Läs vad 388 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund 2

• 2020-12-26
    Min upplevelse av Sofia är att hon nog är den bästa mäklaren både för köpare och säljare. Jag kom i kontakt med henne som köpare och kommer garanterat klntakta henne när det blir dags att sälja.
    Simon Ö
    • 47.0 m²
    • Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    God fortsättning Simon! Vad roligt att du som köpare är nöjd! Det gläder mig. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-16
    Vi först träffade Sofie som var vår kontakt som hon inte var tillgängligt längre Julia Nyman tog över. Allt gick smidigt och väl.
    Det gick ganska snabbt men jag tyckte att det kanske behövdes mer diskussion innan visningen, men corona läget gör det mer komplcerade.
    Annar rekommanderar jag gärna Julia som mäklare.
    Alice C
    • 102.0 m²
    • Östra Torn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2020-12-14
    Väldigt professionellt, sakkunnigt och rutinerat bemötande från start till mål fortare än man kunde gissa med Mikael Haraldsson.
    Andreas C
    Andreas C
    • 160.0 m²
    • Lund
    köpte sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Stort tack för fina ord Andreas! Jätteroligt att det blev hus i Södra Sandby till slut, efter att varit nära, nära att köpa annat hus tidigare! / Mikael H

• 2020-12-12
    Julia helped us to buy a great apartment. It was a straight forward, easy and quick process. She was knowledgeable and explained everything to us. It was easy to get in touch with her. Highly recommend her!
    Karen P
    • 102.0 m²
    • Östra Torn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2020-12-09
    Väldigt nöjda, proffsigt bemötande och stor kunskap. Vi sålde ett radhus, bostadsrätt.
    Camilla F
    • Norreholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Stort tack för fint omdöme! Kul att slutresultatet blev så bra, trots kort med tid och nära inpå julhelgen. Vill passa på att tacka för gott samarbete, vi löste uppgiften på bästa sätt tillsammans. All lycka med flytten till nya huset! Vi håller kontakt. / Mikael H

• 2020-12-09
    Första mötet var jättebra sedan blev jag lite besviken när vissa saker skulle genomföras. Överlag godkänt men han levde inte upp till intrycket jag fick från första dag.

En annan sak som snarare rör svensk fastighetsförmedling. Efter att min lägenhet var såld blev jag uppringd av en tredjepart (nordea) som försökte sälja bolån. Detta gör mig förbannad. Jag har troligen godkänt hur svensk fastighetsförmedling hanterar mina kontaktuppgifter men detta problem hade enkelt kunna lösas genom att fråga mig om det är ok att nordea kontaktar mig. Jag hade då sagt nej. Den här incidenten gör att jag sannolikt aldrig mer kommer anställa mäklare från svensk fastighetsförmedling.
    Kristoffer P
    • 65.0 m²
    • Östra Torn
    Tack för ärlig återkoppling. Mitt misstag att inte vid kontraktsskrivningen informera om vårt samarbete med våra bankpartners. De flesta av våra kunder uppskattar att jämföra räntor och villkor, men jag skulle givetvis dubbelkollat med dig först. Slutresultatet med budgivning och högt försäljningspris blev utmärkt, hoppas min ursäkt nått fram för ovanstående. Lycka till med flytten norröver! Vi hörs av framöver. / Mikael H

Köpt radhus.
    Rak och tydlig kommunikation. Avslappnad trots restriktion kring corona.

Kom med mycket information kring fastigheten utan att man behövde tjata. Tog sin tid!
    Andrea Del T
    • Norreholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Stort grattis till nya radhuset. Vet att du letat länge, övertygad du kommer stortrivas i Södra Sandby. Roligt att du uppskattade vår muntliga information på visningen. Vi försöker efter bästa förmåga att fortsätta med fysiska visningar med mindre antal sällskap samtidigt. Tjat ska inte behövas:) Vi hörs! / Mikael

• 2020-12-03
    Köpte bostadsrätt i Lund.
    Renée skötte dethela utmärkt.
    Lennart S
    • 61.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack, super att vi kunde lösa visning på distans för att sedan komplettera med visning på plats. Hoppas nu att sonen ska trivas och komma till rätta i lägenheten. Härligt med ett så centralt läge. Vi hörs ./Renée

• 2020-11-26
    Hej jag har såld min lägenhet. Sve fas är mycket duktiga👍
    Ali A
    • Tuna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack, känns bra när vår flexibilitet i att anpassa affären till att just er situation ger så fint resultat. Vi hörs fram över. Mvh Renée

• 2020-11-26
    Vi köpte en bostadsrätt i Lund
    Hon var mycket trevligt och svarade på våra frågor på vettigt sätt.
    Hon var tillgängligt och vi kunde kontakta henne när som antingen per telefon eller mail och få svaret snabbt.
    Kay S
    • Tuna
    Tack, får säga det samma. Det här blev ju jättebra. Snabb återkoppling kan vara a och o många gånger. Ha det fint så hörs vi framöver. Mvh Renée

• 2020-11-26
    Är oerhört nöjd med bemötande och all hjälp familjen fick för att köpa en lägenhet på dag Hammarskjölds väg. Jag tycker mäklarens balans mellan att ”försvara både köpare och säljare” var otrolig, även om jag inte sett det från säljarens håll.

Hade sammanfattningsvis inte kunnat önska mig en bättre och mer respektfull mäklare.
    Kiana S
    • Tuna
    Tack för fint samarbete från er sida så att vi kunde få en smidig kontraktsskrivning. Hoppas att ni nu ska trivas och göra denna lägenhet till ert mysiga och fina framtida boende. Vi hörs, mvh Renée

• 2020-11-25
    Hjälpsam med en egen vilja. Ordnade snabbt köp utan strul.
    Anders Petter S
    • 80.0 m²
    • Östra Torn
    Tack för ditt omdöme, Anders. Roligt att vi kunde komma till en smidig och bra affär. Allt gott!

• 2020-11-24
    Vi köpte nyproduktion via Mikael och är mycket nöjda med allt. Snabba, raka och klara besked på alla frågor vi hade, och info även för saker vi inte tänkte på.
    Vi har inget att anmärka på utan rekommenderar Mikael utan tvekan.
    David S
    • 276.0 m²
    • Centrum
    Stort tack för fint omdöme! Roligt att ni upplevde köpet som rakt och med klara besked på era frågor. All lycka med byggnationen, ska bli spännande att se huset växa fram under nästa år. Ta hand om er, så hörs vi när bygglovet är klart och det är dags att tillträda tomten. / Mikael

• 2020-11-22
    Vi har köpt ett hus utanför lund av mäklaren.
    Av anledningar vi inte helt känner till tog det lite tid innan vi fick hål igenom till mäklaren efter vi hade anmält intresse på vårt hus. Kanske att de bytte mäklare eller att det var semestertider: När vi väl fått kontakt var den väldigt stabil, vår mäklare var kunnig, autentisk och väldigt trevlig.
    Vi hade förväntningar om att få information om utveckling under affären, vilket vi fick.
    ALlt I allt är vi väldigt nöjde och hade absolut rekommenderat vår mäklare till andra som går i köps eller säljs tankar.
    Kirsti P
    • 188.0 m²
    • Södra Sandby
    köpte sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack för fina ord. Ja, här stöttade jag upp för en kollega så där av att start sträckan blev lite längre. Men väl på plats så fick vi till en väldigt fin affär för både er och säljarna. Hoppas nu att ni ska trivas, vi hörs fram över.

• 2020-11-15
    Mikael... en mäklare alla vill ha!
    Rak på sak, kunnig, trevlig, professionell ja 10/10 helt enkelt!
    Har ni mött en mäklare som sköter affärer 24/7 oavsett arbetstid eller ej? NU har ni hittat en iaf!
    Kan inte beskriva hur nöjda vi är med Mikael!
    Är ni på jakt efter en grym mäklare så behöver ni inte leta längre.. Med dagens hårda krav är en bra mäklare A & O inte nog med att han sålde vårt nuvarande hem utan han ordnade vårt kommande hem också!
    Sandra P
    • 110.0 m²
    • Norreholm
    Stort tack för fantastiskt omdöme, Sandra! Blir jätteglad (och lite generad) över dina fina ord! Jättekul att ni uppskattar vårt hårda jobb för att lösa en klurig situation med köp och sälj på samma dag. Krävdes ytterligare en heldags jobb en lördag för att gå i lås, men det löste vi med gott samarbete från alla parter. Ta hand om er i Covid-tider så hörs vi av framöver! / Mikael H

• 2020-11-11
    Köpt en bostadrätt i Lund.

Mäklarens bemötande var informativt och trevlig.

Hade inte så höga förväntningar då jag har träffat andra mäklare innan och de var inte lika trevliga och bemötande som Julia.

Mäklaren levde upp till de förväntningarna jag hade.

Kort sagt, en bra mäklare som gjorde ett bra jobb.
    Sebastian H
    • 40.0 m²
    • Östra Torn
    Tack Sebastian! Jag blir glad av att du kände dig väl bemött och att du på förhandsmarknaden kunde hitta din nya lägenhet. Vi hörs av innan tillträdet. Önskar dig allt gott fram till dess.

• 2020-11-09
    Julia var snabb på att återkoppla och svarade alltid på telefon när man sökte henne. Hon kändes trovärdig och ärlig.
    Katarina H
    • 75.0 m²
    • Gunnesbo
    Tack för omdömet Katarina! Det känns kul att kunna hjälpa er vidare i processen efter er kontakt med min kollega. Nu hörs vi innan tillträdet nästa år. Allt gott!

• 2020-11-08
    Mikael mäklade vårt nya hem i Södra Sandby. Mikael är lätt att ha att göra med, flexibel och kunnig. Vi behövde tidigt tillträde och säljaren önskade senare, men han hjälpte oss hitta bra lösningar i för att stänga affären. Vi kan varmt rekommendera Mikael!
    Patrik S
    • 110.0 m²
    • Norreholm
    Tack! Skönt för alla parter att vi hittade en bra och snabb lösning. Vet att ni var mycket motiverade att hitta nytt då ni redan sålt er gamla lägenhet. Och tack för konstruktiv lösning med kontraktsskrivning. Löste vi smidigt med fullmakt och lite lördagsjobb:) Ta hand om er! / Mikael H

• 2020-11-07
    Vi köpte en tomt med tillhörande hus som ska byggas. Mikael var duktig på att hålla oss uppdaterade kring utvecklingen genom hela processen, fram till att vi skrev på kontraktet. Han var också väldigt tydlig, lugn och hjälpsam. Under kontraktsskrivningen gick han igenom kontraktet på ett väldigt pedagogiskt sätt och såg till så att vi hängde med på alla paragrafer. Att köpa fastighet genom Mikael funkade hur bra som helst!
    Caroline L
    • 166.0 m²
    • Centrum
    Tack för fint omdöme! Roligt att ni uppskattade vår genomgång av alla kontrakt, vi tycker det är viktigt att samla alla inblandade samtidigt och i lugn och ro gå igenom alla förutsättningar. Blir enklast så för alla! Ska bli jättespännande att se ert drömhus växa fram på Kävlingevägen. Vi håller kontakten framöver och hörs när bygglovet är klart! / Mikael

• 2020-10-31
    Julia har skött hela vår bostadsrättsförsäljning på ett ypperligt och smidigt sätt. Kommer rekommendera henne till andra säljare mer än gärna.
    Urban K
    Urban K
    • Ladugårdsmarken
    Stort tack för ditt omdöme, Urban! Roligt att vi med hjälp av lite fullmakter och liknande kunde få till en så smidig affär.

• 2020-10-30
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Sofia har varit mycket vänlig och med fast hand ledsagat affären framåt. Man är helt trygg med att hon kan sitt arbete och hon sitter lugnt i båten när man som säljare tycker att det gungar lite för mycket eftersom man inte vet alla turer man skall igenom i en bostadsaffär. Hon visste precis.
    Sofia gjorde också mycket mer än vi hade förväntat oss. Vi bor på annan ort och hon avlastade oss inför visning med det praktiska som behövde göras förutom all dokumentation hon tagit hand om.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    Elisabeth
    Elisabeth T
    • 31.0 m²
    • Veberöd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Elisabeth! Tack så otroligt mycket för de fina orden. Jag är glad att jag har kunnat hjälpa er genom försäljningen när ni har befunnit er på annan ort. Jag tycker det är viktigt att vara lyhörd och göra det lilla extra. Önskar er en fortsatt fin höst, ta hand om er! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-30
    Min mamma och jag har ägt lägenheten i Veberöd tillsammans. Sofia och min mamma har haft kontakt under processens gång och som min mamma har beskrivit det så har Sofia varit exemplarisk!
    Tomas T
    • 31.0 m²
    • Veberöd
    Hej Tomas! Tack för 5/5 och din Reco! Så roligt att kunna hjälpa er på distans och genomföra en smidig affär, vilken fin lägenhet du har! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Snabb och effektiv vid försäljning av en bostadsrätt i Lund. Trevlig och med ett bemötande som indikerade kunnande. En på det hela taget mycket god första erfarenhet av mäklare.
    Bernt T
    • Ladugårdsmarken
    Tack för ditt omdöme Bernt! Alltid trevligt när processen går smidigt och att vi kunde få ett snabbt avslut. Nu ses vi snart igen till tillträdet och hörs såklart innan dess.

• 2020-10-29
    Vi har sålt min farmors villa i Lund med hjälp av Sofia. Hon har varit fantastisk i processen! Sofia är en väldigt effektiv och duktig mäklare som är lätt att samarbeta med. Sofia har också varit mycket flexibel vilket har varit till stor hjälp för oss då vi som sålt fastigheten bor i andra delar av landet.
    Vi har skött större delen av försäljningen per distans och det har fungerat utmärkt.
    Har bara positivt att säga om Sofia och kan varmt rekommendera henne till alla som önskar sälja eller köpa bostad!
    Maria M
    Maria M
    • Norra Fäladen
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Maria! Så glad jag blir! Vilka fina ord. Tack så jättemycket för bra samarbete, det har varit så roligt att få ha kontakt med er alla som befunnit er i olika städer. Genom bla Läge+ och Varudeklarerat genomförde vi en smidig försäljning trots att ni befann er på distans. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet nästa år! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Köp av villa. Sofia var trevlig och tillmötesgående. Svarade på alla frågor och höll en uppskattad presentation av husets för- och nackdelar. Fick oss att känna oss trygga samt genomförde en snabb och enkel kontraktsskrivning. Upplevde att nöjdhet hos både säljare och köpare var viktigare för henne än att köra säljsnacket man hör hos många andra mäklare. Vi har i andra fall varit med om att frågor om objektets skick etc. bagatelliseras och slätas över. Sofia var superproffsig och vi är mycket nöjda!
    Kerstin S
    • Norra Fäladen
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Kerstin! Tack så jättemycket för ditt omdöme! Vad roligt att ni uppskattade vardagsrumspresentationen på visningen som vi alltid håller. Viktigt att ge alla samma information och göra er intressenter trygga i ert beslut. Dina ord värmer, ta hand om er så ses vi på tillträdet nästa år! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Jättebra mäklare med engagemang och kunskap. Stor digital medvetenheten och superservice.
    Claes-anders M
    • Norra Fäladen
    Stort tack Claes-Anders för gott samarbete och för förtroendet att hjälpa er med en sådan viktig affär. Trots att ni har befunnit er på annan ort under försäljningen har det gått väldigt smidigt. Önskar dig en fortsatt fin höst. // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Sofia är mycket professionell, kompetent och kommunikativ, och har bra kunskaper om fastighetsmarknaden i Lund. Hon är en stjärna på mäklarhimlen!
    JAN-OLOV V
    skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Jan-Olov! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir. Genom Läge+, Varudeklarationen av er villa samt rätt marknadsföring var vi effektiva i hela processen och fick till en smidig försäljning. Tack för förtroendet, ta hand om dig! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-27
    Proffsig mäklare som sålde vår fars lägenhet.
    Nicklas V
    • Ladugårdsmarken
    Tack för ditt omdöme Nicklas! Jag är glad att vi med Läge+ kunde komma till ett snabbt avslut för er. Allt gott!

• 2020-10-08
    Köpt en bostad i Bjärred, Lomma kommun.

Julia var proffesionell och trevlig i sitt bemötande. Presenterade bostaden på ett tydligt sätt under förhandsvisningen. Var snabb med att besvara eventuella frågor via mail och telefon.

Ärlig, rak och trevlig mäklare! Tack för ett bra samarbete!
    Julia E
    • 120.0 m²
    • Löddesnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack så mycket för ert omdöme Julia. Roligt att jag kunde hjälpa er genom processen att köpa er nya bostad och att ni upplevde er väl bemötta. Tackar för ett trevligt samarbete och så hörs vi av innan tillträdet. Allt gott!

• 2020-10-06
    Köpt villa i Furulund. Julia var flexibel och smidig med snabba återkopplingar och snabbt kontraktskrivande .
    Elsa K
    • 160.0 m²
    • Furulund
    Tack för ett omdöme Elsa! Jag är glad att vi med hjälp av Läge+ kunde hjälpa er att köpa ert nya hem. Vi hörs av innan det är dags för tillträde. Allt gott!

• 2020-10-02
    Köpte en villa. Mycket bra bemötande av mäklaren och jag gillade speciellt genomgången på 10 minuter kring husets fördelar och brister som hölls i samband med visningen. Skönt att få det beskrivet istället för att behöva ställa frågorna själv.

Kontraktsskrivning och annat formellt gick även det mycket bra.
    Magnus A
    Magnus A
    • 185.0 m²
    • Veberöd
    Tack, så kul att höra att du som intressent och sedan köpare är så nöjd med hur vi skötte försäljningen och grattis till köpet av ett Varudeklarerat hus. Vi ses vi på tillträdet. Mvh Renée

• 2020-10-01
    Vi har sålt en villa. Fick ett jättebra bemötande! Vi är super nöjda med Renee o hennes engagemang av vårt hus och oss som säljare!

Allt gick väldigt lugnt o fint till, ingen stress! Det var vårt mål att detta inte skulle bli stressigt eller ångestladdat o Renee löste det med bravur! Hade rekommenderat Renee till alla jag känner! En fantastisk trevlig o proffsig mäklare! Vi hade inte kunnat vara mer nöjda!
    Jennie L
    Jennie L
    • 185.0 m²
    • Veberöd
    sålde sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack, känns bra att det koncept vi jobbar och tror på ger så bra resultat och att ni som säljare bekräftar att ni upplever det samma. Massor av lycka till med ert nya boende. Vi hörs. /Renée

• 2020-09-28
    Jag har sålt mitt radhus.
    Renée Frisk har mött mig med en stor lyhördhet och yrkeskompetens vilket har gett mig trygghet.
    Vid alla våra möten har Renée varit glad och positiv och har satt mig i centrum.
    Jag har verkligen känt att hon har funnits där som min mäklare och jag kan verkligen rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Lennart S
    • 128.0 m²
    • Dalby
    Tack för fin feedback. Det har varit ett nöje att få hjälp er genom denna försäljning . För mig är det viktigt att man just får den känslan du förmedlar. Ni ska känna er trygga och få vara i centrum, samtidigt finns jag där för er genom hela förloppet. Vi håller kontakten. / Renée

• 2020-09-28
    Sålt fastighet till oss. Mycket bra bemötande. Hade verkligen koll på läget. Klar och tydlig. Lätt att ha att göra med. Lätt att få tag i. Allt super!
    Caroline M
    • 120.0 m²
    • Löddesnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack för ert omdöme och för ett trevligt samarbete. Jag är glad att jag med hjälp av Läge+ och Varudeklarerat har kunnat hjälpa er med försäljningen. Vi ses nästa år för tillträdet och hörs av innan dess. Allt gott!

• 2020-09-28
    Köpte en bostadsrätt (radhus).

Min upplevelse: bostaden hade visning under måndagskväll. Under visningen var det ok med information och vi fick titta på vad vi ville.

Det som främst drar ner betyget är att vi inte kunde få tag på mäklaren under nästan hela tisdagen - dagen efter visning.

Efter vi hade lagt bud fram och tillbaka och vi till slut var överens med köparen så fick vi väldigt lite information. Ett samtal på fem minuter där vi fick veta att vi skulle skriva papper dagen efter. Hade varit väldigt uppskattat om vi fått veta mer vad vi behöver ordna tills pappersskrivningen och vad som händer sen, denna vägledningen saknade vi som köpare.

Däremot när vi träffades och skrev kontrakt var det väldigt professionellt. Gick lugnt och sansat igenom kontraktet och var mån om att vi skulle förstå allting, så där blir pluspoäng!
    Andreas S
    • Södra Sandby
    Tack för bra input, Andreas! Visning och kontraktsskrivning är de kanske viktigaste momenten, men precis som du skriver är det viktigt att vi också är tydliga gentemot köparen med vad som händer däremellan. Du har helt rätt i att jag satt upptagen i möten hela dagen efter visning, skulle givetvis informerat er om detta redan på visningen. Vi går alltid igenom kontrakten före signering, så att båda parter känner sig trygga. Jag ska tänka på att tydligare förklara framöver så ingen information missas i förväg. Och än en gång, tack för jättebra input, hjälper oss mycket framöver! Lycka till med försäljningen av er egen bostad. Allt väl, vi håller kontakten fram till tillträdet! / Mikael H

• 2020-09-27
    Sofia is a very professional, kind broker who helped a lot since the viewing day. I really appreciated what she did for me, helping me get the offer from the seller. Every time we had the conversation, i was really satified with her fast reply and professional answer. If i need any help with buying or selling a home, i would definitely go for Sofia Munther!
    Ying L
    • 57.0 m²
    • Väster
    Hi Ying! Thank you for your kind words! I'm happy I could help you and I hope you will enjoy your new home! See you in December! // Best Regards, Sofia Munther Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-25
    Jag köpte en lägenhet med ett rum strax utanför centrala Lund.
    Mäklaren bemötte mig på ett öppet och välkomnande sätt och utstrålade villighet att hjälpa till med frågor eller genom att förklara olika saker.
    Dessutom var Mikael noggrann under kontraktsskrivningen och förklarade ordentligt och utförligt vilket var mycket bra för mig som är nybörjare.
    Cedrik R
    • 26.0 m²
    • Tuna
    Tack för fin Reco! Roligt att vi kunde hjälpa till och att allt kändes tryggt i första affären. Jättefin lägenhet du köpt! Hoppas studietiden i Lund blir fantastisk, vi hör av oss så snart medlemskapet är godkänt! / Mikael H

• 2020-09-23
    Vi har idag sålt vår sommarstuga (Rökarev. 9, Löddeköpinge) via Mikael Haraldsson.
    Vi valde Mikael pga att vi tyckte han var så duktig när vi köpte fastigheten. När vi nu sålde fastigheten så uppkom en ganska strulig situation.
    Mikael såg dock möjligheter i den problematiska situationen och allting löste sig på absolut bästa sätt. Vi är oerhört nöjda.
    Kan vi rekommendera Mikael för andra som ska sälja eller köpa fastigheter? Absolut!
    Hej/Martin Rieman 0734 244516 o Pia Ursten-Rieman
    Martin R
    • 106.0 m²
    • Sandskogen
    sålde sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Stort tack för jättefin rekommendation! Vi är först och främst problemlösare, kul att det uppskattas! Extra kul att få återkommande förtroende med både köp och sälj med ett par års mellanrum. Hoppas det dröjer ett par år innan det blir nya affärer, övertygade om att ni kommer trivas utmärkt och stanna länge i ert nya fina hus i Lödde! / Mikael H

• 2020-09-19
    Det kändes tryggt och bra från början att låta Sofia ta hand om försäljningen av vår mors lägenhet.
    Hon tog tid på sig att förklara sin roll i det hela och sedan löpte det på utan problem.
    Jag kan gärna rekommendera Sofia till andra som ska sälja i Lund.
    Eva B
    • 96.0 m²
    • Centrum
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att du har känt dig trygg under försäljningen då flera av er har befunnit er på annan ort. Önskar dig en fin höst! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-18
    Vill bara säga att vi va riktigt likliga att träffar underbart mäklare Sofia vi har lättat två år efter hus och det första gång känner mig är välkommen på detta sättet jag kan säga att det va fantastiskt bemötande stoooor tack sofia för allt
    Sura S
    • Mårtens Fälad
    Hej Sura! Tack så jättemycket för dina fina ord. Det gläder mig att ni ser fram emot att få flytta in i ert nya hus! Jag hoppas du kommer trivas där med din familj. Har ni några frågor eller funderingar så vet ni vart jag finns. Önskar dig en fin höst så ses vi på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-18
    Fantastisk hjälp, snabb och effektiv, när jag köpte ny bostad!
    Gerd C
    Gerd C
    • 96.0 m²
    • Centrum
    Hej Gerd! Tack för 5/5! Vad roligt att du är nöjd med min arbetsinsats och ditt köp! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-18
    Sofia har sålt min fastighet och jag kan varmt rekommendera henne! Hon är kunnig och professionell rakt igen. Jag har upplevt en stor trygghet med henne som mäklare!
    JanÅke L
    JanÅke L
    • Mårtens Fälad
    Hej JanÅke! Stort tack för vårt samarbete och för förtroendet att hjälpa er sälja radhuset. Det glädjer mig att höra att du har känt dig trygg, det tycker jag är väldigt viktigt. Vi började arbeta på Läge+ samt i vårt kundregister för att sedan Varudeklarera huset. Önskar dig en fin höst, du vet vart jag finns om det är något! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-18
    Jag anlitade Mikael när jag sålde min etta. Allt gick smidigt och jag kunde slappna av under hela processen. Mikael hade bra inputs och lade upp en bra strategi, det märks att han har erfarenhet i branschen. Superbra!
    Samuel B
    • 26.0 m²
    • Tuna
    Tack för fin Reco, Samuel! Roligt att du upplevt det som smidigt trots att du varit på distans mesta av tiden. Resultatet blev ju utmärkt och intresset var jättestort. Erfarenhet stämmer utmärkt, inne på mitt artonde år som mäklare i Lund:) / Mikael H

• 2020-09-16
    Jätte fint bemötande
    Har tålamod med kunderna
    Allting va bra när vi har träffat henne
    Zaid A
    • Mårtens Fälad
    Hej Zaid! Tack för ditt omdöme! Så roligt att huset blev ert & att vi kunde lösa en smidig kontraktsskrivning till er. Jag hoppas du kommer trivas bra där tillsammans med din familj. Har ni några frågor eller funderingar inför tillträdet så vet du vart jag finns. Vi ses på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-12
    Sofia är mycket kunnig, ambitiös, noggrann och tydlig.Samtidigt är hon lätt att ha att göra med då hon på ett pedagogiskt sätt lotsat mig genom hela processen och allt vad det innebär att sälja sitt hus. Jag har lärt mig mycket. Är verkligen tacksam att jag valde Sofia till mäklare
    Eva L
    • Mårtens Fälad
    Hej Eva! Vilken fin Reco! Stort tack för de varma orden och tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med husförsäljningen. Vi började jobba direkt på förköpsmarknaden Läge+(svenskfast.se) och Varudeklarerade huset. Jag önskar dig en fin höst, vi ses på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-12
    Köpt Tordmulevägen 4 A. MH var kunnig och tog tid på dig att förklara alla papper som måste gås igenom. Saklig, vänlig tillmötesgående. Fick stort förtroende för honom.
    Lillemor A
    Lillemor A
    • 66.0 m²
    • Klosters Fälad
    Stort tack för fina ord, Lillemor! Så roligt att du hittade din lägenhet på bottenvåning till slut. Övertygad om att du kommer trivas med uterum och trädäck framöver! Ta hand om dig och lycka till med din egna försäljning, så hörs vi när et närmar sig tillträde efter nyår. / Mikael H

• 2020-09-09
    Har precis köpt en lägenhet som Sofia förmedlade och har nu själv valt att ge Sofia uppdraget att sälja min nuvarande. Mycket trevlig, kunnig och engagerad. Kommer med många bra tips och har koll på allt!
    Lina B
    • 57.0 m²
    • Väster
    Hej Lina! Tack för ditt omdöme! Jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende och tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa dig att sälja din! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-08
    Sålt bostadsrätt på 83 kvm på Munins väg 16 i Lund.
    Blev mycket bra bemött. Julia har varit saklig, kunnig och har varit lugn och stöttande när jag har känt mig orolig och stressad över prisnivån.
    Förväntningarna på försäljningspriset motsvarar vad jag hoppades på.
    Min upplevelse är att Svensk Fastighetsförmedling motsvarar mina förväntningat.
    Birgitta N
    • 83.0 m²
    • Nya Linero
    Jag uppskattar ditt RECO-omdöme av mitt arbete med att förmedla din fina lägenhet. Jag blir glad av att höra att du känner att du haft mitt stöd i processen och att du har haft förtroende för mig. Tack för ett gott samarbete. Vi hörs av och ses senare på tillträdet. Allt gott!

• 2020-09-08
    Köpte bostadsrätt. Professionellt och trevligt bemötande, lugn och förtroendeingivande. Nyanserad beskrivning av objektet, inte så överdrivet "säljig" som vissa andra mäklare är.
    Andrea M
    • 83.0 m²
    • Nya Linero
    Tack så mycket för din bedömning av mitt arbete i denna processen. Trevligt att samarbeta med er och kunna hjälpa er att köpa er första gemensamma bostad. Jag hoppas ni kommer trivas superbra! Vi ses i december för tillträdet och hörs av innan dess. Allt gott!

• 2020-09-06
    Mikael har under hela processen haft ett mycket tillmötesgående, professionellt och sakligt bemötande. Han har dessutom varit mycket flexibel i kontakter med snabb återkoppling och behjälplig i att hitta lösningar då vi varit tvungna att göra upp affären på distans.
    Anna M
    • 27.0 m²
    • Tuna
    Stort tack för fina ord! Roligt att ni uppskattade möjligheten att kunna signera avtal på vårt kontor i Torslanda. Inte så enkelt alltid att åka skytteltrafik på E6:an mellan Göteborg och Lund för att köpa lägenhet:) Vi gör förstås vad vi kan för att underlätta för er. Hoppas lägenheten på Tuna blir till belåtenhet! / Mikael H

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte