Mikael Haraldsson

Mikael Haraldsson

Mikael Haraldsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Mikael Haraldsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Haraldsson har haft 50 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är så kul att göra affärer och att få förtroendet att förmedla något som betyder mycket för både säljare och köpare. Jag gillar även att lösa problem och att se möjligheter där andra ser hinder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du är intresserad av att både göra en trygg affär och att få bäst betalt för din bostad ska du ringa mig. Jag guidar dig genom bostadsaffären från start till mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är rak, tydlig och enkel att ha att göra med. Dessutom är jag rutinerad efter att ha sålt bostäder i Lund med omnejd sedan 2003.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 148 Läs vad Mikael Haraldsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Kobjer
    2021-06-30
    Engagerad och informativ. Vänlig och hjälpsam.
    Grattis till nya lägenheten, Olof! Kändes som den passade dina behov perfekt, övertygad du kommer trivas på Kobjer! Tack för fint omdöme, vi hörs av framåt tillträdet! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-06-30
    Mycket bra bemötande
    Överträffade förväntningarna
    Mycket bra uppdaterad information under affären
    Svarar snabbt vid frågor, mycket serviceminded
    Högsta betyg
    Stort tack! Snabb respons och tydlig information är nästan alltid uppskattat, kul att ni uppmärksammar det. Extra kul att överträffa förväntningar när kunder som gjort affärer med Svensk Fastighetsförmedling på andra orter tidigare återkommer. Ha en skön sommar! / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-06-26
    Mikael har bemött oss på ett proffsigt sätt under hela processen. Han informerade oss tydligt om allt vi behövde veta inför försäljningen och han underlättade mycket för oss då vi inte alltid befann oss i Skåne. Detta var guldvärt!
    Mikael är en toppenmäklare och han levde upp till alla våra förväntningar!
    Tack själv, Vendela! Vi är vana vid att våra kunder inte alltid är på plats i Lund, och då gör vi vad vi kan för att underlätta för er! Kul att det uppskattas! All lycka med nya lägenheten i Helsingborg! / Mikael Mikael Haraldsson
    2021-06-26
    I Mikael Haraldsson möter man en person som man direkt känner har en lång erfarenhet med det han jobbar med.
    Med en varm personlighet leder han processen genom hela affären med stor närvaro och tillgänglighet.
    Finns inget som helst att anmärka på och även i tider av semestrar och ledighet så finner man smidiga lösningar inom personalen.
    Så glad och tacksam över valet av mäklare när vi skulle avveckla vår lägenhet i Lund.
    Tack så hemskt mycket för jättefina ord, Magnus! Göra affärer med varm personlighet är precis så vi hoppas kunna hjälpa till! På 18 år hinner man samla på sig en del erfarenhet, kul att det märks och att ni som kunder drar nytta av det. Allt gott! / Mikael H Mikael Haraldsson
    • Djingis Khan
    2021-06-02
    Vi har sålt ett radhus i östra Lund. Förberedelserna med Läge+ innebar att det kom upp intressenter tidigt och när vi väl gick in i en aktiv försäljningsfas gick allt lätt och smidigt eftersom att allt var väl förberett sedan tidigare.

Bemötandet av mäklaren var bra, tryggt och proffsigt genom hela processen.
    Kul att höra, Sebastian! Precis så vill vi att Läge+ ska fungera, att aktivt använda tiden till er fördel medan ni letar nytt boende. Det blir precis som du skriver både smidigt och lätt och ger handlingsutrymme att agera när det är läge. Tack för fina ord, uppskattas! / Mikael H Mikael Haraldsson
    • Djingis Khan
    2021-05-28
    Ett smidigt köp som gick smidigt. Rekommenderar honom.
    Tack för fint omdöme och grattis till lägenhetsköpet, Thomas! Skönt det löste sig till slut. Övertygad du kommer trivas bra på föreningens bästa läge! / Mikael H Mikael Haraldsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Haraldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Åkarp
    2021-05-26
    1 villa i Åkarp.försäljning
    2 mycket bra och trevligt bemötande.
    3 förväntningarna på försäljningen blev mycket bra.
    4 Alla kontakter med er är mycket bra.

Bra jobbat.
    Tack så mycket Rickard, jättekul att få hjälpa till med husförsäljningen. Otroligt stort intresse för ert hus, större än vi någonsin anat. Med över 90 intressenter och Covid-restriktioner om max 8 samlade samtidigt blev det en liten utmaning att hålla visningar, men det löste vi till slut så alla fick komma och titta. Jättekul med en högt slutpris också och att allt är klart med Varudeklarationen gjord. Ta hand om er så syns vi på tillträdet. / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-19
    Har köpt en bostadsrätt i centrala Lund genom Mikael. Han har varit lättillgänglig och kommunikationen har fungerat mycket bra. Hela processen från visning till signering av köpekontrakt har varit smidig och snabb, så jag är mycket nöjd. Rekommenderas!
    Grattis till nya lägenheten, Michela! Kul att ni äntligen hittade en stor, central lägenhet med cykelavstånd till både tåg och barnens skolor! Tack för fint omdöme, vi gillar när det går smidigt och så snabbt som möjligt. Hälsa familjen så gott och hoppas det går fint att få upp pianot på andra våningen:) / Mikael H! Mikael Haraldsson
    2021-05-18
    Först köpt, sedan sålt genom Mikael. Okomplicerad, korrekt och engagerad!

Mycket nöjd!
    Tack för riktigt gott samarbete! Kul att få hjälpa till med både köp och försäljning och följa med på hela resan! Ingen lång flytt, bara ett par kvarter närmare Stadsparken, men övertygad om att nya marklägenheten kommer passa er som handen i handsken! Lycka till med flyttlådor och rensning:) / Mikael H Mikael Haraldsson
    2021-05-17
    Jag anlitade Mikael Haraldsson som mäklare till försäljningen av min lägenhet, och jag är så otroligt nöjd med detta val. Mikael är väldigt trevlig, påläst och har en rutin inom mäklaryrket jag aldrig skådat tidigare. Mikael bemötte mig på ett väldigt professionellt sätt och tog hand om försäljningen av lägenheten på ett alldeles utmärkt vis. Han höll mig ständigt informerad och var tillgänglig för frågor under alla tider på dygnet såväl veckodagar som helger. Jag kan starkt rekommendera Mikael Haraldsson till andra som går i säljtankar!
    Stort tack för fint omdöme, Markus! Roligt att återigen få göra affär, extra kul med återkommande kunder. Jag försöker alltid efter bästa förmåga vara tillgänglig och snabbt svara på frågor/funderingar, vet att det är uppskattat. Vi håller kontakt fram till tillträdet, lycka till med sista tentorna nu i juni. / Mikael H Mikael Haraldsson