Edward & Partners

Edward & Partners

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare!

Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig.

Vi vet att förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär ligger i personligt engagemang, gedigen marknadskännedom, en anpassningsbar process och öppen kommunikation mellan alla parter i hela förmedlingsprocessen. Sedan 2008 har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket engagemang och en strävan att alltid göra det mesta möjliga av fastighetsaffären.

Kontakta oss när du vill ha en fastighetsmäklare som ger dig lite mer än andra mäklare.

Läs vad 1233 kunder tycker om Edward & Partners 2

2022-08-07 Verifierad kund
    Christian ger ett professionellt och kunnigts bemötande. Vi anlitade Christian för försäljningen av vår lägenhet under Q2 2022, vilket visade sig vara en utmanande tid att sälja lägenhet givet vikande ekonomi och stigande räntor. Christian hanterade överlag situationen bra och vi blev tillslut nöjda med det pris vi fick. Ser viss förbättringspotential i att proaktivt tänka igenom olika scenarion och strategier inför gemensamma samtal för att ge ett ännu mer förberett och rappt intryck.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Christian var tillmötesgående och flexibel. Han är väldigt trevlig!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Sakkunnig, balanserad och tydlig
    2022-06-17 Verifierad kund
    Positiv och hjälpsam .
    Trevlig sommar.
    Vänligen
    Ulla och Björn Barkman
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket hög servicenivå och energi!
  • skrev om Edward & Partners
    2022-06-12 Spontant omdöme
    En snabb visning av lägenheten. Träff för handpenningen
    Därefter försvann mäklaren o lämnade bara över allt till en assistent. Kändes nonchalant
    Skulle velat att han fullföljde hela affären och kollade av att allt blev bra till slutet på affären
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffsig och trygg från start till slut. Rekommenderas varmt och vi återkommer säkert i framtiden igen!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevlig och rak. Engagerad. Inger förtroende. Vi fick det pris för lägenheten som vi förväntat oss. Vi är mycket nöjda med mäklaren.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Beyond experience and thorough knowledge of the process, Christian has personal qualities of focus and judgement which allow him to make things happen, and in just the right way. Thus, he really can produce an exceptional outcome. He is one of the most highly performing people with whom I have ever had the pleasure of working. The bottom line is that we would not have had such a successful outcome if someone other than Christian had been handling the process.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Very professional. Energetic, focussed and knowledgable.
    Honest, authentic and personable.
    It is obvious that he is not only good at what he does, but that he enjoys it as well.
    From day one to the sale, he was on task, engaged, communicating clearly and going above and beyond to do what was necessary to accomplish the desired outcome.

I recommend him very highly.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Duktig och professionell genom hela processen!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Christian är en av de bästa mäklarna som jag träffat. Jag valde Christian eftersom att han är driven, engagerad men framförallt transparent med bra framförhållning
    • Lidingö
    2022-05-30 Verifierad kund
    Friendly, fair, and open discussions throughout the process, with timely responses to inquiries. Very solution-oriented!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Christian är ödmjuk, snabb, tillmötesgående och ärlig.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Så trevlig och ärlig. Mjuk i sitt sätt och lyssnar.
    • Lidingö
    2022-05-28 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Edward som skötte försäljningen av vår bostad på ett mycket professionellt sätt i en relativt tuff marknad.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Really good mäklare, we bought our flat with him and are happy with his work and the way he handled it. Clear communication and transparent with next steps.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Christian är en driven och engagerad mäklare som lever och andas yrket. Har både köpt och sålt med Christian. Skulle anlita honom igen alla dagar i veckan.
    • Södermalm
    2022-04-23 Verifierad kund
    Superbra kille som såg till att alla va glada över affären. Rekommenderas starkt
    2022-04-19 Verifierad kund
    Edward är superbra. Lyhörd, snabb, noggrann och proffsig. Har använt mig av honom både för att köpa och sälja. Snabba smidiga affärer! Rekommenderar honom varmt!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Hela affären var snabb och effektiv vilket var en trevlig överraskning för mina förväntningar
    2022-04-02 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Edward & Partners, mötte och slog mina förväntningar. Dem hjälpte till med allt från fönsterputs till flyttstädning.

Supernöjd!
    • Norrmalm/City
    2022-03-31 Verifierad kund
    Proffsig och smidig underhandsförsäljning med träffsäker matchning av köpare. Resultat över förväntan.
    • Norrmalm/City
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande utan att det var säljflåsigt. Prosessen var smidig och jag fick ett stort förtroende för Edward med kollegor. Jag är mycket nöjd.

/Peter
    2022-03-27 Verifierad kund
    Christian håller en mycket bra servicenivå!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare, som levererar
    2022-03-18 Verifierad kund
    Supernöjd med Christian som både varit väldigt professionell, lyhörd och sett till att styla och sälja lägenheten till jättebra pris! Rekommenderar skarpt!
    2022-03-16 Verifierad kund
    Trevlig är bemötande och kämpade hårt för att sälja lägenheten.
  • Michael G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners
    2022-03-15 Verifierad kund
    Faktiskt andra gången vi köper lägenhet av Edward Melki och vår förra bodde vi i 7 år och var så otroligt nöjda med både själva affären och bemötandet. Den andra lägenheten hjälpte han till att göra det så smidigt som möjligt för oss, som vi inte skulle kunna få hos annan mäklare. Vi är väldigt nöjda med Edward och rekommenderar honom varmt!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Trevlig och inkännande, gick alltid att få tag på.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd. Jag har köpt via Christian tidigare och mitt val av mäklare var därför självklart. Christian är mycket kompetent och proffsig men också en väldigt trevlig och lättillgänglig. Han får de bästa rekommendationer. /Liz
    2022-03-01 Verifierad kund
    Christian is a very friendly and professional broker. We really enjoyed working with him.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Edward hittade den perfekta lägenheten för oss och hade stor förståelse för vår situation, löste alla behov på ett bra sätt och allt gick mycket smidigt.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Edward var snabb, det effektiv och väldigt proffsig igenom hela processen..
    2022-02-06 Verifierad kund
    Allt gick enligt plan med bra och tydlig kommunikation samt genomförande av affären.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Mycket lugnt och proffsigt bemötande. Genom saklig information hjälpte Christian mig som köpare att bli trygg i min min affär.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, och tog sig alltid tid att svara på de frågor jag hade. Förstående för mina behov kring försäljningen.

Christian kom med ett bra upplägg för hur vi skulle kunna få till en så bra affär som möjligt.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt via Edward och han har alltid levererat maximalt!
    En mäklare som har en unik förståelse för affären och sätter extremt höga mål. För oss är Edward nummer 1.
    2022-02-01 Verifierad kund
    The real estate agent clearly exceeded expectations, fantastic work!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Jag har använt mig av Edward och partners ett flertal gånger vid både köp och försäljning. De är utan tvekan den bästa mäklarföretaget i stockholm. Det är inte bara mäklarna som imponerar utan allt från assistenter till fotografer. De är lyhörda och överträffar alltid mina förväntningar.. Trots att jag vet vad jag kan förvänta mig av tidigare erfarenhet så lyckas de gång på gång överträffa mina höga krav. Edward själv uppvisar en ödmjukhet och lugn som imponerar. Jag har aldrig träffat en mer målinriktad mäklare som tar sig an uppgiften med 100 procent och alltid är hängiven hela processen. Jag kan varmt rekommendera dem och skulle utan tvekan vara referens. Tack för att ni finns och alltid satt mig som kund i första rummet.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig mäklare!
  • Christoffer H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners
    2022-01-18 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och fick ett riktigt bra pris. Kunde inte varit mer nöjd.
    2022-01-06 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande från båda ändarna av försäljningen dvs redan från första mötet till avtalsskrivningen. Utöver bemötandet är jag väldigt nöjd med hanteringen och i förlängningen utfallet av försäljningen. När det blir dags att flytta igen ringer jag Edward.

Tack!
    • Birkastan
    2021-12-30 Verifierad kund
    Lugn, erfaren och kompetent. Svarade faktabaserat på de frågor vi hade i samband med köpet. Sammantaget ett seriöst intryck som skapade ett stort förtroende.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Mycket personligt och mycket bra kunskap om marknaden. Han har en otroligt bra service känsla i det han gör. Han skötte allt mycket professionellt och snyggt. Vi är mycket tacksamma för hans fantastiska personliga engagemang i vårt bostadsköp.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffessionellt bemötande. Lyhörd för våra önskemål. Snabb affär med bättre pris för vår bostad än vi hade förväntat oss.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Selling can be stressful, but Christian made it all very easy and smooth for us, and we really felt we were in good hands with him. He was very knowledgeable, communicative and supportive throughout the whole process.
    2021-11-15 Verifierad kund
    En mäklare som gjorde en snabb affär till ett tillfredställande pris. Rekommenderar!
    2021-11-09 Verifierad kund
    Kompetent och gott grepp om marknaden. Hans hanterande var mycket proffsigt och effektivt hela vägen, allt var smidigt och resultatet blev över förväntan.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Jag kan rekommendera en professionell mäklare som gav mig mer än jag hade förväntat mig.