Christian Melki

Christian Melki

Christian Melki är mäklare på Edward & Partners

Christian Melki har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christian Melki har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 459 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Melki har haft 58 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-01

Läs vad 459 Läs vad Christian Melki

• 3:a
    • 69.0 m²
    2021-02-03
    Har köpt en lägenhet på Linnegatan
    Christian gav redan vid första mötet en professionellt intryck och hade därtill ett trevlig sätt och svarade bra på mina frågor
    Därefter hade vi kontakt ett par gånger per telefon och Christian fortsatte med att vara professionell och var lätt att prata med.
    Sammantaget så var jag mycket nöjd med det sätt som Christian hanterade mig som kund
    • 47.0 m²
    • Östermalm/Gärdet
    2021-01-20
    Christian sålde min lägenhet på Gärdet och jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, lyhörd och levererade utlovat mål.

Rekommenderas!
    • 2.5:a
    • 76.0 m²
    2020-12-29
    Vi har sålt en bostadsrätt på Östermalm. Våra förväntningar på Christian var höga, och vi blev inte besvikna. Trevlig, kunnig och väldigt snabb med återkoppling.

Vi vill verkligen rekommendera Christian om ni är på gång att sälja er bostad.
    • 2.5:a
    • 76.0 m²
    2020-12-16
    Vi köpte lägenhet genom Christian Melki på Riddargatan.
    Christian har varit väldigt bemötande och hjälpsam genom hela processen.
    Vi vart jätte nöjda med allting.
    • 38.5 m²
    • Vasastan/Östermalm
    2020-12-05
    Jag sålde min 1.5-a i Vasastan/Östermalm med Christian och jag kunde inte fått en bättre mäklare. Christian förstod mig som kund - mina behov, önskemål, målsättning och krav. Han är professionell, duktig, framåt och snabb. Jag rekommenderar Christian till alla där ute som ska sälja bostad!
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    2020-11-25
    Christian gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av min lägenhet. Proffsigt bemötande och återkoppling längs hela processen. Han levererade precis det han lovat och jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare!
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Vasastan
    2020-11-09
    Jag kunde inte vara mer nöjd. Efter ett par år utomlands längtade jag efter ett hem här i Sverige och Christian hjälpte mig med det. Extremt nöjd med bostaden som uppfyllde samtliga utav mina krav men mest nöjd med servicen- som vanligt professionellt men samtidigt varmt och vänligt skött under hela processen. Tack Christian! Jag rekommenderar Edward & Partners till familj och vänner som också alltid blir lika nöjda oavsett om det är för köp eller försäljning.
  • Ismet M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners
    • 48.0 m²
    2020-11-07
    Detta vara andra gången som jag har anlitat Christian och Edward & Partners för att sälja min bostadsrätt. Denna gången låg min lägenhet på Östermalm och Christian gjorde ett jättefint arbete i vanlig ordning. Väldigt kommunikativ, tillmötesgående, hög energi och kontinuerliga uppdateringar. Jag är jättenöjd med upplevelsen och kan varmt rekommendera Christian som person att mäkla din bostadsaffär!
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-30
    The Interactions with Christian was great. He is very professional, quickly responded my messages and always provided helpful answers to my questions. I would definitely recommend him to other people. Thanks for your help.
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-26
    Supernöjd! Proffsig, lyhörd, flexibel.