Jenny Borgström
Registrerad mäklare sedan 1998-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-29
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla möten med olika människor och att få vara en del av när de gör en av sitt livs största affärer - det är häftigt!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Oj, det finns så många olika händelser och människor som fastnat i hjärtat genom åren, men ett fint minne hände för ca 15 år sedan. En svårt sjuk dam skulle sälja sin lägenhet då hon inte klarade av att bo där längre, och hon var så uppgiven och orolig för att den dels inte skulle bli såld, och dels hur hon skulle klara av att sköta om allting med försäljningen och alla papper som skulle skrivas under mm. Men vi hittade en jättebra köpare till lägenheten och när det var dags att skriva under papper så körde jag upp till damen och satt i lugn och ro i hennes hemmiljö och gick igenom allting med henne - hon behövde aldrig lämna lägenheten utan vid alla tillfällen kom jag hem till henne med handlingarna. Efter försäljningen kom en väldigt fin och rörande text från henne under "Dagens ros", dedikerad till mig, i lokaltidningen. Damen avled av sin sjukdom strax efter men jag kommer aldrig att glömma henne - fina Ann-Christin.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ritade själv vårt nuvarande hus, och för att utnyttja tomten maximalt så mätte jag ut 4,5 m från tre av tomtsidorna och ritade huset efter det. Det blev då ett kvadratiskt hus, vilket är ganska ovanligt här i södra Sverige i alla fall. Ett jättestort jobb med massvis av ändringar innan ritningen var klar, och huset kunde börja byggas. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Jenny Borgström

• Cele C sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-18

Granlunda
    Hej, jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett respektfull och trevligt sätt.
    Jenny levde upp till förväntningarna + lite till. Väldigt duktig??

Upplevelsen var lite seg pga covid-19 men allt gick väldigt bra och vi hade den kontakt som behövdes.

Fantastiskt!! Läs mer
    2020-06-29 Jenny B svarar Cele C
    Tack så mycket för rekommendationen! Och tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Är så glad för unga människor som ställer många frågor och verkligen VILL lära sig nya saker om boende, byggteknik och ekonomi. Underbart! Önskar er båda varmt lycka till med er nya bostad.
  • Tim L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-01

Högalid
    Jenny borgström hjälpte mig att sälja min lägenhet, tyckte hon skötte allt proffsigt och hade svar direkt på alla frågor man hade! Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Tim L
    En affär ska vara trygg både för köpare och säljare - och det är alltid bra att ställa frågor - för ju mer man vet desto tryggare känner man sig! Tusen tack för förtroendet att sälja din lägenhet och varmt lycka till med kommande bostad!
  • Vesna D köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-05-30

Högalid
    Vi har köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt bra bemötta av jenny. Hon var en ödmjuk säljare med många bra rekommendationer.
    Vi hade inga förväntningar på säljaren mer än att hitta en lägenhet vilket vi gjorde.
    Sammanfattningsvis är vi välddigt nöjda och rekommenderar gärna jenny vidare. Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Vesna D
    Tusen tack för fina ord! Ni kommer säkert att trivas bra i er nya bostad.
  • Barbro F sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-05-29

2:a
    Smygehamn
    Mycket proffesionell och kunnig, rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-01 Jenny B svarar Barbro F
    Tusen tack för rekommendationen! Med 25 års erfarenhet känns det bra att kunna leverera ut/lära ut så mycket som möjligt till kunder - ju mer man vet om något ju tryggare känner man sig!
  • Jonatan L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-05-14

Lillevång
    Vi har träffat mäklaren flertalet gånger igenom sökandet efter bostad, och det glädjer oss att just Jenny var mäklaren för den bostaden som vi har köpt.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och hela processen har känts trygg och säker.

Vi har endast positivt att säga & det känns som att allt blev helt rätt med bostaden, mäklaren & kontakten med säljarna. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Jonatan L
    Tack så mycket! Betyder väldigt mycket för mig att ni kände er trygga och säkra genom hela processen - det är precis så en affär ska upplevas! Önskar er varmt Lycka Till med er nya bostad! Är övertygad om att ni kommer att trivas där!
  • Kerry J
    Kerry J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-05-11

Lillevång
    Sålt bostad, utmärkt hon levde verkligen upp till förväntningarna.
    Vi blev mycket bra bemötta, Vi tycker att samarbetet med Jenny
    var jättebra det gick fort och smidigt att få sålt lägenheten. Läs mer
    2020-05-14 Jenny B svarar Kerry J
    Tack så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Och tack så mycket för de fina orden! Har varit ett nöje att samarbeta med er!
  • Bujar R köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-22

Hej,

Vi har köpt en bostad i Trelleborg som kostade 3.250.000 sek. Jenny Borgström från Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg var mäklaren som hade den ute.

En mäklare vi verkligen kan rekomendera. Professionell och snabb på att svara och ge bra service. Så som extra visningar och frågor som man hade. Tycker att hela upplägget var bra från början till slut och att du viste hela tiden vad som hände och vad nästa steg var i proccessen.

Det blev en snabb och effektiv proccess där hon både såg till att säljaren var nöjd och oss som köpare.

Ännu en gång vill jag rekomendera Jenny som absolut är en av top 3 i hela Trelleborg! Läs mer
    2020-04-22 Jenny B svarar Bujar R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ni har upplevt försäljningen precis så som jag önskar och jobbar för: att man ska känna sig trygg och säker genom hela processen - och att inga frågor står obesvarade - det är ju trots allt en av de viktigaste affärerna man gör i sitt liv! Önskar er varmt lycka till i er nya bostad!
  • Annica O sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-21

Smygehamn
    Vi är så otroligt nöjda med Jenny!

Jennys genuina bemötande gör att man som säljare känner så stort förtroende för en livsaffär som det är att köpa ett hus.

Jennys engangemang och noggrannhet gör det extra roligt att samarbeta tillsammans med henne, fixar och donar in i det sista.

Jenny besitter en hög kommunikativ och social kompetens vilket gör att du som säljare känner en stolthet över just ditt val av mäklare!

Starkaste och varmaste från oss!
    Annica & Ulf Läs mer
    2020-04-21 Jenny B svarar Annica O
    Tusen, tusen Tack Annika och Ulf! Så underbara ord som värmer mitt mäklarhjärta. Så roligt att än en gång få göra affär med er.
  • Peter R sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-03-24

Trelleborg
    Hon har bred erfarenhet o är väldigt noga mad allt som rör affären. Läs mer
    2020-04-19 Jenny B svarar Peter R
    Tack så mycket, Peter! Glad att kunna vara till hjälp! Varmt Lycka Till i nya huset!
  • Tony N sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-03-19

2:a
    Trelleborg
    Vi sålde en bostadsrätt på 2 rum och 59,5 m². Vi blev professionellt bemötta. Våra förväntningar var att få en professionell marknadsföring och ett bra pris. Dessa förväntningar levdes upp till över förväntan.
    Sammanfattningsvis så blev vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-24 Jenny B svarar Tony N
    Tack så mycket Tony! Kändes bra att få "sluta säcken" med en affär som började för 17 år sedan, då som ett köp, och nu som en försäljning. Tack!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson