Karl Fredrik Wahn

Karl Fredrik Wahn

Karl Fredrik Wahn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Karl Fredrik Wahn har varit registrerad mäklare sedan 2011-01. Karl Fredrik Wahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Karl Fredrik Wahn har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Karl Fredrik Wahn

Birger P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge

Kort sammanfattat, ett korrekt och proffsigt hantering av hela processen, från första kontakt till avslut. Inte lätt i dessa tider att hålla huvudet kallt och avvakta.

Kiran M
Höllviken

Jättebra service och trevlig personal

Günter A
Köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
TRELLEBORG

Mycket trevlig och alltid tillgänglig under alla möjliga tider och dagar. Toppen kille, väldigt serviceinriktad!

Annika T
Sålde sin bostad med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge

Karl ä Fredrik har gjort ett fantastiskt fint jobb, vi är väldigt nöjda med kontakten och den tydliga kommunikationen. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi hade inte kunna hitta bättre mäklare. Vi rekommenderar Karl Fredrik varmt.

Mats R
Klagstorp

jag blev bra bemött och upplevelsen blev god mvh MR

Dorothée N
Sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Falsterbo

Bra! Fyra syskon var säljare, Karl-Fredrik var mycket diplomatisk. Svarade snabbt. Förklarade hur han och varför han agerade som han gjorde.

Fredrik B
Falsterbo

Vänlig och trevlig som person, professionell som yrkesman. Högsta möjliga betyg för genomförandet av försäljningen från start till avslut.

Elin S
Vellinge

Karl Fredrik var både mycket trevlig och kunnig och hade bra svar på alla frågor vi hade kring bostaden och köpet.

Helga R
Smygehamn

Karl-Fredrik är en mycket kompetent mäklare med ett socialt engagemang, vilket gör att det är mycket lätt och dessutom angenämt att samarbeta med honom. Vi har bara gott att säga om Karl-Fredrik och är efter genomförd affär mycket nöjd med vårt samarbete.

Mats I
Trelleborg

Det var egentligen min bror som hade den största kontakten med mäklaren. Den kontakt jag hade med honom var utmärkt och gjorde ett gott intryck för såväl köpare som säljare