Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Edward & Partners

Edward & Partners

Karlavägen 40, 114 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 813 kunder tycker om Edward & Partners

• 2019-08-14

Tobias N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick fantastiskt professionell hjälp av Christian vid köp av lägenhet. Kommer absolut anlita honom vid eventuell framtida försäljning! Läs mer
  • 2019-08-14

Aira, Sisko, Anneli S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hej, har köpt bostad.

Christian var vänlig och saklig inom hela processen.

Jag skulle gärna anlita honom när jag en dag säljer min lägenhet.
    Rekommenderar varmt!
    Han var informativ och tog reda på de frågor jag ställde till om lägenheten. Trevligt bemötande även på kontoret med övrig persona, dvs. bra serviceanda. Läs mer
  • 2019-08-05

Natalie M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inte första gången vi anlitar Christian vid försäljning av vår bostadsrätt, men precis som första gången överträffar han våra förväntningar med sitt professionella bemötande. Läs mer
  • 2019-08-03

Michael Z skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffs ut i fingerspetsarna. Alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-07-24

Annika Elisabeth V skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte mig att sälja mitt hus i Hässelby. Han levde upp till mina förväntningar. Han var duktig, ödmjuk, kunnig, lyhörd och fick alltid snabb återkoppling. Skulle verkligen rekommendera honom och skulle gärna vilja använda honom igen vid min nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-07-08

Fanny T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt två bostadsrätter. Mycket stort engagemang och säljfokus. Kan inte annat än att vara nöjd! Läs mer
  • 2019-06-25

Thorsten S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har sålt två lägenheter i Vasastan, en femrummare och en etta. Alltid trevligt bemötande och tillmötesgående av Christian Melki. Christian har visat uthållighet och vågade visa lägenheterna flera gånger. Förväntningen var att sälja lägenheterna innan sommaren vilket Christian lyckades med. Läs mer
  • 2019-06-19

Isabelle N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en lägenhet på 24kvm på Östermalm. Christian har under hela processen varit väldigt trevlig och duktig på att uppdatera mig om processen. Jag hade kanske önskat att affären hade gått snabbare men jag förstår av omständigheterna att det tog den tid som det har tagit. I det stora hela en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-17

Hedvig S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är proffsig och väldigt trevlig.Inga säljar-manéer, bara gott arbete. Läs mer
  • 2019-06-17

Christofer J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utmärkt från start till mål. Driven och kunnig! Läs mer
  • 2019-06-02

Krystyna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har såld min lägenhet.Christian var underbar att ha med att göra och jag är mycket nöjd med hela affären. Jag kommer varmt att rekommendera honom till mina vänner Läs mer
  • 2019-06-02

Peter K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde 71kvm på Kommendörsgatan, och det var andra gången jag sålde med Christian. Återigen mycket nöjd, och trots långsam budgivning lyckades Christian få upp en enskild köpare till nivån jag var nöjd med. Hade haft en annan mäklare innan, men som inte lyckades få upp buden till rätt nivå. Återigen riktigt riktigt nöjd med Christian. Läs mer
  • 2019-05-30

Eshraque M skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Absolut en av dom bästa! Riktigt grym! Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-04-26

Lisa R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en fin lägenhet med mycket snabb affär! Allting gick otroligt smidigt och jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Anna-Lena R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabb, tillgänglig och ett bra stöd inför vårt köpt av lägenhet! Läs mer
  • 2019-04-24

Hedda B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket imponerad av Christian och hans team! Proffsigt bemötande under hela processen med mycket engagemang och professionalitet. Kommer definitivt anlita Christian igen Läs mer
  • Ellinor S

2019-04-20

Ellinor S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian hjälpte oss igenom en smidig, snabb och lyckad bostadsförsäljning! Utmärkt på alla punkter från annons och fotografering till signing. Vi rekommenderar Christian starkt! Läs mer
  • 2019-04-15

Isaac B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utmärkt service av Christian och hans team. Allt överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-14

Tora A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt,lugnt, vänligt, tillmötesgående.
    Vi köpte lägenhet på Kungsholmen direkt efter förhandsvisning.
    Kan verkligen rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-04-14

Carin R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Med ett fantastiskt bemötande och hjälp så sålde Christian min lägenhet för ett pris jag trodde var omöjligt i dagensläge. Läs mer
  • 2019-04-12

Viktor T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och blev imponerade av Christians engagemang och professionalitet genom hela processen. Vi kommer anlita honom nästa gång vi säljer lägenhet också! Läs mer
  • 2019-04-12

Magnus A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffesionell på ett lågmält och affärsmässigt sätt. Läs mer
  • 2019-04-03

Hanna-Li Z skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en etta på gärdet. Läs mer
  • 2019-04-03

Andreas T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en 1:a på Gärdet i en trög marknad! Förvånad över att det inte dök upp många spekulanter men trots detta lyckades Christian trycka upp buden till en mkt bra nivå.

Christian är om sig och kring sig vilket göra att han har oerhört bra invändningar till både säljare samt köpare. Sakkunnig och vet vad han gör, vilket skapar trygghet för samtliga inblandade.

Nöjd säljare! Läs mer
  • 2019-03-29

Simon T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastiskt proffesionell och engagerad mäklare. Bra träffsäkerhet i värdering och otroligt fint arbete med att presentera objektet. Skulle absolut vända mig till honom igen! Läs mer
  • 2019-03-22

Ylva I skrev om Edward & Partners
    Hej, köpte min bostad genom er.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Mäklaren återkopplade omedelbart om jag ställde en fråga som han inte kunde svara på. De var alltid två på visningarna, även om jag var där ensam, något som min mäklare slarvade med tyvärr.
    Hatten av för Mikael Ortolanis!!! Läs mer
  • Anna-Carin S

2019-03-21

Anna-Carin S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi köpte en fin lägenhet på Östermalm genom Magnus. Han var mycket professionell, flexibel och effektiv. Så hela processen blev mycket smidig. Vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • 2019-03-21

Karianne F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har precis köpt lgh med Christian Melki som mäklare. Har sålt och köpt några bostäder genom åren, men aldrig mött en mäklare som har känts så rätt för uppdraget som Christian. Han är så otroligt serviceminded, kunnig och otroligt ödmjuk inför vad en köpeprocess faktiskt innebär för oss kunder att gå igenom. Att han dessutom är tillgänglig och svarar direkt på alla frågor visar på hans brinnande engagemang för sina kunder.
    Vi vill ge Christian våra bästa rekommendationer!! Läs mer
  • 2019-03-20

Mohammad Y skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte en trea.
    Christian är mycket kunnig, trevlig och hjälpsam
    Bra bemötande Läs mer
  • Robert L

2019-03-19

Robert L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus ger ett mycket professionellt intryck och har varit snabb med återkoppling och hjälp i alla frågeställningar som rört vårt köp av en bostadsrätt på Norrmalm. Läs mer
  • 2019-03-19

Kristoffer B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen i mars (3rok) då vi letar efter hus. Vi kontaktade Edward&partners i slutet av februari och fick då kontakt med Christian. Vi fick ett väldigt gott bemötande och intrycket att vi blev hörda i våra önskemål och förståelse vad som var viktigt för oss. Våra förväntningar var att vi skulle kunna göra en snabb försäljning i vad som är en lite svårare marknad. Hela förfarandet från möte, fotografering, annons, visningar och avtal gick över förväntan! Snabbt smidigt och man märkte att Christian jobbade hårt för att få vår affär i lås och till ett bra pris som vi var nöjda med. Vi fick även konkreta stylingtips rum för rum, hjälp med småfix, alltid snabb återkoppling och löpande kontakt under hela tiden. Kommer absolut rekommendera om vänner ska sälja! Läs mer
  • 2019-03-18

Elias N skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket nöjd med min lägenhetsförsäljning där Magnus var mäklare! Professionell genom hela processen, tillgänglig och pålitlig! Helt enkelt en bra outcome! Läs mer
  • 2019-03-08

Lina Anna Maria W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Genom Christian har jag sålt min älskade bostad. Christian har varit oerhört proffsig längs hela processen. Han har med stor målmedvetenhet, tydlighet och struktur tagit sig an uppdraget. Han visade på otroliga förhandlingskunskaper som bidrog till fint slutresultat. Skulle varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-03-06

Thomas L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    VI sålde vår 3:a på Östermalm och fick direkt ett stort förtroende för Magnus. Han erbjöd mycket bra lösningar och var genom hela processen engagerad i vad vi kände både oss och köparna. Vår sammanfattning är att jag mycket väl vill rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-05

Adam L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Supertrevlig, hjälpsam och samt transparent mäklare! Läs mer
  • 2019-03-04

Stina Ö skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Svin nöjda! Extremt ödmjuk och hjälpsam i både försäljningsdelen och köpdelen. Kommer rekommendera till alla! Läs mer
  • 2019-03-04

Fredrik N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt seriös mäklare och bra medarbetare runt sig. Läs mer
    Edward M gillar detta
  • 2019-02-25

Johan D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastiskt engagerad och genuint service-minded person.
    Att han tog en extravisning av min lägenhet 19:30 på sin egna 30-årsdag säger det mesta.
    Bra på att återkoppla och komma med pro-aktiva lösningar.
    Skulle aldrig låta någon annan mäklare sälja åt mig, bäst i Sverige! Läs mer
  • Marieta G

2019-02-23

Marieta G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    -Jag sålde en lägenhet som pga ändringar i mitt liv kunde jag inte behålla.
    -Bättre sätt att bli bemöt på av en mäklare finns det inte : trevlig, öppen , kompetent , alltid villig att svara på frågor , tålamodig.Christian varit otroligt flexibel , anpassat sig efter mina tider( jag jobbar och har svårt att lämna jobbet , då har mäklaren hittat på lösningar ).
    - Mina förväntningar var att träffa en mäklare som är kompetent , serös, som kan sitt jobb då jag inte är så insatt i att köpa/ sälja bostad. Christian inte bara levde upp utan han var mycket mer än jag förväntade mig , var alltid när jag behövde under hela processen.
    - Allting gick så smidigt , rekommenderar Christian Melki , varmt . Skulle jag behöva hjälp av en mäklare , är Christian den jag skulle vända mig till.
    Stort tack ! Läs mer
  • 2019-02-20

Michael S skrev om Edward & Partners
    Har köpt en bostadsrätt på Wittstocksgatan och säljer en bostadsrätt på Lützengatan genom Edward & Partners.
    Kan ge dom bästa vitsord och kan varmt rekommendera
    dom. Har ett professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-20

Susanna H skrev om Edward & Partners
    Mikael Ortolanis är en utmärkt mäklare som vi samarbetat med flera gånger - och alltid varit nöjda. Läs mer
  • Shajan K

2019-02-14

Shajan K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en etta i City.
    Smidig, lugn och proffsig.
    Toppenpris och toppenprocess. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-14 Edward M svarar Shajan K
    Tack bästa, ett nöje att jobba med dig! Hoppas vi kan hjälpa dig att hitta något fint ?
    Edward M gillar detta
  • 2019-02-07

Per F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Alltid tillgänglig, mycket engagerad och positiv på ett naturligt sätt. Sätter rimliga förväntningar och stöttar väl genom hela processen. Kan absolut rekommender Magnus. Läs mer
  • 2019-02-01

Maria L skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Bra o trevlig. Kunde vara mer proaktiv i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-01-30

Helena M skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt - innan visning!
    Bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående.
    Saknade kanske viss information om huset, bl.a att det inte fanns förråd lr om man kunde komma åt innegården.
    Annars väldigt nöjd med helheten. Läs mer
  • 2019-01-21

Alex Asif S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vilka underbara mäklare / Edward & Lucas. Vi är 100% nöjda. Läs mer
  • 2019-01-17

Filippa M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabb och smidig affär av lägenhet i Vasastan. Köpte före visning. Fick snabbt svar på de frågor vi hade. Skrev kontakt samma dag som visningen hölls. Anpassningsbart. Skrev kontakt en lördagkväll 22.30. Tydlig och lugn vid avtalstecknande. Enkelt! Läs mer
  • 2019-01-15

Kamilla S skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig mäklare! Snabb på att återkoppla och är alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-15

Staffan E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Flexibel och effektiv process. Väldigt uppskattat! Läs mer
  • 2019-01-14

Kristina B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren var verkligen seriös och ingav stort förtroende , dessutom trevlig och mycket bra återkoppling till oss vilket är mycket viktigt för säljaren . Läs mer
Christian Melki
Edward Melki