Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp!

Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och ett fantastiskt kulturarv med Brågarps kyrka som byggdes redan på 1100-talet.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig till det perfekta boendet i Staffanstorp. Vi har koll på området, villor, lägenheter eller gårdar. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• 2020-11-17

Ann-kristin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt villa och köpt radhus.
    Kan varmt rekommendera mäklarna.
    Kunniga och trevliga. Läs mer
  • 2020-10-15

Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt villa på det smidigaste sätt man kan önska bemötandet var perfekt Läs mer
  • 2020-10-15

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpte hus av Daniel. Mycket bra bemötande och agerande hela vägen, från första kontakt till avslut. 5/5! Läs mer
  • 2020-09-20

Börje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vår 1½ plansvilla Vi blev bemötta på allra bästa sätt. Mäklaren levde verkgenup p till våra förväntningar och vi fick det pris, som vi hade hoppats på,l Läs mer
  • 2020-09-17

Luljeta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag och min man köpte hus i Staffanstorp och hade redan innan visning många frågor och funderingar och frpgor som den fantastiska mäklaren Anders aldrig tröttnade att svara på. Med gott och positivt bemötande svarade han på alla våra 1000 frågor utan att ge oss en känsla av att vi på något sätt var till besvär. Vi fick snabb återkoppling när vi skickade mail eller lämnade röstmeddelande vilket kändes skönt. Efter visning fortsatte mäklaren hålla samma kvalité i bemötande.

När vi som köpare träffar säljare och mäklare lyckas Anders skapa en avslappnad stämning kombinerat med hög kvalité av professionell genomgång av köpesavtal där inga frågor lämnades obesvarade. Läs mer
  • 2020-09-10

Marcus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi fick snabba, bra svar under hela husköpet, från första kontakt, till visning, till kontraktskrivning. Mycket nöjda med hanteringen. Läs mer
  • Pia K

2020-08-26

Pia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har haft fullt förtroende för Anders Larsson från första dagen, då vi skrev kontrakt på lägenheten på Bovieran i Staffanstorp. Det kändes helt naturligt att anlita honom för att sälja vår villa, en försäljning som förhoppningsvis snart går i lås. Läs mer
  • Gunvi M

2020-08-26

Gunvi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har fått hjälp att sälja vår 1 plans villa
    Vi har blivit väldigt proffsigt bemötta av vår mäklare. Har fått svar på frågor vi haft snabbt och förmedling har gått rikgtigt snabbt
    Jag har ingen mäklare att gemföra med, men mina förväntningar har absolut blivit uppfyllda.
    Trevliga sympatiska och väldigt ödmjuka. har endast lovord att ge. Läs mer
  • 2020-08-15

Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har köpt en lägenhet av mäklaren. Vi tycker att han var bra och tydlig. Han gav ett bra intryck både när vi la vårt bud, och när vi skrev papper. Vi har bokat ett besök av honom för ev försäljning av vårt hus. Läs mer
  • 2020-08-15

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Äganderätt.
    Seriöst bemötande med kunskap och kompetens.
    Otroligt fin marknadsföring och service under säljande period med information kring visningar och potentiella kunder.
    Bästa fastighetsförmedling på orten. Läs mer
  • 2020-08-10

Stig Tommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Villa 50-tal, trevligt och kunnigt bemötande, Daniel och Anders levde upp till våra förväntningar, men affären är inte avslutad ännu de skall göra en egen besiktning, so far so good Läs mer
  • 2020-07-27

Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en villa. Föredömligt stöd under hela processen.Lugnt och professionellt hela vägen.Lyssnade in det vi önskade och försökte vägleda på ett klokt sätt.
    Tack!! Läs mer
  • 2020-06-22

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostad, fick et bra bemötande av mäklaren.
    Totalt sen en positiv upplevelse med en mäklare som gör Läs mer
  • 2020-06-11

Lis Ann-charlotte P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande, lugnt och proffsigt.
    Har inte köpt bostadsrätt förut men mäklaren levde mycket väl upp till hur jag tänkte det skulle vara.
    Bra känsla hela vägen! Läs mer
  • 2020-06-06

Ronny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi sålde en villa i Häljarp och köpte en lägenhet i Staffanstorp.
    Både Anders och Daniel var trevliga och kunde Staffanstorp.
    Träffade mäklarna en gång vardera, men det var positiva möten.
    Möts igen när vi slutför affären.

Hälsn. Ronny och Carina Läs mer
  • 2020-06-05

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en bostadsrätt.
    bra bemötande och hela tiden uppföljning på de frågor jag ställde Läs mer
  • 2020-06-03

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostadsrätt, radhus. Mycket trevligt bemötande av mäklare. Är väldigt nöjd med mäklarens arbete vid försäljningen. Känns proffsigt! Läs mer
  • 2020-05-06

Lara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi håller på sälja vårt hus ,0 av samma mäklare ar vi köpt en bostadsrätt, vi blev bemött av mäklare positiv sakligt med alla svar på våra frågor , mvh Lara Läs mer
  • 2020-05-05

Niklas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    såålt en bostad
    bra bemött
    enkla 70.000 för dem att tjäna Läs mer
  • 2020-04-17

Elsie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Har sålt ett hus, samt köpt en bostadsrätt .Har blivit bemött på allra bästa sätt av min mäklare.Jag fick förtroende för honom från första stund.Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp. Läs mer
  • 2020-04-17

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Försäljn av radhus.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren levde mycket bra upp till våra förväntningar.
    Alltid trevliga och till mötes gående. Läs mer
  • 2020-04-08

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Valet av mäklare till vår villa i Staffanstorp var enkelt, känns som Svensk Fastighetsförmedling har bäst och mest kontakter här.
    Mycket proffsigt, kompetent och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte sköts bättre i något avseende.
    De har full kontroll hela vägen och mycket bra uppföljning och håller en informerad och uppdaterad kontinuerligt, har aldrig behövt undra hur något går.
    Så skönt när man med fullt förtroende lämnar över all planering till detta gäng, de har koll så vi inte missar något efter försäljningen med deklaration o annat.
    Finns inget som kunde sköts bättre, de lyssnar och följer ägarens önskningar fullt ut. Mycket nöjda med att vi valde att varudeklarera huset, blir lättare snabb affär när köparen har besiktningsprotokollet o vet direkt vad man lägger bud på.
    Ett gäng med lång erfarenhet och full kontroll på byn. Läs mer
  • Janet S

2020-04-04

Janet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Har sålt ett radhus.Blev bemöt på ett mycket trevligt och bra sett.Har använt deras tjänster tidigare för femton år sedan. sammanfattningsvis kan vi säga att vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-01

Aase S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2020-03-13

Helen D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Fast vi bara köpte pappersarbete av Daniel ullhage, har vi fått väldigt bra bemötande, service och hjälp. Vi är väldigt nöjda och tacksamma. Läs mer
  • 2020-03-05

Gert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har sålt en lägenhet på 18 m2 på Staniastigen i Staffanstorp med hjälp av mäklaren Anders Larsson.

Anders är mycket professionell och trevlig. Han har mycket bra kännedom om området och gav rätt värdering som jag har accepterat och sålt nyligen.

Lägenheten sålde snabbt och jag är mycket nöjd och tacksam för Anders fantastiska insats.

Tusen tack, Anders för allt!

Med vänliga hälsningar,
    Gert Lindström Läs mer
  • 2020-02-13

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Väldigt duktig, kunnig och trevlig mäklare som gör det bästa för både säljare som köpare. Allt har sköts enkelt och smidigt, stort proffs. Rekommenderar starkt Anders till andra som ska sälja Läs mer
  • 2019-11-20

Morgan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har ej köpt något objekt, jag har sålt.... Läs mer
  • 2019-11-18

Tobias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket bra marknadsföring, bra kontakt, alltid tillgänglig, alla förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • 2019-11-13

Dadi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bostadsrätt i Staffanstorp....... Läs mer
  • 2019-10-28

Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en villa i Staffanstorp. Mycket nöjd med hantering samt återkoppling Läs mer
  • 2019-10-27

Khosro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Hej!
    Vi har både köpte och såld vårt hus .
    Med väl bemötande.
    Våra förväntningar gick på verklig utom marknaden hus pris på det tid punkt .
    Mäklaren upp levde med lågt pris gick det, jämfört med första deras förslag pris.
    Vi är inte nöjd pris bedömning.
    Men de har försökt och lyckades sälja tack Läs mer
  • 2019-10-22

Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Väldigt proffsiga mäklare! Mycket bra service och kommunikation! Läs mer
  • 2019-10-22

Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag och min syster har sålt våra föräldrars villa i Staffanstorp, vårt barndomshem. Detta var ett dödsbo. Det är mycket att tänka på när ens förälder har gått bort, många praktiska saker som bouppteckning mm som hänger samman med husförsäljningen. Vår mäklare Anders Larsson har varit ett stort stöd för oss i samband med vår försäljning. Alltid tillmötesgående, lugn, trygg, informativ och påläst. "Inga frågor är för dumma" som Anders ofta säger till oss. Därför gick vår försäljning snabbt och smidigt och vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp!
    Louise Sjöström Läs mer
  • 2019-09-11

Börje P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi är mycket nöjda med det sätt Daniel genomfört försäljningen av vårt hus, som skett i en angenäm och förtroendefull anda varför vi lämnar de bästa rekommendationer.
    Ingrid och Börje Läs mer
  • 2019-09-07

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt villan.Mycket trevligt bemötande Anders Larsson är mycket duktig och har hjälpt mig med alla mina förväntningar. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Stig K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en 3 rums lägenhet.
    Första mötet med mäklaren gav ett trovärdigt och kunnigt intryck.
    Förväntningarna som vi hade inför försäljningen uppfylldes
    till stor belåtenhet.
    Vid skrivandet av köpeavtalet informerade mäklaren de olika paragraferna på ett bra sätt.
    Arvodet för arbetet med försäljningen var också en orsak att vi valde Svensk Fastighetsförvaltning i Staffanstorp. Läs mer
  • 2019-08-22

Bertil Lennart D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt bostadsrätt på 100kvm
    Mycket bra bemötande, saklig och kunnig och trevligt sätt
    Mäklaren levde upp till förväntningarna till 100%
    Som kund sätter jag stort värde på ärlighet, saklig- och kunnighet samt återkoppling och även den sociala kompetensen. En bra mix av detta tycker jag att denna mäklarfirma visar upp. Läs mer
  • 2019-08-12

Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har sålt ett hus.

Jag blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Med vad som skall göras, hur det kommer att ske, och detta ner på min nivå så att jag förstod, har därmed lärt mig en del på vägen.

Servicen och uppdateringen var mycket större en vad jag hade förväntat mig.

Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp, med Anders , Daniel och Annmari.

Mvh. Leif Svantesson Läs mer
  • 2019-08-12

Gunilla Marianne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt större fastighet utanför Staffanstorp. Otroligt proffsigt bemötande före, under och efter försäljningen.
    Saknade tidigare erfarenhet av försäljning av fastighet, men har fått kompetenta och precisa svar på alla frågor.
    Tyvärr blev priset inte i paritet med vad vi hade tänkt oss, men det är inget mäklaren kan lastas för :-) Läs mer
  • 2019-08-06

Hans-Erik Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålde vår villa genom Anders Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp. En mycket professionell och bra mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hans kontinuerliga information och dialog genom hela affären kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Yngve O

2019-06-26

Yngve O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpare av en villa på Melassvägen i Staffanstorp med Daniel Ollhage som mäklare. En mycket trevlig och saklig visning av huset; ej påträngande. Gav svar på våra frågor baserad på vetande snarare än på tro och förmodanden!

Telefonkontakt under budgivningens slutfas av klart intresse för oss som potentiell köpare. Mycket noggrann, saklig genomgång av köpekontraktet.

Daniel Ollhage ter sig vara den optimale mäklaren sedd ur köparens synvinkel p.g.a. hög kompetens, saklighet, trevligt bemötande och ärlighet. Vid en framtida försäljning av vår fastighet kommer vi mycket gärna att kontakta Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp och Daniel Ollhage för att diskutera ett mäklaruppdrag; då ur en säljares synvinkel.

Yngve Olsson Läs mer
  • 2019-06-18

Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Tack för smidig och proffsig hjälp, tvekar inte att rekommendera er till andra i framtiden! Läs mer
  • 2019-06-04

Tobias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Kompetent, lugn och saklig. Kändes bra från första början och det blev en bra genomförd husaffär också. Läs mer
  • 2019-05-27

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Köpt en bostad, helt nöjd med mäklarinsatsen, allt gick snabbt och korrekt, kunde inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-04-09

Linus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har både sålt vår bostadsrätt samt köpt tomt och är super nöjda.

När det var dags förr oss att sälja lägenheten kontaktade vi flera mäklare men fastnade för Ulf då vi fick ett trevligt intryck vid första mötet. Han lyssnade in oss och besvarade alla våra frågor. Vi upplevde att vi kunde föra en öppen dialog där vi kom fram till ett bra upplägg som vi alla var nöjda med.

Vid köp av tomt upplevde vi ett professionellt bemötande till oss där Ulf var flexibel och hjälpte till så att affären blev lyckad och att vi som köpare kunde känna oss trygga och nöjda. Läs mer
  • 2019-04-03

Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Ulf på sv fast har sålt min bostadsrätt
    Jag har bara positiva upplevelser av genomförandet
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-03-28

Bjarni J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi sålde vår villa i Staffanstorp med fantastisk hjälp av Anders Larsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi blev omhändertagna och informerade på ett sådant sätt att vi genast fick stort förtroende för Anders. Anders uppfyllde alla våra förväntningar under hela processen.
    Det är otroligt viktigt att få bra hjälp och stöd vid livets största affär. Vi rekommenderar varmt Anders Larsson som mäklare.
    Bjarni och Ella Staffanstorp Läs mer
  • 2019-01-14

Allan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en fastighet med hus som ej är beboliga. Hjälpt till som god man.
    Bra bemötande. Bra information.
    Mina förväntningar var att jag skulle bli informerad om hur det skulle gå till. Detta gjordes på ett bra sätt.

Jag är nöjd och har under hela tiden informerats var vi står, vilka mål vi har. Läs mer
  • Jeff P

2019-01-12

Jeff P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en lägenhet, 2 rum.
    Ulf ingav ett proffesionelt och kunnigt första intryck. Tydlig plan och tog mina tankar och funderingar i beaktning. Han har varit flexibel och löst uppkomna problem.
    Sammanfattningsvis har jag bara positiva saker att säga om Ulf och Svensk Fastighetsförmedling I Staffanstorp. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte