Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg 2

• Max W
    2022-09-12 Verifierad kund
    Verkligen snäll og professionell…. Let at prate med bedste service… jeg er mycket nöjd….. kan värmt anbefalles ….
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Westin en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-09-07 Verifierad kund
    Petra är proffsig, lyhörd, alltid tillgänglig, ödmjuk och väldigt trevlig.
    Vi träffade 4 st olika mäklare i vårt hus innan vi valde Petra, hon var den som vi fick mest förtroende för och hennes koncept tilltalade oss (hon var även den enda som ringde upp efter mötet och frågade vad vi tyckte om hennes offert). Bra på att sälja in sig själv och då även bra på att sälja vårt hus tänkte vi.
    Eftersom vi själv letar nytt hus har vi varit på många visningar och träffat många olika mäklare. Petra är den som ger absolut bäst intryck.
    Tusen tusen tack, Lottie! Så fint omdöme! Jag är rörd och otroligt tacksam för era omdöme!
    Det är sådana kunder som ni som gör att jobbet är såååå kul och givande! Hårt arbete lönar sig och jag vill ju gärna bli rekommenderad. 🤗
    Nu hoppas jag att ni snart också skriver på ett kontrakt ✊🏼
    Ha en fin kväll, vi hörs snart!
    Petra Westin
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Westin en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jag tycker att Petra var väldigt professionell och trevlig.
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Det värmer i hjärtat.
    Ha det så gott, så hörs vi.

Med vänlig hälsning,
    Petra
    2022-09-07 Verifierad kund
    Petra har ett väldigt trevligt bemötande och kunde förklara på ett bra sett hur hela försäljningsprocessen skulle gå till och vilka åtagande som vi resp. hon hade.
    Väldigt kunnig och alltid tillgänglig, de få frågor som inte kunde besvaras direkt fick vi återkoppling på snabbt.
    Lyhörd för våra synpunkter och idéer.

Vi valde mellan 3 olika mäklare och är väldigt glada över att vi fastnade för Petra.
    Tack snälla för ditt/ert fina omdöme! Det värmde i hjärtat!
    Jag älskar mitt jobb för att mina kunder ger mig energi 👍🏼
    Jag hoppas ni kan rekommendera mig vidare.
    Ha en fin kväll!
    Petra
    Petra Westin
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-08-27 Verifierad kund
    En trevlig och erfaren mäklare som står orubbad när marknaden rasar.
  • Molly K
    2022-08-02 Verifierad kund
    Hugo gjorde allt för att få lägenheten såld, ansträngde sig med kontakt mellan mig och potentiella köpare och var snabb till att fixa nya visningar vid behov. Bra bemötande och mycket bra mäklare överlag. Toppen.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Lugn och sympatisk mäklare! Ingav förtroende.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Hallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-07-27 Verifierad kund
    Hugo är en mycket bra mäklare.
    Trygg och säker i sitt arbete.
    Vänlig och tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hugo Hallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-07-27 Verifierad kund
    Min upplevelse av Hugo Hallenberg var enbart positiv. Han var lugn och inte påträngande, vilket jag uppskattar. Vi fick titta runt i lägenheten i lugn och ro. Hugo höll sig i bakgrunden hela tiden och svarade på våra frågor efterhand. Sen när min bank inte hade tid att ha möte med mig på flera dagar så använde Hugo sig av sina kontakter och fixade ett ok med banken under dagen! Det var fin service!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hugo är en professionell mäklare som bemöter sina kunder på ett lugn och tryggt vis. Återkopplade hela tiden om vad som hände och gjorde sitt yttersta för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt.
    Fotona och deras designers gjorde ett professionellt arbete med lägenheten som väckte nyfikenhet om att vilja veta mer.
    Allt var toppen. Tack.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket bra på alla tre punkterna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jenny has been very nice and supportive with us from the beginning. She has helped us a lot during all the process and was very patient helping us translate all the paperwork. She explained clearly all the contract claused and answered to all our questions. We definitely recommend her! :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mäklaren var jättetrevlig. Vi fick ett väldigt gott intryck direkt. Han var lagom ”på” under visningen och hade bra koll på objektet och kunde svara på nästan alla frågor annars tog han reda på det. När vi skrev på pappren var han tydlig och förklarade allt bra.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Ola är trevlig, saklig och tydlig.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hugo är en väldigt lugn och stabil mäklare som uttrycker säkerhet när han utför sitt arbete.

Han lyssnar och tar till sig ens önskemål så att affären blir så smidig och trevlig som löjligt för båda parter.

Väldigt hårt arbetande man som ständigt var närvarande när man hade frågor eller funderingar kring saker o ting. Rekommenderar starkt Hugo! Man får den där bra magkänslan när man lyssnar på han och det kommer gå riktigt bra för både han och eran försäljning!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-05-05 Verifierad kund
    Fantastiskt duktig mäklare med stor erfarenhet. Fick stort förtroende för Jenny redan vid första mötet hemma på Signersväg. Gav relevant info o vägledning vid genomgång av huset. Deltog vid fotografering. Tillgänglig och svarade på frågor på telefon. Höll oss uppdaterade från början till slut!
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-04-26 Verifierad kund
    Carolin är väldigt vänlig och hjälpsam, även på helgerna!
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Carolin utstrålar ett lugn och en ödmjukhet vilket gör att jag som kund känner mig trygg.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Carolin var den första av flera mäklare jag träffade och efter att ha tänkt lite så blev det henne jag valde.Lugn ,trevlig och saklig,man får förtroende för henne.
    Kan absolut rekommendera Carolin Svensson 🤗
    2022-04-03 Verifierad kund
    Ola är lugn, saklig och mkt trevlig. Vi kände oss väldigt trygga och bra informerade under hela försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-03-12 Verifierad kund
    Carolin är mycket kunnig och skötte sitt uppdrag till full belåtenhet.
    • Högalid
    2022-03-10 Verifierad kund
    Fick genast bra kontakt med Hugo och det blev en snabb
    försäljning av bostadsrätten.Vi rekommenderar gärna Hugo på
    Svensk Fastighetsförmedling i Trelleborg.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt tillgänglig och strukturerad genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Annika E
    2022-03-04 Verifierad kund
    Upplevde det som att Hugo lyssnade till mina önskemål om vad som var viktigt för mig. Ville ha ärlighet samt kunna känna tillit vilket jag kände jag fick. Att kunna lämna över så pass stora o viktiga beslut i någon annans händer, det kräver tillit och jag tycker att Hugo har varit tydlig samt ärlig i min försäljning av min bostadsrätt.
    Han är professionell, visar intresse till objektet och är förstående till kundens situation.
    Kan bara varmt rekommenderas
  • köpte sin stuga med hjälp av Hugo Hallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Beddingestrand
    2022-03-02 Verifierad kund
    Hejsan,

Vi ger Hugo betyget "utmärkt".

I samband med vårt köp fick vi väldigt god service av Hugo
    och vi upplever honom som seriös och vi skulle varmt
    rekommendera honom som mäklare vid ev framtida husförsäljningar.

Anneli Lindén
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mycket kunnig och ett trevligt sätt mot oss
  • sålde sitt hus med hjälp av Hugo Hallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-02-18 Verifierad kund
    Ung oerfaren mäklare med dåligt driv, är osäker och lite spydig attityd.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Carolin var väldigt tillmötesgående och trevlig på ett bra sätt. Carolin var lätt att samarbeta och ingav ett stort förtroende, hon var jordnära och förde en bra dialog och kommunikation. Kan verkligen rekommendera Carolin till flera uppdrag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Centralt
    2022-02-15 Verifierad kund
    Med Carolins lugn och expertis inom bodstadsmarkanden så kände jag mig lugn och säker igenom hela processen. Rekommenderar henne alla dagar i veckan!
    Hjälpsam och trevlig. Allt mycket bra 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Hugo Hallenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2022-02-11 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam.
    2022-02-11 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Hugo. förstående, tålmodig, trevlig och lyhörd.
    I och med detta är vårt första bostadsköp så hade vi inte höga förväntningar. Men Hugo höjde förväntningarna rejält!🙂

Sammanfattningsvis var detta en positiv upplevelse.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Supernöjd med Olas engagemang och tålamod med försäljningen.
    • Granlunda
    2022-02-03 Verifierad kund
    Hon har utfört arbetet på ett utmärkt sätt. Väldigt artig och vet vad hon ska säga. Bra bemötande vid visningen.

Hon har hjälpt oss med affären på Solsidan 7A bra!

När vi ska sälja i framtiden tar vi troligtvis kontakt med henne igen:)

Vi rekommenderar gärna henne för andra!
    • Granlunda
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevligt möte med Carolin som informerade om upplägget. Carolin skrev väldigt trevligt om lägenheten i annonsen.
    Budgivningen gick väldigt bra så sammantaget är vi väldigt nöjda. Carolin överträffade våra förväntningar.
    • Centralt
    2022-02-01 Verifierad kund
    Carolin Svensson är en trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare.
    2022-01-27 Verifierad kund
    Tyckte allt funka super frondera vi kom in i huset på visningen tills vi skrev papper!
    2022-01-26 Verifierad kund
    Ola är sympatisk, lyhörd och ärlig i alla avseenden. Han fick oss att känna trygghet i en ovanlig situation utan att vara påstridig. Känslan han ger vid möte och bemötande är 💯%.
    Tillgänglig och återkommande i alla frågor vi haft och har. Glad och nära till skratt!
    Vi är supernöjda på alla plan och kan varmt rekommendera honom.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Ola är sympatisk, lyhörd och ärlig i alla avseenden.
    Han fick oss att känna trygghet i en ovanlig situation utan att vara påstridig.
    Känslan han ger vid möte och bemötande är 100 procent!
    Tillgänglig och återkommande i alla frågor vi haft och har.
    Glad och nära till skratt
    Vi är supernöjda på alla plan och kan varmt rekommendera honom!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Jenny har visat ett professionellt agerande på alla sätt
    - Bemötande
    - Kompetensmässigt
    - Handlingskraft
    - Lyhörd
    - iderik
    - Tillgänglig
    Jenny är en mäklare som vi verkligen kan rekommendera, och vill tacka för ett gott samarbete.
    Tack själva för fint samarbete och tusen tack för den fina rekommendationen. Jag lovar att göra allt jag kan för att rättfärdiga den till kommande kunder:-). Jenny Borgström
    2022-01-21 Verifierad kund
    Från första stund fick jag ett väldigt bra intryck av Jenny Borgström. Vid vårat första möte tog hon sig tid att gå igenom hela säljprocessen på ett informativt, ärligt och kunnigt sätt. Hon har visat att hon har stor kunskap och erfarenhet inom området.
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Jenny vid en bostadsförsäljning
    Tack så väldigt mycket, Anna, för de fina orden och den fina rekommendationen! Och stort TACK för förtroendet att sälja din fars underbart vackra hus! Jenny Borgström
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jenny var mycket tydlig och informativ. Var noga med att informera oss om renoveringar som var nödvändiga samt besiktningsprotokoll.
    Tack så mycket Hanne för rekommendationen! Att köpa sitt första hus är en stor händelse och det blir än mer viktigt att vi som mäklare verkligen tar oss tiden att lära ut vår byggteknikkunskap och förmedlar informationen om huset så att den verkligen går fram till kunderna. Ju mer man vet - desto tryggare känner man sig och desto bättre blir affären - för alla parter. Önskar er varmt Lycka Till med ert nya fantastiska hus! Jenny Borgström
    2022-01-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som gjorde sitt jobb.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Bra bemött, om man har funderingar så får man bra svar tillbaka.
    • Klagstorp
    2021-12-17 Verifierad kund
    Vi hade andra förutsättningar för att kunna köpa, dessa såg mäklaren och hjälpte oss iallafall. Vi hoppas allt går bra hela vägen.
    • Klagstorp
    2021-12-17 Verifierad kund
    Toppen kille ..
    Lätt att prata med och lösningsorienterad
    • Kungahusen
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemött ! Proffsigt!
    Tack så mycket Besnik! :) VH, Carolin Carolin Svensson
    2021-12-14 Verifierad kund
    Bra kille som förklarar så man förstår
  • Dina B
    2021-12-01 Verifierad kund
    Carolin var absolut guldvärd! Lugn, metodisk och som säljare kunde jag släppa allt i hennes händer utan att oroa mig! Hon var en trygg punkt i min första bostadsförsäljning och hade jag gjort om allt igen, så hade jag valt henne igen.
    Tack så mycket Dina, det värmer massor att läsa! Vh, Carolin Carolin Svensson
    2021-11-29 Verifierad kund
    Är så glad att vi kunde köpa boende via Carolin! Så proffsig, duktig, omtänksam, förstående! Förklarar gärna både 1 och 10 gånger för oss som förstagångsköpare vilket uppskattas så mycket!
    Tack Caroline! Väldigt roligt att även få hjälpa er hitta ert nya boende. :) Vh, Carolin Carolin Svensson