Hampus Skoglund

Hampus Skoglund

Hampus Skoglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Hampus Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Hampus Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Hampus Skoglund har haft 7 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

21 omdömen om Hampus Skoglund

Susanne W
Sålde sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Yngsjö

Hampus är professionell och kunnig samtidigt som han har ett personligt bemötande. Jag som säljare kände mig trygg genom hela processen.

Svar från Hampus Skoglund

Härligt att höra Susanne! Ännu en gång - mitt nöje att hjälpa dig!

Gun Kerstin Elisabeth H
Hammar

Hampus är en mycket trevlig och sympatisk person som lyssnar och bemöter sin kund på bästa sätt.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt fina omdöme Gun! Ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av ditt hus!

Åsa J
Köpte sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Skillinge

Hampus har levt upp till våra förväntningar då han varit tålmodig, tillmötesgående och flexibel.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt omdöme Åsa! Ni kommer trivas så bra i Skillinge!

Peter H
Skillinge

Hampus har ett väldigt modernt och trevligt bemötande. Hans kunskap för husförsäljning är av högsta rang.

Svar från Hampus Skoglund

Ett nöje att hjälpa er sälja ert fina hus!

Peter E
Skillinge

En tydlig, trevlig, kunnig, ärlig mäklare.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för de orden Peter! Ett nöje att hjälpa till! Ni kommer trivas mycket väl på nya stället!

Ann E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn

I stort sett nöjda. I vårt fall var det bara kontraktsskrivningen han höll i.

Svar från Hampus Skoglund

Ja det var en snabb affär! Fint att ni är nöjda med det jag kunde hjälpa er med. Stort grattis till ert köp!

Sandra O
Simrishamn

Bra bemötande, bra lyssnare, gott intryck.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Sandra! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med förmedlingen av ditt fina hus!

Helena F
Simrishamn

Det är sällan man möter på en mäklare som är så genuint intresserad och engagerad i dig som köpare. Som ringer upp, tar sig tid, informerar, tar reda på dina frågor och återkopplar. Som är en trygg hand genom hela processen, från den första kontakten till kontraktsskrivning och övertag. Men denna beskrivning stämmer perfekt in på Hampus Skoglund på Svensk Fastighetsförmedling i Simrishamn och vi rekommenderar honom varmt så att många fler får möjligheten att ta del av hans fina bemötande och stora kunskap!

Svar från Hampus Skoglund

Åh, det värmer i hjärtat att höra Helena! Stort tack för ditt omdöme och till det fina huset ni har köpt!

Arne J
SIMRISHAMN

Mycket trevlig, tjänstvillig samt tillmötesgående. Tog reda på fakta, kom snabbt tillbaka med svar. Hållit oss uppdaterade och givit råd samt information. Fin service på kontoret vid kontraktssrivningen. Allt välplanerat och bra information.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt omdöme Arne, det uppskattar jag!

Gunilla Ilic S
Skansen

Tillmötesgående, tjänstvillig, trevlig och korrekt

Svar från Hampus Skoglund

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Gunilla! Och grattis ännu en gång till din nya bostad!