en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 270 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.
Christian Melki har senaste året sålt 80 bostäder
till ett totalt värde av 346 045 000 kr

Läs vad 270 användare tycker om Christian Melki

• Magdalena S
    Magdalena S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian bemötte oss väldigt väl i samband med att vi köpte en lägenhet av honom i centrala Stockholm. I sin roll som säljare gav han ett reko och tillmötesgående intryck. Han var väldigt tillgänglig för att svara på frågor och skaffade alla underlag som vi önskade. Det var väldigt trevligt att komma till Edward o Partners kontor. En familjär stämning.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har vid min försäljning haft ett mycket stort förtroende för Christian som skött min försäljning på ett exemplariskt sätt. Christian hittade rätt köpare innan ordinarie visning vilket var ett önskemål för min del. Christian är en toppenmäklare, professionell och pedant. Som säljare är jag mycket nöjd med Christians tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en lägenhet med Christians hjälp. Christians bemötande präglades genom hela processen av professionalitet, engagemang och anspråkslöshet. Jag upplevde honom som mer närvarande, lyhörd och arbetssam än andra mäklare jag varit i kontakt med. Rekommenderar i högsta grad Christian!
  • Sara D
    Sara D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian uppvisade professionalitet och höll vad han lovade. Han var också personlig och visade stor värme.
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt bra mäklare! Har sålt flera lägenheter med Christian och vår senaste lägenhet sålde vi innan visning. Kan verkligen rekommendera Christian som mäklare på alla sätt.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är pålitlig och kämpar för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt! Dessutom mycket trevlig :) Tack vare Christian gjorde vi en mycket snabb affär och fick våran drömbostad. När det är dags att sälja finns det ingen tvekan vem vi kontaktar.
  • Leonard L
    Leonard L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en helt fantastisk mäklare och person. Oerhört proffsig och ödmjuk. Arbetar strukturerat och för alltid en tydlig och rak dialog vilket gör att förväntningarna är rätt ställda redan från början. Stort tack!
  • Olof N
    Olof N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett bra bemötande och en skickligt utförd budprocess
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det här är tredje lägenheten som Christian hjälper oss med. Han är alltid lika proffsig i sitt bemötande från första kontakt till affären är klar. Christian är en tävlingsmänniska som alltid ser till att pressa upp försäljningspriset till max, det är hans främsta styrka! Jag uppskattar även att Christian finns lättillgänglig och är snabb på att svara via bland annat sms. Om vänner och kollegor behöver hjälp att sälja rekommenderar jag alltid Christian.
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inget att tveka om, Christian är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta! Otrolig professionell, trevlig och gör det lilla extra för både säljare och köpare, han kan service!
  • Nils L
    Nils L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande.
  • Izabelle H
    Izabelle H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell mäklare som ger allt för sina kunder. Kommer självklart använda mig av Christian igen om jag ska sälja min bostad.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig, professionell och ambitiös. Snabb på att återkoppla, lösningsorienterad och hög servicegrad.
  • Juhaina B
    Juhaina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Min upplevelse av Christian Melki har överträffat alla andra mäklare jag har träffat. Väldigt bra bemötande. Christian är professionell, trevlig och håller en bra dialog kring utveckling och vad som händer. Rekommenderas starkt och kommer att fortsätta jobba med honom framöver..
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra erfarenhet! Christian får saker att hända och är en påläst och erfaren mäklare.
  • Robert S
    Robert S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har fått ett bemötande av Christian Melki som överträffat alla andra mäklare vi träffat på i vårt ärende. Christian är helproffsig, seriös och mycket trevlig. Christian är kanske lite dyrare än andra mäklare men det var det värt. Med råge!
  • Björn O
    Björn O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hittills har vi haft enbart positiva erfarenheter. Slutbedömning kan vi naturligen enbart göra när han/Edwards sålt vår lägenhet
    2016-08-19 Christian M svarar Björn O
    Tack för rekommendationen Björn! Nu har ni köpt en bostad via mig och ska bli riktigt kul att även få sälja er nuvarande bostad. Ser fram emot en lyckad försäljning!
  • Anna N
    Anna N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt trevlig och professionell mäklare.
    2016-08-19 Christian M svarar Anna N
    Tack för rekommendationen Anna! Det var riktigt kul att träffa på er, härliga personer som ni är :)
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra mäklare
    Han gör det bästa han kan för att kunden ska bli nöjd
    2016-08-19 Christian M svarar Parviz K
    Tack Parviz, kul att vi kunde sälja bra och samtidigt låsa förhandlingen på det ni köpte.
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har gjort ett fantastiskt jobb med vår försäljning. En svårsåld lägenhet som Christian prestigelöst kämpade med flertalet visningar. Trots detta avslutades försäljningen med ett slutpris som vi var mycket nöjd med!

Vi kan varmt rekommendera Christian, han höll oss kontinuerligt uppdaterade, agerade snabbt i svåra situationer och kom med löpande rekommendationer med strategier under försäljningen. Utöver det så levererar Christian exemplariskt på att vara tålmodig, professionell och mån om att göra oss nöjd under hela processen.
    2016-08-19 Christian M svarar Oscar D
    Tack så mycket Oscar, varit kul att lära känna dig under processens gång!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och engagerad från start till mål! Trevlig, proffsig, flexibel och hängiven.
    2016-08-19 Christian M svarar Jessica E
    Tack Jessica, då var det dags att hitta nåt till dig nu!! Hoppas vi lyckas hitta något riktigt fint.
  • Alex H
    Alex H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har alltid 110% fokus och spränger alla hinder som kan dyka upp i hans väg att tillfredsställa både köpare och säljare!
    Ett självklart val när det är dags att byta bostad.
    Bra jobbat Christian!
    2016-08-19 Christian M svarar Alex H
    Bra teamwork, var välstädat och snyggt stylat av er så gjorde mitt arbete mycket lättare ;) Kul att det blev en rekordförsäljning i föreningen!
  • Robert M
    Robert M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är en grymt duktig mäklare. Han överträffade mina förväntningar i fråga om att vara förberedd, effektiv och han kan Stockholmsmarknaden som sin egen bakficka. Kommer utan tvekan anlita Christian vid min nästa försäljning.
    2016-08-19 Christian M svarar Robert M
    Ser fram emot fler affärer fram över!
  • David S
    David S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd! Bra tillgänglighet, hög kunskapsnivå och väldigt proffesionell.
  • Salar A
    Salar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt grym mäklare, om inte den bästa!
  • Edvin B
    Edvin B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har varit en lysande mäklare ur varje avseende! Initialt i processen var jag lite velig och osäker men han ledde mig tryggt och säkert genom hela försäljningsprocessen. Trots att det till en början inte var så mycket intresse för lägenheten, så arbetade Christian upp en bra intressentbas som sedan ledde till framgångsrik försäljning. Jag rekomenderar verkligen Christian!
  • Janne K
    Janne K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Förtroendeingivande och effektiv.
  • Jarno H
    Jarno H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki - THE KING OF REAL ESTATE IN STOCKHOLM!
    Om du söker en riktigt, riktigt bra mäklare så ska du kontakta Christian. Jag kan garantera att han gör ett utmärkt jobb och att du kommer att vara nöjd. I mitt fall började allt bra redan vid det första mötet vi hade och jag kan inte tänka på en enda sak som jag skulle kunna klaga på. Christian är en mycket professionell och trevlig person som alltid är punktlig, levererar och kör stenhårt (ingen 9-17 kille). Han är mao en extremt bra säljare! Han är ett självklart val till alla mina framtida affärer.
  • Ashkan A
    Ashkan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    När vi köpte en lägenhet utav Christian Melki förstod vi ganska snabbt att han hade det "lilla extra", påläst, fantastisk bemötande och hade svar på alla frågor vi ställde. Vi beslutade därför att han skulle bli mäklare när vi nu skulle sälja vår befintliga bostadsrätt.

Christian förmedlar inte bara bostäder utan förmedlar "HEM", jag betonar hem eftersom för mig är det i dagens Stockholm många bostäder och miljonkronors transaktioner som byter ägare. Men Christian tar mitt i allt detta, en del extra tid/energi för att se till att privatpersonen, som förmodligen gör sitt livs största affär verkligen får en mäklare som ger 110%.

Han är en mäklare som ser till att både säljare och köpare är mycket nöjda och att affären går så smidigt som möjligt.

Har under vår tid varit i kontakt med flera mäklare, men en mer genuin, arbetsam, ärlig och proffessionell mäklare har vi inte träffat på. Han var vid både försäljning och köp alltid tillgänglig att svara på telefonen och höll alla parter informerade igenom hela proceduren. Jag skulle inte tänka tanken på att i framtiden välja en annan mäklare och därav rekommenderar starkt till er alla att välja Christian Melki som mäklare när ni ska köpa eller sälja ert "hem"!
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi är jätte nöjda med christians effektiva försäljning av vår lägenhet.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Nice and professional mäklare who wasn't too pushy and was easy to work with.
  • Irene B
    Irene B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har ett trevligt och professionellt bemötande och inger förtroende. Vi fick alltid snabb återkoppling och Christian levererade det som han lovade.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldigt professionell, karismatisk och duktigt mäklare. Har varit ett väldigt bra stöd under hela försäljningsperioden.
  • Scarlett G
    Scarlett G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket god service och ett trevligt bemötande. Proffsigt allt igenom. Processen gick snabbt,enkelt och smidigt!
  • Pedram S
    Pedram S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har en unik servicenivå. Jag har aldrig träffat en mer proffesionell, trevlig, engagerad, serviceinriktad och framför allt ärlig mäklare. Då jag själv har stora kunskaper om bostadsmarknaden, blev jag nästan rörd av Christians ärlighet när jag vände mig till honom som kund (efter att ha träffat ett antal oseriösa mäklare). Det är sällan man möter en mäklare som bara rakt av är ärlig. När man vänder sig till Christian kan man känna sig 100% trygg. Min känsla är att Christian är en utav de få mäklare som inte drivs av att göra stora vinster gör egen del, hans drivkraft ligger i att göra en god affär för sin kunder och dela deras glädje i deras livs affär. För egen del kommer jag utan att blinka att rekommendera Christian till familj och vänner.
  • Aram A
    Aram A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Duktig, proffisionell & gör det lilla extra.
  • Tor K
    Tor K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Tack för mycket god insats! Hela försäljningen gick över förväntan.
  • Stina D
    Stina D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har varit både spekulanter och säljare hos Christian och från första mötet har han alltid varit professionell, kunnig och serviceinriktad. Vi är jättenöjda med valet av Edward Partners och Christian, och ger våra allra bästa rekommendationer.
  • Johan T
    Johan T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har anlitat Christian Melki vid försäljning av två stycken lägenheter de senaste fyra åren.
    Resultaten av försäljningarna har i båda fallen vida överstigit våra förväntningar.
    Christian är mycket professionell och lyckas alltid "krama fram" det lilla extra vid budgivningar.
    Vi rekommenderar Christian varmt tack vare ovanstående samt att han förutom detta är en väldigt trevlig och bra kille.

/Johan Tjulin
  • Mustafa H
    Mustafa H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bemötandet har varit otroligt från början till slut. Fick mig att känna mig som hans enda kund.
  • Emmy M
    Emmy M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian var en närvarande, positiv och hårt arbetande mäklare.
  • Marina B
    Marina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag kan utan tvekan rekommendera Christian som er framtida mäklare! Otroligt professionell och serviceminded!
  • Anna L
    Anna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt bra mäklare som genomförde vår försäljning av lägenhet på ett mycket bra och snyggt sätt.
  • Emma L
    Emma L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag tycker att Christian var väldigt professionell och hanterade hela affären jättebra.
  • John O
    John O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har sprungit på Christian flertalet gånger då jag varit väldigt aktiv senaste åren på stockholms bostadsmarknad. Oavsett om det varit i rollen som köpare eller säljare så har bemötandet alltid varit proffsigt och objektivt. Christian tar sin roll på fullaste allvar och säkerställer att båda parter går ut som vinnare. Något som tyvär är allt för ovanligt idag.
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket nöjd köpare med Christian Melki på Edward & Partners som mäklare. Trevligt bemötande, snabb & tydlig kommunikation och väl förberedd vid kontraktsskrivning. Rekommenderas starkt!
  • My L
    My L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian ger 110%! Han är ovanligt bra på att återkoppla och hela tiden uppdatera om läget. Han får dig att känna dig lugn i en av dina största affärer du någonsin gjort! Jag var supernöjd med Christian!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Dedikerad och personlig rådgivning. Tillgänglig på ett sätt man kanske inte riktigt kan förvänta sig "walking the extra mile". Inledande värdering som nästan var i linje med vad lägenheten till slut såldes för.
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hjälpsam, kunnig, trevlig och effektiv. Har alltid en plan och lämnar inget åt slumpen. Kan varmt rekommendera honom.
  • Michelle W
    Michelle W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Från visning till köp av en lägenhet. Kändes som som Christian "faktiskt" ville mig väl när jag behövde lite hjälp med att få ihop min finansiering.
Edward Melki
Erik Bysell