Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Öppet just nu
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• Mathias H
    Mathias H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Som köpare tyckte vi allt fungerade mycket väl. Mäklaren har givit ett gott intryck genom hela processen. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi tog kontakt med Mikael Haraldsson efter vi sett en annons via sociala medier på ett hus som var till salu i vår region, där Mikael stod som ansvarig mäklare. Måste säga att utav de tre övriga mäklarfirmorna som vi varit i kontakt med som postseriella säljare av vårt hus var det med stor självklart vi valde Mikael och Svensk Fast. Från första kontakt till skrivet avtal med köparen har hela processen varit ytterst professionellt skött av Mikael och hans kollegor. Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Lund och Mikael till alla personer jag verkligen bryr mig om. Vi är mycket nöjde med tjänsten vi köpt. Läs mer
    2017-12-21 Mikael H svarar Martin H
    Stort tack för fin rekommendation! Varit en fröjd att jobba tillsammans med er, jättebra dialog och samarbete från början till slut! Att sen få förmånen att få mäkla Dösjebros finaste spa var bara en extra krydda:) Ta hand om er i jul, så hörs vi på det nya året! // Mikael H
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och professionell, kunde svara på frågor, insatt. Arbetade snabbt och effektivt. Bra bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Charlott S svarar Kristina N
    Tack för dina ord, Kristina! Önskar dig en trevlig kväll. Mvh Charlott
  • Simon H
    Simon H skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och trevligt bemötande. Fick till en snabb affär så vi hade inte så överdrivet mycket kontakt och sedan blev Sara tyvärr sjukskriven. Men överlag bra och professionell. Läs mer
    2017-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Simon H
    Hej Simon! Tack, roligt att höra. Önskar er en fin dag!
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, informativ, glad lätt att kontakta. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Magnus M
    Hej Magnus! Tack, information och tydlighet är A och O i denna bransch och jag blir glad av att läsa dina ord. / Charlott
  • Jan C
    Jan C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och proffsig bemötande i trevliga och trivsamma lokaler. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jan C
    Tack för fina ord, hoppas ni trivs bra i nya huset! Kul att ni uppskattade våra lokaler på Ideon Gateway! Vi trivs fint med utsikten från 11:e våningen, ser nästan till Sandby vid fint väder:) Hälsa! // Mikael H
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra intryck vid första kontakt. Professionell och hade rikligt med information kring objektet samt förening m.m. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian S
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din recension, det glädjer mig! Önskar dig en bra dag. / Sara
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt av Mikael förut och valde honom igen då han känns väldigt professionell. Fick utmärkt bemötande. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Henrik R
    Extra kul med återkommande kunder, då har samarbetet fungerat bra för båda parter! Majoriteten av våra affärer gör vi på rekommendationer i en eller annan form. Vi hörs när tillträdet närmar sig! / Mikael H
  • Helena E
    Helena E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Professionell och kunnig. Bra hjälp vid styling inför fotografering. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Helena E
    Hej Helena! Härligt att höra att du är nöjd. Tusen tack! / Mvh Charlott
  • Birgit Ingegärd M
    Birgit Ingegärd M skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgit Ingegärd M
    Tack snälla! Dina ord betyder mycket! / Mvh Josefine
  • Alan D
    Alan D skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi fick ett rakt och piggt bemötande, allt kändes tryggt och bra.

Vi rekommenderade Josefine till en bekant som skulle sälja sina avlidna mors bostad, och han upplevde samma sak. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alan D
    Hej Alan! Trygghet är extra viktigt när man gör en bostadsaffär. Det känns så bra att ni upplevde att allt klaffade. Tack för dina ord.
  • Monica S
    Monica S skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi blev positivt överraskade när vi träffade Anton Lundstedt första gången. Han presenterade företaget och sig själv på föredömligt sätt. Före vårt möte hade Lundstedt även gjort en research på dels eventuella intresserade köpare och visade också vad liknande lägenheter i området hade sålts för. Då han dels hade kännedom om vårt område och förberett besöket väl
    så valde vi att anlita Lundstedt som vår mäklare.

Vi hade tänkt att vänta med vår försäljning till efter sommaren, då vi antog att just under semesterperioden skulle köpintresset vara svalt. Lundstedt ville inte vänta utan presenterade då modellen "Läge +", som skulle visa sig vara positivt. Han menade att eftersom vi hade ett nytt boende inom ett halvår fanns det ingen anledning att fördröja en presentation av lägenheten på företagets hemsida. Vi fick också en plan på ett upplägg men olika sammankomster, fotografering osv.

Vi fick stort förtroende för Lundstedt med hans upplägg och han arbetade ihärdigt med att få fram uppgifter från bostadsrättsföreningen och dylikt. Det var semestertider och svårt att få tag i folk. Vi var naturligtvis också engagerade. Vi hade bra kontinuerlig kontakt med Lundstedt under hela försäljningsprocessen och fick många goda råd.

Allt gick enligt planen och det fanns flera intressenter. Vi fick ett bud som vi tackade ja till. Vi hade en diskussion med Lundstedt före vårt beslut.

Lundstedt arbetade ihärdigt och målmedvetet och försäljningen gick snabbt och vi är mycket nöjda.

Med vänlig hälsning
    Monica Söderström- Larsson
    Tel: 0705-930831 Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Monica S
    Tusen tack för en fin rekommendation! Vi samarbetade bra tillsammans allihopa. Njut nu i er nya bostad och ha en riktigt God Jul! :) //Anton
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt och kunden i fokus. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian W
    Hej Sebastian! Jag blir väldigt glad att läsa dina ord. Tack så mycket. Ha en härlig dag!
  • Annika R
    Annika R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Seriös och trovärdig. Såg till att köpet kunde ske på ett smidigt sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Annika R
    Tack för fin rekommendation. Gick ju galant till slut med köpet! Hoppas ni trivs med nya bostaden! / Mikael
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mkt kunnig lyhörd och professionell ! Rekommenderar till det bästa!! Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jeanette S
    Tack snälla för fin rekommendation! Varit jättekul att få hjälpa er med både köp och sälj. Vet hur glada ni är för er nya hus, känns extra varmt i hjärtat då! Vi hörs av när det närmar sig inflytt! / Mikael H
  • Ljubomir K
    Ljubomir K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kan bara säga positivt om henne Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ljubomir K
    Tack så mycket Ljubomir, det värmer! Tack för vårt samarbete!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trygg, kunnig och engagerad mäklare som rodde affären i hamn på bästa sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Åsa A
    Tack för fin Reco! Blev ju jättebra med Läge+ med både köp och sälj! Hoppas ni trivs fint i nya huset! Önskar en riktigt god jul och gott nytt! / Mikael
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt dedikerad, engagerad och jordnära mäklare. Kändes alltid att hon var på vår sida med goda råd genom processen från ax till limpa. Highly recommended! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Åsa A
    Hej Åsa! Det är härligt att läsa dina ord, tack! Att ge goda råd är viktigt för att ni ska känna er trygga och kunna göra en bra affär. Hoppas att vi hörs igen!
  • Kajp P
    Kajp P skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande. Snygg presentation av lägenheten Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Kajp P
    Tack så mycket! Så roligt att du uppskattade presentationen, det är en del av vårt arbete som vi lägger ner mycket tid på och det är roligt att det upskattas. Önskar dig en fin dag!
  • Nicolae C
    Nicolae C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt, hjälpande, bemötande. Läs mer
    Väldigt bra. Kunnig och trygg. Väl informerad! Flexibil. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Niklas A
    Stort tack Niklas! Lycka till med flytt och hälsa så gott :) //Anton
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt och sympatiskt bemötande. Vid försäljningen av vårt hus visade hon stort engagemang och driv. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlotta B
    Tack Charlotta! Dina ord värmer gott i mäklarhjärtat!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    hej jag tycker ovan nämnda mäklare är riktigt dålig, jag förlora mycket på min bostads affär Läs mer
    2017-12-08 Charlott S svarar Rolf E
    Hej Rolf. Jag är ledsen att du blev missnöjd över slutpriset för lägenheten och är tacksam för att du ger mig feedback. Mvh Charlott.
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Är mycket nöjda över hans professionella sätt. Trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Cecilia J
    Tack för vänliga ord! Önskar all lycka med husbygget, ska bli spännande att se det färdigt! / Mikael
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt och korrekt bemötande, snabb feedback, kompetent. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Birgitta G
    Stort tack Birgitta! Hälsa så gott och ha en fin jul! //Anton
  • Magne H
    Magne H skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Dålig hantering av visningen. (Huset som visades hade mer folk i sig än vad brandmynsigheten hade tillåtit. Samt att alla dörrar stod öppna utan ingripande av mäklaren eller dess assistent, det var dåligt väder)Bra hantering av kontraktsskrivnignen. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Magne H
    Hej Magne. Vi försöker dela upp visningarna i perioder så att det inte blir för mycket folk på en gång, men det händer tyvärr att vi misslyckas ibland. Vi tar åt oss av din feedback, den är väldigt värdefull för oss!
  • Bengt-göran N
    Bengt-göran N skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag är mycket nöjd med Antons utförda arbete. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Bengt-göran N
    Tack så hjärtligt Bengt. Vad kul att höra att ni är nöjda :) //Anton
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlotte på Svensk Fastighetsförmedling överträffade mina förväntningar. Hon är extremt professionell och balanserar skämt och allvar helt perfekt. Förtroendet hamnade på topp direkt och föll inte en enda gång. Hon hade full koll på allt hela tiden och det kändes som att det fanns ett personligt engagemang genom hela vår affär. Hon gav oss verkligen det där lilla extra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-08 Charlott S svarar Benjamin B
    Hej Benjamin. Jag är så tacksam jag är för din rekommendation. Tack för gott samarbete och jag önskar er en härlig jul- och nyårshelg så ses vi igen till våren när vi ska ha tillträde. /Charlott
  • Malin S
    Malin S skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande! Lättillgänglig och insatt i objektet. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Malin S
    Tack Malin! Ha nu en fin jul och ett gott nytt år! //Anton
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, snabb kommunikation, trevlig. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Lisa H
    Tack Lisa! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen :) //Anton
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Är mycket nöjda med samarbetet mellan oss som säljare av vårt hus och Mikael Haraldsson. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Bertil S
    Tack för fint samarbete! Går förbi ert gamla hus med jämna mellanrum, hoppas ni trivs lika bra i nya boendet! Syns och hörs! / Mikael H
  • Freddie J
    Freddie J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastiskt duktig/kunnig mäklare som vi snabbt fick stort förtroende för.
    Han beskrev processen väldigt tydligt och bra och fick oss att göra rätt handlingar i rätt tid och detta resulterade i en framgångsrik försäljning.
    Resultatet inte bara motsvarade utan oxå överträffade våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera såväl Svensk Fastighetsförmedling och Mikael för liknande uppdrag. Mycket nöjda är vi!!! Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Freddie J
    Oj, vad roligt att höra! Varit jättekul att få hjälpa er med hela processen. Skönt när allt klaffar så ni kan lägga resten av energin på nya bygget i stället. Önskar en riktigt skön och lugn jul i mellanboendet! // Mikael
  • Gudmundur H
    Gudmundur H skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jätte fin och tog hand om allt. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gudmundur H
    Tack för dina fina ord Gudmundur, det värmer!
  • Emma W
    Emma W skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Påläst, kunnig, supertrevlig och proffsig. Har haft att göra med ganska många mäklare och Charlott är utan tvekan den bästa. Kommer definitivt anlita henne när vi säljer i framtiden. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma W
    Hej Emma. Tack så mycket för dina rader, de gjorde mig mycket glad. / Charlott
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har ett jättegott intryck av och förtroende för Mikael och rekommenderar honom även till andra kunder och bekanta.
    Gott och ärligt bemötande från start till slut. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Caroline A
    Tack för fin Reco! Förtroende och ärlighet är helt avgörande för att göra bra affärer. Spännande att följa nya bygget, körde förbi häromveckan och såg att det snart är byggklart. Syns och hörs framöver under processen! // Mikael
  • Matti T
    Matti T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    hon och tar kunden med leende och är väldigt duktig på sin sak och vi så vi fick henne tacksamma att Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Matti T
    Hej Matti! Det glädjer mig att du skrev och att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs i ert nya boende! / Charlott
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jättenöjd! Sara hittade snabbt rätt köpare vilket gjorde processen mycket smidig. Proffsig, lyhörd och hjälpsam! 5/5 Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Daniel L
    Hej Daniel! Det är härligt att läsa att du är nöjd, tack! Önskar dig en fin dag.
  • Emma R
    Emma R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket positiv upplevesle med rak och tydlig kommunikation från start till slut. En toppenmäklare, helt enkelt. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Emma R
    Vad kul att höra! Flytten närmar sig med stormsteg, snart vår igen! Vi håller kontakten framöver, njut nu av sista julen i gamla huset! Hälsa! // Mikael
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra bemötande och levde verkligen upp till mina förväntningar. Upplevelsen var att hon uppträdde mycket professionellt samtida som hon var trevlig på ett kamratligt sätt. Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Jonny K
    Hej Jonny. Tack så mycket för dina fina ord, det glädjer mig mycket. /Charlott
  • Layla H
    Layla H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    He was superb! Always very friendly and very professional. He was always ready to answer questions and reassured us about the whole process. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Layla H
    Thanks a lot, Layla! So glad to hear from you. Wish you a merry christmas at your new house in Annehem!
    Yours sincerely / Mikael H
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastiskt glad och positiv mäklare. Men framförallt mycket proffesionell på ett avslappnat och naturligt sätt. Tryggt hela vägen :) Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Magnus B
    Hej Magnus. Så glad jag blir, tusen tack!
  • Martin L
    Martin L skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt bra. Josefine var kunnig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Martin L
    Hej Martin. Härligt att höra att du är nöjd, dina ord uppskattas väldigt mycket!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kunnigt och vänligt bemötande. Effektiv i sitt sätt att sälja lägenheten. Gjorde en realistisk värdering. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Bengt L
    Hej Bengt. Jag uppskattar dina ord väldigt mycket. Tack! Och tack själv för gott samarbete.
  • Jens T
    Jens T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Saklig och relevant. Bra person. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Jens T
    Saklig och relevant tar jag som en riktig komplimang! Vi hoppas på bättre väder framöver så du får njuta av takterassen på riktigt! // Mikael
  • Anna N
    Anna N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett trevligt bemötande, han var snabb på att återkoppla information under affärens gång/budgivningen. Kompetent inom sitt yrke och det han inte visste var han snabb att ta reda på. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Anna N
    Tack för fin rekommendation. Snabb återkoppling är oftast uppskattat, jobbar hårt på det dagligen. Vi hörs av! / Mikael
  • Dawit W
    Dawit W skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    It is a very Nice guy and very Good service ! Tnx god Bless u! Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Dawit W
    Thank you very much for your kind words Dawit. Enjoy Christmas and take care! :) //Anton
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi valde att anlita Mikael som mäklare efter en presentation av de tjänster som företaget tillhandahåller. Upplägget kändes klockrent och vi är mycket nöjda med omhändertagandet Vi har känt oss lugna och trygga i vårt beslut och tackar för väl genomförd affär.
    Vi rekommenderar Mikael Haraldsson som mäklare, både för säljare men även för köpare.
    // Elisabeth Läs mer
    2017-12-04 Mikael H svarar Gustav T
    Tack för rekommendationen! Lugn och trygghet är jätteviktigt när det gäller stora beslut. Blir extra glad att höra när någon är både nöjd som både köpare och säljare, lika viktigt att båda processerna känns bra. // Mikael H
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Ordning och reda ger trygghet för köparen. Svar på alla frågor och en smidig genomförd försäljning. Kan varmt rekommendera Mikael Haraldsson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-12-04 Mikael H svarar Ulla B
    Tack för det! Ordning och reda gillar vi:) Gynnar alla parter när det är enkla svar på alla tänkbara frågor. Lycka till med er egen försäljning, hoppas Svensk Fastighetsförmedling i Malmö kan leva upp till era förväntningar. Önskar god jul och gott nytt så länge, så hörs vi när det närmar sig tillträde! / Mikael
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har varit nöjda från början till slut. Både som köpare och säljare. Mikael Haraldsson lyssnar, förklarar och gör att man känner sig mycket trygg som kund hos honom. Han kunde INTE gjort något annorlunda och vi hade valt honom alla gånger igen. Rekommenderar honom starkt vidare till vänner och bekanta. Proffsig och otroligt kunnig. Han har klart valt rätt arbete. Läs mer
    2017-11-20 Mikael H svarar Jeanette S
    Hej Jeanette och Torbjörn! Stort tack för rekommendationen, uppskattas mycket som ni vet:) Njut nu av sista julen i huset och trevlig nyårsresa! Vi hörs av när det närmar sig flytt! / Mikael
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Handlingskraftig. Läser kunden bra och är väldigt trevlig. Läs mer
    2017-11-20 Mikael H svarar Åsa V
    Hej Åsa! Tack för vänliga ord. Stort lycka till med försäljningen av ert eget boende! Vi hörs av när det närmar sig tillträde, övertygad om att ni kommer trivas i ert nya, stora hus! / Mikael H

Scheelevägen 27, 223 70 Lund