Hampus Skoglund

Hampus Skoglund

Hampus Skoglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Hampus Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Hampus Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Hampus Skoglund har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

9 omdömen om Hampus Skoglund

Britt-Sofie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Idérik, bra på att använda sociala medier, bra på att informera under hela processen

Svar från Hampus Skoglund

Tack! 🙏🏻 stort grattis igen & lycka till med allt nu!

Kenneth A
Vik

Väldigt kreativ och aktiv med att få sålt vårt objekt. Bra på att hålla oss informerade under uppdraget.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Kenneth! Ett nöje att hjälpa er med er fina bostad!

Fredrik R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Hampus har varit tillmötesgående. Vi har snabbt svar på våra frågor. Han har ordnad så att affären genomförs smidigt för oss köpare. Vi har liten erfarenhet av fastighetsaffär så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss. Men nu har vi bara goda erfarenheter av Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Marie R
Vik

Hampus har varit väldigt tillmötesgående. Vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft och han har ordnat så att affären kan genomföras smidigt för oss köpare. Eftersom det här är första gången vi haft kontakt med mäklare visste vi inte vad vi skulle förvänta oss .Dock har vi nu upplevt kontakten med Hampus enbart som positiv.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Berit H
Vik

Fick väldigt bra feedback under hela processen.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback! Ett nöje att hjälpa er!

Bernt H
Vik

Har bara positivt att säga om Hampus! Hans feedback har varit utan anmärkning!

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Bernt! Ett nöje att hjälpa till!

Anna S
Vik

Kan varmt rekommendera samarbete med Hampus. Har fått fin hjälp från visning och hela vägen till köp. Tydliga och bra svar på frågor. /Anna S .

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Anna! Du kommer få det toppen på nya stället!

Ingalill O
Vik

Väldigt bra på att återkoppla. Snabb och intresserad av det han håller på med. Trevlig. Idérik. Vi är så nöjda.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack Ingalill! Kul att du är nöjd! Stort lycka till med allt nu!

Björn O
Vik

Hur bra som helst!hjälpte oss hela vägen !snabb på att återkoppla!kan verkligen rekommendera honom!!!

Svar från Hampus Skoglund

Det glädjer mig att du är nöjd Björn! Kul att vi hittade köpare så snabbt och att kunna hjälpa er!