Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 1004 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra!
    Vi köpte bostadsrätt via Tobias.
    Tobias hjälpte oss med svar på våra frågor, följde upp och fick oss att känna trygghet i vår bostadsaffär.
    Supernöjda och skulle varmt rekommendera Tobias!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-05-06
    Sålde min tvåa i Malmö genom Sofia, det gick väldigt smidigt och hon var professionell och hjälpsam genom hela affären. Rekommenderar starkt!
    Hej Anna! Tack för ett bra samarbete. Det har varit så roligt att få hjälpa dig. Lycka till med letandet efter nästa bostad, du vet vart jag finns om det skulle vara något! Vi ses på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Lindeborg
    2021-05-06
    I have bought an apartment through Nathalie. I feel that she was more transparent from the beginning and more balanced between the buyer and the seller. She had all the information needed.
    2021-05-04
    Jättenöjd! Köpte en bostadsrätt vi Tobias. Tobias var trevlig, kompetent och tydlig. Jag upplever att mäklaren levde upp till mina förväntningar och överträffade även vissa förväntningar. Supernöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-05-04
    Rebecca var mäklaren när jag köpte min första lägenhet för några år sedan. Hon var väldigt tillgänglig och hjälpsam trots alla mina frågor i och med första lägenhetsköpet. När jag senare skulle sälja lägenheten fanns det ingen tvivel om att jag ville anlita Rebecca. Hon är förutom glad och trevlig väldigt pedagogisk och trygg att ha bredvid sig vid en affär som annars kan kännas stor och läskig. Jag rekommenderar verkligen Rebecca!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Gamla Väster
    2021-05-04
    Vi vänder oss alltid till Daniel när vi går i köp- eller säljtankar. Detta är fjärde lägenheten vi säljer med Daniel- och samarbetet har varit lika trevligt och smidigt som alltid. Vi rekommenderar Daniel till alla som går i köp- eller säljtankar!
  • Anders  B
    köpte sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-04
    Tobias hjälpte oss med försäljning & köp. Otroligt professionell genom hela processen & jag kan varmt rekommenderar honom till alla som funderar på att sälja eller köpa!
    • Rörsjöstaden
    2021-05-04
    Vi sålde vår bostadsrätt i Malmö på distans. Sofia är professionell, kunnig och hjälpsam! Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation från start till slut.
    Hej Kevin! Det har varit så roligt att få hjälpa er med lägenheten i Malmö när ni själva har befunnit er på distans. Jag hoppas ni får en fortsatt fin vår och sommar. Vi hörs! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-05-04
    Kasper är en väldigt kunnig, trevlig och professionell mäklare med ett stort lugn och tålamod. Vårt förtroendekapital för honom är högt.
    Vi har både sålt och köpt med Kasper som mäklare och vi har alltid känt oss väldigt trygga.

Han erbjuder en helhetslösning där han hjälper en både innan och efter affär.
    Vi är supernöjda och kommer använda oss av honom igen!
  • Eva J
    • Borgmästaregården
    2021-05-03
    Vi har sålt min mammas lägenhet i Malmö, med fullmakt. Kasper bemötte oss mycket bra och gick igenom hur försäljningen skulle läggas upp. Han har fortlöpande informerat bl a om potentiella köpare.
    Vi är mycket nöjda, Kasper är lugn och förtroendegivande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-03
    Helhetsintrycket och känslan efter att ha sålt min lägenhet på Ribersborg är att Tobias gjorde ett strålande jobb. Jag kunde inte ha önskat mig än smidigare säljprocess.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-03
    Hjälp med pappersarbete etc vid bostadsaffärer som ej gått via mäklare.

Proffsigt, trevligt och effektivt!
    • Slottsstaden
    2021-05-03
    Mycket proffsig! Kan starkt rekommendera Kasper för era fastighetsaffärer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-04-27
    Jag har köpt min första bostadsrätt i Malmö. Jag har upplevt ett trevligt och professionellt bemötande av Rebecka. Känner även att jag har fått det där extra stödet och guidningen som just jag behövde som förstagångsköpare. Jag har intrycket av att både jag och säljaren är väldigt nöjda med affären och jag tycker att hela grejen har varit väldigt smidig tack vare Rebecka, så det har levt upp till mina förväntningar.
  • skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-04-27
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Nathalie.

Hon gjorde ett superbra jobb, har ett trevligt och vänligt bemötande och skötte affären professionellt och smidigt!
    • Rörsjöstaden
    2021-04-26
    Bra upplevelse, sålt lägenhet i Malmö på distans då vi bor i Motala. Väldigt professionellt.
    Hej Ronja! Tack för förtroendet att få hjälpa er när ni befunnit er i Motala. Hoppas ni får en fantastisk vår och sommar! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
    • Dammfri
    2021-04-26
    Hon är duktig helt enkelt ,hon lyssnar ,verkar väldigt proffsig och ger 100%.
    Sofia sålde min Mammas lägenhet.

Mvh Fredrik
    Hej Fredrik! Stort tack för din Reco! Tack för bra samarbete och förtroendet, önskar dig en fortsatt fin vår. Vi ses på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
    • Lindeborg
    2021-04-14
    Har sålt en bostadsrätt. Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörd på mina önskemål så jag känner mig trygg med försäljningen. Mycket bra med återkoppling vid varje händelse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-04-14
    Sålde min lägenhet genom Nathalie. Gedigen, vänlig, trevlig och lätt att ha att göra med. Lyssnar och kommer med god råd.

Rekommenderas när man vill ha mer ”mänskliga” mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • 3:a
    • 79.5 m²
    2021-04-14
    Är väldigt glad att jag valde Ebba som mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Hon är genuin, professionell och väldigt kompetent! Jag kände mig trygg under hela processen och hon överträffade alla mina förväntningar.

Kommer att rekommendera Ebba till alla jag känner :)
    Stort tack! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! /Ebba Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-04-14
    Köpte en lägenhet där Ebba var mäklare.
    Bemötandet vi fick var väldigt varmt och professionellt.
    Var inte för på utan fanns där för oss vid frågor eller funderingar. Känns väldigt tryggt och ha handlat av Ebba
    Tack snälla för fint omdöme, hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i nya lägenheten! /Ebba Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-04-12
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande av mäklaren som var tydlig och behjälplig genom hela köpet.
    2021-04-09
    Vi var jätte nöjda med Daniel. Han är professionell och sålde vår lägenhet på bara några dagar. Det var andra gången vi hade kontakt med honom då han även sålde oss lägenheten. Kan starkt rekommendera.
    • Dalaplan
    2021-04-07
    Jag köpte bostad via mäklaren Nathalie, som var mycket kompetent och vänlig mäklare. Hon var behjälplig med frågor och stöd hela vägen till köpet! Otrolig trevlig att ha att göra med och som får det att bli en smidig affär, otrolig nöjd!!
    • Triangeln
    2021-04-06
    Ebba var hur bra som helst. Jag som förstaköpare hade inte kunnat önska efter någon annan bättre. Hon utstrålade ett lugn och professionalism. Hon kommunicerade tydligt och allt var hur enkelt som helst.
    Jag kommer absolut rekommendera henne till alla.
    Tack för ditt omdöme David! Kul att höra att du kände dig trygg genom ditt köp. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i nya bostaden! /Ebba Ebba Jönsson
    • Värnhem
    2021-04-05
    Duktig och hjälpsam, skötte allting på ett utmärkt och enkelt sätt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Hindby
    2021-03-31
    Professionell,trevlig och väldigt tillmötesgående. Svarar på ens frågor och tar reda på det man undrar väldigt snabbt. Man känner att man är i trygga händer. Rekommenderar starkt!
    2021-03-31
    Professionell och smidig affär, stort förtroende för Daniel!
    2021-03-28
    Vi har sålt vår lägenhet
    Fick förmånen att få kontakt med bäste tänkbara mäklare
    Hans vänliga bemötande, lyhördhet, lyssnande och för att inte tala om hans tålamod och kunskap, då han besvarade alla våra frågor och sålde vår lägenhet på ett professionellt sätt
    Kan varmt rekommendera Kasper Isgren som den allra bäste mäklaren 🙏🏻
    2021-03-28
    Kasper är en fullfjädrad, professionell mäklare som sålde vår lägenhet på ett mycket bra och trevligt sätt.
    Utmärkande för Kasper är hans lugn, erfarenhet, förmåga att lyssna, ständiga återkopplingar och sympatiskhet.
    Noggrann utan att vara omständig.
    Kunnig utan att vara överlägsen.
    Tålmodig utan att vara trög.
    Ett bra ”driv” utan att stressa.
    Absolut bästa mäklaren någonsin!!!
    Välj Kasper, annars missar ni en bra affär!
    (Nä, jag är varken släkt eller mutad... :o)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-03-28
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt bra bemött samt fick all information som jag behövde. Väldigt förstående mäklare som inte bara var ute efter att sälja utan att det skulle bli bra för båda parter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Videdal
    2021-03-24
    Köpt ett kedjehus i Malmö.
    På visningen fick vi ett bra bemötande och god information om hur ett husköp går till, med t.ex. budgivning.
    Bra uppdatering under budgivningen.
    Ett plus var att vi kunde skriva köpekontraktet med fullmakt till anhörig eftersom vi inte bor i Malmö ännu.
    Kändes tryggt och bra. Kasper var en stor del i det.
    • Annelund
    2021-03-24
    Fick hjälp med att sälja min bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren, som levde upp till de förväntningar jag hade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Videdal
    2021-03-23
    Tredje affären med Kasper. Denna gång sålde han det hus jag tidigare köpt med honom som mäklare. Jag kan inte tänka mig någon annan mäklare som är så proffessonell och samtidigt personlig med både köpare och säljare. Jag känner mig helt trygg med Kasper. Han tar sig tid att skapa goda ch varma kontakter med de människor han möter. Bäst av alla mäklare jag någonsin mött. Och de är många.
    • Annelund
    2021-03-20
    Nathalie var ansvarig mäklare när jag köpte bostadsrätt i Annelund i Malmö. Jag blev väldigt positivt bemött och fick snabba och bra svar på alla frågor jag ställde. Väldigt proffsigt skött på alla sätt!
    2021-03-19
    Köpte lägenhet vid västra hamnen. Blev bra bemött från början och har inte upplevt något annat än stöd och välvilja från honom, skulle rekommendera honom till vem som helst.
    2021-03-19
    Det är andra gången vi anlitar Daniel och lika nöjda denna gång!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-03-18
    Vi har sålt vår villa. Mötet med Sofia har varit en ren fröjd från början till slut. Hon har varit otroligt professionell, kunnig och hjälpsam hela resan.
    Hej Margareta! Stort tack för ett fint samarbete, jag kan bara säga detsamma - det har varit en ren fröjd att få jobba med er! Nu när villan är såld önskar jag er ett stort lycka till med letandet, bara slå mig en signal om ni har några frågor. // Mvh, Sofia Munther Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-03-18
    Kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. Upplevde det som att Sofia är väldigt mån om att det blir rätt både för säljare och köpare.
    Hej Sofie! Tack för dina varma ord ! Alltid roligt att höra att ni som köpare är nöjda med mitt arbete, det är viktigt för mig. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Önskar er en fin vår så ses vi på tillträdet i sommar! // Mvh, Sofia Munther Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
    2021-03-18
    Hej, Sofia har precis hjälpt oss att sälja vår stora villa i Åkarp. Vi har varit fantastiskt nöjda med Sofia genom hela processen. Hon har respekterat och lyssnat på oss genom hela processen. Hon har varit som en klippa att luta sig mot med alla konstiga frågor som har dykt upp. Hon har alltid tagit sig tid och varit tillgänglig när vi behövt henne. Hon har också hållit oss fullständigt uppdaterade på allt som hänt. Vi kan bara ge henne de bästa rekommendationer som finns. Vi hade gärna använt Sofias tjänster i en annan köp/försäljningsprocess.
    Sofia är lugn, stabil och professionell, och lyssnar.

Med vänlig hälsning,
    Joakim
    Hej Joakim! Tack så jättemycket för de fina orden! Det har varit fantastisk roligt att få hjälpa er med försäljningen av Åkervägen. Ni var kloka som träffade mig i ett tidigt skede när ni "inte satt i sjön", där jag fick lyssna och sedan skräddarsy en plan för just er. Genom Läge+ samt Varudeklarationen av huset kunde vi sälja villan utanför Hemnet via vårt kundregister. Lycka till med letandet efter ert nästa boende, ni vet vart jag finns om ni vill bolla någon fråga! Vi hörs! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling Sofia Munther
    • Möllevången
    2021-03-18
    Köpte en 3a i Malmö nyligen där Ebba var mäklare. Hade en väldigt bra upplevelse då vi blev bemötta på ett väldigt jordnära, tryggt och erfaret sätt. Värdesätter personligen ärlighet och lugn i dessa situationer och det var precis så det gick till. Enorm tacksam för professionellt bemötande!
    Stort tack för jättefint omdöme, det värmer verkligen! Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden! /Ebba Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-03-15
    Jag kan verkligen rekommendera Alexander. Jag är jättenöjd. Han är snabb och tydlig i återkoppling. Han har ett trevligt sätt och är väl förberedd. Han är påläst och kunnig. Han har dessutom ett stort engagemang och är lyhörd och rådgivande.
    Tack för fina ord och grattis till en trevlig lägenhet! Vi håller kontakten, och ses snart på tillträdet :) Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Sofielund
    2021-03-15
    Sålde en bostadsrätt. Vi blev väldigt väl bemötta, och kände att diskussionerna kring prissättning var realistiska. Det som sänker betyget är att vi upplevde att så fort det fanns en köpare (till utgångspris), så försvann engagemanget att hitta fler budgivare. Kanske var det inte alls så, men vår uppfattning blev så. Mäklaravgiften var fast, dvs samma för mäklaren oavsett vad lägenheten såldes för.
    Tack för att du tar dig tiden att lämna ett omdöme, och att grattis till en fin försäljning. Jag delar inte din upplevelse kring engagemanget, men lyssnar in och tar med mig det framåt. Vi hörs inom kort. Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-03-14
    Hej, sålt en bostadsrätt, blev väl bemött. Gick snabbt och smidigt. Lyssnade på det vi önskade, bra information. Tydlighet. Mkt bra. Rekommenderar honom starkt. Mvh Maria Hasselblad
  • Patrik D
    sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Tygelsjö
    2021-03-14
    Ebba Jönsson hjälpte oss att sälja vår villa. Det utförde hon med bravur. Hon hade tålamod och hastade inte med försäljningen. När vi träffade henne för första gången så kände vi direkt att det är med henne som vi vill samarbeta med. Ebba levde upp till våra förväntningar.

Nöjda säljare, Patrik & Ausra Drivstedt
    Tack snälla för fin text. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er att hitta nya ägare till ert fantastiska hem! /Ebba Ebba Jönsson
    2021-03-14
    Tobias har både hjälpt till med försäljning och hittat en ny lägenhet.
    Trevlig, noggrann och hjälpsam.
    Han kan sitt jobb.
    • Sofielund
    2021-03-13
    Jag har köpt min första lägenhet. Mäklaren är väldigt proffesionell, kunnig och hjälpsam. Han var lätttillgänglig och svarade på alla mina frågor.
    Ett stort plus för en snabb affär.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander.
    Tack för att du tar dig tid och lämnar en rekommendation och fint att du upplever att allt har funkat bra :) Kommer tillbaka till dig och bekräftar så fort medlemskapet är godkänt. Ses på tillträdet! Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-03-13
    Helt enkelt en toppmäklare som därmed förtjänar ett toppbetyg!
    2021-03-13
    Trots pågående pandomi, jul- och Nyårshelger har Alexander på ett föredömligt sätt genomfört marknadsföring och försäljning av min bostadsrättslägenhet.
    Tack för förtroendet att få hjälpa till och sälja er bostad, och för att du tar dig tiden att lämna ett omdöme! Det löste sig ju fint med alltihopa :) Mvh Alexander Alexander Karlsson
    • Dalaplan
    2021-03-12
    Jag har sålt en etta i Malmö.

På ett bra och proffsigt sätt

Levde absolut upp till förväntningarna. Kändes som mäklaren lade mycket tid och energi på att få lägenheten såld till ett bra pris. Mäklaren hade ett fint bemötande både mot mig som säljare och mot köparna. Kändes tryggt och bra.

Jag är mycket nöjd med Nathalie.