Jenny Borgström

Jenny Borgström

Jenny Borgström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Jenny Borgström har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Jenny Borgström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Borgström har haft 18 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla möten med olika människor och att få vara en del av när de gör en av sitt livs största affärer - det är häftigt!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Oj, det finns så många olika händelser och människor som fastnat i hjärtat genom åren, men ett fint minne hände för ca 15 år sedan. En svårt sjuk dam skulle sälja sin lägenhet då hon inte klarade av att bo där längre, och hon var så uppgiven och orolig för att den dels inte skulle bli såld, och dels hur hon skulle klara av att sköta om allting med försäljningen och alla papper som skulle skrivas under mm. Men vi hittade en jättebra köpare till lägenheten och när det var dags att skriva under papper så körde jag upp till damen och satt i lugn och ro i hennes hemmiljö och gick igenom allting med henne - hon behövde aldrig lämna lägenheten utan vid alla tillfällen kom jag hem till henne med handlingarna. Efter försäljningen kom en väldigt fin och rörande text från henne under "Dagens ros", dedikerad till mig, i lokaltidningen. Damen avled av sin sjukdom strax efter men jag kommer aldrig att glömma henne - fina Ann-Christin.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ritade själv vårt nuvarande hus, och för att utnyttja tomten maximalt så mätte jag ut 4,5 m från tre av tomtsidorna och ritade huset efter det. Det blev då ett kvadratiskt hus, vilket är ganska ovanligt här i södra Sverige i alla fall. Ett jättestort jobb med massvis av ändringar innan ritningen var klar, och huset kunde börja byggas.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 41 Läs vad Jenny Borgström

• sålde en tomt med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-07-07
    Allting var bra och blev bemötta jättebra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-14
    Hej
    Har blivit vänligt bemött
    Mycket duktig och ordning och reda på alla papper.
    Kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-12
    Efter att ha renoverat ett gammalt parhus från 1910 valde vi att sälja detta. Från vår första kontakt innan vi bestämde oss för att renovera eller inte innan försäljning har Jenny har lämnat goda råd och delat med sig av sin erfarenhet om vad dagens marknad vill ha. Dessa stämde väl överens med vår tanke om att bevara husets karaktär. Försäljningen överträffade våra förväntningar och Jennys målande beskrivning om objektet och med sitt engagemanghar säkerligen bidragit till resultatet. Vi rekommenderar Jenny varmt och kommer garanterat att anlita henne igen om behov uppstår.
    Tusen tack för din fina rekommendation, Ann! Så glad att jag fick förtroendet att sälja detta fina, välrenoverade parhus - ni hade gjort ett fantastiskt jobb med renoveringen - en renovering på helt rätt sätt där många gamla fina detaljer var bevarade. Jag gör gärna fler affärer med dig/er! Tack än en gång! Jenny Borgström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Centralt
    2021-01-22
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött på bästa möjliga sätt. Hade goda förväntningar och mäklaren levde upp till detta till 100 procent.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack för allt ert jobb inför fotograferingen! Det var guld värt för mig när jag sedan skulle styla lägenheten. Jenny Borgström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Centralt
    2021-01-21
    Jenny var trevlig, informationen hon gav tydlig. Hon ingav förtroende och det märks att hon har erfarenhet.
    Varmt TACK för rekommendationen. Ju mer information en kund får - desto tryggare blir han/hon - desto bättre affär - för alla. Tack än en gång! Jenny Borgström
  • Cecilia F
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-01-13
    Jenny Borgström är proffsig, erfaren, ärlig, noggrann, och man får alltid ett trevligt bemötande. Hon tar sig tid och vill att det ska bli en trygg och bra affär för både säljare och köpare.
    Jag har även tidigare både köpt och sålt med hjälp av Jenny och upplever henne mycket kunnig inom bygg och med ett gott öga för homestyling. Jag kan varmt rekommendera Jenny och Svensk Fastighetsförmedling i Trelleborg.

Cecilia Falk
    Köpare av Smultronvägen 9 i Trelleborg
    Tack så mycket för de fina orden. En så stor affär som en bostadsaffär, måste kännas tryggt för såväl köpare som säljare - genom hela affären. Då har vi som mäklare lyckats:-)! Tack än en gång! Jenny Borgström
  • Christer N
    2020-10-15
    Vi har med Jennys hjälp sålt vårt hus och måste säga att trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.
    Vi hade stora förväntningar inför försäljningen av vårt hus men allt gick mycket bättre än förväntat.
    Tack Jenny för en proffsig bostadsaffär.
    Tack så mycket! Att överträffa förväntningarna är det bästa betyget. ATT vi mäklare ska utföra vårt arbete korrekt och enlig lagen - det är ju självklart! Men HUR vi gör det - det är där vi skiljer oss åt! Och jag gillar ju att göra det där "lilla extra" inför och under en försäljning. Tusen tack än en gång för rekommendationen och varmt lycka till med ert nya boende! Jenny Borgström
    2020-10-08
    Jenny var väldig bra på att förklara hela processen kring försäljningen av vår villa. Hon tar sig tid att lyssna både på oss som säljare och köparna. Hennes bedömning av villans värde och slutpris var väldigt exakt. Hon känns väldigt proffsig som mäklare, och är en person som jag gärna gör bostadsaffärer med igen.
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för förtroendet att sälja er villa. Självklart gör jag gärna fler bostadsaffärer med er i framtiden - nästa gång kanske ni är köparpart:-). Jenny Borgström
    2020-09-13
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Jenny Borgström. Hon har bemött mig och min sambo på ett trevligt och professionellt sätt. Jenny Borgström levde mer än väl upp till våra förväntningar på henne som mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabb handläggning.
    Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer mitt mäklarhjärta med så fina och berömmande ord. Jenny Borgström
    2020-09-13
    Vi anlitade Jenny när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Jenny fanns med hela vägen som en trygg klippa. Vilken erfarenhet och kunskap hon har! Vi kände oss så säkra med henne, och hon fick vår lägenhet att se så inbjudande och mysig ut till fotograferingen. Jag kan varmt rekommendera Jenny och om jag nånsin säljer en bostad igen så är det henne jag kommer att anlita.
    Fick gåshud när jag läste din rekommendation Frida. Tack så jättemycket! Det var ett sant nöje att samarbeta med er båda. Önskar er varmt lycka till med ert nästa boende - och självklart hjälper jag till även nästa gång - även om jag hoppas att ni kommer att bo och trivas i ert nya hus länge. Jenny Borgström