Mikael Haraldsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är så kul att göra affärer och att få förtroendet att förmedla något som betyder mycket för både säljare och köpare. Jag gillar även att lösa problem och att se möjligheter där andra ser hinder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du är intresserad av att både göra en trygg affär och att få bäst betalt för din bostad ska du ringa mig. Jag guidar dig genom bostadsaffären från start till mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är rak, tydlig och enkel att ha att göra med. Dessutom är jag rutinerad efter att ha sålt bostäder i Lund med omnejd sedan 2003.
Scheelevägen 27
223 70 Lund — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Mikael Haraldsson

• Peter B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael hjälpte oss att sälja vårt hus i Furulund. Han var punktlig påläst och korrekt på ett avslapnat sätt.

Han gav en saklig bild av vad vi kunde förvänta oss och vad han kunde leverera dvs. Inga glädje prognoser så vi fick falska förhoppningar.
    Att han sedan lyckades överträffa prognoserna ger bara extra bonus till affären.
    Vi rekomenderar starkt Mikael och hans företag till köpare och säljare. Läs mer
    2018-09-28 Mikael H svarar Peter B
    Stort tack för rekommendation. Av erfarenhet vet jag att ett avslappnat men ändå seriöst sätt underlättar affären för både säljare och köpare. Och realistiska förväntningar är jätteviktigt som ingång. Kul att du är nöjd. Lycka till med Helsingborgsflytten! / Mikael
  • Maria H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt bostad och är på väg att sälja egen med samma mäklare. Trevligt bemötande, bra information om objektet som visades. Kändes därför tryggt att anlita samma mäklare till vår egen försäljning. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Maria H
    Jag som tackar för förtroendet. Alltid kul att få vara med om hela processen från första visning tills att ert eget hus är sålt. Ska bli jättekul att fortsätta samarbetet! Lycka till med alla förberedelser inför fotografering! Vi hörs av inom kort. / Mikael H
  • Björn H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt brf.
    Mäklararbetet har karaktäriserats av ordning och reda , välbalanserade realistiska bedömningar och konkret rådgivning.
    Välorganiserat, korrekt, snabbt och effektivt arbete.
    Utmärkt förtroendeskapande kundbemötande.
    Jag skulle utan tvekan anlita honom igen. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Björn H
    Tack för jättefint omdöme, Björn!
    Extra viktigt att vara tydlig när vi har säljare på distans och sköter det mesta med fullmakter. Då är mail- och telefonavstämningar A och O så ni har full koll också uppe i Stockholm! Men det har funkat jättebra med försäljningen, med god insats även av Gustav på plats nere i Malmö/Lund. Vi hörs av! / Mikael H
  • Bo J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael H. far tagit hand om vår försäljning av huset som såldes för 3.9 milj.
    Mikael har hela tiden gett ett proffsigt och ärligt intryck.
    Hanl levde också upp till de krav vi hade och vägledde oss rätt vid tillfällen då vi var tveksamma. Läs mer
    2018-09-27 Mikael H svarar Bo J
    Tack Bosse! Vägledning behövs absolut i en stor affär. Stor respekt för att sälja ett hus som ni ägt sedan 70-talet. Hoppas ni hittar nytt, fint hus att flytta till. Jag är redan igång med förberedelserna av köparens försäljning. Vi håller kontakten förstås! Hälsa! / Mikael
  • Gustav H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi anlitade Mikael i samband med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Mikael är väldigt proffsig och strukturerad i sitt arbete. Han hade en tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till och höll oss ständigt uppdaterade. Kan varmt rekomendera Mikael. Läs mer
    2018-09-24 Mikael H svarar Gustav H
    Tack för fint omdöme! Jätteroligt att få hjälpa till med er försäljning, även om det kom en fasadrenovering/fönsterbyte emellan! Gick ju utmärkt ändå när allt var färdigt. Hälsa alla familjemedlemmar och tacka för gott samarbete! Vet att köparna kommer njuta lika mycket som ni av att bo på Lunds mest centrala läge! / Mikael H
  • Anneli H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mikael har hjälpt oss sälja vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda. Mikael är proffsig, ärlig och tillmötesgående.
    Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan.
    Tack! Läs mer
    2018-09-20 Mikael H svarar Anneli H
    Stort tack för fint omdöme! Jättekul med rekommendationer. Jag som tackar för mycket bra samarbete från start till mål! Lycka till med lägenhetsletandet så hörs/syns vi när det närmar sig tillträde! /Mikael
  • Jonas B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Malvavägen 40 Dalby
    Ett mycket bra bemötande med en tydlighet i hur det går till mm. Hade inge direkta förväntningar.
    Tydlig och bra kommunikation mellan mäklare och oss. Läs mer
    2018-09-14 Mikael H svarar Jonas B
    Kul att höra att ni uppskattat rak och tydlig kommunikation! Underlättar alla beslut som ska tas under processen. Stort tack för fint samarbete, uppskattat mycket att jobba tillsammans. På återhörande! / Mikael
  • Christoffer
    Christoffer skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Redan vid visning fick vi ett mycket trevligt och professionellt intryck av Mikael. Första intrycket svek ej heller vid fortsatt affär! Vi har känt oss otroligt trygga genom hela affären, vilket har varit extra skönt då det är vår första bostadsaffär. Kan verkligen rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-07-02 Mikael H svarar Christoffer
    Hej Christoffer! Jätteroligt att höra! Klara besked med alla saker kollade i förväg brukar vara bra för alla parter. Varudeklarerat är som sagt bra både för säljare och köpare, ingen som gynnas av frågetecken som upptäcks efterhand. Jättefint hus ni köpt, hoppas ni kommer trivas ute i Hofterup! Vi håller kontakten! / Mikael
  • Jan K
    Jan K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vår avstyckade gård och vi fick redan från början en mycket gott intryck av Mikael Haraldsson. Så våra förvänt-
    ningar är uppfyllda till fullo.

Hälsningar
    Birgitta och Jan Läs mer
    2018-07-05 Mikael H svarar Jan K
    Stort tack för gott samarbete! Lycka till med alla förberedelser med flytten, blir en del att rensa ut på en gård efter en massa år:) Vi håller kontakten fram till tillträdet, önskar er en riktigt skön sommar tills dess! / Mikael
  • Andreas E skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag köpte en villa i Lomma och jag upplevde transaktionen som mycket smidig. Jag fick ett mycket bra intryck av mäklaren! Läs mer
    2018-06-28 Mikael H svarar Andreas E
    Tack för Reco! Alltid skönt att höra att allt gått smidigt. Vi håller kontakten fram till tillträdet, tills dess: njut av sommaren! / Mikael H
  • Brita A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Precis som vid tidigare kontakter har Mikael utfört sitt uppdrag även denna gång till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-06-18 Mikael H svarar Brita A
    Tack så mkt! Extra roligt med återkommande kunder. Ha en skön sommar så hörs vi framåt hösten! / Mikael H
  • Gang Z skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mäklaren har hjälpt oss att köpa en villa. Vi uppskattar mycket hans professionella stil och öppenhet under processen. Läs mer
    2018-06-07 Mikael H svarar Gang Z
    Tack för snälla ord! Gjorde mitt bästa att gå igenom köpeavtalen på engelska, om jag lyckades bra får ni själva avgöra:) Vi håller kontakten kring tillträdet och framtida försäljning av er lägenhet. Allt gott så länge! / Mikael H
  • Kjell N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpt 3-rumslägenhet Höjeågatan 421, och håller nu på att
    sälja vårt hus på Bethackegången 7, Lomma.
    Kontakten vi fick vid visningen av lägenheten var mycket
    positiv och det fortsatte så också vid träffen här hemma
    hos oss i huset den 28/5.
    Förklarar tydligt allt som skall hända med försäljningen
    av lägenheten och huset.

Kjell o Ulla-Britt Nilsson Läs mer
    2018-05-29 Mikael H svarar Kjell N
    Stort tack för trevlig rekommendation. Jätteroligt att få hjälpa till med lägenhetsköpet, nu ska jag se till att husförsäljningen går lika smidigt och bra. Syns senare i veckan så börjar vi planering med rådgivning/Varudeklarerat. På återhörande! / Mikael H
  • Lars B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt och sålt villor, även sålt 2 st bostadsrätter med Svensk Fastighets förmedling och Mikael Haraldsson som mäklare.Gillar när det är raka rör och det finns erfarenhet hos mäklaren. Med Mikael har vi kommit dit vi ville alla 4 gångerna. Rekommenderar honom och Svensk Fastighets förmedling i Lund varmt. Läs mer
    2018-05-28 Mikael H svarar Lars B
    Stort tack själva för ännu en bra affär! Extra kul med återkommande kunder, visar att vi förhoppningsvis gjort en del rätt under åren:) Uppskattar också raka rör! Hoppas det går smidigt med tömning av lägenheten, så hörs vi inom kort när allt är klart med köparens medlemskap i föreningen. Hälsa! / Mikael H
  • Bo P
    Bo P skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt småhus i Hofterup.
    Blev bemötta proffsigt, sakligt och med rak kommunikation. Mäklaren var noggrann med att delge oss alla rutiner kring försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med allt kring försäljningen, trots att det ibland kändes nervöst och oroligt. Så är det att sälja hus innan allt är i hamn!!! Läs mer
    2018-05-24 Mikael H svarar Bo P
    Tack för fin rekommendation. Jättevanligt att känna nervositet/oro för sin husförsäljning (de gör de flesta, vare sig de vill erkänna det eller inte - tro mig!), men det brukar gå jättebra om man är väl förberedd och noggrann i hela processen. Jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen, hoppas nu flytten tillbaka till Blekinge blir en angenäm flytt. Njut av sommaren tills dess! / Mikael H
  • Henrik B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt villa via Mikael Haraldsson på svensk fastighetsförmedling.
    Samarbetet fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Henrik B
    Tack själva för gott samarbete! Lycka till med att hitta nästa boende, håller tummarna det går smidigt! / Mkael H
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde en vill via Mikael på svensk fastighetsförmedling.
    Han är mycket trevlig gjorde sitt absolut bästa för oss som skulle sälja.

Vi hade bra kommunikation hela vägen och återkopplade snabbt med information.

Arbetet gick snabbt och smidigt tack vare hans hjälp och insats!

Jätte nöjd!! 💐 Läs mer
    2018-05-02 Mikael H svarar Catrin B
    Stort tack för fin rekommendation. Bra kommunikation underlättar allas beslut. Vi håller kontakten! / Mikael
  • Magnus N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag skulle sälja mitt parhus, Mikael hjälpte från tidigt skede med vad som behövde fixas för att göra det mer attraktivt, var väldigt mån om god planering och realistiska förväntningar. Jag fick stort förtroende för honom då han aldrig lindade in något utan var rak och ärlig gällande allt vi diskuterade. Läs mer
    2018-04-26 Mikael H svarar Magnus N
    Tar det omdömet som en riktigt fin komplimang! God planering, raka besked och ärlighet låter som en perfekt kombination för en bra husaffär. All lycka i vår med familjen och lycka till med flytten till nya huset. Vi hörs! / Mikael
  • Johnny H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra och professionellt i sitt bemötande i samband med köp av vårt hus. Mycket mån om att alla inblandade blev rätt informerade. Läs mer
    2018-04-23 Mikael H svarar Johnny H
    Tack för vänliga ord, vi vet att rätt information i rätt tid är uppskattat av alla! Så mycket enklare för alla parter när husen säljs Varudeklarerade och vi har raka svar på alla frågor från första visningen. Stort grattis till ert nya fina hus, så håller vi kontakten fram till tillträdet. Ha en fin sommar så länge, hälsa! / Mikael
  • Gertrud W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bemötandet har varit jättebra. Samarbetet har präglats av tydlighet både avseende processerna och ansvarsområden för mäklaren respektive säljaren. Bra och löpande kommunikation samt professionell hantering.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-11 Mikael H svarar Gertrud W
    Stort tack, jättekul att få hjälpa till med er husförsäljning! Njut sista tiden i Sandskogen, vi håller kontakt. / Mikael H
  • Jan W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, konkret och professionell i kommunikationen med oss som säljare. Stor erfarenhet som även återspeglar sig i kommunikationen med potentiella köpare (vilka också framfört uppskattning i sättet att förmedla fastigheten).
    Det har fungerat smidigt i samtliga tre processer(besiktning, profilering av huset samt försäljningen).
    All kommunikation har skett öppet och ärligt vilket borgar för ett smidigt genomförande av försäljningen.
    Mikael har väl motsvarat våra förväntningar.
    Tack! Läs mer
    2018-04-11 Mikael H svarar Jan W
    Stort tack själva! Varit jättebra samarbete hela vägen från start till mål. Håller tummarna att ni hittar bra tillfällig bostad tills Bovieran står klart. Vi håller kontakten! / Mikael H
  • Paal W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Efter att sökt hus i längre tid med många mäklare med mycket blandad bemötande.
    Mötte vi en fantastisk mäklare som tok hand om oss på bästa sätt. Mycket bra. Läs mer
    2018-04-07 Mikael H svarar Paal W
    Stort tack för det! Jättekul att hjälpa er att hitta precis rätt hus. Vi håller kontakten fram till tillträdesdagen. Ha det så fint sista tiden i Norge! / Mikael
  • Tuttan W
    Tuttan W skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Lund och mäklare Mikael Haraldsson och hans team.
    Vi stötte på Mikael första gången när vi själv var och tittade på ett hus han visade. Återkopplingen och även förslag på andra objekt gav ett positivt och ärligt intryck. Nu blev det inget husköp via Svenskfast. men när vi bestämt oss för att sälja vårt eget hus var det Mikael vi anlitade.
    Har tidigare försökt sälja vårt hus via annan mäklare, utan resultat och med stor besvikelse hur det hela sköttes.
    Denna gången fick vi huset sålt och vi är enormt nöjda med hur allt har sköts(konceptet med att besiktiga huset innan försäljning borde alla mäklare införa) .
    Vi är nöjda med den raka, ärliga och öppna kommunikationen genom hela processen. Även om det nu var husförsäljning som vi anlitade Mikael till så fick vi bra och värdefulla tips som vi hade användning för när vi köpte vårt nya hus. Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med Mikael och vi rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Lund. /Marie Läs mer
    2018-03-29 Mikael H svarar Tuttan W
    Värmer i hjärtat att höra! Tackar själv för jättegott samarbete med försäljningen av gården. Roligt att kunna hjälpa till med hela processen. Önskar en riktigt glad påsk! / Mikael
  • Nilsson N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi hade från början bara tänkt oss en värdering av vår fastighet- men det förtroende Mikael ingav gjorde att vi genast överlät hela affären till honom. Och det har vi inte ångrat. Läs mer
    2018-03-30 Mikael H svarar Nilsson N
    Roligt att ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Njut nu riktigt mycket av sista året i huset, så hörs vi framöver! / Mikael
  • Jeanette K skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En lugn, trevlig, korrekt och ärlig mäklare. Kände stort förtroende för honom. Läs mer
    2018-03-26 Mikael H svarar Jeanette K
    Tack för goda vitsord:) Hoppas ni kommer trivas bra på er fina, avstyckade gård! Vi håller kontakten. / Mikael
  • Sten L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Är energisk och engagerad. Väldigt kommunikativ. Bra bemötande. Läs mer
    2018-02-26 Mikael H svarar Sten L
    Tack för fint omdöme! Engagerad och energiskt tar jag som en riktig komplimang! Vi håller kontakten löpande. Mikael H
  • Morgan L skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Snabbt och proffsigt , fungerat alldeles utmärkt !! Läs mer
    2018-02-14 Mikael H svarar Morgan L
    Tack för fina ord! Vet att många uppskattar snabba svar just när det gäller mindre studentlägenheter i Lund. / Mikael
  • Patrik Q skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Det var ett snabbt och effektivt möte med raka faktabaserade puckar. Affären gick snabbt och vi blev mycket schysst bemötta. Vi kände att Mikael stod på vår sida på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-01-31 Mikael H svarar Patrik Q
    Tack! All fakta på bordet och raka besked gör att det går att ta snabba beslut för alla parter. Uppskattas av de flesta, faktiskt! / Mikael
  • Lill T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kontaktade direkt när man anmälde intresse för ett objekt. Läs mer
    2018-01-22 Mikael H svarar Lill T
    Roligt att du uppskattat snabb återkoppling, vi jobbar mycket med just det. Vet att det uppskattas när processen inte bli onödigt långdragen. Vi hörs av framåt tillträdet, håller kontakten. // Mikael H
  • Mathias H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Som köpare tyckte vi allt fungerade mycket väl. Mäklaren har givit ett gott intryck genom hela processen. Läs mer
    2018-01-17 Mikael H svarar Mathias H
    Tack för det! Kul att höra att ni är nöjda. Ska bli spännande att se huset när det är färdigrenoverat! Vi håller kontakten fram till tillträdet i april! // Mikael H
  • Martin H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi tog kontakt med Mikael Haraldsson efter vi sett en annons via sociala medier på ett hus som var till salu i vår region, där Mikael stod som ansvarig mäklare. Måste säga att utav de tre övriga mäklarfirmorna som vi varit i kontakt med som postseriella säljare av vårt hus var det med stor självklart vi valde Mikael och Svensk Fast. Från första kontakt till skrivet avtal med köparen har hela processen varit ytterst professionellt skött av Mikael och hans kollegor. Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Lund och Mikael till alla personer jag verkligen bryr mig om. Vi är mycket nöjde med tjänsten vi köpt. Läs mer
    2017-12-21 Mikael H svarar Martin H
    Stort tack för fin rekommendation! Varit en fröjd att jobba tillsammans med er, jättebra dialog och samarbete från början till slut! Att sen få förmånen att få mäkla Dösjebros finaste spa var bara en extra krydda:) Ta hand om er i jul, så hörs vi på det nya året! // Mikael H
  • Jan C skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och proffsig bemötande i trevliga och trivsamma lokaler. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jan C
    Tack för fina ord, hoppas ni trivs bra i nya huset! Kul att ni uppskattade våra lokaler på Ideon Gateway! Vi trivs fint med utsikten från 11:e våningen, ser nästan till Sandby vid fint väder:) Hälsa! // Mikael H
  • Henrik R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har köpt av Mikael förut och valde honom igen då han känns väldigt professionell. Fick utmärkt bemötande. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Henrik R
    Extra kul med återkommande kunder, då har samarbetet fungerat bra för båda parter! Majoriteten av våra affärer gör vi på rekommendationer i en eller annan form. Vi hörs när tillträdet närmar sig! / Mikael H
  • Annika R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Seriös och trovärdig. Såg till att köpet kunde ske på ett smidigt sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Annika R
    Tack för fin rekommendation. Gick ju galant till slut med köpet! Hoppas ni trivs med nya bostaden! / Mikael
  • Jeanette S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mkt kunnig lyhörd och professionell ! Rekommenderar till det bästa!! Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Jeanette S
    Tack snälla för fin rekommendation! Varit jättekul att få hjälpa er med både köp och sälj. Vet hur glada ni är för er nya hus, känns extra varmt i hjärtat då! Vi hörs av när det närmar sig inflytt! / Mikael H
  • Åsa A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trygg, kunnig och engagerad mäklare som rodde affären i hamn på bästa sätt. Läs mer
    2017-12-12 Mikael H svarar Åsa A
    Tack för fin Reco! Blev ju jättebra med Läge+ med både köp och sälj! Hoppas ni trivs fint i nya huset! Önskar en riktigt god jul och gott nytt! / Mikael
  • Cecilia J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Är mycket nöjda över hans professionella sätt. Trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Cecilia J
    Tack för vänliga ord! Önskar all lycka med husbygget, ska bli spännande att se det färdigt! / Mikael
  • Bertil S skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Är mycket nöjda med samarbetet mellan oss som säljare av vårt hus och Mikael Haraldsson. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Bertil S
    Tack för fint samarbete! Går förbi ert gamla hus med jämna mellanrum, hoppas ni trivs lika bra i nya boendet! Syns och hörs! / Mikael H
  • Freddie J skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastiskt duktig/kunnig mäklare som vi snabbt fick stort förtroende för.
    Han beskrev processen väldigt tydligt och bra och fick oss att göra rätt handlingar i rätt tid och detta resulterade i en framgångsrik försäljning.
    Resultatet inte bara motsvarade utan oxå överträffade våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera såväl Svensk Fastighetsförmedling och Mikael för liknande uppdrag. Mycket nöjda är vi!!! Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Freddie J
    Oj, vad roligt att höra! Varit jättekul att få hjälpa er med hela processen. Skönt när allt klaffar så ni kan lägga resten av energin på nya bygget i stället. Önskar en riktigt skön och lugn jul i mellanboendet! // Mikael
  • Caroline A skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har ett jättegott intryck av och förtroende för Mikael och rekommenderar honom även till andra kunder och bekanta.
    Gott och ärligt bemötande från start till slut. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Caroline A
    Tack för fin Reco! Förtroende och ärlighet är helt avgörande för att göra bra affärer. Spännande att följa nya bygget, körde förbi häromveckan och såg att det snart är byggklart. Syns och hörs framöver under processen! // Mikael
  • Emma R skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket positiv upplevesle med rak och tydlig kommunikation från start till slut. En toppenmäklare, helt enkelt. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Emma R
    Vad kul att höra! Flytten närmar sig med stormsteg, snart vår igen! Vi håller kontakten framöver, njut nu av sista julen i gamla huset! Hälsa! // Mikael
  • Layla H skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    He was superb! Always very friendly and very professional. He was always ready to answer questions and reassured us about the whole process. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Layla H
    Thanks a lot, Layla! So glad to hear from you. Wish you a merry christmas at your new house in Annehem!
    Yours sincerely / Mikael H
  • Jens T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Saklig och relevant. Bra person. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Jens T
    Saklig och relevant tar jag som en riktig komplimang! Vi hoppas på bättre väder framöver så du får njuta av takterassen på riktigt! // Mikael
  • Anna N skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fick ett trevligt bemötande, han var snabb på att återkoppla information under affärens gång/budgivningen. Kompetent inom sitt yrke och det han inte visste var han snabb att ta reda på. Läs mer
    2017-12-08 Mikael H svarar Anna N
    Tack för fin rekommendation. Snabb återkoppling är oftast uppskattat, jobbar hårt på det dagligen. Vi hörs av! / Mikael
  • Gustav T skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi valde att anlita Mikael som mäklare efter en presentation av de tjänster som företaget tillhandahåller. Upplägget kändes klockrent och vi är mycket nöjda med omhändertagandet Vi har känt oss lugna och trygga i vårt beslut och tackar för väl genomförd affär.
    Vi rekommenderar Mikael Haraldsson som mäklare, både för säljare men även för köpare.
    // Elisabeth Läs mer
    2017-12-04 Mikael H svarar Gustav T
    Tack för rekommendationen! Lugn och trygghet är jätteviktigt när det gäller stora beslut. Blir extra glad att höra när någon är både nöjd som både köpare och säljare, lika viktigt att båda processerna känns bra. // Mikael H
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Ordning och reda ger trygghet för köparen. Svar på alla frågor och en smidig genomförd försäljning. Kan varmt rekommendera Mikael Haraldsson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-12-04 Mikael H svarar Ulla B
    Tack för det! Ordning och reda gillar vi:) Gynnar alla parter när det är enkla svar på alla tänkbara frågor. Lycka till med er egen försäljning, hoppas Svensk Fastighetsförmedling i Malmö kan leva upp till era förväntningar. Önskar god jul och gott nytt så länge, så hörs vi när det närmar sig tillträde! / Mikael
Mikael Haraldsson
Charlott Stockenberg