Hampus Skoglund

Hampus Skoglund

Hampus Skoglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Hampus Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Hampus Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Hampus Skoglund har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

3 omdömen om Hampus Skoglund

Sedan starten hos Reco 2023
Anna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Kan varmt rekommendera samarbete med Hampus. Har fått fin hjälp från visning och hela vägen till köp. Tydliga och bra svar på frågor. /Anna S .

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Anna! Du kommer få det toppen på nya stället!

Ingalill O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Väldigt bra på att återkoppla. Snabb och intresserad av det han håller på med. Trevlig. Idérik. Vi är så nöjda.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack Ingalill! Kul att du är nöjd! Stort lycka till med allt nu!

Björn O
Vik

Hur bra som helst!hjälpte oss hela vägen !snabb på att återkoppla!kan verkligen rekommendera honom!!!

Svar från Hampus Skoglund

Det glädjer mig att du är nöjd Björn! Kul att vi hittade köpare så snabbt och att kunna hjälpa er!