Edward Melki

Edward Melki

Edward Melki är mäklare på Edward & Partners

Edward Melki har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Edward Melki har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-08 och har fått 213 omdömen med ett betyg på 4.8. Edward Melki har haft 71 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 213 Läs vad Edward Melki

2021-08-18
    Mycket personligt, mycket bra förklarat , har en otroligt bra service känsla i det han gör, fick känna oss mycket uppskattat. Skötte allt mycket professionellt, känslofylld och snyggt. Vi är mycket tacksamma för hans fantastiska personliga engagemang i vårt bostad köp.
    2021-06-24
    Helt underbar ! Serios Förtroende-ingivande. Pålitlig. Fantastisk. . Proffsig! Båst i hela världen!
    Rekommenderas Varnt 100%
    2021-06-24
    Otroligt smidig process och bra jobbat av Edward!
    2021-05-31
    Edward var extremt proffsig från start till mål , 5+!
    2021-05-06
    Jag köpte en lägenhet av Edward nu i April och är verkligen jättenöjd. Det kom till ett rimligt pris för både parter. Han hade snabb respons och verkade engagerad i försäljningen!
    2021-04-12
    Proffsigt bemötande hela vägen!
    2021-04-03
    Sålda en 2:a i Vasastan.

Den största styrkan är dock Edwards förmåga att lyssna och förstå säljarens och köparens sidor. Och sedan göra det yttersta för att sy ihop affären.

Edward med teamet hanterade försäljningen väldigt bra. Flexibelt arbetssätt som anpassar sig till kunderna. Tillgängligheten på topp!

Fick även hjälp med styling och bilderna blev super snygga.

Rekommenderas till alla som vill maximera sin försäljning och göra det med en positiv känsla.
    2021-03-29
    Köpare. Sakligt proffsigt och påläst på objektet.
    2021-03-28
    Edward och hela hans team på Edward & Partners har varit väldigt proffsiga och tillmötesgående genom hela vår process.
    Känndes tryggt och ordnat och medförde en väldigt framgångsrik och smidig process. Vi kan varmt rekommendera Edward och hans team till andra som avser sälja våningar i Stockholms innerstad. / Jens & Susanne
    2021-03-10
    Allt va super! Bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Vi kommer definitivt hörs av oss inför nästa flytt 🙌🏽