Emma Wrangmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Emma Wrangmark har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Emma Wrangmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Wrangmark har haft 25 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 70 Läs vad Emma Wrangmark

• 2020-11-05
    Vi upplevde Emma som kompetent och trevlig mäklare, rekommenderas varmt!
    Alma R
    • Fågelbacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Tack snälla Alma för den fina rekommendationen! Vänliga hälsningar Emma

Visa svar
  • 2020-10-30
    Emma hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och med stöd och lyssna in oss och våra förväntningar och drömmar. Bästa Emma, hon har en förmåga att vara professionell men samtidigt visar Emma värme och omtanke för sina kunder, så tacksam att just Emma blev vår mäklare. Rekommenderar Emma Wrangmark starkt.
    Emma Å
    Emma Å
    • 67.5 m²
    • Lorensborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-10-24
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark som överträffade alla våra förväntningar. Smidigt, trevligt och schysst mäklare, heter Emma Wrangmark. Rekommenderas varmt.
    Mithad R
    • Fågelbacken
  • 2020-10-06
    Inför valet av att finna en mäklare i Malmö ringde vi runt till olika firmor. Emma Wrangmark var den som vi från början fick precis den informationen vi behövde för att vilja gå vidare. Hela processen har skötts smidigt, effektivt, sakligt, vänligt och proffsigt. Inga konstigheter. Är mycket nöjd.
    Emma B
    • 52.0 m²
    • Östra Sorgenfri
  • 2020-10-02
    Har köpt en villa ifrån 1900-tal. Fick ett underbart bemötande från start till mål. Alla de nervösa tankar som gick runt i huvudet blev genast hur bra som helst efter att pratat med Emma flera gånger under processen fram till kontraktsskrivningen. Bara positivt, och ett varmt och trevligt bemötande!
    Jåel W
    • 140.0 m²
    • Käglinge
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-08-26
    Kunnig, effektiv och trevlig. Snabb på att återkoppla via mail och telefon, Rekommenderas!
    Mats S
    • Lorensborg
  • 2020-08-25
    Har köpt en bostadsrätt som Emma förmedlade. Hon har skött allt exemplariskt och har ett mycket trevligt bemötande.
    Petter S
    • 63.0 m²
    • Folkets Park
  • 2020-08-24
    Tjänsten utfördes utan anmärkning. Försäljningen gällde ett dödsbo.
    Karl-Mikael S
    Karl-Mikael S
    • 63.0 m²
    • Folkets Park
  • 2020-08-19
    Jag har sålt en lägenhet som är ett dödsbo efter min mor. Jag har blivit utmärkt bemött av Emma och en kollega till henne som delat på försäljningsuppdraget. Kollegan, Alexander Karlsson har p.g.a. av Emmas semester varit min huvudkontakt i försäljningsprocessen. Både Emma och Alexander har skött försäljningen på ett mycket bra och snabbt sett, efter de önskemål jag hade. Tyvärr insåg jag försent, att jag hade agerat lite för snabbt i min bedömning av lägenheten, och undervärderat den, och den blev såld innan visning, för billigt. Detta beror på mitt agerande och de signaler jag gav till Alexander. Han ville göra det bästa för mig. Det bästa han kunde gjort vid vårt samtal, hade varit att be mig vänta lite och fundera på mitt beslut, och återkomma lite senare. Kanske hade det varit den väckarklockan just jag behövde, just då, men det är inget jag kan begära. Jag missade tåget, ingen annan. Både Emma och Alexander har varit toppen att ha att göra med och gjort sitt bästa för att hjälpa mig genom försäljningen! Tack för det! Hälsningar// Gert
    Gert L
    • 86.5 m²
    • Kulladal
  • 2020-08-13
    Aldrig träffat henne Mvh Ronnie
    Ronnie S
    • 86.5 m²
    • Kulladal
    Hej Ronnie, Tack för din Reco! Fint att ha en kollega som Alexander som har gjort ett så bra intryck på dig under min semester. Gå gärna in på hans reco-sida och skriv ett omdöme också. Vi ses på tillträdet! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte