Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Våningen & Villan - Höllviken
Rekommenderat företag 2015 - Våningen & Villan - Höllviken

Våningen & Villan - Höllviken

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären.Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 17 kunder tycker om Våningen & Villan - Höllviken

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Man får förtroende direkt för henne , mycket trevlig. Man känner att hon vet vad hon pratar om.
  • Karin W
    Karin W skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Min erfarenhet av Linda Marz är endast positiv. Hon är både professionell och vänlig i sitt bemötande.
    Vänligen
    Karin Wogensen
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Vi är nöjda med Linda Marz som vår mäklare. Det är andra gången nu hon hjälpt oss att sälja våra hus. Hon har alltid mött oss på bästa professionella sätt. Fått den hjälpt vi behövt. Allt från regler från kommuner, inrednings hjälp till ekonomisk rådgivning. Vi har också mött Linda både som säljare och köpare och hon är duktig vilket behov som gäller just i livet då. Köpa eller sälja.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Linda Marz har gjort ett mycket bra jobb som mäklare av den fastighet vi nyss köpt. Hon var lätt att komma i kontakt med och svarade snabbt och tydligt på de frågor vi hade. Hon var flexible och ändrade även sin lediga dag så att vi kunde träffas i fastigheten när jag flög hem från Qatar för att titta på huset innan vi skrev på. Jag skulle gärna rekommendera henne.
  • Ann-christin C
    Ann-christin C skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Mycket trevligt bemötande, allt sköttes med stor noggrannhet och med
    välorganiserade visningar, Tillgodosåg med extra visning för att kunna stödja vårt
    intresse.
  • Chritsina N
    Chritsina N skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Vi är mycket nöjda.vänlig,trevlig o tillmötesgående.Informerade oss hela tiden.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Snabb och bra service, lyckades hålla sig väl förberedd trots snabba bud.
  • Nils B
    Nils B skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Linda Marz var helt otrolig bra och skötte allt helt perfekt. Vi var mycket nöjda med allt och bara en sådan enkel sak som att alltid vara tillgänglig och omgående svara på mail och telefon.
    Vid jämförelse med den mäklare på Bjurfors som sålde vårt hus i Skabersjö fram- står Linda som en lysande stjärna. Med facit i hand skulle vi aldrig ha anlitat Bjurfors. Våra bäste rekommendationer kan vi ge Linda!
  • Karin F
    Karin F skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Lars är 100% kundorienterad och proffsig. Hans gedigna kunskap om bostadmarknaden gör att han kunde stödja mig i startegiska beslut runt försäljningen av min bostad på ett utmärkt sätt.
  • Filip L
    Filip L skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Mycket trevlig mäklare med kunden i fokus. Väldigt god kännedom och erfarenhet hur man ska göra så bra affär som möjligt på sin bostad. Alltid glad och positiv. tålmodig, kunnig och hjälpsam. Svarar alltid i telefon och om inte återkommer han väldigt snabbt efter man har ringt. Jag är super nöjd och kommer använda mig av denna mäklaren framöver.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Fingertoppskänsla och mycket duktigt mäklare.
    Det andra mäklare inte klarar på 9 månader fixar Lars på en helg
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Vi träffade Linda då hon hade ett hus till salu som jag och min fru var intresserade av. Vårt intryck av Linda är att hon är lugn, kompetent och väldigt tillmötesgående, allt gick smärtfritt och alla parter var nöjda med försäljningen/köpet av huset. I motsats till en kollega till henne så har hon skött allt klanderfritt.
  • Christel M
    Christel M skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Proffsigt bemötande och snabb affär. Kunnig i ämnet och kunde svara väl på de frågor jag hade kring försäljningen av lägenheten.
  • Mats H
    Mats H skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Trevligt bemötande och effektiv affär! Kan man önska sig mer?
  • Irja H
    Irja H skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Hej!

Förstående och hjälpsam mäklare!
  • John K
    John K skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Fin service og masser af opfølning
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Linda Marz en del av Våningen & Villan - Höllviken
    Hög professionalitet, stort engagemang och på det hela taget mycket skicklig i allt från det personliga bemötande av oss som säljare till kontakter med de framtida köparna
Linda Marz
Lars Bennrup