Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Uppsala
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare. Vi vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt Digitala annonspaket Komplett, Mäklarhusets nya annonspaket som täcker Sveriges mest besökta sajter: Aftonbladet, Blocket, Hitta, Facebook. Dessutom syns du med din bostad mobilt på UNT. En exponering som någon annan mäklare inte är i närheten av.

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningar är vi nummer ett för åttonde året i rad (2008-2015).

Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 822 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• Boel Ö
    Boel Ö skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har redan besvarat en enkät och jag måste påpeka att det är tröttande att besvara ytterligare en. Vi var nöjda med bemötandet.
  • Pontus Å
    Pontus Å skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Viktoria är mycket trevlig och väldigt engagerad som mäklare. Är jätte nöjd att jag valde henne och Mäklarhuset.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina är trevlig och proffesionell. Kanske hade lite väl många objekt på gång för att vara helt fokuserad.
  • Joel T
    Joel T skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Var aldrig i kontakt med Katarina
  • Joel T
    Joel T skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Inget negativt att säga
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn har en lång erfarenhet av sitt yrke och det som gör honom till en fantastisk mäklare är just den kombinationen är att han är lika hungrig på sitt jobb fortfarande och har ett stort intresse i sina uppdrag och kunder.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tittade på många lägenheter och träffade därför många mäklare, och Niklas var den i särklass bästa. Niklas var engagerad, sympatisk och insatt vilket underlättade enormt vid köpet. På en betygsskala mellan 1-10 så skulle Niklas få en solklar 10a utav mig då han gjorde mitt första lägenhetsköp mycket enkel.
  • Mimmi H
    Mimmi H skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supernöjd med Ann som mäklare. Hon är lyhörd, engagerad, driven, bra kommunikation, samarbete, är tillgänglig och har erfarenhet.
    2017-01-18 Ann S svarar Mimmi H
    Tack snälla Mimmi för dina fina ord, de värmer!
    Ann S gillar detta
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är mycket nöjd med det försäljningsuppdrag Katarina genomfört och upplevde att både jag som säljare men även köparen av bostaden fick det stöd vi behövde för att genomföra vår affär till ett marknadsmässigt pris.
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, rak, trygg, kunnig och lyhörd. Ann var lätt att nå och återkom själv snabbt när det gäller boka tid för visning och efter vi lagt bud. Jag som kund kände mig mycket trygg med Ann som mäklare, allt var mycket strukturerat och pedagogiskt upplagt. Jag kan starkt rekommendera Ann som mäklare till alla som står i begrepp att sälja sin bostad.
    2017-01-18 Ann S svarar Kajsa L
    Du är ju för gullig Kajsa! Det var ett sant nöje att hjälpa er till denna er nya drömvåning!
    Ann S gillar detta
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Han är väldigt trevlig, saklig och informativ. Hjälpsam. Kan sin sak
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra bemötande, god kompetens, seriöst intryck, målmedveten och tydlig.
    2017-01-18 Lina E svarar Jenny L
    Tack snälla Jenny för fin rekommendation! Hoppas ni trivs i lägenheten. :)

Vänligen Lina
  • Alexandra Å
    Alexandra Å skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    En fantastiskt engagerad mäklare som fick oss att känna att vi och vårt objekt var viktigast.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra bemötande och service. Jag är mycket nöjd.
  • Janni K
    Janni K skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det har varit en fröjd att ha Mikael som mäklare. Jag har känt mig trygg genom hela processen och jag har litat på honom fullständigt. Han är lätt att få tag på och fixar alla förfrågningar på ett snabbt och smidigt sätt, allt för att underlätta för mig som säljare.
    Jag rekommenderar absolut att anlita Mikael som din mäklare.
  • Thor B
    Thor B skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina gav redan från början ett stabilt och seriöst intryck, något hon höll i över hela försäljningsprocessen. Hon var flexibel och tillmötesgående, hjälpte oss med extravisningar som följd av snöstorm under båda(!) våra visningstillfällen.
    2017-01-18 Lina E svarar Marcus W
    Hej Marcus och Anna, tack snälla för fina rekommendationen! Hoppas allt är bra med er, vi ses om drygt 1 månad. :) Vänligen Lina
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket nöjd från första mötet till avslutad affär.
  • Simon K
    Simon K skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    En otroligt hängiven mäklare med både säljare och köpare i fokus. Vi har varit och är nöjda med kontakten som vi haft under och efter budgivning.
    Vid försäljning av lägenheten så kommer vi med stor sannolikhet att ta kontakt med Niklas Eklund igen.
    2017-01-17 Niklas E svarar Simon K
    Tack Simon för din fina rekommendation, det värmer! Det är och har varit trevligt att arbeta med er också. Vi ses på tillträdet, allt gott!
  • Annacarin W
    Annacarin W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tycker att Lina var vänlig och tillmötesgående. Tillgänglig trots att det var julhelg.
    2017-01-18 Lina E svarar Annacarin W
    Hej Annacarin. Tack för rekommendationen! Vi ses snart igen! :) Vänligen Lina
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsigt bemötande och höll hela tiden kontakten med oss genom affären. Svarade och kollade upp alla frågor vi hade!
  • Tine T
    Tine T skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    I have been in contact with her in process of purchasing an apartment in Uppsala. I would like to point out her high level of professional approach, as well as to positive surprise how well she knew details related to apartment.

Open points were clarified quickly.

