Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 165 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    • Vik
    2022-01-01
    Som en mäklare ska vara. Snabb återkoppling
  • Björn O
    • Vik
    2021-12-30
    Hon skötte detta kanonbra! Snabb återkoppling och bra info!!
    2021-12-17
    Bra bemötande men muntligt avtal bröts i och med att ett nytt bud kom in. Det löste sig dock vilket hedrar KO!
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-12-06
    Joakim är mycket kompetent och pratar så man förstår hela kedjan. Om ni vill ha en Mäklare som hjälper er med allt, så är Joakim vårt tips. Eva&Mats
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    2021-12-05
    Trevligt bemötande och väldigt engagerad. Mån om både säljare och köpare. Rekommenderar henne verkligen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    2021-11-28
    Hej,
    Jag har blivit bemött på ett väldigt bra sätt. Kajsa är en hårt arbetande tjej som är ärlig och rak.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Tomelilla
    2021-11-23
    Bra bemötande, kunnig, personlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-11-15
    Bra och positivt bemötande.
    Trevlig och proffsig mäklare.
    Prospektet stämde inte helt men var inte avgörande för vårt köp.
    Jag kan varmt rekommendera Joakim.
  • Rolf N
    2021-11-13
    För oss som köpare har
    Joakim varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig och Snabb med återkoppling.

Vi förväntade oss en mäklare som på ett neutralt sätt förmedlade objektet och det gjorde Joakim.

Vi är väldigt nöjda med processen så här långt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-11-10
    Trevligt bemötande samt snabba återkopplingar vid frågor.
    Tack Birgitta och Lennart för ert omdöme, ett nöje och njut av fina havsutsikten. Mikael Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-11-10
    Jag har jobbat med Mikael och BF Konsult tidigare och de har alltid varit trevliga och ärliga vid försäljning och köp. Ärlighet är viktigt för mig så jag har möjlighet att vara bortrest under hela försälningsprocessen.
    Tack för dina fina ord Helene, alltid trevligt med återkommande kunder, det ger energi, lycka till och alltid välkommen tillbaka:) Mikael Persson
    2021-10-18
    Vi är väldigt nöjda både vad gäller vår kontakt med Joakim och hans agerande gentemot kunderna. Han har helt levt upp till våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Sjöbo
    2021-10-10
    Everything was good
    I have received all the explanations and support needed
    2021-10-07
    Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande. Joakim uppfyllde de högt ställda förväntningar vi som hade..och mer därtill!
    Allting var smidigt, trevligt och bra på alla sätt och vis. Vi kan starkt rekommendera Joakim till alla och envar som går i säljartankar, och vi kommer med all sannolikhet vilja ha Joakims hjälp vid vår nästa fastighetsaffär!
    Martin och Lotta Zedén
  • sålde sin bostad med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-10-02
    Mikael är proffsig, trevlig och tydlig. Jag kände ett stort förtroende genom hela affären. Stor tillgänglighet och snabb med att undersöka och återkoppla när frågetecken uppstår.
    Kunde inte önska något mer!
    Tack Karin, för bästa samarbete och för ditt omdöme. Det blev ju riktigt bra. Mikael Persson
    2021-10-02
    Är glad att jag valde Mikael som mäklare.
    Han är kunnig och erfaren, dessutom mycket trevlig.
    Under hela processen har jag haft tät kontakt med Mikael, som har hållit mig underrättad om vad som skett.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Tack Ingrid för ditt fina omdöme. Tycker vi har haft ett en trevlig stund tillsammans - ibland går försäljningen nästan för fort. Mikael Persson
    2021-09-25
    Välvilligt och korrekt bemötande.
    En snabb försäljning som genomfördes enligt önskemål.
    Mäklaren intresserade sig för uppdraget och diskuterade olika vägar att prissätta och genomföra uppdraget.
    Stort tack Ulf, ett bra samarbete - som gav ett bra resultat. Lycka till med nya bostaden. Alltid välkommen att titta in när ni har vägarna förbi. Mikael Persson
    2021-09-23
    Mycket noggrann, kompetent lugn och trevlig! Dessutom respektfull inför säljares och köpates situation och omständigheter. Proffsig. Vänliga hälsningar Margareta och Gunnar Lilliesköld
  • köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Rydsgård - Centralt
    2021-09-23
    Fantastiskt bra bemötande och allt gick smidigt till. Vi är super nöjda.
    • YSTAD
    2021-09-20
    Jag blev mycket nöjd han uppfyllde mina förväntningar. Mycket trevlig och vänlig mäklare Mvh Elvy
    2021-09-12
    Utmärkt.
    Inga särskilda. Han levde upp utmärkt.
    Ett utmärkt trevligt möte.
    2021-09-12
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2021-09-02
    Vi är mycket nöjda med Mikael Persson som Mäklare. Med sin kunnighet och engagemang har han varit ett utmärkt stöd under försäljningen av fastigheten.
    Vi kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.
    • Gjuteriet
    2021-08-31
    Enkelt med kontakten och utmärkt bemötande.

Vi hade höga förväntningar inför försäljningen och Mikael levde upp till dessa väl.

Eftersom det blev ett utmärkt resultat av försäljningen, kan vi inte annat än vara nöjda med Mikaels arbete.
    Stort tack Suzanne, har varit ett stort nöje. Ett bra samarbete genom hela affären. Mikael Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    2021-08-27
    Mycket trevlig sympatisk och hjälpsam tjej. Hon har en fin framtid framför sig som mäklare. Rekommenderar henne helhjärtat.
    Med vänliga hälsningar Carina Karlsson
    • Edvinshem
    2021-08-26
    Tack för gott samarbete alltid lika kunnig på sitt område med ett trevligt bemötande o han säger ofta "de fixar jag" framförallt håller vad han lovar.
    Så mina bästa rekommendationer.
    //Christer
    Tusen tack Christer, det värmde och det blev ju hur bra som helst, vi ses på stan. Lite länge mellan stunderna bara. Ha det så bra. Mikael Persson
    2021-08-22
    Fantastiskt bemötande
    Mäklare n levde upp till 100% på alla mina förväntningar
    Helt fantastiskt bemötande, hjälpsam, trevlig och professionell.
    Tack för ditt omdöme Carina, välkommen tillbaka till Ystad och hälsa fina Sambo. Mikael Persson
    2021-08-17
    Mikael är en mycket trevlig mäklare och det känns redan från dag ett som att man känner honom.
    Han levde mycket väl upp till våra förväntningar och det kändes som om han brydde sig om huset lika mycket som vi gör. Han var väldigt bra på att "känna in" atmosfärer och personer.
    Detta blev hur bra som helst!
    Stort Tack Mikael!
    Tusen Tack Charlotte, har varit hur trevligt som helst, lycka till med ert nya hus ! hälsningar Mikael Mikael Persson
    • Hälsobacken
    2021-08-14
    Trevligt och proffesionellt. Ville affären skulle gå snabbt och smidigt och de va Precis va de gjorde. Mycket nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-08-12
    Ib är en kunnig och erfaren mäklare som har trevligt bemötande och saklig och ärlig hantering av köpprocessen. Han är med all säkerhet mest erfaren och kunnig mäklare inom området. Jag kan varmt rekommendera för alla att ta kontakt med Ib. Ni är i goda händer.
    2021-08-09
    Kajsa har varit och är fortfarande en mycket härlig person.
    hon har skött vår husförsäljning perfekt och väldigt hjälpsam med allt runt omkring.
    För att vara så ung så har hon väldigt mycket kunskap.
    Än en gång så tycker jag att Kajsa är en underbar person som bryr sig om både säljare och köpare.

Jag ger Kajsa 5 stjärnor av 5
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-27
    Trevligt bemötande, affären är dock ännu inte helt klar
    • Friaborg
    2021-07-26
    Jag rekommenderar Kajsa varmt . Lyhörd påläst återkopplande seriös genuint intresserad i samtal med både mig som säljare och den som köpte mitt boende .
    Luras inte av hennes ”ungdomliga ” utseende och ålder … Kajsa är skarp på det hon gör inger förtroende och möter oss med värme humor och ett smittande skratt.
    Tack Kajsa för härlig affär .
    • Gärsnäs
    2021-07-26
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och bra informationsflöde i processen. Trygg, bra och ärlig. Förtroende ingivande.
    • Abbekås
    2021-07-22
    Ib är ett föredöme för mäklarbranschen !
    x Hör av sig och ger info om läget.
    x Pondus mot köpare o säljare.

Kan bara ge honom bästa betyg //Ola
    2021-07-19
    Bra bemötande, saklig, bra lyssnare. Erfaren mäklare som man lyssnar på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-17
    Mikael är riktig proffsig och det märks att han har gedigen erfarenhet av att sälja bostäder. Vi kände ett bra stöd i processen och var lätt att få tag på mäklaren, vi fått alla svar på våra frågor och kände oss trygga. Mycket nöjda!
    Kan varm rekommendera honom till andra.

Roberta/Vaidas
  • sålde sin bostad med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • YSTAD
    2021-07-10
    Joakim har, från första träffen, bevisat att han tar uppdraget seriös och gav den information vi ville ha, saklig utan att ge falska förhoppningar. Han har sedan arbeta intensiv för att nå resultaten och därför har fylld den förväntningar vi hade på honom. Han har under mindre en 4 veckor kunnat sälja vår bostad och ordnat det mesta. Maud och jag är därför mycket nöjda med hans prestation och rekomederar honom gärna till våra bekanta
    Nico Freccero
  • Rigmor Kristina L
    • Borrby Tuvor
    2021-07-09
    Kajsa Olsson har givit oss den bästa service man kan tänka sig.
    Med värme och humor har hon mött oss, förstått våra önskningar och hjälpt oss att enkelt göra oss av med vår käraste ägodel. Hon hittade en perfekt köpare. Tack Kajsa!
    2021-07-05
    Trevligt bemötande, snabbt och smärtfritt genom hela proceduren av försäljningen av vår lägenhet.
    • Sjöbo
    2021-07-03
    Bra bemötande och kommunikation, vi är nöjda med affären.
    2021-07-01
    Kajsa var trevligt och försynt
    2021-06-24
    Mycket bra ,fick svar på alla frågor ,så jag är väldigt nöjd med Joakim
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-06-23
    Trevligt. Närvarande. Okomplicerat. Tydlig kommunikation.

Jag är mycket nöjd.
    2021-06-10
    mycket trevligt bemötande. kunde kanske ha lagt lite tid på att kolla att alla inblandade budgivare hade sina finanser i ordning.
    • Centralt
    2021-06-10
    Joakim är nogran, engagerad, pålitlig alltid väldigt kommunikativ, han är en väldigt trevlig person.
    Mvh.
    Graciela
    2021-06-09
    Vi sålde vår villa genom Joakim. Han gav ett proffsigt och tryggt intryck. Vi hade lite olika åsikter om vissa saker, men vi bestämde oss för att lita på Joakims erfarenhet som mäklare. Det visade sig vara rätt och Joakim hjälpte oss sälja huset på 4 dagar.
    Vi hade höga förväntningar som spräcktes stort! Heja Joakim!!
    Riktar stort tack för bra arbete och information kring hela processen
    Skulle rekommendera Joakim till alla som vill göra en bra affär.
    2021-06-09
    Köpte vårt första hus av Joakim. Kände direkt att vi var i trygga händer. Mycket trevligt och personligt bemötande. Smidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Edvinshem
    2021-06-03
    Otroligt kunnig mäklare särskilt tack till Mikael Persson som vägledde mig igenom denna försäljning på ett bra sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Löderup
    2021-05-31
    Närvarande och kunnig mäklare med en erfarenhet och social kompetens som slår de flesta!