Daniel Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2015-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-10
2019-09 - 2020-08

Läs vad 147 Läs vad Daniel Karlsson

• Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-09-18

Västra Hamnen
    Riktigt trevligt med lugna och sakliga presentationer. Inget hetsande som vi har upplevt med andra mäklare. Läs mer
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-09-16

Västra Hamnen
    Har köpt en 1a i Västra hamnen i Malmö.
    Daniel har varit super sedan jag träffade honom första gången på kontoret i Malmö. Han har alltid legat steget före och man har aldrig fått vänta på information om ska tilldelas.
    Så härligt när man har med att göra med folk som har passion för sitt yrke samt är proffsig på alla sätt.
    Tusen tack för all hjälp Daniel! Läs mer
  • Viktor B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-09-16

Västra Hamnen
    Vi köpte en lägenhet i Malmö, första gången jag köpte en bostad. Daniel var väldigt tillmötesgående och pedagogisk som skapade en väldig trygghet hos mig som köpare. Professionell och noggrann! Läs mer
  • Isidor K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Västra Hamnen
    Daniel Karlsson träffade jag först 2015 när jag köpte min lägenhet och valde honom att sälja den på grund av bra kemi och hans profesionella och smidiga hantering av uppdrag
    Daniel är ärlig och trevlig att ha som mäklare, man känner sig trygg med honom Läs mer
  • William S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Västra Hamnen
    Köpt bostad. Blev mycket bra bemött av en mycket informativ och kompetent mäklare. Läs mer
  • Lina E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Västra Hamnen
    Daniel var mycket professionell genom hela säljprocessen, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Sara M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Västra Hamnen
    Vi har köpt en bostadrätt. Daniel var meget imødekommende og hjalp os gennem hele processen. Han var let tilgængelig når man havde spørgsmål og bidrog med at vi fik gjort et godt køb.

alt i alt havde vi en rigtig god oplevelse og Daniel var behjælpelig og lyttede til vores ønsker. Läs mer
  • Johan M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Pildammarna
    Köpt bostad
    Professionell och sakligt bemötande
    Snabb info
    Överträffade mina förväntningar Läs mer
  • Marcus S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Malmö Live
    Fantastiskt bra mäklare. Sköt affären galant, och även lugnat mig när jag blev stressad. Inget negativt alls att säga om honom! Läs mer
  • Ahmad Ismail E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-09-01

Västra Hamnen
    Jag har köpt en lägenhet i västra hamnen. Daniel spelade en positiv roll med att komma överens om priset på lägenheten.
    Han var flexible. Jag är faktiskt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö