Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Södergatan 11, 239 30 Skanör — Visa karta

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och trygg Erik Olsson-metod kan vi ge dig Bäst Betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år och är marknadsledande inom många områden. Kontakta oss för ett möte om hur du kan få Bäst Betalt.

Läs vad 57 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

• Heidi L
    Heidi L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra som mäklare. Är mycket seriös med mycket information om objektet och ordning på alla handlingar
    Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare
    Dessutom är han en trevlig och förtroendegivande person
    Hälsningar Heidi
  • Peter S
    Peter S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Kunnig, professionell med en riktig känsla för yrket. En mäklare som jag gärna varmt rekommenderar.
  • Karl Gustav A
    Karl Gustav A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders var mycket korekt och effektiv
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en mycket trevlig och professionell fastighetsmäklare och vi skulle inte tveka att nyttja hans tjänster eller rekommendera vänner att göra detsamma!
  • Ivar L
    Ivar L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra. Lite strul med datum, annars OK
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin levererar proffsigt och i enlighet med överenskommet.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra mäklare som vi har det största förtroendet för.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi kommer och nyttja Anders för andra gången då vi nu har avsikten och sälja vår fastighet!
    Det fungerade jättebra förra gången, därför återkommer vi!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi var mycket nöjda med Anders sätt att jobba och den service han gav oss när vi sålde vår bostadsrätt. Vi rekommenderar gärna Anders till andra !
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi upplever Anders som ett branchproffs. Trevligt bemötande, full av idéer men samtidigt kvar på jorden.
  • Krister A
    Krister A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mkt påläst om området, bra visning, kunde svara på alla våra frågor...dessutom väldigt trevlig som person. Han vill vi samarbeta med nästa gång vi behöver anlita en mäklare.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Verkligen nöjda och kommer använda Anders igen vid nästa försäljning !
  • Claes R
    Claes R skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en komplett mäklare.
    Ger ett gediget intryck. Uppskattar att han inte är översäljande utan låter kunderna se och känna utan en massa "floskler". Uppskattar också när en mäklare lyssnar.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders skötte försäljningen av bostaden mycket professionellt och med stort engagemang. Anders är mycket trevlig, pålitlig och lyhörd. Han är strukturerad och känner till marknaden väl och jag rekommenderar honom starkt för den som vill få bra betalt & vill ha mycket god service!
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är alltid positiv och hjälpsam på ett mycket trevligt sätt!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders har varit mycket tillmötesgående och professionell
  • Robert S
    Robert S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Seriös, kompetent och otroligt envis!
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevlig och seriös. Kommer definitivt att anlita honom om jag mot förmodan skulle sälja huset jag köpte genom honom.
  • Johan V
    Johan V skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra snabb och profsig försäljning
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra tills avslut.
    Mindre bra med uppföljning på brister som säljaren skulle ha åtgärdat enligt kontraktet, som vi nu fick bekosta själva.
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra , allting gick som det skulle. Kändes att mäklaren var ärlig och var noggran.samt en snabb affär.Bra för både säljare och köpare.
  • Monica L
    Monica L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Visning, köp o överlåtelse sköttes proffsigt och bra.
  • Niels L
    Niels L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Ander er en super ejendomsmægler. Han fungerer som god sparringspartner. Næste gang jeg skal sælge vil jeg kontakte Anders.
  • Helena H
    Helena H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra service och trevligt och proffsigt bemötande
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Tycker att ANders Thulin gjorde ett enormt bra arbete när vi köpte vårt hus. Trevlig och professionell
  • Filippa S
    Filippa S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi är fantastiskt nöjda med Anders Thulin som vår mäklare. Anders har varit mäklare till oss 2 gånger och vi har vid båda tillfällena fått bra spekulanter och även bra slutpris på våra objekt som vi sålt. Kontakten med Anders och medarbetare har varit professionell och vi har alltid fått ett glatt, trevlig och bra bemötande. Det är lätt att få kontakt med Anders och han har alltid haft tid att svara på våra frågor då vi haft sådana. Han har varit noga med att uppdatera oss och ge oss information under säljprocessen. Anders är duktig med kunder och har alltid lika professionellt bemötande även här. Vi kommer absolut att kontakta Anders nästa gång vi bestämmer oss för att sälja vårt hus, då vi känner att Anders är skicklig, har en bra kundbas och kan se till att vårt hus blir sålt till bästa pris.
  • Johan H
    Johan H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra och professionellt hanterat. En seriös mäklare med gott kundfokus.
  • Carina G
    Carina G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Tillgänglig, trevlig, tillmötesgående, serviceanda och proffsighet.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevlig mäklare, var lätt att få kontakt med när vi ringde.Positiv!
  • Suzana M
    Suzana M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Jättebra. Trevlig, serviceminded och hjälpsam.
  • Sara P
    Sara P skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra engagemang och ffa bra försmåga att hitta och behålla kontakten med potentiella köpare.
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra o trevlig mäklare. Kunde sin uppgift.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Korrekt, noggrann, ambitiös och bra säljtryck!
  • Stephen S
    Stephen S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin genomförde vårt husköp på ett utomordentligt professionellt och effektivt sätt. Vi ger honom våra bästa rekommendationer. Stephen och Marianne Smith
  • Ingela C
    Ingela C skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket professionell mäklare med djup kunskap om Näset och marknaden som råder där. Har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja eller köpa i området.
  • Liselott S
    Liselott S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin har varit otroligt proffsig sen vår allra första kontakt, under hela beslut, köp och har t.o.m. ringt för att kolla hur vi trivs efter ca 2v. Han har under hela tiden varit 100%tillgänglig o serviceminded, t.o.m. i skidbacken på sportlovet (tack till hans snälla fru o barn!). Jag rekommenderar honom varmt - proffsig, med både EQ & IQ! Go Anders Thulin!
  • Li A
    Li A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Jätte duktig och proffsig och lyhörd. Inger förtroende.
  • Maria A
    Maria A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin är en bra, trovärdig och "effektiv" mäklare med god kännedom om orten Vellinge kommun.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Erik Olsson har och Annika har fungerat väldigt bra! Mycket nöjda!
  • Carl-eric H
    Carl-eric H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin var en utmärkt mäklare och sympatisk och serviceinriktad person när vi köpte vårt hus och nuvarande bostad på Ärlavägen i Falsterbo 2012. Ann-Mari och Carl-Eric Hansson
  • Unni E
    Unni E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra möte. Anders skötte sitt uppdrag utmärkt.
  • Hans J
    Hans J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket professionellt skött med utnyttjande av god lokalkunskap och följsamhet mot spekulanter.
  • Annika M
    Annika M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Utmärkt!,!,
    Hälsningar Annika MasOlle Skarendahl
  • Monika G
    Monika G skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi uppskattade Anders som mäklare framför allt tack vare hans tydlighet och kommunikation under hela processen.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    En pålitlig och kompetent mäklare med hög service grad .
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Fick sålt objektet tämligen snabbt och till bra pris. Saknade dock hjälp med frågor rörande vinstbeskattningen.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders var en ovärderlig hjälp för mig vid försäljning av min lägenhet. Jag lämnade nycklarna och hela ansvaret till honom och sen ringde han nör lägenheten var såld. Vilket gick otroligt snabbt till ett vänligt bra pris.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en duktig, pålitlig och ansvarstagande mäklare vars insats vi uppskattade mycket när vi sålde vår fastighet i Ljungskogen. Han har tålamod och kunnande att sälja även de dyrare objekten. Han har bra kunskap om prisläget och marknaden på Falsterbonäset.
  • Christine L
    Christine L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Perfekt skött när jag köpte min bostad!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Köpte vår villa genom Erik Olsson (mäklare Anders Thulin). Mäklaren var proffsig och det gick smidigt att få till en affär. Kan verkligen rekommendera denna mäklare!
Anders Thulin
Rolf Thulin