Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2019-10-19

Holger F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Långdragen process och svårt att få svar från Jenny. Skulle inte valt henne om jag sålt.
    Verkar vara mer orolig för sin provision än att göra de hon förmedlar mellan nöjd. Läs mer
  • Ola E

2019-10-18

Ola E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte lägenhet.

Professionellt bemött och jag tycker jag fick svar på allt jag behövde.
    Rakt och koncist, inga missförstånd.

Klart och tydligt, det gillar jag, med en trevlig twist!! Läs mer

Klas K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodils engagemang och proffsighet är suveränt tillsammans med hennes outstanding kompetens om marknaden i Eslöv.
    Radhuset vi sålde hade tillräckligt med intresserade som var seriösa. Läs mer
  • 2019-10-18

Eva Agneta Marie A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt min villa. Kände vid första besöket att detta blir bra. Bodil har lyssnat och gett många tips till mig. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Jan L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har under 2019 sålt två fastigheter i Eslöv. Eftersom jag inte bor i stan så bad jag några vänner om tips och Bodils namn kom upp. Detta var redan 2018 tidig höst. Under ca 10 månader arbetade vi med planering och försäljning av mina två fastigheter. Bodil har visat exemplariska egenskaper som mäklare. Hon har agerat professionellt och kundorienterat på ett alldeles utmärkt sätt. Noga med detaljer samtidig som hon inte tappar 'the bigger picture'. Jag har har haft fullt förtroende för henne och hon har kommunicerat väl och vi har diskuterat när det behövts. Jag kan å det varmaste rekommendera henne och hennes team. / Jan Lindgren 070-5247558 Läs mer

Rolf A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    köpt bostadsrätt.
    lite oengagerad vid visning.
    inga speciella förväntningar.
    helt ok. Läs mer

Caroline N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi blev mycket positivt bemötta av den mäklare vi valt för försäljning av vår gård. Bodil är kunnig och insatt i alla frågor och vi fick fin stöttning med vad vi behövde tänka på inför försäljningen. Läs mer

Sofie A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en gård som heter Bengtstorp

Vi blev bemötta på ett ledigt och trevligt sätt då hon hade nära till ett leende och var välkomnande. Hon kändes ärlig med skicket men försökte ändå lyfta fram fördelar med objektet.

Genom den här processen har Jenny varit väldigt tillmötesgående och det har inte rätt några tvivel om att hon verkat för bägge parter. Hon har varit flexibel på så sätt att hon kunnat möta oss när vi efterfrågat det, ringt och svarat i telefon när vi haft frågetecken kring saker.

Slutligen är hon väldigt naturlig i sitt sätt men också Proffesionell och kunnig kring objektet. Skulle varmt rekommendera henne. Läs mer

Leif H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny är en trevlig mäklare med ett trevligt bemötande. Hon var påläst och svarade på våra frågor. Behövde vi hjälp med att skriva ut våra lånelöfte ställde Jenny upp och hjälpte oss. Vi köpte en äldre lägenhet. Affären avslutades först i lägenheten och därefter på Svensk Fastighetsförmedling. När allt var över överlämnade Jenny en fin bukett blommor till säljaren och köparen. En mkt trevlig gest ❤ Läs mer
  • 2019-10-17

Åke Harald J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Under året har jag sålt en lägenhet, ett radhus och nu skall jag sälja mitt eget hus. Jag har hela tiden blivit bra bemött av mäklarna. Förväntningarna har de som jag hade förväntat mig. Min upplevelse blir ännu bättre om jag får bra betalt för mitt hus Läs mer

Ing-Marie N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en lägenhet på ca 60 kvm. Mycket trevligt bemötande som ledde till att vi kände oss trygga i affären. Bra intryck på helheten. Läs mer
  • 2019-10-16

Amanda P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt fristående villa. Blev bra bemött av mäklaren. Pratade mycket.

Hade inte mycket förväntningar.

Över huvud taget bra bemötande från svensk fastighetsförmedling. Läs mer

Elin S skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket tillmötesgående, hjälpsam och noggrann. Stefan är väldigt professionell i sin yrkesroll och gav ett trevligt intryck. Vi hör gärna av oss till Stefan igen.

Vi har köpt ett hus i Stehag, Eslövs kommun.
    ......,,,,,........ Läs mer

Nils Evert S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en mindre gård på landet.
    Mycket positivt bemötande och infriade mina förväntningar till fullo.
    Mycket förtroendeingivande. Läs mer

Adam A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostad i Eslöv, mycket hjälpsam Läs mer

Anders H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    trevlig, och ärlig. Var väldigt angaerad i lägenheten, och vilka som ville köpa den. sålde en 3 rumslägenhet i eslöv

Hon var och är trevlig människa,hjälpte väldigt mycket till hur man skulle gå till väga med pengarna och allt. Läs mer

Hanna F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Ann-Louis A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa i Marieholm.
    Bra bemötande och service från Jenny mäklaren Läs mer
  • 2019-10-15

Sven Arne Cémarth A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bra bemötande. Ganska kunnig om objektet. Köpte bostadsrätt. Slutomdöme en bra mäklare- Läs mer

Christian A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande och gav den infon vi behövde och frågade om.

Hadr inga förväntningar så pga första gången vi köper något och kollade men jag tycker att ja fick ett bra intryck på det hela. Läs mer

Margit L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Absolut högsta poäng och betyg skall Bodil och hennes medhjälpare ha för dom är alltid på hugget och tar sig tid även
    om dom är jäktade. En stor kram till dom. MVH.
    Anders och Margit.
    PS. Bodil har tidigare både sålt till mej och sålt åt mej så jag
    vet vad hon går för. DS. Läs mer
  • Labinot H

2019-10-15

Labinot H skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpet ett hos 97 kvadrater.
    Han var en bra meklaren Läs mer
  • 2019-10-15

Inga Lill E skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi fick fantastiskt fint stöd och hjälp vid försäljning av villa.
    Vi hade själv ingen tidigare erfarenhet av detta, så vi är väldigt tacksamma för allt han gjorde för oss. Läs mer

Anders S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt radhus. Köpt villa.

Mycket bra och professionellt bemötande.

Värderingen stämde bra.

Har inget annat än goda ord att säga om Bodil. Läs mer

Axel F skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte min första bostad genom svensk fastighetsförmodligen och är mycket nöjd med dom, Dom svarade på alla frågor jag hade och hjälpte mig igenom hela processen med paper och hur allt skulle gå till och den mäklaren jag hade va väldigt noga med att alla parter hela tiden va uppdaterade och förstod alla paper och sånt Läs mer

Malin W skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bostadsrätt i Eslöv. Trevligt bemött, alltid uppdaterad. Hjälp med mycket, bra information. jenny Fransén levda absolut upp till förväntningarna. Läs mer

Leif H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte hus i Eslöv och blev väldigt väl bemötta från början till slut.
    Eftersom detta är långt ifrån vårt första hus har vi många andra mäklare att jämföra med och måste säga att Bodil är suverän !
    Proffsig, noggrann och väldigt trevlig.
    Det märks tydligt att Bodil är väldigt erfaren och att hon ser till att alla parter är nöjda.
    Rekommenderar henne till 100 % Läs mer

Anita F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt villa. Mäklaren sen till bägge visningarna jag var på. Svår att få tag på. Stänger telefonen kvällar och helger. Läs mer

Lennie S skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Försäljningen gick smärtfritt och hyfsat smidigt. Läs mer

Liridon H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jätte bra bemötande, bra service och hon är duktig på det hon gör.
    Vi är jättenöjda Läs mer

Senad H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hade inga förväntningar men har fått det bästa bemötande någonsin.
    Genomförde ett husköp nyligen allt gick smidigt till. Läs mer

Jennifer D skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har använt Bodil två gånger vid villaförsäljning och har varit otroligt nöjda med hennes professionalism och kompetens. Hon förklarar processen på ett sätt man förstår och känner sig trygg med och har funnits där vid frågor och stöd. Tack för all hjälp! Läs mer

Sarah E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jätte bra bemötande och fick sålt min lägenhet väldigt snabbt. Tar hänsyn till kunden och dess önskemål. Toppen betyg från mig. Läs mer

Jesper G skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostadsrätt.

Mycket bra bemötande av mäklaren. Välinformerad och kunde svara på alla frågor vi hade. Vi är supernöjda Läs mer

Carin J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Lägenhet /bra / lägenhet utan trappor / bra / nöjd med visningen Läs mer

Magnus B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte ett radhus i form av bostadsrätt. Fick ett bra bemötande och svar på de frågor jag hade av mäklaren. Läs mer
  • Patrick K

2019-10-15

Patrick K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevligt och ett professionellt sätt från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-20

Magdalena W skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte ett hus. Jag tror att Bodil är en skicklig, pålitlig och hjälpsam mäklare. Jag känner att kontakten var riktigt trevlig och hon var riktigt professionell och kundfokuserad och svarade på alla mina frågor angående huset. Tack så mycket Läs mer
  • 2019-09-19

Nils J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil var till stor hjälp i vår husförsäljning. Med uppriktighet och praktiska råd guidade hon oss till en snabb och lönsam affär. Läs mer
  • Inger B

2019-08-27

Inger B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt och sålt villa av en driftig, kunnig och erfaren mäklare med ett mycket gott bemötande.
    Mäklaren är förtroendegivande, strukturerad, organiserad, snabb, rak och tydlig som helt och hållet passar mig.
    Samtidigt har mäklaren de egenskaper som att vara social, humoristisk och lättsam att prata/diskutera med.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2019-07-19

Arne J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Inför försäljningen av mitt hus i Eslöv var jag i kontakt med tre olika mäklare. Idag är jag fullständigt övertygad om att jag gjorde rätt som gav uppdraget till Bodil Hedenborg.
    Försäljningsprocessen gick otroligt smidigt och snabbt från start till mål.
    Bodil har lång erfarenhet som mäklare och visade sig vara synnerligen kompetent. Hon är mycket förtroendeingivande och lätt att kommunicera med. Hon är säker i hela sitt agerande samt rak och tydlig i all kommunikation.
    Dessutom är Bodil som person mycket trevlig. Hon får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-27

Kent B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt ett hus, gott bemötande och snabb handling av mäklaren. Allt skötts smidigt och bra. Rekommendationen på städ bolag var super bra och prisvärt. Kommer defenetivt rekommenderar både mäklaren och städ bolag. Läs mer
  • ALEXANDER T

2019-06-26

ALEXANDER T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte vårt nya hus via Bodil och sålde vårt gamla genom Bodil. Under hela processen har Bodil varit ett enormt stort stöd med mycket stor yrkesskicklighet. Alltid lätt att få tag på och ger ärliga och hjälpsamma svar på de frågor som kan uppstå vid försäljning och köp. Hade inte kunnat ha en bättre mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sami V

2019-06-24

Sami V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en bostadsrätt.
    Väldigt trevlig/glad professionell sakkunnig mäklare.
    Utförde jobbet perfekt! Läs mer
  • 2019-06-24

Jimmie H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny var mycket hjälpsam under köpet av vår bostadsrätt.
    Hon var enkel att få tag på och höll en väl informerad under både visning, budgivning och slutligen köpet! Läs mer
  • 2019-06-24

Christopher V skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte östra strö 305 där Bodil var mäklare , mycket seriöst och noga mäklare även för en som köpare. Läs mer
  • 2019-06-13

Annika E skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Utmärkt hjälp vid försäljning visning mm när vi sålde vårt hus.
    Förklarade och gav sig tid då vi inte sålt hus tidigare och det var över 20 år sen vi köpt huset Läs mer
  • 2019-06-03

FERID H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny Fransén
    Bra bemötande, proffsig och kunnig. Är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-06-03

Bert W skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag fick ett mycket bra bemötande och kände mig genast trygg med att anlita Jenny för att sälja min fars bostadsrätts hus. Jag har under processen från första mötet fram till skriva avtal med köpare fått snabbt och informativt svar på frågor som uppkommit ang. husförsäljningen. Jag kan varmt rekommendera Jenny på Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv