Edward & Partners

Edward & Partners

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 1114 kunder tycker om Edward & Partners

• Thomas B

2020-12-01

Thomas B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus är mycket kunnig, trevlig, sympatiskt och mycket engagerande. Det kändes tryggt att genomföra affären genom honom. Jag kan verkligen rekommendera Magnus. Läs mer
  • 2020-11-28

Kasem R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Perfektion & kvalité, kombinera dem två sakerna då har du Edward & Partners mäklarfirma
    Från första kontakt till försäljningen av vårt hus har alla involverade vart duktiga, hjälpsamma och professionella i sin sak!
    Vi är väldigt nöjda och glada Läs mer
  • 2020-11-26

Joakim U skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki var oerhört hjälpsam och tillmötesgående vid köpet av min bostad. Man märkte att Edward verkligen brydde sig om att jag skulle hitta en bra bostad, då han gav mig olika förslag på bostäder som han trodde skulle passa mig. Han ordnade även privata visningar på objekt som låg under "kommande" på Edward &Partners, vilket verkligen visar hans engagemang och hjälpsamhet. Skulle varmt rekommendera Edward till folk som letar bostad. Läs mer
  • 2020-11-26

Jens Å skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Kanonbra mäklarbyrån som verkligen tog ett helhetsgrepp om försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-25

Arvid G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av min lägenhet. Proffsigt bemötande och återkoppling längs hela processen. Han levererade precis det han lovat och jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
  • 2020-11-16

Katarina M skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus är professionell, trevlig och kunnig. Han har verkligen levererat i fråga om försäljningen av vår lägenhet och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-11-09

Annie D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag kunde inte vara mer nöjd. Efter ett par år utomlands längtade jag efter ett hem här i Sverige och Christian hjälpte mig med det. Extremt nöjd med bostaden som uppfyllde samtliga utav mina krav men mest nöjd med servicen- som vanligt professionellt men samtidigt varmt och vänligt skött under hela processen. Tack Christian! Jag rekommenderar Edward & Partners till familj och vänner som också alltid blir lika nöjda oavsett om det är för köp eller försäljning. Läs mer
  • Ismet M

2020-11-07

Ismet M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Detta vara andra gången som jag har anlitat Christian och Edward & Partners för att sälja min bostadsrätt. Denna gången låg min lägenhet på Östermalm och Christian gjorde ett jättefint arbete i vanlig ordning. Väldigt kommunikativ, tillmötesgående, hög energi och kontinuerliga uppdateringar. Jag är jättenöjd med upplevelsen och kan varmt rekommendera Christian som person att mäkla din bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-11-05

Horieh M skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en bostadsrätt i vasastan i Stockholm och mäklaren var proffesionell i sitt bemötande och agerande från början till slut. Affären gick smidigt till och vi kan starkt rekommendera Edward & Partners som en seriös och hängiven mäklarfirma. Läs mer
  • 2020-11-04

Herman T skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward sålde vår lägenhet innan visning. Trots byggnadsställningar för fönster och målning i trappuppgång lyckades Edward sälja till ett mycket högre pris än vi hade förväntat oss.
    Vi kände oss verkligen trygga i Edward skulle lyckas presentera lägenhetens potential och möjligheter i mötet med potentiella köpare.
    Vi otroligt nöjda med Edwards prestation! Läs mer
  • 2020-11-02

Johanna T skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi hade en mycket bra upplevelse med Edward. Tydlig och enkel kommunikation och hjälpsam för att göra vår försäljning så trygg och smidig som möjligt! Läs mer
  • 2020-10-30

Fayan P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    The Interactions with Christian was great. He is very professional, quickly responded my messages and always provided helpful answers to my questions. I would definitely recommend him to other people. Thanks for your help. Läs mer
  • 2020-10-26

Anna G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Supernöjd! Proffsig, lyhörd, flexibel. Läs mer
  • 2020-10-26

Tobias B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Tillgänglig, väldigt professionell, engagerad, lyhörd Läs mer
  • 2020-10-23

Izabela G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mäklaren har åter igen levde upp till våra förväntningar. Professionellt och fint bemötande.
    Sålde vår 4an med honom. Läs mer
  • 2020-10-22

Sara K skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi träffade Magnus när vi köpte en helt fantastisk sekelskifteslägenhet på Östermalm. Magnus var så professionell och ödmjuk från första bemötandet och sedan genom hela processen. Vi kunde inte ha haft en bättre upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-19

Lars W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Trevlig, kunnig, hjälpsam! Särskilt viktigt då min 19-åriga dotter fick hantera kontakter, kontraktsskriving mm utan tidigare erfarenhet. Han lotsade henne igenom detta på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-10-18

Patrik N skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en vindsvåning på Östermalm, "off market". Magnus visste vad vi sökte och lyckades överträffa våra högt ställda förväntningar när han presenterade objektet.

löpande dialog/återkoppling, trevlig, professionell, en person att lita på. Läs mer
  • 2020-10-16

Lars B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    han har hela tiden hållit oss underrättade om vad som skett före och under tiden som försälningen pågått och han har ett trevligt sätt Läs mer
  • 2020-10-15

Camilla A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Stockholms proffsigaste mäklare? Så trygga och nöjda genom hela affären - kan inget annat än rekommendera starkt! Läs mer
  • 2020-10-08

Nami Z skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde vår lägenhet med Edward & Partners, fick hjälp med allt från staging till småfix för att göra allt tiptop. Resultatet av arbetet men också försäljningen blev över vår förväntan - supernöjda!
    Edward och hans team var mycket förtroendeingivande, snabba med att svara, styra upp och lägga upp vår lägenhet. Vi har både köpt av och sålt med Edward & Partners tidigare även om det var många år sen och kommer att fortsätta göra det framöver med. Det är nog ändå det bästa betyget man kan ge en mäklare. Läs mer
  • 2020-10-04

Li W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    - Köpt en lgh
    - Vi har haft en god och trevlig ton, tider har hållits, dokument i sin ordning
    - Motsvarar absolut mina förväntningar
    - Skulle kunna anlita igen vid en försäljning, eller ta kontakt med vid ett annat köp Läs mer
  • 2020-10-04

Tintin W skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag köpte en lägenhet av Magnus och blev jättebra bemött från första visning till sista möte. Allting flöt på och han skötte allt jättebra. Allt från kontakt mellan mig och säljaren till att sköta fullmakter eftersom min familj var i Göteborg vid kontraktsskrivning. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-10-02

Peter A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsiga ! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-09-26

Martin K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en duktig och driven. Har haft honom både när jag varit säljare och köpare, och han gav stort förtroende i båda situationerna. Läs mer
  • 2020-09-25

Åsa S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har förmågan att kombinera hög professionalism med ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-23

Bengt V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Drejargatan 6, 44 m2.
    Proffsigt och snabbt agerande med en rak och tydlig dialog! Läs mer
  • 2020-09-23

Nadia D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi hade inte planerat att sälja, men efter kontakt med Christian Melki hade vi fått vår lägenhet såld på under en vecka och då låg den aldrig ens ute på blocket. Extremt skicklig, proffesionell och smidig mäklare. Vi kommer att höra av oss inför nästa försäljning :) Läs mer
  • 2020-09-21

Eva S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt 3a i Vasastan Tydligt o trevligt bemötande. Höll mej uppdaterad hela tiden. Sålde över mina förväntningar.Kommer att använda honom i framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-09-21

Jennifer K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpt lgh på 3 rum 78 kvm i Nacka Strand Läs mer
  • 2020-09-18

Staffan P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Högsta möjliga betyg till Christian! Inom loppet av ett dygn ordnade han privatvisning och kontraktskrivning till oss. Kunnig, saklig, tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-09-17

Marcus S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Nacka strand och han gjorde ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • 2020-09-17

Karl Peter Folke H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, snabb, flexibel. Läs mer
  • 2020-09-15

Klas V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte lägenhet via Christian. Påläst, hjälpsam och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-09-12

Anna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket engagerad och driven mäklare med trevlig attityd! Läs mer
  • 2020-08-24

Susanne N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffsigt och trevligt bemötande samt smidig process. Läs mer
  • 2020-08-24

Josefin T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en utmärkt mäklare och en bra förhandlare Läs mer
  • 2020-08-21

RAMMI A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet via Christian i juli 2020 och hade inte kunnat hoppats på ett bättre resultat. Otrolig professionell, lyhörd och ödmjuk. Det kändes väldigt tryggt att jobba med Christian som hela tiden höll oss uppdaterade och informerade om allt som pågick.

Bra handlingskraft och en otroligt stark förhandlingsförmåga. Rekommenderar starkt Christian Melki som mäklare! Läs mer
  • 2020-08-04

Helena K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Super nöjd med servicen jag blev bemött av Edward och hans team när dem sålde min lägenheten, snabba och professionell. Läs mer
  • 2020-07-22

GUSTAV D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Gick in i en budgivning på en 2a på Östermalm. Christian svarade med ett otrevligt bemötande och härskarteknik. Kändes olustigt och vi valde att inte lägga budet till slut, även om vi var beredda på att höja budet. Tråkigt! Läs mer
    2020-07-22 Christian M svarar GUSTAV D
    Hej Gustav,
    Jag talade med din sambo i detta ärende och jag använde varken någon härskarteknik eller var otrevlig. Det är inte och har aldrig varit min stil eller arbetssätt vilket visar sig i alla mina andra rekommendationer. Eftersom jag och du varken har träffats eller samtalat så är det inte rättvist att du vrider på det. Jag har varit mycket tillmötesgående mot er och ordnat en extra visning samt hållit er väl uppdaterade i loopen. Ni ville höja utgångspriset som var lagt av en annan budgivare med 5.000 kr och jag rekommenderade er att höja lite mer i detta läge då budgivningen precis startat. Jag förklarade för henne att det är helt ok om ni bestämmer er för att bara höja 5.000 kr ändå då jag inte kan bestämma över det men att jag tror det väger tyngre att höja lite mer för att visa lite mer intresse i budgivningen. Det är mitt jobb att förhandla när det kommer till priset och vore konstigt om jag inte gjorde det. Tråkigt att ni inte vill fortsätta med denna lägenheten, men ni är välkomna att höra av er om det är något som ni vill prata ut om eller lösa. Annars önskar jag er lycka till med ert letande! / Christian
  • 2020-07-08

Arne Paul O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi valde Edward & Partners när vi skulle sälja vår lägenhet efter att ha jämfört med ytterligare en mäklare.
    Vi fick förtroende för Christian som han genom hela försäljningsprocessen har visat att det var rätt.
    Tydliga återkopplingar har varit det viktigaste.
    Lyhördheten för våra förväntningar samt kompetensen var också bra. Läs mer
  • Ritu S

2020-07-06

Ritu S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jätte smidigt process och hjälpsam. Som en Första gång köpare hade jag mycket funderingar och fick hjälp med allt Läs mer
  • 2020-06-22

Azra P skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan av Magnus. Positivt, proffesionellt och tryggt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-22

Peter S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt en femrummare på Östermalm mitt under Coronakrisen. Magnus visade en outröttlig energi för att göra både oss säljare, men även köpare nöjda. Med en mycket hög servicenivå, trevligt bemötande, stort engagemang och kunskap samt ett mycket bra efterarbete när våningen var såld gör att jag varmt kan rekommendera att anlita Magnus Cederbom. Kommer så att göra även i framtiden när det blir aktuellt. Alla de höga förväntningar som jag hade innan infriades. Läs mer
  • 2020-06-12

Anneli F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av innerstadslägenhet. Läs mer
  • 2020-06-10

Fredrik W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Mycket trevligt och jordnära bemötande. På grund av Coronatider blev det kanske lite av en köpares marknad, till säljarens förtret, men Edward jobbat hårt för att få till en affär och i slutändan blev vi alla nöjda.

Ur denna situation blev det tydligt att Edward är mycket lösningsorienterad och målinriktad. Läs mer
    2020-06-11 Edward M svarar Fredrik W
    Tack för den fina Recon, önskar dig en härlig och skön sommar! Hälsa farsan :)
  • 2020-06-06

Jesper L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Kontakten med mäklaren har funderat bra. Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-05

Naemi C skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward var mycket hjälpsam, flexibel och trevlig! Det blev en snabb affär men mycket positiv! Har ingenting negativt att anmärka på alls, bara positivt! Läs mer
    2020-06-06 Edward M svarar Naemi C
    Tack Naemi!! Hoppas ni får skapar många fina minnen ihop där. Ta hand om dig. Vi ses och hörs snart.
    Edward M gillar detta
  • 2020-05-29

Anna E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vårt townhouse i Vasastaden genom Edward som verkligen uppfyllde de förväntningar på försäljningen som han gav oss. Snabbt, diskret och väldigt professionellt. Läs mer
    2020-05-29 Edward M svarar Anna E
    Tack Anna! Bra samarbete :) önskar er en härlig sommar.
  • 2020-05-24

Gunilla A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra samarbete Hjälpsam förtroendeingivande Om jag skulle sälja igen skulle jag vända mig till Christian Melki och Edward&Partners Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte