Emma Wrangmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Emma Wrangmark har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Emma Wrangmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Wrangmark har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 121 Läs vad Emma Wrangmark

• Fridah B
    • Eriksfält
    2022-07-31 Verifierad kund
    Emma är varm och genuin, det märktes redan vid första mötet. Hon följer upp, återkopplar och ger snabb respons på allt. Hon är suverän att bolla strategier med och har hjälpt oss enormt under vår resa till nytt boende.

Kan VARMT rekommendera Emma!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-07-01 Verifierad kund
    Hon kunde sin sak
    Fick förtroendet
    Svara snappt på frågor man sökt svar på
    Bemötte på ett gott fint sätt
    Fanns till hands
    Hon är toppen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag har köpt en lägenhet av Emma och hon var helt fantastisk, trevlig, kompetent, tog sig tid och var väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffsig, trevligt bemötande och lätt att nå.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-06-22 Verifierad kund
    Det trevliga och professionellt bemötande fick vi som köpare.
    Vi är väldigt nöjd med, samarbete. Hon var väldigt ärlig mot oss.
    Vi upplevde mäklaren som en ärlig och gott uppförande person så det fick vi ett mycket bra känsla av att göra den här affären.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Hon är en bra och engagerad mäklare med mycket tålamod att svara på köpares frågor mycket tydligt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Proffsig, tillmötesgående, förstående och hjälpsam!

Emma är mäklaren du vill anlita!
    Stort tack för den fina recon Matilda, det värmer verkligen att höra! :)
    Vänliga hälsningar Emma
    • Eriksfält
    2022-06-14 Verifierad kund
    Kunnig och hjälpsam. Vi fick snabba svar på våra frågor. Trevligt bemötande.
    Vad roligt att höra! Tack Theres för förtroende och ett gott samarbete. Vänliga hälsningar Emma Emma Wrangmark
    • Möllevången
    2022-05-29 Verifierad kund
    Emma gör allt en bra mäklare ska göra plus lite till! Ett härligt bemötande och fantastisk service.
    Tack Petter för den fina rekommendationen, så roligt att höra! Det är en jättefin lägenhet ni köpt och jag hoppas ni kommer trivs bra där. Vänliga hälsningar Emma Emma Wrangmark
    • Möllevången
    2022-05-27 Verifierad kund
    Emma är en stjärna! Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt och hon var med oss på varje steg med information, stöd och tips. En fantastiskt bra upplevelse!
    Vad roligt att höra att ni haft en bra upplevelse, det gläder mig mycket. :) Vi ses på tillträdet! Vänlig hälsning Emma Emma Wrangmark