Svensk Fastighetsförmedling Höör

Storgatan 35 B, 243 30 Höör — Visa karta

Med sina 12 naturreservat är närheten till den vackra svenska naturen påtaglig i Höör Kommun. Oavsett var i kommunen du bor är det alltid nära till fiske, bad och härliga promenadstråk och på vintern finns det längdskidåkningsspår, is på sjöarna - perfekt för skridskoåkning och flera pulkabackar.

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad i Höör? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på området och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och var de bästa smultronställena finns. Dessutom har vi full koll på bostadsmarknaden och vet var potentiella köpare finns och vad de letar efter.

Vårt kontor ligger centralt på Storgatan och hit är du alltid välkommen med frågor eller funderingar kring bostad och boende i Höör!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höör

• 2020-07-23

Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Fritidshus. Bra bemötande. Förväntningarna infriades. Löpande information och kommunikation. Läs mer
  • 2020-07-03

Lena Gerlach O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Hjälpte oss att lösa problemen som uppstod vid köpet Läs mer
  • Agnes K

2020-03-28

Agnes K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Köpt en villa.
    Mäklaren var väldigt proffsig. Oroliga tider nu med corona men som han skötte bra.
    Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-03-28

Lars-åke T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Jag har sålt en villa i Höör. Jag har bara positiva saker att säga om mäklaren. Han har verkligen gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Karin H

2019-12-11

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Har sålt ett hus med gäststuga och garage.
    Mäklaren är trevlig omtänksam och kunnig.
    Ja Det var över mina förväntningar
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-02

Sven Ingvar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Jag sålde mitt sommarhus i Tjörnarp. Mäklaren var mycket förtroendeingivande och kunnig. Jag är nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-11-06

Charlotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Jag är anhörig till en kvinna som dog och vars lägenhet behövde försäljas. Allt verkade gå smidigt och fint med Svensk Fastighetsförmedling Höör. Läs mer
  • 2019-06-21

Hanne Norgaard B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Mats er en dygtig og professionel mægler. Som jeg har fået den bedste service af, da jeg solgte mit fritidshus Läs mer
  • 2018-12-15

Sven Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Vi har sålt en enplansvilla i Karlarp. Mäklaren har verkligen gjort ett gott arbete. Efter andra visningen fick vi budgivning och nu har vi skrivet första papperna. Vi är verkligen jättenöjda. Läs mer
  • 2018-09-24

Georg K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    God, professionel behandling. Vi er yderst tilfredse med Matz Davidssons arbejde. Läs mer
  • 2018-02-27

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör
    Snabbt och smidigt.Trevlig och säker, inga konstigheter. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2017-05-29

Jörgen C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör