Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 1318 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-10-27
    Jag blev bemöt på ett väldigt bra sätt. Daniel är noggrann och tydlig mäklare. Han levde upp till alla förväntningar. Daniel är dessutom väldigt arbetsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-10-22
    Trevlig mäklare som agerade över förväntan i allt inom köpet av bostaden. Ärlig, kunnig och snabb i svar, enkel att ha att göra med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-10-21
    Vi har stått både som säljare och köpare med Kasper som mäklare och båda gångerna har vi varit otroligt nöjda. Med Kasper känns allt väldigt tryggt och professionellt och vi kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Slottsstaden
    2021-10-21
    Daniel har ett lugn och en närvaro som påverkar "livets viktigaste" affär på ett väldigt sunt sätt för alla inblandade. Detta i kombination med en hög kunskapsnivå och en erfarenhet gör att kvalitén i hans mäklartjänst märks och sticker ut. Vi upplever att han är genuint intresserad av att skapa bra bostadsaffärer för BÅDE säljare och köpare. Vi är mycket nöjda med Daniels arbete och rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta!
    2021-10-21
    Helt suverän! Mycket professionell vad gäller bemötande, känsla för marknaden och upplägg för försäljning. Vi har också köpt av honom tidigare och hade mycket bra upplevelse då. Rekommenderas starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Hästhagen
    2021-10-20
    Hon är påläst och anstränger sig verkligen för att hjälpa till på alla sätt! Mycket trevlig dessutom!
    2021-10-18
    Proffsigt bemötande igenom hela processen! Vi är väldigt nöjda med Nathalie.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Hästhagen
    2021-10-18
    Toppen! Välstrukturerad, effektiv och mycket sympatisk. Snabba återkopplingar under försäljningen. Allt har flutit på mycket bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Nobeltorget
    2021-10-17
    Ebba var väldigt trevlig, imötekommande och proffsig. Superenkel att kommunicera med, och gav alltid tydliga uppdateringar och svar på våra frågor. Hon såg båda till säljarens och köparens bästa intresse. Vi rekommenderar henne starkt!
    Tack för fint omdöme Anna, jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
    Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-10-15
    Helpful in any matter. He always provided a good advise from buyer point of view
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Nobeltorget
    2021-10-14
    Ebba är en mycket duktig och kompetent mäklare.
    Hon har nu sålt två lägenheter åt mig och jag är supernöjd med båda försäljningarna.

Hon har också hjälpt oss, utöver försäljningen av vår lägenhet, med vårt husköp som skett samtidigt. Det har varit väldigt uppskattat av oss då hon har kikat på objekten och besiktningsprotokollen samt gett oss bra tips på vad vi ska tänka på.

Sammanfattnignsvis kan jag konstatera att Ebba är en mäklare som gör mer än man kan förvänta sig. Alltid tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Både jag och min sambo är mer än nöjda!
    Stort tack för det fina omdömet, det värmer.

Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
    Ebba Jönsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-10-14
    Jag har anlitat Alexander tidigare och det gick lika bra då som nu.
    Tack för förnyat förtroende och rekommendationen och grattis till en fin affär! Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-10-14
    Utmärkt service rakt igenom.

Superproffsigt agerande och hjälpte mig att sälja min bostad på ett fåtal dagar.

Alltid lätt att få kontakt och rådgivning.

Stark rek
    2021-10-13
    Jag vill helst inte skriva något här och det borde inte vara ett måste. Men nu gör jag det ändå. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och hjälpte oss mycket på vägen.
    Hej Patrik,
    stort tack för ditt fina omdöme. Det är valfritt att svara men jag uppskattar verkligen att du tog dig tid till detta. /Ebba
    2021-10-12
    Jätte trevlig, tydlig och hjälpsam mäklare. Han beskriver och upprepar, har tålamod. Ser till att alla förstår och går igenom vartenda detalj. Vi är väldigt nöjda med mäklarens bemötande.
    2021-10-12
    Alexander was honest from the beginning. Thing we really appreciated. Moreover he was available all the time asking our question and helping us to decide.
    Thank you for taking the time and leaving a review, also fun to hear that the experience was good. We keep in touch and see you again by the day of access if not before. Br Alexander Alexander Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Almhög
    2021-10-12
    Väldigt flexibel och tillmötesgående som gör allt i sin makt för att det ska bli så bra som möjligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Kroksbäck
    2021-10-12
    Mycket bra, Emma har varit superbra, finns inget annat att säga
    • Triangeln
    2021-10-11
    Väldigt trevlig, professionell och tydlig. Kände mig trygg i hela processen med Alexander och skulle rekommendra honom starkt!
    Tack för förtroendet och gott samarbete! Vi håller kontakten och ses på tillträdet! Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-10-09
    Daniel has a very professional approach and listens to the needs of his customer. He explained the process clearly. We had purchased our apartment from Daniel 2 years ago and our experience then and confidence in Daniel was the reason why we approached him to sell our apartment. Very satisfied overall, would highly recommend his services.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Käglinge
    2021-10-05
    Kasper har från vår första kontakt till att försäljningen var klar varit mycket kunnig, trevlig och lätt att samarbeta med. Det har känts tryggt genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Kasper!
    • Slussen
    2021-10-04
    Nathalie är otroligt kompetent och jordnära mäklare där återkoppling är A och O - vilket var avgörande vid val av mäklare för mig.

Hela försäljningsprocessen har gått smärtfritt där utfallet blev bättre än tänkt.

Så, välj Nathalie om du precis som mig värdesätter tydlig kommunikation parter emellan.

Totalt betyg: 10/10
  • Marita K
    2021-10-03
    Daniel är fantastisk med sitt engagemang, professionella, trevliga och positiva sätt som är helt oslagbart😃 Daniel är lyhörd, pålitlig snabb och effektiv vilket medförde till en fin och trygg affär. Rekommenderar varmt Daniel som är en toppen mäklare och jag är super nöjd🥳😃
    2021-10-03
    Lugn,behärskad,vänlig,trevlig,rekommenders
    2021-10-01
    Daniel explained the process at every step, made us feel reassured and in control. he exceeded our expectations by guiding us calmly though a robust bidding process and supporting with translating with others when needed as our Swedish is not great.
    We originally bought this apartment from Daniel, he made such a good impression even then when we thought about selling he was our only choice. He is friendly, professional and calm. I would have no hesitation in recommending him and will for sure use him again.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-28
    Vid köpet av vår första bostad så har Emma varit till jätte stor hjälp. Hon har varit engagerad, trevlig, väldigt hjälpsam och alltid tillmötesgående vid våra frågor och funderingar.
    Emma är väldigt kompetent och effektiv i affär. Vi är tacksamma att vi möttes utan Emma vid köpet av vår lägenhet och allt gick smidigt och enkelt. Underbar upplevelse för oss som köper bostad för första gången.
    Tack Sihena och Arjanit för era fina ord. Det värmer verkligen att höra att ni haft en så bra upplevelse. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar Emma Emma Wrangmark
    2021-09-28
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig, alltid trevlig och hjälpsam, kommer med bra input.
    Försäljningen levde upp till våra förväntningar och lite till.

Vi är nöjda med att vi valde Svensk Fast och glada att vi fick Emma som mäklare.
    Vad roligt att höra Lotta! Stort tack för den fina rekommendationen och för ett gott samarbete genom hela processens gång! Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar Emma Emma Wrangmark
    2021-09-27
    Bra och proffsigt bemötande! Kunde objektet och var tillgänglig för frågor under hela processen.
    2021-09-27
    Jättenöjd med valet av Daniel som mäklare, han gjorde så att hela processen kändes trygg (och trevlig!) från början till slut. 10/10!
    2021-09-26
    Kändes mycket bra bemött av mäklaren, och allt levde upp till förväntningarna!
    2021-09-25
    Kasper var mycket bra i vår försäljning. Han presenterade en tydlig strategi och höll oss informerade hela vägen. Försäljningen gick snabbt och vi fick ett bra slutpris. Rekommenderas starkt!
    2021-09-23
    Kasper har bra koll på lgh. Jag känner att jag kan lita på honom till 100%. Jag känner att jag kan fatta min egen beslut utan att bli påverkad av någon. Fått också fin bemötande av Kasper.
    2021-09-22
    Vi är jättenöjda med Kasper som ger ett väldigt trevligt, tryggt och proffesionellt bemötande.

Kasper överträffade våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad och vi kan varmt rekommendera honom.
    2021-09-19
    Jag fick helt underbar information, o väldigt ofta uppdatering. Helt underbart bemötande
    2021-09-19
    Alexander är trevlig, tillmötesgående, ambitiös, seriös, hela försäljningen har gått smärtfritt och lätt från start till mål! Skulle absolut rekommendera Alexander till en vän, kollega eller granne som går i säljtankar!
    Stort tack för fina ord och lycka till med renoveringen av nya bostaden framåt här så ses vi på tillträdet! Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-18
    Jag upplevde Rebecca som trevlig och engagerad.
    2021-09-18
    Rebecca är en duktig mäklare, vi fick hela tiden uppdatering om hur försäljningen fortgick. Hon skötte sitt uppdrag alldeles utmärkt.
  • Krister B A N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-17
    Oerhört proffsigt agerande rakt igenom hela processen. Vänligt bemötande. Sakligt och fullkomligt transparent vid budgivningen. Hon fick oss att känna oss trygga med att vi fick bästa möjliga resultat av försäljningen.
    2021-09-16
    Tycker att ärendet hanterats mycket bra, vi har fått bra information löpande.
    2021-09-16
    Min syster hade den övergripande kontakten med Rebecca. Men enligt mig och den kontakten jag hade med henne var exemplarisk. Hon höll kontakten och förklarade allt som hände igenom hela försäljningen. Mycket bra mäklare! Högsta betyg!
    2021-09-14
    Snabb på svar och lätt att nå.
    Trevlig och gott bemötande.
    Hej Mimmi,
    Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • MUNTADHER D
    skrev om Carl Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-12
    Väldigt trevlig kille och professionell, verkar vara ärlig person. Väldigt bra bemötande. Mycket nöjd! , lika så Rebecca Ekblad svarade på mina frågor och var väldigt påläst. Rekommenderar båda starkt!
    • Slottsstaden
    2021-09-09
    Blev bemött super bra! Väldigt trevlig och tydlig i allt! Detta var mitt första bostadsköp och mina förväntningar av hur det skulle gå till levde mäklaren Emma upp till! När det är ens första vill man att allt ska vara tydligt och klart när man går där ifrån som kund/köpare! Är jätte nöjd!
    2021-09-08
    Daniel Karlsson’s bemötande var perfekt avvägt , både professionellt och personligt 🤗
    Snabb och effektiv hantering ,
    men aldrig att något kändes stressigt eller glömdes bort i processen.
    Om möjligt kommer jag absolut att anlita Daniel vid framtida bostadsaffärer !
    • Dalaplan
    2021-09-08
    Mycket nöjd! Bra kommunikation, fick ett bra pris för lägenheten och allt har flutit på som det ska.
    • Dalaplan
    2021-09-08
    Tydlig och lösningsorienterad i en väl ballansead proffsighet med värme. Även om det var stor affär för oss, kände vi oss trygga hela vägen.
  • Madeleine O
    2021-09-05
    Nathalie är otroligt duktig mäklare. Ödmjuk, öppen och kunnig. Väl insatt i objektet som såldes och föreningen, fick även mig som köpare att känna mig trygg i affären. Använde även Nathalie som mäklare när min bostad skulle säljas, rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Hane en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-04
    Super trevlig mäklare som har varit både tillmötesgående och kunnig samt gjort väldigt mycket för att göra allt så lätt och smidigt som möjligt. Kan varmt rekommendera, redig toppen kille.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Hane en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-03
    Trevligt bemötande. Levde upp tillförväntningarna. Snabbt avslut på försäljningen.
    2021-09-03
    Mycket trevlig och har svarat proffsigt på alla våra frågor som vi haft via telefon mm. Allt har ordnats bra och smidigt med kontrakt och banköverförning.
    Mvh.
    Ronny Larsson