Daniel Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 122 Läs vad Daniel Karlsson

• Marcus C
    Marcus C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-28

Västra Hamnen
    Sålde min tvåa i Västra hamnen, Malmö i maj 2020. Daniel visade än en gång att han är en komplett mäklare och säljare, kunnig på alla områden, driven, vänlig, lugn och sansad och korrekt. Han har stil och värdighet och förstår sig på både marknad och människor. Läs mer
  • Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-28

4:a
    Erikslust
    Kompetent, ärlig, lyhörd och trygg. Läs mer
  • Sohail C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-01

Västra Hamnen
    Sålde min tvåa . Ytterst hjälpsam genom hela processen och var snabb med återkoppling. Kan starkt rekommendera Daniel. Läs mer
  • Klara H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-26

Malmö
    Noggrann, tydlig och lugn! Helt enkelt professionell och precis en sån person man vill ha vid sin sida när man säljer sin lägenhet. Läs mer
  • Sofie Å
    Sofie Å köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-26

Malmö
    Köpte en trea genom Daniel i april när det var mycket kring Covid-19 för oss alla, och min partner inte ens kunde närvara pga att han var fast utomlands. Jag upplever Daniel som en otroligt inlyssnande mäklare, som kunde mötas människa till människa och vara professionell samtidigt. Det gjorde hela affären till ett fint minne att bevara. Läs mer
  • Marcus L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-24

Västra Hamnen
    Professionellt intryck som gav trygghet i köpet. Uppskattade hans kunnighet om fastigheten Läs mer
  • Maxim K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-17

Västra Hamnen
    Daniel gör sitt yttersta för att tillfredsställa klienten och jobbar aktivt och målmedvetet för att göra alla parter nöjda.

kan varmt rekommendera Daneil Läs mer
  • Agnes M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-14

Malmö
    Köpt en 2a i Västra Hamnen av Daniel.
    Har inget att invända, mycket trevlig och professionell mäklare!
    Snabb affär, han fick mig att känna mig trygg! Läs mer
  • Gun M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-12

Malmö
    Daniel är proffsig, kunnig och lugn, vilket är guld värt för en nervös säljare! Han levde upp till förväntningarna och lotsade affären fram till ett bra slutpris för min lilla tvåa. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-11

4:a
    Västra Hamnen
    Köpte en Brf i Västra hamnen på v7, mycket nöjd med lgh och mäklaren, trevlig och positiv. Lite synd bara att han inte kunde berätta om vilka höghus som skulle byggas mitt emot oss och som nu blockerar vår utsikt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson