Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala & Knivsta är ett av de största kontoren i Sveriges största fria mäklarkedja. Vi drivs av att gå vår egen väg och att tänka nytt. Att göra saker smartare och bättre för våra kunder är vår ledstjärna och ambitionen är att alltid ge en upplevelse i världsklass under hela bostadsaffären – en affär som kanske är den största i ens liv.

Vi ligger ständigt i framkant när det gäller digitala lösningar och vi gör allt för att din bostad verkligen syns ordentligt när du säljer via oss. Marknadsföring är en jätteviktig del för att skapa ett stort intresse och hitta rätt spekulanter och till sist en köpare för din bostad. Med Mäklarhuset Smart® Annonsering lyfter vi bostadsannonseringen till en högre nivå och med intelligent, modern teknik och de mest effektiva kanalerna når vi ut maximalt inom såväl sociala medier som nyhetsmedia.

Funderar du på att sälja nu eller kanske längre fram? En muntlig värdering är helt kostnadsfri så boka redan idag! Du får då även rådgivning om hur vi på tryggast och bästa sätt hanterar en försäljning och berättar gärna mer om våra Smarta tjänster.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 2352 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala 2

• sålde sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Björklinge
    2022-12-04 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött. Mäklaren var tillmötesgående och väldigt kompetent. Jag fick mycket stöd och blev hela tiden uppdaterad, I princip dagligen. Jag är mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Centrum/Höganäs
    2022-12-02 Verifierad kund
    Katarina var precis i min smak när jag för första gången skulle sälja mitt boende. Tydlig kommunikation och väldigt sakkunnig och kompetent inom såväl marknaden som området. Jag fick väldigt högt förtroende för att hon arbetade för den bästa möjliga lösningen vid försäljningen av mitt objekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Alunda
    2022-11-30 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Gabriella, allt gick så smidigt och snabbt från början till slut. Mycket nöjda!
    Tusen tack Cecilia, jag är så glada att vi hittade en köpare på så kort tid på denna marknad! Vi ses efter årsskiftet! Gabriella Fridh
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jenny är lättsam, kunnig och dessutom trevlig
    Svarar snabbt på frågor
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Centrum/Höganäs
    2022-11-30 Verifierad kund
    Katarina är en otroligt bra mäklare. Hon vet mycket om de bostäder hon säljer och är alltid snabb på att svara ifall man har några frågor. Man känner att Katarina har koll på läget och hon skapar en bra stämning mellan sina kunder.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Mycket Professionell och ett otroligt trevligt bemötande
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Svartbäcken
    2022-11-27 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare, alltid trevlig, kunnig och hjälpsam. Man känner sig alltid trygg med Katarina!
    • Lindbacken
    2022-11-25 Verifierad kund
    Adam är väldigt trevlig och driven i sin roll som mäklare. Kan varmt rekommenderas.
  • Bror Erik Tobias N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-24 Verifierad kund
    Gabriella har varigt väldigt bra på att hantera förväntningar under en period då marknaden varit minst sagt skakig!
    Tack Tobias, och tusen tack för förtroendet! Gabriella Fridh
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vittinge
    2022-11-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och jättebra stöd genom hela köpeprocessen!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, det betyder väldigt mycket! Jenny Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-20 Verifierad kund
    Snabb på att svara och svarade på alla frågor vi hade. Gav bra med information om bostaden och hade en bra kommunikation mellan köpare och säljare. Vi ville ha en smidig och snabb affär och mäklaren mötte det önskemålet.
    • Centrum
    2022-11-18 Verifierad kund
    Dennis Sjöberg har väl levt upp
    2022-11-17 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd, trygg. Bibehåller entusiasmen även när det krävs många visningar. Tummen upp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vittinge
    2022-11-17 Verifierad kund
    Vi bemöts med väldigt trevligt sätt av Jenny.
    Hon är en duktigt mäklare.
    Vi levde upp våran förväntningar ganska bra med tanke på det dåliga bostadsmarknad är just nu.
    Tusen tack snälla ni, det har varit en ynnest! Jenny Olofsson
    2022-11-17 Verifierad kund
    Engagerad från första möte till försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-11-15 Verifierad kund
    Malin har varit trevlig, rak, inkännande och mycket bra att ha som mäklare.
    Hon gav mig ett tryggt och professionellt bemötande med det lilla extra. Jag är mycket nöjd.
    • Kapellgärdet
    2022-11-14 Verifierad kund
    Adam är ett proffs, hanr lyhörd, ödmjuk mm mm
    • Eriksberg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Adam har ett mycket professionellt sätt och bemötande.
    Jag har också fått fortlöpande information om läget under arbetets gång.
    Jag har mycket bra erfarenhet av Adam och kontakten med honom dvs är mycket nöjd så här långt.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra generellt, snabb på svara, vid frågor
    Tusen tack för rekommendationen! Jenny Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Sunnersta
    2022-11-14 Verifierad kund
    Malin var proffsigt, pedagogisk och tillmötesgående.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Anlita Adam, kan inte tänka mig en bättre mäklare! Han gav bra råd, höll oss löpande informerade, driven och mycket trevlig. Högsta betyg!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-12 Verifierad kund
    I en mycket tuff marknad med stort utbud och liten efterfrågan är det lätt att ge upp som mäklare. Sandra visade på den uthållighet och la ner den extra tiden som behövdes för att få till en affär. Tack för ett bra samarbete!
    Stort tack för de fina orden Niklas! Hoppas att ni har kommit till rätta i nya lägenheten och att renoveringarna gått bra :-) Sandra Johansson
    • Sommarro
    2022-11-12 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att ha att göra med! Fixade en extravisning och höll oss uppdaterade under alla steg i processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Salabacke
    2022-11-11 Verifierad kund
    Som första gångs köpare är jag hel nöjd med Gabriellas insats. Hon var tydlig under hela förmedlings processen.
    Jag kände mig trygg hela processen. Jag skulle rekommendera Gabriella.
    Tack Micke! Roligt att höra att du känt dig trygg, och du vet vem du ska ringa om det är något! Gabriella Fridh
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Främre Luthagen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffsig och tillmötesgående, vi är väldigt nöjda och kommer säkerligen kontakta Gabriella igen i framtiden.
    Tusen tack Angelina, så roligt att få hjälpa er igen och ni är alltid välkommen att kontakta mig! Gabriella Fridh
    • Uppsala
    2022-11-09 Verifierad kund
    Dennis gav ett mycket proffsigt intryck redan vid första mötet. Vi hade inga som helst förväntningar då det är första gången som vi säljer en bostad, på förhand tänkte jag att alla mäklare är likadana men med Dennis så kändes det nästan som om det vore en god vän som hjälpte en med försäljningen. Det kändes tryggt ifrån början till slut. Det jag uppskattade mest är att han tog sig tid att förklara saker och ting som för en annan till en början lät som rena rama grekiskan. Han var även tillgänglig konstant vilket blev mycket förtroendeingivande.
    Tack för de fina orden Robin. En ära att få hjälpa er! Dennis Sjöberg
    2022-11-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och fina råd. Bra stöd vid budgivning och kontraktsskrivningen.
    Tack så mycket Eva! Det var roligt att få möjlighet att hjälpa er med försäljningen. Ta hand om dig så ses vi på tillträdesdagen! Sandra Johansson
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Adam som är trevlig, skicklig och professionell.
    • Centrum
    2022-11-06 Verifierad kund
    Overall a good experience with Mattias.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Örbyhus
    2022-11-05 Verifierad kund
    Mattias har varit otroligt tillgänglig
    och tillmötesgående under vår kontakt med honom under köp av vår nya bostad.
    Han har fått oss att känna oss trygga hela vägen vilket är viktigt vid husköp.
    Kan varmt rekommendera honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-05 Verifierad kund
    Vi fick det bästa bemötandet från vår mäklare och fick mycket värdefulla tips och råd fram till försäljning.
    Förväntningarna var att få vår bostad såld innan flytt till nyproduktion. Detta gjorde mäklaren över vår förväntan. Vi kan inte ha fått en bättre erfarenhet och smidigare försäljning än den vi fick av vår mäklare.
    Tusen tack för omdömet, det är en ynnest att få hjälpa er ☺️ Jenny Olofsson
    2022-11-05 Verifierad kund
    Professionell, kunnig, snabb och tillgänglig.
    Varmaste tack för en mycket fin rekommendation, jag blir så glad! Jenny Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Objektiv gentemot mig och säljaren. Tillgänglig, ringde alltid tillbaka, bra att ge svar på frågor. Skönt att veta att det alltid går att kontakta henne vid kommande frågor.
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas att dottern kommer att stortrivas på samma sätt som säljaren har gjort! Ha en fin helg! Sandra Johansson
  • Matilda H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-04 Verifierad kund
    Fint och bra bemötande, fick vara delaktig i processen även om de va min mamma som hade kontakt. Jag fick också ta del av informationen samt svara på frågor och vad jag gillat med lägenheten. Väldigt nöjd med Sandra
    Hej Matilda, tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! :-)
    Ha en fin helg!
    Sandra Johansson
    • Knivsta
    2022-11-03 Verifierad kund
    Mycket positiv upplevelse. Bra bemötande och snabb att svara med relevanta svar.
    • Höganäs, Fålhagen
    2022-11-03 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, engagerad och motiverad. Möte alla våra förväntningar och mer.
    • Höganäs, Fålhagen
    2022-11-03 Verifierad kund
    Dennis ger ett proffesionellt, trevligt och lugnt bemötande och var väldigt hjälpsam i vår process av att köpa bostad!
    • Nyby
    2022-11-03 Verifierad kund
    Han är effektiv och kan sin grej så jag håller tummarna 🤞
    • Fålhagen/Höganäs
    2022-11-03 Verifierad kund
    Adam Meyner levde upp till alla våra förväntningar när det gäller både bemötande och rådgivning i sitt uppdrag som mäklare.
    Han höll oss väl informerade under hela försäljningsprocessen och jobbade för att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt både för säljare och köpare.
    • Fålhagen/Höganäs
    2022-11-03 Verifierad kund
    Adam är en engagerad mäklare som tänker strategiskt och är ärlig. Upplevde honom som lugn, ansvarstagande och alltid tillgänglig för frågor - vilket underlättade försäljningsprocessen! Dessutom fick vi löpande information som var nödvändig kring de olika stegen i processen. Rekommenderas!
    2022-11-03 Verifierad kund
    Seriös och professionell. Duktig på att återkoppla.
  • sålde en tomt med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Tensta, Råstaberg, Vattholma
    2022-11-02 Verifierad kund
    Malin uppfyllde alla mina förväntningar och är den bästa mäklaren.
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Trevligt bemött.
    Mvh Mari
    2022-10-30 Verifierad kund
    Oerhört målinriktad, lyhörd och kompetent mäklare! Vi kunde inte bli nöjdare och är tacksamma för Sandras fantastiska arbete. Hon höll oss uppdaterade hela tiden och var tillgänglig när vi hade frågor. Trots ett osäkert läge på marknaden lyckades Sandra att vi skulle nå vår tänkta prisnivå. Rekommenderar starkt Sandra som mäklare.
    Hej Sofio, stort tack för de fina orden - de betyder väldigt mycket! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Sandra Johansson
    2022-10-30 Verifierad kund
    Hon är jätte snäll och förstå.
    Tack så mycket Nirmesh! Vi ses vid tillträdet! Sandra Johansson
    • Nyby
    2022-10-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell från första mötet! Har känt att Dennis tagit hand om försäljningen på bästa sätt och jag är mycket nöjd.
  • Jannica L
    köpte en tomt med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Läby/Björklinge
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar, kunnig och lätt att ha att göra med!
    2022-10-28 Verifierad kund
    The way we were being treated, was awesome and very helpful.
    Sandra is truly a nice person and helping. She was very flexible with the time schedule from viewing the apartment till signing the contract. She went so well with our expectations.
    We highly recommend her for future projects.
    Thanks

best regards
    Nirmesh & Arvind Parwal
    Thank you so much for the kind words! I am glad that you felt that I could guide you safely through your first home purchase! I hope you will enjoy your new apartment! Sandra Johansson
    2022-10-28 Verifierad kund
    Sandra är väldigt sakkunnig. Ärendet som hon hanterade visade bra resultat.Allt fint och trevlig bemötande. Flexibel och mötesgående.
    Tack snälla! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med både lägenheten i Löten och i Nyby! Vi ses vid tillträdet! :-) Sandra Johansson
    • Knivsta
    2022-10-27 Verifierad kund
    Adam is a true professional, very easy to work with and knowledgable in his field. His fluency in English and proactiveness to help us understand made the process effortless. Would very much recommend.