Tommy Sundvall

Tommy Sundvall

Tommy Sundvall är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-02. Tommy Sundvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Sundvall har haft 35 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 170 Läs vad Tommy Sundvall

• Bagarmossen
    2022-07-18 Verifierad kund
    Oerhört professionell från start till slut!
    Tommy besitter exakt de egenskaper man vill ha hos en mäklare, både som köpare och säljare. Han är kunnig och ambitiös och känns inte överdrivet "säljig" utan snarare lugn och trygg.
    Han gjorde till och med avbrott i sin semester för att min försäljning skulle färdigställas utan dröjsmål.
    En riktig stjärna som jag gärna anlitar igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    • Stureby
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och lugnt sätt!
    Mina förväntningar var att det skulle finnas hiss och balkong samt en lägenhet som jag inte behöver göra några renoveringar!
    Nära kommunikationer och affär!
    Allt detta fick jag!
    Tommy har varit mycket tillgänglig under den här tiden, då jag fick en extra visning!
    • Högdalen
    2022-05-15 Verifierad kund
    Tommy är engagerad, kompetent och gör det där lilla extra för att skapa förtroende.
    Han har kontaktat mig kontinuerligt om läget kring försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera honom.

Camilla Lundberg
    • Svedmyra
    2022-05-10 Verifierad kund
    Tommy har varit ett bra stöd och öppen för alla typer av frågor genom hela processen av vårat husköp. Mycket nöjd med hela processen.
    • Enskedefältet
    2022-04-13 Verifierad kund
    Tommy är påläst, vänlig och kunnig! Rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    • Enskedefältet
    2022-04-05 Verifierad kund
    Tommy har mött mina höga förväntningar på ett mycket bra sätt. Hela vägen från från första möte till avslut. Hans långa erfarenhet speglas i hans kloka råd och stora lyhördhet. Tommy är mycket informativ, ger svar på alla upptänkliga frågor runt säljprocessen och skapar därmed trygghet. Jag kan varmt rekommendera Tommy - en helt outstanding mäklare!
    • Farsta Strand
    2022-03-12 Verifierad kund
    Proffsigt och genuint bemötande. Anlitade Tommy inför försäljning eftersom jag tidigare köpt av honom och varit mycket nöjd. Nöjd som både köpare och säljare alltså!
    • Enskede Gård
    2022-02-23 Verifierad kund
    Tommy bemötte oss på ett mycket professionellt och personligt sätt. Han fick oss att känna oss trygga med vårt köp från början till slutet av husköpet. Det märktes att Tommy hade en gedigen erfarenhet som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    • Enskede Gård
    2022-02-21 Verifierad kund
    Bara positivt. Rek. Tommy på Mäklarhuset.
    • Högdalen
    2022-02-12 Verifierad kund
    Trygg, Senior, skapar förutsättningar för ett gemensamt tänk och en seriös affärsöverenkommelse.
    Reinhold