Joakim Persson

Joakim Persson

Joakim Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Joakim Persson har varit registrerad mäklare sedan 1996-01. Joakim Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Persson har haft 23 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 25 Läs vad Joakim Persson

• köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2022-11-05 Verifierad kund
    Joakim har ett väldigt lugnt sätt. Gillade att han inte är pushig. Han var lättillgänglig och gav ett ärligt intryck. Superbra mäklare
    Varma rekommendationer
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2022-11-02 Verifierad kund
    Joakim är mycket trevlig person passar utmärkt som mäklare. Lyhörd, empatisk och har en förmåga att lyssna låta kunden prata och därefter komma med kloka förslag. Har för mig/oss varit ett stort stöd i en orolig tid, stöttat i "svackor" som ; ingen kom på visningen, tänk om ingen vill ha vårt hus osv. Våra förväntningar har infriats med råge. Jag/vi kommer att rekommendera Joakim till fler uppdrag om någon frågar efter en bra mäklare vår bekantskapskrets. Mvh Gertrud och Gert Ekman i Skurup.
    • Löderup
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra återkoppling efter varje visning. Lugn och sansad.
    Lite tydligare strategi hade jag önskat eftersom objektet har legat ute i dryga 4 månader. Han skulle använt sin erfarenhet till att vara mer tydlig visa med hela handen. Sedan förstår jag balansgången med att mäkla och inte sälja och hot om räntehöjningar mm och att det är alltid säljaren som bestämmer.

Vi gillar Joakim och rekommenderar honom gärna och jag hoppas att hela ST-kontoret kommer till nya Gårdsbryggeriet och dricker massa god öl när det är färdigbyggt.
    • Tomelilla
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt!
    Rekommenderas!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt, sakligt, kunnigt.

Jag ville veta praktiska saker kring försäljning: husets värde,
    marknadens intresse, hur vi går vidare etc
    Joakim hade svar till allt.

Joakim har varit stort stöd under denna process, som också
    har varit roligt. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    Han är en man för sin hatt.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig
    Kunnig
    Glad
    Lätt att göra med
    Förmodligen best av alla, känner inte många i Ystad
    Men han är nr 1
  • sålde sin bostad med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Sjöbo
    2022-05-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och kunnig mycket nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2022-03-17 Verifierad kund
    Joakim är jättetrevlig alltid glad och mötet med honom var väldigt positivt och försäljningen av min lägenhet gick som en dans . Mycket nöjd
  • Elisabet T
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Mycket aktiv och engagerad
    2021-12-06 Verifierad kund
    Joakim är mycket kompetent och pratar så man förstår hela kedjan. Om ni vill ha en Mäklare som hjälper er med allt, så är Joakim vårt tips. Eva&Mats