en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 287 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 287 användare tycker om Christian Melki

• Viktor F
    Viktor F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Andra gången jag säljer lägenhet med Christian och jag är kanske nöjdare än första gången! Jag har resonerat att det finns en uppsjö av mäklare som kan sälja en lägenhet till ett bra pris, sedan finns det några där ute som kan sälja till ett väldigt bra pris. Christian har levererat och jag är mer än nöjd!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt skicklig mäklare med allt ifrån mjuka värden så som bemötande och lyhördhet inför oss som säljare till att vara en mycket skicklig affärsman som alltid går in helhjärtat för att ro en affär i hamn till bästa utfall. Vi har sålt med Christian två gånger och han har levererat i toppklass i båda fallen.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och professionell!
    Bra service från början till slut.
  • Pontus V
    Pontus V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är tveklöst en av Stockholm hårdast arbetande mäklare vilket även syns i det engagemang han la ner i min försäljning. Alltid anträffbar, alltid proffsig och kunnig i sak. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster.
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick ett professionellt bemötande och personlig service av Christian. Han är en jättetrevlig mäklare som jag troligtvis kommer anlita när lägenheten ska säljas igen.
  • Alexandra I
    Alexandra I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra! Snabb och enkel affär. Kan verkligen rekommenderas!
  • Björn W
    Björn W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Seriöst intryck. Smidig. Inte för på/snackig.
  • Annica F
    Annica F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi hade mycket gott intryck av Christian redan efter första mötet och han levererade högt över vår uppsatta förväntan, trots den högt uppsatt ribban.
    Professionellt, tryggt, rådgivande och snabbt.
    Det kändes väldigt bra att Christian hade vår lägenhet i sina händer under försäljningen.

Vi är supernöjda och rekommenderar Christian Melki och Edward & Partners starkt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hjälpsam. Trevlig. Bra intryck.
  • Patrick J
    Patrick J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är den seriösaste, mest hårdjobbande mäklare jag någonsin har haft förmånen att jobba med.
    Christian är profitionel ut i fingerspetsarna. Höll oss konstant uppdaterad under hela försäljningsprocesssen.
    Vi kom i kontakt med Christian via en rekommendation och jag är otroligt glad att vi valde Christian som vår mäklare.
    Till alla som letar efter en mäklare, kan jag bara kort säga att Ni kan inte hitta någon bättre än Christian
    Christian M, Annica F gillar detta
  • Erik H
    Erik H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt och mycket bra bemötande.
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra service och fantastiskt resultat!
  • Anders F
    Anders F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en mycket pålitlig och trevlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för kunden. Rekommenderas varmt.
  • Adam F
    Adam F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en duktig mäklare och en allmänt härlig människa
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra service och proffsigt skött från första mötet. Sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var över vår förväntan.
    Christian, tack för en bra affär.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabbt och väldigt effektiv budgivning tack vare Christian. Kom med många bra råd och väldigt trevlig.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Li S
    Li S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är utan tvekan den bästa mäklaren man kan hitta! Han ger allt och lite till, från början till slut, jobbar otroligt hårt för att alla parter ska bli nöjda.

Christian är extremt professionell, trevlig, påläst och serviceinriktad. Vi fick alltid snabb återkoppling med tydlig kommunikation.

Tack Christian för allt ditt hårda arbeta och alltid possitiva attityd.

Jag rekommenderar Christian varmt, en fantastisk mäklare och person!
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian bemötte oss väldigt väl i samband med att vi köpte en lägenhet av honom i centrala Stockholm. I sin roll som säljare gav han ett reko och tillmötesgående intryck. Han var väldigt tillgänglig för att svara på frågor och skaffade alla underlag som vi önskade. Det var väldigt trevligt att komma till Edward o Partners kontor. En familjär stämning.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har vid min försäljning haft ett mycket stort förtroende för Christian som skött min försäljning på ett exemplariskt sätt. Christian hittade rätt köpare innan ordinarie visning vilket var ett önskemål för min del. Christian är en toppenmäklare, professionell och pedant. Som säljare är jag mycket nöjd med Christians tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en lägenhet med Christians hjälp. Christians bemötande präglades genom hela processen av professionalitet, engagemang och anspråkslöshet. Jag upplevde honom som mer närvarande, lyhörd och arbetssam än andra mäklare jag varit i kontakt med. Rekommenderar i högsta grad Christian!
  • Sara D
    Sara D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian uppvisade professionalitet och höll vad han lovade. Han var också personlig och visade stor värme.
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt bra mäklare! Har sålt flera lägenheter med Christian och vår senaste lägenhet sålde vi innan visning. Kan verkligen rekommendera Christian som mäklare på alla sätt.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är pålitlig och kämpar för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt! Dessutom mycket trevlig :) Tack vare Christian gjorde vi en mycket snabb affär och fick våran drömbostad. När det är dags att sälja finns det ingen tvekan vem vi kontaktar.
  • Leonard L
    Leonard L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en helt fantastisk mäklare och person. Oerhört proffsig och ödmjuk. Arbetar strukturerat och för alltid en tydlig och rak dialog vilket gör att förväntningarna är rätt ställda redan från början. Stort tack!
  • Olof N
    Olof N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett bra bemötande och en skickligt utförd budprocess
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det här är tredje lägenheten som Christian hjälper oss med. Han är alltid lika proffsig i sitt bemötande från första kontakt till affären är klar. Christian är en tävlingsmänniska som alltid ser till att pressa upp försäljningspriset till max, det är hans främsta styrka! Jag uppskattar även att Christian finns lättillgänglig och är snabb på att svara via bland annat sms. Om vänner och kollegor behöver hjälp att sälja rekommenderar jag alltid Christian.
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inget att tveka om, Christian är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta! Otrolig professionell, trevlig och gör det lilla extra för både säljare och köpare, han kan service!
  • Nils L
    Nils L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande.
  • Izabelle H
    Izabelle H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell mäklare som ger allt för sina kunder. Kommer självklart använda mig av Christian igen om jag ska sälja min bostad.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig, professionell och ambitiös. Snabb på att återkoppla, lösningsorienterad och hög servicegrad.
  • Juhaina B
    Juhaina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Min upplevelse av Christian Melki har överträffat alla andra mäklare jag har träffat. Väldigt bra bemötande. Christian är professionell, trevlig och håller en bra dialog kring utveckling och vad som händer. Rekommenderas starkt och kommer att fortsätta jobba med honom framöver..
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra erfarenhet! Christian får saker att hända och är en påläst och erfaren mäklare.
  • Robert S
    Robert S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har fått ett bemötande av Christian Melki som överträffat alla andra mäklare vi träffat på i vårt ärende. Christian är helproffsig, seriös och mycket trevlig. Christian är kanske lite dyrare än andra mäklare men det var det värt. Med råge!
  • Björn O
    Björn O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hittills har vi haft enbart positiva erfarenheter. Slutbedömning kan vi naturligen enbart göra när han/Edwards sålt vår lägenhet
    2016-08-19 Christian M svarar Björn O
    Tack för rekommendationen Björn! Nu har ni köpt en bostad via mig och ska bli riktigt kul att även få sälja er nuvarande bostad. Ser fram emot en lyckad försäljning!
  • Anna N
    Anna N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt trevlig och professionell mäklare.
    2016-08-19 Christian M svarar Anna N
    Tack för rekommendationen Anna! Det var riktigt kul att träffa på er, härliga personer som ni är :)
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra mäklare
    Han gör det bästa han kan för att kunden ska bli nöjd
    2016-08-19 Christian M svarar Parviz K
    Tack Parviz, kul att vi kunde sälja bra och samtidigt låsa förhandlingen på det ni köpte.
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har gjort ett fantastiskt jobb med vår försäljning. En svårsåld lägenhet som Christian prestigelöst kämpade med flertalet visningar. Trots detta avslutades försäljningen med ett slutpris som vi var mycket nöjd med!

Vi kan varmt rekommendera Christian, han höll oss kontinuerligt uppdaterade, agerade snabbt i svåra situationer och kom med löpande rekommendationer med strategier under försäljningen. Utöver det så levererar Christian exemplariskt på att vara tålmodig, professionell och mån om att göra oss nöjd under hela processen.
    2016-08-19 Christian M svarar Oscar D
    Tack så mycket Oscar, varit kul att lära känna dig under processens gång!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och engagerad från start till mål! Trevlig, proffsig, flexibel och hängiven.
    2016-08-19 Christian M svarar Jessica E
    Tack Jessica, då var det dags att hitta nåt till dig nu!! Hoppas vi lyckas hitta något riktigt fint.
  • Alex H
    Alex H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har alltid 110% fokus och spränger alla hinder som kan dyka upp i hans väg att tillfredsställa både köpare och säljare!
    Ett självklart val när det är dags att byta bostad.
    Bra jobbat Christian!
    2016-08-19 Christian M svarar Alex H
    Bra teamwork, var välstädat och snyggt stylat av er så gjorde mitt arbete mycket lättare ;) Kul att det blev en rekordförsäljning i föreningen!
  • Robert M
    Robert M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är en grymt duktig mäklare. Han överträffade mina förväntningar i fråga om att vara förberedd, effektiv och han kan Stockholmsmarknaden som sin egen bakficka. Kommer utan tvekan anlita Christian vid min nästa försäljning.
    2016-08-19 Christian M svarar Robert M
    Ser fram emot fler affärer fram över!
  • David S
    David S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt nöjd! Bra tillgänglighet, hög kunskapsnivå och väldigt proffesionell.
  • Salar A
    Salar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt grym mäklare, om inte den bästa!
  • Edvin B
    Edvin B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har varit en lysande mäklare ur varje avseende! Initialt i processen var jag lite velig och osäker men han ledde mig tryggt och säkert genom hela försäljningsprocessen. Trots att det till en början inte var så mycket intresse för lägenheten, så arbetade Christian upp en bra intressentbas som sedan ledde till framgångsrik försäljning. Jag rekomenderar verkligen Christian!
  • Janne K
    Janne K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Förtroendeingivande och effektiv.
  • Jarno H
    Jarno H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki - THE KING OF REAL ESTATE IN STOCKHOLM!
    Om du söker en riktigt, riktigt bra mäklare så ska du kontakta Christian. Jag kan garantera att han gör ett utmärkt jobb och att du kommer att vara nöjd. I mitt fall började allt bra redan vid det första mötet vi hade och jag kan inte tänka på en enda sak som jag skulle kunna klaga på. Christian är en mycket professionell och trevlig person som alltid är punktlig, levererar och kör stenhårt (ingen 9-17 kille). Han är mao en extremt bra säljare! Han är ett självklart val till alla mina framtida affärer.
  • Ashkan A
    Ashkan A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    När vi köpte en lägenhet utav Christian Melki förstod vi ganska snabbt att han hade det "lilla extra", påläst, fantastisk bemötande och hade svar på alla frågor vi ställde. Vi beslutade därför att han skulle bli mäklare när vi nu skulle sälja vår befintliga bostadsrätt.

Christian förmedlar inte bara bostäder utan förmedlar "HEM", jag betonar hem eftersom för mig är det i dagens Stockholm många bostäder och miljonkronors transaktioner som byter ägare. Men Christian tar mitt i allt detta, en del extra tid/energi för att se till att privatpersonen, som förmodligen gör sitt livs största affär verkligen får en mäklare som ger 110%.

Han är en mäklare som ser till att både säljare och köpare är mycket nöjda och att affären går så smidigt som möjligt.

Har under vår tid varit i kontakt med flera mäklare, men en mer genuin, arbetsam, ärlig och proffessionell mäklare har vi inte träffat på. Han var vid både försäljning och köp alltid tillgänglig att svara på telefonen och höll alla parter informerade igenom hela proceduren. Jag skulle inte tänka tanken på att i framtiden välja en annan mäklare och därav rekommenderar starkt till er alla att välja Christian Melki som mäklare när ni ska köpa eller sälja ert "hem"!
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi är jätte nöjda med christians effektiva försäljning av vår lägenhet.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Nice and professional mäklare who wasn't too pushy and was easy to work with.
  • Irene B
    Irene B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har ett trevligt och professionellt bemötande och inger förtroende. Vi fick alltid snabb återkoppling och Christian levererade det som han lovade.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldigt professionell, karismatisk och duktigt mäklare. Har varit ett väldigt bra stöd under hela försäljningsperioden.
Edward Melki
Erik Bysell