Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lund

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, 223 70 Lund — Visa karta

Mäklare med koll på läget. Vi kan Lund!

Vill du köpa eller sälja bostad i Lund, Lomma och Kävlinge? Våra kunniga fastighetsmäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var närmsta skola finns, hur den enklaste vägen till jobbet ser ut och var de bästa restaurangerna ligger. Vi har koll på hela processen, från vilken typ av bostad köparna letar efter till värdering och försäljning. Vänd dig till mäklare som har koll på läget för att få ut det mesta av din bostadsaffär.

En trygg affär och bäst betalt!
Säljarna vi träffar efterfrågar oftast två saker: För det första vill de göra en trygg affär. För det andra vill de ha bäst betalt för sin bostad. Precis det kan vi på Svensk Fastighetsförmedling i Lund hjälpa till med.

Funderar du också på att sälja din bostad? Då vill vi gärna komma hem och berätta hur vi tillsammans hittar den bästa lösningen för dig att göra affären trygg och se till att du får bäst betalt.

Alla våra spekulanter erbjuds före visning ett lånelöfte från SEB med väldigt bra räntor. Vi jobbar aktivt med Svensk Fastighetsförmedlings populära tjänster Läge+ och Varudeklarerat. Får vi komma hem till dig berättar vi gärna hur dessa tjänster kan hjälpa dig att göra en trygg affär och få bäst betalt för just din bostad.

Du kommer till en väldigt lokal mäklare! Vi säljer enbart i Lunds, Lomma och Kävlinge kommuner och vi säljer uteslutande villor, radhus och bostadsrätter.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

PS! Vi finns på elfte våningen i Ideon Gateway.
Mån: 10:00-16:30
Tis-Tor: 08:30-16:30
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lund

• 2019-02-18

Ann-Christine J skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostad och upplevde att mäklaren hjälpte och stöttade oss till 100%. Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ann-Christine J
    Stort tack för bra samarbete! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet. /Charlott S
  • 2019-02-17

Henrik C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och trovärdig. Lätt att få kontakt. Läs mer
    2019-02-18 Mikael H svarar Henrik C
    Tack själv för mycket gott samarbete från start till mål! Alltid roligt att få vara med i hela processen, från husköpet i Sandby till försäljningen på Östra Torn. Vi håller kontakten! / Mikael
  • 2019-02-11

Susann N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt via Charlott Stockenberg som har skött båda affärerna på ett engagerat och proffsigt sätt. Vi rekommenderar verkligen att anlita Charlott när ni skall handla med en bostad!
    Med vänlig hälsning Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Susann N
    Hej Susann! Tack för dina ord. Så glad jag blir att ni är nöjda. Jag hoppas att vi får möjlighet att ses igen. / Charlott S
  • 2019-02-09

Angelika L skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastisk! Man känner sig superbekväm och lyssnad till. Läs mer
    2019-02-11 Andreas H svarar Angelika L
    Hej Angelika,

Vad skönt att allt känns bra! Jag önskar dig lycka till med det nya boendet och även med egen försäljning. Vi hörs av längre fram.

• 2019-02-09

Rouzbeh P skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Klar och redig! Gav tydlig information från första början och jobbade hårt för att få lägenheten såld. Lyckades! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rouzbeh P
    Hej Rouzbeh! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen och tackar för ett fint teamwork. / Charlott S
  • 2019-02-08

Ragnhild N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kunnig!
    Bra känsla för hur man gör objektet attraktivt!
    Bra strategisk förmöga! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ragnhild N
    Tack för en fin Reco och för ett bra samarbete. Vi ses igen i mars! / Charlott S
  • 2019-02-08

Heléne M skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Andreas Holmberg hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på gamla sockerbruksområdet i centrala Lund. Han har skött allt mycket professionellt. Han var punktlig, engagerad och återkopplade, så vi visste var vi befann oss i försäljningsprocessen. Vi tackar för ett gott samarbete och teamwork. Kan varmt rekommendera Andreas Holmberg Läs mer
    2019-02-08 Andreas H svarar Heléne M
    Hej Heléne!

Tack för din fina rekommendation. Som du själv säger, teamwork makes dreamwork, utan din och Henriks hjälp hade det varit betydligt svårare att ni dit som vi gjorde. Jag tackar för gott samarbete och ser fram emot när vi ses om några månader.
    Allt gott tills dess!

• 2019-02-05

Jing T skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    It was a great experience to work with our broker. He is professional and gives us accurate information. Läs mer
    2019-02-06 Andreas H svarar Jing T
    Hi Jing!
    Thank you for your kindly words. Im sure you will enjoy you new home. See you in a couple of months. Until then, take care!

Best regards
  • Monica S

2019-01-29

Monica S skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Lägenhetsköp Fredsgatan i Lund.
    Vi är supernöjda med Andreas på svensk fastihetsförmedling. Punktlig, lyhörd och hjälpsam på alla vis - rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-29 Andreas H svarar Monica S
    Hej Monica,
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas att renoveringen av lägenheten går/har gått bra.
    Hälsa övriga familjen så gott!

• 2019-01-15

Gunilla B skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har sålt en lägenhet i Lund med hjälp av Andreas Holmberg, Svensk Fastighetsförmedling. Uppdraget har skötts mycket professionellt. Läs mer
    2019-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gunilla B
    Hej Gunilla, stort tack för din fina reco!
    Tack även för ett gott samabete, hälsa Andreas och de andra så gott!

• 2018-12-27

Maria T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har sålt en bostadsrätt i Bjärred Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Maria T
    Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att ge mig en besömning på Reco.
    Jag samarbetar gärna med dig igen! Hälsningar Charlott
  • 2018-12-22

Ylva M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har sålt en bostadsrätt, 2 rok.

Mäklaren var väldigt trevlig och engagerad och jag kände verkligen att jag fick bolla idéer, ställa frågor och kunde lita på hennes omdöme.
    Allt ifrån styling till vad som behöver fixas till (eller också inte fixas till) innan lägenheten skulle säljas har jag fått hjälp med.
    Allt som allt en engagerad, glad och energifylld mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Ylva M
    Tack Ylva! Det värmer att din upplevelse av vårt samarbete är så postitiv precis som min!
    Jag ser fram emot framtida samarbeten! Hälsningar Charlott
  • 2018-11-12

Anders G skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Då det var dags att sälja min bostad, kollade jag runt efter mäklarfirma och valet föll då på Svensk Fastighetsförmedling. Fick snabbt kontakt med en mäklare vid namn Andreas. Och sedan första telefonkontakten har han skött allt professionellt då det gäller planering och visningar.
    Jag kan bara tacka för gott samarbete och rekommendera Andreas och Svensk Fastighetsförmedling.

Anders Grundström Läs mer
    2018-11-12 Andreas H svarar Anders G
    Hej Anders,
    Tack för dina fina ord, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig som säljare. Jag hoppas att allt med flytt och städning går bra, det är ett stort hus så jag hoppas att du får hjälp. Ta hand om dig så ses vi i början på nästa år.

• 2018-11-11

Ingrid O skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostadsrätt. Professionellt bemötande med bra information både muntligt och skriftligt (hemnet + broschyr).Trevligt uppträdande. Läs mer
    2018-11-12 Mikael H svarar Ingrid O
    Stort tack! Utmärkt hjälp av våra kollegor i Norrköping vid kontraktsskrivning underlättade. Hoppas du kommer trivas jättefint nere i Lund. På återhörande. / Mikael H
  • Anette E

2018-11-10

Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund. Professionella, koll på läget. Bra rådgivning! Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Anette E
    Hej Anette! Tack för att du tog dig tiden att lämna en Reco till oss. Det glädjer väldigt mycket! Tack för fint samarbete och lycka till i framtiden.
  • 2018-11-09

Ylva M skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt villa.
    Blev bemött av en vad jag upplevde ärlig och hjälpsam mäklare. Ibland något disträ/osäker dock, kanske inte jobbat så länge?
    Men allt som allt är jag absolut nöjd. Läs mer
    2018-11-12 Andreas H svarar Ylva M
    Hej Ylva,
    Vad kul att du är nöjd med ditt köp av villa. Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i ert nya hem!

• Carina W

2018-10-31

Carina W skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har fått hjälp att sälja ett dödsbo. En sliten lägenhet men där det ändå fanns en förhoppning om att sälja lägenheten till ett så bra pris som möjligt. Fick ett väldigt bra bemötande där mäklaren Andreas Holmberg lyssnade in mig som säljare och representant för dödsboet och detta fortsatte under hela försäljningsprocessen. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Carina W
    Vad kul att höra och jag är glad att du är nöjd med slutresultatet. Jag tackar för ett gott samarbete! Isle of Man är dessutom något jag lagt på min lista över kommande resemål. Hälsa dina bröder, vi hörs!

Carina W gillar detta
  • 2018-10-28

Linda Ö skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande vid köp av tomt. Läs mer
    2018-10-28 Mikael H svarar Linda Ö
    Tack för det! Det blev snabba ryck, men det löste sig utmärkt för alla parter till slut. Pratat med Patrik, min kollega i Höllviken och han kontaktar er angående ert nuvarande hus i veckan som kommer. Lycka till med den försäljningen också! Vi hörs! / Mikael H
  • 2018-10-23

Niklas H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Organiserad, kom med bra tips inför försäljning, trevligt bemötande. Allt gick fort och smidigt. Läs mer
    2018-10-23 Mikael H svarar Niklas H
    Tack för fint omdöme och gott samarbete med både köp och försäljning. Raka puckar från er sida uppskattas också, allt blir mycket enklare så. Vi hörs av när det närmar sig tillträde med de båda huset. / Mikael H
  • 2018-10-18

Charlott H skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Försäljning av bostadsrätt. Andreas var tydlig med olika försäljningsalternativ, hjälpsam och svarade snabbt på de frågor vi hade under försäljningen. Han motsvarade de förväntningar vi hade och vi är mycket nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2018-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlott H
    Hej Lotta!
    Vad kul att du ville ta dig tiden att utvärdera mitt jobb. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med slutresultatet och mitt arbete, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vi ses om ett par veckor, allt gott tills dess! Hälsa Niklas och Julia.

• 2018-10-07

Rolf A skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpet började tidigt i maj för Läge +. Fotografering och hemsidinformation var väldigt fint. Därefter var en privat visning som inte gav något. Nästa steg var att lgh lades ut på hemnet och då tog det fart. 11 intressenter och 4 budgivning som gav ett väldigt positivt resultat. Under hela tiden har vi blivit bemötta på ett professionellt sätt men mycket god information löpande. Mäklaren har hela tidigt uppträtt på ett förtroende sätt. Vi har känt oss väldigt trygga att ha med Charlott att. göra. Jag kommer att rekommendera Era tjänster till fler som skall sälja och köpa. Rolf Läs mer
    2018-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rolf A
    Hej Rolf! Jag tackar för att du tog dig tiden att ge mig en Reco och är samtidigt väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och den process vi gått igenom tillsammans. Jag önskar er all lycka till i framtiden och vi ses snart igen, om inte förr så i slutet på december.
    Med vänlig hälsning: Charlott Stockenberg
  • 2018-09-28

Shen L skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I bought a 2 room apartment form my broker. The broker is a quite nice person and with a great patience with me about showing the apartment and answering all my inquiries about the apartment and signing the contract. It is very comfortable and helpful experience for me that had him as a broker. I strongly recommend him if you are looking for some real estate broker who is kind and with professional. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Shen L
    Thank you Shen! Good service and pleased clients is very important to me. I hope you will enjoy your new apartment and we will see each other soon, on the acces date.

Best Regards
  • 2018-09-27

Peter B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael hjälpte oss att sälja vårt hus i Furulund. Han var punktlig påläst och korrekt på ett avslapnat sätt.

Han gav en saklig bild av vad vi kunde förvänta oss och vad han kunde leverera dvs. Inga glädje prognoser så vi fick falska förhoppningar.
    Att han sedan lyckades överträffa prognoserna ger bara extra bonus till affären.
    Vi rekomenderar starkt Mikael och hans företag till köpare och säljare. Läs mer
    2018-09-28 Mikael H svarar Peter B
    Stort tack för rekommendation. Av erfarenhet vet jag att ett avslappnat men ändå seriöst sätt underlättar affären för både säljare och köpare. Och realistiska förväntningar är jätteviktigt som ingång. Kul att du är nöjd. Lycka till med Helsingborgsflytten! / Mikael
  • 2018-09-27

Maria H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostad och är på väg att sälja egen med samma mäklare. Trevligt bemötande, bra information om objektet som visades. Kändes därför tryggt att anlita samma mäklare till vår egen försäljning. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Maria H
    Jag som tackar för förtroendet. Alltid kul att få vara med om hela processen från första visning tills att ert eget hus är sålt. Ska bli jättekul att fortsätta samarbetet! Lycka till med alla förberedelser inför fotografering! Vi hörs av inom kort. / Mikael H
  • 2018-09-26

Björn H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt brf.
    Mäklararbetet har karaktäriserats av ordning och reda , välbalanserade realistiska bedömningar och konkret rådgivning.
    Välorganiserat, korrekt, snabbt och effektivt arbete.
    Utmärkt förtroendeskapande kundbemötande.
    Jag skulle utan tvekan anlita honom igen. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Björn H
    Tack för jättefint omdöme, Björn!
    Extra viktigt att vara tydlig när vi har säljare på distans och sköter det mesta med fullmakter. Då är mail- och telefonavstämningar A och O så ni har full koll också uppe i Stockholm! Men det har funkat jättebra med försäljningen, med god insats även av Gustav på plats nere i Malmö/Lund. Vi hörs av! / Mikael H
  • 2018-09-26

Bo J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael H. far tagit hand om vår försäljning av huset som såldes för 3.9 milj.
    Mikael har hela tiden gett ett proffsigt och ärligt intryck.
    Hanl levde också upp till de krav vi hade och vägledde oss rätt vid tillfällen då vi var tveksamma. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Bo J
    Tack Bosse! Vägledning behövs absolut i en stor affär. Stor respekt för att sälja ett hus som ni ägt sedan 70-talet. Hoppas ni hittar nytt, fint hus att flytta till. Jag är redan igång med förberedelserna av köparens försäljning. Vi håller kontakten förstås! Hälsa! / Mikael
  • 2018-09-24

Gustav H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi anlitade Mikael i samband med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Mikael är väldigt proffsig och strukturerad i sitt arbete. Han hade en tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till och höll oss ständigt uppdaterade. Kan varmt rekomendera Mikael. Läs mer
    2018-09-24 Mikael H svarar Gustav H
    Tack för fint omdöme! Jätteroligt att få hjälpa till med er försäljning, även om det kom en fasadrenovering/fönsterbyte emellan! Gick ju utmärkt ändå när allt var färdigt. Hälsa alla familjemedlemmar och tacka för gott samarbete! Vet att köparna kommer njuta lika mycket som ni av att bo på Lunds mest centrala läge! / Mikael H
  • 2018-09-19

Anneli H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael har hjälpt oss sälja vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda. Mikael är proffsig, ärlig och tillmötesgående.
    Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan.
    Tack! Läs mer
    2018-09-20 Mikael H svarar Anneli H
    Stort tack för fint omdöme! Jättekul med rekommendationer. Jag som tackar för mycket bra samarbete från start till mål! Lycka till med lägenhetsletandet så hörs/syns vi när det närmar sig tillträde! /Mikael
  • 2018-09-14

Jonas B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Malvavägen 40 Dalby
    Ett mycket bra bemötande med en tydlighet i hur det går till mm. Hade inge direkta förväntningar.
    Tydlig och bra kommunikation mellan mäklare och oss. Läs mer
    2018-09-14 Mikael H svarar Jonas B
    Kul att höra att ni uppskattat rak och tydlig kommunikation! Underlättar alla beslut som ska tas under processen. Stort tack för fint samarbete, uppskattat mycket att jobba tillsammans. På återhörande! / Mikael
  • 2018-09-12

