Mäklarhuset Vellinge

Stortorget 5, 235 31 Vellinge — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 22 kunder tycker om Mäklarhuset Vellinge

• Kevin L

2020-06-25

Kevin L skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Fantastisk service och kunskap om Vellinge, Hanna rekommenderas till alla jag känner! Läs mer
  • 2020-06-20

John E skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Nyproduktion i Skurup, saklig, påläst och förtroendegivande, Läs mer
  • 2020-06-16

Anna-karin F skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Vi har köpt ett nybyggt hus.
    Hanna har varit mycket bra. Hjälpsam med alla frågor vi har velat få svar på.
    Vi är mycket nöjda med henne som mäklare.
    Alltid varit positiv och hjälpsam.
    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin Friberg Persson Läs mer
  • 2020-05-17

Malin R skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Vårt första bostadsköp gick smärtfritt och lättsamt med hjälp av Hanna. Vi visste inte riktigt om vi fastnade för bostaden på grund av den eller på grund av Hanna! Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-05-09

Jörgen H skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Hanna var vår mäklare när vi sålde villan i Vellinge.
    Kanon är en bra summering ! Läs mer
  • 2020-05-09

Lena W skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Hanna Sars har varit till stor hjälp vid försäljning av lägenhet samt efterarbetet med avdrag, skatt och deklaration.Hon visar engagemang och kunskap och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-08

Marie Louise S skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Vi har köpt ett hus.
    Bra men kemin stämde inte mellan oss
    Fanns inga ritningar på huset utan man fick fråga o fick en fotokopia på ungefärliga uppgifter
    Hanna gjorde nog sitt bästa men som jag skrev så kände jag inte mig tillfredsställd med servicen Läs mer

Xerxes L skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Trevlig mäklare! Gjorde jobbet snabbt och bra, är nöjd! Läs mer
  • Jörgen D

2020-05-07

Jörgen D skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Sålde min villa genom Hanna. Att jag valde Hanna var på grund av ett första möte som gav positiva signaler. Efter första mötesfasen i villan och genomgång av försäljningsproceduren hade jag een förväntning som Hanna levde upp till. Att sedan jag fick sänka mitt pris och budgivningen inte blev den förväntade är inte Hanna´s fel. Läs mer

Marcus L skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Professionell och smidig affär vid vårt köp av tomt och hus. Kände oss trygga och väl informerade under hela processen. Kan med gott samvete rekommendera Hanna och Mäklarhuset i Vellinge.

Marcus och Adelina Läs mer

Lenita S skrev om Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
    Har sålt ett hus och blev väldigt väl bemött av Hanna. Allt motsvarade mina förväntningar och jag är imponerad av all kompetens i ärendet.
    Jag var så nöjd att jag bad min son kontakta Hanna för hjälp i att leta/köpa hus i Vellinge Kommun! Läs mer
  • Otto S

2016-05-22

Otto S skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Mäklarhuset i Vellinge, vilket skämt
    Har försökt att få en visningstid i en månad på ett hus jag gillar. För det första så kom det bud på huset innan första visningen vilket jag tycker är skumt, sedan får jag mejl från mäklaren att han skall ha visning 22 maj. Idag (22 maj) svarar han inte och jag hört från grannen att huset är sålt. Jag förstår om någon har lagt ett högt bud men borde inte mäklaren kollat med mig om jag var intresserad? Jag kunde inte lägga bud eftersom jag inte har sett den invändigt. Skall tillägga att jag bor på samma ort som mäklaren, det skulle tagit en halvtimme för honom att visa mig huset men nej, han hade inte den tiden Läs mer
  • 2014-12-31

Linda N skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Bra service vid köp av bostadsrätt Läs mer
  • 2014-12-27

Arne J skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Ett vänligt och proffisgt mottagande i samband med vår försäljning av huset.
    Kommer gärna att ha med Mäklarhuset i en enventuell framtida affär igen. Läs mer
  • 2014-12-24

Gert N skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Inte vad vi hade förväntat oss tog för lång tid vid försäljning Läs mer
  • 2014-12-24

Jenny V skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Bra och kunnig personal! Trevligt bemötande och kan varmt rekommendera mäklarhuset?? Läs mer

Angelica V skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Rekommenderar varmt mäklarhuset i vellinge. Trevliga och proffsiga mäklare. Läs mer

Gerd H skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Mycket trevligt bemötande. Stor omsorg om oss.
    Försäljning av radhus-köp av bostadsrätt. Läs mer

Fredrik M skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Vi köpte vårt hus via Mäklarhuset Vellinge. Vi fick ett vänligt och korrekt bemötande med snabba återkopplingar genom hela processen. Läs mer

Sven-erik F skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Servicen var bra. Man kände att man hade full support. Läs mer

Louise H skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Otroligt duktiga mäklare, rekommenderas varmt! Läs mer

Jonas Ö skrev om Mäklarhuset Vellinge
    Inga jag rekomenderar till någon.
    Företaget är kanske okej,men vissa mäklare är några riktiga ormar ,som undanhåller information som är rellevanta för ev köp.
    Och det räcker med en oseriös mäklare för att sänka ett företag. Läs mer

Stortorget 5, 235 31 Vellinge