67 rekommendationer

Tommy Sundvall
en del av Mäklarhuset Enskede

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter.
Handelsvägen 186
122 38 Enskede — Visa karta

Vad tror Tommy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Tommy Sundvall

• Lise-Lotte R
    Lise-Lotte R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är jättenöjd med hela processen! Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har sålt en villa i Enskede Gård och valde Mäklarhuset Enskede. Som mäklare fick jag då Tommy Sundvall. Har hela tiden blivit utmärkt bemött och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Lyhörd, påläst, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall hjälpte mig att sälja mitt hus. Resultatet blev en fantastisk presentation och ett sålt hus redan innan visning, till ett pris högre än förväntat. Tommy är en fantastisk mäklare: pedagogisk, tålmodig, sympatisk, ständigt anträffbar och mycket professionell. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har varit till stor hjälp under försäljningen. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • Alain S
    Alain S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Valet att det skulle vara Tommy Sundvall som skulle sälja vårt hus var inte svårt, det bestämde vi oss för redan när vi köpte en lägenhet till en av våra döttrar för 15 år sedan.
    Tommy Sundvall inger ett stort förtroende med sin mångåriga kunskap om området och bostadsförsäljningar. Vi fick bra tips om åtgärder i huset innan vi satte igång försäljningsprocessen och han stämde av med oss under hela försäljningen, han var ett bra stöd för oss.
    Tommy är som person väldig öppen, positiv , lyhörd, engagerad och är väldigt lätt att samarbeta med. Hans långa erfarenhet tillsammans med hans förmåga att hantera kunder och köpare på ett seriöst och betryggande sätt är nyckeln till en lyckad försäljning för alla parter. /Alain&Maria Läs mer
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig, lätt att få tag på, bra bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var väl förtrogen med bostadsområdet. Bra kunskap om de huset som fanns i området,om dess fel och brister eftersom husen är byggda på nittonhundra- trettitalet. Utåtriktad, lyssnande, informativ. Hade lätt att kommunicera med oss som säljare Läs mer
  • Milena K
    Milena K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var tydlig, strukturerad, positiv och lätt att få tag på. Han svarade bra på frågor, kom med input och var lyhörd inför våra tankar.
    Vi kände oss trygga i vår försäljning med Tommy.
    Kan verkligen rekommendera Tommy till andra kunder. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Väldigt proffsig. Man får ett förtroende för Tommy. Kunnig och lovar inte guld o gröna skogar. Läs mer
  • Tanya J
    Tanya J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Bra och trevlig mäklare som verkligen gör sitt bästa för att sälja din bostad du vil bli av med 👍🏼 Läs mer
  • Anne-Marie J
    Anne-Marie J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har lång och bred erfarenhet av branschen och ger därför ett tryggt och ärligt intryck. Han svarar snabbt på alla frågor och engagerar sig för att ens bostadsaffär ska kännas säker. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Rekommenderas av säljaren
    "Mycket kompetent. Gav rikligt med råd och hade ett stort bra nätverk för andra tjänster som vi kunde utnyttja. Har gjort affärer tidigare via samma mäklarkontor, Mäklarhuset i Enskede, och de övriga medarbetarna har haft samma entusiasm och servicevilja. Oavsett om Du är där som köpare eller säljare känns det som man har en proffsig, vänlig "advokat" i kanske sitt livs största affär. Tommy Sundvall som varit med där från starten av kontoret har uppenbarligen haft ett stort inflytande på personalstyrkan som arbetar i hans serviceanda och alltid korrekta. Kommer med största sannolikhet vända mig dit igen om/när det blir dags för ny fastighetsaffär och kan bestämt rekommendera Tommy Sundvall som mäklare för andra spekulanter. Detta särskilt under en svajig tid på bostadsmarknaden där hans erfarenhet hade en helt avgörande betydelse för en lyckad affär." Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är proffsig, snabbfotad och lättillgänglig under hela processen från värdering till såld bostad. Läs mer
  • Regina K
    Regina K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är trevlig, lättsam men också seriös och tydlig vilket inger stort förtroende! Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är en positiv och inom sitt område mycket kunnig och seriös person som skapade trygghet för både säljare och köpare när vi sålde vårt bostadsrättsradhus i Stureby. Han har varit ett bra stöd under hela säljprocessen och vi kan ge honom de bästa rekommendationerna. Björn och Mirja Söderberg Läs mer
  • Mirabelle H
    Mirabelle H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Hej,
    Jag tycker att jag har fått ett utmärkt bemötande av Tommy.
    Han har bra kännedom om området.
    Han har lång erfarenhet som mäklare.
    Han är engagerad, driven och duktig på att kommunicera.
    Jag har blivit mycket väl omhändertagen som kund och jag kan absolut rekommendera Tommy Sundvall till andra som är på väg att kanske göra sin viktigaste affär, nämligen att köpa eller sälja sitt hus! Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Inlyssnande och lyhörd samt har god kännedom om bostadsmarknaden inom Enskede.
    Lätt att få tag på samt informerade löpande om status vid försäljning gällande budgivning och potentiella spekulanter.
    Mycket seriös i sin yrkesutövning.
    Rekommenderar mäklaren. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Kunnig, hjälpsam och otroligt trevlig. Ett proffs inom sitt område. Läs mer
  • Nickie T
    Nickie T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy gav ett otroligt bra första intryck och intrycket höll sig kvar. Snabb återkoppling och mycket duktig att informera om vad som hände/nästa steg i vårt första bostadsköp. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2017-11-02 Tommy S svarar Nickie T
    Stort tack Nickie, förstår att ni ser fram emot att flytta in i er drömlägenhet!
  • Amal E
    Amal E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är trevlig och professionell!
    Det hela gick smidigt till, han informerade hela tiden om status och var alltid tillgänglig. Mkt nöjd! Läs mer
    2017-10-23 Tommy S svarar Amal E
    Tack för förtroende och de fina orden.
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Pålitlig och med äkta engagemang. Stor tillgänglighet. Jättenöjd! Läs mer
  • Karin G
    Karin G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvtall är en seriös mäklare som vi kände oss väldigt trygga med vid vår husförsäljning. Han gjorde ett professionellt intryck vilket han också levde upp till. Han verkade aldrig vara stressad, tog sig tid med oss som kunder, var tillgänglig och mycket kunning om fastigheters beskaffenhet. Allt gick smidigt genom att han hade relevanta samarbetspartners. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en väl etablerad, oerhört trevlig, engagerad och duktig mäklare. Väldigt noggrann med att alla ska veta vad alla papper (som är rena grekiskan) handlar om och jag och min sambo är väldigt glada att få ha haft med honom att göra! Kan rekommendera honom alla dagar i veckan! Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall har sålt mina 2 senaste lägenheter. Han har vid båda försäljningarna varit proffsig och tillgänglig med trevligt bemötande och tydlig återkoppling. Läs mer
    2017-07-06 Tommy S svarar Camilla N
    Tack Camilla, det har varit ett nöje från min sida att få hjälpa dig med försäljningarna. Hoppas nu att ni skall trivas i Göteborg.
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy fick ta över uppdraget på vår lägenhet väldigt hastigt - men var påläst och skötte det proffsigt hela vägen! Han var hemma hos oss för att titta på lägenheten och kom med många värdefulla tips inför fotograferingen. På själva fotograferingen var både Tommy och en fotograf med tillsammans med oss säljare och vi kom tillsammans överens om bilder. Vid skrivandet av prospektet fick vi komma med önskemål och tankar utifrån Tommys text, vi fick då det bästa av två världar - mäklarens syn på lägenheten och vår syn som faktiskt bott där. Under hela processen har Tommy varit lätt att få tag på, både på sms, mail och via samtal. Tommy har gett oss råd, förklarat och berättat vad som händer härnäst. Tommy är en person som det är väldigt enkelt att prata med och vi är väldigt glada att vi haft honom med oss vid försäljningen av vår lägenhet. Vi rekommenderar verkligen Tommy som mäklare, och skulle vi flytta någon mer gång så kommer vi garanterat att anlita Tommy då också! Läs mer
    2017-07-06 Tommy S svarar Linnea G
    Stort tack för era fina ord, det är en drivkraft för mig att fortsätta mitt arbete! Ser fram emot att få hjälpa er i framtiden.
  • Inger B
    Inger B skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig, allt genomfördes planenligt.
    Tommy informerade fortlöpande och var lätt att nå. Bra fotografering och hjälp/tips med besiktningsman, styling inne/ute mm. Läs mer
  • Pia W
    Pia W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Att välja rätt mäklare till ett boende man älskat och vårdat över ett kvarts sekel är en viktigt val. Då känslorna svämmar över av separationsångest så är rätt mäklare ett oerhört viktigt val.
    Tommy visade vara det rätta valet.
    Från första stund visar han ett gediget, jordnära intresse för människan bakom boendet.
    Proffesionellt visar han tydligt processen och visar fingertoppskänsla i detaljer. Han är ärlig och öppen och effektiv.
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Tommy Sundsvall till er som ska sälja det finaste ni har i boende med minnen som väller över och som har tagit ett livs beslut att gå vidare i livet. Han har iallafall hjälpt mig att kunna släppa taget på ett fint sätt. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Hej, Vill verkligen Tacka Tommy Sundvall för ett mycket bra och profesionelt utfört arbete, allt gick snabbt och bara glada miner, fick mycket bra råd och instruktoner innan försäljning. Mycket bra tips inför fotograferingen, hur man skulle möblera, gardiner, blommor, etc. Så Tommy o Mäklarhuset kan jag rekomendera. Läs mer
  • Robert E
    Robert E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Utmärkt insats från Tommy och Mäklarhuset i stort. Mycket lyhörd på våra önskemål och lätt att jobba med när försäljningen blev något utöver det vanliga. Läs mer
  • Freya E
    Freya E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    We find Tommy very easy to work with, he explained everything well (English was no problem) and managed to arrange everything for us in a very short period of time. Highly recommended! Läs mer
    2017-05-19 Tommy S svarar Freya E
    Thank you Freya. It was one of the fastest deals ever!
  • Veronika L
    Veronika L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Med Tommy är det tryggt och lätt att både köpa och sälja. Han är erfaren, engagerad och professionell och dessutom sympatisk. Vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som är i behov av en mäklare! Läs mer
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tydlig och extremt kompetent! Man känner sig trygg med stomme genom hela affären Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Tommy som mäklare. Han gav oss den tid vi behövde, han var påläst om marknaden och området, han var tillgänglig på telefon även när han var sjuk, och han ingav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Andrei M
    Andrei M skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag blev bemött på bästa sätt, och fick den hjälpen som jag behövde för att känna mig tryggt under säljprocessen. Tommy var alltid tillgänligt och hjälpsam. Den rådgivning som jag fick av honom var värdefull, och hjälpte mig att göra rätt val när det behövdes. Läs mer
  • Annika C
    Annika C skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En proffsig och ärlig mäklare som såg till att bemöta oss som köpare på ett mycket bra och respektfullt sätt. Vi fick förtroende för honom och för hans genuina drivkraft att se till att få både oss och säljare nöjda. Läs mer
  • Ragnhild Raab J
    Ragnhild Raab J skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Professionellt och effektivt mäkleri. Läs mer
  • Robban K
    Robban K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är en mycket professionell mäklare med lång erfarenhet och en god lokalkännedom. Vilket bidrog till en snabb och enkel bostadsaffär. Rekommenderas! Läs mer
    2017-02-17 Tommy S svarar Robban K
    Stort tack Robban, och tack för förtroendet
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En toppenmäklare som rekommenderas varmt. Tommy har en fantastisk förmåga att göra bostadsförsäljningen enkel för både köpare och säljare genom sitt sätt att själv vara påläst och informera kring alla de olika momenten som en försäljning innebär. På detta sätt förekommer han många frågetecken och jag som säljare kan känna mig lugn och trygg genom hela försäljningsprocessen där varje del är väl förberedd. Bra kommunikation och lätt att komma i kontakt med bidrar också på plussidan.
    Med sitt varma och trevliga bemötande inger han ett förtroende som överträffar mina förväntningar. Jag har anlitat Tommy även vid tidigare försäljning och en återkommande kund är ett tecken på när det är som bäst. Läs mer
  • Ove K
    Ove K skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy var väldigt duktig och hjälpsam Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är lugn, strukturerad och vänlig. Kändes som han hade koll på läget och hanterade alla oss budgivare mycket bra. Läs mer
  • Lars-Erik E
    Lars-Erik E skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är professionell och inger stort förtroende. Rak kommunikation, trevligt bemötande under hela processen.
    Kan absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Pär R
    Pär R skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vänligt och engagerat mottagande och täta kontakter mellan samtliga involverade i husförsäljningen. Läs mer
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Väldigt nöjd med mäklarens bemötande och tillgänglighet. Läs mer
  • Mira H
    Mira H skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är trevlig och tillmötesgående. Han ger ett seriöst intryck och sköter sina uppgifter som mäklare utmärkt. Jag är mycket nöjd med min försäljning tillsammans med Tommy och mäklarhuset i Enskede. Läs mer
  • Marko A
    Marko A skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy är kunnig och inger stort förtroende. Han är tillgänglig och återkopplar snabbt. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är mycket nöjd! Rutinerad mäklare som arbetat länge men som fortfarande är hungrig! Så som det skall vara, men inte alltid är. Läs mer
    2017-01-10 Tommy S svarar Andreas L
    Tack Andreas, alltid kul att få fina ord av en som vet vad yrket innebär!!
  • Carina T
    Carina T skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är mycket nöjda med Tommy som mäklare. Han är engagerad, organiserad och kunnig. Ett trevligt bemötande och bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
    2017-01-10 Tommy S svarar Carina T
    Stort tack Carina för dina ord!
    Vi ses snart igen när det dags för tillträdet.
  • Roger P
    Roger P skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    En mycket kunnig och trevlig mäklare som lotsade oss genom hela försäljningen
    från start till mål.Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2017-01-09 Tommy S svarar Roger P
    Hej Roger, tack för förtroendet. Vi ses snart och tittar på deklarationen.
  • Per S
    Per S skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall ger ett professionellt och personligt bemötande. Han kan marknaden mycket väl och vet vad som krävs för en bra försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Tommy till de som ska sälja sin bostad i Enskede och söderort. Läs mer
  • Michael W
    Michael W skrev om Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
    Tommy Sundvall är en kunnig och erfaren mäklare. Han beskriver klart och tydligt de olika momenten och villkoren vid fastighetsförsäljning. Som säljare känner man sig väl insatt i vad man förväntas bidra med och trygg med att inget lämnas åt slumpen. Tommy är lyhörd för de önskemål jag som säljare har. Dessutom är han tillgänglig i stort sett 24-timmar om dygnet. Han ser hela tiden till att följa upp de olika momenten så att allt löper smidigt. Läs mer
Erik Åkerberg
Tommy Sundvall