Edward Melki
Registrerad mäklare sedan 2005-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2012-08-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 180 Läs vad Edward Melki

• Helena K sålde sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-08-04

2:a
    Super nöjd med servicen jag blev bemött av Edward och hans team när dem sålde min lägenheten, snabba och professionell. Läs mer
  • Ritu S
    Ritu S köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-07-06

Råsunda
    Jätte smidigt process och hjälpsam. Som en Första gång köpare hade jag mycket funderingar och fick hjälp med allt Läs mer
  • Anneli F köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-06-12

Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av innerstadslägenhet. Läs mer
  • Fredrik W köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-06-10

Östermalm
    Köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Mycket trevligt och jordnära bemötande. På grund av Coronatider blev det kanske lite av en köpares marknad, till säljarens förtret, men Edward jobbat hårt för att få till en affär och i slutändan blev vi alla nöjda.

Ur denna situation blev det tydligt att Edward är mycket lösningsorienterad och målinriktad. Läs mer
    2020-06-11 Edward M svarar Fredrik W
    Tack för den fina Recon, önskar dig en härlig och skön sommar! Hälsa farsan :)
  • Naemi C köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-06-05

Solna
    Edward var mycket hjälpsam, flexibel och trevlig! Det blev en snabb affär men mycket positiv! Har ingenting negativt att anmärka på alls, bara positivt! Läs mer
    2020-06-06 Edward M svarar Naemi C
    Tack Naemi!! Hoppas ni får skapar många fina minnen ihop där. Ta hand om dig. Vi ses och hörs snart.
    Edward M gillar detta
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-05-29

4:a
    Vasastan
    Vi sålde vårt townhouse i Vasastaden genom Edward som verkligen uppfyllde de förväntningar på försäljningen som han gav oss. Snabbt, diskret och väldigt professionellt. Läs mer
    2020-05-29 Edward M svarar Anna E
    Tack Anna! Bra samarbete :) önskar er en härlig sommar.
  • Lena R köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-05-20

Kungsholmen
    Bra, snabb och proffsig. Vi är mycket nöjda med vår affär. Läs mer
  • Andrés M köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-05-13

Snabb och effektiv mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Annika N köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-05-06

Proaktiv & professionell i hela processen. Alltid tillgänglig! Läs mer
  • Carl N köpte sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

2020-05-06

Östermalm
    Mycket bra hantering av vårt bostadsköp. Läs mer
    2020-05-06 Edward M svarar Carl N
    Tack Carl! Lycka till med renoveringen.

Andra mäklare hos Edward & Partners

Christian Melki