303 rekommendationer

Christian Melki
en del av Edward & Partners

Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.
Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Christian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 303 kunder tycker om Christian Melki

• Angelica H
    Angelica H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Kunnig, seriös och gav ett ärligt intryck. Alltid snabba svar på tfn/sms. Kändes tryggt.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fantastisk på alla sätt och vis
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en pålitlig mäklare, som alltid ger sitt yttersta för säljaren. Jag förstår att han är anlitad av många och kommer jobba med honom igen
  • Simon H
    Simon H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en utmärkt mäklare. Han är pålitlig, påläst och uthållig som en bra försäljare ska vara. Med ett lättsamt "språk", aldrig komplicerat eller tyngande, tog han oss igenom vårt livs bostadsaffär. Ett rakt igenom exceptionellt bra bemötande.
  • Ismet M
    Ismet M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian levererade den absolut mest professionella och engagerade mäklarupplevelsen som jag har varit med om. Kan varmt rekommendera honom!
  • Dani C
    Dani C skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian, extremt ödmjuk, professionell och korrekt hela vägen från första kontakt! Väldigt nöjda med vår försäljning och mig är det inte sista gången du träffar.. sen även ett stort eloge till hela teamet på edward & partners för super bra energi och en god kopp kaffe från husmor =)
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte lgh via Christian. Extremt rak och ärlig och bra att ha att göra med även som köpare. Ingav stort förtroende.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Kunnig, professionell, noggrann och kreaktiv.
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian var både vältalig och proffesionell, och vi fick mycket snabb respons dygnet runt. Mycket trevligt bemötande.
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian har varit tillmötesgående och förstående för mina önskemål som kund. Jag uppskattar starkt att han ordnade en förhandsvisning av lägenheten vi sedan köpte. Det har varit lätt att kommunicera med Christian via telefonsamtal, sms och direktkontakt.

Något Christian kan tänka på att förbättra är att skriva ut nya avtal för underskrift on en ändring måste göras på plats. Ett telefonnummer var felaktigt och det hade varit enkelt att printa alla papper igen.
  • Arli M
    Arli M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym Mäklare, kämpar hårt och ger inte ull!
  • Carl V
    Carl V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell.
    Fick igång en bra budprocess trots relativt få budgivare och lyckades komma in i linje med förväntan på pris.
    Jag rekommenderar varmt Christian!
  • Rubecca D
    Rubecca D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Grym och engagerad mäklare som stöttar köparen hela vägen!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Professionell, korrekt, tillgänglig, vänlig.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki utförde sitt uppdrage galant och jag kan varmt rekommendera Christan om ni ska sälja eran bostad. Det är andra gången jag använder mig av Christian i försäljning av bostad och jag känner samma sak som sist.
    -Pålitlig
    -Återkopplar snabbt
    -Lyssnar på ens önskemål.
    Ska jag sälja någon lägenhet i framtiden och Christian jobbar kvar på Edward & Partners så kommer jag använda mig av Christian.
  • Birgul M
    Birgul M skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är väldig professionell i sitt yrke. Riktigt duktig, trygg, positiv, och trevlig😊.
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Andra gången jag säljer lägenhet med Christian och jag är kanske nöjdare än första gången! Jag har resonerat att det finns en uppsjö av mäklare som kan sälja en lägenhet till ett bra pris, sedan finns det några där ute som kan sälja till ett väldigt bra pris. Christian har levererat och jag är mer än nöjd!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en otroligt skicklig mäklare med allt ifrån mjuka värden så som bemötande och lyhördhet inför oss som säljare till att vara en mycket skicklig affärsman som alltid går in helhjärtat för att ro en affär i hamn till bästa utfall. Vi har sålt med Christian två gånger och han har levererat i toppklass i båda fallen.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Mycket bra och professionell!
    Bra service från början till slut.
  • Pontus V
    Pontus V skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är tveklöst en av Stockholm hårdast arbetande mäklare vilket även syns i det engagemang han la ner i min försäljning. Alltid anträffbar, alltid proffsig och kunnig i sak. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster.
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Fick ett professionellt bemötande och personlig service av Christian. Han är en jättetrevlig mäklare som jag troligtvis kommer anlita när lägenheten ska säljas igen.
  • Alexandra I
    Alexandra I skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Superbra! Snabb och enkel affär. Kan verkligen rekommenderas!
  • Björn W
    Björn W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Seriöst intryck. Smidig. Inte för på/snackig.
  • Annica F
    Annica F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi hade mycket gott intryck av Christian redan efter första mötet och han levererade högt över vår uppsatta förväntan, trots den högt uppsatt ribban.
    Professionellt, tryggt, rådgivande och snabbt.
    Det kändes väldigt bra att Christian hade vår lägenhet i sina händer under försäljningen.

Vi är supernöjda och rekommenderar Christian Melki och Edward & Partners starkt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hjälpsam. Trevlig. Bra intryck.
  • Patrick J
    Patrick J skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian Melki är den seriösaste, mest hårdjobbande mäklare jag någonsin har haft förmånen att jobba med.
    Christian är profitionel ut i fingerspetsarna. Höll oss konstant uppdaterad under hela försäljningsprocesssen.
    Vi kom i kontakt med Christian via en rekommendation och jag är otroligt glad att vi valde Christian som vår mäklare.
    Till alla som letar efter en mäklare, kan jag bara kort säga att Ni kan inte hitta någon bättre än Christian
    Christian M, Annica F gillar detta
  • Erik H
    Erik H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt och mycket bra bemötande.
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra service och fantastiskt resultat!
  • Anders F
    Anders F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en mycket pålitlig och trevlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för kunden. Rekommenderas varmt.
  • Adam F
    Adam F skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en duktig mäklare och en allmänt härlig människa
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra service och proffsigt skött från första mötet. Sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var över vår förväntan.
    Christian, tack för en bra affär.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Snabbt och väldigt effektiv budgivning tack vare Christian. Kom med många bra råd och väldigt trevlig.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Li S
    Li S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är utan tvekan den bästa mäklaren man kan hitta! Han ger allt och lite till, från början till slut, jobbar otroligt hårt för att alla parter ska bli nöjda.

Christian är extremt professionell, trevlig, påläst och serviceinriktad. Vi fick alltid snabb återkoppling med tydlig kommunikation.

Tack Christian för allt ditt hårda arbeta och alltid possitiva attityd.

Jag rekommenderar Christian varmt, en fantastisk mäklare och person!
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian bemötte oss väldigt väl i samband med att vi köpte en lägenhet av honom i centrala Stockholm. I sin roll som säljare gav han ett reko och tillmötesgående intryck. Han var väldigt tillgänglig för att svara på frågor och skaffade alla underlag som vi önskade. Det var väldigt trevligt att komma till Edward o Partners kontor. En familjär stämning.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Jag har vid min försäljning haft ett mycket stort förtroende för Christian som skött min försäljning på ett exemplariskt sätt. Christian hittade rätt köpare innan ordinarie visning vilket var ett önskemål för min del. Christian är en toppenmäklare, professionell och pedant. Som säljare är jag mycket nöjd med Christians tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Köpte en lägenhet med Christians hjälp. Christians bemötande präglades genom hela processen av professionalitet, engagemang och anspråkslöshet. Jag upplevde honom som mer närvarande, lyhörd och arbetssam än andra mäklare jag varit i kontakt med. Rekommenderar i högsta grad Christian!
  • Sara D
    Sara D skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian uppvisade professionalitet och höll vad han lovade. Han var också personlig och visade stor värme.
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt bra mäklare! Har sålt flera lägenheter med Christian och vår senaste lägenhet sålde vi innan visning. Kan verkligen rekommendera Christian som mäklare på alla sätt.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är pålitlig och kämpar för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt! Dessutom mycket trevlig :) Tack vare Christian gjorde vi en mycket snabb affär och fick våran drömbostad. När det är dags att sälja finns det ingen tvekan vem vi kontaktar.
  • Leonard L
    Leonard L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Christian är en helt fantastisk mäklare och person. Oerhört proffsig och ödmjuk. Arbetar strukturerat och för alltid en tydlig och rak dialog vilket gör att förväntningarna är rätt ställda redan från början. Stort tack!
  • Olof N
    Olof N skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Ett bra bemötande och en skickligt utförd budprocess
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det här är tredje lägenheten som Christian hjälper oss med. Han är alltid lika proffsig i sitt bemötande från första kontakt till affären är klar. Christian är en tävlingsmänniska som alltid ser till att pressa upp försäljningspriset till max, det är hans främsta styrka! Jag uppskattar även att Christian finns lättillgänglig och är snabb på att svara via bland annat sms. Om vänner och kollegor behöver hjälp att sälja rekommenderar jag alltid Christian.
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Det är inget att tveka om, Christian är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta! Otrolig professionell, trevlig och gör det lilla extra för både säljare och köpare, han kan service!
  • Nils L
    Nils L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    En mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande.
  • Izabelle H
    Izabelle H skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell mäklare som ger allt för sina kunder. Kommer självklart använda mig av Christian igen om jag ska sälja min bostad.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Trevlig, professionell och ambitiös. Snabb på att återkoppla, lösningsorienterad och hög servicegrad.
  • Juhaina B
    Juhaina B skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Min upplevelse av Christian Melki har överträffat alla andra mäklare jag har träffat. Väldigt bra bemötande. Christian är professionell, trevlig och håller en bra dialog kring utveckling och vad som händer. Rekommenderas starkt och kommer att fortsätta jobba med honom framöver..
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Bra erfarenhet! Christian får saker att hända och är en påläst och erfaren mäklare.
  • Robert S
    Robert S skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Vi har fått ett bemötande av Christian Melki som överträffat alla andra mäklare vi träffat på i vårt ärende. Christian är helproffsig, seriös och mycket trevlig. Christian är kanske lite dyrare än andra mäklare men det var det värt. Med råge!
  • Björn O
    Björn O skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners
    Hittills har vi haft enbart positiva erfarenheter. Slutbedömning kan vi naturligen enbart göra när han/Edwards sålt vår lägenhet
    2016-08-19 Christian M svarar Björn O
    Tack för rekommendationen Björn! Nu har ni köpt en bostad via mig och ska bli riktigt kul att även få sälja er nuvarande bostad. Ser fram emot en lyckad försäljning!
Christian Melki
Edward Melki