Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv!

Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv.

Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare sig du är ute efter att värdera, köpa eller sälja kan vi med all säkerhet guida dig genom hela processen.

Låt oss bli din mäklare när du letar boende i Eslövtrakterna. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-11
    Jenny has been cooperating and very helpful.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-10
    Väldigt kunnig och seriös. Engagerad och ser till kundens bästa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-10
    Jenny var lugn och korrekt. Hon kollade allt vi bad om och höll vad hon lovade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-06
    Trevlig, professionell, hjälpsam.

Trevligt och hjälpsam person både i köp och försäljning
    2021-06-06
    Snäll, professionell och väldigt behjälplig. Stöttat oss i både köp av hus och försäljning av lägenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-04
    Eslövs proffsigaste mäklare! Väldigt trevlig, tillmötesgående och noggrann! Bra information hela vägen kring försäljningen av vårt hus, även väldigt bra att bolla idéer med och få bra rådgivning kring nya bostadsköp! Vi är jättenöjda!
    2021-06-02
    Jag anlitade Bodil Hedenborg för att sälja vår villa. Vi har blivit professionellt bemötta och hon har verkligen gjort försäljningen bra för oss som säljare. Vi har inte så stor erfarenhet av mäklare sedan tidigare men Bodil uppfyllde våra förväntningar med råge och vi kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.
    2021-06-02
    Jag har köpt en bostad i Eslöv.
    Bodil har varit väldigt rak, tydlig och kunnig i korspundansen som vi haft - precis vad jag förväntade mig!
    2021-05-28
    Jag skulle köpa en lägenhet av mäklaren.
    Jenny var väldigt trevlig när jag träffade henne. Hon kunde svara på alla frågor som man ställde och var mycket hjälpsam.
    2021-05-28
    Vi köpte ett underbart litet hus i Eslöv, och redan på visningen bemöttes vi varmt och välkomnande av Bodil. Hon var direkt lätt att prata med, var ärlig och äkta och tycktes brinna för sitt jobb och sitt objekt. Under budgivningen och följande köpeprocess har Bodil varit oklanderlig och rent av fantastisk! Hon höll oss konstant uppdaterade med vad som pågick, vad vi kunde förvänta oss och var för oss noviser guld att ha med sig under resan till vårt drömhem.
    2021-05-27
    Vi anlitade Bodil för att sälja vår bostad eftersom vi gjort affärer med henne tidigare. Vi har alltid varit väldigt nöjda med hennes vänliga och proffsiga bemötande och arbete.

Kommer utan tvekan anlita Bodil igen vid framtida mäklaruppdrag.
    2021-05-24
    En seriös mäklare som kan sitt jobb till 100%.
    Hon inger ett stort förtroende från början till slutet.
    En mäklare som jag rekommenderar till alla som vill ha en trygg husaffär utan några problem.
    Stort tack 🙏
    2021-05-23
    Professionell, mycket kunnig och supertrevlig! Rekommenderas varmt 😁
    2021-05-20
    Köpt och sålt hus, Bodil är kunnig och proffsig i sin yrkesroll!
    2021-05-20
    Vi har köpt en villa i Eslöv med hjälp av Bodil Hedenborg. Vi fick väldigt positivt bemötande av Bodil och hon underlättade för oss genom hela processen, det känds väldigt tryggt att köpa bostad, dessutom vårt första hus, med Bodil som förmedlare.
    • Eslöv Solkullen
    2021-05-15
    Very good service, polite to both seller and buyer ( in this case us) helpfull, not rushing things and through her self over us as some agents do. Old fashion agent, we like that.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Örtofta
    2021-05-13
    Jag har sålt ett gammalt hus med stort renoveringsbehov. Huset är byggt 1860 och jag kände att det var en stor utmaning att ta sig an. Jag är glad att jag valde Svensk Fastighetsförmedling och fick träffa Jenny Fransén

Jenny är professionell mycket kunnig inom branchen. Hon är optimistisk och trodde på en bra föräljning redan från start.
    Något som jag personligen uppskattar är snabb återkoppling och det tycker jag att Jenny är bra på samt att hon har ett lösningsfokuserat tänk och ett varmt och vänligt bemötande.

Jag rekommenderar henne varmt till framtida säljare eller köpare då jag är så nöjd med försäljningen av fastigheten.

Sara Imberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Bäckdala
    2021-05-12
    Bodil har varit exceptionell på alla plan. Vi som köpare har känt oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen! Stort Tack Bodil!
    Med vänlig hälsning, Fredrik
    2021-05-08
    Har sålt en lägenhet och Jenny blev min kontakt. Och hennes glada och positiva sätt är smittande. Jenny är en mäklare som är drivande på ett bra sätt. Min affär gick från annons till köp på 10 dagar.
    Sammanfattning av min upplevelse av Jenny är att hon är en mycket seriös mäklare som vill både att köpare och säljare ska vara nöjda.
    2021-05-04
    Tryggt, proffsigt, smidigt. 5/5!
    2021-05-03
    Köpt Villa och tänker låta Bodil Hedenborg sälja min lägenhet med.

Extremt professionellt bemötande.

Självklart val i Eslövsregionen. Bodil har en oöverträffad kunskap och kontaktnät i regionen.
    2021-05-03
    Very approachable and easy to talk to. Kändes alltid okej att kommunicera med henne och säger vad jag tänkte.
    Hon har varit väldigt hjälpsam och hjälpt oss hitta vore bostad. Vi därför kommer använder henne i framtiden för att sälja vore lägenhet.
    Jag skulle rekommenderar henne vidare.
    Brenda
    • Eslöv Solkullen
    2021-05-03
    Bodil och Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv var väldigt professionella genom hela vår säljprocess och levde upp till alla våra förväntningar med råge. Hon var förstående, hjälpsam och återkopplade hela tiden, vilket gjorde att vi som säljare kände oss sedda, uppdaterade och i trygga händer.
    Therese, som arbetar som administratör, har verkligen varit hjälpsam och gjort ett utmärkt arbete med annonser och övrigt material kopplat till försäljningen. Säljprocessen har fungerat utmärkt och jag kan inte förstå varför man ska anlita någon annan mäklare i Eslöv med omnejd den dagen det är aktuellt att sälja.
    2021-05-02
    Vi sålt vårt bostad.
    Jenny är glad och positiv person. Hon förklarade för oss allt och allt gick fint.
    Hon gjorde allt som hon skulle och vi är supernöjda.
    2021-05-01
    Hej!
    Jag har köpt en bostadsrätt och vi tyckte att mäklaren gav bra bemötande och trevlig svarade på alla våra frågor osv.

Allt var pefekt och är det så att jag vill sälja min bostadsrätt någon gång i framtiden så kommer jag absolut fråga Jenny Fransén om hon är intresserad av att sälja våran lägenhet..
    2021-04-13
    Ett kompetent och engagerat genomfört uppdrag
  • Christer P
    2021-04-12
    Jag skulle kunna skriva en hel uppsats med superlativ angående Bodil men jag tonar ner det lite till världsklass!
    Hon har ett fantastisk bemötande, skön humor väldigt påläst och kunnig. Hon sålde mitt hus på 1 vecka precis som utlovat. Jag kommer till att göra fler affärer med henne!
    2021-04-11
    Fantastiskt bra bemötande, gjorde att kändes väldigt tryggt att genomföra affären!

Toppbetyg!
    • Eslöv Sallerup
    2021-04-09
    Vi blev bra bemötta. Hon svarade snabbt på frågorna vi ställde över sms. Gav oss bra med information under dagen då vi skrev papper
    2021-04-09
    Köpt bostad av Bodil. Super bra bemötande och känt mig trygg genom hela affären
    2021-04-09
    Very professional and fast response every time. I can say only the best
    2021-04-05
    Bodil som mäklare är noggrann, kunnig med ett professionellt bemötande. Rekommenderas varmt vid husförsäljning.
    2021-04-05
    Köpt lägenhet
    Mycket gott bemötande. Engagerad och kunnig.
    2021-04-04
    Försäljning av hus.

Vi upplevde mäklaren som informativ, noggrann, pålitlig, proffsig. Bodil uppfyllde våra förväntningar.

"Rätt kvinna på rätt plats"
    2021-04-02
    En mäklare som har full koll och kan sin grej! Hjälpsam, noggrann och pålitlig!
    2021-04-01
    Vi är mycket nöjda med Jenny. Hon har gjort ett jättebra jobb, varit aktiv och haft visningar tills vi fick en bra köpare och vi blev nöjda. Jenny har ett glatt och trevligt bemötande.
    2021-03-30
    Jenny är en utmärkt mäklare, både för säljare och köpare! Hon tar sig tid och förklarar när man har frågor. Man känner att hon verkligen anstränger sig för att allt ska bli bra!
    2021-03-30
    Sålt bostad, var aktiv,gav löpande info, förtoendegivande, trevlig
  • Lena R
    2021-03-20
    Bodil är en helt fantastisk mäklare, sålt mitt barndomshem, hela affären från intag till kontraktsskrivning sköttes otroligt proffsigt, lättillgänglig, svar på alla våra frågor, även kontorets assistent väldigt kunnig, svarade på frågor då Bodil t ex var ute o visade eller satt i möte.
    Jag kan varmt rekommendera både Bodil och hennes kontor.
    Tack för god service
    2021-03-20
    väl bemött! saklig, kunnig om både hus och vad kunderna ville och vad dom var villiga och betala för det.
    Hela processen är väl genomförd på ett mycket bra sätt!
    • Eslöv Öslöv
    2021-03-20
    Till slut fick även vi vårt efterlängtade egna hus. Jenny var från start till mål lugn och avkännande, tillmötesgående på alla sätt, med en inriktning att allt löser sig, när man själv inte förstår när eller hur. Och Jenny hade ju rätt. Med detta sagt, Jenny var för vår del toppen!
    2021-03-20
    Vi har köpt ett hus, en villa, och det känns kanon! Mäklaren har haft ett professionellt bemötande och vi är nöjda med en snabb och smidig affär.
    2021-03-20
    Vår husförsäljning sköttes på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt, bara positiva erfarenheter.
    2021-03-16
    Jag kan inte få betyget att fungera när jag trycker på cirklarna, utan jag skriver istället.
    Jag är jättenöjd med Jenny. Kunde inte varit bättre.
    hej,
    jenny anlitades för att sälja min mammas hus. jag bor långt bort men har trots det blivit informerad på ett adekvat och engagerande sätt, mer än väntat.
    jag är mycket nöjd och skulle rekommendera Jenny.
    2021-03-16
    Trevlig och mycket lätt att ha att göra med.
    2021-03-16
    Mycket bra! Kändes påläst och svarade på frågor samt var transparent när det var frågor hon var osäker på. Kändes förberedd på olika typer av frågor vilket jag inte upplever att andra mäklare jag mött varit. Så vill verkligen ge Jenny många goda ord! Andra mäklare borde ta lärdom :)
    2021-03-06
    Bodil är en mäklare med professionellt bemötande och med hög servicenivå. En mäklare som är guidar en tryggt och rätt i hela processen med husköp. Kan varmt rekommendera att använda Bodil och Svenska Fastighetsförmedling
    2021-03-05
    Vi blev mycket bra och väl bemötta av Bodil. Hon har varit med oss hela vägen från visning till kontrakskrivning. Bodil är mycket kunnig och hjälper både säljare och köpare på ett proffisionellt sätt.
    Vi rekommenderar både Bodil och Svensk fastighetsförmedling mycket starkt!
    Tack för all hjälp!
    • Eslöv Hällan
    2021-03-02
    Toppen!
    Tillgänglig och god lokal kännedom