Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-16:30
Tis-Tor: 08:30-16:30
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• 2019-11-21

Märta K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael sålde vårt radhus. Med en gedigen yrkesskicklighet genomförde han hela säljprocessen otroligt professionellt, från första kontakt ända till slutet. Som säljare kändes det tryggt att lämna över allt i hans händer, jag kunde helt lita på att han skötte allt till det bästa. Läs mer
  • 2019-11-21

Magnus K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Micke har sålt två hus åt mig. Jag är otroligt nöjd med hans hantering av försäljningarna, från intag, via budgivning till avslut.
    Micke har bevisat sin skicklighet som mäklare, jag rekommenderar varmt att nyttja hans tjänster. Läs mer
    2019-11-21 Mikael H svarar Magnus K
    Vilka fina ord. Vad glad jag blir! Jag tackar så mycket för gott samarbete än en gång. Extra kul att hjälpa återkommande kunder. Hoppas ni kommer trivas fint i nya huset i Bjärred:) / Mikael H
  • Iman Z

2019-11-06

Iman Z skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej
    jag sålde en ny bostadsrätt belägen högst upp i nya Central Park i Lund. Samarbetet med Mikael på svefast var för mig en smidig process, han förstår mig som kund och vet vad jag vill uppnå.

Jag har haft samarbete med Mikael tidigare och kan mycket väl tänka mig att jobba med Mikael även vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-11-08 Mikael H svarar Iman Z
    Tack för fin rekommendation, Iman! Roligt med återkommande kunder. Jätteviktigt att vi som mäklare lyssnar in och förstås vad du som kund vill uppnå med försäljningen. Vi utgår alltid från den specifika situationen, gör att allt går mycket smidigare. Övertygad om att köparen kommer njuta av föreningens bästa utsikt framöver:) Välkommen tillbaka om det blir fler affärer framöver! / Mikael H
  • 2019-11-05

Klara T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt en 3:a. Bemötandet var väldigt bra och mäklaren var hjälpsam. Förväntningarna om ett smidigt och förtroendeingivande köp är mött. Upplevelsen var bra! Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Klara T
    Hej Klara! Tack för din bedömning! Jag önskar er stort lycka till med ert nya hem och ser fram emot att ses i vår. Mvh Charlott
  • 2019-10-31

Mia J skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag är förstagångsköpare och hade Sofia som mäklare vilket kändes otroligt tryggt. Jag uppskattade att Sofia var engagerad och hade en hög servicenivå. Jag upplevde det som att hon ville det bästa för såväl säljare som köpare. Vi fick till ett snabbt och smidigt köp och jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar varmt Sofia som mäklare. Läs mer
    2019-11-01 Sofia M svarar Mia J
    Hej Mia!

Tack så jättemycket för dina varma ord! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och min prestation som mäklare mot dig som köpare. Jag hoppas att du kommer trivas!

Ha en fortsatt fin höst så ses vi på tillträdet!

//Mvh Sofia Munther
  • 2019-10-28

Per-Åke J skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Proffsigt, tydligt och trevligt mottagande. Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Per-Åke J
    Hej Per-Åke! Tack för dina ord! Jag uppskattade vårt samarbete mycket. Mvh Charlott
  • 2019-10-27

Hans S skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2019-11-05 Charlott S svarar Hans S
    Hej Hans! Tack för din bedömning! Hoppas att du trivs bra i lägenheten. Mvh Charlott
  • 2019-10-26

Ulla W skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlotte var en väldigt positiv och socialt kunnig och förstående mäklare. Hon sålde vårt bostadsrättsradhus. Snabba ryck vid förhandling och en bra tydlighet vid avslut av uppdraget Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Ulla W
    Tack för dina ord Ulla! Vi hade en slingrig väg att gå men resultatet blev det önskade. Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Mvh Charlott
  • 2019-10-23

Damir K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en tvåa på 60 kvm. Blev professionellt bemött och Charlott var både effektiv och flexibel. Oklanderligt! Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Damir K
    Tack Damir! Dina ord gör mig jätteglad! Ser fram emot att ses på tillträdet snart! Mvh Charlott

Ida L skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vår mäklare var väldigt professionell och vi upplevde henne kunnig och be hjälpsam. Vi sålde en lägenhet i Lund och är väldigt nöjd med mäklarens insats. Däremot sålde vi innan visning och innan den ens hann läggas ut på hemnet så det är svårt att bedöma hela processen. Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Ida L
    Tack Ida för din rekommendation! Jag försäkrar er att ni gjorde en mycket bra affär och hjälper er gärna igen! Mvh Charlott
  • Anette E

2019-10-23

Anette E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde min bostadsrätt. Hon var påläst, kunnig, presenterade att bra upplägg och var behjälplig kring både det juridiska och skattetekniska.
    Svarade snabbt, lätt att få tag på. Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Anette E
    Tack Anette! Jag var så glad för att få hjälpa er. Hoppas att ni har fått det bra i nya bostaden! // Charlott
  • 2019-10-23

Marie B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag behövde jaga mäklaren för att få återkoppling på de bud jag la på den bostad hon förmedlade. Mäklarens jobb bör vara att hålla en tät kontakt med uppenbart intresserade spekulanter.
    Jag la 4 bud, samma visa varje gång. Jag var dessutom enda budgivaren. Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Marie B
    Hej Marie! Tack för dina ord. Ibland stämmer inte säljarens önskan med budgivarens. Jag är ledsen för att du upplevde det som negativt från min sida. /Charlott
  • 2019-10-23

Maria T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en fristående villa
    Mina förväntningar uppfylldes inte
    Jag har fått korrigera mycket, bla enkla saker som en mäklare bör kunna göra felfritt. Vi var 2 som sålde huset, men hon agerade inte opartiskt. Jag framförde mina önskemål men hon lyssnade inte. Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Maria T
    Tack Maria för att du tog dig tid att skriva dina tankar. Jag är tacksam för att du valde mig som mäklare och att jag fick hjälpa er till ett bra avslut, men är mycket ledsen över att din upplevelse inte blev som du önskade.
  • 2019-10-23

Maria O skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    - Sålt lgh.
    - positivt bemötande
    - Levde upp till förväntningarna
    - föredömligt Läs mer
    2019-10-23 Charlott S svarar Maria O
    Tack, Jörgen, för din rekommendation! Det gör mig mycket glad att ha kunnat hjälpa er!

Lena H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Upplevde att jag fick ett sant bemötande av min mäklare. Förklarade för- och nackdelar med försäljningsstrategin. Priset på lgh blev lägre än förväntat och intresset var inte så stort som kommunicerat men till sist fick vi en köpare. Läs mer
    2019-10-23 Mikael H svarar Lena H
    Tack för fin Reco. Extra viktigt att vi är ärliga och ger för/nackdelar när marknaden i vissa fall börjar svikta lite. Övertygad om att ni tog helt rätt beslut, även om både ni och jag siktade på ett högre slutpris initialt. I nuvarande marknad fanns helt enkelt inte möjlighet att nå ett högre pris, och vi gjorde allt vad vi kunde tillsammans. Hoppas allt går bra med flytten till Landskrona om ett tag. Ta hand om er! / Mikael

Johanna P skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte ett radhus i Lund, blev bra bemött och fick mycket personlig hjälp med att genomföra köpet. Kunnig och eftersom det såldes som varudeklarerat så kändes allt väldigt tryggt. Läs mer
    2019-10-30 Sofia M svarar Johanna P
    Hej Johanna!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Vad kul att ni som köpare är nöjda med mitt arbete samt att huset är Varudeklarerat.
    Önskar er en fortsatt fin höst och hoppas att ni trivs i er nya bostad!

Gösta G skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Just sålt min lägenhet. Mäklaren Mikael Haraldsson var inte bara genomtrevlig utan trygg och professionell. Bara positivt från första mötet och genom den fortsätta processen. Mina ganska högt ställda förväntningar uppfylldes helt. Alltigenom bra! Läs mer
    2019-10-21 Mikael H svarar Gösta G
    Stort tack för gott samarbete, Gösta! Bra med högt ställda förväntningar, ännu roligare att vi lyckades ro det hela i land på bästa sätt. Gick mycket snabbare än vi tänkt från början, men det löste vi galant tillsammans. Lycka till med den relativt korta flytten från Klostergården till Arenaparken:) / Mikael H

Harald E skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vänlig, engagerad, snabb och duktig Läs mer
    2019-10-21 Sofia M svarar Harald E
    Hej Harald!

Tack för 5/5 och dina fina ord. Det glädjer mig.
    Önskar dig en trevlig höst!

• Cevrie O

2019-10-21

Cevrie O skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Helt fantastisk :).

Köpt Tomt i Bara Backar. Väldigt trevlig, engagerad och erfaren. Vi fick all information kring Tomten vi köpte vid köpet, hade fin mail och telefon kontakt sedan dag 1.

Tack vi glömmer aldrig dig. Läs mer
    2019-10-21 Mikael H svarar Cevrie O
    Vad glad jag blir! Riktigt roligt att höra att ni är nöjda med min/vår hjälp. Köpa tomt är lite annorlunda än husköp, viktigt att vi kan lotsa er rätt genom alla frågeställningar. Hoppas att ni får till ert riktiga drömhus på tomten. Vet att ni kommer fixa det på bästa sätt! / Mikael

Maria B skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Förutom att han svarade snabbt på frågor så engagerade han sig i förberedelserna av lägenheten och bokade in extra visningar på kundernas önskemål. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Maria B
    Hej Maria,
    Tack för ett gott samarbete! Vi nådde ett bra slutresultat på grund av goda förberedelser och engagemang. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!

Anders S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Saklig, kunnigt och gav ett bra intryck vid första mötet. Det.mesta gick utan problem. Läs mer
    2019-10-21 Mikael H svarar Anders S
    Tack Anders! Roligt att höra. Kunnig tar jag som en fin komplimang:) Hoppas allt är bra med er! Hälsa. / Mikael H

Sofie W skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jättebra bemötande, förklarade allt på ett lugnt, trevligt och bra sätt. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Sofie W
    Hej Sofie,
    Tack för dina fina ord. Skönt att höra att ni känner er trygga med ert köp, det är speciellt att köpa sitt första hus. Jag är säker på att du och Robin kommer stortrivas!

Per Emil S skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde en tvåa i centrala Lund. Andreas var duktig på att förklara den strategin han trodde på och hade alltid en öppen och klar dialog. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Per Emil S
    Hej Per Emil,
    Det var ett nöje att samarbeta med dig och Myra, hjälpsamma och flexibla! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.

• 2019-10-20

Karin Ulrika W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael förklarade bra vilka steg som skulle tas för att sälja vår villa. Han hade god ordning och var alltid bra förberedd inför de olika momenten. Han informerade om vad som hände och gjorde oss därigenom lugna. Läs mer
    2019-10-21 Mikael H svarar Karin Ulrika W
    Stort tack för fina ord! Ordning och reda och bra förberedelser kommer man långt med när det gäller husförsäljning:) Hoppas ni trivs riktigt bra i nya lägenheten och att allt med flytten gick som förväntat! Hälsa! / Mikael H
  • 2019-10-18

Oskar V skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kan inte lämna ett omdöme då affären har sköts helt och hållet mellan säljare och köpare utan ngn som helst inflytande av mäklaren... Läs mer
    2019-11-04 Mikael H svarar Oskar V
    Hej Oskar! Helt rätt, du är min första kund på 16 år som gjort upp affären direkt med säljaren utan min inblandning på visning/förhandling:) Alla sätt att göra affärer på är bra, även om det här var ett annorlunda upplägg, medges! Hoppas du i alla fall är nöjd med vår hantering av kontraktsskrivning/tillträde/Varudeklarerat. All lycka med utvecklingen av fastigheten, övertygad att du kan göra något riktigt bra av den gamla möllan! Ha en fin dag! / Mikael
  • 2019-10-18

Adam L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Allt gick smidigt och bra. Vi var köpare av en tomt och fick all information vi behövde innan köp och efter. Läs mer
    2019-10-21 Mikael H svarar Adam L
    Hej Adam! Tack för fin Reco. Hoppas allt går bra med tomtbygget. Gissar det tar ett tag innan allt står färdigt, men hoppas att ni under tiden även fått bra hjälp av mina kollegor i Staffanstorp med er gamla bostad. Hälsa familjen! / Mikael H

Caroline R skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostadsrätt. Positivt och engagerad. Upplevs ärlig och genuin. Vill inte lura på oss något. Läs mer
    2019-10-15 Sofia M svarar Caroline R
    Hej Caroline!
    Tack för din fina Reco. Vad glad jag blir att du har känt dig trygg och är nöjd med min prestation. Tack för 5/5!
    Vi ses på tillträdet!

Kenan H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt enkel att göra med, ger dig exakt den information du behöver utan att fråga. Inte pushig, professionell i sitt åtagande och gjorde hela affären väldigt smidig för både köpare och säljare. Läs mer
    2019-10-16 Mikael H svarar Kenan H
    Vad glad jag blir, vilket fint omdöme! Vårt mål är precis som du skriver att underlätta för både säljare och köpare. De bästa säljarna/mäklarna är sällan de mest pushiga, däremot ska vi hjälpa till att fatta rätt beslut i en stor affär. Såg precis att medlemskapet blev godkänt också, så nu är det bara att vänta in den stora dagen på tillträdet när ni får nycklarna till er fina lägenhet. Ha en fin dag! / Mikael H

Peter O skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde vår bostadsrätt. Mikael stod för ett gott bemötande och gjorde ett bra jobb på en svag marknad. Hade förväntat oss ett bättre försäljningspris, men fick nog ut vad som var möjligt. Läs mer
    2019-10-16 Mikael H svarar Peter O
    Tack för fina ord! Bra beskrivning hur affären varit, tycker jag. Märkbart sista tiden att marknaden börjat svalna av något, då är det ännu viktigare att ha en duktig mäklare som hjälper till att ro affären i land så att båda parter kan vara nöjda. All lycka med flytten närmare havet, vi håller kontakten fram till tillträdet. / Mikael
  • Henrik L

2019-09-30

Henrik L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en fastighet i Lomma. Bemötandet var ypperligt och fick kontinuerligt bra återkoppling. Allt gick väldigt smidigt från första mötet till överlåtelse av huset. Mikael är både kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-10-01 Mikael H svarar Henrik L
    Tack för fin Reco, uppskattas! Stort tack för gott samarbete. Har fungerat smidigt genom hela processen, inklusive Varudeklarationen som jag vet att du initialt var lite tveksam till. Extra kul att du känner att allt gått smidigt, viktigt för oss att vi levererar en helhetslösning, från ditt köp på Limhamn till försäljningen av huset i Lomma. Bra resultat blev det också med ett pris en bra bit över min första värdebedömning. Allt gott, vi håller kontakten fram till överlåtelsedagen i december. / Mikael H
  • 2019-09-29

Elin B skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    På grund av sjukdom blev Sofia tilldelad att sälja min villa och det kunde inte ha blivit bättre. Sofia är rak i kommunikationen, ger bra tips, är professionell och empatisk. Sofia är engagerad, motiverande och informerar fortlöpande under processen. Läs mer
    2019-09-30 Sofia M svarar Elin B
    Hej Elin!

Vad roligt att du är så nöjd med vårt samarbete, det värmer. Att du dessutom uppskattade upplägget med Varudeklarerat och Läge+ glädjer mig. Jag tackar så hemskt mycket för din fina Reco!

Önskar dig en trevlig höst!

// Med vänliga hälsningar, Sofia Munther
  • Mikael Å

2019-09-26

Mikael Å skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har precis sålt min bostadsrätt.
    Valet som mäklare föll på Svensk Fastighetsförmedling och Sofia Munther.
    Sofia är strukturerad,glad och kunnig mäklare och överträffade mina förväntningar.

Tack för ett väl genomfört uppdrag!.

Kan varmt rekomendera henne för era nya uppdrag!.

/Mikael Läs mer
    2019-09-28 Sofia M svarar Mikael Å
    Hej Mikael!

Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och vill rekommendera mig, det är ett väldigt fint betyg.
    Stort tack för bra samarbete och för din fina Reco!

Ha en fin höst!

// Med vänliga hälsningar
    Sofia Munther
  • 2019-09-21

Mazen H skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Perfekt👌 Läs mer
    2019-09-23 Sofia M svarar Mazen H
    Hej Mazen!
    Vad kul att du som köpare är nöjd med affären och mitt arbete. Stort tack för fin Reco och betyg!

• Viktora K

2019-09-21

Viktora K skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Super trevlig effektiv och rättvis. Läs mer
    2019-09-23 Sofia M svarar Viktora K
    Hej Viktoria!
    Tack för din Reco och ditt betyg! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende!

• 2019-09-19

Inger W skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt bostadsrätt.Försäljningen har skötts väldigt bra,även om vi hade lite högre förväntningar på intresset för lägenhet. Läs mer
    2019-09-19 Charlott S svarar Inger W
    Tack Inger för ditt fina omdöme!

Vi har sett att det är färre spekulanter ute på visningar nu och fler köpare har problem med att få lån. Det är det vi har sett effekten av. Även om många skulle vilja köpa har de inte möjlighet. Nu är det inte lika självklart att slutpriset går förbi utgångspriset som för ett år sedan och vår köpare mötte oss där.

Jag är tacksam för att ha fått hjälpa er och ser fram emot att träffas igen i februari.

Hälsningar Charlott
  • 2019-09-16

Niklas N skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en bostadsrätts lägenhet igenom tjänsten ”Läge +”

Mäklaren tog kontakt med oss och förklarade genomgående vad ”Läge +” konceptet innebär och det tilltalade oss.
    Hela processen med fotograferingen annons och pappers arbete har gått väldigt bra och vi har fått bra coachning av mäklaren.
    Lägenheten blev såld på rekordtid med kontrakts klausuler som passade oss perfekt.

Allt som allt är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-17 Sofia M svarar Niklas N
    Niklas! Precis som du skriver så såldes din bostadsrätt på Läge+ till ett fantastiskt slutpris med ett längre tillträde som passar både säljare och köpare. Vi har verkligen jobbat med tiden du haft till din fördel och fått ett mycket bra slutresultat. Dina köpare är så nöjda.

Hälsa hem så ses vi på tillträdet!

• 2019-09-16

Anders L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde en äldre villa, proffsig insäljning. Kanske lite få bilder i min smak. Snabbt avslut. Läs mer
    2019-09-18 Mikael H svarar Anders L
    Tack för rekommendation och fint samarbete. Alltid roligt att få hjälpa kunder som kommer tillbaka efter ett par år när det är dags för försäljning. Antal bilder i marknadsföringen är en vanlig diskussion, vår inställning generellt är att hellre ha färre, bra bilder än för många. Syftet är främst att locka spekulanterna på visning. Men vi är väl bekanta med åsikten och det är ingen vetenskap vi sysslar med:) Slutresultatet blev ju bra oavsett. Snabbt avslut dessutom en bonus.
    Vi håller kontakten fram till tillträde. / Mikael H
  • Sara D

2019-09-14

Sara D skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi köpte en trea i Kävlinge, och hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Vi hörde av oss till mäklaren på en måndag, och skrev kontrakt på fredagen samma vecka.
    Vi fick en privat förhandsvisning bara några dagar efter första samtalet, vilket uppskattades mycket. Det fanns en kontinuerlig kommunikation mellan oss och mäklaren vilket gav oss insyn i hela köpet.

Som förstagångsköpare var det skönt att få en bra mäklare som gav raka direktiv och gav oss goda råd. Betyget 5 av 5 möjliga är ett rättvist betyg! Läs mer
    2019-09-17 Sofia M svarar Sara D
    Hej Sara!

Tack för din Reco och vad kul att höra att ni som köpare är riktigt nöjda! Det vill vi alltid. Jag önskar er allt gott i ert nya boende.
    Ha en skön höst så ses vi på tillträdet!

• 2019-09-12

Olle N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Charlott. Fick höra talas om henne från släktingar som också använt henne och som varit mer än nöjda.

Efter att själv ha gått igenom en försäljningsprocess kan jag bara instämma i jubelkören. Trevligare och proffsigare mäklare får man leta efter. Allt från regelbunden kontakt, vägledning genom processen och själva försäljningen har gått hur bra som helst!

Skulle helt klart höra av mig till henne igen om jag skulle behöva sälja ännu en bostad! Läs mer
    2019-09-19 Charlott S svarar Olle N
    Tack Olle för dina fina ord! Ännu en gång har jag fått förtroendet att hjälpa din familj att nå det bästa resultatet och denna gången var det du och jag (och fler) som samarbetade så effektivt! Utan ett gott samarbete och involverade säljare kommer vi inte hela vägen! Det gjorde vi bra!

Ser fram emot att ses igen på tillträdet!
  • 2019-09-02

Nina N skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra service i samband med lägenhetsköp har gett oss stort förtroende för Andreas som mäklare. Läs mer
    2019-09-02 Andreas H svarar Nina N
    Hej Nina,
    Vad kul att höra och tack för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner er nöjda och trygga med köpet.
    Hälsa alla så ses vi inom snar framtid!

• 2019-08-28

Ulf M skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia har hjälpt oss att sälja vår villa. Hon har från första dagen mött oss med respekt och ödmjukhet. Hennes engagemang och kompetens har verkligen hjälpt och stöttat oss genom hela försäljningsprocessen. Högsta betyg får hon av oss! Läs mer
    2019-09-02 Sofia M svarar Ulf M
    Hej Ulf!

Högsta betyg, stort tack! Vi hade vår första stora visning på söndagen där anmälan krävdes och dagen efter var er villa såld till ett fantastiskt slutpris. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med vårt samarbete.
    Ha en härlig höst så ses vi på tillträdet!

• 2019-08-20

Christoffer R skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi kom i kontakt med Sofia när vi skulle sälja vår tomt och hade höga förväntningar på återkoppling, kompetens, förtroende och affärsmässighet. Sofia har levererat långt över våra högt ställda förväntningar på samtliga punkter. Hon är kompetent, professionell och väldigt sympatisk. Kort och gott kan vi ge våra varmaste rekommendationer att anlita henne! Läs mer
    2019-08-28 Sofia M svarar Christoffer R
    Hej Christoffer!

Vilken fin Reco ni er! Jag tackar ödmjukast! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er och det glädjer mig att ni nöjda både med försäljningsprocessen samt slutpriset. Tack för ett bra samarbete och hälsa hem.

Vi ses på tillträdet!

//Mvh Sofia Munther
  • 2019-08-13

Morteza M skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    My wife and I have had the experiences of both buying and selling properties with Mikael as broker. He was always very patient in answering our questions either as a buyer or seller. We are really satisfied with his work, and we find him a professional in this job. Läs mer
    2019-08-14 Mikael H svarar Morteza M
    Thanks a lot for a nice recommendation. It´s been a pleasure helping you find a property and selling your apartment at Gunnesbo. Wish you good luck with building your new house! // Yours sincerely, Mikael
  • 2019-07-31

Emilia T skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sofia var lyhörd och tydlig. Mycket professionell och trevlig. Snabb på att återkoppla om man hade frågor. Läs mer
    2019-08-01 Sofia M svarar Emilia T
    Hej Emilia!

Tack för din fina Reco, det glädjer mig att ni är nöjda över processen och slutresultatet. Ha en fortsatt skön sommar!
  • 2019-07-29

Elin T skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde dödsbo. Mycket nöjd över hjälpen och kunskapen. Det kan ju bli lite rörigt med flera säljare.
    tycker det har gått smidigt och är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-07-31 Sofia M svarar Elin T
    Hej Elin!
    Tack så mycket för dina ord och vårt samarbete! Jag önskar dig en fortsatt fin sommar.
    // Sofia Munther
  • 2019-07-26

Anna L skrev om Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hjälpte min mamma att köpa ett bostadsrättsradhus. Vi fick fint, snabbt och proffsigt bemötande genom hela processen. Läs mer
    2019-07-26 Sofia M svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tack för din Reco! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med processen. Ha en skön sommar så hörs vi av när tillträde närmar sig!
  • 2019-07-01

Per-åke F skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag ville sälja mitt ganska udda, unika hus och förväntade mig att det kunde ta tid att hitta rätt köpare, Tog kontakt med Mikael i tidigt skede och han gav ett bra intryck, rak och entusiastisk. Vi valde att sälja varudeklarerat, besiktigat och med försäkring. Tillsammans med en mycket duktig fotograf tog Mikael fram en fantastiskt fin objektsbeskrivning. En första publicering "på Ingång" gav gott gensvar som sköt ordentlig fart via sociala medier. Det kom snabbt in många intressenter som ville komma på visning. Efter några veckor utan tillräckligt bra bud kom vi överens om publicering på Hemnet. Det kom igen snabbt in många intressenter som efter ett par visningar på kort tid ledde fram till ett bud på rätt nivå som blev affär. Tack Mikael för gott arbete. Uppskattar ditt raka och ganska tydliga sätt att kommunicera men främst att du och ditt team så snabbt lyckades fånga in "rätt" intressenter och navigera fram till affär. Läs mer
    2019-07-01 Mikael H svarar Per-åke F
    Bra beskrivning av försäljningen från start till mål. Med rätt upplägg och raka tydliga besked brukar slutresultatet bli jättebra. Jag tackar för mkt gott samarbete, alltid raka, snabba svar även från din sida. Önskar all lycka med flytten ner till Portugal! Bättre väder där, men blir svårt att hitta bostad med lika fint bilgarage som ditt gamla elverk:) Glad sommar! / Mikael H

Catrin H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Han var kunnig och engagerad och vi var nöjda med hans insats! Läs mer
    2019-07-01 Mikael H svarar Catrin H
    Tack för fin Reco! Kunnig tar jag som ett gott betyg:) Vi håller kontakt, ha en fin sommar så länge! / Mikael H
  • 2019-06-24

Daniel H skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Professionell och väldigt snabb återkoppling.
    Väldigt bra på att hitta spekulanter som kom och tittade på lägenheten vilket resulterade i stort intresse vid budgivningen.

Mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Daniel H
    Hej Daniel! Vilken fin Reco jag fick av dig, tack så hjärtligt! Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet. / Charlott S
  • 2019-06-24

Jan Tomas S skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Otroligt nöjd med det kunnandet och bemötandet. Ger försäljningen det där lilla extra i form av bra tips. Läs mer
    2019-06-25 Josefine K svarar Jan Tomas S
    Tack för dina varma ord Tomas! Jag hoppas att ni och hundarna kommer trivas bra i Malmö. Vi ses på tillträdesdagen!

Scheelevägen 27, 223 70 Lund