Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Snittbetyg
4.7
Ring 0411-787 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande...

226 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 226 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Inga-lill A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Gärsnäs

Johan är lyhörd för mina önskningar och krav och har "tagit mig på allvar" vilket jag uppskattar mycket! Johan är vänlig och tillmötesgående och hela processen från dag ett har gått snabbt och smidigt, mycket nöjd!!

Svar från Johan Ekqvist

Tack för dom fina ord Inga-lill!

Åsa J
Köpte sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Skillinge

Hampus har levt upp till våra förväntningar då han varit tålmodig, tillmötesgående och flexibel.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt omdöme Åsa! Ni kommer trivas så bra i Skillinge!

Peter H
Sålde sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Skillinge

Hampus har ett väldigt modernt och trevligt bemötande. Hans kunskap för husförsäljning är av högsta rang.

Svar från Hampus Skoglund

Ett nöje att hjälpa er sälja ert fina hus!

Peter E
Skillinge

En tydlig, trevlig, kunnig, ärlig mäklare.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för de orden Peter! Ett nöje att hjälpa till! Ni kommer trivas mycket väl på nya stället!

Rikard B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Tomelilla

Johan är en mycket kompetent mäklare.

Elna-Marie N
Tomelilla

Fick på något vis ett bra förtroende för honom direkt. Han gick igenom händelseförloppet för en försäljning på ett lättförståeligt sätt, och förklarade om det var något vi inte förstod. Försäljningen av vårt hus gick ju snabbt så vi kan inte vara annat än nöjda.

Annika G
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Framåt, härlig man med nära till skratt. det blev inte ett stelt husköp utan ett lättsamt och seriöst. Rekommenderas varmt att använda Joakim.

Jonas G
Skurup

Trevlig personlighet och professionellt agerande. Joakim är en rockstjärna på att sälja hus!

Ann E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn

I stort sett nöjda. I vårt fall var det bara kontraktsskrivningen han höll i.

Svar från Hampus Skoglund

Ja det var en snabb affär! Fint att ni är nöjda med det jag kunde hjälpa er med. Stort grattis till ert köp!

Ida Søndergaard R
Gärsnäs

Johan har varit väldigt enkel att ha att göra med. Tydlig och bra. Detta är första huset vi köper och vi känner att vi både fick stöd och goda råd samt hjälp med alla frågor. Helt enkelt ett väldigt bra bemötande.

Susanne N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Ystad

Vi uppskattade den professionella, kunniga och ärliga hjälp som vi fick av Johan i samband med vårt bostadsköp. Mycket nöjda och rekommenderar varmt! 👏🏻☀️🙏🏼

Jacob Alexander Björn E
Gärsnäs

Vi blev bemötta med en kanon attityd, goda råd och kompetens. Många kloka och realistiska lösningar i samband med den tänkta renoveringen av fastigheten vi köpte tack vare det. I samband med renoveringsobjekt finns det alltid en viss eventuell gris i säcken man kan oroa sig för men vi kunde ha en ärlig dialog om vad det faktiskt handlade om vilket uppskattas starkt. Allt som allt en smidig smärtfri process. Grymt nöjda kunder som definitivt använder Johan och hans kolleger om det blir relevant i framtiden.

Svar från Johan Ekqvist

Hej, Tack för dom fina orden! Ni kommer att få en fantastisk tid på er nya plats.

Sandra O
Simrishamn

Bra bemötande, bra lyssnare, gott intryck.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Sandra! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med förmedlingen av ditt fina hus!

Helena F
Simrishamn

Det är sällan man möter på en mäklare som är så genuint intresserad och engagerad i dig som köpare. Som ringer upp, tar sig tid, informerar, tar reda på dina frågor och återkopplar. Som är en trygg hand genom hela processen, från den första kontakten till kontraktsskrivning och övertag. Men denna beskrivning stämmer perfekt in på Hampus Skoglund på Svensk Fastighetsförmedling i Simrishamn och vi rekommenderar honom varmt så att många fler får möjligheten att ta del av hans fina bemötande och stora kunskap!

Svar från Hampus Skoglund

Åh, det värmer i hjärtat att höra Helena! Stort tack för ditt omdöme och till det fina huset ni har köpt!

Arne J
SIMRISHAMN

Mycket trevlig, tjänstvillig samt tillmötesgående. Tog reda på fakta, kom snabbt tillbaka med svar. Hållit oss uppdaterade och givit råd samt information. Fin service på kontoret vid kontraktssrivningen. Allt välplanerat och bra information.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt omdöme Arne, det uppskattar jag!

Gunilla Ilic S
Skansen

Tillmötesgående, tjänstvillig, trevlig och korrekt

Svar från Hampus Skoglund

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Gunilla! Och grattis ännu en gång till din nya bostad!

Gull-Britt J
SIMRISHAMN

Mycket trevlig och tillmötesgående.. Hade frågor som han inte kunde svara på, tog reda på fakta och kom snabbt tillbaka med svar. Hållit oss uppdaterade och har givit bra råd och information. Har även varit kontakt med mäklaren som skall sälja vårt hus, bra samarbete mäklarna emellan.. Vid kontraktsskrivningen inne på kontoret fick vi en bra utförd information innan vi skulle underteckna. Allt mycket välplanerat och kaffet med skummad mjölk var pricken över i-et.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt omdöme Gull-Britt! Vi ses snart igen!

Kerstin S
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Ystad

Bra bemötande och inormation. Svårt att ge ett omdöme i övrigt, eftersom någon visning inte genomförts. Försäljningen skedde efter ett spontant möte i kolonin på Violgången 148. Bra information vid kontraktsskrivningen.

Svar från Johan Ekqvist

Tack för omdömet Kerstin, Kul att kolonilotten får ny energi!

Patrik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Sommarlust

Trevlig och hjälpsam.. Snabb med information.

Svar från Johan Ekqvist

Glad att kunna hjälpa er på ett smidigt sätt!

Edin K
Sommarlust

Smidigaste affären jag har gjort i mitt liv. Johan var enkel att ha med att göra, besvarade mina frågor tydligt och var enkel att nå i telefon under hela vägen till mål.

Svar från Johan Ekqvist

Tack Edin, instämmer med att det var smidigt!😊

Lotten Ingeborg H
Brantevik

Johan är väldigt trevlig att ha att göra med, alltid tillmötesgående och gick verkligen above and beyond med att svara på alla frågor och funderingar jag hade! Han är kunnig och hjälpsam, vilket kändes tryggt och gjorde min upplevelse positiv på alla plan. Rekommenderas varmt!

Svar från Johan Ekqvist

Tack för dom fina orden Lotten! Det här kommer att bli ett underbart äventyr för er!

Ilona K
Ystad

Hej 😊 Jag tycker att vi fick toppen respons av Johan. Han svarade alltid snabbt och hjälpte oss med allt vi behövde. En väldigt trevlig person med ett väldigt trevligt bemötande. Mvh Ilona

Svar från Johan Ekqvist

Tack Illona för dom orden, Dom värmer!

Lars M
Vik

Engagerad, kunnig, uppfinningsrik, trevlig ...

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din återkoppling Lars! Och grattis till köpet ännu en gång!

Henrik S
Kristianstad

Grymt reko! Bra säljare. Much love.

Svar från Johan Ekqvist

Tack Henrik fint att få hjälpa dig!

Britt-Sofie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Idérik, bra på att använda sociala medier, bra på att informera under hela processen

Svar från Hampus Skoglund

Tack! 🙏🏻 stort grattis igen & lycka till med allt nu!

Kenneth A
Vik

Väldigt kreativ och aktiv med att få sålt vårt objekt. Bra på att hålla oss informerade under uppdraget.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Kenneth! Ett nöje att hjälpa er med er fina bostad!

Erblin N
Kristianstad

Snabb, tydlig och transparent!

Svar från Johan Ekqvist

Tack Erblin stort lycka till i ert nästa steg med huset!

Fredrik R
Vik

Hampus har varit tillmötesgående. Vi har snabbt svar på våra frågor. Han har ordnad så att affären genomförs smidigt för oss köpare. Vi har liten erfarenhet av fastighetsaffär så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss. Men nu har vi bara goda erfarenheter av Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Marie R
Vik

Hampus har varit väldigt tillmötesgående. Vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft och han har ordnat så att affären kan genomföras smidigt för oss köpare. Eftersom det här är första gången vi haft kontakt med mäklare visste vi inte vad vi skulle förvänta oss .Dock har vi nu upplevt kontakten med Hampus enbart som positiv.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Peter F
Rydsgård

Trevlig mäklare som snabbt såg till att det blev visning.

Berit H
Vik

Fick väldigt bra feedback under hela processen.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback! Ett nöje att hjälpa er!

Bernt H
Vik

Har bara positivt att säga om Hampus! Hans feedback har varit utan anmärkning!

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Bernt! Ett nöje att hjälpa till!

First-Name L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrislund

Bra kontakt genom hela köpet 👍🏻👍🏻

Sofia V
Simrislund

Jättenöjda med hela processen. Snabb återkoppling och trevligt bemötande!

Anna S
Vik

Kan varmt rekommendera samarbete med Hampus. Har fått fin hjälp från visning och hela vägen till köp. Tydliga och bra svar på frågor. /Anna S .

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Anna! Du kommer få det toppen på nya stället!

Ingalill O
Vik

Väldigt bra på att återkoppla. Snabb och intresserad av det han håller på med. Trevlig. Idérik. Vi är så nöjda.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack Ingalill! Kul att du är nöjd! Stort lycka till med allt nu!

Björn O
Vik

Hur bra som helst!hjälpte oss hela vägen !snabb på att återkoppla!kan verkligen rekommendera honom!!!

Svar från Hampus Skoglund

Det glädjer mig att du är nöjd Björn! Kul att vi hittade köpare så snabbt och att kunna hjälpa er!

Lars J
Skurup

Mycket nöjd trevlig fick bra svar på det vi ville veta om husköpet

Vivika L
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Erfaren, professionellt bemötande. Mycket engagerad och tillgänglig. Goda råd. Flexibel

Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrishamn

Mikael hade ett positivt bemötande och kom med goda råd. Han tog sig tid att samtala och lyssna in våra behov och lotsar oss med van hand genom köpeprocessen. Med Mikael känner man sig trygg som köpare, han hetsar inte på och är lika mycket köparens mäklare som säljarens.

Christina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamt. Lätt att hitta tider för både visning och annat administrativt. Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och kompetent.

Ann-Christine J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevlig och allt har flutit på, kan sin sak.

Pernilla O
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Ödmjuk och lyhörd. Har kännt mig trygg med husförsäljningen hela vägen.

Anna Gunilla K
Löderup

Bra och professionell mäklare, lätt och trevlig att samarbeta med samt kunnig och erfaren. Rekommenderas.

Kent B
Tommarp

Jag upplever Mikael som väldigt korrekt och vänlig som mäklare. Han gav god information om fastigheten och agerade så snabbt som man kan förvänta sig vid en fastighetsaffär. Mikael levde väl upp till mina förväntningar från första kontakt till kontraktsskrivning. Sammanfattning: Med beröm godkänt.

Peter K
Tommarp

Försäljningsskyltarna var för små vid huset. Mäklaren trevlig, glad, anpassningsbar enligt våra önskemål. Ringde upp nästan direkt om man sökte honom, tillmötesgående.

Susann B
Sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Abbekås

En sympatisk och kunnig mäklare med mycket god kännedom om Abbekås. Försäljningen gick snabbt och jag upplever att Ib Bergenholtz hade god kontakt inte bara med mig som säljare utan även med köparna.

Jesper G
Blentarp

Lätt att ha och göra med. Angelägen att få mäkla affären. God kommunikation och lätt att prata med. Vi hade något högre förväntningar på slutliga försäljningspriset men det har nog snarare med marknaden än mäklaren att göra.

Martin G
Köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Blentarp

Ligger på när det närmar sig avslut, men är omöjlig att få kontakt med när man behöver svar på frågor. Säger att han har kontor i skurup men finns aldrig där och alla avtal ska skrivas hemma hos Ib pga av olika anledningar.

Marika K
Östra Förstaden

Trevlig, hjälpsam och lyhörd mäklare.

Filtrera omdömen