Ebba Jönsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Ebba Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Ebba Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Ebba Jönsson har haft 70 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 115 Läs vad Ebba Jönsson

• sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-11-15
    Ebba har varit mycket korrekt och professionell.
    Tack för omdömet Henrik, tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er!

2021-11-13
    Ebba har genom hela processen varit professionell, lyhörd och tillmötesgående. Hennes framtoning är lugn, saklig och säker, vilket gör det lätt att känna förtroende för henne. Vi rekommenderar varmt Ebba som mäklare vid en husförsäljning.
    Tack snälla för ert fina omdöme, det värmer!
    Jag tackar för att jag fick ert förtroende och önskar er lycka till i nya huset.
    Ebba Jönsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-11-13
    Mycket bra bemötande! Vänlig, lugn och informativ!
    Tack för ditt omdöme Hannah, det uppskattar jag verkligen!
    Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
    Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-11-08
    Duktig och strukturerad mäklare. Hade genomgående koll på alla de delar som behövde ses till vid köpet vilket gav en tryggande känsla!
    Tack för ditt omdöme Nelly, jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    Ebba Jönsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-11-08
    Engagerad och har bra koll på marknaden.

Lägenhetsförsäljning gick snabbt och 100k över utgångspris, under lågsäsong i område där flera utannonserade lägenheter inte fått ett enda bud.
    Tack Lars för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
    • Nobeltorget
    2021-10-17
    Ebba var väldigt trevlig, imötekommande och proffsig. Superenkel att kommunicera med, och gav alltid tydliga uppdateringar och svar på våra frågor. Hon såg båda till säljarens och köparens bästa intresse. Vi rekommenderar henne starkt!
    Tack för fint omdöme Anna, jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
    • Nobeltorget
    2021-10-14
    Ebba är en mycket duktig och kompetent mäklare.
    Hon har nu sålt två lägenheter åt mig och jag är supernöjd med båda försäljningarna.

Hon har också hjälpt oss, utöver försäljningen av vår lägenhet, med vårt husköp som skett samtidigt. Det har varit väldigt uppskattat av oss då hon har kikat på objekten och besiktningsprotokollen samt gett oss bra tips på vad vi ska tänka på.

Sammanfattnignsvis kan jag konstatera att Ebba är en mäklare som gör mer än man kan förvänta sig. Alltid tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Både jag och min sambo är mer än nöjda!
    Stort tack för det fina omdömet, det värmer.

Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
    2021-10-13
    Jag vill helst inte skriva något här och det borde inte vara ett måste. Men nu gör jag det ändå. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och hjälpte oss mycket på vägen.
    Hej Patrik,
    stort tack för ditt fina omdöme. Det är valfritt att svara men jag uppskattar verkligen att du tog dig tid till detta. /Ebba
    2021-09-14
    Snabb på svar och lätt att nå.
    Trevlig och gott bemötande.
    Hej Mimmi,
    Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    2021-08-27
    Positivt. Svarade vänligt och redde ut våra frågor.
    Tack för omdömet Laila, det uppskattas! /Ebba Ebba Jönsson