Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp!

Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och ett fantastiskt kulturarv med Brågarps kyrka som byggdes redan på 1100-talet.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig till det perfekta boendet i Staffanstorp. Vi har koll på området, villor, lägenheter eller gårdar. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Proffsig korrekt saklig mäklare som gjorde det man kan kräva men som jag vet inte blir
    Gjort då marknaden är god och många oseriösa finns i branschen.
    Så jag har bara gott att säga om mäklaren
    //Jonas
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Duktig och erfaren mäklare som vet vad han gör. Ordning och reda.
  • Christer J
    Christer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har blivit bra bemött, fått information löpande och var väldigt nöjd
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Positivt , finns inget negativt att säga
  • Britt-Marie P
    Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bemötandet vi fick var absolut bästa möjliga och mäklaren levde upp till 100% av vår förväntan.
    Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp skötte allt mycket professionellt och vi har redan berättat för våra vänner hur fantastiska ni är.
  • Anders P
    Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket bra bemötande. Bra info under hela processen. Gjorde det enkelt för mig som säljare.
  • Jeff B
    Jeff B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har engang købt en bostadsret gennem svensk fastighetsförmedling. Vi handlet med Sonny. :-)

Vi var meget glade for at handle med svensk fastighetsförmedling. Vi er flyttet til Danmark igen, men skulle vi flytte til sverige ville vi handle med Sonny igen.

I får top scorer her fra. :-)

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp