Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken!

Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste delar.

Vare sig du behöver hjälp med köp, försäljning, värdering eller kanske hela processen när det kommer till bostadsaffärer får du gärna kontakta oss. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande mäklarkedja som alltid jobbar med kunden i fokus.

Läs vad 143 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

• 2020-05-22

Göran Å skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Snabbt och bra service inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-14

Jonatan L skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker.

Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Jonatan L
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där!
  • 2020-05-14

Ulrika C skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik var professionell, tydlig och förstod såväl säljares som köpares situation och önskemål. Läs mer
  • Kerry J

2020-05-11

Kerry J skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostad, utmärkt hon levde verkligen upp till förväntningarna.
    Vi blev mycket bra bemötta, Vi tycker att samarbetet med Jenny
    var jättebra det gick fort och smidigt att få sålt lägenheten. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Kerry J
    Tack så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Och tack så mycket för de fina orden! Har varit ett nöje att samarbeta med er!
  • 2020-05-07

Jasmin T skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jasmin T
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin
  • 2020-04-26

Cecilia A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Kände redan från början av min husförmedling att Svensk Fastighetsförmedling är en väldigt seriös och proffsig mäklarbyrå. Min mäklare visade ett stort engagemang, gav god vägledning under försäljningen och jag fick täta återkopplingar hela tiden. Jag rekommenderar dem verkligen! Läs mer
  • 2020-04-26

Zijada B skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt lägenhet på Borggården i Trelleborg. Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-04-25

Johan A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Proffs helt igenom. Realistik i sin värdering och bedömning av våra fastighet, bra vid försäljning. Läs mer
  • 2020-04-24

Lena J skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket trevlig mäklare. Skötte allt till 100%.
    Mycket nöjd med min husaffär allt gick snabbt och smärtfritt. Så ett stort tack. Läs mer
  • 2020-04-23

Jenni P skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jätteduktig och engagerad mäklare som ger en den tiden man behöver att svara på frågor. Noggrann och ger en ett gott intryck. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jenni P
    Tack så mycket Jenni, vad glad jag blir att läsa! VH, Carolin
  • 2020-04-23

Mathias E skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi köpte en villa av Karl-Fredrik och fick ett väldigt professionellt bemötande redan från första kontakten.

Han var väldigt noga med att presentera allt material han hade och svarade rakt och ärligt på de frågor vi hade.

Kan varmt rekommendera att jobba tillsammans med Karl-Fredrik. Läs mer
  • 2020-04-23

Camilla H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en lägenhet, tycker märkbares har varit oroligt bra och bra service. Förklarade det juridiska ska jag förstod och kunde ställa de frågor jag hade och kunde få svar så jag förstod. Har inget att klaga över utan har bara haft positiva och bra upplevelser. Kommer verkligen rekommendera andra att köp från Carolin. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Camilla H
    Tack så mycket Camilla! Det värmer att läsa. VH, Carolin
  • 2020-04-22

Bujar R skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hej,

Vi har köpt en bostad i Trelleborg som kostade 3.250.000 sek. Jenny Borgström från Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg var mäklaren som hade den ute.

En mäklare vi verkligen kan rekomendera. Professionell och snabb på att svara och ge bra service. Så som extra visningar och frågor som man hade. Tycker att hela upplägget var bra från början till slut och att du viste hela tiden vad som hände och vad nästa steg var i proccessen.

Det blev en snabb och effektiv proccess där hon både såg till att säljaren var nöjd och oss som köpare.

Ännu en gång vill jag rekomendera Jenny som absolut är en av top 3 i hela Trelleborg! Läs mer
    2020-04-22 Jenny B svarar Bujar R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ni har upplevt försäljningen precis så som jag önskar och jobbar för: att man ska känna sig trygg och säker genom hela processen - och att inga frågor står obesvarade - det är ju trots allt en av de viktigaste affärerna man gör i sitt liv! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • 2020-04-21

Annica O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är så otroligt nöjda med Jenny!

Jennys genuina bemötande gör att man som säljare känner så stort förtroende för en livsaffär som det är att köpa ett hus.

Jennys engangemang och noggrannhet gör det extra roligt att samarbeta tillsammans med henne, fixar och donar in i det sista.

Jenny besitter en hög kommunikativ och social kompetens vilket gör att du som säljare känner en stolthet över just ditt val av mäklare!

Starkaste och varmaste från oss!
    Annica & Ulf Läs mer
    2020-04-21 Jenny B svarar Annica O
    Tusen, tusen Tack Annika och Ulf! Så underbara ord som värmer mitt mäklarhjärta. Så roligt att än en gång få göra affär med er.
  • 2020-04-16

Daniel E skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Fantastiskt bemötande under försäljningen av min lägenhet. Personlig kontakt med snabba uppdateringar och alltid hjälpsam. Ett mycket väl utfört arbete rakt igenom som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Daniel E
    Tusen tack för dina ord Daniel! Varmt lycka till med ert nya boende. VH, Carolin
  • 2020-04-08

Adam A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Otroligt professionell hantera av affären. Korrekt, snabb och framförallt faktabaserad återkoppling. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Adam A
    Tack så mycket Adam! :) VH, Carolin
  • 2020-04-07

Bertil A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag/vi har sålt en bostadsrätt!
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt och bästa möjliga sätt.
    Att sälja snabbt och till det pris som vi kom överens om!
    Affären gjordes upp väldigt snabbt och Carolin var väldigt tydlig och mycket kunnig!
    Superbra, supertrevlig och supersnabbt! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Bertil A
    Tack så mycket för de fina orden Bertil. Värmer att läsa. Lycka till med ert nya boende! VH, Carolin
  • 2020-04-03

Erik S skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Han är den bästa mäklaren jag träffat.
    Han gör ett proffsigt jobb då han alltid är kontaktbar, ligger på kunderna om nya visningar, alltid trevlig, flexibel, han kan mycket om sitt jobb.
    En grymt bra mäklare!! Läs mer
  • 2020-03-27

Robin H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en bostad på Högalidsvägen. Under visningen blev jag bemött av ett glatt leende av både Carolin Svensson och Daniel Östmand.
    Hela processen gick väldigt fort, vilket passade bra för mig och mitt jobb. Läs mer
  • 2020-03-24

Peter R skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hon har bred erfarenhet o är väldigt noga mad allt som rör affären. Läs mer
    2020-04-19 Jenny B svarar Peter R
    Tack så mycket, Peter! Glad att kunna vara till hjälp! Varmt Lycka Till i nya huset!
  • 2020-03-19

Tony N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi sålde en bostadsrätt på 2 rum och 59,5 m². Vi blev professionellt bemötta. Våra förväntningar var att få en professionell marknadsföring och ett bra pris. Dessa förväntningar levdes upp till över förväntan.
    Sammanfattningsvis så blev vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Tony N
    Tack så mycket Tony! Kändes bra att få "sluta säcken" med en affär som började för 17 år sedan, då som ett köp, och nu som en försäljning. Tack!
  • 2020-03-18

Henrik N skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har bara bra erfarenheter av att köpa fastighet via Patrik. Kunnig, trevlig och hjälpsam utöver vad man skulle kunna kräva. Vi var väldigt trygga att köpa vårt första hus via Patrik och skulle tveklöst använda honom i ev framtida affärer. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-17

Monica G skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Jenny är en mycket trevlig och glad mäklare som verkligen passar till sitt yrke. Hon har mycket kunskap inom området som hon gärna delar med sig av. Om det var något man undrade var det bara att ringa och fråga, men hon tog själv kontakt när det var något. Man känner att hon ger sig tid att diskutera. Mycket informativ person vilket vi som säljare verkligen uppskattade. Jag kan rekommendera Jenny Borgström som en kunnig, trevlig person som besitter mycket kunskap i sitt jobb som mäklare. Tack Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Monica G
    Tusen, tusen TACK! Så underbart fina ord! Tack själv för att jag fick den här möjligheten!
  • Pia Å

2020-03-11

Pia Å skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi blev bra bemötta av mäklaren och fick snabba svar. Vi trodde inte allt skulle gå så snabbt och smidigt. Jätte bra med mäklare som har samarbete med en bank då allt löstes direkt. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2020-03-17 Jenny B svarar Pia Å
    Tack så mycket för rekommendationen! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • 2020-03-02

Jonathan J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi tycker att Caroline har varit bra. Hon har varit tydlig och informerande, lugn och sansad. Det har aldrig varit några problem att få tag på henne. Alltid återkommit och uppdaterat oss! Läs mer
    2020-03-19 Carolin S svarar Jonathan J
    Tack så mycket för denna reco Jonathan. Roligt och värmande att läsa. Vh, Carolin.
  • 2020-02-22

Cecilia E skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag är otroligt nöjd med hur Christian hanterade det hela. Han var väldigt närvarande under hela processen, och svarade snabbt på de frågor som dök upp hos mig. Läs mer
  • 2020-02-18

Helena S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Trevlig, men inte såsäljande, bra för oss som köpare, men jag hade inte valt honom om vi ska sälja Läs mer
  • 2020-02-15

Lena A skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa i Skanör. Förväntade oss ett högre pris.....
    Något försiktig i sin framtoning men annars välskött affär trots allt. Läs mer

Ingrid T skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vänligt bemötande
    Kände mig trygg igenom hela affären Läs mer

My N skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en villa i Trelleborg av Carolin.
    Carolin har skött allt med stor proffsighet och hjälpt oss mycket i en lite besvärlig affär. Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar My N
    Tusen tack My! Det värmer att läsa. Hoppas ni kommer trivas i huset. :) Vh, Carolin
  • 2020-02-14

Martin M skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde min lägenhet och allt gick perfekt! Mäklare i högsta klass! Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Martin M
    Tusen tack Martin för dina värmande ord! :) Vh, Carolin
  • 2020-02-13

Anna S skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde lägenhet i Vellinge. Karl-Fredrik gav mig alltid ett trevligt och bra bemötande. Mina förväntningar på en mäklare är bland annat att att denna ska vara tillgänglig och aktiv både för säljare och köpare. Rekommenderar absolut Karl-Fredrik som mäklare om man värdesätter dessa faktorer. Läs mer
  • Mona P

2020-02-13

Mona P skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi kan bara säga att det bemötandet vi fick av Caroline Svensson var fantastiskt på många sätt, hon har verkligen hjälpt oss på bästa sätt, innan, under och efter försäljningen av vårt hus. Hennes betyg är 100% FÖREDÖMLIGT Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Det värmer att ha fått förtroendet att hjälpa er i alla steg krig försäljningen av ert hus och att ni är nöjda. Vh, Carolin

Monica E skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Ville ha snabb o enkel försäljning av min lilla villa i Höllviken, helst utan officiell visning vilket det blev då Patrik redan hade köpare i åtanke. Nöjd med hanteringen o fick det pris jag begärde. Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Monica E
    Tack Monica för fina ord och tack för förtroendet! //Patrik
  • 2020-02-12

Patrik J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte ett hus från 50-talet av Caroline.

Mycket trevlig mäklare, korrekt och ärlig.

Allting flöt på bra och kommer gärna anlita Caroline fler gånger.

10 av 10 Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Patrik J
    Tusen tack Patrik, värmer att läsa! Varmt välkomna till Trelleborg. Vh, Carolin
  • 2020-02-12

Lars L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    - Vi har fått hjälp med att sälja vår bostadsrätt.
    - Carolin är lugn och saklig, kunnig och verkligen satt oss i focus. Hon skapar förtroende hos säljare och kund. Vi är mycket nöjda.
    - Carolin har levt upp till våra förväntningar från dag ett och till vårt avslutande möte.
    - Vi rekommenderar Carolin till ALLA som skall köpa eller sälja något prospekt, senast förra helgen ! Då till några vänner.
    Vänliga hälsningar !
    Gunilla och Lars Lorentzson Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Lars L
    Tusen tack för era fina ord Gunilla och Lars! Värmer väldigt mycket att läsa. Vh, Carolin
  • 2020-02-05

Göran L skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt ett hus och en lägenhet, mycket bra och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Göran L
    Tack så jättemycket för förtroendet - båda gångerna!
  • 2020-02-05

Hans M skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har inte själv haft kontakt med Jenny eftersom hon agerat genom fullmakt. Har fått all relevant information via mail.
    Med vänlig hälsning
    Hans M Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Hans M
    Tack Hans! Ja, så smidigt med tekniken att alla inblandade kan få info om försäljningen, trots att en i dödsboet har fått fullmakt att agera/skriva under. Tack för förtroendet att sälja lägenheten!
  • 2020-02-05

Lena N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bra kontinuerlig info om budgivningen.

Fina bilder och bra presentation av lägenheten på internet. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Lena N
    Tack Lena! Presentationen - både bilder och text, är väldigt viktigt i en försäljning, och jag lägger ner mycket tid på såväl styling före fotograferingen som bra bilder och en trevlig och informativ text - allt för att fånga kunder, så är jätteglad att ni uppskattade den! Tack för förtroendet att sälja lägenheten.
    Jenny B gillar detta
  • 2020-02-05

Anita W skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpt lägenhet. Det gick jättebra o på bästa sätt
    Vi kan rekommendera mäklaren
    O kommer att ta kontakt vid vår försäljning av vårt hus Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Anita W
    Tack så mycket för rekommendationen! Det betyder mycket för mig! Om/när det blir aktuellt med försäljning av ert hus, hjälper jag såklart gärna till igen:-)
    Jenny B gillar detta
  • 2020-01-24

Samantha L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har sålt min lägenhet.
    Är nöjd med bemötandet och arbetet hon lagt ner. Läs mer
  • 2020-01-07

Miran A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har såld ett bostadsrätt.
    Var tillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-24

Samantha L skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en gård/villa där Karl-Fredrik var mäklare. Vi blev bra bemötta och han berättade vad han visste om gården, sen lät han oss gå runt och kolla i lugn och ro och det tyckte vi var väldigt skönt. Vi visste var han fanns om vi hade några frågor. När budgivningen började var han på hugget vilket vi tyckte om. Läs mer
  • 2019-12-23

Anneli G skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har både köpt och sålt av Patrik i år.
    Upplever Patrik som mycket seriös och pålitlig i alla led.
    Ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Anneli G
    Tack Anneli, jätteroligt att få vara med er i båda leden. Stort lycka till med nya huset! //Patrik
  • 2019-12-16

Christina S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik skötte hela affären på ett bra och proffsigt sätt!
    Han är lugn och saklig i sitt sätt.

Kan varmt rekommendera honom till andra (vilket jag gjort!) Läs mer
    2019-12-16 Patrik L svarar Christina S
    Tack Christina för fina ord och tack för rekommendationen!
    Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-14

Ulrika S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi hade nöjet att träffa Patrik när vi sålde vår pappas bostäder först Badvägen och strax därefter Collinsväg. Det var en ganska tuff tid för oss men Patrik var oerhört finkänslig och mycket trevligt och proffsigt bemötande. Så tacksam att det var Patrik följde oss igenom detta och skulle välja honom alls gånger igen.
    Stort tack ännu en gång
    Vänliga hälsningar
    Ulrika Strindemark Läs mer
    2019-12-14 Patrik L svarar Ulrika S
    Stort tack själv Ulrika och tack för ert förtroende genom båda affärerna!

Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-11

Bo-anders P skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt villa
    Professionellt bemötande med tydlig kommunikation.
    Mina förväntningar har överträffats speciellt med tanke på det planerade upplägget och marknadskännedomen som gav en försäljning utan att det behövde annonseras ut.
    Mycket positivt intryck och ett stort engagemang där inget lämnas till slumpen utan allt följer ett tydligt upplägg. Läs mer
    2019-12-17 Jenny B svarar Bo-anders P
    Tack så mycket! Ja, produkten Läge+ är en jättebra produkt där man kan göra en förberedande försäljning och påbörja marknadsföringen "lite diskret" på svenskfast.se, innan man som säljare - av olika anledningar - är helt redo för försäljningen, och ibland hittar man ju sin köpare redan här:-)!
  • 2019-11-30

Emil J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte en lägenhet i Trelleborg, Hedvägen med hjälp av Carolin Svensson som mäklare.

Carolin var en otroligt bra mäklare som både var väldigt professionell och gjorde att hela köpet kändes väldigt tryggt.

Rekommenderar henne starkt.

10/10 Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Emil J
    Tusen tack för dina fina ord Emil! Hoppas du kommer trivas kanon i Trelleborg. :) Vh, Carolin
  • 2019-11-23

Joakim P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Lugn och kunnig man som man kan lita på Läs mer
  • 2019-11-21

Johan H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt bostad, 1 plans-villa
    Mäklaren Patrik Lindén har uppvisat ett proffesionellt sätt och ödmjukhet i kommunikationen, från början till slut. Läs mer
    2019-11-21 Patrik L svarar Johan H
    Tack Johan för en trevlig affär och lycka till med ert nya hus!

//Patrik

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken