Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

435 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2023-01-27 Verifierad kund
    Bodil har ett proffesionellt bemötande, kunnig och insatt i objektet. En snabb och ändå lyhörd mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2023-01-25 Verifierad kund
    En mycket kunnig mäklare trevlig och tillmötesgående kan varmt rekommendera henne 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
  • köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Västerdala
    2023-01-15 Verifierad kund
    Mycket proffsig på alla sätt och vis. Seriös och tar sig tid i alla lägen.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Från början till slut kände vi oss trygga
  • sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Gryby
    Trevligt bemötande
    Seriöst intryck
    proffsigt hanterat
    starkt rekomendera Bodil
    2023-01-13 Verifierad kund
    Glad, välkomnande, lyssnande och hade svar på det jag ville veta.
    Kan varmt rekommendera Bodil till kommande säljare/köpare.....positivt möte.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hade själv ingen direktkontakt med Bodil men allt verkar ju ha funkat så det blir en stabil trea.
    Hej Magnus! Stort tack för ditt svar och det är inte alltid lätt att vara på avstånd, förstår detta. Vi är mycket nöjda med samarbetet med de som kunde vara på plats. Om du någon gång har vägarna förbi Eslöv så titta gärna in till oss. Välkommen! Bodil Hedenborg
    2023-01-12 Verifierad kund
    Har alltid anlitat svensk fastighetsförmedling. Vi litar till 100 % på Bodil får bra service och det har blivit väldigt familjärt med svensk fastighetsförmedling eftersom vi har anlitat dom varje gång vid bostadsbyte.
    Vi känner oss trygga med Bodil
    2023-01-11 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande där hela processen förklarades och frågor besvarades. Vi hade väntat oss att mer arbete skulle ligga på oss som säljare, men det blev en positiv upplevelse att mäklaren tog hand om allting.
    Hela upplevelsen från början till slut var väldigt positiv och vi kan verkligen rekommendera att anlita Bodil som mäklare.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Trevligt professionellt bemötande. Tydlig med vad som gäller.
    Hjälpte mig att fixa bästa hemmet till bästa pris!
    2023-01-11 Verifierad kund
    Bodil är en stjärna. Noggrann och informativ. Varit stort stöd vid försäljningen.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Tack vare Bodil blev hela köp-processen enkel och smidig!
    2023-01-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, kändes både proffsigt och personligt.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Mycket nöjd med er mäklare Bodil alltid tillmötesgående och trevlig kunnig på sitt yrke samt svar på det man undrar om.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fin hantering av försäljningen. Upplysande och informativ både före, under och efteråt.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Mycket nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Bodil är kunnig, engagerad och tillgänglig.
    • Eslöv Väggarp
    2022-12-26 Verifierad kund
    Trygg och pålitlig kommunikation. Kunnig och noggrann.
    2022-11-17 Verifierad kund
    I tider av ovisshet med ökade priser och räntor så lugnade Bodil oss med sin expertis och kunskap. Hon såg till att vår lägenhet såldes ett dygn efter visning. DET är kvalitet! Har både köpt och sålt av Bodil och kan varmt rekommendera henne, vilken klippa hon är!
    • Eslöv Trollsjön
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket bra. Bodil levde upp till våra
    förväntningar. Allt var jättebra.
    • Eslöv Trollsjön
    2022-10-26 Verifierad kund
    Väldigt kunnig , trevlig och påläst.
    • Eslöv Öster
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket bra.
    Allt gick bättre och snabbare än förväntat. Alla förklarade om man inte förstod på ett enkelt sätt.
    Jag är supernöjd med Bodil och hennes medarbetare, kan inte bli bättre.
    Jag kommer att rekommendera henne till alla som ska sälja.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Professionell från början till slut.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Hon gjorde som vanligt ett utomordentligt jobb i samband med försäljningen av vår bostad.
    Kan varmt rekommendera Bodil om ni har planer på att sälja.
    • Eslöv Öster
    2022-09-14 Verifierad kund
    Proffsigt, kompetent och engagerat bemötande som ledde till en lyckad affär.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Härlig energi, glad, trevlig och hjälpsam!
    2022-07-20 Verifierad kund
    Vänlig, kunnig, rolig, engagerad. Vid flera tillfällen under processens gång har jag tackat henne för hennes arbete. Hon har ringt mig, sms:at mig och inte enbart min man. Vi har sålt hus förr, och mäklare från andra byråer har behandlat mig som luft. T o m svarat vänd mot min man, trots att jag ställt frågorna och ägt halva fastigheterna. Bodil , Jennys arbetskamrat som var vår mäklare när vi sålde förra huset, och nu Jenny , har behandlat oss jämbördigt. Ge henne löneförhöjning
  • Torgny L
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-07-20 Verifierad kund
    Jag blev verkligen förstklassig bemött under hela försäljningsprocessen
    Vi hade använt svensk fastighetsförmedling tidigare så vi hade höga förväntningar. Jenny levde verkligen upp till våra förväntningar. Jenny var verkligen dedikerad och följde upp varje önskan från spekulanter som ville ha visningar utanför schemat. Jenny uppdaterade oss hela tiden så vi upplevde oss som del i försäljnings processen
    • Eslöv Backarna
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bodil Hedenborg är noggrann, kunnig och erfaren. Det kändes som att hon nådde ut till ett antal spekulanter som fått en bra bild av vad de gav sig in på och att de var seriöst intresserade så att både de och vi kunde känna att det blev ett rimligt slutpris. Jag tyckte det var trevligt att en ung familj köpte huset där vi själva bott sedan vi var en ung familj.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt person som verkligen har hjälpt med köpet, fick allt information jag behövde om bostaden och kontraktet.
    Jag är JÄTTENÖJD med Jennys jobb.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bodil skötte både bemötande och försäljning med stor proffsighet.
    Vi är mycket nöjda, hon fanns alltid där när vi ville
    ha svar på en fråga.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ett lysande exempel på professionell och samtidigt personlig behandling av oss som köpare. Allt var ytterst välorganiserat vilket gav utrymme för förändring när så krävdes.
    Vi är väldigt nöjda med Bodil som mäklare
    2022-06-27 Verifierad kund
    Har bara haft kontakt med Bodil via E-post. Det har fungerat bra. Min syster som bor i Esløv har haft kontakten med Bodil
    • Eslöv Kungshult
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bodil fick oss att känna oss trygga och glada genom hela husförsäljningen, hon bemötte oss alltid med ett leende på läpparna och en stor känsla av trygghet.
    Vi kände att hon la ner mycket tid och kärlek i sitt jobb och i försäljningen.
    Vi har bara positivt att säga om Bodil, ska vi sälja eller köpa hus igen så är det henne vi ringer.
    • Eslöv Kungshult
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bodil möte oss med så himla fint bemötande när vi var på visning för vårt framtida hus.
    Vi har verkligen känt oss trygga i vårt husköp tack vare Bodil.
    Vi är så tacksamma över att få haft Bodil som mäklare till vårt drömhus.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Professionell och tillmötesgående, rekommenderar!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bodil är mycket kompetent mäklare, som har koll på läget, och extremt noggrann. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som tänker sig sälja sin bostad. Tack för hjälpen Bodil!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare som är rejält kunnig på sin marknad.
    • Eslöv Rönneberga
    2022-06-14 Verifierad kund
    Fint bemötande
    Tydlig förklaring
    Bra kommunikation
    • Eslöv Sydost
    2022-06-14 Verifierad kund
    Alla på Sv fastighetsförmedling Eslöv är suveräna, proffsiga och helt underbara mot sina kunder. Vi har sålt 4 fastigheter via dem och har varit lika nöjda varje gång.
    • Eslöv Löberöd
    2022-06-13 Verifierad kund
    Extremely proactive, honest and great communication skills. It has been a pleasure to sell our house with Jenny.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket duktig och kompetent mäklare.
    Lätt att få tag i och alltid ett svar!
    Blir självklart Jenny igen vid nästa affär!
    100% nöjd!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, kunnig, 00
    • Eslöv Harlösa
    2022-04-21 Verifierad kund
    Alltid mycket trevligt bemötande! Klar och tydlig i information,
    Kändes väldigt trygg genom hela försäljningen!!
    2022-04-20 Verifierad kund
    En mycket bra hantering genom hela försäljningsprocessen.

Välorganiserat och professionellt med stort engagemang och positivt bemötande från mäklaren och övriga kollegor som vi haft kontakt med under försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-04-04 Verifierad kund
    Allt blev enligt överenskommelsen och gick bra.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig och bra bemötande. Fixade en bra affär och levde upp till dina förväntningar.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Berättade om bostaden det som jag ville ha reda på. Det här var en Aha-upplevelse. Har kikat runt på olika objekt. Det här var det som passade mig som handen i en handske.
    • Eslöv Karlsro
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på ett mycket professionellt och ett vänligt sätt. Vi har fått återkoppling direkt när det uppstått frågor. Jag kan stark rekommendera Bodil.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Påläst
    Sakkunnig
    Trevlig
    Bra bemötande
    • Eslöv Rönneberga
    2022-03-23 Verifierad kund
    Väldigt vänlig och tillmötesgående! Förklarar bra och svarar snabbt! Är väldigt nöjd med kommunikationen och hur smidigt allt har blivit skött. Supernöjd!

Mvh Yasmine Linderberg