Gustav Wenning

Gustav Wenning

Gustav Wenning är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Gustav Wenning har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Gustav Wenning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Wenning har haft 16 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 40 Läs vad Gustav Wenning

• köpte sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ganska informativ och stödjande.
    Alla svar motsvarade förväntningarna.
    Hela processen var smidig och snabb.
    Tack för det fina omdömet Petro, vad härligt att höra ni är nöjda! Ni har verkligen köpt ett jättefint hus som jag vet ni kommer trivas ordentligt i! Ta hand om er så ses vi snart igen! Gustav Wenning
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-17 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och tillgodoser säljarens önskemål i mån förutsättningar tillåter det God kommunikation under hela resan vilket gör det hela mer positivt. Man har känt en trygghet i hela processen.
    Vad otroligt glad jag blir av ditt fina omdöme Helen! Det blev ju riktigt riktigt bra till slut fast det är otroligt tuff marknad! Er granne ringde till mig och tackade för att vi hade sett till att få så bra betalt! Vi ses när det blir dags för tillträde om ett tag, ta hand om er tills dess! Gustav Wenning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mäklaren saklig och korrekt i informationen till oss som säljare.
    Tydlig i förklaring av rättigheter och skyldigheter.
    Trevlig och positiv person nåbar och snabb med återkoppling.
    Stort tack för det fina omdömet Anders! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med mina och Mikaels insatser! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Vi ses när det blir dags för tillträde, ta hand om er! Gustav Wenning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-09-10 Verifierad kund
    Han var tillgänglig via telefon och han kunde gå med på att träffas efter normal arbetstid. Han hanterade kontraktsskrivningen professionellt och gjorde det tydligt vad vi skrivit under på.

Men han var väldigt stressande när vi skulle boka in underskriften och gav oss väldigt lite tid för att förbereda oss och göra som banken krävde och kontakta dem när vi fått klartecken att vi vunnit budgivningen.
    Vad kul att höra ni är nöjda med kontakten och kontraktsskrivandet Niklas! Ni har köpt en väldigt fin lägenhet! Som jag berättade när vi talades vid dagen före vi skrev kontrakt är det normalt förfarande att skriva under ett kontrakt när budgivningen är avslutad och alla parter är överens, utan att fördröja det längre än nödvändigt. Er bank hade även tid på sig att godkänna objektet innan ni skrev under kontraktet. Jag tar dock givetvis med mig er synpunkter till framtiden! Ta hand om er så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
    • Järnåkra
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag är nöjd med den hjälp och stöd jag fått att sälja lägenhet. Gustav ger raka och klara besked och han har ett proffsigt beteende och är kunnig om marknaden. Hans positiva attityd gör det lätt att få förtroende för honom, vilket är viktigt då lägenhetsförsäljning ligger långt från mina kompetenser. Jag kommer absolut att rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Gustav framöver.
    Tack för det undebrara omdömet Christine, vad glad jag blir att du är nöjd mig och Svensk Fastighetsförmedling! Ta hand om dig så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
    • Råbylund
    2022-07-23 Verifierad kund
    Har inte stor erfarenhet av mäklare sen tidigare så har inte mycket att jämföra med, men Gustav framstår inte som den typiske mäklaren. Vilket bara är positivt. Däremot framstod han som mycket noggrann och engagerad. Dessutom trevlig och lättsam att ha att göra med. Definitivt en mäklare att rekommendera
    Star tack för det otroligt fina omdömet Christer och grattis till lägenheten! Vi ses snart när det är dags för tillträdet! Ta hand om dig! Gustav Wenning
    • Råbylund
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med nyttiga informationer och goda råd.
    Proffsigt beteende i sitt arbete.
    Ödmjuk, kunnig, proffsig.
    Stort tack Milovan, det värmer att höra du är nöjd med affären! Det blev ju väldigt bra till sist på en tuff marknad! Vi hörs och ses snart igen! Gustav Wenning
    • Annehem
    2022-06-30 Verifierad kund
    Gustav har gjort ett fantastiskt bra jobb från början till slut.
    Ett trevligt bemötande till att börja med där han var lyhörd för våra önskemål och vår tidsram. Han hade en grundlig och noggrann plan som vi enkelt samarbetade kring och som gav ett resultat över förväntan. Alla moment förflöt väldigt bra och Gustav visade sig förstå marknaden väldigt väl, även under föränderliga tider.
    Vi är i det hela taget väldigt nöjda med arbetet på alla fronter och skulle varmt rekommendera Gustav som mäklare,
    Vilka ord Anna, stort tack, det värmer verkligen att höra! Det blev ju en otroligt bra affär! Hoppas ni har en trevlig sommar och allt går bra med ert nya projekt så ses vi snart när det är dags för tillträde! Hälsa Erik! Gustav Wenning
    • Bjärred
    2022-06-29 Verifierad kund
    Gustav är lätt att ha att göra med. Trevlig, tydlig och anträffbar!
    Tack för det trevliga omdömet Kevin, vilket fantastiskt objekt ni har köpt, något alldeles utöver det vanliga! Det ska bli spännande att se vad ni gör med det! Njut av sommaren och hälsa därhemma så ses vi när det är dags för tillträde! Gustav Wenning
  • Tor A
    • Östra Torn
    2022-06-26 Verifierad kund
    Gustav lyssnar utmärkt och uttrycker sina åsikter, samt råd tydligt. Mycket professionellt och ovanligt! Han gör mäklandet till ett hantverk, istället för att det osar rutin och blir opersonligt. Frågor är också alltid välkomna känner man med Gustav nâgot det tjänar alla på när det är affärer som skall göras.
    God stämmning och genuint bemötande präglas hela vår process av, kort och gott!
    Tor, vilket omdöme, jag hittar knappt orden! Stort, stort tack! Vilken affär det blev! Vi hittade verkligen rätt köpare vid rätt tid, det blev ju riktigt bra! Hoppas ni trivs i den nya lägenheten så ses vi när det är dags för tillträdet om ett litet tag! Gustav Wenning