en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 148 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 148 användare tycker om Edward Melki

• Viktor N
    Viktor N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Snabbt & smidigt! Proffesionellt & bra!
  • Jeffrey S
    Jeffrey S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en duktig och professionell mäklare. Mycket bra!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward gjorde ett mycket vänligt och förtroendeingivande intryck från första stund. Jag valde Edward som mäklare på grund av att han mindes mig från en privat visning, som han haft med mig, mer än tre år tidigare! Edward och också Christelle, som koordinerade processen var mycket professionella från start till mål och hade alltid ett vänligt bemötande! Sebastian
  • Adam W
    Adam W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är en grym mäklare. Pålitlig, proffsig och levererar alltid! Kommer definitivt anlita honom igen nästa gång jag ska sälja.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket professionellt och bra bemötande. En mäklare jag gärna använder igen.
  • Emile L
    Emile L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är bra och skötte försäljning felfritt!
  • Damir S
    Damir S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Bra och snabba! Professionellt samarbete som ledde till snabb försäljning.
  • Frida R
    Frida R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare som har känsla, ett genuint engagemang, drivkraft och det lilla extra.
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och smidigt allt från början till slut av försäljningen.
  • Gabi G
    Gabi G skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    trevligt bemötande myket kunnade i båda köp och sälje av lägeheter i profsigt sett vi tycker att edwart o partnes är absulot nr.ett i stockholm.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag har sålt mina två senaste bostäder genom Edward & Partners och är supernöjd. Båda gångerna har Edward på ett lugnt och tryggt sätt skött mina bostadsaffärer. Det finns få mäklare som verkligen agerar för att både kund och köpare ska känna sig nöjda, men det gör Edward. Rekommenderar alltid honom och hans byrå till mina nära och kära och så även till er där ute!
  • Jacob W
    Jacob W skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward & Partners är mycket professionella och enkla att ha att göra med. Skulle varmt rekommendera personer att använda dem.
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Professionell och korrekt med säljare som köpare.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Intresserad, engagerad och driven! Vi är jättenöjda.
  • André B
    André B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Anlitade Edward Melki på rekommendation av en bekant som i sin tur levde upp till ryktet som stans vassaste mäklare. =) Att dessutom ha och göra med en otroligt engagerad och serviceinriktad koordinator kryddade kundupplevelsen ytterligare. Tack!
  • Jonna E
    Jonna E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward mäklade vår lägenhet i vasastan under januari 2016. Han visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen, från värdering fram till avslutad försäljning.
  • Ersin Y
    Ersin Y skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag vill tacka Edward och alla på Edward Partners för en utomordentlig bra service och proffsigt utförande i samband med försäljningen av min bostad.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi är supernöjda med hur Edward på Edward o partners har skött försäljningen av vår hus i Hässelby villastad.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!

Alexander och Sara
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    väldigt proffsigt från första möte till avslut
  • Viveca Och Mats E
    Viveca Och Mats E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Mycket vänligt och professionellt bemötande när vi var på visning av lägenhet och därefter köpte den.
  • Moyse H
    Moyse H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Fokuserad, tillgänlig och trevlig!
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Engagerad, effektiv och trevlig mäklare.
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Otroligt fin service från första samtalet till skrivet kontrakt. En mäklare som bryr sig lika mycket om förtroende och känsla hos kunden som för objektet.
    Med pricksäkerhet har Edward hittat två av våra drömlägenheter och även sålt åt oss. Därmed är han också det självklara valet av mäklare till nästa gång!
  • Leah A
    Leah A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward och hans team har varit oerhört hjälpsamma och trevliga under hela vår process. Skulle definitivt rekommendera Edward & partners!
  • Aprilia B
    Aprilia B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward sålde precis vår lägenhet i vasastan ooch vi är väldigt nöjda med bemötandet och den professionella servicen som vi fått av edward och hans kollegor. Det är andra gången vi har sålt med edward och vi skulle absolut använda honom igen och inte minst rekommendera till vänner.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi har sålt med Edward två gånger och är lika nöjda båda gångerna. Han är proffsig och ärlig. Han hjälper oss även nu efter att hitta ett nytt boende och ringer oss när han tror han har något vi skulle gilla.
    Jag kan verkligen rekommendera Edward om man vill ha en proffsig mäklare.
    //Daniel
  • Ba R
    Ba R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt, personligt och service minded bemötande och utförande av uppdraget (Mäklare vid försäljning av bostadsrätt)

Företaget och Edward överträffade mina förväntningar I alla aspekter och kan varmt rekommenderas.
  • Chris S
    Chris S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward på "Edward Partners" har precis sålt min lägenhet på Fridhemsplan. Jag är super nöjd med deras service samt samarbetet.
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsig, personlig och trevlig
  • Luiza J
    Luiza J skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Superproffsig mäklarbyrå - min lägenhet såldes fort och för mer än jag vågat hoppats på. Överträffade alla förväntningar!! Rekommenderar Edward som mäklare alla gånger.
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Har både köpt och sålt lägenhet via Edward och måste säga att jag är jättenöjd.
    Proffsigt bemötande och hjälp genom hela processen. Kan verkligen rekommenderas.
  • arvid a
    arvid a skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Edward & Partners, med fastighetsmäklaren Edward Melki. Vi måste säga att vi är glatt överraskade över hans försäljning av vår bostad. Edward är en väldigt engagerad och noggrann mäklare, han håller vad han lovar och presterar lite till än det. Edward är en otroligt skicklig säljare och vi imponerades mycket av hans talang. Vi är kunder som både är köpare och säljare och känner oss mycket trygga med det. Bakom Edward står det även en duktigt och professionellt team, såsom fotograf och stylist, med mer. En mäklare ska enligt oss överraska med positivt resultat, vilket Edward gjorde. Trots Edwards fullspäckade schema, var han alltid tillgänglig. Vi kände oss aldrig utelämnade under processen. Vi har rekommenderat Edward varmt till alla våra kontakter och vi kommer definitivt att vända oss till Edward nästa gång vi säljer (eller köper). Ska ni anlita en fastighetsmäklare så väljer ni Edward, ni kommer inte att ångra er! Hälsningar Yegane & Arvid
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag och min fru köpte en lägenhet genom Edward Melki och är mycket nöjda över hur affären sköttes. Ett trevlig och proffsigt bemötande samt att återkopplingen var väldigt bra hela vägen från "start till mål".

Vi kommer att använda oss av Edward när det är dags för oss att sälja om några år.
    Rekommenderas starkt!
  • Jakob K
    Jakob K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward på Edward och Partners sålde vår lägenhet belägen i Norrmalm, Stockholm. Lägenheten såldes innan visning till ett pris vi var mer än nöjda med. Vi var helt enkelt mer än nöjda med den service vi fick.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi skulle rekommendera Edward till alla som ska sälja sin lägenhet. Han var trevlig, professionell och väldigt duktig. Vi är supernöjda!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward Melki sålde min lägenhet med stort engagemang och väldigt trevligt bemötande mot sina kunder, köpare såväl som säljare!
  • Karl-johan I
    Karl-johan I skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Vi kan verkligen rekommendera Edward Melki och Edward & Partners. Edward och hans team har genom tydlighet, hårt arbete och extrem professionalism agerat och levererat i samtliga delar av processen, från vårt första möte till påtecknat avtal. Vi kommer definitivt använda oss av Edward och Edward & Partners vid nästa försäljning.
  • Georges M
    Georges M skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward gjorde ett mycket bra jobb med min försäljning! Han kommunicerade öppet och ärligt med både mig som säljare och köparen med följd att vi båda kände oss nöjda med affären.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    En härlig kombination av varmt och vänligt mottagande och omhändertagande och extremt tydliga att det är competition. En väldigt fin stämning på kontoret och oavsett vem av dem man träffar eller har kontakt med lika fina människor och ändå tävling i varje detalj. Inte lätt att klara men det gör det.
  • Aynur E
    Aynur E skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    "Masterclass!", levererade 40% mer i värde än sina konkurrenter på marknaden, på 48timar!

utmärkt social och analytisk förmåga, kommunicerar på ett effektivt och ändamålsenligt sätt och levererar modigt utlovade siffror.

Starka ledaregenskaper, fingertoppskänsla och professionell i sitt område, utmärkt hjälp i praktiska frågor.

Rekommenderar Edward starkt för Dig som vill ha maximal utväxling av vinst på din bostad! Lämna din nyckel och få pengarna på kontot.

kunglig service lik dess Loggo på byrån!
  • Mats S
    Mats S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward hanterade köpet av bostadsrätt mycket professionellt och såg verkligen till både köpare och säljares intressen.
  • Helena L
    Helena L skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Proffsigt rakt igenom försäljningen
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    För mig och min man är Edward Melki som säljande mäklare av en lägenhet med bostadsrätt komplett på alla plan; professionell, respektfull, tillmötesgående och ovanligt seriös. Vi känner att han faktiskt ser till både köpare och säljares intressen och detta upplever vi som mycket ovanligt - vi har under de senast 20 åren köpt 7 bostadsrättslägenheter.
  • Mariam R
    Mariam R skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande. Ett gott och representabelt personligt intryck. Fokus på att leverera resultat. Kunnig, diplomatisk och strategisk som person.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Edward är extremt professionell och ger ett stort förtroende både för köpare och säljare.
    Jag kan starkt rekommendera Edward och Edward & Partners för en trygg och bra bostadsaffär.
    /M
  • Maria M
    Maria M skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Otroligt duktig mäklare som levererar vad han lovar!
  • Catrin S
    Catrin S skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Helt ok!Tydlig, trevlig och vänlig.
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Jag köpte lägenheten av Edward februari 2015. Han var duktig att upplysa om föreningen, och de andra faciliterterna i fastigheten utöver själva objektet. I budgivningsprocessen var Edward snabb på att återkoppla på telefon och jag kände att han var ärlig rakt igenom. Den dagen jag plannerar att sälja så har Edward mitt förtroende.
  • Kaj N
    Kaj N skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Hej
    Har varit på flera visningar som Edwards har haft och det har varit väldigt informativa och mäklarna har givit ett mycket seriöst intryck. Det har varit mycket bra efterkommunikation och uppföljning från mäklarnas sida även när det inte har blivit affär.
    Med vänlig hälsning,/Kaj
  • Jony C
    Jony C skrev om Edward Melki en del av Edward & Partners
    Fantastisk service , bra på att återkoppla. Jag kommer givetvis att rekommenderar Edward melkis byrå . Jag kommer självklart att kontakta han igen för framtida försäljning .
Christian Melki
Erik Bysell