Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Lund Mikael Haraldsson
Mikael Haraldsson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är så kul att göra affärer och att få förtroendet att förmedla något som betyder mycket för både säljare och köpare. Jag gillar även att lösa problem och att se möjligheter där andra ser hinder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du är intresserad av att både göra en trygg affär och att få bäst betalt för din bostad ska du ringa mig. Jag guidar dig genom bostadsaffären från start till mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är rak, tydlig och enkel att ha att göra med. Dessutom är jag rutinerad efter att ha sålt bostäder i Lund med omnejd sedan 2003. Läs mer

Läs vad 52 Läs vad Mikael Haraldsson

• Henrik L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-03-24

Sålt hus.
    Positiv bild av mäklaren - proffesionellt bemötande.
    Kunnig, positiv och rekommenderas starkt!
    Många tummar upp Läs mer
  • Marie S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-03-24

Vi är nöjda med dialogen och återkoppling från mäklaren. Läs mer
  • Henrik C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-02-17

Trevlig och trovärdig. Lätt att få kontakt. Läs mer
    2019-02-18 Mikael H svarar Henrik C
    Tack själv för mycket gott samarbete från start till mål! Alltid roligt att få vara med i hela processen, från husköpet i Sandby till försäljningen på Östra Torn. Vi håller kontakten! / Mikael
  • Ingrid O skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-11-11

Köpt bostadsrätt. Professionellt bemötande med bra information både muntligt och skriftligt (hemnet + broschyr).Trevligt uppträdande. Läs mer
    2018-11-12 Mikael H svarar Ingrid O
    Stort tack! Utmärkt hjälp av våra kollegor i Norrköping vid kontraktsskrivning underlättade. Hoppas du kommer trivas jättefint nere i Lund. På återhörande. / Mikael H
  • Linda Ö skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-10-28

Fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande vid köp av tomt. Läs mer
    2018-10-28 Mikael H svarar Linda Ö
    Tack för det! Det blev snabba ryck, men det löste sig utmärkt för alla parter till slut. Pratat med Patrik, min kollega i Höllviken och han kontaktar er angående ert nuvarande hus i veckan som kommer. Lycka till med den försäljningen också! Vi hörs! / Mikael H
  • Niklas H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-10-23

Organiserad, kom med bra tips inför försäljning, trevligt bemötande. Allt gick fort och smidigt. Läs mer
    2018-10-23 Mikael H svarar Niklas H
    Tack för fint omdöme och gott samarbete med både köp och försäljning. Raka puckar från er sida uppskattas också, allt blir mycket enklare så. Vi hörs av när det närmar sig tillträde med de båda huset. / Mikael H
  • Peter B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-09-27

Mikael hjälpte oss att sälja vårt hus i Furulund. Han var punktlig påläst och korrekt på ett avslapnat sätt.

Han gav en saklig bild av vad vi kunde förvänta oss och vad han kunde leverera dvs. Inga glädje prognoser så vi fick falska förhoppningar.
    Att han sedan lyckades överträffa prognoserna ger bara extra bonus till affären.
    Vi rekomenderar starkt Mikael och hans företag till köpare och säljare. Läs mer
    2018-09-28 Mikael H svarar Peter B
    Stort tack för rekommendation. Av erfarenhet vet jag att ett avslappnat men ändå seriöst sätt underlättar affären för både säljare och köpare. Och realistiska förväntningar är jätteviktigt som ingång. Kul att du är nöjd. Lycka till med Helsingborgsflytten! / Mikael
  • Maria H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-09-27

Köpt bostad och är på väg att sälja egen med samma mäklare. Trevligt bemötande, bra information om objektet som visades. Kändes därför tryggt att anlita samma mäklare till vår egen försäljning. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Maria H
    Jag som tackar för förtroendet. Alltid kul att få vara med om hela processen från första visning tills att ert eget hus är sålt. Ska bli jättekul att fortsätta samarbetet! Lycka till med alla förberedelser inför fotografering! Vi hörs av inom kort. / Mikael H
  • Björn H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-09-26

Sålt brf.
    Mäklararbetet har karaktäriserats av ordning och reda , välbalanserade realistiska bedömningar och konkret rådgivning.
    Välorganiserat, korrekt, snabbt och effektivt arbete.
    Utmärkt förtroendeskapande kundbemötande.
    Jag skulle utan tvekan anlita honom igen. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Björn H
    Tack för jättefint omdöme, Björn!
    Extra viktigt att vara tydlig när vi har säljare på distans och sköter det mesta med fullmakter. Då är mail- och telefonavstämningar A och O så ni har full koll också uppe i Stockholm! Men det har funkat jättebra med försäljningen, med god insats även av Gustav på plats nere i Malmö/Lund. Vi hörs av! / Mikael H
  • Bo J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-09-26

Mikael H. far tagit hand om vår försäljning av huset som såldes för 3.9 milj.
    Mikael har hela tiden gett ett proffsigt och ärligt intryck.
    Hanl levde också upp till de krav vi hade och vägledde oss rätt vid tillfällen då vi var tveksamma. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Bo J
    Tack Bosse! Vägledning behövs absolut i en stor affär. Stor respekt för att sälja ett hus som ni ägt sedan 70-talet. Hoppas ni hittar nytt, fint hus att flytta till. Jag är redan igång med förberedelserna av köparens försäljning. Vi håller kontakten förstås! Hälsa! / Mikael

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson