Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1041 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• 2019-05-28

Ivana E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet via Malin som har varit väldigt tillmötesgående både inför visning, kontraktskrivning och hela processen där efter. Köpet skedde under snabba omständigheter och tack vare Malin blev affären väldigt smidig vilket underlättade för båda parter. Kan verkligen rekommendera Malin Banger. Läs mer
  • 2019-05-20

Jonas A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet av Malin Banger på mäklarhuset i Uppsala.
    Jätte bra bemötande, tog sin tid att svara på alla frågor och tankar. Väldigt hjälpsam och kunnig på det hon gör.
    Rekommenderas STARKT, vi är supernöjda!
    / Jonas & Madeleine Läs mer
  • 2019-05-19

Mikael J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte fristående hus i bostadsrättsform och tyckte Adam var snabb på att svara samt tydlig i kontakten.

Hjälpte även oss som köpare i processen efter kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-05-18

Carl Johan O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hjälpte oss sälja vårt hus i Alsike, Knivsta och han gjorde ett toppenbra jobb rakt igenom hela processen så vi rekommenderar varmt Adam som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-17

Marléne L skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt.
    Blivit bra bemött och att allt gått väldigt smidigt.
    Jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-05-09

Anders C skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt en etta på 33 kvm. Vi fick förtroende för Adam på visningen. Han kändes påläst om objektet.
    Vi blev mycket väl bemötta.
    Ett förtroendegivande intryck under budgivning. Läs mer
  • Marcus S

2019-05-07

Marcus S skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Omar O

2019-05-07

Omar O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en lägenhet i Storvreta som förmedlades av Mäklarhuset i Uppsala!
    Mycket bra trevlig, kunnig mäklare som hade hand om objektet han heter Adam Lindh!
    Från start till mål var Adam en mäklare att lita på! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-06

Mats J skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vårat hus. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har på en mäklare. Proffesionell, bra lyssnare, positiv och ger ett mycket gott förtroende, har kunskap vet vad hon pratar om. Bra bemötande med mycket gott skratt. Malin har också hjälpt till och varit lika trevlig som Sofia. Det har hela tiden känts som ett bra samarbete. Vi är så nöjda med Sofia och även Malin, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • 2019-05-03

Annika H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Glad trevlig tjej som var lagom kompis men väldigt proffsig. Läs mer
  • Martin C

2019-04-26

Martin C skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt professionell mäklare, väldigt trevlig, informativ och lättillgänglig. Sofia levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-25

Lawand H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sandra har varit jätte ambitiös och samarbetsvillig, och tack vare det har vi kunnat slutföra affären )) Läs mer
  • 2019-04-24

Bo R skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sandra.
    Alltid blivit bemött av ett proffsigt och samtidigt vänligt och trevligt bemötande. Ringt och gett fortlöpande information när det förväntats. Skulle gärna rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-04-15

Roine E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Över alla förväntningar vänder oss till Malin även nästa gång otroligt seriös vi är väldigt tacksamma Annika o Roine Läs mer
  • 2019-04-14

Erik J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sandra har alltid varit tillgänglig och även förklarat noga hur processen går till. Läs mer
  • 2019-04-13

Mirjam N skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är jättenöjda med Malin som ordnade en egen visning för oss då vi hade långt att åka. Hon har varit väldigt trevlig och tillgänglig för frågor och samtal. Hon har känts väldigt mån om oss som köpare. Läs mer
  • Monica B

2019-04-12

Monica B skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev väldigt bra bemött av Adam.
    Han gjorde ett väldigt bra intryck från första början.
    Mina förväntningar som mäklare levde han upp till.
    En glad go kille som visade runt i lägenheten, och som kunde sin sak.
    Jag ville se lägenheten en andra gång, för att mäta och se vad jag skulle ta med mig från huset som jag sålt, inga problem Adam och jag bestämde en tid så han kom ut och öppnade åt mig, det kallar jag fin service.
    Jag är så glad och nöjd att få ha Adam Lindh som mäklare, han gör ett toppen, jobb.
    Mvh Monica Ben Halima. Läs mer
  • 2019-04-12

Johanna W skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt och har bara gott att säga om Sandra. Professionell och tillmötesgående. Ett bra bemötande och mycket tillgänglig. Hon har varit påläst och informativ igenom hela processen, vi är verkligen nöjda! Läs mer
  • 2019-04-12

John C skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde en 3’a på Kungsängsgatan 57K. Sandra har varit ett jättebra stöd och jag upplever Sandra som hängiven, ärlig, trevlig och framförallt professionell. Mäklarfirman är inte den största firman, men helhetsintrycket betyder mest anser jag. Läs mer
  • 2019-04-11

Beatriz Q skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde våran lägenhet i Uppsala med hjälp av Ottilia. Vi hade alltid bra kommunikation med henne och vi fick kloka råd från hennes långa erfarenhet. Även om marknaden var lite dåligt så hjälpte hon oss att sälja vår bostad. Vi är glada att vi valde Ottilia från Mäklarhuset för försäljningen. Läs mer
  • Martin L

2019-04-11

Martin L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Uppsala med hjälp av Ottilia. Försäljningen har tagit lång tid då marknaden har varit vikande när vi ville sälja. Ottilia har varit professionell, arbetat hårt för vår försäljning och har varit stöttande under hela processen. Hon är en väldigt trevlig, social kompetent person som har god personkännedom. Priset blev inte som vi initialt hoppades på, men det kan inte Ottilia lastas för. Hon var tydlig med förutsättningarna och vi känner att hon har ansträngt sig för att hjälpa oss till bäst möjliga affär. Vi kommer absolut rekommendera Ottilia till vänner som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • 2019-03-23

Hanna G skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Genuint trevligt och omtänksamt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-20

Anna B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde mitt bostadsrättshus. Upplevde ett mycket bra och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och engagerad. Kan verkligen rekommendera Ottilia till vänner och bekanta som går i säljtankar! (y) Läs mer
  • 2019-03-17

Maria B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet med Ottilia och är jättenöjda. Väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, lättillgänglig och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johannes S

2019-03-14

Johannes S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett hus av Parvane och blev jätte bra bemötta. Det var vårt första husköp och vi tyckte att hon hjälpte oss med förklaringar och detaljer hela tiden. Vi är helt enkelt jätte nöjda! Läs mer
  • 2019-03-14

Mehrnosh E skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag blev rekommenderad Sandra när jag skulle sälja min bostadsrätt. Som förstagångssäljare har jag under hela processen känt mig trygg med henne och har blivit bemött med stor proffessionalitet och värme. Mina frågor har blivit tydligt besvarade under försäljningens gång och Sandra har visat stor flexibilitet i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-13

Kristian J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otroligt gladlynt, trevlig och engagerad. Tog hand om oss och har visat ett tålamod med våra svängiga beslut. Läs mer
  • 2019-03-07

Stefan F skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket tidigt hade Malin en tidslinjen som klart angav när och hur. Tidslinjalen blev sedan ett rättesnöre som helt och hållet infriades. Aldrig behövde jag ringa och fråga, utan hon förekom mig, vilket jag relaterar till proffsighet med erfarenhet som grund. Försäljningen av vårt boende gick över förväntan och oron som man kan känna som säljare inför försäljning släppte väldigt tidigt. Tack Malin! Läs mer
  • 2019-03-06

Ylva N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt en liten lägenhet och är mycket nöjd över det proffsiga omhändertagandet.
    Med vänlig hälsning, Ylva Nilsson Läs mer
  • 2019-02-27

Victoria H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otilia hjälpte mig och min sambo att sälja våran lgh vi valde henne för att hon va rak och inte tog upp massa onödigt hon va profisionell i sitt bemötande och väldigt hjälpsam skulle rekomendera henne till andra Läs mer
  • 2019-02-15

Christine D skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    4a i fålis. Trög marknad, många visningar. Adam har varit positiv, peppande och gett bra återkoppling hela tiden. Täta kontakter. Bra att resonera med och han har gjort ett mkt bra jobb. Sedan löste det sig snabbt på slutet o jag blev nöjd att priset ändå blev ok.
    Tack. Kommer att rekommendera honom om ngn jag känner ska sälja. Mvh
    Christine Dahlén Läs mer
  • 2019-02-08

Lisa M skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Seriös, kunnig, inkännande och tillgänglig! Min försäljning blev en utdragen affär på grund av marknadsläget. Ottilia gjorde så gott hon kunde. Kanske vi skulle ha haft en annan strategi men det är lätt att vara efterklok. Själva försäljningen med tillträde osv gick mycket smidigt. Kan varmt rekommendera Ottilia. Läs mer
  • 2019-02-07

Madelene F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tusen tack för fin hjälp inför vår första bostadsrättsaffär. Vi kunde inte vara gladare eller mer nöjda!
    Många varma hälsningar från oss 😄 Läs mer
  • 2019-02-04

Julia G skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde en 1a med Freja som mäklare och det är vi nöjda med. Freja har ett trevligt bemötande, är lyhörd och rak på sak. Läs mer
  • 2019-02-02

Sebastian M skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett radhus och blev bemötta på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Adam. Han förmedlade ett förtroende som gjorde att vi vågade buda hela vägen. Han var lätt att få tag på och återkopplade så fort han kunde vilket gjorde att man aldrig behövde bli orolig över något. Läs mer
  • 2019-01-31

Ingrid H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde villa i Sunnersta med hjälp av Ottilia på Mäklarhuset. Jag valde Ottilia som mäklare eftersom jag redan vid första kontakten uppfattade henne som både proffsig och personlig. Mycket trevligt bemötande, lätt att hålla kontakt med och snabb att svara på frågor. Både visningar och försäljning genomfördes på bästa sätt och jag kunde hela tiden förlita mig på att Ottilia skötte allt perfekt. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ninni W

2019-01-30

Ninni W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sofia har sålt vår lägenhet i Uppsala. Det har varit en lång resa under ett halvår och det har fordrats tålamod och entusiasm av mäklaren. Det har Sofia. Dessutom är hon strukturerad, envis och kommunikativ på alla sätt. Öppen för problemlösning. Lätt att få kontakt med på fler plan. En utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2019-01-30

Mikael H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Sofia höll oss ständigt uppdaterad under processen, gav rikligt med information och var mån om att räta ut alla frågetecken längs vägen. Utmärkt mäklat helt enkelt. Läs mer
  • Ing-marie F

2019-01-28

Ing-marie F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde min bostadsrätt och köpt en ny bostadsrätt.
    Ottilia är mycket seriös och man får förtroende för henne. Hon är mycket social och lätt att tycka om.
    Allt fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2019-01-26

Matilda J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en bostad genom Malin.
    Hon skötte allt väldigt bra och proffsigt, såg till att det blev en smidig affär.
    Trevlig och glad i bemötande.

Skulle absolut rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-01-25

Zeynep H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bostadsrätt
    Väldigt bra bemött.
    Since I am a non swedish speaker Adam was very helpful with explaining everything in English. I really appreciated that.
    He was able to answer my questions and was proffesional and helpful. Easy to approach. Läs mer
  • 2019-01-23

Ann-Sofi J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad och driven. Lätt att ha kontakt med. Viktigt att information delges samtliga parter,ibland både muntligt och skriftligt då det handlar om en stor affär. Läs mer
  • 2019-01-22

Eva H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-01-22

Roland J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vid försäljning av vår lägenhet gjorde Adam ett mycket bra jobb med trevligt bemötande, goda råd och uppskattad information under hela processen. Läs mer
  • 2019-01-20

Maria L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Positiv och engagerad. Lättillgänglig och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Elin J

2019-01-19

Elin J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Superbra bemötande och proffsigt arbete med försäljningen. Processen har varit smidig och jag har fått bra hjälp och svar på frågor under hela vägen. Läs mer
  • 2019-01-15

Jenny J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag är jättenöjd. Hon är kunnig, engagerad och svarar alltid snabbt på telefon och mejl. Läs mer
  • 2019-01-11

Björn W skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Stabby Allé
    Mycket trevligt bemötande. Kunde ge bra svar på frågor kring bostaden och föreningen. Extremt tillgänglig! Högsta betyg. Läs mer
  • 2018-12-25

Erik N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har både fått hjälp av att köpa ett radhus och vid försäljning av vår lägenhet. Dessa processer har gått otroligt smidigt till och mäklarhuset har bemött oss proffsigt och varit till stor hjälp under alla skeden. Vår mäklare (Ottilia Sjöberg) har varit jättebra och vi kan varmt rekommendera henne och mäklarhuset. Läs mer
  • 2018-12-09

Muhamed S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon va trevlig, motdrivande. Hon utförde ett underbart jobb Läs mer

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala