Alla kategorier Mäklare Skåne Höör Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Höör

Svensk Fastighetsförmedling Höör

Storgatan 35 B, 243 30 Höör — Visa karta

Med sina 12 naturreservat är närheten till den vackra svenska naturen påtaglig i Höör Kommun. Oavsett var i kommunen du bor är det alltid nära till fiske, bad och härliga promenadstråk och på vintern finns det längdskidåkningsspår, is på sjöarna - perfekt för skridskoåkning och flera pulkabackar.

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad i Höör? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på området och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och var de bästa smultronställena finns. Dessutom har vi full koll på bostadsmarknaden och vet var potentiella köpare finns och vad de letar efter.

Vårt kontor ligger centralt på Storgatan och hit är du alltid välkommen med frågor eller funderingar kring bostad och boende i Höör!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höör

• Sven Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Vi har sålt en enplansvilla i Karlarp. Mäklaren har verkligen gjort ett gott arbete. Efter andra visningen fick vi budgivning och nu har vi skrivet första papperna. Vi är verkligen jättenöjda. Läs mer
  • Georg K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    God, professionel behandling. Vi er yderst tilfredse med Matz Davidssons arbejde. Läs mer
  • Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Snabbt och smidigt.Trevlig och säker, inga konstigheter. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jörgen C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    En professionel behandling. Venlig og god behandling Läs mer