Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• BadgeSevenYears
Ring 0411-787 00 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande...

256 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Paula R
Skrev om Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Härlig och kunnig mäklare. Bra bemötande genom hela processen och lätt att få tag på om man hade frågor eller funderingar. Kändes som han ville både säljare och köpares bästa!

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt omdöme Paula! Det var kul att hjälpa till med försäljningen av er bostad!

Gunilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Väldigt bra lugn o sansad och kunnig Cool i sitt och tillmötesgående och flexibel

Tobias L
Sålde sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn

Lugn och tillmötesgående. Sålde vår bostad innan annonsering.

Svar från Hampus Skoglund

Ja det blev en väldigt snabb & lyckad affär! Tack för din feedback & grattis ännu en gång till försäljningen!

Sven Olof J
Köpte sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn

Mycket trevligt bemötande och all fungerade perfekt.

Svar från Hampus Skoglund

Stort nöje att hjälpa er Sven! Grattis ännu en gång till köpet!

Jacqueline Victoria L
Simrishamn

Vänlig och lätt att ha med att göra. Han var punktlig och väl insatt i varje fastighet. Kunde han inte svara på en fråga gav han svar senare. Verkade engagerade i det vi vill och hjälpt till med råd så att vi kom fram till ett slut där alla var nöjda. Mycket noga att vi förstod allt i kontraktet. Vi rekommendera honom väldigt gärna som mäklare.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din fina feedback Jackie! Efter tre visningar på tre olika bostäder hittade jag en bostad åt er, vilket känns fint! Stort grattis till ert köp ännu en gång! Det kommer bli kanon för er i huset!

Mikael G
Köpte sin stuga med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Sjöbo

Joakim skapade en avslappnad stämning och gick genom detaljerna lugnt och tydligt. Han var dessutom allmänt trevlig som person.

Jenni S
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Nybrostrand

Proffsig, erfaren mäklare som med sitt lugn och närvarande och gedigna kunskap lotsade oss tryggt igenom hela affären. Rekommenderas varmt!

Eva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Norra Åsum

Jättefint bemötande,trevlig,glad,trivsam och lättsam.Jag hade inga förväntningar. Detta köp har gått fort,känner att jag verkligen fått all hjälp jag efterfrågat.Min upplevelse är den att det flutit på jättebra.Jag har fått svar fort på det jag undrat över och många glada skratt.

Svar från Hampus Skoglund

Tack själv för alla skratt och stort grattis till ditt köp ännu en gång!

Sofie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Norra Åsum

Hampus tog över efter sin kollega och fick snabbt sätta sig in i det men gjorde det fantastiskt jobb. Alltid svar på frågor och funderingar. Väldigt nöjd och rekommenderar verkligen :)

Svar från Hampus Skoglund

Härligt att du är nöjd Sofie! Stort grattis till försäljningen ännu en gång!

Christopher L
Köpingebro

Trevlig och lösningsorienterad.

Maria Eva Cecilia B
Sövde

Joakim är en lugn, trygg och väldigt kunnig mäklare. Han leder sina försäljare tryggt genom processen och tar mycket väl hand om sina köpare. Han är flexibel och hjälper gärna till och löser logistikproblem, så att det ska underlätta för alla inblandade.

Johan V
Simrishamn

Snabb och smidig affär och lätt att få tag på

Svar från Hampus Skoglund

Kul att du är nöjd Johan! Det var ett nöje att sälja ert fina hus!

Ewa M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Tomelilla

Trevlig, uppmärksam, ser alla, vänlig, professionell. Det finns absolut inget att klaga på, vi är mycket nöjda!!!

Svar från Johan Ekqvist

Hej Ewa Stort tack för dom fina orden! Övertygad om att ni kommer trivas super i er nya bostad!

Inger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Höll mig uppdaterad och var tydlig och professionell

Boel T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Joakim mötte mej på ett proffsigt sätt. Man märker att han erfarenhet och känner Ystad väl. Vår lägenhet blev såld till ett bra pris över förväntan. Mycket nöjd med hela säljprocessen

Pia D
Simrishamn Tätort

Tack, Hampus, för ett mycket trevligt bemötande i samband med mitt köp. Engagerat med en personlig touch, tydlig information och snabba svar på frågor uppskattar jag!

Svar från Hampus Skoglund

Tack själv Pia! En ynnest att få hjälpa dig i ditt köp av bostad!

Mona W
Vitaby

Blev väldigt bra bemött av mäklare Hampus och han ordnade en extra visning för oss då vi inte bor i närområdet. Fick stort förtroende för honom. Kommer absolut att anlita honom om bostaden ska säljas.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt fina omdöme Mona! Det glädjer mig att ni är nöjda!

Tony S
Vitaby

Hampus är en mycket sympatisk ung man. Kompetent, lyhörd. Går alltid att få tag på när jag kommer med mina ”dumma” frågor! Om vi någon gång ska sälja huset så kommer vi definitivt anlita Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt fina omdöme Tony! Det var en ära att hjälpa dig med köpet!

Claes Levi I
Vitaby

Mycket professionell. Lyssnande, rolig och deltagande, ger bra förslag efter ha kyssnat på säljaren, svarar dygnet runt, även när Hampus lagar mat, snabb i replik på ett konstruktivt vis. Rekommenderar honom gärna oavsett vad Hampus i framtiden befinner sig

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din fina feedback Claes! Ett nöje att hjälpa dig sälja ert hus! Lycka till med allt nu!

Martin Z
Ystad

Bra och professionell i alla led. Vi var trygga i vårat samarbete med Joakim Persson och kan varmt rekommendera honom som "Er" mäklare. Toppenbra allting!🙏😃 //Martin o Lotta Zedén

Jenni S
Ystad

Lugn, trygg, erfaren mäklare. Gav känslan av att förstå vad vad vi letade efter och lotsade oss smidigt genom hela affären,

Maria Charlotta Viktoria Z
Ystad

Mycket professionell mäklare. Samtidigt realist i sina tankar. En förstående och kunnig person med lätt till skratt vilket vi uppskattat mycket. Förstår dig när du påvisar oro och agerar därefter. På det hela taget en mycket duktig mäklare som vi anlitat för två affärer.

Karin K
Simrishamn Tätort

Vi valde Hampus för han hade ett bra bemötande och var förtroendeingivande vid vår första kontakt. Han är lugn, tydlig, återkopplar snabbt , ger information under hela processen och är lyhörd och positiv. Bra marknadsföring med trevliga inlägg på t ex Instagram. Vi är mycket nöjda!

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt fina omdöme Karin! Kul att det gick så snabbt med försäljningen. Tack för förtroendet!

Tommy S
Simrishamn Tätort

Hampus har givet ett otvunget och förtroendeingivande bemötande och samtidigt varit tydlig och klar med den information han givet. Upplevt att han också visat utmärkt lyhördhet för våra önskemål och varit mycket snabb med återkoppling vid mobilkontakter. Vi är alltså mycket nöjda med vår kontakt med Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Härligt att du är nöjd Tommy, tack för dina fina ord! Lycka till med allt nu!

Lars H
Fjälkinge

Oerhört engagerad och intresserad. Han informerade om allt kring försäljningen och svarade alltid snabbt på mail och sms. Ett föredöme!

Svar från Hampus Skoglund

Kul att ni är nöjda Lars! Det var roligt för mig att hjälpa till och väldigt glädjande att det blev en så snabb affär med ett bra slutpris! Lycka till med allt nu!

Stina K
Fjälkinge

Hampus var lätt att nå, tog sig tid för våra frågor och var hela tiden öppen och tydlig. Känns som om vi blev väldigt väl lotsade genom hela processen av en lugn, trevlig och kompetent person.

Svar från Hampus Skoglund

Kul att du är nöjd Stina! Det blev ju en solskenshistoria av detta! Stort grattis!

Henrik S
Yngsjö

Redan vid första telefonkontakten fick vi en riktigt bra känsla för Hampus. Under hela processen visade Hampus ett professionellt, öppet och trevligt bemötande. Vi rekommenderar verkligen Hampus till både säljare och köpare! Hälsningar Henrik och Monika

Svar från Hampus Skoglund

Tack för de fina orden Henrik! Det blev en snabb affär & jag tror ni kommer trivas utmärkt i huset! Ta hand om er

Peter E
Yngsjö

En mycket påläst, kunnig mäklare som alltid ställer upp. Man kan ringa Hampus när som helst, och han svarar.

Svar från Hampus Skoglund

Tack Peter! Kul att få lov att både hjälpa dig sälja & köpa!

Susanne W
Yngsjö

Hampus är professionell och kunnig samtidigt som han har ett personligt bemötande. Jag som säljare kände mig trygg genom hela processen.

Svar från Hampus Skoglund

Härligt att höra Susanne! Ännu en gång - mitt nöje att hjälpa dig!

Gun Kerstin Elisabeth H
Hammar

Hampus är en mycket trevlig och sympatisk person som lyssnar och bemöter sin kund på bästa sätt.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt fina omdöme Gun! Ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av ditt hus!

Inga-lill A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Gärsnäs

Johan är lyhörd för mina önskningar och krav och har "tagit mig på allvar" vilket jag uppskattar mycket! Johan är vänlig och tillmötesgående och hela processen från dag ett har gått snabbt och smidigt, mycket nöjd!!

Svar från Johan Ekqvist

Tack för dom fina orden Inga-lill!

Åsa J
Skillinge

Hampus har levt upp till våra förväntningar då han varit tålmodig, tillmötesgående och flexibel.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt omdöme Åsa! Ni kommer trivas så bra i Skillinge!

Peter H
Skillinge

Hampus har ett väldigt modernt och trevligt bemötande. Hans kunskap för husförsäljning är av högsta rang.

Svar från Hampus Skoglund

Ett nöje att hjälpa er sälja ert fina hus!

Peter E
Skillinge

En tydlig, trevlig, kunnig, ärlig mäklare.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för de orden Peter! Ett nöje att hjälpa till! Ni kommer trivas mycket väl på nya stället!

Rikard B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Tomelilla

Johan är en mycket kompetent mäklare.

Elna-Marie N
Tomelilla

Fick på något vis ett bra förtroende för honom direkt. Han gick igenom händelseförloppet för en försäljning på ett lättförståeligt sätt, och förklarade om det var något vi inte förstod. Försäljningen av vårt hus gick ju snabbt så vi kan inte vara annat än nöjda.

Annika G
Skurup

Framåt, härlig man med nära till skratt. det blev inte ett stelt husköp utan ett lättsamt och seriöst. Rekommenderas varmt att använda Joakim.

Jonas G
Skurup

Trevlig personlighet och professionellt agerande. Joakim är en rockstjärna på att sälja hus!

Ann E
Simrishamn

I stort sett nöjda. I vårt fall var det bara kontraktsskrivningen han höll i.

Svar från Hampus Skoglund

Ja det var en snabb affär! Fint att ni är nöjda med det jag kunde hjälpa er med. Stort grattis till ert köp!

Ida Søndergaard R
Gärsnäs

Johan har varit väldigt enkel att ha att göra med. Tydlig och bra. Detta är första huset vi köper och vi känner att vi både fick stöd och goda råd samt hjälp med alla frågor. Helt enkelt ett väldigt bra bemötande.

Susanne N
Ystad

Vi uppskattade den professionella, kunniga och ärliga hjälp som vi fick av Johan i samband med vårt bostadsköp. Mycket nöjda och rekommenderar varmt! 👏🏻☀️🙏🏼

Jacob Alexander Björn E
Gärsnäs

Vi blev bemötta med en kanon attityd, goda råd och kompetens. Många kloka och realistiska lösningar i samband med den tänkta renoveringen av fastigheten vi köpte tack vare det. I samband med renoveringsobjekt finns det alltid en viss eventuell gris i säcken man kan oroa sig för men vi kunde ha en ärlig dialog om vad det faktiskt handlade om vilket uppskattas starkt. Allt som allt en smidig smärtfri process. Grymt nöjda kunder som definitivt använder Johan och hans kolleger om det blir relevant i framtiden.

Svar från Johan Ekqvist

Hej, Tack för dom fina orden! Ni kommer att få en fantastisk tid på er nya plats.

Sandra O
Simrishamn

Bra bemötande, bra lyssnare, gott intryck.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Sandra! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med förmedlingen av ditt fina hus!

Helena F
Simrishamn

Det är sällan man möter på en mäklare som är så genuint intresserad och engagerad i dig som köpare. Som ringer upp, tar sig tid, informerar, tar reda på dina frågor och återkopplar. Som är en trygg hand genom hela processen, från den första kontakten till kontraktsskrivning och övertag. Men denna beskrivning stämmer perfekt in på Hampus Skoglund på Svensk Fastighetsförmedling i Simrishamn och vi rekommenderar honom varmt så att många fler får möjligheten att ta del av hans fina bemötande och stora kunskap!

Svar från Hampus Skoglund

Åh, det värmer i hjärtat att höra Helena! Stort tack för ditt omdöme och till det fina huset ni har köpt!

Arne J
SIMRISHAMN

Mycket trevlig, tjänstvillig samt tillmötesgående. Tog reda på fakta, kom snabbt tillbaka med svar. Hållit oss uppdaterade och givit råd samt information. Fin service på kontoret vid kontraktssrivningen. Allt välplanerat och bra information.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt omdöme Arne, det uppskattar jag!

Gunilla Ilic S
Skansen

Tillmötesgående, tjänstvillig, trevlig och korrekt

Svar från Hampus Skoglund

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Gunilla! Och grattis ännu en gång till din nya bostad!

Gull-Britt J
SIMRISHAMN

Mycket trevlig och tillmötesgående.. Hade frågor som han inte kunde svara på, tog reda på fakta och kom snabbt tillbaka med svar. Hållit oss uppdaterade och har givit bra råd och information. Har även varit kontakt med mäklaren som skall sälja vårt hus, bra samarbete mäklarna emellan.. Vid kontraktsskrivningen inne på kontoret fick vi en bra utförd information innan vi skulle underteckna. Allt mycket välplanerat och kaffet med skummad mjölk var pricken över i-et.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt omdöme Gull-Britt! Vi ses snart igen!

Kerstin S
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Ystad

Bra bemötande och inormation. Svårt att ge ett omdöme i övrigt, eftersom någon visning inte genomförts. Försäljningen skedde efter ett spontant möte i kolonin på Violgången 148. Bra information vid kontraktsskrivningen.

Svar från Johan Ekqvist

Tack för omdömet Kerstin, Kul att kolonilotten får ny energi!

Patrik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Sommarlust

Trevlig och hjälpsam.. Snabb med information.

Svar från Johan Ekqvist

Glad att kunna hjälpa er på ett smidigt sätt!

Edin K
Sommarlust

Smidigaste affären jag har gjort i mitt liv. Johan var enkel att ha med att göra, besvarade mina frågor tydligt och var enkel att nå i telefon under hela vägen till mål.

Svar från Johan Ekqvist

Tack Edin, instämmer med att det var smidigt!😊