Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Höllviken

Fastighetsbyrån Höllviken

Falsterbovägen 87, 236 51 Höllviken — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Höllviken och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 10 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höllviken

• Laila R
    Laila R skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Mattias Widgren. Vi har rekomenderat till våra vänner
  • Junot D
    Junot D skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Bra på alla vis. Personligt och trevligt bemötande på hela kontoret.
  • Hans-G�ran H
    Hans-G�ran H skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Mycket kunniga och engagerade mäklare
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Fredrik Winlund på Fastighetsbyrån i Höllviken har varit oerhört professionell och driven. Han har ett behagligt och vänligt bemötande som inger förtroende. Våra varma rekommendationer för Fredrik!
  • Horst K
    Horst K skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Bemötandet var bra, men resultatet blev mindre bra.
  • Mats B
    Mats B skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Väldigt trevligt bemötande. Prisvärt. Kunnigt.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    De är mycket kunniga. Lyssnar på oss som säljare och även köpare då jag både köpt och sålt Fastighetsbyråns hjälp. De hör av sig snabbt om man kontaktar dem.
    De ger både råd och stöd vid både försäljning och när man köper bostad via dem.
  • Lina V
    Lina V skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Mycket snabb och bra återkoppling under hela försäljningen. Hade hela tiden en plan och kändes tryggt.
  • Inger H
    Inger H skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Mycket nöjda med hela affären,proffsigt och trevligt bemötande.
  • Caroline Murray K
    Caroline Murray K skrev om Fastighetsbyrån Höllviken
    Wiveka Samuelsson på Fastighetsbyrån i Höllviken gjorde ett jättebra jobb med att sälja vårt hus. Hon var engagerad, målinriktad och återkopplade till oss under hela processen.

Falsterbovägen 87, 236 51 Höllviken