Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning lånelöfte från såväl SEB som Nordea med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-16:30
Tis-Tor: 08:30-16:30
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 352 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• 2020-09-25

Cedrik R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag köpte en lägenhet med ett rum strax utanför centrala Lund.
    Mäklaren bemötte mig på ett öppet och välkomnande sätt och utstrålade villighet att hjälpa till med frågor eller genom att förklara olika saker.
    Dessutom var Mikael noggrann under kontraktsskrivningen och förklarade ordentligt och utförligt vilket var mycket bra för mig som är nybörjare. Läs mer
  • 2020-09-23

Martin R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har idag sålt vår sommarstuga (Rökarev. 9, Löddeköpinge) via Mikael Haraldsson.
    Vi valde Mikael pga att vi tyckte han var så duktig när vi köpte fastigheten. När vi nu sålde fastigheten så uppkom en ganska strulig situation.
    Mikael såg dock möjligheter i den problematiska situationen och allting löste sig på absolut bästa sätt. Vi är oerhört nöjda.
    Kan vi rekommendera Mikael för andra som ska sälja eller köpa fastigheter? Absolut!
    Hej/Martin Rieman 0734 244516 o Pia Ursten-Rieman Läs mer
    2020-09-23 Mikael H svarar Martin R
    Stort tack för jättefin rekommendation! Vi är först och främst problemlösare, kul att det uppskattas! Extra kul att få återkommande förtroende med både köp och sälj med ett par års mellanrum. Hoppas det dröjer ett par år innan det blir nya affärer, övertygade om att ni kommer trivas utmärkt och stanna länge i ert nya fina hus i Lödde! / Mikael H
  • 2020-09-19

Eva B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Det kändes tryggt och bra från början att låta Sofia ta hand om försäljningen av vår mors lägenhet.
    Hon tog tid på sig att förklara sin roll i det hela och sedan löpte det på utan problem.
    Jag kan gärna rekommendera Sofia till andra som ska sälja i Lund. Läs mer
  • 2020-09-18

Sura S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vill bara säga att vi va riktigt likliga att träffar underbart mäklare Sofia vi har lättat två år efter hus och det första gång känner mig är välkommen på detta sättet jag kan säga att det va fantastiskt bemötande stoooor tack sofia för allt Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Sura S
    Hej Sura!

Tack så jättemycket för dina fina ord. Det gläder mig att ni ser fram emot att få flytta in i ert nya hus! Jag hoppas du kommer trivas där med din familj. Har ni några frågor eller funderingar så vet ni vart jag finns.

Önskar dig en fin höst så ses vi på tillträdet!

• Gerd C

2020-09-18

Gerd C skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastisk hjälp, snabb och effektiv, när jag köpte ny bostad! Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Gerd C
    Hej Gerd!

Tack för 5/5! Vad roligt att du är nöjd med min arbetsinsats och ditt köp! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.

• JanÅke L

2020-09-18

JanÅke L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia har sålt min fastighet och jag kan varmt rekommendera henne! Hon är kunnig och professionell rakt igen. Jag har upplevt en stor trygghet med henne som mäklare! Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar JanÅke L
    Hej JanÅke!

Stort tack för vårt samarbete och för förtroendet att hjälpa er sälja radhuset. Det glädjer mig att höra att du har känt dig trygg, det tycker jag är väldigt viktigt. Vi började arbeta på Läge+ samt i vårt kundregister för att sedan Varudeklarera huset.

Önskar dig en fin höst, du vet vart jag finns om det är något!

• 2020-09-18

Samuel B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag anlitade Mikael när jag sålde min etta. Allt gick smidigt och jag kunde slappna av under hela processen. Mikael hade bra inputs och lade upp en bra strategi, det märks att han har erfarenhet i branschen. Superbra! Läs mer
    2020-09-18 Mikael H svarar Samuel B
    Tack för fin Reco, Samuel! Roligt att du upplevt det som smidigt trots att du varit på distans mesta av tiden. Resultatet blev ju utmärkt och intresset var jättestort. Erfarenhet stämmer utmärkt, inne på mitt artonde år som mäklare i Lund:) / Mikael H
  • 2020-09-16

Zaid A skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jätte fint bemötande
    Har tålamod med kunderna
    Allting va bra när vi har träffat henne Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Zaid A
    Hej Zaid!
    Tack för ditt omdöme! Så roligt att huset blev ert & att vi kunde lösa en smidig kontraktsskrivning till er. Jag hoppas du kommer trivas bra där tillsammans med din familj. Har ni några frågor eller funderingar inför tillträdet så vet du vart jag finns.

Vi ses på tillträdet!

• 2020-09-12

Eva L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia är mycket kunnig, ambitiös, noggrann och tydlig.Samtidigt är hon lätt att ha att göra med då hon på ett pedagogiskt sätt lotsat mig genom hela processen och allt vad det innebär att sälja sitt hus. Jag har lärt mig mycket. Är verkligen tacksam att jag valde Sofia till mäklare Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Eva L
    Hej Eva!
    Vilken fin Reco! Stort tack för de varma orden och tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med husförsäljningen. Vi började jobba direkt på förköpsmarknaden Läge+(svenskfast.se) och Varudeklarerade huset. Jag önskar dig en fin höst, vi ses på tillträdet!

• Lillemor A

2020-09-12

Lillemor A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt Tordmulevägen 4 A. MH var kunnig och tog tid på dig att förklara alla papper som måste gås igenom. Saklig, vänlig tillmötesgående. Fick stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-09-15 Mikael H svarar Lillemor A
    Stort tack för fina ord, Lillemor! Så roligt att du hittade din lägenhet på bottenvåning till slut. Övertygad om att du kommer trivas med uterum och trädäck framöver! Ta hand om dig och lycka till med din egna försäljning, så hörs vi när et närmar sig tillträde efter nyår. / Mikael H
  • 2020-09-09

Lina B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har precis köpt en lägenhet som Sofia förmedlade och har nu själv valt att ge Sofia uppdraget att sälja min nuvarande. Mycket trevlig, kunnig och engagerad. Kommer med många bra tips och har koll på allt! Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Lina B
    Hej Lina!

Tack för ditt omdöme! Jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende och tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa dig att sälja din!

• 2020-09-08

Birgitta N skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt bostadsrätt på 83 kvm på Munins väg 16 i Lund.
    Blev mycket bra bemött. Julia har varit saklig, kunnig och har varit lugn och stöttande när jag har känt mig orolig och stressad över prisnivån.
    Förväntningarna på försäljningspriset motsvarar vad jag hoppades på.
    Min upplevelse är att Svensk Fastighetsförmedling motsvarar mina förväntningat. Läs mer
    2020-09-08 Julia N svarar Birgitta N
    Jag uppskattar ditt RECO-omdöme av mitt arbete med att förmedla din fina lägenhet. Jag blir glad av att höra att du känner att du haft mitt stöd i processen och att du har haft förtroende för mig. Tack för ett gott samarbete. Vi hörs av och ses senare på tillträdet. Allt gott!
  • 2020-09-08

Andrea M skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte bostadsrätt. Professionellt och trevligt bemötande, lugn och förtroendeingivande. Nyanserad beskrivning av objektet, inte så överdrivet "säljig" som vissa andra mäklare är. Läs mer
    2020-09-08 Julia N svarar Andrea M
    Tack så mycket för din bedömning av mitt arbete i denna processen. Trevligt att samarbeta med er och kunna hjälpa er att köpa er första gemensamma bostad. Jag hoppas ni kommer trivas superbra! Vi ses i december för tillträdet och hörs av innan dess. Allt gott!
  • 2020-09-06

Anna M skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael har under hela processen haft ett mycket tillmötesgående, professionellt och sakligt bemötande. Han har dessutom varit mycket flexibel i kontakter med snabb återkoppling och behjälplig i att hitta lösningar då vi varit tvungna att göra upp affären på distans. Läs mer
    2020-09-08 Mikael H svarar Anna M
    Stort tack för fina ord! Roligt att ni uppskattade möjligheten att kunna signera avtal på vårt kontor i Torslanda. Inte så enkelt alltid att åka skytteltrafik på E6:an mellan Göteborg och Lund för att köpa lägenhet:) Vi gör förstås vad vi kan för att underlätta för er. Hoppas lägenheten på Tuna blir till belåtenhet! / Mikael H
  • 2020-09-03

Sven Ingvar H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde min livskamrats radhus, som jag fått ärva. Många känslor inblandade och svårt att fatta ett beslut. Men Sofia lotsade mig fram till ett beslut.
    Hon visade på stor professionalitet och jag har stor förtroende för hennes agerande.
    Förväntade mig inte att allt skull gå så smidigt - från visningen via en fantastisk budgivning till kontraktsskrivningen - på mindre än 3 dygn!
    Det bästa var sen när hon ringde senare samma dag och förhörde sig om hur jag mådde! Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Sven Ingvar H
    Hej Sven Ingvar!

Tack så otroligt mycket för dina fina ord, de värmer. Det är jag som ska tacka som har fått äran att få lära känna dig och få hjälpa dig i denna process. Varje bostadsförsäljningen är unik och det gäller att respektera varje säljare och skräddarsy ett upplägg. Genom att jobba aktivt med både Läge+ på svenskfast.se, Hemnet och vårt breda kundregister fick du en köpare som ser mycket fram emot att bo där.

Vi håller kontakten under hösten,

• 2020-09-02

Alexander S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael sålde min etta och från att vi träffades tog det ca 1 vecka sen var alla papper signerade och fick ett mycket bra pris. Mikael var rak, tydlig och trevlig. Otroligt nöjd med Mikael som mäklare, blir inte mer effektivt än såhär! Läs mer
    2020-09-02 Mikael H svarar Alexander S
    Hej Alexander! Kul att du uppskattat mitt jobb. Det var verkligen snabba ryck denna gång, men det var precis vad alla parter behövde för att det skulle gå i lås. "Rak, tydlig, trevlig och effektiv" - det tar jag som bästa möjliga betyg:) Lovar hjälpa till att hitta en lämplig tvårummare till dig nu när du sålt din bostad. Förhoppningsvis träffas vi på visning redan på tisdag. Väl mött! / Mikael
  • 2020-08-31

Lill T skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren gjorde allt för att ro hem försäljningen trots kort tid. Mycket sympatisk. Snabb o svarade direkt på sms. Läs mer
    2020-09-01 Renée F svarar Lill T
    Tack, kul att vårt samarbete fungerade så bra och resulterade i en snabb, trygg och smidig affär med ett bra slutresultat.
    Framför allt med både nöjd säljare och köpare. Vi hörs framöver.
  • 2020-08-31

Tord Anders Henry H skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har sålt min villa med hjälp av Renee Frisk som gav både ett proffsigt och affärsmässigt gott intryck och skötte det hela med bravur så mitt omdöme är 10 på en 10gradig skala Läs mer
    2020-09-01 Renée F svarar Tord Anders Henry H
    Tack själva, det blev en trygg och smidig process där alla parter blev nöjda. Vi ses på tillträdet, hör av er om ni har några funderingar innan dess.
  • 2020-08-30

ANNA Y skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostad, trevlig, flexibel och allmänt nöjd med köpet! Läs mer
    2020-09-01 Renée F svarar ANNA Y
    Tack, jag är säker på att ni kommer trivas varje sekund i ert nya boende. Utsikten är fantastisk!
    Finns här om det skulle uppstå några frågor inför tillträde.

Brynjar I skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofie var professionell och med stor kreativ, flexibilitet uppnådde vi ett avtal som alla parter blev nöjda med. Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Brynjar I
    Hej Brynjar!

Tack för ditt fina omdöme, roligt att du är nöjd! Viktigt att vara flexibel och kreativt i mitt jobb. Tack för att jag fick förtroendet med försäljningen av din fina lägenhet, lycka till med letande efter ditt nästa boende! Jag hör av mig om jag har något bra objekt att tipsa om.

Matilda B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag köpte en bostadsrätt via Sofia. Vi blev bra bemötta och det kändes som att hon försökte hitta de bästa lösningar både för oss som köpare och säljaren. Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Matilda B
    Hej Matilda!

Tack för dina ord! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och jag är så glad att vi lyckades hitta en lösning som passade både dig som köpare samt säljaren.

Önskar dig en fin höst!

• 2020-08-29

Ingrid Lisbeth H skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kunnig och engagerad. Snabb och kontinuerlig återkoppling. Läs mer
    2020-09-01 Renée F svarar Ingrid Lisbeth H
    Stort tack för de fina orden och fint samarbete. Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med innan vi ses igen på tillträdet.
  • 2020-08-28

Otto D skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael sålde min studentbostad i östra Lund.

Jag valde Mikael som mäklare eftersom han gav ett seriöst intryck och hade en tydlig plan för hur han skulle få så mycket som möjligt ur min lägenhet. I efterhand är jag nöjd med mitt val eftersom Mikael fick till en försäljning som kändes bra från början till slut.

Eftersom jag har bott och arbetat på annan ort under försäljningen har Mikael tagit hand om det mesta kopplat till försäljningen. Det har fungerat bra och kommunikationen mellan oss på distans har varit god.

Sammanfattningsvis har min upplevelse med Mikael som mäklare varit felfri. Läs mer
    2020-08-28 Mikael H svarar Otto D
    Stort, tack Otto för fin Reco. Tycker du beskriver bra hur viktigt det är att ha någon som kan sköta om det mesta kring försäljningen när man, som du, befinner sig på annan ort. Tack för gott samarbete! / Mikael H
  • 2020-08-23

Pernilla T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hejsan! Vi har köpt en bostadsrätt i Lund på Tunavägen. Mäklaren upplevdes positiv och hade mycket bra kundbemötande. Läs mer
    2020-08-23 Mikael H svarar Pernilla T
    Hej Pernilla! Vad roligt att kunna hjälpa till på ett bra sätt med lägenhetsköpet och att ni är nöjda med vår service! Vi håller kontakten fram till tillträdet, på återhörande! / Mikael H
  • Ulla Kerstin Ingegärd N

2020-08-22

Ulla Kerstin Ingegärd N skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst. Skapade en fin atmosfär i kontakten mellan köpare och säljare vid köpet av min fina bostadsrätt på Östansbäcksvägen i Södra Sandby. Noggrann genomgång av kontraktet
    Med vänlig hälsning, Ulla Nilsson Läs mer
    2020-08-24 Julia N svarar Ulla Kerstin Ingegärd N
    Tack så mycket för ditt omdöme, Ulla. Roligt att jag kunde hjälpa till i din flytt till Södra Sandby och att du är nöjd med min roll i det hela. Vi ses på tillträdet längre fram och hörs innan dess. Allt gott!
  • 2020-08-19

Anders T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Professionellt och sakligt. Bra bemötande. Läs mer
    2020-08-22 Mikael H svarar Anders T
    Tack för fint omdöme, Anders. Hoppas lägenheten kommer passa perfekt under sonens studietid i Lund. Återkommer i nästa vecka när jag fått avtalen i retur med posten. / Mikael H
  • 2020-08-15

Johan L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte radhus. Mikaels bemötande har hela tiden varit rakt, ärligt och glatt. Till skillnad från andra mäklare vi mött så fick vi helt klart direkt en positiv känsla. Läs mer
    2020-08-16 Mikael H svarar Johan L
    Vad roligt att kunna ge en positiv upplevelse till er som köpare. Vi håller faktiskt alltid vardagsrumspresentationer på våra visningar, just för att underlätta för spekulanter och ge relevant, viktig information muntligt och inte bara hänvisa till hemsida/årsredovisning/stadgar. Roligt att det uppskattas, det är vår absoluta övertygelse att det är det bästa för både säljare OCH köpare. Lycka till med nya boendet, syns på tillträdesdagen om inte förr:) / Mikael
  • 2020-08-15

Fredrik T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Allt gick som på räls!

Såldes utanför Hemnet och vi fick det pris vi önskade. Läs mer
    2020-08-16 Mikael H svarar Fredrik T
    Tack Fredrik! Vad roligt att vi kunde hjälpa er på bästa sätt. Läge+ och tillgång till vår förhandsmarknad är en utmärkt lösning, faktiskt den allra bästa, i er situation. Lycka till med flyttstöket så syns vi på tillträdet! (Vi hör av oss så snart medlemskapet är beviljat). / Mikael
  • 2020-08-14

Daniel H skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en fyra på Järnåkravägen och blev väl bemötta av Julia. Hon hade svar på de flesta frågor och tog annars reda på svar och återkopplade. Hon skötte kommunikation väl och levde upp till våra förväntningar på en mäklare. Läs mer
    2020-08-19 Julia N svarar Daniel H
    Tack för ert omdöme av mig som mäklare och tack för ett gott samarbete. Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hem. Vi ses på tillträdet och hörs innan dess. Allt gott!
  • 2020-08-13

Tomas W skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra och trevligt. Snabb återkopppling. Läs mer
    2020-08-14 Renée F svarar Tomas W
    Tack, det löste vi fint. Känns alltid bra med positiv respons, det stärker oss i att vi jobbar på rätt sätt. Massor av lycka till. /Mvh
    Renée Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-08-12

Charlotta A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt lägenhet
    Sälja hus.
    Mikael är tillmötesgående och tydlig. Vi upplever honom som proffsig i sin roll där han lyssnar in vad vi vill.
    Ger ett lugnt intryck.
    Vi är super nöjda. Läs mer
    2020-08-13 Mikael H svarar Charlotta A
    Stort tack för fint omdöme, lugn och proffsig tar jag som en komplimang:)

Viktigt att lyssna in vad ni önskar innan vi hittar en bra lösning tillsammans. Då brukar det mesta lösa sig. Övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet, passar er perfekt! / Mikael H
  • 2020-08-12

Anders H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en lägenhet och nu ska Mikael sälja vår villa.
    Mikael va punktlig, informativ och återkopplande.
    Vi tyckte han skötte allt bra.
    Får se om betyget blir lika bra nu när han ska sälja vår villa... Läs mer
    2020-08-13 Mikael H svarar Anders H
    Tack själva, funkat jättebra från start till mål med lägenhetsköpet. Lovar att inte göra er besvikna med husförsäljningen heller, jobbet har bara börjat, men det kommer vi klara galant tillsammans. Syns nästa vecka så kör vi igång med Varudeklarerat och sen foto! / Mikael
  • 2020-08-11

Anette B skrev om Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och förtroendeingivande Läs mer
    2020-08-11 Renée F svarar Anette B
    Tack för gott samarbete, ert engagemang gjorde också att vi kunde få till en trygg affär där alla parter blev nöjda. Lycka till med lägenheten. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-29

Nathalie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Andreas hjälpte mig sälja min tvåa i Lund. Han gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen. Under hela processen var han lättillgänglig och tog sig tid att diskutera och hålla mig uppdaterad. Detta gjorde att jag kände mig trygg i försäljningen - ett stort plus! Utöver det är jag nöjd med slutpriset och kommer utan tvekan kontakta Andreas igen vid nästa försäljning. Läs mer
    2020-08-03 Andreas H svarar Nathalie N
    Hej Nathalie,
    Vad kul att höra att du är nöjd med försäljningen och stort tack för dina fina ord! Jag tackar för ett gott samarbete, alltid lika kul med engagerade kunder! Lycka till med renoveringar och inflytt i den nya lägenheten, vi håller kontakten.

Med vänliga hälsningar
    Andreas Holmberg
  • 2020-07-26

Jennifer Cecilia A skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia har helt klart överträffat mina höga förväntningar. Jag sålde en enrumslägenhet i Lund precis när utbudet var som högst. Trots att Sofia hade flera andra objekt var hon alltid tillgänglig för både mig som säljare och potentiella köpare. Att sälja sin lägenhet med Sofia är minst sagt en trygghet! Läs mer
    2020-09-18 Sofia M svarar Jennifer Cecilia A
    Hej Jennifer!

Tack för dina fina ord och för förtroendet. Det glädjer mig att du är nöjd med slutresultatet! Önskar dig en fin sommar så ses vi på tillträdet!

• 2020-07-25

Alf Ö skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bostadsrätt i Lund. Mycket bra bemötande, professionellt!
    God uppföljning och information Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Alf Ö
    Hej Alf!
    Stort tack för ditt omdöme! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er att sälja lägenheten i centrala Lund. Det glädjer mig att du känner att återkopplingen har fungerat iom att har befunnit dig på annan ort. Önskar dig en fortsatt fin sommar!

• 2020-07-22

Emil K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde min lägenhet på 58 kvm på Östra torn, fick en bra första intryck av mäklaren Sofia, allt gick snabbt och smidigt att få lägenheten såld. Man kunde alltid höra av sig till Sofia om det var något , en mycket proffsig mäklare . Resulterade i att vi fick lägenheten såld snabbt och en mäklare vi kommer höra av oss till igen i framtiden Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Emil K
    Hej Emil!

Vad glad jag blir av dina ord, tack! Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet. Ni är såklart varmt välkomna att höra av er i framtiden, ni vet vart jag finns!

Allt gott!

• Katarina N

2020-07-21

Katarina N skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia är mäklaren som drivs av att hitta den bästa lösningen för köpare och säljare vid försäljning av ditt objekt. Hon har ett starkt engagemang, stämmer av löpande längs med vägen och har fingertoppskänsla för hela försäljningsprocessen, från förberedelse till bildtagning, visning, budgivningsprocess, kontraktskrivning och deklaration. Vi kan varmt rekommendera henne och känner att hon, trots sin unga ålder, är en av de allra bästa och skickligaste på marknaden. Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Katarina N
    Hej Katarina!

Tack så hemskt mycket för fina ord! Så glad att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Jag försöker alltid skräddarsy affären och hitta den bästa lösningen. Önskar dig en fin sommar, tack för fint samarbete!

• 2020-07-18

Kit A skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt 3 r o k med Sofia. Med hennes tydlighet och raka kommunikation kände jag mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Kit A
    Hej Kit!

Tack för din fina Reco och för förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Hoppas ni kommer trivas i det nya boendet.

Ta hand om er!

• 2020-07-16

Jakob N skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en lägenhet i Lund där Sofia var mäklare. Med kort varsel och en påtaglig situation för alla medtagande så löste Sofia uppgiften på ett utmärkt sätt. Kunde inte blivit mer nöjd med hjälpen och engagemanget som hon tillförde. Exemplariskt bra! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Jakob N
    Hej Jakob!

Det glädjer mig verkligen att du som köpare är så nöjd med min arbetsinsats! Tack så jättemycket för de fina orden. Budgivningen var redan igång när du hittade annonsen med lägenheten, genom att både ni och vi var flexibla lyckades vi lösa en visning för er samt hjälp från banken och tillslut blev ni köpare. Hoppas ni kommer trivas i er första lägenhet, välkommen till Lund!

Therese E skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Efter ett telefonsamtal med Sofia kände vi direkt att hon var ett självklart val av mäklare för oss. Det var vår första försäljning och på grund av detta ville vi få hjälp från grunden och känna att vi var i trygga händer under hela processen. Vi upplevde Sofia som seriös, kompetent och förtroendeingivande redan efter första mötet och vi förlitade oss till 110 % på alla hennes råd och tips. Tack vare henne gick försäljningen långt mycket bättre än förväntat och vi är mer än nöjda med all hjälp vi fått! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Therese E
    Hej Therese!

Vilka fina och ord omdöme! Tack för förtroendet under försäljningen och vilket bra samarbete vi har haft! För mig handlar det om att möta varje säljare och lyssna in. Det är alltid viktigt att en säljare känner sig trygg under sin försäljning av bostad och att man har tät kontakt med mäklaren. Genom att jobba med bla Läge+, riktad marknadsföring, strukturerade visningar samt vara lösningsorienterad lyckades vi sy ihop affären med era köpare som är verkligen ser fram emot tillträde på sin nya bostad!

Önskar dig en fortsatt fin sommar, vi ses på tillträdet!

Johan K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag och min sambo har sålt en lägenhet med Sofia som mäklare. Omedelbart vid det första mötet med Sofia kände jag att hon fokuserade på rätt saker - att vi som säljare skulle känna oss trygga i försäljningen och med henne som mäklare. Prio har hela tiden varit att vi ska ha kontroll över situationen och veta vilka konsekvenser våra beslut får. När det väl kommer till själva försäljningsprocessen har Sofia varit lugn och mycket seriös och professionell, givetvis med målet att göra försäljningen så bra som möjligt för oss men också för att vi ska känna oss trygga med köparna.

Min bild av den generiske "mäklaren" är av olika anledningar inte särskilt smickrande, men Sofia förändrar den bilden fullständigt genom att vara genuin och seriös i sin relation med oss säljare. Stort tack! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Johan K
    Hej Johan!
    Vilka fina ord, tack så jättemycket! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Att ni har känt er trygga med mig som mäklare värmer då mitt fokus är att skräddarsy en lösning som gör att ni gör en trygg affär och får ett bra slutresultat. För mig som mäklare är det viktigt att vara närvarande och lyssna på mina säljare. Stort tack!

Vi håller kontakten och ses snart igen på tillträdet!

Linn B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Engagerad och ärlig, plikttrogen och ansvarstagande, känns bra för mig som köpare. Relationell. Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Linn B
    Hej Linn!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och ord! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet. Tills vi ses igen på tillträdet, önskar jag dig en fin sommar!

Ingemar R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig, kompetent och tillgänglig. Läs mer
    2020-07-15 Mikael H svarar Ingemar R
    Stort tack för fin Reco! Tror och hoppas du kommer trivas fint i ditt nybyggda hus i Södra Sandby. Vi håller kontakten under byggprocessen! Glad sommar! / Mikael
  • 2020-07-14

Simone S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I have sold an apartment. Sofia was an exceptional person and very professional broker. Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Simone S
    Dear Simone,
    Thank you so much for your kind words and 5/5. I wish you a wonderful summer, see you in October!

//Best Regards, Sofia Munther
  • 2020-07-14

Claudia L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt en 3a i Lund som vi bestämde oss väldigt omgående att köpa, eftersom jag ska börja plugga i höst och vi fastnade väldigt mycket för lägenheten direkt. Jag var personligen aldrig inne i lägenheten innan jag köpte den, men tack vare bra bilder och en visning via facetime fick jag en tydlig överblick av lägenheten. Mäklaren bemötte oss otroligt bra, trots att jag aldrig hann träffa henne innan kontraktskrivningen så kände jag mig väldigt trygg med henne, då hon visade stor förståelse, vänlighet, kunskap, tålamod och hjälpsamhet, vilket var högt över mina förväntningar. Är väldigt tacksam att vi fick just Sofia Munther som mäklare då vi utan hennes hjälp förmodligen inte ens hade kunnat köpa lägenheten. Toppenbra verkligen! Läs mer
    2020-07-20 Sofia M svarar Claudia L
    Hej Claudia!

Vad roligt att höra att ni är så nöjda med min arbetsinsats och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er lägenhet! Viktigt att både säljare och köpare är nöjda med affären. Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet, välkommen till Lund!

// Mvh Sofia Munther

Christian P skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt en studentbostad till min dotter.
    Vi blev korrekt och sakligt bemötta. Inget snicksnack utan bara fakta. Gav ett seriöst intryck.
    Ordning och reda vid kontraktsskrivandet.
    Jag gör många fastighetsaffärer och detta var exemplariskt. Sympatisk person med glimten i ögat och väldigt korrekt. Läs mer
    2020-08-04 Julia N svarar Christian P
    Tack för en trevlig process, Christian! Roligt att höra att ni fick en god upplevelse av min roll som mäklare. Vi synes snart för tillträde. Allt gott!

Margareta S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en lägenhet på förhandsvisning (till/ihop med sonen). Mäklaren var inte speciellt trevlig på visningen, ganska kort i tonen och avvisande. Var också ganska otrevlig mot min son vid telefonkontakt. Lät som hon inte trodde på honom. Var tveksam till att lägga bud, då jag tyckte hon var så avvisande, ffa mot sonen initialt.
    När vi dock köpte lägenheten var hon bra och tillmötesgående, förmedlande osv. Gjorde ett mycket bra jobb med själva köpet. Läs mer
    2020-07-13 Sofia M svarar Margareta S
    Hej Margareta!

Tack för din feedback! Vad tråkig att det var er känsla! Det var ju viktigt för er att få en förhandsvisning och detta var ju inte så lätt med tanke på säljarnas familjesituation nyligen hade ändrats. Inför ett köp behöver vi ställa många frågor, oavsett vem som är intresserad. Det värmer att ni i slutändan är nöja med affären i sin helhet och jag hoppas verkligen att han kommer trivas bra i sin nya lägenhet!

Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet!

// Mvh Sofia Munther

Blaz K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia helped us put an end to a long search for our new home in Lund. She was quick to set up all the documents, arranged extra viewing, was patient with translations and did great to mediate in the negotiations. I would highly recommend her services for buyers or sellers. Läs mer
    2020-07-14 Sofia M svarar Blaz K
    Hi Blaz!

Thank you so much for your kind words! I'm happy I could help you find your new home and I hope you will like it.
    Wish you a wonderful summer!

// BR, Sofia Munther
  • 2020-07-09

Annelie S skrev om Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt Råbyg iLund. Julia har stöttat i allt, varit pedagogisk och förstående. Mina behov har verkligen varit i centrum under hela processen. Läs mer
    2020-08-04 Julia N svarar Annelie S
    Tack för ditt omdöme Annelie! Jag är glad att du upplevt att vårt samarbete har funkat fint. Det är viktigt att man som mäklare anpassar processen så att den känns behaglig för er som säljare. Nu är jag tillbaka från min sommarledighet och vi håller löpande kontakt och letar efter nästa trevliga boende. Allt gott!

Scheelevägen 27, 223 70 Lund