Jenny Borgström

Jenny Borgström

4.9 i betyg av 35 omdömen

Jenny Borgström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

och har varit registrerad mäklare sedan 1998. Jenny Borgström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 35 omdömen sedan 2017-04-29. Jenny Borgström har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla möten med olika människor och att få vara en del av när de gör en av sitt livs största affärer - det är häftigt!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Oj, det finns så många olika händelser och människor som fastnat i hjärtat genom åren, men ett fint minne hände för ca 15 år sedan. En svårt sjuk dam skulle sälja sin lägenhet då hon inte klarade av att bo där längre, och hon var så uppgiven och orolig för att den dels inte skulle bli såld, och dels hur hon skulle klara av att sköta om allting med försäljningen och alla papper som skulle skrivas under mm. Men vi hittade en jättebra köpare till lägenheten och när det var dags att skriva under papper så körde jag upp till damen och satt i lugn och ro i hennes hemmiljö och gick igenom allting med henne - hon behövde aldrig lämna lägenheten utan vid alla tillfällen kom jag hem till henne med handlingarna. Efter försäljningen kom en väldigt fin och rörande text från henne under "Dagens ros", dedikerad till mig, i lokaltidningen. Damen avled av sin sjukdom strax efter men jag kommer aldrig att glömma henne - fina Ann-Christin.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ritade själv vårt nuvarande hus, och för att utnyttja tomten maximalt så mätte jag ut 4,5 m från tre av tomtsidorna och ritade huset efter det. Det blev då ett kvadratiskt hus, vilket är ganska ovanligt här i södra Sverige i alla fall. Ett jättestort jobb med massvis av ändringar innan ritningen var klar, och huset kunde börja byggas.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 35 Läs vad Jenny Borgström

• Vi har med Jennys hjälp sålt vårt hus och måste säga att trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter. Vi hade stora förväntningar inför försäljningen av vårt hus men allt gick mycket bättre än förväntat. Tack Jenny för en proffsig bostadsaffär.
    Christer N
    Christer N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-10-15
    • 130.0 m²
    2020-10-15
  • Jenny var väldig bra på att förklara hela processen kring försäljningen av vår villa. Hon tar sig tid att lyssna både på oss som säljare och köparna. Hennes bedömning av villans värde och slutpris var väldigt exakt. Hon känns väldigt proffsig som mäklare, och är en person som jag gärna gör bostadsaffärer med igen.
    Jimmy N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-10-08
    • 139.0 m²
    2020-10-08
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Självklart gör jag gärna fler bostadsaffärer med er i framtiden - nästa gång kanske ni är köparpart:-).

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning.
    Tobias J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-09-13
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord.

Visa svar
  • Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita.
    Frida H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-09-13
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge.

Visa svar
  • Väldig snäll och professionell mäklare som hjälpte mig förstå hur det går till när man ska köpa ett hus.
    Lidia S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-09-13
    Tack så mycket Lidia. Det är precis det vi mäklare är till för - att lära ut hur och vad man ska tänka på när man gör en av sitt livs största affär. Lycka till i din nya bostad!

Visa svar
  • Hej, jag har sålt en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett respektfull och trevligt sätt. Jenny levde upp till förväntningarna + lite till. Väldigt duktig?? Upplevelsen var lite seg pga covid-19 men allt gick väldigt bra och vi hade den kontakt som behövdes. Fantastiskt!!
    Cele C sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-06-18
    • 70.0 m²
    • Granlunda
    2020-06-18
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Är så glad för unga människor som ställer många frågor och verkligen VILL lära sig nya saker om boende, byggteknik och ekonomi. Underbart! Önskar er båda varmt lycka till med er nya bostad.

Visa svar
  • Jenny borgström hjälpte mig att sälja min lägenhet, tyckte hon skötte allt proffsigt och hade svar direkt på alla frågor man hade!
    Tim L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-06-01
    • 81.0 m²
    • Högalid
    2020-06-01
    En affär ska vara trygg både för köpare och säljare - och det är alltid bra att ställa frågor - för ju mer man vet desto tryggare känner man sig! Tusen tack för förtroendet att sälja din lägenhet och varmt lycka till med kommande bostad!

Visa svar
  • Vi har köpt en lägenhet. Vi blev väldigt bra bemötta av jenny. Hon var en ödmjuk säljare med många bra rekommendationer. Vi hade inga förväntningar på säljaren mer än att hitta en lägenhet vilket vi gjorde. Sammanfattningsvis är vi välddigt nöjda och rekommenderar gärna jenny vidare.
    Vesna D köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-05-30
    • 81.0 m²
    • Högalid
    2020-05-30
    Tusen tack för fina ord! Ni kommer säkert att trivas bra i er nya bostad.

Visa svar
  • Mycket proffesionell och kunnig, rekommenderas varmt.
    Barbro F sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-05-29
    • 84.5 m²
    • Väster
    2020-05-29
    Tusen tack för rekommendationen! Med 25 års erfarenhet känns det bra att kunna leverera ut/lära ut så mycket som möjligt till kunder - ju mer man vet om något ju tryggare känner man sig!

Visa svar
  • Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt. Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker. Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna.
    Jonatan L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-05-14
    • 82.5 m²
    • Lillevång
    2020-05-14
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där!

Senaste försäljningarna

Stavstensvägen