Alexander Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019-10-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Alexander Karlsson

• Sarah W köpte sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-10

Malmö
    We are still in the process, but we are having a great experience buying our first home with Alexander. He has been very supportive to our needs, offering advice, easily contactable and meets expectations. Läs mer
  • Sture R sålde sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-14

Malmö
    upplevde allting mycket proffsigt och korrekt
    skall jag anmärka på något, tyckte jag att vi hade lite för bråttom till avslut, kunde haft mer is i magen Läs mer
  • Per Erik Axel S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-16

Rådmansvången
    Köpte en lägenhet på 41,2 kvadratmeter i centrala delen av Malmö.
    Vänligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att jag skulle känna mig nöjd av mitt köp, vilket jag blev.
    Mäklaren bidrog till stor del av detta genom att höra av sig regelbundet både gällande bud samt mina tankar och funderingar kring köpet.
    Sammanfattingsvis: Min uppfattning av mäklaren är väldigt positiv av den anledningen att jag uppfattade honom både som yrkesskicklig och effektiv i sitt arbete. Läs mer
  • Gustav C sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-15

Rådmansvången
    Driven och håller bra kontakt med kunden. Läs mer
  • Tom S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-10

2:a
    Östra Sorgenfri
    Sålt lägenhet
    Det mesta fungerade bra, kunde varit lite bättre kommunikation innan visning och efter visning Läs mer
  • Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-09

2:a
    Östra Sorgenfri
    Köpte en bostadsrätt och Alexander gav tydliga svar på de frågorna man ställde och gav en all viktig information som man behövde. Han förenklade viss information om det behövdes. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson