Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-16:30
Tis-Tor: 08:30-16:30
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• 2019-05-19

Anna S skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Försäljning av bostadsrätt.
    Sofia har från första kontakt till kontrakt varit oerhört proffsig, kunnig, serviceminded, lyhörd och vänlig. Ett fullblodsproffs helt enkelt. Fullständigt lysande! Läs mer
  • Amanda G

2019-05-13

Amanda G skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig mäklare, noga med att framföra viktig information. Mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2019-05-17 Sofia M svarar Amanda G
    Tack Amanda för ditt omdöme! Jag hoppas du ska trivas i ditt nya boende, tveka inte att höra av dig om du har några funderingar.
    Vi ses på tillträdet!

• 2019-04-27

Mattias S skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Försäljningen blev bra med en liten bit över begärt pris. Proffsig, kunnig, förtroendeingivande.
    Inför försäljningen blev vi lovade hjälp med att deklarera husförsäljningen där reavinst etc ska deklareras, något vi tycker är lite klurigt. Efter försäljningen (när det var dags att deklarera) skickade vi flera mail där vi efterfrågade denna utlovade hjälp, men fick inte ens svar. Därav en 3:a istället för en 5:a. Läs mer
    2019-05-02 Charlott S svarar Mattias S
    Hej Mattias! Tack för din feedback! Den uppskattas! Jag har sökt dig för ett samtal och beklagar att ni känner er bortglömda. Självklart önskar jag hjälpa er, så att er försäljning blir fullständig. Tveka inte att ringa mig så hittar vi en lösning. Med vänlig hälsning Charlott
  • 2019-04-23

Åke W skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag är väldigt glad att Sofia Munther var vår mäklare vid husförsäljningen. Hon är trevlig och väldigt lätt att samarbeta med. Sofia styrde oss med en vänlig men bestämd) hand genom alla möjliga besiktningar och sammanfattade sedan det hela med ett ytterst professionellt prospekt till spekulanter.
    Jag uppfattar Sofia som en ytterst målmedveten mäklare. Hon vet vart hon vill nå. Detta paras med en utomordentlig ordning och reda så att underlag osv är ytterst väl förberedda när det är dags för en avslutande diskussion eller underskrift. Allt marknadsföringsmaterial (fotografering och prospekt mm) blir högklassigt och professionell utfört. Lite skämtsamt skulle man kunna uttrycka det så att man när man ser det får man lust att sälla sig till spekulanternas skara *smile* VI upplever också att Sofia ä kunnig som mäklare och besvarar våra frågor klart entydigt och koncist Läs mer
    2019-04-29 Sofia M svarar Åke W
    Tack Åke för din fina Reco och de varma orden! Det glädjer mig att höra att du uppskattar mitt arbetssätt med varudeklaration, vardagsrumspresentation och är väldigt nöjd med din husförsäljning, det är det allra viktigaste. Vi ses på tillträdet!
  • Erik G

2019-04-16

Erik G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    * Såld bostadsrätt till utgångspris.
    * Bra dialog med mäklaren och tydliga besked.
    * Förvänta oss ett lägre slut pris när vi gick in projektet men fick det som mäklaren värdera det till.
    * En bra upplevelse med ett bra resultat. Läs mer
    2019-04-16 Charlott S svarar Erik G
    Hej Erik!
    Jag är tacksam för att din/er upplevelse blev som förväntat eller t.o.m bättre!
    Det blir alltid bra när man har ett bra samarbete!
    Ser fram emot att ses igen!
  • 2019-04-16

Stefan L skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet då vi köpte en villa i Löddeköpinge. Läs mer
    2019-04-16 Charlott S svarar Stefan L
    Hej Stefan!
    Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att tycka!
    Tveka inte att höra av dig om ni har funderingar.
    Jag ser fram emot att se er igen på tillträdet!

Önskar en fin Påskhelg!
  • 2019-04-15

Erica J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vårt hus via läge +
    En snabb och smidig affär.
    Mikael har varit snabb och flexibel och anpassat sig efter våra önskemål. Bra och trevligt bemötande.
    Vi hade lite lägre förväntningar då vi haft en mäklare innan detta tillfället från en annan firma som inte alls gav oss de vi förväntade oss. Men Mikael gjorde oss imponerande med tät kontakt så vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-04-16 Mikael H svarar Erica J
    Tack för goda vitsord! Läge+ kan vara både snabbt och smidigt. Extra kul att lyckas när vi vet om att ni haft sämre erfarenheter av mäklare sedan tidigare. Snabba svar och tät kontakt brukar underlätta när beslut ska tas. Vi hörs av! / Mikael
  • Johanna B

2019-04-13

Johanna B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte Väpplingevägen 17B av Sofia, trotts resa till Japan och en märklig process så lyckades köpet tillslut gå igenom. Sofia har sköt det mycket bra och var en supertrevlig mäklare som verkligen engagerar sig personligt både för köpare och säljare. Öppen och ärlig genom hela processen och svarade snabbt på alla eventuella frågor man kunde tänkas ha. Hade inte så mycket förväntningar när jag först tittade på huset men eftersom vi fick privata visningar där vi kunde ta oss tid till huset och eventuella frågor så kändes huset som helt rätt för oss och Sofia var en viktig länk i detta. Läs mer
    2019-04-18 Sofia M svarar Johanna B
    Hej Johanna!
    Stort tack för dina fina ord, de värmer. Det glädjer mig att ni är nöjda köpare och tveka inte att höra av dig om ni har funderingar. Ha nu en fortsatt fantastisk resa så ses vi på tillträdet!

• Johannes K

2019-04-11

Johannes K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lund, för vilken Charlott var mäklare. Charlott gav sannerligen ett mycket professionellt bemötande. Hon hade en bra presentation av lägenheten vid visningstillfället, och var väldigt tålmodig och tillmötesgående efter visningen, där vi inväntade ett bankbyte.

Mina förväntningar på en mäklare är tämligen höga. Jag uppskattar bland annat professionalism, tydliga förklaringar, och ödmjukhet. Charlott levde upp till alltsammans.

Jag vill tillägga att Charlott efter avtalsskrivning var snabb med att skicka kontrakt till vår bankkvinna och återkoppla till oss. Något som skapar trygghet i köpet, tillit till mäklaren och firman hon representerar, och förhindrar eventuell stress.

Jag vill varmt rekommendera Charlott! Läs mer
    2019-04-11 Charlott S svarar Johannes K
    Hej Johannes!

Stort tack för dina ord!
    Jag är glad att ha kunnat hjälpa er att bli ägare av ert nya hem och hoppas verkligen att vi ska leva upp till era förväntningar även i framtiden.
    Det peppar mig till att vara ännu bättre i nästa möte!

Hade det funnits en reco för köpare hade jag skickat en femma tillbaka!

Vi ses igen på tillträdet!
  • 2019-04-10

Emma L skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte vårt drömboende och vi är ytterst tacksamma för det. Vi har aldrig köpt en bostad tidigare och kanske är det så att jag hade andra förväntningar än vad som är rimligt att ha på en mäklarbyrå. Mina förväntningar var att mäklaren är en mellanhand mellan köpare och säljare och att en mäklarbyrå finns för stöd på båda sidor.

Vi fick en förhandsvisning då vi förhandlat fram ett pris med ägarna via mäklaren ett par hundratusen över utropspriset- samma pris förhandlades fram tre gånger totalt, så vi var mycket osäkra på köpet. Trots att det var vårt drömboende så höll vi på att backa ur köpet på grund av att samma pris "accepterades" så många gånger - men sedan drogs accepten tillbaks, för att sedan fastställas igen. Vi var osäkra på vad som var sant eller falskt. MIn make fick ett samtal efter första accepten eftersom mäklaren inte visste om att vi var gifta för att höra om han ville lägga ett högre bud. Det var extremt förvirrande.

Dagen innan påskrift visste vi inte om vi skulle få skriva på, eller om det ens fanns en accept trots allt. Omöjligt att få tag på mäklaren. Försökt många gånger på sms, mail och telefon, utan framgång. Vi sa till oss själva att om vi inte hört något före klockan åtta på kvällen så drar vi oss ur. Det var vårt drömboende, men det är för mycket pengar att lägga om det inte finns någon trovärdighet i köpet. Klockan halv åtta kvällen fick vi besked om att vi skulle infinna oss för påskrift nästkommande dag kl 9 på morgonen - detta via ett sms. Vi hade en diskussion om vi skulle genomföra det, eftersom det inte fanns tilltro till byrån från vår sida - var detta på riktigt nu? Eftersom det var vår drömbostad så genomförde vi köpet. Fast jag har skrivit på finns en osäkerhet hos mig om vi faktiskt har köpt huset. Det var en extremt förvirrande upplevelse för mig och min make.

Efter köpet så ville vår bank få kontraktet. Jag försökte nå mäklaren under några timmar på dagen - mailade, smsade och ringde. mäklaren skrev i ett mail på eftermiddagen att det skickar kontraktet och objektsbeskrivningen direkt till banken och att allting är löst. Några vekckor senare får jag ett samtal från banken om att det inte är inskickat och att det behövs för att vi ska kunna lägga upp lånet. Vilket väcker ytterligare en osäkerhet på om köpet är genomfört. Det står inget på Booli eller hemnet om slutpriset så som det gör på hus som sålt efter "vårt", så det finns en rädsla hos mig att detta inte gått rätt till. Är allting inskickat? Är saker gjorda? Jag hoppas att vi inte är bostadslösa om en och en halv månad för att saker blivit felbehandlade. Nu tror jag inte det, men en liten del av mig vågar inte hoppas på att vårt köp är genomfört förrän vi får våra nycklar till vår nya bostad.

Som sagt så har jag aldrig köpt en bostad tidigare och det är möjligt att detta är en vanlig gång vid husköp och att jag bara är dåligt insatt, men min känsla har varit stor osäkerhet och liten trovärdighet både under och efter köpet. Läs mer
    2019-04-10 Charlott S svarar Emma L
    Hej Emma!

Efter vårt samtal hoppas jag att era frågetecken har rätats ut och att vi har en bra kontakt i framtiden. Vårt mål är att genomföra en trygg affär för både köpare och säljare och önskar minimera alla överraskningar. Ni är varmt välkomna att ventilera eventuell oro med oss och vi vill bemöta er på bästa sätt.

Ser fram emot att träffas på tillträdet! // Charlott Stockenberg
  • 2019-03-29

Marcus G skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt en villa i löddeköpinge. Mäklare var Josefine Karlsson och jag upplevde henne som mycket tillmötesgående och hjälpsam och kan mycket väl tänka mig att använda mig av Josefine vid en framtida försäljning... Läs mer
    2019-04-12 Josefine K svarar Marcus G
    Tack för dina varma ord Marcus. Jag hoppas och tror att du och barnen kommer att trivas bra i huset! Vi ses på tillträdet längre fram.//Josefine
    Josefine K gillar detta
  • 2019-03-27

Andrea R skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en fantastisk villa på två plan på Malvavägen i Dalby.
    Vår mäklare visade prov på stor finess i de snabba beslut som kom att fattas från oss som köpare. Hon har elegant kunnat möta våra behov utan att för den delen göra avkall på sitt uppdrag gentemot säljaren. Vi är glada och nöjda över att ha fått en sådan kompetent mäklare att förvalta vårt drömboende. Läs mer
    2019-04-10 Charlott S svarar Andrea R
    Hej Andrea. Jag är så tacksam för den fina Recon, det värmer. Jag önskar er stort lycka till i er nya bostad och är övertygad om att ni kommer att trivas utmärkt! / Charlott
  • 2019-03-25

Linnea F skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en villa och är mycket nöjda med kontakten med mäklaren. Bra återkoppling på frågor. Seriöst och bra skött i alla kontakter. Läs mer
    2019-04-16 Mikael H svarar Linnea F
    Roligt att ni uppfattat oss som seriösa och ger bra återkoppling. Vi vet om att många uppskattar våra vardagspresentationer och att vi alltid har färdiga Varudeklarerat-protokoll med redan på visningarna. Underlättar för alla parter, enklare att svara på frågor då:)

Lycka till med tillökning! Vi hörs efter sommaren när allt förhoppningsvis lugnat ner sig. / Mikael
  • 2019-03-24

Henrik L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt hus.
    Positiv bild av mäklaren - proffesionellt bemötande.
    Kunnig, positiv och rekommenderas starkt!
    Många tummar upp Läs mer
    2019-04-16 Mikael H svarar Henrik L
    Tack för fina ord:) Bästa rekommendationerna kommer från tidigare kunder! Vi håller kontakten, hoppas ni hittar nytt hus så snart som möjligt. / Mikael H
  • 2019-03-24

Marie S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi är nöjda med dialogen och återkoppling från mäklaren. Läs mer
    2019-04-16 Mikael H svarar Marie S
    Tack själva för god dialog hela vägen från start till mål! Håller tummarna att ni hittar ert nya hus så snart som möjligt. VI håller kontakten! / Mikael
  • 2019-03-19

Ida J skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt villa. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande, vi kände oss lyssnade på och stöttade av dig i processen! Tack! Vi har ingen större erfarenhet av mäklarkontakter sedan tidigare och vår förstaupplevelse är positiv! Läs mer
    2019-03-20 Andreas H svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för din fina reco. Det glädjer mig att höra att ni känner er trygga i processen, det är det allra viktigaste! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya boende. Hälsa Per Ola, vi hörs av längre fram.

• 2019-03-11

Ingela K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt ett bostadsrättsradhus. Mäklaren bemötte oss mycket korrekt och på ett proffsigt sätt. Våra förväntningar har verkligen uppfyllts. Och vi ser fram emot vårt nya boende. Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ingela K
    Hej Ingela. Vad glad jag blir över ert fina Reco. Tack för ett fint samarbete och lycka till i nya bostaden! /Josefine
  • 2019-03-11

Harald E skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren har sålt min fasters lägenhet och varit grundlig, seriös, tydlig, ansvarstagande och tänkt på alla parter. Hon har haft ett tydligt engagemang som sträckt sig längre än att bara snabbt få ut så mycket som möjligt i pengar. Jag tycker att hon är väldigt pålitlig och seriös och grundlig. Läs mer
    2019-03-14 Sofia M svarar Harald E
    Vilka fina ord! Stort tack, de värmer verkligen och uppskattas mycket. Jag tackar dig för det bra samarbete vi har haft och hoppas att vi får möjlighet att ses igen.

Sofia Munther
  • Anette H

2019-03-08

Anette H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I mitt sökande efter ny bostad var jag på flera visningar. Sofia var den mäklare som förmedlade min nya bostad. Sofia är lyhörd och proffesionell, jag tycker hon mycket väl förmedlade och balanserade kommunikationen i förhandlingen, jag fick förtroende för Sofia och är mycket nöjd med affären. Läs mer
    2019-03-14 Sofia M svarar Anette H
    Stort tack Anette för de fina orden. Så bra allt blev! Det gäller att vara kreativ.
    Jag önskar dig en fantastisk tid i din nya bostad. Vi ses snart igen på tillträdet.

Ha det fint tills dess,

Sofia Munther
  • 2019-02-18

Ann-Christine J skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostad och upplevde att mäklaren hjälpte och stöttade oss till 100%. Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ann-Christine J
    Stort tack för bra samarbete! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet. /Charlott S
  • 2019-02-17

Henrik C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och trovärdig. Lätt att få kontakt. Läs mer
    2019-02-18 Mikael H svarar Henrik C
    Tack själv för mycket gott samarbete från start till mål! Alltid roligt att få vara med i hela processen, från husköpet i Sandby till försäljningen på Östra Torn. Vi håller kontakten! / Mikael
  • 2019-02-11

Susann N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt via Charlott Stockenberg som har skött båda affärerna på ett engagerat och proffsigt sätt. Vi rekommenderar verkligen att anlita Charlott när ni skall handla med en bostad!
    Med vänlig hälsning Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Susann N
    Hej Susann! Tack för dina ord. Så glad jag blir att ni är nöjda. Jag hoppas att vi får möjlighet att ses igen. / Charlott S
  • 2019-02-09

Angelika L skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastisk! Man känner sig superbekväm och lyssnad till. Läs mer
    2019-02-11 Andreas H svarar Angelika L
    Hej Angelika,

Vad skönt att allt känns bra! Jag önskar dig lycka till med det nya boendet och även med egen försäljning. Vi hörs av längre fram.

• 2019-02-09

Rouzbeh P skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Klar och redig! Gav tydlig information från första början och jobbade hårt för att få lägenheten såld. Lyckades! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rouzbeh P
    Hej Rouzbeh! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen och tackar för ett fint teamwork. / Charlott S
  • 2019-02-08

Ragnhild N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kunnig!
    Bra känsla för hur man gör objektet attraktivt!
    Bra strategisk förmöga! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ragnhild N
    Tack för en fin Reco och för ett bra samarbete. Vi ses igen i mars! / Charlott S
  • 2019-02-08

Heléne M skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Andreas Holmberg hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på gamla sockerbruksområdet i centrala Lund. Han har skött allt mycket professionellt. Han var punktlig, engagerad och återkopplade, så vi visste var vi befann oss i försäljningsprocessen. Vi tackar för ett gott samarbete och teamwork. Kan varmt rekommendera Andreas Holmberg Läs mer
    2019-02-08 Andreas H svarar Heléne M
    Hej Heléne!

Tack för din fina rekommendation. Som du själv säger, teamwork makes dreamwork, utan din och Henriks hjälp hade det varit betydligt svårare att ni dit som vi gjorde. Jag tackar för gott samarbete och ser fram emot när vi ses om några månader.
    Allt gott tills dess!

• 2019-02-05

Jing T skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    It was a great experience to work with our broker. He is professional and gives us accurate information. Läs mer
    2019-02-06 Andreas H svarar Jing T
    Hi Jing!
    Thank you for your kindly words. Im sure you will enjoy you new home. See you in a couple of months. Until then, take care!

Best regards
  • Monica S

2019-01-29

Monica S skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Lägenhetsköp Fredsgatan i Lund.
    Vi är supernöjda med Andreas på svensk fastihetsförmedling. Punktlig, lyhörd och hjälpsam på alla vis - rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-29 Andreas H svarar Monica S
    Hej Monica,
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas att renoveringen av lägenheten går/har gått bra.
    Hälsa övriga familjen så gott!

• 2019-01-15

Gunilla B skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har sålt en lägenhet i Lund med hjälp av Andreas Holmberg, Svensk Fastighetsförmedling. Uppdraget har skötts mycket professionellt. Läs mer
    2019-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gunilla B
    Hej Gunilla, stort tack för din fina reco!
    Tack även för ett gott samabete, hälsa Andreas och de andra så gott!

• 2018-12-27

Maria T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har sålt en bostadsrätt i Bjärred Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Maria T
    Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att ge mig en besömning på Reco.
    Jag samarbetar gärna med dig igen! Hälsningar Charlott
  • 2018-12-22

Ylva M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har sålt en bostadsrätt, 2 rok.

Mäklaren var väldigt trevlig och engagerad och jag kände verkligen att jag fick bolla idéer, ställa frågor och kunde lita på hennes omdöme.
    Allt ifrån styling till vad som behöver fixas till (eller också inte fixas till) innan lägenheten skulle säljas har jag fått hjälp med.
    Allt som allt en engagerad, glad och energifylld mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Ylva M
    Tack Ylva! Det värmer att din upplevelse av vårt samarbete är så postitiv precis som min!
    Jag ser fram emot framtida samarbeten! Hälsningar Charlott
  • 2018-11-12

Anders G skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Då det var dags att sälja min bostad, kollade jag runt efter mäklarfirma och valet föll då på Svensk Fastighetsförmedling. Fick snabbt kontakt med en mäklare vid namn Andreas. Och sedan första telefonkontakten har han skött allt professionellt då det gäller planering och visningar.
    Jag kan bara tacka för gott samarbete och rekommendera Andreas och Svensk Fastighetsförmedling.

Anders Grundström Läs mer
    2018-11-12 Andreas H svarar Anders G
    Hej Anders,
    Tack för dina fina ord, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig som säljare. Jag hoppas att allt med flytt och städning går bra, det är ett stort hus så jag hoppas att du får hjälp. Ta hand om dig så ses vi i början på nästa år.

• 2018-11-11

Ingrid O skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostadsrätt. Professionellt bemötande med bra information både muntligt och skriftligt (hemnet + broschyr).Trevligt uppträdande. Läs mer
    2018-11-12 Mikael H svarar Ingrid O
    Stort tack! Utmärkt hjälp av våra kollegor i Norrköping vid kontraktsskrivning underlättade. Hoppas du kommer trivas jättefint nere i Lund. På återhörande. / Mikael H
  • Anette E

2018-11-10

Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund. Professionella, koll på läget. Bra rådgivning! Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Anette E
    Hej Anette! Tack för att du tog dig tiden att lämna en Reco till oss. Det glädjer väldigt mycket! Tack för fint samarbete och lycka till i framtiden.
  • 2018-11-09

Ylva M skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt villa.
    Blev bemött av en vad jag upplevde ärlig och hjälpsam mäklare. Ibland något disträ/osäker dock, kanske inte jobbat så länge?
    Men allt som allt är jag absolut nöjd. Läs mer
    2018-11-12 Andreas H svarar Ylva M
    Hej Ylva,
    Vad kul att du är nöjd med ditt köp av villa. Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i ert nya hem!

• Carina W

2018-10-31

Carina W skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har fått hjälp att sälja ett dödsbo. En sliten lägenhet men där det ändå fanns en förhoppning om att sälja lägenheten till ett så bra pris som möjligt. Fick ett väldigt bra bemötande där mäklaren Andreas Holmberg lyssnade in mig som säljare och representant för dödsboet och detta fortsatte under hela försäljningsprocessen. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Carina W
    Vad kul att höra och jag är glad att du är nöjd med slutresultatet. Jag tackar för ett gott samarbete! Isle of Man är dessutom något jag lagt på min lista över kommande resemål. Hälsa dina bröder, vi hörs!

Carina W gillar detta
  • 2018-10-28

Linda Ö skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande vid köp av tomt. Läs mer
    2018-10-28 Mikael H svarar Linda Ö
    Tack för det! Det blev snabba ryck, men det löste sig utmärkt för alla parter till slut. Pratat med Patrik, min kollega i Höllviken och han kontaktar er angående ert nuvarande hus i veckan som kommer. Lycka till med den försäljningen också! Vi hörs! / Mikael H
  • 2018-10-23

Niklas H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Organiserad, kom med bra tips inför försäljning, trevligt bemötande. Allt gick fort och smidigt. Läs mer
    2018-10-23 Mikael H svarar Niklas H
    Tack för fint omdöme och gott samarbete med både köp och försäljning. Raka puckar från er sida uppskattas också, allt blir mycket enklare så. Vi hörs av när det närmar sig tillträde med de båda huset. / Mikael H
  • 2018-10-18

Charlott H skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Försäljning av bostadsrätt. Andreas var tydlig med olika försäljningsalternativ, hjälpsam och svarade snabbt på de frågor vi hade under försäljningen. Han motsvarade de förväntningar vi hade och vi är mycket nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2018-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlott H
    Hej Lotta!
    Vad kul att du ville ta dig tiden att utvärdera mitt jobb. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med slutresultatet och mitt arbete, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vi ses om ett par veckor, allt gott tills dess! Hälsa Niklas och Julia.

• 2018-10-07

Rolf A skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpet började tidigt i maj för Läge +. Fotografering och hemsidinformation var väldigt fint. Därefter var en privat visning som inte gav något. Nästa steg var att lgh lades ut på hemnet och då tog det fart. 11 intressenter och 4 budgivning som gav ett väldigt positivt resultat. Under hela tiden har vi blivit bemötta på ett professionellt sätt men mycket god information löpande. Mäklaren har hela tidigt uppträtt på ett förtroende sätt. Vi har känt oss väldigt trygga att ha med Charlott att. göra. Jag kommer att rekommendera Era tjänster till fler som skall sälja och köpa. Rolf Läs mer
    2018-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rolf A
    Hej Rolf! Jag tackar för att du tog dig tiden att ge mig en Reco och är samtidigt väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och den process vi gått igenom tillsammans. Jag önskar er all lycka till i framtiden och vi ses snart igen, om inte förr så i slutet på december.
    Med vänlig hälsning: Charlott Stockenberg
  • 2018-09-28

Shen L skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I bought a 2 room apartment form my broker. The broker is a quite nice person and with a great patience with me about showing the apartment and answering all my inquiries about the apartment and signing the contract. It is very comfortable and helpful experience for me that had him as a broker. I strongly recommend him if you are looking for some real estate broker who is kind and with professional. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Shen L
    Thank you Shen! Good service and pleased clients is very important to me. I hope you will enjoy your new apartment and we will see each other soon, on the acces date.

Best Regards
  • 2018-09-27

Peter B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael hjälpte oss att sälja vårt hus i Furulund. Han var punktlig påläst och korrekt på ett avslapnat sätt.

Han gav en saklig bild av vad vi kunde förvänta oss och vad han kunde leverera dvs. Inga glädje prognoser så vi fick falska förhoppningar.
    Att han sedan lyckades överträffa prognoserna ger bara extra bonus till affären.
    Vi rekomenderar starkt Mikael och hans företag till köpare och säljare. Läs mer
    2018-09-28 Mikael H svarar Peter B
    Stort tack för rekommendation. Av erfarenhet vet jag att ett avslappnat men ändå seriöst sätt underlättar affären för både säljare och köpare. Och realistiska förväntningar är jätteviktigt som ingång. Kul att du är nöjd. Lycka till med Helsingborgsflytten! / Mikael
  • 2018-09-27

Maria H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostad och är på väg att sälja egen med samma mäklare. Trevligt bemötande, bra information om objektet som visades. Kändes därför tryggt att anlita samma mäklare till vår egen försäljning. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Maria H
    Jag som tackar för förtroendet. Alltid kul att få vara med om hela processen från första visning tills att ert eget hus är sålt. Ska bli jättekul att fortsätta samarbetet! Lycka till med alla förberedelser inför fotografering! Vi hörs av inom kort. / Mikael H
  • 2018-09-26

Björn H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt brf.
    Mäklararbetet har karaktäriserats av ordning och reda , välbalanserade realistiska bedömningar och konkret rådgivning.
    Välorganiserat, korrekt, snabbt och effektivt arbete.
    Utmärkt förtroendeskapande kundbemötande.
    Jag skulle utan tvekan anlita honom igen. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Björn H
    Tack för jättefint omdöme, Björn!
    Extra viktigt att vara tydlig när vi har säljare på distans och sköter det mesta med fullmakter. Då är mail- och telefonavstämningar A och O så ni har full koll också uppe i Stockholm! Men det har funkat jättebra med försäljningen, med god insats även av Gustav på plats nere i Malmö/Lund. Vi hörs av! / Mikael H
  • 2018-09-26

Bo J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael H. far tagit hand om vår försäljning av huset som såldes för 3.9 milj.
    Mikael har hela tiden gett ett proffsigt och ärligt intryck.
    Hanl levde också upp till de krav vi hade och vägledde oss rätt vid tillfällen då vi var tveksamma. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Bo J
    Tack Bosse! Vägledning behövs absolut i en stor affär. Stor respekt för att sälja ett hus som ni ägt sedan 70-talet. Hoppas ni hittar nytt, fint hus att flytta till. Jag är redan igång med förberedelserna av köparens försäljning. Vi håller kontakten förstås! Hälsa! / Mikael
  • 2018-09-24

Gustav H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi anlitade Mikael i samband med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Mikael är väldigt proffsig och strukturerad i sitt arbete. Han hade en tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till och höll oss ständigt uppdaterade. Kan varmt rekomendera Mikael. Läs mer
    2018-09-24 Mikael H svarar Gustav H
    Tack för fint omdöme! Jätteroligt att få hjälpa till med er försäljning, även om det kom en fasadrenovering/fönsterbyte emellan! Gick ju utmärkt ändå när allt var färdigt. Hälsa alla familjemedlemmar och tacka för gott samarbete! Vet att köparna kommer njuta lika mycket som ni av att bo på Lunds mest centrala läge! / Mikael H
  • 2018-09-19

Anneli H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael har hjälpt oss sälja vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda. Mikael är proffsig, ärlig och tillmötesgående.
    Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan.
    Tack! Läs mer
    2018-09-20 Mikael H svarar Anneli H
    Stort tack för fint omdöme! Jättekul med rekommendationer. Jag som tackar för mycket bra samarbete från start till mål! Lycka till med lägenhetsletandet så hörs/syns vi när det närmar sig tillträde! /Mikael
  • 2018-09-14

Jonas B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Malvavägen 40 Dalby
    Ett mycket bra bemötande med en tydlighet i hur det går till mm. Hade inge direkta förväntningar.
    Tydlig och bra kommunikation mellan mäklare och oss. Läs mer
    2018-09-14 Mikael H svarar Jonas B
    Kul att höra att ni uppskattat rak och tydlig kommunikation! Underlättar alla beslut som ska tas under processen. Stort tack för fint samarbete, uppskattat mycket att jobba tillsammans. På återhörande! / Mikael
  • 2018-09-12

Emma B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Svensk Fastighetsförmedling känns seriösa och har bra tjänster. Mäklarna är engagerade på visningar och man känner att både säljare och köpare kan känna sig trygga med dem. Det är öppna kort och tydlig information. Vår mäklare Charlott har varit jättetrevlig och hjälpsam genom vår process, när vi både köpt en villa och sålt en bostadsrätt genom henne. Läs mer
    2018-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma B
    Hej Emma. Tack för din Reco, det var glädjande ord! Tack också för gott samarbete från er sida. Vi ses snart igen på tillträdena!
    Med vänlig hälsning: Charlott S
  • 2018-08-23

Eric G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har köpt en 2:a, och har hela köpet igenom bemötts av professionalism. Inget över huvud taget att klaga på då den största incidenten var ett sms som inte gick fram, allt annat gick som smort. Rekommenderar. Läs mer
    2018-08-24 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eric G
    Hej Eric.

Vad roligt att läsa att dina ord, tack så hjärligt! Vi hörs snart igen.

Med vänlig hälsning: Charlott S

Scheelevägen 27, 223 70 Lund