Emma B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Svensk Fastighetsförmedling känns seriösa och har bra tjänster. Mäklarna är engagerade på visningar och man känner att både säljare och köpare kan känna sig trygga med dem. Det är öppna kort och tydlig information. Vår mäklare Charlott har varit jättetrevlig och hjälpsam genom vår process, när vi både köpt en villa och sålt en bostadsrätt genom henne. Läs mer
    2018-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma B
    Hej Emma. Tack för din Reco, det var glädjande ord! Tack också för gott samarbete från er sida. Vi ses snart igen på tillträdena!
    Med vänlig hälsning: Charlott S
  • 2018-08-23

Eric G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har köpt en 2:a, och har hela köpet igenom bemötts av professionalism. Inget över huvud taget att klaga på då den största incidenten var ett sms som inte gick fram, allt annat gick som smort. Rekommenderar. Läs mer
    2018-08-24 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eric G
    Hej Eric.

Vad roligt att läsa att dina ord, tack så hjärligt! Vi hörs snart igen.

Med vänlig hälsning: Charlott S
  • 2018-08-18

Karolina M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en central bostadsrätt av Charlott. Det var proffsigt och sakligt från början till slut och hon ställde upp helt fantastiskt för att hjälpa mig mäta upp trapphuset vid flertal tillfällen då det var risk att jag inte skulle kunna få upp pianot. Det är sådana här mäklare man vill ha att göra med! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina M
    Hej Karolina!

Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco och för dina värmande ord! Jag tackar dig också för ett härlig samarbete och vi ses snart igen. / Charlott S
  • 2018-08-17

Emilie G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Helt fantastisk mäklare! Mycket professionell: organiserad, pålitlig och ambitiös. Tusen tack för gott samarbete! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emilie G
    Hej Emilie!

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer mig väldigt mycket! Jag tackar dig för att jag fick det stora förtroendet att förmedla din bostad och hoppas att vi hörs snart igen. / Charlott S
  • 2018-08-10

Karolina V skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en bostadsrätt, tvårummare.
    Trevligt bemötande. Mycket bra tips angående stylingen av lägenheten, dvs vad som skulle bort och vad som skulle läggas till.
    Det vi inte var överens om var utgångspriset. Där mäklaren ville sätta ett lägre pris än det vi hade kommit överens om. Det ändrades sedan i enlighet med mitt önskemål.
    Beskrivningen av lägenheten och närområdet var till en början enligt vårt tycke knapphändig. Den ändrades till en mer utförlig beskrivning i enlighet med våra önskemål.
    I övrigt ett bra samarbete. Fotografering och visning var mycket lyckade och försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina V
    Hej Karolina! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det upppskattas verkligen. Tack för en bra dialog och ett fint samarbete, vi ses snart igen. Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Lasse D

2018-07-19

Lasse D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi använde oss av tjänsten Läge+ när vi började fundera på att byta till nytt boende. När vi väl hittade vårt nya kunde vi snabbt få ut vår lägenhet till försäljning och hela processen gick väldigt fort och smidigt. När vi först anlitade Svensk Fastighetsförmedling var det på grund av det goda intryck som Sara Örnwigh gav vid vårt första möte. Det var hon som sålde in konceptet med Läge+ och det är vi mycket glada för idag. När det sedan blev skarpt läge, var Sara föräldraledig (Grattis Sara!) och vi var lite oroliga att en annan mäklare skulle ta över. Efter att ha träffat ersättare, Mikael Haraldsson var vi inte längre oroliga och allt flöt på, med visning, budgivning och kontraktsskrivning. Vi är supernöjd med vår försäljning! Läs mer
    2018-07-23 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Lasse D
    Hej Lasse! Tusen tack för dina ord och vi tackar så mycket för riktigt gott samarbete! Vi ses snart igen.
  • Christoffer

2018-06-30

Christoffer skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Redan vid visning fick vi ett mycket trevligt och professionellt intryck av Mikael. Första intrycket svek ej heller vid fortsatt affär! Vi har känt oss otroligt trygga genom hela affären, vilket har varit extra skönt då det är vår första bostadsaffär. Kan verkligen rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-07-02 Mikael H svarar Christoffer
    Hej Christoffer! Jätteroligt att höra! Klara besked med alla saker kollade i förväg brukar vara bra för alla parter. Varudeklarerat är som sagt bra både för säljare och köpare, ingen som gynnas av frågetecken som upptäcks efterhand. Jättefint hus ni köpt, hoppas ni kommer trivas ute i Hofterup! Vi håller kontakten! / Mikael
  • Jan K

2018-06-29

Jan K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vår avstyckade gård och vi fick redan från början en mycket gott intryck av Mikael Haraldsson. Så våra förvänt-
    ningar är uppfyllda till fullo.

Hälsningar
    Birgitta och Jan Läs mer
    2018-07-05 Mikael H svarar Jan K
    Stort tack för gott samarbete! Lycka till med alla förberedelser med flytten, blir en del att rensa ut på en gård efter en massa år:) Vi håller kontakten fram till tillträdet, önskar er en riktigt skön sommar tills dess! / Mikael
  • 2018-06-28

Andreas E skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag köpte en villa i Lomma och jag upplevde transaktionen som mycket smidig. Jag fick ett mycket bra intryck av mäklaren! Läs mer
    2018-06-28 Mikael H svarar Andreas E
    Tack för Reco! Alltid skönt att höra att allt gått smidigt. Vi håller kontakten fram till tillträdet, tills dess: njut av sommaren! / Mikael H
  • 2018-06-18

Brita A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Precis som vid tidigare kontakter har Mikael utfört sitt uppdrag även denna gång till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-06-18 Mikael H svarar Brita A
    Tack så mkt! Extra roligt med återkommande kunder. Ha en skön sommar så hörs vi framåt hösten! / Mikael H
  • 2018-06-07

Gang Z skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren har hjälpt oss att köpa en villa. Vi uppskattar mycket hans professionella stil och öppenhet under processen. Läs mer
    2018-06-07 Mikael H svarar Gang Z
    Tack för snälla ord! Gjorde mitt bästa att gå igenom köpeavtalen på engelska, om jag lyckades bra får ni själva avgöra:) Vi håller kontakten kring tillträdet och framtida försäljning av er lägenhet. Allt gott så länge! / Mikael H
  • 2018-05-29

Mia C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde vår bostadsrätt. Vi hade haft ett antal mäklare hemma för att kunna välja rätt och när Charlott kom slutade vi leta, hon ingav förtroende direkt och vi har inte ångrat oss. Charlott är bäst! Nu hoppas vi hitta nästa hus med hjälp av Charlott, Mikael eller någon annan av deras kollegor för då blir affären lyckad. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mia C
    Hej Mia! Tack för dina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi håller alla tummar att ert nya boende snart ska dyka upp. / Charlott
  • 2018-05-28

Kjell N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt 3-rumslägenhet Höjeågatan 421, och håller nu på att
    sälja vårt hus på Bethackegången 7, Lomma.
    Kontakten vi fick vid visningen av lägenheten var mycket
    positiv och det fortsatte så också vid träffen här hemma
    hos oss i huset den 28/5.
    Förklarar tydligt allt som skall hända med försäljningen
    av lägenheten och huset.

Kjell o Ulla-Britt Nilsson Läs mer
    2018-05-29 Mikael H svarar Kjell N
    Stort tack för trevlig rekommendation. Jätteroligt att få hjälpa till med lägenhetsköpet, nu ska jag se till att husförsäljningen går lika smidigt och bra. Syns senare i veckan så börjar vi planering med rådgivning/Varudeklarerat. På återhörande! / Mikael H
  • 2018-05-28

Lars B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt och sålt villor, även sålt 2 st bostadsrätter med Svensk Fastighets förmedling och Mikael Haraldsson som mäklare.Gillar när det är raka rör och det finns erfarenhet hos mäklaren. Med Mikael har vi kommit dit vi ville alla 4 gångerna. Rekommenderar honom och Svensk Fastighets förmedling i Lund varmt. Läs mer
    2018-05-28 Mikael H svarar Lars B
    Stort tack själva för ännu en bra affär! Extra kul med återkommande kunder, visar att vi förhoppningsvis gjort en del rätt under åren:) Uppskattar också raka rör! Hoppas det går smidigt med tömning av lägenheten, så hörs vi inom kort när allt är klart med köparens medlemskap i föreningen. Hälsa! / Mikael H
  • Bo P

2018-05-24

Bo P skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt småhus i Hofterup.
    Blev bemötta proffsigt, sakligt och med rak kommunikation. Mäklaren var noggrann med att delge oss alla rutiner kring försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med allt kring försäljningen, trots att det ibland kändes nervöst och oroligt. Så är det att sälja hus innan allt är i hamn!!! Läs mer
    2018-05-24 Mikael H svarar Bo P
    Tack för fin rekommendation. Jättevanligt att känna nervositet/oro för sin husförsäljning (de gör de flesta, vare sig de vill erkänna det eller inte - tro mig!), men det brukar gå jättebra om man är väl förberedd och noggrann i hela processen. Jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen, hoppas nu flytten tillbaka till Blekinge blir en angenäm flytt. Njut av sommaren tills dess! / Mikael H
  • 2018-05-01

Henrik B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt villa via Mikael Haraldsson på svensk fastighetsförmedling.
    Samarbetet fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Henrik B
    Tack själva för gott samarbete! Lycka till med att hitta nästa boende, håller tummarna det går smidigt! / Mkael H
  • Catrin B

2018-05-01

Catrin B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en vill via Mikael på svensk fastighetsförmedling.
    Han är mycket trevlig gjorde sitt absolut bästa för oss som skulle sälja.

Vi hade bra kommunikation hela vägen och återkopplade snabbt med information.

Arbetet gick snabbt och smidigt tack vare hans hjälp och insats!

Jätte nöjd!! 💐 Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Catrin B
    Stort tack för fin rekommendation. Bra kommunikation underlättar allas beslut. Vi håller kontakten! / Mikael
  • 2018-04-29

Alli K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har salt min bostadsrättslägenhet i Lund och det har gått väldigt smidigt. En snabb och lyckad process! Läs mer
    2018-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alli K
    Hej Alli! Härligt att du är nöjd med affären och jag tackar dej för ett gott samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende. /Charlott
  • 2018-04-26

Magnus N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag skulle sälja mitt parhus, Mikael hjälpte från tidigt skede med vad som behövde fixas för att göra det mer attraktivt, var väldigt mån om god planering och realistiska förväntningar. Jag fick stort förtroende för honom då han aldrig lindade in något utan var rak och ärlig gällande allt vi diskuterade. Läs mer
    2018-04-26 Mikael H svarar Magnus N
    Tar det omdömet som en riktigt fin komplimang! God planering, raka besked och ärlighet låter som en perfekt kombination för en bra husaffär. All lycka i vår med familjen och lycka till med flytten till nya huset. Vi hörs! / Mikael
  • 2018-04-20

Johnny H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra och professionellt i sitt bemötande i samband med köp av vårt hus. Mycket mån om att alla inblandade blev rätt informerade. Läs mer
    2018-04-23 Mikael H svarar Johnny H
    Tack för vänliga ord, vi vet att rätt information i rätt tid är uppskattat av alla! Så mycket enklare för alla parter när husen säljs Varudeklarerade och vi har raka svar på alla frågor från första visningen. Stort grattis till ert nya fina hus, så håller vi kontakten fram till tillträdet. Ha en fin sommar så länge, hälsa! / Mikael
  • 2018-04-11

Gertrud W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bemötandet har varit jättebra. Samarbetet har präglats av tydlighet både avseende processerna och ansvarsområden för mäklaren respektive säljaren. Bra och löpande kommunikation samt professionell hantering.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-11 Mikael H svarar Gertrud W
    Stort tack, jättekul att få hjälpa till med er husförsäljning! Njut sista tiden i Sandskogen, vi håller kontakt. / Mikael H

Scheelevägen 27, 223 70 Lund