Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2020-07-12

Katarina H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket tillmötesgående mäklare. Hjälpsam, trevlig och duktig på att ge information.
    En positiv och glad person, som upplevdes mycket seriös och kunnig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-11

Rolf C skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa. Gjort ett bra jobb och uppfyllt våra förväntningar Läs mer
  • 2020-06-29

Hans Olle L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har under åren träffat många mäklare och jag är tämligen övertygad om att Jenny är den bästa jag kommit i kontakt med. Hon visade inte bara på ett otroligt engagemang och förståelse för oss som uppdragsgivare. Hon är också tekniskt kunnig och tog god tid på sig att sätta sig in i objektivets byggnadstekniska förutsättningar.

Det objektets Jenny sålde för vår räkning var ett äldre renoveringsobjekt, vilket med all säkerhet inte var något av hennes dyraste. Detta faktum avspeglades absolut inte i hennes bemötande. Snarare tvärt om, hon gav känslan av detta var hennes absolut viktigaste objekt.

Jag kan naturligtvis inte göra något annat än att helhjärtat rekommendera Jenny Fransén. Läs mer
  • 2020-06-19

Staffan B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålde en villa och försäljningen gick mycket smidigt
    Väldigt bra kommunikation och helt perfekt bemötande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • Luiza Mihaela N

2020-06-18

Luiza Mihaela N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En driven och engagerad mäklare som är väldigt lätt att ha att göra med. Jättenöjd med Bodil insats! Allt gick så smidigt från första mötet. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-06-18

Gabriel N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har överträffat våras förväntningarna. Vi var super nöjda med hur enkelt och smidigt allt gick och vi kan inte göra annat än tacka! Läs mer
  • 2020-06-17

Karl H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    - Köpt en bostadsrätt i Eslöv.
    - Fick ett varmt och professionellt bemötande.
    - Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattar mötet med Jenny som personligt, professionellt och lyckat. Läs mer
  • 2020-06-01

Maria K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Processen har fungerat bra trots problematiska tider genom Corona. Bodil har lyssnat på våra frågor, argument och önskemål. Tillsammans har vi gjort en bra affär. Läs mer
  • 2020-05-26

Bo N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trevlig, lugn och saklig. Köpt en bostad av Jenny och skall nu sälja vårt nuvarande boende. Förklarade på ett ett jättebra sätt för en novis som jag alla vägar till försäljningen Läs mer
  • 2020-05-25

Björn J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte en gård förmedlad av Bodil. Bodil ger ett rakt och ärligt intryck och är lätt att ha att göra med. Vi är nöjda med vårt köp och Bodil säkerställde att allt blev rätt och riktigt. Kan varmt rekommendera henne både för köpare och säljare. Läs mer

Eva B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny är kompetent och engagerad. Hon inger stort förtroende och är mycket trevlig och hjälpsam
    Hon sålde en HSB tre rums lägenhet åt mig i värsta coronakrisen. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete Läs mer
  • 2020-05-20

Anna Stina H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil sålde min 82-åriga mammas hus. En väldigt smidig försäljning som gick över förväntan. Professionellt skött och ett mycket trevligt bemötande hela vägen. Läs mer

Haleh R skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket proffsig och tillgänglig mäklare. Vi sålde en bostadsrätt och Jenny har varit närvarande hela vägen. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-05-13

Mark D skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny har verkligen tagit oss under hennes vingar och ansträngt över förväntan att genomför båda försäljnings process och själva köp/ sälj affär. Läs mer
  • 2020-05-07

Bodil Marita B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vid vår försäljning av familjegården har Bodil Hedenborg från början till slut genomfört uppdraget på ett helt fantastiskt sätt. Alla kontakter har varit professionella och då även övrig personal på kontoret i Eslöv. Min upplevelse av denna försäljningen gör att jag varmt kan rekommendera Bodil Hedenborg, svensk fastighetsförmedling i Eslöv. 😀 Läs mer
  • 2020-05-04

Yohannis W skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt ett hus. Mäklarens hjälp och bemötand var den bästa vi förväntar från en mäklare. Läs mer
  • 2020-05-04

Mats H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Min hustrus pappas hus har hon sålt.
    Vi känner henne sedan många år tillbaka och anlitat henne för 10 år sedan då vi sålde min mammas lägenhet. Engagerad och kompetent person som vi verkligen kan rekommendera.
    Mycket nöjda med priset vi fick för huset. Läs mer
  • Burim S

2020-04-19

Burim S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bästa mäklaren!! Kan starkt rekommendera Jenny Franzén Läs mer
  • 2020-04-11

Lars L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt bostad.
    Professionellt och trevligt bemötande, som motsvarar alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-08

IBRAHIM H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte bostad via Bodil. Proffsig, noggrann och tillmötesgående. Mäklare med fingertoppskänsla! Läs mer
  • 2020-04-03

Mejrema P skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bostadsrätt. Mycket spännande. Läs mer
  • 2020-03-27

Lennart L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Val av mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt på Klippanvägen 10 b i Eslöv var för oss självklar.
    Flera goda vänners erfarenhet av Bodil Hedenborg på Svensk Fastighets Förmedling var vår garanti för en trygg försäljning.
    Vi kände oss helt nöjda under hela försäljnings perioden Läs mer
  • Jörgen L

2020-03-26

Jörgen L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt bostadsrätt av Bodil och tack vare hennes bemötande har hon nu fått uppdraget att sälja vårt hus. Proffsig o vänlig o rolig o seriös. Rekommenderar henne till alla som skall sälja. Läs mer
  • 2020-03-23

Alexandra E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Ett trevligt och bra bemötande under vårt letande efter hus. Känns trygg och pålitlig Läs mer
  • 2020-03-22

Veronica J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    trevlig, hjälpsam, kunnig, serviceminded, Läs mer
  • 2020-03-22

Julia K skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag bestämde mig för att köpa en lägenhet snabbt och Jenny skötte detta galant. Snabba besked och kontakt igenom hela processen. Allting var klart på mindre än 1 veckas tid från första budet. Underbart bemötande och verkligen en mäklare jag kommer ha i åtanke och rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-20

Dan C skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Professionell och seriös mäklare som är lättsam och trevlig att ha att göra med som säljare! Läs mer
  • 2020-03-20

Oliver K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket trevlig och hjälpsam med hela processen av mitt husköp. Läs mer
  • 2020-03-12

Peter J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hon är/känns ödmjuk, trygg, ordningsam, hjälpsam.
    Hon är professionell. Om det blir aktuellt för mig att köpa något så kommer jag utan att tveka att ha med henne att göra.

Rekommenderar Bodil alla dagar i veckan Läs mer
  • 2020-03-12

Kristina J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har bara gott att säga om Bodil. Det är inte alltid lätt att sälja sitt hem men det underlättar att ha en proffsig, trygg och supertrevlig mäklare med på resan. Försäljningen av vårt hus gick smidigt på alla sätt och det har vi mäklaren att tacka för till stor del./ Kristina Läs mer
  • 2020-03-10

Patrik N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt en lägenhet, Jenny har varit ett bra stöd längst processen och hjälpt till och svarat på frågor när de har behövts Läs mer
    Bodil H, Jenny F gillar detta
  • 2020-03-09

Per-åke E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt lägenhet, fick ett mycket profisionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-08

Stefan A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-03-08

Per A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kunnig, trevlig , seriös , tycker hon gjorde ett utmärkt jobb när vi anlitade henne. Läs mer
  • 2020-03-06

Ieva S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny har hjälpt oss tidigare att sälja vår bostadsrätt och nu när det var dags att sälja vårt hus var Jenny ett självklart val. En mycket kunnig, trevlig och ansvarsfull mäklare som är mån att både säljare och köpare ska vara nöjda. Mycket lyhörd, tålmodig och alltid glad.
    Vi är jätte nöjda och tacksamma för all hjälp vi har fått. Läs mer
  • Petra S

2020-03-06

Petra S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny sålde min bostadsrätt och var helt fantastisk genom hela processen.
    Jag rekommenderar henne varmt.

Hälsningar Petra Söderblom Läs mer
  • 2020-03-01

Annette J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt villa i Eslöv. Bodil är engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-02-18

Rasmus S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt hus av Bodil där allt gick klockrent snabba svar bra service rak och ärlig allt som behövs! Mycket mycket nöjd inga konstigheter Läs mer
  • 2020-02-15

Göran O skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Professionell, tydlig och rak. Vänlig, bra bemötande.
    Mina förväntningar överträffades. Läs mer
  • 2020-02-04

Johannes E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Smärtfritt och enkelt.

Dock ett litet stavfel i texterna :-) Läs mer
  • 2020-02-03

Conny S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt lgh i Eslöv. Bra bemötande. Tillgänglig och tog kontakt med mig under budgivning och slutförande av affären. Läs mer
  • 2020-02-01

Niclas J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny var väldigt serviceminded, kunnig och trevlig så jag är nöjd med hur försäljningen av min bostadsrätt fungerat hittills. Läs mer
  • Cecilia G

2020-01-27

Cecilia G skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Såg en bostadsrätt på Hemnet som jag blev intresserad av, kontaktade ansvarig mäklare, Jenny Fransén. Hon mötte min önskan om att flytta fram visningen eftersom jag också var intresserad av ett annat objekt. La ett bud direkt på visning ochh bad Jenny kontakta säljare direkt. Så blev det och säljaren accepterade mitt bud, snabb, kompetent, effektiv och trevlig mäklare:) Läs mer
  • 2020-01-27

Catharina Z skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket kompetent. Snabb återkoppling. Rak och ärlig. Läs mer
  • 2020-01-12

Eva Kerstin Margareta K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt en fastighet. Bodil Hedenborg är väldigt kunnig och mycket erfaren. Jag rekommenderar henne verkligen. Jag har blivit vänligt bemött och allt har fungerat bra. Har verkligen haft nytta av hennes erfarenhet då det tillstötte problem under tiden. Kan också nämna hennes fina personkännedom. Läs mer
  • 2020-01-06

Ulla V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej,

Jag har haft bra kontakt med Jenny angående både sälj och köp av fastigheter. Har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt.
    Hon är en engagerande, stöttande och kunnig mäklare.
    Skulle det mot förmodan uppstå något problem så fixar hon. Jag känner ett stort förtroende för Jenny och
    rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-12-28

Mattias K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil är serviceminded och professionell vi har känt oss trygga med henne. Allt gick bra från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-12-09

Åke S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Är mycket nöjd med Bodil Hedenborg. Fick mycket bra bemötande och tydliga svar på de frågor jag hade.Kändes lugnt och tryggt att prata med henne angående vårt husköp som vi kommer att använda som fritidshus. Kan varmt rekommendera Bodil som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-05

Jenny H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    B.r. lgh sålt
    Stöttande, vänlig, tillgänglig.
    Klart nöjd. Läs mer
  • 2019-11-29

Tomas H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte vårt hus av Bodil för några år sedan. Nu när det var dax att sälja var det ingen tvekan, vi ville att Bodil skulle sälja det.

Vi har nu erfarenhet av Bodil både som köpare och säljare och blev mycket väl bemötta i båda situationerna och rekommenderar därför gärna henne till alla som står i begrepp att sälja sitt boende! Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv