Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners

Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 913 kunder tycker om Edward & Partners

• Tor-Leif I
    Tor-Leif I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra o smidiga samt korrekta
    Trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Bra bemötande och alltid lätt att få kontakt med. Kan varmt rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt lägenhet på Runebergsgatan.
    Magnus skötte uppdraget exemplariskt.
    Bra taktik med visningar samt kontakt med oss om utvecklingen.
    På 10 dagar blev det affär.
    Realistisk värdering som överträffades.
    Rekommenderar gärna Magnus. Läs mer
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt diskussion och service under processen. Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår bostadrätt.
    Han är nogrann och väldigt engagerad i hela processen för att uppnå det bästa resultatet. Han levde upp till de förväntningar han beskrev innan processen. Vi är mycket nöjda med Christians engagemang och det resultat han levererade. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är otroligt professionell, ordentlig och service minded. Vi är extremt nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ambitiös och ger aldrig upp, ung & hungrig och väldigt påläst om marknaden.
    / A Läs mer
  • Benjamin G
    Benjamin G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha träffat Joe första gången när vi skulle köpa lägenhet fastnade vi för hans profesionella och avslappande approach. Vi har aldrig träffat en mäklare som gett ett så engagerat intryck. Det var ett ganska enkelt val när vi kort därpå anlitade honom för att sälja vår lägenhet. Joe lyckades sälja vår lägenhet till ett pris som vi vart mycket nöjda med och hanterade budgivningen på ett väldigt engagerat sätt. Det som drar ner betyget från perfektion är att annonsen inte kom upp felfri och att det tog lite tid att ordna.

Vi skulle slutligen varmt rekommendera Joe! Läs mer
  • Saman M
    Saman M skrev om Christian Karatas en del av Edward & Partners
    Trevligt, proffetionellt och ärligt. Har haft fullt förtroende för honom och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Bahram B
    Bahram B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    En av de bästa i sitt yrke! Sköter sitt åtagande med enormt närvaro och med stort hjärta! Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vid den 3:e och sista försäljningen i Stockholm hittade jag äntligen rätt mäklare.
    Ett fantastiskt bemötande blandat med kunskap och ödmjukhet gjorde detta till en enkel affär.
    Joe tar även hand om allt runt i kring och för mig som bor på annan ort är det väldigt värdefullt.
    Kort sagt, ska du sälja i Stockholm kan du inte hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • Niklas C
    Niklas C skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en fantastisk mäklare. Så himla professionell och duktig och sätter både köpare och säljare i fokus. Kan varmt rekommendera Eddie. Grymt tack för ett väl uppstyrt köp till min lägenhet. Underbart!! Läs mer
  • David P
    David P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Snabb, flexibel och lösningsinriktad fixade han vår försäljning på ett utomordentligt sätt - rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki, en driven och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt lgh. De var dåliga på att återkomma, dåliga på att svara på frågor (fick tfn-nummer och fick själv lösa det) Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kanonbra, vart en lyckad försäljning trots att marknaden är svajig! Läs mer
  • Christina Elsa Elisabeth A
    Christina Elsa Elisabeth A skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Väldigt proffsig och vänlig. Kände mig trygg i processen. Stort tack! Läs mer
  • Bahare A
    Bahare A skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Sålde min bostad på 39kvm och tycker att Kristina skötte det hela professionellt och med glimten i ögat. Hon har alltid ett gott bemötande vilket också gör att man få ett förtroende för henne. Läs mer
  • Milad S
    Milad S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och väldigt bra bemötande ! Läs mer
  • Agnes H
    Agnes H skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    -vi fick vår lägenhet såld inte till det önskade priset men bättre än utgångspris och i en tid där det började kännas osäkert på marknanden.
    -hon har god social förmåga o duktig på att snabbt skapa förtroende med oss som kunder.
    -lyhörd och duktig på att ta in vad vi önskade.
    -snabb på svar via telefon, alltid kontaktbar.
    -tydlig, effektiv

5 av 5 poäng helt klart:) Läs mer
  • Olga M
    Olga M skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Jag sålde min lägenhet och Kristina va den rätta mäklaren för mig tyckte jag, vi klickade direkt och hon va alltid tillgänglig när man hade en fråga, hon hjälpte mig mycket med allt. Läs mer
  • Aman B
    Aman B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe had been extremely professional with his work and it was very pleasant as he addressed the concern. I would recommend him any day.

He has excellent communication skill and add a human side to his work which makes him really special.

For him, it is all about whether buyer and seller are the satisfied or not. Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss sälja våran lägenheten trots en knepig marknad. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Joe Y
    Joe Y skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian was always keeping in touch with me to update me with the current status of my apartment. Good communication skills helpful gave me enough time and estimation to sell the apartment . I really recommend him Läs mer
  • Vijay C
    Vijay C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    My interaction with Joe was as a buyer for one of the apartments he had listed. I had been looking for one for a while and compared to the experience I have had with other real estate agents, I found Joe to be the best. He is clear, consice and promp with communication. His approach is to keep his clients both on the buyer and seller side happy. He work with integrity and builds trust. Thumbs up to anyone who works with Joe. Definitely recommended from me if you are buying or selling. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har hjälpt oss i tre lägenhetsaffärer de senaste två åren. Köpa-sälja-köpa. I alla tre fall har vi känt oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Han gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet just när marknaden började gunga, och i de två fall vi köpt lägenhet via honom har han skött allting exemplariskt. Joe är proffsig, lyhörd, informativ, trevlig och en sjukt bra säljare! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt proffsig mäklare med ett lugn, förhandlingsförmåga & kunskap utöver det vanliga! Kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett otroligt positivt bemötande från första stund. Efter att ha varit i kontakt med otroligt många mäklare där de ibland upplevts stressade och där man som kund känt sig besvärlig så var upplevelsen helt annorlunda med Christian! Otrolig proffsig, vänlig och känns så genuin. Vi kommer absolut att ta kontakt med Christian när det är dags för oss att byta bostad! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt lägenhet av Christian och jag tycker han kan beskrivas som trevlig och proffsig. Läs mer
  • Max J
    Max J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde lägenhet i Stockholms innerstad när marknaden var minst sagt utmanande med väldigt bra resultat! Christian är i särklass bästa mäklaren jag stött på. Kommunikativ, informativ och otroligt mån om sina kunders bästa både i den faktiska affären men ser även helhetsperspektivet. Plus i kanten att Christian både är varm och trevlig att ha att göra med! Ett sant nöje! Valet av mäklare vid nästa försäljning är redan givet! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Ramin Jahngiri samt Nick Antoan gjorde en hjälteinsats med att sälja vår bostad till ett mycket bra pris på denna annars skakiga marknad!

Efter förhandling samt medling när vi fick en intressent på kornet, kom vi tillsut fram till ett avslut med köparnas företrädare.

Joe Maatouk höll sedan i avtalsskrivningen med ett stort kunnande samt tydlighet.

Kan rekommendera Edward & Partner mäklarbyrå om du vill sälja till toppnivåer & elegans! Läs mer
  • Jalmar A
    Jalmar A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Engagerad, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Lägenhet på Birger jarlsgatan 95 ö g. 130 kvm för 11 milj.
    Utmärkt bemött.
    Engagerad mäklare som lyssnde in såväl oss som säljare som kundens behov vilket gör att vi får en affärmed nöjd köpare o säljare.
    Magnus som mäklare är lyhörd, engagerad, står på tå o släpper inte greppet, seriös o ser til att köparen tillgodoses på samma sätt som säljaren. Läs mer
  • hem b
    hem b skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe Maatouk gjorde det omöjliga. Jag hade haft flera mäklare som försökt sälja min bostad utan resultat. ALLA bud vi fått var under utgångspriset. Joe kliver in på en vecka och fixar flera hundratusen mer än vi kunnat drömma om, på en marknad som denna. Han har kontinuerligt uppdaterat mig och processens gång, vad nästa steg är och vad som sker just nu. Jag har känt mig helt trygg under hela loppets gång och skulle med glädje vilja rekommendera Joe till alla som söker en riktigt duktig och hängiven mäklare, som gör det han säger att han ska! Tack återigen Joe! Du räddade vår sommar! Läs mer
  • Mary N
    Mary N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe sålde min lägenhet då priserna började återhämta sig så smått efter dippen på grund av det ökade amorteringskravet. Han lyckades över förväntan och jag är jättenöjd med resultatet.
    Joe är kunnig, har en fingertoppskänsla för marknaden, energisk, alltid nåbar och har en mycket bra återkoppling.
    Jag har sålt och köpt ett flertal bostäder och ingen mäklare kan mäta sig med Joe.
    Jag kan varm rekommendera honom. Läs mer
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en 7-rumslägenhet på Östermalm.

Magnus Cederbom förmedlade köpet. Jag är helt
    nöjd med hans insats under budgivningen. Han visade lägenheten två gånger före köpet och även efter det att kontraktet var underskrivet.
    Han glömde bara att tala om att det fanns en källare och
    den fick jag se först efter köpet. Den var bedrövlig.
    För övrigt ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte mig sälja min våning i Vasastan och jag är väldigt nöjd med vårt samarbete. Snabb, smidig och hjälpsam service genom hela försäljningen. Läs mer
  • Johannes W
    Johannes W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har precis hjälpt oss att köpa vår nya bostad.
    Det var en mycket smidig affär utan några hinder på vägen. Christian var tydlig, snabb och alltid tillgänglig, precis enligt våra önskemål. Läs mer
  • Erica F
    Erica F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har sålt en 4:a i sthlms innerstad genom Magnus. blev bra bemött, vår kommunikation var bra och lagom med återkoppling. Magnus levererade det han lovade och hade en realistisk prisbild. Hela processen kändes bra och trygg. Läs mer
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian sålde vår 2:a på Kungsholmen. Han var professionell från första motet, skapade snabbt ett högt förtroende, var realistisk men hade samtidigt höga mål för oss. Han styrde försäljningsprocessen på ett mycket bra sätt och överträffade våra förväntningar på alla plan. Vi kan varmt rekommendera Christian till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi fick hjälp av Christian att sälja vår lägenhet på 2 ROK i centrala Stockholm. Vårt första intryck av Christian var väldigt proffsigt och vi bestämde oss tidigt för att anlita han som vår mäklare. Vi blev inte besvikna! Christian överträffade våra slutgiltiga förväntningar och styrde hela försäljningsprocessen på ett mycket genomtänkt och framgångsrikt sätt. Vi är enormt nöjda med Christians insats och kan varmt rekommendera han för kommande mäklaruppdrag. Läs mer
  • Ragnar N
    Ragnar N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Seriösa, snabba, noggranna, trevliga! Läs mer
  • Kristoffer  J
    Kristoffer J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag är överlycklig att jag kom i kontakt med Joe och ännu lyckligare är jag att jag anlitade honom. När jag hör ordet mäklare så har det alltid klingat negativt på något sätt i mina öron men jag måste säga med handen på hjärtat att Joe Maatouk förändrade ordet mäklare för mig till något positivt.

Jag hade den ute med den största firman i området och de hade inte lyckats få den såld till det minimum pris som jag behövde för att kunna flytta in i min nya bostad. På allt detta hade jag även nu lyckats få en deadline av banken då min bostad var tvungen att vara såld. Nu var det bråttom!!

Joe hade en tydlig plan hur vi skulle få sålt bostaden innan deadline och dessutom till det minimum pris jag behövde för att ta mig vidare. Joe lyckades få bostaden såld innan tidfristen från banken, han lyckades även utöver detta få bostaden såld till ett högre pris än vad jag hade önskat, vilket för mig va helt otroligt.

Jag kan verkligen rekommendera Joe Maatouk som mäklare, och kommer endast anlita honom framöver då jag både är väldigt tacksam och otroligt nöjd med hans jobb. Men framförallt för att Joe gjorde så ordet mäklare klingar positivt i mina öron igen.

Innovativitet 5+
    Kommunikation 5+
    Lyhördhet 5+
    Medling säljare/köpare 5+
    Säljprisoptimering 5+
    Återkopplingsfrekvens 5+ Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Från första kontakt gav Joe ett positivt intryck genom att vara professionell och jordnära. Detta fortsatte genom försäljningen samt en känsla av att Joe verkligen ville få ut högsta möjliga pris med en nöjd motpart. Jag skulle varmt rekommendera Joe för min omgivning. Läs mer
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi är supernöjda med Christian Melki! Hela processen från första mötet till försäljning motsvarade våra förväntningar när vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen. Stort plus till Christians tydliga kommunikation och återkoppling. Vi rekommenderar varmt Christian till andra som vill ha en noggrann och seriös mäklare Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Supertrevlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 'timmy S
    'timmy S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren jag träffat NÅGONSIN! Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    Antonio är en riktigt grym och professionell mäklare! Han har varit ett otroligt stöd, samt väldigt driven från början till slut. Rekommenderar han starkt till alla nära och kära. // Emelie Läs mer
  • Kevin  W
    Kevin W skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    En otroligt professionell och driven mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur försäljningen gick till, från början till slut.

Antonio får mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Florin A
    Florin A skrev om Antonio Santana en del av Edward & Partners
    I´m happy that i got recommended by my friend to hire Antonio as my broker. He was professional and a real businessman. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki