en del av Mäklarhuset Enskede

4.9 / 5 i betyg — 46 rekommendationer

Läs vad 46 användare tycker om Tommy Sundvall

• Karin G
    Karin G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvtall är en seriös mäklare som vi kände oss väldigt trygga med vid vår husförsäljning. Han gjorde ett professionellt intryck vilket han också levde upp till. Han verkade aldrig vara stressad, tog sig tid med oss som kunder, var tillgänglig och mycket kunning om fastigheters beskaffenhet. Allt gick smidigt genom att han hade relevanta samarbetspartners.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en väl etablerad, oerhört trevlig, engagerad och duktig mäklare. Väldigt noggrann med att alla ska veta vad alla papper (som är rena grekiskan) handlar om och jag och min sambo är väldigt glada att få ha haft med honom att göra! Kan rekommendera honom alla dagar i veckan!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har sålt mina 2 senaste lägenheter. Han har vid båda försäljningarna varit proffsig och tillgänglig med trevligt bemötande och tydlig återkoppling.
    2017-07-06 Tommy S svarar Camilla N
    Tack Camilla, det har varit ett nöje från min sida att få hjälpa dig med försäljningarna. Hoppas nu att ni skall trivas i Göteborg.
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy fick ta över uppdraget på vår lägenhet väldigt hastigt - men var påläst och skötte det proffsigt hela vägen! Han var hemma hos oss för att titta på lägenheten och kom med många värdefulla tips inför fotograferingen. På själva fotograferingen var både Tommy och en fotograf med tillsammans med oss säljare och vi kom tillsammans överens om bilder. Vid skrivandet av prospektet fick vi komma med önskemål och tankar utifrån Tommys text, vi fick då det bästa av två världar - mäklarens syn på lägenheten och vår syn som faktiskt bott där. Under hela processen har Tommy varit lätt att få tag på, både på sms, mail och via samtal. Tommy har gett oss råd, förklarat och berättat vad som händer härnäst. Tommy är en person som det är väldigt enkelt att prata med och vi är väldigt glada att vi haft honom med oss vid försäljningen av vår lägenhet. Vi rekommenderar verkligen Tommy som mäklare, och skulle vi flytta någon mer gång så kommer vi garanterat att anlita Tommy då också!
    2017-07-06 Tommy S svarar Linnea G
    Stort tack för era fina ord, det är en drivkraft för mig att fortsätta mitt arbete! Ser fram emot att få hjälpa er i framtiden.
  • Inger B
    Inger B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig, allt genomfördes planenligt.
    Tommy informerade fortlöpande och var lätt att nå. Bra fotografering och hjälp/tips med besiktningsman, styling inne/ute mm.
  • Pia W
    Pia W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Att välja rätt mäklare till ett boende man älskat och vårdat över ett kvarts sekel är en viktigt val. Då känslorna svämmar över av separationsångest så är rätt mäklare ett oerhört viktigt val.
    Tommy visade vara det rätta valet.
    Från första stund visar han ett gediget, jordnära intresse för människan bakom boendet.
    Proffesionellt visar han tydligt processen och visar fingertoppskänsla i detaljer. Han är ärlig och öppen och effektiv.
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Tommy Sundsvall till er som ska sälja det finaste ni har i boende med minnen som väller över och som har tagit ett livs beslut att gå vidare i livet. Han har iallafall hjälpt mig att kunna släppa taget på ett fint sätt.
  • Lars L
    Lars L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Hej, Vill verkligen Tacka Tommy Sundvall för ett mycket bra och profesionelt utfört arbete, allt gick snabbt och bara glada miner, fick mycket bra råd och instruktoner innan försäljning. Mycket bra tips inför fotograferingen, hur man skulle möblera, gardiner, blommor, etc. Så Tommy o Mäklarhuset kan jag rekomendera.
  • Robert E
    Robert E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Utmärkt insats från Tommy och Mäklarhuset i stort. Mycket lyhörd på våra önskemål och lätt att jobba med när försäljningen blev något utöver det vanliga.
  • Freya E
    Freya E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    We find Tommy very easy to work with, he explained everything well (English was no problem) and managed to arrange everything for us in a very short period of time. Highly recommended!
    2017-05-19 Tommy S svarar Freya E
    Thank you Freya. It was one of the fastest deals ever!
  • Veronika L
    Veronika L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Med Tommy är det tryggt och lätt att både köpa och sälja. Han är erfaren, engagerad och professionell och dessutom sympatisk. Vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som är i behov av en mäklare!
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig och extremt kompetent! Man känner sig trygg med stomme genom hela affären
  • Karin S
    Karin S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Tommy som mäklare. Han gav oss den tid vi behövde, han var påläst om marknaden och området, han var tillgänglig på telefon även när han var sjuk, och han ingav ett seriöst intryck.
  • Andrei M
    Andrei M skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag blev bemött på bästa sätt, och fick den hjälpen som jag behövde för att känna mig tryggt under säljprocessen. Tommy var alltid tillgänligt och hjälpsam. Den rådgivning som jag fick av honom var värdefull, och hjälpte mig att göra rätt val när det behövdes.
  • Annika C
    Annika C skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En proffsig och ärlig mäklare som såg till att bemöta oss som köpare på ett mycket bra och respektfullt sätt. Vi fick förtroende för honom och för hans genuina drivkraft att se till att få både oss och säljare nöjda.
  • Ragnhild Raab J
    Ragnhild Raab J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Professionellt och effektivt mäkleri.
  • Robban K
    Robban K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är en mycket professionell mäklare med lång erfarenhet och en god lokalkännedom. Vilket bidrog till en snabb och enkel bostadsaffär. Rekommenderas!
    2017-02-17 Tommy S svarar Robban K
    Stort tack Robban, och tack för förtroendet
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En toppenmäklare som rekommenderas varmt. Tommy har en fantastisk förmåga att göra bostadsförsäljningen enkel för både köpare och säljare genom sitt sätt att själv vara påläst och informera kring alla de olika momenten som en försäljning innebär. På detta sätt förekommer han många frågetecken och jag som säljare kan känna mig lugn och trygg genom hela försäljningsprocessen där varje del är väl förberedd. Bra kommunikation och lätt att komma i kontakt med bidrar också på plussidan.
    Med sitt varma och trevliga bemötande inger han ett förtroende som överträffar mina förväntningar. Jag har anlitat Tommy även vid tidigare försäljning och en återkommande kund är ett tecken på när det är som bäst.
  • Ove K
    Ove K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var väldigt duktig och hjälpsam
  • Erik P
    Erik P skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är lugn, strukturerad och vänlig. Kändes som han hade koll på läget och hanterade alla oss budgivare mycket bra.
  • Lars-Erik E
    Lars-Erik E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är professionell och inger stort förtroende. Rak kommunikation, trevligt bemötande under hela processen.
    Kan absolut rekommendera honom.
  • Pär R
    Pär R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vänligt och engagerat mottagande och täta kontakter mellan samtliga involverade i husförsäljningen.
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Väldigt nöjd med mäklarens bemötande och tillgänglighet.
  • Mira H
    Mira H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är trevlig och tillmötesgående. Han ger ett seriöst intryck och sköter sina uppgifter som mäklare utmärkt. Jag är mycket nöjd med min försäljning tillsammans med Tommy och mäklarhuset i Enskede.
  • Marko A
    Marko A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är kunnig och inger stort förtroende. Han är tillgänglig och återkopplar snabbt.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är mycket nöjd! Rutinerad mäklare som arbetat länge men som fortfarande är hungrig! Så som det skall vara, men inte alltid är.
    2017-01-10 Tommy S svarar Andreas L
    Tack Andreas, alltid kul att få fina ord av en som vet vad yrket innebär!!
  • Carina T
    Carina T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är mycket nöjda med Tommy som mäklare. Han är engagerad, organiserad och kunnig. Ett trevligt bemötande och bra kommunikation genom hela processen.
    2017-01-10 Tommy S svarar Carina T
    Stort tack Carina för dina ord!
    Vi ses snart igen när det dags för tillträdet.
  • Roger P
    Roger P skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En mycket kunnig och trevlig mäklare som lotsade oss genom hela försäljningen
    från start till mål.Vi kan verkligen rekommendera honom.
    2017-01-09 Tommy S svarar Roger P
    Hej Roger, tack för förtroendet. Vi ses snart och tittar på deklarationen.
  • Per S
    Per S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall ger ett professionellt och personligt bemötande. Han kan marknaden mycket väl och vet vad som krävs för en bra försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Tommy till de som ska sälja sin bostad i Enskede och söderort.
  • Michael W
    Michael W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en kunnig och erfaren mäklare. Han beskriver klart och tydligt de olika momenten och villkoren vid fastighetsförsäljning. Som säljare känner man sig väl insatt i vad man förväntas bidra med och trygg med att inget lämnas åt slumpen. Tommy är lyhörd för de önskemål jag som säljare har. Dessutom är han tillgänglig i stort sett 24-timmar om dygnet. Han ser hela tiden till att följa upp de olika momenten så att allt löper smidigt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är mycket professionell. Tydlig i sin kommunikation, uppdaterar fortlöpande om status, tillgänglig och han håller det han lovar.
    Ger både köpare och säljare uppmärksamhet och är tydlig med sin roll.
    Vi är mycket nöjda från första mötet tills när affären slutfördes.
    Vi rekommenderar absolut Tommy Sundvall.
    2016-09-20 Tommy S svarar Maria C
    Tack Maria och Leif. Ni gjorde mitt arbete lätt genom allt arbete som ni gjorde inför försäljningen, ni är ett bra exempel på att säljarens insats inför visningen kan göra skillnad. Bra jobbat!
  • Martin E
    Martin E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Andra gången vi använder oss av Tommy Sundvall. Precis som förra gången levererade han precis vad han lovade. Han är trevlig punktlig och precis. Vi kommer definitivt välja Tommy igen när det gäller.
    2016-09-20 Tommy S svarar Martin E
    Tack för er uppskattning. Det har varit ett nöje att arbeta med dig och Emma vid båda tillfällena. Och jag finns där i framtiden när det är dags för nästa steg igen!
  • Kristin D
    Kristin D skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi köpte vår nya bostad genom Tommy och det var en mycket smidig affär. Det gick fort och vi kände oss trygga hela vägen. Skulle varmt rekommendera Tommy till köpare och säljare likaså.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Superproffsig och alltid 100% engagerad. Det är också därför detta är 8:e huset som Tommy säljer till mig.
  • Paula d
    Paula d skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Mäklarhuset genom Tommy Sundvall har varit oerhört hjälpsamma och professionella i samband med försäljningen av vårt hus. Tommy guidade oss varsamt genom alla delmoment och var alltid tillgänglig, kunnig och vänlig. Vi har känt oss oerhört trygga både före, under och efter försäljningen.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag och min fru sålde vår bostadsrätt genom Mäklarhuset och var jättenöjda. Tommy på Mäklarhuset Enskede är väldigt trevlig och hjälpsam, han är lätt att få tag i, och han återkommer snabbt med svar på alla eventuella frågor man har som rör försäljning, möten, fotograf med mera.

Vi rekommenderar Mäklarhuset i allmänhet, och Tommy i synnerhet.
    2016-04-22 Tommy S svarar Ludvig L
    Tack Ludvig, det har varit roligt att samarbeta med er. Nu hoppas vi bara att flytten skall gå bra och att ni skall trivas på "fel" sida av stan!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har varit behjälplig på alla sätt och alltid glad och tillgänglig för frågor vi har haft och genom hela köpet av lägenheten. Han har varit väldigt kompetent och bra, vi har inte kunnat få bättre mäklare.
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Att sälja sitt barndomshem innebär mycket känslor och såklart nostalgi. Därför ville jag också ha en mäklare som hade stor erfarenhet och förstod "värdena" i huset. Jag träffad fyra olika mäklare innan jag till slut bestämde mig för Tommy Sundvall och Mäklarhuset. Tommy har lång erfarenhet och jag kände fullt förtroende för honom och hans kompetens. Det var också okomplicerat att vara kund. Processen flöt på och han höll mig underrättad på ett bra sätt icke minst under budgivningen då jag befann mig utomlands. När vi kom till kontraktsskrivning kändes allt jättebra och jag kunde lämna över till de nya jättetrevliga köparna. Jag vill gärna rekommendera Tommy och Mäklarhuset när du ska sälja eller köpa ett boende. Du kommer att få bästa möjliga hjälp! MVH Kicki Aldrin
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Allt fungerade väldigt smidigt och Tommy var hjälpsam och professionell genom hela processen.
  • Viveca V
    Viveca V skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi kom i kontakt med Mäklarhuset Enskede och Tommy Sundvall när vi var spekulanter på ett hus i Enskede, som vi sedermera köpte. Vårt första husköp.
    Tommy var väldigt tillmötesgående genom hela processen och hjälpte oss att få svar på de frågor vi hade. Denna försäljning var lite mer avancerad än vanligt då huset var ett extremt renoveringsprojekt.
    Många spekulanter visade intresse och flera visningar hölls. Vi fick ett väldigt professionellt bemötande av Tommy hela vägen.
    Tommy är trygg och förtroendeingivande. Han är väl bekant med alla delar i en fastighetsaffär och har, utöver sin breda kompetens, stor servicekänsla och en trevlig personlighet. Han är informativ och lösningsorienterad, rak och öppen i sin kommunikation.
    Efter att vi skrivit under avtalet så följde besiktning och en hel del arbete för Mäklarhuset Enskede med att vara oss behjälpliga med nycklar. Tommy och hans mäklarteam hjälpte oss gladeligen med allt vi behövde deras hjälp med.
    Allt som allt har vi bara gott att säga om Tommy Sundvall och Mäklarhuset Enskede. Vi ger Tommy våra varmaste rekommendationer.
    Mvh Viveca och Erik
  • Ann-Britt W
    Ann-Britt W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Förtroendegivande första möte, tog tid och förklarade. Mycket nöjda med bemötandet.

Ett extra plus att Mäklarhuset lånade ut en släpkärra.
  • Mia  L
    Mia L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått mycket proffig hjälp både vid köp av hus och försäljning av hus! Tommy är mycket trevlig, kunnig, och tillgänglig!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall gjorde ett väldigt bra arbete vid försäljningen av mitt hus i Stureby. Trygg, saklig och genomärlig är mitt bestående intryck av Tommy. Att sedan försäljningspriset översteg mina höga förväntningar försämrar inte mitt intryck av Tommy som mäklare.
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är mycket nöjda med Mäklarhuset och Tommy Sundvall.
    Bra och rak kommunikation, vänligt bemötande och uppföljning även efter genomförd affär.
    Vi kan varmt rekommendera!
  • Ann-Kristin  B
    Ann-Kristin B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Fått hjälp med allt jag behövde
    Snabb, tillmötesgående och professionell. Bra problemlösare.
    2016-03-08 Tommy S svarar Ann-Kristin B
    Tack för allt förtroende du gav mig under processen. Jag tyckte att vi hade en väldigt bra dialog och fattade bra beslut under resans gång.
  • Peter  H
    Peter H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Bra bemötande och Tommy tog sig tid att besvara de frågor vi hade. Kändes seriöst och tryggt hela vägen.
    2016-03-08 Tommy S svarar Peter H
    Tack Peter och hoppas att ni skall trivas ännu bättre i ert hus efter renoveringen.
  • Tore S
    Tore S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall på Mäklarhuset Enskede har sålt mitt hus på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Jag vill verkligen rekommendera Tommy, han får högsta betyg. hälsningar Tore Starck
    2016-03-07 Tommy S svarar Tore S
    Tack för dina fina ord Tore. Måste säga att det var ett ömsesidigt nöje att göra denna husaffär, framförallt med det stora förtroende du gav mig under processen. Och löpning får vi jobba vidare på båda två!
Erik Åkerberg
Noemi Nagy