Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 746 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2020-07-11

Bill H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Min fru, Titti Hansen, har svaret på samma undersökning, som jag instämmer i. Läs mer

Petra L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper hjälpte oss köpa lägenhet, blev trevligt bemött, allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-07-10

Titti Marianne H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har fått hjälp med att sälja två bostäder av Kasper. I båda fallen oerhört snabbt, smärtfritt och professionellt.
    Förväntningarna var högt ställda efter den första affären, och uppnåddes till fullo.
    Vi rekommenderar Kasper å det varmaste och ställer gärna upp som referenser till denna sympatiska och rappt agerande kille. Läs mer

Håkan P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt bostadsrätt i Malmö genom Svensk fastighetsförmedling och har under hela resan blivit bemött på bästa sätt och med bra information varför jag verkligen kan rekommendera Ebba och Anna för väl utfört arbete./Håkan Läs mer
    2020-07-13 Ebba J svarar Håkan P
    Tack för omdömet Håkan, bara roligt att få hjälpa till!

Sarah W skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    We are still in the process, but we are having a great experience buying our first home with Alexander. He has been very supportive to our needs, offering advice, easily contactable and meets expectations. Läs mer
  • 2020-07-07

Henrietta S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    En oerhört engagerad och kompetent mäklare med ett fantastiskt bemötande. En mäklare som verkligen sticker ut på ett positivt sätt! Hela processen kändes trygg och jag skulle definitivt rekommendera Kasper i alla lägen! Läs mer
  • 2020-07-02

Henrik S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper har så här långt väl uppfyllt mina förväntningar på såväl nedlagt arbete, råd/diskussionspartner. K har lyssnat och kommit med bra reflektioner och råd på mina funderingar. Läs mer
  • 2020-07-01

Maria R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt en tvåa. Vi har använt Anna tidigare , för fyra år sedan Och har aktivt sökt upp Anna igen .
    Professionell , korrekt, vägledande och det blev dessutom en avans över förväntan med budgivning . Oväntat bra i dessa tider. Läs mer
  • 2020-06-30

Mats L skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra. Gör sitt jobb väl. Håller bra kontakt och har hög integritet. Prof. Bemötande

Eftersom priset blev under utgångspriset blir det ändå inte högsta betyg. Målet inte uppnått och vi hade hoppats på bättre försäljningspris.

Sålde en fristående villa med tomträtt i bra skick på Riseberga för 4150000. Utgångspris var 4395tkr.
    Coronatider o tomträtt gjorde troligen att förväntningarna var något för högt ställda
    /Mats Lundqvist Läs mer

Monika D skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag är på gång att sälja både hus och lägenhet och Anna har bemött oss på bästa sätt. Professionell och privat på samma gång. Vi har stort förtroende för henne och hon är ärlig och rak. Det gillar vi! Läs mer

Daniel T skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    I bought an apartment last week. Kasper Isgren was the mäklare. During my apartment viewings, Kasper showed me the property very well. He knew everything about the apartment and could answer all my questions. After the first viewing, I showed interest and Kasper offered a second viewing as well. Because of that, I had a chance to make sure this is the apartment I would like to buy. During the whole buying process, he was always available and helpful. Based on my experiences, I can highly recommend Kasper for anyone who is buying or selling a property. Läs mer

Axel M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag sålde min lägenhet på mindre än en veckas tid tack vare Nathalies insats. Hon hittade en köpare i sitt eget nätverk vilken råkade vara en perfekt kandidat för att köpa min lägenhet. Jag fick en bra bit över det jag trodde var möjligt för den och är såklart väldigt nöjd.

Man kan vara helt trygg med Nathalie när man säljer sin bostad. Hon är väl påläst, seriös och har en förmåga att vara övertygande utan att det blir på något sätt påträngande eller jobbigt. Jag tyckte det var viktigt att hitta en mäklare som kunde bemöta potentiella köpare på ett vänligt och social kompetent sätt men samtidigt ha drivkraften att få genom en bra affär för min del. Med Nathalie fick jag allt det och lite till. Min erfarenhet av att jobba med henne kunde inte varit bättre.

Axel, Malmö Läs mer

Sofia H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Anna är proffsig och har verkligen koll på läget. Hon är hjälpsam och trevlig och har gjort försäljningen av vårt dödsbo så mycket lättare än vad vi kunde önskat. Läs mer
  • 2020-06-24

Anna B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet.
    Kasper va proffsig med ett bra bemötande genom hela försäljningsprocessen. Han mötte våra förväntningar som säljare väl och höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände, vilket vi uppskattade mycket! Vi sålde i en lite svår tid, men fick tillslut ihop det pga flexibilitet över hela ledet. På det stora hela än vi mycket nöjda med Kaspers insats och service. Läs mer
  • 2020-06-20

Sofia C skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad. Enorm kunnig, proffsig, driven, ärlig, seriös, ansvarsfull, hjärtlig och förtroendeingivande.

Jag kan varm rekommendera Tobias E och det företag han står för. Vi är extremt tacksamma för allt!

Sofia Baroni Läs mer
  • 2020-06-18

Ilona O skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt och trevlig. Var väl uppdaterad på objektet han förmedlade till oss. Återkom så som vi hade kommit överens. Läs mer
  • 2020-06-17

Jonas S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Professionellt och mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2020-06-16

Rosita K skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag var intresserad av en lägenhet på Köpenhamnsvägen och Nathalie återkopplade snabbt och var väldigt tillmötesgående gällande visningstid. Hon var informativ gällande allt i lägenheten och gav ett seriöst intryck. Tydligen var jag på visning i 45 minuter och detta var inget som hon reagerade på trots sen tid på kvällen. Vi fick ihop en snabb affär som känns mycket bra och skrev kontrakt dagen efter. 5 stjärnor ! ! Läs mer
  • 2020-06-15

Nicklas B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en bostad genom Kasper. Han var väldigt hjälpsam och tog sig tid att reda ut alla funderingar jag hade inför köpet. Var väldigt lugn och informativ under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-14

Sture R skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    upplevde allting mycket proffsigt och korrekt
    skall jag anmärka på något, tyckte jag att vi hade lite för bråttom till avslut, kunde haft mer is i magen Läs mer
  • 2020-06-14

Martin P skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en lägenhet med Nathalie. Allt skedde proffsigt och enkelt. Har känt ett stort förtroende i alla delar av processen. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-12

Ellen I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Efter ett hav av visningar träffade vi Nathalie i en underbar tvåa i Slottstaden. Direkt gav Nathalie ett seriöst intryck. Hon kunde allt om lägenheten och området runt ikring. In i minsta detalj visste hon när diskmaskin var insatt, och när ventilerna var fixade. Hon var social och trevlig och vi kände oss väl bemötta. Vi har känt oss trygga med Nathalie hela vägen, och hon har svarat på dumma frågor om renoveringar, föreningen och kvadratmeter i förråd långt in på kvällarna. Allt som allt var det en god upplevelse, och som förstagångsköpare kände vi att vi var i trygga händer. Läs mer
  • 2020-06-03

Mathilde H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötta
    Trygg affär. Läs mer
    2020-06-03 Ebba J svarar Mathilde H
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden! /Ebba
  • 2020-05-29

Jonas M skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jobbat på bra. Skött kontakten med oss på ett bra sätt. Tydlig och trevlig. Läs mer

Noor Z skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en lägenhet på söderkulla! Hon var världsklass, det gick undan samt super trevlig!! Läs mer
  • Marcus C

2020-05-28

Marcus C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde min tvåa i Västra hamnen, Malmö i maj 2020. Daniel visade än en gång att han är en komplett mäklare och säljare, kunnig på alla områden, driven, vänlig, lugn och sansad och korrekt. Han har stil och värdighet och förstår sig på både marknad och människor. Läs mer

Anna P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ebba hjälpte oss att sälja vårt radhus i Malmö. Vi hade ett nära samarbete och kontinuerlig kontakt. Ebba hjälpte oss med styling och var med på fotograferingen. Vi kunde helt luta oss på Ebbas professionalitet, diskuterade möjligheter, nästa steg osv.
    Vi kan varmt rekommendera Ebba, en rolig, ärlig, rak och enkel mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Ebba J svarar Anna P
    Tack snälla för fint omdöme. Har varit jätteroligt att hjälpa er!

Henrik L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kompetent, ärlig, lyhörd och trygg. Läs mer
  • 2020-05-26

Sofie P skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Inte haft så mkt kontakt, då vi var 3 säljare.
    Mäklaren var väldigt trevlig, tillmötesgående tycker jag! Läs mer
  • 2020-05-26

Jörgen L skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt 3 rok
    Hon är fantastisk
    Att lägenheten blev såld snabbt
    mycket bra Läs mer
  • 2020-05-16

Miroslav A skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Lägenheten i malmö trevlig mäklare alt best Läs mer
  • 2020-05-14

Alexandra M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma är en fantastiskt engagerad mäklare som gjorde så att vi kände oss väldigt trygga med att sälja vår lägenhet med hjälp av henne. Positiv och gav verkligen allt för att det skulle bli perfekt. Vi kunde inte önskat en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-05-13

Ola B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte min första bostadsrätt. Nathalie var superduktig! Hon hjälpte mig och min sambo på ett mycket effektivt och tillmötesgående sätt. Har bara positiva saker att säga och är tacksam att vi hade så bra hjälp när vi navigerade genom denna snåriga process. Läs mer
  • Barbro R

2020-05-12

Barbro R skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma har sålt min bostadsrått i Malmö. Hon har överträffat mina förväntningar på mäklare. Hon har varit vänlig trevlig och mycket tillmötesgående. Hon har varit energisk och effektiv och noga med att följa alla regler spm gäller. Hon är värd allt beröm. Läs mer
  • 2020-05-10

Maria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma var väldigt professionell och hjälpsam under hela sökningsperiod och transaktionen. Vi är jätte tacksamma för hennes Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Maria S
    Tack snälla Maria och Joaquin för den fina recensionen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. :)
    Vänliga hälsningar
    Emma
  • Malin O

2020-05-08

Malin O skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevlig och superproffsig tjej. Hon hjälpte mig att köpa min första lägenhet och jag kunde inte fått en bättre mäklare. Hon svarar snabbt och är lätt att få tag i. Det kändes väldigt tryggt att ha med henne att göra. Jag är helnöjd! Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Malin O
    Åh vad roligt att höra, tack Malin för den fina Recon :)
    Hälsningar Emma
  • 2020-05-06

Annica M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mäklaren var trevlig och förstående. Engagerad och framåt. Vi var väldigt nöjda!

Ja, mäklaren levde upp till våra förväntningar och verkade vara kunnig och veta en del inom den bostadsrätts föreningen och det området där vi bodde.

Kan varmt rekommendera Svensk fastighets förmedling och Mäklaren! Läs mer
  • 2020-05-05

Mikael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Erik hjälpte vid försäljning av vår villa. Professionell, lugn och lättsam att arbeta med. Utfallet blev helt ok. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-01

Lina H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma har sålt vår bostadsrätt på Ribersborg. Hjälpt oss igenom alla steg väldigt professionellt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-05-11 Emma W svarar Lina H
    Tack Lina och David för den fina rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas bra i Lund! :)
    /Emma
  • 2020-05-01

Sohail C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde min tvåa . Ytterst hjälpsam genom hela processen och var snabb med återkoppling. Kan starkt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2020-04-29

Sanna I skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt proffsig och förtroendeingivande! Har både köpt och sålt med henne som mäklare och är väldigt nöjd med båda upplevelserna! Läs mer
  • 2020-04-28

Sara A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ebba var ett stort stöd vid vår lägenhetsförsäljning. Professionell och tydlig i sin kommunikation. Ingav inga falska förväntningar, utan gav sina rekommendationer baserat på sin erfarenhet i yrket. Lugnade oss verkligen under pågående Corona-tider. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sara A
    Tack för ert omdöme Sara. Jätteroligt att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • 2020-04-28

Sandra G skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte lägenhet i Malmö. Ebba har varit jättebra från första kontakt på lägenhetsvisningen tills det att kontrakten skrevs. Svarat på alla mina frågor och varit väldigt hjälpsam. Proffsig och noggrann! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sandra G
    Tack för ditt fina omdöme Sandra. Har bara varit roligt att hjälpa dig!

• 2020-04-26

Marie R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig och lagom personlig.
    God kunskap om området Malmö Live Läs mer
  • 2020-04-26

Klara H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Noggrann, tydlig och lugn! Helt enkelt professionell och precis en sån person man vill ha vid sin sida när man säljer sin lägenhet. Läs mer
  • Sofie Å

2020-04-26

Sofie Å skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en trea genom Daniel i april när det var mycket kring Covid-19 för oss alla, och min partner inte ens kunde närvara pga att han var fast utomlands. Jag upplever Daniel som en otroligt inlyssnande mäklare, som kunde mötas människa till människa och vara professionell samtidigt. Det gjorde hela affären till ett fint minne att bevara. Läs mer
  • 2020-04-24

Marcus L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Professionellt intryck som gav trygghet i köpet. Uppskattade hans kunnighet om fastigheten Läs mer
  • 2020-04-24

Lars H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt vår bostad. Mycket bra och trevligt bemötande! Vi har fått ut det vi hoppades och förväntade! Har varit lätt att få kontakt med Anna. Läs mer
  • 2020-04-23

Ludvig D skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en lägenhet av Kasper. En mycket kompetens och flexibel mäklare. Väldigt lugn, sansad och påläst.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-04-17

Maxim K skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel gör sitt yttersta för att tillfredsställa klienten och jobbar aktivt och målmedvetet för att göra alla parter nöjda.

kan varmt rekommendera Daneil Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö