Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• Jeanette S
    Jeanette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har varit nöjda från början till slut. Både som köpare och säljare. Mikael Haraldsson lyssnar, förklarar och gör att man känner sig mycket trygg som kund hos honom. Han kunde INTE gjort något annorlunda och vi hade valt honom alla gånger igen. Rekommenderar honom starkt vidare till vänner och bekanta. Proffsig och otroligt kunnig. Han har klart valt rätt arbete.
    2017-11-20 Mikael H svarar Jeanette S
    Hej Jeanette och Torbjörn! Stort tack för rekommendationen, uppskattas mycket som ni vet:) Njut nu av sista julen i huset och trevlig nyårsresa! Vi hörs av när det närmar sig flytt! / Mikael
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Handlingskraftig. Läser kunden bra och är väldigt trevlig.
    2017-11-20 Mikael H svarar Åsa V
    Hej Åsa! Tack för vänliga ord. Stort lycka till med försäljningen av ert eget boende! Vi hörs av när det närmar sig tillträde, övertygad om att ni kommer trivas i ert nya, stora hus! / Mikael H
  • Jan R
    Jan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Det finns bara ett ord: superb!!
    2017-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Jan R
    Stort tack för rekommendationen och ett gott samarbete! Hälsa så gott :)
    //Anton
  • Pål M
    Pål M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Anton (mäklaren) presenterade sig och företaget väl. Jag kände att han var den jag ville jobba med. Det verkade (och var) som att ni hade koll på marknaden och vad man eventuellt skulle få för lägenheten. Anton har varit mycket professionell och kunnig genom hela affären. Han har gett den informationen jag har önskat och han har bett om den informationen han behövt. Jag vet att om jag hade hållit i lägenheten ett par månader till kanske jag hade fått mer, men kanske mindre. Det kändes rätt att sälja när jag gjorde.

Jag är mycket nöjd med hur Anton tog hand om spekulanter, respekterade att jag önskade info och hade bra kommunikation.
    Tack för ett gott samarbete och lycka till Anton!
    2017-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Pål M
    Hej Pål!
    Tack för din fina recension samt för ett trevligt och smidigt samarbete!
    Vänligen Anton
  • Eva B
    Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag fick bästa förtroende för Sara Örnwigh direkt. Hon är proffsig, påläst,punktlig och svarade på mona frågor direkt när sökte henne per telefon.Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Sara Örnwigh till fullo. Eva Hansson Brindhag.
    2017-07-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eva B
    Stort tack Eva för de fina orden! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av huset, Önskar dig en fantastisk sommar!
    / Sara Örnwigh
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick en bra och trygg känsla under hela processen.
    Information angående bredband & parkeringsplats fanns inte direkt och det var det enda negativa.

Tack för bra service!
    2017-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gustav N
    Hej Gustav! Det var roligt att höra, tack för dina ord :)
  • kent f
    kent f skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Enkel och snabb försäljning av bostadsrätten. Såldes direkt via läge + .
    Rekommenderas!
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick både köpt och sålt fastighet på ett smidigt sätt med hjälp av läge+.
    2017-06-02 Mikael H svarar Sofie L
    Tack för berömmet! Kul att höra att det kändes smidigt! Som ni vet jobbar vi just med att det ska gå så smärtfritt som möjligt att flytta och då är Läge+ ofta ett utmärkt sätt!

Vi syns när det närmar sig tillträde. Njut av sommaren så länge:) // Mikael H
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har endast positiv erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling Lund. De har varit professionella och är mycket kunniga samt varit mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera dem!
    2017-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Pernilla J
    Tack Pernilla, det värmer i våra mäklarhjärtan!
  • Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Svensk Fastighetsförmedling Lund skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vänligt och professionellt. Vi fick byta mäklare under affären och det hade varit fördelaktigt om de hade pratat med varandra. Det visade sig att vår lägenhet var betydligt finare än den som sålts innan.
    2017-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej! Vi jobbar för att bli ännu bättre på överlämningar och förstår att det ibland kan kännas jobbigt. Tusen tack för din feedback :)!
  • Marci S
    Marci S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    We sold our apartment in Lund using Sara Örnwigh as our realtor and I was very impressed with her abilities and willingness to go the extra mile! She's a real professional and I highly recommend her!!
    2017-06-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Marci S
    Thank you very much for the fine words! Hope you have a beautiful summer! / Sara Örnwigh
  • Max W
    Max W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag sålde precis min lägenhet i Lund med hjälpa av Anton Lundstedt på Svensk Fastighetsförmedling; som jag varmt kan rekommendera.
    Anton är kunnig, lyhörd och har ett stort kundfokus. Jag är väldigt nöjd med min kontakt med Svensk Fastighetsförmedling och framförallt Anton Lundstedt.
    Rekommenderas!
    2017-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Max W
    Hej Max! Så roligt att du är nöjd. Tack så mycket för dina ord och för gott samarbete!

Med vänlig hälsning: Anton
  • Rikard O
    Rikard O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Ett "outstanding performance" av mäklaren!! Mycket professionellt bemötande både i början samt efter avslutad säljprocess. Inte ofta man blir bemött av en sådan vänlighet i kombination med mänsklig värme och professionellt agerande. Jag kan därför bara lämna följande "betygskriterier".
    Med största beröm godkänt = VG eller A
    2017-05-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rikard O
    Tusen tack för fina ord som jag verkligen uppskattar! Det har varit ett nöje att vara engagerad i er husförsäljning! Jag ger säljaren ett stort VG tillbaka! Varmt välkomna att återkomma! Vänliga hälsningar Charlott
  • Iréne E
    Iréne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Ett personligt engagemang som jag uppskattade mycket. Rekommenderas!
    2017-05-11 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Iréne E
    Hej Iréne! Tusen tack för dina ord och tack för ett gott samarbete. / Charlott
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde min lägenhet med hjälp av den lyhörda, flexibla och alerta mäklaren Anton Lundstedt. Mycket nöjd med hela affären! /Cornelia
    2017-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Cornelia L
    Tack ska du ha Cornelia. Det har varit superroligt att hjälpa dig med försäljningen! //Anton Lundstedt
  • Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Snabbt och smidigt köp av bostad. Proffsigt, trevligt - Tack för hjälpen Anton Lundstedt.
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Anna E
    Hej Anna! Stort tack och lycka till i ditt nya boende // Anton Lundstedt
  • Patricia
    Patricia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt ett hus samt sålt vår bostadsrätt genom Sara Örnwigh. Hon är en skicklig och professionell mäklare som vi varmt skulle rekommendera till andra.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Patricia
    Stort tack Patricia och Harald, det har varit så roligt att få lära känna er och hjälpa er med era bostäder!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas i nya huset, vi ses i sommar :) / Sara Örnwigh
  • Billy O
    Billy O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har precis sålt vårt hus i Borgeby via Sara Örnwigh på Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare med en bra set-up (läge plus, varudeklaration mm) Allt fungerade enligt planeringen o slutresultatet blev jättebra. Det gick tom lite snabbare än planerat, vilket såklart var bra.
    Vi kan absolut rekommendera Sara.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Billy O
    Tack Billy och Torun, det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen! Njut av våren i Borgeby med alla vackra körsbärsträd så ses vi till sommaren! / Sara Örnwigh
  • Sebastian  L
    Sebastian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vill tacka Sara Örnwigh på svensk fastighetsförmedling i Lund för ett utmärkt jobb med vår lägenhet. Kompetent mäklare. Varmaste rekommendationer från Sarah och Sebastian i Kävlinge.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian L
    Stort tack Sebastian och Sarah! Det har varit fantastiskt roligt att få lära känna er och få förtroendet att förmedla er bostad. Hoppas att ni hade ett härligt kalas för tvillingarna!
    Vi ses i Juni ! :) / Sara Örnwigh
  • kim k
    kim k skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har precis sålt vårt hus via Sara Örnwigh på Svenskfastighetsförmedling i Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, gav ett kompetent intryck! Allt fungerade bra, saker blev gjorda enligt överenskommelse. Lätt att få kontakt via mail, sms eller telefon! Allt kändes bra!
    Jag kan rekommendera Sara och tänker själva anlita svenskfastigehtsförmedling i Lund om jag ska byta bostad igen
    2017-04-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar kim k
    Stort tack Kim för de fina orden! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad :) / Sara Örnwigh
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sara Örnwigh på Svensk Fastighetsförmedling är en utmärkt mäklare som varmt rekommenderas! Noga med att alltid höra av sig, tydlig och lyhörd.
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Hugo N
    Stort tack för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra i er nya lägenhet, vi ses till sommaren :) / Sara Örnwigh
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra på alla sätt och vis. Rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling/Sara Örnwigh till andra som vill anlita mäklare.
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mikael Z
    Stort tack Mikael! Önskar dig all lycka till med karriären nu i Stockholm :) / Sara Örnwigh
  • Maria B
    Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har precis sålt vårt hus i Dösjebro o anlitade Svensk Fast i Lund, Josefine som mäklare, vi var/är jättenöjda!
    Inga krusiduller, rak kommunikation, lättillgängliga, vi fick löpande information hela tiden, bra råd o tips på vägen.
    Andra gången vi haft Svensk Fast i Lund o vi skulle absolut använda de igen!
    2017-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Maria B
    Hej Maria och Stefan,

Härligt att ni är nöjda och tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med nya boendet och hoppas att vi ses igen!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlott Stockenberg har fullföljt sitt uppdrag med bravur. Vi "klickade" direkt och allt sköttes mycket smidigt. Snabb och bra respons vid behov.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Cecilia H
    Hej Cecilia och tusen tack för din respons. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig!
  • Kevin o
    Kevin o skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Är mycket nöjd med hur hela processen gick, från början till slut. Med tydliga ambitioner och sakliga resonemang för hur vi skulle agera gjorde Josefine Karlsson ett utmärkt jobb.
    2017-02-09 Anna Maria K svarar Kevin o
    Så roligt att höra, stort tack! /Josefine
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra! Både personlig och proffsig. Hon var närvarande men inte på trängande. Skulle gärna ha henne i igen vid köp eller försäljning. Helt klart mycket bra!
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Så glad jag blir av din kommentar. Tack och hoppas vi ses igen! /Josefine
  • Romuald F
    Romuald F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Allt fungerade perfekt. Josefin var väldigt professionell och hjälpsam.
    Vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen och fick all hjälp vi behövde.
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Romuald F
    Tack Romuald, det var ett nöje att samarbeta med er! / Josefine
  • Laszlo L
    Laszlo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En underbar kvinna med lugn och charmig stil. Bemöter en precis som man hoppats. Tar hand om allt hon säger hon ska göra.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Laszlo L
    Hej Laszlo! Tusen tack, så roligt att höra :). Ta hand om dej!
  • Petra C
    Petra C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har fått jättebra och personlig service av Svensk Fastighetsförmedling. Alla steg i processen har förklarats tydligt i förväg och jag har känt mig trygg i mina affärer.
    2016-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Petra C
    Hej Petra! Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Ha en härlig jul i Småland. / Sara Örnwigh
  • Ola K
    Ola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket proffsigt intryck fick jag av er mäklare samt sköte hela affären super bra.
    Kan i framtiden tänka mig att ta er mäklar firma om jag skulle byta fastighet
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ola K
    Tack Ola, det värmer i hjärtat! Lycka till i framtiden och hoppas vi hörs igen.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra i stort sett. Kändes inte så bra att ha 1:a visningen på sen eftermiddag och dessutom otur med vädret. Men mäklaren var proffsig och saklig. Lyckades bra med att få lägenheten såld för begärt pris med tanke på att likadana nybyggda lägenheter kostade 100.000 mer och då har 5 års garanti på vitvaror.
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgitta N
    Hej Birgitta!

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme, det uppskattas oerhört. Synd att vi hade otur med visningsvädret, men roligt att du är nöjd ändå. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Savas A
    Savas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I am very much satisfied with the provided service. Strongly recommended!

Tack så mycket =)
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Savas A
    Thank you Savas! I hope that you had a nice vaccation and that you like your new apartment. All the best / Sara
  • Isac J
    Isac J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, allt fungerade bra!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Isac J
    Hej Isac! Tack för ditt omdöme, det glädjer mej mycket. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. / Sara
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi är fantastiskt nöjda med Sofie.
    2016-09-14 Mikael H svarar Alexander S
    Tack Alex och Jenny! Och tack själva för mycket gott samarbete! Vad roligt att höra att ni varit nöjda. Önskar er stort lycka till i ert nya hus! /Sofie
  • Göran Å
    Göran Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Överlag mycket positivt bemötande och vi upplevde att Josefine både professionellt och personligen motsvarade våra förväntningar. Framför allt hade hon en förmåga att reducera den osäkerhet som naturligt uppstod i vår bostadsförsäljning.
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Göran Å
    Tack Göran och Christel! Det var ett nöje att samarbeta med er. Lycka till i det nya huset. / Josefine
  • Frida S
    Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Pålitlig och förtroendeingivande mäklare.
    2016-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Frida S
    Tack så mycket för dina ord Frida, det värmer!
  • Airi N
    Airi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig, driven, sakkunnig, kompetent,mycket bra återkoppling.
    2016-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Airi N
    Tackar för fina ord Airi. Det var ett nöje att samarbeta med er!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ulrika A
    Hej Ulrika! Tack för dina ord. Hoppas du kommer trivas i ditt radhus och att tomatplanterna kommer blomstra :). / Josefine
  • Inez J
    Inez J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket nöjd efter försäljning av två lägenheter .Kan bara rekomendera he.nne och Svensk Fastighetsförmedling
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Inez J
    Hej Inez! Tack för dina fina ord. Hoppas du kommer att trivas bra i Uppsala. /Josefine

Scheelevägen 27, 223 70 Lund