Since this was my first purchase of real estate in Sweden, she explained me the process in a clear way, so I always knew what is going on and what is next.
  • Disa J
    Disa J skrev om Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, noggran, mån om både säljare och köpare
  • Birgit R
    Birgit R skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ett trevligt bemötande och ett mycket professionellt utfört uppdrag.
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket bra! Trevlig, duktig och fick oss att känna oss trygga från start till mål. Rekommenderas varmt
  • Paula H
    Paula H skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, engagerad och kunnig.
  • Petter Ö
    Petter Ö skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är mycket nöjda med det arbete som gjordes i samband med vår försäljning. Processen kändes trygg och professionell hela vägen.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Duktig och trevlig mäklare. Har inte så mycket mer att tillägga.
    2017-01-18 Lina E svarar Sebastian B
    Kort och koncist räcker alldeles utmärkt. Tack snälla för rekommendationen! Hoppas du trivs bra i lägenheten. Vänligen Lina
  • Erik E
    Erik E skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina Wiksell är engagerad och väldigt hjälpsam, toppbetyg från oss!
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig, kunnig, saklig och tillmötesgående. Förmedlade information på ett bra, organiserat och lättillgängligt sätt.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Är helt och hållet nöjd med den hjälp och service vi fått av Johan Eriksson.
  • Öie G
    Öie G skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag valde Anahita som mäklare därför att hon har erfarenhet och kunskap om hur marknaden ser ut, vilket innebär att hon agerar lugnt och tryggt både mot mig som säljare och mot spekulanterna. Anahita har den erfarenheten och kunskapen som jag efterfrågar, hon är den mäklare som jag skulle ha förtroende för som köpare.
    Anahita har hanterat hela processen från den första kontakten på ett proffesionellt sätt.
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det är bara trevligt att träffas med Torbjörn Frylen.
  • Parya R
    Parya R skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kalle har varit lätt att ha att göra med. Han är trevlig, flexibel och snabb att svara på funderingar och frågor. Jag kan absolut rekommendera Kalle som mäklare!
  • Antigona A
    Antigona A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är en mycket nöjd kund med Katarinas insats i köpet av vår första lägenhet.
    Med sin kunskap och engagemang hjälpte hos oss att genomföra köpet på ett bra sätt.
  • Berit B
    Berit B skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina Wiksell har varit mycket kunnig och hjälpsam samt glatt och trevligt bemötande. Proffsig och trygg inom alla områden och fanns alltid till hands. För oss som anlitat henne både som köpare och säljare är vi mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Katarina.
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Seriös, trevlig, förtroendeingivande.
  • Marie S
    Marie S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väl bemött, trevligt och en seriös mäklare
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Mikael Ljungberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    I helhet bra dock många små skavanker som man gärna hade vetat om.
    2016-11-20 Mikael L svarar Mattias M
    Hej! Det var tråkigt att höra att det finns oväntade skavanker på bostaden som ni köpt, jag kommer att följa upp för att se vad det rör sig om. Med vänlig hälsning, Mikael Ljungberg
  • Göran R
    Göran R skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra. Affären är inte ännu avslutad.
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Amela Agic en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket tillmötesgående, hjälpsam, kompetent och duktig. Mitt intryck av Amela Agic är överförväntan positiv. Rekommenderar henne varmt till framtida säljare!
  • Robin S
    Robin S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt sköttes på ett professionellt, smidigt och betryggande sätt. Vi fick svar på alla frågor och mäklaren var alltid tillgänglig. Det var en felfri kundupplevelse!
  • Stig S
    Stig S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Under hela tiden av förmedling av vår bostad på Ekeby Hus har vi fått ett mycket bra bemötande och god hjälp att lösa detaljproblem. Vi har inte anledning att klaga på någonting.
    2016-11-22 Lina E svarar Stig S
    Hej Stig,
    Stort tack för fin rekommendation, det värmer. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet! Vänligen Lina
  • Lina V
    Lina V skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt var jätte bra! Han var snabb på att svara och förklarade och hjälpte till med allt man tyckte var oklart.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kan INTE tänka mig en bättre mäklare än Lina Edin.
    Vi fattade tycke från första kontakten till det att vi avslutade affären.
    Hon är påläst,saklig,och inte minst trevlig och förklarar alla frågor på ett enkelt och bra sätt.
    Jag skulle varmt rekomendera Lina till fler som går i säljar eller köp tankar.
    Vh Kenneth Nordström
    2016-11-17 Lina E svarar Kenneth N
    Tack snälla snälla Kenneth för dina ord och en mycket fin rekommendation, det värmer! :)
  • Marlene P
    Marlene P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, trevlig och kompetent. Kan starkt rekommendera Anders som mäklare.
  • Teemu M
    Teemu M skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick på riktig en känsla att Viktoria ville göra det lilla (läs stora) extra för mig. Hade litet knepig situation och jag kände mig välldigt bra bemött och att Viktoria var där som sträkte handen. Jag förstår att dels är det hennes jobb, men intrycket jag fick var att hon gick en "exta mile" för mig. När det blir dags att sälja min lägenhet kommer jag absolut kontakta Viktoria först. Det blir dock aktuellt inom 4-6 år om allt går som planerad. Om ni har henne kvar hos Mäklarhuset kommer ni ha en toppen person som kan sköta jobbet med ytterst hög kvalitet med bra personlig bemötande, och det kommer att gynna eran verksamhet som personnära företag som fixar affärer , snabbt smidigt och effektivt men som håller människan i mitten.
  • Maria N
    Maria N skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina är väldigt trevlig och ger tydlig information samtidigt som hon är snabb och effektiv. Tillgänglig och responderar snabbt på frågor, kommunicerar bra med alla parter.
    Vi är nöjda.
  • Saman H
    Saman H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, jordnära och lyssnade på oss, vilket vi är tacksamma för.
    2016-11-17 Lina E svarar Saman H
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas ni får det bra i lägenheten, ska bli roligt att se efterbilder! :)
  • Linda L
    Linda L skrev om Anahita Nowrouzi en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supernöjd med Anahita! Hon är proffsig, engagerad och man känner tillit till hennes förslag och idéer. Vi kan inte vara mer än nöjda!
Katarina Wiksell
Mikael Ljungberg