Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• 2020-04-03

Erik S skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Han är den bästa mäklaren jag träffat.
    Han gör ett proffsigt jobb då han alltid är kontaktbar, ligger på kunderna om nya visningar, alltid trevlig, flexibel, han kan mycket om sitt jobb.
    En grymt bra mäklare!! Läs mer
  • 2020-03-27

Robin H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en bostad på Högalidsvägen. Under visningen blev jag bemött av ett glatt leende av både Carolin Svensson och Daniel Östmand.
    Hela processen gick väldigt fort, vilket passade bra för mig och mitt jobb. Läs mer
  • 2020-03-24

Peter R skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hon har bred erfarenhet o är väldigt noga mad allt som rör affären. Läs mer
  • 2020-03-19

Tony N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi sålde en bostadsrätt på 2 rum och 59,5 m². Vi blev professionellt bemötta. Våra förväntningar var att få en professionell marknadsföring och ett bra pris. Dessa förväntningar levdes upp till över förväntan.
    Sammanfattningsvis så blev vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Tony N
    Tack så mycket Tony! Kändes bra att få "sluta säcken" med en affär som började för 17 år sedan, då som ett köp, och nu som en försäljning. Tack!
  • 2020-03-18

Henrik N skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har bara bra erfarenheter av att köpa fastighet via Patrik. Kunnig, trevlig och hjälpsam utöver vad man skulle kunna kräva. Vi var väldigt trygga att köpa vårt första hus via Patrik och skulle tveklöst använda honom i ev framtida affärer. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-17

Monica G skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Jenny är en mycket trevlig och glad mäklare som verkligen passar till sitt yrke. Hon har mycket kunskap inom området som hon gärna delar med sig av. Om det var något man undrade var det bara att ringa och fråga, men hon tog själv kontakt när det var något. Man känner att hon ger sig tid att diskutera. Mycket informativ person vilket vi som säljare verkligen uppskattade. Jag kan rekommendera Jenny Borgström som en kunnig, trevlig person som besitter mycket kunskap i sitt jobb som mäklare. Tack Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Monica G
    Tusen, tusen TACK! Så underbart fina ord! Tack själv för att jag fick den här möjligheten!
  • Pia Å

2020-03-11

Pia Å skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi blev bra bemötta av mäklaren och fick snabba svar. Vi trodde inte allt skulle gå så snabbt och smidigt. Jätte bra med mäklare som har samarbete med en bank då allt löstes direkt. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2020-03-17 Jenny B svarar Pia Å
    Tack så mycket för rekommendationen! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • 2020-03-02

Jonathan J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi tycker att Caroline har varit bra. Hon har varit tydlig och informerande, lugn och sansad. Det har aldrig varit några problem att få tag på henne. Alltid återkommit och uppdaterat oss! Läs mer
    2020-03-19 Carolin S svarar Jonathan J
    Tack så mycket för denna reco Jonathan. Roligt och värmande att läsa. Vh, Carolin.
  • 2020-02-22

Cecilia E skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag är otroligt nöjd med hur Christian hanterade det hela. Han var väldigt närvarande under hela processen, och svarade snabbt på de frågor som dök upp hos mig. Läs mer
  • 2020-02-18

Helena S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Trevlig, men inte såsäljande, bra för oss som köpare, men jag hade inte valt honom om vi ska sälja Läs mer
  • 2020-02-15

Lena A skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa i Skanör. Förväntade oss ett högre pris.....
    Något försiktig i sin framtoning men annars välskött affär trots allt. Läs mer

Ingrid T skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vänligt bemötande
    Kände mig trygg igenom hela affären Läs mer

My N skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har köpt en villa i Trelleborg av Carolin.
    Carolin har skött allt med stor proffsighet och hjälpt oss mycket i en lite besvärlig affär. Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar My N
    Tusen tack My! Det värmer att läsa. Hoppas ni kommer trivas i huset. :) Vh, Carolin
  • 2020-02-14

Martin M skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde min lägenhet och allt gick perfekt! Mäklare i högsta klass! Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Martin M
    Tusen tack Martin för dina värmande ord! :) Vh, Carolin
  • 2020-02-13

Anna S skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde lägenhet i Vellinge. Karl-Fredrik gav mig alltid ett trevligt och bra bemötande. Mina förväntningar på en mäklare är bland annat att att denna ska vara tillgänglig och aktiv både för säljare och köpare. Rekommenderar absolut Karl-Fredrik som mäklare om man värdesätter dessa faktorer. Läs mer
  • Mona P

2020-02-13

Mona P skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi kan bara säga att det bemötandet vi fick av Caroline Svensson var fantastiskt på många sätt, hon har verkligen hjälpt oss på bästa sätt, innan, under och efter försäljningen av vårt hus. Hennes betyg är 100% FÖREDÖMLIGT Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Det värmer att ha fått förtroendet att hjälpa er i alla steg krig försäljningen av ert hus och att ni är nöjda. Vh, Carolin

Monica E skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Ville ha snabb o enkel försäljning av min lilla villa i Höllviken, helst utan officiell visning vilket det blev då Patrik redan hade köpare i åtanke. Nöjd med hanteringen o fick det pris jag begärde. Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Monica E
    Tack Monica för fina ord och tack för förtroendet! //Patrik
  • 2020-02-12

Patrik J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte ett hus från 50-talet av Caroline.

Mycket trevlig mäklare, korrekt och ärlig.

Allting flöt på bra och kommer gärna anlita Caroline fler gånger.

10 av 10 Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Patrik J
    Tusen tack Patrik, värmer att läsa! Varmt välkomna till Trelleborg. Vh, Carolin
  • 2020-02-12

Lars L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    - Vi har fått hjälp med att sälja vår bostadsrätt.
    - Carolin är lugn och saklig, kunnig och verkligen satt oss i focus. Hon skapar förtroende hos säljare och kund. Vi är mycket nöjda.
    - Carolin har levt upp till våra förväntningar från dag ett och till vårt avslutande möte.
    - Vi rekommenderar Carolin till ALLA som skall köpa eller sälja något prospekt, senast förra helgen ! Då till några vänner.
    Vänliga hälsningar !
    Gunilla och Lars Lorentzson Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Lars L
    Tusen tack för era fina ord Gunilla och Lars! Värmer väldigt mycket att läsa. Vh, Carolin
  • 2020-02-05

Göran L skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt ett hus och en lägenhet, mycket bra och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Göran L
    Tack så jättemycket för förtroendet - båda gångerna!
  • 2020-02-05

Hans M skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har inte själv haft kontakt med Jenny eftersom hon agerat genom fullmakt. Har fått all relevant information via mail.
    Med vänlig hälsning
    Hans M Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Hans M
    Tack Hans! Ja, så smidigt med tekniken att alla inblandade kan få info om försäljningen, trots att en i dödsboet har fått fullmakt att agera/skriva under. Tack för förtroendet att sälja lägenheten!
  • 2020-02-05

Lena N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bra kontinuerlig info om budgivningen.

Fina bilder och bra presentation av lägenheten på internet. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Lena N
    Tack Lena! Presentationen - både bilder och text, är väldigt viktigt i en försäljning, och jag lägger ner mycket tid på såväl styling före fotograferingen som bra bilder och en trevlig och informativ text - allt för att fånga kunder, så är jätteglad att ni uppskattade den! Tack för förtroendet att sälja lägenheten.
    Jenny B gillar detta
  • 2020-02-05

Anita W skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpt lägenhet. Det gick jättebra o på bästa sätt
    Vi kan rekommendera mäklaren
    O kommer att ta kontakt vid vår försäljning av vårt hus Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Anita W
    Tack så mycket för rekommendationen! Det betyder mycket för mig! Om/när det blir aktuellt med försäljning av ert hus, hjälper jag såklart gärna till igen:-)
    Jenny B gillar detta
  • 2020-01-24

Samantha L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har sålt min lägenhet.
    Är nöjd med bemötandet och arbetet hon lagt ner. Läs mer
  • 2020-01-07

Miran A skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har såld ett bostadsrätt.
    Var tillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-24

Samantha L skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en gård/villa där Karl-Fredrik var mäklare. Vi blev bra bemötta och han berättade vad han visste om gården, sen lät han oss gå runt och kolla i lugn och ro och det tyckte vi var väldigt skönt. Vi visste var han fanns om vi hade några frågor. När budgivningen började var han på hugget vilket vi tyckte om. Läs mer
  • 2019-12-23

Anneli G skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi har både köpt och sålt av Patrik i år.
    Upplever Patrik som mycket seriös och pålitlig i alla led.
    Ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Anneli G
    Tack Anneli, jätteroligt att få vara med er i båda leden. Stort lycka till med nya huset! //Patrik
  • 2019-12-16

Christina S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik skötte hela affären på ett bra och proffsigt sätt!
    Han är lugn och saklig i sitt sätt.

Kan varmt rekommendera honom till andra (vilket jag gjort!) Läs mer
    2019-12-16 Patrik L svarar Christina S
    Tack Christina för fina ord och tack för rekommendationen!
    Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-14

Ulrika S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi hade nöjet att träffa Patrik när vi sålde vår pappas bostäder först Badvägen och strax därefter Collinsväg. Det var en ganska tuff tid för oss men Patrik var oerhört finkänslig och mycket trevligt och proffsigt bemötande. Så tacksam att det var Patrik följde oss igenom detta och skulle välja honom alls gånger igen.
    Stort tack ännu en gång
    Vänliga hälsningar
    Ulrika Strindemark Läs mer
    2019-12-14 Patrik L svarar Ulrika S
    Stort tack själv Ulrika och tack för ert förtroende genom båda affärerna!

Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-12-11

Bo-anders P skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt villa
    Professionellt bemötande med tydlig kommunikation.
    Mina förväntningar har överträffats speciellt med tanke på det planerade upplägget och marknadskännedomen som gav en försäljning utan att det behövde annonseras ut.
    Mycket positivt intryck och ett stort engagemang där inget lämnas till slumpen utan allt följer ett tydligt upplägg. Läs mer
    2019-12-17 Jenny B svarar Bo-anders P
    Tack så mycket! Ja, produkten Läge+ är en jättebra produkt där man kan göra en förberedande försäljning och påbörja marknadsföringen "lite diskret" på svenskfast.se, innan man som säljare - av olika anledningar - är helt redo för försäljningen, och ibland hittar man ju sin köpare redan här:-)!
  • 2019-11-30

Emil J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte en lägenhet i Trelleborg, Hedvägen med hjälp av Carolin Svensson som mäklare.

Carolin var en otroligt bra mäklare som både var väldigt professionell och gjorde att hela köpet kändes väldigt tryggt.

Rekommenderar henne starkt.

10/10 Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Emil J
    Tusen tack för dina fina ord Emil! Hoppas du kommer trivas kanon i Trelleborg. :) Vh, Carolin
  • 2019-11-23

Joakim P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Lugn och kunnig man som man kan lita på Läs mer
  • 2019-11-21

Johan H skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Köpt bostad, 1 plans-villa
    Mäklaren Patrik Lindén har uppvisat ett proffesionellt sätt och ödmjukhet i kommunikationen, från början till slut. Läs mer
    2019-11-21 Patrik L svarar Johan H
    Tack Johan för en trevlig affär och lycka till med ert nya hus!

//Patrik
  • 2019-11-18

Nils Åke O skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra presenterat hur SvenskFast jobbar för att sälja vårt hus. Allt löpte på pecis som hon förklarade, fast lite snabbare. Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Nils Åke O
    Tack så mycket för er Reco, den värmer att läsa. :) Vh, Carolin
  • 2019-11-14

Sara N skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt en bostadsrätt en 2 rums lägenhet i Trelleborg.
    Mäklaren har skött det utmärkt.och varit tydlig i vad som skulle göras. Har känts tryggt och gjort affär med henne Läs mer
    2019-11-21 Carolin S svarar Sara N
    Tusen tack för din reco Sara. Var trevligt att få hjälpa er med försäljningen! VH, Carolin
  • 2019-11-06

Katarina J skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min fastighet i Trelleborg och min mäklare är Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförvaltning.

Känner mig så lugn och trygg med att ha haft henne som mäklare. Kände stort förtroende för henne redan vid första träffen. Hon är lugn och sansad och saklig. När jag var stressad inför fotografering och sensre visning var hon en fantastisk klippa. Hon rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-14 Carolin S svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tusen tack för dina fina ord, de värme väldigt mycket! Vh, Carolin
  • 2019-10-24

Kristina W skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik på Svensk Fadtighetsförmedling har allt man kan önska sig av en mäklare - stark på kommunikation, snabb, noggrann och mycket trevlig att jobba med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-21 Patrik L svarar Kristina W
    Stort tack själv Kristina och tack för ert förtroende!

//Patrik
    Patrik L gillar detta

Magnus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Cathlin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren vi fick hjälp utav var väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2019-09-08

Kylle Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är helnöjda med all hjälp vi fått från er. Blivit mycket trevligt bemötta hela tiden och kan med varm hand rekommendera er till alla dom ska köpa eller sälja sin fastighet. Hälsningar Kylle och Kenneth Saurow Läs mer
  • 2019-08-30

Ingrid F skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik sålde min hus på rekordtid. Mycket trevlig o hjälpsam och jag rekommenderar honom verkligen. Lätt att nå och hjälpte till med alla frågor. Läs mer
    2019-08-30 Patrik L svarar Ingrid F
    Stort tack Ingrid för en trevlig affär! Med vänlig hälsning, Patrik
  • 2019-07-31

Vincent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ikke påläst, dök inte upp på privatvisningen, blev bara vi och säljarna på plats, och visade ingen service känsla eller entusiasm överhuvudtaget. Läs mer
  • 2019-07-16

Arne Lennart S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket trevligt och professionellt bemötande med kontinuerlig återkoppling under hela resans gång. Jag upplevde att Patrik hade god kännedom om den lokala marknaden och kunde ge goda råd och bra tips vi oklarheter eller tveksamheter som kan uppstå vid bostadsförsäljning. Bedömningar och värdering visade sig vara mitt i prick. Läs mer
  • 2019-06-26

Muhammed I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag Har köpt ett hus i Ekevägen 23 Trelleborg.vi var välbemötta ,jag fick svar på alla frågor som jag hade,mäklare har levt upp till våra förväntningar bland annat att vi fick förhandsvissning ,och vi var ensamma där och kunde skriva kontraktet under samma dag ,allt gick väldigt snabbt och smidigt den där dagen som var en riktig ledande dag i vårt liv,vi är super nöjda.mvh Läs mer
  • Jörn P

2019-06-03

Jörn P skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är mycket ödmjuk och lätt att samarbeta med. Vi fick stort förtroende för honom Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Jörn P
    Tack för fina ord och en trevlig affär! Patrik
  • 2019-06-02

Jesper H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Hon va väldigt trevlig. Höll bra kommunikation med både mig och säljaren genom hela process. Va på hugget att hitta bra lösningar och kompromisser där de behövdes. Samt arbeta med hast för att affären skulle bli avklarad så snabbt som möjligt när slutgiltigt pris fattats. Läs mer
  • 2019-05-15

Lisa S skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är en proffsig, pålitlig och kunnig mäklare. Vi är verkligen nöjda med hans arbete kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2019-06-04 Patrik L svarar Lisa S
    Stort tack Lisa och Anders för förtroendet! Patrik
  • Jan Rune O

2019-05-07

Jan Rune O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt min brors lägenhet. Hoppades att det skulle gå snabbt att sälja den. Detta gick snabbt, tack vare Jenny. Tack snälla, du är super duktig, Vi trodde att det skulle ta lång tid innan det blev klart. Men vi hade en snabb och duktig mäklare. Tack än en gång. ❤️ ❤️ Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jan Rune O
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina orden. Ta hand om er och ha en skön sommar:-)!
    Vänligen
    Jenny Borgström
  • 2019-05-05

Mats Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    engagerad och mycket omtänksam Läs mer
    2019-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Mats Ö
    Tack för omdömet! Nu har ni ett fint ”Sverige-hus”:-)
    Vänligen Jenny Borgström
  • 2019-05-04

Jakob D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb, vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jakob D
    Tack så mycket Jakob, det värmer att läsa! Vänligen Carolin och Christian