Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 1614 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emin Karaman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-11-29 Verifierad kund
    Jag har känt mig väldigt trygg i Emin som mäklare, trots dessa lite osäkrare marknadstider. Transparent, lugn och framförallt förtroendegivande. Jag är väldigt nöjd med hur Emin skötte försäljningen i helhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-11-20 Verifierad kund
    Allt var trovärdig, kunnig och proffsig
    Tack för fint omdöme och tack för att jag har fått förtroendet att hjälpa er igen!
    Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Hyllie
    2022-11-20 Verifierad kund
    Topp Proffs och vänlig . Jag kommer att rekommendera honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ellstorp
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra tydlig kommunikation, proffsig och engagerad! Allt gick väldigt smidigt från början till slut!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Högaholm
    2022-11-16 Verifierad kund
    Emma har ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Vi upplever att hon är kunnig inom sitt yrke och vi känner tillit och förtroende för henne.
    Vi är väldigt nöjda hur Emma har tagit hand om försäljning och administrationen kring vår lägenhet.
    Vera Wadströmer
    • Ellstorp
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Ambitiös, snabb och väl hanterad bostadsaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Östra Sorgenfri
    2022-11-14 Verifierad kund
    tillmötesgående, hjälpsam och återkopplar snabbt - jättebra helt enkelt
    Tack Alexander för ditt omdöme. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    Ebba Jönsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och transparent
    2022-11-08 Verifierad kund
    Väldigt snäll, sakkunnig och proffsig
    Tack Wioletta,
    Jätteglad att jag fått möjlighet att hjälpa er igen!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Nyligen köpt lägenhet via Daniel och precis som alltid är han tillgänglig, kunnig, påläst och transparent.
    Han hanterade hela förmedlingen proffsigt noggrant.

Kan varmt rekommendera Daniel!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Lorensborg
    2022-11-07 Verifierad kund
    Emma har varit helt fantastisk redan från första visningen. Hon har inte bara visat otrolig kompetens och varit väl påläst om föreningen i fråga utan också gjort allt för att jag som köpare ska känna mig trygg och nöjd. Emma har en fantastik energi och man märker verkligen att hon brinner för sitt jobb. Vid eventuella framtida bostadsaffärer kommer jag utan tvekan höra av mig till Emma igen!
    • Limhamns Sjöstad
    2022-11-02 Verifierad kund
    Kasper är en fantastisk bra mäklare, tydlig, kommunikativ och får dig som kund att verkligen känna att du är i centrum.
    • Dammfri
    2022-11-01 Verifierad kund
    Tycker Emma är toppen, hon är super trevlig, glad och sprider härlig energi omkring sig.
    Jag tycker hon är allt som en bra mäklare ska vara. Kommer definitivt vända mig till henne vid framtida försäljningar. 😎
    • Dammfri
    2022-11-01 Verifierad kund
    Emma är lyhörd, professionell och håller dig som kund informerad om vad som händer genom hela försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-10-31 Verifierad kund
    Hon var angagerad.(bryr sig, Visar intresse, känner arbetsglädje).
    Vi hade förväntat att mäklaren skulle vara tillgängligt när vi behöver hjälp eller ställa frågor och det har vi upplevt från henne.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Daniel är den bästa mäklaren vi haft. Han har ett skönt lugn och ett stort driv som gör att vi som säljare kan vara lugna och trygga. Daniel är mycket professionell och ändå personlig och har en mycket stor kommunikativ förmåga. Trots marknadsläget har Daniel drivit denna försäljning till ett resultat som vi är mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Daniel Karlsson.
    • Johanneslust
    2022-10-21 Verifierad kund
    En kunnig mäklare som arbetade hårt för att få fram spekulanter på min våning. Han höll mig fortlöpande informerad om vad som gällde.
  • Khaled Salim P
    2022-10-19 Verifierad kund
    Försäljningen av lägenheten gick jättebra. processen gick snabbare än förväntat. Vil definitivt rekommendera Frida om du vill sälja lägenheten snabbt.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Det kändes hela tiden tryggt med Frida. Hon visade stort engagemang.
    • Lorensborg
    2022-10-19 Verifierad kund
    Emma was very patient, went the extra ile in showing the apartment and explaining everything. She is exceptional
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Limhamn
    2022-10-10 Verifierad kund
    Alexander var väl förberedd redan till vårt första möte och tog alltid god tid på sig och det kändes aldrig stressat och forcerat. Alexander är en mäklare som lyssnar och vi kände alltid att han var närvarande i vår process och inte att han drev en egen parallellt med vår. Vid kontraktsskrivningen tog Alexander väl hand om hela mötet och utan att stå i centrum såg han till att det blev en trevlig stund utöver att allt gick rätt till.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-10-06 Verifierad kund
    Väldigt professionell och höll oss uppdaterade genom hela förloppet.
    Bra service
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Limhamn
    2022-10-06 Verifierad kund
    Professionell mäklare med koll på den aktuella bostadsmarknaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-10-02 Verifierad kund
    -mycket bra o trevligt
    -hade inga speciella förväntningar
    -bra och positiv mäklare. Mycket hjälpsam som gav bra svar och förklaringar på alla frågor och funderingar jag hade. Lätt att få kontakt med men som samtidigt inte ringde ner en dagligen
    • Folkets Park
    2022-10-01 Verifierad kund
    Superproffsig, transparant & med bra omdöme av att vara till hands både för säljaren & köparen.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Bra återkoppling
    Kunnig
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevlig och insatt mäklare som ger det lilla extra
    • Slottsstaden
    2022-09-28 Verifierad kund
    Emma har hela tiden visat ett mkt bra bemötande, bra återkoppling och vi har varit överens om olika avvägande.
    Allt har fungerat mycket bra och Emma har också visat ett professionellt kunnande och hantering av lgh försäljningen.
    Jag är mkt nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Folkets Park
    2022-09-28 Verifierad kund
    På ett korrekt och ärligt sätt.

Alltid rädd att träffa en bilförsäljningsmäklare men så var inte fallet.

Kan inte sammanfatta något som fortfarande inte är helt klart.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd hur Daniel hanterade mitt bostadsköp. Han är lugn och metodisk vilket gjorde mig trygg genom hela köpet. Rekommenderas!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Daniel överträffade alla våra förväntningar. Vi kände hos hörda och trygga genom hela processen. Kan starkt rekommendera honom!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Daniel Karlsson är en oerhört kompetent mäklare som tar sig an sitt uppdrag på största allvar. Det var ett nöje att få samarbeta med Daniel och jag gör det gärna igen!
    2022-09-25 Verifierad kund
    Han var hjälpsam från första mötet vi hade på visningen tills vi skrev kontakter. Rekommenderar han verkligen till alla.
    Tack för fina ord, vi ses snart igen för tillträdet. Mvh Axander Alexander Karlsson
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från första mötet och genom hela bostadsförsäljningen. Kunnig och proffsig mäklare och vi är nöjda med hela handläggningen och utgången av försäljningen.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Allt bra. Uppfyllde förväntan. Väl genomfört.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emin Karaman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Nydala
    2022-09-22 Verifierad kund
    Han är tydlig , serois ,ärlig och förklara allt .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på bästa sätt. En kombination av vänlighet, tydlighet och lugn var förtroendeingivande. Även fortsatta förhandlingar med motparten förmedlades av Kasper på ett öppet och respektfullt sätt. Likaledes genomfördes kontraktsskrivningen på ett noggrannt och närvarande sätt.
    Utan tvekan kan vi rekommendera den aktuella mäklaren till andra som står i begrepp att sälja sin bostad.
    • Slottsstaden
    2022-09-19 Verifierad kund
    Supertrevlig och tillmötesgående!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande genom hela processen, jag kände mig trygg och fick ständiga uppdateringar om läget. Trots oroliga tider på marknaden kände jag mig aldrig orolig, och det var Daniels förtjänst.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Blev bemött av en väldigt professionell mäklare som visade intresse från första minut. Hjälpsam och finns alltid att få tag i. Svarar så fort hon kan och tar sig verkligen tid för att hjälpa och svara på alla frågor.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Positivt bemötande , informativ
    2022-09-14 Verifierad kund
    Duktig, Glad och mycket informativ mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Siljö en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-09-09 Verifierad kund
    Sebastian Siljö på Svensk Fastighetsförmedling i Malmö är en mycket duktig och kompetent mäklare. Han är mycket inkännande och lyssnar på dig som kund och dina behov. Sebastian gör sitt yttersta och är snabb med återkoppling och alltid tillgänglig vid behov. Jag kan varmt rekommendera honom när ni ska välja mäklare till er försäljning!
    Stort tack för förtroendet, och jag hoppas att flytten kommer gå bra och att du ska trivas i Bara :) Sebastian Siljö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Siljö en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-09-09 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Återkopplade och följde upp efter visningen.
    Smidig process, bra information.
    Tryggt.
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya bostaden och att vi lyckas hålla kontakten även framöver :) Sebastian Siljö
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi har fått bästa mäklarhjälp och stöd av Daniel vid försäljningen av vår bostad. Daniel är en mycket kunnig och ambitiös mäklare, och är dessutom en trevlig och lyssnande person.
    Vi har, under hela processen, fått bra återkopplingar och känt stor tillit och trygghet i kontakten med Daniel. Försäljningen och slutresultatet översteg våra egna förväntningar, och vi är tacksamma för proffsig hantering.
    Vi rekommenderar Daniel varmt som mäklare, och kommer i framtiden att anlita honom vid behov.
    // Annika & Andrea
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jätte trevlig och lätt att prata med.
    Väldigt duktig fastighetsmäklare.
    Kan rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Gamla Limhamn
    2022-09-05 Verifierad kund
    Påläst, trevlig och gav ett väldigt bra intryck.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Jag blev bemött proffesionellt men ändå vänskapligt vilket gjorde att jag kände mig trygg att ställa alla frågor som jag kände kunde ses som dumma. Den tryggheten var viktig för mig som förstagångsköpare.

Jag hade egentligen inga förväntningar då det är första gången jag köper lägenhet men jag är väldigt nöjd med Frida och ska jag någonsin sälja/köpa igen vill jag definitivt ha henne som mäklare!
    • Fågelbacken
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Ger ett professionellt intryck
    2022-09-03 Verifierad kund
    Lyhörd. Kommunikativ.Inlyssnande. Snabb med åtgärder. Proffsig.