Bodil Hedenborg
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 80 Läs vad Bodil Hedenborg

• Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-27

Eslöv Norr
    Val av mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt på Klippanvägen 10 b i Eslöv var för oss självklar.
    Flera goda vänners erfarenhet av Bodil Hedenborg på Svensk Fastighets Förmedling var vår garanti för en trygg försäljning.
    Vi kände oss helt nöjda under hela försäljnings perioden Läs mer
  • Jörgen L
    Jörgen L köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-26

Eslöv Norr
    Vi har köpt bostadsrätt av Bodil och tack vare hennes bemötande har hon nu fått uppdraget att sälja vårt hus. Proffsig o vänlig o rolig o seriös. Rekommenderar henne till alla som skall sälja. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Alexandra E köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-23

Eslöv Västerdala
    Ett trevligt och bra bemötande under vårt letande efter hus. Känns trygg och pålitlig Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Veronica J köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-22

Eslöv Hällan
    trevlig, hjälpsam, kunnig, serviceminded, Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Dan C sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-20

Eslöv Centralt
    Professionell och seriös mäklare som är lättsam och trevlig att ha att göra med som säljare! Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Oliver K köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-20

Eslöv Centralt
    Mycket trevlig och hjälpsam med hela processen av mitt husköp. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Peter J sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-12

Eslöv Norr
    Hon är/känns ödmjuk, trygg, ordningsam, hjälpsam.
    Hon är professionell. Om det blir aktuellt för mig att köpa något så kommer jag utan att tveka att ha med henne att göra.

Rekommenderar Bodil alla dagar i veckan Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Kristina J sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-12

Eslöv Norr
    Har bara gott att säga om Bodil. Det är inte alltid lätt att sälja sitt hem men det underlättar att ha en proffsig, trygg och supertrevlig mäklare med på resan. Försäljningen av vårt hus gick smidigt på alla sätt och det har vi mäklaren att tacka för till stor del./ Kristina Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Annette J köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-01

Köpt villa i Eslöv. Bodil är engagerad och tillgänglig. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Rasmus S köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-02-18

Eslöv Solkullen
    Köpt hus av Bodil där allt gick klockrent snabba svar bra service rak och ärlig allt som behövs! Mycket mycket nöjd inga konstigheter Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg