Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 155 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg 2

• sålde en tomt med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-07-07
    Allting var bra och blev bemötta jättebra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-28
    Carolin har gett oss en stor trygghet genom hela försäljningen! Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor och hjälpt oss mycket! Försäljningen gick med god vinst och vi kan bara tacka Carolin för det!😊🌼
    Tusen tack för din fina Reco Malva! Har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. :) //Carolin Carolin Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-14
    Hej
    Har blivit vänligt bemött
    Mycket duktig och ordning och reda på alla papper.
    Kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-05-18
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Carolin.
    Var väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen.
    Tack så mycket Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. :) //Carolin Carolin Svensson
    2021-05-12
    Efter att ha renoverat ett gammalt parhus från 1910 valde vi att sälja detta. Från vår första kontakt innan vi bestämde oss för att renovera eller inte innan försäljning har Jenny har lämnat goda råd och delat med sig av sin erfarenhet om vad dagens marknad vill ha. Dessa stämde väl överens med vår tanke om att bevara husets karaktär. Försäljningen överträffade våra förväntningar och Jennys målande beskrivning om objektet och med sitt engagemanghar säkerligen bidragit till resultatet. Vi rekommenderar Jenny varmt och kommer garanterat att anlita henne igen om behov uppstår.
    Tusen tack för din fina rekommendation, Ann! Så glad att jag fick förtroendet att sälja detta fina, välrenoverade parhus - ni hade gjort ett fantastiskt jobb med renoveringen - en renovering på helt rätt sätt där många gamla fina detaljer var bevarade. Jag gör gärna fler affärer med dig/er! Tack än en gång! Jenny Borgström
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Smygehamn
    2021-05-03
    Vi sålde fastigheten Hemmesdynge 17:6. Mäklaren gjorde ett väldigt gott intryck på oss som säljare genom att komma med olika tips och förslag. Vi har inte sålt någon fastighet tidigare och hade väl inga direkta förväntningar på hur det skulle gå till. Caroline informerade och uppdaterade oss på ett bra vis vad som hände och var lättillgänglig när vi hade några frågor.
    Hittills har det varit en positiv upplevelse med Svensk Fastighetsförmedling och Carolin Svensson. Hon lyckades också hitta en, vad vi förstår i alla fall, nöjd köpare. Det borgar också för att det skall bli lite eller inget strul efteråt.
    Tusen tack för dina ord Mats! :) // Carolin Carolin Svensson
    • Gula Gården
    2021-04-09
    Vi sålde en bostadsrätt på Gula gården i Trelleborg.
    Carolin visade stort engagemang och kunskap kring försäljningsobjektet. Hon agerade snabbt och var tillgänglig i alla lägen.
    Försäljningen upplevdes som smidig och professionell.
    Tack så mycket för ditt omdöme! Det värmer att läsa. Vh, Carolin. Carolin Svensson
    • Svedala
    2021-03-26
    Köpt bostad. Bra bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd! Tack 🙏
    • Svedala
    2021-03-26
    Bra proffesionell service, som slutade i ett par sälj pris med grym budgivning!
    Stort tack för de uppmuntrande orden!
    2021-03-22
    Sålt en bostadsrätt
    Jag blev bemött mycket bra
    Eric skötte uppdraget perfekt
    Har inget att klaga på
    Tack så mycket för de fina orden!

2021-03-18
    Jag har köpt en lägenhet.. Erik var till enorm hjälp till mig och min sambo vi är nya på det här med bostads köp. Han hjälpte oss igenom allt. Jag kan bara säga att det är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Eftersom jag var ny på de här med bostads köp så litade jag på Erik och det ångrar jag inte. Rekomenderar stakt Erik till alla som vill köpa sälja bostad han får högsta betyg av mig och sambon 10/10
    2021-03-13
    Hon är en fin människa. Mvh karina
    Tack så mycket Karina! :)
    Vh, Carolin
    Carolin Svensson
    2021-02-22
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på trevligt sätt av mäklaren. Mäklaren besvarade mina frågor och jag fick den informationen som jag ville veta. Det var ett positivt bemötande.
    Tack Adela!

Önskar dig stort lycka till med nya lägenheten!

• köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-02-19
    Professionell, trevlig, snabb, tydlig, hjälpsam och förtroendeingivande. Rekommenderas starkt.
    Tack för de fina orden Kasper!

Lycka till med det nya boendet!

Mvh Erik
    2021-02-19
    Erik sålde vårt radhus och han var fantastiskt hjälpsam och vi fick ett väldigt bra stöd i Erik. Snabbt och smärtfri försäljning. Erik får 10+ av 10 möjliga poäng.
    Tack Erik.
    Tack så mycket!
    Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-01-22
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött på bästa möjliga sätt. Hade goda förväntningar och mäklaren levde upp till detta till 100 procent.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack för allt ert jobb inför fotograferingen! Det var guld värt för mig när jag sedan skulle styla lägenheten. Jenny Borgström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-01-21
    Jenny var trevlig, informationen hon gav tydlig. Hon ingav förtroende och det märks att hon har erfarenhet.
    Varmt TACK för rekommendationen. Ju mer information en kund får - desto tryggare blir han/hon - desto bättre affär - för alla. Tack än en gång! Jenny Borgström
  • Kerstin Helén Cecilia F
    2021-01-13
    Jenny Borgström är proffsig, erfaren, ärlig, noggrann, och man får alltid ett trevligt bemötande. Hon tar sig tid och vill att det ska bli en trygg och bra affär för både säljare och köpare.
    Jag har även tidigare både köpt och sålt med hjälp av Jenny och upplever henne mycket kunnig inom bygg och med ett gott öga för homestyling. Jag kan varmt rekommendera Jenny och Svensk Fastighetsförmedling i Trelleborg.

Cecilia Falk
    Köpare av Smultronvägen 9 i Trelleborg
    Tack så mycket för de fina orden. En så stor affär som en bostadsaffär, måste kännas tryggt för såväl köpare som säljare - genom hela affären. Då har vi som mäklare lyckats:-)! Tack än en gång! Jenny Borgström
    2021-01-10
    Sålt villa

Erik har bemöt oss väldigt professionellt och har varit tillgänglig alla dagar i veckan

Våra förväntningar var den hjälp vi fick av Erik

Allt gick fort och smidigt över våra förväntningar

En mäklare vi kan rekommendera
    Tack så mycket Jörgen!
    Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-12-18
    Trevlig och grundlig genomgång vid kontraktskrivning.
    Bara gott att säga
    Tack så mycket Cliffton! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
    • Beddingestrand
    2020-12-04
    Köpte en fastighet i Beddingestrand och blev bemött på ett ytterst trevligt och professionellt sätt.
    Motsvarar verkligen de förväntningar man har i en fastighetsaffär.
    Tusen tack för dina fina ord Ingvar! Vh, Carolin Carolin Svensson
  • CAROLINA F
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-11-12
    Köpte hus. Snabb process, bra bemötande och väldigt tillmötesgående. Allt bara plus.
    Tack så mycket! Lycka till med ert nya boende!
    2020-10-29
    Sålt radhus
    Mycket professionellt o väldigt trevligt bemötande.
    Mvh Peter o Karin Fernwall
    Tack så mycket för de fina orden!

• köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-10-22
    Perfekt
    Toppen upplevelse
    Bättre än så blir det inte
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

• Christer N
    2020-10-22
    Carolin gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru vid köp av bostadsrätt.
    Kunnig och saklig vid uppgörelsen.
    Tack så mycket Christer! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
  • Christer N
    2020-10-15
    Vi har med Jennys hjälp sålt vårt hus och måste säga att trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.
    Vi hade stora förväntningar inför försäljningen av vårt hus men allt gick mycket bättre än förväntat.
    Tack Jenny för en proffsig bostadsaffär.
    Tack så mycket! Att överträffa förväntningarna är det bästa betyget. ATT vi mäklare ska utföra vårt arbete korrekt och enlig lagen - det är ju självklart! Men HUR vi gör det - det är där vi skiljer oss åt! Och jag gillar ju att göra det där "lilla extra" inför och under en försäljning. Tusen tack än en gång för rekommendationen och varmt lycka till med ert nya boende! Jenny Borgström
    2020-10-11
    Carolin är en fantastisk mäklare men både kunskap och information bakom sig.
    Jag fick väldigt god service och hon kunde svara på allting gällande objektet och föreningen.
    Tack så mycket för dina fina ord Linus! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-10-08
    Jenny var väldig bra på att förklara hela processen kring försäljningen av vår villa. Hon tar sig tid att lyssna både på oss som säljare och köparna. Hennes bedömning av villans värde och slutpris var väldigt exakt. Hon känns väldigt proffsig som mäklare, och är en person som jag gärna gör bostadsaffärer med igen.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Självklart gör jag gärna fler bostadsaffärer med er i framtiden - nästa gång kanske ni är köparpart:-). Jenny Borgström
    2020-09-24
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita.
    Tack så mycket för dina fina ord Emelie! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-23
    Vi anlitade svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset efter min fars bortgång. Vår mäklare var alltid trevlig och engagerad. Jag är nöjd med mäklaren, det gick bra med kontakten under tiden som huset var till försäljning. Jag tycker att allt gått bra hitintills, och det gör det säkert till den nya köparen tillträder. Mvh Gun-Britt.
    Tack så mycket Gun-Britt! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-15
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline som har varit mycket lyhörd och uppdaterat mig kontinuerligt vilket gjort att jag känt trygghet i att hon lotsat mig professionellt genom hela processen. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack så mycket för dina fina ord Åsa! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2020-09-13
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning.
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord. Jenny Borgström
    2020-09-13
    Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita.
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge. Jenny Borgström
    2020-09-13
    Väldig snäll och professionell mäklare som hjälpte mig förstå hur det går till när man ska köpa ett hus.
    Tack så mycket Lidia. Det är precis det vi mäklare är till för - att lära ut hur och vad man ska tänka på när man gör en av sitt livs största affär. Lycka till i din nya bostad! Jenny Borgström
    • Anderslöv
    2020-08-20
    köpt bostadsrätt

Trevligt och proffsigt

Det va ett enkelt köp och allt gick smidigt

Kan absolut rekommendera Erik, snabb och enkel att ha och göra med.
    Tack så mycket Ossian! Lycka till med renoveringen! Mvh Erik Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-08-18
    sålt farsgubbens lägenhet , då hal hamnat på hem.
    Väldigt tillmötesgående , proffsigt bemötande.
    Erik har varit ett föredöme för kåren.
    Tack så mycket! Mvh Erik Claesson Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-08-12
    Jag har köpt en trea som även är min allra första egna bostad. Jag blev bemött av Erik på ett bra, trevligt och tillmötesgående sätt :)

I och med att det var första bostaden jag köpte så hade jag inga erfarenheter och visste inte helt vad jag kunde förvänta mig. Om jag ska säga något negativt, så skulle Erik återkomma med några bilder och kompendiet på lägenheten vilket inte skedde. Dock inget jag är irriterad över utan mer en sak att tänka på till nästa gång.

Rent generellt är jag mkt nöjd med affären trots att de tog lite längre tid än beräknat. Inget som Erik kan beskyllas för. Men tiden och väntan är lång när man hittat en bostad man vill ha och var redo och flytta in samma dag som visningen.
    Tack så mycket Susanne! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! / Mvh Erik Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-07-01
    Carolin och Kristian har känts väldigt proffsiga genom hela försäljningsprocessen av vårt hus.
    Tack så mycket Stefan! Vänliga hälsningar, Carolin Carolin Svensson
    2020-06-26
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande och fick snabba och tydliga svar på alla frågor jag hade.
    Tack så mycket Eric! Vänliga hälsningar, Carolin Carolin Svensson
    2020-06-18
    Hej, jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett respektfull och trevligt sätt.
    Jenny levde upp till förväntningarna + lite till. Väldigt duktig??

Upplevelsen var lite seg pga covid-19 men allt gick väldigt bra och vi hade den kontakt som behövdes.

Fantastiskt!!
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Är så glad för unga människor som ställer många frågor och verkligen VILL lära sig nya saker om boende, byggteknik och ekonomi. Underbart! Önskar er båda varmt lycka till med er nya bostad. Jenny Borgström
    2020-06-01
    Jenny borgström hjälpte mig att sälja min lägenhet, tyckte hon skötte allt proffsigt och hade svar direkt på alla frågor man hade!
    En affär ska vara trygg både för köpare och säljare - och det är alltid bra att ställa frågor - för ju mer man vet desto tryggare känner man sig! Tusen tack för förtroendet att sälja din lägenhet och varmt lycka till med kommande bostad! Jenny Borgström
    2020-05-30
    Vi har köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt bra bemötta av jenny. Hon var en ödmjuk säljare med många bra rekommendationer.
    Vi hade inga förväntningar på säljaren mer än att hitta en lägenhet vilket vi gjorde.
    Sammanfattningsvis är vi välddigt nöjda och rekommenderar gärna jenny vidare.
    Tusen tack för fina ord! Ni kommer säkert att trivas bra i er nya bostad. Jenny Borgström
    • Väster
    2020-05-29
    Mycket proffesionell och kunnig, rekommenderas varmt.
    Tusen tack för rekommendationen! Med 25 års erfarenhet känns det bra att kunna leverera ut/lära ut så mycket som möjligt till kunder - ju mer man vet om något ju tryggare känner man sig! Jenny Borgström
    • Lillevång
    2020-05-14
    Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker.

Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna.
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där! Jenny Borgström
  • Kerry J
    • Lillevång
    2020-05-11
    Sålt bostad, utmärkt hon levde verkligen upp till förväntningarna.
    Vi blev mycket bra bemötta, Vi tycker att samarbetet med Jenny
    var jättebra det gick fort och smidigt att få sålt lägenheten.
    Tack så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Och tack så mycket för de fina orden! Har varit ett nöje att samarbeta med er! Jenny Borgström
    2020-05-07
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan!
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin Carolin Svensson
    2020-04-24
    Mycket trevlig mäklare. Skötte allt till 100%.
    Mycket nöjd med min husaffär allt gick snabbt och smärtfritt. Så ett stort tack.
    2020-04-23
    Jätteduktig och engagerad mäklare som ger en den tiden man behöver att svara på frågor. Noggrann och ger en ett gott intryck.
    Tack så mycket Jenni, vad glad jag blir att läsa! VH, Carolin Carolin Svensson
    2020-04-23
    Har köpt en lägenhet, tycker märkbares har varit oroligt bra och bra service. Förklarade det juridiska ska jag förstod och kunde ställa de frågor jag hade och kunde få svar så jag förstod. Har inget att klaga över utan har bara haft positiva och bra upplevelser. Kommer verkligen rekommendera andra att köp från Carolin.
    Tack så mycket Camilla! Det värmer att läsa. VH, Carolin Carolin Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-04-22
    Hej,

Vi har köpt en bostad i Trelleborg som kostade 3.250.000 sek. Jenny Borgström från Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg var mäklaren som hade den ute.

En mäklare vi verkligen kan rekomendera. Professionell och snabb på att svara och ge bra service. Så som extra visningar och frågor som man hade. Tycker att hela upplägget var bra från början till slut och att du viste hela tiden vad som hände och vad nästa steg var i proccessen.

Det blev en snabb och effektiv proccess där hon både såg till att säljaren var nöjd och oss som köpare.

Ännu en gång vill jag rekomendera Jenny som absolut är en av top 3 i hela Trelleborg!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ni har upplevt försäljningen precis så som jag önskar och jobbar för: att man ska känna sig trygg och säker genom hela processen - och att inga frågor står obesvarade - det är ju trots allt en av de viktigaste affärerna man gör i sitt liv! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad! Jenny Borgström