Frida Mårtensson

Frida Mårtensson

Frida Mårtensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Frida Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Frida Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Frida Mårtensson har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Frida Mårtensson

Ulrika Tufta P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Östra Sorgenfri

Proffesionellt arbete och duktig säljare!

Denise H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Jag skulle rekommendera Frida alla dagar i veckan! Med sitt engagemang och driv fångade hon mig redan när jag kom på visning och sen ville jag verkligen att hon skulle hjälpa mig att sälja min egen lägenhet. Frida är personlig och delar med sig, man känner att man är ett team som hjälps åt. Hon finns där och stöttar i vått och torrt, du kan utan problem bolla med Frida. Jag har känt mig trygg under hela resan och är så otroligt nöjd med Frida som mäklare. Rekommenderar varmt Frida om du är ute efter en mäklare som du kan teama upp med!

Niclas H
Östra Sorgenfri

Väldigt trevlig och fixade allt snabbt och smidigt!

Evelyn Mariebell E
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Oxie

snabb och tillgänglig mäklare som sålde en bostad till oss sjukt smidig affär. Jätte trevlig och hjälpsam.

Ylva G
Dockan

Otroligt professionell och kunnig. Trevligt bemötande. Tydliga förklaringar och svar på frågor.

Kicki Kristina N
Limhamn

Samarbetsvillig och underlättade pappersarbetet kring bostadsköpet.

Susanne P
Malmö

Frida är oerhört proffsig; vältänkta försäljningsstrategier, snabba återkopplingar och fin rådgivning. Dessutom en genuint trevlig person. Får du chansen att arbeta med Frida som mäklare, så ta den. Jag rekommenderar henne varmt.

Eva L
Köpte sin stuga med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
MALMÖ

Snabb återkoppling på olika frågor gällande kolonin. Tillmötesgående . Vänlig .

Erik F
Dalaplan

Klar och tydlig kommunikation från början till slut, aktivt arbete med spekulanter och budgivning.

Elisabeth N
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Åkarp

Jag träffade Frida i samband med att jag skulle sälja min mammas hus. Frida var mycket proffesionell och ödmjuk. Hon berättade om processen och hur hon kunde hjälpa till. Men frramförallt är hon en varm person som ingav stor trygghet i processen. Jag kan varmt rekommendera henne.