Edward Melki

Edward Melki

Edward Melki är mäklare på Edward & Partners

Edward Melki har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Edward Melki har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-08 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.8. Edward Melki har haft 70 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-01

Läs vad 199 Läs vad Edward Melki

• 5:a
    • 143.0 m²
    • Kungsholmen
    2021-02-22
    Trevlig och kompetent. Professionell, svarade alltid snabbt och var alltid tillgänglig.
    • 5:a
    • 143.0 m²
    • Kungsholmen
    2021-02-15
    Jag har köpt tre bostäder av Edward de senaste 10 åren och varit lika nöjd varje gång. Edward ger ett professionellt bemötande och vill få samtliga parter nöjda. Edwards arbetar långsiktigt och har därigenom lyckats etablera ett stort nätverk.
    • 69.0 m²
    2021-02-05
    Jag har sedan många år hört att Edward Melki är Stockholms bästa mäklare. Därför var det naturligt att ta kontakt med honom och hans medarbetare på Edward & Partners när jag skulle sälja min fina lägenhet i Vasastan. Hela samarbetet var väldigt lyckat från första mötet ändå tills jag skrev på säljkontraktet. De var proffsiga, hjälpsamma och noggranna med att så många potentiella köpare som möjligt fick se och chans till att intressera sig för just min lägenhet.
    Rekommenderar med glädje Edward och hans team till alla som går in säljartankar.

/ Jacob
    • 47.0 m²
    2021-02-01
    Professionell hantering rakt igenom - väldigt nöjda.
    • 47.0 m²
    2021-01-25
    Grymt bra, otroligt imponerad av Edwards arbete med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas starkt!
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    2021-01-23
    Köpt lägenhet; genomgående professionellt bemötande och utförande.
    • 3:a
    • 55.0 m²
    2021-01-12
    Snabb återkoppling via mejl och telefon.
    Service minded och proffsiga.
    • 2.5:a
    • 63.0 m²
    2020-12-14
    Edward och hans team på Edward och Partner har uppfyllt vår förväntningar och den service man som köpare önskar.
    Bra kommunikation och snabbt agerande gjorde detta möjligt för oss vilket vi ser otroligt positivt på.
    • 59.0 m²
    2020-12-11
    Jag köpte lägenhet av Edward och är mycket nöjd med hans insats. Edward gav det lilla extra för att få igenom köpet för att få både mig som köpare och säljare nöjd. Som mäklare är Edward mycket trevlig och lugn i sitt bemötande, definitivt en av de mest genuina mäklarna på Stockholms marknad.
  • Jakob H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners
    • 1:a
    • 27.0 m²
    2020-12-06
    Jag var tvungen att sälja min lilla etta på Östermalm. Köpte den för ett halvår sedan.

Köpte på en hög nivå och var lite orolig att inte få tillbaka köpeskillingen.

Men efter samtal med Edward och tips kring styling så gick vi ut på Hemnet. Det tog 24h och kontrakt var skrivet på en bra nivå.

Det var min andra försäljning via Edward och är mycket nöjd med säljprocessen även denna gång.