Christian Melki

Christian Melki

Christian Melki är mäklare på Edward & Partners

Christian Melki har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christian Melki har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 528 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Melki har haft 37 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 528 Läs vad Christian Melki

2022-09-28 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket professionell, förtroendeingivande och trygg. Processen att köpa blev extra rolig med anledning av Christian Melki. Jag rekommenderar Christian till andra.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Christian är en fantastisk mäklare och min försäljningsresa med honom har varit trygg och stabil från början till slut.
    • Kungsholmen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Snabb, effektiv, kommunikativ och tydlig. Fem färghjul direkt.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Christian är professionell, rak och enkel att ha att göra med. Från offert till genomförande. Löpande kommunikation fungerade mycket bra genom text och samtal. Jag upplever att han aktivt försöker hitta lösningar där både säljare och köpare är nöjda. Under visningsperioden var Christian mycket flexibel i att möta spekulanternas behov av enskilda visningar och säljarens behov av förberedelse inför dessa.

Kan varmt rekommendera Christian för kommande säljuppdrag.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Christian har varit toppen. Pålitlig, kommunikativ och lyhörd. Han jobbar hårt för kundens bästa och stod vi inför en försäljning idag skulle vi inte tveka att välja honom igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners
    • Åkersberga
    2022-08-31 Verifierad kund
    Christian är simply the best!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jag är glad att vi valde Christian som mäklare. I dessa tider när det är svårt att sälja bostadsrätter jämfört med för ca 6 månader sedan, har han arbetat föredömligt. Vi är nöjda med resultatet.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Christian ger ett professionellt och kunnigts bemötande. Vi anlitade Christian för försäljningen av vår lägenhet under Q2 2022, vilket visade sig vara en utmanande tid att sälja lägenhet givet vikande ekonomi och stigande räntor. Christian hanterade överlag situationen bra och vi blev tillslut nöjda med det pris vi fick. Ser viss förbättringspotential i att proaktivt tänka igenom olika scenarion och strategier inför gemensamma samtal för att ge ett ännu mer förberett och rappt intryck.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Christian var tillmötesgående och flexibel. Han är väldigt trevlig!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Sakkunnig, balanserad och tydlig