Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 102 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• 2019-11-21

Johan H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt bostad, 1 plans-villa
    Mäklaren Patrik Lindén har uppvisat ett proffesionellt sätt och ödmjukhet i kommunikationen, från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-18

Nils Åke O skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra presenterat hur SvenskFast jobbar för att sälja vårt hus. Allt löpte på pecis som hon förklarade, fast lite snabbare. Läs mer
  • 2019-11-14

Sara N skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt en bostadsrätt en 2 rums lägenhet i Trelleborg.
    Mäklaren har skött det utmärkt.och varit tydlig i vad som skulle göras. Har känts tryggt och gjort affär med henne Läs mer
    2019-11-21 Carolin S svarar Sara N
    Tusen tack för din reco Sara. Var trevligt att få hjälpa er med försäljningen! VH, Carolin
  • 2019-11-06

Katarina J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min fastighet i Trelleborg och min mäklare är Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförvaltning.

Känner mig så lugn och trygg med att ha haft henne som mäklare. Kände stort förtroende för henne redan vid första träffen. Hon är lugn och sansad och saklig. När jag var stressad inför fotografering och sensre visning var hon en fantastisk klippa. Hon rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-14 Carolin S svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tusen tack för dina fina ord, de värme väldigt mycket! Vh, Carolin
  • 2019-10-24

Kristina W skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik på Svensk Fadtighetsförmedling har allt man kan önska sig av en mäklare - stark på kommunikation, snabb, noggrann och mycket trevlig att jobba med. Rekommenderas! Läs mer

Magnus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Cathlin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren vi fick hjälp utav var väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2019-09-08

Kylle Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är helnöjda med all hjälp vi fått från er. Blivit mycket trevligt bemötta hela tiden och kan med varm hand rekommendera er till alla dom ska köpa eller sälja sin fastighet. Hälsningar Kylle och Kenneth Saurow Läs mer
  • 2019-08-30

Ingrid F skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik sålde min hus på rekordtid. Mycket trevlig o hjälpsam och jag rekommenderar honom verkligen. Lätt att nå och hjälpte till med alla frågor. Läs mer
    2019-08-30 Patrik L svarar Ingrid F
    Stort tack Ingrid för en trevlig affär! Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-07-31

Vincent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ikke påläst, dök inte upp på privatvisningen, blev bara vi och säljarna på plats, och visade ingen service känsla eller entusiasm överhuvudtaget. Läs mer
  • 2019-07-16

Arne Lennart S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket trevligt och professionellt bemötande med kontinuerlig återkoppling under hela resans gång. Jag upplevde att Patrik hade god kännedom om den lokala marknaden och kunde ge goda råd och bra tips vi oklarheter eller tveksamheter som kan uppstå vid bostadsförsäljning. Bedömningar och värdering visade sig vara mitt i prick. Läs mer
  • 2019-06-26

Muhammed I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag Har köpt ett hus i Ekevägen 23 Trelleborg.vi var välbemötta ,jag fick svar på alla frågor som jag hade,mäklare har levt upp till våra förväntningar bland annat att vi fick förhandsvissning ,och vi var ensamma där och kunde skriva kontraktet under samma dag ,allt gick väldigt snabbt och smidigt den där dagen som var en riktig ledande dag i vårt liv,vi är super nöjda.mvh Läs mer
  • Jörn P

2019-06-03

Jörn P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är mycket ödmjuk och lätt att samarbeta med. Vi fick stort förtroende för honom Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Jörn P
    Tack för fina ord och en trevlig affär! Patrik
  • 2019-06-02

Jesper H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hon va väldigt trevlig. Höll bra kommunikation med både mig och säljaren genom hela process. Va på hugget att hitta bra lösningar och kompromisser där de behövdes. Samt arbeta med hast för att affären skulle bli avklarad så snabbt som möjligt när slutgiltigt pris fattats. Läs mer
  • 2019-05-15

Lisa S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är en proffsig, pålitlig och kunnig mäklare. Vi är verkligen nöjda med hans arbete kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Lisa S
    Stort tack Lisa och Anders för förtroendet! Patrik
  • Jan Rune O

2019-05-07

Jan Rune O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min brors lägenhet. Hoppades att det skulle gå snabbt att sälja den. Detta gick snabbt, tack vare Jenny. Tack snälla, du är super duktig, Vi trodde att det skulle ta lång tid innan det blev klart. Men vi hade en snabb och duktig mäklare. Tack än en gång. ❤️ ❤️ Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jan Rune O
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina orden. Ta hand om er och ha en skön sommar:-)!
    Vänligen
    Jenny Borgström
  • 2019-05-05

Mats Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    engagerad och mycket omtänksam Läs mer
    2019-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Mats Ö
    Tack för omdömet! Nu har ni ett fint ”Sverige-hus”:-)
    Vänligen Jenny Borgström
  • 2019-05-04

Jakob D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb, vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jakob D
    Tack så mycket Jakob, det värmer att läsa! Vänligen Carolin och Christian
  • 2019-05-03

Fredrik L skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är en extremt kunnig och proffsig mäklare. Snabb och nogrann! Precis sålt hus via honom och vi är supernöjda! Läs mer
    2019-05-08 Patrik L svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för fina kommentarer! Patrik
  • 2019-04-23

Alexander M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Superbra bemötande och väldigt flexibel. Vänlig och talade om möjligheter utan att överdriva eller översälja. Duktig! Läs mer
  • 2019-04-03

Jalal B skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Det va mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jalal B
    Tack för berömmet. Lycka till med ert nya boende! Vänligen Jenny Borgström

Marita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Att våga sälja min bostad och fick förtroende av mäklaren som såg det positivt och möjligheter att göra sådant jag bara vågat drömma om, att köpa ett hus. Läs mer

Philip L skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag har tillsammans med min flickvän köpt en lägenhet på Hammartorpsvägen 7D I Höllviken.
    Patrik var professionell och trevlig under vår kontakt och det blev en snabb affär.
    Jag är så nöjd man kan vara! Läs mer
    2019-05-08 Patrik L svarar Philip L
    Tack för era ord, alltid roligt när vårt jobb uppskattas! Patrik
  • Martin H

2019-04-02

Martin H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Både köpt och sålt av Patrik. Mycket nöjd båda gångerna. Bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
    2019-04-02 Patrik L svarar Martin H
    Tack Martin för förtroendet! Roligt att följa med i dina bostadsaffärer!
  • 2019-03-15

Hans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi och vår mäklare känner varandra väl, då vi gjort bostadsaffärer tillsammans tidigare.
    Det känns tryggt att göra så pass stora affärer med en person som man gillar och litar på till 100 procent.
    Våra förväntningar infriades med råge även den här gången. Läs mer
    2019-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Hans K
    Tusen tack för varma ord och ert fina förtroende ni återigen givit mig.
    Vänligen
    Jenny Borgström
  • 2019-03-10

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Min upplevelse är att mäklaren gjorde det den kunde för att få denna affär i hamn. Läs mer
  • Mats H

2019-03-09

Mats H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb och engagerade sig i husförsäljningen till 100% kommer att anlita samma mäklare vid köp eller försäljning.
    Mycket nöjd kund Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Mats H
    Tusen tack för din fina reco Mats. Det värmer att läsa! Vänligen, Carolin.
    Mats H gillar detta
  • 2019-03-07

Leif Å skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt en lägenhet o sålt ett hus

På ett proffsigt o förtroende givande sätt.

Ja mycket bra bemötande .

Jag rekommendera honom på de varmaste Läs mer
    2019-03-12 Patrik L svarar Leif Å
    Stort tack själv Leif för trevliga affärer!
    //Patrik
  • 2019-03-01

Christine R skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklare Karl Fredrik Wahn på Svensk fastighetsförmedling i Höllviken, har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett seriöst och professionellt sätt. Vi blev väl bemötta och vi fick förtroende för Karl Fredrik som mäklare från början. Allt har fungerat smidigt - från start, till styling och slutligen till avslut av försäljningen av bostadsrätten. Vi återkommer gärna igen för försäljning eller köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-02-19

Daniel A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi köpte en marklägenhet.
    Man kände sig verkligen välkommen när man kom på visningen, vilket gav oss en extra varm känsla för lägenheten vi tittade på. Vi fick väldigt bra svar på alla frågor vi ställde. Detta var första gången vi köpte en bostad så vi har inget att jämföra med, men upplevelsen vi fick från visningen till köpet var klart har varit helt perfekt.

Mvh Daniel och Martina Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Daniel A
    Hej Daniel och Martina! Tusen tack för er fina rekommendation. Det värmer alltid. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Vänligen, Carolin.
  • 2019-02-06

Thomas H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jag och 3 mina syskon sålde, efter vår pappas hastiga bortgång, vårt sommarhus i Höllviken som vi ägt sedan 1968 och har varit en samlingspunkt för hela familjen genom alla år.
    Mäklaren Patrik Lindén hjälpte oss med försäljningen. Den första anledningen till att vi valde Svensk Fastghetsförmedling var att Patrik direkt beklagade sorgen, det betydde mycket för oss att visa en sådan empati i vår sorg . Rakt igenom var Patrik professionell, förtoendeingivande, lugn och informativ. Patriks värdering av försäljningspriset på huset var i princip exakt vad det såldes för. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och vi rekommenderar verkligen Patrik LIndén på Svensk Fastighetförmedling i Höllviken. Läs mer
  • 2019-01-27

Maj-Britt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhets köp.
    Saklig och tydlig information vid visning och vid överlämningen med handpenning.
    Förväntar mig det samma vid slutköpet.. Läs mer
  • 2019-01-26

Helen S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålde ett radhus/bostadsrätt. Patrik var mycket lugn och behaglig som person och sa varken för mycket eller för lite. Lyssnade mer än han pratade vilket säkert resulterade i att vi sålde vårt hus snabbt trots det inte kom så många på visningen. Läs mer
    2019-01-28 Patrik L svarar Helen S
    Tack Helen och Lars för en trevlig affär och ert förtroende! Patrik
  • 2019-01-25

Ebba W skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt en bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande av mäklaren.
    Jag har ingen erfarenhet av försäljning så hade inga förväntningar.
    Bra överlag Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ebba W
    Tack för rekommendationen Ebba! Lycka till med ert nya boende! Vänligen, Christian
  • Stina B

2019-01-23

Stina B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt 2-rumslgh i Trelleborg. Väldigt bra bemötande av av kunnig och trevlig mäklare (Christian Larsson). Tog sig tid att gå igenom både lgh och försäljningsprocessen. Offerten var jättefint utformad och väldigt tydlig, och även prospektet till kunderna. Mina förväntningar var att få lgh såld av en bra mäklare till minst utgångspris och så blev det. Jag är helnöjd!!!
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Stina B
    Tusen tack Stina för dina värmande ord! Vänligen, Christian
  • 2019-01-18

Ali B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhet
    Perfekt
    Till 100
    Perfekt Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ali B
    Tack för rekommendationen Ali! Lycka till med lägenheten! Vänligen, Christian.
  • 2019-01-12

Alban M skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhet
    Jag blev bemött av mäklare på en utmärkt sätt .
    Hon var trevligt på alla set.
    Vi är mycket nöjda me mäklaren.
    Jag upplevde hennes arbete som mäklare på en skala 10av 10.
    Jag gär inte bra betyg bara att vi köpte lägenheten men hon är värd på alla sätt. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Alban M
    Tack för varma ord! Jag önskar er lycka till med lägenheten och hoppas ni kommer att trivas där!
    Vänligen Jenny Borgström
  • 2019-01-08

Kent P skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    allt fungera bra,,, jag e nöjd,,, Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Kent P
    Tack för din rekommendation Kent! Lycka till med din nya bostad! Vänligen, Christian
  • 2019-01-03

Pia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köp av lägenhet. Snabb återkoppling snabba svar på frågor och uttrycker sig tydligt, Upplevs som seriös och har ett trevligt bemötande. Snabb affär där allt var väl förberett inför kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2018-12-22

Peter A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt en gammal skånelänga.

Hon har varit tillmötesgående, ödmjuk och hjälpsam hela resan.

Över förväntan

Vi har varit "jobbiga", och ställt en massa frågor. Carolin har hela tiden funnits där för oss med sitt lugn.

Kort och gott Väldigt bra Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Peter A
    Tusen tack för era fina ord! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och som sagt, finns varken jobbiga eller för många frågor. :) Tack för gott samarbete! Vänligen, Carolin
  • 2018-12-16

Charlotte O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt gick snabbt smidigt och över förväntan. Läs mer
  • 2018-12-11

Rolf G skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte först ett hus genom Jenny, med tanke på hur hon sålde huset fanns det ingen anledning att inte använda henne för egen försäljning, hon är och gör det där lilla extra så att objektet blir attraktivt.
    Tack Jenny Läs mer
    2018-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Rolf G
    Tusen tack för värmande ord - och för förtroendet att sälja din bostad. Ja, att få lov att styla till bostaden med det där extra "piffet" inför försäljningen ligger mig varmt om hjärtat.
    Vänligen Jenny
  • 2018-12-02

Maria Sandra Therese N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg gillar detta
  • 2018-11-28

Valter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt bemött.
    Så här långt. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg gillar detta
  • 2018-10-30

Johan N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi valde Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny Borgström när vi skulle sälja vår villa. Vi hade träffat Jenny tidigare och fått ett gott intryck. Försäljningen gick snabbt och smidigt och våra förväntningar på mäklaren och dess engagemang uppfylldes. Vi är väldigt nöjda och kan därför varmt rekommendera Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Johan N
    Tusen tack för varma ord och rekommendationen! Lycka till i er nya bostad!
    Vänligen Jenny
  • 2018-10-23

Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpt bostad.
    Gott bemötande och väl påläst mäklare om objektet.
    Bara positivt att säga. Läs mer
  • 2018-10-17

Magdalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har tidigare köpt och sålt bostad med Karl-Fredrik och nu har vi gjort ett ytterligare villaköp. Det säger väl allt!

Med Karl-Fredrik blir du alltid bemöt på bästa sätt, han ser och hör kunden. En unik egenskap. Trogna kunder fås när trygghet ges.

Bästa mäklaren i Trelleborg! Läs mer
  • 2018-10-14

Berit C skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa och träffade 5 olika mäklare och jag fastnade för Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren gjorde mycket bra intryck på mig och bemötte mig på ett trevligt sätt. Hon var lugn, saklig, lyssnande och kunnig. Jag blev mycket nöjd med mitt val och kan rekommendera henne med stor glädje. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Berit C
    Tusen tack Berit, det värmer att läsa! Vänligen, Carolin.
  • 2018-09-21

Kajsa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Bra bemött och kunnig mäklare. Uppskattar tips och hjälp med bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2018-09-21

Sofia B skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt hus som utförts på ett mycket professionellt sätt. Mäklaren har varit förtroendeingivande och kompetent Läs mer
    2018-09-21 Patrik L svarar Sofia B
    Tack Sofia och Stefan för förtroendet!

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg