Christian Melki
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-01 - 2019-12

Läs vad 401 Läs vad Christian Melki

• Lars G köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-01-16

Östermalm
    Min erfarenhet som köpare av lägenhet som Christian mäklade: Ytterst professionell mäklare. Responsiv och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • Per A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-01-13

Gärdet
    Trevligt bemötande. Professionell. Läs mer
  • Gabriella W köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-12-28

Östermalm
    Han är seriös, noggrann, positiv och flexibel som mäklare. Kunde se problemet vi hade och hittade snabbt en lösning och det är oslagbart.

Jag köpte en bostadsrätt på Grevgatan 18 i Stockholm. Bott utomlands i 15 år och det blev min första lägenhet i Sverige som jag tittat på sen jag kom hem.

Nöjd med Edward & Partners som mäklare i det jag har fått uppleva. Otroligt fint inredd mäklar lokal på Karlavägen.

Hälsningar
    Gabriella Walker Läs mer
  • Rebecka Dovenryd A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-12-21

Vasastan/Röda Bergen
    Jag sålde en bostadsrätt i Stockholm med hjälp av Christian Melki. Han har under hela processen varit mycket tillgänglig och hjälpsam, högt utöver det vanliga. Hela processen har varit långt över de förväntningar jag hade, inklusive slutpriset som steg över mitt och Christians mål. Christian är utan tvekan en av Stockholms mest kompetenta, målmedvetna, hårt arbetande och väl bemötande mäklaren i Stockholm. Jag rekommenderar starkt att anlita Christian om du vill ha en trygg, enkel och över dina förväntningar process vid försäljning av din bostad! Läs mer
  • Jonas D sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-12-07

Kungsholmen
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Christian. Han var jättetrevlig, positiv, professionell och inte minst driven. Vi är supernöjda och Christian gav verkligen det lilla extra. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Tommie F köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-11-30

Liljeholmskajen
    Lugnt och trevligt bemötande med en smidig avtalshantering. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Therés E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-11-21

Vasastan
    Lugn, trygg och påläst. Var väldigt smidigt att köpa lägenhet med Christian! Läs mer
  • Johan L
    Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-11-12

Kungsholmen
    Vi köpte en 3a på Kungsholmen. Vi blev bemötta väldigt proffesionellt och kände oss trygga genom hela processen. En ärlig och uppriktig mäklare som vi gärna kommer anlita framöver. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Elias K sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-11-11

Kungsholmen
    Christian fick ett uppdrag att hitta den rätta köparen till vårt unika objekt och gjorde helt galant! Rätt köpare och rätt pris. Väldigt nöjda är vi! Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Kristoffer P köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2019-11-07

Vasastan
    Proffsig, lugn, förestående och snabb respons. Läs mer

Senaste försäljningarna

Bergsgatan