Tommy Sundvall

Tommy Sundvall

Tommy Sundvall är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-02. Tommy Sundvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Sundvall har haft 34 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 120 Läs vad Tommy Sundvall

• 2020-11-02
    Tommy sålde vår villa i Stureby till vår fulla.belåtenhet på ett sympatiskt och proffsigt sätt.
    Leif L
    • 117.0 m²
  • 2020-10-22
    Väldigt trevlig och proffsig, rekommenderas.
    Johan L
    • 57.0 m²
  • 2020-10-20
    Har sålt ett radhus i Stureby med byggnadsår 1967. Jag fick ett positivt bemötande av säljaren. Vi lade upp en tidplan med åtgärder som försäljningen skulle följa. Samarbetet mellan mig och mäklaren fungerade som förväntat, dvs mycket bra. Sammanfattningsvis var försäljningsprocessen en positiv upplevelse då jag fick mycket bra stöd och hjälp av mäklaren.
    Lars Å
    • 135.0 m²
  • 2020-10-19
    Vi blev fint bemötta. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och köpet genomfördes på ett professionellt sätt.
    Grazyna Drewniak L
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Farsta
  • 2020-10-18
    Vi sålde ett bostadsrättshus. Mäklaren var trevligt och socialt begåvad. Han var lätt tillgänglig när vi hade frågor och affären kunde avslutas på ett smidigt sätt. Jag kan rekommendera Tommy som mäklare.
    Friederike V
    • 4:a
    • 97.5 m²
  • 2020-10-18
    Tommy sålde vår trea i Farsta och vi träffade olika mäklare men Tommy var erfaren och mäklarhuset hade många innovativa lösningar i coronatider så vi är nöjda över att vi valde Tommy.
    Emil C
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Farsta
  • 2020-10-16
    Kan sitt område,, juste bemötande,, humor,,
    Stefan D
    • 57.0 m²
  • 2020-10-16
    Vi har vid flera tillfällen anlitat mäklare Tommy Sundvall och vår erfarenhet är att Tommy Sundvall är den bästa av mäklare! Professionell, skicklig, engagerad, trygg, kunnig, tillgänglig, noggrann och vänlig. En mäklare som i alla lägen gör det bästa av en viktig affär, helt enkelt BÄST!
    Anna B
    Anna B
    • 195.0 m²
    • Enskede/Kärringstan
  • 2020-10-16
    Sålt villa i Tallkrogen och valde Tommy som mäklare baserat på rekommendation och vill gärna föra denna rekommendation vidare. Genomgående tryggt förlopp från första möte till avslut. Bra återkopplingar och uppföljning på nödvändiga detaljer genom hela handeln. Mänsklig, noggrann, engagerad och ärlig mäklare!
    Therese K
    • 69.0 m²
    • Tallkrogen
  • 2020-10-16
    Väl förberedd och kunnig ! Lösningsorienterad !
    Leif N
    • 67.0 m²
    • Södermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte