Gustav Wenning

Gustav Wenning

Gustav Wenning är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Gustav Wenning har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Gustav Wenning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Wenning har haft 20 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

72 omdömen om Gustav Wenning

Sedan starten hos Reco 2021
Anja N
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Nöbbelöv

Gustav levererade med stil. Hans engagemang genom hela processen var fantastiskt. Redan från första mötet då hans tålamod nog prövades av alla mina frågor och skepsis så uppskattade jag hans ärliga och uppriktiga svar. Uppskattade även kommunikationen och återkopplingen som var 100%. Gustav är topp notch. Vill man ha en driven, engagerad och professionell mäklare så är Gustav the man. Rekommenderar Gustav varmt!

Bo Wilhelm E
Hofterup

Jag upplevde Gustav som en sympatisk och saklig person som var lätt att ha att göra med. Alla arrangemang med styling, fotografering, annonsering, visning, besiktning och kontraktskrivning fungerade utmärkt under Gustavs ledning.

Anna W
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Hofterup

Gustav har verkligen hjälpt oss jättefint under hela köpprocessen. Vi som köpare har känt oss trygga med honom som mäklare.

Olly S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Centrum

Vänlig & engagerad. Gustav gav löpande råd och var inlyssnade för våra önskemål och förslag under processen.

Charlotte M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Centrum

Min upplevelse vid köpet av lägenheten är mycket positiv. Gustav var engagerad, tillgänglig och hade god kunskap om objektet (lägenheten, föreningen, området, Lund). Jag uppskattar ochså genomgången av kontraktet i samband med signering av köpeavtalet. Tydlig och bra genomgång/förklaring av de ingående paragraferna i avtalet.

Emmie E
Gunnesbo

Gustav stod ut med vårt velande och hade oss som kunder i några år innan vi till slut hittade det vi sökte. Han lyckades även sälja vår lägenhet på bara några få dagar. Vi är så otroligt tacksamma över hans arbete.

Cecilia Ö
Gunnesbo

Gustav är en mycket trevlig, kompetent mäklare som hjälpt oss fantastiskt mycket med 2 bostadsaffärer. Mycket nöjda.

Svar från Gustav Wenning

Tack Cecilia för omdömet, vilken otroligt bra matchningsaffär det blev där du kunde köpa dina köpares fina bostadsrätt, precis det du ville! Ta hand om dig nu så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Allt gott så länge!

Amir M
Dalby

Väldigt proffesionellt bemötande samt påläst om objekt och område / frågor i övrigt vilket i sig fick en som köpare & känna sig tryggare med sin affär.

Svar från Gustav Wenning

Tack för det trevliga omdömet Amir, härligt att ni är så nöjda och vilken bostad ni har köpt, det ska bli kul att få följa med er på resan framåt! Allt gott så ses vi när det blir dags för tillträde!

Maria L
Dalby

Mycket professionellt bemötande. Gustav har överträffat mina förväntningar gällande försäljningen av Hällestadsvägen 106. Han har varit tydlig och rak i sin kommunikation. Gustav är oerhört duktig som mäklare, duktig på att förklara och han har hjärtat med sig genom hela processen !

Svar från Gustav Wenning

Tack Maria för det fina omdömet, vilka underbara köpare vi fick till sist! Nu kör vi fullt ös framåt med att sälja verkstaden också!

Peter F
Lomma Hamn

Gustav är en professionell mäklare. Han har en mycket god social kompetens som gör samtal med honom väldigt lätt och trivsamt. Ibland är en kund i ett litet underläge om kunskap och hur man skall hantera en försäljnings process. Här är Gustav oerhörd lyhörd och i stället för att tala om hur man bör göra så ställer i stället många frågor som ger kunder möjlighet arr i lugn och ro svara, Svaren blir vägen framåt, i och med det så känner sig kunden högst delaktig i processen. Detta sätt att hantera samtalen kanske initialt...

Svar från Gustav Wenning

Peter, vilket fantastiskt omdöme, stort tack, vad otroligt glad jag blir! Vilken affär det blev! Allt gott nu så ses vi när det blir dags för tillträde! Ta hand om er tills dess!