Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 173 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• 2020-09-24

Emelie J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita. Läs mer
  • 2020-09-23

Gun-britt L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi anlitade svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset efter min fars bortgång. Vår mäklare var alltid trevlig och engagerad. Jag är nöjd med mäklaren, det gick bra med kontakten under tiden som huset var till försäljning. Jag tycker att allt gått bra hitintills, och det gör det säkert till den nya köparen tillträder. Mvh Gun-Britt. Läs mer
    2020-09-30 Carolin S svarar Gun-britt L
    Tack så mycket Gun-Britt! Vh, Carolin
  • 2020-09-15

Åsa W skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline som har varit mycket lyhörd och uppdaterat mig kontinuerligt vilket gjort att jag känt trygghet i att hon lotsat mig professionellt genom hela processen. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-09-30 Carolin S svarar Åsa W
    Tack så mycket för dina fina ord Åsa! Vh, Carolin
  • 2020-09-13

Tobias J skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning. Läs mer
    2020-09-21 Jenny B svarar Tobias J
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord.
  • 2020-09-13

Frida H skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita. Läs mer
    2020-09-21 Jenny B svarar Frida H
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge.
  • 2020-09-13

Lidia S skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldig snäll och professionell mäklare som hjälpte mig förstå hur det går till när man ska köpa ett hus. Läs mer
    2020-09-21 Jenny B svarar Lidia S
    Tack så mycket Lidia. Det är precis det vi mäklare är till för - att lära ut hur och vad man ska tänka på när man gör en av sitt livs största affär. Lycka till i din nya bostad!
  • 2020-09-03

Sofia E skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt enfamiljshus. Trevligt bemötande. Bra kontakt. Läs mer
  • 2020-09-01

Tobias J skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    KF är mycket sympatisk och inger stort förtroende. Han är också mycket hjälpsam med frågor relaterat till försäljningen. Kan bara rekommendera!
    //Tobias Läs mer
  • 2020-08-20

Ossian N skrev om Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    köpt bostadsrätt

Trevligt och proffsigt

Det va ett enkelt köp och allt gick smidigt

Kan absolut rekommendera Erik, snabb och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2020-08-21 Erik C svarar Ossian N
    Tack så mycket Ossian! Lycka till med renoveringen! Mvh Erik
  • 2020-08-18

Janvar H skrev om Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    sålt farsgubbens lägenhet , då hal hamnat på hem.
    Väldigt tillmötesgående , proffsigt bemötande.
    Erik har varit ett föredöme för kåren. Läs mer
    2020-08-21 Erik C svarar Janvar H
    Tack så mycket! Mvh Erik Claesson
  • 2020-08-12

Susanne S skrev om Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en trea som även är min allra första egna bostad. Jag blev bemött av Erik på ett bra, trevligt och tillmötesgående sätt :)

I och med att det var första bostaden jag köpte så hade jag inga erfarenheter och visste inte helt vad jag kunde förvänta mig. Om jag ska säga något negativt, så skulle Erik återkomma med några bilder och kompendiet på lägenheten vilket inte skedde. Dock inget jag är irriterad över utan mer en sak att tänka på till nästa gång.

Rent generellt är jag mkt nöjd med affären trots att de tog lite längre tid än beräknat. Inget som Erik kan beskyllas för. Men tiden och väntan är lång när man hittat en bostad man vill ha och var redo och flytta in samma dag som visningen. Läs mer
    2020-08-21 Erik C svarar Susanne S
    Tack så mycket Susanne! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! / Mvh Erik
  • 2020-07-10

Berit B skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Effektiv, korrekt, noggrann och trevlig. Läs mer
  • 2020-07-03

Niklas S skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Optimistisk värdering men bra bemötande Läs mer
  • 2020-07-01

Stefan L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Carolin och Kristian har känts väldigt proffsiga genom hela försäljningsprocessen av vårt hus. Läs mer
    2020-07-07 Carolin S svarar Stefan L
    Tack så mycket Stefan! Vänliga hälsningar, Carolin
  • 2020-06-28

Linda L skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vänlig och engagerad. Han sålde en bostad i Höllviken till oss. Det var enkelt och bekvämt att samarbeta med honom. Läs mer
  • 2020-06-26

Eric M skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande och fick snabba och tydliga svar på alla frågor jag hade. Läs mer
    2020-07-07 Carolin S svarar Eric M
    Tack så mycket Eric! Vänliga hälsningar, Carolin
  • 2020-06-18

Cele C skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hej, jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett respektfull och trevligt sätt.
    Jenny levde upp till förväntningarna + lite till. Väldigt duktig??

Upplevelsen var lite seg pga covid-19 men allt gick väldigt bra och vi hade den kontakt som behövdes.

Fantastiskt!! Läs mer
    2020-06-29 Jenny B svarar Cele C
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Är så glad för unga människor som ställer många frågor och verkligen VILL lära sig nya saker om boende, byggteknik och ekonomi. Underbart! Önskar er båda varmt lycka till med er nya bostad.
  • 2020-06-17

Ann O skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mitt hus blev sålt på tre veckor. Kompetens gick som en röd tråd genom hela affären. Jag kommer att rekommendera Karl Fredrik till alla jag känner. Läs mer
  • 2020-06-15

Thomas R skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har genom Karl-Fredrik sålt vårt hus i Höllviken och fått med hänsyn till marknadsläget ett anständigt bra pris för huset. Karl-Fredrik valdes ut efter att jag utvärderat 4 mäklare i området, vilket jag verkligen inte ångrar. Vi kom överens om utgångspris och rimligt prisspann innan Covid-19 krisen slog till och nådde i princip den nedre prisgräns som vi utgick ifrån. Karl-Fredrik skötte hanteringen av försäljningen på ett alldeles förträffligt och professionellt sätt, vilket gör att jag gärna ställer upp som referens om så efterfrågas.
    "Hatten av" för Karl-Fredrik och Svensk Fastighetssförmedling
    Mvh Thomas Ruuth Läs mer
  • 2020-06-01

Tim L skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny borgström hjälpte mig att sälja min lägenhet, tyckte hon skötte allt proffsigt och hade svar direkt på alla frågor man hade! Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Tim L
    En affär ska vara trygg både för köpare och säljare - och det är alltid bra att ställa frågor - för ju mer man vet desto tryggare känner man sig! Tusen tack för förtroendet att sälja din lägenhet och varmt lycka till med kommande bostad!
  • 2020-05-30

Vesna D skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt bra bemötta av jenny. Hon var en ödmjuk säljare med många bra rekommendationer.
    Vi hade inga förväntningar på säljaren mer än att hitta en lägenhet vilket vi gjorde.
    Sammanfattningsvis är vi välddigt nöjda och rekommenderar gärna jenny vidare. Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Vesna D
    Tusen tack för fina ord! Ni kommer säkert att trivas bra i er nya bostad.
  • 2020-05-29

Barbro F skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket proffesionell och kunnig, rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Barbro F
    Tusen tack för rekommendationen! Med 25 års erfarenhet känns det bra att kunna leverera ut/lära ut så mycket som möjligt till kunder - ju mer man vet om något ju tryggare känner man sig!
  • 2020-05-22

Göran Å skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Snabbt och bra service inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-14

Jonatan L skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker.

Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Jonatan L
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där!
  • 2020-05-14

Ulrika C skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik var professionell, tydlig och förstod såväl säljares som köpares situation och önskemål. Läs mer
  • Kerry J

2020-05-11

Kerry J skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostad, utmärkt hon levde verkligen upp till förväntningarna.
    Vi blev mycket bra bemötta, Vi tycker att samarbetet med Jenny
    var jättebra det gick fort och smidigt att få sålt lägenheten. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Kerry J
    Tack så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Och tack så mycket för de fina orden! Har varit ett nöje att samarbeta med er!
  • 2020-05-07

Jasmin T skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jasmin T
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin
  • 2020-04-26

Cecilia A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Kände redan från början av min husförmedling att Svensk Fastighetsförmedling är en väldigt seriös och proffsig mäklarbyrå. Min mäklare visade ett stort engagemang, gav god vägledning under försäljningen och jag fick täta återkopplingar hela tiden. Jag rekommenderar dem verkligen! Läs mer
  • 2020-04-26

Zijada B skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt lägenhet på Borggården i Trelleborg. Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-04-25

Johan A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Proffs helt igenom. Realistik i sin värdering och bedömning av våra fastighet, bra vid försäljning. Läs mer
  • 2020-04-24

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket trevlig mäklare. Skötte allt till 100%.
    Mycket nöjd med min husaffär allt gick snabbt och smärtfritt. Så ett stort tack. Läs mer
  • 2020-04-23

Jenni P skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jätteduktig och engagerad mäklare som ger en den tiden man behöver att svara på frågor. Noggrann och ger en ett gott intryck. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jenni P
    Tack så mycket Jenni, vad glad jag blir att läsa! VH, Carolin
  • 2020-04-23

Mathias E skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi köpte en villa av Karl-Fredrik och fick ett väldigt professionellt bemötande redan från första kontakten.

Han var väldigt noga med att presentera allt material han hade och svarade rakt och ärligt på de frågor vi hade.

Kan varmt rekommendera att jobba tillsammans med Karl-Fredrik. Läs mer
  • 2020-04-23

Camilla H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en lägenhet, tycker märkbares har varit oroligt bra och bra service. Förklarade det juridiska ska jag förstod och kunde ställa de frågor jag hade och kunde få svar så jag förstod. Har inget att klaga över utan har bara haft positiva och bra upplevelser. Kommer verkligen rekommendera andra att köp från Carolin. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Camilla H
    Tack så mycket Camilla! Det värmer att läsa. VH, Carolin
  • 2020-04-22

Bujar R skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hej,

Vi har köpt en bostad i Trelleborg som kostade 3.250.000 sek. Jenny Borgström från Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg var mäklaren som hade den ute.

En mäklare vi verkligen kan rekomendera. Professionell och snabb på att svara och ge bra service. Så som extra visningar och frågor som man hade. Tycker att hela upplägget var bra från början till slut och att du viste hela tiden vad som hände och vad nästa steg var i proccessen.

Det blev en snabb och effektiv proccess där hon både såg till att säljaren var nöjd och oss som köpare.

Ännu en gång vill jag rekomendera Jenny som absolut är en av top 3 i hela Trelleborg! Läs mer
    2020-04-22 Jenny B svarar Bujar R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ni har upplevt försäljningen precis så som jag önskar och jobbar för: att man ska känna sig trygg och säker genom hela processen - och att inga frågor står obesvarade - det är ju trots allt en av de viktigaste affärerna man gör i sitt liv! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • 2020-04-21

Annica O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är så otroligt nöjda med Jenny!

Jennys genuina bemötande gör att man som säljare känner så stort förtroende för en livsaffär som det är att köpa ett hus.

Jennys engangemang och noggrannhet gör det extra roligt att samarbeta tillsammans med henne, fixar och donar in i det sista.

Jenny besitter en hög kommunikativ och social kompetens vilket gör att du som säljare känner en stolthet över just ditt val av mäklare!

Starkaste och varmaste från oss!
    Annica & Ulf Läs mer
    2020-04-21 Jenny B svarar Annica O
    Tusen, tusen Tack Annika och Ulf! Så underbara ord som värmer mitt mäklarhjärta. Så roligt att än en gång få göra affär med er.
  • 2020-04-16

Daniel E skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Fantastiskt bemötande under försäljningen av min lägenhet. Personlig kontakt med snabba uppdateringar och alltid hjälpsam. Ett mycket väl utfört arbete rakt igenom som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Daniel E
    Tusen tack för dina ord Daniel! Varmt lycka till med ert nya boende. VH, Carolin
  • 2020-04-08

Adam A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Otroligt professionell hantera av affären. Korrekt, snabb och framförallt faktabaserad återkoppling. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Adam A
    Tack så mycket Adam! :) VH, Carolin
  • 2020-04-07

Bertil A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag/vi har sålt en bostadsrätt!
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt och bästa möjliga sätt.
    Att sälja snabbt och till det pris som vi kom överens om!
    Affären gjordes upp väldigt snabbt och Carolin var väldigt tydlig och mycket kunnig!
    Superbra, supertrevlig och supersnabbt! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Bertil A
    Tack så mycket för de fina orden Bertil. Värmer att läsa. Lycka till med ert nya boende! VH, Carolin
  • 2020-04-03

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Han är den bästa mäklaren jag träffat.
    Han gör ett proffsigt jobb då han alltid är kontaktbar, ligger på kunderna om nya visningar, alltid trevlig, flexibel, han kan mycket om sitt jobb.
    En grymt bra mäklare!! Läs mer
  • 2020-03-27

Robin H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en bostad på Högalidsvägen. Under visningen blev jag bemött av ett glatt leende av både Carolin Svensson och Daniel Östmand.
    Hela processen gick väldigt fort, vilket passade bra för mig och mitt jobb. Läs mer
  • 2020-03-24

Peter R skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hon har bred erfarenhet o är väldigt noga mad allt som rör affären. Läs mer
    2020-04-19 Jenny B svarar Peter R
    Tack så mycket, Peter! Glad att kunna vara till hjälp! Varmt Lycka Till i nya huset!
  • 2020-03-19

Tony N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi sålde en bostadsrätt på 2 rum och 59,5 m². Vi blev professionellt bemötta. Våra förväntningar var att få en professionell marknadsföring och ett bra pris. Dessa förväntningar levdes upp till över förväntan.
    Sammanfattningsvis så blev vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Tony N
    Tack så mycket Tony! Kändes bra att få "sluta säcken" med en affär som började för 17 år sedan, då som ett köp, och nu som en försäljning. Tack!
  • 2020-03-18

Henrik N skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har bara bra erfarenheter av att köpa fastighet via Patrik. Kunnig, trevlig och hjälpsam utöver vad man skulle kunna kräva. Vi var väldigt trygga att köpa vårt första hus via Patrik och skulle tveklöst använda honom i ev framtida affärer. Rekommenderas! Läs mer
    Patrik L gillar detta
  • 2020-03-17

Monica G skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Jenny är en mycket trevlig och glad mäklare som verkligen passar till sitt yrke. Hon har mycket kunskap inom området som hon gärna delar med sig av. Om det var något man undrade var det bara att ringa och fråga, men hon tog själv kontakt när det var något. Man känner att hon ger sig tid att diskutera. Mycket informativ person vilket vi som säljare verkligen uppskattade. Jag kan rekommendera Jenny Borgström som en kunnig, trevlig person som besitter mycket kunskap i sitt jobb som mäklare. Tack Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Monica G
    Tusen, tusen TACK! Så underbart fina ord! Tack själv för att jag fick den här möjligheten!
  • Pia Å

2020-03-11

Pia Å skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi blev bra bemötta av mäklaren och fick snabba svar. Vi trodde inte allt skulle gå så snabbt och smidigt. Jätte bra med mäklare som har samarbete med en bank då allt löstes direkt. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2020-03-17 Jenny B svarar Pia Å
    Tack så mycket för rekommendationen! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • 2020-03-02

Jonathan J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi tycker att Caroline har varit bra. Hon har varit tydlig och informerande, lugn och sansad. Det har aldrig varit några problem att få tag på henne. Alltid återkommit och uppdaterat oss! Läs mer
    2020-03-19 Carolin S svarar Jonathan J
    Tack så mycket för denna reco Jonathan. Roligt och värmande att läsa. Vh, Carolin.
  • 2020-02-22

Cecilia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag är otroligt nöjd med hur Christian hanterade det hela. Han var väldigt närvarande under hela processen, och svarade snabbt på de frågor som dök upp hos mig. Läs mer
  • 2020-02-18

Helena S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Trevlig, men inte såsäljande, bra för oss som köpare, men jag hade inte valt honom om vi ska sälja Läs mer
  • 2020-02-15

Lena A skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa i Skanör. Förväntade oss ett högre pris.....
    Något försiktig i sin framtoning men annars välskött affär trots allt. Läs mer
    Patrik L gillar detta

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg