Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Västergatan 5, 241 31 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 176 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• 2020-03-27

Lennart L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Val av mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt på Klippanvägen 10 b i Eslöv var för oss självklar.
    Flera goda vänners erfarenhet av Bodil Hedenborg på Svensk Fastighets Förmedling var vår garanti för en trygg försäljning.
    Vi kände oss helt nöjda under hela försäljnings perioden Läs mer
  • Jörgen L

2020-03-26

Jörgen L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt bostadsrätt av Bodil och tack vare hennes bemötande har hon nu fått uppdraget att sälja vårt hus. Proffsig o vänlig o rolig o seriös. Rekommenderar henne till alla som skall sälja. Läs mer
  • 2020-03-23

Alexandra E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Ett trevligt och bra bemötande under vårt letande efter hus. Känns trygg och pålitlig Läs mer
  • 2020-03-22

Veronica J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    trevlig, hjälpsam, kunnig, serviceminded, Läs mer
  • 2020-03-22

Julia K skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag bestämde mig för att köpa en lägenhet snabbt och Jenny skötte detta galant. Snabba besked och kontakt igenom hela processen. Allting var klart på mindre än 1 veckas tid från första budet. Underbart bemötande och verkligen en mäklare jag kommer ha i åtanke och rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-20

Dan C skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Professionell och seriös mäklare som är lättsam och trevlig att ha att göra med som säljare! Läs mer
  • 2020-03-20

Oliver K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket trevlig och hjälpsam med hela processen av mitt husköp. Läs mer
  • 2020-03-12

Peter J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hon är/känns ödmjuk, trygg, ordningsam, hjälpsam.
    Hon är professionell. Om det blir aktuellt för mig att köpa något så kommer jag utan att tveka att ha med henne att göra.

Rekommenderar Bodil alla dagar i veckan Läs mer
  • 2020-03-12

Kristina J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har bara gott att säga om Bodil. Det är inte alltid lätt att sälja sitt hem men det underlättar att ha en proffsig, trygg och supertrevlig mäklare med på resan. Försäljningen av vårt hus gick smidigt på alla sätt och det har vi mäklaren att tacka för till stor del./ Kristina Läs mer
  • 2020-03-10

Patrik N skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt en lägenhet, Jenny har varit ett bra stöd längst processen och hjälpt till och svarat på frågor när de har behövts Läs mer
    Bodil H, Jenny F gillar detta
  • 2020-03-09

Per-åke E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt lägenhet, fick ett mycket profisionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-08

Stefan A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-03-08

Per A skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kunnig, trevlig , seriös , tycker hon gjorde ett utmärkt jobb när vi anlitade henne. Läs mer
  • 2020-03-06

Ieva S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny har hjälpt oss tidigare att sälja vår bostadsrätt och nu när det var dags att sälja vårt hus var Jenny ett självklart val. En mycket kunnig, trevlig och ansvarsfull mäklare som är mån att både säljare och köpare ska vara nöjda. Mycket lyhörd, tålmodig och alltid glad.
    Vi är jätte nöjda och tacksamma för all hjälp vi har fått. Läs mer
  • Petra S

2020-03-06

Petra S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny sålde min bostadsrätt och var helt fantastisk genom hela processen.
    Jag rekommenderar henne varmt.

Hälsningar Petra Söderblom Läs mer
  • 2020-03-01

Annette J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt villa i Eslöv. Bodil är engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-02-18

Rasmus S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt hus av Bodil där allt gick klockrent snabba svar bra service rak och ärlig allt som behövs! Mycket mycket nöjd inga konstigheter Läs mer
  • 2020-02-15

Göran O skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Professionell, tydlig och rak. Vänlig, bra bemötande.
    Mina förväntningar överträffades. Läs mer
  • 2020-02-04

Johannes E skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Smärtfritt och enkelt.

Dock ett litet stavfel i texterna :-) Läs mer
  • 2020-02-03

Conny S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt lgh i Eslöv. Bra bemötande. Tillgänglig och tog kontakt med mig under budgivning och slutförande av affären. Läs mer
  • 2020-02-01

Niclas J skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jenny var väldigt serviceminded, kunnig och trevlig så jag är nöjd med hur försäljningen av min bostadsrätt fungerat hittills. Läs mer
  • Cecilia G

2020-01-27

Cecilia G skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Såg en bostadsrätt på Hemnet som jag blev intresserad av, kontaktade ansvarig mäklare, Jenny Fransén. Hon mötte min önskan om att flytta fram visningen eftersom jag också var intresserad av ett annat objekt. La ett bud direkt på visning ochh bad Jenny kontakta säljare direkt. Så blev det och säljaren accepterade mitt bud, snabb, kompetent, effektiv och trevlig mäklare:) Läs mer
  • 2020-01-27

Catharina Z skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket kompetent. Snabb återkoppling. Rak och ärlig. Läs mer
  • 2020-01-12

Eva Kerstin Margareta K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt en fastighet. Bodil Hedenborg är väldigt kunnig och mycket erfaren. Jag rekommenderar henne verkligen. Jag har blivit vänligt bemött och allt har fungerat bra. Har verkligen haft nytta av hennes erfarenhet då det tillstötte problem under tiden. Kan också nämna hennes fina personkännedom. Läs mer
  • 2020-01-06

Ulla V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej,

Jag har haft bra kontakt med Jenny angående både sälj och köp av fastigheter. Har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt.
    Hon är en engagerande, stöttande och kunnig mäklare.
    Skulle det mot förmodan uppstå något problem så fixar hon. Jag känner ett stort förtroende för Jenny och
    rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-12-28

Mattias K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil är serviceminded och professionell vi har känt oss trygga med henne. Allt gick bra från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-12-09

Åke S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Är mycket nöjd med Bodil Hedenborg. Fick mycket bra bemötande och tydliga svar på de frågor jag hade.Kändes lugnt och tryggt att prata med henne angående vårt husköp som vi kommer att använda som fritidshus. Kan varmt rekommendera Bodil som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-05

Jenny H skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    B.r. lgh sålt
    Stöttande, vänlig, tillgänglig.
    Klart nöjd. Läs mer
  • 2019-11-29

Tomas H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte vårt hus av Bodil för några år sedan. Nu när det var dax att sälja var det ingen tvekan, vi ville att Bodil skulle sälja det.

Vi har nu erfarenhet av Bodil både som köpare och säljare och blev mycket väl bemötta i båda situationerna och rekommenderar därför gärna henne till alla som står i begrepp att sälja sitt boende! Läs mer
  • 2019-11-26

Gunnel H skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodil har skött försäljningen av vårt hus på ett mycket kompetent och förtroende givande sätt. Läs mer
  • 2019-11-22

Johanna P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har köpt villa. Bodil var bra att prata med, lyhörd och hade svar eller tog reda på information väldigt snabbt. Lätt att få kontakt med vid frågor. Läs mer
  • 2019-11-22

Henrik A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt hus..
    Var mycket strul i början, men Bodil skötte det galant.
    Riktigt nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-11-07

Maria B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag och min man köpte en villa och vår mäklare Bodil Hedenborg har varit oerhört hjälpsam, uppriktig och förtroendeingivande. Det känns som att hon är riktigt mån om att allt blir rätt och bra för båda parter.
    Eftersom det är vår första bostadsaffär har vi ingen tidigare erfarenhet men mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Kort och gott, nästa gång vet vi vart vi ska vända oss. Läs mer
  • Damir K

2019-11-07

Damir K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mycket nöjd med jobbet som mäklaren gjorde, jätte nöjd med priset jag fick för huset,har haft samma mäklare tidigare och säger utan tvekan att Bodil Hedenborg är bäst 👍 Läs mer
  • 2019-11-05

Lars-Olof L skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en lägenhet i centrala Eslöv.
    Bodil var intresserad, rutinerad och engagerad.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-05

Sara K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kompetent, trovärdig, trevlig, kunnig. En mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-11-03

Shirley V skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Väldigt proffsigt! Duktigt, trevligt, kunnigt, utmärkt! Kan gärna rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-11-02

Dragisa D skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    svensk fastighetsförmedling i Eslöv är bäst Läs mer
  • 2019-10-27

Mats J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Mats J.
    Köpte en enplansvilla i Eslöv. Mäklare var Bodil Hedenborg som skötte det mycket professionellt, var väl insatt kunnig och dessutom trevlig.
    Fastigheten var redan varudeklarerad vid försäljningen och det är ett plus eftersom man direkt vet vad köper.
    När det blir aktuellt att sälja så kommer jag att ta kontakt med samma mäklare och bättre betyg kan man inte få. Läs mer
  • 2019-10-24

Johan E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt hus med hjälp av Jenny Fransen. Mycket varm, trevlig och genuin mäklare. Läs mer

Rame S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Hej!
    Jag har köpt en vila! Bodil Hedenborg var mäklare, hon va jätte hjälpsam och trevlig! En jätte bra mäklare!
    Mvh Läs mer

My L skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Sålt en villa. Bra bemötande, trevlig. Lite små missar som löstes direkt när de upptäcktes, upplevs ha många bollar i luften och ambition att göra ett bra jobb. Läs mer

Khaleel S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Väldigt trevlig och omtänksam och bryr sig om sina kunder! Läs mer
  • 2019-10-20

Johanna T skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Både sålt och köpt med hjälp av Bodil. Kunnig och förtroendeingivande mäklare som kunnat svara på både stora och små frågor. Som gett nyttiga tips och varit mån om oss både som säljare och som köpare! Kan varmt rekommendera! Läs mer

Maud Inger S skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Kontaktade Jenny med anledning av lägenhetsförsäljning. Upplevde henne direkt som mycket tillmötesgående och informativ. Kände hela tiden förtroende för henne och det sätt hon sedan skötte och slutförde uppdraget på. Läs mer

Ido B skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi köpte ett hus(en villa ). Jag upplevde han väldigt hjälpsam och väldigt lyhörd. En väldigt bra mäklare, bättre kunde det inte bli känner vi, vi är väldigt glada för allting. Läs mer
    Stefan A gillar detta

Holger F skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Långdragen process och svårt att få svar från Jenny. Skulle inte valt henne om jag sålt.
    Verkar vara mer orolig för sin provision än att göra de hon förmedlar mellan nöjd. Läs mer
    2020-02-27 Jenny F svarar Holger F
    Jag är alltid mycket mån om att både köpare och säljare ska känna sig väl omhändertagna och trygga i allt jag gör och jag tar till mig din kritik. Den är viktig för att utvecklas.

Det är beklagligt att du upplevt att det varit en långdragen process med kommunen, jämfört med mina tidigare erfarenheter tycker jag att de hanterat det som uppkom mycket snabbt, det händer att det kan ta mycket längre tid.
  • Ola E

2019-10-18

Ola E skrev om Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpte lägenhet.

Professionellt bemött och jag tycker jag fick svar på allt jag behövde.
    Rakt och koncist, inga missförstånd.

Klart och tydligt, det gillar jag, med en trevlig twist!! Läs mer
  • 2019-10-18

Klas K skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Bodils engagemang och proffsighet är suveränt tillsammans med hennes outstanding kompetens om marknaden i Eslöv.
    Radhuset vi sålde hade tillräckligt med intresserade som var seriösa. Läs mer
  • 2019-10-18

Eva Agneta Marie A skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har sålt min villa. Kände vid första besöket att detta blir bra. Bodil har lyssnat och gett många tips till mig. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Västergatan 5, 241 31 Eslöv