Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp!

Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och ett fantastiskt kulturarv med Brågarps kyrka som byggdes redan på 1100-talet.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig till det perfekta boendet i Staffanstorp. Vi har koll på området, villor, lägenheter eller gårdar. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• Linh T
    Linh T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Daniel var snabb på att svara vid frågor, och kunde han inte svaren direkt återkom han väldigt fort med svar på frågorna. Trevlig och kunnig. Flexibel med tider och visade förstående och förklarade sånt vi inte visste. Väldigt bra! Läs mer
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Snabbt , proffisionelt och trevligt bemötande .
    Inget att anmärka på . Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Supernöjda hela tiden. Återkopplade och ingav förtroende. Kunde marknaden och hur priserna låg. Gav bra tips hur vi kunde förbättra inför försäljningen. Fick det pris som han sa det skulle bli. Stenkoll! Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Hundra procent bra .Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Violet S
    Violet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi är mycket nöjda med Anders Larsson och Svensk Fastighetsförmedling. De ingav stort förtroende och höll oss informerade under hela försäljningen. Vi fick svar på alla våra frågor mm på ett enkelt och tydligt sätt.
    Naturligtvis rekommenderar vi Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Proffsig korrekt saklig mäklare som gjorde det man kan kräva men som jag vet inte blir
    Gjort då marknaden är god och många oseriösa finns i branschen.
    Så jag har bara gott att säga om mäklaren
    //Jonas Läs mer
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Duktig och erfaren mäklare som vet vad han gör. Ordning och reda. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har blivit bra bemött, fått information löpande och var väldigt nöjd Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Positivt , finns inget negativt att säga Läs mer
  • Britt-Marie P
    Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bemötandet vi fick var absolut bästa möjliga och mäklaren levde upp till 100% av vår förväntan.
    Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp skötte allt mycket professionellt och vi har redan berättat för våra vänner hur fantastiska ni är. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket bra bemötande. Bra info under hela processen. Gjorde det enkelt för mig som säljare. Läs mer
  • Jeff B
    Jeff B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har engang købt en bostadsret gennem svensk fastighetsförmedling. Vi handlet med Sonny. :-)

Vi var meget glade for at handle med svensk fastighetsförmedling. Vi er flyttet til Danmark igen, men skulle vi flytte til sverige ville vi handle med Sonny igen.

I får top scorer her fra. :-) Läs mer

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp