Edward Melki
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Edward att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 161 kunder tycker om Edward Melki

• Louise E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpte via Edward Melki och processen gick smidigt. Läs mer
  • Henrik W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, lugn och ständigt kontaktbar. Läs mer
  • Maria S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki på Edward & Partners får min högsta rekommendation. 10 av 10!

- Sålt bostad med högsta kvadratmeter pris på Östermalm.

- Mycket trevliga & hjälpsamma - Proffesionella

- Bra affär

- Mycket lyckad affär! Läs mer
  • Jörgen G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har köpt en lägenhet I Vasastan I Stockholm. Edward har fungerat mycket väl på ett professionellt och trevligt sätt i kontakterna mellan oss och säljaren Läs mer
  • Marie E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Dålig återkoppling och kommunikation under processen Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har både köpt lägenhet och sålt villa via Edward & partner. Seriöst ifrån början till slut. Hans personal är hjälpsamma och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Fam Welin - Dahlberg Läs mer
    Edward M gillar detta
  • Tor-Leif I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra o smidiga samt korrekta
    Trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • Fredrik L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki, en driven och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Charlotta B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Köpt lgh. De var dåliga på att återkomma, dåliga på att svara på frågor (fick tfn-nummer och fick själv lösa det) Läs mer
  • Anders H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket proffsig och seriös från början av affären till slutet på affären. Läs mer
  • Tobias N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Som fastighetsmäklare är Edward lyhörd, professionell och aktiv. Han jobbar målmedvetet för att inte bara uppnå utan även överträffa kundens förväntningar med känsla av hög integritet. Kommer utan tveka anlita Edward igen. Läs mer
  • Per G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi valde initialt att gå med en annan mäklarbyrå. Det var ett stort misstag då förväntningarna på engagemang och tillgänglighet saknades. Vi kom i kontakt med Edward&Partners på rekommendation av vän. Det visade sig vara ett lyckokast! Ett sådant engagemang och vilja att hjälpa till har vi sällan sett. Det blev en lyckad affär för alla parter, proffsighet och tydlighet genom hela affären gjorde att vi som säljare kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Edward&Partners till den som vill ha en engagerad och tillgänglig mäklare som får till en lyckad affär! Per med familj Läs mer
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Detta var min andra affär via Edward som nu hjälpte oss att mäkla en fin nyproducerad lägenhet i Liljeholmens Centrum. Edward gjorde ett strålande jobb med försäljningen, allt från att sy ihop en bra styling firma till snabb slutförhandling med bra köpare.

Edward utmärker sig genom att vara personlig och att lyssna in alla parter. Han ger ett kompetent intryck och det märks att han är erfaren. Efter att ha pratat endel med honom märks det att han älskar sitt yrke! Han lägger alltid den tiden som behövs för varje person och uppgift och det kan förklara att han är så omtyckt!

Stort plus också för att han vid avslutad affär var mån om att alla fick den hjälpen de behövde - genom bland annat tips till köparen på bankkontakt, möbler mm mm

Proffsigt, bra affär, tryggt och en mkt trevlig upplevelse! Läs mer
  • Viktor N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Snabbt & smidigt! Proffesionellt & bra! Läs mer
  • Jeffrey S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en duktig och professionell mäklare. Mycket bra! Läs mer
  • Sebastian B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward gjorde ett mycket vänligt och förtroendeingivande intryck från första stund. Jag valde Edward som mäklare på grund av att han mindes mig från en privat visning, som han haft med mig, mer än tre år tidigare! Edward och också Christelle, som koordinerade processen var mycket professionella från start till mål och hade alltid ett vänligt bemötande! Sebastian Läs mer
  • Adam W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en grym mäklare. Pålitlig, proffsig och levererar alltid! Kommer definitivt anlita honom igen nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • Kristoffer S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket professionellt och bra bemötande. En mäklare jag gärna använder igen. Läs mer
  • Emile L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är bra och skötte försäljning felfritt! Läs mer
  • Damir S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Bra och snabba! Professionellt samarbete som ledde till snabb försäljning. Läs mer
  • Frida R
    Frida R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare som har känsla, ett genuint engagemang, drivkraft och det lilla extra. Läs mer
  • Michaela E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och smidigt allt från början till slut av försäljningen. Läs mer
  • Gabi G
    Gabi G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    trevligt bemötande myket kunnade i båda köp och sälje av lägeheter i profsigt sett vi tycker att edwart o partnes är absulot nr.ett i stockholm. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag har sålt mina två senaste bostäder genom Edward & Partners och är supernöjd. Båda gångerna har Edward på ett lugnt och tryggt sätt skött mina bostadsaffärer. Det finns få mäklare som verkligen agerar för att både kund och köpare ska känna sig nöjda, men det gör Edward. Rekommenderar alltid honom och hans byrå till mina nära och kära och så även till er där ute! Läs mer
  • Jacob W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward & Partners är mycket professionella och enkla att ha att göra med. Skulle varmt rekommendera personer att använda dem. Läs mer
  • Gabriel H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Professionell och korrekt med säljare som köpare. Läs mer
  • Niclas L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Intresserad, engagerad och driven! Vi är jättenöjda. Läs mer
  • André B
    André B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Anlitade Edward Melki på rekommendation av en bekant som i sin tur levde upp till ryktet som stans vassaste mäklare. =) Att dessutom ha och göra med en otroligt engagerad och serviceinriktad koordinator kryddade kundupplevelsen ytterligare. Tack! Läs mer
  • Jonna E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward mäklade vår lägenhet i vasastan under januari 2016. Han visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen, från värdering fram till avslutad försäljning. Läs mer
  • Ersin Y skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag vill tacka Edward och alla på Edward Partners för en utomordentlig bra service och proffsigt utförande i samband med försäljningen av min bostad. Läs mer
  • Alexander R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi är supernöjda med hur Edward på Edward o partners har skött försäljningen av vår hus i Hässelby villastad.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!

Alexander och Sara Läs mer
  • Marcus S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    väldigt proffsigt från första möte till avslut Läs mer
  • Viveca Och Mats E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket vänligt och professionellt bemötande när vi var på visning av lägenhet och därefter köpte den. Läs mer
  • Moyse H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Fokuserad, tillgänlig och trevlig! Läs mer
  • Katarina K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Engagerad, effektiv och trevlig mäklare. Läs mer
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Otroligt fin service från första samtalet till skrivet kontrakt. En mäklare som bryr sig lika mycket om förtroende och känsla hos kunden som för objektet.
    Med pricksäkerhet har Edward hittat två av våra drömlägenheter och även sålt åt oss. Därmed är han också det självklara valet av mäklare till nästa gång! Läs mer
  • Leah A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward och hans team har varit oerhört hjälpsamma och trevliga under hela vår process. Skulle definitivt rekommendera Edward & partners! Läs mer
  • Aprilia B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward sålde precis vår lägenhet i vasastan ooch vi är väldigt nöjda med bemötandet och den professionella servicen som vi fått av edward och hans kollegor. Det är andra gången vi har sålt med edward och vi skulle absolut använda honom igen och inte minst rekommendera till vänner. Läs mer
  • Daniel B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har sålt med Edward två gånger och är lika nöjda båda gångerna. Han är proffsig och ärlig. Han hjälper oss även nu efter att hitta ett nytt boende och ringer oss när han tror han har något vi skulle gilla.
    Jag kan verkligen rekommendera Edward om man vill ha en proffsig mäklare.
    //Daniel Läs mer
  • Ba R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt, personligt och service minded bemötande och utförande av uppdraget (Mäklare vid försäljning av bostadsrätt)

Företaget och Edward överträffade mina förväntningar I alla aspekter och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Chris S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward på "Edward Partners" har precis sålt min lägenhet på Fridhemsplan. Jag är super nöjd med deras service samt samarbetet. Läs mer
  • Sebastian D skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, personlig och trevlig Läs mer
  • Luiza J
    Luiza J skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Superproffsig mäklarbyrå - min lägenhet såldes fort och för mer än jag vågat hoppats på. Överträffade alla förväntningar!! Rekommenderar Edward som mäklare alla gånger. Läs mer
  • Andreas R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Har både köpt och sålt lägenhet via Edward och måste säga att jag är jättenöjd.
    Proffsigt bemötande och hjälp genom hela processen. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • arvid a skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Edward & Partners, med fastighetsmäklaren Edward Melki. Vi måste säga att vi är glatt överraskade över hans försäljning av vår bostad. Edward är en väldigt engagerad och noggrann mäklare, han håller vad han lovar och presterar lite till än det. Edward är en otroligt skicklig säljare och vi imponerades mycket av hans talang. Vi är kunder som både är köpare och säljare och känner oss mycket trygga med det. Bakom Edward står det även en duktigt och professionellt team, såsom fotograf och stylist, med mer. En mäklare ska enligt oss överraska med positivt resultat, vilket Edward gjorde. Trots Edwards fullspäckade schema, var han alltid tillgänglig. Vi kände oss aldrig utelämnade under processen. Vi har rekommenderat Edward varmt till alla våra kontakter och vi kommer definitivt att vända oss till Edward nästa gång vi säljer (eller köper). Ska ni anlita en fastighetsmäklare så väljer ni Edward, ni kommer inte att ångra er! Hälsningar Yegane & Arvid Läs mer
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag och min fru köpte en lägenhet genom Edward Melki och är mycket nöjda över hur affären sköttes. Ett trevlig och proffsigt bemötande samt att återkopplingen var väldigt bra hela vägen från "start till mål".

Vi kommer att använda oss av Edward när det är dags för oss att sälja om några år.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jakob K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward på Edward och Partners sålde vår lägenhet belägen i Norrmalm, Stockholm. Lägenheten såldes innan visning till ett pris vi var mer än nöjda med. Vi var helt enkelt mer än nöjda med den service vi fick. Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi skulle rekommendera Edward till alla som ska sälja sin lägenhet. Han var trevlig, professionell och väldigt duktig. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Cecilia K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki sålde min lägenhet med stort engagemang och väldigt trevligt bemötande mot sina kunder, köpare såväl som säljare! Läs mer
  • Karl-johan I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi kan verkligen rekommendera Edward Melki och Edward & Partners. Edward och hans team har genom tydlighet, hårt arbete och extrem professionalism agerat och levererat i samtliga delar av processen, från vårt första möte till påtecknat avtal. Vi kommer definitivt använda oss av Edward och Edward & Partners vid nästa försäljning. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki