William Skage

William Skage

William Skage är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

William Skage har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. William Skage har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. William Skage har haft 27 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

26 omdömen om William Skage

Maria H
Fålhagen

Mycket bra och professionell service!

Marie J
Svartbäcken/Tunabackar

Mycket trevlig och informativ. Vi har snabbt fått svar på våra frågor. Vi är väldigt nöjda med William.

Hugo C
Svartbäcken

Han var väldigt hjälpsam under hela processen vilket kändes tryggt då det är mitt första bostadsköp

Gabriela L
Luthagen

William är en otroligt professionell, duktig och pålitlig mäklare genom hela processen. Rekommenderas starkt!

Elizabeth M
Luthagen

Mycket professionellt och förtroendeingivande. Han är behjälpsam och ger god råd. Faktabaserad och har kunskap . Hög arbetsmoral och alltid tillgänglig. Min dotter och jag är mycket glada över att vi fick kontakt med honom och hjälp med försäljning.

Alexander S
Centrum/Kungsängen

Trevlig, proffsig och snabb hjälp under hela processen. Vad mer kan man önska sig från en mäklare?

Sara D
Västeråker

Mycket bra bemötande och William anpassade försäljningen utifrån våra behov.

Sven D
Västeråker

Kunnig och påläst om området vi sålde i. Mycket bra bemötande.

Per Mats Paul S
Sävja

Vi blev bemött väldigt bra och han var väldigt lyhörd på vad vi ville vi är mycket nöjd med William Skage och skulle gärna rekommendera honom till andra kunder. Tack

Helén F
Knivsta

William har en extraorinär kombo av att vara professionell, ambitiös och personlig som mäklare. Han kommunicerar och är lyhörd genom hela säljprocessen vilket skapar trygghet. Det är så härligt att ha kontakt med en varm, flexibel proffs som förbereder dig väl för varje steg. Så tacksam och glad över allt stöd vi fått från William. Det självklara valet av mäklare!