Ebba Jönsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Ebba Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Ebba Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Ebba Jönsson har haft 10 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 131 Läs vad Ebba Jönsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Söderkulla
    2022-11-20 Verifierad kund
    Allt var trovärdig, kunnig och proffsig
    Tack för fint omdöme och tack för att jag har fått förtroendet att hjälpa er igen!
    Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Östra Sorgenfri
    2022-11-14 Verifierad kund
    tillmötesgående, hjälpsam och återkopplar snabbt - jättebra helt enkelt
    Tack Alexander för ditt omdöme. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    • Söderkulla
    2022-11-08 Verifierad kund
    Väldigt snäll, sakkunnig och proffsig
    Tack Wioletta,
    Jätteglad att jag fått möjlighet att hjälpa er igen!
    • Elinegård
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi kände oss mycket väl omhändertagna av Ebba, hon hade alltid tid för oss och våra funderingar och detta gjorde att vi kände oss informerade och hade koll på läget under hela processen. Vi hade höga förväntningar när vi gick in i processen och med facit i hand känner vi att Ebba verkligen levt upp till dom, kan varmt rekommendera Ebba!
    Stort tack för fint omdöme! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er, jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /Ebba Ebba Jönsson
    • Elinegård
    2022-06-13 Verifierad kund
    Ebba är en väldigt skicklig mäklare som är pålitlig, serviceminded och tillgänglig. Detta var vårt första husköp samt vårt första köp på den befintliga marknaden och allt gick väldigt smidigt tack vare Ebba. Rekommenderar Ebba helhjärtat!
    Tack snälla för fint omdöme. Jätteroligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
    • Malmö
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig, ambitiös, professionell.
    Finns inget negativt att säga om Ebba Jönsson.
    Tack snälla för fint omdöme!
    Ebba Jönsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra, kunnig, saklig och professionell rakt igenom.
    Tack Malin för ditt omdöme. Hoppas ni trivs bra i huset!
    • Malmö
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande och och kunnig. Vi är mycket nöjda med Ebbas arbete och rekommenderar henne mycket gärna i din kommande bostadsaffär.
    Anki
    Tack Anki för ditt fina omdöme, det värmer!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Ebba hjälpte mig och min pojkvän till vår första gemensamma lägenhet. Jättenöjd! Ebba är noggrann och mån om att alla parter är nöjda. Öppen kommunikation vilket uppskattas. Det känns tryggt att ha Ebba som mäklare.
    Tack Amanda för ditt fina omdöme!
    Har bara varit roligt att få hjälpa er och jag hoppas att ni kommer att trivas i er första gemensamma lägenhet!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Lite sen till vårat kontraktsmöte, men annars supertrevlig kvinna som har koll på sin sak och väl förberedd.
    Tack snälla för ditt omdöme! Verkligen ledsen för jag missbedömde tiden för mötet innan vilket gjorde att ni fick vänta några minuter. Jag hoppas att ni känner er nöjda med köpet och att ni kommer att trivas i er nya bostad!