Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Storgatan 3, 242 31 Hörby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hörby!

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Hörby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna tillrätta här i denna skånska stad. Med bred erfarenhet och kompetens ser vi till att du tryggt och säkert får det boende du alltid drömt om. Villor, bostadsrätter eller är det kanske en kommersiell fastighet eller en gård som affären gäller? Vi har full koll på hela kedjan - och Hörby som ort.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver rådgivning. Vill du kanske ha en fri värdering? Vi fixar det med.

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

• 2019-09-05

Gretel Ingrid F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Korrekt och trevlig atmosfär. Kunnig och med lång erfarenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-17

Agneta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Vi har sålt ett sommarhus.
    Vi hade ingen aning om hur man skulle gå till väga. Men vi fick all hjälp med allt . På ett lugnt och sakligt sätt blev vi lotsade genom hela proceduren.
    Från prisförslag till visningar och sedan försäljningen.
    Det var bara att lyfta luren om vi undrade över något. Och så blev alla problem lösta.
    Så vi rekommenderar verkligen "vår" mäklare.
    Tusen tack
    Agneta o Jan Alexandersson. Läs mer
  • 2018-10-23

Bobby S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    vänlig tillmötesgående och erfaren mäklare. Läs mer
  • 2018-04-26

Ulla-Britt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Min bror dog i februari och det blev vår uppgift som syster och svåger att sälja hans hus i Önneköp. Mats och Dan kom dit och vi inspekterade huset och tomten tillsammans. De såg helt andra värden i huset än vad vi dittills sett. Vi hade berett oss på att det skulle ta lång tid och eventuellt bli konkurs av dödsboet. Dan sa att han gärna tog en visning av huset eftersom han som fd snickare har stor erfarenhet och kunde se hur det skulle kunna bli ett bra och trevligt hus.Försäljningen tog mindre än tre veckor och till ett värde som vi är helt nöjda med.Vi kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Hörby. Läs mer
  • 2018-03-27

Bo Arne Johnny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Tack för försäljningen av vår .fastighet .boarpsvägen Linderöd Ett profsigt utförande.av hela försäljnigen. Läs mer
  • 2017-06-14

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Erfaren mäklare... Inget strul o raka rör.. Läs mer
  • 2017-04-19

Barbro R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby
    Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderar gärna Per-Åke till andra som vill sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2017-01-19

Andreas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby