Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1036 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• Daniel L
    Daniel L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket professionell, kunnig, engagerad och trevlig vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Gösta och Mari-Ann W
    Gösta och Mari-Ann W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare som höll oss välinformerade i försäljningsprocessen. Även i perioder med låg aktivitet bland kunder kontaktade mäklaren oss regelbundet. Vi befann oss geografiskt långt från försäljningsobjektet, men allt fungerade mycket väl tack vare mäklarens bemötande och tillgänglighet.
    Ett mycket fint samarbete med en gedigen person. Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt på väpnargatan 1 i Uppsala. Min uppfattning av mäklaren var trygg och hjälpsam. Jag skulle rekomendera alla att använda sig av Parvane och mäklarhuset. Jag kommer använda mäklarhuset i framtiden! Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet har varit proffessionellt och mycket vänligt.
    Trots att jag inte funnits på samma ort har försäljningen flutit på jättebra.
    Mäklaren har alltid tid att svara på frågor och förklara på ett enkelt och bra sätt.
    Lätt att få tag på både via mejl och telefon.
    Jag har fått löpande information efter visningarna. Läs mer
  • Rigmor D
    Rigmor D skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har både köpt och sålt av Malin. Vi sålde en trea. Det var viktigt för oss med bra kommunikation och ärlighet i denna försäljning. Vi visste att tiden för försäljning var tuff då marknaden svängt. Malin har varit så proffisionell från start till mål. Hon är rak och tydlig och uppdaterarde oss ständigt om läget. Hon har en fantastisk energi och är inte rädd för att vara extremt tydlig mot även köpare kring vad som gäller. Jag vill varmt rekommendera Malin som er nästa mäklare. Jag kommer själv anlita henne om jag ska sälja något igen framöver Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi hade Malin Banger som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet.
    Vilket fantastiskt bemötande av henne.
    Proffsigt, ärlig, rak kommunikation genom hela processen.
    Återkoppling kontinuerligt till oss hela tiden hur försäljningen går.
    Där slår hon andra mäklare på fingrarna.
    Kan sammanfatta med ett ord, UTMÄRKT! Läs mer
  • Nenne V
    Nenne V skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi valde Ottilia som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Fick ett bra intryck redan från början. Mycket kunnig, gav bra råd och var väldigt tillgänglig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera mäklarhuset och Ottilia som mäklare! Läs mer
  • Hotan P
    Hotan P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sakligt och metodiskt. Fint bemötande. Läs mer
  • Johnny W Y
    Johnny W Y skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en 1:a på Bäverns Gränd 15.

Jag blev bemött otroligt bra av Malin Banger under mitt bostadsköp. Jag hade lite svårt att se bostaden under ordinarie visning och Malin var så snäll att hon höll en egen privat visning för mig.

Malin har varit väldigt tillmötesgående, hjälpt till med alla eventuella frågor på ett snabbt och professionellt sett.

Allting levde upp till 100 procent av mina förväntningar! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde ett radhus från 1960-talet. Mycket vänligt och professionellt bemötande från mäklaren, som var väl insatt i de särskilda frågor som rör denna typ av fastigheter och fixade allt snabbt och elegant. Noga med att hålla mig uppdaterad under alla faser av försäljningen och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt en enrummare. Malin har varit mycket proffsig och informativ under hela försäljningsprocessen. Vi kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet i Uppsala. Malin har under hela processen varit tydlig, trevlig och proffesionell. Punktlig och korrekt dessutom. Bästa rekommendationer! Läs mer
  • David Y
    David Y skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde min lägenhet och hade god lokalkännedom och påläst. Lättillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Martin Z
    Martin Z skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min bostad. Sandra har alltid varit snabb och tillgänglig samt har alltid gett ett trevligt intryck. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Elliot F
    Elliot F skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostad på kungsängsgatan 36D

Sandra var väldigt trevlig och bemötte mig väl och visade stort engagemang, och levde helt klart upp till mina förväntningar,

Kontaktade mäklaren via mail och bokade en visning innan den öppna visningen, sedan la jag ett bud på plats, och mäklaren kontaktade säljaren och höll mig uppdaterad genom hela processen tills jag dagen efter fick veta att säljaren godtagit mitt bud, sedan träffades vi dagen efter och skrev på kontrakt, snabbt och enkelt (: Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra engagerad mäklare som genom sin kunskap och erfarenhet har fått mig att känna mig trygg i mitt köp av hus. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har nästan bara haft kontakt med Malin. Jag har pratat med henne väldigt mycket i telefonen och hon har alltid varit lika glad och trevlig! Superbra person och mäklare! Hon har alltid varit väldigt hjälpsam, duktig och gett oss bra med information. Jag har träffat Sandra på visningen och pratat med henne en gång i telefonen. Av henne har jag också fått ett jättebra intryck! På visningen var hon väldigt trevlig och bra! Även mina släktingar (som var med på visningen) sa att det verkade vara två väldigt bra mäklare. Två toppenbra mäklare som jag hemskt gärna själv skulle anlita sen när jag väl ska sälja lägenheten. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt bostad, allt till full belåtenhet , mycket bra mäklare Läs mer
  • Irene A
    Irene A skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt bostad. Allt fungerade utmärkt Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lugn o saklig inställning till uppdraget. Bra på att informera och lotsa oss genom aktiviteterna som ingår i en försäljning Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Super! Hon svara snabbt och var väldigt trevlig /kunnig Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet (4-rummare). Inledande samtal och bemötande mycket gott. Ann har varit väldigt smidig och enkel att kommunicera med. Lätt att få tag på och snabb att respondera. Vi fick några mindre önskvärda missar gällande annons och broschyr, men de rättades till och allt blev bra. I visings- och säljarbetet visade Ann prov på stor erfarenhet och professionalitet. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Karl-Åke L
    Karl-Åke L skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en bostadsrätt.
    Kalle är seriös, bra att kommunicera med, lättillgänglig
    Toppenbra, rekommenderas Läs mer
  • Amanda Ö
    Amanda Ö skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en 4:a i industristaden

Väldigt bra och proffsigt bemötande! Vi blev direkt tagna som seriösa köpare, vilket vi inte blivit tidigare (förmodligen för att vi ser unga ut).

Dessutom var objektet inte ute till salu utan det var Kalle som tipsade om att han hade en lägenhet som skulle kunna vara intressant som inte låg ute för tillfället.

Riktigt bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    sålt hus, alla mäklare är trevliga.
    Hon sa att hon skulle kavla upp ärmarna för att få detta sålt och det fick hon , men hade trott mera driv i henne. Läs mer
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ann är mycket trevlig, pedagogisk och gav alltid snabba svar. Vi är mycket nöjda Läs mer
    Ann S gillar detta
  • Emma P
    Emma P skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Om Joel ej kunde svara i telefon, hörde han snabbt av sig när han blev ledig. Alltid glad och positiv! Väldigt lättillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Joel är en extremt målinriktad och driven mäklare. I en snudd på omöjlig marknadssituation lyckades han ändå driva in potentiella köpare, och i slutändan stänga affären till önskat pris. Joel tog sig tid att hitta svaren på spekulanternas alla frågor och önskemål, även när dessa var snudd på orimliga.

Joel tog ansvar över hela säljprocessen, från star till mål. Han höll mig dessutom uppdaterad, på daglig basis.

Han har mina varmaste rekommendationer, och jag har redan rekommenderat honom till en god vän vilken hade lite problem i sin säljprocess. Och i kväll fick jag veta att Joel stängt även den affären... Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde lägenhet i centrala Uppsala med hjälp av Joel på Mäklarhuset Uppsala. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen och med resultatet! Joel var seriös, noggrann, kunnig och hade ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Christine P
    Christine P skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina ingav genast ett förtroende och levde väl upp till våra förväntningar när vi skulle sälja vår villa. Hon sålde snabbt och till ett pris vi var mycket nöjda med. Svarar alltid snabbt på mail och telefon, visar ett stort engagemang och genomför försäljningen med perfektion. Rekommenderas! Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är väldigt nöjda med Joel som mäklare och hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Engagerad, kunnig, trevlig och proffsig. Alltid kontaktbar med snabba svar.
    Vi rekommenderar verkligen Joel som mäklare! Läs mer
    2018-04-24 Joel svarar Erik Å
    Tack för er rekommendation Erik. Det har varit ett nöje att haft ett lyckat samarbete tillsammans med er familj. Önskar er all lycka med er nya och fina villa!
    Joel gillar detta
  • Joel B
    Joel B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt en 2a
    Bra trevlig tjej, inte så värst på eller driven i att försöka sälja på en någonting utan mest bara trevlig.
    Lätt att ha och göra med och bra service! Läs mer
  • Amelie P
    Amelie P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt 2:a i centrala Uppsala, mycket nöjd med Sandras bemötande och guidning genom hela processen. Läs mer
  • Anette Å
    Anette Å skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra service och återkoppling. Snabba svar. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Fick ett positivt och professionellt intryck av Malin och ville därför anlita henne. Vilket också blev framgångsrikt. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet där Katarina var mäklare. Hon var trevlig, glad och jordnära. Inte för insmickrande.
    När vi skrev pappren var hon tydlig och tålmodig med alla frågor. Ingen stress. Trevlig stämning. Berodde nog också på att det var en väldigt trevlig säljare. 😊 Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en 1a på Frodegatan i Uppsala och är mycket nöjd med hjälpen jag fått då jag är en ung och oerfaren köpare. Malin gjorde så att man kände sig trygg i sitt val. Skulle absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Mona B
    Mona B skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min bostadsrätt på Islandsgatan 8. Katarina har från första kontakt bemött mig på det allra bästa sätt. Vill också understryka att Sandra som varit med Katarina under hela förloppet varit en helt fantastisk.
    Har alltid känt att jag kunnat kontakta Katarina eller Sandra om det fanns frågor jag undrade över.
    Sammanfattningsvis har försäljningen av lägenheten och information och stöd under vägens gång varit toppen. Läs mer
  • Maja M
    Maja M skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mkt engagerad, förtroendeingivande och trevlig mäklare, då jag köpte en tvåa i Luthagen, Uppsala. Läs mer
  • Susann S
    Susann S skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min sambo blev väl bemötta och är över hela taget nöjda. Läs mer
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en liten bostadsrätt i centrala Uppsala och jag blev väldigt bra bemött av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg. Jag hade inte förväntat mig en sådan omtanke om mig som köpare då jag inte har gjort detta tidigare.
    Hon informerade mig kontinuerligt och återkopplade med snabba svar på mina frågor. Hon var tillgänglig och mötte upp mina behov. Hon var förstående och empatisk och följde upp saker som min bank hade missat. När köpet väl var gjort följde hon upp om allt var ok med styrelsen i bostadsföreningen vilket jag uppskattade väldigt mycket. Parvane Ottilia Seifi Sjöberg var en kompetent, trygg och pålitlig mäklare och ett stort stöd för mig som ovan köpare. Läs mer
  • Eric L
    Eric L skrev om Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt nöjd med Niklas som mäklare! Trots en marknad som svajat så fick vi iväg min 2:a! Läs mer
  • Jan-erik H
    Jan-erik H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Utmärkt!....................................................... Läs mer
  • Marit O
    Marit O skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lina. Hon agerade mycket professionellt. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är nöjd med min mäklare. Och jag ställer höga krav. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig och bra kunskapsnivå Läs mer
  • Sana J
    Sana J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin Banger är en mycket duktig mäklare. Hon har svar till alla frågor man ställer. Hon har mycket information om objektet.

Hon är mycket trevlig. Hon är den första mäklaren jag har träffat på där hon inte är bara på säljarens sida utan hon både tänker på säljaren och köparen.

Hon är BÄSTA MÄKLAREN I UPPSALA! Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande redan från när jag öppnade ytterdörren. Korrekt information om allt som hörde till min försäljning. Lätt att nå per telefon. Bra fotograf och bilder! Alltid hjälpsam och fullföljde alltid våra överenskommelser. Även bra vid annonsering och kontakt med köpare och i diskussioner om pris. Jag kan varmt rekommendera Viktoria Tunell. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är jättenöjda med Johan som var mäklare då vi köpte lägenhet. Han gav ett seröst och ärligt intryck. Vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • Mia W
    Mia W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    En mäklare som var behjälplig i allt och som vi upplevde ärlig och entusiastisk. Alltid glad och positiv. Skulle absolut rekommendera Lina till andra. Läs mer
Katarina Wiksell
Ann Sjöberg