Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Enskede
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Enskede

Mäklarhuset Enskede

Handelsvägen 186, 122 38 Enskede — Visa karta

Tillsammans med fastighetsmäklarna på våra kontor i Älvsjö och Hammarbyhöjden, förmedlar vi sedan 1994 villor, radhus och bostadsrätter i hela södra Stockholms kommun. Med ett hjärta som klappar för vårt jobb blir det en självklarthet att ge bästa service, aktiv och engagerad försäljning och den gedigna kunskap som är grunden i varje lyckad fastighetsaffär. Kom till Mäklarhuset Enskede och byt bostad med hjälp av våra mäklare du med!

Läs vad 87 kunder tycker om Mäklarhuset Enskede

• Gabriela H
    Gabriela H skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik klev in genom dörren för att göra en värdering med en sådan energi och entusiasm att det inte gick att värja sig. Från första mötet har det varit en rak kommunikation, ett proffesionellt bemötande och mycket glädje! Kan varmt rekommendera Erik som mäklare både för säljare och köpare. Han är helt enkelt grymt duktig på sitt jobb!
  • Loredana D
    Loredana D skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    I onsdag var en fantastisk dag för mig! Jag har köpt en lägenhet och hade äran att träffa Erik Åkerberg.
    Mäklare Erik, är en ärlig o professionell person, effektiv, snabb, empatisk och sympatisk, betong, artig.....Jag insåg snabbt att jag var i goda händerna och att jag kunde lita på honom, och för mig är detta viktigt! Bara några månader sen, sålde jag min lägenhet i Rom o det var det inte lätt att hitta mäklaren att lita på!
    Så, jag rekommenderar mäklare Erik Åkerberg, till alla mina kompisar, till alla som vill köpa, sälja eller hyra en lägenhet.
    Han verkligen hjälpa dig att förverkliga dina drömmar.
    Han är, helt enkelt, den bästa!
    Loredana D'amato
  • Hasse S
    Hasse S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en mycket trevlig man med mycket kunskap och med båda fötterna på jorden (ibland lite disträ men inget som stör). Skulle gärna anlita honom igen och kommer att rekommendera honom till andra. En av de bästa jag har träffat.
  • Anja L
    Anja L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik verkar verkligen gilla sitt jobb! Han upplevdes som engagerad och professionell och dessutom med ett trevligt bemötande. Fick jättebra tips om styling av lägenheten. Affären gick väldigt snabbt och smidigt och med ett mycket bättre resultat än vad jag hade vågat hoppas på. Det här var den bästa mäklaren jag kunde få tror jag.
    2016-11-22 Erik Å svarar Anja L
    Tack för värmande och genuina ord Anja :)

Det är så glädjande att ni efter köpet för några år sedan kommer tillbaka till mig. Stort tack för förtroendet och lyhördheten inför förberedelserna. Resultatet blev sannerligen förträffligt och det är så glädjande att du värdesätter det.

Den bästa mäklaren finns här för dig och teamet nästa försäljning eller den dag en fråga behöver svar.

Ha en glimmrande dag :)

E
  • Per S
    Per S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall ger ett professionellt och personligt bemötande. Han kan marknaden mycket väl och vet vad som krävs för en bra försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Tommy till de som ska sälja sin bostad i Enskede och söderort.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Min kontakt med Erik Åkerberg överträffade mina förväntningar.

Jag upplevde att Erik var informativ, humoristisk och rättfram. Erik har förmåga att fånga intresset hos andra och att hålla kvar det under lång tid. Han var påläst, hade kommunikation med närvarande personer men höll tråden trots många avbrott för frågor. Jag anser att Erik har "talang" för kommunikation med andra människor.
    2016-11-22 Erik Å svarar Marianne S
    Så härligt att läsa dina ord Marianne! Tack :D

Sannerligen utmanande och stimulerande att ha er som lyssnare och tack för ditt engagemang.
    Jag kommer gärna till er igen och berättar om del 2 :)

/ Erik
  • Erica E
    Erica E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag köpte nyligen lägenhet via mäklaren Erik Åkerberg. Jag har haft kontakt med många mäklare tidigare och Erik är den som ingett allra mest förtroende och trygghet. Han var fullkomligt närvarande och intresserad i varje möte och kontakt. Jag kände mig mycket vänligt och professionellt bemött från början till slut.
    2016-11-22 Erik Å svarar Erica E
    Tack Erica!

Så härligt att läsa att din upplevelse i bostadsköpet har varit tryggt och säkert :)

Det fortsätter efter tillträdet. När helst du behöver rådgivning och svar på funderingar finns jag här för dig.

Njut din fina bostad.

/E
  • Anders W
    Anders W skrev om Tove Nilsson en del av Mäklarhuset Enskede
    Tove kändes direkt som en hårt arbetande mäklare och hon levererade därefter. När jag hade frågor så hade Tobe svaren.
  • Birtt-Marie A
    Birtt-Marie A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Då jag skulle sälja min mors lägenhet föll valet av mäklare på Erik. Det är ett val jag är mycket glad över för Erik har visar sig vara en genuint skicklig mäklare. Vare sig det hat gällt styling, bemötande eller professionalism har Erik infriat alla tänkbara förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Erik.
    2016-11-22 Erik Å svarar Birtt-Marie A
    Stort tack Britt-Marie!

Så härligt att läsa dina varma ord - det värmer verkligen. En viktig del i livet när det kommer till att ta ens kära mors intressen till vara. Tack för att jag fick vara en del av den händelsen :)

/ Erik
  • Michael W
    Michael W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en kunnig och erfaren mäklare. Han beskriver klart och tydligt de olika momenten och villkoren vid fastighetsförsäljning. Som säljare känner man sig väl insatt i vad man förväntas bidra med och trygg med att inget lämnas åt slumpen. Tommy är lyhörd för de önskemål jag som säljare har. Dessutom är han tillgänglig i stort sett 24-timmar om dygnet. Han ser hela tiden till att följa upp de olika momenten så att allt löper smidigt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är mycket professionell. Tydlig i sin kommunikation, uppdaterar fortlöpande om status, tillgänglig och han håller det han lovar.
    Ger både köpare och säljare uppmärksamhet och är tydlig med sin roll.
    Vi är mycket nöjda från första mötet tills när affären slutfördes.
    Vi rekommenderar absolut Tommy Sundvall.
    2016-09-20 Tommy S svarar Maria C
    Tack Maria och Leif. Ni gjorde mitt arbete lätt genom allt arbete som ni gjorde inför försäljningen, ni är ett bra exempel på att säljarens insats inför visningen kan göra skillnad. Bra jobbat!
  • Sten A
    Sten A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är väldigt glad att vi valde Erik för att sälja min mors lägenhet. Erik är professionell, kunnig, engagerad, förtroendefull och inte minst viktigt väldig trevlig. Vi fick en introduktion i säljprocessen som Erik sedan följde på ett mycket övertygande sätt från det första mötet, fotografering, visning och kontraktskrivning. Med mina erfarenheter från Erik som mäklare vill jag med det varmaste rekommendera hans tjänster.
    2016-11-22 Erik Å svarar Sten A
    Tack Sten!

Ett förtroendeuppdrag av dignitet när det handlar om ens mors bostad. Stort tack för förtroendet att hjälpa dig och hela familjens angelägenheter :)

Tack för din rekommendation - sätter oerhört stort värde i det.

// Erik
  • Martin E
    Martin E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Andra gången vi använder oss av Tommy Sundvall. Precis som förra gången levererade han precis vad han lovade. Han är trevlig punktlig och precis. Vi kommer definitivt välja Tommy igen när det gäller.
    2016-09-20 Tommy S svarar Martin E
    Tack för er uppskattning. Det har varit ett nöje att arbeta med dig och Emma vid båda tillfällena. Och jag finns där i framtiden när det är dags för nästa steg igen!
  • Anders W
    Anders W skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag följde min magkänsla och den visade sig vara helt rätt. När bläcket hade torkat på kontraktet så hade jag gjort min livs bästa bostadsaffär - det har jag Erik att tacka för. Man kan skriva långa & många meningar om Eriks kompetens och engagemang. Eller så kan man bara skriva att han är bäst. För det är precis det han är.
    2016-09-20 Erik Å svarar Anders W
    "Gambler by hart" sade du under arbetet och du har sannerligen känsla för vad du har på din hand :)
    Utmärkt förarbete, teamwork och vad roligt vi har haft under arbetet.
    Ny giv, snart ny bostad...gissar att du går all in på nästa bostad :)
  • Peter E
    Peter E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en oerhört trevlig och lyhörd mäklare. Han har koll på de små detaljerna och visade stor förståelse för mig som säljare under hela sitt uppdrag. Tack för ett bra jobb!
    2016-09-20 Erik Å svarar Peter E
    Tack Peter!

Vilken fantastisk start på dagen att läsa dina ord. Tack!

Det var så glädjande att få höra att flera spekulanter hade din bostad som förebild när jag senare träffade dem i andra bostäder i närheten. Snacka om fin touch för att skapa ett vackert hem. Förstår att ni har trivts. Dags för nästa kapitel :D

Ha den bästa dagen och jag finns här när ni vill ha ett bollplank!
  • Ammanuel M
    Ammanuel M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    När vi planerade att sälja vår lägenhet fick vi en rekommendation om Erik Åkerberg att han är en bra mäklare.
    Det var ju sant men Verkligheten var mer än vi har hört. Erik är en veldigt trevligt, social, omtyckt, altid glad och positiv människa. Vi var jätte glada att vi har träffats Erik som människa och som vår mäklare.
    Mvh. Ammanuel Mekonnen
    2016-09-15 Erik Å svarar Ammanuel M
    Tack Ammanuel!

Det är så värdefullt att läsa dina varma ord. Det har varit ett långt samarbete, nästan två år, ochvilken framgång det blev :D
    Njut nya bostaden och när ni vill ha min hjälp vid nästa bostadsförsäljning så hjälper jag er mer än gärna :)

Återigen tack!

Hälsa familjen
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi blev rekommenderade av en vän att anlita Erik Åkerberg när vi skulle sälja vår lägenhet. "Han e grym"! sa hon och vi håller med! Som vår fastighetsmäklare har han gjort en fantastisk, engagerad och snabb försäljning på vår lägenhet, enligt våra önskemål. Erik har ett mycket trevligt bemötande och arbetar mycket effektivt med det han brinner för. Vi är så tacksamma för att vi fick träffa honom. Tack!! Vi kommer naturligtvis att rekommendera honom vidare.
    / Ewa o Kjelle
    2016-09-15 Erik Å svarar Eva Å
    Tack Ewa o Kjelle!

Jag är så tacksam över att vi har arbetat tillsammans och dessutom med riktigt framgångsrikt resultat. En bra avrundning på Stockholm som med en god portion positiv energi kommer göra gott på det nya äventyret. När ni minst anar det kommer jag med familjen ner för att checka in hos er :D :D :D

Sköt om!

E
  • Ziggy C
    Ziggy C skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är omtänksam, hjälpsam och tillgängligt när man behöver honom.
    Erik är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Hans trevliga sätt och uppriktiga intresse för sitt jobb gjorde att jag har känt mig trygg genom hela försäljningen.

Toppen kille! Tack Erik
    2016-09-15 Erik Å svarar Ziggy C
    You made my day! - Tack Ziggy!

Så härligt att se att sommaren är en fantastisk tidpunkt att sälja på! Du har mitt direktnummer och känn att du alltid kan ringa till mig :)

Njut nya bostaden :)
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har blivit mkt bra bemött och har upplevt min mäklare som seriös och kunnig.
    Informationen från mäklaren har varit tydlig och enkel.
    Jag rekommenderar varmt Mäklarhuset i Enskede/ mäklare Erik Åkerberg om du ska sälja din bostad!
    2016-09-15 Erik Å svarar Gudrun B
    Tack Gudrun!

Så härligt att läsa dina ord. Det värmer och jag kommer fortsätta att arbeta med en seriös framtoning i det här hantverket. När du behöver mina tjänster eller vill fråga något. Då finns jag här för dig :)

Njut er nya borg :D
  • Eja B
    Eja B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag valde Erik Åkerberg som mäklare,när vi skulle sälja vårt föräldrahem.Från mitt första möte med Erik kände jag stort förtroende för honom,vilket visade sig vara helt rätt.Erik har varit mycket tillmötesgående tillgänglig o proffsig under hela processen.Slutpriset blev klart över förväntan.Erik är trevlig medmänsklig o omtänksam.Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare,tack för allt.
    Eja säljare
    2016-09-15 Erik Å svarar Eja B
    Tack Eja!

Så glad att jag har fått vara en stabil hjälp i den här viktiga och emotionella händelsen och det är så härligt att läsa hur du har upplevt det. Känn att du alltid är välkommen att komma till mig när du har frågor och funderingar du vill ta upp. Sköt om dig till vi ses igen :)

// Erik
  • Steven N
    Steven N skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är den bäste mäklaren jag har haft samarbete med. Alltid tillgänglig, håller sitt ord, ger det lilla extra servisen som ofta ger bäde kundnöjdhet och även återkommande kunder. Jag starkt rekommenderar Erik!!
    2016-06-23 Erik Å svarar Steven N
    Tack Steven! Låt oss fortsätta det här strålande samarbetet och lika väl levla upp från nu ;)
  • Olof  L
    Olof L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en riktigt vass mäklare! Allt sköttes med en extrem smidighet och precision, alla frågor var besvarade innan de va ställda. Det var enkelt att hänga med i processen.

Förutom att Erik är extremt proffesionell så är han även service minded!
    2016-06-23 Erik Å svarar Olof L
    Stooort tack Olof. Det betyder mycket att läsa dina ord, värdesätter det! Jag finns alltid här när du har frågor. Hörs framgent :)
  • Alex G
    Alex G skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Från mitt första möte med Erik på en visning i Johanneshov, visste jag att han skulle sälja min lägenhet när det väl var dags. Lyhörd, ödmjuk och superengagerad! Han älskar verkligen det han gör... Och när det väl var dags (över 1 år senare) visade han än fler sidor och fortsatte överraska på ett positivt plan. Han har ett öga för detaljer och en tanke bakom varje aktion. Det var ett sant nöje från första mötet till tillträdet och även efter, då Erik är närvarande, tillgänglig och återkopplande under hela processens gång. Även om det vart många objekt i omlopp under samma veckor som försäljningen ägde rum kände man sig aldrig mindre viktig än någon annan kund. Vi tog fantastiska bilder där jag stylade och Erik fick utlopp för det lilla extra med sin touch och sina moves i samarbete med en grym fotograf. Detta toppade han i sin tur med en genial objektbeskrivning som sammanfattade essensen av min pärla =) Jag rekommenderar Erik helhjärtat och hoppas att jag i framtiden kommer behöva honom igen... Kommer sakna att sälja lägenhet med Mäklarhuset och deras Rockstjärna!
    2016-06-23 Erik Å svarar Alex G
    You are the one Alex! Taaaack som bara den! Jag läser och älskar det du skrivet. Jag kan vänja mig vid att vara rockstjärnan här :D :D :D
    När det i dags igen i Stockholm så kommer jag gladerligen vara din rockstjärna eller en annan del av världen ;)
    Vi ses när du är på plats igen
  • Adrian T
    Adrian T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag och Erik Åkerberg har haft lite sammarbete genom våra jobb. De kunder jag har slussat till Erik har blivit väldigt väl omhändertagna tack vare att han har ett bemötande i världsklass. Jag känner mig otroligt trygg med att rekommendera Erik som mäklare. Han har de egenskaperna jag själv skulle efterfråga den dagen jag behöver en mäklare.
    2016-06-23 Erik Å svarar Adrian T
    Tack som 17 Adrian! Uppskattar att du tog dig tid och fick ner så värdefulla ord. Den dagen du ska sälja så kör vi :D :D :D
  • Karin Helena G
    Karin Helena G skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Charmig och kunnig mäklare med lång erfarenhet som sätter kunderna i fokus och skapar stor kundnöjdhet. Jag känner mig trygg med att rekommendera Erik till mina kunder och bekanta.
    2016-06-15 Erik Å svarar Karin Helena G
    Stort tack Karin för att du tagit dig tid! Så roligt att du sätter ord på min filosofi. Du är alltid välkommen att rekommendera mig. Du och din insats betyder oerhört mycket för mig.
  • Adrian T
    Adrian T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    När jag kom i kontakt med Erik såg jag en professionell mäklare som är lätt att prata med och kan sättas sig i kundens situation. Erik är lätt tillgänglig och hör alltid av sig när jag behövde hjälp. Jag upplever att Erik har lyckats att uppnå alla mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt och ser fram emot att kontakta honom nästa gång jag behöver komma i kontakt med någon mäklare.
    2016-06-15 Erik Å svarar Adrian T
    Alltid redo Adrian! Tack för feedback. Det gläder mig att jag har lagt ribban. Här ifrån eller ännu bättre nästa gång :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har under flertalet år haft kontakt med Erik och även rekommenderat honom till vänner och klienter. Har faktiskt ingen som har uttryckt missnöje på något sätt. Professionellt bemötande, vänligt och på ett personligt plan vilket gör att man lätt för ett förtroende för Erik som han sedan förvaltar på ett förträffligt sätt.
    2016-06-15 Erik Å svarar Fredrik M
    Tack Fredrik! Det känns jätteroligt att läsa dina rader och du kan alltid känna dig trygg i att jag ger allt för att uppnå förträfflighet även i fortsättningen :)
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg levererade lång över förväntan, mycket bra kundservice.
    Ska jag sälja igen kommer Erik vara mitt första val.
    2016-06-15 Erik Å svarar Staffan A
    Förstavalet står redo! När det är dags är det ett serveess vi lägger upp för :)
  • Annika B
    Annika B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en riktig Mirakel Mäklare.
    Erik har ett proffsigt sätt att arbeta från första kontakten genom hela processen fram till avtalsskrivning. Skulle jag i framtiden köpa eller sälja så är det självklart Erik som kommer att få det uppdraget.
    2016-06-15 Erik Å svarar Annika B
    Mirakel Mäklare eller MM som vi säger är jag riktigt stolt över att du ser mig som! Tack för förtroendet att sälja ert hus och att jag faktiskt får vara med i uppfyllelse av era målsättningar :)

Hälsa teamet!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Hans trevliga sätt och uppriktiga intresse för sitt jobb gjorde att jag har känt mig trygg genom hela försäljningen, från första mötet, visningar, till överlåtelsen av lägenheten till nya ägaren. Erik kan marknaden, är professionell och vet vad han gör och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-06-15 Erik Å svarar Jenny L
    Tack Jenny! Det värmer att läsa dina ord. Tack för superb styling! Flera kommande försäljningar behöver stylas ;)

Hälsa teamet :D
  • Kristin D
    Kristin D skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi köpte vår nya bostad genom Tommy och det var en mycket smidig affär. Det gick fort och vi kände oss trygga hela vägen. Skulle varmt rekommendera Tommy till köpare och säljare likaså.
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg som sålde min lägenhet är fantastiskt bra. Mycket bra engagemang och riktigt bra kundservice.
    Jag kommer anlita Erik nästa gång jag säljer min bostad, han har gjort ett kanonbra jobb och visar stort intresse för dig som säljare. MVG i betyg från mig.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Superproffsig och alltid 100% engagerad. Det är också därför detta är 8:e huset som Tommy säljer till mig.
  • Patricia  H
    Patricia H skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Intresserad från första stund, väldigt hjälpsam under hela processen och enormt kunnig. Kändes väldigt tryggt hela vägen.
    2016-05-31 Erik Å svarar Patricia H
    Tack för feedback Patricia! Uppskattar dina kärnfulla ord.

Stort tack för lyhördheten inför förberedelserna och jag vet hur den där möbeln skapade lite extraarbete ;D Låt oss fokusera på slutresultatet dock, som blev långt över förväntan. Snyggt jobbat!

Njut nya...länge! Sen när det är dags att sälja igen - då finns jag här för er :)
  • Paula d
    Paula d skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Mäklarhuset genom Tommy Sundvall har varit oerhört hjälpsamma och professionella i samband med försäljningen av vårt hus. Tommy guidade oss varsamt genom alla delmoment och var alltid tillgänglig, kunnig och vänlig. Vi har känt oss oerhört trygga både före, under och efter försäljningen.
  • Kristoffer  T
    Kristoffer T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg utförde sitt uppdrag väldigt ödmjukt och proffsigt. Fick rådgivning och hjälp i både lägenhetsköp och mäklarfrågor.

Hans kunskap och erfarenhet gjorde att försäljningen av min bostad både gick snabbt och enkelt.

Kommer varmt rekommendera vidare honom till vänner och bekanta

#TheStoppingPower
    2016-05-04 Erik Å svarar Kristoffer T
    Tack Kristoffer!

Pricken över i:et blev hatten! Snacka om att förstabilden fick #TheStoppingPower :D :D :D

Lycka till nu med ny bostad och musik!

Hörs snart!

The E
  • Carolin B
    Carolin B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag köpte via Erik och jag uppfattade honom som väldigt proffsig och kompentent. Han brinner verkligen för sitt arbete, så rätt man på rätt plats beskriver verkligen Erik som mäklare tycker jag. Jag kan rekommendera Erik och jag kan verkligen tänka mig att anlita Erik om/när det blir aktuellt för mig att sälja i framtiden.
    2016-05-03 Erik Å svarar Carolin B
    Hej Carolin,
    Tack för att du har tagit dig tid. Vet att det har varit mycket i och med flytten :)
    Jag vet att du kommer trivas och om och när du förändrar planlösningen som vi har talat så kommer ni alla njuta :)
    Finns alltid här när du har frågor och funderingar eller när du är på BEA så kom in på en java vettja.
    Sköt om er :)
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag och min fru sålde vår bostadsrätt genom Mäklarhuset och var jättenöjda. Tommy på Mäklarhuset Enskede är väldigt trevlig och hjälpsam, han är lätt att få tag i, och han återkommer snabbt med svar på alla eventuella frågor man har som rör försäljning, möten, fotograf med mera.

Vi rekommenderar Mäklarhuset i allmänhet, och Tommy i synnerhet.
    2016-04-22 Tommy S svarar Ludvig L
    Tack Ludvig, det har varit roligt att samarbeta med er. Nu hoppas vi bara att flytten skall gå bra och att ni skall trivas på "fel" sida av stan!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har varit behjälplig på alla sätt och alltid glad och tillgänglig för frågor vi har haft och genom hela köpet av lägenheten. Han har varit väldigt kompetent och bra, vi har inte kunnat få bättre mäklare.
    Tommy S gillar detta
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Att sälja sitt barndomshem innebär mycket känslor och såklart nostalgi. Därför ville jag också ha en mäklare som hade stor erfarenhet och förstod "värdena" i huset. Jag träffad fyra olika mäklare innan jag till slut bestämde mig för Tommy Sundvall och Mäklarhuset. Tommy har lång erfarenhet och jag kände fullt förtroende för honom och hans kompetens. Det var också okomplicerat att vara kund. Processen flöt på och han höll mig underrättad på ett bra sätt icke minst under budgivningen då jag befann mig utomlands. När vi kom till kontraktsskrivning kändes allt jättebra och jag kunde lämna över till de nya jättetrevliga köparna. Jag vill gärna rekommendera Tommy och Mäklarhuset när du ska sälja eller köpa ett boende. Du kommer att få bästa möjliga hjälp! MVH Kicki Aldrin
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Allt fungerade väldigt smidigt och Tommy var hjälpsam och professionell genom hela processen.
  • Viveca V
    Viveca V skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi kom i kontakt med Mäklarhuset Enskede och Tommy Sundvall när vi var spekulanter på ett hus i Enskede, som vi sedermera köpte. Vårt första husköp.
    Tommy var väldigt tillmötesgående genom hela processen och hjälpte oss att få svar på de frågor vi hade. Denna försäljning var lite mer avancerad än vanligt då huset var ett extremt renoveringsprojekt.
    Många spekulanter visade intresse och flera visningar hölls. Vi fick ett väldigt professionellt bemötande av Tommy hela vägen.
    Tommy är trygg och förtroendeingivande. Han är väl bekant med alla delar i en fastighetsaffär och har, utöver sin breda kompetens, stor servicekänsla och en trevlig personlighet. Han är informativ och lösningsorienterad, rak och öppen i sin kommunikation.
    Efter att vi skrivit under avtalet så följde besiktning och en hel del arbete för Mäklarhuset Enskede med att vara oss behjälpliga med nycklar. Tommy och hans mäklarteam hjälpte oss gladeligen med allt vi behövde deras hjälp med.
    Allt som allt har vi bara gott att säga om Tommy Sundvall och Mäklarhuset Enskede. Vi ger Tommy våra varmaste rekommendationer.
    Mvh Viveca och Erik
  • Ann-Britt W
    Ann-Britt W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Förtroendegivande första möte, tog tid och förklarade. Mycket nöjda med bemötandet.

Ett extra plus att Mäklarhuset lånade ut en släpkärra.
  • Mia  L
    Mia L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått mycket proffig hjälp både vid köp av hus och försäljning av hus! Tommy är mycket trevlig, kunnig, och tillgänglig!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall gjorde ett väldigt bra arbete vid försäljningen av mitt hus i Stureby. Trygg, saklig och genomärlig är mitt bestående intryck av Tommy. Att sedan försäljningspriset översteg mina höga förväntningar försämrar inte mitt intryck av Tommy som mäklare.
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är mycket nöjda med Mäklarhuset och Tommy Sundvall.
    Bra och rak kommunikation, vänligt bemötande och uppföljning även efter genomförd affär.
    Vi kan varmt rekommendera!
  • Ann-Kristin  B
    Ann-Kristin B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått hjälp med allt jag behövde
    Snabb, tillmötesgående och professionell. Bra problemlösare.
    2016-03-08 Tommy S svarar Ann-Kristin B
    Tack för allt förtroende du gav mig under processen. Jag tyckte att vi hade en väldigt bra dialog och fattade bra beslut under resans gång.
  • Peter  H
    Peter H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Bra bemötande och Tommy tog sig tid att besvara de frågor vi hade. Kändes seriöst och tryggt hela vägen.
    2016-03-08 Tommy S svarar Peter H
    Tack Peter och hoppas att ni skall trivas ännu bättre i ert hus efter renoveringen.
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är otroligt glad över att vi valde Erik när vi skulle sälja vår lägenhet. Professionell, kunnig, driven och dessutom otroligt trevlig. Det var en tuff situation rent privat som föranledde försäljningen, och det sista som skulle ha behövts då var en jobbig säljprocess. Det sätt som Erik utförde sitt uppdrag på underlättade enormt på alla sätt, tack!
    2016-03-07 Erik Å svarar Oskar J
    Tack å det varmaste Oskar! Betyder oerhört mycket att läsa dina uppriktiga ord :)

Sköt om dig tills vi ses igen!
  • Tore S
    Tore S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall på Mäklarhuset Enskede har sålt mitt hus på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Jag vill verkligen rekommendera Tommy, han får högsta betyg. hälsningar Tore Starck
    2016-03-07 Tommy S svarar Tore S
    Tack för dina fina ord Tore. Måste säga att det var ett ömsesidigt nöje att göra denna husaffär, framförallt med det stora förtroende du gav mig under processen. Och löpning får vi jobba vidare på båda två!

Handelsvägen 186, 122 38 Enskede