Emma Wrangmark

Emma Wrangmark

Emma Wrangmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Emma Wrangmark har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Emma Wrangmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Wrangmark har haft 25 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 83 Läs vad Emma Wrangmark

• sålde sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Oxie
    2021-07-19
    Positivt och proffisionellt.
    Alltid snabb återkoppling.
    Rekommenderar Emma varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2021-07-12
    Emma har varit trevlig, professionell och framför allt engagerad sedan start. Hon har tagit sig tiden till att ringa runt till spekulanter, haft extra visningar och även vid behov stannat kvar när spekulanter velat stanna lite längre under visningstillfällen. Vi fick det försäljningspris vi ville ha och har genom hela försäljningsprocessen sett oss sedda och respekterade samt så har Emma alltid återkopplat till oss så att vi har varit delaktiga. 7:nde försäljningen vi gjort och Emma är verkligen i topp som mäklare!
    Stort tack för den fina rekommendationen, det värmer verkligen att höra! :) Vänliga hälsningar Emma Emma Wrangmark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-06-29
    Emma gav väldigt bra information när jag tittade på den drömlägenhet som jag sedan köpte. Hon förklarade saker på ett bra sätt, när vi skrev kontrakt tycker jag att hon förklarade pedagogiskt sätt och var väldigt tillmötesgående vid frågor såväl på visning som vid kontraktsskrivning. Hon är också väldigt trevlig och hjälpsam.
    • Nobeltorget
    2021-06-20
    Träffade ett antal mäklare innan jag valde Emma Wrangmark. Hon var engagerad, varm och kändes kunnig och pålitlig – fick intrycket av att hon ville göra försäljningen bra för både säljare och köpare. Att kontoret senare visade sig ha fått fina betyg av andra kändes också som en trygghet.

Uppskattade specifikt att hon visade tydligt intresse och engagemang för försäljningen trots att hon säkerligen mäklar många lägenheter i veckan. Det kändes som att hon noterade och lyfte fram det bästa med lägenheten, med aspekter som en del andra mäklare hade missat. Hon var aktiv och lyssnade även mig som säljare vid fotografering, kring styling, hur annonsen utformades och var även enkel och självklar att kommunicera med. Upplevde henne som kompetent och trygg. Rekommenderar henne gärna som mäklare!
    • Lorensborg
    2021-05-19
    Snabb, kommunikativ och trevlig! Proffsigt bemötande.
  • Natasha B
    • Sofielund
    2021-05-18
    Emma är bästa mäklaren som finns!
    Hon är dedikerad till sitt arbete och gör det bästa för sina kunder. Emma sålde vår lägenhet mycket snabbt och var 1000% engagerad i försäljningen.
    • Sofielund
    2021-05-14
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Emma.
    Hon är mycket hårt arbetande, dedikerad, uppmärksam, vill hjälpa och gör sitt bästa för sina kunder.
    Vi uppskatar Emma jätte mycket och vill samarbets igen med henne.
    Bästa mäklare som finns!
    Stort tack Emma!
    2021-02-25
    Emma var genomgående professionell och tillgänglig för mig i köpet av en 2:a vid Dalaplan. Som förstagångsköpare kändes det tryggt att göra affären genom Emma!
    • Lorensborg
    2021-02-15
    Emma var väldigt positiv, trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt.
    2021-02-05
    Köpt 3a i Västra Hamnen. Trevlig, glad, skrattig men formell när det behövs. Härlig upplevelse!