Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 240 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2020-11-23

Hannah S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt ett hus genom Bodil. Hon har varit proffsig ,vänlig, tillmötesgående och helt enkelt riktigt bra att ha att göra med hela vägen. Vi är förstagångshusägare och hon tog sig verkligen tid att gå igenom allting så att det tog bort nervositeten och kändes tryggt och smidigt. Läs mer
  • 2020-11-22

Gunilla E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte för 1,1 milj sålde för 2,3 milj. Mäklaren är oerhört vänlig o har varit med genom hela processen o stöttat o hjälpt. Bodil e oerhört proffsig o har otrolig erfarenhet som gör att man känner sig trygg genom alla delar i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-11-14

Susanne S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren och hade arrangerat det väldigt corona säkert. Upplever att kompetensen är mycket bra och har en gedigen erfarenhet och en stor kunskap om det geografiska området.
    Rekommenderar med det varmaste henne som mäklare inför kommande försäljningar, jag kommer att använda mig av henne OM det blir aktuellt innan hon blir pensionär! Läs mer
  • 2020-11-13

Miroslaw P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi sålt bostad vi var bemött varmt av mäklaren ock vi rekommenderar till andra säljare och köpare .
    Tack för allt hjälp Bodil och Teresa. Läs mer
  • 2020-11-08

Edit Mile F skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte en villa i Eslöv. Vi känner att Bodil Hedenborg är en mycket hjälpsam och snäll person som gör bra sitt jobb. Vi fick många information och hjälp. Tack alla hjälp Bodil! Läs mer
  • 2020-11-07

Anette P skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En kunnig och trevlig mäklare. Med Jenny Som mäklare kan man känna sig trygg när man ska sälja sin bostad. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

László F skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Thanks a lot for all the help, tips and ideas! Läs mer

Anita N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Försäljning av hus.
    Kände att hon alltid under hela försäljningsperioden skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.
    Hennes kontakt med oss och köparna utfördes på ett sätt som förväntas och uppskattas.
    Med andra ord mycket bra.
    Kan på det varmaste rekommendera Bodil Hedenborg på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv Läs mer

Tobias P skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålde en vila i Eslöv, Jenny var tydlig, vägledande och mötte de förväntningar vi hade på vår mäklare. Vid kontraktsskrivning så förklarade hon vad de olika dokumenten var, det var tryggt som säljare. Läs mer

Göran E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en villa i Eslöv och mäklaren Jenny Fransén skötte det på ett proffsigt sätt och fick sålt den snabbt och till ett högre pris än väntat.
    Är mycket nöjd.
    Göran Läs mer
  • 2020-11-01

Kerstin S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En mäklare som kan sin sak. Hon är vänlig, ärlig, korrekt, kunnig och bra på att lyssna. Det märks hon har stor erfarenhet. Har anlitat just Bodil Hedenborg till vår köp och försäljningar. Och det man inte själv vet, det vet Bodil.
    Så med andra ord; Bodil Hedenborg har levt upp till våra förväntningar och nerför till. En mäklare att lita på Läs mer
    2020-11-05 Bodil H svarar Kerstin S
    Hej Kerstin! Stort tack för all vänliga ord, det värmer! Tackar själv för att ni har återkommit med flera uppdrag.
  • Robin O

2020-10-25

Robin O skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Trots dess dignitet behöver en bostadsaffär inte innebära en utdragen och långsam process. Jag hade i Oktober 2020 äran att med Jenny som mäklare få köpa en 3a i centrala Eslöv.

Affären gick väldigt snabbt. Från första kontakt till visning och slutligen kontrakt - det tog inte många dagar! Jennys trevliga bemötande och pragmatiska arbetssätt genomlyser hela affären vilket gör detta till min bästa bostadsaffär någonsin.

Underskatta inte löpande och tydlig kommunikation, det är guld värt för både köpare och säljare och här tycker jag i egenskap av köpare att Jenny levererar på topp. Läs mer
  • 2020-10-20

Emma F skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en villa där jag redan från visningsdagen fick ett mycket trevligt bemötande av Bodil. Läs mer
  • 2020-10-19

Karin Ulla Birgit E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa.
    Proffsigt.
    Levde upp till våra förväntningar.
    Mycket bra! Läs mer
    2020-11-05 Bodil H svarar Karin Ulla Birgit E
    Hejsan Karin! Tack och stort tack själv för allt gott samarbeta genom hela affären.
  • 2020-10-18

Anne-marie B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Dödsbo där jag tillsammans med mina syskon sålde ett hus i Eslöv. Bodil är förutom trevlig, mycket noggrann strukturerad och har fullständig kontroll och var tydlig med hur hon arbetar innan vi slöt avtal inför försäljningen. Hon är väldigt kunnig gällande hus, kan berätta om material och kvalité som finns i huset och om byggnaden och byggnadssätt. Bodil såg husets möjligheter.
    Huset blev sålt snabbt. Det kändes väldigt tryggt att samarbeta med Bodil under försäljningen Kan varmt rekommendera att välja Bodil som mäklare Läs mer
  • 2020-10-14

Bo Jonny N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa,ja mäklaren var riktigt bra. Läs mer

Gulli L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt bostadsrätt i Eslöv. Har tagit lång tid, enligt mäklaren pga Corona. Mycket få anmälda på visningarna. Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Gulli L
    Hejsan!
    Stort tack för tålamodet och det fortsatta förtroendet även om det tog längre tid än beräknat när vi startade försäljningen.
    Jag har förståelse för att spekulanter i mogen ålder eller riskgrupper känner en tvekan att gå på visningar. Vi kan inte garantera att det är virusfritt i trapphus, tvättstugor mm även om vi erbjuder privata visningar.
    Tack ännu en gång för ert tålamod och gott samarbete!

Inger H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En granne som sålt sitt hus rekommenderade Bodil som jag därför kontaktade utan att, som man väl borde, ta andra kontakter. Så här långt, med kontrakt på försäljning av min villa som dock innehåller en svävarklausul, har jag varit mycket nöjd.
    Det märks att Bodil har stor erfarenhet och känner sitt område väl.
    Hon är glad, positiv, entusiastisk och personlig men ändå professionell. Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Inger H
    Hej Inger! Stort tack och tack själv för alla trevliga möten. Är alltid lika trevligt att prata med dig.

Nikolce A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jobba professionellt underbara människor:) Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Nikolce A
    Hej Nikolce! Detta tackar vi för och vi vill alltid göra vårt bästa. Lycka till med ditt nya boende.
  • 2020-10-12

Ragnar J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålde min villa genom Svensk Fastighetsförmedling Eslöv (mäklare Bodil Hedenborg).
    Bemötandet var trevligt och gav intryck av professionalism och strukturerat arbetssätt.
    Mina förväntningar var att värderingen av fastigheten motsvarade marknaden, att marknadsföringen var väl förberedd och drog till spekulanter och budgivningen var proffsig.
    Dessa förväntningar överträffades. Vill även lyfta fram den tjänst som ki:work (Kicki) och fotografen från Diakrit (Cecilia) som mycket bra och proffsiga.
    Allt som allt en mycket bra erfarenhet och jag vill tveklöst rekommendera Bodil och hennes team. Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Ragnar J
    Hej Ragnar! Stort tack själv och jag hälsar till Kicki och Cecilia. Har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig.
  • 2020-10-11

Tobias J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Här lämnas inget åt slumpen! Tydlig information rakt igenom hela processen. Väldigt proffsig! Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Tobias J
    Hej Tobias! Tack och tack själv för trevliga samtal. Jag hoppas att ni ska trivas bra och önskar er all lycka till!
  • 2020-10-03

Britt-marie H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har Köpt en bostadsrätt genom Jenny. Vi fick trevligt bemötande och hon var hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-02

Katarina H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil Hedenborg har varit hjälpsam, positiv och lätt att få kontakt med. Dessutom har jag upplevt henne som smidig!
    Kan verkligen rekommendera henne till andra som ska sälja. Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Katarina H
    Hej Katarina! Tack själv och tack detsamma. Det har alltid varit lika trevligt att ha kontakt med dig.
  • 2020-09-30

Amir R skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte bostadsrätt tyckte mäklaren var jätte duktig hjälpte till med allt mail till banken och så här inget snack profesionnel på sitt jobb. Läs mer
  • 2020-09-28

Oscar J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte en bostadsrätt där Jenny var mäklare, hon var väldigt kunnig på både lägenheten och föreningen och hon är super trevlig! Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Metodija B

2020-09-28

Metodija B skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har både köpt och sålt genom Jenny , hon är alltid lika vänlig och proffsig.
    Jag rekommenderar starkt både Jenny och hennes arbetsgivare. Läs mer
  • 2020-09-27

Dick J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt lägenhet vid utkanten av Eslöv stad.
    Jenny vart mycket kunnig och väldigt bra att ha att göra med. Flexibel nog för mig som jobbar udda tider så flexibilitet var viktigt för mig. Läs mer
  • 2020-09-18

Berit T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt en villa i Eslöv .Mäklaren Bodil Hedenborg på Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv är vi mycket nöjda med.
    Mvh. Berit o Rune Andersson , Gullarpsvägen 21 Eslöv Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Berit T
    Hej Berit och Rune! Tack och även ni ska ha ett stort tack. Trevliga samtal och möten hos er gör jobbet som fastighetsmäklare mycket trevligt.
  • Sara B

2020-09-15

Sara B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Alltid blivit proffsigt bemött av Bodil. Hon har fullständig kontroll och information om objekten hon säljer. Mycket trevligt och vänligt bemötande. Svarar snabbt vid kontakt per sms. Jag har köpt ett bostadshus i Stehag. Bodil är den mest proffsiga mäklare jag någonsin träffat! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-10-13 Bodil H svarar Sara B
    Hejsan! Ett stort tack själv för gott samarbete och jag hoppas att du kommer trivas bra med huset. Det har alltid varit lika trevligt för mig när du varit på visning och denna gången hittade du ditt nya hem. Lycka till!
  • 2020-09-14

John L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har varit mitt ombud vad gäller köp av en fastighet som jag redan nu bor i. Mycket bra genomfört. Besitter en jätte god kunskap så jag känner mig mycket trygg. Läs mer
  • 2020-09-07

Nils Allan M skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil Hedenborg har förmedlat/sålt vår villa med en utomordentlig struktur och god marknadsbearbetning. Allt ifrån första kontakt till avslut har fungerat mycket bra. Vi kan varmt rekommendera Bodil till andra säljare av villor och bostadsrätter. Läs mer
  • 2020-09-07

Karin Eva Ingela M skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålde vårt hus i Eslöv. Bodil överträffade alla förväntningar och skötte hela processen till största belåtenhet. Trevligt bemötande och ett stort kunnande. Hon lotsade oss tryggt och kunnigt igenom allt från annonsering, husbeskrivning, visning, kontraktsskrivning, ja allt som tänkas kan. Det har känts väldigt, väldigt bra och vi vill varmt rekommendera henne. Skulle definitivt anlita henne igen om vi skulle köpa eller sälja i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-06

Marie H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt vår bostadsrätt och anlitat Jenny med förtroendet att sälja den. Vi har alltid blivit väl bemötta och hon har ansvarsfullt och kunnigt sålt lägenheten. Läs mer

Anders G skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte en villa som Bodil Hedenborg förmedlade. Hon är proffsig, påläst, trevlig samt väldigt lättsam att prata med. Eftersom vi har haft kontakt med Bodil tidigare hade vi höga förväntningar, vilka med råge infriades. Hennes medhjälpare på kontoret är också väldigt hjälpsamma och trevliga.
    Bodil och Anders Läs mer

Cecilia H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt av Bodil. Allt gick snabbt och smidigt. Trevligt bemötande, snabb och bra vid kontakt.. Läs mer

Marie B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt en 3a i Eslöv, pris 1.125'. Vi hade fått rekommendationer på Bodil och de uppfylldes till 100%.
    Professionell, snabb, trevlig och trygg. Vi bor i Stockholm, men Bodil överbryggade alla avstånd och fixade allt.
    Marie och dottern Ingegärd Läs mer

Sedat A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt villa i Eslöv. Bodil har varit mycket professionell och kunnig i sitt yrkesutövande.
    Väl på visningen fick jag ett perfekt bemötande med mycket goda svar på mina frågor från en mycket kompetent Bodil.
    Jag är jättenöjd med Bodils insats och jag kan vamt rekommendera Bodil för köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-08-30

Ronny G skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har länge varit på jakt efter en trea centralt i Eslöv och när denne dök upp på Malmgatan så tog vi kontakt med Bodil som bokade in en visning till oss.Väl där blev vi bemötta på ett jättebra sätt både vad gäller visningen samt alla frågor vi hade. Så sammanfattningsvis har vi bara gott att säga om Bodil som är en kunnig och duktig mäklare . Läs mer
  • 2020-08-29

Cecilia E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har hjälpt min mor att sälja sin villa i Eslöv genom Svensk fastighetsförmedling. Under denna försäljning har vi haft mycket god hjälp av Bodil och har bara gott att säga om henne. Läs mer
  • 2020-08-29

Jörgen L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi sålde vårt hus. Bodil Hedenborg på Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv var vår mäklare Vi kände ett väldigt stort förtroende för henne och valde henne efter att vi hade haft kontakt med fyra andra mäklare.Hon är väldigt professionell i sitt yrkesutövande både för säljare och köpare. Vi rekommenderar verkligen henne som mäklare och hennes medhjälpare på kontoret är också väldigt duktiga
    Ingrid Lindskog och Jörgen Lundberg
    Tolvskillingsvägen 30 Eslöv Läs mer

Sara O skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bra på alla sätt, Kunnig o kompetent.
    Man träffar ju inte många gånger i livet en mäklare, att då få kontakt med Bodil som gör allt det osäkra lite mer säkert.
    Hon har svaren och hon hjälpte oss på bästa sätt. Läs mer

Stefan E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en avstyckad gård i mkt bra skick. Mäklaren är proffsig under hela resan, saklig, bra med information, snabb och har lycktas sälja min gård. Bra jobbat Läs mer
  • 2020-08-19

Josef Faras A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Tillmötesgående, kunnig och professionell Läs mer
  • 2020-07-12

Katarina H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket tillmötesgående mäklare. Hjälpsam, trevlig och duktig på att ge information.
    En positiv och glad person, som upplevdes mycket seriös och kunnig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-11

Rolf C skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa. Gjort ett bra jobb och uppfyllt våra förväntningar Läs mer
  • 2020-06-29

Hans Olle L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har under åren träffat många mäklare och jag är tämligen övertygad om att Jenny är den bästa jag kommit i kontakt med. Hon visade inte bara på ett otroligt engagemang och förståelse för oss som uppdragsgivare. Hon är också tekniskt kunnig och tog god tid på sig att sätta sig in i objektivets byggnadstekniska förutsättningar.

Det objektets Jenny sålde för vår räkning var ett äldre renoveringsobjekt, vilket med all säkerhet inte var något av hennes dyraste. Detta faktum avspeglades absolut inte i hennes bemötande. Snarare tvärt om, hon gav känslan av detta var hennes absolut viktigaste objekt.

Jag kan naturligtvis inte göra något annat än att helhjärtat rekommendera Jenny Fransén. Läs mer
  • 2020-06-19

Staffan B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålde en villa och försäljningen gick mycket smidigt
    Väldigt bra kommunikation och helt perfekt bemötande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • Luiza Mihaela N

2020-06-18

Luiza Mihaela N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    En driven och engagerad mäklare som är väldigt lätt att ha att göra med. Jättenöjd med Bodil insats! Allt gick så smidigt från första mötet. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-06-18

Gabriel N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har överträffat våras förväntningarna. Vi var super nöjda med hur enkelt och smidigt allt gick och vi kan inte göra annat än tacka! Läs mer
  • 2020-06-17

Karl H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    - Köpt en bostadsrätt i Eslöv.
    - Fick ett varmt och professionellt bemötande.
    - Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattar mötet med Jenny som personligt, professionellt och lyckat. Läs mer
    Jenny F gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte