Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2020-01-12

Eva Kerstin Margareta K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt en fastighet. Bodil Hedenborg är väldigt kunnig och mycket erfaren. Jag rekommenderar henne verkligen. Jag har blivit vänligt bemött och allt har fungerat bra. Har verkligen haft nytta av hennes erfarenhet då det tillstötte problem under tiden. Kan också nämna hennes fina personkännedom. Läs mer
  • 2020-01-06

Ulla V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej,

Jag har haft bra kontakt med Jenny angående både sälj och köp av fastigheter. Har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt.
    Hon är en engagerande, stöttande och kunnig mäklare.
    Skulle det mot förmodan uppstå något problem så fixar hon. Jag känner ett stort förtroende för Jenny och
    rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-12-28

Mattias K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil är serviceminded och professionell vi har känt oss trygga med henne. Allt gick bra från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-12-09

Åke S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Är mycket nöjd med Bodil Hedenborg. Fick mycket bra bemötande och tydliga svar på de frågor jag hade.Kändes lugnt och tryggt att prata med henne angående vårt husköp som vi kommer att använda som fritidshus. Kan varmt rekommendera Bodil som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-05

Jenny H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    B.r. lgh sålt
    Stöttande, vänlig, tillgänglig.
    Klart nöjd. Läs mer
  • 2019-11-29

Tomas H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte vårt hus av Bodil för några år sedan. Nu när det var dax att sälja var det ingen tvekan, vi ville att Bodil skulle sälja det.

Vi har nu erfarenhet av Bodil både som köpare och säljare och blev mycket väl bemötta i båda situationerna och rekommenderar därför gärna henne till alla som står i begrepp att sälja sitt boende! Läs mer
  • 2019-11-26

Gunnel H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har skött försäljningen av vårt hus på ett mycket kompetent och förtroende givande sätt. Läs mer
  • 2019-11-22

Johanna P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt villa. Bodil var bra att prata med, lyhörd och hade svar eller tog reda på information väldigt snabbt. Lätt att få kontakt med vid frågor. Läs mer
  • 2019-11-22

Henrik A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt hus..
    Var mycket strul i början, men Bodil skötte det galant.
    Riktigt nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-11-07

Maria B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag och min man köpte en villa och vår mäklare Bodil Hedenborg har varit oerhört hjälpsam, uppriktig och förtroendeingivande. Det känns som att hon är riktigt mån om att allt blir rätt och bra för båda parter.
    Eftersom det är vår första bostadsaffär har vi ingen tidigare erfarenhet men mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Kort och gott, nästa gång vet vi vart vi ska vända oss. Läs mer
  • Damir K

2019-11-07

Damir K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket nöjd med jobbet som mäklaren gjorde, jätte nöjd med priset jag fick för huset,har haft samma mäklare tidigare och säger utan tvekan att Bodil Hedenborg är bäst 👍 Läs mer
  • 2019-11-05

Lars-Olof L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en lägenhet i centrala Eslöv.
    Bodil var intresserad, rutinerad och engagerad.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-05

Sara K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kompetent, trovärdig, trevlig, kunnig. En mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-11-03

Shirley V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Väldigt proffsigt! Duktigt, trevligt, kunnigt, utmärkt! Kan gärna rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-11-02

Dragisa D skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    svensk fastighetsförmedling i Eslöv är bäst Läs mer
  • 2019-10-27

Mats J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mats J.
    Köpte en enplansvilla i Eslöv. Mäklare var Bodil Hedenborg som skötte det mycket professionellt, var väl insatt kunnig och dessutom trevlig.
    Fastigheten var redan varudeklarerad vid försäljningen och det är ett plus eftersom man direkt vet vad köper.
    När det blir aktuellt att sälja så kommer jag att ta kontakt med samma mäklare och bättre betyg kan man inte få. Läs mer
  • 2019-10-24

Johan E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt hus med hjälp av Jenny Fransen. Mycket varm, trevlig och genuin mäklare. Läs mer

Rame S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej!
    Jag har köpt en vila! Bodil Hedenborg var mäklare, hon va jätte hjälpsam och trevlig! En jätte bra mäklare!
    Mvh Läs mer

My L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en villa. Bra bemötande, trevlig. Lite små missar som löstes direkt när de upptäcktes, upplevs ha många bollar i luften och ambition att göra ett bra jobb. Läs mer

Khaleel S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Väldigt trevlig och omtänksam och bryr sig om sina kunder! Läs mer
  • 2019-10-20

Johanna T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Både sålt och köpt med hjälp av Bodil. Kunnig och förtroendeingivande mäklare som kunnat svara på både stora och små frågor. Som gett nyttiga tips och varit mån om oss både som säljare och som köpare! Kan varmt rekommendera! Läs mer

Maud Inger S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kontaktade Jenny med anledning av lägenhetsförsäljning. Upplevde henne direkt som mycket tillmötesgående och informativ. Kände hela tiden förtroende för henne och det sätt hon sedan skötte och slutförde uppdraget på. Läs mer

Ido B skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte ett hus(en villa ). Jag upplevde han väldigt hjälpsam och väldigt lyhörd. En väldigt bra mäklare, bättre kunde det inte bli känner vi, vi är väldigt glada för allting. Läs mer

Holger F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Långdragen process och svårt att få svar från Jenny. Skulle inte valt henne om jag sålt.
    Verkar vara mer orolig för sin provision än att göra de hon förmedlar mellan nöjd. Läs mer
  • Ola E

2019-10-18

Ola E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte lägenhet.

Professionellt bemött och jag tycker jag fick svar på allt jag behövde.
    Rakt och koncist, inga missförstånd.

Klart och tydligt, det gillar jag, med en trevlig twist!! Läs mer

Klas K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodils engagemang och proffsighet är suveränt tillsammans med hennes outstanding kompetens om marknaden i Eslöv.
    Radhuset vi sålde hade tillräckligt med intresserade som var seriösa. Läs mer
  • 2019-10-18

Eva Agneta Marie A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt min villa. Kände vid första besöket att detta blir bra. Bodil har lyssnat och gett många tips till mig. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Jan L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har under 2019 sålt två fastigheter i Eslöv. Eftersom jag inte bor i stan så bad jag några vänner om tips och Bodils namn kom upp. Detta var redan 2018 tidig höst. Under ca 10 månader arbetade vi med planering och försäljning av mina två fastigheter. Bodil har visat exemplariska egenskaper som mäklare. Hon har agerat professionellt och kundorienterat på ett alldeles utmärkt sätt. Noga med detaljer samtidig som hon inte tappar 'the bigger picture'. Jag har har haft fullt förtroende för henne och hon har kommunicerat väl och vi har diskuterat när det behövts. Jag kan å det varmaste rekommendera henne och hennes team. / Jan Lindgren 070-5247558 Läs mer

Rolf A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    köpt bostadsrätt.
    lite oengagerad vid visning.
    inga speciella förväntningar.
    helt ok. Läs mer

Caroline N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi blev mycket positivt bemötta av den mäklare vi valt för försäljning av vår gård. Bodil är kunnig och insatt i alla frågor och vi fick fin stöttning med vad vi behövde tänka på inför försäljningen. Läs mer

Sofie A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en gård som heter Bengtstorp

Vi blev bemötta på ett ledigt och trevligt sätt då hon hade nära till ett leende och var välkomnande. Hon kändes ärlig med skicket men försökte ändå lyfta fram fördelar med objektet.

Genom den här processen har Jenny varit väldigt tillmötesgående och det har inte rätt några tvivel om att hon verkat för bägge parter. Hon har varit flexibel på så sätt att hon kunnat möta oss när vi efterfrågat det, ringt och svarat i telefon när vi haft frågetecken kring saker.

Slutligen är hon väldigt naturlig i sitt sätt men också Proffesionell och kunnig kring objektet. Skulle varmt rekommendera henne. Läs mer

Leif H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny är en trevlig mäklare med ett trevligt bemötande. Hon var påläst och svarade på våra frågor. Behövde vi hjälp med att skriva ut våra lånelöfte ställde Jenny upp och hjälpte oss. Vi köpte en äldre lägenhet. Affären avslutades först i lägenheten och därefter på Svensk Fastighetsförmedling. När allt var över överlämnade Jenny en fin bukett blommor till säljaren och köparen. En mkt trevlig gest ❤ Läs mer
  • 2019-10-17

Åke Harald J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Under året har jag sålt en lägenhet, ett radhus och nu skall jag sälja mitt eget hus. Jag har hela tiden blivit bra bemött av mäklarna. Förväntningarna har de som jag hade förväntat mig. Min upplevelse blir ännu bättre om jag får bra betalt för mitt hus Läs mer

Ing-Marie N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt en lägenhet på ca 60 kvm. Mycket trevligt bemötande som ledde till att vi kände oss trygga i affären. Bra intryck på helheten. Läs mer
  • 2019-10-16

Amanda P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt fristående villa. Blev bra bemött av mäklaren. Pratade mycket.

Hade inte mycket förväntningar.

Över huvud taget bra bemötande från svensk fastighetsförmedling. Läs mer

Elin S skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket tillmötesgående, hjälpsam och noggrann. Stefan är väldigt professionell i sin yrkesroll och gav ett trevligt intryck. Vi hör gärna av oss till Stefan igen.

Vi har köpt ett hus i Stehag, Eslövs kommun.
    ......,,,,,........ Läs mer

Nils Evert S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en mindre gård på landet.
    Mycket positivt bemötande och infriade mina förväntningar till fullo.
    Mycket förtroendeingivande. Läs mer

Adam A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostad i Eslöv, mycket hjälpsam Läs mer

Anders H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    trevlig, och ärlig. Var väldigt angaerad i lägenheten, och vilka som ville köpa den. sålde en 3 rumslägenhet i eslöv

Hon var och är trevlig människa,hjälpte väldigt mycket till hur man skulle gå till väga med pengarna och allt. Läs mer

Hanna F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Ann-Louis A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt villa i Marieholm.
    Bra bemötande och service från Jenny mäklaren Läs mer
  • 2019-10-15

Sven Arne Cémarth A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bra bemötande. Ganska kunnig om objektet. Köpte bostadsrätt. Slutomdöme en bra mäklare- Läs mer

Christian A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande och gav den infon vi behövde och frågade om.

Hadr inga förväntningar så pga första gången vi köper något och kollade men jag tycker att ja fick ett bra intryck på det hela. Läs mer

Margit L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Absolut högsta poäng och betyg skall Bodil och hennes medhjälpare ha för dom är alltid på hugget och tar sig tid även
    om dom är jäktade. En stor kram till dom. MVH.
    Anders och Margit.
    PS. Bodil har tidigare både sålt till mej och sålt åt mej så jag
    vet vad hon går för. DS. Läs mer
  • Labinot H

2019-10-15

Labinot H skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpet ett hos 97 kvadrater.
    Han var en bra meklaren Läs mer
  • 2019-10-15

Inga Lill E skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi fick fantastiskt fint stöd och hjälp vid försäljning av villa.
    Vi hade själv ingen tidigare erfarenhet av detta, så vi är väldigt tacksamma för allt han gjorde för oss. Läs mer

Anders S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt radhus. Köpt villa.

Mycket bra och professionellt bemötande.

Värderingen stämde bra.

Har inget annat än goda ord att säga om Bodil. Läs mer

Axel F skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag köpte min första bostad genom svensk fastighetsförmodligen och är mycket nöjd med dom, Dom svarade på alla frågor jag hade och hjälpte mig igenom hela processen med paper och hur allt skulle gå till och den mäklaren jag hade va väldigt noga med att alla parter hela tiden va uppdaterade och förstod alla paper och sånt Läs mer

Malin W skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bostadsrätt i Eslöv. Trevligt bemött, alltid uppdaterad. Hjälp med mycket, bra information. jenny Fransén levda absolut upp till förväntningarna. Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv