Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Uppsala
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare. Vi vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt Digitala annonspaket Komplett, Mäklarhusets nya annonspaket som täcker Sveriges mest besökta sajter: Aftonbladet, Blocket, Hitta, Facebook. Dessutom syns du med din bostad mobilt på UNT. En exponering som någon annan mäklare inte är i närheten av.

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar är vi nummer ett för åttonde året i rad (2008-2015).

Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 792 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• Ingrid L
    Ingrid L skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Är helt och hållet nöjd med den hjälp och service vi fått av Johan Eriksson.
  • Öie G
    Öie G skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag valde Anahita som mäklare därför att hon har erfarenhet och kunskap om hur marknaden ser ut, vilket innebär att hon agerar lugnt och tryggt både mot mig som säljare och mot spekulanterna. Anahita har den erfarenheten och kunskapen som jag efterfrågar, hon är den mäklare som jag skulle ha förtroende för som köpare.
    Anahita har hanterat hela processen från den första kontakten på ett proffesionellt sätt.
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det är bara trevligt att träffas med Torbjörn Frylen.
  • Parya R
    Parya R skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kalle har varit lätt att ha att göra med. Han är trevlig, flexibel och snabb att svara på funderingar och frågor. Jag kan absolut rekommendera Kalle som mäklare!
  • Antigona A
    Antigona A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är en mycket nöjd kund med Katarinas insats i köpet av vår första lägenhet.
    Med sin kunskap och engagemang hjälpte hos oss att genomföra köpet på ett bra sätt.
  • Berit B
    Berit B skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina Wiksell har varit mycket kunnig och hjälpsam samt glatt och trevligt bemötande. Proffsig och trygg inom alla områden och fanns alltid till hands. För oss som anlitat henne både som köpare och säljare är vi mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Katarina.
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Seriös, trevlig, förtroendeingivande.
  • Marie S
    Marie S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väl bemött, trevligt och en seriös mäklare
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    I helhet bra dock många små skavanker som man gärna hade vetat om.
    2016-11-20 Mikael L svarar Mattias M
    Hej! Det var tråkigt att höra att det finns oväntade skavanker på bostaden som ni köpt, jag kommer att följa upp för att se vad det rör sig om. Med vänlig hälsning, Mikael Ljungberg
  • Göran R
    Göran R skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra. Affären är inte ännu avslutad.
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket tillmötesgående, hjälpsam, kompetent och duktig. Mitt intryck av Amela Agic är överförväntan positiv. Rekommenderar henne varmt till framtida säljare!
  • Robin S
    Robin S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt sköttes på ett professionellt, smidigt och betryggande sätt. Vi fick svar på alla frågor och mäklaren var alltid tillgänglig. Det var en felfri kundupplevelse!
  • Stig S
    Stig S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Under hela tiden av förmedling av vår bostad på Ekeby Hus har vi fått ett mycket bra bemötande och god hjälp att lösa detaljproblem. Vi har inte anledning att klaga på någonting.
    2016-11-22 Lina E svarar Stig S
    Hej Stig,
    Stort tack för fin rekommendation, det värmer. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet! Vänligen Lina
  • Lina V
    Lina V skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt var jätte bra! Han var snabb på att svara och förklarade och hjälpte till med allt man tyckte var oklart.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kan INTE tänka mig en bättre mäklare än Lina Edin.
    Vi fattade tycke från första kontakten till det att vi avslutade affären.
    Hon är påläst,saklig,och inte minst trevlig och förklarar alla frågor på ett enkelt och bra sätt.
    Jag skulle varmt rekomendera Lina till fler som går i säljar eller köp tankar.
    Vh Kenneth Nordström
    2016-11-17 Lina E svarar Kenneth N
    Tack snälla snälla Kenneth för dina ord och en mycket fin rekommendation, det värmer! :)
  • Marlene P
    Marlene P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, trevlig och kompetent. Kan starkt rekommendera Anders som mäklare.
  • Teemu M
    Teemu M skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick på riktig en känsla att Viktoria ville göra det lilla (läs stora) extra för mig. Hade litet knepig situation och jag kände mig välldigt bra bemött och att Viktoria var där som sträkte handen. Jag förstår att dels är det hennes jobb, men intrycket jag fick var att hon gick en "exta mile" för mig. När det blir dags att sälja min lägenhet kommer jag absolut kontakta Viktoria först. Det blir dock aktuellt inom 4-6 år om allt går som planerad. Om ni har henne kvar hos Mäklarhuset kommer ni ha en toppen person som kan sköta jobbet med ytterst hög kvalitet med bra personlig bemötande, och det kommer att gynna eran verksamhet som personnära företag som fixar affärer , snabbt smidigt och effektivt men som håller människan i mitten.
  • Maria N
    Maria N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina är väldigt trevlig och ger tydlig information samtidigt som hon är snabb och effektiv. Tillgänglig och responderar snabbt på frågor, kommunicerar bra med alla parter.
    Vi är nöjda.
  • Saman H
    Saman H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, jordnära och lyssnade på oss, vilket vi är tacksamma för.
    2016-11-17 Lina E svarar Saman H
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas ni får det bra i lägenheten, ska bli roligt att se efterbilder! :)
  • Linda L
    Linda L skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supernöjd med Anahita! Hon är proffsig, engagerad och man känner tillit till hennes förslag och idéer. Vi kan inte vara mer än nöjda!
  • Joachim T
    Joachim T skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt engagerad och trevlig märklare.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lite kort i kontakten då jag ville ha en extravisning på grund av att jag inte kunde komma de bestämda tiderna. Men när jag visade intresse för att jag ville köpa bostaden så blev det en helt annan ton.
    Proffesionellt bemötande på kontraktsskrivningen
    2016-11-17 Lina E svarar Johanna E
    Hej Johanna, ledsen om du uppfattade mig kort när vi bokade in en tid för privat visning. Hoppas du ska trivas i huset och stort tack för rekommendationen! :)
  • Malin T
    Malin T skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har inte haft så mycket kontakt med Ann förutom kontraktsskrivning, vilket dock gick väldigt snabbt och smidigt.
    Ann S gillar detta
  • Esther A
    Esther A skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon hjälpte oss väldigt bra, ordentlig. Snäll och bra jobbat
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Effektiv och proffesionell mäklare som gör alla parter nöjda.
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är supernöjda med Michael! Känns tryggt, nästa gång vi ska sälja istället för att köpa så vet vi vart vi kommer vända oss! :)
  • Alejandro P
    Alejandro P skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supertrevlig, kunnig, pålitlig. Bästa mäklaren jag haft o göra med hittills!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Alejandro P
    Hej Alex!

Vad roligt att allt känns bra och jag hjälper gärna till den dagen det blir dags för hus men först ska ni njuta av den nya lägenheten : )

• Johan R
    Johan R skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kompetent, ärlig, trevlig och engagerad. Högsta betyg. /Johan
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Nöjd med Johans service och tillmötesgående!
  • Jaber H
    Jaber H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    It was a great service from Mäklarehset and Niklas Enlund.
  • Maria L
    Maria L skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra. Kunnig och intresserad!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för dom fina orden : )

• Charlotte J
    Charlotte J skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Han var alltid tillgänglig, kunnig, socialt kompetent. Det enda jag har att anmärka på är en upplevelse av att han inte själv tyckte att min lägenhet var bra.
  • Anna G
    Anna G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon var kunnig och noggrann. Hjälpsam och vänlig.
    2016-11-17 Lina E svarar Anna G
    Tack Anna för fin rekommendation!
  • Erik B
    Erik B skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Rakt på sak och mycket pålitlig, vet vem som är första alternativ för mig nästa gång en flytt är på gång!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Erik B
    Hej Erik!

Tack för det fina betyget och jag ser fram emot att hjälpa till i framtiden : )

• Annika D
    Annika D skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Min upplevelse av Amelia som mäklare är alltigenom posetiv
  • Amelia A
    Amelia A skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är supernöjd med allting. Mikael var väldigt hjälpsam och allt flöt på bra.
  • Gudrun D
    Gudrun D skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Totalt sett mycket bra upplevelse. Vänlig, kunnig och fullföljde allt med bra kommunikation.
    Det negativa var att jag inte blev informerad angående tillträdesdag, då jag har ett arbete där det ej går att rucka på tiderna och ej heller går att få ledigt.
    2016-11-17 Lina E svarar Gudrun D
    Tack snälla för rekommendationen Gudrun! Bra att vi kunde reda ut frågan kring tillträdet. :) Vi ses snart!
  • Anna E
    Anna E skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Johan var väldig service minded och trevlig. Han informerade väldig bra om hur säljprocessen går till.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig, påläst och tillgänglig utan att vara påträngande.
    Fick snabbt förtroende.
  • Ahmad J
    Ahmad J skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mäklarens bemötande var det bästa möjliga. Det kändes tryggt o. säkert hela vägen ty hon var kunnig o. erfaren o. visste exakt vad hon skulle göra från början till slut. Jag är helt nöjd m. hennes arbetsinsatser under vår kontaktperiod.
  • Marie R
    Marie R skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad, uppmärksam och noggrann. Hög tillgänglighet under hela processen, svarade snabbt via mail eller telefon. Uppdatering och information gavs kontinuerligt. Kände mig väldigt trygg och nöjd med Kalle.
  • Julia G
    Julia G skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är mycket nöjd med att ha haft Kalle som mäklare. Innan vi köpte lägenheter var vi på flera visningar varav ett antal med Kalle och vi fick alltid ett personligt och proffesionellt bemötande. Kul också att Kalle kände igen både mig och min pappa när vi kom på den senaste visningen när det var över ett halvår sedan vi sågs sist.
    Det kändes tryggt under hela köpeprocessen och jag vet att jag alltid kan höra av mig vid frågor.
  • Desale M
    Desale M skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra,trevligt och framförallt bra bemötande
  • Anna H
    Anna H skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, ambitiös, seriös, tillgänglig och tillmötesgående.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ann hjäpte mig och min sambo med försäljningen av våra två våningar. Min bedömning är att hon är utomordentligt kompetent i sitt yrke. Förutom att hon besitter stor erfarenhet har hon kunskaper utöver vad andra mäklare vanligtvis besitter, exempelvis inom juridik. Vi hade även stor glädje och hjälp av hennes goda sociala förmåga och hennes proffsiga driv. I dessa något oförutsägbara tider (hösten -16) var hennes råd och rättframma sätt till oss en stor trygghet. Vi rekommenderar varmt hennes tjänster.
    2016-11-15 Ann S svarar Jonas N
    Tack, Jonas vilka fantastiska ord ni givit mig, tackar allra ödmjukast för det!
  • Monica H
    Monica H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engegerad, trevlig, professionell.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina har varit den absolut ultimata mäklaren! Hon är mycket professionell och har fantastisk servicekänsla. Kunde inte har varit i bättre händer än hos Lina :)
    2016-11-15 Lina E svarar Kerstin J
    Vad glad jag blir Kerstin för fina ord! Stort tack för rekommendationen och lycka till med nya bostadsplanerna! :)
  • Olaf A
    Olaf A skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    I stort sett mycket bra. Lite konstigt är det när ni kallar mig för Olaf, vilket är min pappa som är bortgången o det var hans lägenhet som nu dödsboet säljer!!
    Man hajar till varje gång ett nytt sms kommer från er o vi skall tycka till om er o min pappas namn står istället för mitt namn.....
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bara bra intryck, vänlig o trevlig.
  • Richard Ö
    Richard Ö skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Amela Agic är mycket professionell, har hög kompetens, har ett naturligt, genuint trevligt bemötande, är lyhörd, seriös och påläst, samt har en varm personlighet. Amela överträffade med råge min högt ställda förväntan.
Katarina Wiksell
Mikael Ljungberg