Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1098 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• 2019-12-02

Joakim B skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättebra mäklare! Mycket lyhörd och trevlig! Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • 2019-11-28

Pontus D skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag hade personligen inte så mycket kontakt med henne under budgivningsprocessen då min mor var inblandad i den, men visningen och kontraktskrivningen var båda moment som sköttes galant. Inga klagomål på det jag har varit med om. Läs mer
  • 2019-11-25

Mikael C skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en Bostadsrätt med hjälp av Gabriella, som var supertrevlig och behjälplig i alla lägen samt visade stort engagemang! 5/5. Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • 2019-11-21

Linnea H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt och gott bemötande. Hjälpsam i alla steg av bostadsköpet! Läs mer
  • Thomas K

2019-11-20

Thomas K skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina var mycket engagerad i försäljning av vår 2 rumslägenhet i Salabacke. Hon var vänlig och professionell i mötet med oss. Vi fick tydlig information vilket gjorde att vi kände oss lugna och trygga. Vi kan varmt rekommendera Katarina. Läs mer
  • 2019-11-19

Gunilla R skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Oroligt proffsig och alltid ett trevligt bemötande. Sökte en ambitiös och driven mäklare som skulle förstå våra önskemål och vi är hundra procent nöjda. Läs mer
  • 2019-11-17

Lena W skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min man har köpt en 3:a på Ritargatan.
    Vänligt bemött.
    Förväntningarna var stora. Vi var nyfikna på lägenheten som visade sig vara väldigt fin. Sandra informerade om lägenheten. Hon visade oss också biutrymmen. Hon svarade på våra frågor.
    Vi är jättenöjda.
    Hälsningar Lena Läs mer
  • 2019-11-17

Jens B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ordning och reda, bra visning av lägenheten och mycket trevlig. Läs mer

Joar B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, lugn och pedagogisk Läs mer

Conny S skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en fin 3rok på Ritargatan i Uppsala via Sandra Johansson.
    En toppen trevlig och kunnig mäklare som lever upp till alla de förväntningar vi som kund hade.
    Mvh Conny och Lena Läs mer

Per Åke E skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vår 3a på ritargatan med Sandra som mäklare, hon var mycket kompetent vi fick fortlöpande lnformation om arbetet hon var pålitlig och snabb i tanken vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-11-14

Alexandra W skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina Wiksell var inblandad när jag köpte min lägenhet för 10 år sedan och det positiva bemötande jag fick då var anledningen att jag sökte upp henne när det var dags att sälja. Katarina är kunnig, intresserad och mycket skicklig - bästa mäklare jag träffat! Läs mer
  • 2019-11-13

Magnus N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sälde en bostadsrätt i centrala Uppsala. Katarina drev försäljingen på ett mycket bra sätt och var ett bra stöd under hela processen. Hon var alltid tillgänglig om jag hade frågor och var tydlig med vilka förväntningar jag skulle ha. Väldigt nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-10-30

Jessica G skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte vår bostad av Ann och hon var väldigt trevlig, smidig och hjälpsam genom hela processen. Även efter försäljningen har hon tagit sig tid och hjälpt oss, vilket vi verkligen har uppskattat. Läs mer
  • 2019-10-21

Laura S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ann Sjöberg är trevlig, kompetent och proffesionell. Vi var väldigt nöjda med henne som mäklare :) Läs mer
  • 2019-10-21

Aslam M skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Duktig, professionell. Enkel affär. Läs mer
  • 2019-10-18

Anneli E skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostadsrätt i Uppsala. Vi bor inte på plats och då blir mäklaren en viktig partner. Vänligt bemötta.
    Har upplevt att v inte fått klart med vilken tid som vi skulle slutföra affären. Tiden bestämdes men bekräftades inte utan det gjordes via vår bank istället. Är bra med framförhållning då vi jobbar och måste planera ledighet i god tid. Läs mer
  • 2019-10-17

Rolf S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt en bostad och kontakten med henne har hela tiden varit mycket bra. Skicklig och bra kommunikation . Läs mer
  • 2019-10-15

Pia A skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande av en kunnig och professionell mäklare genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-10

Margaretha A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har sålt vårt fritidshus som varit vårt paradis för barn och barnbarn i 32 år. Lina har tagit hand om försäljningen med stor entusiasm och engagemang. Beslutet om försäljning togs snabbt och jag hade nog inte några större förväntningar därför blev vi extra glada över hur entusiastisk Lina har varit och att det gick så snabbt att hitta en köpare. Tack för all hjälp/Margaretha Läs mer
  • 2019-10-09

Tahir O skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet Uppsala . Läs mer

Gabriella C skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är personlig, driven, förtroendeingivande och med ett helt fantastiskt engagemang. Lina har verkligen en gåva att få människor att känna sig trygga mitt i en livssituation som annars kan kännas rörig eftersom man lätt går vilse i bostadsdjungeln. Hon är ständigt tillhands för alla frågor och funderingar och alltid med ett leende och gott bemötande. Vi kunde inte haft en bättre mäklare när vi köpte vårt hus. Läs mer

Tommy A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Fritidsstuga som även fungerat som permanentboende. Mäklaren var synnerligen allert och engagerad i sitt bemötande. Samtliga våra förväntningar infriades, proffesionellt och målinriktat arbete. Detta tillsammans med ett trevligt och humant tänkande gjorde vårt samarbete till stor glädje med gott resultat. Läs mer

Silva W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina har hjälpt mig med bankkontakter , alltid funnits tillgänglig även när hon varit utomlands och guidat mig igenom bostadsköpet i en för mig omtumlande tid.
    Det har känts tryggthelt enkelt.
    Och det ledde till att jag i slutet på oktober flyttar in i en jättefin lägenhet. Läs mer

Maziar R skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina var mäklaren av fastighet som vi köpte. Lina är trevlig, glad och väldigt lätt att kommunicera med. Hon har alltid varit tillgänglig under processen och hjälpsam. Läs mer

Ove L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt en villa på blåmesvägen.
    På ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Att få bra råd inför husförsäljning
    Hon gjorde ett mycket bra uppdrag.

Vi är mycket nöjda Läs mer

Jacob E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Adam var trevlig, gav ett bra intryck, var seriös och gav snabba svar och snabb feedback. Läs mer

Dustin S skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam skötte sig utmärkt när vi köpte lägenhet. Såväl säljare som köpare var mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-06

Johan H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ett trevligt bemötande och snabb respons. Påläst om objektet. Läs mer
  • 2019-10-06

Anita K skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en 2 rums lägenhet i Uppsala som Sofia förmedlade på ett utmärkt sätt. Smidigt och med snabb information och återkoppling vid varje kontakttillfälle. Läs mer
  • 2019-09-29

Erik E skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sofia hjälpte oss att på ett väldigt smidigt och enkelt sätt sälja vår etta i Uppsala. Sofia hade en professionell framtoning och hjälpte oss att i ett tidigt skede lägga upp en tidsplan vilket gjorde oss trygga och skapade bra förutsättningar för försäljningen. Vi kan verkligen rekommendera Sofia till andra som går i säljtankar! Läs mer
  • 2019-09-29

Marie C skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är väldigt nöjda med Adam! Han har ett öppet och trevligt bemötande. Han inkluderade oss även om vi inte kunde komma på den förbestämda visningsdagen. Adam jobbar mycket kundfokuserat !! Tack Adam! Läs mer
  • 2019-09-17

Börje M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Saklig o noggrann, trevlig o hjälpsam. Utomordentligt bra! Läs mer
  • 2019-09-16

Robin K skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en lägenhet. Jättebra bemötande, väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2019-09-09

Adam var toppen. Läs mer
  • Adam J

2019-08-25

Adam J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam has been fantastic to work with. As ex-pats it's intimidating learning the Swedish home buying process and he has helped us every step of the way. He has been very responsive and answered all of our questions in detail. Läs mer
  • 2019-08-19

Sofie A skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Freja genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Hon är både proffsig, noggrann och lyhörd! Läs mer
  • 2019-08-17

Simoné H skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande.
    Levde upp till vad jag förväntar mig av en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-16

Lotta N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tackar för ett jättebra samarbete tillsammans med Freja när vi sålde vår lägenhet på Råbyvägen.
    Freja har varit otroligt hjälpsam i hela processen och vi rekommenderar absolut henne till framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-08-04

Carl M skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt nöjd! Freja gav ett seriöst och bra första intryck, som hon verkligen levde upp till. Läs mer
  • 2019-08-04

Daniel J skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt från ett trevligt bemötande till god kommunikation gjorde att hela försäljningen av min tvåa blev enklare än jag tidigare förväntat mig.

Freja är lätt kontaktbar men tar också själv ofta kontakt med dig som säljare för att se till att du vet vad som kommer ske. Läs mer
  • 2019-07-14

Elin O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han gjorde en snygg annons som lockade många besökare. Han är väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig. Proffsig mäklare som vi varmt rekommenderar!! Läs mer
  • 2019-07-10

Dominic A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Luthagsesplanaden där Malin var mäklare.
    Vid första kontakt med Malin så kände man hur engagerad och hjälpsam hon var mot oss som var eventuellt köpare.
    Vi hade 1000 frågor angående lägenheten och föreningen och Malin gav sig tid till att ringa upp företag, nyckelpersoner i föreningen för att svara på varenda fråga.

Sedan när vi köpte lägenheten så visste vi att vi skulle bli utan bostad i några dagar innan inflyt och då gjorde Malin allt för att hjälpa oss för att underlätta flytten.
    Hon bokade 2 släpvagnar åt oss när vi själva ska flytta ut ur våran lägenhet samt dagen då vi har inflytt på lägenheten vi köpte.

Avslutningsvis, en mycket engagerad mäklare som vi upplever gör sitt yttersta i alla lägen, för att alla parter skall bli nöjda. Läs mer
  • 2019-07-09

Sonja B skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Adam som mäklare! Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och Adam var proffsig, tillmötesgående och ett bra bollplank under hela processen. Jag kände mig trygg från första mötet och ända in i mål. Läs mer
  • 2019-07-09

Olivia L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av Malin Banger. Malin var mycket professionell och hjälpsam genom hela processen från vår initiala kontakt, visning och avslutad affär. Hennes professionalism, positiva attityd och kunskap resulterade i en väl avslutad affär. Vi vill varmt rekommendera Malin. Läs mer
  • 2019-07-08

Christian S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket nöjd med min upplevelse. Snabb, tydlig och kontinuerlig uppföljning samt stor engagemang som gav utdelning. Rekommenderar varmt. Läs mer

Maja E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Malin har varit professionell och förtroendegivande. Hon har varit lätt att kontakta och snabb med att återkoppla.
    Hon har även varit påläst och kunnig. Läs mer

Josef P skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin var en mycket ambitiös och tillmötesgående mäklare. Jag är väldigt nöjd med hennes tjänster och skulle rekommendera henne till kommande försäljning. Läs mer
  • 2019-07-07

Jennifer E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köp min första bostad. Blev trevligt bemött av mäklaren vid visning som sedan har kunnat svara på alla frågor & funderingar under processen. Det Professionella, lättsamma och trevliga bemötandet har gjort min/våran upplevelse väldigt bra. Jag kan starkt rekommendera mäklarhuset och Adam Lindh. Läs mer
Katarina Wiksell
Ann Sjöberg