    Sangar B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är trevlig, snabb, kommunikativ, duktig och erfaren. Han är en av de vassaste mäklare som jag träffat på. Han får saker att hända och levererar resultat oavsett situation.
  • marcel s
    marcel s skrev om Edward & Partners
    Jag och min sambo valde Ramin Jahangiri när vi skulle sälja våran lägenhet och vi är supernöjda!

Vi har sålt via andra mäklare tidigare och då känns det som att de endast öppnar dörren för spekulanter och lägger ut den på Hemnet.

Ramin är allt en mäklare bör vara... och mycket mer!

Tack Ramin för ditt otroliga engagemang och vänlighet.
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt positiva erfarenheter av Ellen Lindar på Edward & Partner. Jag har både köpt och sålt lägenhet genom Ellen. Bra och proffsigt bemötande. Man känner sig lugn och säker både som kund och säljare. Hon återkopplar kontinuerligt och anträffbar i högsta grad. Hon har bra nerver och fingertopskänsa .. vad gäller budgivningar och slutresultatet. Jag är jättenöjd helt enkelt.
  • Johanna Å
    Johanna Å skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är så oerhört nöjd med Joe som mäklare. Vi försökte med 2 stycken mäklare innan och det hände ingenting. Tack och lov så blev vi tipsade om Joe.

Sen dag 1 har han varit extremt lätt att nå, uppriktig, ärlig och enkel att ha och göra med. Idag sålde han vår lägenhet till rekordpris i en marknad som dem andra kallar dålig. Stort tack ännu en gång Joe!
    Johanna Å gillar detta
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har under hela processen med att sälja våran bostad haft en genomtänkt och målinriktad plan samt fokuserat på att vi skall bli nöjda. Han ger vidare ett mycket professionellt intryck och har en mycket god förmåga att sälja. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Elena W
    Elena W skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen är ambitiös och duktig säljare och drev försäljningen framåt målmedvetet och med hög energi. Vi är nöjda med processen och slutpriset.
  • Philip S
    Philip S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra jobb, levererade mina höga förväntningar!
  • Liza
    Liza skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är mycket professionell och tillmötesgående. Han är expert på området och visar högt engagemang vid försäljning och under hela säljprocessen. Försäljningen gick snabbt och min lägenhet såldes till rekordpris i min förening! Rekommenderar STARKT!
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen har fått mig att helt omvärdera min syn på mäklare, och då har jag varit på många visningar. Fick extremt bra bemötande och hon fick med det extra arbete hon la in (utskick av bl.a. alternativa planlösningar, inspirationsbilder) mig nästan att lägga ett bud på en lägenhet jag inte alls var intresserad av till en början. Om jag någon gång ska sälja är det henne jag kontaktar.
  • Juuso P
    Juuso P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Bra och effektiv kommunikation, trevlig och positiv, tog hand om allting på ett professionellt sätt, nådde ett högt slutpris, kan verkligen rekommendera!
  • John Hasse P
    John Hasse P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket Professionellt bemötande under hela affären.

Rekommenderar Joe varmt!
  • Zofia M
    Zofia M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldigt professionell, engagerad och målinriktad mäklare och hans mål är att både köpare och säljare är helt nöjda med affären.
    Dessutom är han mycket trevlig, glad och lugn som person vilket underlättar för oss nervösa bostadssäljare.
    Han är lätt att komma i kontakt med, alltid anträffbar och håller en uppdaterad genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Joe och skulle definitivt anlita honom igen.
  • Pia Karin E
    Pia Karin E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Skarp mäklare som fokuserar på rätt saker. Bra bemötande både mot säljare och köpare. Punktlig och proffesionell. Varma rekommendationer.
  • Hedvig Emelie Eleonora O
    Hedvig Emelie Eleonora O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänlig, effektiv, proffsig. Positiv upplevelse som helhet.
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Kunnig, seriös och gav ett ärligt intryck. Alltid snabba svar på tfn/sms. Kändes tryggt.
  • Anika Priyanjali F
    Anika Priyanjali F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Underbart bemötande. Kunnigt och snabbverkande
  • Diana S
    Diana S skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har hjälp till utöver det vanliga och har varit mycket proffsig i sitt sätt att agera och jag har som kund känt mig sedd och hörd.
  • Alex
    Alex skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt vass och professionell mäklare. Rekommenderar honom starkt! Kommer kontakta Eddie vid framtida affärer.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastisk på alla sätt och vis
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en pålitlig mäklare, som alltid ger sitt yttersta för säljaren. Jag förstår att han är anlitad av många och kommer jobba med honom igen
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi tre olika mäklare, alla skulle vara bra på just vårt område. Efter dessa tre möten var det ingen tvekan, Joe skulle få sälja vår lägenhet.

Genom hela processen har Joe levt upp till våra förväntningar. Han är alltid tillgänglig och svarar på såväl telefon, sms eller mail innan du ens hinner blinka. Han gör sitt yttersta för att leverera en service som utmärker sig i branschen.

Sist men inte minst, Joe kan sälja. Han ger sig inte förrän han uppnår resultat som lämnar alla parter nöjda!
  • Simon H
    Simon H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en utmärkt mäklare. Han är pålitlig, påläst och uthållig som en bra försäljare ska vara. Med ett lättsamt "språk", aldrig komplicerat eller tyngande, tog han oss igenom vårt livs bostadsaffär. Ett rakt igenom exceptionellt bra bemötande.
  • Stefan
    Stefan skrev om Edward & Partners
    Tråkigt när oseriösa personer har roller i så avgörande positioner som att hantera människors största investeringar. Som tur var började vi googla på Ramin när varningssignalerna började blinka.
    2017-08-07 Ramin J svarar Stefan
    Hej Stefan
    Tråkigt med din smutskastningskampanj som inte är relaterad till en händelse med underlag.

Ditt inlägg här är lika oseriöst som artikeln du refererar till som har en titel at klagomål rullar in och refererar till 4 st på ca 500 st förmedlingar. Inte ens 1% av totalen. Då ska du också veta att vi under pressade och stressade förhållanden ska medla olika viljor. Jag strävar efter att bli bättre.

Samt står det att jag jobbat i 10 år, sedan 16- års ålder.
    Nej Stefan man ska inte tro på allt man läser på nätet.

Ha en trevlig kväll och tänk efter en gång till tycker jag.
    2017-08-08 Stefan svarar Ramin J
    Är en kommentar om hur jag som potentiell kund upplevt dig, en smutskastningskampanj?
    Är Svenska Dagbladet en oseriös tidskrift? Jag tror Edward & Partners Mäklarfirma borde reagera och agera lite mer moget än så.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emil I
    Emil I skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Bra generellt intryck. Stor kundbas. Snabb återkoppling. Vi är mkt nöjda med Christians arbete.
  • Sara J
    Sara J skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Trevlig, tillmötesgående, en mäklare som tog sin uppgift på fullaste allvar! Kan varmt rekommenderas!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Först så vill jag bara understryka att Joe Maatouk är en enastående fastighetsmäklare, en utav Solnas och Stockholms mest rutinerade. Levde upp till mina förväntningar, backade upp sina ord och höll vad han lovade. Lägenheten såldes till rekordpris och priset var inget att diskutera utan snarare acceptera. Hög tillgänglighet, snabb respons och ett professionellt bemötande. Höll oss hela tiden uppdaterade vilket skapade trygghet, vi kan varmt rekommendera denna begåvning.
  • Ismet M
    Ismet M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian levererade den absolut mest professionella och engagerade mäklarupplevelsen som jag har varit med om. Kan varmt rekommendera honom!
  • Josefine
    Josefine skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon hjälpte mig både när jag skulle sälja och köpa lägenhet. Han är professionell och seriös mäklare. Han hade väldigt bra koll vad jag kunde få ut för min lgh, fick ut maximalt. Jättenöjd med hans agerade och återkopplande. Trygga affärer rakt igenom.

Rekomenderas starkt!
  • Dani C
    Dani C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian, extremt ödmjuk, professionell och korrekt hela vägen från första kontakt! Väldigt nöjda med vår försäljning och mig är det inte sista gången du träffar.. sen även ett stort eloge till hela teamet på edward & partners för super bra energi och en god kopp kaffe från husmor =)
  • Fredric H
    Fredric H skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och hade svar på mina frågor
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon har hjälpt mig när vi både köpt och sålt. Duktig och trygg mäklare som hjälpt mig att få ut maximalt pris vid försäljning. Har varit lätt att nå hela tiden och återkopplade under hela processen.

Rekommenderas varmt!
  • Cigdem C
    Cigdem C skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Han har gett oss precis det bemötande som vi hade sett fram emot. Han har varit lyhörd, ödmjuk och gett oss goda tips. Alltid varit lätt att få kontakt med, ringt eller meilat när vi frågat eller undrat över något. Vi har verkligen känt oss i goda händer.
    Man kan nog säga att han gett oss en mycket bättre uppfattning om hur en mäklare kan vara. Vi vill verkligen rekommendera honom till andra samt ge honom en eloge för den tid han tagit sig för oss. 🔝⭐️
  • Jan Folke R
    Jan Folke R skrev om Edward & Partners
    En trött mäklare på en privat visning en lördag morgon slutade med affär. Känns som ett bra betyg.
  • Yassir C
    Yassir C skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Supernöjd! Bytte mäklare till David då jag inte fick ut det pris jag önskade. David agerade proffesionellt och var självsäker på att vi kunde få ut ett högt pris och lyckades dessutom på kort tid fixa fram flera spekulanter på förhandsvisningar trots att vi säljer under semestertider och stänga affären innan visning med ett riktigt högt pris. Rekommenderar honom starkt!!
  • Anna S
    Anna S skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd so fare. Hoppas att jag även är nöjd efter försäljningen. David är bra för han informerar hela tiden
  • Jasmina B
    Jasmina B skrev om Edward & Partners
    Vi är otroligt nöjda med Ramin som mäklare, han levererade över våra förväntningar trots en ganska stressig tidsplan! Tusen tack!
  • Oscar Ö
    Oscar Ö skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo är jättenöjda med Ellen. Lägenheten blev såld i tid och det är väldigt skönt.
    Väldigt bra uppstyrt även fast marknaden sa sitt.

Kalasbra
  • Jami G
    Jami G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande och mycket väl uppfyllda förväntningar!
  • Mia L
    Mia L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Kan lämna mina varmaste rekommendationer angående denna mäklare. Lyhörd kompetent och engagerad. Värderingen var klockren.
Christian Melki
Edward Melki