Gustav Wenning

Gustav Wenning

Gustav Wenning är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Gustav Wenning har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Gustav Wenning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Wenning har haft 21 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

68 omdömen om Gustav Wenning

Sedan starten hos Reco 2021
Charlotte M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Centrum

Min upplevelse vid köpet av lägenheten är mycket positiv. Gustav var engagerad, tillgänglig och hade god kunskap om objektet (lägenheten, föreningen, området, Lund). Jag uppskattar ochså genomgången av kontraktet i samband med signering av köpeavtalet. Tydlig och bra genomgång/förklaring av de ingående paragraferna i avtalet.

Emmie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Gunnesbo

Gustav stod ut med vårt velande och hade oss som kunder i några år innan vi till slut hittade det vi sökte. Han lyckades även sälja vår lägenhet på bara några få dagar. Vi är så otroligt tacksamma över hans arbete.

Cecilia Ö
Gunnesbo

Gustav är en mycket trevlig, kompetent mäklare som hjälpt oss fantastiskt mycket med 2 bostadsaffärer. Mycket nöjda.

Svar från Gustav Wenning

Tack Cecilia för omdömet, vilken otroligt bra matchningsaffär det blev där du kunde köpa dina köpares fina bostadsrätt, precis det du ville! Ta hand om dig nu så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Allt gott så länge!

Amir M
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Dalby

Väldigt proffesionellt bemötande samt påläst om objekt och område / frågor i övrigt vilket i sig fick en som köpare & känna sig tryggare med sin affär.

Svar från Gustav Wenning

Tack för det trevliga omdömet Amir, härligt att ni är så nöjda och vilken bostad ni har köpt, det ska bli kul att få följa med er på resan framåt! Allt gott så ses vi när det blir dags för tillträde!

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Dalby

Mycket professionellt bemötande. Gustav har överträffat mina förväntningar gällande försäljningen av Hällestadsvägen 106. Han har varit tydlig och rak i sin kommunikation. Gustav är oerhört duktig som mäklare, duktig på att förklara och han har hjärtat med sig genom hela processen !

Svar från Gustav Wenning

Tack Maria för det fina omdömet, vilka underbara köpare vi fick till sist! Nu kör vi fullt ös framåt med att sälja verkstaden också!

Peter F
Lomma Hamn

Gustav är en professionell mäklare. Han har en mycket god social kompetens som gör samtal med honom väldigt lätt och trivsamt. Ibland är en kund i ett litet underläge om kunskap och hur man skall hantera en försäljnings process. Här är Gustav oerhörd lyhörd och i stället för att tala om hur man bör göra så ställer i stället många frågor som ger kunder möjlighet arr i lugn och ro svara, Svaren blir vägen framåt, i och med det så känner sig kunden högst delaktig i processen. Detta sätt att hantera samtalen kanske initialt...

Svar från Gustav Wenning

Peter, vilket fantastiskt omdöme, stort tack, vad otroligt glad jag blir! Vilken affär det blev! Allt gott nu så ses vi när det blir dags för tillträde! Ta hand om er tills dess!

Marit T
Lilla Håstad

Gustav är en otrolig duktig och proffesionell mäklare. Som första gångs husköpare vi hade många frågor och funderingar och han svarade alla frågor och framförallt han var lätt tillgänglig i tid och otid som underlättade det för oss. Han är väldigt hjälpsam och har humör som gjorde hela processen en rolig upplevelse.Gustav är otrolig kunnig och driven person och vi är otroligt nöjda med hjälpen vi fick. OM vi hamnar i bostadsmarknaden igen, då skulle jag vilja få hjälp av Gustav. En otrolig nöjd kund.

Svar från Gustav Wenning

Tack för det underbara omdömet Marit! Vilket fantastiskt fint hus ute på landet ni har köpt, jag tror verkligen ni kommer trivas! Vi ses när det blir dags för tillträde, ta hand om er tills dess!

Ulrika L
Lilla Håstad

Vi är mycket imponerade av Gustavs arbete. Att sälja ett hus är en komplicerad process med många rörliga delar. Gustav hade totalkoll och guidade oss igenom processen smärtfritt. Kommunikationen fungerade utmärkt. Genom sälprocessen så dyker det upp ett antal frågor från oss som säljare och Gustav besvarade dem professionellt och bra. Det märks att han är en erfaren mäklare. Att han lyckades sälja bostaden på mindre än två veckor på den nuvarande stentuffa marknaden talar sitt eget språk. Det är en helt osannolik prestation....

Svar från Gustav Wenning

Tack för det fantastiska omdömet Ulrika, det blev ju en fantastisk affär! Njut av sommaren så ses vi, allt gott så länge!

Joacim L
Lilla Håstad

Driven, humor, mycket kunnig, trevlig, öppen, ärlig

Svar från Gustav Wenning

Stort tack Joacim, vilket underbart mysigt hus på landet ni köpt! Ta hand om er så ses vi i slutet på sommaren när det är dags för tillträde!

Risto C
Annehem

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Gustav hade väldigt bra koll på objektet och kunde svara på frågor både under och efter visningen och höll oss uppdaterade genom hela förloppet. Tillgänglig även efter "normal" arbetstid och hörde alltid av sig när han såg ett missat samtal eller sms. För att sammanfatta det hela så är jag väldigt nöjd med upplevelsen och Gustav Wenning får tummen upp.

Svar från Gustav Wenning

Tack Risto för det fina omdömet, vilket magiskt fint hus ni köpt, ni kommer verkligen trivas! Vi ses på tillträdet! Ta hand om er!