Emma Wrangmark

Emma Wrangmark

Emma Wrangmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Emma Wrangmark har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Emma Wrangmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Wrangmark har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

174 omdömen om Emma Wrangmark

Sedan starten hos Reco 2017
Urszula Teresa G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Söderkulla

Super bra professional mäklare mer stor erfarenhet genom jobb. Super kontakt. Jag rekommenderar verkligen.

Pirjo B
Dalaplan

Jag uppskattade att jag fick tillfälle att se lägenheten 2 ggr. Emma var positiv, hjälpsam och kunnig. Hon gav tydliga svar på alla mina frågor.

Stefan J

Kunnig & duktig 👍👍👍👍🤠🤠🤠🤠🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Billy B
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Djupadal

Mycket trevlig och tydlig i sin kommunikation. Lyssnade på våra önskemål men presenterade och alternativ som hjälpte oss i vår försäljning.

Brf Vemmenhög 6 (
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Slottsstaden

Ja visst, Emma är tydlig och ger både bra råd har kunskaper i det hon talar om. Hon har ett mkt bra bemötande och är lyhörd för synpunkter. Mina erfarenheter efter ett antal lgh försäljningar genom Emma är mkt positiva. Med utomordentligt beröm godkänt!!!

Mattias N
Lorensborg

Snabb affär och väldigt bra på att förtydliga grejer.

Johanna B
Slottsstaden

Emma kändes proffsig och empatisk i sitt bemötande. Hon hade en bra balans mellan våra behov som köpare och säljarens behov. Hon hörde alltid av sig som utlovat och kollade direkt upp vid eventuella frågor.

Kristina H
Slottsstaden

Emma är en av de absolut bästa! Hon är mycket kunnig och saklig. Engagerad för både säljare och köpare. Glad och mycket trevlig! Jag ger henne det allra bästa betyget!

Kristina F
Slottsstaden

Engagerad hela vägen till försäljningen även om det tar mycket längre tid nu än tidigare. Påläst och intresserad.

Johanna O
Sorgenfri

Vi är otroligt nöjda med Emma, hon har varit engagerad och kompetent längs hela försäljningen, vi kände oss trygga hela vägen och fick ett bra pris för bostaden trots en tuff marknad.