Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken!

Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste delar.

Vare sig du behöver hjälp med köp, försäljning, värdering eller kanske hela processen när det kommer till bostadsaffärer får du gärna kontakta oss. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande mäklarkedja som alltid jobbar med kunden i fokus.

Läs vad 216 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken 2

• sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2021-09-15
    Blev bemött på ett positivt och ärligt sätt.
    Hade stora förväntningar som uppfylldes.
    Skötte uppdraget på ett alldeles utmärkt sätt till största
    belåtenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2021-09-10
    Bra .
    Han levde upp till vad vi förväntade oss .
    Seriös
    • Svedala
    2021-08-26
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb affär. Något dyr (10%) i den delen som överskred utgångspriset.
  • sålde en tomt med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-07-07
    Allting var bra och blev bemötta jättebra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2021-07-07
    Karl-Fredrik var professionell men också lyhörd i hela processen.
    2021-06-29
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande gjorde att vi kände oss trygga i vår affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-28
    Carolin har gett oss en stor trygghet genom hela försäljningen! Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor och hjälpt oss mycket! Försäljningen gick med god vinst och vi kan bara tacka Carolin för det!😊🌼
    Tusen tack för din fina Reco Malva! Har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. :) //Carolin Carolin Svensson
    2021-06-16
    Bra bemötande. Kom i kontakt med Karl Fredrik under en försäljning som inte blev av. Fick proffsig hjälp att leta upp det som nu kommer bli vårt drömboende.
    Upplevde att Karl-Fredrik lyssnade in oss och identifierade våra behov på ett proffsigt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-14
    Hej
    Har blivit vänligt bemött
    Mycket duktig och ordning och reda på alla papper.
    Kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2021-06-13
    Karl-Fredrik är en mäklare som gav en kompetent och påläst information när vi ställde frågor som rörde fastigheten . Allt resulterade i snabb återkoppling och ett positivt köp :-) Vh.Cecilia Freiding
    2021-06-10
    Proffsigt bemötande. Mycket omhändertagande, snabb och grundlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-05-18
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Carolin.
    Var väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen.
    Tack så mycket Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. :) //Carolin Carolin Svensson
    2021-05-12
    Efter att ha renoverat ett gammalt parhus från 1910 valde vi att sälja detta. Från vår första kontakt innan vi bestämde oss för att renovera eller inte innan försäljning har Jenny har lämnat goda råd och delat med sig av sin erfarenhet om vad dagens marknad vill ha. Dessa stämde väl överens med vår tanke om att bevara husets karaktär. Försäljningen överträffade våra förväntningar och Jennys målande beskrivning om objektet och med sitt engagemanghar säkerligen bidragit till resultatet. Vi rekommenderar Jenny varmt och kommer garanterat att anlita henne igen om behov uppstår.
    Tusen tack för din fina rekommendation, Ann! Så glad att jag fick förtroendet att sälja detta fina, välrenoverade parhus - ni hade gjort ett fantastiskt jobb med renoveringen - en renovering på helt rätt sätt där många gamla fina detaljer var bevarade. Jag gör gärna fler affärer med dig/er! Tack än en gång! Jenny Borgström
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Smygehamn
    2021-05-03
    Vi sålde fastigheten Hemmesdynge 17:6. Mäklaren gjorde ett väldigt gott intryck på oss som säljare genom att komma med olika tips och förslag. Vi har inte sålt någon fastighet tidigare och hade väl inga direkta förväntningar på hur det skulle gå till. Caroline informerade och uppdaterade oss på ett bra vis vad som hände och var lättillgänglig när vi hade några frågor.
    Hittills har det varit en positiv upplevelse med Svensk Fastighetsförmedling och Carolin Svensson. Hon lyckades också hitta en, vad vi förstår i alla fall, nöjd köpare. Det borgar också för att det skall bli lite eller inget strul efteråt.
    Tusen tack för dina ord Mats! :) // Carolin Carolin Svensson
    • Gula Gården
    2021-04-09
    Vi sålde en bostadsrätt på Gula gården i Trelleborg.
    Carolin visade stort engagemang och kunskap kring försäljningsobjektet. Hon agerade snabbt och var tillgänglig i alla lägen.
    Försäljningen upplevdes som smidig och professionell.
    Tack så mycket för ditt omdöme! Det värmer att läsa. Vh, Carolin. Carolin Svensson
    2021-03-18
    Bra och korrekt bemötande både mot oss som kund och säljare.
    2021-03-13
    Hon är en fin människa. Mvh karina
    Tack så mycket Karina! :)
    Vh, Carolin
    Carolin Svensson
  • Paul E
    • Skanör
    2021-03-01
    Köpt hus i Skanör om ca 200kvm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    • Anderslöv
    2021-02-27
    Snabb och profsig försäljning med rätt pris.
    • Skanör
    2021-02-25
    Vi har sålt vår fastighet i Skanör och valde Karl Fredrik som mäklare på grund av hans mycket professionella och förtroendeingivande sätt. Hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt med allt från förberedelser, besiktning och visning till kontraktsskrivning. Vi fick väldigt god hjälp och goda råd med allt som behövdes vilket underlättade försäljningen mycket för vår del. Vi kan varmt rekommendera Karl Fredrik som er mäklare vid fastighetsförsäljning.
    • Vellinge
    2021-02-25
    Sålde min bostadsrätt, snabbt och smidigt med ett bra slutpris. Fick ett proffsigt bemötande och en tillgänglig och kunnig mäklare!
    • Vellinge
    2021-02-25
    Köpt en marklägenhet på 82 kvadrat, 4 rum.
    Väldigt väl bemött, Karl Fredrik var kunnig, påläst, professionell & vänlig!
    Snabbt behjälplig vid frågor vid överförandet av ägarskap/hela processen.
    2021-02-25
    Snabb effektiv, tillmötesgående och trevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Centralt
    2021-01-22
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött på bästa möjliga sätt. Hade goda förväntningar och mäklaren levde upp till detta till 100 procent.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack för allt ert jobb inför fotograferingen! Det var guld värt för mig när jag sedan skulle styla lägenheten. Jenny Borgström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Centralt
    2021-01-21
    Jenny var trevlig, informationen hon gav tydlig. Hon ingav förtroende och det märks att hon har erfarenhet.
    Varmt TACK för rekommendationen. Ju mer information en kund får - desto tryggare blir han/hon - desto bättre affär - för alla. Tack än en gång! Jenny Borgström
  • Kerstin Helén Cecilia F
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-01-13
    Jenny Borgström är proffsig, erfaren, ärlig, noggrann, och man får alltid ett trevligt bemötande. Hon tar sig tid och vill att det ska bli en trygg och bra affär för både säljare och köpare.
    Jag har även tidigare både köpt och sålt med hjälp av Jenny och upplever henne mycket kunnig inom bygg och med ett gott öga för homestyling. Jag kan varmt rekommendera Jenny och Svensk Fastighetsförmedling i Trelleborg.

Cecilia Falk
    Köpare av Smultronvägen 9 i Trelleborg
    Tack så mycket för de fina orden. En så stor affär som en bostadsaffär, måste kännas tryggt för såväl köpare som säljare - genom hela affären. Då har vi som mäklare lyckats:-)! Tack än en gång! Jenny Borgström
    2020-12-26
    Köpt brf
    Seriös
    snabba svar
    Effektiv
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-12-18
    Trevlig och grundlig genomgång vid kontraktskrivning.
    Bara gott att säga
    Tack så mycket Cliffton! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
  • Anne O
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-12-11
    Jag bor 100 mil bort och kontaktade Patrik Lindén när jag skulle sälja min bostadsrätt. Patrik lyssnade på mig och mina problem och har hjälpt mig med allt! Han har hållit kontakt med mig och informerat via telefon, mail och sms så jag har vetat hela tiden vad som skulle hända. Nu är bostadsrätten såld och jag är mycket nöjd, Patrik är verkligen superproffsig, hjälpsam, positiv och jag kan verkligen rekommendera honom!!
    Tack Anne för fina ord och en trevlig affär! //Patrik Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-12-10
    Lugn, saklig och korrekt. Kändes trygg och hade svar på allt.
    • Beddingestrand
    2020-12-04
    Köpte en fastighet i Beddingestrand och blev bemött på ett ytterst trevligt och professionellt sätt.
    Motsvarar verkligen de förväntningar man har i en fastighetsaffär.
    Tusen tack för dina fina ord Ingvar! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-11-27
    Han hjälpte oss att värdera vår fastighet och sen med all formalia vid försäljningen av den till vår dotter!
    Han har ett mycket trevligt och proffesionellt sätt.
    Tack Anders för fina ord, bara roligt att få hjälpa er! Trevlig helg// Patrik Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-11-16
    Patrik är en komplett mäklare, proffsig från första stund, hjälpsam, alltid tillgänglig, engagerad, förtroendeingivande och påläst.
    Tack Katarina & Thomas för ert förtroende, en trevlig och smidig affär rakt igenom!
    Ha en trevlig helg// Patrik
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-11-12
    Köpte hus i Höllviken av Patrik. Blev väl bemötte och anser att han är duktig och kompetent inom sitt jobb.
    Täta uppfljningar uta natt vara "pushig"
    Det kändes tryggt att köpa hus genom Patrik.
    Tack Charlotta för trevlig feedback! Grattis till ert nya fina hus, välkomna till Höllviken// Patrik Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-11-07
    Köpt en bostad och anser att försäljningen och bemötandet hanterades optimalt.
    Tack Jessica och grattis till din nya bostad! Ha en skön helg// Patrik Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
  • Christer N
    2020-10-22
    Carolin gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru vid köp av bostadsrätt.
    Kunnig och saklig vid uppgörelsen.
    Tack så mycket Christer! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
  • Christer N
    2020-10-15
    Vi har med Jennys hjälp sålt vårt hus och måste säga att trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.
    Vi hade stora förväntningar inför försäljningen av vårt hus men allt gick mycket bättre än förväntat.
    Tack Jenny för en proffsig bostadsaffär.
    Tack så mycket! Att överträffa förväntningarna är det bästa betyget. ATT vi mäklare ska utföra vårt arbete korrekt och enlig lagen - det är ju självklart! Men HUR vi gör det - det är där vi skiljer oss åt! Och jag gillar ju att göra det där "lilla extra" inför och under en försäljning. Tusen tack än en gång för rekommendationen och varmt lycka till med ert nya boende! Jenny Borgström
    • Högalid
    2020-10-11
    Carolin är en fantastisk mäklare men både kunskap och information bakom sig.
    Jag fick väldigt god service och hon kunde svara på allting gällande objektet och föreningen.
    Tack så mycket för dina fina ord Linus! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-10-08
    Jenny var väldig bra på att förklara hela processen kring försäljningen av vår villa. Hon tar sig tid att lyssna både på oss som säljare och köparna. Hennes bedömning av villans värde och slutpris var väldigt exakt. Hon känns väldigt proffsig som mäklare, och är en person som jag gärna gör bostadsaffärer med igen.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Självklart gör jag gärna fler bostadsaffärer med er i framtiden - nästa gång kanske ni är köparpart:-). Jenny Borgström
  • sålde en tomt med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    2020-10-05
    Köpt en fastighet och styckat av en tomt.
    Blev väl bemötta.
    • Granlunda
    2020-09-24
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita.
    Tack så mycket för dina fina ord Emelie! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-23
    Vi anlitade svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset efter min fars bortgång. Vår mäklare var alltid trevlig och engagerad. Jag är nöjd med mäklaren, det gick bra med kontakten under tiden som huset var till försäljning. Jag tycker att allt gått bra hitintills, och det gör det säkert till den nya köparen tillträder. Mvh Gun-Britt.
    Tack så mycket Gun-Britt! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-15
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline som har varit mycket lyhörd och uppdaterat mig kontinuerligt vilket gjort att jag känt trygghet i att hon lotsat mig professionellt genom hela processen. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack så mycket för dina fina ord Åsa! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-13
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning.
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord. Jenny Borgström
    2020-09-13
    Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita.
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge. Jenny Borgström
    2020-09-13
    Väldig snäll och professionell mäklare som hjälpte mig förstå hur det går till när man ska köpa ett hus.
    Tack så mycket Lidia. Det är precis det vi mäklare är till för - att lära ut hur och vad man ska tänka på när man gör en av sitt livs största affär. Lycka till i din nya bostad! Jenny Borgström
    2020-09-03
    Sålt enfamiljshus. Trevligt bemötande. Bra kontakt.
    2020-09-01
    KF är mycket sympatisk och inger stort förtroende. Han är också mycket hjälpsam med frågor relaterat till försäljningen. Kan bara rekommendera!
    //Tobias
    2020-07-10
    Effektiv, korrekt, noggrann och trevlig.
    2020-07-03
    Optimistisk värdering men bra bemötande