Alexander Karlsson

Alexander Karlsson

Alexander Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Alexander Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Alexander Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Karlsson har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 52 Läs vad Alexander Karlsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-19
    Alexander är trevlig, tillmötesgående, ambitiös, seriös, hela försäljningen har gått smärtfritt och lätt från start till mål! Skulle absolut rekommendera Alexander till en vän, kollega eller granne som går i säljtankar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-08-30
    Aleaxander is a nice gentleman. Being my first time as a buyer he has given me the confidence to answer all my queries.I will love to deal with him again and definitely recommend him
    Thank you for taking the time to leave a review. I do what I can to make you feel safe and able to make informed decisions. Just let me know if you want to come and make measurements etc, and then we will see each other again at the day of access. Br Alexander Alexander Karlsson
    2021-08-30
    Alexander passar verkligen för sitt jobb. Lugn, förklarar tydligt vad som gäller, mycket trevligt bemötande, underrättar hela tiden vad som sker i ärendet. I mitt tycke har han visat stor proffsighet. /Birgitta
    Tack för att du tar dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas :) Vi håller kontakten framåt och ses igen på tillträdet! Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-08-26
    Alexander är effektiv, saklig, kunnig och ger genomtänkta och ärliga svar på frågor.
    Tack för fina ord och att du tar dig tid att lämna ett omdöme och grattis till köpet av ett fint hus :) Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-08-26
    Alexander har från första stund varit lyhörd, omtänksam, engagerad och driven. Han är mån om sina kunder och man känner snabbt stort förtroende för honom som mäklare.
    Han är tydlig, noggrann och varm som människa.
    Alexander har överträffat våra förväntningar . Kommer alltid att rekommendera honom till människor runt omkring mig.
    Tack för gott samarbete och det fina omdömet, och grattis till en fin försäljning. Vi håller kontakten framåt och ses igen på tillträdet :) Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-08-26
    Alexander reviderade min syn på mäklare. Förståelse och känsla för vår situation, fingertoppskänsla och driv samtidigt. Skulle starkt rekommendera Alexander till alla som går i säljtankar.
    Tack för förtroendet och att du tar dig tiden och lämnar en rekommendation! Vi håller kontakten framåt här och ses på tillträdet igen :) Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-08-24
    Påläst och professionell. AAA+++
    Tackar och bockar! Jag gör så gott jag kan! Grattis till husköpet, vi ses på tillträdet! Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-08-14
    Väldigt trevlig och professionell, väl påläst ang fastigheten, rak på sak vilket man hoppas en mäklare ska vara. Helt enkelt en väldigt bra mäklare!
    Tack för att du tar dig tid och lämnar en rekommendation och grattis till lägenhetsköpet! Vi ses på tillträdet här om ca en månad. Mvh Alexander Alexander Karlsson
    2021-08-11
    Alexander är den bästa mäklaren man har haft genom tiderna, ifall jag skulle vilja sälja huset i framtiden så kommer jag garanterat ringa till Alexander!!!

Alexander tack för allt du är bäst!
    Tack för fina ord :) Vi ses på tillträdet här om någon månad. Mvh Alexander Alexander Karlsson
  • 2021-08-11
    Alexander Karlsson är en proffesionell och superduktig mäklare!
    Tack vare honom fick vi sålt på våran lägenhet och vi fick dessutom ett riktigt bra pris på lägenheten. Vi är väldigt glada och tacksamma över hans grymma jobb.
    Tack för att du tar dig tid och lämnar en rekommendation! Vi ses på tillträdet om drygt en månad :) Mvh Alexander Alexander Karlsson