Mäklare i Vellinge

5 rekommenderade mäklare i Vellinge

Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Södergatan 11, Skanör
    Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Vellinge Näset! Här får du marknadens bästa mäklartjänst med fokus på varje detalj.
    Peter S
    Peter S: Kunnig, professionell med en riktig känsla för yrket. En mäklare som jag gärna varmt rekommenderar.

Våningen & Villan - Höllviken

Falsterbovägen 91A, Höllviken
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset och med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Kerstin A
    Kerstin A: Man får förtroende direkt för henne , mycket trevlig. Man känner att hon vet vad hon pratar om.

Fastighetsbyrån Höllviken

Falsterbovägen 87, Höllviken
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Höllviken! Vi mäklare här ser fram emot att höra om dina bostadsplaner. Kontakta oss så får du en affär med kvalitet.
    Junot D
    Junot D: Bra på alla vis. Personligt och trevligt bemötande på hela kontoret.

Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Falsterbovägen 91A, Höllviken
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Höllviken i södra Skåne! Vi kan trakterna häromkring. Kontakta oss så får du en mäklare med bred kompetens.
    Tommy P
    Tommy P: Bra men hetsig i prisfrågan vid affären.

Malmöhus Mäklarna AB

Östra Fädriften 45, Höllviken
    Agnes B
    Agnes B: Utmärkt bemötande. Unik tillgänglighet och tydliga när det gällde förhållandet mellan säljare/köpare. Visning var lugn, ...
Sida:   1