Jenny Borgström

Jenny Borgström

Jenny Borgström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Jenny Borgström har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Jenny Borgström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Borgström har haft 10 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla möten med olika människor och att få vara en del av när de gör en av sitt livs största affärer - det är häftigt!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Oj, det finns så många olika händelser och människor som fastnat i hjärtat genom åren, men ett fint minne hände för ca 15 år sedan. En svårt sjuk dam skulle sälja sin lägenhet då hon inte klarade av att bo där längre, och hon var så uppgiven och orolig för att den dels inte skulle bli såld, och dels hur hon skulle klara av att sköta om allting med försäljningen och alla papper som skulle skrivas under mm. Men vi hittade en jättebra köpare till lägenheten och när det var dags att skriva under papper så körde jag upp till damen och satt i lugn och ro i hennes hemmiljö och gick igenom allting med henne - hon behövde aldrig lämna lägenheten utan vid alla tillfällen kom jag hem till henne med handlingarna. Efter försäljningen kom en väldigt fin och rörande text från henne under "Dagens ros", dedikerad till mig, i lokaltidningen. Damen avled av sin sjukdom strax efter men jag kommer aldrig att glömma henne - fina Ann-Christin.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ritade själv vårt nuvarande hus, och för att utnyttja tomten maximalt så mätte jag ut 4,5 m från tre av tomtsidorna och ritade huset efter det. Det blev då ett kvadratiskt hus, vilket är ganska ovanligt här i södra Sverige i alla fall. Ett jättestort jobb med massvis av ändringar innan ritningen var klar, och huset kunde börja byggas.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 51 Läs vad Jenny Borgström

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Vellinge
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jenny has been very nice and supportive with us from the beginning. She has helped us a lot during all the process and was very patient helping us translate all the paperwork. She explained clearly all the contract claused and answered to all our questions. We definitely recommend her! :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Smygehamn
    2022-05-05 Verifierad kund
    Fantastiskt duktig mäklare med stor erfarenhet. Fick stort förtroende för Jenny redan vid första mötet hemma på Signersväg. Gav relevant info o vägledning vid genomgång av huset. Deltog vid fotografering. Tillgänglig och svarade på frågor på telefon. Höll oss uppdaterade från början till slut!
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt tillgänglig och strukturerad genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Jenny har visat ett professionellt agerande på alla sätt
    - Bemötande
    - Kompetensmässigt
    - Handlingskraft
    - Lyhörd
    - iderik
    - Tillgänglig
    Jenny är en mäklare som vi verkligen kan rekommendera, och vill tacka för ett gott samarbete.
    Tack själva för fint samarbete och tusen tack för den fina rekommendationen. Jag lovar att göra allt jag kan för att rättfärdiga den till kommande kunder:-). Jenny Borgström
    2022-01-21 Verifierad kund
    Från första stund fick jag ett väldigt bra intryck av Jenny Borgström. Vid vårat första möte tog hon sig tid att gå igenom hela säljprocessen på ett informativt, ärligt och kunnigt sätt. Hon har visat att hon har stor kunskap och erfarenhet inom området.
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Jenny vid en bostadsförsäljning
    Tack så väldigt mycket, Anna, för de fina orden och den fina rekommendationen! Och stort TACK för förtroendet att sälja din fars underbart vackra hus! Jenny Borgström
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jenny var mycket tydlig och informativ. Var noga med att informera oss om renoveringar som var nödvändiga samt besiktningsprotokoll.
    Tack så mycket Hanne för rekommendationen! Att köpa sitt första hus är en stor händelse och det blir än mer viktigt att vi som mäklare verkligen tar oss tiden att lära ut vår byggteknikkunskap och förmedlar informationen om huset så att den verkligen går fram till kunderna. Ju mer man vet - desto tryggare känner man sig och desto bättre blir affären - för alla parter. Önskar er varmt Lycka Till med ert nya fantastiska hus! Jenny Borgström
    2021-11-23 Verifierad kund
    Kanonbra bemötande av Jenny. Allt gick snabbt, smidigt och enkelt utan några konstigheter. Jenny är trevlig, kompetent och erfaren av yrket vilket är en stor trygghet.
    Tack för rekommendationen och de fina orden! Mycket viktigt att känna trygghet! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad - och välkommen tillbaka till Trelleborg:-). Jenny Borgström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-10-18 Verifierad kund
    Min försäljning gick jättebra och Jenny skötte allt perfekt, jag är nöjd med allting
    Tack så mycket för de fina orden, Anders! "Nöjd med allting" - precis så ska det vara:-)! Tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Jenny Borgström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-10-14 Verifierad kund
    Jättebra service och Jenny är en professionell mäklare som tar sig an uppgifter med bravur.
    Tack snälla för din rekommendation! Mycket trevlig lägenhet du köpt, så är övertygad att du kommer att trivas där:-)! Jenny Borgström
    2021-09-18 Verifierad kund
    Mäklaren uppfyllde alla kraven som jag hade . Hon var bemötande på ett positivt sätt, hade förklaring på alla mina frågor samt var kunnig inom sitt yrke. Men lättare ord uppfyllde mäklaren alla mina förväntningar.
    Tack så mycket för de fina orden och rekommendationen. Sååå viktigt att man känner sig trygg när man gör en så stor affär - och att inga frågor förblir obesvarade. Önskar dig varmt Lycka Till med din första egna villa:-)! Jenny Borgström