Mäklarhuset Enskede

Mäklarhuset Enskede

Vi förmedlar villor, bostadsrätter och radhus i hela södra Stockholms kommun och vi kan Enskede och Söderort lika väl som vår egen bakgård. Genom bästa service, gedigen kunskap och en aktiv försäljning kan vi på Mäklarhuset i Enskede guida dig till din bästa bostadsaffär!

Vi brinner för det vi gör och ser verkligen fram emot att få höra om dina bostadsplaner här i Enskede. Oavsett hur du bor idag eller var i processen du befinner dig får du gärna kontakta oss för en fri värdering av din bostad.

Välkommen!

Läs vad 412 kunder tycker om Mäklarhuset Enskede 2

2022-09-19 Verifierad kund
    En väldigt bra mäklare med gedigen erfarenhet som dessutom är väldigt sympatiskt och professionell.
  • Agneta J
    sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    2022-09-17 Verifierad kund
    Tommy gav ett öppet och ärligt intryck vi första mötet?
    Han informerade kontinuerligt under försäljningens gång vilket gav stor trygghet.
    Kunskap och erfarenhet är en viktig ingrediens men även förståelse och värme.Kunde inte önskat mer av min mäklare
    2022-09-10 Verifierad kund
    Tommy Sundvall är en mycket ansvarsfull agent, höll kontakten med mig, väldigt tålmodig och bra!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Tommy känns som en mycket kunnig mäklare som på ett enkelt och trovärdigt sätt bemöter mig som säljare. Han är noggrann och ser alltid till att vara väl förberedd. Under budgivningen agerade han föredömligt. Jag rekommenderar honom varmt!
    • Bagarmossen
    2022-07-18 Verifierad kund
    Oerhört professionell från start till slut!
    Tommy besitter exakt de egenskaper man vill ha hos en mäklare, både som köpare och säljare. Han är kunnig och ambitiös och känns inte överdrivet "säljig" utan snarare lugn och trygg.
    Han gjorde till och med avbrott i sin semester för att min försäljning skulle färdigställas utan dröjsmål.
    En riktig stjärna som jag gärna anlitar igen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Tallkrogen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Jo vi är nöjda med Fredriks bemötande.
    Lyhörd och trevlig.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och lugnt sätt!
    Mina förväntningar var att det skulle finnas hiss och balkong samt en lägenhet som jag inte behöver göra några renoveringar!
    Nära kommunikationer och affär!
    Allt detta fick jag!
    Tommy har varit mycket tillgänglig under den här tiden, då jag fick en extra visning!
    • Årsta
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevlig och seriös.
    Mycket bra på att guida dig igenom hela processen att köpa en lägenhet.
    • Årsta
    2022-06-04 Verifierad kund
    Fredrik Notini(FN) bemötte oss vid vår försäljning med en entusiasm och glädje. FN utstrålade en positiv känsla under hela processen. FN var bra på att informera oss vid olika händelseutvecklingar. Det som är det mest framträdande draget hos FN är den kommunikativa delen där säljaren fick ta de avgörande besluten baserat på rekommendationer från FN - Olika alternativ diskuterades med för- och nackdelar och processen kändes trygg trots stora förändringar på bostadsmarknaden under aktuell period.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Fredrik var bra på att svara på våra frågor och väldigt hjälpsam under hela processen. Han är vänlig och vi skulle rekommendera honom till alla.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig, alltid tillgänglig. Jag är väldigt nöjd med hela affären från början till slut och jag har stort förtroende för Fredrik.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt, ödmjukt och med stor lyhördhet tog Fredrik min hand och lotsade mig genom hela processen. Mycket nöjd med hanteringen =)
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Grödby
    2022-05-16 Verifierad kund
    Supernöjda! Tack för hjälpen med köpet av vårt drömhus.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Tommy är engagerad, kompetent och gör det där lilla extra för att skapa förtroende.
    Han har kontaktat mig kontinuerligt om läget kring försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera honom.

Camilla Lundberg
    2022-05-10 Verifierad kund
    Tommy har varit ett bra stöd och öppen för alla typer av frågor genom hela processen av vårat husköp. Mycket nöjd med hela processen.
    • Hagsätra - Ängssätra
    2022-05-09 Verifierad kund
    Generally informative and accommodating throughout the entire process. Very friendly and professional.

I did felt like we were very rushed during the signing process. With us not being Swedish speaking and with this being a very big decision, we felt like we had no time to read through the paperwork or make any adjustments, etc.

Also, one of the points on the contract that I questioned whether it would be an issue was reassured to us that it would be fine, but then when there were delays, the responsibility was placed on me to follow up and press the bank for information.
    • Telefonplan
    2022-05-05 Verifierad kund
    - Mycket proffsig med bra bemötande o snabba återkopplingar genom hela processen.

- Levde upp till samtliga förväntningar

- Trots tuffa tider vid försäljningen (krig i Ukraina, varning för prisfall, räntehöjingar etc) hade affären bra flyt och resultat! Skönt med en mäklare som kan hantera alla typer av marknader!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    2022-04-20 Verifierad kund
    Fredrik var trevlig, lyhörd och effektiv och utförde jobbet på ett utmärkt sätt.
    • Gubbängen
    2022-04-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb och bra kommunikation och en smidig affär. Rekommenderas!
    Tack Robert! Du har köpt Gubbängens kanske bästa 4:a! Hoppas du kommer trivas och inte ångra "flytten ut från tullarna". =) /Fredrik Fredrik Notini
    2022-04-13 Verifierad kund
    Tommy är påläst, vänlig och kunnig! Rekommenderas.
    2022-04-10 Verifierad kund
    En trevlig och duktig mäklare.
    Tack Yuanhua! Hoppas flytten kommer gå smidigt nu, även om ni ska flytta till "fel" sida Stockholm =) Tack för chansen att få visa upp din fina lägenhet och kul att få slå prisrekord i föreningen på samma gång! Fredrik Notini
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    2022-04-05 Verifierad kund
    Tommy har mött mina höga förväntningar på ett mycket bra sätt. Hela vägen från från första möte till avslut. Hans långa erfarenhet speglas i hans kloka råd och stora lyhördhet. Tommy är mycket informativ, ger svar på alla upptänkliga frågor runt säljprocessen och skapar därmed trygghet. Jag kan varmt rekommendera Tommy - en helt outstanding mäklare!
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fredrik var positiv och lyhörd. Hans värdering av lägenheten stämde med försäljningspriset.
    Stort tack Susanne! Kul att allt gick så snabbt och smidigt. Önskar er lycka till med flytten nu. /Fredrik Fredrik Notini
    2022-03-26 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med Fredrik som mäklare. Framförallt så kände jag mig trygg genom hela processen!
    Det har varit jätteroligt att få hjälpa er båda, hoppas nu ni kommer trivas på nästa adress ägna om ni självklart kommer sakna lägenheten och utsikten! :-) /Fredrik Fredrik Notini
    2022-03-24 Verifierad kund
    Bra på att förklara så att man förstår, väldigt trevlig och hjälpsam helt enkelt toppen
    Samma svar här Tilda… :-)

Fredrik Notini
    • Rågsved
    2022-03-13 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, snabb mejlkontakt, uppmärksammar köparens situation.
    • Farsta Strand
    2022-03-12 Verifierad kund
    Proffsigt och genuint bemötande. Anlitade Tommy inför försäljning eftersom jag tidigare köpt av honom och varit mycket nöjd. Nöjd som både köpare och säljare alltså!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Torsten fick vårt första bostadsköp att kännas tryggt och vi kände att vi fick bra och tydlig information hela vägen. Vid frågor hade vi väldigt lätt att nå Torsten.
    • Stureby - Enskede
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trivsam och ger ett professionellt och kunnigt intryck, hjälpsam och arbetar snabbt!
    Stort tack för förtroendet Annette och hoppas du inte ångrar att du lämnat Söderort för landskaopet och framförallt din sjö söderöver…. /Fredrik Fredrik Notini
    • Enskede Gård
    2022-02-23 Verifierad kund
    Tommy bemötte oss på ett mycket professionellt och personligt sätt. Han fick oss att känna oss trygga med vårt köp från början till slutet av husköpet. Det märktes att Tommy hade en gedigen erfarenhet som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    • Enskede Gård
    2022-02-21 Verifierad kund
    Bara positivt. Rek. Tommy på Mäklarhuset.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och var hjälpsam med alla frågor som vi hade som nya i bostadsmarknaden!
    Tack Vendela för fina ord. Torsten Steding
    2022-02-12 Verifierad kund
    Trygg, Senior, skapar förutsättningar för ett gemensamt tänk och en seriös affärsöverenkommelse.
    Reinhold
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vi valde Torsten för att vår son oxå heter Torsten!
    Vi blev verkligen inte besvikna.
    Ta han! :)
    Hahaha, den var bra! Hoppas att det inte bara var för att jag heter Torsten. Förvisso är Torsten ett grymt namn men jag hoppas ni såg lite andra kvalitéer också :) Hur som helst, tack för fint omdöme. Torsten Steding
    • Farsta centrum
    2022-01-31 Verifierad kund
    Fredrik hade ett stort engagemang och en fin respektfull stil under hela min resa. Det var tryggt att ha honom vid min sida från det att jag började fundera kring försäljning tills lägenheten var såld.
    Hej Birgitta! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Gillar "respektfull" mycket. Det uppskattas. Hoppas du ska bli nöjd med din (kommande) lägenhet. Fredrik Notini
    • Farsta
    2022-01-29 Verifierad kund
    Supertrevlig, kunnig och professionel. Samt jätte bra kommunikation. Jag har känt mig trygg genom hela affären.
    Rekommenderas starkt.
    Abir, det var värmande ord. Tack och hoppas flytten går bra! Vi kommer säkert ses någonting igen i framtiden, tänker jag! Tack. Fredrik Notini
    2022-01-28 Verifierad kund
    Kolossalt nöjda med Tommy.
    Stabil, lugn och pålitlig mäklare. Stark professionalitet och erfarenhet.
    • Skogås
    2022-01-21 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och ett på alla sätt väl genomfört försäljningsuppdrag.
    • Skogås
    2022-01-21 Verifierad kund
    Super väl bemötande, har tålamod att förklara alla frågor.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Gott och proffesionellt bemötande! Kändes som att man var i goda händer. Tydlig och smidig kommunikation! Rekommenderas!
    Tack Josef för dessa ord. Du flyttar in i en kanonlägenhet i trevligt område. Hoppas du kommer trivas! Fredrik Notini
    • Vegastaden
    2021-12-22 Verifierad kund
    Fredrik var från start supertrevlig och guidade mig igenom hela försäljningen. Kände mig super trygg och nöjd. Min första bostadsförsäljning och det kunde inte gått smidigare!!
    Alltid kul att få hjälpa en "förstagångssäljare"! Hoppas den "korta" flytten går bra, annars kan jag bara tacka för dina, dessa fina ord. Tack. Fredrik Notini
    2021-12-16 Verifierad kund
    Fredrik presenterade sig med en seriös approach och med ett trovärdigt intryck. Hela processen har jag känt mig i trygga händer.
    Tack Joel! Fint omdöme kring vårt samarbete, det var lätt att samarbeta med dig och visa upp din fina lägenhet var ett nöje. Hoppas nya bostaden känns rätt! Tack. Fredrik Notini
  • Noah Marcel Lars E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Stockholm
    2021-12-15 Verifierad kund
    Fredrik hjälpte oss igenom hela processen. Har var lugn, hjälpsam, och otroligt trevlig. Vi köpte en lägenhet som låg som kommande. Så Fredrik fixade en förhandsvisning bara för oss. Han höll oss uppdaterade hela tiden med hur säljaren kände. Allt detta så vi kunde känna oss trygga i vårt köp.
    Och nu har vi köpt vår drömlägenhet. Rekommenderar starkt Fredrik i båda köp och sälj-lägen!
    Hallå Noah! Glädjer mig att höra - ni var ju så peppade på "Gubbängens finaste 2:a" så jätteroligt att just ni fick köpa den också! =) Hoppas ni kommer trivas! Och tack för de fina orden. Fredrik Notini
    • Bagarmossen
    2021-12-11 Verifierad kund
    Erfaren och kunnig. Mkt trevlig. Bäst i söderort!
    • Sköndal
    2021-12-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett vänligt och professionellt sätt.
    Tommy levde upp till mina förväntningar.
    Jag upplever Tommy som en mycket erfaren och skicklig mäklare .
    Det har gett mig trygghet.
    • Västertorp
    2021-12-10 Verifierad kund
    Kompetent och kunnig mäklare med bra lokalkännedom
    • Sköndal
    2021-12-09 Verifierad kund
    Pålitlig, kunnig och dessutom trevlig.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Mycket proffsig och väl påläst på objektet.
    Fick ett väldigt gott intryck.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Snäll och med stort tålamod. Vi fick den hjälpen vi behövde för att få så bra pris vi kunde på vår lägenhet.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Mycket nöjd med min försäljning. Trevligt bemötande och fin service. Rekommenderas varmt till alla som ska sälja sin bostad!
    Stort tack för de fina orden Jeanette! Mycket trevligt att få hjälpa dig - även om det var på distans! :-) Fredrik Notini