Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• Ola K
    Ola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket proffsigt intryck fick jag av er mäklare samt sköte hela affären super bra.
    Kan i framtiden tänka mig att ta er mäklar firma om jag skulle byta fastighet
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ola K
    Tack Ola, det värmer i hjärtat! Lycka till i framtiden och hoppas vi hörs igen.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra i stort sett. Kändes inte så bra att ha 1:a visningen på sen eftermiddag och dessutom otur med vädret. Men mäklaren var proffsig och saklig. Lyckades bra med att få lägenheten såld för begärt pris med tanke på att likadana nybyggda lägenheter kostade 100.000 mer och då har 5 års garanti på vitvaror.
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgitta N
    Hej Birgitta!

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme, det uppskattas oerhört. Synd att vi hade otur med visningsvädret, men roligt att du är nöjd ändå. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Savas A
    Savas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I am very much satisfied with the provided service. Strongly recommended!

Tack så mycket =)
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Savas A
    Thank you Savas! I hope that you had a nice vaccation and that you like your new apartment. All the best / Sara
  • Isac J
    Isac J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, allt fungerade bra!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Isac J
    Hej Isac! Tack för ditt omdöme, det glädjer mej mycket. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. / Sara
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi är fantastiskt nöjda med Sofie.
    2016-09-14 Mikael H svarar Alexander S
    Tack Alex och Jenny! Och tack själva för mycket gott samarbete! Vad roligt att höra att ni varit nöjda. Önskar er stort lycka till i ert nya hus! /Sofie
  • Göran Å
    Göran Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Överlag mycket positivt bemötande och vi upplevde att Josefine både professionellt och personligen motsvarade våra förväntningar. Framför allt hade hon en förmåga att reducera den osäkerhet som naturligt uppstod i vår bostadsförsäljning.
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Göran Å
    Tack Göran och Christel! Det var ett nöje att samarbeta med er. Lycka till i det nya huset. / Josefine
  • Frida S
    Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Pålitlig och förtroendeingivande mäklare.
    2016-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Frida S
    Tack så mycket för dina ord Frida, det värmer!
  • Airi N
    Airi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig, driven, sakkunnig, kompetent,mycket bra återkoppling.
    2016-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Airi N
    Tackar för fina ord Airi. Det var ett nöje att samarbeta med er!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, gav ett kompetent intryck! Allt fungerade bra, saker blev gjorda enligt överenskommelse. Lätt att få kontakt via mail, sms eller telefon! Allt kändes bra!
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ulrika A
    Hej Ulrika! Tack för dina ord. Hoppas du kommer trivas i ditt radhus och att tomatplanterna kommer blomstra :). / Josefine
  • Inez J
    Inez J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket nöjd efter försäljning av två lägenheter .Kan bara rekomendera he.nne och Svensk Fastighetsförmedling
    2016-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Inez J
    Hej Inez! Tack för dina fina ord. Hoppas du kommer att trivas bra i Uppsala. /Josefine

Scheelevägen 27, 223 70 Lund