Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 648 kunder tycker om Edward & Partners

• Jennifer E
    Jennifer E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian var både vältalig och proffesionell, och vi fick mycket snabb respons dygnet runt. Mycket trevligt bemötande.
  • Elona U
    Elona U skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en ortoligt lyhörd och driven mäklare. Har alltid svar på frågor som drycker upp även på obekväma tider..Enastående mäklare som hjälpt mig lösa alla måsten inför försäljningen. Har ett brett kontaktnät vad gäller hantverkare och ordnade med allt så jag inte behövde göra annat än godkänna och titta på iprincip. Sålde mitt hus till topp pris!
    Skulle anlita honom igen..gör de du med! Kommer inte ångra det!
  • Erik N
    Erik N skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Sålde min 2:a i Birkastan med hjälp av David. David är engagerad, flexibel och ger det lilla extra. Smidig process där David tog sig tid till ett antal förhandsvisningar och därefter öppen visning där avslut till mycket bra pris kom snabbt.

Kan varmt rekommendera David!
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har varit tillmötesgående och förstående för mina önskemål som kund. Jag uppskattar starkt att han ordnade en förhandsvisning av lägenheten vi sedan köpte. Det har varit lätt att kommunicera med Christian via telefonsamtal, sms och direktkontakt.

Något Christian kan tänka på att förbättra är att skriva ut nya avtal för underskrift on en ändring måste göras på plats. Ett telefonnummer var felaktigt och det hade varit enkelt att printa alla papper igen.
  • Arli M
    Arli M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym Mäklare, kämpar hårt och ger inte ull!
  • Carl V
    Carl V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell.
    Fick igång en bra budprocess trots relativt få budgivare och lyckades komma in i linje med förväntan på pris.
    Jag rekommenderar varmt Christian!
  • Ashkan J
    Ashkan J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi hade hört mycket gott om Joe från våra vänner/familjemdelemmar som hade anlitat Joe! Vi tänkte först att han inte kan vara så bra som de säger, men ... vi hade fel, han är nog en av Stockholms bästa mäklaren!

Joe både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Joe gör exakt det han hade lovat oss! Han är numera en familjemäklare! Rekomenderar honom stark!

Du kommer inte att ångra dig om du anlitar Joe, give it a shot!
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt engagerad, gjorde det lilla extra och ville ta egna initiativ med styling etc. som man inte hinner med själv. Bra på att uppfölja och var väldigt driven från titt på lägenhet tills försäljningen var klar. Fick mer för min lägenhet på östermalm än vad vi kom överens om som lägsta pris!
  • Sanna
    Sanna skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Vi var extremt nöjda med Ellen som mäklare. Ellen är tydlig, snabb, trevlig och kände precis av behoven hos både köpare och säljare vilket gjorde processen oerhört smidig och alla parter nöjda med resultatet. Vi skulle definitivt vända oss till Ellen igen i framtiden och jag kan varmt rekommendera henne vidare.
  • Sofia
    Sofia skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag gav Joe förtroendet att sälja min lägenhet i Solna och är extremt nöjd med mitt val. Han har varit otroligt professionell från början till slut. Jag har uppskattat att han alltid hållit mig uppdaterad lika så varit lätt att nå vid frågor. Han var väldigt kunnig om bostadsmarknaden i Solna och har även ett brett kontaktnät med intressenter. Jag kan varmt rekommendera Joe för er nästa försäljning, han kommer självklart få sköta min!
  • Petter W
    Petter W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare valda jag att byta till Joe, då jag fick en rekommendation gällande honom av en vän. Joe skötte försäljning mycket bra och var mycket hängiven och tillgänglig vid alla tillfällen. Det jag uppskattade med Joe var en bra rådgivare till mig som säljare för att jag skulle lyckas med försäljning på bästa sätt. Joe är troligen en av de bästa mäklarna i Stockholm enligt mig.
  • Tim D
    Tim D skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag har varit i kontakt med Ellen en del under ett par månader medan jag letat efter en ny bostad och trots att vi inte gjorde någon affär ihop vill jag ändå rekommendera Ellen. Detta på grund av att hon alltid haft ett väldigt fokus på att jag som kund ska känna mig nöjd - aldrig sen på att ringa upp, svarar tydligt, ärligt och utförligt och är oftast tillgänglig. Detta är sådana egenskaper jag värderar högt när jag själv väljer mäklare för egen försäljning då både jag som säljare och mina spekulanter blir nöjda.
  • Pedro L
    Pedro L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi valde att anlita Joe vid köpet av vår första bostad, detta på grund av det rykte som har spridit sig om denna talangfulla fastighetsmäklare. Joe framstod i samband med vårt fastighetsköp som seriös och kunnig. Utöver detta påvisade han gott omdöme i kommunikationen och sitt sätt att hantera stressfulla situationer vilket gjorde oss trygga under processen från början till slut.

Vi ger Joe våra bästa rekommendationer.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha varit på flertal visningar och därmed träffat ett antal olika mäklare i området måste jag säga att Joe överraskade mig något otroligt och var långt bättre än vad jag hade förväntat mig. Detta föranledde mig att anlita Joe som fastighetsmäklare. Han var professionell, hade koll på allt och såg till att jag som säljare kände mig säker under hela processen. Det som särskiljer Joe är hans egenskap om att tillfredsställa alla involverade parter. Joe lämnar inte något åt slumpen, utan jobbar hårt för att åstadkomma det som efterfrågas.

I korta ord, skulle jag utan tvekan rekommendera alla till att specifikt fråga efter Joe vid försäljning av bostad.
  • Rubecca D
    Rubecca D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym och engagerad mäklare som stöttar köparen hela vägen!
  • Michaela W
    Michaela W skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Inför min försäljning träffade jag ganska många mäklare, och flera av dessa hade synpunkter på
    Ramin. Jag valde dock att följa min magkänsla. I efterhand är jag tacksam för det.

Ramin har ett personligt bemötande, och har god kännedom om marknaden. Men framförallt är han riktigt bra på att hitta rätt köpare till rätt lägenhet.

Slutresultatet blev fullständigt fantastiskt, då vi slog försäljningsrekordet i föreningen med råge!

Jag ger Ramin mina varmaste rekommendationer.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, korrekt, tillgänglig, vänlig.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki utförde sitt uppdrage galant och jag kan varmt rekommendera Christan om ni ska sälja eran bostad. Det är andra gången jag använder mig av Christian i försäljning av bostad och jag känner samma sak som sist.
    -Pålitlig
    -Återkopplar snabbt
    -Lyssnar på ens önskemål.
    Ska jag sälja någon lägenhet i framtiden och Christian jobbar kvar på Edward & Partners så kommer jag använda mig av Christian.
  • Anna B
    Anna B skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Simon vid försäljning av vårt hus i en av Stockholms norra förorter. Han har dagligen återkopplat vad som händer i processen och varit otroligt effektiv och kommunikativ. Vi kan verkligen rekommendera honom om du vill ha en ärlig, öppen, kommunikativ och driven mäklare som jobbar för ditt bästa som kund.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Som fastighetsmäklare är Edward lyhörd, professionell och aktiv. Han jobbar målmedvetet för att inte bara uppnå utan även överträffa kundens förväntningar med känsla av hög integritet. Kommer utan tveka anlita Edward igen.
  • Birgul M
    Birgul M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldig professionell i sitt yrke. Riktigt duktig, trygg, positiv, och trevlig😊.
  • Per G
    Per G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi valde initialt att gå med en annan mäklarbyrå. Det var ett stort misstag då förväntningarna på engagemang och tillgänglighet saknades. Vi kom i kontakt med Edward&Partners på rekommendation av vän. Det visade sig vara ett lyckokast! Ett sådant engagemang och vilja att hjälpa till har vi sällan sett. Det blev en lyckad affär för alla parter, proffsighet och tydlighet genom hela affären gjorde att vi som säljare kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Edward&Partners till den som vill ha en engagerad och tillgänglig mäklare som får till en lyckad affär! Per med familj
  • Ehsan Z
    Ehsan Z skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Man har hört mycket om honom, "Zlatan i mäklarbranschen",
    "Killen som drar in mer på ett par månader än kollegor gör på ett år"
    "Ramin säljer för nytt rekordpris i Sundbyberg"

Ikväll köpte vi en lägenhet via Ramin och jag måste lägga till ett till citat!
    "Ramin skapar köpare och säljare som inte finns"
    Hans kreativa tänk gjorde att han fick till en affär som aldrig var planerad!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Andra gången jag säljer lägenhet med Christian och jag är kanske nöjdare än första gången! Jag har resonerat att det finns en uppsjö av mäklare som kan sälja en lägenhet till ett bra pris, sedan finns det några där ute som kan sälja till ett väldigt bra pris. Christian har levererat och jag är mer än nöjd!
  • Carl H
    Carl H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är kanonmöklare som fick ett fantastiskt pris för min lägenhet vid Odenplan. Trevlig att ha göra med, grym på visningen och iskall i budgivningen kan jag verkligen rekommendera honom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Han gjorde processen väldigt smidig samt var trevlig och kommunikativ under processens gång. Jag rekommenderar gladeligen Joe.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Strukturerad, trygg och proffisionell mäklare med säljarens önskemål i fokus.
  • Petter B
    Petter B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Engagerad, tillmötesgående och uppnådde ett bra försäljningspris. Med andra ord är jag alltså hittills mycket nöjd.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt skicklig mäklare med allt ifrån mjuka värden så som bemötande och lyhördhet inför oss som säljare till att vara en mycket skicklig affärsman som alltid går in helhjärtat för att ro en affär i hamn till bästa utfall. Vi har sålt med Christian två gånger och han har levererat i toppklass i båda fallen.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och professionell!
    Bra service från början till slut.
  • anna f
    anna f skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi är extremt nöjda med Joe och har inget negativt att säga. Vi hade det lite kämpigt med att få vår lägenhet såld men Joe lyckades med detta på några dagar. Han var väldigt kommunikativ och ingav ett stort förtroende. Han höll oss löpande informerade om vad som skulle hända och ringde dagligen för att stämma av. Han skrev en väldigt fin annons och lyckades presentera bilderna på lägenheten på ett fint sätt. Hans väldigt bra insyn på bostadsmarknaden i Solna gjorde även att de som köpte lägenheten av oss kände sig väldigt trygga med Joe, vilket säkerligen bidrog till att de köpte lägenheten via Joe och inte via en annan mäklare. Han är extremt trevlig och lätt att ha och göra med. Skulle rekommendera Joe alla dagar i veckan!
  • Pontus V
    Pontus V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är tveklöst en av Stockholm hårdast arbetande mäklare vilket även syns i det engagemang han la ner i min försäljning. Alltid anträffbar, alltid proffsig och kunnig i sak. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster.
  • Iréne J
    Iréne J skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Kunnig och supertrevlig mäklare som månar om både köpare o säljare!
    Kan varmt rekommenderas både för säljare o köpare, han har goda kunskaper om marknaden och är duktig på att matcha köpare med "rätt" bostad.
  • Inga-Britt Ö
    Inga-Britt Ö skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter ett år av oro och vånda inför min lägenhetsförsäljning och flytt träffade jag på Joe Maatouk av en slump. Vilken lycka, plötsligt löste han alla problem som oroat mig.
    En positiv, kunnig, proffsig, hjälpsam, rolig, trevlig, ambitiös ung man som jag fick förtroende för att sköta min lägenhetsaffär.
    Det var ovärderligt för en old lady.
  • Ella K
    Ella K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är otroligt professionell och duktig på det han gör och har med sin mycket ödmjuka, glada och genuina personlighet fått oss att känna oss trygga och under vår första bostadsaffär! Lättsam, öppen, ärlig, närvarande - inga konstigheter!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick ett professionellt bemötande och personlig service av Christian. Han är en jättetrevlig mäklare som jag troligtvis kommer anlita när lägenheten ska säljas igen.
  • Alexandra I
    Alexandra I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra! Snabb och enkel affär. Kan verkligen rekommenderas!
  • Sandra
    Sandra skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon hjälpte oss att lösa en pressad situation. Det handlade om snabba ryck och Simon var snabb på att återkoppla, samt hade jättebra upplägg och strategi. Han är positiv, ärlig och professionell med ett stort mått lyhördhet och flexibilitet. Trots mycket press höll Simon en samlad karisma. Jag kommer att använda Simons tjänster i framtiden och det är något jag absolut rekommenderar andra, som vill köpa eller sälja, att göra! Tack för all hjälp Simon :-)
  • Sandy
    Sandy skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man letar efter en mäklare som gör det där lilla extra...som lägger ner tid och själ i din försäljning...då ska du utan tvekan välja Joe! Genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet, allt från intag till fotografering och kontraktpåskrivning, har Joe varit en riktig guldklimp. En fantastisk genuin mäklare som genom hela processen varit professionell och lätt att ha och göra med. Med Joe behöver man aldrig sitta och fundera, vänta eller vara orolig. Joe återkopplar konstant och ligger alltid steget före! En ärlig man som vi ALLTID kommer att rekommendera och som vi ALLTID kommer att använda oss av vid kommande försäljningar!
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om någon hade frågat mig om man kan hitta sitt drömboende på 48h från att man börja söka så hade jag sagt omöjligt. Tydligen är allt möjligt inom 48h tack vare Joe. En bekant tipsade mig om Joe och jag lyfte luren. En otroligt ödmjuk och proffsigt bemötande. Jag förklarade läget för just min situation och vad jag var ute efter. Joe presenterade olika förslag och la ner ett otroligt engagemang för att vi skulle hitta det vi sökte. Dagen därpå kunde han ordna visning på ett antal lägenheter anpassat efter när vi kunde. Samma kväll skrev vi under på vad som nu är vårt drömboende. Vi kan inget Annat än att rekommendera Joe! Stort lycka till i framtiden!

/ p&c
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe skiljde sig i mängden & var ett självklart val av mäklare inför vår försäljning med en positiv, professionell & ödmjuk approach. God återkoppling, struktur & lösningsorienterad rakt igenom & trots att vår budgivningen inte var den mest aktiva, nervösa känslor som säljare, höll Joe huvudet högt & med lugn, säker & positiv attityd, såg till att vi fick till en genomförd & trygg affär. Tack Joe & fortsätt i samma anda med ditt professionella fokus! :) & även tack till fotograf Philip för fina bilder av vår lägenhet! // M&J
  • Sores
    Sores skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vid den största affären i ens liv är mäklaren en otroligt viktig komponent. Under sökandet utav mitt drömboende fanns Joe Maatouk alltid tillgänglig. Jag och min fru letade boende i cirka 1 år. Under årets gång har jag stött på en mängd mäklare som ingen varit på den nivå Joe är på. Professionalismen och dedikationen till sitt yrke som Joe har ger en hopp och energi till att hitta de där efterlängtade objektet med ett leende på läpparna. Dålig återkoppling, brist på engagemang, bort glömda frågor och påtryckningar till köp kändes som ett standard bemötande i denna bostads djungel. Fram till att jag kom i kontakt med Joe Maatouk. Han kom med olika alternativ på objekt, tips och rekommendationer baserat på min situation. Under loppets gång kändes Joe aldrig som en säljare som ville stressa igenom försäljningar. Han kändes som en rådgivare som var mån om min livs största affär. En affär jag är otroligt nöjd med!

Tack Joe! Jag önskar dig all lycka.
  • Nohom M
    Nohom M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe Maatouk har gjort ett strålande jobb vid försäljning av min lägenhet. Att välja Joe Maatouk var ett ganska självklart val, agerat professionellt och kunnig.
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag skulle beskriva Joe som en professionell, engagerad, lättillgänglig, positiv och trevlig mäklare, som gör det lilla extra för sina kunder. Jag skulle gärna anlita honom som mäklare i framtiden!
  • Per N
    Per N skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Ramin Jahangiri är en mycket varm och trygg person som inger förtroende från första mötet.
    Vi hade höga förhoppningar inför försäljningen och Ramin levererade över alla våra förväntningar.
    Vill du ha en grymt slipad mäklare som brinner för det han gör och levererar toppresultat ska du kontakta Ramin!
  • Björn W
    Björn W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Seriöst intryck. Smidig. Inte för på/snackig.
  • Ilvana C
    Ilvana C skrev om Ramin Jahangiri en del av Edward & Partners
    Köpte min nya lägenhet av Ramin. Han var alltid tillgänglig för frågor och hela köpet kändes väldigt tryggt. När jag sedan skulle sälja min gamla lägenhet var det ett självklart val att Ramin skulle få sälja den. Är väldigt nöjd med Edward & Parter då stylist och fotograf lyfte lägenheten. Försäljningen kändes också trygg och jag fick sålt lägenheten till rekordpris för gatan. Väldigt nöjd med både köp och försäljning.
  • Tara S
    Tara S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lyckades sälja min lägenhet till mitt drömpris innan visning. Vad mer kan man begära. Tack Joe för all din vägledning och hårt arbete.
  • B M
    B M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När man pratar om att en mäklare goes the extra mile så passar det helt klart in på Joe! Med sitt engagemang, driv och sin hoppfulla attityd lyckades han uppnå alla mina förväntningar och lite till. Det fanns ingenting igenom försäljningsprocessen som inte gick att lösas med Joe utan tvärtom fick jag hela tiden bekräftelse på att allt går som planerat. Jag rekommenderar starkt Joe och kommer återkomma till honom för framtida försäljningar!
    Tara S gillar detta
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe hjälte mig köpa min första dröm lägenhet, han var mycket intresserad, flexibel och trevlig med glimten i ögat som behövs för att göra det lilla extra! Jag är väldigt tacksam för all hjälp och kan varmt rekomendera Joe!
Christian Melki
Edward Melki