Tommy Sundvall
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter. Läs mer

Läs vad 68 kunder tycker om Tommy Sundvall

• Pegah F skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Sålde min 2:a i Stureby. Tommy gav ett väldigt gott intryck från början då han var väldigt påläst och ärlig. Jag kände tryggheten att han kunde svara på alla mina och köparnas frågor. Tommy har väldigt god kunskap om hela området och ger den där lilla extraservicen som uppskattas väldigt mycket.
    Jag skulle verkligen rekommendera Tommy! Läs mer
    Tommy S gillar detta
  • Lise-Lotte R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är jättenöjd med hela processen! Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har sålt en villa i Enskede Gård och valde Mäklarhuset Enskede. Som mäklare fick jag då Tommy Sundvall. Har hela tiden blivit utmärkt bemött och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Lyhörd, påläst, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • Mats R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall hjälpte mig att sälja mitt hus. Resultatet blev en fantastisk presentation och ett sålt hus redan innan visning, till ett pris högre än förväntat. Tommy är en fantastisk mäklare: pedagogisk, tålmodig, sympatisk, ständigt anträffbar och mycket professionell. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Annika G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har varit till stor hjälp under försäljningen. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • Alain S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Valet att det skulle vara Tommy Sundvall som skulle sälja vårt hus var inte svårt, det bestämde vi oss för redan när vi köpte en lägenhet till en av våra döttrar för 15 år sedan.
    Tommy Sundvall inger ett stort förtroende med sin mångåriga kunskap om området och bostadsförsäljningar. Vi fick bra tips om åtgärder i huset innan vi satte igång försäljningsprocessen och han stämde av med oss under hela försäljningen, han var ett bra stöd för oss.
    Tommy är som person väldig öppen, positiv , lyhörd, engagerad och är väldigt lätt att samarbeta med. Hans långa erfarenhet tillsammans med hans förmåga att hantera kunder och köpare på ett seriöst och betryggande sätt är nyckeln till en lyckad försäljning för alla parter. /Alain&Maria Läs mer
  • Christopher B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig, lätt att få tag på, bra bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • Kurt L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var väl förtrogen med bostadsområdet. Bra kunskap om de huset som fanns i området,om dess fel och brister eftersom husen är byggda på nittonhundra- trettitalet. Utåtriktad, lyssnande, informativ. Hade lätt att kommunicera med oss som säljare Läs mer
  • Milena K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var tydlig, strukturerad, positiv och lätt att få tag på. Han svarade bra på frågor, kom med input och var lyhörd inför våra tankar.
    Vi kände oss trygga i vår försäljning med Tommy.
    Kan verkligen rekommendera Tommy till andra kunder. Läs mer
  • Monika S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Väldigt proffsig. Man får ett förtroende för Tommy. Kunnig och lovar inte guld o gröna skogar. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Erik Åkerberg