Läs vad 128 Läs vad Bodil Hedenborg

• 2021-01-07
    Som köpare fick jag ett mycket gott intryck av Bodil. Hon är påläst, professionell, öppen och trevlig. Rekommenderas varmt.
    Linda S
    Linda S
    • 169.0 m²
    • Eslöv Karlsro
    köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-12-17
    En tvåa bostadsrättslägenhet i Eslöv har vi köpt.
    Vi var väldigt positivt och trevligt bemötta. Bodil var väldigt profesionell och tydlig i sitt uppdrag och gav oss förklaringar och svar på alla våra frågor.
    Mirjana S
    • 2:a
    • 60.5 m²
    • Eslöv Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-12-15
    Jag har sålt och köpt villa via Bodil. Vi har blivit bemötta på ett väldigt tryggt och förtroendeingivande sätt. Detta var även aspekter som hon levde upp till genom att hjälpa till och stötta oss på bästa sätt på vägen i försäljning osv. Mina förväntningar på Bodil var att sköta processen på ett tydligt och smidigt sätt vilket har hon levt upp till. Hon har dessutom hjälpt till mer än förväntat genom att t.ex.vara med på ett möte jag hade i processen.
    Jag är mycket nöjd med hur Bodil har haft hand om affären och skulle varmt rekommendera henne för andra kunder.
    Niklas H
    • 94.0 m²
    • Eslöv Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-12-15
    Väldigt bra mäklare. Tydlig och har ett bra bemötande. Avslutar på ett fint sätt och hjälpsam.
    Fetija A
    • 135.0 m²
    • Eslöv Sallerup
  • 2020-11-23
    Vi har köpt ett hus genom Bodil. Hon har varit proffsig ,vänlig, tillmötesgående och helt enkelt riktigt bra att ha att göra med hela vägen. Vi är förstagångshusägare och hon tog sig verkligen tid att gå igenom allting så att det tog bort nervositeten och kändes tryggt och smidigt.
    Hannah S
    • 95.0 m²
    • Eslöv Öslöv
  • 2020-11-22
    Köpte för 1,1 milj sålde för 2,3 milj. Mäklaren är oerhört vänlig o har varit med genom hela processen o stöttat o hjälpt. Bodil e oerhört proffsig o har otrolig erfarenhet som gör att man känner sig trygg genom alla delar i försäljningsprocessen.
    Gunilla E
    • 95.0 m²
    • Eslöv Öslöv
  • 2020-11-14
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren och hade arrangerat det väldigt corona säkert. Upplever att kompetensen är mycket bra och har en gedigen erfarenhet och en stor kunskap om det geografiska området.
    Rekommenderar med det varmaste henne som mäklare inför kommande försäljningar, jag kommer att använda mig av henne OM det blir aktuellt innan hon blir pensionär!
    Susanne S
    • 81.0 m²
    • Eslöv Norr
  • 2020-11-13
    Vi sålt bostad vi var bemött varmt av mäklaren ock vi rekommenderar till andra säljare och köpare .
    Tack för allt hjälp Bodil och Teresa.
    Miroslaw P
    • 81.0 m²
    • Eslöv Norr
  • 2020-11-08
    Vi köpte en villa i Eslöv. Vi känner att Bodil Hedenborg är en mycket hjälpsam och snäll person som gör bra sitt jobb. Vi fick många information och hjälp. Tack alla hjälp Bodil!
    Edit Mile F
    • 168.0 m²
  • 2020-11-05
    Thanks a lot for all the help, tips and ideas!
    László F
    • 168.0 m²
    • Eslöv Centralt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte