Tommy Sundvall
Registrerad mäklare sedan 1991-02-22
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-04
2019-08 - 2020-07

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter. Läs mer

Läs vad 106 Läs vad Tommy Sundvall

• Ida W köpte sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-08-02

Gamla Enskede
    Tommy sålde mitt drömhus till mig och trots att jag var en av flera budgivare kände jag mig otroligt stöttad och sedd av Tommy. Tillgänglig och hjälpsam och inlyssnande! Så tryggt när man gör sin första husaffär. Tommy är rättvis och rak och världens bästa! Läs mer
  • Clara T
    Clara T sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-07-27

Sålde villa i Enskede. Tack för gott samarbete! Läs mer
  • Manuél H
    Manuél H sålde sin bostad med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-07-16

Har fungerat alldeles utmärkt!
    Vi har både köpt och sålt fastighet med Tommys hjälp och det har varit proffsiga och smidiga affärer.
    Tommy känns trygg och förtroendeingivande både för säljare och köpare 👍🏼
    //Fam Hedlund Läs mer
  • Dani M sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-07-12

2:a
    Stureby
    Mycket professionell och gör sitt yttersta för en lyckad affär! Läs mer
  • Elof F sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-07-08

- Sålt villa i Enskede.
    - På ett mycket bra sätt där han förklarade de olika försäljningsstegen och vad jag behövde göra.
    - Jag fick förklarad försäljningsprocessen och Tommy har hållit mig uppdaterad i de olika stegen så jag anser verkligen att han har levt upp till dem.
    - Jag tycker verkligen att Tommy har varat professionell men även personlig. Läs mer
  • Lars-arne A sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-06-25

5:a
    Farsta
    Tommy rekommenderades av en kollega vi har haft goda erfarenheter av. Han har motsvarat rekommendationen Läs mer
  • Agneta P sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-06-19

Svedmyra
    Sålt en villa . Han har genom hela processen varit tillgänglig och vi har blivit informerade om vad som hänt.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Javzandolgor M köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-05-26

Hagsätra
    Mötte en trevlig Mäklare och köpte min första lägenhet. Läs mer
  • Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-05-24

Hökarängen
    På grund av den rådande pandemin var intresset att lämna bud för den typ av lägenhet vi skulle sälja högst begränsad. Trots denna utmaning lyckades Tommy förmedla lägenheten till ett bra pris och affären kunde slutföras på utsatt tid.
    Det var otroligt skönt att ha en sån bra samarbetspartner att bolla med genom hela processen, som var tillgänglig, professionell, kunnig om marknaden och förtroendeingivande.

Tack för bra service! Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede

2020-05-20

Hökarängen
    Enkel och lätt att ha att göra med oavsätt form av kommunikation. Kunnighet och lång erfarenhet var tydlig. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall