Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-16:30
Tis-Tor: 08:30-16:30
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 280 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• 2020-05-30

Josefin H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia hjälpte oss att sälja vår lägenhet på två rum i Lund.
    Sofia inger trygghet och lugn och ett stort engagemang. Genom hela processen håller hon oss uppdaterade. Hon är proffsig och rak. Att det råder en pågående pandemi i samhället är inget som påverkar Sofias förmåga att utföra sitt jobb. Hon anpassar och ändrar istället sättet att jobba på, med ett strålande resultat. Kan varmt rekommendera Sofia som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-27

Mårten C skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt. Andreas ingav förtroende och var bra på att återkoppla. Ärlig och rak dialog. Bra mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
  • 2020-05-27

Magnus B skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bjärred, och under rådande Coronatider, så är vi mer än nöjda.
    Andreas har uppträtt mycket proffsigt och sakligt, och ger sig inte förrän både säljare och köpare är nöjda, en win win för båda parter. Läs mer
  • Annette L

2020-05-25

Annette L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har fått fantastiskt fin hjälp av Sofia Munther. Från första början har hon varit mycket engagerad och hjälpsam med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Hon har mycket god kännedom om Lund, har känsla för och förstår vad vi som kund önskar, är mycket trevlig, kunnig och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-27 Sofia M svarar Annette L
    Hej Annette!

Stort tack för dina fina ord och rekommendation. Jag blir verkligen glad. Det har varit så roligt att få hjälpa er sälja lägenheten i Lund när ni bor på annan ort. Väldigt smidigt att vi kunde få ihop affären tillsammans med mina kollegor norröver som hjälpte till med kontraktsskrivning .Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet!

• 2020-05-25

Isabelle A skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Smidig affär trots att den var tvungen att ske på distans, tydlig och ärlig information hela vägen! Läs mer
    2020-05-27 Sofia M svarar Isabelle A
    Hej Isabelle!

Tack för din fina Reco! Vad roligt att höra att du upplevde affären smidig trots att överlåtelsen fick ske på distans. Toppen att mina kollegor på din hemort kunde hjälpa till med underskriften av avtalen!

Önskar dig en fin sommar och hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Välkommen till Lund!

• 2020-05-25

Katarina G skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Andreas övertog uppdraget att sälja vår villa från en kollega som påbörjat arbetet med försäljningen. Han förstod snabbt hur vi ville ha det och var öppen, flexibel och väldigt engagerad. Vi upplevde en total tillgänglighet och stort engagemang, men ändå saklig och noggrann. Vi kan varmt rekommendera Andreas som fastighetsmäklare! Läs mer
    2020-05-27 Andreas H svarar Katarina G
    Hej på er,
    Jag skulle själv vilja tacka för ert fantastiska engagemang och flexibilitet. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Jag är säker på att ni kommer hitta ert nya drömboende inom den närmsta framtiden. Stort tack för era fina rekommendationer, vi håller kontakten!

• Frida M

2020-05-20

Frida M skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia hjälpte mig att sälja min lägenhet med vinst i dessa tider och höll sig lugn genom hela processen, vilket lugnade även ner mig!
    Riktig klippa är hon! Läs mer
    2020-05-25 Sofia M svarar Frida M
    Hej Frida!

Stort tack för dina Reco. Genom en rekommendation kom du i kontakt med mig och vi började jobba med Läge+, kundregister och rätt annonsering när du inte "satt i sjön".
    Tack för ett bra samarbete och förtroendet, det har varit superroligt att få hjälpa dig.
    Önskar dig en fin och härlig sommar!

• 2020-05-19

Ning N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig bemötande och är kunnig i sitt arbete, rekommenderas! Läs mer
    2020-05-20 Mikael H svarar Ning N
    Tack för fina ord, Ning! Hoppas du kommer trivas väl i hus nummer 8 i Sandby på Nattviolen. Anna Maria hälsar så gott! / Mikael H
  • 2020-05-18

Nicklas M skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra, saklig, bra kommunikation, trevlig. Relativ lätt att få tag på. Läs mer
    2020-05-20 Mikael H svarar Nicklas M
    Tack för fint omdöme, Nicklas! Viktigt att vi är så tillgängliga så gott som möjligt, förenklar för alla parter vid bostadsköpet. Spännande att se området växa fram i Sandby, övertygad om att du kommer stortrivas där! / Mikael och Anna Maria
  • 2020-05-17

Ulrika G skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en bostadsrätt.
    Från första kontakt ett helt proffsigt o personligt bemötande. Har mer än väl levt upp till våra förväntningar.
    Skulle varmt rekommendera Andreas till andra. Läs mer
    2020-05-20 Andreas H svarar Ulrika G
    Hej Ulrika,
    Tack för er fina rekommendation. Ett gott samarbete som resulterade i en snabb och smidig affär med ett bra slutresultat. Vi hörs av om någon vecka. Hälsa Niclas och Sarah!

• 2020-05-14

Magdalena P skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt en lägenhet i Lund på 63kvm.

Vi blev bemötta väldigt professionellt när vi både ringde och frågade efter en tid för visning samt när vi kom till visningen.

Något vi tyckte väldigt mycket om var att Julia var lugn när vi ställde frågor om bostaden och även att vi fick vår tid att kolla igenom bostaden. Vi har tidigare upplevt på andra visningar att mäklare känns stressade. Så verkligen ett stort plus i kanten att Julia hantera det proffsigt och lugnt!

Vi är väldigt nöjda med Julia som mäklare! Hon är helt klart den bästa mäklaren vi mött.

Professionell, lugn och har mycket kunskap om det hon jobbar med! Läs mer
    2020-05-15 Julia N svarar Magdalena P
    Tack för ert omdöme! Det är väldigt viktigt att man som köpare känner att jag skött uppdraget och förtroendet jag fått av säljarna på ett bra sätt. Jag hade själv velat få se lägenheten utan att känna mig stressad i det fall jag skulle köpa något. Vi ses rätt så snart för tillträdet av bostaden. Allt gott!

Annika W skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hon sålde våran bostadrätt.
    Hon är bra, omtänksam, lyssnar på oss.
    Bryr sig om alla. Ställer verkligen upp till 100%
    Fick verkligen ett bra intryck av bästa sofia. Läs mer
    2020-05-15 Sofia M svarar Annika W
    Hej Annika!

Jag tog över er försäljning och vet att ni var stressade över både bytet av mäklare men också över tidsbristen som var. Jag blir väldigt glad över dina ord och mitt fokus har varit att lösa er boendesituation och hela tiden hålla er uppdaterade och trygga. Tack för förtroendet, jag önskar dig en fantastisk sommar och en fin tid i ert nya boende!

Jesper K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevligt bemötande vid visning av bostadsrätt. Jag uppfattade Sofia som ärlig, påläst och väldigt tydlig, vilket är betydelsefullt att känna om man vill fullfölja affär. Läs mer
    2020-05-15 Sofia M svarar Jesper K
    Hej Jesper!

Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du som köpare är nöjd med min insats. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
    Vi ses på tillträdet!

Andreas W skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en bostadsrätt i Kävlinge. Sofia fick ta över vår försäljning i ett läge då tidigare mäklare hastigt hade slutat med kort varsel samtidigt som det rådde pandemi och viss tidsbrist att sälja för vår del. Kontakten med Sofia kändes bra från första samtalet. Under en väldigt stressig situation för vår del så var Sofia väldigt omtänksam och mån om vårt mående. Försäljningssumman blev visserligen inte i närheten av vad vi hade önskat, men vi kände ändå att Sofia gjorde sitt yttersta för oss som kunder och lyckades få till en så bra affär som det var möjligt under rådande omständigheter. Läs mer
    2020-05-15 Sofia M svarar Andreas W
    Hej Andreas!

Tack för dina fina ord och vilket bra samarbete vi har haft! Precis som du skriver så kom jag in i ett skede när det rådde både pandemi och tidsbrist med er försäljning. Jag är väldigt tacksam över förtroendet jag fick och genom fokuserat arbete fick ni bostaden såld och kan nu slappna av och njuta av ert nästa boende. Vi ses på tillträdet, tills dess önskar jag er en fin sommar!

• 2020-05-12

Danuta B skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En utomordentligt duktig mäklare, engagerad, pålitlig.
    En sådan man känner en stor förtroende för.

Vi sålde en lägenhet och var mycket belåtna med affären Julia har genomfört.
    Snabbt, trevlig atmosfär.
    Kommer att rekommendera Julia till eventuella bekanta - säljare. Läs mer
    2020-05-12 Julia N svarar Danuta B
    Tack för ett trevligt samarbete, Danuta. Jag är glad att du under processen kände stort förtroende för mig. Vi kunde lägga upp en bra tidsplan tillsammans och anpassa den efter när jag hade möjlighet att låna bostaden. Jag ser fram emot att ses på tillträdet längre fram i år. Vi hörs av innan dess och så ser jag till att skicka bilderna på lägenheten till dig så att du kan spara dessa digitalt. Allt gott!

Emanuel P skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael Haraldsson hjälpte oss sälja vår lägenhet och gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
    2020-05-12 Mikael H svarar Emanuel P
    Tack Emanuel! Och stort tack själva för gott samarbete. Jätteroligt att det löste sig med både köp av ny bostad i Sandby och försäljning av er befintliga lägenhet i Lund. Njut av sista sommaren på balkongen! Vi hörs av framöver. / Mikael H

Lars W skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostadsrätt.
    Omsorgsfullt bemötande och utifrån de få samtal och få frågor som fanns tycker jag att uppdraget Julia hade sköttes mycket bra.

Sammantaget har jag inget att klaga eller anmärka på, utan tycker att allt gått så smidigt som man kan förvänta sig Läs mer
    2020-05-11 Julia N svarar Lars W
    Tack för ditt omdöme. Jag är glad att ni känner att processen sköttes på ett smidigt sätt. Det är alltid roligt när alla parter är nöjda med resultatet och i detta fall kunde ni nå en överenskommelse i ett tidigt skede. Nu hoppas jag att ni trivs bra med lägenheten. Allt gott!

Camilla W skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en bostadsrätt i centrala Lund där Julia var mäklare. Vi upplevde Julia som mycket saklig och kompetent. Väldigt grundlig i sitt sätt att arbeta! Läs mer
    2020-05-11 Julia N svarar Camilla W
    Tack för dina ord om mitt arbete, Camilla. Glad att jag kunde tipsa er om bostaden och att vi med hjälp av Läge+ kunde få till en smidig process för bägge parterna. Tack för samarbetet och hoppas ni har det fint.
  • 2020-05-08

Barbro L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    jag tog mig till Neversvägen 33 för att se på en 3-rumslägenhet.Mikael berättade om den samtidigt för samtliga spekulanter.En dag senare lade jag bud och köpte den.mikael var vänlig,korrekt och tack vare hans sätt blev det en snabb affär.Angenämt överraskad att allt gick så smidigt,även kontrakts-skrivningen.Jag är synnerligen nöjd och väntar med spänning på att flytta in till hösten.Ett stort tack. Läs mer
    2020-05-08 Mikael H svarar Barbro L
    Vad roligt Barbro att jag fick överraska positivt! Våra vardagsrumspresentationer gör oftast processen enkel för spekulanterna, lätt att avgöra om lägenheten är intressant eller inte. Det gör också att vi kan få relativt snabba besked från alla inblandade. Lycka till med husförsäljningen, i höst står en fin lägenhet med hiss och balkong på Neversvägen och väntar på dig:) Ta hand om dig! / Mikael
  • 2020-05-07

Johan R skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en lägenhet under absolut värsta förutsättningar (CORONA)En glad och trevlig tjej som har förmågan att vara både laidback och sjukt fokuserad på ett väldigt balanserat sätt.
    Inger väldigt högt förtroende och blir som en god vän under hela processen.
    Helt enkelt topnotch. Läs mer
    2020-05-13 Sofia M svarar Johan R
    Hej Johan!

Jag blir så glad av dina fina ord och tackar för ett fint samarbete som började 2019 på Läge+ när ni inte "satt i sjön" och avslutades sedan under våren 2020 mitt under rådande pandemi. Tack för förtroendet, jag önskar er allt gott i ert nya boende.

Ta hand om er, så ses vi på tillträdet i sommar!

• 2020-05-07

Ida R skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi inledde försäljningen av vår lägenhet i december 2019. Bostadsmarknaden var glädjerikt och lade upp en plan tillsammans med mäklaren. Hon beskrev på ett bra sätt hur processen skulle gå till och vi gjorde tillsammans en tidsplan. Sen blev det pandemi och det var inte förrän då vi upplevde att verkligen hade valt rätt mäklare. De planer som var satta fick göras om. Vi uppskattade den täta kontakten som mäklaren hade med oss under den här tiden samt att hon var kapabel att ändra sin strategi efter den nya rådande situationen och gjorde detta snabbt utan att tappa tydligheten jämtemot oss. Det var också bra att hon var ärlig mot oss om problemen på marknaden utan att tappa hoppet.
    En ärlig, proffsig och flexibel mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
    2020-05-13 Sofia M svarar Ida R
    Hej Ida!

Stort stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er och vilket bra samarbete vi har haft när vi under 2020 hamnade i en pandemi. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vidare till ert nästa boende och jag hoppas ni kommer trivas fantastisk bra i ert nya hem! Önskar er en fortsatt fin vår, var rädda om er så ses vi på tillträdet i sommar.

• 2020-05-05

Sven-magnus H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia ger ett väldigt trovärdigt intryck, hon är påläst och är proaktiv utan att vara för "pushig". När vi väl köpte lägenheten gick det väldigt snabbt och Sofia guidade både oss köpare och säljare att få till affären och hon lämnar inte ansvaret efter affären utan följer med i de kommande stegen också, bra klass Läs mer
    2020-05-13 Sofia M svarar Sven-magnus H
    Hej Magnus!

Tack för din fina Reco och 5/5! Dina ord värmer. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende, vi ses snart igen på tillträdet!

• 2020-05-04

Ellen T skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia was excellent and we felt very comfortable dealing with her. She helped to guide us through the Swedish system that we were unfamiliar with. Overall, we were very happy with the support we received. Läs mer
  • 2020-04-30

Lovisa F skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Såld 1:a i Kobjer, Lund.
    Sofia gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår fina lägenhet! Detta trots pressat tidsschema, en orolig bostadsmarknad (pga pandemi) och med några av oss på distans! Hon var tydlig och strukturerad, lätt att få tag på och höll oss uppdaterade under hela processen. Hon tog hänsyn till alla våra önskemål och var noga med att det stämma av i varje steg i processen. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-05-04 Sofia M svarar Lovisa F
    Hej Lovisa!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och 5/5! Jag blir så glad att ni alla tre är nöjda och det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen. Tack för förtroendet. Jag önskar dig en fortsatt fin och blomstrande vår. Vi hörs av!

• 2020-04-30

Magnus E skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en lägenhet i centrala Lund. Julia är mycket professionell i sitt yrke och värnar både säljare och köpare. Under visningen fick vi själva bilda oss en uppfattning, men Julia fanns där för frågor. De frågor hon inte kunde besvara skrevs upp och besvarades när fakta tagits fram.Speciellt plus att det fanns bilder på tvättstuga och förråd. Läs mer
    2020-05-01 Julia N svarar Magnus E
    Tack så mycket för era ord, Magnus. Jag blir glad att höra att ni är nöjda med min insats och upplevde att jag som mäklare och mellanhand värnar om båda parterna. Hoppas att ni, trots rådande omständigheter, får en fin sommar innan vi ses på tillträdet lite längre fram i år. Allt gott!
  • 2020-04-29

Leigh S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia helped us sell our house. She understood that we did not need to sell quickly and gave us space until we were ready to sell. Once we were ready she quickly stepped up to help us prepare for the viewings and had some people already interested. Sofia was always in contact with us by phone and replied to us on the days we made contact with her. She was efficient, patient and very knowledgeable. We would highly recommend her to anyone looking to sell their house. Läs mer

Anna F skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt en lägenhet i Lund. Sophia har arbetat snabbt och energisk och engagerat sig från första stund. Hon har varit noggrann och ansvarsfull. Hon har informerat oss om alla steg i försäljningsprocessen och stämt av inför alla beslut. Trots att vi varit tre delägare på olika orter har alla informerats under gång. Vi kan rekommendera Sophia Munther för framtida uppdrag. Läs mer
    2020-04-29 Sofia M svarar Anna F
    Hej Anna!
    Tack för dina fina ord och ditt omdöme! Det var har varit jätteroligt att få hjälpa er och vad roligt att ni som har varit med på distans har känt er involverade. Önskar er en fin vår, stort tack för fint samarbete!

Carl F skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande och positiv inställning. Sofia är professionell, kommunikativ, noggrann och jobbar hårt utan knot.
    Skulle gärna återkomma.
    Skulle gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-04-29 Sofia M svarar Carl F
    Stort tack Carl för din fina Reco! Det glädjer mig att ni är så nöjda med min arbetsinsats. Trots att ni under försäljningsprocessen har befunnit er på olika orter, har det varit viktigt för mig att hålla alla informerade och delaktiga.

Önskar er en fin vår och sommar!

Lars S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Min dotter har köpt en bostadsrätt i Lund via Sofia.
    Jag hade den inledande kontakten med Sofia. Vi kom in väldigt sent i försäljningsprocessen och det hanterade Sofia mycket väldigt professionellt.
    Vi fick till en extra visning dagen efter vår första kontakt. Var ej själv med på den visningen men S tog tid på sig och visade lägenheten lugnt och metodiskt som jag fått det beskrivet. Frågor som inte blev besvarade jobbade S vidare med efter visningen.
    Under budgivningen som följde var S aktiv utan att för den skull stressa oss som köpare.
    Efterföljande kontraktsskrivning hanterade S enligt mig på ett helt fantastiskt sätt.
    Med en första gången säljare och en ännu yngre första gångs köpare gick hon på ett mycket tydligt och pedagogiskt sätt igenom de handlingar som skulle hanteras.
    Sammanfattning.
    Det står redan i klartext ovan.
    Sofia är ett mäklarproffs.
    Var rädd om henne.
    TACK Läs mer
    2020-04-29 Sofia M svarar Lars S
    Lars, jag tackar ödmjukast för dina fina ord. De värmer otroligt mycket och vad roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Jag hoppas din dotter kommer trivas i sin nya bostad. Önskar er en fin vår så ses vi snart på tillträdet!

Jing L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I bought this apartment as the my first home in Sweden.
    My agent is very helpful, exactly knowing my requirement. And she was very professional in the whole process. Läs mer
    2020-04-29 Sofia M svarar Jing L
    Thank you so much Jing for your kind words! I really hope you will like your new place, it was a pleasure to help you.

Kind Regards,
    // Sofia Munther
  • 2020-04-22

Xuhao Z skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Han är jätteduktig
    Men jag tycker kostnader är för högt Läs mer
    2020-05-11 Andreas H svarar Xuhao Z
    Hej Xuhao,
    Tack för din reco! Glädjer mig att du är nöjd med slutpriset. Tack vare att vi hade ett bra samarbete, jobbade med kvalité och rätt verktyg så behövde vi inte ens fotografera lägenheten utan hade redan köparen i vårt kundregister. En snabb och smidig affär.

Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

• 2020-04-21

Helena R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kändes kunnig och trygg i sin yrkesroll. Höll gjorda överenskommelser. Positiv utan att vara alltför pushig.
    Har köpt en 2:A i Lund. Läs mer
    2020-04-21 Mikael H svarar Helena R
    Tack för fint omdöme, Helena! Roligt att ni tyckte så bra om lägenheten och att vi fick ihop hela affären före påskhelgen! Inväntar nu bara medlemsansökan hos föreningen, återkommer så fort det är klart. Ta hand om er, ha en fin dag! / Mikael H

Rebecca H skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Superduktig mäklare som sålde vårat radhus. Snabb och enkel att ha och göra med. Supernöjda! Läs mer
    2020-04-22 Andreas H svarar Rebecca H
    Vad kul att höra att ni är nöjda! Jag är väldigt glad att alla era pusselbitar föll på plats och att jag fick hjälpa till med det hela. Stort tack för er fina reco. Vi ses längre fram.

Magnus R skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har köpt en bostadsrätt och redan från första kontakt fick vi ett bra och trevligt bemötande från Andreas. Upplevde att Andreas är bra på att kommunicera och är kunnig inom sitt område. Vi är mycket nöjda med hur denna affär sköttes. Läs mer
    2020-04-22 Andreas H svarar Magnus R
    Tack för er fina reco! Jag är säker på att ni kommer trivas varje sekund i ert nya boende. Den utsikten är fantastisk! Vi ses om några månader.

• 2020-04-17

Kristoffer K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kändes tryggt att våra köpare med Mikael som mäklare. Tydlig info och struktur kring köpet. Läs mer
    2020-04-17 Mikael H svarar Kristoffer K
    Tack för fin Reco! Tydlig information och all information på plats redan vid visningstillfället är ett av de vanligaste önskemålen vi får från spekulanter/köpare. Roligt att det uppskattas! Övertygad att ni kommer trivas fint i Sandby framöver! Vi håller kontakten. / Mikael H
  • 2020-04-14

Anna S skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en bostadsrätt där Julia var mäklare. Snabb och smidig process där hon var tillgänglig ofta för kontakt och frågor. Läs mer
    2020-04-14 Julia N svarar Anna S
    Tack för dina ord, Anna! Mitt mål är att finnas tillgänglig och svara på alla frågor man kan ha om bostaden och processen. Allt för att underlätta för er som köpare och bidra till att det känns tryggt att köpa er bostad. Vi ses på tillträdet. Allt gott!
  • 2020-04-13

Inga-sofia B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Snabb återkoppling, väldigt korrekt behandling, transparent process. Läs mer
    2020-04-13 Mikael H svarar Inga-sofia B
    Tack för fint omdöme! Vet att du tittat på hyresfastigheten under en längre tid, alltid roligt när affären går i lås med två nöjda parter! / Mikael H
  • 2020-04-09

Mathias S skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Andreas hjälpte mig sälja en bostad.
    Från början till slutet agerade han mycket förtroendeingivande, vänligt och proffesionellt. Han jobbade hårt, var tillgänglig när som helst och anpassade allt väldigt smidigt.
    Han uppfyllde fullt ut mina förväntningar och jag hade inte tvekat att rekommendera honom för andra. Läs mer
    2020-04-15 Andreas H svarar Mathias S
    Hej Mathias,
    Tusen tack för dina fina ord. Det glädjer mig att du är lika nöjd som jag med hela processen. Det var ett stort nöje att få uppdraget att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Vi hörs av framöver!

Tommy G skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Levererade tydlig information och var trevlig att samarbeta med. Läs mer
    2020-04-08 Julia N svarar Tommy G
    Tack så mycket för ditt svar här och tack för ett gott samarbete. Jag önskar er en fin tid fram tills vi ses igen på tillträdet.

Kajsa L skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande
    Ja, mina förväntningar levdes upp till.

Jag är mycket nöjd med Julia Nyman och försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2020-04-08 Julia N svarar Kajsa L
    Så roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Jag tackar så hemskt mycket för ett bra samarbete och kul att vi med hjälp av Läge+ kunde nå ett bra slutresultat. Vi ses på tillträdet och lycka till med flytten till ert fina hus.

Amanda H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har köpt en bostadsrätt via Sofia.
    Hon var mycket trevlig och svarade gärna på frågor, gav ett tryggt intryck.
    Detta var vårt första lägenhetsköp som kändes lite läskigt, men Sofia kunde guidea oss igenom det bra. Köpet kunde ändå ibland kännas ganska stressfullt.

Men i det stora hela skulle jag verkligen vilja rekommendera Sofia då hon var mycket professionell och trevlig! Läs mer
    2020-04-24 Sofia M svarar Amanda H
    Hej Amanda!

Stort tack för din fina Reco, hoppas ni sen hade en fin påsk och mår bra i dessa tider! Jag kan förstå att det kan kännas stressigt och lite läskigt med budgivning, men så roligt att lägenheten blev er. Jag hoppas ni kommer trivas bra i er första lägenhet!

Önskar dig en trevlig helg och en fin vår, ser fram emot att träffa er på tillträdet!

• 2020-04-07

Jenny H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt en nybyggd bostadsrätt. Har skötts bra och okomplicerat av Mikael. Ger rak och ärlig information. Läs mer
    2020-04-13 Mikael H svarar Jenny H
    Tack för fint omdöme! Roligt att få hjälpa till med hela processen från start till mål! Vi håller kontrakten fram tills nya bostaden är färdigbyggd! / Mikael
  • 2020-04-02

Joffrey G skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    We have purchased a house in a new development
    Mikael has been helpful in order to understand the process, the contract and the project as we don't speak Swedish.
    We give only 4/5 as the contract was only in Swedish Läs mer
    2020-04-03 Mikael H svarar Joffrey G
    Thanks, Joffrey! I´m sorry all our contracts are in Swedish, translating them can be quite tricky. Hope we can manage it together, i try my best to expain it in English for you. Have a nice weekend! / Mikael
  • 2020-04-02

Mattias W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande, engagerad, trovärdig Läs mer
    2020-04-03 Mikael H svarar Mattias W
    Tack Mattias! Roligt att det blev affär med både sälj och köp på precis samma dag. Extra viktigt att få in allt samtidigt såhär i Corona-tider med viss osäkerhet på marknaden. Lite trixigt, men vi löste det tillsammans. Stort tack för gott samarbete, vi hörs av framöver! / Mikael
  • 2020-04-01

Eva L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt ett radhus.
    Har alltid blivit mycket väl bemött av Sofia, hon har lyssnat och man känner att hon har lyssnat på de frågor man haft. Blivit bra gajdad genom min försäljning.
    Betyg: MVH Läs mer
    2020-04-03 Sofia M svarar Eva L
    Hej Eva!

Tack så jättemycket för ditt fina betyg! Det gläder mig att du är nöjd med försäljningen där vi Varudeklarerade huset och jobbade på Läge+ innan Hemnet.

Vi ses snart igen!

• 2020-03-31

Kristian H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vingar sålt vår 2:à på Qvantenborgsvägen 3c.

Jag är väldigt nöjd med den öppna dialogen och kontakt som jag haft med Sofia. Hon har verkligen förstått situationen som vi som säljare av lägenheten befunnit oss i och arbetat på ett väldigt tydligt och professionellt sätt.Genom att förklara en tydlig lägesbild och agerat efter våra önskemål utan att pressa oss.

Både jag och min fru är oerhört nöjda med det arbetet Sofia har gjort i försäljningen och vi kommer varmt rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta som tänker sälja framöver. Läs mer
    2020-04-03 Sofia M svarar Kristian H
    Hej Kristian!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och vårt samarbete. Det har varit så roligt att få hjälpa er med er bostadsaffär och speciellt i dessa tider. Det värmer verkligen. Ta hand om er, vi hörs och ses!

• 2020-03-30

Jörgen S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Duktig mäklare, som förtjänar de bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-03-31 Sofia M svarar Jörgen S
    Hej Jörgen!

Stort tack för ditt betyg 5/5! Jag blir jätteglad att du som köpare är nöjd. Önskar dig en fin vår så ses vi till sommaren på tillträdet!

• 2020-03-26

Freja H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde vår 2 rums-lägenhet. Vi fick ett ärligt och proffsigt bemötande av Sofia. Vi uppskattade att hon var helt ärlig mot oss och vaggade inte in oss i några falska förhoppningar utan var rak på sak genom hela processen. Vi sålde under en mycket tuff tid och räknade inte med att fånigt det vi önskade ur vår lägenhet. Men Sofia lyckades få två intressenter på visning och arbetade upp en riktigt bra budgivning så att vi kunde sälja helt över förväntan.
    Lite tur kanske, men framförallt ett riktigt bra jobb av Sofia och vi är oerhört nöjda och vill rekommendera henne till alla! Läs mer
    2020-03-31 Sofia M svarar Freja H
    Hej Freja!

Din Reco värmer verkligen, tack!! Det gläder mig att ni är nöjda med min insats och arbetssätt i dessa Coronatider. Nu önskar jag er en härlig vår/sommar och jag ser fram emot att träffa er på tillträdet!

• 2020-03-26

Annina H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    This was the first time for us to buy a house and he did a great job explaining everything to us. Läs mer
    2020-03-27 Mikael H svarar Annina H
    Thanks a lot! Great you felt safe buying your first house from us. I think this house in Sandby will be perfect for you! / Mikael H
  • 2020-03-25

Anna K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia är noggrann och duktig och sålde vårt hus med bravur! När det stormar i Corona tider är Sofia lugnet som både säljare och köpare behöver i en bostadsaffär. Kan varmt rekommendera Sofia! Läs mer
    2020-03-31 Sofia M svarar Anna K
    Hej Anna!

Stort tack för förtroendet och vårt fina samarbete! Vi jobbade bla med Varudeklarerat samt Läge+ och det har varit så roligt att få hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas i ert nästa boende, jag ser fram emot att träffa er på tillträdet!

Mvh Sofia Munther

Scheelevägen 27, 223 70 Lund