Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Öppet just nu
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• Christoffer
    Christoffer skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Redan vid visning fick vi ett mycket trevligt och professionellt intryck av Mikael. Första intrycket svek ej heller vid fortsatt affär! Vi har känt oss otroligt trygga genom hela affären, vilket har varit extra skönt då det är vår första bostadsaffär. Kan verkligen rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-07-02 Mikael H svarar Christoffer
    Hej Christoffer! Jätteroligt att höra! Klara besked med alla saker kollade i förväg brukar vara bra för alla parter. Varudeklarerat är som sagt bra både för säljare och köpare, ingen som gynnas av frågetecken som upptäcks efterhand. Jättefint hus ni köpt, hoppas ni kommer trivas ute i Hofterup! Vi håller kontakten! / Mikael
  • Jan K
    Jan K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vår avstyckade gård och vi fick redan från början en mycket gott intryck av Mikael Haraldsson. Så våra förvänt-
    ningar är uppfyllda till fullo.

Hälsningar
    Birgitta och Jan Läs mer
    2018-07-05 Mikael H svarar Jan K
    Stort tack för gott samarbete! Lycka till med alla förberedelser med flytten, blir en del att rensa ut på en gård efter en massa år:) Vi håller kontakten fram till tillträdet, önskar er en riktigt skön sommar tills dess! / Mikael
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag köpte en villa i Lomma och jag upplevde transaktionen som mycket smidig. Jag fick ett mycket bra intryck av mäklaren! Läs mer
    2018-06-28 Mikael H svarar Andreas E
    Tack för Reco! Alltid skönt att höra att allt gått smidigt. Vi håller kontakten fram till tillträdet, tills dess: njut av sommaren! / Mikael H
  • Brita A
    Brita A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Precis som vid tidigare kontakter har Mikael utfört sitt uppdrag även denna gång till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-06-18 Mikael H svarar Brita A
    Tack så mkt! Extra roligt med återkommande kunder. Ha en skön sommar så hörs vi framåt hösten! / Mikael H
  • Gang Z
    Gang Z skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren har hjälpt oss att köpa en villa. Vi uppskattar mycket hans professionella stil och öppenhet under processen. Läs mer
    2018-06-07 Mikael H svarar Gang Z
    Tack för snälla ord! Gjorde mitt bästa att gå igenom köpeavtalen på engelska, om jag lyckades bra får ni själva avgöra:) Vi håller kontakten kring tillträdet och framtida försäljning av er lägenhet. Allt gott så länge! / Mikael H
  • Mia C
    Mia C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde vår bostadsrätt. Vi hade haft ett antal mäklare hemma för att kunna välja rätt och när Charlott kom slutade vi leta, hon ingav förtroende direkt och vi har inte ångrat oss. Charlott är bäst! Nu hoppas vi hitta nästa hus med hjälp av Charlott, Mikael eller någon annan av deras kollegor för då blir affären lyckad. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mia C
    Hej Mia! Tack för dina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi håller alla tummar att ert nya boende snart ska dyka upp. / Charlott
  • Kjell N
    Kjell N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt 3-rumslägenhet Höjeågatan 421, och håller nu på att
    sälja vårt hus på Bethackegången 7, Lomma.
    Kontakten vi fick vid visningen av lägenheten var mycket
    positiv och det fortsatte så också vid träffen här hemma
    hos oss i huset den 28/5.
    Förklarar tydligt allt som skall hända med försäljningen
    av lägenheten och huset.

Kjell o Ulla-Britt Nilsson Läs mer
    2018-05-29 Mikael H svarar Kjell N
    Stort tack för trevlig rekommendation. Jätteroligt att få hjälpa till med lägenhetsköpet, nu ska jag se till att husförsäljningen går lika smidigt och bra. Syns senare i veckan så börjar vi planering med rådgivning/Varudeklarerat. På återhörande! / Mikael H
  • Lars B
    Lars B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt och sålt villor, även sålt 2 st bostadsrätter med Svensk Fastighets förmedling och Mikael Haraldsson som mäklare.Gillar när det är raka rör och det finns erfarenhet hos mäklaren. Med Mikael har vi kommit dit vi ville alla 4 gångerna. Rekommenderar honom och Svensk Fastighets förmedling i Lund varmt. Läs mer
    2018-05-28 Mikael H svarar Lars B
    Stort tack själva för ännu en bra affär! Extra kul med återkommande kunder, visar att vi förhoppningsvis gjort en del rätt under åren:) Uppskattar också raka rör! Hoppas det går smidigt med tömning av lägenheten, så hörs vi inom kort när allt är klart med köparens medlemskap i föreningen. Hälsa! / Mikael H
  • Bo P
    Bo P skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt småhus i Hofterup.
    Blev bemötta proffsigt, sakligt och med rak kommunikation. Mäklaren var noggrann med att delge oss alla rutiner kring försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med allt kring försäljningen, trots att det ibland kändes nervöst och oroligt. Så är det att sälja hus innan allt är i hamn!!! Läs mer
    2018-05-24 Mikael H svarar Bo P
    Tack för fin rekommendation. Jättevanligt att känna nervositet/oro för sin husförsäljning (de gör de flesta, vare sig de vill erkänna det eller inte - tro mig!), men det brukar gå jättebra om man är väl förberedd och noggrann i hela processen. Jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen, hoppas nu flytten tillbaka till Blekinge blir en angenäm flytt. Njut av sommaren tills dess! / Mikael H
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt villa via Mikael Haraldsson på svensk fastighetsförmedling.
    Samarbetet fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Henrik B
    Tack själva för gott samarbete! Lycka till med att hitta nästa boende, håller tummarna det går smidigt! / Mkael H
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en vill via Mikael på svensk fastighetsförmedling.
    Han är mycket trevlig gjorde sitt absolut bästa för oss som skulle sälja.

Vi hade bra kommunikation hela vägen och återkopplade snabbt med information.

Arbetet gick snabbt och smidigt tack vare hans hjälp och insats!

Jätte nöjd!! 💐 Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Catrin B
    Stort tack för fin rekommendation. Bra kommunikation underlättar allas beslut. Vi håller kontakten! / Mikael
  • Alli K
    Alli K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har salt min bostadsrättslägenhet i Lund och det har gått väldigt smidigt. En snabb och lyckad process! Läs mer
    2018-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alli K
    Hej Alli! Härligt att du är nöjd med affären och jag tackar dej för ett gott samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende. /Charlott
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag skulle sälja mitt parhus, Mikael hjälpte från tidigt skede med vad som behövde fixas för att göra det mer attraktivt, var väldigt mån om god planering och realistiska förväntningar. Jag fick stort förtroende för honom då han aldrig lindade in något utan var rak och ärlig gällande allt vi diskuterade. Läs mer
    2018-04-26 Mikael H svarar Magnus N
    Tar det omdömet som en riktigt fin komplimang! God planering, raka besked och ärlighet låter som en perfekt kombination för en bra husaffär. All lycka i vår med familjen och lycka till med flytten till nya huset. Vi hörs! / Mikael
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra och professionellt i sitt bemötande i samband med köp av vårt hus. Mycket mån om att alla inblandade blev rätt informerade. Läs mer
    2018-04-23 Mikael H svarar Johnny H
    Tack för vänliga ord, vi vet att rätt information i rätt tid är uppskattat av alla! Så mycket enklare för alla parter när husen säljs Varudeklarerade och vi har raka svar på alla frågor från första visningen. Stort grattis till ert nya fina hus, så håller vi kontakten fram till tillträdet. Ha en fin sommar så länge, hälsa! / Mikael
  • Gertrud W
    Gertrud W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bemötandet har varit jättebra. Samarbetet har präglats av tydlighet både avseende processerna och ansvarsområden för mäklaren respektive säljaren. Bra och löpande kommunikation samt professionell hantering.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-11 Mikael H svarar Gertrud W
    Stort tack, jättekul att få hjälpa till med er husförsäljning! Njut sista tiden i Sandskogen, vi håller kontakt. / Mikael H
  • Jan W
    Jan W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, konkret och professionell i kommunikationen med oss som säljare. Stor erfarenhet som även återspeglar sig i kommunikationen med potentiella köpare (vilka också framfört uppskattning i sättet att förmedla fastigheten).
    Det har fungerat smidigt i samtliga tre processer(besiktning, profilering av huset samt försäljningen).
    All kommunikation har skett öppet och ärligt vilket borgar för ett smidigt genomförande av försäljningen.
    Mikael har väl motsvarat våra förväntningar.
    Tack! Läs mer
    2018-04-11 Mikael H svarar Jan W
    Stort tack själva! Varit jättebra samarbete hela vägen från start till mål. Håller tummarna att ni hittar bra tillfällig bostad tills Bovieran står klart. Vi håller kontakten! / Mikael H
  • Paal W
    Paal W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Efter att sökt hus i längre tid med många mäklare med mycket blandad bemötande.
    Mötte vi en fantastisk mäklare som tok hand om oss på bästa sätt. Mycket bra. Läs mer
    2018-04-07 Mikael H svarar Paal W
    Stort tack för det! Jättekul att hjälpa er att hitta precis rätt hus. Vi håller kontakten fram till tillträdesdagen. Ha det så fint sista tiden i Norge! / Mikael
  • Tuttan W
    Tuttan W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Lund och mäklare Mikael Haraldsson och hans team.
    Vi stötte på Mikael första gången när vi själv var och tittade på ett hus han visade. Återkopplingen och även förslag på andra objekt gav ett positivt och ärligt intryck. Nu blev det inget husköp via Svenskfast. men när vi bestämt oss för att sälja vårt eget hus var det Mikael vi anlitade.
    Har tidigare försökt sälja vårt hus via annan mäklare, utan resultat och med stor besvikelse hur det hela sköttes.
    Denna gången fick vi huset sålt och vi är enormt nöjda med hur allt har sköts(konceptet med att besiktiga huset innan försäljning borde alla mäklare införa) .
    Vi är nöjda med den raka, ärliga och öppna kommunikationen genom hela processen. Även om det nu var husförsäljning som vi anlitade Mikael till så fick vi bra och värdefulla tips som vi hade användning för när vi köpte vårt nya hus. Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med Mikael och vi rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Lund. /Marie Läs mer
    2018-03-29 Mikael H svarar Tuttan W
    Värmer i hjärtat att höra! Tackar själv för jättegott samarbete med försäljningen av gården. Roligt att kunna hjälpa till med hela processen. Önskar en riktigt glad påsk! / Mikael
  • Nilsson N
    Nilsson N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi hade från början bara tänkt oss en värdering av vår fastighet- men det förtroende Mikael ingav gjorde att vi genast överlät hela affären till honom. Och det har vi inte ångrat. Läs mer
    2018-03-30 Mikael H svarar Nilsson N
    Roligt att ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Njut nu riktigt mycket av sista året i huset, så hörs vi framöver! / Mikael
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En lugn, trevlig, korrekt och ärlig mäklare. Kände stort förtroende för honom. Läs mer
    2018-03-26 Mikael H svarar Jeanette K
    Tack för goda vitsord:) Hoppas ni kommer trivas bra på er fina, avstyckade gård! Vi håller kontakten. / Mikael
  • Elina T
    Elina T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig kompetent och engagerad mäklare! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Elina T
    Hej Elina! Tack så mycket, och tack för ett fint samarbete! Vi hörs snart igen. / Charlott
  • Sten L
    Sten L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Är energisk och engagerad. Väldigt kommunikativ. Bra bemötande. Läs mer
    2018-02-26 Mikael H svarar Sten L
    Tack för fint omdöme! Engagerad och energiskt tar jag som en riktig komplimang! Vi håller kontakten löpande. Mikael H
  • Werner H
    Werner H skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlott är en den perfekta mäklaren! Supertrevlig, professionell och inte bara möter dina förväntningar utan levererar de där lilla extra med! Hade rekommenderat Charlott till alla som planerar att köpa eller sälja inom bostadsmarknaden! Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Werner H
    Hej Werner! Tackar ödmjukast för dina ord och tack själva för ett smidigt samarbete. Vi hörs snart igen! /Charlott
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En kunnig och seriös hantering av vår försäljning. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Johanna C
    Hej Johanna! Det känns jättebra att du är nöjd och tackar för ert förtroende att få förmedla er bostad. Vi ses snart igen! /Charlott
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Snabbt och proffsigt , fungerat alldeles utmärkt !! Läs mer
    2018-02-14 Mikael H svarar Morgan L
    Tack för fina ord! Vet att många uppskattar snabba svar just när det gäller mindre studentlägenheter i Lund. / Mikael
  • Annette O
    Annette O skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Proffesionellt och tillmötesgående. Tydlig och klar i besked och tillvägagångssätt.
    Inkännande och trevlig. Läs mer
    2018-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Annette O
    Hej Annette. Jag tackar så mycket för din feedback. Det är viktigt att vara rak med vad som gäller i en bostadsaffär och jag är glad att du uppskattade det. På återseende! / Charlott
  • Patrik Q
    Patrik Q skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Det var ett snabbt och effektivt möte med raka faktabaserade puckar. Affären gick snabbt och vi blev mycket schysst bemötta. Vi kände att Mikael stod på vår sida på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-01-31 Mikael H svarar Patrik Q
    Tack! All fakta på bordet och raka besked gör att det går att ta snabba beslut för alla parter. Uppskattas av de flesta, faktiskt! / Mikael
  • Lill T
    Lill T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kontaktade direkt när man anmälde intresse för ett objekt. Läs mer
    2018-01-22 Mikael H svarar Lill T
    Roligt att du uppskattat snabb återkoppling, vi jobbar mycket med just det. Vet att det uppskattas när processen inte bli onödigt långdragen. Vi hörs av framåt tillträdet, håller kontakten. // Mikael H
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Som köpare tyckte vi allt fungerade mycket väl. Mäklaren har givit ett gott intryck genom hela processen. Läs mer
    2018-01-17 Mikael H svarar Mathias H
    Tack för det! Kul att höra att ni är nöjda. Ska bli spännande att se huset när det är färdigrenoverat! Vi håller kontakten fram till tillträdet i april! // Mikael H
  • Martin H
    Martin H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi tog kontakt med Mikael Haraldsson efter vi sett en annons via sociala medier på ett hus som var till salu i vår region, där Mikael stod som ansvarig mäklare. Måste säga att utav de tre övriga mäklarfirmorna som vi varit i kontakt med som postseriella säljare av vårt hus var det med stor självklart vi valde Mikael och Svensk Fast. Från första kontakt till skrivet avtal med köparen har hela processen varit ytterst professionellt skött av Mikael och hans kollegor. Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Lund och Mikael till alla personer jag verkligen bryr mig om. Vi är mycket nöjde med tjänsten vi köpt. Läs mer
    2017-12-21 Mikael H svarar Martin H
    Stort tack för fin rekommendation! Varit en fröjd att jobba tillsammans med er, jättebra dialog och samarbete från början till slut! Att sen få förmånen att få mäkla Dösjebros finaste spa var bara en extra krydda:) Ta hand om er i jul, så hörs vi på det nya året! // Mikael H
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och professionell, kunde svara på frågor, insatt. Arbetade snabbt och effektivt. Bra bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Charlott S svarar Kristina N
    Tack för dina ord, Kristina! Önskar dig en trevlig kväll. Mvh Charlott
  • Simon H
    Simon H skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och trevligt bemötande. Fick till en snabb affär så vi hade inte så överdrivet mycket kontakt och sedan blev Sara tyvärr sjukskriven. Men överlag bra och professionell. Läs mer
    2017-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Simon H
    Hej Simon! Tack, roligt att höra. Önskar er en fin dag!
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, informativ, glad lätt att kontakta. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Magnus M
    Hej Magnus! Tack, information och tydlighet är A och O i denna bransch och jag blir glad av att läsa dina ord. / Charlott
  • Jan C
    Jan C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och proffsig bemötande i trevliga och trivsamma lokaler. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jan C
    Tack för fina ord, hoppas ni trivs bra i nya huset! Kul att ni uppskattade våra lokaler på Ideon Gateway! Vi trivs fint med utsikten från 11:e våningen, ser nästan till Sandby vid fint väder:) Hälsa! // Mikael H
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra intryck vid första kontakt. Professionell och hade rikligt med information kring objektet samt förening m.m. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian S
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din recension, det glädjer mig! Önskar dig en bra dag. / Sara
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt av Mikael förut och valde honom igen då han känns väldigt professionell. Fick utmärkt bemötande. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Henrik R
    Extra kul med återkommande kunder, då har samarbetet fungerat bra för båda parter! Majoriteten av våra affärer gör vi på rekommendationer i en eller annan form. Vi hörs när tillträdet närmar sig! / Mikael H
  • Helena E
    Helena E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Professionell och kunnig. Bra hjälp vid styling inför fotografering. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Helena E
    Hej Helena! Härligt att höra att du är nöjd. Tusen tack! / Mvh Charlott
  • Birgit Ingegärd M
    Birgit Ingegärd M skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgit Ingegärd M
    Tack snälla! Dina ord betyder mycket! / Mvh Josefine
  • Alan D
    Alan D skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi fick ett rakt och piggt bemötande, allt kändes tryggt och bra.

Vi rekommenderade Josefine till en bekant som skulle sälja sina avlidna mors bostad, och han upplevde samma sak. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alan D
    Hej Alan! Trygghet är extra viktigt när man gör en bostadsaffär. Det känns så bra att ni upplevde att allt klaffade. Tack för dina ord.
  • Monica S
    Monica S skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi blev positivt överraskade när vi träffade Anton Lundstedt första gången. Han presenterade företaget och sig själv på föredömligt sätt. Före vårt möte hade Lundstedt även gjort en research på dels eventuella intresserade köpare och visade också vad liknande lägenheter i området hade sålts för. Då han dels hade kännedom om vårt område och förberett besöket väl
    så valde vi att anlita Lundstedt som vår mäklare.

Vi hade tänkt att vänta med vår försäljning till efter sommaren, då vi antog att just under semesterperioden skulle köpintresset vara svalt. Lundstedt ville inte vänta utan presenterade då modellen "Läge +", som skulle visa sig vara positivt. Han menade att eftersom vi hade ett nytt boende inom ett halvår fanns det ingen anledning att fördröja en presentation av lägenheten på företagets hemsida. Vi fick också en plan på ett upplägg men olika sammankomster, fotografering osv.

Vi fick stort förtroende för Lundstedt med hans upplägg och han arbetade ihärdigt med att få fram uppgifter från bostadsrättsföreningen och dylikt. Det var semestertider och svårt att få tag i folk. Vi var naturligtvis också engagerade. Vi hade bra kontinuerlig kontakt med Lundstedt under hela försäljningsprocessen och fick många goda råd.

Allt gick enligt planen och det fanns flera intressenter. Vi fick ett bud som vi tackade ja till. Vi hade en diskussion med Lundstedt före vårt beslut.

Lundstedt arbetade ihärdigt och målmedvetet och försäljningen gick snabbt och vi är mycket nöjda.

Med vänlig hälsning
    Monica Söderström- Larsson
    Tel: 0705-930831 Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Monica S
    Tusen tack för en fin rekommendation! Vi samarbetade bra tillsammans allihopa. Njut nu i er nya bostad och ha en riktigt God Jul! :) //Anton
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt och kunden i fokus. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian W
    Hej Sebastian! Jag blir väldigt glad att läsa dina ord. Tack så mycket. Ha en härlig dag!
  • Annika R
    Annika R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Seriös och trovärdig. Såg till att köpet kunde ske på ett smidigt sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Annika R
    Tack för fin rekommendation. Gick ju galant till slut med köpet! Hoppas ni trivs med nya bostaden! / Mikael
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mkt kunnig lyhörd och professionell ! Rekommenderar till det bästa!! Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jeanette S
    Tack snälla för fin rekommendation! Varit jättekul att få hjälpa er med både köp och sälj. Vet hur glada ni är för er nya hus, känns extra varmt i hjärtat då! Vi hörs av när det närmar sig inflytt! / Mikael H
  • Ljubomir K
    Ljubomir K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kan bara säga positivt om henne Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ljubomir K
    Tack så mycket Ljubomir, det värmer! Tack för vårt samarbete!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trygg, kunnig och engagerad mäklare som rodde affären i hamn på bästa sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Åsa A
    Tack för fin Reco! Blev ju jättebra med Läge+ med både köp och sälj! Hoppas ni trivs fint i nya huset! Önskar en riktigt god jul och gott nytt! / Mikael
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt dedikerad, engagerad och jordnära mäklare. Kändes alltid att hon var på vår sida med goda råd genom processen från ax till limpa. Highly recommended! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Åsa A
    Hej Åsa! Det är härligt att läsa dina ord, tack! Att ge goda råd är viktigt för att ni ska känna er trygga och kunna göra en bra affär. Hoppas att vi hörs igen!
  • Kajp P
    Kajp P skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt bemötande. Snygg presentation av lägenheten Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Kajp P
    Tack så mycket! Så roligt att du uppskattade presentationen, det är en del av vårt arbete som vi lägger ner mycket tid på och det är roligt att det upskattas. Önskar dig en fin dag!
  • Nicolae C
    Nicolae C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt, hjälpande, bemötande. Läs mer
    Väldigt bra. Kunnig och trygg. Väl informerad! Flexibil. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Niklas A
    Stort tack Niklas! Lycka till med flytt och hälsa så gott :) //Anton
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt och sympatiskt bemötande. Vid försäljningen av vårt hus visade hon stort engagemang och driv. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlotta B
    Tack Charlotta! Dina ord värmer gott i mäklarhjärtat!

Scheelevägen 27, 223 70 Lund