Joakim Persson

Joakim Persson

Joakim Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Joakim Persson har varit registrerad mäklare sedan 1996-01. Joakim Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Joakim Persson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Joakim Persson

Sedan starten hos Reco 2021
Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Rydsgård

Trevlig mäklare som snabbt såg till att det blev visning.

Lars J
Skurup

Mycket nöjd trevlig fick bra svar på det vi ville veta om husköpet

Vivika L
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Erfaren, professionellt bemötande. Mycket engagerad och tillgänglig. Goda råd. Flexibel

Christina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamt. Lätt att hitta tider för både visning och annat administrativt. Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och kompetent.

Ann-Christine J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevlig och allt har flutit på, kan sin sak.

Anna Gunilla K
Löderup

Bra och professionell mäklare, lätt och trevlig att samarbeta med samt kunnig och erfaren. Rekommenderas.

Jesper G
Blentarp

Lätt att ha och göra med. Angelägen att få mäkla affären. God kommunikation och lätt att prata med. Vi hade något högre förväntningar på slutliga försäljningspriset men det har nog snarare med marknaden än mäklaren att göra.

Ingrid N
Skurup

Lugn, trygg och kunnig i allt. Hjälpsam både i råd och dåd. Redan vid första mötet kändes det rätt att välja Joakim som min mäklare. Ingen aggressivitet eller framhållande av sig själv och detta avgjorde mitt val. Jag är mycket nöjd och rekommenderar andra att välja Joakim till sin mäklare.

Ian K
Löderup

Jag tycker att Joakim har skött denna försäljning jättebra. Han har varit informativ, proffsig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera Joakim.

Tiia T
Ystad

Positiv och lugn, snar till skratt och har koll!