Emma Wrangmark
Registrerad mäklare sedan 2017-05-24
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 60 Läs vad Emma Wrangmark

• Miroslav A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-16

3:a
    Högaholm
    Lägenheten i malmö trevlig mäklare alt best Läs mer
  • Alexandra M sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-14

4:a
    Lorensborg
    Emma är en fantastiskt engagerad mäklare som gjorde så att vi kände oss väldigt trygga med att sälja vår lägenhet med hjälp av henne. Positiv och gav verkligen allt för att det skulle bli perfekt. Vi kunde inte önskat en bättre mäklare! Läs mer
  • Barbro R
    Barbro R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-12

2.5:a
    Dalaplan
    Emma har sålt min bostadsrått i Malmö. Hon har överträffat mina förväntningar på mäklare. Hon har varit vänlig trevlig och mycket tillmötesgående. Hon har varit energisk och effektiv och noga med att följa alla regler spm gäller. Hon är värd allt beröm. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-10

4:a
    Lorensborg
    Emma var väldigt professionell och hjälpsam under hela sökningsperiod och transaktionen. Vi är jätte tacksamma för hennes Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Maria S
    Tack snälla Maria och Joaquin för den fina recensionen!
    Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. :)
    Vänliga hälsningar
    Emma
  • Malin O
    Malin O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-08

2.5:a
    Dalaplan
    Supertrevlig och superproffsig tjej. Hon hjälpte mig att köpa min första lägenhet och jag kunde inte fått en bättre mäklare. Hon svarar snabbt och är lätt att få tag i. Det kändes väldigt tryggt att ha med henne att göra. Jag är helnöjd! Läs mer
    2020-05-15 Emma W svarar Malin O
    Åh vad roligt att höra, tack Malin för den fina Recon :)
    Hälsningar Emma
  • Lina H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-01

3:a
    Ribersborg
    Emma har sålt vår bostadsrätt på Ribersborg. Hjälpt oss igenom alla steg väldigt professionellt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-05-11 Emma W svarar Lina H
    Tack Lina och David för den fina rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas bra i Lund! :)
    /Emma
  • Hanna T köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-06

Nobeltorget
    Jag köpte en lägenhet tillsammans med föräldrar. Emma har haft säljaren i åtanke hela tiden, samtidigt hon lyssnat på våra önskemål och tankar. Hon har varit tydlig vad gäller eventuell budgivning och har hjälpt oss som förstagångsköpare. Har känt mig (oss) trygg(a) hela tiden! Läs mer
  • Irma Gully Hildegard N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-04

Borgmästaregården
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet har varit professionellt och bra. Emma har varit noga med att informera och återkoppla.
    Toppenbra! Läs mer
  • Percy L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-03

Nobeltorget
    Vi har köpt en lägenhet i Malmö.

Emma har skött detta alldeles utmärkt.
    Hon såg till att alla som kom på visningen fick den tid och uppmärksamhet de ville ha.
    För vår del lyssnade hon noga på våra frågor och hade alla svaren. Vårt muntliga bud tog hon också med sig.
    Vi har redan träffat några andra mäklare och Emma vinner absolut den jämförelsen. Läs mer
  • Harriet T köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-02

Nobeltorget
    Vi har köpt en bostadsrätt, lägenhet. Vi hade inga speciella förväntningar eftersom vi har träffat en del mäklare och alla är olika. Men Emma var snabb och effektiv. Mycket professionell. Ordnade snabbt en förhandsvisning och sedan en visning till dagen efter. Allt gick på 4 dagar. Förstod precis vad vi menade och agerade utefter det. Vi rekommenderar Emma. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson