Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1272 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• 2020-07-11

Christina S skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en lgh.. Blev mycket trevligt och proffsigt bemött av Malin. Vi är mycket nöjda med Malin. Läs mer

Petrus G skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon levde upp till alla förväntningar och var med under en tuff period men behöll lugnet hos både mig och sig själv.

Rekommenderar starkt. Läs mer

Faysal A skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    She has execellent work ethic, very helpful and efficient. We have bought an home with her and she has helped us in every possible way. I would love to use her in future for any real estate transaction and would highly recommend her. Läs mer

Cecilia D skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i centrala Uppsala, och det gick väldigt snabbt och smidigt. Han hjälpte mig även med kontakter för styling och de renoveringar som ev skulle göras. Sen blev lägenheten såld innan vi ens hann fotografera! Adam var lätt att få tag på oavsett när, och återkopplade ärligt och snabbt under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-07-09

Admira E skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min sambo är väldigt nöjda med Sandra som mäklare. Inte enbart för att vår försäljning landade på en siffra som vi är nöjda med, utan även för att hon var väldigt tillgänglig och höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Sandra är en kunnig, engagerad, driven och pålitlig mäklare. Vi rekommenderar Sandra varmt som mäklare. Hon får toppbetyget av oss!!! Läs mer
  • Ulf S

2020-07-08

Ulf S skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Joel är en mycket proffsig mäklare. Hans yrkeskunskaper och engagemang genomsyrade hela affären - från intaget av vår bostadsrätt till avtalet. Han skapar dom bästa prospekten och använder sig av den effektivaste marknadsföringen. Han är trygg och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera Joel vid valet av din mäklare. Läs mer
  • 2020-07-08

Petra O skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick hjälp av Adam för att sälja min lägenhet.
    Adam har från första mötet haft ett trevligt och proffesionellt bemötande där han informerat om allt som sker i processen.

Jag skulle varmt rekommendera Adam som mäklare till andra. Läs mer
  • 2020-07-08

Svante L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mäklare i toppklass, lätt att ha att göra med ringer ofta för att ge en uppdatering på läget. 5/5 Läs mer
  • 2020-07-07

Joyce K skrev om Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpt en lägenhet.
    Från första mötet med mäklaren Rebecca Stråle, kände jag sett och respekterade som spekulant.
    Rebecca visade mig runt lägenheten plus allt som ingår som tvättstuga plus förrådet utan att jag behövde fråga om det.
    Hon arbetade på ett professionellt sätt på det sättet hon lyssnade till mina funderingar och även hur hon framförde mina önskningar till säljaren. Hennes engagemang och agerande led till att köpte gick igenom på ett professionellt
    Rebecca är en utmärkt bra mäklare Läs mer
  • 2020-07-04

Theo B skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Rekommenderas helt klart, en trygg mäklare som kommer ge dig rekommendationer att göra de tryggare valen. Läs mer
  • 2020-07-03

Peter H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en lägenhet i Uppsala.
    Fick inbjudan och svar på anmälan till visning ganska omgående. Mäklaren svarade på de få frågor jag hade, det fanns gott om information på nätet för objektet.
    Vid skrivning av kontrakt så gick hen igenom kontraktet strukturerat så det var enkelt att följa med.
    I helhet så var upplevelsen bra, det gick snabbt från visning, budgivning till skrivandet av kontrakt. Mäklaren har försett mig med den nödvändiga dokumentationen som har behövts och det har känts tryggt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-03

Fredrik J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jordnära bra kille, lättsam att ha att göra med (y) Läs mer
  • Britt-Marie J

2020-07-01

Britt-Marie J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt DagHammarskjölds väg 246 Sålt Bergslagsresan 115
    Vänlig, kunnig och mycket positiv.
    En mäklare som vi fick stort förtroende för och gärna rekommenderar ! Läs mer
  • 2020-06-30

Alfred H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina har varit hjälpsam och sett till att affären gått så smidigt som möjligt för mig som köpare Läs mer
  • 2020-06-29

MARCO K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Andra gången vi använder Torbjörn som mäklare när vi sålt lägenhet. Kan endast varmt rekommendera honom till andra som vill ha en kunnig och professionell mäklare som är lyhörd både till säljare och köpare.
    Ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn F svarar MARCO K
    Hej Marco!

Tack för de fina orden och tack också för att ni är så fina ambassadörer för mig : )

Hälsningar

Torbjörn
  • 2020-06-28

Gustav S skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra kommunikation med mig och bra kolla på marknaden och området. Brydde sig mycket gällande mina behov och krav! Läs mer
  • 2020-06-26

Björn P skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande och handläggande av bostadsrättsaffären. Läs mer
  • 2020-06-25

Hans T skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt 3:a i Svartbäcken. Torbjörn är lyhörd och ger utrymme för betänketid. Erfaren och känner området väl vilket känns tryggt. Läs mer
    2020-06-26 Torbjörn F svarar Hans T
    Hej Hans! Vad roligt att allt känns bra och tack för dina fina ord Hälsningar Torbjörn
  • 2020-06-24

Mattias F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ottilia hjälpte mig sälja min lägenhet. Det gick smidigare än förväntat och alla parter är nöjda. Bra bemötande och en väldigt sympatisk och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-23

Lisa L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är så proffsig och kunnig! Är så tacksam över hennes hjälp och tillgivenhet. Läs mer

Liam E skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig och hjälpsam genom köpets gång Läs mer

Anneli Alvar H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionell, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer

Sofie E skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ottilia bemötte oss med ett leende och mycket kunskap gällande lägenheten och förseningen. Hon ställde upp på en andra visning då hela sällskapet inte kunde på första visningen. Under vårt köp har hon väglett oss och förklarat alla delar på ett pedagogiskt sätt vilket varit mycket hjälpsamt då det är vår första gång på bostadsmarknaden. Hon har varit tillgänglig stora delar av dygnet för att hjälpa oss svara på frågor och funderingar och håller oss hela tiden uppdaterad. Skulle verkligen rekommendera en mäklare som Ottilia. Läs mer
  • 2020-06-19

Josefine A skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en lägenhet via Ann Sjöberg. Ann känns väldigt kunnig och professionell, och har dessutom alltid varit snabb på att svara på email och sms. Läs mer
    Ann S gillar detta
  • 2020-06-19

Margit U skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad, trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-06-18

Lena S skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande. Bra och kontinuerlig kommunikation om hur allt framskred. Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • 2020-06-17

Elsa M skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Som förstagångsköpare var det väldigt skönt att ha Joel som var mycket hjälpsam i att förklara stegen i processen till lägenhetsköp, hur man ska tänka kring bostaden och andra intressenter och han gav oss massor tips på vägen. Väldigt trevligt bemötande, stort engagemang och kontaktbar med snabb respons. Vi var väldigt nöjda och kommer säkerligen kontakta honom igen när det till slut blir dags att sälja. Läs mer
  • 2020-06-16

Maria G skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kanon bra mäklare. Kunnig och trevligt
    Rekommenderas verkligen!🌸 Läs mer
  • 2020-06-15

Michael E skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsigt och trevligt bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-15

Rickard W skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrättsvilla med Malin, och hon gjorde ett kanonjobb. Ett prossigt bemötande från start till mål. Engagerad i fotograferingen genom att delta och ta med sig den bästa fotografen. Både den digitala annonsen och prospektet blev vi helnöjda med. Flexibel och tillgänglig mot oss och mot köpare. Proffsig och tydlig på kontaktsskrivningen. Vi rekommenderar Malin! Läs mer

Veronika H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sandra jobbar nästan dygnet runt för att hjälpa både säljare och köpare. Hon är serviceinriktad och väldigt hjälpsam. Läs mer

Emma L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Duktig, trevlig och engagerad mäklare, gjorde försäljningen av vår BRF-villa superenkel! Läs mer

Mattias F skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det finns mäklare och sen finns det MÄKLARE. Joel är utan tvekan en MÄKLARE. Joel lyckades att sälja min lägenhet före visning efter att han hade tagit över objektet från en annan mäklare som inte lyckades att sälja den på fyra visningar! Joel överträffade alla mina förväntningar. Han tar sig verkligen tid för både mig som säljare men också för alla spekulanter, han uppvisar ett engagemang som är helt otroligt samt är otroligt lyhörd till mig som säljare.

Jag kommer aldrig att anlita någon annan mäklare i framtiden och jag tycker alla ni borde göra detsamma!

Tack Joel, du är bäst!! Läs mer
  • 2020-06-13

Lars N skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt 1:a. Saklig, korrekt, kunnig , påläst, trevlig Läs mer
  • 2020-06-12

Tor H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam är väldigt duktig. Vi sålde min 2a i samma område som 4 stycken likadana lägenheter såldes och Adam gjorde det till en väldigt lyckad upplevelse för både mig och köparen.

Jag valde mellan 2 mäklare, den ena var Adam på Mäklarhuset och den andra från en annan stor mäklarfirma. Adam hade ett högre arvode men jag valde honom ändå vilket var ett väldigt bra beslut nu i efterhand. Bara rekommendationer om du ska köpa eller sälja din lägenhet och har möjlighet att kontakta Adam. Läs mer

Sebastian L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig! Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer

Maria P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köp av lägenhet. Mycket fint, lugnt och proffisgt bemötande. Förväntningarna infriades när det gäller saklighet och vänlighet. Sandra är en utsökt mäklare som tar både köpare och säljare på stort allvar. Tack för det! Läs mer

Emil U skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam är otroligt kunnig och trevlig, lyckades få lägenheten såld på 5 dagar. Allt från första mötet till fotografering och till slut publicering gick hur smidigt som helst! Rekommenderas starkt Läs mer

Louise N skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    1:a 32 m2 i Fålhagen.

Sålt min lägenhet i Fålhagen med Sandra som mäklare. Hela processen från första kontakt till försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Professionellt bemötande och supertrevlig, tog sig tid att gå igenom alla steg, svara på frågor och sätta sig in i mina förutsättningar och önskemål. Mycket väl förberedd och kunnig om området. Bra återkoppling och höll mig/oss informerade hela tiden. Mycket nöjd med mäklarinsatsen! Läs mer

Henrik J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en trea tillsammans med min sambo. Blev vänligt och lugnt bemött av mäklaren på såväl visningen som vid kontraktsskrivningen och Sandra svarade på frågor och var väldigt bemötande och tydlig i sin kommunikation. Mäklaren levde verkligen upp till alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera Sandra till de som behöver en mäklare! Läs mer

Elsa E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Adam hade alltid svar på mina frågor och fick mig att känna mig trygg i en snabb bostadsaffär. Trots tempot besvarades alla mina frågor med entusiasm och tydlighet. Det fick mig att glatt signera avtalet för min första bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-06-09

Nils P skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde min lägenhet. Blev mycket bra bemött av Joel, om än hans stora engagemang kunde bli lite för mycket ibland. Joel tog hand om alla detaljer och kontakter, vilket var väldigt skönt! Affären gick smidigt, och även om jag kanske inte fick så mycket för lägenheten som jag drömt om, så blev det en väldigt snabb affär i utgångspris, och det var egentligen det viktigaste.

Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Joel till andra unga vuxna som skall köpa och sälja lägenheter! Det demografiska området har han koll på! Läs mer
  • 2020-06-07

Felizia A skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag uppskattade allt med bemötandet. Personligt på en lagom nivå som ingav förtroende och inte för "påklistrat" som jag tycket mig upplevt ibland. Ett genuint intresse att se att allt kändes rätt för mig. Att ta sig tid att visa övriga utrymmen är något jag inte upplevt av andra mäklare, ibland att de inte ens vetat vart övriga områden finns. De små detaljerna gjorde att Joel sticker ut i mängden och fick mig som potentiell köpare att känna mig uppskattad och inte bara en i mängden. Läs mer

Patric T skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en lägenhet. Blev trevligt bemött och han var väl påläst om objektet. Man kände sig trygg vid köpet. Läs mer

Ulf P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Anders sålde min lägenhet.
    Han visade fantastiskt engagemang och fixade allt. Läs mer

Reza G skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, tillmötesgående och påläst.
    Går till botten och undersöker saker och ting.
    Fin personlighet och med bra kunskap om sitt yrke
    Bra framförhållning. Läs mer

Erik H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra på alla sätt, både vid köp och försäljning av våra bostäder. Läs mer

Pernilla R skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig mäklare som vi fick förtroende för och som guidade oss professionellt genom hela köpprocessen. Läs mer

Anders E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    En underbart duktig och erfaren mäklare som gjort ett fantastiskt jobb mycket bra snabb sörsäljning Läs mer
  • 2020-06-04

Hans H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, hjälpsam och proffsig! Läs mer

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala