Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg 2

• 2021-01-13
    Jenny Borgström är proffsig, erfaren, ärlig, noggrann, och man får alltid ett trevligt bemötande. Hon tar sig tid och vill att det ska bli en trygg och bra affär för både säljare och köpare.
    Jag har även tidigare både köpt och sålt med hjälp av Jenny och upplever henne mycket kunnig inom bygg och med ett gott öga för homestyling. Jag kan varmt rekommendera Jenny och Svensk Fastighetsförmedling i Trelleborg.

Cecilia Falk
    Köpare av Smultronvägen 9 i Trelleborg
    Cecilia F
    Cecilia F
    • 129.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • 2021-01-10
    Sålt villa

Erik har bemöt oss väldigt professionellt och har varit tillgänglig alla dagar i veckan

Våra förväntningar var den hjälp vi fick av Erik

Allt gick fort och smidigt över våra förväntningar

En mäklare vi kan rekommendera
    Jörgen P
    • 97.0 m²
    • Trelleborg
    sålde sitt hus med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Jörgen! Mvh Erik Claesson

Henk V
    • 6:a
    • 183.0 m²
    • Höllviken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
  • 2020-12-18
    Trevlig och grundlig genomgång vid kontraktskrivning.
    Bara gott att säga
    Cliffton L
    • 113.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Cliffton! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. :) Vh, Carolin

• 2020-12-11
    Jag bor 100 mil bort och kontaktade Patrik Lindén när jag skulle sälja min bostadsrätt. Patrik lyssnade på mig och mina problem och har hjälpt mig med allt! Han har hållit kontakt med mig och informerat via telefon, mail och sms så jag har vetat hela tiden vad som skulle hända. Nu är bostadsrätten såld och jag är mycket nöjd, Patrik är verkligen superproffsig, hjälpsam, positiv och jag kan verkligen rekommendera honom!!
    Anne O
    Anne O
    • Höllviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Tack Anne för fina ord och en trevlig affär! //Patrik

• 2020-12-10
    Lugn, saklig och korrekt. Kändes trygg och hade svar på allt.
    Ted E
  • 2020-12-04
    Köpte en fastighet i Beddingestrand och blev bemött på ett ytterst trevligt och professionellt sätt.
    Motsvarar verkligen de förväntningar man har i en fastighetsaffär.
    Ingvar N
    • Beddingestrand
    Tusen tack för dina fina ord Ingvar! Vh, Carolin

• 2020-11-27
    Han hjälpte oss att värdera vår fastighet och sen med all formalia vid försäljningen av den till vår dotter!
    Han har ett mycket trevligt och proffesionellt sätt.
    Anders W
    • 156.0 m²
    • Höllviken
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Tack Anders för fina ord, bara roligt att få hjälpa er! Trevlig helg// Patrik

• 2020-11-16
    Patrik är en komplett mäklare, proffsig från första stund, hjälpsam, alltid tillgänglig, engagerad, förtroendeingivande och påläst.
    Katarina E
    • 184.0 m²
    • Höllviken
    Tack Katarina & Thomas för ert förtroende, en trevlig och smidig affär rakt igenom! Ha en trevlig helg// Patrik

• 2020-11-12
    Köpte hus. Snabb process, bra bemötande och väldigt tillmötesgående. Allt bara plus.
    CAROLINA F
    CAROLINA F
    • 97.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sitt hus med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket! Lycka till med ert nya boende! Mvh Erik Claesson

• 2020-11-12
    Köpte hus i Höllviken av Patrik. Blev väl bemötte och anser att han är duktig och kompetent inom sitt jobb.
    Täta uppfljningar uta natt vara "pushig"
    Det kändes tryggt att köpa hus genom Patrik.
    Charlotta R
    • 184.0 m²
    • Höllviken
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Tack Charlotta för trevlig feedback! Grattis till ert nya fina hus, välkomna till Höllviken// Patrik

• 2020-11-07
    Köpt en bostad och anser att försäljningen och bemötandet hanterades optimalt.
    Jessica S
    • 4:a
    • 80.0 m²
    Tack Jessica och grattis till din nya bostad! Ha en skön helg// Patrik

• 2020-10-29
    Sålt radhus
    Mycket professionellt o väldigt trevligt bemötande.
    Mvh Peter o Karin Fernwall
    Peter F
    • 203.0 m²
    Tack så mycket för de fina orden! Mvh Erik Claesson

• 2020-10-22
    Perfekt
    Toppen upplevelse
    Bättre än så blir det inte
    Marie W
    • 203.0 m²
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Mvh Erik Claesson

• 2020-10-22
    Carolin gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru vid köp av bostadsrätt.
    Kunnig och saklig vid uppgörelsen.
    • 83.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Christer! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. :) Vh, Carolin

• 2020-10-15
    Vi har med Jennys hjälp sålt vårt hus och måste säga att trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.
    Vi hade stora förväntningar inför försäljningen av vårt hus men allt gick mycket bättre än förväntat.
    Tack Jenny för en proffsig bostadsaffär.
    • Trelleborg
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket! Att överträffa förväntningarna är det bästa betyget. ATT vi mäklare ska utföra vårt arbete korrekt och enlig lagen - det är ju självklart! Men HUR vi gör det - det är där vi skiljer oss åt! Och jag gillar ju att göra det där "lilla extra" inför och under en försäljning. Tusen tack än en gång för rekommendationen och varmt lycka till med ert nya boende!

• 2020-10-11
    Carolin är en fantastisk mäklare men både kunskap och information bakom sig.
    Jag fick väldigt god service och hon kunde svara på allting gällande objektet och föreningen.
    Linus O
    • 1.5:a
    • 41.5 m²
    Tack så mycket för dina fina ord Linus! Vh, Carolin

• 2020-10-08
    Jenny var väldig bra på att förklara hela processen kring försäljningen av vår villa. Hon tar sig tid att lyssna både på oss som säljare och köparna. Hennes bedömning av villans värde och slutpris var väldigt exakt. Hon känns väldigt proffsig som mäklare, och är en person som jag gärna gör bostadsaffärer med igen.
    Jimmy N
    • 139.0 m²
    • Trelleborg
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Självklart gör jag gärna fler bostadsaffärer med er i framtiden - nästa gång kanske ni är köparpart:-).

• 2020-10-05
    Köpt en fastighet och styckat av en tomt.
    Blev väl bemötta.
    Hans-åke Olof S
    • Trelleborg
    sålde en tomt med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • 2020-09-24
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita.
    Emelie J
    • 63.0 m²
    • Granlunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket för dina fina ord Emelie! Vh, Carolin

• 2020-09-23
    Vi anlitade svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset efter min fars bortgång. Vår mäklare var alltid trevlig och engagerad. Jag är nöjd med mäklaren, det gick bra med kontakten under tiden som huset var till försäljning. Jag tycker att allt gått bra hitintills, och det gör det säkert till den nya köparen tillträder. Mvh Gun-Britt.
    Gun-britt L
    • 83.0 m²
    • Trelleborg
    sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Gun-Britt! Vh, Carolin

• 2020-09-15
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline som har varit mycket lyhörd och uppdaterat mig kontinuerligt vilket gjort att jag känt trygghet i att hon lotsat mig professionellt genom hela processen. Jag rekommenderar henne varmt.
    Åsa W
    • 78.0 m²
    Tack så mycket för dina fina ord Åsa! Vh, Carolin

• 2020-09-13
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning.
    Tobias J
    • Trelleborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord.

• 2020-09-13
    Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita.
    Frida H
    • Trelleborg
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge.

• 2020-09-13
    Väldig snäll och professionell mäklare som hjälpte mig förstå hur det går till när man ska köpa ett hus.
    Lidia S
    • Trelleborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Lidia. Det är precis det vi mäklare är till för - att lära ut hur och vad man ska tänka på när man gör en av sitt livs största affär. Lycka till i din nya bostad!

• 2020-09-03
    Sålt enfamiljshus. Trevligt bemötande. Bra kontakt.
    Sofia E
    • 140.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • 2020-09-01
    KF är mycket sympatisk och inger stort förtroende. Han är också mycket hjälpsam med frågor relaterat till försäljningen. Kan bara rekommendera!
    //Tobias
    Tobias J
    • 140.0 m²
  • 2020-08-20
    köpt bostadsrätt

Trevligt och proffsigt

Det va ett enkelt köp och allt gick smidigt

Kan absolut rekommendera Erik, snabb och enkel att ha och göra med.
    Ossian N
    • 56.0 m²
    • Anderslöv
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Ossian! Lycka till med renoveringen! Mvh Erik

• 2020-08-18
    sålt farsgubbens lägenhet , då hal hamnat på hem.
    Väldigt tillmötesgående , proffsigt bemötande.
    Erik har varit ett föredöme för kåren.
    Janvar H
    • 74.5 m²
    • Trelleborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket! Mvh Erik Claesson

• 2020-08-12
    Jag har köpt en trea som även är min allra första egna bostad. Jag blev bemött av Erik på ett bra, trevligt och tillmötesgående sätt :)

I och med att det var första bostaden jag köpte så hade jag inga erfarenheter och visste inte helt vad jag kunde förvänta mig. Om jag ska säga något negativt, så skulle Erik återkomma med några bilder och kompendiet på lägenheten vilket inte skedde. Dock inget jag är irriterad över utan mer en sak att tänka på till nästa gång.

Rent generellt är jag mkt nöjd med affären trots att de tog lite längre tid än beräknat. Inget som Erik kan beskyllas för. Men tiden och väntan är lång när man hittat en bostad man vill ha och var redo och flytta in samma dag som visningen.
    Susanne S
    Tack så mycket Susanne! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! / Mvh Erik

• 2020-07-10
    Effektiv, korrekt, noggrann och trevlig.
    Berit B
  • 2020-07-03
    Optimistisk värdering men bra bemötande
    Niklas S
    • 137.0 m²
    • Höllviken
    sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • 2020-07-01
    Carolin och Kristian har känts väldigt proffsiga genom hela försäljningsprocessen av vårt hus.
    Stefan L
    • 180.0 m²
    Tack så mycket Stefan! Vänliga hälsningar, Carolin

• 2020-06-28
    Vänlig och engagerad. Han sålde en bostad i Höllviken till oss. Det var enkelt och bekvämt att samarbeta med honom.
    Linda L
    • 137.0 m²
  • 2020-06-26
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande och fick snabba och tydliga svar på alla frågor jag hade.
    Eric M
    • 55.0 m²
    • Centralt
    Tack så mycket Eric! Vänliga hälsningar, Carolin

• 2020-06-18
    Hej, jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett respektfull och trevligt sätt.
    Jenny levde upp till förväntningarna + lite till. Väldigt duktig??

Upplevelsen var lite seg pga covid-19 men allt gick väldigt bra och vi hade den kontakt som behövdes.

Fantastiskt!!
    Cele C
    • 70.0 m²
    • Granlunda
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Är så glad för unga människor som ställer många frågor och verkligen VILL lära sig nya saker om boende, byggteknik och ekonomi. Underbart! Önskar er båda varmt lycka till med er nya bostad.

• 2020-06-17
    Mitt hus blev sålt på tre veckor. Kompetens gick som en röd tråd genom hela affären. Jag kommer att rekommendera Karl Fredrik till alla jag känner.
    Ann O
    • 145.0 m²
    • Vallby
  • 2020-06-15
    Vi har genom Karl-Fredrik sålt vårt hus i Höllviken och fått med hänsyn till marknadsläget ett anständigt bra pris för huset. Karl-Fredrik valdes ut efter att jag utvärderat 4 mäklare i området, vilket jag verkligen inte ångrar. Vi kom överens om utgångspris och rimligt prisspann innan Covid-19 krisen slog till och nådde i princip den nedre prisgräns som vi utgick ifrån. Karl-Fredrik skötte hanteringen av försäljningen på ett alldeles förträffligt och professionellt sätt, vilket gör att jag gärna ställer upp som referens om så efterfrågas.
    "Hatten av" för Karl-Fredrik och Svensk Fastighetssförmedling
    Mvh Thomas Ruuth
    Thomas R
    • 200.0 m²
    • Höllviken - Kämpinge
  • 2020-06-01
    Jenny borgström hjälpte mig att sälja min lägenhet, tyckte hon skötte allt proffsigt och hade svar direkt på alla frågor man hade!
    Tim L
    • Högalid
    En affär ska vara trygg både för köpare och säljare - och det är alltid bra att ställa frågor - för ju mer man vet desto tryggare känner man sig! Tusen tack för förtroendet att sälja din lägenhet och varmt lycka till med kommande bostad!

• 2020-05-30
    Vi har köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt bra bemötta av jenny. Hon var en ödmjuk säljare med många bra rekommendationer.
    Vi hade inga förväntningar på säljaren mer än att hitta en lägenhet vilket vi gjorde.
    Sammanfattningsvis är vi välddigt nöjda och rekommenderar gärna jenny vidare.
    Vesna D
    • Högalid
    Tusen tack för fina ord! Ni kommer säkert att trivas bra i er nya bostad.

• 2020-05-29
    Mycket proffesionell och kunnig, rekommenderas varmt.
    Barbro F
    • 84.5 m²
    • Väster
    Tusen tack för rekommendationen! Med 25 års erfarenhet känns det bra att kunna leverera ut/lära ut så mycket som möjligt till kunder - ju mer man vet om något ju tryggare känner man sig!

• 2020-05-22
    Snabbt och bra service inget att klaga på.
    Göran Å
    • 59.0 m²
    • Vellinge
  • 2020-05-14
    Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker.

Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna.
    Jonatan L
    • 82.5 m²
    • Lillevång
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där!

• 2020-05-14
    Patrik var professionell, tydlig och förstod såväl säljares som köpares situation och önskemål.
    Ulrika C
    • 139.0 m²
    • Ljunghusen
  • 2020-05-11
    Sålt bostad, utmärkt hon levde verkligen upp till förväntningarna.
    Vi blev mycket bra bemötta, Vi tycker att samarbetet med Jenny
    var jättebra det gick fort och smidigt att få sålt lägenheten.
    Kerry J
    Kerry J
    • 82.5 m²
    • Lillevång
    Tack så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Och tack så mycket för de fina orden! Har varit ett nöje att samarbeta med er!

• 2020-05-07
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan!
    Jasmin T
    • 57.5 m²
    • Granlunda
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin

• 2020-04-26
    Kände redan från början av min husförmedling att Svensk Fastighetsförmedling är en väldigt seriös och proffsig mäklarbyrå. Min mäklare visade ett stort engagemang, gav god vägledning under försäljningen och jag fick täta återkopplingar hela tiden. Jag rekommenderar dem verkligen!
    Cecilia A
    • Vellinge
  • 2020-04-26
    Sålt lägenhet på Borggården i Trelleborg. Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Rekommenderas starkt
    Zijada B
    • 52.0 m²
    • Trelleborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • 2020-04-25
    Proffs helt igenom. Realistik i sin värdering och bedömning av våra fastighet, bra vid försäljning.
    Johan A
    • 182.0 m²
  • 2020-04-24
    Mycket trevlig mäklare. Skötte allt till 100%.
    Mycket nöjd med min husaffär allt gick snabbt och smärtfritt. Så ett stort tack.
    Lena J
    • 98.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte