Läs vad 193 Läs vad Edward Melki

• 2021-01-12
    Snabb återkoppling via mejl och telefon.
    Service minded och proffsiga.
    Lotta D
    • 3:a
    • 55.0 m²
  • 2020-12-14
    Edward och hans team på Edward och Partner har uppfyllt vår förväntningar och den service man som köpare önskar.
    Bra kommunikation och snabbt agerande gjorde detta möjligt för oss vilket vi ser otroligt positivt på.
    Karl T
    • 2.5:a
    • 63.0 m²
  • 2020-12-11
    Jag köpte lägenhet av Edward och är mycket nöjd med hans insats. Edward gav det lilla extra för att få igenom köpet för att få både mig som köpare och säljare nöjd. Som mäklare är Edward mycket trevlig och lugn i sitt bemötande, definitivt en av de mest genuina mäklarna på Stockholms marknad.
    Fanny E
    • 59.0 m²
  • 2020-12-06
    Jag var tvungen att sälja min lilla etta på Östermalm. Köpte den för ett halvår sedan.

Köpte på en hög nivå och var lite orolig att inte få tillbaka köpeskillingen.

Men efter samtal med Edward och tips kring styling så gick vi ut på Hemnet. Det tog 24h och kontrakt var skrivet på en bra nivå.

Det var min andra försäljning via Edward och är mycket nöjd med säljprocessen även denna gång.
    Jakob H
    Jakob H
    • 1:a
    • 27.0 m²
  • 2020-11-28
    Perfektion & kvalité, kombinera dem två sakerna då har du Edward & Partners mäklarfirma
    Från första kontakt till försäljningen av vårt hus har alla involverade vart duktiga, hjälpsamma och professionella i sin sak!
    Vi är väldigt nöjda och glada
    Kasem R
    • 180.0 m²
    • Stäket
    sålde sitt hus med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners
  • 2020-11-26
    Edward Melki var oerhört hjälpsam och tillmötesgående vid köpet av min bostad. Man märkte att Edward verkligen brydde sig om att jag skulle hitta en bra bostad, då han gav mig olika förslag på bostäder som han trodde skulle passa mig. Han ordnade även privata visningar på objekt som låg under "kommande" på Edward &Partners, vilket verkligen visar hans engagemang och hjälpsamhet. Skulle varmt rekommendera Edward till folk som letar bostad.
    Joakim U
    • 58.0 m²
  • 2020-11-26
    Kanonbra mäklarbyrån som verkligen tog ett helhetsgrepp om försäljningen.
    Jens Å
    • 58.0 m²
  • 2020-11-05
    Köpte en bostadsrätt i vasastan i Stockholm och mäklaren var proffesionell i sitt bemötande och agerande från början till slut. Affären gick smidigt till och vi kan starkt rekommendera Edward & Partners som en seriös och hängiven mäklarfirma.
    Horieh M
    • 4.5:a
    • 130.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-11-04
    Edward sålde vår lägenhet innan visning. Trots byggnadsställningar för fönster och målning i trappuppgång lyckades Edward sälja till ett mycket högre pris än vi hade förväntat oss.
    Vi kände oss verkligen trygga i Edward skulle lyckas presentera lägenhetens potential och möjligheter i mötet med potentiella köpare.
    Vi otroligt nöjda med Edwards prestation!
    Herman T
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Norrmalm/Vasastan
  • 2020-11-02
    Vi hade en mycket bra upplevelse med Edward. Tydlig och enkel kommunikation och hjälpsam för att göra vår försäljning så trygg och smidig som möjligt!
    Johanna T
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Norrmalm/Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Edward Melki en del av Edward & Partners

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte