Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning lånelöfte från såväl SEB som Nordea med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.

Läs vad 460 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-07-24
    Bra bemötande och mycket nöjda med servicen. Väldig lyhörd och förstående inför våra frågor, funderingar och förväntningar.
    Hej, Ibland får man kämpa på lite extra för att det ska bli ett bra slutresultat. Härligt att höra att ni är nöjda. Då får ni lägga all energi på det nya boende nu. Massor av lycka till. Mvh Renée Renée Frisk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-07-23
    Har redan lämnat mitt vitsord!
    //abb
    2021-07-22
    Renée var mkt trevlig och gav sig tid och lyssnade på och följde det som vi tyckte var viktigt för just oss i försäljningsprocessen.
    Jag upplevde att renee var ärlig i sina svar på våra frågor. Renée gjorde sig tillgänglig vid behov.
    Vi rekommenderar gärna Renée!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Veberöd
    2021-07-20
    Hon va kanon inget att klaga på
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-07-12
    Seriös och alltid tillgänglig.
    Tack! Grattis till lägenheten och lycka till med renoveringen. Den kommer att bli jättefin. Mvh Renée Renée Frisk
  • sålde sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Södra Sandby
    2021-07-01
    Renée är antingen en 3:a eller en 4:a för mig. Hon är en trevlig person och väldigt kul att interagera med, och hon har en väldigt driv, vilja och jobbar hårt. Entusiastisk som bara den. Egentligen borde hon få en 4:a av oss, men vi tyckte hon stressade fram ett avslut när budgivning precis startat på riktigt och det förstår vi inte riktigt varför.
    Tack för din feedback. För att inte tappa intressenterna vi hade så blev det min rekommendation att vi efter en veckas budgivning vågade gå på avslut. Tror ändå att det så här efteråt känns rätt i magen för er. Mvh Renée Renée Frisk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Kobjer
    2021-06-30
    Engagerad och informativ. Vänlig och hjälpsam.
    Grattis till nya lägenheten, Olof! Kändes som den passade dina behov perfekt, övertygad du kommer trivas på Kobjer! Tack för fint omdöme, vi hörs av framåt tillträdet! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-06-30
    Mycket bra bemötande
    Överträffade förväntningarna
    Mycket bra uppdaterad information under affären
    Svarar snabbt vid frågor, mycket serviceminded
    Högsta betyg
    Stort tack! Snabb respons och tydlig information är nästan alltid uppskattat, kul att ni uppmärksammar det. Extra kul att överträffa förväntningar när kunder som gjort affärer med Svensk Fastighetsförmedling på andra orter tidigare återkommer. Ha en skön sommar! / Mikael H Mikael Haraldsson
    • Kobjer
    2021-06-27
    was very helpful in helping me with the purchase
    Thank you for your feeback. I think that you and your wife will love the appartment. Best Regards/ Renée Renée Frisk
    2021-06-27
    Bra bemötande, proffsig och hjälpsam.
    Tack, önskar er all lycka till med inflytt! mvh Renée Renée Frisk
    2021-06-27
    Blev gott bemött av mäklaren och hon var väldigt optimistisk trots att vi hade det kämpigt med försäljningen. Våra förväntningar var god tidsram, gott bemötande, tillgänglig, flexibel. Detta tyckte vi att vår mäklare uppfyllde.
    Ja här fick vi jobba lite extra, med då känns det än bättre när vi hittar den rätta köparen till slut. Ha en fin sommar. Mvh Renée Renée Frisk
    2021-06-26
    Mikael har bemött oss på ett proffsigt sätt under hela processen. Han informerade oss tydligt om allt vi behövde veta inför försäljningen och han underlättade mycket för oss då vi inte alltid befann oss i Skåne. Detta var guldvärt!
    Mikael är en toppenmäklare och han levde upp till alla våra förväntningar!
    Tack själv, Vendela! Vi är vana vid att våra kunder inte alltid är på plats i Lund, och då gör vi vad vi kan för att underlätta för er! Kul att det uppskattas! All lycka med nya lägenheten i Helsingborg! / Mikael Mikael Haraldsson
    2021-06-26
    I Mikael Haraldsson möter man en person som man direkt känner har en lång erfarenhet med det han jobbar med.
    Med en varm personlighet leder han processen genom hela affären med stor närvaro och tillgänglighet.
    Finns inget som helst att anmärka på och även i tider av semestrar och ledighet så finner man smidiga lösningar inom personalen.
    Så glad och tacksam över valet av mäklare när vi skulle avveckla vår lägenhet i Lund.
    Tack så hemskt mycket för jättefina ord, Magnus! Göra affärer med varm personlighet är precis så vi hoppas kunna hjälpa till! På 18 år hinner man samla på sig en del erfarenhet, kul att det märks och att ni som kunder drar nytta av det. Allt gott! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • Canan G
    2021-06-23
    Julia var mycket sympatisk och vänlig och gav förtroende som mäklare vid våra möten. Försökte svara på alla mina frågor .Det kändes tryggt. Hon förtjänar berömmelse.
    Tack för ditt omdöme av min service. Så roligt att du kände att du fick en trygg affär. Vi hörs av innan tillträdet och så önskar jag dig en fin sommar. Allt gott! Julia Nyman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-06-23
    4/5, inget att klaga på. Har varit responsiv och kontaktbar
    Tack för ert omdöme. Alltid skönt när man kan sköta affär per distans. Nu har vi bara det sista att knyta ihop också. Allt gott! Julia Nyman
    • Vallkärra
    2021-06-20
    Ett bra bemötande från början och genom hela försäljningen.
    Tack, önskar er all lycka till med det nya boendet, tror att ni kommer att stortrivas. Mvh Renée Renée Frisk
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Södra Sandby
    2021-06-20
    Proffsigt men ändå personligt bemötande. Tydlig med processen, och vad vi kunde förvänta oss. Kunnig, erfaren och stort engagemang
    Tack Ulrika! Jättekul att få hjälpa er med fina villa!! 😃 Ingrid Ankarcrona
  • Tommy F
    • Lomma
    2021-06-18
    Mycket bra och informativ under hela processen med ett fint avslut för alla parter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Lomma
    2021-06-18
    Supernöjda med hela processen med försäljningen av vårt hus.
    Julia en mycket lugn, fin trevlig person och visar på kontroll och kunskap över sitt uppdrag
    Stort tack för ert omdöme Rose-Marie! Det har varit väldigt trevliga att samarbeta med er och roligt att vi kunde få till en affär alla parter blev nöjda med. Vi hörs av innan tillträdet. Julia Nyman
    • Norra Fäladen
    2021-06-11
    Trevligt & professionellt bemötande.
    Återkom snabbt med svar på frågor som hon fick kolla upp.
    Julia fanns hela tiden till hands vid visningen men hängde inte över axeln på mig vilket jag uppskattade.
    Tack för dina ord om hur du upplevde min service som mäklare. Vi hörs av innan tillträdet. Allt gott till dess. Julia Nyman
    2021-06-07
    Är supernöjd med Julia som mäklare! Mycket trevlig och duktig.
    Tack Amanda! Roligt att ni kände er nöjda med vårt samarbete och kul att vi kunde få till en affär. Vi hörs innan tillträdet och sen hoppas jag ni trivs bra i er nya fina bostad. Julia Nyman
    2021-06-07
    Sålt bostadsrätt
    Trevligt och engagerat bemötande. Tydlig och förtroendeingivande.
    Tack för ditt omdöme om hur du upplevt vårt samarbete hittills. Vi hörs av innan tillträdet. Julia Nyman
    • Djingis Khan
    2021-06-02
    Vi har sålt ett radhus i östra Lund. Förberedelserna med Läge+ innebar att det kom upp intressenter tidigt och när vi väl gick in i en aktiv försäljningsfas gick allt lätt och smidigt eftersom att allt var väl förberett sedan tidigare.

Bemötandet av mäklaren var bra, tryggt och proffsigt genom hela processen.
    Kul att höra, Sebastian! Precis så vill vi att Läge+ ska fungera, att aktivt använda tiden till er fördel medan ni letar nytt boende. Det blir precis som du skriver både smidigt och lätt och ger handlingsutrymme att agera när det är läge. Tack för fina ord, uppskattas! / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-28
    Vi har både köpt och sålt via Renée Frisk. Mycket professionell och vi kan varmt rekommendera henne!
    Superkul att få hjälpa er med båda försäljning och att hitta ett fantastiskt nytt boende till er. Vi hörs , mvh Renée Renée Frisk
    • Djingis Khan
    2021-05-28
    Ett smidigt köp som gick smidigt. Rekommenderar honom.
    Tack för fint omdöme och grattis till lägenhetsköpet, Thomas! Skönt det löste sig till slut. Övertygad du kommer trivas bra på föreningens bästa läge! / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-27
    På en väldigt het marknad lyckades Renée få fram vår drömlägenhet. När hon sedan sålde vårt hus gjordes det på bästa möjliga sätt trots att familjen under processen drabbades av Covid.

Renée är trevlig och professionell. Bra återkoppling och angelägen om att både köpare och säljare ska ha rätt information.

Jag rekommenderar verkligen Renée.
    Tack så jättemycket för fina ord. Häftigt att få hjälpa er på er resa i att hitta nytt och att göra något bra av det man lämnar. Massor med lycka till. Mvh Renée Renée Frisk
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Åkarp
    2021-05-26
    1 villa i Åkarp.försäljning
    2 mycket bra och trevligt bemötande.
    3 förväntningarna på försäljningen blev mycket bra.
    4 Alla kontakter med er är mycket bra.

Bra jobbat.
    Tack så mycket Rickard, jättekul att få hjälpa till med husförsäljningen. Otroligt stort intresse för ert hus, större än vi någonsin anat. Med över 90 intressenter och Covid-restriktioner om max 8 samlade samtidigt blev det en liten utmaning att hålla visningar, men det löste vi till slut så alla fick komma och titta. Jättekul med en högt slutpris också och att allt är klart med Varudeklarationen gjord. Ta hand om er så syns vi på tillträdet. / Mikael H Mikael Haraldsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Nilstorp
    2021-05-20
    Köpt villa i Lund med stort renoveringsbehov. Väl bemött, mäklaren var tillgänglig och återkopplar tydligt.
    Tack och massor av lycka till med att skapa ert drömboende! mvh Renée Renée Frisk
    2021-05-19
    Har köpt en bostadsrätt i centrala Lund genom Mikael. Han har varit lättillgänglig och kommunikationen har fungerat mycket bra. Hela processen från visning till signering av köpekontrakt har varit smidig och snabb, så jag är mycket nöjd. Rekommenderas!
    Grattis till nya lägenheten, Michela! Kul att ni äntligen hittade en stor, central lägenhet med cykelavstånd till både tåg och barnens skolor! Tack för fint omdöme, vi gillar när det går smidigt och så snabbt som möjligt. Hälsa familjen så gott och hoppas det går fint att få upp pianot på andra våningen:) / Mikael H! Mikael Haraldsson
    2021-05-18
    Först köpt, sedan sålt genom Mikael. Okomplicerad, korrekt och engagerad!

Mycket nöjd!
    Tack för riktigt gott samarbete! Kul att få hjälpa till med både köp och försäljning och följa med på hela resan! Ingen lång flytt, bara ett par kvarter närmare Stadsparken, men övertygad om att nya marklägenheten kommer passa er som handen i handsken! Lycka till med flyttlådor och rensning:) / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-17
    Jag anlitade Mikael Haraldsson som mäklare till försäljningen av min lägenhet, och jag är så otroligt nöjd med detta val. Mikael är väldigt trevlig, påläst och har en rutin inom mäklaryrket jag aldrig skådat tidigare. Mikael bemötte mig på ett väldigt professionellt sätt och tog hand om försäljningen av lägenheten på ett alldeles utmärkt vis. Han höll mig ständigt informerad och var tillgänglig för frågor under alla tider på dygnet såväl veckodagar som helger. Jag kan starkt rekommendera Mikael Haraldsson till andra som går i säljtankar!
    Stort tack för fint omdöme, Markus! Roligt att återigen få göra affär, extra kul med återkommande kunder. Jag försöker alltid efter bästa förmåga vara tillgänglig och snabbt svara på frågor/funderingar, vet att det är uppskattat. Vi håller kontakt fram till tillträdet, lycka till med sista tentorna nu i juni. / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-17
    Jättetrevlig, hjälpsam och professionell mäklare.
    Hoppas ni ska trivas i ert nya boende och tack för fina rekommendationer. /Mvh Renée Renée Frisk
    2021-05-17
    Hej, jag har sålt lgh via Julia, det viktigaste för mig var första intrycket lugn saklig person som gav sig tid att förklara normal gång vid försäljning. Själv hade jag lagt upp en strategi som grund. Tillsammans med Julia gick vi genom momenten där hon korrigerade för att få en bra bild av försäljningen. Totalt sett kan jag bara vara nöjd med hennes agerande vilket har lett till en lyckad försäljning av objektet.

Pia
    Tack så mycket för ditt omdöme Pia! Glad vi kunde lägga upp en bra process tillsammans och få till en lyckad försäljning. Vi ses till tillträdet. Allt gott! Julia Nyman
    • Nilstorp
    2021-05-15
    Renée har ett mycket gott bemötande, är inlyssnande och empatisk!
    Hon är väldigt kompetent i sin profession, varvid jag ger henne de bästa rekommendationer!
    Tack ! Jag tror verkligen att du blev helt rätt köpare till denna pärla till lägenhet. Stort lycka till och tack för fina ord. /mvh Renée Renée Frisk
    2021-05-14
    Jag och min mamma bokade in massor av visningar i Lund under en helg eftersom att jag ska börja studera där. Eftersom att vi bor i Stockholm hade vi inte möjlighet att åka ner flera gånger så vi ville få bostadsköpet gjort så snabbt som möjligt. Mikael var den enda mäklaren som ringde mig (utav de 7 vi träffade) när vi bokat visning för att höra av sig och svara på frågor. Det kändes trevligt och proffsigt.

När vi kom till visningen möttes vi vid porten av en mäklarassistent som var mycket trevlig, visade oss runt till tvättstuga, förråd et cetera och berättade om området. Mikael mötte oss uppe i lägenheten. Han visade lägenheten på ett sakligt, proffesionellt sätt (utan att vara för säljig). Mikael kändes genuint intresserad av att det skulle bli bra för både oss och säljaren.

När vi bestämt oss för att satsa på lägenheten var det lätt och snabbt att buda. Mikael var tillgänglig under hela processen. Vi fick sen mycket proffsig hjälp att ta fram en fullmakt så att en bekant kunde skriva på kontraktet åt oss. Vi kände att processen var i trygga händer då Mikael på ett bra och tydligt sätt höll alla parter informerade.

Vi har varit väldigt nöjda under hela processen och kommer rekommendera starkt Mikael och Svensk Fastighetsförmedling.
    Så roligt att höra! Precis som du beskriver vill vi jobba för våra kunder. Roligt att ni uppskattar att vi kontaktar er på telefon före visning, det samtalet hjälper mycket, särskilt för er som åker långt för att titta på lägenhet. Gustav hälsar så gott, kul att vi kunde hitta rätt lägenhet till er! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • sålde sin bostad med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Ladugårdsmarken
    2021-05-12
    Vi har sålt en hästgård utanför Lund. Vi blev väldigt väl bemötta av Renée. Hon förstod snabbt vad vi ville och vem som skulle kunna bli köpare, då gården funnits hos släkten sen 1800-talet.
    Vi uppskattade även det etiska tänket, som vi upplevde att Renée har, att lyssna in alla,säljare som intressenter, att ta ansvar och meddela snabbt både det positiva som negativa.
    Vi rekommenderar henne gärna, och skulle med all säkerhet vända oss till henne igen.
    Helena och Nils-Arne
    Så glad jag blir att få så fina rekommendationer. Att kunna utforma försäljningen efter era förutsättningar som säljare är alltid spännande. Genom att använda våra verktyg på rätt sätt så kan vi erbjuda ett vinnande koncept. Tack för fint samarbete! mvh Renée Renée Frisk
  • köpte sin bostad med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Ladugårdsmarken
    2021-05-12
    Bemötandet var så pass bra att vi har valt att anlita René Frisk när vi säljer det hus vi har idag. Säger nog allt.
    Tack, ska bli så kul att även få jobba fram en fin försäljning med er. På återseende. / Mvh Renée Renée Frisk
    2021-05-09
    Vi har sålt vårt hus. Vi hade flera mäklare bokade för värdering. Så snart vi mötte Renée så kändes allt rät. Vi har fått hjälp, stöd och råd genom hela processen. Vi är jätte-nöjda.
    Åh, det värmer. Det blev ett fint och trevligt samarbete. Tack för ert förtroende. Vi ses/ mvh Renée Renée Frisk
    2021-05-08
    Vi köpte lägenhet som Renée förmedlade på ett så förtroendeskapande och proffsigt sätt att vi därefter valde att anlita henne vid försäljning av vårt hus. Genom hela processen har Renée varit väldigt proffsig och uppfyllt alla våra tänkbara förväntningar med råge. Viktigt för oss i valet av mäklare var att ”klicka” med personen som skulle hjälpa oss med vår hittills största affär, och vi är helnöjda med Renée och lämnar våra varmaste rekommendationer!
    Så fina ord! Jättekul att höra att vårt sätt att jobba fungerar utifrån att kunna hjälpa till att ta er genom en trygg och fin affär. Extra roligt förstås när det blir både som köpare och säljare. Vi hörs /mvh Renée Renée Frisk
  • skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-05-07
    Ett så trevligt och professionellt bemötande vi fick av Mikael Haraldsson! Försäljningen av lägenheten sköttes perfekt. Vi behövde inte tänka på något gällande försäljningen, Mikael tänkte på allt. Bättre mäklare får man leta efter!
    Monika F
    Stort tack för fina ord, Monika! Självfallet ska vi ta hand om allt kring försäljningen, vi är vana vid att våra kunder är spridda över hela landet. Då är det förstås enklast att vi tar helhetsansvar kring allt nere i Lund. Köparna är jätteglada för lägenheten, ser mycket fram emot att få renovera och flytta in. Trevlig helg! / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-04
    Vi köpte en trea på väster i Lund. Bemötande av mäklaren var bra vid visning och försäljning. Enda negativa var hur det var problem med kontakten från början och hur vi inte kunde kommunicera om visning först.
    Hej och tack för din feedback. Jag tror att ni kommer trivas utmärkt i lägenheten. Tyvärr tog det lite tid innan vi hittade varandra, delvis för att vi fått fel mobilnummer. Lycka till framöver. mvh Renée Renée Frisk
    • Torna-Hällestad
    2021-04-30
    Vi har köpt ett radhus och blev proffsigt bemötta från första stund.

Renée var påläst, välkomnande, varm och tillmötesgående.
    Tack för fin feedback. Tror att ni kommer trivas super bra. Lycka till med trädgården. Mvh Renée Renée Frisk
    • Linero
    2021-04-25
    Jag har köpt en bostadrätt. Renée var fantstisk! Hon var professionell och kändes både erfaren och lugn, vilket var extra skönt för mig som förstagångsköpare.
    Hej, så kul att höra att vårt sätt att jobba gav dig en bra magkänsla. Att se till att det blir en trygg affär är det vi brinner för. Lycka till, Mvh Renée Renée Frisk
  • Mathias B
    2021-04-09
    Mycket trevligt bemötande!
    Glad och positiv
    Vad härligt att ni är nöjda med min service. Kul att kunna hjälpa er med att köpa ert nya boende. Vi hörs innan tillträdet. Julia Nyman
    2021-04-09
    Jag har sålt min 4 rums bostadsrätts lägenhet på Arkeologvägen Lund.
    Bemötandet av Julia har varit mycket bra. Punktlig och mycket tydlig. Tipps inför visning uppskattades.
    Julia har verkligen levt upp till mitt förväntande av mäklare. Mycket vänlig. Kan varmt rekommendera henne.
    Tack för omdömet Agneta. Härligt att vi kunde få till en smidig affär och ett fint samarbete. Vi hörs innan tillträdet. Julia Nyman
    • Värpinge
    2021-04-07
    Köpte en bostadsrätt i Lund och fick ett proffsigt och trevligt intryck av Julia!
    Tack för ditt omdöme Annika! Hoppas nu du trivs bra i den nya lägenheten. Julia Nyman
  • Marie B
    • Norreholm
    2021-04-02
    Vila. Mäklaren va vänlig och rak mycket duktig. Vi är mycket nöjda med allt.
    Tack Marie för fint omdöme! Roligt att det löste sig till slut med husköp på Norreholm. Vet att ni kommer trivas kanon i nya bostaden. Allt gott, vi hörs av framåt tillträdet! / Mikael Mikael Haraldsson
    2021-03-29
    Köpt lägenhet i Lund. Trevligt bemötande och snabba svar som ledde till en snabb affär!
    Tack för ditt omdöme Cecilia! Toppen att vi kunde få ihop det över helgen. Vi återkopplar innan tillträdet. Allt gott! Julia Nyman
    • Kävlinge
    2021-03-25
    Vi har sålt en bostadsrätt och är supernöjda med Renée som alltid varit trevlig, positiv, lyhörd och svarat på alla möjliga dumma frågor vi haft!
    Stort tack, så bra det blev. Nu hoppas jag att ni får en super fin sommar i ert nya boende. Vi hörs, mvh Renée Renée Frisk
    • Sockerbruket
    2021-03-25
    Renée har varit hjälpsam, trevlig och professionell under hela säljprocessen inklusive styling och fotografering. Han har styrt projektet mycket bra och sett till att vi fått bra köpare och ett mycket bra pris för vår lägenhet.
    Hej och tack för trevlig rekommendation. Vi jobbade fram en fin affär och det är alltid lite extra roligt när vi får jobba med fantastiskt sympatiska säljare och köpare. Önskar er massor av lycka till fram över. Ska jobba lite mer på min feminina sida :) Mvh Renée Renée Frisk