Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Södergatan 11, 239 30 Skanör — Visa karta

Välkommen till oss på Erik Olssons Fastighetsförmedling i Vellinge Näset!

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och vår trygga Erik-Olsson-metod ger vi dig bäst betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år, är marknadsledande inom många områden och ser varje detalj i affären.

Hos oss får du en modern mäklartjänst där vi jobbar metodiskt och proaktivt. Vi hittar fler spekulanter, får fler bud och ser alltid till att leverera mer än godkänt. Kontakta oss så hjälper vi till med affären!

Läs vad 54 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

• Micael G

2018-03-29

Micael G skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders har igen visat varför man ska använda sig av honom. Lyhörd, snabb, professionell, bra lokalkunskap och så klart mycket trevlig! Detta resulterar i att ens boendedrömmar slår in utan bekymmer. Tack Anders! Läs mer
    2018-03-29 Anders T svarar Micael G
    Tack, alltid lika kul att hjälpa till
  • 2016-05-17

Heidi L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra som mäklare. Är mycket seriös med mycket information om objektet och ordning på alla handlingar
    Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare
    Dessutom är han en trevlig och förtroendegivande person
    Hälsningar Heidi Läs mer
  • 2016-05-10

Peter S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Kunnig, professionell med en riktig känsla för yrket. En mäklare som jag gärna varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2016-05-09

Karl Gustav A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders var mycket korekt och effektiv Läs mer
  • 2016-05-09

Andreas M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en mycket trevlig och professionell fastighetsmäklare och vi skulle inte tveka att nyttja hans tjänster eller rekommendera vänner att göra detsamma! Läs mer
  • Ivar L

2016-05-09

Ivar L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra. Lite strul med datum, annars OK Läs mer
  • 2016-05-09

Stefan J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin levererar proffsigt och i enlighet med överenskommet. Läs mer
  • 2015-07-27

Henrik R skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra mäklare som vi har det största förtroendet för. Läs mer
  • 2015-04-26

Stefan W skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi kommer och nyttja Anders för andra gången då vi nu har avsikten och sälja vår fastighet!
    Det fungerade jättebra förra gången, därför återkommer vi! Läs mer
  • 2015-04-25

Caroline E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi var mycket nöjda med Anders sätt att jobba och den service han gav oss när vi sålde vår bostadsrätt. Vi rekommenderar gärna Anders till andra ! Läs mer
  • 2015-04-24

Ingemar J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi upplever Anders som ett branchproffs. Trevligt bemötande, full av idéer men samtidigt kvar på jorden. Läs mer
  • 2015-04-23

Krister A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mkt påläst om området, bra visning, kunde svara på alla våra frågor...dessutom väldigt trevlig som person. Han vill vi samarbeta med nästa gång vi behöver anlita en mäklare. Läs mer
  • 2015-04-23

Henrik S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Verkligen nöjda och kommer använda Anders igen vid nästa försäljning ! Läs mer
  • 2015-04-23

Claes R skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en komplett mäklare.
    Ger ett gediget intryck. Uppskattar att han inte är översäljande utan låter kunderna se och känna utan en massa "floskler". Uppskattar också när en mäklare lyssnar. Läs mer
  • 2015-04-23

Jessica L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders skötte försäljningen av bostaden mycket professionellt och med stort engagemang. Anders är mycket trevlig, pålitlig och lyhörd. Han är strukturerad och känner till marknaden väl och jag rekommenderar honom starkt för den som vill få bra betalt & vill ha mycket god service! Läs mer
  • 2015-04-23

Sophia B skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är alltid positiv och hjälpsam på ett mycket trevligt sätt! Läs mer
  • 2015-04-23

Jonas E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders har varit mycket tillmötesgående och professionell Läs mer
  • 2015-04-23

Robert S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Seriös, kompetent och otroligt envis! Läs mer
  • 2015-04-23

Tomas M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevlig och seriös. Kommer definitivt att anlita honom om jag mot förmodan skulle sälja huset jag köpte genom honom. Läs mer

Johan V skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra snabb och profsig försäljning Läs mer
  • 2015-04-23

Rolf A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra tills avslut.
    Mindre bra med uppföljning på brister som säljaren skulle ha åtgärdat enligt kontraktet, som vi nu fick bekosta själva. Läs mer

Britt-marie M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra , allting gick som det skulle. Kändes att mäklaren var ärlig och var noggran.samt en snabb affär.Bra för både säljare och köpare. Läs mer

Monica L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Visning, köp o överlåtelse sköttes proffsigt och bra. Läs mer
  • 2015-04-23

Niels L skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Ander er en super ejendomsmægler. Han fungerer som god sparringspartner. Næste gang jeg skal sælge vil jeg kontakte Anders. Läs mer
  • 2015-04-23

Helena H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra service och trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2015-04-23

Emelie B skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Tycker att ANders Thulin gjorde ett enormt bra arbete när vi köpte vårt hus. Trevlig och professionell Läs mer
  • 2015-04-23

Filippa S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi är fantastiskt nöjda med Anders Thulin som vår mäklare. Anders har varit mäklare till oss 2 gånger och vi har vid båda tillfällena fått bra spekulanter och även bra slutpris på våra objekt som vi sålt. Kontakten med Anders och medarbetare har varit professionell och vi har alltid fått ett glatt, trevlig och bra bemötande. Det är lätt att få kontakt med Anders och han har alltid haft tid att svara på våra frågor då vi haft sådana. Han har varit noga med att uppdatera oss och ge oss information under säljprocessen. Anders är duktig med kunder och har alltid lika professionellt bemötande även här. Vi kommer absolut att kontakta Anders nästa gång vi bestämmer oss för att sälja vårt hus, då vi känner att Anders är skicklig, har en bra kundbas och kan se till att vårt hus blir sålt till bästa pris. Läs mer
  • 2015-04-22

Johan H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra och professionellt hanterat. En seriös mäklare med gott kundfokus. Läs mer

Carina G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Tillgänglig, trevlig, tillmötesgående, serviceanda och proffsighet. Läs mer

Thomas L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevlig mäklare, var lätt att få kontakt med när vi ringde.Positiv! Läs mer
  • 2015-04-22

Suzana M skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Jättebra. Trevlig, serviceminded och hjälpsam. Läs mer
  • 2015-04-22

Sara P skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra engagemang och ffa bra försmåga att hitta och behålla kontakten med potentiella köpare. Läs mer

Andreas R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Bra o trevlig mäklare. Kunde sin uppgift. Läs mer
  • Stefan H

2015-04-21

Stefan H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Korrekt, noggrann, ambitiös och bra säljtryck! Läs mer
  • 2015-04-21

Stephen S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin genomförde vårt husköp på ett utomordentligt professionellt och effektivt sätt. Vi ger honom våra bästa rekommendationer. Stephen och Marianne Smith Läs mer
  • 2015-04-21

Ingela C skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket professionell mäklare med djup kunskap om Näset och marknaden som råder där. Har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja eller köpa i området. Läs mer
  • 2015-04-21

Liselott S skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin har varit otroligt proffsig sen vår allra första kontakt, under hela beslut, köp och har t.o.m. ringt för att kolla hur vi trivs efter ca 2v. Han har under hela tiden varit 100%tillgänglig o serviceminded, t.o.m. i skidbacken på sportlovet (tack till hans snälla fru o barn!). Jag rekommenderar honom varmt - proffsig, med både EQ & IQ! Go Anders Thulin! Läs mer
  • 2015-04-21

Li A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Jätte duktig och proffsig och lyhörd. Inger förtroende. Läs mer
  • 2015-04-21

Maria A skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin är en bra, trovärdig och "effektiv" mäklare med god kännedom om orten Vellinge kommun. Läs mer

Sofia O skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Erik Olsson har och Annika har fungerat väldigt bra! Mycket nöjda! Läs mer
  • 2015-04-21

Carl-eric H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders Thulin var en utmärkt mäklare och sympatisk och serviceinriktad person när vi köpte vårt hus och nuvarande bostad på Ärlavägen i Falsterbo 2012. Ann-Mari och Carl-Eric Hansson Läs mer
  • 2015-04-21

Unni E skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket bra möte. Anders skötte sitt uppdrag utmärkt. Läs mer
  • 2015-04-21

Hans J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Mycket professionellt skött med utnyttjande av god lokalkunskap och följsamhet mot spekulanter. Läs mer

Annika M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Utmärkt!,!,
    Hälsningar Annika MasOlle Skarendahl Läs mer
  • 2015-04-21

Monika G skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Vi uppskattade Anders som mäklare framför allt tack vare hans tydlighet och kommunikation under hela processen. Läs mer
  • 2015-04-21

Mattias P skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    En pålitlig och kompetent mäklare med hög service grad . Läs mer
  • 2015-04-21

Henrik O skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Fick sålt objektet tämligen snabbt och till bra pris. Saknade dock hjälp med frågor rörande vinstbeskattningen. Läs mer
  • 2015-04-21

Sofia H skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders var en ovärderlig hjälp för mig vid försäljning av min lägenhet. Jag lämnade nycklarna och hela ansvaret till honom och sen ringde han nör lägenheten var såld. Vilket gick otroligt snabbt till ett vänligt bra pris. Läs mer
  • 2015-04-21

Daniel J skrev om Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Anders är en duktig, pålitlig och ansvarstagande mäklare vars insats vi uppskattade mycket när vi sålde vår fastighet i Ljungskogen. Han har tålamod och kunnande att sälja även de dyrare objekten. Han har bra kunskap om prisläget och marknaden på Falsterbonäset. Läs mer
  • Christine L

2015-04-21

Christine L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
    Perfekt skött när jag köpte min bostad! Läs mer

Södergatan 11, 239 30 Skanör