Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare.

Vi på Mäklarhuset Uppsala vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Mäklarhuset Smart Digital! I Mäklarhuset Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

Tjänsten Mäklarhuset Smart Digital kompletteras fördelaktigt med Mäklarhuset Smart Social som träffar den rätta målgruppen, som redan har visat intresse för bostaden, via remarketing på Facebook och Instagram. Kort och gott - datadriven marknadsföring i sociala medier när den är som mest effektiv!

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar ligger vi i topp för 10:e året i rad (2008-2017).

Välkommen att kontakta oss idag!

Läs vad 1019 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• 2019-03-20

Anna B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde mitt bostadsrättshus. Upplevde ett mycket bra och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och engagerad. Kan verkligen rekommendera Ottilia till vänner och bekanta som går i säljtankar! (y) Läs mer
  • 2019-03-17

Maria B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet med Ottilia och är jättenöjda. Väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, lättillgänglig och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johannes S

2019-03-14

Johannes S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett hus av Parvane och blev jätte bra bemötta. Det var vårt första husköp och vi tyckte att hon hjälpte oss med förklaringar och detaljer hela tiden. Vi är helt enkelt jätte nöjda! Läs mer
  • 2019-03-14

Mehrnosh E skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag blev rekommenderad Sandra när jag skulle sälja min bostadsrätt. Som förstagångssäljare har jag under hela processen känt mig trygg med henne och har blivit bemött med stor proffessionalitet och värme. Mina frågor har blivit tydligt besvarade under försäljningens gång och Sandra har visat stor flexibilitet i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-13

Kristian J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otroligt gladlynt, trevlig och engagerad. Tog hand om oss och har visat ett tålamod med våra svängiga beslut. Läs mer
  • 2019-03-07

Stefan F skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket tidigt hade Malin en tidslinjen som klart angav när och hur. Tidslinjalen blev sedan ett rättesnöre som helt och hållet infriades. Aldrig behövde jag ringa och fråga, utan hon förekom mig, vilket jag relaterar till proffsighet med erfarenhet som grund. Försäljningen av vårt boende gick över förväntan och oron som man kan känna som säljare inför försäljning släppte väldigt tidigt. Tack Malin! Läs mer
  • 2019-03-06

Ylva N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt en liten lägenhet och är mycket nöjd över det proffsiga omhändertagandet.
    Med vänlig hälsning, Ylva Nilsson Läs mer
  • 2019-02-27

Victoria H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Otilia hjälpte mig och min sambo att sälja våran lgh vi valde henne för att hon va rak och inte tog upp massa onödigt hon va profisionell i sitt bemötande och väldigt hjälpsam skulle rekomendera henne till andra Läs mer
  • 2019-02-15

Christine D skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    4a i fålis. Trög marknad, många visningar. Adam har varit positiv, peppande och gett bra återkoppling hela tiden. Täta kontakter. Bra att resonera med och han har gjort ett mkt bra jobb. Sedan löste det sig snabbt på slutet o jag blev nöjd att priset ändå blev ok.
    Tack. Kommer att rekommendera honom om ngn jag känner ska sälja. Mvh
    Christine Dahlén Läs mer
  • 2019-02-08

Lisa M skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Seriös, kunnig, inkännande och tillgänglig! Min försäljning blev en utdragen affär på grund av marknadsläget. Ottilia gjorde så gott hon kunde. Kanske vi skulle ha haft en annan strategi men det är lätt att vara efterklok. Själva försäljningen med tillträde osv gick mycket smidigt. Kan varmt rekommendera Ottilia. Läs mer
  • 2019-02-07

Madelene F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tusen tack för fin hjälp inför vår första bostadsrättsaffär. Vi kunde inte vara gladare eller mer nöjda!
    Många varma hälsningar från oss 😄 Läs mer
  • 2019-02-04

Julia G skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde en 1a med Freja som mäklare och det är vi nöjda med. Freja har ett trevligt bemötande, är lyhörd och rak på sak. Läs mer
  • 2019-02-02

Sebastian M skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett radhus och blev bemötta på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Adam. Han förmedlade ett förtroende som gjorde att vi vågade buda hela vägen. Han var lätt att få tag på och återkopplade så fort han kunde vilket gjorde att man aldrig behövde bli orolig över något. Läs mer
  • 2019-01-31

Ingrid H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde villa i Sunnersta med hjälp av Ottilia på Mäklarhuset. Jag valde Ottilia som mäklare eftersom jag redan vid första kontakten uppfattade henne som både proffsig och personlig. Mycket trevligt bemötande, lätt att hålla kontakt med och snabb att svara på frågor. Både visningar och försäljning genomfördes på bästa sätt och jag kunde hela tiden förlita mig på att Ottilia skötte allt perfekt. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ninni W

2019-01-30

Ninni W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sofia har sålt vår lägenhet i Uppsala. Det har varit en lång resa under ett halvår och det har fordrats tålamod och entusiasm av mäklaren. Det har Sofia. Dessutom är hon strukturerad, envis och kommunikativ på alla sätt. Öppen för problemlösning. Lätt att få kontakt med på fler plan. En utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2019-01-30

Mikael H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Sofia höll oss ständigt uppdaterad under processen, gav rikligt med information och var mån om att räta ut alla frågetecken längs vägen. Utmärkt mäklat helt enkelt. Läs mer
  • Ing-marie F

2019-01-28

Ing-marie F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde min bostadsrätt och köpt en ny bostadsrätt.
    Ottilia är mycket seriös och man får förtroende för henne. Hon är mycket social och lätt att tycka om.
    Allt fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2019-01-26

Matilda J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en bostad genom Malin.
    Hon skötte allt väldigt bra och proffsigt, såg till att det blev en smidig affär.
    Trevlig och glad i bemötande.

Skulle absolut rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-01-25

Zeynep H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bostadsrätt
    Väldigt bra bemött.
    Since I am a non swedish speaker Adam was very helpful with explaining everything in English. I really appreciated that.
    He was able to answer my questions and was proffesional and helpful. Easy to approach. Läs mer
  • 2019-01-23

Ann-Sofi J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad och driven. Lätt att ha kontakt med. Viktigt att information delges samtliga parter,ibland både muntligt och skriftligt då det handlar om en stor affär. Läs mer
  • 2019-01-22

Eva H skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-01-22

Roland J skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vid försäljning av vår lägenhet gjorde Adam ett mycket bra jobb med trevligt bemötande, goda råd och uppskattad information under hela processen. Läs mer
  • 2019-01-20

Maria L skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Positiv och engagerad. Lättillgänglig och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Elin J

2019-01-19

Elin J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Superbra bemötande och proffsigt arbete med försäljningen. Processen har varit smidig och jag har fått bra hjälp och svar på frågor under hela vägen. Läs mer
  • 2019-01-15

Jenny J skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag är jättenöjd. Hon är kunnig, engagerad och svarar alltid snabbt på telefon och mejl. Läs mer
  • 2019-01-11

Björn W skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Stabby Allé
    Mycket trevligt bemötande. Kunde ge bra svar på frågor kring bostaden och föreningen. Extremt tillgänglig! Högsta betyg. Läs mer
  • 2018-12-25

Erik N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har både fått hjälp av att köpa ett radhus och vid försäljning av vår lägenhet. Dessa processer har gått otroligt smidigt till och mäklarhuset har bemött oss proffsigt och varit till stor hjälp under alla skeden. Vår mäklare (Ottilia Sjöberg) har varit jättebra och vi kan varmt rekommendera henne och mäklarhuset. Läs mer
  • 2018-12-09

Muhamed S skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon va trevlig, motdrivande. Hon utförde ett underbart jobb Läs mer
  • 2018-12-04

Frida P skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en ”två rum och kök” på 45 kvm. Fick en fin känsla från början vid mötet med mäklaren. Hon var tydlig med all information, processen och vad hon förväntade sig. Läs mer
  • 2018-11-22

Sara L skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi köpte ett radhus som såldes genom Adam. Vi blev bra bemötta av honom och hans kollega på visningen och han har också varit tillmötesgående på telefon under budgivningsprocessen. Läs mer
  • 2018-11-21

Sofia S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi sålde vårat radhus med Ottilia. Hon har verkligen lagt ner 100% på det!
    Väldigt engagerad och driven till att vi ska bli nöjda.
    Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-11-18

Emma N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde en 2a i Luthagen i Uppsala. Freja var mycket noggrann och kändes kunnig. Hon var alltid anträffbar och gav mig kontinuerliga uppdateringar om vad som hände i processen. Tyvärr fick jag inte sålt lägenheten till det pris jag önskade men Freja gjorde nog det hon kunde när marknaden och tajmingen inte är den bästa. Sammantaget är jag mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-12

Margareta O skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har aldrig tidigare upplevt dess like.
    Kan verkligen rekommendera Sofia P. Läs mer
  • 2018-11-12

Sandra W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hela processen i köpet av vårt hus har varit otroligt smidig och gått jättefort! Sofia har varit proffesionell, glad och kunnat svara på alla våra frågor på ett sätt så vi förstått direkt.

Det är första gången vi köper något och är verkligen supernöjda med hela upplevelsen!

Toppbetyg till Sofia 😊 Läs mer
  • 2018-11-07

Christina V skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har haft en okomplicerad försäljning av vårt hus tillsammans med Freja. Vi har haft positiva kontakter hela tiden och mötts av god planering och snabba svar på små och stora frågor. Läs mer
  • Leif K

2018-11-06

Leif K skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Malin Banger har varit fantastiskt trevlig professionell och kunnig rakt igenom hela affären! Blixt snabb återkoppling och tydlig! Tycker dessutom att hon var väldigt neutral för både säljare och köpare!

Jag kan bara rekomendera Malin & Mäklarhuset i Uppsala.

Köpare
    Leif Klasén Läs mer
  • 2018-11-06

Louise W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Min man och jag har köpt bostadsrätt i 55+ förening.
    Vi har under hela processen blivit otroligt bra bemötta av Sofia. Hon har snabbt och professionellt besvarat alla våra frågor, och varit klar och tydlig i samband med avtal mm. Sofia har hjälpt till med flera praktiska saker t ex kontakt med säljarna och bostadsrättsföreningen, bankkontakt, nyckelservice mm.
    Sammanfattningsvis så har vi enbart haft positiva erfarenheter av våra kontakter med Sofia, glad o positiv och trevlig!
    Mvh Louise o Ulf Wallberg Läs mer
  • 2018-11-06

Simon skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Freja phoned me after I had shown interest in a different apartment that her colleague had up for sale. She offered to show us the apartment anytime that suited us and then followed up after viewing and answered all our questions etc.
    A professional , young and pleasant agent with a good attitude whom I'm sure will do very well in her chosen profession Läs mer
  • 2018-11-05

Agneta S skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostad av en saklig och förtroendeingivande mäklare med ett behagligt sätt- Tack för det Läs mer
  • 2018-11-05

Jonas Z skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi kontaktade Sandra för att sälja en lägenhet i Ekeby hus som är ett 55+ boende. Hon har varit proffessionel från första början. Jag uppskattar speciellt att hon tog sig tid att alltid förklara ingående vad som behövde göras. Det är också skönt att ha att göra med någon som har en positiv inställning och som kommer med lösningar till allt.

Sandra är en mycket kompetent mäklare som levde upp till de förväntningarna vi hade. Läs mer
  • Elisabet A

2018-11-04

Elisabet A skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt bostadsrätt. Vårt intryck har varit varmt och välkomnande från första början. Vi upplever att allt har gått som på räls med Sofia Petersson.så trevlig, positiv och hjälpsam! Hon har även hört av sig till oss lite under köptidens gång och hört sig för hur det känns, hur det går, om vi behöver hjälp med något. Det har känts väldigt skönt även om det inte behövts! Vi kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2018-11-04

Dhuha A skrev om Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpte en lägenhet av Malin.
    Första gången jag träffade Malin var i ett visning och bud givning på en lägenhet, men vi förlorade men Malin kontaktade oss när dök upp lägenhet som den första.
    Hon behandlar oss med respekt och allt gick smidigt.
    Jag önskar henne framgång i hennes arbetsliv. Läs mer
  • 2018-10-31

Josefin J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en bostad på S:t olofsgatan. Jag har blivit väldigt bra bemött av Sandra vid samtliga bemötanden.
    Snabb återkoppling.
    Överlag riktigt proffsigt intryck. Läs mer
  • 2018-10-30

Martin L skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde min tvåa i Höganäs med hjälp av Sandra. Hon är mycket hjälpsam, även med tips och råd som gäller andra bostadsaffärer. Påläst, väl förberedd och pedagogiskt, allt jag sökte med en mäklare. Läs mer
  • 2018-10-30

Haco A skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt hus mycket nöjd med mäklarehuset mycket bra bemötande av Freja stort Tack. Läs mer
  • Pontus A

2018-10-28

Pontus A skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande. Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-25

Thomas E skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt i Uppsala av Adam och allt har gått mycket smidigt till och vi har alltid fått utförliga och tydliga svar när vi har vart osäkra på något.

Adam är verkligen duktig på det han gör och under hela kontakten från visning till köp har vi vart trygga även fast detta är vårt första bostadsköp.

Vi kommer definivt rekommendera Adam till våra vänner och när flytt står på planerna nästa gång så är det Adam vi vänder oss till. Läs mer
  • 2018-10-19

Ozan S skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon har varit så trevligt och ärligt den bästa mäklaren utan tvekan! Läs mer
  • Susanna M

2018-10-12

Susanna M skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet som inte finns än, det är en ritning, Adam är proffsig, han kunde på ett bra och begripligt sätt förklara knepiga ord och företeelser. Han är vänlig och tillmötesgående, ringer och SMSar när han sagt att han ska och är tillgänglig. Jag hade låga förväntningar på mäklare då jag träffat några oengagerade och några alltför uppspelta över objekt, Adam la sig på rätt nivå, positiv men ändå mottaglig för oväntade frågor.
    Adam är hjälpsam och proffisionell. Läs mer
  • 2018-10-12

Erik G skrev om Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt i Uppsala. Från start fick jag ett trevligt och professionellt bemötande från Adam som har fortsätt hela vägen från första visningen till påskriftsdagen. Jag kunde inte ha önskat en bättre mäklare till mitt första bostadsköp! Läs mer

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala