Mäklarhuset Vellinge

Mäklarhuset Vellinge

• Badge2023

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

80 omdömen om Mäklarhuset Vellinge

Sedan starten hos Reco 2014

Gustaf H
Vellinge

Har haft med Hanna att göra tidigare, alltid lika nöjd med hennes insatser.

Mats O
Hököpinge

Mycket trevlig och väldigt hjälpsam

Martin H
Västra Ingelstad

Jag blev bemött på ett bra vis och hon var mycket trevlig, jag tyckte att hon sålde huset på ett snabbt och bra sätt som jag hade förväntat mig. Jag fick vad jag ville ha ut av försäljningen och den hjälp som jag hade hoppats på, Hanna Sars är en mycket glad och bra mäklare.

Zhanna Z
Eskilstorp kyrkby

Hanna är en bra erfaren mäklare. det är trevligt att kommunicera med Hanna

Marie M
Bruksparken

Trevligt bemötande och hjälpsam.

Christin G
Söderkulla

Tillgänglig, positiv, bra bemötande. Fin och snabb återkoppling

Liliana V
Hököpinge

Hanna är professionell ända ut i fingerspetsarna, har mycket hög och god kännedom om den lokala marknaden och skakade fram rätt köpare till mig i rätt tid.

Michelle N
Hököpinge

Professionell och hjälpsam, vi har varit supernöjda med Hanna!

David T
Eskilstorp kyrkby

Proffsig och gjorde hela säljprocessen enkel. Hade svar på alla frågor som kom upp och löste allt exceptionellt bra. En av de bästa mäklarna jag träffat.

Kristian W
Hököpinge kyrkby

Engagerad mäklare med tydligt kundfokus och snabba svar, kan varmt rekommenderas!

Dominik C
Köpte en tomt med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Kämpinge

Rekommenderas starkt, trevligt genom hela processen.

Ingela M
Vellinge

Tycker Hanna är mycket kompetent hjälpsam på alla sätt. Märks hon har många års erfarenhet i sitt arbete vilket hon gör med högsta betyg. Känner mig trygg och säker med att ha henne som mäklare

Maja W
Hököpinge kyrkby

Hanna är en superbra mäklare. Påläst, professionell och återkopplar alltid som utlovat. Sen att hon är trevlig också är en fin bonus. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne om ni ska sälja!

Elisabeth W
Östra Grevie

Hana är väldigt hjälpsam och till mötesgående. Svarade snabbt på när jag hade någon fråga.

Nathalie L
Hököpinge

Hanna är professionell, driven och duktig mäklare, kommer anlita henne igen

Bodil S
Vellinge

Smidig och tillgänglig för mig som köpare. Lätt att nå på sms och svarar snabbt.

Jan J
Vellinge

Bra bemött och fungerat i stort sett bra. Kanske lite överoptimistiskt utgångspris men marknaden är svår nu så svårt att säga.

Ulf L
Södervång

Mäklare som trivs med sitt jobb. Är lätt att prata med. Lätt att nå.

Molly R
Torsgården

Jag fick ett bra första intryck av Hanna, hon har ett super gott bemötande, hon är trevlig och kunnig inom sitt arbetsområde. Talar tydligt och ser till att man förstår och fattar allt som har med husköp att göra. Hanna har funnits tillgänglig för oss hela tiden och svarat på alla våra frågor vi haft. Då vi är första köpare har det dykt upp en del frågor.

Jonas G
Gessie

Fantastiskt trevligt och väl påläst mäklare!

Markus S
Skanör

Professionellt och bra bemötande av mäklaren. Snabb återkoppling och flexibilitet som uppskattas.

Richard S
Gessie Villastad

Proffsigt, avslappnat, glatt och vänligt bemötande. Skicklig och rutinerad. Hon upplevs opartisk och är hjälpsam, informativ och har full koll på läget.

Linn R
Bruksparken

Vi har varit så nöjda med Hanna Sars som mäklare!

Mattias S
Vellinge

Hanna är grym och riktigt proffsig. Över all förväntan

Johan S
Vellinge

Hanna var en väldigt lugn och trygg mäklare. Visade intresse för oss på visningen och man kände sig delaktig. Ofta stöter man på mäklare som känns som bilförsäljare men Hanna är en duktig mäklare och jordnära vilket gjorde upplevelsen till det bättre.

Git N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Gyllins Trädgård

Mkt trevligt ordnat med kaffe och fika👍🥰

Monika B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Bruksparken

Jag blev mycket positivt bemött vid första mötet .Jag kände mig välkommen. Mina förväntningar var att bostaden skulle säljas inom den närmsta tiden. Och att mäklaren redovisar för hur allt ser ut.Att jag känner mig delaktig i försäljningen.Dom får högsta betyg av mig,de har verkligen levt upp till mina förväntningar! Alltid snabb återkoppling på telefonsamtal,och verkligen jobbar för att få till en försäljning! Så stort Tack Mäklarhuset i Vellinge🙏 Blir det fler försäljningar i framtiden,så har ni garanterat en nöjd kund som kommer tillbaka igen!

Julia J
Vellinge

Mycket duktig mäklare! Smidig process och enkel att få tag på

Kerstin L
Kirseberg

Jag är glad och tacksam att jag stötte på Hanna när jag skulle sälja huset i Gessie. Hon var ärlig, tydlig och proffsig. Likaså när lägenheten skulle säljas. Jag hade förväntat mig lite mer betalt för lägenheten och borde kanske avvaktat med att sälja till hösten men det är inget jag går och grämer mig över nu. Jättenöjd med Hannas proffsiga effektivitet! Mvh Kerstin Larsson

Rolf Erik Wilborg I
Sålde en tomt med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Höllviken

Trevligt bemötande på ett lagom sätt. Objektet marknadsfördes seriöst och trovärdigt. Resultat långt över förväntan.

Ted F
Vellinge

Hanna är en glad och positiv. Vi fick ett bra förtroendet redan från början.

Alf Gunnar D
Sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Kämpinge

Jag har samma uppfattning som som Kämpevägen 12B

Alf Gunnar D
Sålde en tomt med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Höllviken

Blev bemött på ett mycket bra sätt. Kan rekommendera henne till andra som vill sälja. Minna förväntningar blev mycket bättre än vad jag tänkt mig. Försäljningen gick snabbt. Fick fortlöpande information. Budgivningen sköttes mycket bra.

Jörgen V
Torsgården

Hanna är lugn och lyhörd. På ett tryggt och professionellt sätt tog hon oss genom försäljningen.

Emilia P
Hököpinge

En fantastisk mäklare som kan sina områden, rekommenderar starkt!

Jenny V
Torsgården

Säker, trygg och stabil hela affären igenom❣️

Caroline N
Bruksparken

Proffsig, vänlig och duktig mäklare!

Michael K
Sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Vellinge
Södervång

Mycket professionella, trevliga och service minded.

Therese J

Trevlig, hjälpsam och engagerad

Kenny B
Torsgården

Bra och tryggt bemötande. Bra info om huset och visning. Än så länge är allt bra men det är inte klart än.

Monica H
Torsgården

Trevligt bemötande, kände ett förtroende för henne, snabba svar, kunnig om hus och område, lättsam och glad. Hel nöjda!

Felicia P
Vellinge

Vi sålde vår älskade villa med hjälp av Hanna. Efter möten med diverse mäklare så fanns det ingen tvekan om att det var just Hanna som skulle hjälpa oss i kommande försäljning. Det märktes att Hanna är en erfaren mäklare som brinner för sitt yrke. Hon gjorde sitt yttersta för att vi som säljare, samt att våra spekulanter, skulle känna sig så nöjda som möjligt vid försäljningens gång.

Daniel O
Vellinge

Duktig mäklare. En snabb och smidig affär!

Åsa R
Köpte sin bostad med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge
Båstad

Hanna har gjort ett skrivuppdrag till oss. Hon har varit trevlig och snabb att arbeta med.

Sanna F
Vellinge

Trevlig, svarar snabbt när man undrar någonting. Tydlig och lyhörd.

Rickard F
Bruksparken

Trevligt och proffisionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Hanna Sars på mäklarhuset i vellinge.

Marie A
Vellinge

Proffsig, inkännande, trevlig och förstående! Hanna löste vår försäljning av vårt hus precis så smidigt och snabbt som vi hoppats på!

Vicktoria M
Gessie Villastad

Vi köpte en villa för renovering i Vellinge Kommun. Hanna har varit väldigt behjälpligt trots en hel del strul från säljaren. Saker som dykt upp har hon löst på ett utmärkt sätt, kommit med bra råd och förslag och gjort denna köpesprocess så bra som möjligt för oss. Kan verkligen rekommendera Hanna som mäklare.

Linda O
Hököpinge

Köpte en lägenheten och blev bemött på bästa sätt. Hanna känns väldigt öppen, rak och ärlig. Fick en bra känsla redan från första början. Hon är hjälpsam och snabb på att lösa svar på frågor och dylikt. Precis vad man vill ha av en mäklare.. snabb och bra respons.

Jan R
Hököpinge

Tillgänglig och levererar enligt förväntningarna