en del av Mäklarhuset Enskede

4.9 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Tommy Sundvall

• Per S
    Per S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall ger ett professionellt och personligt bemötande. Han kan marknaden mycket väl och vet vad som krävs för en bra försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Tommy till de som ska sälja sin bostad i Enskede och söderort.
  • Michael W
    Michael W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en kunnig och erfaren mäklare. Han beskriver klart och tydligt de olika momenten och villkoren vid fastighetsförsäljning. Som säljare känner man sig väl insatt i vad man förväntas bidra med och trygg med att inget lämnas åt slumpen. Tommy är lyhörd för de önskemål jag som säljare har. Dessutom är han tillgänglig i stort sett 24-timmar om dygnet. Han ser hela tiden till att följa upp de olika momenten så att allt löper smidigt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är mycket professionell. Tydlig i sin kommunikation, uppdaterar fortlöpande om status, tillgänglig och han håller det han lovar.
    Ger både köpare och säljare uppmärksamhet och är tydlig med sin roll.
    Vi är mycket nöjda från första mötet tills när affären slutfördes.
    Vi rekommenderar absolut Tommy Sundvall.
    2016-09-20 Tommy S svarar Maria C
    Tack Maria och Leif. Ni gjorde mitt arbete lätt genom allt arbete som ni gjorde inför försäljningen, ni är ett bra exempel på att säljarens insats inför visningen kan göra skillnad. Bra jobbat!
  • Martin E
    Martin E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Andra gången vi använder oss av Tommy Sundvall. Precis som förra gången levererade han precis vad han lovade. Han är trevlig punktlig och precis. Vi kommer definitivt välja Tommy igen när det gäller.
    2016-09-20 Tommy S svarar Martin E
    Tack för er uppskattning. Det har varit ett nöje att arbeta med dig och Emma vid båda tillfällena. Och jag finns där i framtiden när det är dags för nästa steg igen!
  • Kristin D
    Kristin D skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi köpte vår nya bostad genom Tommy och det var en mycket smidig affär. Det gick fort och vi kände oss trygga hela vägen. Skulle varmt rekommendera Tommy till köpare och säljare likaså.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Superproffsig och alltid 100% engagerad. Det är också därför detta är 8:e huset som Tommy säljer till mig.
  • Paula d
    Paula d skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Mäklarhuset genom Tommy Sundvall har varit oerhört hjälpsamma och professionella i samband med försäljningen av vårt hus. Tommy guidade oss varsamt genom alla delmoment och var alltid tillgänglig, kunnig och vänlig. Vi har känt oss oerhört trygga både före, under och efter försäljningen.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag och min fru sålde vår bostadsrätt genom Mäklarhuset och var jättenöjda. Tommy på Mäklarhuset Enskede är väldigt trevlig och hjälpsam, han är lätt att få tag i, och han återkommer snabbt med svar på alla eventuella frågor man har som rör försäljning, möten, fotograf med mera.

Vi rekommenderar Mäklarhuset i allmänhet, och Tommy i synnerhet.
    2016-04-22 Tommy S svarar Ludvig L
    Tack Ludvig, det har varit roligt att samarbeta med er. Nu hoppas vi bara att flytten skall gå bra och att ni skall trivas på "fel" sida av stan!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har varit behjälplig på alla sätt och alltid glad och tillgänglig för frågor vi har haft och genom hela köpet av lägenheten. Han har varit väldigt kompetent och bra, vi har inte kunnat få bättre mäklare.
    Tommy S gillar detta
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Att sälja sitt barndomshem innebär mycket känslor och såklart nostalgi. Därför ville jag också ha en mäklare som hade stor erfarenhet och förstod "värdena" i huset. Jag träffad fyra olika mäklare innan jag till slut bestämde mig för Tommy Sundvall och Mäklarhuset. Tommy har lång erfarenhet och jag kände fullt förtroende för honom och hans kompetens. Det var också okomplicerat att vara kund. Processen flöt på och han höll mig underrättad på ett bra sätt icke minst under budgivningen då jag befann mig utomlands. När vi kom till kontraktsskrivning kändes allt jättebra och jag kunde lämna över till de nya jättetrevliga köparna. Jag vill gärna rekommendera Tommy och Mäklarhuset när du ska sälja eller köpa ett boende. Du kommer att få bästa möjliga hjälp! MVH Kicki Aldrin
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Allt fungerade väldigt smidigt och Tommy var hjälpsam och professionell genom hela processen.
  • Viveca V
    Viveca V skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi kom i kontakt med Mäklarhuset Enskede och Tommy Sundvall när vi var spekulanter på ett hus i Enskede, som vi sedermera köpte. Vårt första husköp.
    Tommy var väldigt tillmötesgående genom hela processen och hjälpte oss att få svar på de frågor vi hade. Denna försäljning var lite mer avancerad än vanligt då huset var ett extremt renoveringsprojekt.
    Många spekulanter visade intresse och flera visningar hölls. Vi fick ett väldigt professionellt bemötande av Tommy hela vägen.
    Tommy är trygg och förtroendeingivande. Han är väl bekant med alla delar i en fastighetsaffär och har, utöver sin breda kompetens, stor servicekänsla och en trevlig personlighet. Han är informativ och lösningsorienterad, rak och öppen i sin kommunikation.
    Efter att vi skrivit under avtalet så följde besiktning och en hel del arbete för Mäklarhuset Enskede med att vara oss behjälpliga med nycklar. Tommy och hans mäklarteam hjälpte oss gladeligen med allt vi behövde deras hjälp med.
    Allt som allt har vi bara gott att säga om Tommy Sundvall och Mäklarhuset Enskede. Vi ger Tommy våra varmaste rekommendationer.
    Mvh Viveca och Erik
  • Ann-Britt W
    Ann-Britt W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Förtroendegivande första möte, tog tid och förklarade. Mycket nöjda med bemötandet.

Ett extra plus att Mäklarhuset lånade ut en släpkärra.
  • Mia  L
    Mia L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått mycket proffig hjälp både vid köp av hus och försäljning av hus! Tommy är mycket trevlig, kunnig, och tillgänglig!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall gjorde ett väldigt bra arbete vid försäljningen av mitt hus i Stureby. Trygg, saklig och genomärlig är mitt bestående intryck av Tommy. Att sedan försäljningspriset översteg mina höga förväntningar försämrar inte mitt intryck av Tommy som mäklare.
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är mycket nöjda med Mäklarhuset och Tommy Sundvall.
    Bra och rak kommunikation, vänligt bemötande och uppföljning även efter genomförd affär.
    Vi kan varmt rekommendera!
  • Ann-Kristin  B
    Ann-Kristin B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått hjälp med allt jag behövde
    Snabb, tillmötesgående och professionell. Bra problemlösare.
    2016-03-08 Tommy S svarar Ann-Kristin B
    Tack för allt förtroende du gav mig under processen. Jag tyckte att vi hade en väldigt bra dialog och fattade bra beslut under resans gång.
  • Peter  H
    Peter H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Bra bemötande och Tommy tog sig tid att besvara de frågor vi hade. Kändes seriöst och tryggt hela vägen.
    2016-03-08 Tommy S svarar Peter H
    Tack Peter och hoppas att ni skall trivas ännu bättre i ert hus efter renoveringen.
  • Tore S
    Tore S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall på Mäklarhuset Enskede har sålt mitt hus på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Jag vill verkligen rekommendera Tommy, han får högsta betyg. hälsningar Tore Starck
    2016-03-07 Tommy S svarar Tore S
    Tack för dina fina ord Tore. Måste säga att det var ett ömsesidigt nöje att göra denna husaffär, framförallt med det stora förtroende du gav mig under processen. Och löpning får vi jobba vidare på båda två!
Erik Åkerberg
Tove Nilsson