Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

Att hjälpa dig att sälja eller köpa bostad kan många mäklare göra. Att få tusen och en små detaljer att landa på rätt plats i rätt ordning är svårare. Vi vill att din bostad verkligen syns när du säljer. Inte minst genom vårt annonspaket Smart Digital. I Smart Digital ingår – utöver vår vanliga annonsering och bevakningstjänsten Hittahem.se – smart marknadsföring i stora mediekanaler som Expressen med flera, från försäljningsstart tills bostaden är såld.

När kunderna sagt sitt i Svenskt Kvalitetsindex undersökningarligger vi i topp för 9:e året i rad (2008-2016).

Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 883 kunder tycker om Mäklarhuset Uppsala

• Hedvig J
    Hedvig J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har fått en otroligt bra upplevelse av mäklarhuset och av Niklas Enlund. Han är noggrann, lugn, ärlig och kompetent. Niklas känns även som en person som aldrig ger upp och som alltid är beredd att möta både säljare och köpare på dennes planhalva. Han är dessutom alltid tillgänglig, ger konstant återkoppling och är enkel att få tag på vid behov. Jag hade inte kunnat bli mer nöjd med försäljningen av min lägenhet. Tack!
  • Mia B
    Mia B skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Fantastiskt bemötande av Torbjörn! Vi har känt oss trygga genom hela processen! Han har varit lätt att få tag på, bra återkoppling, proffsig å alltid trevlig i bemötandet! Jättenöjda. Samt nöjda med försäljningen å priset på lgh! Mer än väntat.
  • Christina A
    Christina A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Katarina är en driven, engagerad och mkt kundorienterad mäklare. Hon är socialt begåvad med en härlig glimt i ögat och samtidigt otroligt professionell. Kunnig, seriös och har alltid bra med tid och råd att ge i sälj- och köp av fastighet.
    Vi har vid varje möte fått ett toppenbemötande oavsett hur virriga vi har varit i våra funderingar på sälj och köp.
  • Olov P
    Olov P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett trevligt bemötande och blev bemött på ett seriöst sätt. inga löften eller utfästelser förrän han tänkt igenom och kontrollerat uppgifter.
    Jag fick bra rekommendationer och som helhet tycker jag att Anders som mäklare mer än väl uppfyllt min förväntan på uppdraget.
  • Veronika S
    Veronika S skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi hade höga förväntningar på Katarina sedan den tidigare kontakt vi haft med henne, då som köpare. Hon levde helt klart upp till våra förväntningar. Ett proffsigt men avslappnat bemötande, och guidade oss tryggt genom försäljningen.
  • Michael E
    Michael E skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig och lättsam.. Allt gick enligt förväntan.
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt bemötande och hanterade affären på ett bra sätt. Dock missade han för köparna viktig information vilket påverkar helhetsintrycket.
  • Christoph A
    Christoph A skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej!

Väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Lagom "på" och säljande när vi varit och kollat på objekt
    Katarina haft innan.
    Som vår mäklare har hon varit proffsig och framförallt ett bra bemötande.
    Snabb på att svara när vi hade frågor. Men ibland något seg med förberedande information. T.ex när det skall fotas mm.
  • David F
    David F skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Toppen! Saklig, kunnig och trevlig. Ger ett professionellt intryck. Tillgänglig och insatt i objektet
  • Matti Y
    Matti Y skrev om Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jätte imponerande bemätande som egentligen reflekterat en stor erfarenhet och kompetens i sitt yrke och kundkänslor.

MVH

Matti Yacob
  • Said N
    Said N skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt nöjd med min mäklare,, upplevde honom som kunnig och även rutinerad som mäklare.
    Han hade en plan genom hela processen och det höll han.

Kan rekommendera honom till andra som ska sälja.
  • Eleonore E
    Eleonore E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    En fantastisk mäklare, både till yrket och som person. Det är enkla, raka rör som gäller, inget trams. Att personen i fråga även besitter en stor social kompetens samt goda kundskaper om respektive bostadsområde gjorde att vårt val av mäklare blev enkelt. Att han dessutom var väldigt mån om både säljare OCH köpare spelade även stor roll för oss, då båda dom positionerna är väldigt utsatta, på gott och ont :) Vill ni ha en fantastisk mäklare, välj Torbjörn. Om folk undrar varför? Be att få ett hembesök av honom, så förstår ni varför.
  • Lena C
    Lena C skrev om Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag känner mig mycket nöjd med mitt möte med Ottilia. Hon är kunnig och tydlig och sympatisk.
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tillmötesgående villig att hjälpa till lätt att prata med
  • Elin N
    Elin N skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Over all bra, positiv och gav ett intryck av att han kan det han gör. Lite rörig ibland dock
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Super nöjd kände att han verkligen gjorde allt för att sälja vårat hus var intresserad att vi skulle få så mycket som möjligt för huset. Utan att överdriva genuint intresserad av sälja vårt hus.
  • Göran H
    Göran H skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Fint bemötande. En utmärkt mäklare!
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, tillmötesgående och alltid tillgänglig.
  • Per-olov P
    Per-olov P skrev om Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra och trevligt bemötande.
    Kändes kunnig från första mötet.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
  • Maria B
    Maria B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt och proffessionellt bemötande, hjälpsam.
  • Svante L
    Svante L skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Verkar vara en seriös mäklare, hade dock svårt att känna mig fullt bekväm med honom. Antar att vissa människor bara inte fungerar till 100%.
    Men som jag skrev så verkade han vara seriös och veta vad han pratat om.
  • Malin D
    Malin D skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt gott bemötande. Kalle är en supertrevlig, ödmjuk och proffsig mäklare!
  • Elizabeth H
    Elizabeth H skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Johan har varit perfekt för oss. Kunnig, saklig, lugn, trevlig och varit vårt bollplank. Vi sålde vårt hus innan visning och vi är mycket nöjda med hur försäljningen avslutades. Både vad gäller pris och den familj som tar över vårt hus.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Johan har sålt åt oss vid två tillfällen, vi är mycket nöjda och han är en väldigt trevlig mäklare! Johan är lyhörd, pålitlig och lojal.
    Vi skulle verkligen rekommendera Johan om någon frågar oss om råd.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ibland ute i sista sekunden vilket var stressande för oss som säljare när vi behövde ta fram information/svara på frågeformulär med kotr varsel men i övrigt väldigt bra.
  • Moa S
    Moa S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett mycket bra bemötande och han levde upp till mina förväntningar och han har varit mycket hjälpsam!
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och lyhörd och förmedlade vårat husköp exemplariskt.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Han var professionell och duktig, förmedlade all information vi kände att vi behövde.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket vänlig och tillmötesgående. Ordnade visning vid önskat tillfälle och har svarat på alla frågor vi haft.
  • Sara A
    Sara A skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra service av en kompetent och trevlig kille.
  • Dragan B
    Dragan B skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det var helt OK och enligt min förväntan.....
  • Tove Z
    Tove Z skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättebra och pålitlig mäklare. Kändes tryggt att köpa av Viktoria. Hon var tillgänglig och hjälpsam genom hela processen. Dessutom väldigt trevlig!
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tillgänglig 100%
    Proffesionell
  • Sara I
    Sara I skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt bemötande, flexibel och närvarande!
  • Ibrahim L
    Ibrahim L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är superduktig, noggrann och gör det lilla extra.
    2017-06-13 Lina E svarar Ibrahim L
    Tack snälla för rekommendationen och för ert förtroende med försäljningen.
    Snart dags för utflytt, vi ses då. Hälsa Lisa! :)
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Johan var mycket vänlig och professionell. Han var lätt att få tag i och jag fick snabbt svar på alla mina frågor. Jag skulle gärna anlita Johan för ett nytt uppdrag.
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vikoria hade ett mycket professionellt bemötande och var följsam när det gällde mina önskemål. Jag litade på de råd jag fick och fick svar på alla mina frågor.
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Johan var trevlig och hade stor kunskap om objektet. Han har gett bra svar på våra frågor hela vägen. Jag skulle rekommedera Johan till andra och anlita honom vid en försäljning i framtiden.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ann är en mycket kompetent mäklare
    Arbetar mycket proffsigt och hennes långa erfarenhet visades sig mycket värdefullt i vår försäljning.
    Alltid tillgänglig och snabba och korrekta svar
    Vi kan verkligen rekommendera Ann
    Ulla /Håkan Erngren
  • Kim B
    Kim B skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Helt underbart bemötande och jätte driven
    Helt underbar
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ordentlig och hjälpsam mäklare
  • Emil T
    Emil T skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ett exemplariskt bemötande. Både professionell och ödmjuk. Visade ett engagemang!
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättebra! Lättillgänglig, trevlig och snabb.
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Johan Eriksson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, lättillgänglig. Supertrevlig och passar mycket väl för sitt jobb som mäklare.
    Vi är jättenöjda. Som alltid med Mäklarhuset i Uppsala. Johan är bra på att ge råd och gör det alltid proffsigt.
  • Per-olov P
    Per-olov P skrev om Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väl påläst och lätt att få tag på, svarade alltid inom rimlig tid.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina var jättebra! Trevlig, tydlig, tillgänglig. Uppskattade särskilt att hon tydligt pekade ut husets svagheter, såväl som dess fördelar. Det stärkte förtroendet avsevärt!
    2017-06-13 Lina E svarar Lisa S
    Tack Lisa för de fina orden och rekommendationen! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i huset och önskar er en fin sommar!

Vänligen Lina
  • Robert I
    Robert I skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Very goodxxxxx.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2017-06-13 Lina E svarar Robert I
    Thank you Robert for your recomendation and I hope you´ll enjoy your new apartment!

See you soon! Sincerely Lina
  • Taylor B
    Taylor B skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag rekommenderar starkt Kalle! Vänlig, pålitlig och professionell.
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina sålde min förra fastighet och jag valde att få henne igen till min nuvarande försäljning. Fantastiskt bemötande, kompetent! Ja, det säger allt ... hon är bäst!!
    2017-06-13 Lina E svarar Susanne P
    Susanne, tack snälla för rekommendationen! Dina ord värmer! Tack tack tack! :)
  • Leon C
    Leon C skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra och informerande. Trist dock med lite kommunikationsmissar vid budgivningen vilket gjorde att vi fick ändra våra lånelöften last minute tack vare sent tillskott i budgivningsracet.
    2017-06-13 Lina E svarar Leon C
    Hej Leon,
    Tack för rekommendationen!
    Jag förstår att det kändes trist när det kom in en ny "spelare" i budgivningen, när vi trodde allting var klart.
    Snart får ni i alla fall flytta in i er lägenhet och jag hoppas ni ska trivas! :)

Vänligen Lina
Katarina Wiksell