Edward & Partners

Karlavägen 40, 114 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 840 kunder tycker om Edward & Partners

• 2019-11-30

Tommie F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Lugnt och trevligt bemötande med en smidig avtalshantering. Läs mer
  • 2019-11-27

Maryam Bahar T skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag kom först i kontakt med Edward gällande vår försäljning, då han inte var i Sverige så rekommenderade han mig, sin kollega Magnus!
    Vi sålde vår våning i stan med Magnus!
    Bästa service & bemötande fick vi!
    Svarande på våra tusentals frågor dygnet runt!
    Alltid lugn, trevlig, och har all info i huvudet!
    Med andra ord påläst!
    Kommer garanterad sälja/köpa med honom igen!
    Rekommenderar 100% Edward & partners!

Tack Magnus! Läs mer
  • 2019-11-21

Therés E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Lugn, trygg och påläst. Var väldigt smidigt att köpa lägenhet med Christian! Läs mer
  • 2019-11-18

Azar A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi har köpt ett hus av er och han visade huset. Han var jätte snäll för han körde oss från T centralen till huset. Vilket betyder mycket för oss. I andra länder mäklare kör köpare till alla hus som skall visas men inte här. Han svarade på alla frågor. Jätte bra mejl kontakt hade bi Läs mer
  • Omid A

2019-11-17

Omid A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    En väldigt proffesionell och i mitt tycke, ärlig mäklare. Jobbade hårt för att få allting gjort på ett korrekt sätt och väldig informativ. Läs mer
  • Johan L

2019-11-12

Johan L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi köpte en 3a på Kungsholmen. Vi blev bemötta väldigt proffesionellt och kände oss trygga genom hela processen. En ärlig och uppriktig mäklare som vi gärna kommer anlita framöver. Läs mer
  • 2019-11-11

Elias K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian fick ett uppdrag att hitta den rätta köparen till vårt unika objekt och gjorde helt galant! Rätt köpare och rätt pris. Väldigt nöjda är vi! Läs mer
  • 2019-11-07

Kristoffer P skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, lugn, förestående och snabb respons. Läs mer
  • 2019-11-07

Johan N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra påläst både på föreningen och bostaden och kunde svara snabbt och enkelt på alla frågor.
    Smidig och enkel kontraktskrivning utan problem. Läs mer
  • Daniel H

2019-11-07

Daniel H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår 2a i Birkastan med Christian. Lägenheten såldes off Market, dvs innan den lades ut på Hemnet eller kommande lägenheter. Ett par bilder och videos på deras Instagram kanal gjorde så att flera hörde av sig. Christian är professionell, snabb kunnig. Lägenheten såldes dyrt och vi kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-11-06

Sanja B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi köpte och vår lägenhet från Christian, och sålde samma lägenhet därefter via Christian byrå.

Vår upplevelse och Christian och hans kollegor är att de håller en väldigt hög nivå av service och kunskaper inom branschen vilket får en som kund att känna sig trygg. De vet vad de gör och de gör det bra! Läs mer
  • 2019-11-06

Enkido B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har sålt vår lägenhet via Christian Läs mer
  • Raber A

2019-10-28

Raber A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fenomenal insats av teamet på Edward & Partners, inte minst av ansvarig mäklare. Hade högt ställda förväntningar på Christian då jag vet att han är duktig. Christian levererade utöver dessa högt ställda krav och gjorde så med fingertoppskänsla. Otroligt bra kommunikation genom hela processen från ax till limpa vilket fick oss som säljare att känna oss trygga. Christian hade ett duktigt team som jobbade fantastiskt med att förmedla vår lägenhet. Lämnar gladeligen mina allra varmaste rekommendationer till att du ska anlita Edward & Partners och inte minst Christian Melki. Enastående insats! Läs mer
  • MTO Bilcenter

2019-10-28

MTO Bilcenter skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag och min man köpte ett hus via Magnus och vi är extremt nöjda med hans service, han får saker gjort och är väldigt noga genom hela processen! Läs mer
  • 2019-10-28

Sara G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är trevlig och tillmötesgående. Han är tillgänglig oavsett tid och återkopplar snabbt. Kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare och vi är väldigt nöjda med vår bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-10-26

Linda B skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Vi sålde vårt hus. Väldigt bra bemötande. Vi är nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-10-24

Stefan E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian gav direkt ett proffsigt och förtroende ingivande intryck.
    När jag ringde honom och bad honom att kontakta säljaren om ett acceptabelt pris så utförde han min önskan och återkom med ett konkret och rakt besked.
    Jag kan rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-10-24

Alexander A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt en 3:a i Norra Tornen.
    Fick ett väldigt professionellt bemötande.
    Täta och bra återkopplingar.
    Kommer anlita Christian även nästa gång jag ska sälja min bostad. Läs mer
  • 2019-10-17

Simeon K skrev om Edward & Partners
    Pleasant experience!
    Huge recommendations
    100/100 Läs mer
  • 2019-09-29

Ludvig E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt enkelt att samarbeta med och proffsig. Läs mer
  • Jessica L

2019-09-28

Jessica L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Idungatan 6a
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Christian Melki var tillgänglig och hjälpsam under hela processen. Vi kommer själva att vilja anlita honom vid kommande försäljningar. Läs mer
  • 2019-09-01

Francesca B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Efficient, professional, fast communication and sales driven. Thank you for selling our apartment, we would highly recommend Christian and his team. Läs mer
  • 2019-08-22

Andrea A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är andra gången vi har med Christian att göra. Först som köpare och nu som säljare av en 2:a i innerstan. Christian är proffsig i sin rådgivning från första början, och var väldigt mån om att vi skulle känna oss nöjda med affären.
    Hoppas på att göra fler affärer tillsammans framåt! Läs mer
  • Dharamvir S

2019-08-22

Dharamvir S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag fick en väldigt bra kontakt med Christian från dag ett och kände mig trygg med att ha honom min mäklare.
    Jag träffade många olika mäklare men kände att Christian var den som såg saker och ting från mitt perspektiv och ville verkligen hjälpa mig.
    Tack så hemskt mycket! Läs mer
  • 2019-08-22

Patrik K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väl mött av mäklare med en skön och förtroendeingivande stil. Läs mer
  • 2019-08-20

Byron Arana L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Perfekt som mäklare! Noggrann och hjälpsam. Svarade på alla frågor Läs mer
  • Yegane N

2019-08-19

Yegane N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi är återkommande kunder och har gjort många affärer ihop, både köpt och sålt objekt (både i Sverige och i Spanien). ;)

Kika gärna på deras härliga objekt även i Spanien, finns många fina lägenheter och hus till försäljning där. ;)

Vi rekommenderar Edward & Partners varmt till er som funderar på att sälja eller köpa ett (eller flera) objekt. Lycka till!

Varma hälsningar
    Yegane Läs mer
  • 2019-08-14

Tobias N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick fantastiskt professionell hjälp av Christian vid köp av lägenhet. Kommer absolut anlita honom vid eventuell framtida försäljning! Läs mer
  • 2019-08-14

Aira, Sisko, Anneli S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hej, har köpt bostad.

Christian var vänlig och saklig inom hela processen.

Jag skulle gärna anlita honom när jag en dag säljer min lägenhet.
    Rekommenderar varmt!
    Han var informativ och tog reda på de frågor jag ställde till om lägenheten. Trevligt bemötande även på kontoret med övrig persona, dvs. bra serviceanda. Läs mer
  • 2019-08-05

Natalie M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inte första gången vi anlitar Christian vid försäljning av vår bostadsrätt, men precis som första gången överträffar han våra förväntningar med sitt professionella bemötande. Läs mer
  • 2019-08-03

Michael Z skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffs ut i fingerspetsarna. Alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-07-24

Annika Elisabeth V skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte mig att sälja mitt hus i Hässelby. Han levde upp till mina förväntningar. Han var duktig, ödmjuk, kunnig, lyhörd och fick alltid snabb återkoppling. Skulle verkligen rekommendera honom och skulle gärna vilja använda honom igen vid min nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-07-08

Fanny T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålt två bostadsrätter. Mycket stort engagemang och säljfokus. Kan inte annat än att vara nöjd! Läs mer
  • 2019-06-25

Thorsten S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har sålt två lägenheter i Vasastan, en femrummare och en etta. Alltid trevligt bemötande och tillmötesgående av Christian Melki. Christian har visat uthållighet och vågade visa lägenheterna flera gånger. Förväntningen var att sälja lägenheterna innan sommaren vilket Christian lyckades med. Läs mer
  • 2019-06-19

Isabelle N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en lägenhet på 24kvm på Östermalm. Christian har under hela processen varit väldigt trevlig och duktig på att uppdatera mig om processen. Jag hade kanske önskat att affären hade gått snabbare men jag förstår av omständigheterna att det tog den tid som det har tagit. I det stora hela en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-17

Hedvig S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är proffsig och väldigt trevlig.Inga säljar-manéer, bara gott arbete. Läs mer
  • 2019-06-17

Christofer J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utmärkt från start till mål. Driven och kunnig! Läs mer
  • 2019-06-02

Krystyna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har såld min lägenhet.Christian var underbar att ha med att göra och jag är mycket nöjd med hela affären. Jag kommer varmt att rekommendera honom till mina vänner Läs mer
  • 2019-06-02

Peter K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Sålde 71kvm på Kommendörsgatan, och det var andra gången jag sålde med Christian. Återigen mycket nöjd, och trots långsam budgivning lyckades Christian få upp en enskild köpare till nivån jag var nöjd med. Hade haft en annan mäklare innan, men som inte lyckades få upp buden till rätt nivå. Återigen riktigt riktigt nöjd med Christian. Läs mer
  • 2019-05-30

Eshraque M skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Absolut en av dom bästa! Riktigt grym! Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-04-26

Lisa R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpt en fin lägenhet med mycket snabb affär! Allting gick otroligt smidigt och jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Anna-Lena R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabb, tillgänglig och ett bra stöd inför vårt köpt av lägenhet! Läs mer
  • 2019-04-24

Hedda B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket imponerad av Christian och hans team! Proffsigt bemötande under hela processen med mycket engagemang och professionalitet. Kommer definitivt anlita Christian igen Läs mer
  • Ellinor S

2019-04-20

Ellinor S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian hjälpte oss igenom en smidig, snabb och lyckad bostadsförsäljning! Utmärkt på alla punkter från annons och fotografering till signing. Vi rekommenderar Christian starkt! Läs mer
  • 2019-04-15

Isaac B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Utmärkt service av Christian och hans team. Allt överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-14

Tora A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt,lugnt, vänligt, tillmötesgående.
    Vi köpte lägenhet på Kungsholmen direkt efter förhandsvisning.
    Kan verkligen rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-04-14

Carin R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Med ett fantastiskt bemötande och hjälp så sålde Christian min lägenhet för ett pris jag trodde var omöjligt i dagensläge. Läs mer
  • 2019-04-12

Viktor T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och blev imponerade av Christians engagemang och professionalitet genom hela processen. Vi kommer anlita honom nästa gång vi säljer lägenhet också! Läs mer
  • 2019-04-12

Magnus A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Proffesionell på ett lågmält och affärsmässigt sätt. Läs mer
  • 2019-04-03

Hanna-Li Z skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en etta på gärdet. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki