Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken!

Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste delar.

Vare sig du behöver hjälp med köp, försäljning, värdering eller kanske hela processen när det kommer till bostadsaffärer får du gärna kontakta oss. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande mäklarkedja som alltid jobbar med kunden i fokus.

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

• 2020-01-24

Samantha L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har sålt min lägenhet.
    Är nöjd med bemötandet och arbetet hon lagt ner. Läs mer
  • 2020-01-07

Miran A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har såld ett bostadsrätt.
    Var tillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-24

Samantha L skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en gård/villa där Karl-Fredrik var mäklare. Vi blev bra bemötta och han berättade vad han visste om gården, sen lät han oss gå runt och kolla i lugn och ro och det tyckte vi var väldigt skönt. Vi visste var han fanns om vi hade några frågor. När budgivningen började var han på hugget vilket vi tyckte om. Läs mer
  • 2019-12-23

Anneli G skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har både köpt och sålt av Patrik i år.
    Upplever Patrik som mycket seriös och pålitlig i alla led.
    Ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-12-16

Christina S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik skötte hela affären på ett bra och proffsigt sätt!
    Han är lugn och saklig i sitt sätt.

Kan varmt rekommendera honom till andra (vilket jag gjort!) Läs mer
    2019-12-16 Patrik L svarar Christina S
    Tack Christina för fina ord och tack för rekommendationen!
    Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-14

Ulrika S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi hade nöjet att träffa Patrik när vi sålde vår pappas bostäder först Badvägen och strax därefter Collinsväg. Det var en ganska tuff tid för oss men Patrik var oerhört finkänslig och mycket trevligt och proffsigt bemötande. Så tacksam att det var Patrik följde oss igenom detta och skulle välja honom alls gånger igen.
    Stort tack ännu en gång
    Vänliga hälsningar
    Ulrika Strindemark Läs mer
    2019-12-14 Patrik L svarar Ulrika S
    Stort tack själv Ulrika och tack för ert förtroende genom båda affärerna!

Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-11

Bo-anders P skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt villa
    Professionellt bemötande med tydlig kommunikation.
    Mina förväntningar har överträffats speciellt med tanke på det planerade upplägget och marknadskännedomen som gav en försäljning utan att det behövde annonseras ut.
    Mycket positivt intryck och ett stort engagemang där inget lämnas till slumpen utan allt följer ett tydligt upplägg. Läs mer
    2019-12-17 Jenny B svarar Bo-anders P
    Tack så mycket! Ja, produkten Läge+ är en jättebra produkt där man kan göra en förberedande försäljning och påbörja marknadsföringen "lite diskret" på svenskfast.se, innan man som säljare - av olika anledningar - är helt redo för försäljningen, och ibland hittar man ju sin köpare redan här:-)!
  • 2019-11-30

Emil J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte en lägenhet i Trelleborg, Hedvägen med hjälp av Carolin Svensson som mäklare.

Carolin var en otroligt bra mäklare som både var väldigt professionell och gjorde att hela köpet kändes väldigt tryggt.

Rekommenderar henne starkt.

10/10 Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Emil J
    Tusen tack för dina fina ord Emil! Hoppas du kommer trivas kanon i Trelleborg. :) Vh, Carolin
  • 2019-11-23

Joakim P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Lugn och kunnig man som man kan lita på Läs mer
  • 2019-11-21

Johan H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt bostad, 1 plans-villa
    Mäklaren Patrik Lindén har uppvisat ett proffesionellt sätt och ödmjukhet i kommunikationen, från början till slut. Läs mer
    2019-11-21 Patrik L svarar Johan H
    Tack Johan för en trevlig affär och lycka till med ert nya hus!

• 2019-11-18

Nils Åke O skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra presenterat hur SvenskFast jobbar för att sälja vårt hus. Allt löpte på pecis som hon förklarade, fast lite snabbare. Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Nils Åke O
    Tack så mycket för er Reco, den värmer att läsa. :) Vh, Carolin
  • 2019-11-14

Sara N skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt en bostadsrätt en 2 rums lägenhet i Trelleborg.
    Mäklaren har skött det utmärkt.och varit tydlig i vad som skulle göras. Har känts tryggt och gjort affär med henne Läs mer
    2019-11-21 Carolin S svarar Sara N
    Tusen tack för din reco Sara. Var trevligt att få hjälpa er med försäljningen! VH, Carolin
  • 2019-11-06

Katarina J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min fastighet i Trelleborg och min mäklare är Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförvaltning.

Känner mig så lugn och trygg med att ha haft henne som mäklare. Kände stort förtroende för henne redan vid första träffen. Hon är lugn och sansad och saklig. När jag var stressad inför fotografering och sensre visning var hon en fantastisk klippa. Hon rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-14 Carolin S svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tusen tack för dina fina ord, de värme väldigt mycket! Vh, Carolin
  • 2019-10-29

Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Trevligt och tryggt bemötande vid försäljning av vår villa. God rådgivning angående själva säljprocessen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-28

Maria Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa.
    Proffsigt bemötande.
    Snabb affär, vilket det blev. Läs mer

Elisabet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    70-tals villa i Höllviken såld. Mäklaren var professionell, kommunikativ, flexibel och bra på alla sätt. Läs mer

Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mäklaren gjorde det bäst intrycket när jag träffade honom jämfört med de två konkurrenter som jag träffade under samma dag.
    proffsigt agerande och eftersom han även hade sålt lägenheten till min far så fick vi ett bra pris för hans arbete.

Snabb o smidig säljprocess som vi önskade.

Om det är ngt negativ.. inför visningar hade det varit skönt om han hade även hade kunnat ordna färska blommor och kanske ngn frukt eftersom vi inte bodde i närheten. Blev lite stökigt att åka ner för detta. Läs mer

Henrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt en villa i Höllviken.
    Patrik gav ett trevligt och bra bemötande. Vi är mycket nöjda med hur hela köpprocessen har gått till. Läs mer
  • 2019-10-24

Kristina W skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik på Svensk Fadtighetsförmedling har allt man kan önska sig av en mäklare - stark på kommunikation, snabb, noggrann och mycket trevlig att jobba med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-21 Patrik L svarar Kristina W
    Stort tack själv Kristina och tack för ert förtroende!

Ingrid T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt en bostadsrätt
    Mycket nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-09-10

Sigyn Margaretha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Ett mycket gammalt hus till försäljning, troligen tidigt 1800-tal.
    Hade förväntningar på högre försäljningspris, men trots efter mycket stort intresse ca 25000 besökare på hemnet och ett 100-tal på visning förelåg endast en budgivning.
    Mäklaren har gjort ett mycket gediget arbete och varit mycket tillmötesgående på allt sätt.
    Den aktuella köparen visar stor respekt för husets ålder och tänker renovera därefter. Som helhet är jag mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-30

Ingrid F skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik sålde min hus på rekordtid. Mycket trevlig o hjälpsam och jag rekommenderar honom verkligen. Lätt att nå och hjälpte till med alla frågor. Läs mer
    2019-08-30 Patrik L svarar Ingrid F
    Stort tack Ingrid för en trevlig affär! Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-08-29

Yuvanin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Hus köpt utanför Höllviken.
    En lyhörd mäklare som jobbar på ett behagligt sett, nåbar och tillmötesgående. samt hittar ett avslut på ett naturligt sett.

Känns som båda parter är nöjda. Läs mer
  • 2019-07-16

Arne Lennart S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket trevligt och professionellt bemötande med kontinuerlig återkoppling under hela resans gång. Jag upplevde att Patrik hade god kännedom om den lokala marknaden och kunde ge goda råd och bra tips vi oklarheter eller tveksamheter som kan uppstå vid bostadsförsäljning. Bedömningar och värdering visade sig vara mitt i prick. Läs mer
  • 2019-07-08

Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har sålt vår bostad. Johan har varit tillmötesgående och har bemött oss väl, varit tillgänglig för frågor när helst vi hört av oss.
    Vi hade satt ett mål vilket uppnåddes direkt. Vi är nöjda med Johans arbete. Läs mer
  • 2019-06-24

Cassandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Bra förmedlare som tar lika mycket hand om såväl oss köpare som säljare. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jörn P

2019-06-03

Jörn P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är mycket ödmjuk och lätt att samarbeta med. Vi fick stort förtroende för honom Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Jörn P
    Tack för fina ord och en trevlig affär! Patrik
  • 2019-05-15

Lisa S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är en proffsig, pålitlig och kunnig mäklare. Vi är verkligen nöjda med hans arbete kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Lisa S
    Stort tack Lisa och Anders för förtroendet! Patrik
  • Jan Rune O

2019-05-07

Jan Rune O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min brors lägenhet. Hoppades att det skulle gå snabbt att sälja den. Detta gick snabbt, tack vare Jenny. Tack snälla, du är super duktig, Vi trodde att det skulle ta lång tid innan det blev klart. Men vi hade en snabb och duktig mäklare. Tack än en gång. ❤️ ❤️ Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jan Rune O
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina orden. Ta hand om er och ha en skön sommar:-)!
    Vänligen
    Jenny Borgström
  • 2019-05-03

Fredrik L skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är en extremt kunnig och proffsig mäklare. Snabb och nogrann! Precis sålt hus via honom och vi är supernöjda! Läs mer
    2019-05-08 Patrik L svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för fina kommentarer! Patrik
  • 2019-04-03

Jalal B skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Det va mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jalal B
    Tack för berömmet. Lycka till med ert nya boende! Vänligen Jenny Borgström
  • 2019-04-03

Philip L skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag har tillsammans med min flickvän köpt en lägenhet på Hammartorpsvägen 7D I Höllviken.
    Patrik var professionell och trevlig under vår kontakt och det blev en snabb affär.
    Jag är så nöjd man kan vara! Läs mer
    2019-05-08 Patrik L svarar Philip L
    Tack för era ord, alltid roligt när vårt jobb uppskattas! Patrik
  • Martin H

2019-04-02

Martin H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Både köpt och sålt av Patrik. Mycket nöjd båda gångerna. Bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
    2019-04-02 Patrik L svarar Martin H
    Tack Martin för förtroendet! Roligt att följa med i dina bostadsaffärer!
  • 2019-03-24

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa i Skanör. Bra bemötande, förväntade oss högre slutpris.
    Återkopplade hela tiden med aktuell info, så helt ok.
    Mäklaren utförde sitt jobb som han skulle. Läs mer
  • 2019-03-21

Alf D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag har köpt 3 rums lägenhet . Från tidigare erfarenheter hade jag lågt ställda förväntningar , men blev verkligen positivt överraskad över det goda bemötandet och på vilket sätt affären genomfördes. Läs mer
  • Mats H

2019-03-09

Mats H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb och engagerade sig i husförsäljningen till 100% kommer att anlita samma mäklare vid köp eller försäljning.
    Mycket nöjd kund Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Mats H
    Tusen tack för din fina reco Mats. Det värmer att läsa! Vänligen, Carolin.
    Mats H gillar detta
  • 2019-03-07

Leif Å skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt en lägenhet o sålt ett hus

På ett proffsigt o förtroende givande sätt.

Ja mycket bra bemötande .

Jag rekommendera honom på de varmaste Läs mer
    2019-03-12 Patrik L svarar Leif Å
    Stort tack själv Leif för trevliga affärer!
  • 2019-03-01

Christine R skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklare Karl Fredrik Wahn på Svensk fastighetsförmedling i Höllviken, har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett seriöst och professionellt sätt. Vi blev väl bemötta och vi fick förtroende för Karl Fredrik som mäklare från början. Allt har fungerat smidigt - från start, till styling och slutligen till avslut av försäljningen av bostadsrätten. Vi återkommer gärna igen för försäljning eller köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-02-19

Daniel A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi köpte en marklägenhet.
    Man kände sig verkligen välkommen när man kom på visningen, vilket gav oss en extra varm känsla för lägenheten vi tittade på. Vi fick väldigt bra svar på alla frågor vi ställde. Detta var första gången vi köpte en bostad så vi har inget att jämföra med, men upplevelsen vi fick från visningen till köpet var klart har varit helt perfekt.

Mvh Daniel och Martina Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Daniel A
    Hej Daniel och Martina! Tusen tack för er fina rekommendation. Det värmer alltid. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Vänligen, Carolin.
  • 2019-02-06

Thomas H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag och 3 mina syskon sålde, efter vår pappas hastiga bortgång, vårt sommarhus i Höllviken som vi ägt sedan 1968 och har varit en samlingspunkt för hela familjen genom alla år.
    Mäklaren Patrik Lindén hjälpte oss med försäljningen. Den första anledningen till att vi valde Svensk Fastghetsförmedling var att Patrik direkt beklagade sorgen, det betydde mycket för oss att visa en sådan empati i vår sorg . Rakt igenom var Patrik professionell, förtoendeingivande, lugn och informativ. Patriks värdering av försäljningspriset på huset var i princip exakt vad det såldes för. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och vi rekommenderar verkligen Patrik LIndén på Svensk Fastighetförmedling i Höllviken. Läs mer
  • 2019-02-05

Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Gav mycket bra förtroende och kände till marknaden väl vilket gjorde att vi gjorde en bra affär.
    Tack Läs mer
  • 2019-02-01

Lina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    trevlig, rak och ärlig, snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-01-26

Helen S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålde ett radhus/bostadsrätt. Patrik var mycket lugn och behaglig som person och sa varken för mycket eller för lite. Lyssnade mer än han pratade vilket säkert resulterade i att vi sålde vårt hus snabbt trots det inte kom så många på visningen. Läs mer
    2019-01-28 Patrik L svarar Helen S
    Tack Helen och Lars för en trevlig affär och ert förtroende! Patrik
  • 2019-01-25

Ebba W skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt en bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande av mäklaren.
    Jag har ingen erfarenhet av försäljning så hade inga förväntningar.
    Bra överlag Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ebba W
    Tack för rekommendationen Ebba! Lycka till med ert nya boende! Vänligen, Christian
  • Stina B

2019-01-23

Stina B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt 2-rumslgh i Trelleborg. Väldigt bra bemötande av av kunnig och trevlig mäklare (Christian Larsson). Tog sig tid att gå igenom både lgh och försäljningsprocessen. Offerten var jättefint utformad och väldigt tydlig, och även prospektet till kunderna. Mina förväntningar var att få lgh såld av en bra mäklare till minst utgångspris och så blev det. Jag är helnöjd!!!
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Stina B
    Tusen tack Stina för dina värmande ord! Vänligen, Christian
  • 2019-01-18

Ali B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhet
    Perfekt
    Till 100
    Perfekt Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ali B
    Tack för rekommendationen Ali! Lycka till med lägenheten! Vänligen, Christian.
  • 2019-01-12

Alban M skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhet
    Jag blev bemött av mäklare på en utmärkt sätt .
    Hon var trevligt på alla set.
    Vi är mycket nöjda me mäklaren.
    Jag upplevde hennes arbete som mäklare på en skala 10av 10.
    Jag gär inte bra betyg bara att vi köpte lägenheten men hon är värd på alla sätt. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Alban M
    Tack för varma ord! Jag önskar er lycka till med lägenheten och hoppas ni kommer att trivas där!
    Vänligen Jenny Borgström
  • Carsten L

2019-01-12

Carsten L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Positivt och effektivt bemötande som gav utrymme för de diskussionerna vi ville ha utan att visa sig stressad. Läs mer
  • 2019-01-10

Monica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Har sålt villa i Rängs Sand.
    Mäklaren var artig och snabbtänkt. Lätt att förstå.
    Jag förväntade mig att huset skulle säljas snabbt, inte ta 5 månader efter fotografering, besiktningar etc. Mäklaren bokade många visningar som inte gav någonting. Han kunde ju inte gå ut på gatan och haffa en köpare.
    Att sälja sitt hus är ju inget man gör så ofta, min erfarenhet är nästan 0.
    Mitt hus blev till slut sålt, så nu är jag nöjd. Läs mer
  • Kenneth L

2019-01-10

Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag är mycket nöjd med min mäklare, Johan Eriksson, och hur han har skött hela affären.

Vi har haft kontinuerlig kontakt under resans gång.

Försäljningen gick mycket fortare än jag hade trott. Läs mer

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken