Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Bodil Hedenborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 166 omdömen med ett betyg på 4.9. Bodil Hedenborg har haft 55 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 166 Läs vad Bodil Hedenborg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Centralt
    2021-09-16
    Mycket bra och jätte trevligt bemötande. Och med stor erfarenhet förklarar alla händelser i fastighetsaffärer på ett bra sätt skulle gärna använda er igen. Mvh Jan Kai Jörgen Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv
    2021-08-28
    Mkt nöjd. Kunnig, snabb och effektiv
  • köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv
    2021-08-28
    Trevligt bemötande och tog hand om allt som vi bett om och lite till.
    • Eslöv Öster
    2021-08-01
    Bodil är trevlig, tillmötesgående och noggrann!

Som köpare har vi känt oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen!

Vi rekommenderar varmt Bodil och Svensk Fastighetsförmedling!
    2021-06-06
    Trevlig, professionell, hjälpsam.

Trevligt och hjälpsam person både i köp och försäljning
    2021-06-06
    Snäll, professionell och väldigt behjälplig. Stöttat oss i både köp av hus och försäljning av lägenhet.
    2021-06-04
    Eslövs proffsigaste mäklare! Väldigt trevlig, tillmötesgående och noggrann! Bra information hela vägen kring försäljningen av vårt hus, även väldigt bra att bolla idéer med och få bra rådgivning kring nya bostadsköp! Vi är jättenöjda!
    • Eslöv Väster
    2021-06-02
    Jag anlitade Bodil Hedenborg för att sälja vår villa. Vi har blivit professionellt bemötta och hon har verkligen gjort försäljningen bra för oss som säljare. Vi har inte så stor erfarenhet av mäklare sedan tidigare men Bodil uppfyllde våra förväntningar med råge och vi kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.
    • Eslöv Väster
    2021-06-02
    Jag har köpt en bostad i Eslöv.
    Bodil har varit väldigt rak, tydlig och kunnig i korspundansen som vi haft - precis vad jag förväntade mig!
    2021-05-28
    Vi köpte ett underbart litet hus i Eslöv, och redan på visningen bemöttes vi varmt och välkomnande av Bodil. Hon var direkt lätt att prata med, var ärlig och äkta och tycktes brinna för sitt jobb och sitt objekt. Under budgivningen och följande köpeprocess har Bodil varit oklanderlig och rent av fantastisk! Hon höll oss konstant uppdaterade med vad som pågick, vad vi kunde förvänta oss och var för oss noviser guld att ha med sig under resan till vårt drömhem.