Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 832 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2020-10-25

Peter F skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Alexander hjälpte mig sälja min lägenhet, han var väldigt tydlig och saklig, utan att vara påstridig eller "säljande" vilket jag uppskattade väldigt mycket. Han gjorde ett gott hantverk utan att skryta om det helt enkelt! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-24

Mithad R skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark som överträffade alla våra förväntningar. Smidigt, trevligt och schysst mäklare, heter Emma Wrangmark. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-22

Berit L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har både köpt och sålt bostäder av Kasper Isgren. Han är seriös, oerhört kunnig, påläst om området. Som både köpare och säljare känner man sig trygg med Kasper genom hela affären. Han ger hela tiden information vad som händer. Jag litar på honom till 100%. Dessutom är han trevlig! Bättre mäklare finns inte. Läs mer
  • 2020-10-22

Frédérique G skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Med Ebba Jönsson som den ansvariga mäklare som skulle sälja vår enrummare vid Triangeln (köpt genom Svensk fastighetsförmedling) fick vi omedelbart förtroende. Detta tack vare hennes lugna och kompetenta sätt att informera oss om hela processen. På alla våra frågor fick vi bra och tydliga svar, det har känts tryggt och bra från början till slut. Ebba Jönsson Informerade oss fortlöpande och snabbt om hur det gick och när det inte var så många besökare på visningarna till en början hade hon alltid något eller några väl genomtänkta förslag på vidare strategier. Med tanke på pandemin och en större osäkerhet om hur det skulle gå var det desto tryggare att ha en så kompetent, naturlig och sympatisk mäklare att ha att göra med. Läs mer
    2020-10-22 Ebba J svarar Frédérique G
    Tack för ert fina omdöme! Jätteroligt att få hjälpa er i detta och jag hoppas att ni kommer igen om jag kan hjälpa er fler gånger!
  • Izabella G

2020-10-21

Izabella G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt en lägenhet vid Nobeltorget.

Nathalie Borgernäs har alltid varit vänlig och glad. Blir alltid bemött med ett leeende. Lättsam att prata med. Var ett givet val att välja Nathalie efter första gången jag träffade henne. Hon ingav ett lugn och man fick ett förtroende direkt för henne.

Eftersom det är min första gång att sälja bostaden så hade jag inga förväntningar mer än att försöka få det jag ville ha för lägenheten. Nathalie samarbetade väl och med framgång fick vi nästintill det vi va överens om i pris. Det hade inte gått utan mäklarens engagemang. Glad att jag valde svensk fastighetsförmedling och att jag fick just Nathalie som mäklare! Läs mer
  • 2020-10-21

Lovisa P skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag sålde min lägenhet på 35 kvm. Mäklaren Rebecca Ekblad gjorde ett fantastiskt jobb! Rebecca är snabb på att svara vid frågor, både via
    telefon, sms och mail. Hon ställer verkligen upp och ordnar upp försäljningen precis så som jag ville att det skulle va. Hon kontaktade mig vid varje beslut som skulle tas men samtidigt jobbade hon på från ett eget håll för att lägenheten snabbt skulle kunna komma ut på marknaden. Jag litar på Rebecca till 110% jag är super nöjd! Läs mer
  • 2020-10-19

Moa W skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kom i kontakt med Alexander när jag köpte min första lägenhet. Upplevde honom som väldigt trevlig och professionell. Han var lätt att få tag på även när jag själv hörde av mig på dumma tider och svarade alltid snabbt på de funderingar och frågor jag ställde via mail och sms. Läs mer
    2020-10-20 Alexander K svarar Moa W
    Tack för fina ord, och att du upplevde mig som tillgänglig. Hoppas du ska trivas i din nya bostad, vi ses på tillträdet om ett par veckor! Mvh Alexander
  • 2020-10-19

Frank S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Gjort vad som kan förväntas men varit bra, ärlig, trevlig rakt igenom processen. Läs mer
    2020-10-19 Ebba J svarar Frank S
    Tack för ditt omdöme Frank!
  • 2020-10-17

Inger Anita B skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi sålde ett parhus. Alexander lyhörd för våra önskemål, han uppdaterade oss regelbundet. Han är noggrann och väldigt engagerad i sitt arbete. Läs mer
    2020-10-20 Alexander K svarar Inger Anita B
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av bostaden och för gott samarbete. Vi ses på tillträdet! Mvh Alexander
  • 2020-10-16

Sofia A skrev om Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Från start till slut blev jag mycket väl bemött av Fabian som gjorde sitt bästa för att jag skulle känna mig trygg. En ärlig och öppen dialog där jag fick utrymme att ställa frågor gjorde att jag kunde bli ägare till en trea i Malmö och min första egna bostad. Tack så mycket :) Läs mer
    2020-10-19 Fabian R svarar Sofia A
    Vad glad jag blir Sofia. Stort lycka till i nya bostaden.
  • 2020-10-15

David E skrev om Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en trea i centrala Malmö och Fabian bidrog med stor kunskap om området, markanden och processen, vilket också ledde till ett mycket bra slutpris.
    Fabian är kunnig, snabb och har ett mycket postitivt bemötande! Läs mer
    2020-10-16 Fabian R svarar David E
    Grymt kul du är nöjd med mitt jobb David. Stort tack för förtroendet.
  • 2020-10-13

Ellen L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt min första bostadsrätt, en etta! Rebecca bemötte mig med stort engagemang i mitt intresse för lägenheten hon förmedlade. Hon tog mig på allvar och gjorde processen jättesmidig för alla involverade. Läs mer
  • 2020-10-12

Margareta G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket professionell och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-10-11

Jessica Z skrev om Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök.
    Fabian var hjälpsam, lättillgänglig, målmedveten och engagerad.
    Hjälpte till personligen vid fotografering.
    Fick mer för lägenheten än förväntat och är mycket nöjd med utfallet. Läs mer
    2020-10-14 Fabian R svarar Jessica Z
    Tack Jessica för förtroendet. Extra kul att vi kunde slå föreningsrekord och den dyraste 2an på Dammfri i hela historien. Grattis till en bra affär!
  • 2020-10-10

Jan L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    jag har köpt och sålt en 1:a i kikaren i malmö. DK har alltid uppträtt korekkt och informativt. Alltid meddelat via sms eller tel läget vid intressenter. Han har varit mycket kunnig av området.
    Allt gick väldigt snabbt och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-09

Sara Ö skrev om Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Lyhörd, tillmötesgående och tydlig. Läs mer
    2020-10-10 Fabian R svarar Sara Ö
    Tack! Stort lycka till i nya bostaden Sara!
  • 2020-10-08

Åsa H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevligt & informativt bemötande, kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-10-08

Mitra K skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en nyproducerad bostadsrätt av Daniel. Bra och välkommande upplevelse av en professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-10-07

Amanda O skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en bostad på 53 kvm.
    Kasper Isgren är väldigt hjälpsam och trevlig som mäklare. Han var väldigt påläst under visningarna och svarade på alla frågor om bostaden. Han var även tillgänglig för frågor under hela processen - från visning till tillträdesdagen.
    Det märks att Kasper Isgren är en erfaren och duktig mäklare.
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp av bostad och är tacksam för den hjälp som Kasper Isgren och Svensk fastighetsförmedling har bidragit med. Läs mer
  • 2020-10-06

Ömer D skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt genuin och trevlig person, alltid tillgänglig och enkel att samarbeta med.
    Lyssnar på önskemål och försöker göra sitt bästa för att infria dem! Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2020-10-06

Emma B skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Inför valet av att finna en mäklare i Malmö ringde vi runt till olika firmor. Emma Wrangmark var den som vi från början fick precis den informationen vi behövde för att vilja gå vidare. Hela processen har skötts smidigt, effektivt, sakligt, vänligt och proffsigt. Inga konstigheter. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-05

Örjan N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Helt ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-10-04

Ludwig F skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie höll oss som köpare uppdaterade under hela processen (som för övrigt gick väldigt snabbt)

Vid frågor så fick vi snabbt svar, och de gånger hon inte visste så såg hon till att ta reda på det.

Absolut inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-10-04

Henry A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel presenterade mina och bostadsmarknadens möjligheter på ett klart och transparant sätt vid ett första möte. Han kände väl till föreningen eftersom han också hade sålt lägenheten till mig ett par år tidigare. Hans värdering och utgångspris stämde väl överens med mina förväntningar. När väl budgivnigen kom igång kom informationen via SMS som enkelt kunde följas. På det hela taget var processen smärtfri även med Covid 19 osäkerheter i mixen och jag är helnöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-03

Elisabeth S skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra och tydlig information om både lägenheten och budgivningen. Lätt att få kontakt med. Läs mer

Jåel W skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har köpt en villa ifrån 1900-tal.
    Fick ett underbart bemötande från start till mål.
    Alla de nervösa tankar som gick runt i huvudet blev genast hur bra som helst efter att pratat med Emma flera gånger under processen fram till kontraktsskrivningen.
    Bara positivt, och ett varmt och trevligt bemötande! Läs mer

Kaisa A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi köpte vår lägenhet med Kasper Isgren som mäklare. Vi kände oss helt trygga i vårt köp och när det var dags för oss att sälja var det naturligt att anlita Kasper. Kasper har integritet, han inger trygghet och lugn, har lång och gedigen erfarenhet och är professionell dvs han ser till både köparens och säljarens bästa. Det tycker jag är viktigt! Läs mer
  • 2020-10-02

Nathan H skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt, lättsamt och inte pretto! Riktigt bra mäklare! Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nathan H
    Stort tack Nathan! Kul och ha med er i projektet!
  • Tom F

2020-10-02

Tom F skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har fått hjälp av Kasper att sälja min bostadsrätt på Östra Kristinelundsvägen 12A i Slottstaden. Kasper har visat på ett stort engagemang, mycket kunnig inom fastigheter och försäljningar av bostadsrätter, väldigt påläst om ens objekt och förening som jag inte har stött på hos andra mäklare.

Jag hade stora förväntningar då Kasper har tidigare hjälpt min sambo att sälja hennes lägenhet borta vid Nobeltorget. Kasper möte upp mina höga förväntningarna och gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen.

Om jag skulle behöva en mäklare i framtiden så kommer jag definitivt att välja Kasper igen. Läs mer
  • 2020-09-25

Dan S skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Var mycket engagerad och höll mig uppdaterad under hela processen. Alexander kom med olika tips och förslag på hur jag som säljare kunde agera i olika tillfällen, vilket kändes tryggt. Läs mer
  • Annika L

2020-09-25

Annika L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel har med lugn och säker hand lotsat oss genom våra bostadsaffärer (både köp och sälj) och det är vår uppfattning att alla parter varit nöjda och trygga genom hela processen. Kan absolut rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2020-09-24

Peter L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi blev bemötta med stort lugn och kunskap i vårt köp och försäljning av våra lägenheter. Vi hade inga förväntningar eftersom vi inte visste hur marknaden såg ut. Vi fick det pris som sattes och det var mer än vi förväntat oss. Stor kännedomen av hur marknaden ser ut kan sammanfatta vårt intryck av Daniel. Läs mer
  • 2020-09-23

Mikael T skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel tog oss effektivt igenom köpprocessen för vår nya bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-09-22

Liliana W skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag/vi har köpt en äganderätt lägenhet i Malmö.
    Mäklaren är professionell och kunnig att ta hand om kunden. Läs mer
  • 2020-09-18

Anders B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Riktigt trevligt med lugna och sakliga presentationer. Inget hetsande som vi har upplevt med andra mäklare. Läs mer
  • 2020-09-16

Mikael L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har köpt en 1a i Västra hamnen i Malmö.
    Daniel har varit super sedan jag träffade honom första gången på kontoret i Malmö. Han har alltid legat steget före och man har aldrig fått vänta på information om ska tilldelas.
    Så härligt när man har med att göra med folk som har passion för sitt yrke samt är proffsig på alla sätt.
    Tusen tack för all hjälp Daniel! Läs mer
  • 2020-09-16

Viktor B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi köpte en lägenhet i Malmö, första gången jag köpte en bostad. Daniel var väldigt tillmötesgående och pedagogisk som skapade en väldig trygghet hos mig som köpare. Professionell och noggrann! Läs mer

Isidor K skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel Karlsson träffade jag först 2015 när jag köpte min lägenhet och valde honom att sälja den på grund av bra kemi och hans profesionella och smidiga hantering av uppdrag
    Daniel är ärlig och trevlig att ha som mäklare, man känner sig trygg med honom Läs mer

William S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostad. Blev mycket bra bemött av en mycket informativ och kompetent mäklare. Läs mer

Lina E skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel var mycket professionell genom hela säljprocessen, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-09

Mikael N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ebba inger förtroende och lugn i en bostadsaffär. Hon har enträget hållit ut och sålt lägenheten. Hon har hela tiden kommunicerat de olika stegen i affären. Jag rekommenderar Ebba varmt. Läs mer
    2020-09-09 Ebba J svarar Mikael N
    Tack snälla för fint omdöme, det har varit roligt att hjälpa er!
  • 2020-09-05

Rikard B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon var professionell när det gällde kontrakt och avtal före sälj. Hon fick även till en snabb affär och avslut. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Rikard B
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba
  • 2020-09-04

Elin B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en bostadsrätt på 85 kvadrat i Malmö Södertorp. Ebba bemötte mig genom att vara saklig och kunnig på sitt område. Hon var också trevlig på ett naturligt sätt. Hon ingav ett högt förtroende och hon var bra på att värdera bostaden. Mina förväntningar på en mäklare var att de kunde värdera. Hon gav oss ett högt förtroende och hon är oerhört kunnig inom sitt område.

Jag tycker att Ebba är en oerhört duktig mäklare som är ärlig och rak och lägger priset på en bra nivå. Vi fick budgivning och var mer än nöjda över resultatet. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja i Malmö. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Ebba
  • 2020-09-04

Håkan P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra bemötande, stort engagemang och god tillgänglighet. Kort sagt proffsigt agerande som varmt kan rekommenderas./Håkan Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Håkan P
    Tack snälla för fint omdöme /Ebba
  • 2020-09-04

Siham N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fantastiskt mäklare som fick vår tidigare osålda bostad, såld på kort tid. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Siham N
    Tack för din rekommendation! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya bostaden! /Ebba

Sara M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har köpt en bostadrätt. Daniel var meget imødekommende og hjalp os gennem hele processen. Han var let tilgængelig når man havde spørgsmål og bidrog med at vi fik gjort et godt køb.

alt i alt havde vi en rigtig god oplevelse og Daniel var behjælpelig og lyttede til vores ønsker. Läs mer

Johan M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostad
    Professionell och sakligt bemötande
    Snabb info
    Överträffade mina förväntningar Läs mer

Marcus S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Fantastiskt bra mäklare. Sköt affären galant, och även lugnat mig när jag blev stressad. Inget negativt alls att säga om honom! Läs mer
  • 2020-09-01

Ahmad Ismail E skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en lägenhet i västra hamnen. Daniel spelade en positiv roll med att komma överens om priset på lägenheten.
    Han var flexible. Jag är faktiskt nöjd. Läs mer
  • 2020-08-31

Mattias D skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt trevlig mäklare med ett fantastiskt driv genom hela processen. Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö