Tommy Sundvall
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Tommy Sundvall

• Gunvor A
    Gunvor A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-11-22

Vi har sålt en villa i Enskede.
    Tommy har hela tiden agerat professionellt, givit oss en föredömlig introduktion och varit klar och tydlig med uppdraget och vad vi kunde förvänta oss.
    Vi blev rekommenderade Tommy Sundvall av grannar, och han har helt motsvarat de goda omdömen har hade med sig.
    Vi är jätteglada för den insats Tommy har gjort för oss. Läs mer
  • Marlen N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-11-22

Tommy hjälpte mig och kände mig trygg i hela min försäljning. Han var pedagogisk och lugn och förklarade på ett enkelt sätt hur hela försäljningen gick till och fick min oro att försvinna. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Titti T
    Titti T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-11-22

När det blev dags att sälja vårt hus i Stureby gick valet till Tommy Sundvall och Mäklarhuset i Svedmyra. Det var det naturligaste valet, med mycket bra kännedom om närområdet, lång erfarenhet och en mycket behaglig personlighet som passade oss.
    Våra krav i valet av mäklare var att det skulle kännas tryggt och säkert under hela försäljningsprocessen, att få stöd i åtgärder innan visning samt i slutfasen med att allt gick korrekt till med val av köpare.
    Vi blev mycket bra guidade och informerade under hela processen och det skapade lugn i sinnet för oss. Huset är nu sålt och vi känner oss väldigt nöjda med vår mäklare som vi mer än gärna rekommenderar. Läs mer
  • Ann-Cathrine Grubb N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-11-20

Mäklare genomförde försäljning av min bostadsrätt , smidigt och snabbt med bra bemötande , snabb återkoppling, snygga foton , en bra försäljning helt enkelt ! Läs mer
  • Anna D skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-11-20

Tommy har varit väldigt lätt att diskutera med och rådfråga under försäljningen. Han har varit tillgänglig och tydlig. Han känns professionell men ändå personlig, och han inger förtroende. Det märks att Tommy kan sitt yrke och han har kunnat ge initierade besked på alla våra olika typer av frågor. Läs mer
  • Bertil Å skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-18

Vi valde Tommy för att han är lyhörd och lätt att kommunicera med. Mycket erfaren och trevlig. Läs mer
  • Lena M skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-11

Vi sålde en villa i Stureby. Mäklaren var mycket hjälpsam och levde upp till våra högt ställda förväntningar.
    Försäljningen gick snabbt och enkelt. Vi kan verkligen rekommendera Tommy Sundvall på Mäklarhuset Enskede Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-09

Sålt lägenhet brf.
    Mycket bra bemötande!
    Levde upp till alla våra förväntningar och Tommy gjorde det åxå.
    Sammanfattningsvis en mycket behaglig upplevelse och Tommy Sundvall var en mycket trevlig snubbe som kunde sin sak och har mycket bra lokalkännedom. Rekomenderar gärna tiil andra som ska sälja eller köpa!
    👍👍👍 Läs mer
  • Claes A
    Claes A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-08

Tog oss hjälp av Tommy att sälja vår 4a, i en förening han sålt många lgh tidigare. Han hade bra kunskap om föreningen och dess lgh samt området. Stenkoll på andra objekt som ligger ute hur konkurrensen är.
    Alltid tillgänglig via tel och mail. Gjorde verkligen sitt yttersta för att få lgh såld, som var pga marknaden trögsåld.
    Flexibel med idéer. Alltid svar på funderingar och frågor.
    Trevlig, pratglad och kul att samarbete med. Läs mer
  • Hanna F skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-08

Tommy är en väldigt seriös och ambitiös mäklare med stor lokal kännedom. Han vet verkligen vad han sysslar med och kan yrket utan och innan! Med detta sagt är Tommy den mäklaren som jag skulle tipsa min bästa vän att använda sig av! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall