Croisette Höllviken

Höllviken

Proffsig och alltid trevlig! Tillmötesgående och alltid tillgänglig. 10/10

Lena Margaretha H
Rängs sand

Tillmötesgående, inkännande och försäljningen gick snabbt och smidigt. Bara positivt. Kan varmt rekommendera Michaela.

Olof S
Rängs sand

Michaela har skött försäljningen på ett mycket proffsigt och informativt sätt. Hon är alltid tillmötesgående och service minded. Jag skulle starkt rekommendera henne som mäklare!

Linn L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Ribersborg

Professionellt bemötande och bra driv i processen för vår försäljning

August R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Ribersborg

Proffsig, vänlig och seriös. Enkel att få tag på.

Pawel W
Rängs sand

Fantastiskt professionellt bemötande under hela köpprocessen. En mäklare med gedigen kunskap och erfarenhet. Fanns alltid tillgänglig för frågor och kunde även ordna med extra visning då detta önskades. Toppbetyg!

Martin Johan L
Hököpinge

Fantastisk mäklare som såg till både säljarnas och köparnas bästa! Vi kunde inte vara nöjdare!!

Maisem S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Croisette Höllviken
Nobeltorget

Vid försäljning av min bostad vägde jag mellan 5 mäklare. Michaelas kunskap, driv och kommunikation gjorde att jag valde henne. Jag hade höga krav och Michaela överträffade på dem alla. Hon hade en strategi redo som hon säkerställde att jag förstod och var on board med. Michaela höll en löpande dialog om uppdateringar som skedde längs processen och lyckades matcha mig med rätt köpare enbart 16 dagar efter att hon tog på sig uppdraget. Otroligt utförande, helt fantastiskt och ett självklart val för framtida försäljningar!

Jörgen W
Rängs sand

Trevlig. Hon hade ett driv och återkom med svar på våra frågor väldigt snabbt. Hon var klart bättre än andra mäklare vi har träffat.

Karoline S
Rängs sand

Michaela har varit noggrann och professionell i sitt jobb som mäklare då hon sålde vårt hus. Hon höll vad hon lovade och sålde huset snabbt i en tid då marknaden är tuff.

Per Ola S
Rängs sand

Michaela gjorde ett strålande jobb med försäljningen av vår villa. Väldigt professionell och duktig. Att till och med köparna berömde Michaela för hennes jobb, är ett bevis på att hon är mån om att båda parterna ska känna sig nöjda med affären.

Eva Elisabet J
145.0 m²

Väldigt nöjd med Francines engagemang, kunskap, tillgänglighet och glada humör :)

Sofia O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Croisette Höllviken
3:a

Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var professionell. Mina förväntningar är att mäklaren har kännedom om objektet och kan svara på frågor som ställs. Om och när mäklaren inte kan svara förväntningar jag mig att denne ger uttryck för det, kollar upp och återkommer vilket mäklaren i detta fallet gjorde. Jag hade en positiv upplevelse.

Anders Rutger H
217.0 m²

Saklig, kunnig och trevlig mäklare som skött sitt uppdrag till största belåtenhet.

Patrik M
Köpte sitt hus med hjälp av Croisette Höllviken
217.0 m²

Vi har köpte tt "ledighetshus" i Abbekås, En moderniserad skånelänge med anor från slutet av 1800 talet. Vi blev väl mottagna och erbjöds en personlig visning efter att vi utan problem fick röra oss fritt runt huset för att få en uppfattning om läget. När väl visningen skedde var vi ensamma med mäklaren som agerade proffsigt, stressat och med fullt fokus på oss och våra frågor. Vi uppskattade det intresse både mäklare och säljare hade för oss och processen kring budgivning var både stressande, lockande och såklart spännande....

Anooshirvan A
Köpte sitt hus med hjälp av Croisette Höllviken
132.0 m²

. Jag har Köpt en villa. . Jättebra bemötande, trevlig och hjälpsam . Hur bra som helst. Tackar så mycket

Michael P
150.0 m²

Villa i Åkarp. Mycket snabb och proffsigt hanterat. Väljer dom igen nösta gång jag säljer eller köpet

Bertil Stefan N
Skrev om Croisette Höllviken

Hej, Oerhört bra bemötande och proffsighet från första mötet, under säljprocessen samt slutskedet av affären! Lever fullt upp till båda våras förväntningar och lite till! /Stefan & Irene

Kerstin A
Skrev om Croisette Höllviken

Man får förtroende direkt för henne , mycket trevlig. Man känner att hon vet vad hon pratar om.

Ann-christin C
Skrev om Croisette Höllviken

Mycket trevligt bemötande, allt sköttes med stor noggrannhet och med välorganiserade visningar, Tillgodosåg med extra visning för att kunna stödja vårt intresse.

Chritsina N
Skrev om Croisette Höllviken

Vi är mycket nöjda.vänlig,trevlig o tillmötesgående.Informerade oss hela tiden.

Daniel A
Skrev om Croisette Höllviken

Snabb och bra service, lyckades hålla sig väl förberedd trots snabba bud.

Karin F
Skrev om Croisette Höllviken

Lars är 100% kundorienterad och proffsig. Hans gedigna kunskap om bostadmarknaden gör att han kunde stödja mig i startegiska beslut runt försäljningen av min bostad på ett utmärkt sätt.

Filip L
Skrev om Croisette Höllviken

Mycket trevlig mäklare med kunden i fokus. Väldigt god kännedom och erfarenhet hur man ska göra så bra affär som möjligt på sin bostad. Alltid glad och positiv. tålmodig, kunnig och hjälpsam. Svarar alltid i telefon och om inte återkommer han väldigt snabbt efter man har ringt. Jag är super nöjd och kommer använda mig av denna mäklaren framöver.

Thomas H
Skrev om Croisette Höllviken

Fingertoppskänsla och mycket duktigt mäklare. Det andra mäklare inte klarar på 9 månader fixar Lars på en helg

Christel M
Skrev om Croisette Höllviken

Proffsigt bemötande och snabb affär. Kunnig i ämnet och kunde svara väl på de frågor jag hade kring försäljningen av lägenheten.

Mats H
Skrev om Croisette Höllviken

Trevligt bemötande och effektiv affär! Kan man önska sig mer?

Irja H
Skrev om Croisette Höllviken

Hej! Förstående och hjälpsam mäklare!

John K
Skrev om Croisette Höllviken

Fin service og masser af opfølning

Tobias L
Skrev om Croisette Höllviken

Hög professionalitet, stort engagemang och på det hela taget mycket skicklig i allt från det personliga bemötande av oss som säljare till kontakter med de framtida köparna