Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 368 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillgänglig och gett oss all information som vi frågat efter. Vi är riktigt nöjda!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Vi blev väldigt proffsigt bemötta av Jenny, hon kunde svara på alla våra frågor. Vi rekommenderar henne verkligen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-25 Verifierad kund
    Mäklaren har varit väldigt hjälpsam och effektiv under hela processen. Jag blev trevligt bemött och hade god kontakt med mäklaren, och hon hjälpte till så mycket som möjligt.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Hej vi tycker Bodil gjorde ett utmärkt jobb när det kommer till planering, dialog med alla parter och hur vi bemöttes. Hon är professionell och vet hur man slåss för kundernas bästa. Väldigt ärlig med hur hon förklarar marknadens läge och vad det kan innebära. Vi är väldigt nöjda med strukturen på hur allt skedde, allt från pappersarbete till visningsdatum och hon hade fullt förståelse får vår unika situation när det kom till visningar. Hon höll sina deadlines och uppdaterade ständigt när det kom till budgivningar. Det märks inte att hon håller med hundra andra försäljningar samtidigt då hon lägger fullt fokus på kunden som behandlas vid nutiden. Vi hade hennes fulla uppmärksamhet och hjälp under hela processen. Vi är väldigt tacksamma!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevlig, och bra mäklare! Snabb återkoppling! Vi är jättenöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-19 Verifierad kund
    Podil var bra och trevlig mot oss, men han tog hand om och jag råder, men han handlade med henne
    2022-01-17 Verifierad kund
    Hon är jättebra Mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bra bemötande!
    Jenny har varit engagerad.
  • skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2022-01-03 Spontant omdöme
    Jag har haft nöjet att anlita Bodil Hedenborg som såväl säljare som köpare. Jag har anlitat andra mäklare i flera tidigare affärer och har därmed en viss erfarenhet.

Hedenborg är unik, hon gör ett mycket bra jobb men inte bara det man förväntar utan också det där lite extra som gör att jag måste rekommendera henne och hennes team.
    • Eslöv Hällan
    2021-12-29 Verifierad kund
    Mkt proffsig, tydlig och engagerad. Kändes hela tiden tryggt och lugnt gällande första mötet, alla papper, utgångspris och allt annat runt min försäljning. Fantastiskt jobb, tack!
    2021-12-29 Verifierad kund
    Hon var trevlig och hade läst på om lägenheten och svarade på alla frågor. Hon tipsade även om hur man skulle kunna inreda lägenheten. Jag var nöjd med henne :)
    2021-12-07 Verifierad kund
    Bra genomgång av handlingar lungt o melodiskt gått om tid för underskrift osv.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Bodil har många års erfarenhet av marknaden i Eslöv vilket är varför vi valde henne över andra mäklare. Jag och min bror hade den tunga uppgiften att sälja våra föräldrars hus efter vår mammas bortgång. Inte jätteenkelt då det sammanfaller med bouppteckning och att jag själv bor på andra sidan jordklotet. Inget var för svårt för Bodil. Hon kunde verkligen sin sak och tog all oro från våra händer. Hon var otroligt stöttande i hela processen och väldigt tydlig, rak och inget verkade för besvärligt! Det hela gick fort och resultat över vår förväntan! Kan bara ge Bodil och hennes team absolut högsta betyg och rekommendation ! Tack för all hjälp!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bodil är jätteduktig, hjälpsam.
    Man får mycket info och fakta av henne.
    Mvh. Hashim & Hebba
    • Eslöv Sallerup
    2021-12-02 Verifierad kund
    Positivt
    Realistiskt
    Ärlighet
    • Eslöv Västra Strö
    2021-11-29 Verifierad kund
    Bodil är mycket professionell i sitt bemötande och har full koll på objektet som affären handlar om. Hon ger betryggande svar på de frågor man har, och kan hon inte svara på en fråga direkt så tar hon sig tid att ta reda på svaret snarast. Jag är mycket nöjd med affären!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-11-21 Verifierad kund
    Tydlig och rak kommunikation, precis så som vi vill ha det! Ärligt och uppriktigt! Vi är mycket nöjda som köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-11-18 Verifierad kund
    Allt riktigt bra, enkelt, tydligt, smidigt, mkt bra service 👍🏽
    2021-11-09 Verifierad kund
    Hon tog om hand om oss från första stund på ett professionellt sätt och vi kände oss helt trygga med Bodil i varje moment av vår försäljning
    • Eslöv Ringsjöbaden
    2021-11-06 Verifierad kund
    Bodil var otroligt lyhörd och stöttande i processen av att köpa mitt hus. Svarade i otid och löste hindren som uppkom längs med vägen. Kan varmt rekommendera Bodil! Principfast och tydlig!
    • Eslöv Ringsjöbaden
    2021-11-06 Verifierad kund
    En riktig trevlig och seriös mäklare.
    2021-11-04 Verifierad kund
    En trevlig och kunnig mäklare som tar hand om sina kunder på bästa sätt.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och super att ha att göra med!
    2021-11-01 Verifierad kund
    The home sales process has gone smooth as silk. Bodil & colleagues have been really helpful in all phases of the process.

The information about the process from the agency was always clear and timely, eliminately any uncertainties about things.

I strongly recommend Bodil if you are considering selling your property!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Vi upplever Bodil som en mycket skicklig mäklare, kunnig, trevlig, tillmötesgående. Vi fick bra och grundlig information om huset. Bodil berättade även lite om området i sig, affärer, restauranger, ect vilket vi tyckte var mycket trevligt.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Var trevlig och väldigt tillmötesgående. Berätta inte bara om huset utan om området och förklarade grundligt om allt och en mycket skicklig mäklaren med många års erfarenhet.
    • Eslöv Marieholm
    2021-10-24 Verifierad kund
    Mäklaren är mycket duktig i sitt yrke. Hon ger alltid ett gott bemötande . Hon tar reda på information, om hon inte kan det redan
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Marieholm
    2021-10-21 Verifierad kund
    Kunnig, saklig och trevligare och trevligare ju bättre vi lärde känna varandra.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och bra mäklare! Snabb återkoppling! Vi är jättenöjda!
    • Eslöv Rönneberga
    2021-10-14 Verifierad kund
    Jenny Fransén är mycket professionell, vänlig och jag fick genast stort förtroende för henne. Jag förväntade mig en ärlig, kompetent och lyhörd mäklare. Vilket infriades till 100%.
    Jenny har varit korrekt, informativ, hjälpsam och på alla sätt tillmötesgående. Hon har snabbt svarat på mail och sms och jag har hela tiden haft ett stort förtroende för Jenny och hennes kompetens. Jag kan varmt rekommendera Jenny Fransén till alla som behöver anlita en mäklare.

Bästa hälsningar, ella atterlid, sälen
    2021-10-14 Verifierad kund
    Bodil is extremely thorough in all matters. She makes her best to minimize the work from the buyer's side, having all the information necessary or looking for it when asked. She has an admirable level of ethics and will disclose all relevant information to the buyer to avoid unwelcoming surprises later on. I feel fully confident on the conditions of the house I purchased through her.
    • Eslöv Stockamöllan
    2021-10-05 Verifierad kund
    Positiv upplevelse och bra bemötande av mäklaren
    • Eslöv Väster
    2021-09-29 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt och positivt bemötande av mäklaren. Kunde svara på våra frågor om fastigheten.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    • Eslöv Backarna
    2021-09-29 Verifierad kund
    Bodil has been very responsive and very helpful every time we needed anything.
    She was very flexible with her time and with organizing extra visits, and she took all the time necessary to explain to us every piece of the contract in English, since we just moved in to Sweden and we don't speak Swedish yet.
    Excellent support, nothing else to say.
    • Eslöv Backarna
    2021-09-28 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevligt bemötande!
    • Eslöv Väster
    2021-09-27 Verifierad kund
    Eslövs bästa mäklare, mycket nöjd med hennes sätt att hantera vår husförsäljning och bemötande mot oss och köpare. Mycket trevlig, glad, hjälpsam. Vi rekommenderar henne till andra säljare att välja Svensk Fastighetsförmedling.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Hela försäljningsprocessen fungerade mycket bra.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Mycket bra och jätte trevligt bemötande. Och med stor erfarenhet förklarar alla händelser i fastighetsaffärer på ett bra sätt skulle gärna använda er igen. Mvh Jan Kai Jörgen Johansson
    • Eslöv Rönneberga
    2021-09-11 Verifierad kund
    Har inga klagomål, gjort vad som förväntas.
    2021-09-03 Verifierad kund
    Mycket duktig och informerar väl!
  • Torgny N
    2021-09-01 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt proffsigt och säkert. Vi fick direkt intrycket att Jenny har stor erfarenhet i sitt yrke som fastighetsförmedlare. Allt från början till slut, har skötts mycket smidigt och profesionellt. Vi rekommenderar med varm hand Svensk Fastighetsförmedling när du säljer din bostad.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig kompetent
    Hej
    Vi är fem syskon som har haft Jenny som mäklare till vår pappas lägenhet, Föreningstorget 1C och vi är alla väldigt nöjda med Jenny, vi har fått information hela tiden om vad som har hänt, så vi ger Jenny 10+ i betyg.
    Med vänlig hälsning
    Yvonne Månsson
    2021-08-30 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt på alla sätt och vis
    • Eslöv
    2021-08-28 Verifierad kund
    Mkt nöjd. Kunnig, snabb och effektiv
    • Eslöv
    2021-08-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tog hand om allt som vi bett om och lite till.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Vi har bara blivit bra bemötta av Jenny Fransen
    • Eslöv Öster
    2021-08-01 Verifierad kund
    Bodil är trevlig, tillmötesgående och noggrann!

Som köpare har vi känt oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen!

Vi rekommenderar varmt Bodil och Svensk Fastighetsförmedling!
    2021-07-31 Verifierad kund
    Kompetent och serviceinriktad. Varm och trevlig personlighet.
    2021-07-23 Verifierad kund
    Jenny är en erfaren mäklare med god lokalkännedom och gott bemötande.