Christian Melki
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02

Läs vad 415 Läs vad Christian Melki

• Gustaf K sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-22

Kungsholmen
    Sålde vår 3a på Kungsholmen med Christian.
    Mycket nöjd med allt! Profissionellt och ambissiöst, från helhet till minsta detalj. Tillmötesgående, smidig och alltid tillgänglig genom hela processen. Läs mer
  • Richard O köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-17

Vasastan
    Smidig vänlig praktisk service minded Läs mer
  • Fenik S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-05

Kungsholmen
    Sålde en Lght på lilla Västerbron och hade Christian som mäklare! Christian har varit super hela vägen genom försäljningen. Läs mer
  • Khaled E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-05

Kungsholmen
    Christian - var noggrann i allt det han gjorde med en charm och känsla för vad vi som säljare behövde. Svarade på alla frågor, var tillgänglig och rak i sin information. Vi fattade tycke för honom från första stund och kommer vända oss till honom många år framåt. Tack Cristian! Läs mer
  • Ashkan A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-04

Råsunda
    Har i veckan sålt vår lägenhet via Christian.
    Vi har i våra tidigare bostadsaffärer både sålt och köpt utav honom och kan inte tänka oss en annan mäklare i Stockholm.
    Christian har alltid bemött oss på ett mycket professionellt, informativt och tillmötesgående sätt.
    Han har alltid levt upp till våra förväntningar och hans egna.
    Han är en rak, genuin och ärlig person i vårt tycke som alltid kämpar för att både köpare och säljare ska ha en mycket god upplevelse i sin bostadsaffär.
    Det finns ingen "lull, lull" eller falska förhoppningar med honom.
    Väljer man Christian som mäklare så vet man att han alltid kommer göra sitt yttersta för affären, en mer hårt arbetande mäklare är svårt att hitta.

Rekommenderar honom till 100% och han är vårt naturliga mäklar val, oavsett lägenhet eller hus försäljning i framtiden, oavsett område i Stockholms län. Läs mer
  • Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-04

Östermalm
    Mycket bra handläggande vid köp av lägenhet. Kan varmt rekommendera Christian.

Anders Läs mer
  • Lina B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-03-02

Mycket bra och professionellt! Kändes väldigt tryggt Läs mer
  • Nelly J köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-02-29

Östermalm
    Jag har köpt en 1:à på Östermalm. Jag har fått jättebra bemötande av Christian och skulle absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Kristel K sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-02-28

Östermalm
    Klara besked, kloka synpunkter på förberedelser av lägenheten.
    Mycket bra service och info under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Filip W sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

2020-02-24

Nacka
    Vi har både köpt och sålt med Christian och det har varit kanon båda gångerna. Läs mer

Senaste försäljningarna

Färgargårdstorget