Tommy Sundvall
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Tommy Sundvall

• Bertil Å skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-18

Vi valde Tommy för att han är lyhörd och lätt att kommunicera med. Mycket erfaren och trevlig. Läs mer
  • Lena M skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-11

Vi sålde en villa i Stureby. Mäklaren var mycket hjälpsam och levde upp till våra högt ställda förväntningar.
    Försäljningen gick snabbt och enkelt. Vi kan verkligen rekommendera Tommy Sundvall på Mäklarhuset Enskede Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-09

Sålt lägenhet brf.
    Mycket bra bemötande!
    Levde upp till alla våra förväntningar och Tommy gjorde det åxå.
    Sammanfattningsvis en mycket behaglig upplevelse och Tommy Sundvall var en mycket trevlig snubbe som kunde sin sak och har mycket bra lokalkännedom. Rekomenderar gärna tiil andra som ska sälja eller köpa!
    👍👍👍 Läs mer
  • Claes A
    Claes A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-08

Tog oss hjälp av Tommy att sälja vår 4a, i en förening han sålt många lgh tidigare. Han hade bra kunskap om föreningen och dess lgh samt området. Stenkoll på andra objekt som ligger ute hur konkurrensen är.
    Alltid tillgänglig via tel och mail. Gjorde verkligen sitt yttersta för att få lgh såld, som var pga marknaden trögsåld.
    Flexibel med idéer. Alltid svar på funderingar och frågor.
    Trevlig, pratglad och kul att samarbete med. Läs mer
  • Hanna F skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-08

Tommy är en väldigt seriös och ambitiös mäklare med stor lokal kännedom. Han vet verkligen vad han sysslar med och kan yrket utan och innan! Med detta sagt är Tommy den mäklaren som jag skulle tipsa min bästa vän att använda sig av! Läs mer
  • Lena O skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-06

Tommy ger ett tryggt och förtroendeingivande intryck.

Han har full koll på bostadsmarknaden och går alltid att nås och är lyhörd.

Jag har sålt ett flertal lägenheter och hus men Tommy är den jag haft mest förtroende för och haft bäst kommunikation med. Läs mer
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-03

Tommy Sundvall har hjälpt oss att sälja vårt hus i Stureby. Vi har blivit bemötta på bästa sätt. Han känns ärlig, rak och om det är något han inte vet tar han reda på det. Vi fick förtroende för Tommy redan då vi köpte huset vi nyss sålt då han var anlitad av dåvarande ägare. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Anna L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2019-08-02

Vi fick mycket proffesionell hjälp av Tommy när vi sålde vårt hus i Stureby. Trevligt bemötande hela vägen, alltid snabba svar på alla våra frågor och ett slutpris som vi var nöjda med.
    Vi kan verkligen rekommendera Tommy att sköta försäljningen av din bostad. Läs mer
  • Pegah F skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2018-12-10

Sålde min 2:a i Stureby. Tommy gav ett väldigt gott intryck från början då han var väldigt påläst och ärlig. Jag kände tryggheten att han kunde svara på alla mina och köparnas frågor. Tommy har väldigt god kunskap om hela området och ger den där lilla extraservicen som uppskattas väldigt mycket.
    Jag skulle verkligen rekommendera Tommy! Läs mer
    Tommy S gillar detta
  • Lise-Lotte R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2018-06-10

Jag är jättenöjd med hela processen! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Erik Åkerberg