William Skage

William Skage

William Skage är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

William Skage har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. William Skage har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. William Skage har haft 11 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

13 omdömen om William Skage

Eric S
Luthagen/Stabby

Mycket bra! Till stor hjälp vid vårt bostadsköp.

Anna H
Luthagen/Stabby

Proffsigt bemötande och smidig affär

Josefin W
Fålhagen

William är supertrevlig, kunnig, driven och tillgänglig. Han höll oss uppdaterade och vi kände oss trygga i hela processen. Kan varmt rekommendera William, han är en mäklare som gör det lilla extra.

Gabriella L
Fålhagen/Höganäs

Jag är mycket nöjd med William som mäklare! Blev genom hela processen trevligt bemött och kände mig trygg med att allt sköttes rätt för både mig och säljaren. Skönt att ha o göra med en sådan mäklare när det är ett sådant viktigt köp som ska göras!

Johan P
Fålhagen/Höganäs

Trevligt bemötande, proffesionell i sin yrkesroll är min åsikt gällande William.

Seppo N
Länna/Uppsala

William är vänlig och kunnig mäklare. Vi har bara goda erfarenheter av honom. Vi upplever honom som ansvarsfull och pålitligt mäklare. Mvh. Seppo

Robin H
Länna/Uppsala

William har grymt bemötande. William är grym på återkoppling Jag blev sjukt nöjd med försäljning på min lgh gick 55tusen är utgångpriset William är en väldigt positiv person, och han är väldigt framåt. GRYM KILLE

Lennart R
Nyby

Vi fick ett trevligt och seriöst bemötande

Sebastian S
Fålhagen

Vi blev väldigt väl omhändertagna och hade en nära dialog genom hela processen. Mäklaren var behjälplig både allt relaterat till vår försäljning och alla tankar vi hade kring köp av vår nya bostad. Vi blev också mycket nöjda med slutresultatet av försäljningen. Rekommenderas varmt!

Ulla F
Luthagen / Stabby

Jag är väldigt nöjd med William Skages insats. Han ingav ett stort förtroende och jag kände att jag kunde lita på honom. William är lyhörd, seriös och vänlig.