Bodil Hedenborg
Registrerad mäklare sedan 2003-06-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 93 Läs vad Bodil Hedenborg

• Katarina H köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-07-12

Eslöv Öster
    Mycket tillmötesgående mäklare. Hjälpsam, trevlig och duktig på att ge information.
    En positiv och glad person, som upplevdes mycket seriös och kunnig. Rekommenderas! Läs mer
  • Rolf C sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-07-11

Eslöv Öster
    Sålt villa. Gjort ett bra jobb och uppfyllt våra förväntningar Läs mer
  • Staffan B sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-19

Eslöv Billinge
    Sålde en villa och försäljningen gick mycket smidigt
    Väldigt bra kommunikation och helt perfekt bemötande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
  • Luiza Mihaela N
    Luiza Mihaela N köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-18

Eslöv Billinge
    En driven och engagerad mäklare som är väldigt lätt att ha att göra med. Jättenöjd med Bodil insats! Allt gick så smidigt från första mötet. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Gabriel N köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-18

Eslöv Billinge
    Bodil har överträffat våras förväntningarna. Vi var super nöjda med hur enkelt och smidigt allt gick och vi kan inte göra annat än tacka! Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Maria K sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-01

Eslöv Centralt
    Processen har fungerat bra trots problematiska tider genom Corona. Bodil har lyssnat på våra frågor, argument och önskemål. Tillsammans har vi gjort en bra affär. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Björn J köpte sin bostad med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-25

Eslöv Östra Asmundtorp
    Vi köpte en gård förmedlad av Bodil. Bodil ger ett rakt och ärligt intryck och är lätt att ha att göra med. Vi är nöjda med vårt köp och Bodil säkerställde att allt blev rätt och riktigt. Kan varmt rekommendera henne både för köpare och säljare. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Anna Stina H sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-20

Eslöv Västerdala
    Bodil sålde min 82-åriga mammas hus. En väldigt smidig försäljning som gick över förväntan. Professionellt skött och ett mycket trevligt bemötande hela vägen. Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Bodil Marita B sålde sin bostad med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-07

Eslöv Östra Asmundtorp
    Vid vår försäljning av familjegården har Bodil Hedenborg från början till slut genomfört uppdraget på ett helt fantastiskt sätt. Alla kontakter har varit professionella och då även övrig personal på kontoret i Eslöv. Min upplevelse av denna försäljningen gör att jag varmt kan rekommendera Bodil Hedenborg, svensk fastighetsförmedling i Eslöv. 😀 Läs mer
    Bodil H gillar detta
  • Yohannis W köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-04

Eslöv Västerdala
    Vi har köpt ett hus. Mäklarens hjälp och bemötand var den bästa vi förväntar från en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg