Svensk Fastighetsförmedling Höör

Svensk Fastighetsförmedling Höör

Ring 0413-243 00 Dela

Med sina 12 naturreservat är närheten till den vackra svenska naturen påtaglig i Höör Kommun. Oavsett var i kommunen du bor är det alltid nära till fiske, bad och härliga promenadstråk och på vintern finns det längdskidåkningsspår, is på sjöarna - perfekt för skridskoåkning och flera pulkabackar. Funderar du på att köpa, sälja...

18 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Höör

Göta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
Höör - Centralt

Glad, öppen, kunnig, förtroendeingivande person. Fångade in fakta från andra mäklare som arbetat i området före beslut fattades om försäljningen. Förväntades samarbeta med oss under försäljningen av lägenheten vilket gjordes över våra förväntningar. Kunnig, punktlig, lyssnande och drivande.

Gun-Britt S
Höör

Mäklaren gjorde ett bra jobb efter köparna hoppade av

Hanne R
Höör

Jeg er udemærket tilfreds med Fastighetsförmedlingern i Höör. Fin betjening og god behandling. Vi solgte et sommerhus. Vi fik en fin betjening og en god snak om salget. Företaget levede op til min forventning. En positiv oplevelse

Marie L
Tjörnarp

Sålt ett fritidshus i Tjörnarp och jag har blivit bemött på ett mycket hjälpsamt sätt av mäklaren. Jag är mycket nöjd, mäklaren levde upp långt över mina förväntningar. Jag kommer att rekommendera honom när någon ska sälja eller köpa fastighet.

Sebastian L
Höör

Mycket bra genomfört arbete av mäklaren. Tydlig i sin kommunikation mot oss säljare hela vägen till kontraktsskrivning.

Maria B
Höör

Köpt Lugn och metodisk mäklare.

Erik M
Tjörnarp

Fritidshus. Bra bemötande. Förväntningarna infriades. Löpande information och kommunikation.

Lena Gerlach O
Hörby

Hjälpte oss att lösa problemen som uppstod vid köpet

Agnes K
Höör

Köpt en villa. Mäklaren var väldigt proffsig. Oroliga tider nu med corona men som han skötte bra. Allt gick väldigt smidigt.

Lars-åke T
Höör

Jag har sålt en villa i Höör. Jag har bara positiva saker att säga om mäklaren. Han har verkligen gjort ett bra jobb.

Karin H
Höör

Har sålt ett hus med gäststuga och garage. Mäklaren är trevlig omtänksam och kunnig. Ja Det var över mina förväntningar Är mycket nöjd.

Sven Ingvar S
Tjörnarp

Jag sålde mitt sommarhus i Tjörnarp. Mäklaren var mycket förtroendeingivande och kunnig. Jag är nöjd med allt!

Charlotte W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
Höör

Jag är anhörig till en kvinna som dog och vars lägenhet behövde försäljas. Allt verkade gå smidigt och fint med Svensk Fastighetsförmedling Höör.

Hanne Norgaard B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör

Mats er en dygtig og professionel mægler. Som jeg har fået den bedste service af, da jeg solgte mit fritidshus

Sven Å
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör

Vi har sålt en enplansvilla i Karlarp. Mäklaren har verkligen gjort ett gott arbete. Efter andra visningen fick vi budgivning och nu har vi skrivet första papperna. Vi är verkligen jättenöjda.

Georg K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör

God, professionel behandling. Vi er yderst tilfredse med Matz Davidssons arbejde.

Alexander S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör

Snabbt och smidigt.Trevlig och säker, inga konstigheter. Kan varmt rekommenderas!

Jörgen C
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höör

En professionel behandling. Venlig og god behandling