Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hörby!

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Hörby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna tillrätta här i denna skånska stad. Med bred erfarenhet och kompetens ser vi till att du tryggt och säkert får det boende du alltid drömt om. Villor, bostadsrätter eller är det kanske en kommersiell fastighet eller en gård som affären gäller? Vi har full koll på hela kedjan - och Hörby som ort.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver rådgivning. Vill du kanske ha en fri värdering? Vi fixar det med.

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hörby 2

• köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    • Ludvigsborg
    2021-03-18
    Proffsigt trevligt & mycket trevligt bemötande!!
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    • Wästantorp
    2020-05-04
    Fick hjälp att sälja vår stuga. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Snabb försäljning och såld till vårt begärda pris.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    • Hörby
    2019-10-23
    Sålt en sommarstuga i Funderset
    Mäklaren var jättetrevlig, han gjorde sitt jobb med bravur
    2019-09-05
    Korrekt och trevlig atmosfär. Kunnig och med lång erfarenhet. Rekommenderas!
    2019-07-17
    Vi har sålt ett sommarhus.
    Vi hade ingen aning om hur man skulle gå till väga. Men vi fick all hjälp med allt . På ett lugnt och sakligt sätt blev vi lotsade genom hela proceduren.
    Från prisförslag till visningar och sedan försäljningen.
    Det var bara att lyfta luren om vi undrade över något. Och så blev alla problem lösta.
    Så vi rekommenderar verkligen "vår" mäklare.
    Tusen tack
    Agneta o Jan Alexandersson.
    2018-10-23
    vänlig tillmötesgående och erfaren mäklare.
    2018-04-26
    Min bror dog i februari och det blev vår uppgift som syster och svåger att sälja hans hus i Önneköp. Mats och Dan kom dit och vi inspekterade huset och tomten tillsammans. De såg helt andra värden i huset än vad vi dittills sett. Vi hade berett oss på att det skulle ta lång tid och eventuellt bli konkurs av dödsboet. Dan sa att han gärna tog en visning av huset eftersom han som fd snickare har stor erfarenhet och kunde se hur det skulle kunna bli ett bra och trevligt hus.Försäljningen tog mindre än tre veckor och till ett värde som vi är helt nöjda med.Vi kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Hörby.
    2018-03-27
    Tack för försäljningen av vår .fastighet .boarpsvägen Linderöd Ett profsigt utförande.av hela försäljnigen.
    2017-06-14
    Erfaren mäklare... Inget strul o raka rör..
    2017-04-19
    Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderar gärna Per-Åke till andra som vill sälja sina fastigheter.
    2017-01-19
    Bara en massa ++++++++ nöjd säljare 👍