Svensk Fastighetsförmedling Skurup

Svensk Fastighetsförmedling Skurup

Letar du efter en fastighetsmäklare med full koll på Skurup? Vi på Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige, och därför är vi också noga med att vi verkligen kan området där vi verkar!

Skurup ligger smidigt i den levande Öresundsregionen i södra Skåne och det är enkelt att pendla till både Lund, Malmö och Köpenhamn härifrån. Föreningslivet på orten blomstrar med över 100 ideella föreningar och en kommun som satsar på att invånarna ska ha tillgång till ett aktivt friluftsliv och moderna idrottsanläggningar.

Vill du flytta i, till eller från Skurup? Kom förbi vårt kontor och se vad som är till salu just nu, eller prata med oss om dina bostadsplaner!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skurup 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-03-12
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev trevligt bemötta och allt gick snabbt och lätt.
    Tycker dock att mäklaren skulle erbjudit handsprit och kanske bjudit på en kopp kaffe.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • 95.5 m²
    2021-03-02
    Bostadsrätt i Abbekås
    Bra bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
  • sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • 297.0 m²
    • KIVIK
    2021-03-02
    Ib är en fantastisk mäklare alltid trevligt bemött han levde upp till alla våra förväntningar. Trevlig att ha och göra med.
  • köpte en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-02-03
    Vi har om allt går i lås köpt en tomt, all kontakt hittills med IB har varit över förväntan.
    2021-01-28
    Köpt Brf.lägenhet. Blev bemött bra av dem som var inblandade men tycker att det var oordning och stökigt i köpet. Det togs för enkelt på uppgiften och jag saknade information som jag förväntades känna till. Sen hade jag frågor om det fanns lägenheter längre norr om den lägenhet jag blev erbjuden men det fanns det inte. Trots att det inte fanns några lägenheter så finns det fortfarande lägenheter på er hemsida som presenteras till salu som ligger norr om den jag köpt. Nä, faktiskt lite stökigt och oproffsigt.
    Kan iofs bero på mig, men det vet jag ju inte.
  • Siv K
    • 143.0 m²
    2020-12-11
    Sålt vårt hus. Ib är en fantastisk mäklare. Tog hand om oss på ett utomordentligt sätt, lyssnade på oss och gav oss råd. Vi kunde kontakta honom när som helst och han ställde alltid upp för oss.
    Ib var noggrann med att förklara hur försäljningen skulle gå till och hur han själv skulle agera vid visning osv. Ib stod upp mot alla förväntningar vi hade.
    Ni kan vara ytterst stolta över denna mä'klare och vi kommer att rekommendera honom om någon frågar oss.
    Önskar Er en God Jul
    Siv
    2020-12-10
    Köpt bostad, en bra kontakt under processen. Säger varken bu eller bä då det var ganska enkelt och en rak process.
    2020-12-10
    Köpt radhus som precis börjat byggas. Blivit väl mottagen gällande både allmänna frågor men även för visning av demohus.

Min upplevelse är att det fungerat mkt bra i kontakten med Ib o övrig personal.
    2020-12-10
    Nyproduktion av radhus i bostadsrättsform, Ib visar på god erfarenhet och arbetar metodiskt. Trevlig i sitt bemötande lätt att kommunicera med. Har ett mycket bra stöd av backoffice-kontoret gällande marknadsföring och avtal etc
  • sålde en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Blentarp
    2020-10-20
    Sålt marken i Blentarp. Han var hjälpsam och kunde alltid nå honom
    • Simrishamn
    2020-10-16
    Riktigt bra mäklare.
    Engagerad både före och efter köp\sälj.
    2020-10-08
    Bra och snabb återkoppling. Känns kompetent och förtroendeingivande.
    2020-10-07
    Köpte bostadsrätt och fick bra hjälp eftersom jag samtidigt var tvungen att sälja min bostadsrätt. Lätt att boka visning, även med kort varsel.
    2020-10-04
    Fint bemötande, proffsig och effektiv. Men för högt arvode.
    • Simrishamn
    2020-10-04
    Ib är verkligen serviceminded och löser allt som kommer i hans väg på ett smidigt sätt.
    • 125.0 m²
    2020-10-02
    Sålt villa i Skurup.Proffsig, saklig och lugn. Med Ib kan man känna sig säker.
    Han är född till mäklare.
    2020-10-02
    Bra på alla sätt och vis.
    Smidig afär.
  • Gunnar B
    2020-08-18
    Sålt andelslägenhet i Viks fiskeläge. Snabb service, bra avslut till högre pris än förväntat och lätt att få kontakt.
    Väldigt nöjd!
  • Maria A
    2020-08-07
    Ib kan vi varmt rekommendera, mycket kunnig inom sitt gebit och bra på att ta hand om säljare och kunder. Stort kontaktnät via Svensk Fastighetsförmedling.
    2020-07-30
    Trevlig och kunnig! Bra bemötande och hjälpsam
    • 145.0 m²
    • Kivik
    2020-07-23
    Andelshus i Kivik. Han lyckades få ett pris som är All-time-high för andelen. Vi antog det lägre anbudet eftersom vi förstod att den med högst bus nog kunde bli ganska besvärlig innan köpet skulle bli klart. Svensk fastighetsförmedling hade sålt andelar tidigare vilket gjorde att de hade bilder som kunde återanvändas.
    • 163.0 m²
    • Rydsgård - Centralt
    2020-06-05
    Kan varmt rekommendera Ib. Kom omgående tillbaka när man hade sina frågor om min husförsäljning. En underbar person att ha att göra med.
    Tusen tack, det har varit ett nöje att få hjälpa dig Ib Bergenholtz
  • köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • 65.0 m²
    2020-05-08
    Köpte hus i södra Skåne från usa. Ib gjorde det smidigt.
    Tack, jag försöker vara smidig Ib Bergenholtz
    • Brösarp
    2020-04-28
    Jag har köpt en tomt som förmedlades av Ib.
    Ib var mycket trevlig, men behövde flera gånger påminnas om saker han lovat att göra. Lite svår att få tag på också. Men som sagt, väldigt trevlig.
    • 91.0 m²
    • BRÖSARP
    2020-04-27
    Vi har genom Ib Bergenholtz köpt en fantastik bostad utanför Brösarp på Österlen. God service, genuint engagemang samt förmedlat god kontakt mellan oss köpare och säljare. Rekommenderas!
    Tusen tack för de orden, värmer i hjärtat Ib Bergenholtz
    • 91.0 m²
    • BRÖSARP
    2020-04-24
    Toppen ! Verkar vara mycket kunnig. och tillförlitlig.

Trevlig och svarar fort på frågor. Jag kan rekommendera honom !
    Tusen tack, det har varit en glädje att få hjälpa er Ib Bergenholtz
    2020-04-20
    Min man och jag köpte ett hus i Skivarp. När vi gick på visning vi träffade mycket trevlig och sympatisk mäklare Ib. Under samtalet han bort alla våra bekymmer. Kontraktet undertecknades i en mycket trevlig atmosfär. Vi är mycket glada över att vi hade möjlighet att träffa Ib Bergenholtz under ett så viktigt beslut som att köpa ett hus. Tusen tack!
    Tack, det gläder mig dessa vänliga ort Ib Bergenholtz
    2020-04-18
    Sålt mitt hus. Ib skötte sig stålande så är mycket nöjd.
    Tusen tack. Är du nöjd blir jag glad Ib Bergenholtz
    2020-03-20
    Sålt en liten andelslägenhet på Österlen. Det tog lite tid, men mäklaren var envis och positiv och till slut såldes den. Blev mycket bra bemött och ff. a gick själv försäljningen väldigt smidigt!
    • 75.0 m²
    2020-02-06
    Köpt en liten hästgård.
    Snabba svar, snabb återkoppling, flexibel, vänlig, rolig, förtroendeingivande, glad och sakkunnig!
    Alla mina förväntningar har mötts till 100%.
    Är mycket glad och nöjd!
    Tummen upp för Ib!
    • 98.0 m²
    2020-02-01
    Svårsåld fastighet , friliggande villa såldes av Ib. Fint och proffesionellt bemötande. Ville få fastigheten såld och Ib lyckades 👍🏻🙏🏻. Efter många års försök är det äntligen över. ( om köpare inte drar sig ut).

Bra upplevelse!
    Tusen tack för dessa värmande ord Ib Bergenholtz
    • 98.0 m²
    2020-01-30
    Ib var partisk med säljaren.
    Jag var tydlig från start med inflyttningsdatum och det lovade han att det gick att ordna. Samma dag vi ska skriva kontrakt säger han att det datumet inte fungerar för ena säljaren letar bostad. Att vi själva får städa i så fall.
    Efter att vi utfört besiktning av huset och bokat datum för kontraktskrivning så läggs det in ny visning för fler spekulanter.
    Inget har genuint från hans sida och det känns olustigt alltihop.
    • 70.0 m²
    • Rydsgård
    2020-01-28
    Trevlig och hjälpsam. Ivriga att hjälpa till
    2020-01-26
    Ib har hjälpt mig att sälja mina fastigheter och har gjort fantastiskt bra arbete. Ib har stor kunskap och kännedom om marknaden och hanterar processen på att mycket professionellt sätt. Jag kan rekommendera honom för alla uppdrag inom hans område.
    • 56.0 m²
    • Sjöbo
    2020-01-07
    Trevlig kille! Som höl igång trots alla röda dagar. Smidig och enkel affär.
    • 56.0 m²
    • Sjöbo
    2019-12-31
    Tolångavägen 11.

Gömd information om fukt på flera platsen i huset och det var en fuktskada redan innan som var dokumenterad.
    2019-12-24
    Jag har sålt, det har gått smidigt och bra
  • köpte sin stuga med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • 48.0 m²
    • Nybrostrand
    2019-12-13
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Bemötandet var casual och avslappnat= positivt.
    Inget stroppigt/snobbigt bemötande där mäklaren är klädd i kostym med slips. Han var anpassad till situationen.
    Mäklaren har levt upp till mina förväntningar och är mycket sympatisk och kunnig.
    Tusen tack, det värmer med dessa fina ord Ib Bergenholtz
  • sålde sin stuga med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • 48.0 m²
    • Nybrostrand
    2019-12-12
    Mäklaren har varit mkt rak, och korrekt och dessutom lite drivande vilket kan vara bra när man bor på annan ort som vi gjorde viss försäljningen av vår fasters hus i Nybrostrand.

Dessutom en proffsig bedömning av marknaden!

Hatten av!
    • 85.0 m²
    2019-12-12
    Sålt bostadsrätt. Han har levt upp till alla förväntningar, varit tillgänglig och positiv.
    Kunde inte varit bättre.
    • 285.0 m²
    2019-11-15
    Ib är en komplett mäklare. Trygghet och smidighet under hela processen. Otroligt kunnig och ödmjuk
    • 285.0 m²
    2019-11-15
    Sålt ett hus, mäklaren gjorde ett super jobb och är alltid tillgänglig, blev en snabb och smidig affär
    • 119.0 m²
    • Tomelilla
    2019-10-22
    Spjutgatan3 Tomelilla .Ib är en mycket kunnig och hjälpsam, glad o kreativ och målmedveten.med andra ord en toppenmäklare
    Tyvärr är det smolk i bägaren.pga.den tidigare mäklaren där förmodligen att sälja vår fastighet. Inte var särskilt angeläget.men kan säga att hon.var mycket vänlig. Återkommer ev.om detta.
    • 149.0 m²
    2019-10-07
    Jeg har kjøpt en gammel gård. Mäklaren var vennlig, positiv og ærlig. Han var kunnskapsrik både på prosessen, fastigheten og området og skapte tiltro. Mäklaren var dyktig og alltid tilgjengelig.
    • 95.0 m²
    2019-10-06
    Har köpt ett hus och sålt två genom Ib. Han är erfaren, lyhörd, proffesionell och när jag ska sälja mitt nuvarande hus blir det självklart genom Ib.
    • ABBEKÅS
    2019-10-05
    Han har otroligt bra bemötande kan på ett betryggande vis förmedla både de tekniska och ekonomiska förutsättningarna för vårt köp.
    • Degeberga
    2019-10-04
    Jag har sålt fastighet och jag rekommenderar honom varmt.
    Han hade bra kontakt med mig under hela processen och jag kände att jag var i väldigt goda händer.
    • 145.0 m²
    2019-10-04
    Det var ett tag sen...men några saker: var inte engagerad i att visa runt i huset. Var inte sugen på att visa vind (visste inte vart nyckeln fanns) eller krypgrund, ville bara att det skulle räcka med att "allt är i sin ordning". Skickade korta sms utan "vänliga hälsningar" som man ibland inte fattade. Verkade vara rädd för att prata direkt...ringde ALDRIG utan det fick man själv göra. Var mycket dålig på att informera om extra visningar. Inget kaffe, vatten eller särskilt omhändertagande vid de två sittningarna som hade med kontraktet att göra. Ingen upplysning om lagfart om hur mycket eller när detta skulle betalas. Hade ingen aning om detta på tillträdesdagen. Han hade inte skickat underlaget för hur budgivningen gått till till mig innan. Han upplyste inte heller tydligt om hur den egentligen skulle gå till. Jag var så himla arg men tyckte mest synd om säljarna.. Jag har köpt och sålt lägenheter innan och varit på säkert minst ett hundratal visningar i mitt liv och denna mäklare är verkligen ett lågvattenmärke. Han ägnade mycket tid åt att prata om sitt eget nybyggda hus vid vattnet och vid ett tillfälle sa han "Jag får ju iaf mitt arvode".

Nä usch!!
    • 126.0 m²
    2019-10-04
    Kanonbra. Mycket reko och tillmötesgående. Proffsig mot både säljare och köpare.
    2019-10-03
    Köpt tomt