Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp!

Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och ett fantastiskt kulturarv med Brågarps kyrka som byggdes redan på 1100-talet.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig till det perfekta boendet i Staffanstorp. Vi har koll på området, villor, lägenheter eller gårdar. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 76 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• 2020-07-27

Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en villa. Föredömligt stöd under hela processen.Lugnt och professionellt hela vägen.Lyssnade in det vi önskade och försökte vägleda på ett klokt sätt.
    Tack!! Läs mer
  • 2020-06-22

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostad, fick et bra bemötande av mäklaren.
    Totalt sen en positiv upplevelse med en mäklare som gör Läs mer
  • 2020-06-11

Lis Ann-charlotte P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande, lugnt och proffsigt.
    Har inte köpt bostadsrätt förut men mäklaren levde mycket väl upp till hur jag tänkte det skulle vara.
    Bra känsla hela vägen! Läs mer
  • 2020-06-06

Ronny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi sålde en villa i Häljarp och köpte en lägenhet i Staffanstorp.
    Både Anders och Daniel var trevliga och kunde Staffanstorp.
    Träffade mäklarna en gång vardera, men det var positiva möten.
    Möts igen när vi slutför affären.

Hälsn. Ronny och Carina Läs mer
  • 2020-06-05

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en bostadsrätt.
    bra bemötande och hela tiden uppföljning på de frågor jag ställde Läs mer
  • 2020-06-03

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostadsrätt, radhus. Mycket trevligt bemötande av mäklare. Är väldigt nöjd med mäklarens arbete vid försäljningen. Känns proffsigt! Läs mer
  • 2020-05-06

Lara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi håller på sälja vårt hus ,0 av samma mäklare ar vi köpt en bostadsrätt, vi blev bemött av mäklare positiv sakligt med alla svar på våra frågor , mvh Lara Läs mer
  • 2020-05-05

Niklas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    såålt en bostad
    bra bemött
    enkla 70.000 för dem att tjäna Läs mer
  • 2020-04-17

Elsie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Har sålt ett hus, samt köpt en bostadsrätt .Har blivit bemött på allra bästa sätt av min mäklare.Jag fick förtroende för honom från första stund.Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp. Läs mer
  • 2020-04-17

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Försäljn av radhus.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren levde mycket bra upp till våra förväntningar.
    Alltid trevliga och till mötes gående. Läs mer
  • 2020-04-08

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Valet av mäklare till vår villa i Staffanstorp var enkelt, känns som Svensk Fastighetsförmedling har bäst och mest kontakter här.
    Mycket proffsigt, kompetent och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte sköts bättre i något avseende.
    De har full kontroll hela vägen och mycket bra uppföljning och håller en informerad och uppdaterad kontinuerligt, har aldrig behövt undra hur något går.
    Så skönt när man med fullt förtroende lämnar över all planering till detta gäng, de har koll så vi inte missar något efter försäljningen med deklaration o annat.
    Finns inget som kunde sköts bättre, de lyssnar och följer ägarens önskningar fullt ut. Mycket nöjda med att vi valde att varudeklarera huset, blir lättare snabb affär när köparen har besiktningsprotokollet o vet direkt vad man lägger bud på.
    Ett gäng med lång erfarenhet och full kontroll på byn. Läs mer
  • Janet S

2020-04-04

Janet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Har sålt ett radhus.Blev bemöt på ett mycket trevligt och bra sett.Har använt deras tjänster tidigare för femton år sedan. sammanfattningsvis kan vi säga att vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-01

Aase S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2020-03-13

Helen D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Fast vi bara köpte pappersarbete av Daniel ullhage, har vi fått väldigt bra bemötande, service och hjälp. Vi är väldigt nöjda och tacksamma. Läs mer
  • 2020-03-05

Gert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har sålt en lägenhet på 18 m2 på Staniastigen i Staffanstorp med hjälp av mäklaren Anders Larsson.

Anders är mycket professionell och trevlig. Han har mycket bra kännedom om området och gav rätt värdering som jag har accepterat och sålt nyligen.

Lägenheten sålde snabbt och jag är mycket nöjd och tacksam för Anders fantastiska insats.

Tusen tack, Anders för allt!

Med vänliga hälsningar,
    Gert Lindström Läs mer
  • 2020-02-13

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Väldigt duktig, kunnig och trevlig mäklare som gör det bästa för både säljare som köpare. Allt har sköts enkelt och smidigt, stort proffs. Rekommenderar starkt Anders till andra som ska sälja Läs mer
  • 2019-11-20

Morgan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har ej köpt något objekt, jag har sålt.... Läs mer
  • 2019-11-18

Tobias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket bra marknadsföring, bra kontakt, alltid tillgänglig, alla förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • 2019-11-13

Dadi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bostadsrätt i Staffanstorp....... Läs mer
  • 2019-10-28

Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en villa i Staffanstorp. Mycket nöjd med hantering samt återkoppling Läs mer
  • 2019-10-27

Khosro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Hej!
    Vi har både köpte och såld vårt hus .
    Med väl bemötande.
    Våra förväntningar gick på verklig utom marknaden hus pris på det tid punkt .
    Mäklaren upp levde med lågt pris gick det, jämfört med första deras förslag pris.
    Vi är inte nöjd pris bedömning.
    Men de har försökt och lyckades sälja tack Läs mer
  • 2019-10-22

Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Väldigt proffsiga mäklare! Mycket bra service och kommunikation! Läs mer
  • 2019-10-22

Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag och min syster har sålt våra föräldrars villa i Staffanstorp, vårt barndomshem. Detta var ett dödsbo. Det är mycket att tänka på när ens förälder har gått bort, många praktiska saker som bouppteckning mm som hänger samman med husförsäljningen. Vår mäklare Anders Larsson har varit ett stort stöd för oss i samband med vår försäljning. Alltid tillmötesgående, lugn, trygg, informativ och påläst. "Inga frågor är för dumma" som Anders ofta säger till oss. Därför gick vår försäljning snabbt och smidigt och vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp!
    Louise Sjöström Läs mer
  • 2019-09-11

Börje P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi är mycket nöjda med det sätt Daniel genomfört försäljningen av vårt hus, som skett i en angenäm och förtroendefull anda varför vi lämnar de bästa rekommendationer.
    Ingrid och Börje Läs mer
  • 2019-09-07

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt villan.Mycket trevligt bemötande Anders Larsson är mycket duktig och har hjälpt mig med alla mina förväntningar. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Stig K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en 3 rums lägenhet.
    Första mötet med mäklaren gav ett trovärdigt och kunnigt intryck.
    Förväntningarna som vi hade inför försäljningen uppfylldes
    till stor belåtenhet.
    Vid skrivandet av köpeavtalet informerade mäklaren de olika paragraferna på ett bra sätt.
    Arvodet för arbetet med försäljningen var också en orsak att vi valde Svensk Fastighetsförvaltning i Staffanstorp. Läs mer
  • 2019-08-22

Bertil Lennart D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostadsrätt på 100kvm
    Mycket bra bemötande, saklig och kunnig och trevligt sätt
    Mäklaren levde upp till förväntningarna till 100%
    Som kund sätter jag stort värde på ärlighet, saklig- och kunnighet samt återkoppling och även den sociala kompetensen. En bra mix av detta tycker jag att denna mäklarfirma visar upp. Läs mer
  • 2019-08-12

Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har sålt ett hus.

Jag blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Med vad som skall göras, hur det kommer att ske, och detta ner på min nivå så att jag förstod, har därmed lärt mig en del på vägen.

Servicen och uppdateringen var mycket större en vad jag hade förväntat mig.

Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp, med Anders , Daniel och Annmari.

Mvh. Leif Svantesson Läs mer
  • 2019-08-12

Gunilla Marianne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt större fastighet utanför Staffanstorp. Otroligt proffsigt bemötande före, under och efter försäljningen.
    Saknade tidigare erfarenhet av försäljning av fastighet, men har fått kompetenta och precisa svar på alla frågor.
    Tyvärr blev priset inte i paritet med vad vi hade tänkt oss, men det är inget mäklaren kan lastas för :-) Läs mer
  • 2019-08-06

Hans-Erik Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålde vår villa genom Anders Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp. En mycket professionell och bra mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hans kontinuerliga information och dialog genom hela affären kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Yngve O

2019-06-26

Yngve O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpare av en villa på Melassvägen i Staffanstorp med Daniel Ollhage som mäklare. En mycket trevlig och saklig visning av huset; ej påträngande. Gav svar på våra frågor baserad på vetande snarare än på tro och förmodanden!

Telefonkontakt under budgivningens slutfas av klart intresse för oss som potentiell köpare. Mycket noggrann, saklig genomgång av köpekontraktet.

Daniel Ollhage ter sig vara den optimale mäklaren sedd ur köparens synvinkel p.g.a. hög kompetens, saklighet, trevligt bemötande och ärlighet. Vid en framtida försäljning av vår fastighet kommer vi mycket gärna att kontakta Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp och Daniel Ollhage för att diskutera ett mäklaruppdrag; då ur en säljares synvinkel.

Yngve Olsson Läs mer
  • 2019-06-18

Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Tack för smidig och proffsig hjälp, tvekar inte att rekommendera er till andra i framtiden! Läs mer
  • 2019-06-04

Tobias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Kompetent, lugn och saklig. Kändes bra från första början och det blev en bra genomförd husaffär också. Läs mer
  • 2019-05-27

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en bostad, helt nöjd med mäklarinsatsen, allt gick snabbt och korrekt, kunde inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-04-09

Linus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har både sålt vår bostadsrätt samt köpt tomt och är super nöjda.

När det var dags förr oss att sälja lägenheten kontaktade vi flera mäklare men fastnade för Ulf då vi fick ett trevligt intryck vid första mötet. Han lyssnade in oss och besvarade alla våra frågor. Vi upplevde att vi kunde föra en öppen dialog där vi kom fram till ett bra upplägg som vi alla var nöjda med.

Vid köp av tomt upplevde vi ett professionellt bemötande till oss där Ulf var flexibel och hjälpte till så att affären blev lyckad och att vi som köpare kunde känna oss trygga och nöjda. Läs mer
  • 2019-04-03

Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Ulf på sv fast har sålt min bostadsrätt
    Jag har bara positiva upplevelser av genomförandet
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-03-28

Bjarni J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi sålde vår villa i Staffanstorp med fantastisk hjälp av Anders Larsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi blev omhändertagna och informerade på ett sådant sätt att vi genast fick stort förtroende för Anders. Anders uppfyllde alla våra förväntningar under hela processen.
    Det är otroligt viktigt att få bra hjälp och stöd vid livets största affär. Vi rekommenderar varmt Anders Larsson som mäklare.
    Bjarni och Ella Staffanstorp Läs mer
  • 2019-01-14

Allan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en fastighet med hus som ej är beboliga. Hjälpt till som god man.
    Bra bemötande. Bra information.
    Mina förväntningar var att jag skulle bli informerad om hur det skulle gå till. Detta gjordes på ett bra sätt.

Jag är nöjd och har under hela tiden informerats var vi står, vilka mål vi har. Läs mer
  • Jeff P

2019-01-12

Jeff P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en lägenhet, 2 rum.
    Ulf ingav ett proffesionelt och kunnigt första intryck. Tydlig plan och tog mina tankar och funderingar i beaktning. Han har varit flexibel och löst uppkomna problem.
    Sammanfattningsvis har jag bara positiva saker att säga om Ulf och Svensk Fastighetsförmedling I Staffanstorp. Läs mer
  • 2019-01-02

Mikael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi hade Daniel Ollhage som mäklare som tyvärr inte levde upp till förväntningarna av vad vi förväntat när vi anlita Svensk Fast. Han var väldigt passiv i sitt agerande och vi var tvungna att själva ringa Daniel och försöka få till med nya visningar då han inte kom med förslag om detta. Hade hoppats på en hungrigare mäklare som ville sälja vårt objekt nu när bostadsmarknaden inte är lika attraktiv som förut på grund av bankernas nya krav.

Tyvärr rann tiden ut och han lyckades inte få vårt objekt sålt därav det dåliga betyget. Läs mer
  • 2018-11-28

Valter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bostadsrätt.
    Utmärkt.
    Klart godkänt.
    Jättebra bemötande, proffsigt. Läs mer
  • 2018-11-11

Margret O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en lägenhet och sålt en villa i Staffanstorp

Mycket bra

Mäklaren motsvarade mina förväntningar

Allt har fungerat till belåtenhet Läs mer
  • 2018-11-10

Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Professionell, tillmötesgående och hjälpsam i mitt köp av hus som utlandssvensk boende i Singapore. Läs mer
  • 2018-10-31

Optimala enplanshus i skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Ulf gjorde som vanligt en snabb och smidig affär till ett pris vi är nöjda med! Tack Ulf Läs mer
  • 2018-10-29

Admir J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har sålt ett kedjehus via Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp. Bemötande var proffsigt och allting gick smidigt från vårt allra första möte fram till försäljning av bostaden. Läs mer
  • 2018-10-24

Erik I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt enplanshus bra renoverat i de flesta rummen samt nya fönster och plåtarbeten. våtenheterna bör ses över. liksom f.d. garage.
    Kommer att sälja 1 och 1 halvplanshus med källare och stor gillesstuga på Gullvik i Malmö. 8 rum och kök.

Mycket seriöst bemötande av mäklaren neutral och noggrann i genomgång av köpeavtal.

Rekommenderas till andra kunder. Läs mer
  • 2018-10-24

Jimmy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpte ett hus där Anders var mäklare. Förtroendeingivande och tillgänglig. Vi är mycket nöjda med den service vi fått! Läs mer
  • Sofia J

2018-10-23

Sofia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Anders Larsson sålde min bostadsrätt. Anders är kunnig och professionell med en personlig touch! Är tillgänglig och pålitlig. Rekommenderas till fullo! Läs mer
  • 2018-10-20

Florent F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Ordning och reda i denna rådgivare! Läs mer
  • 2018-10-01

Ola G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Gäller: Försäljning av 70-talsvilla.
    Lugn och sansad genom hela proceduren. Inga försäljarlöften, utan ärlig och konkret i varje detalj.
    Full koll på helheten och en bra diskussionspartner både vad gällde hus och marknaden generellt, men även de juridiska områden som rör en husförsäljning.
    Väldigt lättillgänglig och enkel att ha att göra med.
    Vi är mycket nöjda med Anders Larsson från Svensk Fastighetsförmedling som mäklare vid vår försäljning! Läs mer

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp