Fastighetsbyrån Höllviken

Fastighetsbyrån Höllviken

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeSixYears

Fastighetsbyrån är din mäklare i Höllviken! Vi har som affärsidé att leverera högsta kvalitet när vi gör bostadsaffärer och att vara det mest lönsamma alternativet för våra kunder. Vi har koll på Höllviken och Vellinge, så kontakta oss om det är hit du ska flytta. Vårt kontor är beläget på Falsterbovägen 54. Här hittar du mäklare...

154 omdömen om Fastighetsbyrån Höllviken

Sedan starten hos Reco 2013

Kerstin M
Höllviken

Mycket trevligt bemötande av mäklaren, fick bra förtroende för honom, även koordinatern har bemött mig trevligt, lätt att prata med båda två.

Ulf G
Höllviken

Mycket professionella och engagerade i sitt uppdrag. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Höllviken.

Frederik T
Falsterbo

Gott bemötande, snabb återkoppling, smidig hantering.

Katarina B
Falsterbo

Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande och hantering av mitt ärende. Tydliga instruktioner och snabb handläggning av olika moment i säljprocessen. Kanske lite för mycket ”digitalisering”. Ibland kan det kännas bättre med ett personligt samtal i stället för ”ett pling” från säljcoachen.

Peter W
Vellinge

Okomplicerat, förbereda fanns en plan. Trevliga.

Åsa P
Höllviken

Mäklaren är mycket professionell och kunnig och bra på att bemöta människor. Han kan marknaden och jag kände full tillit för honom under hela processen. Jag vill också tillägga att fotografen var oerhört skicklig. Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Höllviken.

Charlotte J
Höllviken

Lugn trygg välkomnande atmosfär i bemötande och tydlig information inför köp.

Mats B
Skanör

Trevliga, proffsiga, affärsskickliga och får saker gjort snabbt.

Staffan Hård Af S
Höllviken

Efter att ha mött Fredrik Winlund på ett flertal visningar i Höllviken genom åren kändes Fastighetsbyrån som ett självklart val. Hans lyhördhet för människan han möter och inte främst det objekt han säljer skapar just det förtroende som en mäklare måste ha både mot köpare och säljare. Redan från första samtalet kring försäljningen av vår lägenhet kände vi att det är "vi som bestämmer" och Fredrik fanns där som stöd och rådgivare. Det kändes som ett riktigt samarbetsprojekt, även vid fotograferingen, där vi alla visste vad...

Britt-Marie H
Höllviken

Mycket trevlig och bra., förstod väl våra önskemål och behov. Svarade snabbt på frågor.

Marcus D
Hököpinge

Vänligt och professionellt bemötta av mäklare och mäklarassistent. Vi fick fin hjälp vid fotograferingen, den kunde bokad snabbt och genomfördes på ett bra sätt. Visningarna och kontraktsskrivning med mäklare gick mycket bra.

Alexander L
Hököpinge

Perfekt, vi sålde huset direkt utan strul och till begärt pris

Kerstin B
Höllviken

Trevligt och proffesionellt bemötande. Allt ok.

Carl W
Höllviken

Jättenöjd med det lyhörda och tålmodiga bemötandet genom hela säljprocessen.

Peter O
Höllviken

Måste säga att min upplevelse av fastighetsbyråns Vad gäller informationen av objekt mm Har varit mycket bra Samt snabba svar och återkoppling En byrå att lita på

Jari P
Hököpinge

Trevlig, kunnig, erfaren, professionell.

Fredrik P
Hököpinge

Vi blev väldigt bra bemött av våran mäklare. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. En top notch mäklare som är väldigt service minded och mycket trevligt. Samt tänker både på säljare och köpare vilket är väldigt bra.

Anneli A
Höllviken

Mycket positivt och professionellt bemötande och fin service!

Ronny K
Falsterbo

Med ett fantastiskt bemötande och med sitt kunnande och engagemang såldes mitt hus på kort tid. Jag är så imponerad av den kraft mäklaren tog sig an uppgiften. Jag kan verkligen rekommendera Fredrik Winlund och Fasighetsbyrån i Höllviken.

Roman K
Vellinge

Mäklare var ärlig och gav raka svar.

Shahla N
Gessie Villastad

I helhet är vi mycket nöjda med mäklaren och hur hon hanterade vårt ärende. Allting gick ganska snabbt och vi fick bra information. Shahla och Shirazi

Britt J
Höllviken - Kanalgatorna

Ulrika Herrlin bemötte oss på ett trevligt sätt och överträffade våra förväntningar, genom ett snabbt agerande, som ledde till försäljningen. Information om allt som måste göras samt alltid tillgänglig har varit till stor hjälp för oss Vi rekommenderar varmt U.Herrlin mäklare på Fastighetsbyrån. Britt&Harald

Angelika L
Vellinge centralt

mäklaren var trevlig. Kunde svara på våra frågor.

David A
Hököpinge

Blev väldigt väl bemötta. Gav ett professionellt intryck som visade sig stämma helt och hållet. Trevliga och lätta att prata med. Mycket nöjda kunder och kommer defensivt att rekommendera till andra.

Therese T
Hököpinge

Vi är supernöjda! Både mäklare & koordinator är väldigt trevliga & ödmjuka. Allt sköttes med stor proffessionalitet. Det slutade med en affär som vi alla blev nöjda med.

Mario S
Hököpinge

Bra bemötande. Vi fick lite fel information om viktiga saker.

Sam S
Vellinge

Upplevelsen som helhet är bra och det blev ungefär som vi förväntade oss av en seriös mäklare.

Lena J
Höllviken

Proffsigt och snabbt agerande.

Göran R
Skanör

Mycket bra rätt igenom. Väl bemött och satt oss in i hur hela affären skulle gå till. Mäklaren var av toppklass.

Sven-Erik B
Höllviken

Vänligt och seriöst bemötande. Slutresultatet låg över förväntan. Mycket kunniga och mycket hjälpsamma.

Kerstin N
Ljunghusen

Alla som jag var i kontakt med har varit mycket trevliga och tillmötesgående. Upplevde dock ibland att det var lite svårt att komma i kontakt med min mäklare. Försäljningen genomfördes helt utan anmärkningar och inom rimlig tid. Foton på och styling av min lägenhet var mycket bra. Kan rekommendera Fastighetsbyrån!

Blerim M
Höllviken

Kunnig mäklare som har kolla på området. Tillgänglig på telefon när man behöver henne vid frågor.

Enrico B
Höllviken

Mäklaren gjorde ett superbra jobb! Vi är nöjda och glada! Kunde inte ha blivit bättre!

Svar från Fastighetsbyrån Höllviken

Tack snälla och tack själva! Det var ett fantastiskt roligt hus att sälja och ni hjälpte verkligen till! Saknar kaffet :)

Cassandra A
Vellinge centralt

Jenny är en fantastisk mäklare. Hon är proffsig, noggrann och vill både säljaren och köparens bästa! Rekommenderar henne varmt

Andrew S
Bruksparken

Underbar service. Tydligt, kommunikativt och trevligt.

Louise L
Hököpinge

Pålitlig och kunnig mäklare som ingav förtroende.

Silas H
Räng Sand

Professionellt bemötande. Mäklaren hanterade hela handelen väldigt bra.

Jonathan C
Skanör

Ulrika H utmärker sig med sin kompetens och höga service. God kontakt genom hela processen. Absolut en mäklare att rekommendera. Tack!

Daniel K
Skanör

Mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående. Hjälpsamt bemötande som skapade en trevlig affär!

Alexandra K
Skanör

Vi är väldigt nöjda. Ulrika har varit proffsig och serviceinriktad. Vi har känt oss trygga under processen.

Fredrik P
Vellinge centralt

Tryggt och trovärdigt. Men framför allt väldigt trevligt!

Christer S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höllviken

Mycket professionell hantering av hela affären!

Ingrid L
Västra Ingelstad

Min upplevelse av fastighetsbyrån baserar sig helt och hållet på vår mäklare Alexander Nilsson. Han proffsiga bemötande, hans lugn och hur han lyssnade in oss som säljare. En underbar mäklare och person.

Jannica M
Västra Ingelstad

Tydligt, kunnigt och professionellt bemötande. Hörde av sig och höll vad han lovade.

Marita Å
Västra Ingelstad

Kan inte mer än ge Alexander högsta betyg. Han är engagerad, kunnig och väldigt mån om mig som kund. Jag har väldigt stort förtroende för honom och kan varmt rekommendera honom till andra kunder.

Rebecca Z
Vellinge

Mycket bra bemötande och service hela vägen av Ulrika. 10 poäng!

Kristian R
Höllviken

Mycket bra mäklare för både oss köpare och säljare. Lugn och kontroll på läget.

Bobbo S

Proffesionellt.

Anders W
Hököpinge

Tillmötesgående vänligt bra kontakt under hela processen Kändes tryggt

Fredrik B
Vellinge

Ulrika är fantastiskt, inte pushig i säljet utan skapar en grym känsla för ditt hus som får köpare att längta till flytten.