Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 723 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2020-05-29

Jonas M skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jobbat på bra. Skött kontakten med oss på ett bra sätt. Tydlig och trevlig. Läs mer

Noor Z skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en lägenhet på söderkulla! Hon var världsklass, det gick undan samt super trevlig!! Läs mer
  • Marcus C

2020-05-28

Marcus C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde min tvåa i Västra hamnen, Malmö i maj 2020. Daniel visade än en gång att han är en komplett mäklare och säljare, kunnig på alla områden, driven, vänlig, lugn och sansad och korrekt. Han har stil och värdighet och förstår sig på både marknad och människor. Läs mer

Anna P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ebba hjälpte oss att sälja vårt radhus i Malmö. Vi hade ett nära samarbete och kontinuerlig kontakt. Ebba hjälpte oss med styling och var med på fotograferingen. Vi kunde helt luta oss på Ebbas professionalitet, diskuterade möjligheter, nästa steg osv.
    Vi kan varmt rekommendera Ebba, en rolig, ärlig, rak och enkel mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Ebba J svarar Anna P
    Tack snälla för fint omdöme. Har varit jätteroligt att hjälpa er!

Henrik L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kompetent, ärlig, lyhörd och trygg. Läs mer
  • 2020-05-26

Sofie P skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Inte haft så mkt kontakt, då vi var 3 säljare.
    Mäklaren var väldigt trevlig, tillmötesgående tycker jag! Läs mer
  • 2020-05-26

Jörgen L skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt 3 rok
    Hon är fantastisk
    Att lägenheten blev såld snabbt
    mycket bra Läs mer
  • 2020-05-16

Miroslav A skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Lägenheten i malmö trevlig mäklare alt best Läs mer
  • 2020-05-14

Alexandra M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma är en fantastiskt engagerad mäklare som gjorde så att vi kände oss väldigt trygga med att sälja vår lägenhet med hjälp av henne. Positiv och gav verkligen allt för att det skulle bli perfekt. Vi kunde inte önskat en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-05-13

Ola B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte min första bostadsrätt. Nathalie var superduktig! Hon hjälpte mig och min sambo på ett mycket effektivt och tillmötesgående sätt. Har bara positiva saker att säga och är tacksam att vi hade så bra hjälp när vi navigerade genom denna snåriga process. Läs mer
  • Barbro R

2020-05-12

Barbro R skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma har sålt min bostadsrått i Malmö. Hon har överträffat mina förväntningar på mäklare. Hon har varit vänlig trevlig och mycket tillmötesgående. Hon har varit energisk och effektiv och noga med att följa alla regler spm gäller. Hon är värd allt beröm. Läs mer
  • 2020-05-10

Maria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma var väldigt professionell och hjälpsam under hela sökningsperiod och transaktionen. Vi är jätte tacksamma för hennes Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Maria S
    Tack snälla Maria och Joaquin för den fina recensionen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. :)
    Vänliga hälsningar
    Emma
  • Malin O

2020-05-08

Malin O skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevlig och superproffsig tjej. Hon hjälpte mig att köpa min första lägenhet och jag kunde inte fått en bättre mäklare. Hon svarar snabbt och är lätt att få tag i. Det kändes väldigt tryggt att ha med henne att göra. Jag är helnöjd! Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Malin O
    Åh vad roligt att höra, tack Malin för den fina Recon :)
    Hälsningar Emma
  • 2020-05-06

Annica M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mäklaren var trevlig och förstående. Engagerad och framåt. Vi var väldigt nöjda!

Ja, mäklaren levde upp till våra förväntningar och verkade vara kunnig och veta en del inom den bostadsrätts föreningen och det området där vi bodde.

Kan varmt rekommendera Svensk fastighets förmedling och Mäklaren! Läs mer
  • 2020-05-05

Mikael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Erik hjälpte vid försäljning av vår villa. Professionell, lugn och lättsam att arbeta med. Utfallet blev helt ok. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-01

Lina H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma har sålt vår bostadsrätt på Ribersborg. Hjälpt oss igenom alla steg väldigt professionellt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-05-11 Emma W svarar Lina H
    Tack Lina och David för den fina rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas bra i Lund! :)
    /Emma
  • 2020-05-01

Sohail C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde min tvåa . Ytterst hjälpsam genom hela processen och var snabb med återkoppling. Kan starkt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2020-04-29

Sanna I skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt proffsig och förtroendeingivande! Har både köpt och sålt med henne som mäklare och är väldigt nöjd med båda upplevelserna! Läs mer
  • 2020-04-28

Sara A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ebba var ett stort stöd vid vår lägenhetsförsäljning. Professionell och tydlig i sin kommunikation. Ingav inga falska förväntningar, utan gav sina rekommendationer baserat på sin erfarenhet i yrket. Lugnade oss verkligen under pågående Corona-tider. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sara A
    Tack för ert omdöme Sara. Jätteroligt att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • 2020-04-28

Sandra G skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte lägenhet i Malmö. Ebba har varit jättebra från första kontakt på lägenhetsvisningen tills det att kontrakten skrevs. Svarat på alla mina frågor och varit väldigt hjälpsam. Proffsig och noggrann! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sandra G
    Tack för ditt fina omdöme Sandra. Har bara varit roligt att hjälpa dig!

• 2020-04-26

Marie R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig och lagom personlig.
    God kunskap om området Malmö Live Läs mer
  • 2020-04-26

Klara H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Noggrann, tydlig och lugn! Helt enkelt professionell och precis en sån person man vill ha vid sin sida när man säljer sin lägenhet. Läs mer
  • Sofie Å

2020-04-26

Sofie Å skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en trea genom Daniel i april när det var mycket kring Covid-19 för oss alla, och min partner inte ens kunde närvara pga att han var fast utomlands. Jag upplever Daniel som en otroligt inlyssnande mäklare, som kunde mötas människa till människa och vara professionell samtidigt. Det gjorde hela affären till ett fint minne att bevara. Läs mer
  • 2020-04-24

Marcus L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Professionellt intryck som gav trygghet i köpet. Uppskattade hans kunnighet om fastigheten Läs mer
  • 2020-04-24

Lars H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt vår bostad. Mycket bra och trevligt bemötande! Vi har fått ut det vi hoppades och förväntade! Har varit lätt att få kontakt med Anna. Läs mer
  • 2020-04-23

Ludvig D skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en lägenhet av Kasper. En mycket kompetens och flexibel mäklare. Väldigt lugn, sansad och påläst.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-04-17

Maxim K skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel gör sitt yttersta för att tillfredsställa klienten och jobbar aktivt och målmedvetet för att göra alla parter nöjda.

kan varmt rekommendera Daneil Läs mer
  • 2020-04-17

Anna R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell, trevlig, tillgänglig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-17 Ebba J svarar Anna R
    Tack Anna! Har bara varit roligt att hjälpa er. Välkomna till Malmö! /Ebba
  • 2020-04-02

Abbas H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    En av dom absolut skickligaste och trevligaste mäklaren vi någonsin träffat. Mycket kompetent och flexibel. Absolut toppkvalitet på det arbete han utför. Vi är mycket nöjda med Kasper och kommer definitivt vända oss till honom i framtiden. Läs mer
  • MIAN MUHAMMAD UMAR I

2020-03-31

MIAN MUHAMMAD UMAR I skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt duktig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-03-31 Ebba J svarar MIAN MUHAMMAD UMAR I
    Tack snälla för omdömet, hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • 2020-03-31

André S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper har genomfört affären av vår bostadsrätt på ett proffesionellt sätt. Han har lyssnat på oss och kommit med förslag när vi frågat. Vi kommer rekommendera honom till vänner som också går i säljtankar.
    Det var framför allt Kaspers kunnande om föreningen och känslan han ville förmedla till kunder som var i linje med vad vi var ute efter. Dessa förväntningar infriades. Läs mer
  • 2020-03-31

Roland S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har både köpt och sålt genom Kasper. Han är trevlig och ger ett mycket seriöst intryck. Jag tycker att han besitter förmågan att möta människor efter behov, och ser varje individ.
    Man kan ge Kasper förtroende, och han lever upp till det!
    /Roland Läs mer
  • 2020-03-30

Monika P skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag sålde min 2a på Fågelbacken och Kasper har varit ett stort stöd under hela försäljningen. Han har kommit med kreativa lösningar, och är en mäklare som uppfattas som lugn, trovärdig, professionell och har delat med sig av sina tankar/erfarenheter på ett bra sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Kasper som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-29

Filip H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi blev bemötta med vänlighet, proffessionalism och fick ett mycket tryggt intryck av Anna. Jag hade inte så mycket förväntningar då det var första gången jag skulle sälja en bostad, men hoppades på en smidig och smärtfri försäljning. Anna levererade regelbundna uppdateringar och stämde av på i stort sett dygnets alla timmar och gav mig alltid ett glatt och positivt bemötande. Försäljningen i sig gick över förväntan och hela upplevelsen blev därför ännu bättre. Kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • 2020-03-27

Elin B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ebba är en mycket professionell mäklare med ett oerhört lugn och tålamod. Ärlig och kunnig inom sitt område och min lägenhet blev såld långt över förväntningarna. Läs mer
    2020-03-27 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för fint omdöme! Har bara varit roligt att få följa er och hjälpa er i er försäljning!
  • 2020-03-23

Christopher O skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt lägenhet på Lönngatan. Utmärkt bemött av mäklaren, enkel att få tag på, svarar direkt och när det va dags att sälja så tog det enbart ett par dagar . Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Rebecca E svarar Christopher O
    Tack för din reco Christopher! Vad kul att du är nöjd.
    Hälsningar
    Rebecca
  • 2020-03-23

Marianne B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra information och trevligt, proffsigt bemötande samt förståelse för att man behöver lite "hålla handen" vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne B
    Tack för fin feedback Marianne!
  • 2020-03-23

Carl M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt prestation av Tobias! Han var mycket smidig att ha och göra med, han visade extrem expertis och bidrog med tips som kunde höja värdet på lägenheten och lyckades få ett bra pris under karantäntider!

Jag kan Enckellt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl M
    Tack för fina vitsord Calle! Kör så det ryker i Sthlm

Anneli L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnig, stabil mäklare. Mycket proffsigt skött försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Anneli L
    Tack Anneli, bara roligt att få hjälpa er! /Ebba
  • 2020-03-22

Christian A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie var trevlig, glad, energisk och kompetent. Hon skötte sitt jobb alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Christian A
    Vad roligt att höra Christian! Tack för fina ord, det värmer :)

• 2020-03-21

Linda L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket duktig och trevlig mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Linda L
    Tack för din rekommendation och tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er! /Ebba
  • Amandus B

2020-03-21

Amandus B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mäklaren ingav vid första kontakten ett tryggt och förtroendeingivande intryck. Vi fick tydlig och informativ information. Hennes vänliga, lugna och tillmötesgående bemötande under hela processen till både säljaren och oss köpare tyder på en etisk professionalitet utöver det vanliga. Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Amandus B
    Stort tack för din fina recension Amandus! Verkligen roligt att höra :) Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet och i Malmö. Vi ses på tillträdet!

Rolf S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har sålt en bostadsrätt.Mäklaren helt underbar vilken glöd hon överträffade mina förväntningar med hästlängder Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Rolf S
    Tack Rolf! Vilka fina ord, det gör mig jätteglad. Ser fram emot att träffa dig igen på tillträdet. Ta hand om dig tills dess!

• 2020-03-20

Jan Peter A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Hej! Vi sålde vår sons lägenhet som vi var delägare i. Allt har varit bra från första kontakten till kontraktsskrivning. Så nöjd med Nathalie Borgernäs. Påläst, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-20

Björn F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en nyproduktion på Navet i Hyllie. Proffsigt bemötande av både Tobias och Patricia. Läs mer
  • 2020-03-15

Anders J skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Nyproduktion
    Saklig och påläst. Förklarade processen vid köp av nyproduktion och ryggade inte för dialog om riskerna vid denna typ av affär. Läs mer
  • 2020-03-14

Agnes M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en 2a i Västra Hamnen av Daniel.
    Har inget att invända, mycket trevlig och professionell mäklare!
    Snabb affär, han fick mig att känna mig trygg! Läs mer
  • 2020-03-12

Gun M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är proffsig, kunnig och lugn, vilket är guld värt för en nervös säljare! Han levde upp till förväntningarna och lotsade affären fram till ett bra slutpris för min lilla tvåa. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-06

Hanna T skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en lägenhet tillsammans med föräldrar. Emma har haft säljaren i åtanke hela tiden, samtidigt hon lyssnat på våra önskemål och tankar. Hon har varit tydlig vad gäller eventuell budgivning och har hjälpt oss som förstagångsköpare. Har känt mig (oss) trygg(a) hela tiden! Läs mer
  • 2020-03-04

Irma Gully Hildegard N skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet har varit professionellt och bra. Emma har varit noga med att informera och återkoppla.
    Toppenbra! Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö