Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning lånelöfte från såväl SEB som Nordea med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.

Läs vad 594 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-10-04 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam, trevlig och kompetent. Jag kände mig trygg genom hela säljprocessen tack vare Renée.
    En mäklare jag skulle rekommendera alla att välja :)
    Tack, det blev en fin försäljning trots utmaningar på marknaden. För mig är det viktigt att kunna ge en tryggprocess nu mer än någonsin. Lycka till framöver. Mvh Renée Renée Frisk
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Stångby
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, lätt att få kontakt med, upplevdes proffsig, allt gick väldigt snabbt mot slutet, snabbare än jag hade förväntat mig, men allt blev riktigt bra.
    Tack för fint omdöme, Stina! Så roligt att få hjälpa dig med både köp och försäljning efter mer än 50 år i samma hus. Både visningsgäster och köpare älskade din fina trädgård! Imponerad över hur du hanterat allt från start till mål och helt övertygad om att du kommer trivas fint även inne i Lund. Skönt när allt är klart, jag svänger förbi med din nyckel inom kort. Nu blir det inte fler visningar och du kan pusta ut ett tag! Ta hand om dig. / Mikael H Mikael Haraldsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ganska informativ och stödjande.
    Alla svar motsvarade förväntningarna.
    Hela processen var smidig och snabb.
    Tack för det fina omdömet Petro, vad härligt att höra ni är nöjda! Ni har verkligen köpt ett jättefint hus som jag vet ni kommer trivas ordentligt i! Ta hand om er så ses vi snart igen! Gustav Wenning
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-17 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och tillgodoser säljarens önskemål i mån förutsättningar tillåter det God kommunikation under hela resan vilket gör det hela mer positivt. Man har känt en trygghet i hela processen.
    Vad otroligt glad jag blir av ditt fina omdöme Helen! Det blev ju riktigt riktigt bra till slut fast det är otroligt tuff marknad! Er granne ringde till mig och tackade för att vi hade sett till att få så bra betalt! Vi ses när det blir dags för tillträde om ett tag, ta hand om er tills dess! Gustav Wenning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Cavallac en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Linero
    2022-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jag hade lite frågor angående bostaden. Catharina kontaktade säljaren och bostadsrättsföreningen och återkom snabbt med besked. Rekommenderas!
    Hej Gunnar
    Glad att jag kunde hjälpa dig med köpet av denna fina bostad. Hoppas du kommer trivas bra i din första lägenhet, blir lite annat än hus. Hör av dig om det är något jag kan hjälpa dig med innan tillträdet annars ses vi på kontoret då. Vänliga hälsningar Catharina Cavallac
    Catharina Cavallac
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mäklaren saklig och korrekt i informationen till oss som säljare.
    Tydlig i förklaring av rättigheter och skyldigheter.
    Trevlig och positiv person nåbar och snabb med återkoppling.
    Stort tack för det fina omdömet Anders! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med mina och Mikaels insatser! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Vi ses när det blir dags för tillträde, ta hand om er! Gustav Wenning
    • Sofiaparken
    2022-09-12 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och trygg
    Tack så mycket för fin komplimang. Vi håller kontakten. Mvh Renée Renée Frisk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Cavallac en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Arenaparken
    2022-09-12 Verifierad kund
    Ända från start, till att vår bostad var sålt har vi känt oss trygga genom hela processen. Vi har alltid fått ett fint bemötande och alltid känt att vi kan ställa vilka frågor man än har eller funderingar man funderar över, vilket har varit en trygghet. Det är inte alltid lätt att sälja sin bostad men tack vare Catharina har allt känts tryggt och säkert. Vi hade aldrig kunnat önska oss en bättre mäklare!!!
    Tack så jättemycket Alva, kunde inte fått ett finare omdöme. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hem när det blir dax. Vi hörs i veckan! Catharina Cavallac
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-10 Verifierad kund
    Han var tillgänglig via telefon och han kunde gå med på att träffas efter normal arbetstid. Han hanterade kontraktsskrivningen professionellt och gjorde det tydligt vad vi skrivit under på.

Men han var väldigt stressande när vi skulle boka in underskriften och gav oss väldigt lite tid för att förbereda oss och göra som banken krävde och kontakta dem när vi fått klartecken att vi vunnit budgivningen.
    Vad kul att höra ni är nöjda med kontakten och kontraktsskrivandet Niklas! Ni har köpt en väldigt fin lägenhet! Som jag berättade när vi talades vid dagen före vi skrev kontrakt är det normalt förfarande att skriva under ett kontrakt när budgivningen är avslutad och alla parter är överens, utan att fördröja det längre än nödvändigt. Er bank hade även tid på sig att godkänna objektet innan ni skrev under kontraktet. Jag tar dock givetvis med mig er synpunkter till framtiden! Ta hand om er så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
  • Jimmy L
    köpte sitt hus med hjälp av Catharina Cavallac en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Genarp
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra snygg trevlig snabb återkoppling
    Tack Jimmy, hör av dig om du har några frågor framöver annars ses vi i slutet på november! Ha en fin höst! Catharina Cavallac
  • sålde sitt hus med hjälp av Catharina Cavallac en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Genarp
    2022-09-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig och framåt! Kan rekommendera till andra.

Missade tyvärr att kontrollera att dödsboet inte var klart innan försäljning.
    Tack så mycket Hans, det har varit en fröjd att jobba med dig! Bara ett samtal bort om du har några frågor framöver så ses vi i november! Ha en riktigt fin höst så länge! Catharina Cavallac
    2022-09-06 Verifierad kund
    100% positivt. Från inledande rådgivning till sista namnunderteckningen. Catharina skötte ruljansen smidigt och professionellt. Alltid tillgänglig och beredd att lösa kluriga frågor och undringar. Och alltid i en härlig positiv anda.
    Har inga betänkligheter att rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack så jättemycket för dessa fina ord, det gläder mig att höra. Det är lite tomt utan alla våra telefon samtal! Det har varit en ren fröjd att få hjälpa er med försäljningen! Önskar er en riktigt fin höst och hoppas att vi ses om inte allt för länge! Ta hand om er! Catharina Cavallac
    • Lund
    2022-09-03 Verifierad kund
    Professionellt och välkomnande bemötande av kunder och kollegor.

Tillgänglig och tydlig i sin kommunikation med kunder.

Välinformerad och noggrann genom avtalsprocessen.

Flexibel och ansvarstagande vid nya situationer och spörsmål som uppstod i samband avtalsskeendet mellan olika parter.
    Hej Gabriel
    Tack så jättemycket för de fina orden! Så kul att jag fick lov att hjälpa dig i ditt första bostadsköp, alltid lite extra roligt när det kommer till den allra första bostaden. Glad att du känner att du fick all information under hela processen! Vi hörs snart! Ha en riktigt fin vecka!
    Catharina Cavallac
    • Järnåkra
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag är nöjd med den hjälp och stöd jag fått att sälja lägenhet. Gustav ger raka och klara besked och han har ett proffsigt beteende och är kunnig om marknaden. Hans positiva attityd gör det lätt att få förtroende för honom, vilket är viktigt då lägenhetsförsäljning ligger långt från mina kompetenser. Jag kommer absolut att rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Gustav framöver.
    Tack för det undebrara omdömet Christine, vad glad jag blir att du är nöjd mig och Svensk Fastighetsförmedling! Ta hand om dig så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Bjerehov
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemött, smidig vad gällde att få se lägenheten utanför visning. Hon gick ju säljarens vägnar, det var tydligt. Tyckte viss detaljinformation om lägenhen var otydlig.
    Hej, då vi säljer dödsbon så har vi tyvärr inte all detaljinformation som skulle önskas. Men jag hoppas att du ska trivas då det finns en fin potential i lägenheten. Tråkigt att höra att vi skulle gått säljarnas vägnar då du var den som fick köpa trots att vi presenterat ett högre bud från annan intressent till säljarna.
    Önskar dig lycka till med din nya bostad.
    • Ålstorp
    2022-08-14 Verifierad kund
    Uthållig och effektiv i en svår marknad.
    Tack så mycket Lasse! Det var minst sagt en spännande resa! Ett fantastiskt hus du sålde som kommer vara i riktigt bra händer! Njut nu av resten av sommaren så ses vi i december! Catharina Cavallac
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-07-29 Verifierad kund
    Fick felaktig information av mäklaren.
    Tråkigt att ni är missnöjda och fått fel information inför köpet, Paulina. Som jag tidigare svarat dig i annat forum så har vi som fastighetsmäklare rätt att förlita oss på den information vi får från säljare om inget . I detta fall har samma information kommit från både besiktningsman och radonmätning. Jag uppmanar er att vända er till Anticimex försäkringar och anmäla felet som dolt. Om inte kan jag tyvärr inte hjälpa er mer än så i detta fall. /Mikael Mikael Haraldsson
    • Råbylund
    2022-07-23 Verifierad kund
    Har inte stor erfarenhet av mäklare sen tidigare så har inte mycket att jämföra med, men Gustav framstår inte som den typiske mäklaren. Vilket bara är positivt. Däremot framstod han som mycket noggrann och engagerad. Dessutom trevlig och lättsam att ha att göra med. Definitivt en mäklare att rekommendera
    Star tack för det otroligt fina omdömet Christer och grattis till lägenheten! Vi ses snart när det är dags för tillträdet! Ta hand om dig! Gustav Wenning
    • Råbylund
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med nyttiga informationer och goda råd.
    Proffsigt beteende i sitt arbete.
    Ödmjuk, kunnig, proffsig.
    Stort tack Milovan, det värmer att höra du är nöjd med affären! Det blev ju väldigt bra till sist på en tuff marknad! Vi hörs och ses snart igen! Gustav Wenning
    • Brunnshög
    2022-07-20 Verifierad kund
    Vi fick hjälp av både Mikael och Catharina och vi blev väldigt bra bemötta. Vi sålde i en lite oroligare tid och det kändes alltid som de hade en plan/strategi hur vi skulle gå framåt och gav oss realistiska förhoppningar och ärliga svar. De levde upp till alla förväntningar!
    Tack Marcus för ett jättefint omdöme! Det har varit väldigt trevligt att få vara med och hjälpa er på er bostadsresa och det blev ju väldigt bra till slut. Hoppas ni haft en fin sommar så ses vi snart på tillträdet! Mvh Catharina Catharina Cavallac
    • Brunnshög
    2022-07-17 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren som mycket professionell. När det gäller visning och avtalsprocessen, så fick vi alla informationen vi förväntade oss. Mäklaren anpassade sig också till våra omständigheter (vi fick en nyfödd bebis) och underlättade hela processen för oss från första kontakten till fastighetsköp. Vi skulle välja mäklaren igen. Rekommenderas varmt.
    Tack Anastasia för de fantastiska orden, det värmer! Det va väldigt kul att få lov att hjälpa er på er bostadsresa ni nu börjar med er lilla guldklimp! Verkligen stort grattis till en fantastisk lägenhet! Hoppas allt gått bra med försäljningen av er egna lägenhet! Så ses vi snart på tillträdet! Ta hand om er så länge! Catharina Cavallac
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bemötande: Professionellt, lyssnande och avstämmande - inte schablonmässigt försäljande.
    Förväntningar: Marknadskännare och insatt i detaljer. Gitt omdöme.
    Sammanfattning: I en volativ marknad bra med en som har erfarenhet och fingrarna på pulsen. VI är mer intresserade av en god köpare än en klippaffär..
    Vi är mycket nöjda kunder i en utsatt tid.
    Utropspris och slutpris precis på marknadens nivå.
    Stort tack för fint omdöme, Håkan! Jätteviktigt att träffa rätt med utgångspriset på en marknad som börjat röra på sig, jag tackar för gott samarbete från start till mål. All lycka med flytten till nya huset ! / Mikael H Mikael Haraldsson
    • Annehem
    2022-06-30 Verifierad kund
    Gustav har gjort ett fantastiskt bra jobb från början till slut.
    Ett trevligt bemötande till att börja med där han var lyhörd för våra önskemål och vår tidsram. Han hade en grundlig och noggrann plan som vi enkelt samarbetade kring och som gav ett resultat över förväntan. Alla moment förflöt väldigt bra och Gustav visade sig förstå marknaden väldigt väl, även under föränderliga tider.
    Vi är i det hela taget väldigt nöjda med arbetet på alla fronter och skulle varmt rekommendera Gustav som mäklare,
    Vilka ord Anna, stort tack, det värmer verkligen att höra! Det blev ju en otroligt bra affär! Hoppas ni har en trevlig sommar och allt går bra med ert nya projekt så ses vi snart när det är dags för tillträde! Hälsa Erik! Gustav Wenning
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mikael Haraldsson var den idealiska eskorten vid försäljning av vår villa. Redan vid besiktningen märktes på samtalet mellan besiktningsmannen och mäklaren hur djup detaljkunskap om byggnadstekniska frågor han besatt, och det fortsatte genom intresse för bostadens detaljer och insikt i vad som är viktigt när man bor där, till hur hårt han fick jobba vid visning och själva försäljningen. Den senare krävde extra energi i o m att hela bostadsmarknaden ändrade sig mellan räntehöjningar. Köparna har fått ett fantastiskt hus, men Mikael fick lägga mycket tid. Och hela vägen var han lugn, stabil, på gott humör och 'någon att hålla i handen'!
    Stort tack för fina ord! Byggnadskunskapen sitter djupt efter snart 20 års mäklande, det mesta har jag faktiskt lärt mig av Mats och hans kollegor på Anticimex:)

Jätteviktigt att vi är lugna och stabila när marknaden ändras, går utmärkt att göra affärer även nu, men på delvis annat sätt än tidigare. Och ett gott humör kostar sällan något extra, haha.

Skämt åsido, stort tack för fint samarbete från start till mål. Önskar en en riktigt fin sommar! / Mikael
    Mikael Haraldsson
    • Bjärred
    2022-06-29 Verifierad kund
    Gustav är lätt att ha att göra med. Trevlig, tydlig och anträffbar!
    Tack för det trevliga omdömet Kevin, vilket fantastiskt objekt ni har köpt, något alldeles utöver det vanliga! Det ska bli spännande att se vad ni gör med det! Njut av sommaren och hälsa därhemma så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
  • Tor A
    2022-06-26 Verifierad kund
    Gustav lyssnar utmärkt och uttrycker sina åsikter, samt råd tydligt. Mycket professionellt och ovanligt! Han gör mäklandet till ett hantverk, istället för att det osar rutin och blir opersonligt. Frågor är också alltid välkomna känner man med Gustav nâgot det tjänar alla på när det är affärer som skall göras.
    God stämmning och genuint bemötande präglas hela vår process av, kort och gott!
    Tor, vilket omdöme, jag hittar knappt orden! Stort, stort tack! Vilken affär det blev! Vi hittade verkligen rätt köpare vid rätt tid, det blev ju riktigt bra! Hoppas ni trivs i den nya lägenheten så ses vi när det är dags för tillträdet om ett litet tag! Gustav Wenning
    • Lomma
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarade tydligt och ärligt på våra frågor
    Stort tack för omdömet Konstantinos! Hoppas ni ser fram emot att snart bli lundabor, ni är så välkomna! Vi ses när det är dags för tillträdet! Gustav Wenning
    2022-06-15 Verifierad kund
    Gustav var mycket proffsig och såg till att bemöta alla frågor och funderingar som vi hade som köpare. Vi kände oss trygga och nöjda.
    Stort tack för det fina omdömet Charalampos! Hoppas ni ser fram emot att snart bli lundabor, ni är så välkomna! Vi ses när det är dags för tillträdet! Gustav Wenning
    2022-06-14 Verifierad kund
    Bra bemötande. G. Känns kunnig och professionell. Jag hade höga förväntningar och jag tycker att G levererade.
    Tack för omdömet Cecilia, vad glad jag blir att du känner dig nöjd med affären! Det blev ju ett riktigt bra pris på lägenheten! Hoppas du trivs i nya lyan så ses vi när det är dags för tillträdet! Gustav Wenning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mikael fokuserade på en bra affär för både mig och köparen. Tydlighet och struktur i varje steg. Ett extra plus till Mikaels kollega Anna som gjorde det extraordinära för att få till en för alla parter bra affär.
    Stort tack för bra samarbete med både köp och sälj. Alltid roligt att få hjälpa till med hela processen. Jag har hälsat Anna att hennes insats som visningsvärd på en extra veckovisning var uppskattad, kanonlösning för alla parter med kort varsel:) Allt gott, lycka till med flytten! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag har på alla sätt blivit bemött som jag önskat. Både den inledande telefonkontakten, visningen med Anna Engman och den avslutande delen med kontraktsgenomgång och underskrift. Mest imponerad blev jag av det faktum att Anna bara är i början av sin karriär; hon framstod för mig som en mäklare med både erfarenhet och kunskap långt över nivån man kan förvänta sig av en "nybörjare". Hatten av!
    Tack så hemskt mycket för fina ord. Jättefint att vi fick till en extravisning med Anna i sista stund, blev ju bästa tänkbara utfall för alla parter. Tack vare det är du nu ägare till en jättefin lägenhet på Väster i Lund. Bara en sån sak:) Anna må vara ny i mäklarbranschen, men hon har jobbat med service i halva sitt liv, så hon är snart långt bättre än jag nånsin varit trots 19 års heltidsmäklande:) Allt gott, vi meddelar när medlemskapet är klart! / Mikael Mikael Haraldsson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig och flexibel! Ger ett mycket varmt intryck!
    Tack, alltid kul att hjälpa till. Hoppas du ska trivas. Renée Frisk
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket bra, fint lugnt bemötande. Proffesionell kontakt
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket professionell, kompetent, lätt att prata med och hålla kontakten.
  • köpte sin stuga med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Oscarshem
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi blev mycket positivt bemötta av mäklaren. Budgivningen blev lite kaotisk,mest kanske på grund av budgivarna. Bra upplevelse under husvisning och vid skrivandet av köpekontrakt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Oscarshem
    2022-06-04 Verifierad kund
    Renée är en mycket professionell, kompetent, effektiv och trevlig mäklare. Hon gör alltid det där lilla extra som behövs för en trygg och framförallt lyckad affär. Har haft henne vid både försäljning och köp av bostäder och är mer än nöjd! Rekommenderas starkt!
    Tack, det har varit väldigt trevligt att få vara med och agerat på din bostadsresa och vi har ju fått till det väldigt bra. Vi håller kontakten. Önskar dig en fin sommar. Mvh Renée Renée Frisk
    • Linero
    2022-06-03 Verifierad kund
    Långsam på att svara på meddelanden. Tar inte kontakt självmant om saker som sker utan det får man veta om man frågar själv. En mäklare skall vara på hugget och engagerad i försäljningen vilket vi inte uppfattade henne att vara alls. Som säljare fick man jobba mycket själv vilket inte är meningen när man betalar för en tjänst. Bostaden såldes dock ändå till bra pris men hade inte anlitat henne igen.
    Hej, Vad tråkigt att du känner så. Tyvärr kan det under perioder bli så att man ringer om varandra. Nu blev det ju en fin affär och jag uppfattade att både du som säljare och även köparen var väldigt nöjda vid kontraktsskrivningen. Önskar dig all lycka till framöver. Renée Frisk
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, duktig, tydlig och väldigt lätt att kontakta.
    Tack, här kommer ni att trivas. Önskar er lycka till med inflytt. Mvh Renée Renée Frisk
    2022-06-02 Verifierad kund
    René sålde vårt radhus i Lund. Hon är engagerad, kompetent, påläst och väldigt trevlig. Hon har allt som man förväntar sig av en mäklare, väldigt proffsigt.
    Rekommenderar henne varmt.
    Dorota och Andrzej Wojda
    Det var trevligt att få hjälpa er att sälja ert radhus. Vi fick snabbt till en finbudgivning och i slutet också en väldigt nöjd köpare. En fin affär helt enkelt. Massor av lycka till med er nya lägenhet. Mvh Renée Renée Frisk
    2022-05-31 Verifierad kund
    En mycket kompetent och erfaren mäklare med ett väldigt trevligt bemötande. Hon har på ett mycket professionellt sett väglett oss igenom hela processen, stöttat och gett goda råd på vägen fram till en lyckad försäljning. En mäklare som jag kan och kommer att rekommendera :-)
    Tack, det var väldigt trevligt att få hjälpa er. Hoppas nu att ni ska trivas i er nya bostad och framför allt att balkongen levererar :) /Mvh Renée Renée Frisk
    • Nya Linero
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vänligt, seriöst och erfaret intryck. Kändes tryggt.
    Tack för fina ord, Peter! Förutom att hjälpa våra kunder att få bäst betalt är tryggheten det vi brukar lyfta högst. Jätteviktigt att både säljare och köpare känner så i samband med en stor affär i livet. Lycka till med Uppsalaflytten! / Mikael H Mikael Haraldsson
    • Nya Linero
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket professionellt och handfast bemötande av Mikael. Vi behövde en mäklare som hade överblick över hela processen och kommunicerade väl med oss under resans gång och det fick vi i Mikael. Han var transparent och rak med vad som förväntades av oss och vad vi kunde förvänta oss, vilket gjorde att vi visste både vad vi behövde göra och vad som påverkade vår försäljning.
    Fint beskrivet, Gunnel. Vi fungerar i mångt och mycket som projektledare för att hjälpa kunden att få maximalt betalt. Jag tackar ödmjukast för fint samarbete från start till mål. Jättekul att få hjälpa er igen efter 11-12 år:) Bästa betyget jag kan få som mäklare! Allt gott! /Mikael H Mikael Haraldsson
    • Annehem
    2022-05-27 Verifierad kund
    Gustav balanserade att se efter säljarens intressen och samtidigt få oss som köpare att känna oss sedda och trygga i affären på ett proffsigt sätt. Allt som allt känner vi oss nöjda och rekommenderar varmt Gustav!
    Tack för det fina omdömet Elisabeth, vad härligt att höra ni är nöjda! Vilket fantastiskt hus ni har köpt, där kommer ni verkligen trivas! Lycka till med försäljningen uppe i Stockholm så ser vi fram emot att få er som Lundabor snart! Vi hörs och ses, ta hand om er! :) Gustav Wenning
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående och flexibel. Lugn och hjälpsam
    Tack, tror att ni kommer att trivas super bra i denna charmiga och mysiga lägenhet. Stort lycka till med studierna för er båda.. Mvh Renée Renée Frisk
    2022-05-26 Verifierad kund
    Sammanfattande upplevelse av mäklare Renée Frisk: trygg, tillgänglig, träffsäker.
    Fina ord, tack! Här lyckades vi bra, med rätt verktyg blev det en fin affär trots en orolig omvärld.
    Stort lycka till i ditt nya hem. Mvh Renée
    • Stångby
    2022-05-24 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt att sälja med Renée!
    Proffsig, inkännande, medmänsklig, lugn och tillgänglig - både för oss som säljare men även för köpare. Vi fick god rådgivning och hon är bra på att fånga upp. Med Renée är man i goda och trygga händer!
    Tack, så kul att få hjälpa er att sälja ert fina boende. Önskar er massor av lycka till med nya huset.
    Hör av er om någon fråga poppar upp. Mvh Renée
    2022-05-08 Verifierad kund
    Mikael hade ett stort engagemang och kom med många bra tips. Han överträffade våra förväntningar med råge. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Mikael som mäklare.
    Tack Helena! Vi hoppas alltid att vårt engagemang märks och att vi är beredda att anstränga oss lite, lite extra för att slutresultatet ska bli bästa tänkbara. Roligt att överträffa förväntningar, precis så vi vill ha det! / Mikael Mikael Haraldsson
    2022-05-05 Verifierad kund
    En trygg upplevelse, både hur han presenterade objektet, tog hand om oss och slutligen lotsades oss igenom kontraktsskrivningen.
    Stort grattis till köpet av din nya, fantastiska lägenhet. Vilken utsikt du köpt! Och en 5-plus-planslöning, en av de bästa jag sett JM bygga. Kommer blir jättebra! Roligt att köpet kändes bra och stort tack för förtroendet att även sälja din befintliga lägenhet. Vi håller tät kontakt framöver med foto/styling/visningar osv, så hjälper jag dig att få bäst betalt för lägenheten på Steglitsvägen. Allt gott! / Mikael Mikael Haraldsson
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta, och vi fick tidigt ett stort förtoende för Mikael. Våra förväntningar var att få en smidig och problemfri försäljning, och så klart bästa möjliga pris.
    Den plan som Mikael beskrev för oss, och som vi gillade, följdes i hela försäljningsprocessen till 100%. För vår del kan vi inte tänka oss en bättre mäklare. Det blev perfekt.
    /Jörgen
    Jag blir väldigt glad över ditt fina omdöme, precis så här vill vi att det ska kännas och genomföras. Tackar ödmjukast för väldigt trevligt samarbete från start till mål, har varit en fröjd att jobba tillsammans med er. Önskar dig en fin dag! / Mikael Mikael Haraldsson
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-05-03 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och hjälpsam.
    Tack, Daniel! Och stort, stort grattis till att ni äntligen fick köpa er drömtomt. Lycka till med att hitta rätt hus att bygga! Hälsa! / Mikael H Mikael Haraldsson