Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Välkommen till oss på Erik Olssons Fastighetsförmedling i Vellinge Näset! Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och vår trygga Erik-Olsson-metod ger vi dig bäst betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år, är marknadsledande inom många områden och ser varje detalj i affären. Hos oss får du en modern mäklartjänst...

66 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Fredrik v
Falsterbo

Trevlig och bra att ha och göra med.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av
Falsterbo

Sålt vårt hus och köpt en tomt för att bygga på. Anders är professionell i sitt uppdrag och det är vår tredje affär där han är inblandad

Annika K
Södra Håslöv

Sålt hus och köpt gård. Anders är proffsig, kunnig, engagerad. Han håller en hög standard i den personliga kontakten och har ett bra strategitänk som han förmedlar så att man förstår. Man känner sig sedd och hörd både som säljare och köpare. Och han tar sig tid att diskutera. Han stressar inte fram någon förhandling utan är mån om att alla parter ska vara nöjda. Han har erfarenheten och ärligheten som gör att man får förtroende för honom. Man får valuta för pengarna.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Petronella F
Skanörs Vångar

Anders Thulin var mäklare när vi köpte vårt nuvarande hus. Anders är professionell och lättillgänglig med ett trevligt bemötande. Inget att anmärka på.

Magnus E
Skanör

Anders var pålitlig och skapade förtroende.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2278 omdömen 4.8 av 2278 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Rolf Peter P
Sålde sitt hus med hjälp av
Falsterbo

Mäklartjänst vid försäljning av fastighet. Jag är mkt nöjd på utfört uppdrag. Jag rekommenderar Anders 100%

Micael G

Anders har igen visat varför man ska använda sig av honom. Lyhörd, snabb, professionell, bra lokalkunskap och så klart mycket trevlig! Detta resulterar i att ens boendedrömmar slår in utan bekymmer. Tack Anders!

Svar från Anders Thulin

Tack, alltid lika kul att hjälpa till

Heidi L

Mycket bra som mäklare. Är mycket seriös med mycket information om objektet och ordning på alla handlingar Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare Dessutom är han en trevlig och förtroendegivande person Hälsningar Heidi

Peter S

Kunnig, professionell med en riktig känsla för yrket. En mäklare som jag gärna varmt rekommenderar.

Karl Gustav A

Anders var mycket korekt och effektiv

Andreas M

Anders är en mycket trevlig och professionell fastighetsmäklare och vi skulle inte tveka att nyttja hans tjänster eller rekommendera vänner att göra detsamma!

Ivar L

Mycket bra. Lite strul med datum, annars OK

Stefan J

Anders Thulin levererar proffsigt och i enlighet med överenskommet.

Henrik R

Mycket bra mäklare som vi har det största förtroendet för.

Paul A

Annika hjälpte oss med köpet av vår bostad och var behjälplig på alla sätt. Jag kan hjärtligt rekommenderar henne.

Stefan W

Vi kommer och nyttja Anders för andra gången då vi nu har avsikten och sälja vår fastighet! Det fungerade jättebra förra gången, därför återkommer vi!

Caroline E

Vi var mycket nöjda med Anders sätt att jobba och den service han gav oss när vi sålde vår bostadsrätt. Vi rekommenderar gärna Anders till andra !

Ingemar J

Vi upplever Anders som ett branchproffs. Trevligt bemötande, full av idéer men samtidigt kvar på jorden.

Johan F

4+. 4+

Krister A

Mkt påläst om området, bra visning, kunde svara på alla våra frågor...dessutom väldigt trevlig som person. Han vill vi samarbeta med nästa gång vi behöver anlita en mäklare.

Henrik S

Verkligen nöjda och kommer använda Anders igen vid nästa försäljning !

Magnus B

En mäklare som håller vad hon lovar, kunnig o lyhörd. Proffsigt från första mötet till avslut.

Claes R

Anders är en komplett mäklare. Ger ett gediget intryck. Uppskattar att han inte är översäljande utan låter kunderna se och känna utan en massa "floskler". Uppskattar också när en mäklare lyssnar.

Jessica L

Anders skötte försäljningen av bostaden mycket professionellt och med stort engagemang. Anders är mycket trevlig, pålitlig och lyhörd. Han är strukturerad och känner till marknaden väl och jag rekommenderar honom starkt för den som vill få bra betalt & vill ha mycket god service!

Sophia B

Anders är alltid positiv och hjälpsam på ett mycket trevligt sätt!

?

Det tog men inte Andérs fel. Bra dialog inder hela processen och utan strul vid affärsavslutet.

Claus D

Vi har bara goda erfarenheter av Annika Moritz. Hon skötte uppdraget på ett proffsigt sätt och vi kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare.

Jonas E

Anders har varit mycket tillmötesgående och professionell

?

Kan inte bli bättre, möjligtvis lika bra.

Robert S

Seriös, kompetent och otroligt envis!

Tomas M

Trevlig och seriös. Kommer definitivt att anlita honom om jag mot förmodan skulle sälja huset jag köpte genom honom.

Johan V
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Mycket bra snabb och profsig försäljning

Rolf A

Bra tills avslut. Mindre bra med uppföljning på brister som säljaren skulle ha åtgärdat enligt kontraktet, som vi nu fick bekosta själva.

Britt-marie M
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Bra , allting gick som det skulle. Kändes att mäklaren var ärlig och var noggran.samt en snabb affär.Bra för både säljare och köpare.

Monica L
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Visning, köp o överlåtelse sköttes proffsigt och bra.

Niels L

Ander er en super ejendomsmægler. Han fungerer som god sparringspartner. Næste gang jeg skal sælge vil jeg kontakte Anders.

Helena H

Bra service och trevligt och proffsigt bemötande

Emelie B

Tycker att ANders Thulin gjorde ett enormt bra arbete när vi köpte vårt hus. Trevlig och professionell

Filippa S

Vi är fantastiskt nöjda med Anders Thulin som vår mäklare. Anders har varit mäklare till oss 2 gånger och vi har vid båda tillfällena fått bra spekulanter och även bra slutpris på våra objekt som vi sålt. Kontakten med Anders och medarbetare har varit professionell och vi har alltid fått ett glatt, trevlig och bra bemötande. Det är lätt att få kontakt med Anders och han har alltid haft tid att svara på våra frågor då vi haft sådana. Han har varit noga med att uppdatera oss och ge oss information under säljprocessen. Anders...

Johan H

Bra och professionellt hanterat. En seriös mäklare med gott kundfokus.

Carina G
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Tillgänglig, trevlig, tillmötesgående, serviceanda och proffsighet.

Thomas L
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Trevlig mäklare, var lätt att få kontakt med när vi ringde.Positiv!

Suzana M

Jättebra. Trevlig, serviceminded och hjälpsam.

Sara P

Bra engagemang och ffa bra försmåga att hitta och behålla kontakten med potentiella köpare.

Andreas R
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Bra o trevlig mäklare. Kunde sin uppgift.

Stefan H

Korrekt, noggrann, ambitiös och bra säljtryck!

Stephen S

Anders Thulin genomförde vårt husköp på ett utomordentligt professionellt och effektivt sätt. Vi ger honom våra bästa rekommendationer. Stephen och Marianne Smith

Ingela C

Mycket professionell mäklare med djup kunskap om Näset och marknaden som råder där. Har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja eller köpa i området.

Liselott S

Anders Thulin har varit otroligt proffsig sen vår allra första kontakt, under hela beslut, köp och har t.o.m. ringt för att kolla hur vi trivs efter ca 2v. Han har under hela tiden varit 100%tillgänglig o serviceminded, t.o.m. i skidbacken på sportlovet (tack till hans snälla fru o barn!). Jag rekommenderar honom varmt - proffsig, med både EQ & IQ! Go Anders Thulin!

Li A

Jätte duktig och proffsig och lyhörd. Inger förtroende.