Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1061 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• 2019-08-19

Sofie A skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Freja genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Hon är både proffsig, noggrann och lyhörd! Läs mer
  • 2019-08-17

Simoné H skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande.
    Levde upp till vad jag förväntar mig av en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-16

Lotta N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tackar för ett jättebra samarbete tillsammans med Freja när vi sålde vår lägenhet på Råbyvägen.
    Freja har varit otroligt hjälpsam i hela processen och vi rekommenderar absolut henne till framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-08-04

Carl M skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt nöjd! Freja gav ett seriöst och bra första intryck, som hon verkligen levde upp till. Läs mer
  • 2019-08-04

Daniel J skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt från ett trevligt bemötande till god kommunikation gjorde att hela försäljningen av min tvåa blev enklare än jag tidigare förväntat mig.

Freja är lätt kontaktbar men tar också själv ofta kontakt med dig som säljare för att se till att du vet vad som kommer ske. Läs mer
  • 2019-07-14

Elin O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han gjorde en snygg annons som lockade många besökare. Han är väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig. Proffsig mäklare som vi varmt rekommenderar!! Läs mer
  • 2019-07-10

Dominic A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Luthagsesplanaden där Malin var mäklare.
    Vid första kontakt med Malin så kände man hur engagerad och hjälpsam hon var mot oss som var eventuellt köpare.
    Vi hade 1000 frågor angående lägenheten och föreningen och Malin gav sig tid till att ringa upp företag, nyckelpersoner i föreningen för att svara på varenda fråga.

Sedan när vi köpte lägenheten så visste vi att vi skulle bli utan bostad i några dagar innan inflyt och då gjorde Malin allt för att hjälpa oss för att underlätta flytten.
    Hon bokade 2 släpvagnar åt oss när vi själva ska flytta ut ur våran lägenhet samt dagen då vi har inflytt på lägenheten vi köpte.

Avslutningsvis, en mycket engagerad mäklare som vi upplever gör sitt yttersta i alla lägen, för att alla parter skall bli nöjda. Läs mer
  • 2019-07-09

Sonja B skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Adam som mäklare! Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och Adam var proffsig, tillmötesgående och ett bra bollplank under hela processen. Jag kände mig trygg från första mötet och ända in i mål. Läs mer
  • 2019-07-09

Olivia L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av Malin Banger. Malin var mycket professionell och hjälpsam genom hela processen från vår initiala kontakt, visning och avslutad affär. Hennes professionalism, positiva attityd och kunskap resulterade i en väl avslutad affär. Vi vill varmt rekommendera Malin. Läs mer
  • 2019-07-08

Christian S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket nöjd med min upplevelse. Snabb, tydlig och kontinuerlig uppföljning samt stor engagemang som gav utdelning. Rekommenderar varmt. Läs mer

Maja E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Malin har varit professionell och förtroendegivande. Hon har varit lätt att kontakta och snabb med att återkoppla.
    Hon har även varit påläst och kunnig. Läs mer

Josef P skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin var en mycket ambitiös och tillmötesgående mäklare. Jag är väldigt nöjd med hennes tjänster och skulle rekommendera henne till kommande försäljning. Läs mer
  • 2019-07-07

Jennifer E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köp min första bostad. Blev trevligt bemött av mäklaren vid visning som sedan har kunnat svara på alla frågor & funderingar under processen. Det Professionella, lättsamma och trevliga bemötandet har gjort min/våran upplevelse väldigt bra. Jag kan starkt rekommendera mäklarhuset och Adam Lindh. Läs mer
  • Kersti N

2019-07-05

Kersti N skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ingen kan på bättre sätt, hjälpa till, upplysa, eller bistå, vid en lägenhetsförsäljning, än vad Sofia gjort! Hon är lugn, glad och trevlig, informativ och ingenting verkar jobbigt och besvärligt! Hon hör alltid av sig, om minsta grej, och ingenting är jobbigt eller svårt. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Tack Sofia! Läs mer
  • 2019-07-05

Anna S skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet på Petterslundsgatan i Uppsala

Adam har varit väldigt trevlig, hjälpsam, korrekt och professionell Läs mer
  • 2019-07-04

Linn A skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Snabb och smidig affär vid köp av bostad Läs mer
  • 2019-07-03

Oskar L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kunnig och hjälpsam mäklare som gav utmärkt bemötande och information samt snabb respons i samband med köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-06-30

Roger V skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Alltid ett trevligt bemötande och var snabb på att återkomma. Skötte detta hela mycket bra Läs mer
  • 2019-06-28

Ann-Sophie N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vår fina lägenhet i Uppsala och till vår hjälp har vi haft en utmärkt, trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-28

Tony N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt lägenhet i Uppsala.
    Trevligt bemött och hon verkar kunna sin sak.
    Mina förväntningar var över förväntan! Läs mer
  • 2019-05-28

Ivana E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet via Malin som har varit väldigt tillmötesgående både inför visning, kontraktskrivning och hela processen där efter. Köpet skedde under snabba omständigheter och tack vare Malin blev affären väldigt smidig vilket underlättade för båda parter. Kan verkligen rekommendera Malin Banger. Läs mer
  • 2019-05-20

Jonas A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet av Malin Banger på mäklarhuset i Uppsala.
    Jätte bra bemötande, tog sin tid att svara på alla frågor och tankar. Väldigt hjälpsam och kunnig på det hon gör.
    Rekommenderas STARKT, vi är supernöjda!
    / Jonas & Madeleine Läs mer
  • 2019-05-19

Mikael J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte fristående hus i bostadsrättsform och tyckte Adam var snabb på att svara samt tydlig i kontakten.

Hjälpte även oss som köpare i processen efter kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-05-18

Carl Johan O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hjälpte oss sälja vårt hus i Alsike, Knivsta och han gjorde ett toppenbra jobb rakt igenom hela processen så vi rekommenderar varmt Adam som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-17

Marléne L skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt.
    Blivit bra bemött och att allt gått väldigt smidigt.
    Jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-05-09

Anders C skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt en etta på 33 kvm. Vi fick förtroende för Adam på visningen. Han kändes påläst om objektet.
    Vi blev mycket väl bemötta.
    Ett förtroendegivande intryck under budgivning. Läs mer
  • Marcus S

2019-05-07

Marcus S skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Omar O

2019-05-07

Omar O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en lägenhet i Storvreta som förmedlades av Mäklarhuset i Uppsala!
    Mycket bra trevlig, kunnig mäklare som hade hand om objektet han heter Adam Lindh!
    Från start till mål var Adam en mäklare att lita på! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-06

Mats J skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vårat hus. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har på en mäklare. Proffesionell, bra lyssnare, positiv och ger ett mycket gott förtroende, har kunskap vet vad hon pratar om. Bra bemötande med mycket gott skratt. Malin har också hjälpt till och varit lika trevlig som Sofia. Det har hela tiden känts som ett bra samarbete. Vi är så nöjda med Sofia och även Malin, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • 2019-05-03

Annika H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Glad trevlig tjej som var lagom kompis men väldigt proffsig. Läs mer
  • Martin C

2019-04-26

Martin C skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt professionell mäklare, väldigt trevlig, informativ och lättillgänglig. Sofia levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-25

Lawand H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sandra har varit jätte ambitiös och samarbetsvillig, och tack vare det har vi kunnat slutföra affären )) Läs mer
  • 2019-04-24

Bo R skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sandra.
    Alltid blivit bemött av ett proffsigt och samtidigt vänligt och trevligt bemötande. Ringt och gett fortlöpande information när det förväntats. Skulle gärna rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-04-15

Roine E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Över alla förväntningar vänder oss till Malin även nästa gång otroligt seriös vi är väldigt tacksamma Annika o Roine Läs mer
  • 2019-04-14

Erik J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sandra har alltid varit tillgänglig och även förklarat noga hur processen går till. Läs mer
  • 2019-04-13

Mirjam N skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är jättenöjda med Malin som ordnade en egen visning för oss då vi hade långt att åka. Hon har varit väldigt trevlig och tillgänglig för frågor och samtal. Hon har känts väldigt mån om oss som köpare. Läs mer
  • Monica B

2019-04-12

Monica B skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev väldigt bra bemött av Adam.
    Han gjorde ett väldigt bra intryck från första början.
    Mina förväntningar som mäklare levde han upp till.
    En glad go kille som visade runt i lägenheten, och som kunde sin sak.
    Jag ville se lägenheten en andra gång, för att mäta och se vad jag skulle ta med mig från huset som jag sålt, inga problem Adam och jag bestämde en tid så han kom ut och öppnade åt mig, det kallar jag fin service.
    Jag är så glad och nöjd att få ha Adam Lindh som mäklare, han gör ett toppen, jobb.
    Mvh Monica Ben Halima. Läs mer
  • 2019-04-12

Johanna W skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt och har bara gott att säga om Sandra. Professionell och tillmötesgående. Ett bra bemötande och mycket tillgänglig. Hon har varit påläst och informativ igenom hela processen, vi är verkligen nöjda! Läs mer
  • 2019-04-12

John C skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde en 3’a på Kungsängsgatan 57K. Sandra har varit ett jättebra stöd och jag upplever Sandra som hängiven, ärlig, trevlig och framförallt professionell. Mäklarfirman är inte den största firman, men helhetsintrycket betyder mest anser jag. Läs mer
  • 2019-04-11

Beatriz Q skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde våran lägenhet i Uppsala med hjälp av Ottilia. Vi hade alltid bra kommunikation med henne och vi fick kloka råd från hennes långa erfarenhet. Även om marknaden var lite dåligt så hjälpte hon oss att sälja vår bostad. Vi är glada att vi valde Ottilia från Mäklarhuset för försäljningen. Läs mer
  • Martin L

2019-04-11

Martin L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Uppsala med hjälp av Ottilia. Försäljningen har tagit lång tid då marknaden har varit vikande när vi ville sälja. Ottilia har varit professionell, arbetat hårt för vår försäljning och har varit stöttande under hela processen. Hon är en väldigt trevlig, social kompetent person som har god personkännedom. Priset blev inte som vi initialt hoppades på, men det kan inte Ottilia lastas för. Hon var tydlig med förutsättningarna och vi känner att hon har ansträngt sig för att hjälpa oss till bäst möjliga affär. Vi kommer absolut rekommendera Ottilia till vänner som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • 2019-03-23

Hanna G skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Genuint trevligt och omtänksamt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-20

Anna B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde mitt bostadsrättshus. Upplevde ett mycket bra och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och engagerad. Kan verkligen rekommendera Ottilia till vänner och bekanta som går i säljtankar! (y) Läs mer
  • 2019-03-17

Maria B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet med Ottilia och är jättenöjda. Väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, lättillgänglig och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johannes S

2019-03-14

Johannes S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett hus av Parvane och blev jätte bra bemötta. Det var vårt första husköp och vi tyckte att hon hjälpte oss med förklaringar och detaljer hela tiden. Vi är helt enkelt jätte nöjda! Läs mer
  • 2019-03-14

Mehrnosh E skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag blev rekommenderad Sandra när jag skulle sälja min bostadsrätt. Som förstagångssäljare har jag under hela processen känt mig trygg med henne och har blivit bemött med stor proffessionalitet och värme. Mina frågor har blivit tydligt besvarade under försäljningens gång och Sandra har visat stor flexibilitet i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-13

Kristian J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otroligt gladlynt, trevlig och engagerad. Tog hand om oss och har visat ett tålamod med våra svängiga beslut. Läs mer
  • 2019-03-07

Stefan F skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket tidigt hade Malin en tidslinjen som klart angav när och hur. Tidslinjalen blev sedan ett rättesnöre som helt och hållet infriades. Aldrig behövde jag ringa och fråga, utan hon förekom mig, vilket jag relaterar till proffsighet med erfarenhet som grund. Försäljningen av vårt boende gick över förväntan och oron som man kan känna som säljare inför försäljning släppte väldigt tidigt. Tack Malin! Läs mer
  • 2019-03-06

Ylva N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt en liten lägenhet och är mycket nöjd över det proffsiga omhändertagandet.
    Med vänlig hälsning, Ylva Nilsson Läs mer
  • 2019-02-27

Victoria H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otilia hjälpte mig och min sambo att sälja våran lgh vi valde henne för att hon va rak och inte tog upp massa onödigt hon va profisionell i sitt bemötande och väldigt hjälpsam skulle rekomendera henne till andra Läs mer

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala