Läs vad 25 Läs vad Alexander Karlsson

• 2021-01-13
    Har sålt en tre rums lägenhet via Alexander.
    Alexander är mycket kompentent på olika plan, lyhörd och inger förtroende. Arbetar proffsigt och systematiskt med både planen och uppdateringar. Tillgänglig, ger professionella förslag och balanserar mycket fint med att ge utrymme till kunden för självbestämmande.
    Engagerad, ansvarsfull och kompetent. Rekommenderas varmt.
    Taghrid J
    • 70.0 m²
    • Håkanstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2021-01-11
    Jag har köpt en 3-rumslägenhet.
    Mäklaren var tålmodig, bemötande, informativ, professionell.
    Jag förväntade mig en del hjälp vid köpet och jag fick mer än jag hade förväntat mig.
    Allt som allt så var det en angenäm upplevelse.
    Mattias S
    • 70.0 m²
    • Håkanstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-12-11
    Från start till slut har det varit otroligt enkelt att ha och göra med Alexander!
    Kalle K
    • 97.0 m²
    • Kvarnby
  • 2020-12-11
    Alexander har hjälpt mig att köpa mitt drömboende. Mycket engagerad och kunnig, real proffs! Jag fick superfint bemötande och varmt rekommenderar Alexander alla dagar i veckan.
    Mycket bra jobbat och tack för allt!
    Danijela J
    Danijela J
    • 97.0 m²
    • Kvarnby
    Tack för fina ord och grattis till en fin bostad! Hoppas att du ska trivas. Vi ses på tillträdet! Mvh Alexander

• 2020-12-01
    Jag sålde min lilla etta på 34 kvadrat nära Nobeltorget i Malmö (Ystadsgatan 47G).
    Jag rekommenderar varmt Alexander! Han var toppen som mäklare vid min försäljning. Han drev på och uppdaterade mig kontinuerligt genom försäljningens olika processer.
    Sara N
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Malmö
    Tack Sara för de fina orden, det har varit kul att få hjälpa dig med försäljningen! Mvh Alexander

• 2020-11-22
    Vi har sålt vår bostad som ligger i södra Sofielund, Mogensgatan 7, Malmö. Det är en tvåa på 61,4 kvm med en stabil förening bakom sig. Vår mäklare har genom första mötet visat oss, hela vägen, på en otrolig kompetens och engagemang. God kommunikation och samarbete har genomsyrat hela processen. Våra förväntningar var att få det till ett rimligt pris och mäklaren lyckades överträffa dessa. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda.
    Astrid S
    • Malmö
    Tack för fina ord och för ett gott samarbete. Vi ses på tillträdet! Mvh Alexander

• 2020-11-22
    Enes A

• 2020-11-21
    Alexander hjälpte mig med att sälja min bostad. I vårt första möta fick han mig att känna mig säker och trygg. Detta pga att jag fick ett intryck av att han visste vad han pratade om och att han kunde förklara sig på ett bra sätt. Vi hade bra kommunikation genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt! 👍
    Catarina S
    • 2.5:a
    • 53.0 m²
    • Malmö
    Härligt! Tack för gott samarbete och grattis till en fin försäljning!

• 2020-11-19
    Ger ett klokt och sansat intryck i processen där vi haft rollen som köpare.
    Pål L
    • 2.5:a
    • 53.0 m²
  • 2020-11-18
    Trevlig, lugn, hjälpsam och tillmötesgående. Kände mig trygg genom hela köpprocessen.
    Alexandra L
    • Malmö
    Tack för fina ord, hoppas du ska trivas i nya bostaden. Vi ses på tillträdet! Mvh Alexander

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte