Ebba Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006-10-25
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass. Läs mer

Läs vad 71 Läs vad Ebba Jönsson

• Håkan P sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-10

2.5:a
    Midhem
    Har sålt bostadsrätt i Malmö genom Svensk fastighetsförmedling och har under hela resan blivit bemött på bästa sätt och med bra information varför jag verkligen kan rekommendera Ebba och Anna för väl utfört arbete./Håkan Läs mer
    2020-07-13 Ebba J svarar Håkan P
    Tack för omdömet Håkan, bara roligt att få hjälpa till!
    /Ebba
  • Mathilde H köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-03

2:a
    Dalaplan
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötta
    Trygg affär. Läs mer
    2020-06-03 Ebba J svarar Mathilde H
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden! /Ebba
  • Anna P sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-28

Malmö
    Ebba hjälpte oss att sälja vårt radhus i Malmö. Vi hade ett nära samarbete och kontinuerlig kontakt. Ebba hjälpte oss med styling och var med på fotograferingen. Vi kunde helt luta oss på Ebbas professionalitet, diskuterade möjligheter, nästa steg osv.
    Vi kan varmt rekommendera Ebba, en rolig, ärlig, rak och enkel mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Ebba J svarar Anna P
    Tack snälla för fint omdöme. Har varit jätteroligt att hjälpa er!
    /Ebba
  • Sara A sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-28

Dammfri
    Ebba var ett stort stöd vid vår lägenhetsförsäljning. Professionell och tydlig i sin kommunikation. Ingav inga falska förväntningar, utan gav sina rekommendationer baserat på sin erfarenhet i yrket. Lugnade oss verkligen under pågående Corona-tider. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sara A
    Tack för ert omdöme Sara. Jätteroligt att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
    /Ebba
  • Sandra G köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-28

Dammfri
    Jag köpte lägenhet i Malmö. Ebba har varit jättebra från första kontakt på lägenhetsvisningen tills det att kontrakten skrevs. Svarat på alla mina frågor och varit väldigt hjälpsam. Proffsig och noggrann! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sandra G
    Tack för ditt fina omdöme Sandra. Har bara varit roligt att hjälpa dig!

/Ebba
  • Anna R köpte sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-17

Kulladal
    Professionell, trevlig, tillgänglig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-17 Ebba J svarar Anna R
    Tack Anna! Har bara varit roligt att hjälpa er. Välkomna till Malmö! /Ebba
  • MIAN MUHAMMAD UMAR I
    MIAN MUHAMMAD UMAR I skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-31

Väldigt duktig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-03-31 Ebba J svarar MIAN MUHAMMAD UMAR I
    Tack snälla för omdömet, hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
    /Ebba
  • Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-27

Södertorp
    Ebba är en mycket professionell mäklare med ett oerhört lugn och tålamod. Ärlig och kunnig inom sitt område och min lägenhet blev såld långt över förväntningarna. Läs mer
    2020-03-27 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för fint omdöme! Har bara varit roligt att få följa er och hjälpa er i er försäljning!
    /Ebba
  • Anneli L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-23

Malmö
    Kunnig, stabil mäklare. Mycket proffsigt skött försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Anneli L
    Tack Anneli, bara roligt att få hjälpa er! /Ebba
  • Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-21

Malmö
    Mycket duktig och trevlig mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Linda L
    Tack för din rekommendation och tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er! /Ebba

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson