Alexander Karlsson

Alexander Karlsson

Alexander Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Alexander Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Alexander Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Karlsson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Alexander Karlsson

Sedan starten hos Reco 2020
Mats L
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Då vår försäljning tagit längre tid än vad vi förväntade oss, vi vet att det rådande läget med höga räntor och oviss framtid har Alexander jobbat oavbrutit,med att göra vår försäljning så attraktiv som möjligt.Alexander är en mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare som har gjort sitt yttersta för att gör vår försäljning möjlig. Vi har jobbat under en längre tid tid tillsammans utan att Alexander har tappet modet för vår försäljning. Nu har försäljning gått i lås och jag är tacksam för Alexander tålamod och engagemang...

Simon D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Väldigt smidig och trygg resa rakt igenom. Kan starkt rekommendera Alexander till framtida säljare!

Cornelia O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Kunnig, men svår att nå. Det tog lång tid mellan vi tagit kontakt med Alexander och tills vi såg någon handling från hans sida. Fler gånger var vi tvungna att höra av oss för att få återkoppling trots att han utlovat att ringa dagen efter. I övrigt trevlig och proffsig.

Kajsa L
Slussen

Kunnig, snabb respons, fint bemötande och tydlig. Tack Alexander!

Sara V
Oxie Kyrkby

Alexander har varit en klippa från start till slut. Vi fick direkt en trygg känsla när Alexander var här första gången och den har han levt upp till hela vägen igenom. Påläst och väl insatt i processen och varit delaktig i alla moment. Engagerad!

Svar från Alexander Karlsson

Tack för ett gott samarbete och fina ord! Hoppas att ni ska trivas i det nya. Vi håller kontakten framåt och ses igen på tillträdet. Mvh Alexander

Vivica L
Borgmästaregården

Alexander är en fantastisk mäklare. Hans bemötande var fantastiskt och har verkligen levt upp till våra förväntningar. Har har hela tiden återkopplat snabbt och även haft bra svar på alla våra frågor. Han är en lugn och trygg person Rekommenderar varmt

Svar från Alexander Karlsson

Tack för fina ord och grattis till försäljningen! Vi håller kontakten och ses på tillträdet! Mvh Alexander

Tanja V
Oxie Kyrkby

Alexander är otroligt mycket med under alting (foto, förbesiktning) och tar sig tiden till att känna din bostad så han kan sälja den. Han lyssnar och är supertrevlig och har en bra inställning. Han jobbar hårt på för att få igenom alting.

Svar från Alexander Karlsson

Tack för ett gott samarbete och grattis till försäljningen! VI håller kontakten framåt och håller tummarna för att det löser sig med nya huset! Mvh Alexander

Vivica L
Södertorp

Blev bemött med respekt Inger ett stort förtroende Har svar på alla frågor Inte upprepande Tycker dock det var ett högt arvode, hoppas han gör skäl för pengarna😀

Ingegärd A
Södertorp

Jag blev bemött med respekt och har inget att klaga på. Alexander har haft tålamod med mig som är gammal och kanske inte alltid är så snabb i tanken. Mina förväntningar var väl att sålja mycket snabbare men det blev bra till slut. Tack Alexander för ditt lugn, det uppskattade jag.

Svar från Alexander Karlsson

Fint att du har upplevt det så och grattis till försäljningen! Vi ses snart igen på tillträdet! Mvh Alexander

Gustav S
Folkets Park

Mycket god kommunikation och svarar snabbt och tydligt på alla frågor.

Svar från Alexander Karlsson

Fint att höra och grattis till köpet av en fin lägenhet! Mvh Alexander