Christian Melki
Registrerad mäklare sedan 2011-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 427 Läs vad Christian Melki

• Jesper L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-06-06

Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Stockholm. Kontakten med mäklaren har funderat bra. Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
  • Gunilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-05-24

3:a
    Östermalm
    Bra samarbete Hjälpsam förtroendeingivande Om jag skulle sälja igen skulle jag vända mig till Christian Melki och Edward&Partners Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Ravina Raze B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-05-18

Östermalm
    Christian hjälpte oss med köp av en lägenhet, vi kunde inte vara nöjdare.

Han var snabb med svar, tillgänglig och flexibel vid behov. Man märker att han har arbetat länge i branschen och vi kommer definitivt kontakta honom vid försäljning när det är dags!

5 av 5 stjärnor till Christian! Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Kristian M sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-05-18

Östermalm
    Christian är enkel att göra, proffsig samt alltid tillgänglig. Har med sig massor av erfarenhet att sälja på Östermalm samt kan området.

Sålde en 2:a på Östermalm.

Kan utan tvekan rekommendera Christian. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Paul L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-04-29

Nacka
    Jag tog kontakt med Christian efter att ha misslyckats med att sälja min lägenhet första gången med en annan mäklarbyrå. Christian var duktig med att förstå mig men också på att beskriva vilka köparna eventuellt kan vara och hur vi ska se till att nå ut till dom. Christian och jag kämpade med att sälja och på det 3.e försöket så fungerade det. Utöver att det kändes som att Christian hade koll på situationen under resans gång så kändes det också tryggt med att Christian skulle ta vara på varje intressent som vi fick och säkerställa att köparens resa skulle vara lika bra som min och det är verkligen tack vare christian som jag lyckas sälja min lägenhet och även tack för christian och hans kollega som vi lyckas köpa en lägenhet inom 36 timmar. Kan inget annat än varmt rekommendera Christian till alla som vill sälja sin bortad. Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Carl S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-04-27

Nacka
    Jättenöjd över snabb och smidig affär!

/ Calle Stenberg Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Robin H köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-04-25

Vasastan
    Köpte en bostad genom Christian och han var toppenbra precis som Edward & Partners generellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Christian M gillar detta
  • Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-04-01

Gärdet
    En positiv och trevlig mäklare som jag själv även skulle kunna tänka mig att anlita. ☀️ Jag köpte en pärla på Erikdahlbergsgatan 35 som passar mig perfekt just nu i livet.

Prospektet var tilltalande. Fina foto och informativ beskrivning. Läs mer
  • Aref D sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-04-01

4:a
    Södermalm
    Jag sålde min lägenhet på Färgargårdstorget 16. Christian hjälpte mig med foto och annonsen. Han var mycket vänligt och ärlig. Läs mer
  • Sophie F sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-30

Gärdet
    Superbra mäklare och är lugn och trygg. Högre kvadratmeterpris har inte uppnåtts på adressen tidigare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Gästrikegatan