Gustav Wenning är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Gustav Wenning har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Gustav Wenning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Gustav Wenning har haft 3 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-08

Läs vad 7 Läs vad Gustav Wenning

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Nilstorp
    2021-09-08
    Mitt möte med Gustav speglades i professionalitet, pålitlighet och ett extremt kunnande. Något jag värderar högt i kontakt med mäklare är seriositet och att personen i fråga har bra koll på objekten som visas, vilket Gustav utstrålade.

Efter visningen sköttes allt professionellt där Gustav ordnade så att jag kunde skriva på de papper som behövdes för en affär hemma i Göteborg, vilket underlättade mycket för mig. Vidare gick processen från visning till lägenhetsköp smidigt utan några problem.

Med det sagt ger jag högsta betyg till Gustav och varma rekommendationer om honom till de som har tankar om att sälja sin bostad. Jag tycker verkligen att Svensk Fastighetsförmedling skall vara glada över att ha honom under sina vingar.

Med vänlig hälsning, Douglas Rohlén.
    Douglas, vilket omdöme, stort tack! Ibland kan det gå i snabb i en affär och då får man hitta kreativa lösningar som passar alla inblandade. Det blev som du skrev riktigt bra till slut! Jag tror du kommer trivas både i lägenheten och Lund! Lycka till med ekonomistudierna så hörs och ses vi snart! /Gustav Gustav Wenning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Nilstorp
    2021-09-02
    Driven kunnig mäklare. Trevlig och Lättsam att prata med.
    Kan vara lite mer tydlig, så att inga missförstånd uppstår.
    Hej Valentin! Tack för det det vänliga omdömet! Ja, det hann hända en hel del med mycket snabba svängningar i affären och det blev en liten kommunikationsmiss mitt i allt, beklagar det och tar det med mig. Kul att höra du är nöjd, det blev ju riktigt bra till slut!

Vi hörs och ses, lycka till med äventyren i Varberg! /Gustav
    • Centrum
    2021-09-01
    Gustav utstrålar en kompetens som vi alla fick förtroende för. Trots lite strul från köparen så hittade Gustav rask en väldigt bra lösning.
    Hej Patrik! Jag tackar för det fina omdömet! Ja, det blev en liten knepig situation där ett tag, men det löste vi på bästa sätt till slut! Ta hand om er och kör försiktigt när du är ute med motorcykeln! /Gustav Gustav Wenning
    • Centrum
    2021-08-31
    Mycket informativ och sympatisk, lämnar inget åt slumpen. Väl omhändertagna är vi som köpare från början till slut!
    Tack Tuva för det fina omdömet! Återigen grattis till din fina lägenhet som du köpt, jag tror verkligen du kommer stormtrivas!
    Vi hörs och ses! /Gustav
    • Tuna
    2021-08-30
    Jag känner att Gustav var väldigt driven och ville värkligen få alla att göra en så bra och schysst affär som möjligt. Han var även väldigt hjälpsam och kunde svara på alla frågor vi hade. Väldigt bra mäklare jämnfört med de andra mäklarna jag har tidigare träffat
    Hej Erik, tack för det väldigt dina omdömet! Jag tror du kommer trivas väldigt bra i din nya lägenhet! Kör hårt med plugget så ses vi på tillträdet!
  • skrev om Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-08-23
    Gustav har genom hela försäljningsprocessen varit professionell, med ett trevlig bemötande. Han har uppdaterat oss och väglett oss till en lyckad affär. Gustav arbetade mycket aktivt med försäljningen och hade förmåga att styra om när förutsättningarna förändrades.
    Hej Peter,

Vad kul att höra ni är nöjda med affären! Det hann ju hända en hel del på marknaden från det att vi träffades första gången till att lägenheten blev såld, då gäller det att jobba aktivt!

Ta hand om er så ses vi på tillträdet, kör försiktigt!

• skrev om Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-08-22
    Mäklaren var mycket engagerad, kom mer och visade källaren först. Sedan vid visningen av lägenheten fick vi mycket info om allt fastigheten, området runt om och staden.
    Tycker att det var en mycket bra mäklare.
    Hej Jimmy!

Tack för det fina omdömet, det värmer att höra ni är nöjda. Jag tror Erik kommer trivas i sin nya lägenhet!

Vi hörs och ses!