Svensk Fastighetsförmedling Höör

Svensk Fastighetsförmedling Höör

Med sina 12 naturreservat är närheten till den vackra svenska naturen påtaglig i Höör Kommun. Oavsett var i kommunen du bor är det alltid nära till fiske, bad och härliga promenadstråk och på vintern finns det längdskidåkningsspår, is på sjöarna - perfekt för skridskoåkning och flera pulkabackar.

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad i Höör? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på området och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och var de bästa smultronställena finns. Dessutom har vi full koll på bostadsmarknaden och vet var potentiella köpare finns och vad de letar efter.

Vårt kontor ligger centralt på Storgatan och hit är du alltid välkommen med frågor eller funderingar kring bostad och boende i Höör!

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höör 2

2021-05-09
    Jeg er udemærket tilfreds med Fastighetsförmedlingern i Höör. Fin betjening og god behandling.
    Vi solgte et sommerhus.
    Vi fik en fin betjening og en god snak om salget.
    Företaget levede op til min forventning.

En positiv oplevelse
    2020-12-23
    Sålt ett fritidshus i Tjörnarp och jag har blivit bemött på ett mycket hjälpsamt sätt av mäklaren. Jag är mycket nöjd, mäklaren levde upp långt över mina förväntningar. Jag kommer att rekommendera honom när någon ska sälja eller köpa fastighet.
    2020-10-02
    Mycket bra genomfört arbete av mäklaren. Tydlig i sin kommunikation mot oss säljare hela vägen till kontraktsskrivning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
    2020-10-02
    Köpt
    Lugn och metodisk mäklare.
    2020-07-23
    Fritidshus. Bra bemötande. Förväntningarna infriades. Löpande information och kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
    • Hörby
    2020-07-03
    Hjälpte oss att lösa problemen som uppstod vid köpet
  • Agnes K
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
    2020-03-28
    Köpt en villa.
    Mäklaren var väldigt proffsig. Oroliga tider nu med corona men som han skötte bra.
    Allt gick väldigt smidigt.
    2020-03-28
    Jag har sålt en villa i Höör. Jag har bara positiva saker att säga om mäklaren. Han har verkligen gjort ett bra jobb.
  • Karin H
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
    2019-12-11
    Har sålt ett hus med gäststuga och garage.
    Mäklaren är trevlig omtänksam och kunnig.
    Ja Det var över mina förväntningar
    Är mycket nöjd.
    2019-12-02
    Jag sålde mitt sommarhus i Tjörnarp. Mäklaren var mycket förtroendeingivande och kunnig. Jag är nöjd med allt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höör
    2019-11-06
    Jag är anhörig till en kvinna som dog och vars lägenhet behövde försäljas. Allt verkade gå smidigt och fint med Svensk Fastighetsförmedling Höör.
    2019-06-21
    Mats er en dygtig og professionel mægler. Som jeg har fået den bedste service af, da jeg solgte mit fritidshus
    2018-12-15
    Vi har sålt en enplansvilla i Karlarp. Mäklaren har verkligen gjort ett gott arbete. Efter andra visningen fick vi budgivning och nu har vi skrivet första papperna. Vi är verkligen jättenöjda.
    2018-09-24
    God, professionel behandling. Vi er yderst tilfredse med Matz Davidssons arbejde.
    2018-02-27
    Snabbt och smidigt.Trevlig och säker, inga konstigheter. Kan varmt rekommenderas!
    2017-05-29
    En professionel behandling. Venlig og god behandling